[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 126 Laatste
Acties:
  • 616.442 views

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Zerora schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:18:
[...]

Discussie over Super Mario Odyssey kan gehouden worden in:

[Switch] Het Super Mario Odyssey topic

Graag daar verder voor wat de nieuwe Mario betreft ;)
Nicee!! _/-\o_

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12 19:52
Ik ga nu eerst verder met Steamworld Dig 2, wil deze eerst uitgespeeld hebben alvorens ik met Mario begin, al ligt deze nu wel voor me op tafel...

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:22
GovertNL schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:50:
Als ik hem nu uit Zuid-Afrika shop koop? En ik verander mijn account via de website weer terug naar Nederland en doe dat op mijn Switch ook. Kan ik hem dan ook gewoon nog spelen?

Wehkamp heeft me namelijk weer teleurgesteld.
Yup, maar kan je aanraden om er gewoon een apart account voor aan te maken als je het vaker gaat doen, want dan hoef je niet heel de tijd in te loggen. Je kan gewoon met elk account op je switch de games spelen. maakt niet uit met welk account je ze gekocht hebt.

Gisteren wel even mijn Zuid Afrika account geswitcht naar Denemarken, maar ja daar ga ik waarschijnlijk nooit meer wat kopen (behalve bij prijsfoutjes :D)

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
Beakzz schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:17:
[...]

Yup, maar kan je aanraden om er gewoon een apart account voor aan te maken als je het vaker gaat doen, want dan hoef je niet heel de tijd in te loggen. Je kan gewoon met elk account op je switch de games spelen. maakt niet uit met welk account je ze gekocht hebt.

Gisteren wel even mijn Zuid Afrika account geswitcht naar Denemarken, maar ja daar ga ik waarschijnlijk nooit meer wat kopen (behalve bij prijsfoutjes :D)
Moet je bij een vervangende/nieuwe/andere switch wel weer al die accounts toevoegen waar de aankopen op staan:P

• Beakzz
mfneed schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:26:
[...]

Moet je bij een vervangende/nieuwe/andere switch wel weer al die accounts toevoegen waar de aankopen op staan:P
Altijd nog makkelijker dan bij elke aankoop switchen via de website, opnieuw inloggen, terug zetten en weer inloggen :? Als je elke week een nieuwe Switch koopt kan het tijd schelen inderdaad ;)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-12 01:24
Snap er nog weinig van met al die accounts, heb nu alleen SMO, wil Mario Kart ook hebben maar kan niet echt vinden waar ik die het goedkoopst kan scoren digitaal

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-12 10:27
Op dit moment is rabbids nergens vanavond nog te halen met korting?
Intertoys 59 en de MM in de buurt had UM niet.

Want dan kan ik hem wel digitaal halen. Of zijn er download codes me korting?

[ Voor 28% gewijzigd door trekker22 op 27-10-2017 17:21 ]

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
trekker22 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:21:
Op dit moment is rabbids nergens vanavond nog te halen met korting?
Intertoys 59 en de MM in de buurt had UM niet.

Want dan kan ik hem wel digitaal halen. Of zijn er download codes me korting?
als je bij de ing zit kan je hem voor onder 40 euro krijgen bij de ing rentepuntenshop.

• trekker22
Nieuwevolger schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:32:
[...]

als je bij de ing zit kan je hem voor onder 40 euro krijgen bij de ing rentepuntenshop.
Die had ik al gezien, helaas geen ING.

Ben nog aan het uitzoeken hoe het nu zit met Amazon of wisselende accounts.

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-12 13:56
ahhhhh Bij wehkamp SMO besteld, is op een of andere vage reden mijn huisnummer gewijzigd naar 54 ipv 58. Wonen in een bocht dus geen duidelijk zicht op 54. Beste mevrouw woont daar sinds 2001 schat ik. Ik sinds 1997. Wil het pakket niet geven omdat ze me nog nooit gezien heeft(zie haar wekelijks wel eens in het voorbij gaan).

Wehkamp gebeld, ja die snappen er ook niks van. Zien ook dat ik geen wijziging aangebracht heb maar het toch veranderd is. Gelukkig krijg ik morgen een nieuw exemplaar. En gaat de bezorger bij haar de huidige ophalen(wens hem succes, slecht nederlands sprekende mevrouw). Heb vanavond toch andere dingen te doen dus vind het niet heel erg. En ben blij dat het zo opgelost word!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

lennertvdkort schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:51:
Wil het pakket niet geven omdat ze me nog nooit gezien heeft(zie haar wekelijks wel eens in het voorbij gaan).
:? Jouw naam staat er toch op? Bewijs dat jij dat bent en klaar zou je zeggen? (Dat ze 't niet aan de eerste de beste vreemde meegeeft is opzich niet slecht, hoewel het hebben van de kennis van het afleveren ervan ook al wat zegt.)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-12 13:56
CyBeR schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:01:
[...]

:? Jouw naam staat er toch op? Bewijs dat jij dat bent en klaar zou je zeggen? (Dat ze 't niet aan de eerste de beste vreemde meegeeft is opzich niet slecht, hoewel het hebben van de kennis van het afleveren ervan ook al wat zegt.)
Klopt, heb ik ook gezegd maar daar ging ze niet op in(ook moeilijk praten met iemand die twee talen door elkaar gebruikt). ze ging het wel naar het postkantoor brengen en dan kwam het vanzelf naar mij(kon haar niet duidelijk maken dat het adres wel klopt omdat er wat fout gegaan was bij de wehkamp).

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:39
EINDELIJK!!!!!

Ik heb eindelijk een switch! :)
Vandaag toch overstag gegaan door het uitkomen van een fantastische Mario game, kreeg bij de MM bijna de Mario switch bundel mee voor 333 euro totdat een andere medewerker daar een stokje voor stak en mij naar de Neon bundel verwees.

Genoeg verteld..nu ga ik zoals op het doosje te lezen valt op wereldreis met Mario.

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-12 22:29
Arunia schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:04:
[...]

Wat is speling? Ik heb nergens last van en heb er twee. Of je verwachting is anders.
Vandaar ook de vraag. Wat versta jij onder speling?
Letterlijk speling, als omhoog drukt voel je dat er ruimte is waar geen vering zit. Hij blijft er zelfs staan. Dit is met onder ook zo maar naar rechts en links niet. Je hoorde zelfs een tik geluidje.

• Cardwizard
En Mario Kart 8 Deluxe is aan het downloaden ook binnen(40 euro ZA account)

Ook even wat demo’s gedownload, mijn jongste zoon (die het toch al geweldig vond dat ik met een Switch thuis kwam) en ik hebben ons behoorlijk vermaakt met snipperclips (en dat leek me helemaal niks) ook Puyo Puyo Tetris er op gezet en dat vond de vrouw weer geweldig... mooi spul _/-\o_

[ Voor 76% gewijzigd door Cardwizard op 28-10-2017 00:23 ]

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12 23:48

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

RayNbow schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:20:
[...]

Nieuwe update:
[afbeelding]
[afbeelding]
(ニューツ / Nyuutsu)
Wtf.... dit is imho de minste tot nu toe. VERUIT de minste.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Tim0r1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-12 13:25
Gisteravond eindelijk de switch in huis gehaald. De bundel van MM met Mario.

Gelijk een paar uur gespeeld. Wat een super spel zeg.

Ook gelijk een bigben tempered glass protector op geplaatst aangezien vele positief zijn over de kwaliteit. Plaatsen ging best goed. Nergens een vuiltje. Echter wel gek, ik heb nu na 2x dokken allemaal krassen (slierten) rondom het glas, aan de onderkant (onder het glas). Dus zelfs ook aan de bovenkant wat volgens mij niet de dok raakt. Iemand meer ervaring?

Buiten dat, ben ik behoorlijk enthousiast. Joy cons liggen lekker in de hand.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wij begrepen van een medewerker bij MediaMarkt dat een ouderwetse screenprotector beter is omdat het anders te dik is in het Dock en daardoor sneller krast.

Qua bescherming zal het wel beter zijn, maar folie is wellicht een optie.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Cardwizard
Gisteren dus via een ZA account Mario Kart gekocht voor 40 euro, is hij nu in de aanbieding voor 37 euro bij de Duitse Saturn (zucht)

Wow Zelda ook zie ik, aanrader?(grapje) denk dat ik maar even currywurst ga eten vanmiddag

[ Voor 26% gewijzigd door Cardwizard op 28-10-2017 08:17 ]

• RayNbow
  • Laatst online: 01:31
Thrace Grumble schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 00:37:
[...]

Wtf.... dit is imho de minste tot nu toe. VERUIT de minste.
Echt niet! :p Geeft een vibe vergelijkbaar met o.a. Red Frame (Powered):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/st9I5zb.jpg

...en dan vooral de versie waarin ie een oversized zwaard gebruikt...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/APNAAos.jpg
:p

Iets ander filmpje:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z6kHamSUkD4]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Cardwizard
RayNbow schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:15:
[...]

Echt niet! :p Geeft een vibe vergelijkbaar met o.a. Red Frame (Powered):

[afbeelding]

...en dan vooral de versie waarin ie een oversized zwaard gebruikt...
[afbeelding]
:p

Langer filmpje:
[video]
Haha wat is dat voor geneuzel :+

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:44
Cardwizard schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:16:
Gisteren dus via een ZA account Mario Kart gekocht voor 40 euro, is hij nu in de aanbieding voor 37 euro bij de Duitse Saturn (zucht)

Wow Zelda ook zie ik, aanrader?(grapje) denk dat ik maar even currywurst ga eten vanmiddag
Oh damn voor dat geld zou ik hem ook wel willen hebben. Helaas kom ik niet maar bij een Saturn. Afgelopen twee dagen in Duitsland geweest :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:28

Nogne

>.<

Beakzz schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:38:
[...]

Altijd nog makkelijker dan bij elke aankoop switchen via de website, opnieuw inloggen, terug zetten en weer inloggen :? Als je elke week een nieuwe Switch koopt kan het tijd schelen inderdaad ;)
Ik meld mij aan op Nintendo.com (via mijn telefoon) ik verander mijn instellingen naar Zuid-Afrika, start de Switch op. Koop het spel, en zet dan via dezelfde sessie op mijn telefoon mijn account weer op Nederland. Vind ik niet zo heel veel moeite om wat spellen met korting te kopen met hetzelfde account.

PS/XBL: Nogne

• Cardwizard
Phusebox schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:25:
[...]

Oh damn voor dat geld zou ik hem ook wel willen hebben. Helaas kom ik niet maar bij een Saturn. Afgelopen twee dagen in Duitsland geweest :(
Pssst Amazon.de heeft nu ook Mario Kart en Zelda voor 37 euro!

• schumi1986
Tim0r1 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 07:34:
Gisteravond eindelijk de switch in huis gehaald. De bundel van MM met Mario.

Gelijk een paar uur gespeeld. Wat een super spel zeg.

Ook gelijk een bigben tempered glass protector op geplaatst aangezien vele positief zijn over de kwaliteit. Plaatsen ging best goed. Nergens een vuiltje. Echter wel gek, ik heb nu na 2x dokken allemaal krassen (slierten) rondom het glas, aan de onderkant (onder het glas). Dus zelfs ook aan de bovenkant wat volgens mij niet de dok raakt. Iemand meer ervaring?
Ben ook wel benieuwd wat de stand van zaken nu is.

In het begin dit topic gevolgd, sommige kregen krassen van de dock omdat deze krom zou zijn.

Nu heb ik de switch sinds gisteren, geen protector (gebruik ik op geen enkel apparaat)
Maar durf nu toch niet het dock te gebruiken ;)

Wat zijn de ervaringen?

• Phusebox
Cardwizard schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:30:
[...]

Pssst Amazon.de heeft nu ook Mario Kart en Zelda voor 37 euro!
Alleen Prime leden.
En ik weiger bij een winkel geld te betalen om er iets te mogen kopen. Verder heb je er niks aan in Nederland.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 28-10-2017 09:38 ]

• Cardwizard
Phusebox schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:38:
[...]

Alleen Prime leden.
En ik weiger bij een winkel geld te betalen om er iets te mogen kopen. Verder heb je er niks aan in Nederland.
Eerste maand is gratis, lid worden, spul bestellen en opzeggen, zo kost het niks d:)b

• Phusebox
Cardwizard schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:40:
[...]

Eerste maand is gratis, lid worden, spul bestellen en opzeggen, zo kost het niks d:)b
Kan maar 1x ;)

Beetje een afkeer van Amazon aan het krijgen. Ik geef er gemiddeld bijna 2000 euro per jaar uit maat alles dat ik koop maken ze Prime only. Alsof ze sommige artikelen bewust Prime maken om mensen lid te laten worden want vaak is het kort daarna weet gewoon niet Prime.

• Cardwizard
Phusebox schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:44:
[...]

Kan maar 1x ;)

Beetje een afkeer van Amazon aan het krijgen. Ik geef er gemiddeld bijna 2000 euro per jaar uit maat alles dat ik koop maken ze Prime only. Alsof ze sommige artikelen bewust Prime maken om mensen lid te laten worden want vaak is het kort daarna weet gewoon niet Prime.
Heb jij maar 1 e-mail adres? >:)

Wel een goeie start van mijn Switch avontuur zo, net iets meer dan 400 euro uitgegeven voor de Switch, SMO, Zelda, Mario Kart en een Hori screenprotector... goeie deal

[ Voor 16% gewijzigd door Cardwizard op 28-10-2017 10:09 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:02

On_E

Housemusic

schumi1986 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

Ben ook wel benieuwd wat de stand van zaken nu is.

In het begin dit topic gevolgd, sommige kregen krassen van de dock omdat deze krom zou zijn.

Nu heb ik de switch sinds gisteren, geen protector (gebruik ik op geen enkel apparaat)
Maar durf nu toch niet het dock te gebruiken ;)

Wat zijn de ervaringen?
Ik heb mijn Switch een maand of 4 en geen screenprotector. Scherm is nog volledig krasvrij.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Phusebox
Ik heb mijn Switch sinds dag 1 en heb het dock pas twee keer gebruikt in de eerste week. Daarna nooit meer.

Dus nergens last van 😉

• Cardwizard
Denk dat ik zelf de Switch het meest ga gebruiken in het dock en dus spelen op de tv, vind het scherm best klein eigenlijk, de kids zullen het meest handheld gaan spelen dus hier gaat die vaak er in en weer uit

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Haha is Mario Kart nu net 37 euro.. 2 dagen geleden bij Amazon besteld voor 43, nouja jammer dan..

Vanmorgen al wel ontvangen dus dat is fijn. Gister ff op m'n nieuwe Switch gespeeld (Odyssey bundel) en het bevalt zeer goed. Echt een degelijk apparaatje wat zowel handheld als docked lekker wegspeelt.

Ook gelijk maar Stardew Valley aangeschaft dus voorlopig nog heel wat uurtjes speelplezier voor de boeg.

Enige waar ik van baal zijn de 3 screen protectors die ik er net doorheen heb gejaagd zonder succes. Steeds bubbels en als iets mij stoort zijn het wel die dingen.. Dus voorlopig maar protectorloos door het leven gaan. Doe er eigenlijk sowieso niet aan bij mijn apparaten, maar voor 6 euro wilde ik nu de gok wel eens wagen.

• Phusebox
Planespotter schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:40:
Haha is Mario Kart nu net 37 euro.. 2 dagen geleden bij Amazon besteld voor 43, nouja jammer dan..

Vanmorgen al wel ontvangen dus dat is fijn. Gister ff op m'n nieuwe Switch gespeeld (Odyssey bundel) en het bevalt zeer goed. Echt een degelijk apparaatje wat zowel handheld als docked lekker wegspeelt.

Ook gelijk maar Stardew Valley aangeschaft dus voorlopig nog heel wat uurtjes speelplezier voor de boeg.

Enige waar ik van baal zijn de 3 screen protectors die ik er net doorheen heb gejaagd zonder succes. Steeds bubbels en als iets mij stoort zijn het wel die dingen.. Dus voorlopig maar protectorloos door het leven gaan. Doe er eigenlijk sowieso niet aan bij mijn apparaten, maar voor 6 euro wilde ik nu de gok wel eens wagen.
Even berichtje naar Amazon krijg je die 6 euro wel terug.

• Phusebox
Die actie bij Saturn is alleen online en kan alleen met Duits adres helaas.

• Beakzz
Nogne schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:29:
[...]

Ik meld mij aan op Nintendo.com (via mijn telefoon) ik verander mijn instellingen naar Zuid-Afrika, start de Switch op. Koop het spel, en zet dan via dezelfde sessie op mijn telefoon mijn account weer op Nederland. Vind ik niet zo heel veel moeite om wat spellen met korting te kopen met hetzelfde account.
Volgens mij heb ik het nooit over heel veel werk gehad. Het is gewoon makkelijker en als dit voor jou werkt be my guest. Ik hoef nooit in te loggen op mijn andere account dus dan heeft dat mijn voorkeur.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Switch met Mario komt straks binnen, was een dag vertraagd via Mediamarkt, geen probleem.

Hebben jullie allemaal een Pro controller? Hoe speelt mario zonder pro controller?
Ik wil er 1 halen, maar de baas niet ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-12 13:48
Mars18 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:00:
Switch met Mario komt straks binnen, was een dag vertraagd via Mediamarkt, geen probleem.

Hebben jullie allemaal een Pro controller? Hoe speelt mario zonder pro controller?
Ik wil er 1 halen, maar de baas niet ;)
Pro controller speelt heerlijk hier, ook bij Mario. Beter dan met de Joy Con als je het mij vraagt, ook de motion werkt gewoon prima met de pro controller.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
SMO is gemaakt voor losse joycons. Andere opties als handheld mode en de pro controller werken ook prima, maar je raakt wel opties om Cappy te besturen kwijt.

Dus Joycons zijn de beste optie. Tenzij je ze net als ik niet fijn vindt. Ik speel met Pro :)

• Cardwizard
Phusebox schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:29:
Die actie bij Saturn is alleen online en kan alleen met Duits adres helaas.
Random adres invullen kan en dan afhalen in de winkel, moet je natuurlijk wel in de buurt wonen

• Koldur
BlackMage schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:11:
SMO is gemaakt voor losse joycons. Andere opties als handheld mode en de pro controller werken ook prima, maar je raakt wel opties om Cappy te besturen kwijt.

Dus Joycons zijn de beste optie. Tenzij je ze net als ik niet fijn vindt. Ik speel met Pro :)
Onzin, de pro controller kan alle opties gewoon uitvoeren, heb het zelf getest en werkt naar mijn idee eigenlijk alleen maar fijner op de pro controller.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• trekker22
Phusebox schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:38:
[...]

Alleen Prime leden.
ik heb me als Prime aangemeld en krijg dan alleen nog deze prijs te zien:

https://www.amazon.de/Leg...breath+of+the+wild+switch

59,99

toen ik op telefoon keek was die wel 37?

Hmmm Mario kart wel 37:

https://www.amazon.de/gp/...nk&ie=UTF8&qid=1509186742

zou die zelda uitverkocht zijn als prime...

[ Voor 18% gewijzigd door trekker22 op 28-10-2017 12:35 ]

• Cardwizard
trekker22 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:28:
[...]

ik heb me als Prime aangemeld en krijg dan alleen nog deze prijs te zien:

https://www.amazon.de/Leg...breath+of+the+wild+switch

59,99

toen ik op telefoon keek was die wel 37?

Hmmm Mario kart wel 37:

https://www.amazon.de/gp/...nk&ie=UTF8&qid=1509186742

zou die zelda uitverkocht zijn als prime...
Die aanbieding van Zelda is inderdaad voorbij

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-12 12:38
Op amazon.de is Mario Kart 8 te krijgen voor 37 euro wie prime heeft (30 dagen gratis mogelijk). Wel raar dat ik al prime heb op amazon.fr en dat dit niet actief is voor amazon.de. Nu goed, 30 dagen proef besteld en die annuleer ik dan wel zodra Mario hier binnen is.

• Phusebox
Cardwizard schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:23:
[...]

Random adres invullen kan en dan afhalen in de winkel, moet je natuurlijk wel in de buurt wonen
Gedaan maar blijkbaar kan ik het dan niet vandaag afhalen terwijl het wel op voorraad was. Jammer.

• Cardwizard
Phusebox schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:07:
[...]

Gedaan maar blijkbaar kan ik het dan niet vandaag afhalen terwijl het wel op voorraad was. Jammer.
Meestal kan dat wel, maar moet je even wachten op de bevestiging, of ze versturen dit eerst naar het filiaal (lijkt me sterk want zo ging dat nooit)

• Koldur
[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic voor al jullie geneuzel over Saturn en weet ik het.

• Cardwizard
Dat geneuzel gaat over de Switch, we hebben het even over een spel

Modbreak:Da's mooi, maar nog steeds offtopic. Levertijden, winkelprijzen, etc. van console, accessoires of games horen niet in dit topic thuis.

[ Voor 19% gewijzigd door Edmin op 28-10-2017 13:37 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Cardwizard schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

[modbreak]Da's mooi, maar nog steeds offtopic. Levertijden, winkelprijzen, etc. van console, accessoires of games horen niet in dit topic thuis.[/]
Zeg, wat mag er eigenlijk wel in dit topic? Die overmoderatie altijd…

• schumi1986
CyBeR schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:57:
[...]

Zeg, wat mag er eigenlijk wel in dit topic? Die overmoderatie altijd…
Ja het slaat in sommige topics echt wat door wat betreft die moderatie

Feedback op moderatie binnen Spielerij :)

We willen het gewoon goed gescheiden houden, er is een reden voor aparte topics...

[ Voor 23% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2017 18:00 ]

• Tim0r1
THE_BASE schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:09:
Wij begrepen van een medewerker bij MediaMarkt dat een ouderwetse screenprotector beter is omdat het anders te dik is in het Dock en daardoor sneller krast.

Qua bescherming zal het wel beter zijn, maar folie is wellicht een optie.
Ja dat dacht ik eerst ook. Dat het door de dikte kwam en dus eigenlijk te dik voor de dock. Echter, het blijkt dat de "krassen" tussen het scherm en het glas zitten. Dus verkeerde kant van de glasplaat. Kan het anders de lijm zijn dat opgedroogde sliertjes achterlaat?

Kijk het even aan en anders idd een folie ipv glas.

Dat niemand nog een hoes heeft verzonnen dat ook in de dock past.

• THE_BASE
  • Niet online
Tim0r1 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:06:
[...]

Ja dat dacht ik eerst ook. Dat het door de dikte kwam en dus eigenlijk te dik voor de dock. Echter, het blijkt dat de "krassen" tussen het scherm en het glas zitten. Dus verkeerde kant van de glasplaat. Kan het anders de lijm zijn dat opgedroogde sliertjes achterlaat?

Kijk het even aan en anders idd een folie ipv glas.

Dat niemand nog een hoes heeft verzonnen dat ook in de dock past.
Ik plak al jaren glass protectors en heb het niet eerder gezien. Wellicht toch iets van verkeerd glas?

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:17
schumi1986 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Als het over het bestellen van producten gaat, dan niet hier.
Als het over de ervaring van de Switch gaat, het plakken van screen-protectors etc dan hier.

On-topic: Na een tijdje de Switch uit gehad te hebben staat ie weer volop te draaien. Met m'n vriendin samen Mario spelen. Kost nog best wat moeite! ZIj gaat ergens heen wat ik niet wil. :)

PSN: Redrafted

• BlackMage
schumi1986 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Valt wel een beetje mee :)

Het probleem met reacties over beschikbaarheid is dat:
1. Veel mensen interesseert het echt helemaal niks (denk aan mensen die het al hebben of niet willen)
2. Die informatie is vaak 30 minuten na plaatsen niet meer actueel
3. Het zijn in korte tijd (paar dagen tot een week) zoveel berichten dat het alle andere discussies onmogelijk maakt.

Dus ik ben wel blij met aparte topics voor de logistiek van iets verkrijgen :)

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik snap dat geneuzel over die krassen niet. Hij gaat er hier weet ik veel hoe vaak in en uit en nog geen krasje gezien. Dat met een zoon van 7 in huis...

Plak anders gewoon wat zwart vilt ofzo aan de binnenkant als je er bang voor bent. Zie je niets van als je het goed doet...

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
kbloem schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:19:
Ik snap dat geneuzel over die krassen niet. Hij gaat er hier weet ik veel hoe vaak in en uit en nog geen krasje gezien. Dat met een zoon van 7 in huis...

Plak anders gewoon wat zwart vilt ofzo aan de binnenkant als je er bang voor bent. Zie je niets van als je het goed doet...
Elektrisch tape is het beste IMO. Heb zelf 2 docks, 1 met tape, 1 zonder. Zitten wel een aantal kleine krasjes (op de achterkant) maar niet vanwege de dock.

Na een reparatie zaten er wat kleine krassen op en lijkt niet echt erger te zijn geworden.
Thomas schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:59:
Crosspost uit [Nintendo Switch]Scheurtjes in de behuizing:

Hij is weer terug. Wederom een reparatie, geen bobbeltje meer. Denk alleen dat de achterkant refurbished is:

[afbeelding]

Zitten vegen/krassen op die er niet af komen. Beetje jammer. Baal hier ook wel weer van zeg, maar ga 'm hier denk ik niet voor terugsturen. Betwijfel sowieso of ze er iets mee zouden doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Bas6VL89gxjhzmHL0Pdhl9ZL/medium.jpg

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-12 16:15
Blijf het grappig vinden dat die krassen afgedaan worden als geneuzel en screenprotectors die alleen maar zouden zijn voor de gemoedstoestand van de gebruiker. Er zitten zeker wel miniscule krasjes op mijn scherm van het dokken. Net als hardnekkige vegen waar de rubbers zitten. Ik ben super voorzichtig met de switch,zoals eerder gezegd alsof ik dokter bibber speel maar toch wordt het hier telkens afgedaan als flauwekul. Ik raad jullie aan om je Switch bij daglicht een bij het raam te houden. Misschien dat jullie dan nog geen krassen zien. Dan hebben jullie geluk maar dat het dock een scherm kan bekrassen ook bij voorzichtig gebruik is voor mij wel bewezen. Ik ben blij met mijn screenprotector en met mijn switch maar Nintendo had hier wel iets anders voor mogen verzinnen.

• Cardwizard
Het is gewoon een fout ontwerp of men dat afdoet als geneuzel of niet, let maar op bij een revisie is dit zeker aangepakt.

Ik heb nu naast de verdikkingen een reepje plakvilt geplakt, het scherm raakt nu net niet die randen die (voor zover ik weet/begrijp) de krassen veroorzaken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/26fREJUTgszEm2msFzFVkiqS/medium.jpg

Van de week gaat er een screenprotector op en dan lijkt het me allemaal goed beschermt, ik haat screenprotectors ook, maar ik gebruik de Switch niet handheld (alleen de kids) ik speel liever op mijn 65inch oled >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Cardwizard op 28-10-2017 20:42 ]

• THE_BASE
  • Niet online
Ik was zoekende naar een MicroSD-kaart voor onze nieuwe Switch, nu kwam er iemand op de proppen met het volgende kaartje:

MicroSD 64GB HC/XC Class 10 UHS-1. Is dit een goede kaart voor het apparaat?

Begreep dat Class 10 sowieso aan te raden is, dat HC/XC sowieso bij 64GB te vinden is en dat UHS-1 de maximale snelheid is voor de Switch.

Hoor het graag!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12 19:52
Een glass screen protector is echt super aan te raden. Wordt er zelfs mooier van, plus goede bescherming.

• THE_BASE
  • Niet online
Cardwizard schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:40:
Het is gewoon een fout ontwerp of men dat afdoet als geneuzel of niet, let maar op bij een revisie is dit zeker aangepakt.

Ik heb nu naast de verdikkingen een reepje plakvilt geplakt, het scherm raakt nu net niet die randen die (voor zover ik weet/begrijp) de krassen veroorzaken

[afbeelding]

Van de week gaat er een screenprotector op en dan lijkt het me allemaal goed beschermt, ik haat screenprotectors ook, maar ik gebruik de Switch niet handheld (alleen de kids) ik speel liever op mijn 65inch oled >:)
Dat is wel een goede. Zou een screenprotector niet voldoende zijn? Of gaat het om de achterkant van de handheld?

• Cardwizard
THE_BASE schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:23:
[...]

Dat is wel een goede. Zou een screenprotector niet voldoende zijn? Of gaat het om de achterkant van de handheld?
Achterkant boeit me niet zo, is echt voor het scherm, een screenprotector beschermt het scherm wel maar er komen uiteraard ook krassen op die screenprotector, ziet er ook niet uit.... dit werkt perfect zo

• RayNbow
THE_BASE schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:58:
MicroSD 64GB HC/XC Class 10 UHS-1. Is dit een goede kaart voor het apparaat?
Is 64 GB mogelijk niet wat weinig? :p

• THE_BASE
  • Niet online
RayNbow schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:41:
[...]

Is 64 GB mogelijk niet wat weinig? :p
Cynisme of serieus? Krijg het ook maar voor weinig. Qua specs wel goed?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Als je van plan bent heel veel games digitaal te kopen is 64GB wellicht aan de kleine kant, anders niet. Ik heb een 16GB kaart maar die gebruik ik alleen voor screenshots en video captures; spellen koop ik als 't even kan op een cartridge.

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Ik heb vandaag mn Switch + Odyssey ontvangen van de MM. Heb 3 uurtjes Odyssey gespeeld, so far een geweldig spel. Ik ben al een paar keer terug gegaan naar de eerdere kingdoms om meer moons/coins te collecten.
Ik vind de joycons van de Switch overigens erg fijn om mee te spelen zowel in handheld mode als los in 2 handen als in de grip. Denk dat ik de pro controller puur ga aanschaffen voor multiplayer games als Mario kart in de toekomst.
Heb ook een tempered glas screenprotector op gedaan. Geen bubbels alleen ergens een miniscuul vlekje die je heel af en toe ziet, maar daar heb je tijdens het spelen 0,0% last van.

So farr zeer tevreden met mn aankoop. Zeer goede deal van de MM.

• Tim0r1
Helaas dus nog niemand met dezelfde ervaringen wbt de sliertjes en/of onderhuidse krassen op de tempered glass protector. Kan idd een minder goede van de batch getroffen hebben.

Heb dezelfde protector gekocht om eens uit te proberen. Daarnaast, top idee van t vilt. Wat was de dikte? Tot zover hielp dat toch?

Trouwens krassen storen helemaal niet in handheld mode tijdens het gamen. Het is enkel het idee dat ze er zijn. (Zitten net buiten scherm).

Maar goed, even wat anders. Wat is het toch heerlijk dat als de tv bezet is dat je toch verder kan met gamen. En dat t scherm kleiner is raak je binnen no time aan gewend. Moest alleen wel wennen aan vaste joy cons ipv de losse bij mario (mbt functies).

Verwijderd

Chess Ultra komt volgende week (2 november) op de Switch uit.
https://gonintendo.com/st...chess-ultra-out-this-week

Het spel gaat €12.49 kosten.

Afbeeldingslocatie: https://gonintendo.com/system/file_uploads/uploads/000/035/262/original/unnamed.jpg

Lijkt me een erg leuke game die gebruik maakt van de unieke Switch functies.

Het spel ondersteund multiplayer cross-play met XBOX ONE en PC

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 00:16 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Euh, ik zie een spel wat bij uitstek geschikt is voor een touchscreen, gespeeld worden met joysticks.

Verwijderd

CyBeR schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:49:
Euh, ik zie een spel wat bij uitstek geschikt is voor een touchscreen, gespeeld worden met joysticks.
Spel ondersteund de touchscreen :)

Ik ben dol op schaken (lange tijd ook op een vereniging / semi-prof gespeeld), en dit spel ziet er echt erg mooi uit en de voorganger (Pure Chess) was ook erg leuk. Dus genoeg redenen om te kopen. Al is het niet echt een "serieuze" schaakgame (zoals Fritz)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 01:13 ]

• RayNbow
Ik zie liever dammen. :p

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-12 16:15
OMG hij ligt op zijn rug. Pak de brandblusser, snel! :P

• RayNbow
Europese (UK) website van Xenoblade 2 is up.

Video waarin Hikari (en de laatste paar seconden Roc) te zien zijn vanaf 0:25:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aq2iNKRaK5c]

Azami is kort te zien vanaf 0:18 in dit filmpje...

...en wat meer van haar vanaf 0:20 in deze video:

spoiler:
"Do your spanking"? 🤣

Duitse, Franse en Italiaanse versies van de site hebben andere filmpjes. Mogelijk is de Engelse naam van Hikari nu ook bekend:
AND......I may have found out what Blonde Pyra/Hikari's localized name is.......Mithra. She also says "What would you do without me?" after Rex says it.

You here Rex say it at 00:39. Here YouTube: Xenoblade Chronicles 2 - Especiales (Nintendo Switch)

[ Voor 45% gewijzigd door RayNbow op 29-10-2017 09:34 ]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

@RayNbow Die woestijnarea ziet er wel heel tof en gedetailleerd uit! Zin in!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• NMe
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cardwizard schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:40:
In plaats daarvan heb je nu een stofmagneet in je dock zitten die, áls er dan vuil in terecht komt het langer vasthoudt en doordat het scherm ertegenaan wrijft heb je juist eerder een kras. Gebruik dan liever een screen protector en verder niks, IMO.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

@RayNbow over XC2 gesproken, weet jij of Rex en vrienden ook andere gear kunnen equipen met andere looks? Ik zelf heb er nog niets over kunnen vinden en alle footage tot nu toe toont ze in de standaard outfit..

• schumi1986
NMe schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

In plaats daarvan heb je nu een stofmagneet in je dock zitten die, áls er dan vuil in terecht komt het langer vasthoudt en doordat het scherm ertegenaan wrijft heb je juist eerder een kras. Gebruik dan liever een screen protector en verder niks, IMO.
+ dat die geleidingsstroken van het dock naast het scherm zitten, als je er iets langs plakt raakt dat dus het scherm gedeelte.

Als het scherm vies is of als er iets op het vilt zit trek je zo een hele kras over je scherm oppervlak.

Ik heb geprobeerd een protector te plakken, dit is gewoon een kut klus met 4 katten in huis, maar voor zover ik de dock zie raakt d3ze het scherm helemaal niet en er zitten 2 rubber nokjes in.

Als je voorzichtig bent zal het dus allemaal wel mee vallen, als de switch over 2 jaar vol met krassen zit koop ik wel weer een nieuwe (waarschijnlijk dan een hernieuwde versie) :+

• Cardwizard
NMe schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

Ja dat vilt zal wel eerder krassen dan een rand plastic 8)7

Hoe dan ook, het feit dat het gebeurt zegt genoeg.. die achterlijke dock had wat mij betreft helemaal geen plaat voor het scherm moeten hebben

[ Voor 14% gewijzigd door Cardwizard op 29-10-2017 13:22 ]

• NMe
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cardwizard schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:14:
[...]

Ja dat vilt zal wel eerder krassen dan een rand plastic 8)7
Het vilt zelf krast niet. Die plastic geleider ook niet. Wat krast is als er oneffenheden zoals stof en vuil op zitten, en met dat vilt heb je de kans daarop vergroot.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-12 13:06

Franko P.

Hit it.

Zou graag de nieuwe mario online aankopen, het cartridge wisselen doe ik niet graag.
Maar ik heb geen creditcard of paypal.

Zijn er sites te vinden waar ik legaal prepaid kan kopen? Ik vind er wel enkele die claimen voor de switch cards te verkopen, maar elders lees ik dan weer dat deze voor de ds en wii zijn? Bestaan die cards überhaupt wel voor de switch?

Beetje jammer dat Nintendo niet een ideal betaal mogelijkheid heeft, dan was het probleem gelijk opgelost.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• BlackMage
Franko P. schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:01:
Zou graag de nieuwe mario online aankopen, het cartridge wisselen doe ik niet graag.

Zijn er sites te vinden waar ik legaal prepaid kan kopen? Ik vind er wel enkele die claimen voor de switch cards te verkopen, maar elders lees ik dan weer dat deze voor de ds en wii zijn? Bestaan die cards überhaupt wel voor de switch?

Beetje jammer dat Nintendo niet een ideal betaal mogelijkheid heeft, dan was het probleem gelijk opgelost.
Ten eerste is er geen reden om geen PayPal te hebben. Zelfs als je geen betaalmiddelen wil koppelen aan de PayPal-account dan kan je nog steeds er gebruik van maken door er handmatig geld op te zetten. Als je echt geen kaartjes wilt wisselen dan komen er nog genoeg andere games voor de Switch om deze tijdsinvestering waard te zijn :)

Maar je kan gewoon eShop kaarten kopen. Alle waar geld op staat (ipv punten) doen het gewoon. Ook al staat er misschien 3DS of Wii U op. Zie bijv. deze van GameMania

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Franko P. schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:01:

In de meeste supermarkten liggen de nintendo prepaid kaarten. Dit is meestal de goedkoopste optie :) online betaal je meestal meer voor je tegoedkaarten.

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-12 14:39
Mijn rechter joycon mist af en toe een input, erg vervelend natuurlijk, de Switch staat op ongeveer 2.5 meter van mij af, ga er toch vanuit dat hij die afstand probleemloos zou moeten kunnen overbruggen...

• RayNbow
Thrace Grumble schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:03:
@RayNbow over XC2 gesproken, weet jij of Rex en vrienden ook andere gear kunnen equipen met andere looks? Ik zelf heb er nog niets over kunnen vinden en alle footage tot nu toe toont ze in de standaard outfit..
Die kans is klein. Tot nu toe is iedereen in hun standaard outfit getoond. Verder draagt Rex Azurda altijd bij zich in zijn helm. Alternatieve outfits voor Rex zouden dan iets moeten hebben waar Azurda zich kan nestelen.

Er zijn wel aanwijzingen voor customization, maar de vraag is of dit ook invloed heeft op 't uiterlijk:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/roDFcQE.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yndsbqkg.jpg
(low quality screenshots ergens vandaan geplukt)

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
BlackMage schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:15:
[...]

Ten eerste is er geen reden om geen PayPal te hebben. Zelfs als je geen betaalmiddelen wil koppelen aan de PayPal-account dan kan je nog steeds er gebruik van maken door er handmatig geld op te zetten. Als je echt geen kaartjes wilt wisselen dan komen er nog genoeg andere games voor de Switch om deze tijdsinvestering waard te zijn :)

Maar je kan gewoon eShop kaarten kopen. Alle waar geld op staat (ipv punten) doen het gewoon. Ook al staat er misschien 3DS of Wii U op. Zie bijv. deze van GameMania
Liever een CC dan Paypal. Veel meer mogelijkheden.

• BlackMage
Ik hoop wel dat Tora weer het Nopon Durian-armor krijgt

Afbeeldingslocatie: http://www.darxide.nl/k37gl5srj6gmktv8bb8ls5kx.png
Thomas schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:09:
[...]

Liever een CC dan Paypal. Veel meer mogelijkheden.
Helemaal mee eens, functioneel gezien. Maar een creditcard heeft altijd een krediet (zoals de naam al aangeeft). Ik kan me goed voorstellen dat mensen daar principieel op tegen zijn :)

[ Voor 58% gewijzigd door BlackMage op 29-10-2017 16:10 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-12 11:02
Qweridee schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:41:
Mijn rechter joycon mist af en toe een input, erg vervelend natuurlijk, de Switch staat op ongeveer 2.5 meter van mij af, ga er toch vanuit dat hij die afstand probleemloos zou moeten kunnen overbruggen...
Dit heb ik ook, linker is perfect rechts af en toe niet. Ga die nog wel terugsturen in de garantieperiode denk ik.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Cardwizard
BlackMage schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:09:
Helemaal mee eens, functioneel gezien. Maar een creditcard heeft altijd een krediet (zoals de naam al aangeeft). Ik kan me goed voorstellen dat mensen daar principieel op tegen zijn :)
Hoezo? Mijn cc rekening moet/wil ik binnen 14 dagen betalen, gespreid betalen/krediet moet je toch echt apart aanvragen dat is niet standaard bij mastercard

• BlackMage
Cardwizard schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:16:
[...]

Hoezo? Mijn cc rekening moet/wil ik binnen 14 dagen betalen, gespreid betalen/krediet moet je toch echt apart aanvragen dat is niet standaard bij mastercard
Als je het binnen 1 dag moest betalen, dan was het nog steeds krediet. Alleen als je er eerst zelf geld op laadt voordat je het eraf kon halen dan was het geen krediet. Dat is je bankpas dus.

Ik heb niks tegen creditcards, het zijn hele makkelijke dingen die een enorme toegevoegde waarde hebben bij (buitenlandse) aankopen online en de garanties die ze bieden zijn ook zeker handig als je de verkoper niet 100% vertrouwd.

Maar waar verdienen ze hun geld mee om die service te bekostigen? Die 20 euro per jaar voor de kaart? Of de sh*tload mensen die niet met geld kunnen omgaan en dankzij het krediet meer uitgeven dan ze hebben waardoor ze een gigantische rente moeten betalen? Retorische vraag. Het is dansen met de duivel en dat moet je alleen doen als je vertrouwen hebt in je danspasjes ;)

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-12 13:26
Dit probleem heb ik ook, van de week contact opgenomen met Nintendo. Moet deze gewoon even om ruilen ben ze wel een weekje kwijt zeggen ze.

In mario en handheld modus draait mijn camera ook constant rond.
En ook af en toe een input missen van mijn rechter joy-con.
Cardwizard schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:16:
[...]

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

[...]

Daar had ik niet aan gedacht om gewoon geld op een PayPal rekening te zetten. Bedankt voor de tip!

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• miikit
  • Laatst online: 19-11-2024
Qweridee schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:41:
Had ik ook veel last van.
Ga naar instellingen en daar kun je je Joy-Cons updaten. Dit heeft voor mij geholpen.

Laat even weten of het verholpen is, voor mede slachtoffers :)

Verwijderd

SmooK schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:52:
OMG hij ligt op zijn rug. Pak de brandblusser, snel! :P
In handheld modus wordt de Switch lang niet zo heet als in "docked" modus. Maar goed je zou ook dit probleem kunnen oplossen met de HORI Playstand (helemaal inklappen, de Stand heeft een uitspeling voor ventilatie)

• BlackMage
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:19:
[...]

In handheld modus wordt de Switch lang niet zo heet als in "docked" modus. Maar goed je zou ook dit probleem kunnen oplossen met de HORI Playstand (helemaal inklappen, de Stand heeft een uitspeling voor ventilatie)
Of met twee potloden, pennen, telefoons, bierviltjes, lege pringles bussen, volle pringles bussen, aa batterijen, aaa batterijen, tubes mayonaise, tubes ketchup....

Hmm pringles.

• Koldur
miikit schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:13:
[...]

Had ik ook veel last van.
Ga naar instellingen en daar kun je je Joy-Cons updaten. Dit heeft voor mij geholpen.

Laat even weten of het verholpen is, voor mede slachtoffers :)
Dank je voor de info! Net gedaan en mijn problemen lijken nu echt weg! Beetje vreemd dat dit niet gewoon automatisch gebeurt, maar beter zo dan helemaal niet natuurlijk. :P

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

[...]

Het wil helaas toch niet werken zonder creditcard...

Wat heb ik gedaan:

-Geld overgemaakt via ideal naar mijn paypal account.
-Paypal geeft aan dat het saldo nu 60 euro is.
-Ik start mn switch op, ga naar de e-shop en selecteer het spel wat ik wil kopen.
-Kies als betaaloptie Paypal.

-Krijg de melding dat ik mijn Nintendo account moet koppelen aan Paypal, en 1 knop waarop ik kan drukken zodat ik een email krijg met instructies.
-Knop gedrukt
-E-mail ontvangen met daarin de link welke me doorstuurt naar een inlogpagina voor mijn Nintendo account.
-Ingelogd en daar op koppel met Paypal gedrukt.
-Paypal inlog pagina opent, daarop ingelogd en wat zegt Paypal:

Voeg een creditcard toe om uw aankoop te voltooien....

Aangezien ik dus geen creditcard heb en van de Paypal optie gebruik wil maken vind ik dit wel een beetje erg krom. |:( |:( |:(
Kan verder ook niets invullen dan creditcard gegevens of op de link terug naar Nintendo klikken.

Iemand dit toevallig ook eens aan de hand gehad en die hier een oplossing voor heeft???

• RayNbow
Franko P. schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:05:
Iemand dit toevallig ook eens aan de hand gehad en die hier een oplossing voor heeft???
Ik heb een PayPal account, maar daaraan heb ik zowel een creditcard als een bankrekening aan gekoppeld.

Wat je nog kunt proberen is om via https://www.nintendo.nl/ een spel te kopen. Mocht dat niet lukken, dan zou je nog kunnen proberen om je bankrekening aan PayPal te koppelen en dan opnieuw te proberen.

Zie verder ook:
Can't pay without a credit card
Solved: Payment without Credit or Debit Card
What you need to consider is account verification. If you are not able to "verifiy" your account, you won't get much use out of your PayPal Account. PayPal will allow an unverified account to do a few transactions however, after that, there's a good chance you won't be able to pay or receive funds.

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

RayNbow schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:16:
[...]

Ik heb een PayPal account, maar daaraan heb ik zowel een creditcard als een bankrekening aan gekoppeld.

Wat je nog kunt proberen is om via https://www.nintendo.nl/ een spel te kopen. Mocht dat niet lukken, dan zou je nog kunnen proberen om je bankrekening aan PayPal te koppelen en dan opnieuw te proberen.

Zie verder ook:
Can't pay without a credit card
Solved: Payment without Credit or Debit Card

[...]
Heb geprobeerd direct via Nintendo.nl te kopen alleen komen ze dan met een creditcard, prepaidcode of paypal optie om het spel te kopen.
Vanaf daar het zelfde verhaal, klik op paypal, inloggen, creditcard toevoegen. :(

Wat voegt paypal nog toe als ik toch al een creditcard nodig heb, dan kan ik net zo goed direct vanaf die kaart betalen.

En een rekening koppelen ga ik niet meer aan beginnen, dit duurt sowieso een paar dagen voordat dat geregeld is.

• RayNbow
Franko P. schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:26:
En een rekening koppelen ga ik niet meer aan beginnen, dit duurt sowieso een paar dagen voordat dat geregeld is.
Creditcard koppelen aan PayPal is ook niet instantaan. Accountverificatie kost nu eenmaal tijd.

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

RayNbow schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:29:
[...]

Creditcard koppelen aan PayPal is ook niet instantaan. Accountverificatie kost nu eenmaal tijd.
Dat weet ik en begrijp ik ook, maar vind het een beetje belachelijk dat ik wel geld kan overmaken naar paypal maar als ik het wil gebruiken begint het gezeur.
Als ze dit nu eens vantevoren even duidelijk communiceren...

Anyway, morgen naar de winkel dan maar.

Bedankt voor je hulp.

Pagina: 1 ... 107 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!