Das snel zeg
Verwijderd
Oeh, da's zuur zegmasterjorie schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:07:
[...]
Ik had eerst door de estimated delivery date van 29 december niet besteld, na via de chat oneplus gesproken te hebben, liet degene weten dat het waarschijnlijk wel al eerder zou worden verzonden, waarop ik toch mijn bestelling geplaatst heb. Ik zou na 3-5 uur opnieuw via de chat moeten vragen en dan zou mijn order in het systeem staan en kon hij mij dit met zekerheid bevestigen. 5 uur later opnieuw contact opgenomen, wordt mij verteld dat ik moet uitgaan van 29 december. Erg fijn nadat je op advies van de vorige wel besteld hebt.
Er wordt blijkbaar met data geschoven of het systeem is in de war. Mijn verzenddatum is verschoven naar 5 december en de ontvangstdatum is 12 december geworden. Nog steeds processing, overigens.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Mijn case: Maandag op 02:24 een 128gb gunmetal besteld met express delivery. Vannacht kreeg ik een mail dat hij verzonden is. Er zat echter geen tracking # bij. Deze opgevraagd via de live chat:

Zo kun je alles wel relativeren. Waarom zou je een oud product willen als er iets nieuwers en beters beschikbaar is? Lekker inruilen en maakt je product ook meer waardevast in de toekomst.Twoto123 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:50:
[...]
Voor die 40 euro extra kan je ook al een 20.000mha power bank kopen, daar kan je meer mee.
Zie ik het nu goed dat die van jou vanuit Polen vertrekt?Gabliboeba schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:14:
Mijn case: Maandag op 02:24 een 128gb gunmetal besteld met express delivery. Vannacht kreeg ik een mail dat hij verzonden is. Er zat echter geen tracking # bij. Deze opgevraagd via de live chat:
[afbeelding]
Wordt de OP3T normaal niet vanuit Duitsland verzonden?
Denk wel dat je er mag van uit gaan dat je hem sneller zal hebben. Oneplus rekent vrij grote marge op de transit-tijd van het pakje, meestal op korte tijd dat DHL kan leveren.masterjorie schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:07:
[...]
Ik had eerst door de estimated delivery date van 29 december niet besteld, na via de chat oneplus gesproken te hebben, liet degene weten dat het waarschijnlijk wel al eerder zou worden verzonden, waarop ik toch mijn bestelling geplaatst heb. Ik zou na 3-5 uur opnieuw via de chat moeten vragen en dan zou mijn order in het systeem staan en kon hij mij dit met zekerheid bevestigen. 5 uur later opnieuw contact opgenomen, wordt mij verteld dat ik moet uitgaan van 29 december. Erg fijn nadat je op advies van de vorige wel besteld hebt.
Ik zit eraan te denke mijn order te cancelen. Ik heb een Google pixel. Als hij verstuurd was ging ik kijken welke mij zou bevallen. Maar hij is nog niet verstuurd.
Wat een ongeduld zeghalilg85 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:10:
Ik zit eraan te denke mijn order te cancelen. Ik heb een Google pixel. Als hij verstuurd was ging ik kijken welke mij zou bevallen. Maar hij is nog niet verstuurd.
Als je ze echt wilt vergelijken maakt het toch niet uit of je telefoon dagje eerder of later krijgt, zeker niet als je de Google Pixel al in bezit hebt.
FIFA Benelux Administrator
Ik ben idd super ongeduldig. Maar probeer zo input te krijgen. Dank je wel voor je reactie. Misschien is gewoon wachten idd beter.
Mijn casus: 3T/128GB Gunmetal besteld op de nacht van zondag-maandag om 01:00:51, STD shipping en betaald met Paypal. Vanmiddag een email ontvangen dat de telefoon verzonden was, maar nergens een tracking nummer te bekennen.
Net maar even contact opgenomen met de livechat en het nummer ontvangen. Er staat mij bij dat dit bij de launch van de OP3 ook erg rommelig verliep, en dat toen via een pakket reference nummer (ordernummer) via DHL orders gevolgd konden worden.
Enfin, we zijn weer een stapje verder. Telefoon ligt nog in Rüdersdorf. Nu kan ik in ieder geval de pagina van DHL gaan verversen in plaats van de OP3 order pagina
Net maar even contact opgenomen met de livechat en het nummer ontvangen. Er staat mij bij dat dit bij de launch van de OP3 ook erg rommelig verliep, en dat toen via een pakket reference nummer (ordernummer) via DHL orders gevolgd konden worden.
Enfin, we zijn weer een stapje verder. Telefoon ligt nog in Rüdersdorf. Nu kan ik in ieder geval de pagina van DHL gaan verversen in plaats van de OP3 order pagina
I can tell by your lack of interest that I was kidding.
Mijn telefoon ligt nu ook in Rüdersdorf. Hoe groot is de kans dat de bezorger dan morgen langs komt?
Ik ben benieuwd
Ik ben benieuwd
[ Voor 18% gewijzigd door Alex) op 29-11-2016 21:20 ]
We are shaping the future
De mijne komt ook uit Polen, vannacht nog niks, hele nacht (heb nachtdienst) door regelmatig gekeken maar nx. Baalde al beetje, maar toen ik vanmiddag wakker werdt een mail met High Five...Hij was verzonden, keek op DHL site en zag dat hij vanuit Polen kwam. Toen een uurtje of 2 later een SMS van DHL...Morgen geleverd
.
Was te laat om nog een hoesje te bestellen helaas. Hebben jullie je daar al in verdiept? Wil een niet te dik TPU hoesje eigenlijk, zag er een paar op GSMPunt.nl.
Weet iemand of je ook kunt opladen (niet snel, begrijpelijk) via een gewone oplader als je een verloop hebt van USB-C naar Micro USB?
Was te laat om nog een hoesje te bestellen helaas. Hebben jullie je daar al in verdiept? Wil een niet te dik TPU hoesje eigenlijk, zag er een paar op GSMPunt.nl.
Weet iemand of je ook kunt opladen (niet snel, begrijpelijk) via een gewone oplader als je een verloop hebt van USB-C naar Micro USB?
Same here. Ik verwacht de telefoon morgen of overmorgen te ontvangen. Vrijdag zou ook nog prima uitkomen wat mij betreft, lekker voor het lange weekendAlex) schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:19:
Mijn telefoon ligt nu ook in Rüdersdorf. Hoe groot is de kans dat de bezorger dan morgen langs komt?
Ik ben benieuwd
Met een track & trace code kun je overigens hier terecht:
https://www.dhl.de/en.html
[ Voor 17% gewijzigd door outlandos op 29-11-2016 21:36 ]
Mijn order staat nog steeds op Processing en Estimated dispatch Nov 29, 2016.
Ik heb hem maandag om 01:02:31 besteld samen met een 2e dash charger en een car dash charger.
Hopelijk wordt ie vandaag nog verstuurd maar gok het niet
Ik heb hem maandag om 01:02:31 besteld samen met een 2e dash charger en een car dash charger.
Hun administratie klopt voor geen meter, heel jammer als het niet zo een goede telefoon was had ik mijn order gecanceld.rubenverhoef schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:37:
Je hebt er accessoires bij, dan duurt het iets langerrubenverhoef schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:37:
Hoi!
Het valt me op dat voor wat ik hier zie niet veel mensen een curved tempered screen protector hebben gekocht? Wat zijn de ervaringen daarmee?
Ik heb zo'n curved screenprotector erbij besteld. Geen idee of die goed is, we gaan het zien .
Ik snap screenprotectors echt niet. Ik doe niet bepaald zuinig met m'n toestellen en heb ook nooit krassen. Terwijl je zo'n ding vaak wel ziet zitten. Lasten wegen dan niet op tegen de baten in mijn optiek.RienkK schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:13:
Het valt me op dat voor wat ik hier zie niet veel mensen een curved tempered screen protector hebben gekocht? Wat zijn de ervaringen daarmee?
Heb exact hetzelfde besteld, zelfs kwartier later. Alles sinds gisteren op de post...EWK schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:49:
[...]
Je hebt er accessoires bij, dan duurt het iets langer.
Fijn is dat.. ben zondag jarig, zal leuk zijn als het er dan is hahaFloR_ schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:20:
[...]
Heb exact hetzelfde besteld, zelfs kwartier later. Alles sinds gisteren op de post...
Ja, dit is mogelijk met een verloopstukje maar uiteraard alleen zonder dash charge. Qua hoesjes; daar is een apart topic voor. Zelf heb ik deze weer besteld door goede ervaring op mijn Oneplus 3. Een val zal hij niet overleven maar is niet te duur, beschermt tegen krassen en zorgt ervoor dat de phone plat op tafel kan liggen.wari42 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:20:
[...]
I can tell by your lack of interest that I was kidding.
Vandaag op de valreep van de werkdag (16. 41u) nog naar 'shipped' en mail met bevestiging inclusief DHL nummer. DHL tracking status is nog gehuld in nevelen, hij vind wel wat maar eigenlijk geen info. Lijkt alleen aangemeld te zijn.
Ik heb besteld op maandag rond 02.05u, de 64gb met cover. Na bestellen gaf Oneplus dispatch aan op 29 nov (klopt dus), delivery op 6 dec. Hopelijk kunnen ze dat overtreffen
Ik heb besteld op maandag rond 02.05u, de 64gb met cover. Na bestellen gaf Oneplus dispatch aan op 29 nov (klopt dus), delivery op 6 dec. Hopelijk kunnen ze dat overtreffen
[ Voor 5% gewijzigd door ZiegoM op 29-11-2016 23:07 ]
\_Specs_/
Betaald met CC or Paypal?ZiegoM schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:04:
Vandaag op de valreep van de werkdag (16. 41u) nog naar 'shipped' en mail met bevestiging inclusief DHL nummer. DHL tracking status is nog gehuld in nevelen, hij vind wel wat maar eigenlijk geen info. Lijkt alleen aangemeld te zijn.
Uur later besteld dan mij en al verstuurd, hele aparte volgorde hanteert Oneplus
Betaald met creditcard. Op de bon (pdf die je kan downloaden) staat overigens Paypal en Priority paket maar dat klopt beide niet.Samplex schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:12:
[...]
Betaald met CC or Paypal?
Uur later besteld dan mij en al verstuurd, hele aparte volgorde hanteert Oneplus
\_Specs_/
Ik betaald met Paypal, misschien is dat het probleem dat het langer duurt?
Nee, als er een probleem met je betaling zou zijn, dan zou er toch "pending payment" oid moeten staan?Samplex schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:24:
Maar na Paypal betaling staat er gelijk al pending shipment, dus financiele gedeelte is al afgehandeld.
[ Voor 15% gewijzigd door timmie1 op 29-11-2016 23:28 ]
Ik heb ook betaald via PayPal en die van mij is dus al onderweg hierheen.Samplex schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:24:
Oke, dan gaat die theorie dus niet op. Dan ben ik bang dat ie vandaag niet meer verstuurd word.
direct besteld waneer het kon via paypal met een gelinkte creditcard, vandaag verstuurd, stond 1 dag op processing. het is totaal random waneer je van processing over gaat naar shipped. las net dat mensen later dan mij besteld hadden en hadden al shipped op de 28e. ze worden vanuit duitsland bezorgd. dus het zal sowieso geen week duren, maakt niet uit welke shipping je gekozen hebt, op reddit las ik ook dat de priority shipping ook genegeerd word of standaard automatisch priority word. zelf had ik gekozen voor standaard
De mijne is zojuist ook "shipped out" geworden en ik heb een tracking nummer gekregen. Shipping method is standard bij mij, dat staat er ook zo. Hoe lang moet ik wachten voordat ik het pakket bij DHL Deutschland kan tracken?
Met een beetje geluk heb ik mijn toestel voor het weekend binnen.
Edit: in de mail staat Priority PAKET, op de site standard.
Edit 2: hun order systeem loopt gewoon achter, want volgens DHL is pakket al sinds gistermiddag onderweg.
Met een beetje geluk heb ik mijn toestel voor het weekend binnen.
Edit: in de mail staat Priority PAKET, op de site standard.
Edit 2: hun order systeem loopt gewoon achter, want volgens DHL is pakket al sinds gistermiddag onderweg.
[ Voor 21% gewijzigd door timmie1 op 30-11-2016 01:48 ]
hier nog steeds op Processing met Estimated dispatch 29 nov 2016
Hier ookSamplex schreef op woensdag 30 november 2016 @ 07:19:
hier nog steeds op Processing met Estimated dispatch 29 nov 2016
Same here, pakket is is in Duitsland nu en dan gisteren nog processing. Hopelijk snel binnentimmie1 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 01:43:
https://powershellisfun.com
Als hun order systeem zo hopeloos achter loopt hoe weet jij dan waar je pakket is?GiveMeThoseTags schreef op woensdag 30 november 2016 @ 07:53:
[...]
Same here, pakket is is in Duitsland nu en dan gisteren nog processing. Hopelijk snel binnen
Fingers crossed.
Met een beetje mazzel vandaag of morgen bezorgd.
Sinds vannacht onderweg naar Nederland,
Next step
The shipment will arrive in the destination country
Met een beetje mazzel vandaag of morgen bezorgd.
Sinds vannacht onderweg naar Nederland,
Next step
The shipment will arrive in the destination country
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik kreeg net een sms'je van FedEx, dat zij m'n pakket hebben opgehaald en uiterlijk 5-12 zullen afleveren
FedEx? Welke versie heb jij besteld?Alex) schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:35:
Ik kreeg net een sms'je van FedEx, dat zij m'n pakket hebben opgehaald en uiterlijk 5-12 zullen afleveren
Ik heb de 64 GB-versie besteld. Ik heb een paar dagen terug een trackingcode van DHL gekregen, dus dat ik nu ineens een sms van FedEx krijg vind ik opvallend.
Ik heb verder niks besteld of klaarstaan om te versturen, dus dat kan het niet zijn.
Ik heb verder niks besteld of klaarstaan om te versturen, dus dat kan het niet zijn.
mijne ligt in inmiddels in amsterdam en wordt voor t einde vd dag geleverd!
Steam: CatBearCow
Vannacht om 01:21 toch nog een mail gekregen met de mededeling dat hij verstuurd is. De track and trace geeft aan dat hij nog niet ontvangen is door DHL, we gaan het zienrubenverhoef schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:37:
Ik zie dat die van mij in Keulen kigt, zal wel morgen worden dan
Bij de OP3 ging het ook veel sneller dan er aangegeven stond.
DHL Status nu weer bijgewerktservies schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:12:
[...]
Als hun order systeem zo hopeloos achter loopt hoe weet jij dan waar je pakket is?
Date/Time City Status
Tue, 29.11.16 17:10 Rüdersdorf, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Tue, 29.11.16 19:30 -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Wed, 30.11.16 08:52 Köln, Germany The shipment has been processed in the destination parcel center
Sinds maandag avond al in Processing wrm duurt dat zo lang?
wil je daar antwoord op?halilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:03:
Sinds maandag avond al in Processing wrm duurt dat zo lang?
Dat snap ikGiveMeThoseTags schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:02:
[...]
DHL Status nu weer bijgewerkt
Date/Time City Status
Tue, 29.11.16 17:10 Rüdersdorf, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Tue, 29.11.16 19:30 -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Wed, 30.11.16 08:52 Köln, Germany The shipment has been processed in the destination parcel center
Maar hoe wist jij überhaupt die trackingcode...
Mijn order staat nog steeds op processing en estimated dispatch date op 29 november en estimated delivery date 6 december...
Precies hetzelfde als op 28 November 01:06:00u...
zodra hij op verzonden gaat krijg je een sms met daarin je code.servies schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:12:
[...]
Dat snap ik
Mijn order staat nog steeds op processing en estimated dispatch date op 29 november en estimated delivery date 6 december...
wellicht even de online chat raadplegen?
Die trackingcode staat in het mailtje dat je van OnePlus krijgt wanneer zij 'm verzonden hebben.servies schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:12:
[...]
Dat snap ik
Ik kreeg een email met daarin mijn track and trace (helemaal onderaan de mail)Bartjeuhz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:14:
[...]
zodra hij op verzonden gaat krijg je een sms met daarin je code.
wellicht even de online chat raadplegen?
EDIT: zie reactie hierboven, ik was net te laat met reageren
[ Voor 9% gewijzigd door rubenverhoef op 30-11-2016 09:16 ]
Ik zit in dezelfde dispatch als jou. Gebruik jij ook de track and trace link in de topic start en de track en trace code in de email?GiveMeThoseTags schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:02:
[...]
Date/Time City Status
Ah... jouw orderstatus was/is wel up-to-date...rubenverhoef schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:15:
[...]
Ik kreeg een email met daarin mijn track and trace (helemaal onderaan de mail)
EDIT: zie reactie hierboven, ik was net te laat met reageren
ik krijg zojjuist weer een SMS van DHL met de melding dat mijn zending tussen 1800-2100 vandaag wordt geleverd. Ik heb overigens gekozen voor priority shipping.
Ik heb hem ook echt 3 over 1 besteld maar ik heb nog helemaal niks. Geen DHL codes, geen e-mails niks. Staat nog steeds op 'processing'. Straks maar eens horen via de chat....
heb je priority shipping? zo niet, dan duurt t gewoon langerBart-k schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:28:
Ik heb hem ook echt 3 over 1 besteld maar ik heb nog helemaal niks. Geen DHL codes, geen e-mails niks. Staat nog steeds op 'processing'. Straks maar eens horen via de chat....
Ik klik gewoon op de Track Package link in mijn email en kom op de DHL site uit met mijn pakketje, hoef niets in te vullen ofzo hiervoorRienkK schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:15:
[...]
Ik zit in dezelfde dispatch als jou. Gebruik jij ook de track and trace link in de topic start en de track en trace code in de email?
Priority shipping zou toch alleen uitmaken voor de verzending zelf en niet het moment van verzenden? Volgens mij waren er al genoeg met standard shippping, die al een code hebben ontvangen.Bartjeuhz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:31:
[...]
heb je priority shipping? zo niet, dan duurt t gewoon langer
Track package link in de email die ik kreegservies schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:12:
[...]
Dat snap ik
Maakt volgens mij weinig verschil. Ik heb niet betaald voor priority shipping, besteld om 1:09 en pakket is sinds dinsdag onderwegBartjeuhz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:31:
[...]
heb je priority shipping? zo niet, dan duurt t gewoon langer
edit update:
Pakket traceerbaar op DHL.nl
Expected delivery moment
Thursday 1 December
14:00 - 18:00 hour
[ Voor 15% gewijzigd door cypher21 op 30-11-2016 09:37 ]
In de mail van OnePlus of een apparte mail van DHL?GiveMeThoseTags schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:33:
[...]
Ik klik gewoon op de Track Package link in mijn email en kom op de DHL site uit met mijn pakketje, hoef niets in te vullen ofzo hiervoor
Het track en trace nummer zou onderaan in de mail van OnePlus moeten staan. Dit was bij mijn vorige bestellingen wel het geval.RienkK schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:37:
[...]
In de mail van OnePlus of een apparte mail van DHL?
Bij de bestelling van de O3T ontbrak deze echter. Via Live Chat een trace nummer gekregen.
In de mail van OnePlus zelfRienkK schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:37:
[...]
In de mail van OnePlus of een apparte mail van DHL?
Ik ga zo op de chat vragen of mijn order vandaag de deur uitgaat. Het is een zooitje bij oneplus weer met leveringen en communicatie.
Ik heb het zelfde, ook niet betaald voor priority shipping maar het staat wel op mijn order. Gaat niet helemaal lekker daar. Ga straks ook een chat sessie starten en kijken wat te zeggen hebben. Zou erg fijn zijn als hij eerder kwam, die dinsdag ben ik er nietcypher21 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:34:
[...]
Maakt volgens mij weinig verschil. Ik heb niet betaald voor priority shipping, besteld om 1:09 en pakket is sinds dinsdag onderweg
edit update:
Pakket traceerbaar op DHL.nl
Expected delivery moment
Thursday 1 December
14:00 - 18:00 hour

[ Voor 13% gewijzigd door Bart-k op 30-11-2016 09:49 ]
Ben benieuwd, zie graag je reactie tegemoet.halilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:45:
Ik ga zo op de chat vragen of mijn order vandaag de deur uitgaat. Het is een zooitje bij oneplus weer met leveringen en communicatie.
Krijg weer hetzelfde te horen. Processing en bijna klaar voor verzending. Al 2 dagen ondertussen.Samplex schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:52:
[...]
Ben benieuwd, zie graag je reactie tegemoet.
Kreeg ik gisteren ook te horen idd.halilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:13:
[...]
Krijg weer hetzelfde te horen. Processing en bijna klaar voor verzending. Al 2 dagen ondertussen.
Ok. Ik heb net besloten hem niet te bestellen.halilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:22:
Heb hem net gecancelled

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
En ik ook zonet...B-Art schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:18:
Kreeg ik gisteren ook te horen idd.
Het enige alternatief wat er is (IMHO) is een Google Pixel, maar die is 2x zo duur en officiëel nog niet in Nederland verkrijgbaar...
Daarbij is m'n Nexus 5 praktisch gezien niet functioneel aangezien de microfoon niet meer goed werkt...
Ik heb een nieuwe telefoon nodig dammit...
So far so good qua bestellen, status is niet helemaal bijgewerkt vanuit de OnePlus site maar gaat best snel nog en eerder dan 6 december wat de eerste status was. Gewoon een paar dagen geduld moet toch wel kunnen, orders cancellen lijkt mij wat snel aangezien je pas een paar dagen geleden hem kon bestellen
Ik zie er het positieve van in: meer kans dat mijn order sneller binnenkomt
Juist door dit soort ongeduldige klanten maak je het OnePlus wel makkelijk.halilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:22:
Heb hem net gecancelled
Als iedereen nou gewoon even rustig afwacht, je telefoon komt vanzelf..
Heb ook een Nexus, had ook het microfoon probleem maar heb je dit getest? Werkt bij mij echt primaservies schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:38:
[...]
Daarbij is m'n Nexus 5 praktisch gezien niet functioneel aangezien de microfoon niet meer goed werkt...
Ik heb een nieuwe telefoon nodig dammit...
YouTube: FIX: Nexus 5 Mic not Working
Vrij simpel, iets met druk op een bepaald punt
[ Voor 13% gewijzigd door Tags NL op 30-11-2016 10:42 ]
Ik had al een Google pixel. Ik was gewoon erg aan het twijfelen maar dit onduidelijke gedoe van oneplus heb ik mijn beslissing kunnen nemen en blijf ik bij de pixelHoyden schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:39:
[...]
Juist door dit soort ongeduldige klanten maak je het OnePlus wel makkelijk.
Als iedereen nou gewoon even rustig afwacht, je telefoon komt vanzelf..
Pixel lijkt mij gewoon ook wel de betere telefoon, had de XL genomen als hij niet zo absurd duur washalilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:40:
[...]
Ik had al een Google pixel. Ik was gewoon erg aan het twijfelen maar dit onduidelijke gedoe van oneplus heb ik mijn beslissing kunnen nemen en blijf ik bij de pixel
dat is een goed gefundeerde beslissing danhalilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:40:
[...]
Ik had al een Google pixel. Ik was gewoon erg aan het twijfelen maar dit onduidelijke gedoe van oneplus heb ik mijn beslissing kunnen nemen en blijf ik bij de pixel

Precies wat jij zegt. Zit hier de thread half te volgen omdat ik een idee probeer te krijgen wanneer ik mijn toestel ongeveer kan verwachten en zitten behoorlijk overspannen reacties tussen.
Iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten met een zeer betaalbare flagship-killer maar dan wel zeuren dat je wat extra dagen of weken moet wachten. Dit zijn goede toestellen waar je makkelijk de komende twee jaar mee kunt doen. Wat maken die extra paar dagen wachten dan nog uit?
Ik vind de reacties hier wel leuk om te volgen maar de woede op Oneplus is in mijn ogen zwaar overdreven. Teksten als "het is een zooitje bij oneplus" zijn echt onterecht en geven het merk onterecht een slechte naam.
OT:
Ik heb 3 maanden geleden de batterij en de achterkant (bijna alle clipjes waren afgebroken) vervangen, maar ik heb een idee dat de connector op de een of andere manier ook iets beschadigd is geraakt en daardoor niet meer goed contact maakt.
En nog een x losmaken zal ook niet echt bevorderlijk zijn voor die clipjes...
Heb het probleem al 2x proberen op te lossen.GiveMeThoseTags schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:40:
[...]
Heb ook een Nexus, had ook het microfoon probleem maar heb je dit getest? Werkt bij mij echt prima
YouTube: How to FIX Nexus 5 Microphone (mic) Not Working Problem (Loose Flex ...
Vrij simpel, iets met druk op een bepaald punt
Ik heb 3 maanden geleden de batterij en de achterkant (bijna alle clipjes waren afgebroken) vervangen, maar ik heb een idee dat de connector op de een of andere manier ook iets beschadigd is geraakt en daardoor niet meer goed contact maakt.
servies schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:46:
OT:
[...]
Heb het probleem al 2x proberen op te lossen.
Ik denk dat mijn reactie verkeerd begrepen werd. Ik vond het een vrij nutteloos bericht "ik heb hem gecanceld" waar ik op reageerde, dus ik denk, ik post er even een nuttelozer bericht achteraan. Nog steeds happy met mijn OPO. Maar zo werd mijn post dus niet opgevatSpiff1 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:44:
[...]
Precies wat jij zegt. Zit hier de thread half te volgen omdat ik een idee probeer te krijgen wanneer ik mijn toestel ongeveer kan verwachten en zitten behoorlijk overspannen reacties tussen.
Iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten met een zeer betaalbare flagship-killer maar dan wel zeuren dat je wat extra dagen of weken moet wachten. Dit zijn goede toestellen waar je makkelijk de komende twee jaar mee kunt doen. Wat maken die extra paar dagen wachten dan nog uit?
Ik vind de reacties hier wel leuk om te volgen maar de woede op Oneplus is in mijn ogen zwaar overdreven. Teksten als "het is een zooitje bij oneplus" zijn echt onterecht en geven het merk onterecht een slechte naam.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Heb al meerdere malen geprobeerd te annuleren maar hij blijft op processing staan. Weet niet of het dus gelukt is.
Nou..nadat er eerst 5 weken levertijd stond staat er nu al een hele tijd gewoon out of stock, lijkt er dus gewoon op dat dezelfde componenten moeilijk beschikbaar blijven..
Hoop nog altijd dat binnenkort opeens de softgold opeens beschikbaar komt..dan bestel ik hem wel meteen, geen 5 min over nadenken bij beschikbaarheid..
Hoop nog altijd dat binnenkort opeens de softgold opeens beschikbaar komt..dan bestel ik hem wel meteen, geen 5 min over nadenken bij beschikbaarheid..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Dat is die al verzonden maar nog niet geüpdatet op hun site, ik kreeg de mail ook een stuk later dan dat die werkelijk verzonden was.halilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:11:
Heb al meerdere malen geprobeerd te annuleren maar hij blijft op processing staan. Weet niet of het dus gelukt is.
Heb die van mij 2 minuten na de release besteld en de verzending werd de volgende dag bevestigd. Verwachte aankomst tijd is 6 december maar hoop hem eerder binnen te hebben aangezien ik anders niet thuis ben (zit op kamers).
Dus hier mijn vraag zijn er al mensen die hem zonder priority bestelling binnen hebben?
Dus hier mijn vraag zijn er al mensen die hem zonder priority bestelling binnen hebben?
Date/Time City StatusGiveMeThoseTags schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:02:
[...]
Date/Time City Status
Tue, 29.11.16 18:12 Rüdersdorf, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Tue, 29.11.16 19:25 -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Wed, 30.11.16 08:59 Köln, Germany The international shipment has been processed in the export parcel center
Is dat realistisch dat die vandaag nog op de mat valt, denk je?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Als je geen shipment # in de mail hebt, vraag erom in de live chat support.jeroentje710 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:27:
Heb die van mij 2 minuten na de release besteld en de verzending werd de volgende dag bevestigd. Verwachte aankomst tijd is 6 december maar hoop hem eerder binnen te hebben aangezien ik anders niet thuis ben (zit op kamers).
Bij mij stond er ook niets in de mail
Ik krijg m morgen volgens de DHL tracking
Heb exact dezelfde info als jij. Alleen dan 5 minuten later. Ik zit met dezelfde vraag. Al denk ik niet dat die van Keulen vandaag naar de randstand (omgeving Den Haag) gaat rijden. Dus ik verwacht m zelf eerder morgen dan vandaag!Th1x4nG schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:31:
[...]
Date/Time City Status
Tue, 29.11.16 18:12 Rüdersdorf, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Tue, 29.11.16 19:25 -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Wed, 30.11.16 08:59 Köln, Germany The international shipment has been processed in the export parcel center
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik heb ook dezelfde info. DHL geeft ook het volgende aan:Alekz87 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:40:
[...]
Heb exact dezelfde info als jij. Alleen dan 5 minuten later. Ik zit met dezelfde vraag. Al denk ik niet dat die van Keulen vandaag naar de randstand (omgeving Den Haag) gaat rijden. Dus ik verwacht m zelf eerder morgen dan vandaag!
Dus met een beetje geluk morgen in huis. Vannacht is mijn huidige telefoon overleden, dus zou wel mooi zijn.The shipment is being transported to the delivery depot
EDIT;
Iemand trouwens een manier gevonden om email notificaties te ontvangen bij een statuswijziging? Ik zie op de website van DHL alleen een eenmalige status update.
[ Voor 12% gewijzigd door gbw op 30-11-2016 12:46 . Reden: Toevoeging ]
Dat weet ik dus niet. Kan ik dat ergens terugvinden misschien?SrbinYU schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:19:
[...]
Dat is die al verzonden maar nog niet geüpdatet op hun site, ik kreeg de mail ook een stuk later dan dat die werkelijk verzonden was.
Bijzonder snel zeg!BiG-GuY schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:48:
Heb de mijne (128GB) vanochtend om 8:55 ontvangen op werk. Hij werkt als een zonnetje.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Uh.. Vast niet, maar hopelijk morgenTh1x4nG schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:31:
[...]
Zijn er nou ook nog mensen waarbij er nog steeds processing staat maar ondertussen wel verder of zelf ontvangen hebben
Mijn vorige bestelling bij OnePlus, de One, bleef ook op processing staan tot ik hem had ontvangen.halilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:12:
Zijn er nou ook nog mensen waarbij er nog steeds processing staat maar ondertussen wel verder of zelf ontvangen hebben
Mijn order (OnePlus 3T Gunmetal 64GB + Hoesje) staat op de OnePlus site nog op processing (estimated ship date 1 dec, estimated delivery 8 dec). Maar ik krijg nu wel een sms'je van DHL dat hij onderweg is en morgen al wordt verwacht. Status op de oneplus site zegt dus niet al te veel volgens mij.
Ik zit in exact hetzelfde schuitje.flo12392 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:54:
Mijn order (OnePlus 3T Gunmetal 64GB + Hoesje) staat op de OnePlus site nog op processing (estimated ship date 1 dec, estimated delivery 8 dec). Maar ik krijg nu wel een sms'je van DHL dat hij onderweg is en morgen al wordt verwacht. Status op de oneplus site zegt dus niet al te veel volgens mij.
klopt, die staat los van wat DHL doet. Mijne staat ook nog op 6 dec terwijl hij vanavond wordt geleverd.flo12392 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:54:
Hebben we dat mysterie ook de wereld uit geholpen.
gewoon even een berichtje naar Oneplus dus als je nog niks gehoord hebt van DHL.
Let op:
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem