Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 11:22

Processorkoeler

Geen stock koeler

Le Enfant! schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:34:
[...]

Maar dat komt toch door een update? Ik heb daar ook last van sinds twee weken geleden en toen heb ik bij mijn weten niet geüpdatet naar een nieuwe versie.
Weet niet waar het bij jou aan ligt, bij veel mensen is het de upgrade naar 8.0. 8.0 Zelf is niet de boosdoener, maar de bijbehorende OxygenOS update wel.

Check je versie even en kijk welke versie foutief was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:38
Hier is de alert ook binnengekomen. Dit was voor het eerst op de 3T.

[ Voor 13% gewijzigd door djiedjee op 05-12-2017 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Het blijft irritant dat je geen enkel normaal gesprek kan voeren op de 3....
De telefoon blijft vanzelf in leven komen. Of ik nu na het aannemen op de uit-knop druk of niet.

Oneplus 3, de enige telefoon waar je niet mee kan bellen.... (misschien een leuke reclamekreet)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:14

Esumontere

Floep, banaan.

Quacka schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:58:
De telefoon blijft vanzelf in leven komen. Of ik nu na het aannemen op de uit-knop druk of niet.

Oneplus 3, de enige telefoon waar je niet mee kan bellen.... (misschien een leuke reclamekreet)
Dit probleem had ik ook, maar is na een factory reset (na de update naar Oreo) verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Quacka schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:58:

Dat 'ie het herkent als double-tap-to-wake? Dat probleem heb ik ook, en erger ik mij ook aan moet ik zeggen. Hopelijk wordt dat gefixt..

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik weet het niet. Ik heb zelf het gevoel dat het door binnenkomende popupjes gebeurd.
Hoe vaak een gesprek niet verbroken wordt. En ik bel al bijna nooit.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBrunekreeft
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:28

BBrunekreeft

Dus...

Quacka schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:48:
Ik weet het niet. Ik heb zelf het gevoel dat het door binnenkomende popupjes gebeurd.
Hoe vaak een gesprek niet verbroken wordt. En ik bel al bijna nooit.
Ik weet niet of dit met de launcher te maken heeft, maar zojuist is er een update van de OnePlus launcher in de Play store verschenen. Wie weet helpt het als je deze update?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Waarom de OnePlus 3 en 3T geen Project Treble ondersteunen, wordt hier uitgelegd door een OxygenOS-ontwikkelaar: https://forums.oneplus.ne...679/page-41#post-17271933
Yes, we are happy to share our rationale. Recently, we received requests from users and community members, some of which signed a Change.org petition to support Project Treble on the OnePlus 5 and OnePlus 5T. Project Treble is a really exciting technology, but it is not the right fit for us now. I assure you we’re still updating our devices and will continue to deliver high-quality, stable software updates. That being said, we always welcome feedback, and I want to further shed some light on why we are not implementing Project Treble on these devices.

Project Treble requires a storage partition, by which the Android framework and vendor image are separated. However, because partitions were not required of Android N and previous versions of Android, all of our current devices do not feature a partition. According to our tests, if we were to modify the partition layout via OTA there is a risk that devices will brick during the partitioning. We feel this poses too great a risk for our community of users, which is why we have decided not to implement Project Treble on current OnePlus devices.

While Project Treble can increase the rate of Android OS updates, it mainly accelerates the Android framework updates. We were one of the first manufacturers to release an update to Android O. Our software team is committed to delivering high-quality and stable major OS upgrades, and we will continue to look for ways to improve the quality and rate at which we deliver software updates in the future. That being said, we look forward to the future of Project Treble, and how it will evolve to better support devices ahead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:57

Oekol

waka waka hey hey

Ah noo. Die update van de launcher heeft de achtergrond wit achtig gemaakt als je je apps scherm opent. Dus omhoog swiped. Kan ik dit weer veranderen naar zwart/donker? Kan nergens vinden

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Laatst online: 11:07
Leoon. schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:02:
Ah noo. Die update van de launcher heeft de achtergrond wit achtig gemaakt als je je apps scherm opent. Dus omhoog swiped. Kan ik dit weer veranderen naar zwart/donker? Kan nergens vinden
Bij mij is het nog gewoon zwart.. Niks aan veranderd verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ciato
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 14:55
Leoon. schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:02:
Je moet even opnieuw je thema instellen, dan pakt ie weet de donkere achtergrond in de app drawer. Ik kreeg ook de witte achtergrond na de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

ciato schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 18:52:
[...]

Je moet even opnieuw je thema instellen, dan pakt ie weet de donkere achtergrond in de app drawer. Ik kreeg ook de witte achtergrond na de update
Ah super dat werkte inderdaad! Dankjewel.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Zijn er hier nog meer mensen waarbij de digid app niet meer werkt? De app opent gewoon, na het intoetsen van de pin springt hij terug naar de browser, en komt de melding "Uw sessie is verlopen".

Is bij mij al een tijdje zo, dus een structurele storing is het niet. App opnieuw koppelen helpt niet. Heb de app niet meer gebruikt sinds de update naar Oreo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Helaas sinds de laatste update naar Android acht last gekregen van battery drain. Voor het eerst, dat dan weer wel. System staat heletijd bovenaan of 2e. Geen zin in factory reset, maar als ik daar aan moet geloven dan ook maar direct rooten... Andere ook last van?

Edit: heb telefoon helemaal naar 0 procent laten lopen en daarna via recovery cache verwijderd. Probleem lijkt verholpen :D

[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 09-12-2017 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-02 22:21
Iemand die ook de app stack gebruikt? Kwam er achter dat geen enkele foto meer geupload is. Kan een instelling zijn maar volgensmij ook gerelateerd aan de oreo update, iemand die de zelfde problemen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bart-k schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:50:
Iemand die ook de app stack gebruikt? Kwam er achter dat geen enkele foto meer geupload is. Kan een instelling zijn maar volgensmij ook gerelateerd aan de oreo update, iemand die de zelfde problemen heeft?
Ja, hier. Ik ben inmiddels overgestapt op Google Photos om deze reden. Ik had het probleem overigens al voor Oreo. Lag aan de laatste grote update van de Stack app volgens mij.

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennov
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-11-2024
Bij mij werkt stack wel gewoon
Instelling wellicht

[ Voor 38% gewijzigd door bennov op 09-12-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-02 22:21
bennov schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:18:
Bij mij werkt stack wel gewoon
Instelling wellicht
Heb de app opnieuw geïnstalleerd en mijn cache gewist, lijkt nu weer te werken. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik was laatst getriggerd doordat ik geen Netflix meer op mijn telefoon had staan, waarschijnlijk nadat ik de OpenBeta met Oreo erop gezet had. Dat had ik weten te fixen door de apk te downloaden (zoals Netflix zelf ook al aangeeft), maar nu blijkt dat we alleen SD kunnen kijken. Tenminste ik heb L3 widevine op mijn telefoon.
nieuws: OnePlus belooft 5T-update om full-hd-videostreaming te ondersteunen
Nu gaan ze 5t updaten, maar hoe zit dat bij de 3(T)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:08
Petertyuh schreef op maandag 11 december 2017 @ 22:06:
Ik was laatst getriggerd doordat ik geen Netflix meer op mijn telefoon had staan, waarschijnlijk nadat ik de OpenBeta met Oreo erop gezet had. Dat had ik weten te fixen door de apk te downloaden (zoals Netflix zelf ook al aangeeft), maar nu blijkt dat we alleen SD kunnen kijken. Tenminste ik heb L3 widevine op mijn telefoon.
nieuws: OnePlus belooft 5T-update om full-hd-videostreaming te ondersteunen
Nu gaan ze 5t updaten, maar hoe zit dat bij de 3(T)?
http://www.androidpolice....feature-will-added-point/
We were told both yesterday and today by a representative from the company that "We will be adding L1 support to the OP5T and OP5," which would enable the devices to play HD content from sources such as Netflix. So far there's no word yet for either a schedule or when it comes to other devices such as the OnePlus 3 or 3T. At this point, the company's older phones probably aren't included in these plans. But if we receive confirmation of that, we'll update this article.
Eerlijk gezegd was me dat niet opgevallen op mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:21
Bart-k schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:36:
[...]

Heb de app opnieuw geïnstalleerd en mijn cache gewist, lijkt nu weer te werken. d:)b
Stack zuigt bij mij m'n batterij leeg in Oreo met instant upload aan voor gemaakte foto's. Ik heb hem maar gelimiteerd in background activity alleen dan gaat hij pas uploaden als ik expres de app open voordat ik een foto maak. (hij pakt dan gelukkig wel direct alle foto's die daarvoor gemaakt zijn ook)

Iemand daar ook last van? Met batterij leegzuigen bedoel ik zo'n 17-20% per dag zonder enig gebruik van de app of het maken van een foto. Opnieuw installeren/cache legen helpt allemaal niet, alleen background activity helpt maar is dus ook niet echt ideaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennov
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-11-2024
Totaal geen last van ( op3)
Ik heb alleen foto’s aangevinkt, geen video, en alleen via wifi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:41
flippiej schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:43:
[...]

Stack zuigt bij mij m'n batterij leeg in Oreo met instant upload aan voor gemaakte foto's. Ik heb hem maar gelimiteerd in background activity alleen dan gaat hij pas uploaden als ik expres de app open voordat ik een foto maak. (hij pakt dan gelukkig wel direct alle foto's die daarvoor gemaakt zijn ook)

Iemand daar ook last van? Met batterij leegzuigen bedoel ik zo'n 17-20% per dag zonder enig gebruik van de app of het maken van een foto. Opnieuw installeren/cache legen helpt allemaal niet, alleen background activity helpt maar is dus ook niet echt ideaal.
Lichtelijk off-topic maar FolderSync kan ook naar Stack syncen (het is stiekem gewoon ownCloud), en werkt bij mij (op Android 7) wel goed.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Rabo Wallet werkt weer op Oreo :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Zonder bron of iets? Je bent zelf de bron, maar was het gewoon uitproberen of kreeg je het te horen van de Rabobank zelf? Op de site staat de OnePlus 3 namelijk nog steeds als uitgesloten: https://www.rabobank.nl/p...loos-betalen/rabo-wallet/

Denk dat de 3T hier ook onder valt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBrunekreeft
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:28

BBrunekreeft

Dus...

Anonymoussaurus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:03:
[...]

Zonder bron of iets? Je bent zelf de bron, maar was het gewoon uitproberen of kreeg je het te horen van de Rabobank zelf? Op de site staat de OnePlus 3 namelijk nog steeds als uitgesloten: https://www.rabobank.nl/p...loos-betalen/rabo-wallet/

In de Google Play store staat dit bij de rabo wallet:
Google Play: Rabo Wallet
WAT IS ER NIEUW?
Bedankt voor de feedback! De verbeteringen:
- Klantenkaarten zijn sneller gemaakt. Klik op de barcode en deze wordt in landscape getoond.
- Airmiles saldo wordt getoond bij je Airmiles klantenkaart.
- Via Menu machtiging intrekken als je geen gebruik wil maken van Parkeren.
- In Gebruikshistorie zie je nu 5 mobiele transacties terug.
- Oneplus 3 wordt ondersteund.
- Bij verlies/diefstal van je telefoon kun je zelf de wallet stoppen via Rabo Internet Bankieren of Rabo Mobiel Bankieren.
Zojuist weer geinstalleerd en geactiveerd. Werkt.

• roans
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-10-2024
vraag over de stock gallery app op mijn op3t oreo 8.0.0;

ik heb tijdens mijn rondreis vakantie allemaal verschillende collecties aangemaakt in de standaard galerij app op mijn toestel, vervolgens de foto's per collectie toegevoegd om het overzichtelijk te houden wat ik gedaan heb.

nu zou ik ze graag per collectie over willen zetten op mijn PC, dit scheelt een hoop uitzoek werk dacht ik zo.

als ik aansluit op de pc zie ik allen de map DCIM staan met al mijn fotos helaas niks over mijn aangemaakte collicties.

weet iemand of dit mogelijk is of heb ik alle collecties voor niks aangemaakt ?

hoop dat een van jullie een oplossing heeft:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
i
[...]

ik ben de bron idd :) zag een update en liep daarna toevallig een winkel in
op een 3T getest iig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 18:09

WCA

[...]

Werkt hier wel inderdaad.

Edit: zojuist bij de Jumbo ook mee betaald en dat gaat goed :)

[ Voor 6% gewijzigd door WCA op 14-12-2017 14:20 ]

Share and Enjoy!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

GreNade schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:47:
[...]

Werkt hier wel inderdaad.

Edit: zojuist bij de Jumbo ook mee betaald en dat gaat goed :)
En wederom Foutcode RG-01-74 op mijn OnePlus 3T met Android 8 zonder root, custom kernel of wat dan ook.. Zucht

Rabobank‏Verified account
@Rabobank
5m5 minutes ago
More
Replying to @HarmVeenstra
Dit probleem is bij ons bekend, Harm. Excuses voor het ongemak. Er wordt aan een oplossing gewerkt. ^Marijn

en

Dit is onderdeel van de "Open Beta". Als je gebruik wil maken van de Wallet moet je terig naar de ondersteunde Andriod versie. Daarnaast was er een officiële versie Android 8 voor OnePlus3 vrijgegeven. Echter werkt deze ook niet: http://bddy.me/2zdvN9F Sorry! ^Marsha

[ Voor 43% gewijzigd door Tags NL op 15-12-2017 09:04 ]

https://powershellisfun.com

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Nog steeds last van de batterij draining bug. Is hier al een update over? Duurt wel erg lang vind ik....

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Processorkoeler schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:10:
Nog steeds last van de batterij draining bug. Is hier al een update over? Duurt wel erg lang vind ik....
Ja, en dat zal je ook altijd houden zolang je deze versie draait, omdat het een OxygenOS-probleem is. Je kan teruggaan naar 4.5.1, de Open Bèta draaien, of wachten op een nieuwe update :).

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Processorkoeler schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:10:
Aha, ik ben dus niet gek. :+ Vond het al zo vervelend dat ik zo vaak moest opladen..

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Anonymoussaurus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:26:
[...]

Ja, en dat zal je ook altijd houden zolang je deze versie draait, omdat het een OxygenOS-probleem is. Je kan teruggaan naar 4.5.1, de Open Bèta draaien, of wachten op een nieuwe update :).
Blijft alles dan correct werken? Aangezien er aardig wat veranderingen waren... Als ik gewoon van de website 4.5.1 haal, hem in dat ene mapje zet en update da gaat er niks stuk neem ik aan?

• Anonymoussaurus
  • Niet online
S_Chief schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:27:
Aha, ik ben dus niet gek. :+ Vond het al zo vervelend dat ik zo vaak moest opladen..
Had je zelf ook kunnen achter komen door op het forum te zoeken. Bovendien heb ik dat echt al minimaal 2 keer benoemd.
Processorkoeler schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:29:
Blijft alles dan correct werken? Aangezien er aardig wat veranderingen waren... Als ik gewoon van de website 4.5.1 haal, hem in dat ene mapje zet en update da gaat er niks stuk neem ik aan?
Ik heb mij eigen rot lopen zoeken, maar het lijkt er op dat je het beste een factory reset kan doen als je terug wilt. Ik zou even wachten en anders op het forum van OnePlus vragen. Wat ik wel weet, is dat je een factory reset moet doen als je op de Open Bèta zit en je wilt terug naar de stable.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:11:
[...]
Had je zelf ook kunnen achter komen door op het forum te zoeken. Bovendien heb ik dat echt al minimaal 2 keer benoemd.
[...]
Relax dude..

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik ben niet boos ofzo :p. Ik zeg het alleen even, no worries.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:14

Esumontere

Floep, banaan.

Alleen teleurgesteld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 22:10
Chips, casten naar een tv (smasung) lukt opeens niet meer 😐 bekend probleem?, Heb nog geen oplossing kunnen vinden...

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Haha, min of meer. Af en toe word ik gewoon lichtelijk geïrriteerd dat er niet gelezen wordt, of dat er continu geklaagd wordt maar iedereen bij de pakken neer blijft zitten en OnePlus dus geen lucht krijgt van een bepaald probleem. Is absoluut niets persoonlijks hoor, dus begrijp mij niet verkeerd.
wowly schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:14:
Chips, casten naar een tv (smasung) lukt opeens niet meer 😐 bekend probleem?, Heb nog geen oplossing kunnen vinden...
Heb je onder "Opties voor ontwikkelaars" de optie "App Filter WLAN Multi/Broadcasting" uitstaan? Bij mij werkt het ook bij een vriend van mij al sinds tijden met de optie uit namelijk.

[ Voor 31% gewijzigd door Anonymoussaurus op 15-12-2017 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
wowly schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:14:
Ik heb gister toevallig nog gecast naar mijn Samsung tv (UE50J6240) en dat werkte prima vanaf OOS 5.0, dus het is blijkbaar niet voor iedereen met deze versie een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 22:10
Bij mij heeft hij het dus ook altijd goed gedaan, echter vandaag opeens vind hij de tv niet meer.....

Dat casten, gebeurd dat met Bluetooth, of via wifi?

Edit: via wifi dus, deze stond uit

[ Voor 10% gewijzigd door wowly op 15-12-2017 14:44 ]

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:18:
[...]
Haha, min of meer. Af en toe word ik gewoon een beetje lichtelijk geïrriteerd dat er niet gelezen word, of dat er continu geklaagd wordt maar iedereen bij de pakken neer blijft zitten en OnePlus dus geen lucht krijgt van een bepaald probleem. Is absoluut niets persoonlijks hoor, dus begrijp mij niet verkeerd.
Ik was mij er al prima van bewust dat het aan de laatste OxygenOS update lag (bedoel, dat is niet moeilijk om dat vast te stellen, ze hebben wel meer verkloot in 5.0), maar hoe meer mensen er zijn met hetzelfde probleem des te groter de kans dat ze het meepakken in de eerstvolgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddekruyf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 22:50
roans schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:18:
vraag over de stock gallery app op mijn op3t oreo 8.0.0;

ik heb tijdens mijn rondreis vakantie allemaal verschillende collecties aangemaakt in de standaard galerij app op mijn toestel, vervolgens de foto's per collectie toegevoegd om het overzichtelijk te houden wat ik gedaan heb.

nu zou ik ze graag per collectie over willen zetten op mijn PC, dit scheelt een hoop uitzoek werk dacht ik zo.

als ik aansluit op de pc zie ik allen de map DCIM staan met al mijn fotos helaas niks over mijn aangemaakte collicties.

weet iemand of dit mogelijk is of heb ik alle collecties voor niks aangemaakt ?

hoop dat een van jullie een oplossing heeft:)
Ik heb soortgelijk probleem gehad en als volgt opgelost..
Ik heb meerdere nieuwe mappen aangemaakt en heb vervolgens per collectie binnen bestandsbeheer alle gewenste foto's geselecteerd en vervolgens verplaatst naar de betreffende map.. vervolgens aangesloten op PC en de mappen leeg gemaakt... Blijft alsnog een soortement van workaround, maar it got the job done. succes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Anonymoussaurus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:11:
[...]

[...]

Ik heb mij eigen rot lopen zoeken, maar het lijkt er op dat je het beste een factory reset kan doen als je terug wilt. Ik zou even wachten en anders op het forum van OnePlus vragen. Wat ik wel weet, is dat je een factory reset moet doen als je op de Open Bèta zit en je wilt terug naar de stable.
Hmm, factory reset vind ik nogal teveel gevraagd. Klinkt raar inderdaad, maar heb aardig wat gecustomized op m'n telefoon sinds ik hem heb. Ga even verhaal vragen bij OnePlus' forum, ik post zodra ik meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:58

Laguna

Connaisseur

Best irritant dat voice calls van WhatsApp gewoon met geluid doorkomen terwijl de alert slider op de "do not disturb" stand staat :/

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Laguna schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:56:
Best irritant dat voice calls van WhatsApp gewoon met geluid doorkomen terwijl de alert slider op de "do not disturb" stand staat :/
Do Not Disturb is gericht op geluid, niet op notificaties. Dat klopt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Anonymoussaurus schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:20:
[...]

Do Not Disturb is gericht op geluid, niet op notificaties. Dat klopt dus.
Uhm? Bij een binnenkomende voice call wordt je beltoon gebruikt, oftewel geluid en geen notificatie.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Merken jullie ook dat 'ie, naast het snelle leeglopen, ook erg heet wordt bij simpel gebruik (Chrome oid)? Hij stottert nu zelfs, alsof er sprake is van throttling.

Edit: tijdens het typen van dicht bericht werd de boel zo gloeiend heet en traag dat ik 'em maar uit heb gegooid. :X Heel vreemd.

[ Voor 28% gewijzigd door S_Chief op 17-12-2017 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Laatst online: 11:07
S_Chief schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:11:
Merken jullie ook dat 'ie, naast het snelle leeglopen, ook erg heet wordt bij simpel gebruik (Chrome oid)? Hij stottert nu zelfs, alsof er sprake is van throttling.

Edit: tijdens het typen van dicht bericht werd de boel zo gloeiend heet en traag dat ik 'em maar uit heb gegooid. :X Heel vreemd.
Af en toe word hij gloeiend heet inderdaad. Best vreemd dat het zo lang duurt voor er een fixen komt. Met veel bombarie brengen ze een nieuwe versie uit, trekken ze al snel weer terug en nu komt er maar geen fixen voor. Zal toch wel iets moeilijker zijn dan ze dachten misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Begint wel wat lang te duren idd. Bij de volgende fix ga ik denk ik een factory reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 14:39
Laguna schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:56:
dat is niet alleen bij de one plus. Motorola G4 heeft dit ook. Dus ik denk dat het aan Whatsapp zelf ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Laguna schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:32:
Uhm? Bij een binnenkomende voice call wordt je beltoon gebruikt, oftewel geluid en geen notificatie.
Lol, verkeerd gelezen. 8)7

Op welke stand heb je hem staan dan? Bij mij werkt het gewoon. Zet ik hem op stil, is alles stil, ook WhatsApp.
reiniero schreef op zondag 17 december 2017 @ 18:40:
Best vreemd dat het zo lang duurt voor er een fixen komt. Met veel bombarie brengen ze een nieuwe versie uit, trekken ze al snel weer terug en nu komt er maar geen fixen voor. Zal toch wel iets moeilijker zijn dan ze dachten misschien.
S_Chief schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:31:
Begint wel wat lang te duren idd. Bij de volgende fix ga ik denk ik een factory reset doen.
Ik heb het idee alsof OnePlus ergens druk mee bezig is. Ik vermoed met 8.1. Vorig jaar kwamen ze ook al na 1 maandje met 7.1.1 nadat ze 7.0 hadden uitgebracht. Vergeet niet dat ze nu ook met de OnePlus 5 en 5T bezig zijn. Of er komt ineens een grote update die heel veel bugs oplost.

We gaan het zien, want binnenkort komt er weer een nieuwe bèta uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24
Bij mij werkt lift up display al een paar dagen niet meer. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ciato
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 14:55
tiguan schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:49:
Bij mij werkt lift up display al een paar dagen niet meer. Hebben meer mensen hier last van?
Ja herstart activeert hem weer maar heb het vermoeden dat energiebesparing hem uitzet. Daarna krijg je hem alleen terug met een herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Anonymoussaurus schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:22:
[...]

Lol, verkeerd gelezen. 8)7

Op welke stand heb je hem staan dan? Bij mij werkt het gewoon. Zet ik hem op stil, is alles stil, ook WhatsApp.
Kan gebeuren ;) ja binnenkomende berichten zijn stil, maar heb je het ook getest met binnenkomende voice oproepen in WhatsApp? Ik heb het overigens over de middelste niet storen stand.

[ Voor 8% gewijzigd door Laguna op 19-12-2017 01:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Voor de geïnteresseerden: Nova Launcher is tot begin januari in de aanbieding voor maar 50 cent: Google Play: Nova Launcher Prime SALE

Met de unread badges maakt het het nog een stuk mooier: Google Play: TeslaUnread for Nova Launcher

Zelf zit ik er heel erg over na te denken om het te kopen. Kost maar 50 cent en als het niks is, kan ik altijd terug naar de OnePlus Launcher.
Laguna schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:05:
Kan gebeuren ;) ja binnenkomende berichten zijn stil, maar heb je het ook getest met binnenkomende voice oproepen in WhatsApp? Ik heb het overigens over de middelste niet storen stand.
Sorry, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dacht dat je bedoelde dat je hem daadwerkelijk op stil had staan. Je zou zeggen van wel. Ga anders eens naar de instellingen. Daar kan je flink wat instellen. Als daar nou eens alles uitzet en je laat iemand je bellen via WhatsApp, kan je het prima uittesten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik kan Nova zeker aanraden! Gebruik 'em al maanden en ik wil echt niet terug naar de OP Launcher.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:30
S_Chief schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:37:
Ik kan Nova zeker aanraden! Gebruik 'em al maanden en ik wil echt niet terug naar de OP Launcher.
Ik heb de OP Launcher überhaupt nooit geprobeerd. Ik heb al sinds mijn Galaxy S6 de Nova Launcher draaien en ik wil niets anders. Je hebt zoveel mogelijkheden om alles te tweaken en te customizen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nou, vanochtend dus Nova Launcher gekocht. Hier mijn ervaring:

Wat kan je enorm veel aanpassen :D. Voor mij is dat een voordeel en tegelijkertijd een nadeel. Ik hou van de controle in handen hebben, maar soms moet je afwegingen maken in keuzes en bedenken "wat wil ik nou en wat vind ik nou mooi?". Voor mij is dat persoonlijk iets wat ik lastig vind. Is die 50 cent dubbel en dwars waard. Kost echt geen drol :p. Wel jammer dat double tap to lock gelimiteerd is dat je 5 seconden moet wachten. Volgens @rens-br heb je daar root voor nodig.

Maar goed, heb nu zo onderhand alles ingesteld. Wel jammer dat ik halverwege bij het indelen van m'n homescreen er pas achter kwam dat je je OnePlus Launcher configuratie gewoon met 1 druk op de knop kon importeren :'). Nu meteen een back-up gemaakt van de launcher-settings.

Hoe hebben jullie dat gedaan met de OnePlus Launcher? Ik heb vanuit m'n obsessie de OnePlus Launcher geforceerd gestopt. Ik denk "ik ga een reboot geven". Ik dacht van tevoren nog "hmm, maar hopen dat 'ie niet in een bootloop gaat zitten..". Nou, het leek niet veel te schelen, want het booten duurde iets van 2 minuten, dus was even schrikken. De vraag is dus: wat te doen met die OnePlus Launcher? Ik weet dat je natuurlijk de updates van die launcher kan verwijderen, maar ik wil het opgeruimd en netjes houden. Wat zijn de eventuele risico's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:05:
...

.... De vraag is dus: wat te doen met die OnePlus Launcher? Ik weet dat je natuurlijk de updates van die launcher kan verwijderen, maar ik wil het opgeruimd en netjes houden. Wat zijn de eventuele risico's?
Gewoon erop laten staan? Ik gebruik al tijden MIcrosoft (Arrow) launcher (ook een aanrader!) en heb ook Nova erop staan (niet in gebruik), nooit problemen, dus zie geen risico's.

vice versa en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Brumax schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:49:
Gewoon erop laten staan? Ik gebruik al tijden MIcrosoft (Arrow) launcher (ook een aanrader!) en heb ook Nova erop staan (niet in gebruik), nooit problemen, dus zie geen risico's.
Ik hou het liever bij 1 launcher. Hou niet zo van veranderingen (ik vond dit al een drempel) :p ;). Toch bedankt. :)

Mja, zit een beetje tussen de oren. Zijn een beetje doomscenario's, maar toch. Voorbeelden:
  • Wat als ik een update in de Play Store aangeboden krijg van de OnePlus Launcher?
  • Wat gebeurd er als ik een OxygenOS-update ontvang?
  • Zou het verwijderen van de updates van de OnePlus Launcher invloed kunnen hebben op de bovenste 2 redenen?
Voornamelijk vanwege de 'angst' dat ik in een bootloop kom of weet ik het wat :p. Dat soort dingen komen gewoon heel snel in mij op. Zo ook over het twijfelen over het doen van een factory reset of niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 19-12-2017 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Nova is perfect, het helpt ook erg als je van merk switched, gewoon launcher mee en alles ziet er "hetzelfde" uit.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:33:
[...]

Ik hou het liever bij 1 launcher. Hou niet zo van veranderingen (ik vond dit al een drempel) :p ;). Toch bedankt. :)

Mja, zit een beetje tussen de oren. Zijn een beetje doomscenario's, maar toch. Voorbeelden:
  • Wat als ik een update in de Play Store aangeboden krijg van de OnePlus Launcher?
  • [b]Niks.[/b]
  • Wat gebeurd er als ik een OxygenOS-update ontvang?
  • [b]Niks.[/b]
  • Zou het verwijderen van de updates van de OnePlus Launcher invloed kunnen hebben op de bovenste 2 redenen?
  • [b]Hoogstwaarschijnlijk niet.[/b]
Voornamelijk vanwege de 'angst' dat ik in een bootloop kom of weet ik het wat :p. Dat soort dingen komen gewoon heel snel in mij op. Zo ook over het twijfelen over het doen van een factory reset of niet.
Zie bold. :+ Bovendien kan je, als je alles naar wens hebt ingericht, een backup maken en later weer terugzetten (bijv. na zo'n factory reset). Edit: ah, ik zie dat je dat al hebt gedaan.

Hoe verwacht je in een boot loop te komen door een launcher btw?

Ik was ook altijd een liefhebber van stock launchers (more is less), maar die van OnePlus vind ik zo slecht dat ik toch de stap naar Nova heb gemaakt. Eerst heel lang gratis en uiteindelijk ook gekocht (voor de volle prijs). Erg tevreden mee.

[ Voor 14% gewijzigd door S_Chief op 19-12-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:36:
[...]

Sorry, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dacht dat je bedoelde dat je hem daadwerkelijk op stil had staan. Je zou zeggen van wel. Ga anders eens naar de instellingen. Daar kan je flink wat instellen. Als daar nou eens alles uitzet en je laat iemand je bellen via WhatsApp, kan je het prima uittesten :).
Wat bedoel je? Op stil staan? Aan stil heb je niks daar is in mijn geval m'n trilfunctie aangekoppeld. Juist bij de niet storen stand moet alles stil zijn behalve voor de uitzonderingen die je hebt ingesteld. Je kan daar echter niks instellen specifiek om dit probleem te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
vandaag even Nova launcher getest, en gelijk eraf gegooid. Sinds de laatste OP3 update ben ik gewend overal omhoog te kunnen swipen en bij mijn apps te zitten. Maar nee, dat moet bij Nova op een specifieke plek. Ook kan je de middelste knop niet weghalen :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57
corset schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:06:
Maar nee, dat moet bij Nova op een specifieke plek.
Ik kan dat gewoon overal op mijn homescreen. Weet je zeker dat je het goed hebt ingesteld?

Dit kan bij 'Gebaren & invoer' -> 'Veeg omhoog' -> 'Applicatielade'
Ook kan je de middelste knop niet weghalen :-(
Ik neem aan dat je de app-drawer knop bedoeld? Die kan je simpelweg vasthouden en naar de prullenbak slepen, net zoals met elk andere app.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 20-12-2017 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
rens-br schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:18:
[...]

Ik kan dat gewoon overal op mijn homescreen. Weet je zeker dat je het goed hebt ingesteld?

kan bij Nova helaas niet als je op de dock naar boven swiped (zoals dat bij de oneplus launcher gaat) :)

Appdrawer knop kun je idd gewoon verwijderen

[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 20-12-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 07:57
cypher21 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:22:
kan bij Nova helaas niet als je op de dock naar boven swiped (zoals dat bij de oneplus launcher gaat) :)
Ah daar werkt dat inderdaad niet, ik swype altijd op een andere plek. Het werkt wel op alle andere plekken op je homescreen.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 20-12-2017 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
[...]

Settings > App & Widget drawers > Swipe to open aanvinken. Dan gaat je appdrawer ook open wanneer je op de dock omhoog swipet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
S_Chief schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 21:07:
[...]

Zie bold. :+ Bovendien kan je, als je alles naar wens hebt ingericht, een backup maken en later weer terugzetten (bijv. na zo'n factory reset). Edit: ah, ik zie dat je dat al hebt gedaan.

Hoe verwacht je in een boot loop te komen door een launcher btw?

Ik was ook altijd een liefhebber van stock launchers (more is less), maar die van OnePlus vind ik zo slecht dat ik toch de stap naar Nova heb gemaakt. Eerst heel lang gratis en uiteindelijk ook gekocht (voor de volle prijs). Erg tevreden mee.
Nou, doordat Android ineens denkt "hey, de launcher is weg. Hoe moet ik zonder launcher starten?" terwijl ik een nieuwe launcher heb geïnstalleerd. Naja, maar goed, het blijft software. Ik heb de vreemdste dingen voorbij zien komen. Zo was er in het verleden een bug in OxygenOS (bij de OnePlus 2, toen de OnePlus 3 nog niet bestond) dat als je Google-apps had uitgeschakeld via Android zelf, je in een bootloop terecht kwam. Zo zie je maar dat mijn gedachten helemaal niet zo gek zijn. Sindsdien ben ik huiverig met wat ik doe.
Laguna schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:59:
Wat bedoel je? Op stil staan? Aan stil heb je niks daar is in mijn geval m'n trilfunctie aangekoppeld. Juist bij de niet storen stand moet alles stil zijn behalve voor de uitzonderingen die je hebt ingesteld. Je kan daar echter niks instellen specifiek om dit probleem te verhelpen.
Dat verandert de zaak ja. Heb hem nooit op de middelste stand staan; altijd op de 'normale' stand, of stil. Maar goed, ik weet niet of het een feature is of bug. Misschien dat je hier wat kan vinden: https://forums.oneplus.net/feedback/
corset schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:06:
vandaag even Nova launcher getest, en gelijk eraf gegooid. Sinds de laatste OP3 update ben ik gewend overal omhoog te kunnen swipen en bij mijn apps te zitten. Maar nee, dat moet bij Nova op een specifieke plek. Ook kan je de middelste knop niet weghalen :-(
rens-br schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:18:
[...]

[...]

Ik neem aan dat je de app-drawer knop bedoeld? Die kan je simpelweg vasthouden en naar de prullenbak slepen, net zoals met elk andere app.
[...]

Nou, bij mij werkt het zoals ik het ook had met de OnePlus Launcher hoor. Ik kan zowel onderin swipen, als bovenin swipen om de drawer te krijgen. Maakt allemaal geen hol uit hoe ik het doe :). Ook vanuit de dock doe ik dit. Net nog gedaan. Kan hier: Instellingen Nova > "Applicatielade" > "Veeg om te openen" aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Bundin schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:06:
[...]

Settings > App & Widget drawers > Swipe to open aanvinken. Dan gaat je appdrawer ook open wanneer je op de dock omhoog swipet.
Ah idd! Nooit echt de tijd genomen goed te kijken naar alle instellingen.

Vorig jaar de tijd genomen de boel naar mijn smaak in te stellen, maar na de update naar die nieuwe oneplus launcher gebruikte ik die weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flippiej
Ik heb Nova Prime ooit al eens gekocht in de aanbieding en sindsdien zinloos geïnstalleerd staan op m'n systeem, maar ik was nog best tevreden met de OnePlus launcher dus ik heb hem eigenlijk nooit uitgeprobeerd.

Nu na de succes verhalen hierboven ook maar eens gaan kijken en vooral de importeer functie vanuit andere launchers is erg handig (scheelt me weer gedoe met instellen).
Tot zover vrij tevreden, al heb ik eigenlijk alles precies zo ingesteld als in de OnePlus launcher met dan een notes applicatie die wel alles zal onthouden na een clean flash :P (Die fout heb ik al een paar keer gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:09:
[...]

Nou, doordat Android ineens denkt "hey, de launcher is weg. Hoe moet ik zonder launcher starten?" terwijl ik een nieuwe launcher heb geïnstalleerd. Naja, maar goed, het blijft software. Ik heb de vreemdste dingen voorbij zien komen. Zo was er in het verleden een bug in OxygenOS (bij de OnePlus 2, toen de OnePlus 3 nog niet bestond) dat als je Google-apps had uitgeschakeld via Android zelf, je in een bootloop terecht kwam. Zo zie je maar dat mijn gedachten helemaal niet zo gek zijn. Sindsdien ben ik huiverig met wat ik doe.
Om die reden heb ik de originele launcher ook gewoon gelaten voor wat het is. Maakt niets uit qua performance en dan heb je altijd iets om op terug te vallen. Tot nu toe niet nodig gehad overigens (en ik draai 'em al een tijd).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 13:56

Ravefiend

Carpe diem!

tiguan schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:49:
Is ook al gemeld als bug:

https://forums.oneplus.net/threads/liftup-display.691246/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 13:11
Na een nieuwe versie van de ING betaalapp lijkt het weer te werken, tenminste ik kan deze weer instellen. Ik heb nog geen betaling ermee gedaan, maar zal dit morgen eens testen in de kantine.

Ik had hier vorige week al contact over met ING en die zeiden dat ze ervan wisten en het gingen fixen.
In de playstore wordt nu ook aangegeven dat het een bugfix is voor OnePlus toestellen.

EDIT: testje gedaan en het werkt weer (al koste me dat een zakje M&M's :P )

[ Voor 9% gewijzigd door Joop_Klepzeiker op 21-12-2017 15:19 ]

Arriving Somewhere but not here....

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Mensen die hier een BT Headset gebruiken met hun OP3? Heb sinds kort een Sony MDR-1000x, welke soms last heeft van stotteringen. Tot nu toe opgelost door Wifi totaal uit te schakelen, maar het is een vreemd probleem want:

OP3 > BT Auto, BT Monster speaker : geen stutters
PC of Samsung S7 > Sony Bt headset, geen stutters
OP3 > Sony Bt headset, stutters met wifi aan

Vraag me af waar het aan kan liggen, enige verschil is dat de Sony Headset LDAC gebruikt als protocol en mijn BT speaker APTX.

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Rev! schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:29:
Mensen die hier een BT Headset gebruiken met hun OP3? Heb sinds kort een Sony MDR-1000x, welke soms last heeft van stotteringen. Tot nu toe opgelost door Wifi totaal uit te schakelen, maar het is een vreemd probleem want:

Vraag me af waar het aan kan liggen, enige verschil is dat de Sony Headset LDAC gebruikt als protocol en mijn BT speaker APTX.
Dat klopt en is een bekend probleem: Audio randomly ducking after Oreo update

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jahoor, met een Interphone headset voor mijn motorhelm, een PLantronics headset en een JBL box. Gaat allen prima.
Heel soms gestotter, maar dat is meestal alleen in het begin. En ik zet wifi zeker niet aan of uit.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26

Mijn China Android Auto werkt als ik zelf bel (wifi hotspot aan/uit) prima, maar zodra ik gebeld wordt gaat hij compleet over de zeik en moet ik eerst het apparaat herstarten. Maargoed dat kan net zo hard die chinadio :+ zijn die de issue is, heb de auto pas net dus moet nog met het radio apparatski om leren gaan.

• Rev!
  • Niet online
Vreemde is dus dat ik het alleen met die headset heb.. Zal eens kijken welk protocol mijn auto gebruikt. Vermoed zelf dat het ergens in het LDAC protocol zit.
Jelte schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:36:
[...]
Jahoor, met een Interphone headset voor mijn motorhelm, een PLantronics headset en een JBL box. Gaat allen prima.
Heel soms gestotter, maar dat is meestal alleen in het begin. En ik zet wifi zeker niet aan of uit.
Ik moet zelfs Wifi voor Locatie bepaling uitzetten. Opzich is Wifi uit geen probleem voor mij, want ik heb toch Tele2 onbeperkt.

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 18:09

WCA

Al tijden. Zowel op SBC, LDAC, APTx, allemaal. Gebeurt bij mij al sinds marshmallow

Share and Enjoy!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Rev! schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:43:
Vreemde is dus dat ik het alleen met die headset heb.. Zal eens kijken welk protocol mijn auto gebruikt. Vermoed zelf dat het ergens in het LDAC protocol zit.
Misschien is het voor een specifiek protocol waardoor het niet helemaal lekker werkt. Hoe meer mensen dit rapporteren en deze stappen van de Bug Hunter volgen, hoe beter: https://forums.oneplus.ne...9708/page-2#post-17327357
GreNade schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:26:
Al tijden. Zowel op SBC, LDAC, APTx, allemaal. Gebeurt bij mij al sinds marshmallow
Nog nooooit last van gehad. Maar goed, ik heb dan ook gewoon normale oortjes die niet gebruik maken van een specifiek protocol voor zover ik weet.

[ Voor 24% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-12-2017 19:03 ]

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Jelte schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:36:
[...]
Ik heb dit niet per sé in combinatie met Bluetooth, Wifi of iets anders, maar wat mij wél opvalt is dat (in dit geval Spotify) zo af en toe uit zichzelf een nummer pauzeert.

Denk dat de telefoon hier de issue is, want op andere devices heb ik dit niet. Weet dat je met twee vingers (verticaal een II tekenen) media kan pauzeren, maar dit is niet het geval. Soms ligt m'n OP3T op het bureau met een bluetooth device connected, en uit het niets pauzeert de muziek. Soms erg storend. Misschien is je probleem hieraan gerelateerd?

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Processorkoeler schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:00:
Ik heb dit niet per sé in combinatie met Bluetooth, Wifi of iets anders, maar wat mij wél opvalt is dat (in dit geval Spotify) zo af en toe uit zichzelf een nummer pauzeert.

Denk dat de telefoon hier de issue is, want op andere devices heb ik dit niet. Weet dat je met twee vingers (verticaal een II tekenen) media kan pauzeren, maar dit is niet het geval. Soms ligt m'n OP3T op het bureau met een bluetooth device connected, en uit het niets pauzeert de muziek. Soms erg storend. Misschien is je probleem hieraan gerelateerd?
Ook dat probleem hoort daarbij. https://forums.oneplus.ne...one_model_rom=O2OS+171116

Het zijn gewoon welbekende bugs in OxygenOS 5.0.0 en is dus één van de redenen dat de update is teruggetrokken en ik nog op 4.5.1 zit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 15:42
De ING mobiel betalen app heeft een update. Enige change is een bugfix voor oneplus toestellen. Jeuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54

DarkSide

theres no place like ::1

Stfnlln schreef op donderdag 21 december 2017 @ 23:08:
De ING mobiel betalen app heeft een update. Enige change is een bugfix voor oneplus toestellen. Jeuj!
Kreeg idd bericht Ervan
Zie bij mij nog niet de nieuwe update in de store staan. Zou namelijk super zijn als dit weer werkt

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Stfnlln schreef op donderdag 21 december 2017 @ 23:08:
Ik zie 'm nog niet in de store helaas.

Edit: inmiddels de update binnen: app werkt weer. Fijn.

Kreeg wel een update van de ASN mobiel betalen app, ook het probleem met OnePlus en Android 8 opgelost.

[ Voor 7% gewijzigd door Padvinder op 22-12-2017 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Laatst online: 12-09 19:56
Ik heb een OnePlus 3T en ik heb, sinds de meest recente update van het OS, problemen met Whatsapp. Het begon me op te vallen dat ik whatsappjes binnen kreeg waar ik geen geluid van had gehoord. Toen me dat was opgevallen begon ik er op te letten, en toen viel het me ook op dat sommige appjes die ik binnen kreeg al een half uur geleden verstuurd waren.

Blijkt dus dat sinds de meest recente update, 'Doze' standaard aan staat. Dus ok, Doze in zijn geheel uitgezet. Daarmee was het probleem echter niet opgelost. Vervolgens ben ik bij 'Accu' gaan kijken en daar kun je zogenaamd 'optimaliseren'. Alle apps stonden op 'geoptimaliseerd' dus heb ik Whatsapp gezet op 'niet geoptimaliseerd'.

Probleem is nog steeds niet opgelost. Bij web whatsapp krijg ik, als ik de telefoon 20 min niet gebruikt heb (ongeveer) de melding dat de telefoon niet meer verbonden is. Ik heb gisteren getest met een collega, toen ik bij web whatsapp zag dat aangegeven werd dat de telefoon niet meer verbonden was, heb ik hem gevraagd om mij een appje te sturen.

Dat heeft hij gedaan, en hij gaf aan dat hij maar 1 vinkje te zien kreeg. Daarna heb ik de telefoon gepakt, en whatsapp geopend, en direct kreeg ik het berichtje binnen, maar dus pas op het moment dat ik whatsapp daadwerkelijk opende op het toestel.

Wat mij verder opvalt is dat als ik de telefoon verbonden heb met de carkit, en ik probeerde iemand te bellen, dat het gesprek niet kon plaats vinden, en de carkit plots de verbinding met de telefoon verloor, om daarna de verbinding weer terug te krijgen, waarna ik wel kan bellen, want zodra ik de telefoon 'wakker maak' werkt het wel direct.

Dus; de 2 oplossingen, doze uitschakelen en bij accu de optimalisatie uitschakelen werken beide niet, want whatsapp blijft moeilijk doen.

Wat kan ik nog doen om dit issue op te lossen, want dit is erg vervelend zo.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 06:30
Ik heb dit probleem ook. Ik zie dat ook andere apps die op de achtergrond moeten draaien ondanks het uitsluiten van battery optimization toch nog worden afgesloten (o.a. de Tado app). Goed balen. Geen oplossing kunnen vinden. Terug naar een oude versie is de enige die ik kan bedenken, maar dat vergt een full wipe...
Just_A_User schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:50:
Ik heb een OnePlus 3T en ik heb, sinds de meest recente update van het OS, problemen met Whatsapp. Het begon me op te vallen dat ik whatsappjes binnen kreeg waar ik geen geluid van had gehoord. Toen me dat was opgevallen begon ik er op te letten, en toen viel het me ook op dat sommige appjes die ik binnen kreeg al een half uur geleden verstuurd waren.

Blijkt dus dat sinds de meest recente update, 'Doze' standaard aan staat. Dus ok, Doze in zijn geheel uitgezet. Daarmee was het probleem echter niet opgelost. Vervolgens ben ik bij 'Accu' gaan kijken en daar kun je zogenaamd 'optimaliseren'. Alle apps stonden op 'geoptimaliseerd' dus heb ik Whatsapp gezet op 'niet geoptimaliseerd'.

Probleem is nog steeds niet opgelost. Bij web whatsapp krijg ik, als ik de telefoon 20 min niet gebruikt heb (ongeveer) de melding dat de telefoon niet meer verbonden is. Ik heb gisteren getest met een collega, toen ik bij web whatsapp zag dat aangegeven werd dat de telefoon niet meer verbonden was, heb ik hem gevraagd om mij een appje te sturen.

Dat heeft hij gedaan, en hij gaf aan dat hij maar 1 vinkje te zien kreeg. Daarna heb ik de telefoon gepakt, en whatsapp geopend, en direct kreeg ik het berichtje binnen, maar dus pas op het moment dat ik whatsapp daadwerkelijk opende op het toestel.

Wat mij verder opvalt is dat als ik de telefoon verbonden heb met de carkit, en ik probeerde iemand te bellen, dat het gesprek niet kon plaats vinden, en de carkit plots de verbinding met de telefoon verloor, om daarna de verbinding weer terug te krijgen, waarna ik wel kan bellen, want zodra ik de telefoon 'wakker maak' werkt het wel direct.

Dus; de 2 oplossingen, doze uitschakelen en bij accu de optimalisatie uitschakelen werken beide niet, want whatsapp blijft moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Ik heb -exact- hetzelfde probleem, sinds deze week.. Heb Doze volledig uitgeschakeld in het developer menu en soms duurt het nog steeds 1,5 uur voordat Whatsapp-berichten binnenkomen, terwijl een telefoongesprek of SMS altijd direct binnenkomt. Heb het ook getest met iemand die mij een berichtje stuurde en soms krijgen ze 1 vinkje, soms 2..

Welke provider heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Radiant schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:03:
[...]

Ik heb -exact- hetzelfde probleem, sinds deze week.. Heb Doze volledig uitgeschakeld in het developer menu en soms duurt het nog steeds 1,5 uur voordat Whatsapp-berichten binnenkomen, terwijl een telefoongesprek of SMS altijd direct binnenkomt. Heb het ook getest met iemand die mij een berichtje stuurde en soms krijgen ze 1 vinkje, soms 2..

Welke provider heb jij?
T-Mobile. Maar ik heb al ja-ren T-Mobile en ik heb dit toestel ook al sinds het uit kwam, en voor de update was er helemaal niks aan de hand. Het probleem is niet de provider, het probleem zit 'm in de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

koenie schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:40:
Ik heb dit probleem ook. Ik zie dat ook andere apps die op de achtergrond moeten draaien ondanks het uitsluiten van battery optimization toch nog worden afgesloten (o.a. de Tado app). Goed balen. Geen oplossing kunnen vinden. Terug naar een oude versie is de enige die ik kan bedenken, maar dat vergt een full wipe...
Radiant schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:03:

Welke provider heb jij?
Ik heb dat probleem ook, maar gek genoeg alleen op kantoor; nergens anders. Dan staat er "controleren op WhatsApp berichten" als ik de telefoon heb wakker gemaakt. Met 4G en Wi-Fi thuis heb ik die melding sowieso nooit. Thuis kan het wel zijn dat hij in deep sleep gaat, omdat ik vrijwel altijd gebruik maak van WhatsApp Web (of de native applicatie), en ook op kantoor. Het kan dus zijn dat 'ie daardoor in deep sleep gaat, maar volgens mij maakt 'ie zichzelf wakker thuis. Ik draai overigens nog 4.5.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Whatsapp Web vereist dat je telefoon actief is, dus hij zal dan niet in deep sleep mode gaan.

Is er een manier om te controleren of de telefoon alsnog in Doze gaat, via de ADB log of iets dergelijks?
Ik ben zowat in staat om hiervoor nu bij de MM een andere telefoon te gaan halen, want ik kan het me niet permitteren om onbereikbaar te zijn.

Overigens zit ik ook op T-Mobile, denk niet dat het netwerk het probleem is, maar je weet het nooit, daarom ben ik wel benieuwd of toch niet toevallig iedereen met dit probleem op T-Mobile zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Radiant schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:08:
Whatsapp Web vereist dat je telefoon actief is, dus hij zal dan niet in deep sleep mode gaan.

Is er een manier om te controleren of de telefoon alsnog in Doze gaat, via de ADB log of iets dergelijks?
Ik ben zowat in staat om hiervoor nu bij de MM een andere telefoon te gaan halen, want ik kan het me niet permitteren om onbereikbaar te zijn.

Overigens zit ik ook op T-Mobile, denk niet dat het netwerk het probleem is, maar je weet het nooit, daarom ben ik wel benieuwd of toch niet toevallig iedereen met dit probleem op T-Mobile zit.
Ik weet niet wat deep sleep mode is, maar Whatsapp Web kan dat wel vereisen, maar als de verbinding met de telefoon verloren gaat dan houdt web whatsapp de telefoon dus blijkbaar niet wakker, anders bleef de verbinding ook wel bestaan?

Er zijn overigens wel meer dingen raar. Want sinds de update heet mijn telefoon ook ineens OnePlus A3003. Ik heb een Athom Homey, en die heb ik gekoppeld met mijn telefoon. Sinds de update, als ik een flow maak waarbij een bericht naar mijn telefoon gestuurd wordt, kan ik ineens uit 2 telefoons kiezen:

1x OnePlus 3T
1x OnePlus A3003

Ik weet het niet, ik vind het allemaal een beetje rommelig.

[ Voor 18% gewijzigd door Just_A_User op 22-12-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24
Dat probleem dat web-whatsapp af en toe de telefoon niet kan vinden had ik ook met m'n vorige toestel (HTC One m8s) met Android 6 gok ik. Denk niet dat het probleem per se aan de nieuwe Android ligt dan.

Dat A3003 zag ik altijd al op het display van m'n autoradio. Maar wel apart, bij Bluetooth staat inderdaad alleen 3T.

[ Voor 22% gewijzigd door tiguan op 22-12-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
tiguan schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:15:
Dat probleem dat web-whatsapp af en toe de telefoon niet kan vinden had ik ook met m'n vorige toestel (HTC One m8s) met Android 6 gok ik. Denk niet dat het probleem per se aan de nieuwe Android ligt dan.
Wel in combinatie met de 3T, want ik had het voor deze update NOOIT, en sinds deze update gewoon consequent, dus het moet de update zijn. Daarnaast heeft die update Doze ook standaard aan gezet, daar moet het wel iets mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Radiant schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:08:

Tuurlijk zal WhatsApp Web af en toe wat heen en weer pingen naar de telefoon, maar toch gebeurd het als je een tijdje WhatsApp Web niet opent of geen berichten ontvangt. Dan staat er bij WhatsApp Web dat m'n telefoon niet verbonden is. Sowieso gaat het chatten met WhatsApp Web niet via de servers van WhatsApp rechtstreeks, maar via je telefoon. Bovenstaande is dan waarschijnlijk een issue wat betreft Wi-Fi op kantoor. Wel gaar, want collega's hoor ik er niet over klagen. Ik kan het ook niet echt thuis reproduceren.

Mwah, ik weet vrijwel zeker dat het geen providerprobleem is. Immers werkt het op 4G hartstikke prima en ik heb KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Maar jij zit dan dus nog op 4.5.1 en dan kan het ook gewoon een wifi-probleem zijn. Just_A_User en ik zitten op 5.0. Ik heb het probleem zowel op 4G als WIFI.
Ik kan het nu heel consequent reproduceren, telefoonscherm uit = geen notificaties.. Whatsapp openen na een paar minuten, en plop, allerlei berichten. Halfuurtje wachten met scherm uit en ik krijg dan vaak ineens wel een notificatie.

Misschien maar eens downgraden van het weekend en kijken of dat het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Radiant schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:29:
Maar jij zit dan dus nog op 4.5.1 en dan kan het ook gewoon een wifi-probleem zijn. Just_A_User en ik zitten op 5.0. Ik heb het probleem zowel op 4G als WIFI.
Ik kan het nu heel consequent reproduceren, telefoonscherm uit = geen notificaties.. Whatsapp openen na een paar minuten, en plop, allerlei berichten. Halfuurtje wachten met scherm uit en ik krijg dan vaak ineens wel een notificatie.

Misschien maar eens downgraden van het weekend en kijken of dat het oplost.
Ik heb het ook op 4G en Wifi, want thuis heb ik standaard verbinding met Wifi en dan heb ik het issue en ik zit nu op mijn werk waar mijn telefoon verbinding heeft met 4G en nu heb ik het ook.

Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen mbt Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie