Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
benep schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:39:
Wie van de Oneplus3T gebruikers overweegt een overstap naar de oneplus 6?
Zoja, om welke reden?
Ben nogal nieuwsgierig :)
Ik ga voor de 6T. Daar zijn alle mogelijke problemen van de 6 uitgehaald
Vind het nu nog te vroeg want mijn 3T werkt nog prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:25

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zoja, om welke reden?
Ik heb nog de gewone 3. Maar eigenlijk is de 6 het net niet. Hopelijk met de 6T weer proberen.

Zoals veel andere: Vingerafdruklezer aan de achterkant, hij wordt steeds groter.
Huidige telefoon is eigenlijk ook goed zat. Alleen de accu wordt wat minder.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Denko schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:42:
[...]

Ik heb nog de gewone 3. Maar eigenlijk is de 6 het net niet. Hopelijk met de 6T weer proberen.

Zoals veel andere: Vingerafdruklezer aan de achterkant, hij wordt steeds groter.
Huidige telefoon is eigenlijk ook goed zat. Alleen de accu wordt wat minder.
Accu vervangen is maar 30€ dus dat zou je ook nog kunnen overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Rev! schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:43:
[...]

Accu vervangen is maar 30€ dus dat zou je ook nog kunnen overwegen.
Hehe, gek genoeg heb ik dat al 1x gedaan. Alleen diegene die erin ging had om en nabij dezelfde productiedatum als de oude. Was ook niet een hele goede verbetering. Als het echt gaat irriteren probeer ik het idd nog wel een keer. Verder is er niks mis met het ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Denko schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:45:
[...]

Hehe, gek genoeg heb ik dat al 1x gedaan. Alleen diegene die erin ging had om en nabij dezelfde productiedatum als de oude. Was ook niet een hele goede verbetering. Als het echt gaat irriteren probeer ik het idd nog wel een keer. Verder is er niks mis met het ding
Waar kun je de productie datum zien?

Zat zelf ook erg te twijfelen aan de OP6, ben alleen bang dat die fingerprint sensor aan de achterkant echt een achtuitgang is. En verder werkt mijn OP3 nu weer prima...

[ Voor 17% gewijzigd door Rev! op 24-05-2018 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Rev! schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:49:
[...]

Waar kun je de productie datum zien?

Zat zelf ook erg te twijfelen aan de OP6, ben alleen bang dat die fingerprint sensor aan de achterkant echt een achtuitgang is. En verder werkt mijn OP3 nu weer prima...
Staat op de accu zelf gedrukt. Kwa fingerprint sensor zit ik in het zelfde schuitje. Voorop is een nogo voor mij. Dan maar een tijdje geen nieuwe telefoon.Maar zoals je zegt, hij doet het overigens ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:30
Ik heb de 6 wel besteld, komende van een 3. Ik ben ook niet heel blij met de scanner aan de achterkant, maar als face unlock goed werkt heb ik dat ding toch amper meer nodig. En alles went, toch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 5.0.3 aangekondigd welke Face Unlock en de security-patch van mei bevat: OxygenOS 5.0.3 OTA for OP3 & OP3T

Downloads: nog niet beschikbaar.
Hi everyone,

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 5.0.3 for the OnePlus 3 & 3T

Changelog:

System
  • Updated Android security patch to 2018.5
  • Supported FaceUnlock
Launcher
  • Refined Shelf UI design
  • New design for App shortcuts
  • Supported more options when long pressing an icon
Gallery
  • Places: a map view of photos by location
  • Supported sharing photos to Shot-On-OnePlus
  • Added "Recently Deleted" collection
File Manager
  • Added "Large files" category
Weather
  • Added new widget for Launcher
  • Improved the positioning accuracy
  • Adjust refresh interval for weather information update
For those who were on previous versions for OnePlus 3 and 3T, we appreciate your active feedback and attempts to reach out to us. With your help, we have been able to better optimize and improve several key areas. Thank you for your patience and as always, we look forward to hearing your continued feedback in the bug reporting forum here: https://forums.oneplus.com/feedback/.

As always, this OTA will be incremental. The OTA will reach a small percentage of users today, and we'll begin a broader rollout in a few days.

Your feedback is appreciated. We may not always be able to respond to every comment in the forums, but please be assured that we take your comments and feedback seriously. Hope you enjoy and let us know how you feel about the update in the comments below.

Never Settle.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-10 17:17
Zoja, om welke reden?
Als 3T gebruiker heb ik absoluut nog geen behoefte om een nieuwe te halen. Dat zal denk ik ten tijde van de 7T of 8 wel komen. ;)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-10 21:53

DarkSide

theres no place like ::1

Zoja, om welke reden?
Ben een 3 gebruiker en de 6 is besteld.
De 3 is nog prima. Maar dat was mijn OPO ook toen ik de 3 bestelde.

Telefoons zijn nu best snel, en blijven snel. The need to upgrade is gewoon minder dan vroeger.
Zeker met goede support qua updates.

Verder wel erg benieuwd hoe de 6 gaat bevallen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:58

Esumontere

Floep, banaan.

DarkSide schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:02:
[...]

Ben een 3 gebruiker en de 6 is besteld.
De 3 is nog prima. Maar dat was mijn OPO ook toen ik de 3 bestelde.

Telefoons zijn nu best snel, en blijven snel. The need to upgrade is gewoon minder dan vroeger.
Zeker met goede support qua updates.

Verder wel erg benieuwd hoe de 6 gaat bevallen.
Waarom heb je de 6 gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Esumontere schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:17:
[...]

Waarom heb je de 6 gekocht dan?
Omdat het kan.
De 3 zit nu 2 jaar in mijn broekzak. En wou eigenlijk wel weer eens wat nieuws.
Het is geen noodzaak, maar wel leuk.

Ook liep de 64GB een beetje vol. Al kan daar nog wel wat opgeruimd worden.
Een betere camera was ook wel gewenst. kleine dingetjes...Waarbij ik zoiets had bij de 5 en de 5T
dat ik nog niet hoefde te upgraden. Had ik nu zoets van ik bestel de 6 gewoon.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-10 21:39
Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:13:
OnePlus heeft OxygenOS 5.1.3 aangekondigd welke Face Unlock en de security-patch van mei bevat: OxygenOS 5.0.3 OTA for OP3 & OP3T

[...]
Niet 5.1.3, maar 5.0.3. Zoals je verder ook schrijft...
Net via Oxygen Updater melding ontvangen en gedownload. Wacht nog even met installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Alfred Spijker schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:16:
Niet 5.1.3, maar 5.0.3. Zoals je verder ook schrijft...
Net via Oxygen Updater melding ontvangen en gedownload. Wacht nog even met installeren...
Mensen maken nou eenmaal foutjes. Bedankt voor de oplettendheid in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Alfred Spijker schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:16:
[...]
Wacht nog even met installeren...
Ik heb 'em gewoon direct geïnstalleerd. :+ We'll see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-10 21:39
Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:17:
[...]

Mensen maken nou eenmaal foutjes. Bedankt voor de oplettendheid in ieder geval.
Zeker, het maakt je alleen maar menselijk(er).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
Vandaag die 5.0.3 geïnstalleerd. Dat Face Unlock is wel geinig (en snel!). Andere veranderingen heb ik nog niet gezien/gechecked/op gelet.

Update: zojuist tóch maar ff dat "Face Unlock assistive lighting" uitgezet. Want dat was toch wel érg fel in je bakkes 's ochtends vroeg als je je ogen net hebt geopend :)

[ Voor 92% gewijzigd door Omer op 25-05-2018 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XooL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:27
*knip*. Hoewel goed bedoeld, hebben we hier de V&A voor.

[ Voor 91% gewijzigd door rens-br op 25-05-2018 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Laatst online: 21:22

WCA

Nieuwe update geïnstalleerd, face unlock werkt wel grappig. Ik moet nog even zien of ik het aanlaat, soms zet ik mijn telefoon aan juist om naar het lockscreen te kijken.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Is de Wi-Fi bug met meshed 5GHz AP's trouwens opgelost? Op het forum lees ik van wel. Ook wel jammer dat er bijna alleen maar apps zijn geüpdatet. Gebruik die rommel toch nooit :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:24:
Is de Wi-Fi bug met meshed 5GHz AP's trouwens opgelost? Op het forum lees ik van wel. Ook wel jammer dat er bijna alleen maar apps zijn geüpdatet. Gebruik die rommel toch nooit :p.
Zover ik daar las is het soort van opgelost, hij roamed nu wel naar andere AP's, maar pakt het sterkste signaal. Wat 9 van de 10 keer dus het 2,4GHz signaal is.

Net hier getest, hij switcht netjes naar andere AP, wat hij tot gisteren dus verdomde... maar ik zit nu permanent op een 2.4GHz netwerk.

Altijd beter dan een wifi symbool met kruisje er doorheen hebben en crappy 4G hier in huis... dus om de haverklap geen netwerkverbinding hebben. Maar niet helemaal zoals ik het zou willen zien. Mijn 5GHz netwerk is nu nutteloos.

[ Voor 16% gewijzigd door DizzyWeb op 25-05-2018 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Maar dit is dus niet de beloofde android 8.1

Er komt er dus nog een!

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

JAMF schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:07:

Er komt er dus nog een!
Sowieso verwacht ik met de huidige gang van zaken nog wel even security updates, zou ze wel sieren na wat ze deden met de OP2/OPX :p

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Hier ook geïnstalleerd. Face Unlock werkt wel lekker, alleen is het niet heel snel. Als ik bijvoorbeeld op de powerknop druk om hem naar het lockscreen te krijgen, zit daar wat vertraging in. Misschien dat 'ie daarmee de camera moet aanzetten ofzo? Anderen daar ook last van?
JAMF schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:07:

Er komt er dus nog een!
GreNade schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:11:
Sowieso verwacht ik met de huidige gang van zaken nog wel even security updates, zou ze wel sieren na wat ze deden met de OP2/OPX :p
8.1 komt inderdaad nog. Na de 8.1 update zullen de bèta's ook nog gewoon doorlopen 'voor zover dat nodig is'. Dat betekent ook dat er nog OxygenOS-updates en security patches komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:47

Oekol

waka waka hey hey

DizzyWeb schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:43:
[...]

Zover ik daar las is het soort van opgelost, hij roamed nu wel naar andere AP's, maar pakt het sterkste signaal. Wat 9 van de 10 keer dus het 2,4GHz signaal is.

Net hier getest, hij switcht netjes naar andere AP, wat hij tot gisteren dus verdomde... maar ik zit nu permanent op een 2.4GHz netwerk.

Altijd beter dan een wifi symbool met kruisje er doorheen hebben en crappy 4G hier in huis... dus om de haverklap geen netwerkverbinding hebben. Maar niet helemaal zoals ik het zou willen zien. Mijn 5GHz netwerk is nu nutteloos.
Hoe ik het thuis doe is het 2.4GHz netwerk vergeten en alleen de 5GHz mogelijk om te verbinden. De dekking is minder dan de 2.4 maar alsnog priiima. Haal volgens mij tussen de 200/300Mbit download en upload, telefoon gaat niet sneller. (Heb 750Mbit abbo)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Leoon. schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 15:25:
Hoe ik het thuis doe is het 2.4GHz netwerk vergeten en alleen de 5GHz mogelijk om te verbinden. De dekking is minder dan de 2.4 maar alsnog priiima. Haal volgens mij tussen de 200/300Mbit download en upload, telefoon gaat niet sneller. (Heb 750Mbit abbo)
Haha, zo doe ik het ook. Ik ben nog nooit verbonden met m'n 2.4GHz netwerk van beneden, omdat ik als ik beneden ben altijd met 5GHz wil verbinden. De 2.4 bewaar ik voor de gasten, zodat ze op het limiet zitten en niet de volledige bandbreedte kunnen leegtrekken. Alleen boven gebruik ik 2.4GHz (met een secundaire router).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-10 12:43
GreNade schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:44:
Nieuwe update geïnstalleerd, face unlock werkt wel grappig. Ik moet nog even zien of ik het aanlaat, soms zet ik mijn telefoon aan juist om naar het lockscreen te kijken.
Automatisch unlocken afzetten 😊 dan kun je lockscreen bekijken en gewoon door swipe unlocken. Handig als je vochtige vingers hebt ofzo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lNtzrtKdJgjYwQDwA3chIGYe/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
superiscch schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:08:
Automatisch unlocken afzetten 😊 dan kun je lockscreen bekijken en gewoon door swipe unlocken. Handig als je vochtige vingers hebt ofzo

[afbeelding]
Dat kan ook, maar ik hou dat gewoon aan. Ik tap namelijk gewoon 2 keer op het scherm als 'ie naast mij ligt, zolang je er maar niet met je hoofd boven gaat hangen als je doubletap doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

De wifi fix ben ik wel blij mee, nu nog prio voor 5g netwerken. Maar mijn accu gaat nog maar 6 uur mee nu. Was 1 a 2 dagen. Terwijl er geen grootverbruikers in het overzicht staan.

Heb geen zin om nu wéér een factory reset te moeten doen. Moet onderhand bij elke update.

Merk nu trouwens dat typen in Chrome echt tergend langzaam gaat... Alsof iets heul veul cpu aan het verstoken is... Zo jammer dat je zonder root geen fatsoenlijk cpu verbruik kan zien in Android.

Edit:
Ah, nu toch. Android system zuigt mijn accu leeg. Feest, factory reset dus.

[ Voor 8% gewijzigd door DizzyWeb op 26-05-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:29

servies

Veni Vidi Servici

S_Chief schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:20:
[...]

Ik heb 'em gewoon direct geïnstalleerd. :+ We'll see.
Ik ook en ik heb er best spijt van...
Er zitten eigenlijk te veel problemen in, diverse apps doen het ineens niet meer bij mij... Ik kan ze gewoonweg niet installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
servies schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:40:
[...]

Er zitten eigenlijk te veel problemen in, diverse apps doen het ineens niet meer bij mij... Ik kan ze gewoonweg niet installeren...
Dat is minder. Heb ik (nog) niet meegemaakt gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:01:
[...]

Dat kan ook, maar ik hou dat gewoon aan. Ik tap namelijk gewoon 2 keer op het scherm als 'ie naast mij ligt, zolang je er maar niet met je hoofd boven gaat hangen als je doubletap doet.
Ik vind het lastig in de auto. Hij zit in houdertje, als ik dubbelklik om uur te zien dan werd hij toch ontgrendeld. Vandaar afgezet 😁

Direct unlocken doe ik met fingerprint, aangezien deze nog vooraan zit gaat dat nog makkelijker. Ik heb even de Nokia 7 plus gehad en daar was face recognition wel heel handig als hij op tafel ligt.

[ Voor 18% gewijzigd door superiscch op 26-05-2018 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

DizzyWeb schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:00:
De wifi fix ben ik wel blij mee, nu nog prio voor 5g netwerken. Maar mijn accu gaat nog maar 6 uur mee nu. Was 1 a 2 dagen. Terwijl er geen grootverbruikers in het overzicht staan.

Heb geen zin om nu wéér een factory reset te moeten doen. Moet onderhand bij elke update.

Merk nu trouwens dat typen in Chrome echt tergend langzaam gaat... Alsof iets heul veul cpu aan het verstoken is... Zo jammer dat je zonder root geen fatsoenlijk cpu verbruik kan zien in Android.

Edit:
Factory reset heeft niks uitgehaald. Ik kan nu nog 9 uur doen met een acculading, als ik mijn telefoon maar amper gebruikt. Dat was ergens tussen de 24 en 36 uur bij normaal gebruik. Er zit iets in deze update dat echt stroom vreet bij mij, maar aangezien het "Android OS" is, wordt dat verdomd moeilijk uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
DizzyWeb schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:00:

Edit:
Heh.. Ik heb die problemen niet die je noemt hoor. Sowieso kan het tot een week duren voordat je accu goed gekalibreerd is voor de update. Heb je de system cache wel gecleared na de update? Gisteren de hele dag met een accu kunnen doen. In fel zonlicht ook gebruikt.
servies schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:40:
Ook nog niet gehad. Lukt het wel om ze te installeren via APKMirror? Wat komt er als foutmelding dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hier ook.geen issues met de update. Loopt soepel alles werkt en de accuduur lijkt nog steeds prima te zijn.
Wel grappig nog een paar dagen gebruik te kunnen maken van FU op de 3 voordat deze de doos in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Anonymoussaurus schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:58:
[...]

Heh.. Ik heb die problemen niet die je noemt hoor. Sowieso kan het tot een week duren voordat je accu goed gekalibreerd is voor de update. Heb je de system cache wel gecleared na de update? Gisteren de hele dag met een accu kunnen doen. In fel zonlicht ook gebruikt.

[...]

Ook nog niet gehad. Lukt het wel om ze te installeren via APKMirror? Wat komt er als foutmelding dan?
Ik heb Google Earth op die manier geïnstalleerd en deze werkt prima...
Ik vraag me echt af hoe ze dit verprutst hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:56

Laguna

Connaisseur

servies schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:41:
[...]

Ik heb Google Earth op die manier geïnstalleerd en deze werkt prima...
Ik vraag me echt af hoe ze dit verprutst hebben...
Tja vooralsnog lijkt het meer op een individueel probleem, dan dat OP iets verprutst zou hebben.
Heb je al gezocht of er meer mensen met dit probleem zijn en wat gaat er überhaupt mis zodra je een app probeert te installeren? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Laguna schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:12:
[...]

Tja vooralsnog lijkt het meer op een individueel probleem, dan dat OP iets verprutst zou hebben.
Heb je al gezocht of er meer mensen met dit probleem zijn en wat gaat er überhaupt mis zodra je een app probeert te installeren? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding?
Ik heb een factory reset gedaan en daarna m'n account hersteld en toen zag ik dat ik een aantal apps miste..
Ik kan ze gewoon niet installeren omdat Google Play aangeeft dat de applicatie niet compatible is met het huidige device...
Dat zou moeten betekenen dat niemand met een 3T nog bijvoorbeeld Google Earth zou kunnen installeren...
De Android versie is van 5.0.2 naar 5.0.3 ook niet bijgewerkt en voorheen kon ik al die apps nog wel installeren...

Het enige wat ik nog kan proberen is een nieuwe factory reset en dan alles opnieuw handmatig installeren i.p.v. m'n account herstellen....

[ Voor 7% gewijzigd door servies op 28-05-2018 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:45

skate master

Autodesk Educator Expert

servies schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:54:
[...]

Het enige wat ik nog kan proberen is een nieuwe factory reset en dan alles opnieuw handmatig installeren i.p.v. m'n account herstellen....
Ik heb zelf slechte ervaringen met een account herstel. Te vaak vreemde problemen en battery drain gehad daardoor.
Na Clean install doe ik nu altijd handmatig de apps installeren. Tevens mooie gelegenheid om het aantal apps op te schonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
DizzyWeb schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:46:
[...]

Factory reset heeft niks uitgehaald. Ik kan nu nog 9 uur doen met een acculading, als ik mijn telefoon maar amper gebruikt. Dat was ergens tussen de 24 en 36 uur bij normaal gebruik. Er zit iets in deze update dat echt stroom vreet bij mij, maar aangezien het "Android OS" is, wordt dat verdomd moeilijk uit te zoeken.
Misschien probleem met de batterij zelf? Nu hij nog in garantie is zou ik contact opnemen met Oneplus om deze te vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

superiscch schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:23:
[...]

Misschien probleem met de batterij zelf? Nu hij nog in garantie is zou ik contact opnemen met Oneplus om deze te vervangen
Van de ene op de andere dag 50% van de accu capaciteit weg precies wanneer er een update uitgevoerd wordt? Mij te toevallig.

En na 2 dagen lijkt het toch weer iets beter te worden. Dus het lijken toch wat optimalisatie dingen te zijn. Wel vaker gehad, maar nog nooit zo extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:34
Moet zeggen dat het me allezins meevalt dat na 2 jaar er nog dergelijke updates voor de OP3 komen plus de upgrade naar 8.1 en daarna nog ff de veiligheidsupdates... Goede investering geweest, die 200 euro voor een tweedehandse een jaar geleden :)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft Open Beta 37/28 aangekondigd en heeft nu een nieuwe versie van de camera-app: OxygenOS Open Beta 37 for the OnePlus 3 and 28 for the OnePlus 3T

Downloads:

3: http://oxygenos.oneplus.n...1655_eb5bf3822058432f.zip

3T: http://oxygenos.oneplus.n...1649_d24aae0aa1384b4e.zip
Hey everyone,

Here is the latest open beta builds for OnePlus 3 and 3T

Release notes

OnePlus Switch
  • UI improvements
  • Improved support for application data migration
  • General bug fixes and stability improvements
File Manager
  • Now able to manage Parallel Apps files
Camera
  • New Camera UI design
Please keep in mind that this is beta software. These builds are sometimes not as stable as our official OTAs generally are. By installing this update, you accept the potential risks.

And please remember to tell us about any bugs you may find using the bug report forums, found here. https://forums.oneplus.com/feedback/

Please note:
If you have already flashed an Open Beta (you are currently running the latest Open Beta) you will receive this new build as an OTA.
If you ARE NOT running open beta software and would like to, please refer to the flashing instructions and the full ROM found on the downloads page here: http://downloads.oneplus.com/
Once you migrate to the Beta path, you will continue to receive Open Beta OTAs. You will NO LONGER receive the regular Official Stable OTAs.
Moving back to the Official OTA path from the Beta path will require a full install and clean flash (FULL WIPE of all data and cache)
Make sure to let us know how you feel about the beta builds here in the thread too, we are watching.

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 29-05-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 13:28
Hebben jullie die update van 25/05 OTA binnen gekregen? Want hier (Belgische provider) nog helemaal niets te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoeptegel5
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17-10 10:01
Ekfad schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:56:
Hebben jullie die update van 25/05 OTA binnen gekregen? Want hier (Belgische provider) nog helemaal niets te zien.
Gebruik oyxgen os updater. De app in de playstore

[ Voor 4% gewijzigd door Stoeptegel5 op 29-05-2018 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Ekfad schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:56:
Oneplus updates zijn niet providerafhankelijk, alleen landafhankelijk.

Met Oxygen Updater kan je evt direct updaten

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

GreNade schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:12:
[...]

Oneplus updates zijn niet providerafhankelijk, alleen landafhankelijk.

Met Oxygen Updater kan je evt direct updaten
Alternatief kan je ook via Opera VPN (locatie Canada of Duitsland) de OTA binnenhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Esumontere schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:58:
[...]

Alternatief kan je ook via Opera VPN (locatie Canada of Duitsland) de OTA binnenhalen
Via een VPN kan wel, maar ik was in de veronderstelling dat Opera VPN specifiek 30 april neergehaald is.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Klopt. Tunnelbear is een goed alternatief. Registratie helaas wel noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

GreNade schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:52:
[...]

Via een VPN kan wel, maar ik was in de veronderstelling dat Opera VPN specifiek 30 april neergehaald is.
Ik heb hem een week geleden nog gebruikt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Esumontere schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:06:
[...]

Ik heb hem een week geleden nog gebruikt :p
Hij staat iig niet meer in de play store

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

GreNade schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:08:
[...]

Hij staat iig niet meer in de play store
Opera is beëindigd..

Stond een week ofzo geleden op de voorpagina van T.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

JAMF schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:18:
[...]

Opera is beëindigd..

Stond een week ofzo geleden op de voorpagina van T.net
Ik zie het inderdaad. De app doet het (vooralsnog) wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBrunekreeft
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-10 08:25

BBrunekreeft

Dus...

Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:13:
OnePlus heeft OxygenOS 5.0.3 aangekondigd welke Face Unlock en de security-patch van mei bevat: OxygenOS 5.0.3 OTA for OP3 & OP3T

[...]
Ik krijg hem nu OTA binnen (zonder VPN truukjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
BBrunekreeft schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:37:
[...]

Ik krijg hem nu OTA binnen (zonder VPN truukjes)
Instellingen => Software updates deed hem bij mij nu ook aanbieden. Dus lijkt erop dat hij nu, in ieder geval in NL, wordt uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzztoh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-10 16:06
Bij mij ook, "updating, please wait"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Krijg de update hier ook net binnen.

Valt mij alleen wel tegen dat het gewoon nog steeds 8.0.0 is. Maar gelukkig wel met de beveiligingsupdates t/m 1 Mei.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

tHe_BiNk schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:01:
Krijg de update hier ook net binnen.

Valt mij alleen wel tegen dat het gewoon nog steeds 8.0.0 is. Maar gelukkig wel met de beveiligingsupdates t/m 1 Mei.
8.1 bevat met name Google Pixel gerelateerde verbeteringen, en iets met ringtones. Verder voegt het niets noemenswaardigs toe aan welke Oneplus dan ook

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar de nieuwe camera app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:46

Nakebod

Nope.

Geen idee of het nieuw is in de camera app, gebruik eigenlijk altijd Google Camera, maar die heb ik er nu even niet opstaan.
Maar ziet er goed uit. Geen idee of het nieuw is, maar in Pro Mode aardig wat opties aan te passen. ISO, WB, sluitertijd, manual focus, belichting, RAW.
Lange sluitertijd vanuit de hand, succes :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Sabelis
  • Laatst online: 10-07 11:57
Hebben jullie ook problemen met de nauwkeurigheid van de gps?
Ik heb ergens gevonden dat ik als ik in de telefoonkiezer intyp *#808# dat ik een test kan doen: door => naar gps => cold start. Als ik dat doe vind hij een boel maar krijg een grote rode error "Failed! 20 seconds has passed".
Weet iemand of er echt iets kapot is (verwacht dan eigenlijk van wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Jan Sabelis schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:50:
Hebben jullie ook problemen met de nauwkeurigheid van de gps?
Ik heb ergens gevonden dat ik als ik in de telefoonkiezer intyp *#808# dat ik een test kan doen: door => naar gps => cold start. Als ik dat doe vind hij een boel maar krijg een grote rode error "Failed! 20 seconds has passed".
Weet iemand of er echt iets kapot is (verwacht dan eigenlijk van wel)
Dannisi in "[OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Sabelis
Ik heb dit gedaan en gebruik het appje "GPS Test" om te testen. Als ik dit gebruik zie ik nu (bij alleen gebruik van GPS) en ook hiervoor (Dus niet alleen gps niet aan stond en er dus alles gebruikt werd) bijna alleen ornje balkjes met soms een aantal gele balkjes. Groene balkjes (dus een betere SNR) dan 30 zie ik echter nooit...
Is dit herkenbaar bij anderen en is dit dus normaal of zit ik echt onder wat normaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:52
Ik heb net even kort getest door telefoon in de vensterbank te leggen en ik krijg al vrij snel 1 groen balkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Sabelis
tiguan schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:33:
Ik heb net even kort getest door telefoon in de vensterbank te leggen en ik krijg al vrij snel 1 groen balkje.
Thanks, denk dat dan toch mijn antenne niet helemaal lekker meer is....
Telefoon wel een paar keer laten vallen dus paar krasjes maar verder doet hij het nog goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:52
Je test wel buiten toch? Wellicht overbodig om te vragen, maar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Sabelis
tiguan schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:37:
Je test wel buiten toch? Wellicht overbodig om te vragen, maar toch?
Op dit moment niet echt, heb dit echter wel voor ik op mijn werk zat gedaan en leg hem hier op de vensterbank buiten (via een open raam op de tweede verdieping) en krijg dan max 2 gele balkjes van 25 (dus erg laag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Lekker de paralel whatsapp crashed na het verzenden van een nieuw bericht.

Op de oneplus forums is dit een bekend probleem bij de beta's. Geadviseerd wordt op de nieuwe firmware te downloaden en helemaal te installeren. Dat werkt niet.
Wegggooien van de paralell whatsapp (na het maken van een backup richting google Drive) en weer aanzetten werkt helaas ook niet.

Zucht. Moet ik nu hierom mijn telefoon (voor het eerst) wipen en opnieuw installeren?

edit: Hier staat een apk ergens los in een forum post. Zou ik dat vertrouwen?
https://forums.oneplus.co...ing.843303/#post-18530327

edit 2: Collega met een Oneplus 3 heeft het wel gedaan en het werkt :)

[ Voor 20% gewijzigd door Jelte op 31-05-2018 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Jelte schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 16:14:
Lekker de paralel whatsapp crashed na het verzenden van een nieuw bericht.

Op de oneplus forums is dit een bekend probleem bij de beta's. Geadviseerd wordt op de nieuwe firmware te downloaden en helemaal te installeren. Dat werkt niet.
Wegggooien van de paralell whatsapp (na het maken van een backup richting google Drive) en weer aanzetten werkt helaas ook niet.

Zucht. Moet ik nu hierom mijn telefoon (voor het eerst) wipen en opnieuw installeren?

edit: Hier staat een apk ergens los in een forum post. Zou ik dat vertrouwen?
https://forums.oneplus.co...ing.843303/#post-18530327

edit 2: Collega met een Oneplus 3 heeft het wel gedaan en het werkt :)
Klopt, zag het vandaag maar helemaal vergeten hier te posten :p. De oplossing is inderdaad legit, want die is verkregen van een OnePlus Bug Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Hallo, ik heb de update gedaan en wil nu face unlock instellen. Dat lukt, echter wil ik fingerprint als back up hebben. Die optie krijg ik alleen niet. Kan alleen voor pincode/patroon/wachtwoord kiezen als back up. Is er een manier om dat toch voor elkaar te krijgen?

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:16:
[...]

Klopt, zag het vandaag maar helemaal vergeten hier te posten :p. De oplossing is inderdaad legit, want die is verkregen van een OnePlus Bug Hunter.
Had het al opgelost via appcloner. Had ik al gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-10 05:26
Jan Sabelis schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:14:
[...]

Ik heb dit gedaan en gebruik het appje "GPS Test" om te testen. Als ik dit gebruik zie ik nu (bij alleen gebruik van GPS) en ook hiervoor (Dus niet alleen gps niet aan stond en er dus alles gebruikt werd) bijna alleen ornje balkjes met soms een aantal gele balkjes. Groene balkjes (dus een betere SNR) dan 30 zie ik echter nooit...
Is dit herkenbaar bij anderen en is dit dus normaal of zit ik echt onder wat normaal is?
Maar dat ik heb ook als die op 'high accuracy' staat. Dan vind 'ie 10 satelieten, maar zelf na 1 uur buiten lopen kan die geen fix krijgen. Op 'device only' heeft 'ie dan binnen 10 sec een fix. Daarna weer terug naar 'high accuracy' en hij blijft een fix houden met 30 satelieten.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Dannisi schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 06:30:
[...]

Maar dat ik heb ook als die op 'high accuracy' staat. Dan vind 'ie 10 satelieten, maar zelf na 1 uur buiten lopen kan die geen fix krijgen. Op 'device only' heeft 'ie dan binnen 10 sec een fix. Daarna weer terug naar 'high accuracy' en hij blijft een fix houden met 30 satelieten.
Ik gebruik vaak GPS status app, daarmee kun je de a-gps status cache leeggooien. Daarna heeft GPS weer snel een fix.
zie deze app
https://play.google.com/s...d=com.eclipsim.gpsstatus2
(in het menu naar a-gps status > terugstellen)

vice versa en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Sabelis
Ik krijg eigenlijk bijna altijd wel een fix binnen met het GPS Test programma dus het maakt niet uit of ik device only of high accuracy aan heb staan. De hoogte van de balkjes (de signaal ruis verhouding) blijft ook bijna of helemaal gelijk op het moment dat ik switch van device only naar high accuracy. Toevallig vanochtend zag ik een keer een groen balkje (SR verhouding van 30) maar dit is echt een uitzondering. Normaal gesproken zitten deze altijd onder de 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:23

dano_nl

Meh

Meh, mijn officiële OnePlus headphone knopjes doen het nog steeds niet met de nieuwe update. Meer mensen hier last van?

Meh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

RobertVDN schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 19:06:
Hallo, ik heb de update gedaan en wil nu face unlock instellen. Dat lukt, echter wil ik fingerprint als back up hebben. Die optie krijg ik alleen niet. Kan alleen voor pincode/patroon/wachtwoord kiezen als back up. Is er een manier om dat toch voor elkaar te krijgen?
Volgens mij kun je ook geen fingerprint instellen zonder eerst pincode/patroon ingesteld te hebben.

Dus de juiste volgorde zal zijn: pincode /patroon > fingerprint > face unlock.

Ik had al patroon en fingerprint. Na instellen face unlock is dat gewoon blijven werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
dano_nl schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:46:
Meh, mijn officiële OnePlus headphone knopjes doen het nog steeds niet met de nieuwe update. Meer mensen hier last van?
Nope, nog nooit problemen mee gehad. Heeft altijd al gewerkt. Zijn je knopjes niet gewoon stuk? :p Al op een andere telefoon geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-10 22:11
Ik heb net, per toeval, ondervonden dat je de background foto op het hoofdscherm kan verplaatsen als je gewoon op het hoofdscherm bent.

Echter weet ik totaal niet hoe ik dat geflikt heb 😁

Iemand die me de oplossing geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:47

Oekol

waka waka hey hey

Warempel! Het NL-Alert controle bericht kwam door op mijn OP3. Dit is de eerste keer dat dat gelukt is, niks aan veranderd sinds de vorige keren.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Bij mij deed ie het altijd wel, maar nu niet meer :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Leoon. schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:01:
Warempel! Het NL-Alert controle bericht kwam door op mijn OP3. Dit is de eerste keer dat dat gelukt is, niks aan veranderd sinds de vorige keren.
Precies mijn ervaring :)

Automatisch muziek pauzeren/starten bij het afzetten van mijn bluetooth koptelefoon werkt ook een stuk sneller.
Zal wel aan 5.0.3 liggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
NL alert hier ook ontvangen, maar mijn OP3 staat altijd op stil (heb een Pebble voor notificaties) dus ik merkte niks ervan. Was dat anderen hem ontvingen en ik ter controle op mijn telefoon keek en toen de melding zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
RobertMe schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:48:
NL alert hier ook ontvangen, maar mijn OP3 staat altijd op stil (heb een Pebble voor notificaties) dus ik merkte niks ervan. Was dat anderen hem ontvingen en ik ter controle op mijn telefoon keek en toen de melding zag.
Die van mij stond ook op DND, maar wel een melding ontvangen met trillingen. Evengoed duidelijk merkbaar :P

vice versa en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Begin nu toch een beetje knettergek te worden... Als ik aan het bellen ben en een 2e gesprek krijg, dan gaat het 2e geprek een paar seconden zachtjes over, maar na een paar seconden wordt het eerste gesprek er gewoon keihard uitgeknikkerd.

Ik kan geen optie vinden hiervoor en het is echt om gek van te worden. Ik wordt nogal veel gebeld op m'n werk en het is geen doen dat om de haverklap een gesprek er uitgegooid wordt omdat iemand anders belt.

Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Merk overigens wel dat ik een flinke batterydrain heb na de laatste update van afgelopen week.
bovenzije van het toestel wordt ook warm, zou toch niets uit moeten maken gok ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:59

Nicap

Tsssk....

Shanquish schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:06:
Merk overigens wel dat ik een flinke batterydrain heb na de laatste update van afgelopen week.
bovenzije van het toestel wordt ook warm, zou toch niets uit moeten maken gok ik zo...
Volgens mij is mijn bovenkant ook warmer dan normaal. Heb iig nog nooit zo'n warm oor gehad. Maar echt last van een battery drain wil ik niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik heb dat ook al een paar keer gehad (voor de update). Was altijd bezig met Chrome op die momenten.
DizzyWeb schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:14:
Begin nu toch een beetje knettergek te worden... Als ik aan het bellen ben en een 2e gesprek krijg, dan gaat het 2e geprek een paar seconden zachtjes over, maar na een paar seconden wordt het eerste gesprek er gewoon keihard uitgeknikkerd.

Ik kan geen optie vinden hiervoor en het is echt om gek van te worden. Ik wordt nogal veel gebeld op m'n werk en het is geen doen dat om de haverklap een gesprek er uitgegooid wordt omdat iemand anders belt.

Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is?
Met de OP6 gaat bellen ook al niet al te lekker (http://piunikaweb.com/201...porting-call-drop-issues/). Ook jouw probleem lijkt een lelijke bug te zijn ipv een setting?

[ Voor 80% gewijzigd door S_Chief op 04-06-2018 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoeptegel5
Ik zit al anderhalf jaar met een zieke batterydrain van android system/besturingssyteem/inactive en had alles al geprobeerd. Factory reset, cache wissen blablabla. Op den duur zelfs de batterij vervangen. Nog steeds altijd een SOT van één uur ofzo.

Nu heb ik alle batterijbesparende instellingen uit gezet en pak ineens al een aantal weken structureel een SOT van 4 of 5 uur.

Afbeeldingslocatie: https://ih1.redbubble.net/image.335291647.2596/flat,750x1000,075,t.jpg

Echt wattefuk jongens. :F

[ Voor 25% gewijzigd door Stoeptegel5 op 04-06-2018 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:38
GreNade schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:03:
Bij mij deed ie het altijd wel, maar nu niet meer :P
Same here...
Ik weet nog dat ik, toen ik de Oneplus 3 pas net had, verrast was dat het werkte. Omdat ik op de Oneplus one nooit een NL alert had gehad.
Laatste NL alert op de 3 is zo'n jaar geleden. Sindsdien nooit meer ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 21:59

Zjemm

...

Stoeptegel5 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:56:
Ik zit al anderhalf jaar met een zieke batterydrain van android system/besturingssyteem/inactive en had alles al geprobeerd. Factory reset, cache wissen blablabla. Op den duur zelfs de batterij vervangen. Nog steeds altijd een SOT van één uur ofzo.

Nu heb ik alle batterijbesparende instellingen uit gezet en pak ineens al een aantal weken structureel een SOT van 4 of 5 uur.

[afbeelding]

Echt wattefuk jongens. :F
wat heb je precies uitgezet dan?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoeptegel5
Zjemm schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:10:
[...]

wat heb je precies uitgezet dan?
'Geavanceerde optimalisatie', dacht doze ook maar die staat nog aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Stoeptegel5 op 05-06-2018 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:36
Weird, bij mij juist precies andersom. Anderhalf jaar een prima batterij en met de laatste update trekt ie ineens in 4 uur nietsdoen leeg. Heb het idee dat het wel steeds beter wordt, dus ik kijk het nog even aan. Anders komende week maar een keer en factory reset :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Na een update van Chrome wordt m'n accu binnen no time leeggetrokken zodra je Chrome gebruikt, dus dacht verwijder alle updates van Chrome. Nu zijn al m'n gedownloade bestanden ook verwijderd?! Echt serieus Google hoe dom kan je iets programmeren, te triest voor woorden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Laguna schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:47:
Na een update van Chrome wordt m'n accu binnen no time leeggetrokken zodra je Chrome gebruikt, dus dacht verwijder alle updates van Chrome. Nu zijn al m'n gedownloade bestanden ook verwijderd?! Echt serieus Google hoe dom kan je iets programmeren, te triest voor woorden.
Ik heb dus precies hetzelfde. Echt klote.. Heb maar weer versie 66 erop gegooid en geen heating etc meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 23:31
Anonymoussaurus schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:19:
[...]

Ik heb dus precies hetzelfde. Echt klote.. Heb maar weer versie 66 erop gegooid en geen heating etc meer.
Stond Chrome dan ook boven aan in het lijstje van battery drain apps?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
GroteBozewolf schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:41:
Nee, iets onder scherm maar er waren overduidelijk aanwijzingen. Merkte het vrijwel meteen. Voelde eerst het toestel warmer worden, daarna zag ik in AIDA64 dat de clockspeeds van de laatste 2 cores op max draaide, continu. Nu helemaal geen last meer van met 66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

GroteBozewolf schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:41:
[...]

Bij mij wel.

Iemand nog ideeën hoe ik m'n verloren bestanden terug kan krijgen? Zonder root en door het MTP protocol is dit volgens mij zo goed als onmogelijk?

Enige wat ik gevonden heb is: http://howtorecover.me/da...orage-android-phone-guide Leuke guide totdat je bij het commando "su" komt :z

[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 06-06-2018 21:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Goh, als je het over de duivel hebt.. Begin Google Play Muziek uit het niet ineens weer keihard te drainen zonder reden. Force stop heeft het opgelost. Brengen ze 1 keer per maand updates uit, zie je geen reet aan veranderingen en levert het alleen maar problemen op in plaats van dat het verbetert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Heb sinds kort een sim card van het werk. Ipv 2 gsm's te zeulen heb ik hem ook in m'n Oneplus 3 gestoken. Nu vraag ik me 1 iets af... Kun je geen telefoonnummers aan sim card 2 toevoegen? Ik krijg enkel sim card 1, Google en telefoon...
Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie