Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Radiant schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:29:
Maar jij zit dan dus nog op 4.5.1 en dan kan het ook gewoon een wifi-probleem zijn. Just_A_User en ik zitten op 5.0. Ik heb het probleem zowel op 4G als WIFI.
Ik kan het nu heel consequent reproduceren, telefoonscherm uit = geen notificaties.. Whatsapp openen na een paar minuten, en plop, allerlei berichten. Halfuurtje wachten met scherm uit en ik krijg dan vaak ineens wel een notificatie.

Misschien maar eens downgraden van het weekend en kijken of dat het oplost.
Mee eens. Ook daarom zit ik dus nog niet op 4.5.0.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Quacka schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:58:
Het blijft irritant dat je geen enkel normaal gesprek kan voeren op de 3....
De telefoon blijft vanzelf in leven komen. Of ik nu na het aannemen op de uit-knop druk of niet.

Oneplus 3, de enige telefoon waar je niet mee kan bellen.... (misschien een leuke reclamekreet)
ff update: bij mij is het verholpen. Nu komt dit ofwel door een update van oneplus, of door een instellingswijziging.
Ik heb onder instellingen -> weergave "Ambient display" uitgezet.

Nu is de vraag of dit het is...

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Processorkoeler
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 11:22

Processorkoeler

Geen stock koeler

Anonymoussaurus schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:03:
[...]

Ook dat probleem hoort daarbij. https://forums.oneplus.ne...one_model_rom=O2OS+171116

Het zijn gewoon welbekende bugs in OxygenOS 5.0.0 en is dus één van de redenen dat de update is teruggetrokken en ik nog op 4.5.1 zit. :)
Oh nee denk niet dat het specifiek 5.0.0 is, ik had dit al met 4.x.x. Wel raar, het is niet de "randomly ducking" maar meer "randomy pausing"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-09 17:57
En helaas nu is GPS issue terug met 8.0 en ook Wifi issue. Telefoon wil bijna niet verbinden met Wifi netwerk en als die verbonden is bijna geen data.

Pffffff. Oneplus is wel goedkoper en dan kan je dit dus blijkbaar verwachten. Misschien een Oneplus praat groep nodig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
STolsma schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:18:
En helaas nu is GPS issue terug met 8.0 en ook Wifi issue. Telefoon wil bijna niet verbinden met Wifi netwerk en als die verbonden is bijna geen data.

Pffffff. Oneplus is wel goedkoper en dan kan je dit dus blijkbaar verwachten. Misschien een Oneplus praat groep nodig :)
Ik heb dit ook gehad afgelopen week. Mijn router heb ik op 2.4ghz gezet. Dat gaat tot nu toe goed.

GPS gaat nog steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 19:56
Jelte schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:42:
[...]
Ik heb dit ook gehad afgelopen week. Mijn router heb ik op 2.4ghz gezet. Dat gaat tot nu toe goed.

GPS gaat bij mij ook goed, verbinden met wifi en data binnen krijgen etc gaat ook goed.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:47:
[...]

Mee eens. Ook daarom zit ik dus nog niet op 4.5.0.
Vandaag werkt alles weer prima.. Geen peil op te trekken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:23
STolsma schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:18:

Heb je niet toevallig een Experiabox als modem?

nieuws: Gebruikers KPN Experia Box v10 klagen al weken over wegvallende wifi

[ Voor 18% gewijzigd door tiguan op 23-12-2017 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
Jelte schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:42:
[...]

Ja en dan mijn hele wifi langzamer maken. Werkt niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
Haha nee gelukkig niet

Volgende keer graag je bericht aanpassen/wijzingen ipv meerdere berichten onder elkaar te posten :)

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 24-12-2017 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Radiant schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:31:
[...]

Vandaag werkt alles weer prima.. Geen peil op te trekken 8)7
Bij mij niet helemaal. Ik had vandaag 1x dat ik een appje kreeg van 3 min oud, maar voor de rest heb ik inderdaad wel vandaag gedacht van 'wat raar, het probleem lijkt vandaag minder ernstig dan de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54

DarkSide

theres no place like ::1

iemand al weer gebruik kunnen maken van de mobiel betalen app van de ING icm Oreo op een OP3?

Heb nu vandaag de update binnengekregen. Maar nog steeds kan ik hem niet activeren.
app al verwijderd. Reboot gedaan. Cache opgeschoond. Blijf het probleem houden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:42
DarkSide schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:23:
iemand al weer gebruik kunnen maken van de mobiel betalen app van de ING icm Oreo op een OP3?

Heb nu vandaag de update binnengekregen. Maar nog steeds kan ik hem niet activeren.
app al verwijderd. Reboot gedaan. Cache opgeschoond. Blijf het probleem houden.
Ik heb hem na de update wel kunnen activeren, maar heb er nog niet mee betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hmm ok.
Vaag. Misschien maar x factory reset doen.
Want ik mis het toch wel

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Beste Tweakers,

Ik heb mijn telefoon gereset. Ik ben nu al mijn notificatie-sounds kwijt. Ik krijg het niet meer voor elkaar om bijvoorbeeld mijn g-mail en Facebook e.d. een aparte notificatie-sound te geven. Vroeger deed ik did via Zedge, maar als ik het daar via de app wijzig, wijzig ik de sound voor elke app. Via de app zelf hebben ik voor beide apps de functie niet kunnen vinden. Iemand die mij kan helpen, want het kan haast niet moeilijk zijn.

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Zojuist heb ik de Open Beta (19) gedownload en geflasht (van 30 november). Ik hoop dat hierin het probleem van het batterijgebruik opgelost is.

Even naar 100% laden en dan zien we snel genoeg of het batterijpercentage normaal is, of zoals (deze maand) al elke keer 30% is na een screen on time van 2 uur.
crimedevil schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:49:
Beste Tweakers,

Ik heb mijn telefoon gereset. Ik ben nu al mijn notificatie-sounds kwijt. Ik krijg het niet meer voor elkaar om bijvoorbeeld mijn g-mail en Facebook e.d. een aparte notificatie-sound te geven. Vroeger deed ik did via Zedge, maar als ik het daar via de app wijzig, wijzig ik de sound voor elke app. Via de app zelf hebben ik voor beide apps de functie niet kunnen vinden. Iemand die mij kan helpen, want het kan haast niet moeilijk zijn.

Alvast dank!
Als ik me niet vergis is dit door OnePlus uitgeschakeld, omdat er een fout mee was. Is al enkele maanden zo, zou leuk zijn als dit weer wordt teruggezet.

[ Voor 55% gewijzigd door Processorkoeler op 24-12-2017 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:48
Processorkoeler schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:18:
Zojuist heb ik de Open Beta (19) gedownload en geflasht (van 30 november). Ik hoop dat hierin het probleem van het batterijgebruik opgelost is.

Even naar 100% laden en dan zien we snel genoeg of het batterijpercentage normaal is, of zoals (deze maand) al elke keer 30% is na een screen on time van 2 uur.

[...]

Als ik me niet vergis is dit door OnePlus uitgeschakeld, omdat er een fout mee was. Is al enkele maanden zo, zou leuk zijn als dit weer wordt teruggezet.
Ik zou even de nieuwste play service handmatig installeren aangezien de Oreo build nog steeds met eentje van Nougat komt. Ik zelf ondervind geen problemen met slechte batterij of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:21
Puddi Puddin schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:50:
[...]

Ik zou even de nieuwste play service handmatig installeren aangezien de Oreo build nog steeds met eentje van Nougat komt. Ik zelf ondervind geen problemen met slechte batterij of dergelijke.
Je bedoeld daarbij neem ik aan de laatste play service versie met 940 (Android 8.x+), i.p.v. de geïnstalleerde 440 (Android 6.x+).
Let er alleen wel op dat de play service zichzelf automatisch terug update naar 440 na verloop van tijd. (Ik vermoed dat dit gebeurd als er een nieuwe versie van play service uit komt met een 440 variant)
Je moet dus na elke update zelf weer de 940 installeren vanaf geen directe links naar apk's linken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 28-12-2017 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Tot op heden nog steeds geen oplossing voor het niet werken van contactloos betalen sinds Android 8.0....Onder andere via ING contactloos betalen app.
Echt zonde, ING geeft keer na keer aan er mee bezig te zijn, maar ligt dit volledig bij hen, of moet er ook iets vanuit OnePlus / Android komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

yannickie111 schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:22:
Tot op heden nog steeds geen oplossing voor het niet werken van contactloos betalen sinds Android 8.0....Onder andere via ING contactloos betalen app.
Echt zonde, ING geeft keer na keer aan er mee bezig te zijn, maar ligt dit volledig bij hen, of moet er ook iets vanuit OnePlus / Android komen?
er is een nieuwe versie in de playstore. Dit nav de problemen met Oreo en OP.
In de bugfixes staat dat ze aanpassinngen gedaan hebben voor Oneplus toestellen. Helaas werkt ie bij mij niet.
Probleem blijft nog steeds de activatie.Ook niet na een factory reset van de telefoon.
Echt jammer. Hoop toch snel een nieuwe versie die weer goed werkt.
Eigenlijk sinds de pilot nooit problemen gehad. Maar nu al een paar weken zonder mobiel betalen app is best frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Puddi Puddin schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:50:
[...]

Wat heeft Play Service ermee te maken? Hoe update ik die? Staat nergens dat ik die kan updaten.
Welke OxygenOS versie heb je?

Oja, ik heb dus die van 30-11, beta, en ik krijg alsnog battery drains.
Erg matig dit van OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb heel vaak na het opstarten dat mijn Wifi uitstaat; iemand hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
DarkSide schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:11:
[...]

In de bugfixes staat dat ze aanpassinngen gedaan hebben voor Oneplus toestellen. Helaas werkt ie bij mij niet.
Probleem blijft nog steeds de activatie.Ook niet na een factory reset van de telefoon.
Eigenlijk sinds de pilot nooit problemen gehad. Maar nu al een paar weken zonder mobiel betalen app is best frustrerend.
Same here. Update verhelpt het probleem niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Als je de laatse Google play services installeert. Dank activeert de mobiele app van de ing ook.

Nog niet mee kunnen betalen. Maar hij is weer geactiveerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:15
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:33:
[...]

Dan moet je deze hebben: https://forum.xda-develop...p=74624422&postcount=1624 :). Is de meest recente versie. Suggested settings: https://forum.xda-develop...p=74417844&postcount=1215

Thread: https://forum.xda-develop...-hdr-60fps-video-t3658552

@P1nGu1n Ik ben je niet vergeten, dus ik kom later nog terug op jouw reactie :).
Ik was al even niet helemaal tevreden met Arnova8G2 app.

Nu ben ik al enkele weken weer terug bij B-S-G, en de foto´s zijn weer top! Video´s weet ik niet, die maak ik niet. Voor de geïnteresseerde het is deze app: MGCB_7.0H_C2API_v.4.0_AllinOne_Full_Manual.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
DarkSide schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:31:
Als je de laatse Google play services installeert. Dank activeert de mobiele app van de ing ook.

Nog niet mee kunnen betalen. Maar hij is weer geactiveerd
Is die ook weer makkelijk te uninstalleren als het niet goed loopt?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

GroteBozewolf schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:59:
[...]

Is die ook weer makkelijk te uninstalleren als het niet goed loopt?
Volgens mij kan je gewoon uninstall doen en kom je weer bij de default one plus versie uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
DarkSide schreef op maandag 25 december 2017 @ 21:52:
[...]

Volgens mij kan je gewoon uninstall doen en kom je weer bij de default one plus versie uit
Ga het proberen. Iemand al verbeteringen gezien met deze versie van Google Play Services? En zo ja, welke?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
DarkSide schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:11:
[...]

Het werkt bij mij wel weer..vandaag nog mee betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Is dat met de originele Google Services of met nieuwe.
Met die door OP geleverd werd kreeg ik het echt niet voor mekaar.
Heb er zelf nog niet mee betaald. Maar hij doet het iig wel (dat wil zeggen geen foutmeldingen oid bij openen van de app nu hij geactiveerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Open Bèta 29/20 is aangekondigd:

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 29 for the OnePlus 3 and 20 for the OnePlus 3T

Changelog:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YHOmlmC54H0AfqtUXDN16Nx9/full.png

Downloads: (full ZIP)
  • Nog niet beschikbaar
Hier kun je feedback geven: https://goo.gl/forms/bNoyFXsNAhTN1nXk1

Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.

spoiler:
Instructions for Rolling back to Android N builds
If you want to revert back to the last Open Beta N build (OnePlus 3 Open beta 24 or OnePlus 3T Open Beta 15) you will need to flash the special build provided below. Because of the nature of downgrading from a major version, this will cause you to lose partial data.

Instructions and Info:
  1. The build will wipe app and cache data, but Internal Storage will be saved (ie: pictures and files)
  2. Users who revert their device back to the special build can still OTA update the device to Android O build at a later date.
  3. Steps to revert:
  4. [list=1]
  5. Download special build
  6. [/li]
  7. Copy to Internal storage
  8. [/li]
  9. Reboot to recovery Mode to install
  10. [/li]
  11. Choose “Install from Local”
  12. [/li]
  13. Choose the downloaded build to install
  14. [/li] [/list]
  15. Special builds for latest Android N Open Beta builds(S3 Link):
  16. OnePlus 3 OBT 24: http://oneplusroms.s3.ama...C9ggWaciPH4zT5CUyapN68%3D
  17. OnePlus 3T OBT 15: http://oneplusroms.s3.ama...%2FrVFqoPd2gh7EvwaoSeg%3D

spoiler:
Please note:
  1. If you have already flashed an Open Beta (you are currently running the latest Open Beta) you will receive this new build as an OTA.
  2. If you ARE NOT running open beta software and would like to, please refer to the flashing instructions and the full ROM found in the downloads page here: http://downloads.oneplus.net/
  3. Once you migrate to the Beta path, you will continue to receive Open Beta OTAs. You will NO LONGER receive the regular Official Stable OTAs.
  4. Moving back to the Official OTA path from the Beta path will require a full install and clean flash (FULL WIPE of all data and cache)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010

WCA

Anonymoussaurus schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:23:
Open Bèta 29/20 is aangekondigd:

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 29 for the OnePlus 3 and 20 for the OnePlus 3T

Changelog:

[afbeelding]

Downloads: (full ZIP)
  • Nog niet beschikbaar
Hier kun je feedback geven: https://goo.gl/forms/bNoyFXsNAhTN1nXk1

Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.

spoiler:
Instructions for Rolling back to Android N builds
If you want to revert back to the last Open Beta N build (OnePlus 3 Open beta 24 or OnePlus 3T Open Beta 15) you will need to flash the special build provided below. Because of the nature of downgrading from a major version, this will cause you to lose partial data.

Instructions and Info:
  1. The build will wipe app and cache data, but Internal Storage will be saved (ie: pictures and files)
  2. Users who revert their device back to the special build can still OTA update the device to Android O build at a later date.
  3. Steps to revert:
  4. [list=1]
  5. Download special build
  6. [/li]
  7. Copy to Internal storage
  8. [/li]
  9. Reboot to recovery Mode to install
  10. [/li]
  11. Choose “Install from Local”
  12. [/li]
  13. Choose the downloaded build to install
  14. [/li] [/list]
  15. Special builds for latest Android N Open Beta builds(S3 Link):
  16. OnePlus 3 OBT 24: http://oneplusroms.s3.ama...C9ggWaciPH4zT5CUyapN68%3D
  17. OnePlus 3T OBT 15: http://oneplusroms.s3.ama...%2FrVFqoPd2gh7EvwaoSeg%3D

spoiler:
Please note:
  1. If you have already flashed an Open Beta (you are currently running the latest Open Beta) you will receive this new build as an OTA.
  2. If you ARE NOT running open beta software and would like to, please refer to the flashing instructions and the full ROM found in the downloads page here: http://downloads.oneplus.net/
  3. Once you migrate to the Beta path, you will continue to receive Open Beta OTAs. You will NO LONGER receive the regular Official Stable OTAs.
  4. Moving back to the Official OTA path from the Beta path will require a full install and clean flash (FULL WIPE of all data and cache)
Open beta? Nice : O

Ik was in de veronderstelling dat met de release van oreo het afgelopen zou zijn met de open beta's.

Al met al, nog steeds zeer tevreden met mijn OP3t :)

Share and Enjoy!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Face-unlock voor de 3(T) incoming? ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/R9BFyAT.jpg
https://twitter.com/getpeid/status/946428911688323072

[ Voor 18% gewijzigd door Luca op 28-12-2017 19:09 ]

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De bèta-uitrol is vanwege een probleempje stilgelegd en zal later worden hervat.
GreNade schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:58:
Open beta? Nice : O

Ik was in de veronderstelling dat met de release van oreo het afgelopen zou zijn met de open beta's.

Al met al, nog steeds zeer tevreden met mijn OP3t :)
Yep, maar ze hadden een tijd geleden al aangegeven door te gaan met de Open Bèta's voor de OnePlus 3 en 3T. 8.1 komt er ook aan dus die zal ook nog wel in de Open Bèta komen.
Zag het net ook inderdaad. Lijkt er wel op dat ze Face Unlock naar de 3 en 3T willen brengen:
Face Unlock is coming to the OnePlus 5
You all inspired us to bring Face Unlock to the OnePlus 5. When you share your thoughts and feedback, you impact how we build and maintain our devices. In the spirit of building together, we’d also like to ask our OnePlus 3 and 3T users: Do you want Face Unlock too?

Let us know in the comments below with your thoughts. Thanks for your feedback. We can’t wait until you get your eyes on Face Unlock. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 28-12-2017 19:20 ]

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2019 11:27 ]

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:20:
Laat ze eerst maar eens een stabiele versie van Oreo uitbrengen ipv nieuwe features. Een maand na de release zitten nog veel gebruikers met een buggie telefoon.
Daar kon je gif op innemen en ik heb het je gezegd: daarom zit ik dus ook nog steeds op 4.5.1. Je kan terug gaan als je wilt. Sowieso verschilt het heel erg. Ik lees hele positieve reacties, maar ook hele negatieve. Beetje raar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:28:
:*) Ik draai ook nog geen oreo hoor.. ik wacht bij een update van Oneplus altijd een paar dagen. Dat ze het na 1 week weer teruggetrokken hebben geeft aan dat het problemen zijn die een grote groep treft. Dan vind ik dat je daar eerst alle focus op moet hebben ipv nieuwe dingen en uitrol naar andere telefoons.
Ah zo, ja ik doe hetzelfde. Helemaal bij een grote update als deze. Ik ga pas upgraden bij 8.1 denk ik :p. Ik ga dan toch maar een clean install doen denk ik en dat is dan ook de laatste keer, aangezien we daarna toch geen Android-upgrade meer krijgen.

• Jelte
  • Niet online
we hebben een fingerprint scanner aan de voorkant. Dus niet bepaald nodig.

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 21:37
......
Zag het net ook inderdaad. Lijkt er wel op dat ze Face Unlock naar de 3 en 3T willen brengen:
Face Unlock is coming to the OnePlus 5
...
Hebben we dat niet al van begin af aan op de 3(T)? Hier een link uit 2015.
Ik gebruik het al een hele poos. Enige punt is dat je nog een swipe omhoog moet doen nadat je gezicht herkend is.
Als de "Face Detection" actief is, zoekt ie de eerste paar seconden naar je gezicht. Indien niet gevonden, schakelt ie over naar de unlockmethode die ingesteld is (fingerprint, pin of pattern).

[ Voor 35% gewijzigd door Masimo op 28-12-2017 22:23 ]

• WCA
  • Registratie: September 2010

WCA

Masimo schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:16:
[...]

Hebben we dat niet al van begin af aan op de 3(T)? Hier een link uit 2015.
Ik gebruik het al een hele poos. Enige punt is dat je nog een swipe omhoog moet doen nadat je gezicht herkend is.
Als de "Face Detection" actief is, zoekt ie de eerste paar seconden naar je gezicht. Indien niet gevonden, schakelt ie over naar de unlockmethode die ingesteld is (fingerprint, pin of pattern).
Dat is de implementatie van Google, niet die van Oneplus ;)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willempjuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 09:44
Grappig, ik ben nu beta 29 aan het installeren, maar kijk ik op de website, dan staat deze er nog niet tussen, vers van de pers dus. Laat maar, categorie nog totaal niet wakker....

[ Voor 12% gewijzigd door willempjuh op 29-12-2017 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
29 draait hier prima.

Vibratie bij de fingerprint sensor is nu wel weg, beetje irritant.

[ Voor 62% gewijzigd door Rev! op 29-12-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:14
willempjuh schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:27:
Grappig, ik ben nu beta 29 aan het installeren, maar kijk ik op de website, dan staat deze er nog niet tussen, vers van de pers dus. Laat maar, categorie nog totaal niet wakker....
Ik zie hem op de site ook niet staan. Maar nav jouw post wel even software check gedaan, en inderdaad, OB29!

Edit: Ok, nu begrijp ik wat je bedoelde, dit draadje gaat sneller dan ik dacht en er is al lang melding van gemaakt *meer koffie halen gaat*

[ Voor 13% gewijzigd door Mole op 29-12-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willempjuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 09:44
Mole schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:37:
[...]

Ik zie hem op de site ook niet staan. Maar nav jouw post wel even software check gedaan, en inderdaad, OB29!

Edit: Ok, nu begrijp ik wat je bedoelde, dit draadje gaat sneller dan ik dacht en er is al lang melding van gemaakt *meer koffie halen gaat*
Moet wel zeggen dat ie prima stabiel draait, zeker beter dan de stable versie van Android Oreo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Alvast een tipje van de sluier: binnenkort komt 5.0.1 uit:

Week 211: We roam the streets of London, prep some gifts, and call it a year.
[Official Release] OxygenOS V5.0.1 for OnePlus 3/3T (coming soon)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Nog even een upd vanuit mijn kant mbt ING mobiel betalen en OP3 met Oreo.

De OP3 doet het eigenlijk probleemloos met de oreo update. Geen klachten alleen dat de Mobiel betalen App van de ING niet meer werkte.

ING was bezig met het probleem en heeft een nieuwe versie uitgebracht in de playstore welke specifiek voor OP toestellen was. Helaas kon ik met deze versie nog niet activeren.

Na het updaten van de google play services via APK mirror kon ik wel weer activeren.
En vandaag heb ik er ook weer mee kunnen betalen. (Was nog niet eerder in de gelegenheid om het te proberen).

Dus voor mij werkt alles weer top.
Mochten er nog OP3(t) eigenaren zijn met activatie problemen van de ING mobiel betalen app, dan kun je de play services updaten en werkt alles weer top.

De afgelopen dagen geen battery drain gehad, Geen FC's of andere negatieve bij effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 21:43

ikt

Ik kan er niet meer tegen en ik heb OnePlus om verduidelijking gevraagd of de alert slider nog ooit wordt teruggezet naar Marshmallow gedrag.
Hello,

Thank you for reaching OnePlus Customer Support. This is Jamie and I will be assisting your concern for today.

We will try to improve our fulfillment arrangement and sort out this issue in future believing its importance. Moving forward, I appreciate you for having this concern to us to add this up to customers feedback. Your cooperation along with the process is very much appreciated.

Let us know if you have any more concern, We'll be glad to assist you.

Sincerely,

Jamie
OnePlus Customer Support
Dit klinkt als een redelijk canned response en wuift in principe mijn comment weg. (Ik eindigde wel op "Does OnePlus not care for user feedback any more?") Daarna heb ik nog gereageerd met een explicietere vraag of de alert slider nog wordt aangepast, dus ik ben benieuwd of ik wel een on-topic reactie krijg.

Update:
Nope, geen bevestiging dat het wel of niet doorgaat. Jammer.

[ Voor 7% gewijzigd door ikt op 29-12-2017 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:30
ikt schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:14:
Ik kan er niet meer tegen en ik heb OnePlus om verduidelijking gevraagd of de alert slider nog ooit wordt teruggezet naar Marshmallow gedrag.

[...]

Dit klinkt als een redelijk canned response en wuift in principe mijn comment weg. (Ik eindigde wel op "Does OnePlus not care for user feedback any more?") Daarna heb ik nog gereageerd met een explicietere vraag of de alert slider nog wordt aangepast, dus ik ben benieuwd of ik wel een on-topic reactie krijg.

Update:
Nope, geen bevestiging dat het wel of niet doorgaat. Jammer.
Ik heb geen problemen met hoe het nu werkt. Ding naar onder is alle geluiden, in het midden alleen telefoon oproepen en naar boven volledig stil behalve de wekker. Werkt prima voor mij. Wat zou er anders moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

reiniero schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:15:
[...]

Ik heb geen problemen met hoe het nu werkt. Ding naar onder is alle geluiden, in het midden alleen telefoon oproepen en naar boven volledig stil behalve de wekker. Werkt prima voor mij. Wat zou er anders moeten?
Nu kun je niet meer het volume omlaag doen naar het trillen voor normaal/prioriteitsmeldingen tenzij je naar silent mode gaat en de switch overhaalt in het instellingen-menu.

Vooral handig als je niet voortdurend van trillen naar stil naar luid wil gaan, dus die knop is nu zowat gecastreerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfred Spijker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:14
Vanmorgen via "Oxygen Updater" Oxygen OS 5.0.1 aangeboden gekregen.

System
- Added support for aptX HD
- Added Wi-Fi hotspot device manager
- Added “adaptive mode” screen calibration
- Updated Android security patch to December
- General bug fixes and stability improvements

[ Voor 90% gewijzigd door Alfred Spijker op 30-12-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Alfred Spijker schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 12:27:
Vanmorgen via "Oxygen Updater" Oxygen OS 5.0.1 aangeboden gekregen.

System
- Added support for aptX HD
- Added Wi-Fi hotspot device manager
- Added “adaptive mode” screen calibration
- Updated Android security patch to December
- General bug fixes and stability improvements
Hier net via VPN binnen. Eens kijken of het er iets op vooruit is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
En hier ook geüpdatet. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De downloads (full ZIP):

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 30-12-2017 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:35
Hopen dat de battery drain ook is aangepakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Werkt Rabo Wallet nog steeds niet met de laatste Beta? Vraag me wel af of het nog zin heeft om op de beta te blijven nu de stable versie er zo dicht op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBrunekreeft
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:28

BBrunekreeft

Dus...

Rabo wallet heeft kort geleden een update gehad. Werkt weer prima met Oreo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:42
Android Auto werkt trouwens ook weer op 5.0.0. Er is geen update geweest voor de app, dus zal ergens anders mee te maken gehad hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Geüpdatet, maar dat trilletje bij de vingerprint scanner is weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Nee hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jelte schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:19:
Ook vandaag bijgewerkt, geen issues met de fingerprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennov
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-11-2024
Yep...bij mij ook weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
Hier is de tril ook weg voor de fingerprint.

Verder merk ik dat apps nog steeds slecht lopen en geforceerd gesloten worden tijdens het opstarten van de app. Maar wel 1 voordeel; de nachtstand werkt weer!
Toch maar eens opnieuw installeren volgende week.. Hopelijk werkt hij dan weer zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Fingerprint vibratie is alleen weg als je ook "Vibrate on touch" uit hebt staan.

Op de OP3 met OB29, als je de locatiebepaling op Device Only zet, werkt GPS bij jullie? Hier lukt het apparaat maar niet een GPS fix te krijgen.

[ Voor 48% gewijzigd door ikt op 31-12-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sticx
  • Laatst online: 24-08 19:29
Kan je alleen naar Oreo (oxygen 5.0.1) updaten vanaf oxygen 4.5.1? Ik zit nu nog op 4.1.6 (android 7.1.1) en de updater geeft alleen 4.5.1 als nieuwe stable versie aan, ook met vpn naar canada / duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

Ik heb hem op mijn 3t ota gekregen gisteren

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrusk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-04-2023
ik heb hem vanmorgen binnen gehaald via vpn canada..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:55
sticx schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:21:
Kan je alleen naar Oreo (oxygen 5.0.1) updaten vanaf oxygen 4.5.1? Ik zit nu nog op 4.1.6 (android 7.1.1) en de updater geeft alleen 4.5.1 als nieuwe stable versie aan, ook met vpn naar canada / duitsland.
Nee, ik heb gisteren de update naar 5.0.1 gedaan en kwam vanaf de vorige Oreo versie die was teruggetrokken (oxygen 5.0?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Ik heb hem geinstalleerd, maar kan (nog) niks geks vinden, maar inderdaad, hij is weer ingetrokken.

[ Voor 26% gewijzigd door GroteBozewolf op 31-12-2017 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:09
reiniero schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:46:
[...]

Hier is de tril ook weg voor de fingerprint.
Trillen van de fingerprint scanner is volgens Reddit nu gekoppeld aan de instelling Vibrate on tap (Audio settings), ergens wel logisch

Hoe werkt 5.0.1 bij jullie? Ik zit nog op Nougat omdat ik las over problemen met 5.0. Ervaren jullie nog grote issues?

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
P1nGu1n schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:48:
[...]

[...]

[...]

Trillen van de fingerprint scanner is volgens Reddit nu gekoppeld aan de instelling Vibrate on tap (Audio settings), ergens wel logisch

Hoe werkt 5.0.1 bij jullie? Ik zit nog op Nougat omdat ik las over problemen met 5.0. Ervaren jullie nog grote issues?
ergens wel logisch ja. Even wennen. Hij trilt als er geen match is. En anders gelijk unlock. Dus ook prima.

En 5.0.1 werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

Nicap

Tsssk....

Ik heb gister ook de laatste update geinstalleerd via vpn. Op zich geen problemen en een paar dingen na.
Af en toe krijg ik nu de melding dat er een app actief is die niet veilig zou zijn: "FrameWork" app.

Iemand die daar ook last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Nicap schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:46:
Ik heb gister ook de laatste update geinstalleerd via vpn. Op zich geen problemen en een paar dingen na.
Af en toe krijg ik nu de melding dat er een app actief is die niet veilig zou zijn: "FrameWork" app.

Iemand die daar ook last van heeft?
En dat zie ik nu opeens ook maar dan vanwege "FactoryMode". Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:54
S_Chief schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:05:
[...]

Same, ik zat ook van WTF.... geen idee wat ik ermee moet, ga moeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Misschien een verlopen certificaat oid? Wel heel toevallig dat het op 1 januari gebeurt.. Of een false positive.

Meer info: https://forums.oneplus.ne...tory-mode-harmful.735406/

[ Voor 30% gewijzigd door S_Chief op 01-01-2018 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
S_Chief schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:10:
Misschien een verlopen certificaat oid? Wel heel toevallig dat het op 1 januari gebeurt.. Of een false positive.

Meer info: https://forums.oneplus.ne...tory-mode-harmful.735406/
Gebeurde bij mij op oudjaarsdag al, toen was het nog geen januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Dan is dat het dus niet. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

Nicap

Tsssk....

[...]

Ik bedoel idd FactoryMode ipv Framework. Lange nacht geweest O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:55
[...]

Ik heb deze melding nog niet voorbij zien komen op 5.0.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:14
Suicyder schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:07:
[...]

Same, ik zat ook van WTF.... geen idee wat ik ermee moet, ga moeten
Volgens XDA false possitive:
https://www.xda-developer...lay-protect-factory-mode/

[ Voor 34% gewijzigd door Alfred Spijker op 01-01-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wekko306 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:37:
[...]

Ik heb deze melding nog niet voorbij zien komen op 5.0.1.
Ik heb het ook toen ik net mijn toestel opnieuw heb opgestart:

Afbeeldingslocatie: https://i557.photobucket.com/albums/ss17/staticverystatic/Screenshot_20180101-154039_zpsdbbpm63y.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Niet helemaal.
For now, you can ignore the request from Play Protect to uninstall FactoryMode because it’s unlikely there’s anything that is actually harmful to the user in there. However, this does still lead us to question why Play Protect is flagging FactoryMode as a harmful application in the first place, and we hope that OnePlus will have an answer on that matter in the near future.
Geen false positive, want niet duidelijk wat de waarschuwing heeft getriggerd. Naar alle waarschijnlijkheid geen issue volgens xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 19:32
Ik ben nu iets meer dan een jaartje in bezit van de OP3. Erg tevreden over, fijne kale android, met handige extra's, snelle telefoon, ook dash charge is erg chill!

Waar ik alleen NIET tevreden over ben is het maken van foto's. Dan ben ik niet eens een kritische telefoon-fotograaf, maar foto's zijn gewoon erg vaak bewogen. Hebben jullie daar ook last van, of zou er bij mij iets kapot kunnen zijn? Lijkt me niet want hij heeft alleen maar EIS (Electric Image Stabilisation) toch?

Ik ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die vaak bewogen foto's hebben!

nb. heeft niets te maken met de recente updates, is eigenlijk altijd al zo geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:21
Burnd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:49:

Ik maak tegenwoordig alleen maar bewegende foto's met de google camera mod met motion pictures. :+

Maar even serieus, ik heb er zelf nauwelijks last van bij het maken van foto's met de normale OnePlus camera of de Gcam, als het bewogen is ga ik er van uit dat ik zelf het probleem was.
Je zou kunnen kijken of een andere camera app je helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik ben nu iets meer dan een jaartje in bezit van de OP3. Erg tevreden over, fijne kale android, met handige extra's, snelle telefoon, ook dash charge is erg chill!

Waar ik alleen NIET tevreden over ben is het maken van foto's. Dan ben ik niet eens een kritische telefoon-fotograaf, maar foto's zijn gewoon erg vaak bewogen. Hebben jullie daar ook last van, of zou er bij mij iets kapot kunnen zijn? Lijkt me niet want hij heeft alleen maar EIS (Electric Image Stabilisation) toch?

nb. heeft niets te maken met de recente updates, is eigenlijk altijd al zo geweest...
Ik gebruik de camera van OnePlus eigenlijk nooit meer, vanwege het aquarel-effect en de post-processing. Als ik een keer een foto maak met de voorkant of achterkant, dan wordt 'ie na de foto iets onscherper, dat heb ik wel, heel raar. Wel jammer dat die foto's met de Google Camera 9MB zijn. Zo ga je snel door je opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online

Zit OIS in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:18
Werkt als een zonnetje! Zojuist geïnstalleerd, lijkt een heel prettige camera :)
Maar klopt het nou dat het niet mogelijk is deze camera als default in te stellen voor de power on/off gesture? Ik gebruik deze gesture eigenlijk altijd, maar baal van de matige Oneplus camera app.

Met een zoekactie op het Oneplus forum vond ik ooit veel conflicterende info. Volgens mij was de strekking dat het niet mogelijk is. Als standaard camera instellen werkt iig niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Laatst online: 31-08 20:59
He mensen! Heeft iemand problemen met het vinden van 5 GHz netwerken op de Oneplus 3? Ik heb vandaag een nieuwe router aangesloten en mijn laptop kan prima op 5g verbinden, de Oneplus vind 'm niet eens :/.

Ik draai OxygenOS 5.0.1 en kon het netwerk wel heel even zien na een reboot, maar al snel was deze weer verdwenen..

Aah 't ligt aan de channel, ch. 157 wordt niet ondersteund door de OP3 :)

[ Voor 11% gewijzigd door evanraalte op 02-01-2018 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

chielmi schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:38:
[...]

Werkt als een zonnetje! Zojuist geïnstalleerd, lijkt een heel prettige camera :)
Maar klopt het nou dat het niet mogelijk is deze camera als default in te stellen voor de power on/off gesture? Ik gebruik deze gesture eigenlijk altijd, maar baal van de matige Oneplus camera app.

Met een zoekactie op het Oneplus forum vond ik ooit veel conflicterende info. Volgens mij was de strekking dat het niet mogelijk is. Als standaard camera instellen werkt iig niet...
Zal misschien aan mij liggen, maar na installatie van de 2e APK (die met HDR) uit @Anonymoussaurus 's post verschijnt er alleen een zwart scherm met een wit cameraicoon, maar dan gebeurt er niets

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
chielmi schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:38:

Ja hoor, dat kan. Als je 2 camera-apps hebt geïnstalleerd, kun je de power on/off 2 keer indrukken en dan krijg je de optie om één van de twee te kiezen. Ook kun je kiezen voor "altijd" of "alleen deze keer".
JAMF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:47:
Zal misschien aan mij liggen, maar na installatie van de 2e APK (die met HDR) uit @Anonymoussaurus 's post verschijnt er alleen een zwart scherm met een wit cameraicoon, maar dan gebeurt er niets
Dat probleem heb ik ook, maar ik vermoed dat het alleen met Oreo werkt. Welke versie draai jij? Ikzelf draai nog 4.5.1 namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:18
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:02:
[...]

Ja hoor, dat kan. Als je 2 camera-apps hebt geïnstalleerd, kun je de power on/off 2 keer indrukken en dan krijg je de optie om één van de twee te kiezen. Ook kun je kiezen voor "altijd" of "alleen deze keer".
Ik wilde net gaan reageren dat ik dat natuurlijk allang heb geprobeerd, en dat dat niet werkt, maar het werkt wél! Ik kreeg dit eerder niet werkend, maar is nu gelukt. Nice 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:02:
[...]

Dat probleem heb ik ook, maar ik vermoed dat het alleen met Oreo werkt. Welke versie draai jij? Ikzelf draai nog 4.5.1 namelijk.
Ik draai sinds de eerste momenten Oreo en nu inmiddels OOS5.0.1

De eerste apk doet het wel trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
JAMF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:18:
Ik draai sinds de eerste momenten Oreo en nu inmiddels OOS5.0.1

De eerste apk doet het wel trouwens
Ja, bij Oreo werkt die tweede dus wel. De eerste werkt bij mij op Nougat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:33:
[...]

Ja, bij Oreo werkt die tweede dus wel. De eerste werkt bij mij op Nougat ook.
Die tweede doet het dus niet bij mij, die eerste wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

Zjemm

...

Tweede doet het bij mij ook niet en juist die is met portret modus toch?

Draai al wel op 8.0

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 19:32
Zjemm schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:24:

Draai al wel op 8.0
Same here! Jammer, die portrait mode lijkt me nu juist zo vet.

Toevallig dat deze mod nu uitkomt, net nu ik iets post (na al zo lang) ontevreden te zijn over de camera(app) van de OP3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
@Nicap @S_Chief @Suicyder @reiniero @Alfred Spijker @Sanction @Bundin OnePlus heeft vanochtend bekendgemaakt dat het een probleem was aan de kant van Google en dat het een false-positive was: https://forums.oneplus.ne...145/page-87#post-17473812
Hi everyone, some of you might be warned by Play Protect to uninstall "FactoryMode" after this update, after communicating this issue to Google, we discovered the reason you received this notification is due to a mistake from Google’s side. They already removed this notification, so no need to worry about this issue.
JAMF schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:53:
Die tweede doet het dus niet bij mij, die eerste wel...
Ja, same. Ik draai 4.5.1. Wat is het punt dan? Ik volg je even niet.
Zjemm schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:24:

Draai al wel op 8.0
Burnd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:34:
Same here! Jammer, die portrait mode lijkt me nu juist zo vet.

Toevallig dat deze mod nu uitkomt, net nu ik iets post (na al zo lang) ontevreden te zijn over de camera(app) van de OP3.
De tweede is ook de portretmodus, maar dan ook op de frontcamera met HDR+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Lost die update 5.0.1 het issue op met apps die 'accu optimalisatie' hebben, ondanks dat je Doze uit zet en accu optimalisaties ook?

Pagina: 1 ... 12 ... 33 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie