Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Je hebt gelijk, was even in de war met HD Voice over 3G.Anonymoussaurus schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:51:
[...]
Huh, ik heb ook KPN maar heb écht geen VoLTE hoor met mijn OnePlus 3.
@Darkz0rs Geen VoLTE dus.
Hoeveel apps synchroniseren op de achtergrond en op welke modus heb je locatie staan? En heb je zowel Google locatie ingeschakeld staan als locatiegeschiedenis?S_Chief schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 17:01:
[...]
Doze staat aan, Aggressive Doze uit. Power saving mode vanaf 15%. Automatische helderheid. Geen extreme aanpassingen oid. Zijn er specifieke dingen die je wil weten?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Google locatie is ingeschakeld, locatiegeschiedenis wordt niet bewaard (voor zover je dat kan geloven).
Verder zijn het aantal accounts die synchroniseren vergelijkbaar. Maar mijn locatiegeschiedenis wordt wel bijgehouden, soms handig en je krijgt er leuke statistieken bij.
Mijn OP3 is van juli 2016 en ik haal meestal ook 1 dag met zo'n 3-4 uur SoT.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Hier ook High accuracy.Laguna schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 18:47:
@S_Chief Bedankt. Je bent alleen vergeten de modus van je locatie te vermelden, bij mij staat ie bijv. op nauwkeurig.
Verder zijn het aantal accounts die synchroniseren vergelijkbaar. Maar mijn locatiegeschiedenis wordt wel bijgehouden, soms handig en je krijgt er leuke statistieken bij.
Mijn OP3 is van juli 2016 en ik haal meestal ook 1 dag met zo'n 3-4 uur SoT.
Edit: ik heb trouwens de oude accu meegekregen, die begon al een beetje te zwellen. Was er dus op tijd bij gelukkig
EDIT2: Helaas lijk ik te zijn opgelicht. De "nieuwe, originele" accu zit na 3.5 maanden nog op maar op 74% volgens de app van @Anonymoussaurus.
[ Voor 21% gewijzigd door Esumontere op 06-05-2019 21:45 ]
Het opstarten van apps is in elk geval net zo snel op beide. Zal ongetwijfeld wel iets verschil in zitten op een ander vlak, maar had niet verwacht dat het zo weinig zou zijn tot nu toe.
Zijn er mensen die hetzelfde gevoel hebben?
[ Voor 5% gewijzigd door Nicap op 20-01-2019 12:04 ]
In dagelijks gebruik maakt dat idd niet veel uit.Nicap schreef op zondag 20 januari 2019 @ 12:04:
Heb net een Mi Mix 3 aangeschaft en kom van een OP3. Kwa hardware is het een verbetering uiteraard, vooral de camera. Maar kwa snelheid merk ik niet echt veel verschil met de OP3.
Het opstarten van apps is in elk geval net zo snel op beide. Zal ongetwijfeld wel iets verschil in zitten op een ander vlak, maar had niet verwacht dat het zo weinig zou zijn tot nu toe.
Van een 820 naar een 845 in normaal gebruik zie je niet veel. Hij is wel zuiniger met batterij. En heeft beduidend meer rekenkracht.
Ik ben van een Oneplus 3 over op een LG V30. Dus van 820 naar 835 en van 6GB ram naar 4GB ram. Merk dat apps sneller afgesloten worden en dat het OS minder soepel loopt. Maar de langere SoT en over het geheel langere accuduur/standby tijd is flink toegenomen. En dat laatste is wat de doorslag geeft.Nicap schreef op zondag 20 januari 2019 @ 12:04:
Dubbele camera, quad dac etc zijn dan leuke extra features. Het minder snel updates krijgen een nadeel. Maar op den duur kreeg ik nog maar 4 uur SoT met de Oneplus. Met de V30 scoor ik wederom 6 uur SoT. Dan maar geen Android 9 of minder snel security updates.
Ben wel benieuwd hoe de Oneplus 7 eruit komt te zien. Want de 3T, 5, 6 voelden als incrementele updates. Mocht de 7 uitgerust worden met groothoekcamera naast een tele ga ik die wel in de gaten houden.
Herkent iemand dit probleem?
Voor het geval dat het ander topic niet wordt bekeken.
De onderste helft is nu iets donkerder dan de bovenste helft.
En af en toe zie ik allerlei roze strepen aan de onderkant van het scherm. A
Wat kan dit zijn? Gewoon gevalletje van langzaam dood aan het gaan?
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Ja, waarschijnlijk wel. Vraag is: wil je nu een nieuw scherm of nieuwe telefoon kopen? Zie: https://www.oneplus.com/nl/support/repair-pricingQuacka schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:21:
Ik heb sinds gisteren een scherm dat kapot aan het gaan is, na 2,5 intensief gebruik.
De onderste helft is nu iets donkerder dan de bovenste helft.
En af en toe zie ik allerlei roze strepen aan de onderkant van het scherm. A
Wat kan dit zijn? Gewoon gevalletje van langzaam dood aan het gaan?
Enerzijds wil ik best overstappen dit jaar, anderzijds.. Er zit geen krasje op mijn OP3, de accu is nog steeds in orde en traagheid kent 'ie niet. Als straks 9.0 ook nog uit wordt gebracht.. Voor € 399,- lijkt het bijna diefstal.
Ik denk dat ik er binnenkort een nieuwe accu in laat zetten, dan is ie weer 2 jaar prima.S_Chief schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:31:
Vind het op zich niet heel duur voor een nieuw scherm (verwacht dat het all-in zo'n € 100,- zal zijn).
Enerzijds wil ik best overstappen dit jaar, anderzijds.. Er zit geen krasje op mijn OP3, de accu is nog steeds in orde en traagheid kent 'ie niet. Als straks 9.0 ook nog uit wordt gebracht.. Voor € 399,- lijkt het bijna diefstal.
De 3 heeft afgelopen vrijdag wat waterschade opgelopen en reanimatie mocht niet meer baten
Jammer, want hij deed het nog prima genoeg om zeker nog een jaar mee te kunnen
Dus sinds vanmorgen een ThunderPurple 6T onder de duimen
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
Zijn ze wel degelijk mee bezig hoor! Oneplus vermeldt nooit een releasedatum voor software-updates ("als het klaar is") en communiceert zeer gering over de voortgang van hun werk.whistleblazer schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:57:
Hoe zou het met onze android 9 update zijn? Ik verneem hier al maanden niets meer van. Zouden ze willen dat we dit vergeten? 😁
Nu de OP5/5T hun update hebben gehad, zal het wel niet meer zo heel lang duren vermoed ik
[ Voor 5% gewijzigd door Jessed93 op 10-02-2019 22:31 ]
Een van de redenen dat ik nog dagelijks dit topic open om te kijken of er updates zijn.whistleblazer schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:57:
Hoe zou het met onze android 9 update zijn? Ik verneem hier al maanden niets meer van. Zouden ze willen dat we dit vergeten? 😁
Haha, bij mij precies hetzelfde!streelder schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:52:
[...]
Een van de redenen dat ik nog dagelijks dit topic open om te kijken of er updates zijn.
Ik wil nog eentje op voorraad hebben, vooraleer ze helemaal onvindbaar zijn.
https://www.oneplus.com/n...ir-pricing/details?code=6
Die prijzen zeggen natuurlijk niet, want de arbeidskosten komen daar nog bij.Radiant schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 06:57:
Je kan hem bij OnePlus voor een hele schappelijke prijs laten vervangen.
https://www.oneplus.com/n...ir-pricing/details?code=6
Mezelf maar even quoten. Arbeidskosten vallen reuze mee!Sibrand schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:47:
[...]
Als ik dit zo zie valt dat reuze mee (18.50 voor vervangen scherm + accu)
Ook in deze post lijken de labor costs minimaal te zijn
Zit er ook aan te denken dit te doen, battery life van mijn OP 3T is belabberd de laatste tijd.
Zit er alleen mee dat ik hem niet kan missen de komende tijd, en heb zo nog geen toestel die ik even kan gebruiken in de tussentijd

Die vallen reuze mee hoor.DizzyWeb schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 07:38:
[...]
Die prijzen zeggen natuurlijk niet, want de arbeidskosten komen daar nog bij.
Share and Enjoy!
Zelf een originele kopen voor ongeveer 20 euro en erin zetten.Sibrand schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 07:42:
[...]
Mezelf maar even quoten. Arbeidskosten vallen reuze mee!
Zit er ook aan te denken dit te doen, battery life van mijn OP 3T is belabberd de laatste tijd.
Zit er alleen mee dat ik hem niet kan missen de komende tijd, en heb zo nog geen toestel die ik even kan gebruiken in de tussentijd

Voordeel is dat hij hem dan niet hoeft te missenRadiant schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:26:
Voor net iets meer dan die 20€ zet OnePlus hem er voor je in, waarom dan moeilijk doenJe kan via de support een prijsopgaaf vragen.
Waar haal je een originele accu vandaan als ik vragen mag? Accu is het enige dat wat minder wordt op mijn 3.Stoeptegel5 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:20:
[...]
Zelf een originele kopen voor ongeveer 20 euro en erin zetten.
Ik heb die van mij hier gekocht. Ik maakte mij zorgen om de productiedatum van 2016 maar dat was niet nodig. Batterij presteert als nieuw.streelder schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:12:
[...]
Waar haal je een originele accu vandaan als ik vragen mag? Accu is het enige dat wat minder wordt op mijn 3.
https://updato.com/news/n...alert-slider-oneplus-3-3t
Heb een 3T.
Heb je de slider aan de linker bovenkant (met de ribbeltjes) al verschoven?Sanction schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:24:
Ik heb per ongeluk 'do not disturb' aangezet, maar kan het met geen mogelijkheid weer uitzetten. Het icon zoals hier vermeld heb ik niet:
https://updato.com/news/n...alert-slider-oneplus-3-3t
Heb een 3T.
Weet je zeker dat je een 3T hebt? Upload eens een foto van je telefoon?Sanction schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:29:
Die heb ik ook niet. Wat vreemd.
Het gaat om dat fysieke knopje aan de zijkant hè.

[ Voor 16% gewijzigd door S_Chief op 25-02-2019 21:39 ]
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
S_Chief schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:36:
[...]
Het gaat om dat fysieke knopje aan de zijkant hè.
[Afbeelding]

Dat is hem, thanks.
Je zal er maar achter komen dat er een schuifknopje op de zijkant van je telefoon zit waarmee je hem op stil kunt zetten, 2 jaar latervuurtjih schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:40:
Je zal er maar achter komen dat je helemaal geen 3T hebt, 2 jaar later
nieuws: LineageOS 16 op basis van Android 9.0 Pie komt uit
Uit welk jaar komt die?Rev! schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:00:
Vind het wel erg lang duren? Zelfs mijn cheapo Samsung tablet heeft al Android 9.
Rev! schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:00:
Vind het wel erg lang duren? Zelfs mijn cheapo Samsung tablet heeft al Android 9.
Tab A 10.1? Ik zit nog op 8.1..
Nieuwere devices worden uiteraard sneller geüpdatet.
Duidelijk custom rom... Oneplus trekt toch over 5 mnd ze handen van de oneplus 3 af... Dus over 2 mnd pie en dan nog 1 security patch... Ja en dan zoeken we het maar uit. Dus nu maar overstappen ... Dat was ik trouwens al een tijdje :-)Jelte schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:23:
Nu dus wel Android 9 via Lineageos, maar nog niet via OnePlus zelf. De vraag is, wachten of maar alvast naar Lineageos overstappen? Hmm.
nieuws: LineageOS 16 op basis van Android 9.0 Pie komt uit
[ Voor 91% gewijzigd door Clark klont op 08-03-2019 13:04 ]
Eerst zien, dan geloven..Anonymoussaurus schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 18:48:
De taart (Pie) is bijna klaar! https://forums.oneplus.co...45/page-413#post-20021006
Opzich mooi dat het bijna klaar is, maar als de update evenveel problemen geeft als bij de OP6 en OP5 dan duurt het nog wel even voor het echt stabiel draait.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 18:48:
De taart (Pie) is bijna klaar! https://forums.oneplus.co...45/page-413#post-20021006
Ik ben nu maar eens overgestapt naar LineageOS16 aangezien dat vrij stabiel lijkt te zijn en de algemene support vanuit OnePlus (naast beveiligingsupdates) toch wel snel zal stoppen na het uitkomen van de Pie update.
https://forums.oneplus.co...45/page-448#post-20041175
Good news: Our software team solved the OTA issue. Currently, we are in the CTS process, which has at least 4 days to go. (We are talking about the beta build)
Stay patient and hope for the best.
Cheers!
Dat is ook mijn grootste zorg. Fijn dat OnePlus nog de moeite neemt om Pie uit te brengen voor de OP3/T, maar ik vind het belangrijker dat het zonder bugs functioneert en ik vrees dat OnePlus daar vervolgens weinig/geen tijd meer in gaat steken.flippiej schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:37:
[...]
Opzich mooi dat het bijna klaar is, maar als de update evenveel problemen geeft als bij de OP6 en OP5 dan duurt het nog wel even voor het echt stabiel draait.
Ik ben nu maar eens overgestapt naar LineageOS16 aangezien dat vrij stabiel lijkt te zijn en de algemene support vanuit OnePlus (naast beveiligingsupdates) toch wel snel zal stoppen na het uitkomen van de Pie update.
This build isn't the latest one, I just flashed it on March 8.
[ Voor 17% gewijzigd door Anonymoussaurus op 15-03-2019 10:21 ]
Verwijderd
(even copy past na heel wat weken googlen)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| 1. code * # 800 # -> oneplus Logkit -> Function Switch -> checked "VoLTE switch" and "VoWifi switch" 1.1 echter sommige custom roms hebben het al aan staan dat kan je testen door t egaan naar > sim & network en dan VOLTE en wifi calling aanzetten. Als je root hebt kan je ook magisk module installeren VoEnabler van Toucan. dan skip je die *#800# 2. reboot * -installed https://www.qpstflash.com/ & https://androidfilehost.com/?fid=817550096634746189 3. Now connect your mobile phone to your computer with a "USB cable". 4. Open the phone application and enter the code * # 801 #. 5. Now a new menu appears and switches to "Serial" and "Switch full port". 6. Now start the program: "Download QPST software" and connect it to your device. 7. Go to the "MCFG_PDC" tab at the top and select the device under "Device:". The 8th Where Sub0 is active, right-click, then under "Disable" "Sub0" and "Sub1" (if active). In "OEM_Overseas-NoCDMA-Commercial" right click, then under "Disable" "Sub0" and "Sub1". 9. Click "OEM_Overseas-NoCDMA-Commercial" again and click "Remove" on the right. 10. Now restart the program and return to the "MCFG_PDC" tab and under "Device:" select the device again. 11. Now select "Commercial-VDF", right-click and select "SetSelectedConfig" "Sub0" and "Sub1". 12. With a Root Explorer in the following folders and in the mbn_ota.TXT file, delete the following: mcfg_sw_OEM_CDMA-Commercial.mbn mcfg_sw_OEM_NoCDMA-Commercial.mbn in / system / etc / firmware / mbn_ota / mcfg_sw / / system / etc / firmware / mbn_ota / mcfg_swNoCDMA / and / data / vendor / radio / modem_config / mcfg_sw / / data / vendor / radio / modem_config / mcfg_swNoCDMA / 13. Click "Commercial-VDF", then click "Activate" on the right and then "Start" below 14. Restart the phone 15. Then repeat step 3-5 and check if both submodules are active at "Commercial-VDF", if necessary, reactivate and restart the phone. |
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2019 15:00 . Reden: extra stap voor custom roms ]
Op mijn 3T met custom ROM gebeurt niets bij het invoeren van *#800#. Heb je Oxygen OS nodig/gebruikt als startpunt?Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:11:
voor mensen die ook VOLTE willen hebben, zojuist werkende gekregen op mijn oneplus 3 icm KPN![]()
(even copy past na heel wat weken googlen)
code:
1 2 3 1. code * # 800 # -> oneplus Logkit -> Function Switch -> checked "VoLTE switch" and "VoWifi switch" 4. Open the phone application and enter the code * # 801 #.
Verwijderd
Sorry ik gebruikt inderdaad standaard rom + magisk meer niet. echter sommige custom roms hebben het al aan staan dat kan je testen door t egaan naar > sim & network en dan VOLTE en wifi calling aanzetten. Als je root hebt kan je ook magisk module installeren VoEnabler van Toucan. dan skip je die *#800#bravoure schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:53:
[...]
Op mijn 3T met custom ROM gebeurt niets bij het invoeren van *#800#. Heb je Oxygen OS nodig/gebruikt als startpunt?
Ik ga zo snel mogelijk de guide herschrijven met mijn eigen bevindingen maar heb het nu ff druk daarom de copy paste.
Latest Update: Hey guys, we found some issues in the Google CTS. Our software team is working on them and will have another round of CTS very soon. Considering HydrogenOS doesn't have to pass the CTS, we may release Pie beta based on HydrogenOS early this week.
Keep in touch.
Schoonmaken met alcohol en/of nagellakremover kan helpen, zie deze post: BeyondThunder in "[OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
Deed bij mij wel iets, maar niet voldoende. Ik denk er over om de speaker gewoon te laten vervangen. Laat ik er meteen een nieuwe batterij in zetten, als ze toch bezig zijn.
Schilderstape en een tandenstoker. Doet wonderen!demo31051987 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:05:
Sinds een paar dagen merk ik dat de oor-speaker (voor tijdens het bellen) minder geluid geeft. Waarschijnlijk is deze vies. Kan ik deze gewoon met een tandenborstel en bijvoorbeeld wat schoonmaak-alcohol schoonmaken? Of hebben jullie een andere oplossing?
Dit wordt lastig aangezien de speaker bedekt is met een hele fijne mesh-laag waar een tandenstoker zeker nit tussen kan komen.Esumontere schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:28:
[...]
Schilderstape en een tandenstoker. Doet wonderen!
Ik ga maar eens de alcohol en nagellak remover truc proberen vanavond.
Die meshlaag is vervuild. Schilderstape erop en voorzichtig aandrukken met de tandenstoker tegen de meshlaag aan. Paar keer herhalen en voila!demo31051987 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:34:
[...]
Dit wordt lastig aangezien de speaker bedekt is met een hele fijne mesh-laag waar een tandenstoker zeker nit tussen kan komen.
Ik ga maar eens de alcohol en nagellak remover truc proberen vanavond.
Ik zou nooit, maar dan ook nooit alcohol en nagellak remover gebruiken. Dat zijn behoorlijk agressieve chemicaliën (met name de nagellak remover) die je niet in je electronica wilt hebben. Zeker oude nagellak remover (met aceton) lost simpelweg de plastics op...
Ah zo, dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik zal dat dan eerst eens proberen. Bedankt voor de tip!Esumontere schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:36:
[...]
Die meshlaag is vervuild. Schilderstape erop en voorzichtig aandrukken met de tandenstoker tegen de meshlaag aan. Paar keer herhalen en voila!
Ik zou nooit, maar dan ook nooit alcohol en nagellak remover gebruiken. Dat zijn behoorlijk agressieve chemicaliën (met name de nagellak remover) die je niet in je electronica wilt hebben. Zeker oude nagellak remover (met aceton) lost simpelweg de plastics op...
Ik hoor graag of het wat oplevert. Is eigenlijk het enige issue waar ik al best lang last van heb. Ik heb het zelf ooit met wat water en een fijne tandenborstel geprobeerd schoon te maken, maar het volume is helaas nog steeds vrij laag. Gelukkig zijn er tegenwoordig tal van andere manieren om te communiceren.demo31051987 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:38:
[...]
Ah zo, dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik zal dat dan eerst eens proberen. Bedankt voor de tip!
Ik schroef de behuizing open en blaas het vanuit de binnenkant schoon.Laguna schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:26:
[...]
Ik hoor graag of het wat oplevert. Is eigenlijk het enige issue waar ik al best lang last van heb. Ik heb het zelf ooit met wat water en een fijne tandenborstel geprobeerd schoon te maken, maar het volume is helaas nog steeds vrij laag. Gelukkig zijn er tegenwoordig tal van andere manieren om te communiceren.
Hiervoor heb je wel wat speciaal gereedschap nodig.
Als je hem toch open schroeft, kun je net zo goed voor een paar euro nieuwe ear piece bestellen.Koen87 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:28:
[...]
Ik schroef de behuizing open en blaas het vanuit de binnenkant schoon.
Hiervoor heb je wel wat speciaal gereedschap nodig.
Had zelf namelijk ook last van heel laag volume en dat kwam niet alleen door het stof wat er in zat.
Het is gelukt. Wat een verschil!! Ik hoor nu alles. Even getest met *#808# en ik werd bijna doofLaguna schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:26:
[...]
Ik hoor graag of het wat oplevert. Is eigenlijk het enige issue waar ik al best lang last van heb. Ik heb het zelf ooit met wat water en een fijne tandenborstel geprobeerd schoon te maken, maar het volume is helaas nog steeds vrij laag. Gelukkig zijn er tegenwoordig tal van andere manieren om te communiceren.
Ik heb het volgende gedaan:
- Schilderstape op gaas geplakt
- Met tandenstoker aangedrukt
- Dit een paar keer herhaald
- Toen kon je al kleurverschil zien tussen vuil en geen vuil
- Vervolgens zonder schilderstape met tandenstoker het vuil weggeschrapt
- Schilderstape op gaas geplakt
- Met tandenstoker aangedrukt
https://androidworld.nl/n...us-3-3t-beta-android-pie/
(Oke wel in China maar toch...)
[ Voor 15% gewijzigd door Pjotrofsky op 25-03-2019 11:15 ]
En ik moet zeggen, dat draait erg netjes en fijn. Goede accuduur en goede features. Het enige wat me wat hoofdbrekens heeft bezorgt was de dubbele whatsapp. Maar daar kun je Whatsapp business voor gebruiken (wel alleen voor je werk sim, niet doen voor privé sim). En anders Island.
Kost wel wat werk natuurlijk, maar een aanrader.
Vreemd, welke Oxygen OS versie heb je draaien? Volgens mij hoort er bij het tweede plaatje "resterende data" te staan ipv "data verbruikt". Bij mij staat daar namelijk wel gewoon "resterende data" en dat verklaart dus het verschil in hoeveelheden bij jou.Drossie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:47:
Ik had al langer een vraag ivm datagebruik. Wanneer ik dat opzoek, krijg ik telkens 2 verschillende hoeveelheden. Kan iemand dat verklaren?
[Afbeelding] [Afbeelding]
Oxygen os 5.0.8Laguna schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:08:
[...]
Vreemd, welke Oxygen OS versie heb je draaien? Volgens mij hoort er bij het tweede plaatje "resterende data" te staan ipv "data verbruikt". Bij mij staat daar namelijk wel gewoon "resterende data" en dat verklaart dus het verschil in hoeveelheden bij jou.
Als ik de 2 volumes optel, kom ik nog niet aan 5gb.
Ik vind geen logische verklaring.
Het komt inderdaad niet helemaal overeen, misschien wordt er naar je ingestelde waarschuwing gekeken ipv het limiet. Wat gebeurd er als je data gebruikt, lopen beiden dan wel op? Of loopt de eerste op en de tweede af?Drossie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:47:
[...]
Oxygen os 5.0.8
Als ik de 2 volumes optel, kom ik nog niet aan 5gb.
Ik vind geen logische verklaring.
Heb ik ook. Klopt niets van.Drossie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:47:
Geen nieuws over de nieuwste update naar Pie?
Mijn wallet cover is zo goed als kapot. Heeft iemand hier nog eentje liggen?
Ik had al langer een vraag ivm datagebruik. Wanneer ik dat opzoek, krijg ik telkens 2 verschillende hoeveelheden. Kan iemand dat verklaren?
[Afbeelding] [Afbeelding]
https://anonymouswp.stackstorage.com/s/f1rrwTNW3bry2Vs
Wachtwoord is:
Flashen is op eigen risico en ik ben niet aansprakelijk voor schade aan het toestel (anderen hebben het al geflasht en hadden geen problemen).
[ Voor 28% gewijzigd door Anonymoussaurus op 26-03-2019 17:57 ]
Heb je de beta zelf geinstalleerd?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:56:
Voor degene die geïnteresseerd zijn: Closed Bèta gebaseerd op Pie voor de 3 en 3T is uitgelekt!
Wachtwoord is:spoiler:LDprMkebN4mmFHtSWb2W
Flashen is op eigen risico en ik ben niet aansprakelijk voor schade aan het toestel (anderen hebben het al geflasht en hadden geen problemen).
Zo ja, wat zijn je ervaringen?
Nee, maar andere members wel die ik ken. Zeggen dat het prima stabiel is. But then again: het is een closed bèta.Mole schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:43:
[...]
Heb je de beta zelf geinstalleerd?
Zo ja, wat zijn je ervaringen?
Alleen nog opletten voor de mensen met een unlocked bootloader die encrypted zijn. Als je hem niet clean installed zal je data corrupted raken door een bug in de Pie firmware.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:56:
Voor degene die geïnteresseerd zijn: Closed Bèta gebaseerd op Pie voor de 3 en 3T is uitgelekt!
Wachtwoord is:spoiler:LDprMkebN4mmFHtSWb2W
Volgens mij hebben we een update gehad die dat mogelijk maakt, maar ik weet dat niet zeker.Frankvbr schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 11:08:
Mijn koptelefoon aansluiting werkt niet helemaal meer naar behoren. Aangezien reparatie waarschijnlijk prijzig zal zijn, wil ik de usb-c aansluiting gaan gebruiken met een verloopkabel. Is dat eigenlijk wel mogelijk bij OP3T?
10 a 12€ als je het in NL kloopt en zelf het boardtje vervangt. Is geen hoge wiskunde. Yt filmpjee genoeg.Frankvbr schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 11:08:
Mijn koptelefoon aansluiting werkt niet helemaal meer naar behoren. Aangezien reparatie waarschijnlijk prijzig zal zijn, wil ik de usb-c aansluiting gaan gebruiken met een verloopkabel. Is dat eigenlijk wel mogelijk bij OP3T?
Er zit geen vuiltje in? Met houten tandenstoker eens in prutsenFrankvbr schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 11:08:
Ja ik las het opeens. Ik ga het eens proberen.superiscch schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:47:
[...]
Er zit geen vuiltje in? Met houten tandenstoker eens in prutsen
Ja, heb in praktijk al eens met vorige telefoons gedaan. Ik moet zeggen, je moet wel ff geduld hebben en secuur werken. Dat is bij dus wel eens fout gegaan, met krassen of slecht sluitende telefoon als gevolg.Darkz0rs schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:18:
[...]
10 a 12€ als je het in NL kloopt en zelf het boardtje vervangt. Is geen hoge wiskunde. Yt filmpjee genoeg.
ja zeker, van OnePlus is die er nog niet.Stoeptegel5 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:55:
Is er al meer bekend over de Pie update?
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie