Hori dacht ik, ik doe niet aan ali expressMagic schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:25:
[...]
Wat voor screenprotector heb je er op? Ik zie soms mensen met telefoons langskomen met ali-express screenprotectors waarbij vershoudfolie een hogere krasvastheid heeft.
Ik heb mijn Switch vanaf dag 3wes- schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:23:
Ik heb mijn Switch vanaf dag 1. Ook vrij direct een screenprotector erop gezet en zie nu toch echt wel krassen van het docken en undocken aan de voorkant.
Ik weet dat er een hoop mensen nergens last van hadden (waaronder ik zelf) maar ik ben benieuwd of die mensen nu toch ook wel krasjes hebben (gelukkig alleen op de screenprotector).
PS/XBL: Nogne
Kijk dan over 2 dagen nog eensNogne schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:45:
[...]
Ik heb mijn Switch vanaf dag 3en zet mijn Switch dagelijks in de dock. En heb tot nu toe geen krassen (ik heb de Nintendo screen protector die je bij het hoesje kreeg).
Ja ik heb dezelfde screen protector nu je het zegt, die bij het hoesje kwam.
Ik heb aan aan voorkant aan beide zijde vertikale krasjes. Vanavond eens het dock bekijken, daar zitten dan gewoon scherpe randjes aan.
Ik heb ook gekozen voor afhaalpunt en ik zie ook enkel vrijdag 27 oktober als info.Magic schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:20:
[...]
hoe laat hebben jullie besteld? ik heb hem besteld Maandag 23 oktober 2017 om 08:13 uur, maar ik zie niets specifieker dan 27 Oktober als bezorgdatum. Wellicht omdat ik hem laat bezorgen bij een afhaalpunt?
Ik heb de mijne maandag om 14:00 besteld, zou zomaar kunnen dat het in jou geval anders weergegeven wordt ivm het afhaalpunt.Magic schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:20:
[...]
hoe laat hebben jullie besteld? ik heb hem besteld Maandag 23 oktober 2017 om 08:13 uur, maar ik zie niets specifieker dan 27 Oktober als bezorgdatum. Wellicht omdat ik hem laat bezorgen bij een afhaalpunt?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Wehkamp, maandagochtend om 00:15 besteld.
27-10-2017 - 14:00 - 18:00 (thuis)
27-10-2017 - 14:00 - 18:00 (thuis)
[ Voor 37% gewijzigd door matthijst op 26-10-2017 11:11 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Hori is inderdaad normaal een prima kwaliteit, normaal zou die screenprotector ook harder zijn dan het materiaal van het dock. Krassen zouden dan dus alleen kunnen ontstaan door zand en/of stof op het scherm.
Dan zal dat het inderdaad wel zijnoutlandos schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:49:
[...]
Ik heb ook gekozen voor afhaalpunt en ik zie ook enkel vrijdag 27 oktober als info.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik zal zaterdag eens kijken voor de Switch bij de MM ofzo. Voor een degelijk prijsje pik ik em mee. Zou ik volgend jaar sowieso doen maar wie weet.
Die SMT5 trailer maakt me helemaal vrolijk in ieder geval.
Die SMT5 trailer maakt me helemaal vrolijk in ieder geval.
Is het al bekend hoe laat Mario Odyssey speelbaar is voor digitale kopers? De pre-load is al binnen!
Switch vanaf dag 1 zonder screenprotector. Elke dag in en uit de dock omdat ik met de trein reis en nog geen enkel krasje te bekennen. Zojuist nog gecheckt.wes- schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:23:
Ik heb mijn Switch vanaf dag 1. Ook vrij direct een screenprotector erop gezet en zie nu toch echt wel krassen van het docken en undocken aan de voorkant.
Ik weet dat er een hoop mensen nergens last van hadden (waaronder ik zelf) maar ik ben benieuwd of die mensen nu toch ook wel krasjes hebben (gelukkig alleen op de screenprotector).
Demo van Sonic Forces is verschenen in de japanse eshop. Je moet de demo echter wel heel snel spelen. Je hebt namelijk maar 1 minuut per level om uit te spelen 
http://www.4gamers.be/nie...e-slechts-n-minuut-spelen
@hieronder fixed
@hieronder fixed
[ Voor 5% gewijzigd door Zerora op 26-10-2017 13:25 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Nee, het is 1 minuut per level, dan een trailer die langer is dan de gamplay(kun je skippen) en kom je weer in het hoofdmenu.Zerora schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:16:
Demo van Sonic Forces is verschenen in de japanse eshop. Je moet de demo echter wel heel snel spelen. Je hebt namelijk maar 1 minuut om 3 levels uit te spelen
39
Ik heb precies hetzelfde. BigBen glass screenprotector erop maar toch krassen van het docken erop zitten. Gelukkig niet in het gezichtsveld maar om nu van een goed nagedacht concept te spreken... Het is maar op de screenprotector dus ik vind het niet zo erg maar de krassen kwamen zowel op de dunne plastieken protector als op de glazen.wes- schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:23:
Have fun!Tessa vd Heide schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:57:
Heb SMO al bij de Intertoys kunnen kopen, dag Game Mania preorder. SMO, hier kom ik!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Welke plaats ?(A)Tessa vd Heide schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:57:
Heb SMO al bij de Intertoys kunnen kopen, dag Game Mania preorder. SMO, hier kom ik!
Over een half uur komen de reviews online. Ben benieuwd!
laat sanderev66 het niet weten !CyBeR schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:16:
Wehkamp pakket is verzonden, dus komt morgen aan:
[afbeelding]
Netjes zoals verwacht
14:50 + 30 minuten = 15:03?outlandos schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:50:
Over een half uur komen de reviews online. Ben benieuwd!
Tijd gaat sneller dan ik dacht. Hoe dan ook, nog enkele minuten mensen!
Deze boefjes zijn te vroeg:
http://www.nintendolife.c...witch/super_mario_odyssey
[ Voor 18% gewijzigd door outlandos op 26-10-2017 15:01 ]
ign, gamespot en giantbomb geven allemaal een 10.
96 op metacritic. http://www.metacritic.com/game/switch/super-mario-odyssey
96 op metacritic. http://www.metacritic.com/game/switch/super-mario-odyssey
[ Voor 44% gewijzigd door Nieuwevolger op 26-10-2017 15:03 ]
Op welke consoles komt Mario Odyssey nog meer uit dan ?Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:56:
@Zironako
Ik denk om 0.01 uur vannacht net zoals op de andere consoles.
Niet te geloven dit! Op dit moment een dikke 9,8!
PSN: Redrafted
9,6Xerox schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:13:
Niet te geloven dit! Op dit moment een dikke 9,8!
Klik eerst eens op de link. Opencritic en Metacritic zijn 2 verschillende sites. Ik link nu naar de Opencritic variant.
wtf dit spel wordt fantastisch, ik ga uhm zo preloaden digitaal kunnen we dan vanavond om 12 uur al aan de slag???
Morgen valt ook nog assassins creed originele op de deurmat die krijg ook goede cijfers dit wordt me het weekendje wel zeg laat het alsjeblieft kutweer worden
Morgen valt ook nog assassins creed originele op de deurmat die krijg ook goede cijfers dit wordt me het weekendje wel zeg laat het alsjeblieft kutweer worden
Playstation 5
Hoge cijfers voor Mario Odyssey.
Vanavond mee beginnen, hij is hier zojuist al bezorgd (bij Allyourgames).
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Precies mijn probleem; zoveel te spelen, zo weinig tijd.Stylze schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:32:
per aspera ad astra
Ga naar Thor hij is heel vet! (gisteren geweest)Linkje3 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:05:
Hoe groot is de kans dat GameMania vanavond al gaat verkopen? Wil dit ook weten ondat vrienden me hebben gevraagd voor Thor Ragnarok vanavond.
ik heb Mario Odyssey ook binnen gekregen, (allyougames) al van half 2 lekker kunnen spelen, spel is erg leuk/vet!!
Helaas de plicht roept werken, dus morgen weer een nieuwe dag
!
Helaas de plicht roept werken, dus morgen weer een nieuwe dag
Kennis had hem eergister bij de MM gehaald (lol)
Hier komt hij nog niet in huis, er zijn al andere games onderweg en rekeningen betalen zich niet vanzelf (+ Mario Odyssey loopt niet weg, Steam sales die vanavond starten wel)
Hij komt sowieso voor de kerst in ons bezit
Trouwens een video van Digital Foundry over de performance (bevat mogelijke spoilers)
Hier komt hij nog niet in huis, er zijn al andere games onderweg en rekeningen betalen zich niet vanzelf (+ Mario Odyssey loopt niet weg, Steam sales die vanavond starten wel)
Hij komt sowieso voor de kerst in ons bezit
Trouwens een video van Digital Foundry over de performance (bevat mogelijke spoilers)
[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 26-10-2017 16:39 ]
Momenteel 97 op Metacritic trouwens! Nintendo heeft (tot zover) met Odyssey en BotW al 2 instant klassiekers uitgepoept voor de Switch. Respectievelijk plaats 7 en 13 op de all-time highscore lijst van Metacritic met een console van nog geen jaar oud. Voor de PS4/XBO staat enkel GTA V in de top 100, moet je nagaan!
E: Oh wacht, The Last of Us Remastered staat voor PS4 op plek 56, maar dat is (net als GTAV) gewoon een remaster...
E: Oh wacht, The Last of Us Remastered staat voor PS4 op plek 56, maar dat is (net als GTAV) gewoon een remaster...
[ Voor 15% gewijzigd door Thomas op 26-10-2017 17:04 ]
Horizon Zero Dawn moet hoort echt in die lijstThomas schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:02:
Momenteel 97 op Metacritic trouwens! Nintendo heeft (tot zover) met Odyssey en BotW al 2 instant klassiekers uitgepoept voor de Switch. Respectievelijk plaats 7 en 13 op de all-time highscore lijst van Metacritic met een console van nog geen jaar oud. Voor de PS4/XBO staat enkel GTA V in de top 100, moet je nagaan!
Naja Odyssey zal vast wel nog zakken maar het blijft zeker weten een 90 plusser op Meta.Thomas schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:02:
En daar komt nog meerdere Pokémon titels erbij in de toekomst en vergeet niet dat de kans dat Metroid Prime 4 90+ scoort als deze uitkomt ook groot is.
(ik gok dat 2019 voor dat spel een reële gedachte is)
SM is atm all time best op gamerankings
https://www.gamerankings.com/browse.html
https://www.gamerankings.com/browse.html
Wauw... dan zie je toxic comments op Youtube dat Odyssey op een N64 spel lijkt
Zou mij niet verbazen als die "mensen" niet eens bestonden toen de N64 uitkwam, regel is simpel dat Switch games beter uit zien dan die op de Vita en die zagen er beter uit dan PSP en die waren weer on par met de N64 (DS was gewoon te zwak).
Of voor de liefhebbers Switch>3DS>N64. (ja ik tel dan alleen de handhelds)
Maar goed toxic comments kom je overal tegen, ik zit mooi in het midden als een Vita fan (krijg je mensen die beweren dat die dood is) dan een PC gamer (oh ja, overpriced...) en Nintendo fan ("underpowered")
Niks van aantrekken, maar het valt op met zo'n beetje iedere Switch/Wii U/3DS release van de laatste 3 jaar dat de comments veel erger zijn dan vroeger en vooral hersenlozer.
Maar zo'n beetje iedereen haalt hier de Mario (logisch), iemand die Nights of Azure 2 haalt?
Zou mij niet verbazen als die "mensen" niet eens bestonden toen de N64 uitkwam, regel is simpel dat Switch games beter uit zien dan die op de Vita en die zagen er beter uit dan PSP en die waren weer on par met de N64 (DS was gewoon te zwak).
Of voor de liefhebbers Switch>3DS>N64. (ja ik tel dan alleen de handhelds)
Maar goed toxic comments kom je overal tegen, ik zit mooi in het midden als een Vita fan (krijg je mensen die beweren dat die dood is) dan een PC gamer (oh ja, overpriced...) en Nintendo fan ("underpowered")
Niks van aantrekken, maar het valt op met zo'n beetje iedere Switch/Wii U/3DS release van de laatste 3 jaar dat de comments veel erger zijn dan vroeger en vooral hersenlozer.
Maar zo'n beetje iedereen haalt hier de Mario (logisch), iemand die Nights of Azure 2 haalt?
[ Voor 7% gewijzigd door Mizgala28 op 26-10-2017 18:05 ]
Moet er voor deze game niet een apart topic komen?
Verwijderd
Ze hadden al wel de Amiibo bij de MM hier in Zoetermeer (voor 33 euro, zelfs, voor de set) maar de game lag er nog niet (en ja, die haal ik morgen bij de GM)Tripwire999 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:44:
Vanavond maar eens kijken of ie bij de Mediamarkt in Cruquius ligt
Net wel even een tweetal gestuurd als ze op tijd antwoorden rijd ik niet voor niks
Edit:
Snel gereageerd door MM helaas verkopen ze hem nog niet
Het is een puur single player spel, een dergelijk topic gaat snel vervelen wanneer iedereen eenmaal het spel heeft.GovertNL schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:08:
Moet er voor deze game niet een apart topic komen?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2017 18:13 ]
Ik dacht dat Zelda wel een vrij druk topic had! Maar dan gaan we lekker los in dit topic over deze game. Is het al vrijdag?Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:11:
[...]
Ze hadden al wel de Amiibo bij de MM hier in Zoetermeer (voor 33 euro, zelfs, voor de set) maar de game lag er nog niet (en ja, die haal ik morgen bij de GM)
[...]
Het is een puur single player spel, een dergelijk topic gaat snel vervelen wanneer iedereen eenmaal het spel heeft.
Verwijderd
Zelda is een algemeen Zelda-topic. En ja, een topic zal in het begin even "trending" zijn, maar na een paar weken / maanden is de nieuwigheid er wel af. We zouden kunnen overwegen een algemeen Super Mario Bros topic te maken, waardoor we meer toekomstgericht kunnen zijnGovertNL schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:17:
[...]
Ik dacht dat Zelda wel een vrij druk topic had! Maar dan gaan we lekker los in dit topic over deze game. Is het al vrijdag?
Die downloadversie, wanneer kan je die spelen? Vanavond om 12 uur? Of is dat niet bekend?
Verwijderd
Staat in het nieuwskanaal op de Switch: "at midnight on October 27th, the game will unlock". Ik gok dat ze dan uitgaan van de Britse tijdzone.Turfschipper schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:24:
Die downloadversie, wanneer kan je die spelen? Vanavond om 12 uur? Of is dat niet bekend?
Een algemeen Mario & Co topic om alle games te kunnen borgen? Maar goed idee!Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:20:
[...]
Zelda is een algemeen Zelda-topic. En ja, een topic zal in het begin even "trending" zijn, maar na een paar weken / maanden is de nieuwigheid er wel af. We zouden kunnen overwegen een algemeen Super Mario Bros topic te maken, waardoor we meer toekomstgericht kunnen zijn
Verwijderd
Een algemeen Super Mario Bros. topic voor alle main-serie games (niet de spin-offs).GovertNL schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:30:
[...]
Een algemeen Mario & Co topic om alle games te kunnen borgen? Maar goed idee!
Voor de mensen die het nog niet druk genoeg hebben met Odyssey. Op de Denemarkse eShop is Moon Hunters maar €1,40 ipv. €13,50! Deze €13,50 is ookal 10% afgeprijst, dus normaal is hij €15.
Ziet er wel uit als een leuk spelletje, maar zou er niet volle prijs voor betalen.
Ziet er wel uit als een leuk spelletje, maar zou er niet volle prijs voor betalen.
Nou! Waar wacht je op!KopjeThee schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:55:
Nou, Odyssey staat gedownload op de Switch. Afwachten maar...
Nu naar bed en je wekker om 12 uur!
Well, i am ready.
Nu nog de moeilijkste keuze maken...
Via de Japanse Amazon gekocht en nu ongeveer een uurtje gespeeld. Wat een vette game. Veel plezier allemaal
This is the Way.
mooie TV (LG E6 OLED) heb dezelfde perfect voor SMOMar.tin schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:07:
Well, i am ready.
[afbeelding]
Even voor de zekerheid, heb nog geen sd card. Ik kan nu mario downloaden, later eraf gooien en op de sd card zetten he?
CorrectemundoTurfschipper schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:29:
Even voor de zekerheid, heb nog geen sd card. Ik kan nu mario downloaden, later eraf gooien en op de sd card zetten he?
65"?
[ Voor 26% gewijzigd door Mar.tin op 26-10-2017 20:30 ]
Cheers!!! Ik zit gewoon met een big smile op mijn gezicht in afwachting van super mario. Ik ben goffer 40 jaar geweest hahaha,
.
Heerlijk toch? Ik ga hem nu maar meteen aankopen en neerladen.
Edit
Mario is onderweg naar mijn Switch....dit kan wel eens een laat avondje worden.
Edit 2
Staat er inmiddels op. Nog niet speelbaar 21:30....
Heerlijk toch? Ik ga hem nu maar meteen aankopen en neerladen.
Edit
Mario is onderweg naar mijn Switch....dit kan wel eens een laat avondje worden.
Edit 2
Staat er inmiddels op. Nog niet speelbaar 21:30....
[ Voor 28% gewijzigd door Turfschipper op 26-10-2017 21:31 ]
Ik snap dat iedereen enthousiast is voor SMO, maar net als in alle andere Spielerij topics gaan de volgende soort posts regelrecht de prullenmand in:
- alle statusupdates / oneliners dat je hem heb gekocht, besteld,ontvangen, nog niet hebt ontvangen, al hebt gepreload, dat je er klaar voor zit, etc.
Om het topic verder niet (helemaal) te laten ondersneeuwen en er geen Super Mario topic is, houd de slow-talk over het spel een beetje binnen de perken
En verder: veel speelplezier!
- alle statusupdates / oneliners dat je hem heb gekocht, besteld,ontvangen, nog niet hebt ontvangen, al hebt gepreload, dat je er klaar voor zit, etc.
Om het topic verder niet (helemaal) te laten ondersneeuwen en er geen Super Mario topic is, houd de slow-talk over het spel een beetje binnen de perken
En verder: veel speelplezier!
[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 26-10-2017 21:41 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Super tip! Hoewel ik er nog nooit van gehoord heb, kan ik deze prijs niet weerstaan. Als je dit ook wil zou ik opschieten. Morgen zal het waarschijnlijk aangepast zijn.Swooky schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:35:
Voor de mensen die het nog niet druk genoeg hebben met Odyssey. Op de Denemarkse eShop is Moon Hunters maar €1,40 ipv. €13,50! Deze €13,50 is ookal 10% afgeprijst, dus normaal is hij €15.![]()
Sta op het punt om de switch te kopen, nu zag ik dat bomber crew ook naar de switch komt. Heb de game sinds deze week op de PC en dat is echt een aanrader!
Net mario via de zuid afrikaanse e-shop besteld, 40 euro! Ben wel benieuwd na alle lofende reviews.
binnenkort kerst inkoop doen, dan haal ik ook de pro controller in huis.
Lijkt me toch fijner speler dan de joycons.
Zeer benieuwd hoe de nieuwe mario game gaat zijn.
Op mijn switch heb ik alleen Mario kart 8 deluxe en splatoon 2.
Splatoon 2 met de joycons gaat niet fijn. naar boven en naar benden richten gaat langzamer dan rechts naar links en dat is zwaar irritant. lijkt niet gemaakt te zijn voor controller, maar met de motion sensor ofzo.
Nu eindelijk een game waarvoor ik de Switch heb aangeschaft.
Mario Odessy en later nog Yoshi, Kirby en Pokemon
Lijkt me toch fijner speler dan de joycons.
Zeer benieuwd hoe de nieuwe mario game gaat zijn.
Op mijn switch heb ik alleen Mario kart 8 deluxe en splatoon 2.
Splatoon 2 met de joycons gaat niet fijn. naar boven en naar benden richten gaat langzamer dan rechts naar links en dat is zwaar irritant. lijkt niet gemaakt te zijn voor controller, maar met de motion sensor ofzo.
Nu eindelijk een game waarvoor ik de Switch heb aangeschaft.
Mario Odessy en later nog Yoshi, Kirby en Pokemon
Angelo NL / Global Cargo VTC
Heb niet eens gekeken of het wat is voor die prijsSwooky schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:35:
Voor de mensen die het nog niet druk genoeg hebben met Odyssey. Op de Denemarkse eShop is Moon Hunters maar €1,40 ipv. €13,50! Deze €13,50 is ookal 10% afgeprijst, dus normaal is hij €15.![]()
Heb de Switch pas morgenavond weer bij de hand. Kan ik online ook in de Deense shop terecht komen?Swooky schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:35:
Ja, als je Nintendo account naar Denemarken veranderd en naar de nederlandse Nintendo website gaat om de game aanteschaffen, staat hij als het goed is in de Denemarkse valuta. Dan moet er dus 10kr. komen te staan. Zo heb ik een paar weken terug ook Mario Kart 8 Deluxe en Stardew Valley gekocht.Peter_Aragorn schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:40:
[...]
Heb de Switch pas morgenavond weer bij de hand. Kan ik online ook in de Deense shop terecht komen?
Als dit niet werkt kan je misschien naar de Denemarkse website proberen te gaan.
Vaag. Ik had wel verwacht dat we SMO nu konden spelen. Werkt nog niet helaas. Ik heb gepreload.
Helaas, dan staat er gewoon €13,49.Swooky schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:56:
[...]
Ja, als je Nintendo account naar Denemarken veranderd en naar de nederlandse Nintendo website gaat om de game aanteschaffen, staat hij als het goed is in de Denemarkse valuta. Dan moet er dus 10kr. komen te staan. Zo heb ik een paar weken terug ook Mario Kart 8 Deluxe en Stardew Valley gekocht.
Als dit niet werkt kan je misschien naar de Denemarkse website proberen te gaan.
By the way, iedereen gezien dat zijn Switch een update naar 4.0.1 heeft gehad? Stabiliteits update en HDMI sound fix.
SMO Rocks!!
SMO Rocks!!
[ Voor 25% gewijzigd door Dagg op 27-10-2017 01:14 ]
Nice die ik had ik toevallig van de week op mijn Steam wishlist gezet. Die gaat verhuizen naar mijn Switchlistschumi1986 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:08:
Sta op het punt om de switch te kopen, nu zag ik dat bomber crew ook naar de switch komt. Heb de game sinds deze week op de PC en dat is echt een aanrader!
Mijn eerste indruk is: Jihaaaa!!!! Vet!!!!!
Lol @ de tweakers Review. Een 10 hoeft echt niet maar een 8 lijkt me vrij mager.
Hopelijk vanmiddag zelf proberen!
Hopelijk vanmiddag zelf proberen!
Eens trekker22.
Paul (de reviewer) gaf Mario + Rabbids Kingdom Battle een 8.5. Dat is blijkbaar een betere game. Heb ik de verkeerde gepreorderd
Paul (de reviewer) gaf Mario + Rabbids Kingdom Battle een 8.5. Dat is blijkbaar een betere game. Heb ik de verkeerde gepreorderd
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Kingdom Battle is ook een verrassend goede game, zit strategisch heerlijk in elkaar en de moeilijkheidsgraad is niet easy, veel uitdaging. Heb een paar keer lopen vloeken dat ik het stukje net niet gehaald hadDukeN schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:39:
Eens trekker22.
Ik ben wel verbaasd dat terwijl ik in handheld mode speel ik allemaal tips krijg voor moves die alleen met motion controls kunnen worden uitgevoerd, hier hadden ze toch ook wel wat voor de handheld mode kunnen bedenken? Heel vet spel verder maar de werelden zijn ook wel een stukje kleiner dan ik had gedacht en de camera met vooral het zwemmen is vrij kut. Vindt dat veel sites wel heel makkelijk 10en uitdelen voor deze game.
Playstation 5
Over die review van Paul:
Ik heb in het afgelopen jaar zowat het hele kanaal van Mark Brown, met zijn Game Maker Toolkit gekeken. Daaruit heb ik enorm geleerd wat games bijzonder maakt, goed maakt, of uniek maakt. Hoe gameplay opgebouwd kan worden uit opstapelende elementen en incrementeel opbouwende moeilijkheidsgraad.
Hoe een verhaal, muziek, visuals en gameplay samen kunnen komen.
Hoe bijvoorbeeld Mario, vooral sinds de 3D Land en 3D World een ontzettend rigide maar uitdagende level structuur hebben waarin de uitdaging wordt gepresenteerd, aangeboden, en vervolgens extra moeilijk wordt gemaakt.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Paul niet Nintendo games WIL reviewen, maar MOET. Voor een lange tijd kan ik vrij weinig enthousiasme vinden in zijn pre- en reviews, als het om Nintendo gaat. Toegegeven ben ik enigszins een fanboy, maar wat mij meer dwars zit is dat ik niet goed begrijp wat voor deze recensent 'goed' is en wat 'slecht' is.
Voor degenen die geïnteresseerd zijn, zoek eens donkey kong country (1,2,3, 64 en tropical freeze) reviews op. Dan krijg je pas waardering voor hoe goed die games eigenlijk zijn.
Ik denk niet dat ik dit hier per se hoef te vermelden, maar ik hoefde deze reactie / rant niet kwijt bij de review zelf.
Ik heb in het afgelopen jaar zowat het hele kanaal van Mark Brown, met zijn Game Maker Toolkit gekeken. Daaruit heb ik enorm geleerd wat games bijzonder maakt, goed maakt, of uniek maakt. Hoe gameplay opgebouwd kan worden uit opstapelende elementen en incrementeel opbouwende moeilijkheidsgraad.
Hoe een verhaal, muziek, visuals en gameplay samen kunnen komen.
Hoe bijvoorbeeld Mario, vooral sinds de 3D Land en 3D World een ontzettend rigide maar uitdagende level structuur hebben waarin de uitdaging wordt gepresenteerd, aangeboden, en vervolgens extra moeilijk wordt gemaakt.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Paul niet Nintendo games WIL reviewen, maar MOET. Voor een lange tijd kan ik vrij weinig enthousiasme vinden in zijn pre- en reviews, als het om Nintendo gaat. Toegegeven ben ik enigszins een fanboy, maar wat mij meer dwars zit is dat ik niet goed begrijp wat voor deze recensent 'goed' is en wat 'slecht' is.
Voor degenen die geïnteresseerd zijn, zoek eens donkey kong country (1,2,3, 64 en tropical freeze) reviews op. Dan krijg je pas waardering voor hoe goed die games eigenlijk zijn.
Ik denk niet dat ik dit hier per se hoef te vermelden, maar ik hoefde deze reactie / rant niet kwijt bij de review zelf.
Ik probeer dit spel ook leuk te vinden op basis van alle video's maar er is zoveel gewijzigd dat het meer op 'een spel' lijkt dat een echte Mario game (zoals ik ze ken). Ik zie het meer als een spel met een Mario thema erover dat opzich wel in de beurt komt van een Mario spel zoals Mario 64 en Sunshine maar toch even anders. Het is dan vooral dat gedoe met de pet denk ik waar ik gewoon aan moet wennen. Sowieso kost het spel via Amazon maar 45 euro en er zaten genoeg stukjes in de video die mij wel aanspraken (evenals stukjes waar ik grote vraagtekens bij zet) maar voor dat bedrag hoef je eigenlijk niet moeilijk te doen. Daarom zal ik hem spoedig wel kopen en gewoon uitproberen. Of ik hem een 10 zou geven, waarschijnlijk niet nee. Eerder een 7 van wat ik tot zover heb gezien.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Volgens mij kan je motion controls ook uitschakelen in het menu.Stylze schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:31:
Ik ben wel verbaasd dat terwijl ik in handheld mode speel ik allemaal tips krijg voor moves die alleen met motion controls kunnen worden uitgevoerd, hier hadden ze toch ook wel wat voor de handheld mode kunnen bedenken? Heel vet spel verder maar de werelden zijn ook wel een stukje kleiner dan ik had gedacht en de camera met vooral het zwemmen is vrij kut. Vindt dat veel sites wel heel makkelijk 10en uitdelen voor deze game.
Ik hoor graag of dit klopt, want anders is dat wel een groot min punt.
Ik ben een gamer, als ik wil bewegen ga ik wel naar sportschool
Ben ook zeer benieuwd of je meerdere save games kan hebben.
Ik wil namelijk 1 save game voor mij alleen en 1 voor co-op modus.
Nu ik even nadenk over de review van paul ? Ik heb niks gelezen over co-op, maar het kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen. Heb namelijk niet alles gelezen vanwege spoilers.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Je kan gewoon meerdere accounts aan maken op de Switch dus dan heb je toch bij elk spel meerdere saves? Co-op heb ik niks van gehoord of gezien.Pykow schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:32:
[...]
Nu ik even nadenk over de review van paul ? Ik heb niks gelezen over co-op, maar het kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen. Heb namelijk niet alles gelezen vanwege spoilers.
Ergens aan het einde van de review staat een klein zinnetje over co-op maar er wordt niet verder op in gegaan. Dus nee daar heb je niet echt over heen gelezen. Staat er gewoon niet in.Pykow schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:32:
[...]
Volgens mij kan je motion controls ook uitschakelen in het menu.
Ik ben een gamer, als ik wil bewegen ga ik wel naar sportschool(Hoewel ik dat ook al 3x per week doe)
Dit is het stukje tekst uit de review.Overigens is de game ook in coöp te spelen, waarbij één speler Mario is en de ander Cappy.
[ Voor 8% gewijzigd door Hotman op 27-10-2017 09:38 ]
Ik heb het even in de trein gespeeld en ben net het tutorialgebied uit. Speelt heerlijk en ziet er puik uit. Dit wordt echt genieten dit weekend.
Er is coop in odyssey, je kan
spoiler:
Als tweede speler dan cappy besturen terwijl speler 1 mario bestuurd
Discussie over Super Mario Odyssey kan gehouden worden in:Jeroenimoes schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:39:
Ik snap dat iedereen enthousiast is voor SMO, maar net als in alle andere Spielerij topics gaan de volgende soort posts regelrecht de prullenmand in:
Om het topic verder niet (helemaal) te laten ondersneeuwen en er geen Super Mario topic is, houd de slow-talk over het spel een beetje binnen de perken![]()
En verder: veel speelplezier!![]()
• [Switch] Het Super Mario Odyssey topic
Graag daar verder voor wat de nieuwe Mario betreft
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Volgens mij kan je sommige moves dus gewoonweg niet doen zonder motioncontrols wat idd wel echt een groot minpunt is, verder is het wel genieten hoor maar een 10 nee, heb pas 2 uurtjes gespeeld maar denk eerder aan een 9 min.Pykow schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:32:
[...]
Volgens mij kan je motion controls ook uitschakelen in het menu.
Ik ben een gamer, als ik wil bewegen ga ik wel naar sportschool(Hoewel ik dat ook al 3x per week doe)
Playstation 5
Inderdaad. Dat alleen maakt het voor mij al maximaal een 8 aangezien ik de Switch enkel in handheld modus gebruik. Dacht dat we klaar waren met die motion sh*t, maar helaas.Stylze schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:19:
[...]
Volgens mij kan je sommige moves dus gewoonweg niet doen zonder motioncontrols wat idd wel echt een groot minpunt is, verder is het wel genieten hoor maar een 10 nee, heb pas 2 uurtjes gespeeld maar denk eerder aan een 9 min.
Nieuwe update:RayNbow schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:23:
[...]
Yup. Tijd voor een recap (.gif heavy):
spoiler:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Finch/Ibuki, Vasara, Hotaru, Kubira, Azami, Uka, Raiko, Tokiha, Shiki)

(ニューツ / Nyuutsu)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Iemand bij MediaMarkt kunnen bestellen? Vanaf vandaag leverbaar en niet online en niet in winkels. Klantenservice kan het navragen, duurt twee dagen.
Ben toch niet gek?
http://www.mediamarkt.nl/...ario-odyssey-1543626.html
Ben toch niet gek?
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik blijf ieder gifje weer hetzelfde zeggen; "wat de fak?!". het slaat helemaal nergens op en dat past precies bij die rare anime achtige spelletjes. Het 'geheel' is erg tof dus kom maar op met Xenoblade 2RayNbow schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:20:
[...]
Nieuwe update:
[afbeelding]
[afbeelding]
(ニューツ / Nyuutsu)
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ja, zie voorraadtopic.THE_BASE schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:32:
Iemand bij MediaMarkt kunnen bestellen? Vanaf vandaag leverbaar en niet online en niet in winkels. Klantenservice kan het navragen, duurt twee dagen.
Ben toch niet gek?
Liggen gewoon in de winkel voor 333
[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 27-10-2017 11:38 ]
Afgelopen maandag in alle vroegte de Switch + SMO bij Media Markt besteld, met daarbij een screen protector. Gisteren einde van de dag een mailtje: "Jouw bestelling is verzonden".
Zojuist opnieuw een mailtje: "Sorry! Jouw bestelling is helaas vertraagd"
Blijkt dat de verzendbevestiging alleen om de screen protector ging en dat ik de Switch zaterdag of maandag kan verwachten
Zojuist opnieuw een mailtje: "Sorry! Jouw bestelling is helaas vertraagd"
Blijkt dat de verzendbevestiging alleen om de screen protector ging en dat ik de Switch zaterdag of maandag kan verwachten
Blijkbaar net (of net niet, afh. van je definitie) te doen:Zerora schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:16:
Demo van Sonic Forces is verschenen in de japanse eshop. Je moet de demo echter wel heel snel spelen. Je hebt namelijk maar 1 minuut per level om uit te spelen
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dat is wel echt klote zeg! Kun je niet bellen en vragen of die afgehaald kan worden bij een filiaal in de buurt?Bas0mniia schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:42:
Afgelopen maandag in alle vroegte de Switch + SMO bij Media Markt besteld, met daarbij een screen protector. Gisteren einde van de dag een mailtje: "Jouw bestelling is verzonden".![]()
Zojuist opnieuw een mailtje: "Sorry! Jouw bestelling is helaas vertraagd"![]()
Vandaag ook al een email van de Media Markt dat de Switch vertraagd is. Hartstikke vervelend, maar ik kan me dit weekend dan focussen op tentamens en niet Mario
Dat mailtje kreeg ik vanochtend ook. Als die dan ook echt morgen of maandag bij me op de stoep staat, ben ik tevreden. Heb atm nog genoeg te doen voor schoolBas0mniia schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:42:
Afgelopen maandag in alle vroegte de Switch + SMO bij Media Markt besteld, met daarbij een screen protector. Gisteren einde van de dag een mailtje: "Jouw bestelling is verzonden".![]()
Zojuist opnieuw een mailtje: "Sorry! Jouw bestelling is helaas vertraagd"![]()
edit: net een mailtje gehad dat MM 'm op de post heeft gedaan, krijg dus als het goed is morgen mn Switch + Odyssey
[ Voor 8% gewijzigd door Klaasy99 op 27-10-2017 13:23 ]
Volgens de klantenservice geen enkele meer in geen enkel filiaal.matthijst schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:38:
[...]
Ja, zie voorraadtopic.
Liggen gewoon in de winkel voor 333
Ze heeft gekeken in de wijde omtrek van Utrecht.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Gister lagen er nog onwijs veel switches bij media markt the wall, misschien kan je er heen gaan en vragen of ze een bundel voor je maken, lijkt me dat het niets anders is dan een neon switch en een mario game toch?THE_BASE schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:14:
[...]
Volgens de klantenservice geen enkele meer in geen enkel filiaal.
Klopt geen snars van die voorraad indicatie online, bel maar direct naar een filiaal in de buurtTHE_BASE schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:14:
[...]
Volgens de klantenservice geen enkele meer in geen enkel filiaal.
Idd, en een losse switch plus Mario krijg je ook mee voor 333.
Ga zo naar Deventer, kan wel ff kijken of er wat ligt nog, want online klopt niks van.
Ga zo naar Deventer, kan wel ff kijken of er wat ligt nog, want online klopt niks van.
[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 27-10-2017 13:22 ]
Hoppa, gisteren de hele dag Mario kunnen spelen, vandaag eindelijk tijd genomen om meedere eshop accounts aan te maken. Minecraft voor een stuk goedkoper uit de Zuid Afrika shop gehaald, werkte prima met m'n creditcard. Nog andere tips?
We gaan zo bellen met MediaMarkt Utrecht, kijken of dat gaat lukken. Kan het helaas pas om 20.30 uur ophalen, apart houden doen ze vast niet.matthijst schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:22:
Idd, en een losse switch plus Mario krijg je ook mee voor 333.
Als ik hem nu uit Zuid-Afrika shop koop? En ik verander mijn account via de website weer terug naar Nederland en doe dat op mijn Switch ook. Kan ik hem dan ook gewoon nog spelen?
Wehkamp heeft me namelijk weer teleurgesteld.
Wehkamp heeft me namelijk weer teleurgesteld.
[ Voor 12% gewijzigd door GovertNL op 27-10-2017 14:50 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!