[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.591 views

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:09
Thrace Grumble schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:58:
[...]

:Y) :9 XC2 wordt zooooo vet!

Overigens: kunnen we hier met zn allen de afspraak maken (topicwarning) dat we bij Mario spoilers altijd de spoilertag zullen gebruiken, of anders in een apart topic? :>
Die tags zijn er met een reden, je gaat toch geen spoilers plaatsen hier? Doe dat maar op fok! (Bestaat dat nog) of ergens anders.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:56
Yup. Tijd voor een recap (.gif heavy):

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3ohhwGW2LSuTERyxqM/giphy.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/xT9IgvT13jjuxN1mA8/giphy.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3o7aD5ppSb7djXJ1ug/giphy.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/l378duuyLogAnb0uA/giphy.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/xT9IgyJNCrRore4RhK/giphy.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/26n7ayGRkHybgxc52/giphy.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3ohhwnU4Z8n5p4Ed4Q/giphy.gif
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zuCWk3W.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/l4EoTeS7zuGbhRXzi/giphy.gif

(Finch/Ibuki, Vasara, Hotaru, Kubira, Azami, Uka, Raiko, Tokiha, Shiki)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Cardwizard
Is er een site waar je wereldwijd de goedkoopste games makkelijk kunt vinden? En die echt alles laat zien, fysiek, digitaal

Kan er wel wat vinden maar zoek eigenlijk iets dat ook de regionale eshops laat zien

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:15
100 keer is het genoemd, de wehkamp actie, en ik heb hem gemist :P . Mocht iemand ergens nog een leuke aanbieding zien, hoor ik het graag :p

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 15:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

RayNbow schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:23:
[...]

Yup. Tijd voor een recap:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Shiki is t tofst, naar mijn mening 8)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Thrace Grumble schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:58:
[...]

:Y) :9 XC2 wordt zooooo vet!

Overigens: kunnen we hier met zn allen de afspraak maken (topicwarning) dat we bij Mario spoilers altijd de spoilertag zullen gebruiken, of anders in een apart topic? :>
Laten we afspreken dat we dat doen in een Super Mario Odyssey spoiler topic :)

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-11 19:02
Sinds vandaag ook in het bezit van een Switch (neon 8)). Super Mario Odyssey heeft me over de streep getrokken. Deze kon ook al op Firstlook worden gespeeld en dat zag er erg leuk uit, dus dat wordt de eerste game.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hier ook besloten om een Switch te gaan halen. :) Nu alleen nog bepalen welke. De MM Odyssey aanbieding is erg nice; €333 voor een neon Switch met Odyssey erbij. Daar tegenover staat de Odyssey bundel voor $379. Verschil met MM is de mooie rode kleur, digitale code voor Odyssey en een rode Switch-case.

Moeilijke keuze!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Cardwizard schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:49:
Is er een site waar je wereldwijd de goedkoopste games makkelijk kunt vinden? En die echt alles laat zien, fysiek, digitaal

Kan er wel wat vinden maar zoek eigenlijk iets dat ook de regionale eshops laat zien
Voor de regionale e-shops https://eshop.calyh.re/games?currency=EUR (misschien iets voor de TS?)

Wereldwijd prijzen van fysieke games bijhouden lijkt me een titanenklus, dus verwacht niet dat die er is. Maar als je bovenstaande site combineerd met budgetgaming.nl, dan heb je over het algemeen alles waar je als nederlander praktisch aan kan komen wel te pakken.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
SqueakyClean schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:38:
Hier ook besloten om een Switch te gaan halen. :) Nu alleen nog bepalen welke. De MM Odyssey aanbieding is erg nice; €333 voor een neon Switch met Odyssey erbij. Daar tegenover staat de Odyssey bundel voor $379. Verschil met MM is de mooie rode kleur, digitale code voor Odyssey en een rode Switch-case.

Moeilijke keuze!
Ik heb de MM aanbieding ge-pre-ordered aangezien ik liever de fysieke game heb(I like collecting Nintendo box art), en de rode en blauwe joy cons liever heb en het is ook nog eens goedkoper! De MM aanbieding is alleen uitverkocht op dit moment, heb 'm gister last moment weten te pre-orderen en vraag me af of die nog terug komt.

Desalniettemin alsnog de link: https://www.mediamarkt.nl...sey-1543626.html?rbtc=tra|con|2134463|8dcfec484b72f476b79d3fda55d77a0c

• SqueakyClean
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:59:
[...]

Ik heb de MM aanbieding ge-pre-ordered aangezien ik liever de fysieke game heb(I like collecting Nintendo box art), en de rode en blauwe joy cons liever heb en het is ook nog eens goedkoper! De MM aanbieding is alleen uitverkocht op dit moment, heb 'm gister last moment weten te pre-orderen en vraag me af of die nog terug komt.

Desalniettemin alsnog de link: https://www.mediamarkt.nl...sey-1543626.html?rbtc=tra|con|2134463|8dcfec484b72f476b79d3fda55d77a0c
Geldt waarschijnlijk voor allebei! :) Dus ik hoop op vrijdag bij de MM of Gamemania binnen te lopen en mee te nemen. Misschien wishfull thinking, maar toch. _/-\o_

Edit: ik zie nu verkeerde topic. Zal niet meer gebeuren! :>

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 24-10-2017 22:14 ]

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-11 22:18
Pro controller gekocht in afwachting van Mario :) 27/10 is wel zotte dag qua releases op alle platforms. En dan nog Stranger Things s02 ook... Hoogdag voor nerds :)

• RayNbow
SqueakyClean schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:38:Daar tegenover staat de Odyssey bundel voor $379. Verschil met MM is de mooie rode kleur, digitale code voor Odyssey en een rode Switch-case.
Die bundel bevat in Europa geen hoesje voor je de Switch.

(Of wil je, aangezien je hier dollars gebruikt, de Switch importeren?)

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-11 22:39
Weet iemand wanneer we mario odyssey kunnen preloaden van de eshop? In Japan en Amerika kan het nu maar toen ik vanmorgen keek nog niet voor ons... 😑

Verwijderd

RayNbow schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:23:
[...]

Yup. Tijd voor een recap:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dope! Zou je deze trouwens kunnen spoileren/thumben? M'n browser krijgt er flink de hik van, al die GIFs :+

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-11 07:07
Ik heb me er nog niet zo verdiept in de Switch. ( na de Wii alleen nog Xbox gehad )

Maar mijn oudste ( 7 ) zou deze graag willen hebben omdat ze de spellen leuker vind en samen met pappa en mamma wil gamen :)
Zijn er leuke couch coöp. games voor de switch, van wat ik gelezen heb viel het nogal tegen.

En de prijs bij MM is die interessant of wachten om te kijken wat er met de kerst komt ?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ErwinJ schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:37:
Ik heb me er nog niet zo verdiept in de Switch. ( na de Wii alleen nog Xbox gehad )

Maar mijn oudste ( 7 ) zou deze graag willen hebben omdat ze de spellen leuker vind en samen met pappa en mamma wil gamen :)
Zijn er leuke couch coöp. games voor de switch, van wat ik gelezen heb viel het nogal tegen.

En de prijs bij MM is die interessant of wachten om te kijken wat er met de kerst komt ?
De nieuwe Lego Marvel komt komende weken uit, dat is de ultieme couch coop game voor 7-jarigen.

Ook
spoiler:
Mario Odyssey
heeft een soort coop.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:37

Die bij de MM moet je op vrijdag even kijken, nu is die uitverkocht. Verder is deze bundel €50,- voordeliger dan los.
Of er met kerst nog wat komt? Vast wel. Echter verwacht ik ongeveer dezelfde prijs als nu bij de MM.

Qua games heb je nu Mario Kart, Snipperclips, Bomberman, 1-2-Switch, Tetris, Sonic, Mario+Rabbids (niet erg coöp, maar wel wat elementen), Rayman en vrijdag natuurlijk Mario.

Redelijk wat games. Als je 't vergelijkt met de PS4/XBox minder, maar die zijn er al wat langer.

PSN: Redrafted

• Magic
  • Niet online

Van de games die ik zo even weet, Mario Kart heeft diverse modi die je in coop kunt spelen. Mario + Rabbids kan in coop. Daarnaast heb je nog diverse multiplatform games die in coop kunnen. Shovel Knight, Rayman Legends, Overcooked, Sonic Mania.

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Xerox schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:43:
[...]

Die bij de MM moet je op vrijdag even kijken, nu is die uitverkocht. Verder is deze bundel €50,- voordeliger dan los.
Of er met kerst nog wat komt? Vast wel. Echter verwacht ik ongeveer dezelfde prijs als nu bij de MM.

Qua games heb je nu Mario Kart, Snipperclips, Bomberman, 1-2-Switch, Tetris, Sonic, Mario+Rabbids (niet erg coöp, maar wel wat elementen), Rayman en vrijdag natuurlijk Mario.

Redelijk wat games. Als je 't vergelijkt met de PS4/XBox minder, maar die zijn er al wat langer.
Ook Overcooked is leuk coop. Niet coop, maar wel couch multiplayer, komt ook binnenkort nog Rocket League, en Monopoly kan ook leuk zijn. ARMS ken ik niet, maar is misschien ook nog wel aardig.
...
...
Ik heb zelf ook een 7-jarige. Zij vindt Splatoon 2 ook erg leuk. Gewoon om de beurt potjes spelen van een paar minuten. En ze vindt met vriendinnen Just Dance ook leuk.De Mario Kart gevechten hebben we ook heel vaak al gespeeld (Zonnenstrijd is haar favoriet). Ze kijkt ook uit naar Mario Odyssey (zij wil de pet spelen :) ).

Meer dan zat is er voor de Switch in mijn beleving. Zoveel tijd heeft ze toch niet te besteden aan games: School, buiten spelen met vriendinnetjes, ander speelgoed, sport, piano, op tijd naar bed, etc...

[ Voor 36% gewijzigd door KopjeThee op 25-10-2017 10:08 ]

• Xerox
KopjeThee schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:53:
[...]

Ook Overcoocked is leuk coop. Niet coop, maar wel couch multiplayer, komt ook binnenkort nog Rocket League, en Monopoly kan ook leuk zijn.
Klopt! Overcooked heb ik op de PS4 en is gegarandeerd plezier, vergeten dat deze op de Switch was!

• RayNbow
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:20:
[...]

Dope! Zou je deze trouwens kunnen spoileren/thumben? M'n browser krijgt er flink de hik van, al die GIFs :+
Geen idee of de spoiler-tag iets uitmaakt qua renderen. Probeer nu eens? :p

Verwijderd

RayNbow schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:05:
[...]

Geen idee of de spoiler-tag iets uitmaakt qua renderen. Probeer nu eens? :p
Top, werkt!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11 22:11
Magic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:42:
[...]

Voor de regionale e-shops https://eshop.calyh.re/games?currency=EUR (misschien iets voor de TS?)

Wereldwijd prijzen van fysieke games bijhouden lijkt me een titanenklus, dus verwacht niet dat die er is. Maar als je bovenstaande site combineerd met budgetgaming.nl, dan heb je over het algemeen alles waar je als nederlander praktisch aan kan komen wel te pakken.
Die link staat al weer eventjes in de TS hoor (onderaan bij Games). ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-11 07:07
Xerox schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:43:
[...]

Thx voor de Info en Tips.
Ik zal vrijdag eens kijken en anders wacht ik tot kerst :).

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:02
Mario Odyssee bundel reclame gister voor het eerst op de nederlandse tv gezien op npo 3.. goeie zaak!

[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 25-10-2017 11:39 ]

• Kaasje123
  • Laatst online: 06-11 22:39
Kaasje123 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:00:
Weet iemand wanneer we mario odyssey kunnen preloaden van de eshop? In Japan en Amerika kan het nu maar toen ik vanmorgen keek nog niet voor ons... 😑
Het is inmiddels mogelijk te pre-loaden. :) Staat er bij mij op. Nu wachten tot vrijdag.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:10
Hmm vanavond maar eens in Zuid Afrika kijken dan of het daar al mogelijk is en tegen welke prijs :)

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Mensen hier ervaring met de pro controller van de Switch? Of eventueel die budget switch controller?
Ik ben nog in dubio wat ik zal kopen zeker icm Mario a.s. vrijdag. Ik vind de originele joy con grip maar vervelend spelen knoppen etc veel te klein.

En is Mario Rabbids Kingdom leuk en wordt het nog een beetje gespeeld?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@epamel pro controller is al meermaals genoemd. Ik heb hem meteen gekocht bij launch van de switch. Speel er eigenlijk tijd wel mee en nu hebben we er 2 en 2 sets joy cons.

Mijn vrouw hinte al naar het odyssey pack omdat ze zelf ook graag een switch wil. Maar ze heeft lekker nog even pech.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 08:40
Beakzz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:53:
Hmm vanavond maar eens in Zuid Afrika kijken dan of het daar al mogelijk is en tegen welke prijs :)
41,36 euro ongeveer

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Ah super, maar t.o.v. een budget controller heeft niemand nog ervaring mee? Denk dat de meeste gewoon gaan voor het origineel..

En twijfel tussen de game splatoon 2 en mario rabbids ;) haha.. om erbij te halen naast mario odyssey a.s. vrijdag..

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 22:36
Wanneer verloopt de ... (kom niet op het goede woord) deadline vanaf wanneer review voor Super Mario Odyssey op internet gepubliceerd mogen worden?

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Beakzz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:53:
Grappig, ik kom regelmatig in ZA en Nintendo is daar in de winkel nauwelijks te vinden ; allemaal Xbox en PS. Heb zelfs voor de neefjes vroeger al DS meegenomen.

De prijzen voor de Switch zijn hetzelfde als hier, maar die Mario special is nogal aan de prijs :
https://raru.co.za/electr...h/nintendo+switch+console

• Xerox
outlandos schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:26:
Wanneer verloopt de ... (kom niet op het goede woord) deadline vanaf wanneer review voor Super Mario Odyssey op internet gepubliceerd mogen worden?
De review embargo? Morgenmiddag 3 uur. (15:03 om precies te zijn... :/ )

[ Voor 5% gewijzigd door Xerox op 25-10-2017 12:57 ]

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:35
outlandos schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:26:
embargo.

Metacritic op Twitter:

One perfect 10 is in (EDGE), and expect more reviews at 6am Pacific Oct 26. Any more Metascore predictions? GOTY?

Als ik goed heb gegoogled dan betekent dat 16.00 uur op donderdag in NL. Ik weet niet of dit embargo wereldwijd geldt of alleen voor USA. Tweakers zet doorgaans de reviews om 06.00 online namelijk. Dus die zou dan waarschijnlijk op vrijdag komen.

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:23

C0nscious

Mysteryman.

KopjeThee schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:53:
[...]

Ook Overcooked is leuk coop. Niet coop, maar wel couch multiplayer, komt ook binnenkort nog Rocket League, en Monopoly kan ook leuk zijn. ARMS ken ik niet, maar is misschien ook nog wel aardig.

[...]
ARMS is gegarandeerd geniale (lokale) multiplayer. Tot 4 mensen kunnen lokaal het splitscreen tegen elkaar opnemen en zelfs met z'n 2'en online net als Mario Kart. Lees/kijk maar wat reviews op Youtube met kinderen, die gaan helemaal los. Essentieel imo _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door C0nscious op 25-10-2017 13:26 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-10 09:52
epamel schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:24:
Ah super, maar t.o.v. een budget controller heeft niemand nog ervaring mee? Denk dat de meeste gewoon gaan voor het origineel..

En twijfel tussen de game splatoon 2 en mario rabbids ;) haha.. om erbij te halen naast mario odyssey a.s. vrijdag..
Ik heb laatst twee Mayflash MAGIC-NS gekocht via amazon.de. Daar kan ik nu mijn ps4 controllers op aansluiten. Werkt goed, maar ben inmiddels zo gewend aan de pro controller dat doe toch mijn voorkeur heeft. Misschien is het toch het overwegen waard voor je. Zijn €21,99 per stuk.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Beakzz
Goner schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:28:
[...]

Grappig, ik kom regelmatig in ZA en Nintendo is daar in de winkel nauwelijks te vinden ; allemaal Xbox en PS. Heb zelfs voor de neefjes vroeger al DS meegenomen.

De prijzen voor de Switch zijn hetzelfde als hier, maar die Mario special is nogal aan de prijs :
https://raru.co.za/electr...h/nintendo+switch+console
Heb het over de digitale store hé; ) Die heeft erg goed prijzen. Zijn retail games daar duurder dan de digitale variant?

Verwijderd

Bij mij is Super Mario Odyssey nu aan het preloaden

Hopelijk heb ik vrijdag de oude Mario gevoelens van de jaren 90 terug.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:13:

Dat hoop ik niet. Ik hoop op een nieuwe ervaring ;)

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-11 18:10
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:13:

Hoe groot is de installatie? ben ik wel benieuwd naar

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Beakzz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:52:
[...]
Zijn retail games daar duurder dan de digitale variant?
Ik heb ze daar in de winkel zelden tot nooit gezien ..
Maar games zijn bij bijv. Raru goedkoper dan hier lijkt het :
https://raru.co.za/video-...-the-wild-nintendo-switch
BotW voor omgerekend €51 en Odyssey voor 45
https://raru.co.za/video-...o-odyssey-nintendo-switch
weet niet of ze verzenden naar Europa ...

Iets heel anders ; ben ivm recente aanschaf van Switch aan het kijken naar wat 'after-sales'. Heb al een carrying case als iemand 'm eens mee wil nemen, maar een extra charger is ook wel handig voor onderweg. Ervaringen ? Die van Nintendo is 34,95 en BigBen is iets van 12,99 ...

[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 25-10-2017 15:05 ]

Verwijderd

EddoH schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:43:
Dat hoop ik niet. Ik hoop op een nieuwe ervaring ;)
Super Mario 64 staat in mijn top 10 beste spellen aller tijden en die was uit de jaren 90.
Ik hoop op een ervaring met Odyssey die dat kan evenaren.
michel2412 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:46:
Hoe groot is de installatie? ben ik wel benieuwd naar
5.2GB

• RayNbow
Μαριο Ὀδύσσεια

spoiler:
Onvervoegd, 1 jaar Grieks in de vorige eeuw is niet voldoende om dit grammaticaal correct te krijgen. :p

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-11 19:03
Cool, net mail gehad van AllYourGames dat mijn exemplaar van Super Mario Odysseus ( ;) ) al op de post is! Zou 'ie morgen er echt al zijn? Ik ben benieuwd (niet dat ik tijd heb om te gamen t/m het weekend, but oh well).

• Arunia
  • Nu online
Dat probleem heb ik nu ook. Vrijdag Mario Odyssey (hoop stiekem ook morgen al binnen). En dan vrijdagavond beginnen met taarten bakken, zaterdag viert mijn vrouw haar verjaardag en zondag zou ik dan hooguit in de avond kunnen spelen.
Daarnaast hebben we ook Fire Emblem Warriors welke trouwens ook met zijn tweeen split screen te spelen is. Was ook wel leuk om te doen.

Bol zal bij mij vanavond wel een bericht sturen. We will see. One can only hope.

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 25-10-2017 16:50 ]

• kaizoku94
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2023
NeuroticaPills schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:35:
Cool, net mail gehad van AllYourGames dat mijn exemplaar van Super Mario Odysseus ( ;) ) al op de post is! Zou 'ie morgen er echt al zijn? Ik ben benieuwd (niet dat ik tijd heb om te gamen t/m het weekend, but oh well).
Ik heb ook net het bericht gekregen dat mijn exemplaar op de post is, verwachte leverdatum morgen :) .
Besteld bij de Bart smit en de eerste keer dat ik z'n meevaller heb :9 .

[ Voor 5% gewijzigd door kaizoku94 op 25-10-2017 16:45 ]

• Zerora
_O-
Herkenbaar. Zit ook steeds weer te klooien hoe je nou Odyssey moet schrijven :+

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• 3style
  • Laatst online: 22-09 19:10

3style

...

kaizoku94 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:43:
[...]

Ik heb ook net het bericht gekregen dat mijn exemplaar op de post is, verwachte leverdatum morgen :) .
Besteld bij de Bart smit en de eerste keer dat ik z'n meevaller heb :9 .
Is dat Switch set met Odyssey voor 379?

• kaizoku94
  • Laatst online: 16-11-2023
3style schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:00:
[...]

Is dat Switch set met Odyssey voor 379?
Nee alleen het spel.

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-11 20:54
NeuroticaPills schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:35:
Ik ook.
Ben benieuwd morgen!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 05-11 15:04
Ik hoop dat de Wehkamp op vrijdag levert maar heb allemaal zo'n voor gevoel..

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Beakzz
Tiwazz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:29:
Ik hoop dat de Wehkamp op vrijdag levert maar heb allemaal zo'n voor gevoel..
Dan heb je daar dus zonder vertrouwen besteld :? Een ingecalculeerd risico neem ik aan :+

Maar om je gerust te stellen ik heb tot nu toe al mijn pre-orders op dag 1 geleverd gekregen (20+), maar ja er gaat weleens wat fout als ik de verhalen mag geloven.

• ndonkersloot
Beakzz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:47:
[...]

Dan heb je daar dus zonder vertrouwen besteld :? Een ingecalculeerd risico neem ik aan :+

Maar om je gerust te stellen ik heb tot nu toe al mijn pre-orders op dag 1 geleverd gekregen (20+), maar ja er gaat weleens wat fout als ik de verhalen mag geloven.
Jazeker ingecalculeerd risico, vond 44,50 te mooi om ergens anders te bestellen. We zullen zien :).

• Gynnad
  • Laatst online: 11:10
Tiwazz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:50:
[...]

Jazeker ingecalculeerd risico, vond 44,50 te mooi om ergens anders te bestellen. We zullen zien :).
Wss weet je door de track en trace wel wanneer je hem kunt ontvangen

[ Voor 24% gewijzigd door Gynnad op 25-10-2017 20:12 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:14
Gynnad schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:11:
[...]

Je kunt hem altijd bij de MM halen en die van de Wehkamp bij de MM retour doen, al heb ik daar geen ervaring mee..
Als je dat doet ben je toch wel een droeftoeter zeg. Zijn vaak dezelfde mensen die moord en brand schreeuwen als hen onrecht aangedaan wordt.

• Gynnad
  • Laatst online: 11:10
giantgiantus schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:12:
[...]

Als je dat doet ben je toch wel een droeftoeter zeg. Zijn vaak dezelfde mensen die moord en brand schreeuwen als hen onrecht aangedaan wordt.
Had mijn post van te voren al aangepast, aangezien ik niet eens weet of het legaal is ;)

Ik heb hem zelf sowieso alleen maar bij de MM besteld, dus ik heb hem vrijdag gewoon om 10 uur :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Mijn ervaring (n=2) met Wehkamp is dat ze gewoon op tijd hun dingen versturen. Maarja ze versturen wel met DHL en dat gaat nog wel eens niet goed. Persoonlijk kies ik daarom ook altijd voor een afhaalpunt als dat mogelijk is, en anders bestel ik niks bij webshops die met DHL versturen.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Gaan Switch games niet gewoon met de briefpost?

• outlandos
BlackMage schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:44:
Mijn ervaring (n=2) met Wehkamp is dat ze gewoon op tijd hun dingen versturen. Maarja ze versturen wel met DHL en dat gaat nog wel eens niet goed. Persoonlijk kies ik daarom ook altijd voor een afhaalpunt als dat mogelijk is, en anders bestel ik niks bij webshops die met DHL versturen.
Volgens iemand van de klantenservice verzenden zij het product pas vrijdag, op de dag van de release dus. Maar ik vraag me af wat zij daarvan nou precies weet. Ik blijf dus hopen dat ze het morgen versturen!

• Cardwizard
outlandos schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:53:
[...]

Volgens iemand van de klantenservice verzenden zij het product pas vrijdag, op de dag van de release dus. Maar ik vraag me af wat zij daarvan nou precies weet. Ik blijf dus hopen dat ze het morgen versturen!
Ga je het nou eerst aan hun vragen en als het antwoord niet naar wens is betwijfel je dat weer 8)7

• Deatheyee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-11 22:23
outlandos schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:53:
[...]

Ik heb in het verleden ook games bij Wehkamp besteld, kwam altijd netjes aan op de releasedag! Heb daar Super Mario ook besteld, verwacht hem dus gewoon vrijdag :)

• outlandos
Cardwizard schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:04:
[...]

Ga je het nou eerst aan hun vragen en als het antwoord niet naar wens is betwijfel je dat weer 8)7
Wie zegt dat ik het vroeg? Aannames, aannames...

Maar speciaal voor jou:

https://twitter.com/wehkamp/status/922858330221088769
Deatheyee schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:10:
[...]

Ik heb in het verleden ook games bij Wehkamp besteld, kwam altijd netjes aan op de releasedag! Heb daar Super Mario ook besteld, verwacht hem dus gewoon vrijdag :)
Daarom dus.

[ Voor 41% gewijzigd door outlandos op 25-10-2017 22:30 ]

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Switch + Odyssey bundel besteld bij Bol.com Wordt zaterdag geleverd maar ben toch de hele vrijdag aan het werk dus maakt mij niet zoveel uit.

Gelijk bij Amazon maar ff Mario Kart (43 euro :D ), hoesje en een screen protector besteld. Had schijnbaar nog 40 euro op m'n Amazon account staan dus al met al ook weer een mooie korting.

En dan in de loop van volgende week ook gelijk Zelda maar ff oppikken in de stad aangezien ik nog 35 euro aan VVV-bonnen heb liggen.

Denk dat ik dan wel weer even vooruit kan qua gamen :D Benieuwd hoe de Switch mij gaat bevallen. Ook nog maar even nadenken over de Pro Controller.

[ Voor 8% gewijzigd door London op 25-10-2017 22:50 ]

Tesla M3LR '21

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 19:53
outlandos schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:28:
[...]

Maar speciaal voor jou:

[...]

Daarom dus.
De vraag is natuurlijk of iemand bij de klantenservice helemaal op de hoogte is. Het lijkt mij namelijk sterk dat ze hem dan pas vrijdag op de post doen. Terwijl we overal lezen dat de meeste mensen gewoon hun games tijdens release in huis hebben.

Heel simpel, mocht die vrijdag er niet zijn betaal ik me alle liefde 15 euro meer en cancel ik die game gewoon bij de Wehkamp.

Verwijderd

Wehkamp is gewoon een prutswinkel. Een kledingwinkel die toevallig ook games verkoopt. Ik zou er echt nooit een spel kopen.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:15
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 00:07:
Wehkamp is gewoon een prutswinkel. Een kledingwinkel die toevallig ook games verkoopt. Ik zou er echt nooit een spel kopen.
Wat een onzin, ze hebben regelmatig aanbiedingen ver onder de concurrentie en de service+retour mogelijkheden zijn prima op orde.
Voor 15 euro minder wel ik best een dag wachten hoor, maar ik vermoed dat ze het hier gewoon mis hebben, volgens mij werd de switch zelf ook gewoon de dag voor de release verstuurd

Strava

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

GovertNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:28:
[...]
Heel simpel, mocht die vrijdag er niet zijn betaal ik me alle liefde 15 euro meer en cancel ik die game gewoon bij de Wehkamp.
Voor 15 euro korting wil ik best een dagje splatoon door blijven spelen hoor.

• Nieuwevolger
  • Laatst online: 18-08-2023
Laats nog 20 euro te goed van ze gekregen omdat ze vergeten waren een pre order bonus te sturen. Ik heb dus niks over ze te klagen. En ze vragen normale prijzen voor een game ipv 65 of 70 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Nieuwevolger op 26-10-2017 00:33 ]

• RayNbow

Verwijderd

Prulleman schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 00:18:
[...]

Wat een onzin, ze hebben regelmatig aanbiedingen ver onder de concurrentie en de service+retour mogelijkheden zijn prima op orde.
Voor 15 euro minder wel ik best een dag wachten hoor, maar ik vermoed dat ze het hier gewoon mis hebben, volgens mij werd de switch zelf ook gewoon de dag voor de release verstuurd
Ja, maar ondertussen versturen ze SNES Mini's zonder verzendverpakkingen. Dat een winkel goedkoop is betekent niet dat de winkel goed is.

• Mar.tin
  • Laatst online: 11:02
Zerora schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:47:
[...]

_O-
Herkenbaar. Zit ook steeds weer te klooien hoe je nou Odyssey moet schrijven :+
Gewoon MarioO :> :+

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-11 19:02
Ik heb nu al 2 Pro Controllers moeten terugsturen omdat de sticks speling hadden. Nu durf ik eigenlijk geen derde te bestellen. Vroeg mij af of jullie dit ook hadden met de Pro Controller of dat ik gewoon pech had en twee keer over een slecht exemplaar heb ontvangen?

• outlandos
Wat een onzin. Daarnaast wacht ik met alle liefde 1 dag voor een korting van 15 Euro op een spel.

• Zerora
Of gewoon afkortingen naar SMO :P

• Mar.tin
  • Laatst online: 11:02
Zerora schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:39:
[...]

Of gewoon afkortingen naar SMO :P
Scheelt toch weer een paar letters, en dus tijd, moeite, slijtage van het toetsenbord.

Andere mogelijkheid is nog om te posten vanaf je telefoon en dan de autocorrect instellen op SMO > Mario Odyssey. :+

In ander nieuws, Nintendo ondersteunt (wist ik niet) ineens pre-orders op digitale content! _/-\o_

Ideaal, kun je direct spelen als de game er is. Ze hebben schijnbaar zelf ook uitgevonden dat dat de load op de servers een beetje spreidt :9

Verwijderd

Mar.tin schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:42:
[...]

Scheelt toch weer een paar letters, en dus tijd, moeite, slijtage van het toetsenbord.

Andere mogelijkheid is nog om te posten vanaf je telefoon en dan de autocorrect instellen op SMO > Mario Odyssey. :+

In ander nieuws, Nintendo ondersteunt (wist ik niet) ineens pre-orders op digitale content! _/-\o_

Ideaal, kun je direct spelen als de game er is. Ze hebben schijnbaar zelf ook uitgevonden dat dat de load op de servers een beetje spreidt :9
Is met systeemupdate 4.0.0 toegevoegd :)

• Arunia
  • Nu online
rhodium schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:31:
Ik heb nu al 2 Pro Controllers moeten terugsturen omdat de sticks speling hadden. Nu durf ik eigenlijk geen derde te bestellen. Vroeg mij af of jullie dit ook hadden met de Pro Controller of dat ik gewoon pech had en twee keer over een slecht exemplaar heb ontvangen?
Wat is speling? Ik heb nergens last van en heb er twee. Of je verwachting is anders.
Vandaar ook de vraag. Wat versta jij onder speling?

• Magic
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:37:
[...]

Wat een onzin. Daarnaast wacht ik met alle liefde 1 dag voor een korting van 15 Euro op een spel.
Normaal helemaal met je eens, maar komend weekend is alweer helemaal gevuld, en vrijdag toevallig net een ADV dagje dus die had ik vanaf de middag helemaal gepland om SMO te spelen en thuisbezorgd.nl te laten koken :9 Als ie vanavond niet op de post gaat dan gaat ie er gewoon via een andere winkel komen. Wellicht dat een vriend of collega het verschil wil delen, anders annuleer ik hem :)

Maar het zou mij erg verbazen als ie niet gewoon vanavond weg gaat, voorgaande preorders bij wehkamp kwamen ook gewoon de releasedag binnen.

Edit:
De twitter van wehkamp staat op ontploffen mbt SMO. huidige stand van zaken:
We streven ernaar het morgen te leveren. Ik verwacht vandaag nog antwoord te krijgen vanuit Inkoop, dan hoor je het direct! ^RM

[ Voor 15% gewijzigd door Magic op 26-10-2017 09:12 ]

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:02
Sonic Forces Demo is te downloaden in de Japanse Eshop!

• RayNbow
rudyman85 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:31:
Sonic Forces Demo is te downloaden in de Japanse Eshop!
Ja, maar is niet de moeite waard:
What a terrible demo, 3 levels where you can play for 20 seconds or so of each before it fades to black.....
It took longer to download than to actually finish it.

• NeuroticaPills
Trouwens nog een leuke tip voor mensen die nog een micro sd kaartje zoeken: bij de mediamarkt nu een goeie samsung 128gb kaart voor 39 euro.
https://www.mediamarkt.nl...db118643bf1d87f55c%7Cp%7C

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wat een totale onzin. Wehkamp is al jarenlang een hele degelijke elektronicazaak die niet onder doet voor bijvoorbeeld Coolblue.Ik heb er tal van smartphones, laptops en games besteld en nooit problemen. Altijd alles op voorraad. Bestellen tot 23:00 uur en hun retourbeleid is subliem. Alleen al vanwege de mogelijkheid tot achteraf betalen (net als bij bol.com) heeft deze winkel doorgaans mijn voorkeur boven andere webshops.

[ Voor 4% gewijzigd door joblamie op 26-10-2017 09:14 ]

• outlandos
joblamie schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:13:
[...]

Wat een totale onzin. Wehkamp is al jarenlang een hele degelijke elektronicazaak die niet onder doet voor bijvoorbeeld Coolblue.Ik heb er tal van smartphones, laptops en games besteld en nooit problemen. Altijd alles op voorraad. Bestellen tot 23:00 uur en hun retourbeleid is subliem. Alleen al vanwege de mogelijkheid tot achteraf betalen (net als bij bol.com) heeft deze winkel doorgaans mijn voorkeur boven andere webshops.
Ja en al zou het je favo winkel niet zijn, dan gaat het hier nog altijd om een spelletje, niet om een custom made PC ofzo _O-

• PeterA
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-05 23:05
NeuroticaPills schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:11:
Trouwens nog een leuke tip voor mensen die nog een micro sd kaartje zoeken: bij de mediamarkt nu een goeie samsung 128gb kaart voor 39 euro.
read/write 100/20. Is dat voldoende? Er zijn namelijk snellere kaarten (wel meteen twee keer zo duur). Geen problemen met laadtijden en memory issues?

[niet krakend bedoeld, genuine interesse] :)

• Asyc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02 20:00
Bezorgdatum bij mijn bestelling bij wehkamp is gewijzigt. er staat nu in ieder geval bezorgdatum 27-10-2017 van 11:00 tot 15:00. hoop dat dit klopt en hij vrijdag tussen de middag aankomt :)

• NeuroticaPills
PeterA schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:26:
[...]

read/write 100/20. Is dat voldoende? Er zijn namelijk snellere kaarten (wel meteen twee keer zo duur). Geen problemen met laadtijden en memory issues?

[niet krakend bedoeld, genuine interesse] :)
Ik had de tip van het budgetgaming forum, daar had iemand aangegeven erg tevreden te zijn, laadtijden waren hetzelfde als het interne geheugen :)

• Deatheyee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-11 22:23
outlandos schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:28:
[...]

Maar speciaal voor jou:

[...]

Daarom dus.
Inmiddels zie ik in de Wehkamp app dat hij morgenmiddag bij mij moet aankomen :)

• Thermometer
  • Laatst online: 10:55

Thermometer

Whoop Whoop!

NeuroticaPills schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:34:
[...]

Ik had de tip van het budgetgaming forum, daar had iemand aangegeven erg tevreden te zijn, laadtijden waren hetzelfde als het interne geheugen :)
Hier een goede compilatie review van 50 verschillende MicroSD kaartjes op Hardware.info.

Dit desbetreffende kaartje staat niet tussen de excellent of ultimate, maar de benchmarks spreken voor zich.

• ndonkersloot
Deatheyee schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:36:
[...]

Inmiddels zie ik in de Wehkamp app dat hij morgenmiddag bij mij moet aankomen :)
Bij mij ook tussen 11:00 en 15:00 *O* *O* .

• outlandos
Vanmiddag om 3 of 4 uur onze tijd de reviews op internet van Mario Odyssee, ik ben erg benieuwd!

• Nieuwevolger
  • Laatst online: 18-08-2023
outlandos schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:02:
Vanmiddag om 3 of 4 uur onze tijd de reviews op internet van Mario Odyssee, ik ben erg benieuwd!
Het is om 15;00 http://opencritic.com/game/4504/super-mario-odyssey

• Magic
  • Niet online
Tiwazz schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:40:
[...]

Bij mij ook tussen 11:00 en 15:00 *O* *O* .
hoe laat hebben jullie besteld? ik heb hem besteld Maandag 23 oktober 2017 om 08:13 uur, maar ik zie niets specifieker dan 27 Oktober als bezorgdatum. Wellicht omdat ik hem laat bezorgen bij een afhaalpunt?

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 08:40
Ik heb mijn Switch vanaf dag 1. Ook vrij direct een screenprotector erop gezet en zie nu toch echt wel krassen van het docken en undocken aan de voorkant.
Ik weet dat er een hoop mensen nergens last van hadden (waaronder ik zelf) maar ik ben benieuwd of die mensen nu toch ook wel krasjes hebben (gelukkig alleen op de screenprotector).

• Magic
  • Niet online
wes- schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:23:
Ik heb mijn Switch vanaf dag 1. Ook vrij direct een screenprotector erop gezet en zie nu toch echt wel krassen van het docken en undocken aan de voorkant.
Ik weet dat er een hoop mensen nergens last van hadden (waaronder ik zelf) maar ik ben benieuwd of die mensen nu toch ook wel krasjes hebben (gelukkig alleen op de screenprotector).
Wat voor screenprotector heb je er op? Ik zie soms mensen met telefoons langskomen met ali-express screenprotectors waarbij vershoudfolie een hogere krasvastheid heeft.

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

NeuroticaPills schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:11:
Thnx voor de tip, al heb ik wel de 64gb kaart genomen voor €22,- :)
('Grote' titels koop ik toch fysiek, dus is alleen voor de Indy games voor mij)

[ Voor 7% gewijzigd door Vinno op 26-10-2017 10:33 ]

Pagina: 1 ... 105 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!