Krijg je dan een DHL t&t via de chat ook al staat je order nog op processing?Bartjeuhz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:57:
[...]
klopt, die staat los van wat DHL doet. Mijne staat ook nog op 6 dec terwijl hij vanavond wordt geleverd.
Hebben we dat mysterie ook de wereld uit geholpen.
gewoon even een berichtje naar Oneplus dus als je nog niks gehoord hebt van DHL.
Ben ik nou gek, of kan ik die chat gewoon niet vinden? Waar staat die? haha.
Zou ook even vragen of ze iets over DHL weten.
check onder support. Wel even adblocker afzetten.Drowzz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:03:
Ben ik nou gek, of kan ik die chat gewoon niet vinden? Waar staat die? haha.
nee ik kreeg gewoon een SMS van DHL dat mijn order onderweg is, en een mail van Oneplus.Samplex schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:03:
[...]
Krijg je dan een DHL t&t via de chat ook al staat je order nog op processing?
Daarna alleen berichten van DHL.
Steam: CatBearCow
Found. Via NL site kon ik hem niet vinden, moest via Global site..DidierDW schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:04:
[...]
check onder support. Wel even adblocker afzetten.
jawel hoor:Drowzz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:07:
[...]
Found. Via NL site kon ik hem niet vinden, moest via Global site..
https://oneplus.net/nl/support
en dan onderaan de pagina
Bartjeuhz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:09:
[...]
jawel hoor:
https://oneplus.net/nl/support
en dan onderaan de pagina

ben ik nou gek?
Mijne staat nog op processing est 1 dec en levering 8 dec. Live chat zegt net hetzelfde staat klaar voor verzending. Nog geen bericht van oneplus of DHL.flo12392 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:54:
Mijn order (OnePlus 3T Gunmetal 64GB + Hoesje) staat op de OnePlus site nog op processing (estimated ship date 1 dec, estimated delivery 8 dec). Maar ik krijg nu wel een sms'je van DHL dat hij onderweg is en morgen al wordt verwacht. Status op de oneplus site zegt dus niet al te veel volgens mij.
gbw_ schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:15:
[...]
Zoals meerdere malen aangegeven, adblocker moet worden uitgeschakeld

Nu is ie uit toch?
Misschien helpt dit? Rechtstreekse link naar chat: https://oneplus.whoson.co...omain=oneplus.net&lang=en
[ Voor 16% gewijzigd door MrMute op 30-11-2016 14:23 ]
Hilarisch, al die paniekerige reacties... Best triest ook eigenlijk.
Dat ding komt wel, misschien een dag later, maar hij komt.
Ook gelijk annuleren omdat hij niet binnen een dag verzonden is... man man man... Priviledged much?
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten... Als ze aangeven dat hij 6 december bezorgd wordt en 90% wordt daarvoor bezorgd, vind ik dat ze het prima doen bij OnePlus...
Ook gelijk annuleren omdat hij niet binnen een dag verzonden is... man man man... Priviledged much?
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten... Als ze aangeven dat hij 6 december bezorgd wordt en 90% wordt daarvoor bezorgd, vind ik dat ze het prima doen bij OnePlus...
Eens! En er mogen best wat regels zijn v.w.b. het posten daaromtrent als je het mij vraagt.OverSoft schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:36:
Ik begrijp je reactie, maar ik lees ook dat sommige hun wekker hebben gezet om 01:00 uur. Best begrijpelijk dat ze pissed zijn als ze erachter komen dat andere hun toestel eerder krijgen terwijl ze later hebben besteld.OverSoft schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:36:
Annuleren hebben ze helaas alleen hun zelf mee want het is een verdomd goed toestel voor die prijs
Ik ben blij met al die annulaties. Nu krijg ik morgen mijn toestel al binnen ipv 8/12. ;-)OverSoft schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:36:
Je krijgt hem morgen ipv 08-dec? Mijne staat ook op 8 december maar niks gehoord tot nu toe en nog steeds processingDidierDW schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:49:
[...]
Ik ben blij met al die annulaties. Nu krijg ik morgen mijn toestel al binnen ipv 8/12. ;-)
vermoeiend dit....halilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:53:
[...]
Je krijgt hem morgen ipv 08-dec? Mijne staat ook op 8 december maar niks gehoord tot nu toe en nog steeds processing
Dit bijvoorbeeld. De mijne zou gisteren verzonden moeten zijn (is deze nog steeds niet) en estimated deliverydate van 6/12... Maar nog steeds is de status processing...DidierDW schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:49:
[...]
Ik ben blij met al die annulaties. Nu krijg ik morgen mijn toestel al binnen ipv 8/12. ;-)
Terwijl iemand die 'm blijkbaar later heeft besteld de telefoon nu eerder krijgt...
Lekkere volgorde qua levering houden ze daar aan, geen beste reclame...
Om 14u een sms gekregen van DHL dat hij morgen geleverd zou worden. Stond toen wel nog in processing. Een uurtje later High five mailtje gekregen van Oneplus, ook op site status aangepast naar shipped out. Was wel Priority shipping. Misschien dat dit een verschil uitmaakt. ( order geplaast op Nov 28, 2016 04:56:09 AM )halilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:53:
[...]
Je krijgt hem morgen ipv 08-dec? Mijne staat ook op 8 december maar niks gehoord tot nu toe en nog steeds processing
OnePlus zou naar sommigen een update moeten sturen met de status "destroyed" en dan een link naar een filmpje waar een 3T onder een hydraulische pers wordt gelegd.
_██_
(ಠ_ృ)
Ik heb een status: "Shipment Pending" maar ik hoor jullie alleen over Processing. Kan iemand mij vertellen of ze Processing voor of na Shipment Pending komt? (ik ga er vanuit dat processing er na komt aangezien mijn shipment date op 28 dec staat, maar ben nu wel benieuwd als ik alle reacties hier zo lees)
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Volgorde is "Shipment Pending" dan "Processing" en dan "Shipped out". Zo was het bij mij althans.melantrix schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:02:
Ik heb een status: "Shipment Pending" maar ik hoor jullie alleen over Processing. Kan iemand mij vertellen of ze Processing voor of na Shipment Pending komt? (ik ga er vanuit dat processing er na komt aangezien mijn shipment date op 28 dec staat, maar ben nu wel benieuwd als ik alle reacties hier zo lees)
Mijn telefoon nr bij oneplus staat genoteerd als 06 nr zonder de landcode ervoor. Zou dit uitmaken?DidierDW schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:00:
[...]
Om 14u een sms gekregen van DHL dat hij morgen geleverd zou worden. Stond toen wel nog in processing. Een uurtje later High five mailtje gekregen van Oneplus, ook op site status aangepast naar shipped out. Was wel Priority shipping. Misschien dat dit een verschil uitmaakt. ( order geplaast op Nov 28, 2016 04:56:09 AM )
Zo was het inderdaad bij mij ook.DidierDW schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:04:
[...]
Volgorde is "Shipment Pending" dan "Processing" en dan "Shipped out". Zo was het bij mij althans.
Ik had de chat gevraagd, mijne staat ook nog op processing en heb geen e-mail gehad. Ze gaven aan dat ze 'platform issues' hadden.. Maar hij vertelde me dat ik sowieso de telefoon nog voor de aangegeven datum ontvang (6 Dec)
Komt vast goed, alleen handig om te weten omdat ik ook op kamers woon.
Komt vast goed, alleen handig om te weten omdat ik ook op kamers woon.
Ik ben een Belg, mijn nummer staat ook gewoon als 04 zonder landcode gekend bij oneplus. Ik vermoed dus dat het niet echt iets mag uitmaken.halilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:06:
[...]
Mijn telefoon nr bij oneplus staat genoteerd als 06 nr zonder de landcode ervoor. Zou dit uitmaken?
Ik heb hem zonder +31 er in staan, wel via de mail een bevestiging van verzending gehad, maar niet via SMS.halilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:06:
[...]
Mijn telefoon nr bij oneplus staat genoteerd als 06 nr zonder de landcode ervoor. Zou dit uitmaken?
Maar je had hem toch ge-annuleerd? Dan maakt het toch niet uit? .....
Ik snap die paniek niet zo...
Ik probeer hem te annuleren maar dat lukt niet dus wil wel weten hoe het zit.OverSoft schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:09:
[...]
Ik heb hem zonder +31 er in staan, wel via de mail een bevestiging van verzending gehad, maar niet via SMS.
Maar je had hem toch ge-annuleerd? Dan maakt het toch niet uit? .....
Ik snap die paniek niet zo...
voor de 43e keer, neem contact op met Oneplus en vraag het aan hen.halilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:10:
[...]
Ik probeer hem te annuleren maar dat lukt niet dus wil wel weten hoe het zit.
[ Voor 4% gewijzigd door Bartjeuhz op 30-11-2016 15:13 ]
Dan neem je even contact met hun op. Wij kunnen ook niets voor je doen...halilg85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:10:
[...]
Ik probeer hem te annuleren maar dat lukt niet dus wil wel weten hoe het zit.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Daarom dus mijn vraag haha, maar heb hem gevonden!gbw_ schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:31:
[...]
Dat is wel apart, ik krijg ook een andere pagina te zien;
[afbeelding]
flo12392 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:54:
Mijn order (OnePlus 3T Gunmetal 64GB + Hoesje) staat op de OnePlus site nog op processing (estimated ship date 1 dec, estimated delivery 8 dec). Maar ik krijg nu wel een sms'je van DHL dat hij onderweg is en morgen al wordt verwacht. Status op de oneplus site zegt dus niet al te veel volgens mij.
Puur uit nieuwschierigheid omdat ik dezelfde bestelling en verwachte data heb. Hoe laat hebben jullie hem besteld op 28 november?
Ik ging er van uit hem pas 8 december te ontvangen maar zo te lezen zou dat wel eens wat eerder kunnen worden. Ben benieuwd!
Hoe laat heb jij hem bestelt? Ik om 7:30 en staat ook op 8 december.Spiff1 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:08:
[...]
[...]
Puur uit nieuwschierigheid omdat ik dezelfde bestelling en verwachte data heb. Hoe laat hebben jullie hem besteld op 28 november?
Ik ging er van uit hem pas 8 december te ontvangen maar zo te lezen zou dat wel eens wat eerder kunnen worden. Ben benieuwd!
Zojuist een mail gehad met Shipment information (besteld 01:06 28 nov)
[ Voor 19% gewijzigd door Samplex op 30-11-2016 16:09 ]
6:30 Nederlandse tijd.wiebevb schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:09:
[...]
Hoe laat heb jij hem bestelt? Ik om 7:30 en staat ook op 8 december.
64GB gunmetal + hoesje, zonder priority shipping.
Fijn, 'lotgenoten' hier
Ik heb hem om 01:15 maandagochtend besteld. + hoes en zonder priority. Verwacht hem morgen of vrijdag.
Stiekem hoop ik dat ze hem vanavond verzenden, en dat die dan zaterdag aankomtSpiff1 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:15:
[...]
6:30 Nederlandse tijd.
Fijn, 'lotgenoten' hier
DHL levert standaard pakketten niet op zaterdagwiebevb schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:36:
[...]
Stiekem hoop ik dat ze hem vanavond verzenden, en dat die dan zaterdag aankomt
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Mijn oneplusone is destijds wel op zaterdag geleverdgbw_ schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:23:
Ik heb hem om 01:15 maandagochtend besteld. + hoes en zonder priority. Verwacht hem morgen of vrijdag.
Staat hier van wel: https://www.dhlparcel.nl/...-wordt-mijn-pakje-bezorgdcypher21 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:39:
[...]
DHL levert standaard pakketten niet op zaterdag
https://www.dhlparcel.nl/...oeslagen/zaterdagleveringwiebevb schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:40:
[...]
Staat hier van wel: https://www.dhlparcel.nl/...-wordt-mijn-pakje-bezorgd
moet een toeslag voor betaald worden. Gok niet dat die bij de standaard shipping zit.
Maar misschien is iedereen nu wel geupgrade naar Priority. Staat er bij mij iig wel bij op de bon.
Krijg alleen geen SMS van DHL en kan het op de site van DHL ook niet terugvinden
Is het eigenlijj ook ergens mogelijk de verwachte leverdatum te kunnen zien? Ik kan bij dhl met mijn track en trace code ddat nergens zien.
als het goed is wel hoor, kan je een screenshotje sturen wat wat je ziet?RienkK schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:44:
Is het eigenlijj ook ergens mogelijk de verwachte leverdatum te kunnen zien? Ik kan bij dhl met mijn track en trace code ddat nergens zien.
Ga er maar van uit (bij standaard verzending) dat het shippen 2 dagen duurt.
Bij mij was ie gister verzonden en morgen wordt hij bezorgd (volgens de DHL site).
Het enige irritante is dat je eigenlijk 2 DHL trackers hebt: dhl.de (welke je pakketje tracked tot aan de grens van NL) en dan dhlparcel.nl (welke je pakketje tracked binnen Nederland).
Bij mij was ie gister verzonden en morgen wordt hij bezorgd (volgens de DHL site).
Het enige irritante is dat je eigenlijk 2 DHL trackers hebt: dhl.de (welke je pakketje tracked tot aan de grens van NL) en dan dhlparcel.nl (welke je pakketje tracked binnen Nederland).
Ik om 5:50 ongeveer, ben benieuwd morgenSpiff1 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:15:
[...]
6:30 Nederlandse tijd.
Fijn, 'lotgenoten' hier
Bartjeuhz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:47:
[...]
als het goed is wel hoor, kan je een screenshotje sturen wat wat je ziet?

Ik gebruik de link van de topic start en gewoon de t&t uit het mailtje van Oneplus
[ Voor 10% gewijzigd door RienkK op 30-11-2016 17:02 ]
wellicht even op detailed tracking history klikken oid?RienkK schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:01:
[...]
[afbeelding]
Ik gebruik de link van de topic start en gewoon de t&t uit het mailtje van Oneplus
dat wordt pas zichtbaar volgens mij op het moment dat het pakketje in NL is gescand.
nee hoor, bij mij staat het er sinds de eerste seconderwetzels schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:08:
dat wordt pas zichtbaar volgens mij op het moment dat het pakketje in NL is gescand.
priority of standard shipment?
Ik heb standard shipment en bij mij staat het niet.
Nee, staat alleen waar die tot nog toe geweest is niet wanneer die aan gaat komen helaasBartjeuhz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:04:
[...]
wellicht even op detailed tracking history klikken oid?
dat zal het zijn. waren die 16 euros toch nog ergens goed voorrwetzels schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:15:
priority of standard shipment?
Heb de trekker toch maar overgehaald en de 3T besteld. Geef mijn huidige 1+3 aan mijn vriendin, is ook geen straf 
Heb de mijne op 29 november om kwart voor 2 in de middag bestelde en verwachte dispatch date is 28 december
verwachte levertijd is 3 januari. Hebben meerdere dit en is dit echt zo. Bijna een maand wachten
Heb de mijne op 29 november om kwart voor 2 in de middag bestelde en verwachte dispatch date is 28 december
Die van mij staat nu op "De zending wordt naar het land van bestemming vervoerd en daar aan de bezorgdienst overgedragen".
Zou me niet verwonderen als die wat vroeger in huis komt
Kan mijn pakketje pas traceren als deze ingescand is in het distributiecentrum van BE
Zat om 13:12 in Köln
Kan haast niet wachten!!!
Zou me niet verwonderen als die wat vroeger in huis komt
Kan mijn pakketje pas traceren als deze ingescand is in het distributiecentrum van BE

Zat om 13:12 in Köln
Kan haast niet wachten!!!
Intussen staan ze allemaal "out of stock", dus het kan best zijn dat je op een nieuwe batch moet wachten.PBvB schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:29:
Heb de trekker toch maar overgehaald en de 3T besteld. Geef mijn huidige 1+3 aan mijn vriendin, is ook geen straf
Heb de mijne op 29 november om kwart voor 2 in de middag bestelde en verwachte dispatch date is 28 decemberverwachte levertijd is 3 januari. Hebben meerdere dit en is dit echt zo. Bijna een maand wachten
Mijne op 28 november 8:00 besteld. Verwachte dispatch 27 dec. Levering jan 2. Dus het is echt zo denk ikPBvB schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:29:
Heb de mijne op 29 november om kwart voor 2 in de middag bestelde en verwachte dispatch date is 28 decemberverwachte levertijd is 3 januari. Hebben meerdere dit en is dit echt zo. Bijna een maand wachten
Hoe ziet een DHL t&t nummer eruit, alleen cijfers?
538056xxxxxx?? Dit via de chat gehad maar klopt volgens mij niet
Ja dat klopt mijne begint ook zo met alleen cijfers.Samplex schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:54:
Hoe ziet een DHL t&t nummer eruit, alleen cijfers?
Heb hem op 28 November om 17.30 besteld,Mijne op 28 november 8:00 besteld. Verwachte dispatch 27 dec. Levering jan 2. Dus het is echt zo denk ik
Estimated dispatch: Dec 22, 2016
Estimated delivery: Dec 29, 2016
Geduld is een schone zaak
Tnx alleen werkt ie nog niet zal nog wel niet in t dhl systeem staan...
Is er eigenlijk iemand die ooit wel een de notify mail van OnePlus heeft gehad als ze weer stock hebben?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Nee ik had ook om een email Reminder gevraagd voor de 3T maar die heb ik ook nooit gehad.Tijntje schreef op woensdag 30 november 2016 @ 18:25:
Is er eigenlijk iemand die ooit wel een de notify mail van OnePlus heeft gehad als ze weer stock hebben?

Verwijderd
Ja ikPBvB schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:29:
Een dag later toch ook de 128 besteld, mèt priority, die wordt 30 december bezorgd.. moet er één cancelen nog.. maar als die van 64 nu toch snel komt, dan... nou ja, ik weet nog niet wat ik dan doe
(oh en de eerste bestelling van 28 november 11:30 uur zonder priority - met paypal (64 gb) staat op processing
en de tweede bestelling van 29 december 15:24 uur met priority - met creditcard (128 gb) op pending shipment)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2016 18:57 ]
Mijne maandag 04.45 uur besteld. 128gb zonder accesoires. Vandaag 17.00 uur mail gehad met verzendbevestiging
Verwijderd
En intussen nog steeds alles van de 3T Out of Stock.. dus hoe dan ook blij dat ik besteld heb, al was dat door veel te lang twijfelen, nogal aan de late kant waardoor ik de leverdatum 8 december in 29 december zag veranderen
Verwijderd
De eerste 3T die binnen is staat al op Marktplaats zie ik (en dan nog een paar slimmeriken die na hun directe bestelling hun nog niet gearriveerde 3T te koop aanbieden.. waarom heb ik dat nu niet bedacht - al doende leert men ;-) ) (oh wacht.. ik heb er twee in bestelling natuurlijk.. en ze zijn nu Out of Stock.. dus wie weet.. gewoon beide laten komen.. helaas duurt at bij mij nog wel even, voordat ze er zijn.. dan zijn ze vast alweer leverbaar en waarschijnlijk ook gewoon met een veel snellere levertijd)
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee reacties plaatsen onder elkaar binnen 24 uur is niet toegestaan.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee reacties plaatsen onder elkaar binnen 24 uur is niet toegestaan.
[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 01-12-2016 08:20 ]
2 dagen na verzenden de telefoon ontvangen gaat voor mij niet op. Maandag 01:00:23 besteld. Maandag 15:46 verzendbevestiging met track en trace.
Dinsdag in rüdersdorf aangekomen en woensdag Dhl site geupdate dat die nu nog steeds in rüdersdorf ligt. (Oost van berlijn).
Ben benieuwd wanneer de deutsche post m naar nederland brengt
Dinsdag in rüdersdorf aangekomen en woensdag Dhl site geupdate dat die nu nog steeds in rüdersdorf ligt. (Oost van berlijn).
Ben benieuwd wanneer de deutsche post m naar nederland brengt
Pakketje ligt al de hele dag in Keulen. Morgen denk ik verzonden naar Nederland. Hoop donderdag of vrijdag post
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Same here, ik verwacht (en hoop) hem op vrijdag binnen te krijgen.Alekz87 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:37:
Pakketje ligt al de hele dag in Keulen. Morgen denk ik verzonden naar Nederland. Hoop donderdag of vrijdag post
outlandos schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:42:
[...]
Same here, ik verwacht (en hoop) hem op vrijdag binnen te krijgen.
Same here, blijkbaar zitten we in dezelfde batch. Aangezien ze het in één nacht van Berlijn naar Keulen konden brengen, zullen ze het vannacht wel naar Nederland brengen. Vraag me wel af of het dan eerst naar het internationale postcentrum in Amsterdam gaat, of gelijk naar de regionale centra. Die eerste zou een omweg voor mij zijn en onnodig tijd kosten...Alekz87 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:37:
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Mijn pakketje is sinds vanmorgen al in Nederland, ondanks dat de verwachte leverdatum 6 december zou zijn.
*knip*. Complete verzendstatussen plaatsen is niet toegestaan, zie ook de topicwarning.
Benieuwd of het dan lukt om deze week al telefoon in bezit te krijgen. Normaliter zou dat geen probleem moeten zijn, lijkt me?
*knip*. Complete verzendstatussen plaatsen is niet toegestaan, zie ook de topicwarning.
Benieuwd of het dan lukt om deze week al telefoon in bezit te krijgen. Normaliter zou dat geen probleem moeten zijn, lijkt me?
[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 01-12-2016 08:21 ]
FIFA Benelux Administrator
Met DHL weet je het nooit. Wel vaker meegemaakt dat je een aankondiging krijgt dat de bezorger onderweg is, om aan het eind van de dag de update te krijgen dat het pakket weer terug is bij het depot. 
Ik denk dat ik de mijne vrijdag krijg. Het moet nog van Keulen naar NL.
Ik denk dat ik de mijne vrijdag krijg. Het moet nog van Keulen naar NL.
[ Voor 15% gewijzigd door Atomsk op 30-11-2016 23:28 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Dan is het pakket ook op DHL.nl te volgen en zie je wel een verwachte levertijdMyUtd4Life schreef op woensdag 30 november 2016 @ 23:20:
Mijn pakketje is sinds vanmorgen al in Nederland, ondanks dat de verwachte leverdatum 6 december zou zijn.
[afbeelding]
https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving
[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 30-11-2016 23:31 ]
Thanks, ook daar helaas nog geen exacte leverdatum bekend. Maar lijkt wel echt vlot te gaan. Aldus https://www.logistics.dhl/cypher21 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 23:30:
[...]
Dan is het pakket ook op DHL.nl te volgen en zie je wel een verwachte levertijd
Edit: Naar aanleiding van edit van cypher21. Via die website wel een leverdatum te zien via https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving
Expected delivery moment
Thursday 1 December
11:00 - 15:00 hour
[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 01-12-2016 08:22 ]
FIFA Benelux Administrator
Op die laatste site krijg ik geen resultaat te zien, terwijl ik ook dezelfde info heb als jij op je eerste link. Vreemd.MyUtd4Life schreef op woensdag 30 november 2016 @ 23:31:
[...]
Thanks, ook daar helaas nog geen exacte leverdatum bekend. Maar lijkt wel echt vlot te gaan. Aldus https://www.logistics.dhl/
*knip*
Edit: Naar aanleiding van edit van cypher21. Via die website wel een leverdatum te zien via https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 01-12-2016 08:22 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Die van mij ligt sinds een uur ook ergens in Nederland. Geen idee waar precies, want hij valt voor mij nog niet te volgens op de Nederlandse DHL website. Dus ik verwacht um eigenlijk pas morgen aan de deur.Alekz87 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 06:05:
[...]
Op die laatste site krijg ik geen resultaat te zien, terwijl ik ook dezelfde info heb als jij op je eerste link. Vreemd.
Hopelijk zijn ze snel weer leverbaar, omdat ik zo druk met een project was op kantoor ben ik vergeten om er 1 te bestellen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat zal pas ergens januari worden voor dat je m binnen hebt ben ik bang.Pierre schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:23:
Hopelijk zijn ze snel weer leverbaar, omdat ik zo druk met een project was op kantoor ben ik vergeten om er 1 te bestellen
Apart dat de pakketten van een aantal mensen vanacht al naar keulen/nederland zijn gebracht. Die van mij ligt nog steeds in rüdersdorf sinds dinsdag
Mn pakketje ligt nu ergens in Nederland. Kan via Nederlandse dhl tracken. Echter staat er "planning being made". Dus wordt alsnog afwachten. Al gok ik eerder op morgen dan vandaag. Al bezorgen ze hier ook nog tussen 18:00 -21:00
Verwijderd
Ik heb hem gisteren middag binnen gekregen. Vanuit Polen. Ik had gelijk besteld om 01:00 's nachts.
2 dagen dus. Netjes denk ik.
2 dagen dus. Netjes denk ik.
Ik verwacht 'm vandaag niet meer.Status am Do, 01.12.16 05:27 Uhr
Die Sendung wird ins Zielland transportiert und dort an die Zustellorganisation übergeben. (Homepage / Online Sendungsverfolgung: https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving)
Nächster Schritt
Die Sendung trifft im Zielland ein.
We are shaping the future
Gisteravond ontvangen! 128gb met prio. Wat een apparaat

Aan alle afbestellingen te zien in de verschillende fora heb je best kans dat je er nog tussendoor komt met een bestellingAlekz87 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:46:
[...]
Dat zal pas ergens januari worden voor dat je m binnen hebt ben ik bang.
Volgens Dhl de om 5.30 moet ik het pakket vanaf nu gaan volgen op de Nederlandse site. Daar staat allen zoiets als " information received", bezorgplanning nog onbekend. Ik hoop dat ik hem vanavond nog kan hebben, maar ik denk het net. Aangezien Dhl voor nationale pakketten vanaf Amsterdam naar ons 3 dagen rekent, lijkt me dat niet realistisch...
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Jaloers!Bartjeuhz schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:39:
Gisteravond ontvangen! 128gb met prio. Wat een apparaat![]()
Nederlandse DHL website geeft nu aan:
Expected delivery moment
Planning is being made
Die van mij sinds vanmorgen ook in Keulen.MetalMarty schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:06:
Apart dat de pakketten van een aantal mensen vanacht al naar keulen/nederland zijn gebracht. Die van mij ligt nog steeds in rüdersdorf sinds dinsdag
timmie1 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:15:
Volgens Dhl de om 5.30 moet ik het pakket vanaf nu gaan volgen op de Nederlandse site. Daar staat allen zoiets als " information received", bezorgplanning nog onbekend. Ik hoop dat ik hem vanavond nog kan hebben, maar ik denk het net. Aangezien Dhl voor nationale pakketten vanaf Amsterdam naar ons 3 dagen rekent, lijkt me dat niet realistisch...
Deze melding ook sinds gister. Zo juist echter de melding dat hij morgen middag wordt geleverd tussen 14:00 en 18:00outlandos schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:08:
[...]
Jaloers!
Nederlandse DHL website geeft nu aan:
Expected delivery moment
Planning is being made
Heeft iemand de wit/gouden OP3T weten te bestellen? Heb vanaf t begin al talloze keren gekeken, maar heb 'm altijd 'Out of stock' zien staan (Ik wil m misschien voor mijn vrouw bestellen).
Jammer... wou net de bestelling plaatsen voor de 128gb versie krijg ik:
Availability: Out of stock
Nu dus voor alle modellen van de oneplus 3T.
Verwachte leverdatum was ook al 4 Januari 2017....
Availability: Out of stock
Nu dus voor alle modellen van de oneplus 3T.

Verwachte leverdatum was ook al 4 Januari 2017....
[ Voor 15% gewijzigd door BraX op 01-12-2016 11:09 ]
komt pas later in december beschikbaar. Tot die tijd maar 1 kleur leverbaar.Omer schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:05:
Heeft iemand de wit/gouden OP3T weten te bestellen? Heb vanaf t begin al talloze keren gekeken, maar heb 'm altijd 'Out of stock' zien staan (Ik wil m misschien voor mijn vrouw bestellen).
<Zinloze tekst hier>
Dank.GforceNL schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:07:
[...]
komt pas later in december beschikbaar. Tot die tijd maar 1 kleur leverbaar.
Hij is nu in Nederland, maar waar? Drachten zou mooi zijn, zit DHL voor het Noorden, want ik werk in Heerenveen en dichtbij
Date/Time City Status
Tue, 29.11.16 17:10 Rüdersdorf, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Tue, 29.11.16 19:30 -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Wed, 30.11.16 08:52 Köln, Germany The international shipment has been processed in the export parcel center
Thu, 01.12.16 05:26 Köln, Germany The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving)
Thu, 01.12.16 09:50 Netherlands The shipment has arrived in the destination country
Date/Time City Status
Tue, 29.11.16 17:10 Rüdersdorf, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Tue, 29.11.16 19:30 -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Wed, 30.11.16 08:52 Köln, Germany The international shipment has been processed in the export parcel center
Thu, 01.12.16 05:26 Köln, Germany The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving)
Thu, 01.12.16 09:50 Netherlands The shipment has arrived in the destination country
https://powershellisfun.com
Ga maar uit van morgen. Ik heb dezelfde status maar wel al een datum en tijd.GiveMeThoseTags schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:40:
Hij is nu in Nederland, maar waar? Drachten zou mooi zijn, zit DHL voor het Noorden, want ik werk in Heerenveen en dichtbij![]()
Date/Time City Status
Verwacht bezorgmomentAlekz87 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:46:
[...]
Ga maar uit van morgen. Ik heb dezelfde status maar wel al een datum en tijd.
Vrijdag 2 december
14:00 - 18:00 uur
Via dhl.nl.. Maar ja.. Wie neemt er nu eerder weekend morgen.. Ikke
https://powershellisfun.com
Haha ik zou voor werk gaan kamperen morgen!GiveMeThoseTags schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:49:
[...]
Verwacht bezorgmoment
Vrijdag 2 december
14:00 - 18:00 uur
Via dhl.nl.. Maar ja.. Wie neemt er nu eerder weekend morgen.. IkkeDus pas maandag, want op werk laten afleveren...
Hier ook tussen 14:00 - 18:00. Dan moet die ver rijden van Drachten naar t zonnige Zoetermeer 🤔😉
Let op:
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem