Nou, vanochtend dus Nova Launcher gekocht. Hier mijn ervaring:
Wat kan je enorm veel aanpassen

. Voor mij is dat een voordeel en tegelijkertijd een nadeel. Ik hou van de controle in handen hebben, maar soms moet je afwegingen maken in keuzes en bedenken "wat wil ik nou en wat vind ik nou mooi?". Voor mij is dat persoonlijk iets wat ik lastig vind. Is die 50 cent dubbel en dwars waard. Kost echt geen drol

. Wel jammer dat double tap to lock gelimiteerd is dat je 5 seconden moet wachten. Volgens @
rens-br heb je daar root voor nodig.
Maar goed, heb nu zo onderhand alles ingesteld. Wel jammer dat ik halverwege bij het indelen van m'n homescreen er pas achter kwam dat je je OnePlus Launcher configuratie gewoon met 1 druk op de knop kon importeren

. Nu meteen een back-up gemaakt van de launcher-settings.
Hoe hebben jullie dat gedaan met de OnePlus Launcher? Ik heb vanuit m'n obsessie de OnePlus Launcher geforceerd gestopt. Ik denk "ik ga een reboot geven". Ik dacht van tevoren nog "hmm, maar hopen dat 'ie niet in een bootloop gaat zitten..". Nou, het leek niet veel te schelen, want het booten duurde iets van 2 minuten, dus was even schrikken. De vraag is dus: wat te doen met die OnePlus Launcher? Ik weet dat je natuurlijk de updates van die launcher kan verwijderen, maar ik wil het opgeruimd en netjes houden. Wat zijn de eventuele risico's?