@
Anonymoussaurus De extended screenshots heb ik geen last van.
Ik was om half 1 's middags al weer down naar 65%, om half 9 's ochtends van de lader gehaald. 15 minuten screen on time, misschien 30 minuten Spotify aan via 3.5 jack.
Ga toch maar resetten morgen.
Wat is de beste manier? Via 'instellingen' of echt het "power knop + volume up" menu?
Edit: Nu 5.0.1 als laatste redmiddel aan het updaten (weet niet welke versie ik precies had, want er stond Open Beta ..... met allemaal rare tekens, dus geen versie#. Hopen op goed geluk bij 5.0.1, zal wel 1 á 2 dagen duren om goed verschil te kunnen meten met batterijsprestatie, zeker 's nachts.
Moet wel stiekem lachen nadat de update is geslaagd. Er staat "update success. reboot?" en vervolgens zijn de opties "yes" en "reboot", toch wel typisch weer een klein beetje 'Aziatisch Engels'.
Ik houd het up to date hier als ik batterijverbeteringen merk, hoop niet dat ik met 5.0.1 ook de extended screenshots problemen krijg. Zal ff voor je kijken of ik iets kan vinden hierin Anonymous.
Update 1:
Mooi hoor, gelijk heel m'n homescreen en alle pagina's gewist. Hele layout verpest, alles wat ik had ingesteld is weg. Prachtige update....
Update 2:
'Messages' app werkt niet. Bij het openen gelijk een crash hiervan. Mijn vertrouwen in OnePlus is hier echt de grond in mee getrapt, van een in november nog goede telefoon zijnde nu een half werkend stuk metaal met een slechte batterij...
Update 3
Random, ongeplande restart van device. Flashlight werkte niet, na een random restart (waar ik niks aan deed) wel weer. Tussen ongeveer update 1 en 3 zat 20 minuten, waarin ik 7% batterij ben kwijtgeraakt ....
[
Voor 76% gewijzigd door
Processorkoeler op 11-01-2018 22:15
]