Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05

WhySoSerious

Be the change.

Frankvbr schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:31:
[...]

Ja ik las het opeens. Ik ga het eens proberen.
Zeer waarschijnlijk vuil. Houten tandenstoker, veel langs de randen schrapen, en veel proberen los te peuteren aan het einde. Daarna een paar keer goed blazen. Dit blijven herhalen tot je koptelefoonaansluiting weer goed werkt. Geloof me, het verschil tussen wel en geen stof in die opening meer je enorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Stoeptegel5 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:55:
Is er al meer bekend over de Pie update?
Ja: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Tweede build is nu uitgerold naar Closed Bèta maar die heb ik nog niet weten te bemachtigen.

[ Voor 16% gewijzigd door Anonymoussaurus op 03-04-2019 13:58 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoeptegel5
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-09 14:59
Darkz0rs schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 21:32:
[...]

ja zeker, van OnePlus is die er nog niet.
Ontzettend bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:35
Anonymoussaurus schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:58:
[...]

Ja: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Tweede build is nu uitgerold naar Closed Bèta maar die heb ik nog niet weten te bemachtigen.
nog niet, duurt weer lang O-) :) (grapje toch)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Nieuwtje omtrent het unbricken van je OnePlus 3(T)!

Wat is een Unbrick Tool en wat heb ik er aan?

Unbrick Tools worden gebruikt door OnePlus-support om je toestel weer aan de praat te krijgen als hij niet meer wilt opstarten of bootlooped. Als jij (of OxygenOS zelf) zichzelf verkloot heeft, kan je door middel van deze tool je telefoon dus weer aan de praat krijgen! De tool flashed alle firmware inclusief partities en OxygenOS weer op je device. Deze tools worden ook in de OnePlus-fabriek gebruikt. Let er dus wel op dat dit alle data wiped!

Verschillende Unbrick Tools

Het was eigenlijk de bedoeling dat deze tools niet publiekelijk zouden worden, maar ze staan inmiddels gewoon op hun openbare servers. Hierdoor zal ik nieuwe Unbrick Tools blijven publiceren waardoor je altijd de nieuwste versie van OxygenOS op je device zal flashen.

Allemaal heel leuk en aardig, maar waar kan ik die nou downloaden? |:( O-)

Nou, hier: https://anonymouswp.stackstorage.com/s/rGLLd3OPEyYKM6d

Wachtwoord:
spoiler:
N3v3r S3ttl3 tm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkz0rs
@Anonymoussaurus ik zit nu al vanaf 3 april te F5... heb je hem nou nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Darkz0rs schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:49:
@Anonymoussaurus ik zit nu al vanaf 3 april te F5... heb je hem nou nog niet :p
Haha, sorry. Vorige week was er een tweede Closed Bèta uitgekomen maar ik denk dat iemand flink op z'n flikker heeft gekregen (want NDA) waardoor hij dus niet gelekt kon worden. Deze week of volgende week komt de Open Bèta uit als het goed is!

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 09-04-2019 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
@Anonymoussaurus ik heb wel de Oxygen Hydrogen OS Pie

[ Voor 15% gewijzigd door Darkz0rs op 09-04-2019 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ja, klopt, die is al wel uit. Maar ja, ik zie niet waarom je de HydrogenOS (yikes, Chinese meuk met bloatware) zou willen draaien in plaats van Closed Bèta OxygenOS. Liever iets meer bugs (alhoewel ik had begrepen dat hij vrij clean was) dan die Chinese bloatware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:51:
[...]

Ja, klopt, die is al wel uit. Maar ja, ik zie niet waarom je de HydrogenOS (yikes, Chinese meuk met bloatware) zou willen draaien in plaats van Closed Bèta OxygenOS. Liever iets meer bugs (alhoewel ik had begrepen dat hij vrij clean was) dan die Chinese bloatware.
Ik draai ze uberhaupt niet. Ik draai skydragon rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:38

ikt

Afgelopen weken is de batterij er hard achteruit op gegaan. Geen zin om de telefoon te wipen en op te sturen naar OP.

Iemand ervaringen met zelf vervangen en welke tools je nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Laguna schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:13:
(...) Hopelijk worden ze alle 3 verholpen met de komende update:
  • het maximaal volume van de speaker die je tegen je oor houdt lijkt sinds de laatste update niet meer toereikend, alleen is de vraag of dit door software komt of hardware, er zijn namelijk diverse meldingen hierover op het OP forum en bij sommige gebruikers zou het door stof komen maar bij andere gebruikers bleek dat niet de oorzaak en dus ook niet de oplossing (los van het feit dat het openmaken van je toestel om bij de speaker te komen niet zonder risico's is)
Het volume is bij mij nog steeds een probleem. M'n vrouw heeft exact hetzelfde toestel maar geen issue.

Inmiddels wel mn toestel gereset naar factory en de speaker vervangen maar geen resultaat.
We zijn nu ook weer een aantal updates verder en elke keer is dit een probleem gebleven. Nu weer de stille hoop maar ik heb er een hard hoofd in.

Weet iemand nog wat te doen? Ik zie het niet zitten om er een ander OS op te zetten, dan ga ik liever een stapje terug en ga m'n backup/vakantie telefoon voortaan gebruiken. Maar die is gekocht vanwege batterij duur, en dus ook wat groter/dikker.
1+3 heeft wmb dan ook een prima batterij duur waar ik de dag mee door kom. Dus liever dit opgelost te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkz0rs
Fore! schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:23:
[...]

Het volume is bij mij nog steeds een probleem. M'n vrouw heeft exact hetzelfde toestel maar geen issue.

Inmiddels wel mn toestel gereset naar factory en de speaker vervangen maar geen resultaat.
We zijn nu ook weer een aantal updates verder en elke keer is dit een probleem gebleven. Nu weer de stille hoop maar ik heb er een hard hoofd in.

Weet iemand nog wat te doen? Ik zie het niet zitten om er een ander OS op te zetten, dan ga ik liever een stapje terug en ga m'n backup/vakantie telefoon voortaan gebruiken. Maar die is gekocht vanwege batterij duur, en dus ook wat groter/dikker.
1+3 heeft wmb dan ook een prima batterij duur waar ik de dag mee door kom. Dus liever dit opgelost te hebben.
Heb je tussen de grill en de oor speaker ook het stukje stof die vast gehouden word door een rubber randje er uit gepeuterd. Hier zit werkelijk een compleet wollen trui, sokken en ondergoed in. Dit levert echt serieus tientallen dB's op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoeptegel5
ikt schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:54:
Afgelopen weken is de batterij er hard achteruit op gegaan. Geen zin om de telefoon te wipen en op te sturen naar OP.

Iemand ervaringen met zelf vervangen en welke tools je nodig hebt?
Is niet heel lastig. Wat ik wel moeilijk vond was de telefoon los krijgen van de behuizing.

YouTube: OnePlus 3 Teardown, Screen Replacement, Battery fix

OEM batterij heb ik bij Diamtelecom besteld. Ik had eerst een batterij van Ali erin maar capaciteit was beduidend minder. Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:38

ikt

Stoeptegel5 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:42:
[...]

Is niet heel lastig. Wat ik wel moeilijk vond was de telefoon los krijgen van de behuizing.

YouTube: OnePlus 3 Teardown, Screen Replacement, Battery fix

OEM batterij heb ik bij Diamtelecom besteld. Ik had eerst een batterij van Ali erin maar capaciteit was beduidend minder. Succes! :)
Thanks, ik kijk al naar die link die je eerder in het topic hebt geplaatst. Had je de tools erbij besteld? Volgens mij heb ik geen tools die klein genoeg zijn voor de schroefjes onder, hopelijk zit dat inbegrepen bij dat setje tools dat ook op die site staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoeptegel5
ikt schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:45:
[...]

Thanks, ik kijk al naar die link die je eerder in het topic hebt geplaatst. Had je de tools erbij besteld? Volgens mij heb ik geen tools die klein genoeg zijn voor de schroefjes onder, hopelijk zit dat inbegrepen bij dat setje tools dat ook op die site staat.
Ik heb deze tools besteld op Ali, handig allround setje die je daarna ook nog kan gebruiken.

En dan bijvoorbeeld nog zo'n setje flippers.

Is allemaal goed te doen 8)

Edit: Het is dus belangrijk dat je die T2 hebt voor schroefjes onder, en dan nog kleine philips.

[ Voor 3% gewijzigd door Stoeptegel5 op 12-04-2019 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Darkz0rs schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:28:
[...]

Heb je tussen de grill en de oor speaker ook het stukje stof die vast gehouden word door een rubber randje er uit gepeuterd. Hier zit werkelijk een compleet wollen trui, sokken en ondergoed in. Dit levert echt serieus tientallen dB's op.
Ja daar allemaal bij kunnen komen. Heeft niks uitgehaald (was overigens schoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Fore! schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:53:
[...]

Ja daar allemaal bij kunnen komen. Heeft niks uitgehaald (was overigens schoon)
Wow ik heb het nu voor 9 kennissen gedaan. En werkelijk was het bij "NIEMAND" schoon. Echt overal zat een plul stof in en je kon geen lichtval door het mini grilletje zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Darkz0rs schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:25:
[...]

Wow ik heb het nu voor 9 kennissen gedaan. En werkelijk was het bij "NIEMAND" schoon. Echt overal zat een plul stof in en je kon geen lichtval door het mini grilletje zien.
Ok.. en wat verwacht je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Fore! schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 21:50:
[...]

Ok.. en wat verwacht je nu?
Heel eerlijk, de opmerking was gewoon schoon zou al niet kunnen kloppen (tenzij hij max 6 mnd oud is). Ik denk dat je niet onder het stukje stof heb gekeken. Maar... Dat is wat ik denk...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tempting.. Vooral omdat ik via stable naar deze build kan en dan OTA naar Pie stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open beta draait prima hier. Nog niets vreemds tegengekomen. Alleen beniewd naar de accuduur morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:31:
Open beta draait prima hier. Nog niets vreemds tegengekomen. Alleen beniewd naar de accuduur morgen.
Dan zou ik een weekje wachten. Battery drain komt bijna altijd wel na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:24
Wordt alle data gewist als ik de Beta installeer?

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Beefhead schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:25:
Nope, data blijft er op staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:28
Ik ben alles kwijtgeraakt. Ik kwam dan ook van LOS16 en installeerde via TWRP.
Tijdens eerste keer opstarten kreeg ik de melding dat decryption mislukte en dat ik de telefoon moest resetten, met een ful wipe als gevolg.

Had ik al verwacht, alles staat bij mij dan ook gelukkig in de cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Mole schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:14:
[...]

Ik ben alles kwijtgeraakt. Ik kwam dan ook van LOS16 en installeerde via TWRP.
Tijdens eerste keer opstarten kreeg ik de melding dat decryption mislukte en dat ik de telefoon moest resetten, met een ful wipe als gevolg.

Had ik al verwacht, alles staat bij mij dan ook gelukkig in de cloud.
Had je moeten lezen. Unlocked bootloader = wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Anonymoussaurus schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:53:
[...]

Had je moeten lezen. Unlocked bootloader = wipe.
Dat had ik dus ook gedaan, ik vind het nooit een probleem, want alles in de cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Heb je de aankondiging gelezen?
  • For those on the latest stable version 181206
  • Preconditions: Boot Loader should be locked
  • Steps:​
  • Download the file from the link provided on the forum post
  • Move the downloaded file to internal storage root folder using the File Manager.
  • The device can then be updated via two methods.
  • First method: Local Update
  • Open Settings -> System update -> Click top right setting icon
  • Choose Local update
  • Click on the downloaded file and wait until the device reboots
  • Second Method: Recovery Update
  • Turn off the device -> Press power and volume up key simultaneously until the device enters the Fastboot Mode
  • Navigate to Recovery option using volume and power button -> Choose English -> Install from Internal storage -> Select the downloaded zip file -> Select 'Yes'
  • Wait until the installation is complete -> Reboot
  • For those who are on the latest Open Beta version 180712
  • Note: The entire data will be wiped since there will be a version transition from Open beta to the stable version. If you made a OnePlus Switch backup, be sure to make a copy of it before moving forward.
  • Steps:
  • Download the file form the link provided on the forum post
  • Move the downloaded file to internal storage
  • Device can be updated only via Recovery Update:
  • Turn off the device -> Press power and volume up key simultaneously until the device enters the Fastboot Mode
  • Navigate to Recovery option using volume and power button -> Choose English -> Install from Internal storage -> Select the downloaded zip file -> Select 'Yes'
  • Wait until the installation is complete -> Reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoeptegel5
Hij draait soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:46

skate master

Autodesk Educator Expert

Heb je een Schone installatie gedaan of gewoon over de oude heen gezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjotrofsky
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:16
Ik had de beta geïnstalleerd met een unlocked bootlader hierna kreeg ik (natuurlijk) ook de melding: decryption failed (logisch, want het stond aangegeven maar hé, eigenwijs...)

Laten wissen en hierna krijg je het menu om je telefoon weer in te stellen alleen liep dit vast bij controleren op updates, met geen mogelijkheid (wifi uit/mobiele data) ging de telefoon verder...

Ik dacht dan flashen we gewoon de oude Android erop, gedaan met MsmDownloadTool dit werkte maar bij het instellen kreeg ik geen wifi netwerken meer te zien! Gelukkig kon ik wel verder maar wifi kon ik verder niet meer aanzetten (er werden gewoon geen netwerken gevonden) ook was het mac adres veranderd in 02:00:00:00:00:00 op internet gezocht en meer mensen na vorige updates met dit probleem maar geen echte oplossing.. Toen de update maar handmatig over gekopieerd en geïnstalleerd, nu kreeg ik wel weer wifi netwerken te zien en het mac adres klopte weer.

Ik denk dus dat de firmware van de (wifi) radio ook geüpdatet is en dat deze niet werkt met oudere Android versies ofzo...

Gelukkig werkt het nu allemaal weer en zit ik nu ook op Pie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Laatst online: 21:23
Ik kan hem helaas niet flashen vanwege een unlocked bootloader.

Eigenlijk snap ik deze beperking niet echt, met een beetje geluk weet iemand die binnenkort te omzeilen zodat de beta ook bij een unlocked bootloader geinstalleerd kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoeptegel5
skate master schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:24:
[...]

Heb je een Schone installatie gedaan of gewoon over de oude heen gezet?
Gewoon over de oude heen gezet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:32
chielmi schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:24:
Ik kan hem helaas niet flashen vanwege een unlocked bootloader.

Eigenlijk snap ik deze beperking niet echt, met een beetje geluk weet iemand die binnenkort te omzeilen zodat de beta ook bij een unlocked bootloader geinstalleerd kan worden!
Ik was nieuwsgierig en heb gekeken: je kan het omzeilen :+

Disclaimer: op eigen risico, ik heb het niet geprobeerd en weet niet wat de reden is dat ze dit blokkeren (misschien willen ze dit niet supporten, misschien is er een technische reden).

Download de zip en extract "META-INF\com\google\android\updater-script". In updater-script, verwijder de volgende regel (2e regel):
code:
1
((less_than_int("26", getprop("ro.build.version.sdk"))) || getprop("ro.boot.verifiedbootstate") == "green") || abort("E3005: This Device is unlocked;bootstate: \"" + getprop("ro.boot.verifiedbootstate") + "\"; sdk version: \"" + getprop("ro.build.version.sdk") + "\".");

Kopieer de aangepaste updater-script terug naar de zit. De unlocked bootloader check is er nu uitgesloopt. Flash het aangepaste zip-bestand, flashen zou nu wel moeten kunnen.

[ Voor 10% gewijzigd door P1nGu1n op 18-04-2019 20:47 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:31:
Heb wel wat gemerkt: krijg geen 5 GHz Wifi meer, alleen maar 2,4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S_Chief schreef op donderdag 18 april 2019 @ 23:02:
[...]

Heb wel wat gemerkt: krijg geen 5 GHz Wifi meer, alleen maar 2,4.
Hier doet de 5GHz band het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Voorlopig niet updaten dus :+

Ben vooral benieuwd of ze de BT problemen hebben opgelost. Het geluid stottert in sommige gevallen met Wifi aan, Wifi moet helemaal uit staan dan werkt het wel goed. In de auto heb ik er geen last van, maar met mijn Sony MDR1000x moet ik altijd de wifi uitzetten. Eigenlijk de enige ergernis wat ik heb aan dit toestel.

Heeft iemand die combi toevallig? En zoja kun je dan eens testen? O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Rev! op 19-04-2019 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:39:
[...]

Hier doet de 5GHz band het prima.
En nu hier opeens ook. 8)7 Ah well.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• routier_lub
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-09 22:33
Open bèta geïnstalleerd. Kan alleen de instellingen voor de pie gestures niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
routier_lub schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 21:27:
Open bèta geïnstalleerd. Kan alleen de instellingen voor de pie gestures niet vinden.
Knoppen -> gebaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• routier_lub
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-09 22:33
Alleen softwarescherm navigatieknoppen in of uit schakelen. En diverse acties per knop kiezen.

Edit: de Pie pill kan wel via adb. adb shell settings put secure swipe_up_to_switch_apps_enabled 1

[ Voor 17% gewijzigd door routier_lub op 21-04-2019 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
3(T) krijgt dat niet vziw.

Vooralsnog bevalt de beta behoorlijk goed. Knap werk van OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Laguna

Connaisseur

Hoe bevalt de nieuwe DND mode? Is de alert slider nog op dezelfde manier in te stellen zoals die nu met Oreo is (boven alleen trillen, midden niet storen (met uitzonderingen) en onder regulier de beltoon)?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
S_Chief schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:58:
3(T) krijgt dat niet vziw.

Vooralsnog bevalt de beta behoorlijk goed. Knap werk van OnePlus.
LinageOS hier met Android 9, al een paar maanden draait ook stabiel. Niet een keer een crash gehad. Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@Chip. Wel jammer dat de dual sim ondersteuning niet compleet is. Je kunt geen ringtone per sim uitkiezen en de keuze welke sim je gebruikt wordt niet per contact opgeslagen.
Krijg ik ook niet voor elkaar met een andere dialer of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrofsky
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:16
Ik heb wel het idee dat de vingerafdruk scanner slechter/langzamer scant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jelte schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:51:
@Chip. Wel jammer dat de dual sim ondersteuning niet compleet is. Je kunt geen ringtone per sim uitkiezen en de keuze welke sim je gebruikt wordt niet per contact opgeslagen.
Ah oke, zou kunnen heb zelf ook duo sim maar die functies gebruik ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Laguna schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 23:38:
Hoe bevalt de nieuwe DND mode? Is de alert slider nog op dezelfde manier in te stellen zoals die nu met Oreo is (boven alleen trillen, midden niet storen (met uitzonderingen) en onder regulier de beltoon)?
Nee, helaas niet. De middelste stand is nu "vibratie" , dus geen niet storen meer. Heel onhandig nu je dat gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik ben juist erg blij met de nieuwe manier waarop de alert slider werkt. Eindelijk de keuze tussen stil en tril zonder het menu in te hoeven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoeptegel5
Exocet schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 23:11:
[...]

Nee, helaas niet. De middelste stand is nu "vibratie" , dus geen niet storen meer. Heel onhandig nu je dat gewend bent.
Hier ben ik na een dag al aan gewend. Huidige instelling is veel beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@S_Chief @Stoeptegel5
Nieuwe manier beter? Ik zou niet weten waarom, wat is het nut van stil dan?

[ Voor 15% gewijzigd door Laguna op 21-04-2019 07:29 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:05

Sandyman538

SandstorM [148839]

Laguna schreef op zondag 21 april 2019 @ 07:28:
@S_Chief @Stoeptegel5
Nou inderdaad. Heb de telefoon 99 procent vd tijd op DND staan, omdat ik, juist, DND wil. Is het nog wel ergens in een menu zo in te stellen? (en waarom kun je niet onderhuids zelf bepalen wat de alert slider doet)?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skate master
  • Laatst online: 21:46

skate master

Autodesk Educator Expert

Sandyman538 schreef op zondag 21 april 2019 @ 07:40:
[...]

Nou inderdaad. Heb de telefoon 99 procent vd tijd op DND staan, omdat ik, juist, DND wil. Is het nog wel ergens in een menu zo in te stellen? (en waarom kun je niet onderhuids zelf bepalen wat de alert slider doet)?
Je kunt in de instellingen een tijdperiode aangegeven waarin je de DND geactiveerd wil hebben. Bij mij gaat dit automatisch aan om 23.00 en weer uit als de wekker gaat of op de ingestelde tijd.

Ik ben er happy mee.

Overall performance vind ik ook goed.
Draait lekker soepel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

skate master schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:50:
[...]

Je kunt in de instellingen een tijdperiode aangegeven waarin je de DND geactiveerd wil hebben. Bij mij gaat dit automatisch aan om 23.00 en weer uit als de wekker gaat of op de ingestelde tijd.

Ik ben er happy mee.
Voor mij niet toereikend, aangezien ik onregelmatig werk, heb ik niks aan een tijdsperiode. DND heeft meerwaarde en stil heeft dat niet. DND is ideaal voor slapen en vergaderingen en trillen voor bioscoop of theatervoorstelling. Ze hadden de alert slider moeten houden zoals ie was, dat was gewoon de beste setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 23:31
Apps zoals Dual SIM Selector werken niet meer? En hoe zit het met Parallel Apps zoals een dubbel WhatsApp profiel?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
@GroteBozewolf ik kan die app niet vinden in de app store. Wel op allerlei sites, maar dat. Weer niet xda. Heb je een betrouwbare link? Wil het zeker wel uit proberen.

Dubbel Whatsapp etc werkt wel met de verschillende apps (Island, parallelle apps etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ringtone per sim kan gewoon hoor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3aNG3LJ54P4dZUOR2lANrDIx/medium.jpg
Laguna schreef op zondag 21 april 2019 @ 07:28:
@S_Chief @Stoeptegel5
Ik gebruik stil ipv DND 's avonds. Dus nu heb ik stil, tril en geluid zonder het menu in te hoeven gaan.

[ Voor 37% gewijzigd door S_Chief op 21-04-2019 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

S_Chief schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:57:
[...]

Ik gebruik stil ipv DND 's avonds. Dus nu heb ik stil, tril en geluid zonder het menu in te hoeven gaan.
Ok dat maakt nog steeds niet duidelijk waarom stil beter zou zijn dan DND?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Laguna schreef op zondag 21 april 2019 @ 12:25:
[...]
Ok dat maakt nog steeds niet duidelijk waarom stil beter zou zijn dan DND?
Hoef ik ook niet te bewijzen. Ik gebruik altijd stil en nu werkt het helemaal ideaal voor mij. Voor jou blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
S_Chief schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:57:
[...]

Ringtone per sim kan gewoon hoor.
[Afbeelding]

[...]

Bij de Oneplus standaard Rom wel ja. Bij Lineageos dus niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Laatst online: 15-09 23:31
Jelte schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:53:
@GroteBozewolf ik kan die app niet vinden in de app store. Wel op allerlei sites, maar dat. Weer niet xda. Heb je een betrouwbare link? Wil het zeker wel uit proberen.

Dubbel Whatsapp etc werkt wel met de verschillende apps (Island, parallelle apps etc)
Dual Sim Selector lijkt inderdaad verdwenen. Raar. Zal de apk morgen eens van mijn telefoon halen.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Jelte schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:25:
[...]
Bij de Oneplus standaard Rom wel ja. Bij Lineageos dus niet helaas.
Excuus, miste het stukje over de custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

S_Chief schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:00:
[...]

Hoef ik ook niet te bewijzen. Ik gebruik altijd stil en nu werkt het helemaal ideaal voor mij. Voor jou blijkbaar niet.
Ja goed argument hoor, oftewel DND ipv stil was ook gewoon prima voor jou geweest.

Maar ja OnePlus moet zo'n alert slider gewoon customizable maken, dan heb je dat gezeik ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Laguna schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:31:
[...]

Ja goed argument hoor, oftewel DND ipv stil was ook gewoon prima voor jou geweest.
O, dus ik moet mij maar aanpassen naar wat jij handig vindt.. Aparte reactie.

Als jij de nieuwe manier niets vindt dan moet je een request indienen bij OnePlus, ipv anderen hier gaan overhalen van jouw gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

S_Chief schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:55:
[...]

Als jij de nieuwe manier niets vindt dan moet je een request indienen bij OnePlus, ipv anderen hier gaan overhalen van jouw gelijk.
Je kan/wil niet eens beargumenteren waarom je meerwaarde hecht aan stil tov DND, dan heb je in mijn ogen sowieso geen recht van spreken. Ik probeer louter te begrijpen waarom mensen zo nodig stil willen hebben ipv DND, maar ik heb nog geen zinnig argument gezien.

Teveel mensen die niet eens de moeite hebben genomen om zich te verdiepen in de DND functionaliteit en gelijk beginnen te huilen dat ze terug willen naar hoe het was (ring, vibrate, silent) is juist de reden dat we helaas in deze situatie zijn beland. OnePlus had het nooit moeten terugdraaien, hooguit de optie bieden om het naar wens in te stellen. Echter OnePlus luistert tegenwoordig toch niet meer naar hun gebruikers (zie headphone jack), dus zinloos om hier een request voor in te dienen (ook al zijn er wel gebruikers die dit desondanks hebben gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Kunnen we ophouden met deze onzin? Een voorkeur hoeft niet altijd beargumenteerd te worden. Laat een ander eens met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
Ook hier draait het nu 2 dagen stabiel. Enige minpunt zijn de pop-up meldingen van bijv. Whatsapp die geven nu aan of er een bericht komt van een persoon ipv vanuit welke chat.

Ik denk dus iedere keer dat iemand mij prive appt ipv in de groep, of zeik ik nu te veel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoeptegel5
streelder schreef op zondag 21 april 2019 @ 19:48:
Ook hier draait het nu 2 dagen stabiel. Enige minpunt zijn de pop-up meldingen van bijv. Whatsapp die geven nu aan of er een bericht komt van een persoon ipv vanuit welke chat.

Ik denk dus iedere keer dat iemand mij prive appt ipv in de groep, of zeik ik nu te veel? :)
Staat toch boven de persoon uit welke groepsapp het bericht komt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:28
S_Chief schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:55:
[...]

Het probleem is dat iedereen dat al jaren doet, en OnePlus ook geen idee lijkt te hebben waar ze mee bezig zijn. Hoe moeilijk kan het nou zijn om 3 dropdown menus te hebben dat je per optie van de slider kan instellen wat ik wil....DAAR vraagt iedereen al sinds de 3 uitkwam om, en blijkbaar is dat te moeilijk....Onder Android 6 was er een Xposed module die het kon, maar dat hebben ze met Android 7 ook gesloopt.

Maar dus nog een reden om op Android 7 te blijven, het werkt nu, ik ben er aangewend hoe het werkt, waarom verandering.

Dit is niet persoonlijk naar jou, maar gewoon meer een rant over iets waar ik me nu al bijna 3 jaar aan erger ;)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Dannisi schreef op maandag 22 april 2019 @ 06:29:
[...]

Het probleem is dat iedereen dat al jaren doet, en OnePlus ook geen idee lijkt te hebben waar ze mee bezig zijn. Hoe moeilijk kan het nou zijn om 3 dropdown menus te hebben dat je per optie van de slider kan instellen wat ik wil....DAAR vraagt iedereen al sinds de 3 uitkwam om, en blijkbaar is dat te moeilijk....Onder Android 6 was er een Xposed module die het kon, maar dat hebben ze met Android 7 ook gesloopt.

Maar dus nog een reden om op Android 7 te blijven, het werkt nu, ik ben er aangewend hoe het werkt, waarom verandering.

Dit is niet persoonlijk naar jou, maar gewoon meer een rant over iets waar ik me nu al bijna 3 jaar aan erger ;)
Zoiets als LineageOS? Per stand volledig aan te passen, dat werkt perfect!

Het stoorde mij ook dat OxygenOS met de Oreo upgrade de spider functionaliteit had gewijzigd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3dMNPZqenJNenW9gICgDARfs/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9L3Blt9Qi3mZOs8TNRbY2Zh6/full.png

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omer
  • Laatst online: 14-09 00:03
Offtopic: Mooie sig. Die ga ik aan het begin van mijn development richtlijnen document zetten. En dan kan ik meteen de rest van dat document helemaal schrappen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Omer op 22-04-2019 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Laatst online: 01:17

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Rev! schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:16:
Voorlopig niet updaten dus :+

Ben vooral benieuwd of ze de BT problemen hebben opgelost. Het geluid stottert in sommige gevallen met Wifi aan, Wifi moet helemaal uit staan dan werkt het wel goed. In de auto heb ik er geen last van, maar met mijn Sony MDR1000x moet ik altijd de wifi uitzetten. Eigenlijk de enige ergernis wat ik heb aan dit toestel.

Heeft iemand die combi toevallig? En zoja kun je dan eens testen? O-)
Dit probleem heb ik inderdaad ook gemerkt.
Vooral in de auto heb ik hier last van en zet ik wifi altijd uit.
Terwijl ik met de Dali Katch hier amper last van heb.
Misschien omdat Wifi dan gewoon een stabiele verbinding heeft en in de auto niet ?
Lijkt wel of het zoeken naar Wifi netwerken het haperen in de hand werkt.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04:04
Bij mij stottert de muziek vaak als ik via een app en Bluetooth oortjes naar muziek luister op de fiets.
Als ik luister via Spotify doet zich dat probleem nooit voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:24
Bij mij draait Pie sinds afgelopen donderdag uitermate stabiel. Alles werkt naar behoren :)

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:23:

Nieuwtje omtrent het unbricken van je OnePlus 3(T)!

Wat is een Unbrick Tool en wat heb ik er aan?

Unbrick Tools worden gebruikt door OnePlus-support om je toestel weer aan de praat te krijgen als hij niet meer wilt opstarten of bootlooped. Als jij (of OxygenOS zelf) zichzelf verkloot heeft, kan je door middel van deze tool je telefoon dus weer aan de praat krijgen! De tool flashed alle firmware inclusief partities en OxygenOS weer op je device. Deze tools worden ook in de OnePlus-fabriek gebruikt. Let er dus wel op dat dit alle data wiped!

Verschillende Unbrick Tools

Het was eigenlijk de bedoeling dat deze tools niet publiekelijk zouden worden, maar ze staan inmiddels gewoon op hun openbare servers. Hierdoor zal ik nieuwe Unbrick Tools blijven publiceren waardoor je altijd de nieuwste versie van OxygenOS op je device zal flashen.

Allemaal heel leuk en aardig, maar waar kan ik die nou downloaden? |:( O-)

Nou, hier: https://anonymouswp.stackstorage.com/s/rGLLd3OPEyYKM6d

Wachtwoord:
spoiler:
N3v3r S3ttl3 tm
Even terugkomend hierop:

Ik heb nu ook de OnePlus Diagnostics app geüpload. Dat is een app die door OnePlus gebruikt wordt om dingen mee te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:33
Probleem opgelost, mijn stomme fout 8)7

[ Voor 98% gewijzigd door Wenzel op 28-04-2019 21:23 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Als je reactie voor mij bedoeld was, ik heb Android 8.0 (Oreo). Staat in de tweede regel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Wenzel schreef op zondag 28 april 2019 @ 18:52:
Als je reactie voor mij bedoeld was, ik heb Android 8.0 (Oreo). Staat in de tweede regel.
Nee is algemene informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:28:
[...]

Even terugkomend hierop:

Ik heb nu ook de OnePlus Diagnostics app geüpload. Dat is een app die door OnePlus gebruikt wordt om dingen mee te testen.
ik wilde even kijken wat ze allemaal testen. Het lijkt een APK te zijn maar hij wordt op m'n OP3 geopend als een ZIP. Hoe installeer ik dit op m'n toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Mole schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:27:
[...]

ik wilde even kijken wat ze allemaal testen. Het lijkt een APK te zijn maar hij wordt op m'n OP3 geopend als een ZIP. Hoe installeer ik dit op m'n toestel?
Dat is vaag. Ik heb gewoon de APK gedownload en geopend. Dan vraagt hij om installeren. Wat draai je? Is alleen op OxygenOS mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
Mole schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:27:
[...]

Gewoon de extensie aanpassen van ZIP naar APK. Een APK is feitelijk gewoon een ZIP, en iets heeft dat gedetecteerd en de extensie aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Anonymoussaurus schreef op maandag 29 april 2019 @ 00:25:
[...]

Dat is vaag. Ik heb gewoon de APK gedownload en geopend. Dan vraagt hij om installeren. Wat draai je? Is alleen op OxygenOS mogelijk.
Ik draai OOS community beta. De naamgeving bevat apk, maar de extensie is .zip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Mole schreef op maandag 29 april 2019 @ 07:22:
[...]

Doen wat @P1nGu1n zei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whistleblazer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09 22:19
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:28:
[...]

Even terugkomend hierop:

Ik heb jouw tool eens gebruikt om de resterende batterij capaciteit te testen. 84% resterend naar 2,5 jaar dagelijks opladen op mijn OP3. Ik had het slechter verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Mole schreef op maandag 29 april 2019 @ 07:22:
[...]

Pak even de OnePlus File Manager en niet die van Google. Die van Google opent het inderdaad als een .zip zonder mogelijkheid om de extensie aan te passen.
whistleblazer schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:11:
[...]
Ik heb jouw tool eens gebruikt om de resterende batterij capaciteit te testen. 84% resterend naar 2,5 jaar dagelijks opladen op mijn OP3. Ik had het slechter verwacht.
85% hier (sinds juni 2016). Best netjes idd.

[ Voor 32% gewijzigd door S_Chief op 30-04-2019 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04:04
Hoelang duurt het voor Pie officieel uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Diagnostics app zegt: Batterijstatus Gezond (93%)

Mijn OP3T is 25 maanden oud. Niet slecht vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
S_Chief schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:31:
[...]

Pak even de OnePlus File Manager en niet die van Google. Die van Google opent het inderdaad als een .zip zonder mogelijkheid om de extensie aan te passen.

[...]

85% hier (sinds juni 2016). Best netjes idd.
Het is al gelukt om het te installeren, thanks.

Batterij status bij mij: 93%
Vervangen door OP vlak voor de garantie afliep, nu 11 maanden geleden.

Edit: En het is nu einde verhaal. Na bijna drie jaar is mijn OP3 er mee opgehouden. Het scherm liet aan de bovenkant los van het frame en ik zat daar af en toe mee te pielen. Gisterenavond sprong het scherm op zwart en vervolgens een scherm met witte ruis.

Nu dus helaas opzoek naar wat nieuws. Reparatiekosten van het scherm + achter camera (die ook kuren vertoonde) + arbeidskosten zullen hoger zijn dan 100 euro. Die steek ik liever in een nieuw toestel.
Zonde, zo vlak na de Pie release. Had er het lieft nog een jaar mee gedaan.

[ Voor 38% gewijzigd door Mole op 02-05-2019 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allessendro
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-07 12:54
Wenzel schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 17:12:
Diagnostics app zegt: Batterijstatus Gezond (93%)

Mijn OP3T is 25 maanden oud. Niet slecht vind ik.
Hier na 27 maanden met mijn 3T nog een batterij die "Healthy (93%) " aangeeft. Probeer, om de batterij te sparen, zo veel mogelijk tot 80% ipv 100% vol te laden.
Qua snelheid nog steeds een prima toestel, reden om voor wat nieuws te gaan kijken zijn bij mij: betere camera en (security) updates. Hoop het nog een jaartje uit te houden met de 3T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Mole schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:11:
[...]

Het is al gelukt om het te installeren, thanks.

Batterij status bij mij: 93%
Vervangen door OP vlak voor de garantie afliep, nu 11 maanden geleden.

Edit: En het is nu einde verhaal. Na bijna drie jaar is mijn OP3 er mee opgehouden. Het scherm liet aan de bovenkant los van het frame en ik zat daar af en toe mee te pielen. Gisterenavond sprong het scherm op zwart en vervolgens een scherm met witte ruis.

Nu dus helaas opzoek naar wat nieuws. Reparatiekosten van het scherm + achter camera (die ook kuren vertoonde) + arbeidskosten zullen hoger zijn dan 100 euro. Die steek ik liever in een nieuw toestel.
Zonde, zo vlak na de Pie release. Had er het liefst nog een jaar mee gedaan.
Heb laatst een Nokia 7 plus (SD 660) geïnstalleerd voor mijn moeder. En dat was een prima apparaat om mee te werken, vlot genoeg en kon er alles mee doen wat ik wilde. Maar toen ik ermee klaar was en mijn 3T pakte, was deze nog een heel pak sneller. Daarom doe ik graag nog even met mijn 3T. Want zelfs voor €250 heb je nog geen nieuwe telefoon die even snel is als de 3T (misschien de telefoons met een SD710, maar die beginnen pas bij €350).
Dus ik zou hem wel gaan repareren. Dat is de goedkoopste manier op een vlotte telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Iemand enig idee hoeveel groter (fysiek) de 7-serie is in vergelijking met de 3T? Ben aan een nieuwe toe, maar heb niet zo'n behoefte aan een enorm groot ding. De verschillen tussen de 3T en 6T waren nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Kan iemand mij uitleggen hoe ik met die Diagnostics app mijn batterijstatus kan checken?
Hoe krijg ik die app op mijn telefoon? (3T met standaard OS)
Desnoods in PM als het te lang is.
Thanks!

[ Voor 18% gewijzigd door daffie82 op 06-05-2019 10:43 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
daffie82 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:39:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik met die Diagnostics app mijn batterijstatus kan checken?
Hoe krijg ik die app op mijn telefoon? (3T met standaard OS)
Desnoods in PM als het te lang is.
Thanks!
Download de APK van mijn mirrror > open de APK > installeer de APK > open de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Anonymoussaurus schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:55:
[...]

Download de APK van mijn mirrror > open de APK > installeer de APK > open de app.
Waar kan ik die mirror vinden?
Kijk er waarschijnlijk over heen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
daffie82 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:06:
[...]

Waar kan ik die mirror vinden?
Kijk er waarschijnlijk over heen ...
Anonymoussaurus in "[OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Thanks.
Die app werkt toch gewoon op mijn standaard OS ?

Edit : gezond 88%. GSM is nu 26 maanden oud. Dat is best netjes, toch? Is dit cijfer betrouwbaar?

Via app AccuBattery zou mijn batterij nog maar 82% zijn...

[ Voor 23% gewijzigd door daffie82 op 06-05-2019 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoeptegel5
Die van mij is gezond 100%. Heb hem paar maand geleden vervangen
Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie