S_Chief schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:52:
En, wie gaat er overstappen van een 3(T) naar een 7 (Pro)? Het jeukt wel een beetje na drie jaar, maar ik moet zeggen dat mijn 3 het nog even goed doet als dag 1. Snelheid, scherm, accuduur, alles is nog altijd dik in orde. En schadevrij. Voelt toch ietwat onnodig om te upgraden.
Ik had de 3. En op de accu die achteruit ging na had ik weinig te klagen. Met dash/warp/whatever heb je de accu zo weer vol. Maarja na 2 jaar wil je wel wat anders. En dan zie je dat de concurrentie met meerdere camera's aan komt zetten. Oneplus nog niet.
Ik kocht een LG oled tv ten tijde van de actie dat je de LG V30 erbij kreeg. Pluspunten: quaddac, groothoek camera erbij. Minpunten: geen OxygenOS / clean Android feel. Door de groothoekcamera bleef ik die liever meenemen dan de Oneplus 3. Want ik heb ze beide een tijdje naast elkaar gebruikt.
En dan is er nu de 7 pro. Ook die heeft een groothoek camera nu aan boord eindelijk. En de betere software. Maar dan is er de flinke toename qua prijs en afmetingen. Qua prijs hoop ik via T-Mobile icm abonnementverlenging wat te kunnen regelen. Afmetingen is afwachten of ik dat nog hanteerbaar ga vinden.
In de tussentijd vond ik als Oneplus 3 bezitter de 3T, 5, 5T, 6 en 6T nooit echt verleidelijk genoeg. Incrementele upgrades. Maar met de 7 pro: groothoek en tele, 90Hz scherm (geen idee waarom ik het fijn zou vinden maar it's nice to have), pop-up netjes de frontcamera weggewerkt. Dus de 7 pro is nu sinds tijden de eerste echte upgrade die mij wel over de streep trekt.