[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 126 Laatste
Acties:
  • 616.460 views

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-12 14:01
matthijst schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:18:
Bij Wehkamp Mario voor 44,50.
Met code FASHION
Dank! Ook gebruik van gemaakt.

Zag verder op Tweakers nog geen prijzen behalve van bol.com.
Mooie prijs dit denk ik zo.

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-12 13:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

Pannekoek_NL schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:20:
[...]

Ja idem.. ik ook maar gehaald. prima zo.. :-) verder geen ervaring met Wehkamp voor wat betreft bezorging dus nu maar hopen dat ze vrijdag over de brug komen :-)

• Pannekoek_NL
Alcmaria schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:24:
[...]

Ja idem.. ik ook maar gehaald. prima zo.. :-) verder geen ervaring met Wehkamp voor wat betreft bezorging dus nu maar hopen dat ze vrijdag over de brug komen :-)
Tot nu toe zelf altijd goede ervaringen mee gehad. Ook het achteraf betalen is een pluspunt vind ik, mocht er dan toch een probleem zijn bij de bezorging :)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Alcmaria schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:24:
[...]

Inderdaad, ik moest hier vrijdagochtend toch even de stad in, dus had gepland hem even fysiek op te halen, maar voor 15 euro verschil toch maar even bij het dhl punt laten bezorgen. Hoop dat ze hem smorgens als eerste daar even er uit gooien :P

en wat Pannekoek_NL zegt natuurlijk, mocht het helemaal spaak lopen dan haal ik hem alsnog fysiek en dan annuleer ik hem, toch nog niks betaald :)

[ Voor 12% gewijzigd door Magic op 23-10-2017 08:40 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-12 11:19
matthijst schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:18:
Bij Wehkamp Mario voor 44,50.
Met code FASHION
Bedankt voor de tip ! had Mario via bol.com voor 59,-, scheelt zeker !

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12 10:03

Phydomir

Dennis

Top. Meestal loop ik gewoon de lokale MM binnen maar dit is wel een mooie prijs.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Om 14:00 krijgen we meer shin megamj tensei hd info. YouTube: 真・女神転生シリ&#12...

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb wel eens eerder (Ocarina of Time 3DS óf A Link Between Worlds, weet het even niet meer) gehad dat Wehkamp deze niet op release kon leveren. Echter voor deze prijs heb ik ook mijn order bij bol geannuleerd en lekker bij Wehkamp besteld. Mocht die iets later komen dan vermaak ik mij waarschijnlijk nog wel met Destiny 2 die morgenavond uitkomt voor de PC :) En Stardew Valley natuurlijk..

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
Net terug vanuit de states! Daar een hardcopy van CaveStory+ weten te bemachtigen! Blijft toch een lekker spelletje:)

Zag inderdaad ook stardew valley voorbij komen... Is dat nou zo geweldig?:P

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:05
mfneed schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:52:
Net terug vanuit de states! Daar een hardcopy van CaveStory+ weten te bemachtigen! Blijft toch een lekker spelletje:)

Zag inderdaad ook stardew valley voorbij komen... Is dat nou zo geweldig?:P
Yup dat is geweldig ja :+ Maar ik vond de Harvest Moon serie ook leuk en dit is gewoon dat plus heel veel extra.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ken meerdere mensen die vrij veel tijd in Stardew Valley hebben gestoken, maar ik kan persoonlijk niet nog zo'n pixelart spel aan :{

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:07
Mario Odyssee is bij Wehkamp de dagaanbieding. Met kortingscode FASHION is hij 44,50 inclusief verzendkosten.

• Beakzz
Bigs schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:05:
Ik ken meerdere mensen die vrij veel tijd in Stardew Valley hebben gestoken, maar ik kan persoonlijk niet nog zo'n pixelart spel aan :{
Snap helemaal wat je bedoelt, want ik was ook helemaal klaar met het pixel art verhaal, maar dit is voor mij iig 1 van de uitzonderingen. Goed genoeg om me niet in de weg te zitten.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

outlandos schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:12:
Mario Odyssey is bij Wehkamp de dagaanbieding. Met kortingscode FASHION is hij 44,50 inclusief verzendkosten.
We lezen niet meer een paar posts terug zie ik?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Snap helemaal wat je bedoelt, want ik was ook helemaal klaar met het pixel art verhaal, maar dit is voor mij iig 1 van de uitzonderingen. Goed genoeg om me niet in de weg te zitten.
Niks mis mee met Pixelart, helemaal als het goed geïmplementeerd is. (Zoals in Stardew Valley)

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
bij MM een Switch + Mario voor 333!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-12 12:03
Weten jullie of er winkels een nachtrelease hebben voor Super Mario Odyssey?

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 22:25

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Vandaag de Switch incl. Mario dan toch maar besteld bij MM. Dat ie er zou komen was wel zeker en deze aanbieding was te mooi om te laten liggen. Had liever de grijze variant gehad, maar wellicht is daar bij MM nog over te praten. Op Amazon meteen Mario Kart en Mayflash MAGIC-NS usb adapter erbij besteld om mijn Wii U controller te kunnen gebruiken op de Switch.
Vrijdag ophalen, heb er zin in!

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
NeP2013 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:38:
bij MM een Switch + Mario voor 333!
Iedergeval besteld, mooie deal !
Met kerst maar Zelda halen ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:03
Mars18 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:45:
[...]

Iedergeval besteld, mooie deal !
Met kerst maar Zelda halen ;)
Zelda? Wat is dat? :-)
Dan heb je in ieder geval twee titels die door Edge met een 10 beoordeeld zijn.

http://nintendoeverything...ded-with-a-perfect-score/
http://nintendoeverything...ets-first-review-in-edge/

Mijn ervaring is dat Edge niet snel hele hoge scores geeft. Beide spellen zijn m.i. echte klassiekers. Helaas is Zelda niet mijn genre, maar wellicht ooit eens 2ehands tegen een leuke prijs aanschaffen.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:35
Nieuwe Xenoblade update met wat scenery gedurende de dag en nacht...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DMznWEsUQAA5LUQ.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DMznXFFVQAAr7-c.jpg:large

Als je echter goed oplet, zie je dat deze update eigenlijk ook een nieuwe Blade toont. De Blade draagt een groot boek en als je goed kijkt lijkt Rex ook twee boeken te dragen...

De vraag is hoe een boek als wapen gebruikt zal worden?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ogV3O3A.jpg

:+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Pff die shin megami tensei 5 teaser... wordt er vochtig van.
YouTube: 『真・女神転生Ⅴ&#123...

[ Voor 71% gewijzigd door Nieuwevolger op 23-10-2017 14:15 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-12 01:24
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 07:29:
[...]

Europese games hebben op de Switch alle Europese talen (en vaak ook Japans).

Je kan het ook op de Duitse (of Franse, etc) website van Nintendo zien:

http://www.nintendo.de/Sp...-1173281.html#gameDetails

[...]

Het doosje zal echter wel in het Duits zijn.
Top! nuttige info, kon het zo snel niet vinden _/-\o_

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mooi aanbieding van Mario bij wehkamp. Me preorder bij bol.com ook maar geannuleerd. Bedankt voor de tip.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:11

CyBeRSPiN

sinds 2001

Was eigenlijk een digitale download van plan (want makkelijker te switchen), maar vind 15 euro te groot verschil voor dat gemak. Erg jammer dat je een cartridge niet offline kunt opslaan op je switch (maar zal wel met anti-piraterij te maken hebben).

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:19
CyBeRSPiN schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:28:
Was eigenlijk een digitale download van plan (want makkelijker te switchen), maar vind 15 euro te groot verschil voor dat gemak. Erg jammer dat je een cartridge niet offline kunt opslaan op je switch (maar zal wel met anti-piraterij te maken hebben).
Amazon.fr is digitaal 45 euro.

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd

CyBeRSPiN schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:28:
Jup. Of ze zouden een cartridge voor eeuwig aan een account moeten koppelen (zoals ze nu met downloads doen) maar dat vernietigd in één klap de tweedehands markt.

• Cardwizard
Eerder was een digitale aankoop toch gekoppeld aan het systeem waar je het op kocht? Dat is nu dus op account? Dat is wel een verbetering, anders zou ik nooit digitaal kopen bij Nintendo in ieder geval

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:54
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:23:
[...]

Jup. Of ze zouden een cartridge voor eeuwig aan een account moeten koppelen (zoals ze nu met downloads doen) maar dat vernietigd in één klap de tweedehands markt.
in jp store is ie 48.34 volgens de bekende site:
https://eshop-prices.com/games?currency=EUR
Vanavond maar eens kijken, wil hem ook digitaal hebben. Wil makkelijk kunnen wisselen tussen Mario en Zelda(cartridge).

Verwijderd

eShop aankopen zijn altijd aan je account gekoppeld geweest. (Je Nintendo Account), alleen voorheen was deze gekoppeld aan je device-id. Je kon nog steeds dmv een systeem transfer je account overzetten.

Op de Switch is de koppeling tussen account en device "losser" .

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:40:
Eerder was een digitale aankoop toch gekoppeld aan het systeem waar je het op kocht? Dat is nu dus op account? Dat is wel een verbetering, anders zou ik nooit digitaal kopen bij Nintendo in ieder geval
Het maakt alleen geen enkel verschil met vroeger. Je kan nog steeds niet op meerdere Switches je aankopen spelen. Zelfs niet als je ze wil 'verdelen' (dus spel a op switch 1, spel b op switch 2), want je kan alleen alles incl je hele account overzetten.

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:49:
[...]

Het maakt alleen geen enkel verschil met vroeger. Je kan nog steeds niet op meerdere Switches je aankopen spelen. Zelfs niet als je ze wil 'verdelen' (dus spel a op switch 1, spel b op switch 2), want je kan alleen alles incl je hele account overzetten.
Alleen is het makkelijker om een enkel account over te zetten. Op de Wii U moest je altijd alle accounts overzetten. Maar ja, een aankoop is speelbaar op 1 systeem tegelijkertijd. Dit is niet anders bij de XBOX of PS4.

Het is wel zo eerlijk, zo heb je geen financieel voordeel als je een spel in de eShop koopt, want een fysiek spel zou je nooit kunnen delen. Of anders zou je zo voor de hele wijk 1 spel kunnen kopen en Nintendo zou extreem veel inkomsten mislopen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2017 18:54 ]

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:50:
[...]

Alleen is het makkelijker om een enkel account over te zetten. Op de Wii U moest je altijd alle accounts overzetten. Maar ja, een aankoop is speelbaar op 1 systeem tegelijkertijd. Dit is niet anders bij de XBOX of PS4.

Het is wel zo eerlijk, zo heb je geen financieel voordeel als je een spel in de eShop koopt, want een fysiek spel zou je nooit kunnen delen. Of anders zou je zo voor de hele wijk 1 spel kunnen kopen en Nintendo zou extreem veel inkomsten mislopen.
Dit is wel anders bij in ieder geval de PS4. Je kan op twee systemen tegelijk je ene aankoop spelen, zelfs tegen elkaar, online. Zonder onderhandse truukjes of hacks. Dat is gewoon hoe het werkt. (Kanttekening: Slechts 1 van de twee systemen kan het spel spelen zonder internet, de andere moet altijd internet hebben)

Maar dat hoeft voor mij niet eens. Zolang je maar je aankopen op een willekeurige Switch kan installeren en online spelen. Nu is het alles van 1 account, op 1 switch. Het al heel wat zijn als je per game een Switch kon uitkiezen waar het op geinstalleerd stond.

En zoals het nu is heb je een financieel nadeel als je het in de eShop koopt :P Het is duurder, je moet voor je eigen storage zorgen (micro sd) en je hebt geen restwaarde (mocht je daar toe besluiten) bij een verkoop. Ietsje meer flexibiliteit vind ik niet ongepast.

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:25
matthijst schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:40:
[...]

Amazon.fr is digitaal 45 euro.
Hoe is het je gelukt te pre-orderen via Amazon.fr? Bij mij geeft hij aan dat het niet kan omdat ik vanuit NL bestel..

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:19
josstie85 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:12:
[...]

Hoe is het je gelukt te pre-orderen via Amazon.fr? Bij mij geeft hij aan dat het niet kan omdat ik vanuit NL bestel..
Frans adres ingevuld.
Heb m nu wel geannuleerd, want Wehkamp...

Weet iemand of MM zelf een pakketje aanmaakt van een losse Switch plus Mario?
Had om 00:05 los gereserveerd (gekkenhuislogo stond voor beide artikelen), want aanbiedingspakket stond niet online. Prijs was dus ook nog niet verlaagd.
Vrijdag gewoon oppikken voor kortingsprijs?

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 23-10-2017 19:24 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12 22:25

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

matthijst schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:22:
[...]

Frans adres ingevuld.
Heb m nu wel geannuleerd, want Wehkamp...

Weet iemand of MM zelf een pakketje aanmaakt van een losse Switch plus Mario?
Had om 00:05 los gereserveerd (gekkenhuislogo stond voor beide artikelen), want aanbiedingspakket stond niet online. Prijs was dus ook nog niet verlaagd.
Vrijdag gewoon oppikken voor kortingsprijs?
Mijn bestelbevestiging zegt dat het twee pakketten zijn. Ben benieuwd of ik het vrijdag af kan halen, want zie ineens geen voorraad meer op de MM site en de aanbieding is verwijderd. Volgens de site is alleen de grijze Switch nog te bestellen.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:09

Sméagol

Master of Mayhem

Toch maar wat vaker Wehkamp checken dan. Voor 5 euro ga ik m'n Bol bestelling niet meer annuleren, maar toch handig voor in de toekomst. Pro controllers zijn daar ook voordelig op dit moment zag ik net.

Make lovecraft not warcraft.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Vrijwel al mijn accessoires op Amazon gekocht hier, scheelde in de regel 10-20, en in het geval van de (losse) dock zelfs 30 euro.

SMO heb ik trouwens maar bij Game Mania ge pre-ordered, dan zit ik weer eens op genoeg punten voor zo'n waardebon, plus je krijgt er een cappy speld bij :D.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Thomas schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:20:
Vrijwel al mijn accessoires op Amazon gekocht hier, scheelde in de regel 10-20, en in het geval van de (losse) dock zelfs 30 euro.

SMO heb ik trouwens maar bij Game Mania ge pre-ordered, dan zit ik weer eens op genoeg punten voor zo'n waardebon, plus je krijgt er een cappy speld bij :D.
De Britse? Controller is op dit moment ongeveer even duur (67,60 euro vs 59,85 pound), maar da's zonder verzendkosten.

• Cardwizard
Ik las her en der wel eens dat de dock snel voor krassen kan zorgen op de Switch, krast dat echt zo snel?

[ Voor 4% gewijzigd door Cardwizard op 23-10-2017 20:52 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:32:
Ik las her en der wel eens dat de dock snel voor krassen kan zorgen op de Switch, is dat echt zo erg?
Ben je een aap? Dan wel. Anders niet.

• Cardwizard
CyBeR schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:37:
[...]

Ben je een aap? Dan wel. Anders niet.
Daarmee zeg je wel dat ik vooral mijn kinderen de Switch niet in het Dock moet laten plaatsen :+

• BlackMage
Ik las her en der wel eens dat de dock snel voor krassen kan zorgen op de Switch, is dat echt zo erg?
Valt wel mee, maar je moet er wel een beetje voorzichtig mee zijn. De Switch heeft een plastic scherm en het dock heeft plastic geleiders die zorgen dat je je Switch makkelijk erin kan stoppen. Als je ruig bent dan kunnen die geleiders langs het scherm krassen. Dan krijg je dus krasjes aan de zijkant van je scherm.

Als je je er zorgen over maakt: screenprotector erop plakken.

Als je je er geen zorgen over maakt: ook screenprotector erop plakken :+

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:03
Je kunt toch zelf het beste beoordelen of je krassen erg vindt? Ik persoonlijk wel, maar een ander misschien weer niet.
Of bedoel je dat het echt zo snel krast. Dat kunnen anderen beter beoordelen. Ik krijg als het goed is pas vrijdag mijn Switch. Ik zal in ieder geval met veel beleid de switch in en uit het dock halen.
Met kids is ‘met veel beleid’ misschien niet mogelijk... ;-)

[ Voor 36% gewijzigd door meesje op 23-10-2017 20:47 ]

• Thomas
  • Niet online
Sméagol schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:27:
[...]

De Britse? Controller is op dit moment ongeveer even duur (67,60 euro vs 59,85 pound), maar da's zonder verzendkosten.
Duitsland en Frankrijk :).

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Nouja 't punt wat ik maakte is meer dat als je gewoon een beetje normaal met je spullen omgaat, het geen probleem is. Maar als je, zoals gezegd, ruig ermee omgaat dan kun je krassen krijgen ja.

Dat gezegd hebbende, kinderen vallen misschien ook onder aapjes idd ;)

• Thomas
  • Niet online
meesje schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:43:
[...]

De reactie van CyBeR slaat natuurlijk nergens op, maar is wel grappig. En hij maakt wel een terecht punt.
Je kunt toch zelf het beste beoordelen of je krassen erg vindt? Ik persoonlijk wel, maar een ander misschien weer niet.
Krasjes ontkom je op termijn niet aan (althans, de behuizing is aardig krasgevoelig), maar ze vallen hier niet echt op. Geloof niet dat de dock trouwens voor krassen zorgt. Bij mij in ieder geval niet.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Het scherm is overigens wel van plastic dus een screen protector is eigenlijk altijd wel aan te raden als je 'm niet 100% docked gebruikt.

[ Voor 15% gewijzigd door CyBeR op 23-10-2017 20:52 ]

• Cardwizard
meesje schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:43:
[...]

Of bedoel je dat het echt zo snel krast. Dat kunnen anderen beter beoordelen. Ik krijg als het goed is pas vrijdag mijn Switch. Ik zal in ieder geval met veel beleid de switch in en uit het dock halen.
Met kids is ‘met veel beleid’ misschien niet mogelijk... ;-)
Ik bedoel of het snel krast (was niet echt duidelijk)

In eerste instantie zal de Switch niet veel het huis verlaten dus dat zal allemaal wel meevallen, alleen las ik regelmatig dat het dock kon krassen, ik zal de aapjes de Switch niet laten docken dan

Ben zelf niet zo van de screenprotectors, de meeste verpesten het beeld aardig is mijn ervaring

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:49

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Voor iedereen die Super Mario Odyssey voor weinig wil kopen. Bij de Wehkamp is de game nu 44,50 (gratis verzenden) met de kortingscode FASHION

Link: https://www.wehkamp.nl/sp...witch/C25_E88_E88_219951/

• Thomas
  • Niet online
Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:55:
[...]

Ik bedoel of het snel krast (was niet echt duidelijk)

In eerste instantie zal de Switch niet veel het huis verlaten dus dat zal allemaal wel meevallen, alleen las ik regelmatig dat het dock kon krassen, ik zal de aapjes de Switch niet laten docken dan

Ben zelf niet zo van de screenprotectors, de meeste verpesten het beeld aardig is mijn ervaring
Eens qua screenprotectors, maar heb er toch wel 1. Ben voor een plastic geval gegaan omdat glas gewoon te zichtbaar is;

Deze is zo goed als onzichtbaar;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/X1Fgx4cegMXGqt2crdTJ343X/medium.jpg
(klikbaar)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vpEPDTqAP8TRLkKDWYDfmCjw/medium.jpg

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

LoeiOrdinair schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:58:
Voor iedereen die Super Mario Odyssey voor weinig wil kopen. Bij de Wehkamp is de game nu 44,50 (gratis verzenden) met de kortingscode FASHION

Link: https://www.wehkamp.nl/sp...witch/C25_E88_E88_219951/
Is niet al 20x genoemd of zo, lees gewoon rustig niet mee.

• Cardwizard
@Thomas en beïnvloed dat het beeld nog of valt dat mee? (Welke is het trouwens?)

Hoe heb je de joycons zo gekregen? Covers of stickers (wat schijnbaar ook geen goed plan is)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Gele Joy-con kun je gewoon kopen: https://www.coolblue.nl/p...tch-joy-con-set-geel.html

• Thomas
  • Niet online
Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:05:
@Thomas en beïnvloed dat het beeld nog of valt dat mee? (Welke is het trouwens?)

Hoe heb je de joycons zo gekregen? Covers of stickers (wat schijnbaar ook geen goed plan is)
Beeld wordt niet echt beïnvloed nee. Het is een Hori Protective Filter (niet de Premium Protective Filter, die laat namelijk los). Joycons zijn gewoon originele dingen, een neon gele rechts en een neon blauwe links :p.

• Cardwizard
Lol die Switch accessoires zijn goed aan de prijs, ik wacht eerst af of het gamen met de joycons te doen is en anders begin ik met een pro controller denk ik

Kan in ieder geval niet wachten om weer een Nintendo te hebben staan

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

De Switch Pro Controller is wel echt de shit.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-12 21:26
Pannekoek_NL schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:20:
[...]

Ik ben zelf vrijdag even in Eindhoven en dus pas ergens in de middag thuis. Postbode is hier altijd rond 12.00. Maar wordt het pakketje van Wehkamp gewoon door de bus gedaan wanneer je niet thuis bent? Of afgegeven bij de buren? Of moet ik er echt voor tekenen. Want dit is wel een goede aanbieding.

[ Voor 7% gewijzigd door GovertNL op 23-10-2017 21:22 ]

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Respectievelijk 65 (inclusief verzendkosten) en 60 euro. Nou vooruit. Ik wil later nog een 2de pro, dan bestel ik 'm bij één van die 2. Wel jammer dat dat altijd alleen voor de standaard controllers geldt, de andere varianten blijven net zo duur.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Ook maar ff via Wehkamp Mario Oddysey besteld.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-12 21:26
CyBeR schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:20:
De Switch Pro Controller is wel echt de shit.
Ja ik zou echt niet zonder dat ding kunnen. En heb dat ding tijdens de launch ook nog eens kunnen scoren voor 45 euro. De prijzen zijn daarna behoorlijk gestegen.

Heb Mario ook bij Wehkamp besteld en ervoor gekozen om bij een DHL-punt te laten bezorgen. Achteraf betalen en dan zie ik het wel of die daar vrijdag is. Anders annuleer ik hem en haal ik hem ergens anders. Want hoe dan ook, vrijdag zit die game in mijn Switch. _/-\o_

• BlackMage
Goede deal hoor :) Nintendo games worden zelden goedkoper. 9 van de 10 keer heb je bij release dankzij aanbiedingen een betere deal dan na 2-3 jaar :+

Ik heb zelf gebruik gemaakt van de GameMania "dump je crap" aanbieding. Ik heb zo SMO voor 19 euro, maar heb er twee PS4 games bij ingeleverd:
- Borderlands Handsome Collection. 200+ uur plezier van gehad, en bij een Humble Bundle voor 7 euro de games aan Steam toegevoegd :+
- Saints Row 4. Enorm van genoten, maar geen replay value en het ding kost nieuw 15 euro, voor als ik ooit besluit het weer te spelen :+ Dus die 20 euro korting steek ik lekker in mn zak :+

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:00:
Goede deal hoor :) Nintendo games worden zelden goedkoper. 9 van de 10 keer heb je bij release dankzij aanbiedingen een betere deal dan na 2-3 jaar :+

Ik heb zelf gebruik gemaakt van de GameMania "dump je crap" aanbieding. Ik heb zo SMO voor 19 euro, maar heb er twee PS4 games bij ingeleverd:
- Borderlands Handsome Collection. 200+ uur plezier van gehad, en bij een Humble Bundle voor 7 euro de games aan Steam toegevoegd :+
- Saints Row 4. Enorm van genoten, maar geen replay value en het ding kost nieuw 15 euro, voor als ik ooit besluit het weer te spelen :+ Dus die 20 euro korting steek ik lekker in mn zak :+
Ik heb een nog mooiere deal. Ik ga idd ook 2 oude PS4 games inruilen (uitgespeeld, of niet interessant meer) en ik heb nog een 15 euro kortingsbon van de GM. Dus uiteindelijk haal ik de game voor 4 euro :p

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:55:
[...]

Ik heb een nog mooiere deal. Ik ga idd ook 2 oude PS4 games inruilen (uitgespeeld, of niet interessant meer) en ik heb nog een 15 euro kortingsbon van de GM. Dus uiteindelijk haal ik de game voor 4 euro :p
Uiteindelijk betaal je €4 + 2 games + €15 kortingsbon :+

Ik heb em via Wehkamp voor €37 besteld en zou nog €5 korting achteraf extra krijgen (waarschijnlijk kortingsbon). Helaas vrijdag, zaterdag en zondag hele dagen werken en afspraken. Maar ach, hopelijk kan ik tussendoor alvast spelen.

Heb overigens een controller besteld via Gearbest (site zoals BangGood, AliExpress). Voor €17 lijkt het mij een prima draadloze controller. Als het bevalt haal ik er nog 3 bij voor multiplay games.

Het is deze controller (maar naam is dan net anders).

Anderen al ervaring met deze controller? Ze zijn vrij recent verschenen.

[ Voor 43% gewijzigd door ASNNetworks op 23-10-2017 23:13 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:55:
[...]

Goed geregeld :9

Je kan veel zeggen over de prijzen van GM maar met dit soort acties zijn ze best leuk _/-\o_
Zo had ik vorig jaar bijv Pokemon Sun en Moon voor weinig omdat ik games had ingeruild die ik uit de opheffingsverkoop van Dixons had gekocht voor 3 euro 8)7
ASNNetworks schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:06:
[...]

Uiteindelijk betaal je €4 + 2 games + €15 kortingsbon :+
Dat klopt... maar je kan jezelf wel met vertrouwen rijk rekenen:
- Een game met 15 euro kortingsbon bij GM is maar een paar euro goedkoper als elders. Dus tenzij je ze wil sponsoren ofzo gebruik je die bon niet, want dan ga je gewoon naar de MediaMarkt of je besteld bij YGZ.

- Die inruilgames zijn (als je het goed doet) nooit een keer 20 euro waard. Toch krijg je het er wel voor.

Dus als je met moeite die games op Marktplaats verkoopt voor een tientje en anders nooit die kortingsbon had gebruikt dan heeft hij dus SMO voor 4+10+10 euro. Hele goede deal toch :+

[ Voor 38% gewijzigd door BlackMage op 23-10-2017 23:13 ]

• Cardwizard
Ik heb best veel voor Mario Odyssey betaald -> 328 euro, kreeg er wel een gratis Switch bij :+

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-12 13:14
Thomas schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:46:
[...]

Krasjes ontkom je op termijn niet aan (althans, de behuizing is aardig krasgevoelig), maar ze vallen hier niet echt op. Geloof niet dat de dock trouwens voor krassen zorgt. Bij mij in ieder geval niet.
Deels mee eens, wij gaan beiden voorzichtig om met spullen maar de switch is de eerste handheld waar wij krassen op het scherm hebben.

Maar aangezien alles vanaf dag 1 een screenprotector heeft is dat geen probleem, en een nieuwe screenprotector is altijd goedkoper dan een nieuwe switch, overigens storen de krassen niet want ze zitten op het zwarte gedeelte van het scherm.

Qua krassen an sich zitten er een paar krasjes op de joy-cons maar dat is niet te voorkomen en eigenlijk niet eens zichtbaar.

• RayNbow

Verwijderd

GameCube VC coming soon? :+
of... Smash Bros Switch (4 DX)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2017 07:48 ]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:46
Ja ik mis nog wel echt een smash game op de switch:) zal er vast wel aankomen en ben voorlopig wel ff zoet nog met games die ik al heb en Mario maar is toch wel de ultieme game voor met vrienden te spelen naast mario kart

Playstation 5

Verwijderd

Stylze schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 07:55:
Ja ik mis nog wel echt een smash game op de switch:) zal er vast wel aankomen en ben voorlopig wel ff zoet nog met games die ik al heb en Mario maar is toch wel de ultieme game voor met vrienden te spelen naast mario kart
Smash is wel de grootste online game van Nintendo. Ik denk dat ze wachten op de release van Switch Online volgend jaar. Ik denk dat Smash vrij snel daarna komt. (Mijn vermoeden, gebaseerd op helemaal niks)

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 07:58:
[...]

Smash is wel de grootste online game van Nintendo. Ik denk dat ze wachten op de release van Switch Online volgend jaar. Ik denk dat Smash vrij snel daarna komt. (Mijn vermoeden, gebaseerd op helemaal niks)
Smash, Mario Party,

Een beetje de "echte" samenspelletjesavond games van vroegâh

Doe mij maar :9~ O+

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Ik heb gisteren een Switch bij de mediamarkt + Super Mario Odyssey weten te bemachtigen voor €333. Die komt als het goed is vrijdag binnen. Ik moet alleen nog een screenprotector aanschaffen. Iemand een idee welke het beste is van die je in Nederland kunt kopen. Zat zelf te denken aan deze: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
aangezien die aardig positief gereviewd is. Iemand ervaring met bovenstaande screenprotector/tips welke ik zou moeten aanschaffen?

[ Voor 3% gewijzigd door Klaasy99 op 24-10-2017 08:06 ]

• Magic
  • Niet online
Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:03:
Ik heb gisteren een Switch bij de mediamarkt + Super Mario Odyssey weten te bemachtigen voor €333. Die komt als het goed is vrijdag binnen. Ik moet alleen nog een screenprotector aanschaffen. Iemand een idee welke het beste is van die je in Nederland kunt kopen. Zat zelf te denken aan deze: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
aangezien die aardig positief gereviewd is. Iemand ervaring met bovenstaande screenprotector/tips welke ik zou moeten aanschaffen?
Die heb ik volgens mij ook, alhoewel er bij mij uitsparingen in zitten voor de speakers Dat is op deze plaatjes niet goed te zien, dus helemaal zeker weten of het dezelfde revisie is durf ik niet te zeggen.

Ik ben er heel tevreden over, Het geeft wat dikte, maar past nog prima in het dock. Het geeft wat stevigheid aan het scherm, wat een plastic folie een stuk minder zou doen. Het touchscreen werkt nog perfect.

• Klaasy99
Magic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:11:
[...]

Die heb ik volgens mij ook, alhoewel er bij mij uitsparingen in zitten voor de speakers Dat is op deze plaatjes niet goed te zien, dus helemaal zeker weten of het dezelfde revisie is durf ik niet te zeggen.

Ik ben er heel tevreden over, Het geeft wat dikte, maar past nog prima in het dock. Het geeft wat stevigheid aan het scherm, wat een plastic folie een stuk minder zou doen. Het touchscreen werkt nog perfect.
Klinkt goed! Valt de screenprotector heel erg op als je in handheld mode speelt? En geeft de screenprotector bubbeltjes? (hier kan ik me namelijk heel erg aan irriteren :) )

• Magic
  • Niet online
Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:15:
[...]

Klinkt goed! Valt de screenprotector heel erg op als je in handheld mode speelt? En geeft de screenprotector bubbeltjes? (hier kan ik me namelijk heel erg aan irriteren :) )
Als je er goed naar kijkt dan zie je natuurlijk dat het scherm iets dikker is, verder merk je er niets van. Spiegelingen zijn ook niet meer aanwezig dan wanneer je zonder zou spelen. Als je het scherm goed stofvrij maakt en juist positioneert krijg je geen bubbeltjes. Sowieso is de kans op bubbeltjes een stuk minder dan met een plastic folie. Dat positioneren komt overigens wel vrij nauw, hij past echt perfect. Zelf heb ik hem aan de rechterkant een halve millimeter te ver naar buiten, dan zie je langs de rand net een klein bubbeltje, ik stoor me er niet genoeg aan om het risico te lopen dat er stof onder komt als ik hem los haal :)

• Pannekoek_NL
GovertNL schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:22:
[...]

Ik ben zelf vrijdag even in Eindhoven en dus pas ergens in de middag thuis. Postbode is hier altijd rond 12.00. Maar wordt het pakketje van Wehkamp gewoon door de bus gedaan wanneer je niet thuis bent? Of afgegeven bij de buren? Of moet ik er echt voor tekenen. Want dit is wel een goede aanbieding.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het pakketpost is en ze het bij de buren afgeven wanneer je niet thuis bent. Pin me hier niet op vast want ik kan het niet terug vinden ;)

Dit staat overigens bij Mijn Bestelling:

De bezorging
Zo gaat het gebeuren.

Met de pakketpost
Een deel van je bestelling wordt later geleverd, zodra je bestelling klaar is voor verzending nemen we contact met je op.

Het betreft de volgende artikelen:
1 x Super Mario Odyssey (Switch)

Het later leveren is natuurlijk vanwege de release date op vrijdag.

[ Voor 3% gewijzigd door Pannekoek_NL op 24-10-2017 08:19 ]

• Klaasy99
Magic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:19:
[...]

Als je er goed naar kijkt dan zie je natuurlijk dat het scherm iets dikker is, verder merk je er niets van. Spiegelingen zijn ook niet meer aanwezig dan wanneer je zonder zou spelen. Als je het scherm goed stofvrij maakt en juist positioneert krijg je geen bubbeltjes. Sowieso is de kans op bubbeltjes een stuk minder dan met een plastic folie. Dat positioneren komt overigens wel vrij nauw, hij past echt perfect. Zelf heb ik hem aan de rechterkant een halve millimeter te ver naar buiten, dan zie je langs de rand net een klein bubbeltje, ik stoor me er niet genoeg aan om het risico te lopen dat er stof onder komt als ik hem los haal :)
Oké super, bedankt voor de snelle reactie! Denk dat ik die dan ga halen. Als ik 'm gelijk op de Switch doe zodra ik deze uit de doos haal, dan zou er niet al te veel stof op het scherm van de Switch moeten zitten.

• Mar.tin
Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:21:
[...]

Oké super, bedankt voor de snelle reactie! Denk dat ik die dan ga halen. Als ik 'm gelijk op de Switch doe zodra ik deze uit de doos haal, dan zou er niet al te veel stof op het scherm van de Switch moeten zitten.
Kijk voor het gemak even wat filmpjes over het aanbrengen van een (glazen) protector.

Daarnaast, neem de tijd voor het aanbrengen, zorg dat alles goed stofvrij is, zorg dat je het doet in een ruimte die van zichzelf weinig stoffig is. Trek geen kleding aan waar je statisch van wordt.

En allerbelangrijkste: NEEM DE TIJD
offtopic:
jaja ik weet dat ik dat al gezegd heb

Ik garandeer je dat het je tevredenheid verhoogt. :) Hoeveel mensen ik al niet voorbij heb zien komen die vloekend over hun protector hun verhaal doen, terwijl bij deze dingen de voorbereiding 99% van het werk is, en het (recht) plakken de overige 3,14% O+
Magic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:19:
[...]

Als je van dat brede inpakplakband hebt, kun je hem er altijd afhalen, stofjes eraf halen, en opnieuw plakken. *eigen risico* O+

Maar zo heb ik reeds enkele protectors verhuisd van device (1x iPhone 1x iPad die omgeruild werden binnen garantie)

[ Voor 34% gewijzigd door Mar.tin op 24-10-2017 08:29 ]

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:16
GovertNL schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:22:
Wehkamp verstuurt via DHL, dus hoe laat de bode van PostNL langskomt is niet relevant. Op je vragen heb ik geen antwoord, als ik daar wat bestel laat ik het altijd bij de Formido bezorgen.

• Klaasy99
Mar.tin schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:25:
[...]

Kijk voor het gemak even wat filmpjes over het aanbrengen van een (glazen) protector.

Daarnaast, neem de tijd voor het aanbrengen, zorg dat alles goed stofvrij is, zorg dat je het doet in een ruimte die van zichzelf weinig stoffig is. Trek geen kleding aan waar je statisch van wordt.

En allerbelangrijkste: NEEM DE TIJD
offtopic:
jaja ik weet dat ik dat al gezegd heb

Ik garandeer je dat het je tevredenheid verhoogt. :) Hoeveel mensen ik al niet voorbij heb zien komen die vloekend over hun protector hun verhaal doen, terwijl bij deze dingen de voorbereiding 99% van het werk is, en het (recht) plakken de overige 3,14% O+
Hahaha oké, bedankt voor tips, ben ik ook zeker van plan, aangezien ik de screenprotector er wel goed op wil hebben zitten (beetje perfectionisme mag wel toch? :P )

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:11
@Klaasy99
Misschien als extra tip, mijn bigben glazen protector wilde ik een hoekje van optillen omdat er een klein licht belletje tussen zat maar blijkbaar is de 'plaklaag' nogal kwetsbaar waardoor deze een stukje 'dubbel' sloeg. Met als effect dat het hele hoekje nu niet meer op het scherm zit (alsof er lucht tussen zit) omdat er een kleine verdikking is :(

Gelukkig niet over het zwarte deel van het scherm heen maar toch een lichte irritatie. Waarschijnlijk was het lucht belletje (dat overigens wel op het beeld zat) vanzelf wel weggetrokken.

• Klaasy99
DukeBox schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:22:
@Klaasy99
Misschien als extra tip, mijn bigben glazen protector wilde ik een hoekje van optillen omdat er een klein licht belletje tussen zat maar blijkbaar is de 'plaklaag' nogal kwetsbaar waardoor deze een stukje 'dubbel' sloeg. Met als effect dat het hele hoekje nu niet meer op het scherm zit (alsof er lucht tussen zit) omdat er een kleine verdikking is :(

Gelukkig niet over het zwarte deel van het scherm heen maar toch een lichte irritatie. Waarschijnlijk was het lucht belletje (dat overigens wel op het beeld zat) vanzelf wel weggetrokken.
Aha, bedankt voor de tip! Niet optillen dus.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-12 22:08
Mar.tin schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:25:
[...]

Dus naakt in je badkamer nadat je de kraan 10 minuten op standje '3e graads brandwonden' heb gezet en daarna de stoom de stof heeft doen neerdwarrelen.

Mijn zoon van 7 heeft afgelopen weekend het verhaal van Lego City Undercover uitgespeeld. Hij heeft het helemaal zelf gedaan af en toe moest ik helpen, maar ben een trotse gamepappa.

Trouwens een geniaal spel Lego City undercover.

[ Voor 17% gewijzigd door Lanithro op 24-10-2017 09:36 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

• Klaasy99
Lanithro schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:29:
[...]

Dus naakt in je badkamer nadat je de kraan 10 minuten op standje '3e graads brandwonden' heb gezet en daarna de stoom de tof heeft doen neerdwarrelen.
Dat lijkt me een puik plan :P :P

• Mar.tin
Lanithro schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:29:
[...]

Dus naakt in je badkamer nadat je de kraan 10 minuten op standje '3e graads brandwonden' heb gezet en daarna de stoom de stof heeft doen neerdwarrelen.
Vergeet je niet te aarden O+ Je aluhoedje op te zetten, en een ijzerdraadje rond je snkkl :+

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-12 22:08
Mar.tin schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:37:
[...]

Vergeet je niet te aarden O+ Je aluhoedje op te zetten, en een ijzerdraadje rond je snkkl :+
Dat aarden doen we middels het ijzerdraadje.

Yavu Steam Profile Lanithro

Verwijderd

@Klaasy99

Meestal kun je die bellen met een creditcard oid wegdrukken, of inderdaad een dagje wachten.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:11
Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:25:
Aha, bedankt voor de tip! Niet optillen dus.
Optillen kan wel, maar niet door iets onder het glas te 'schuiven' (ik gebruikte het plastic velletje dat op de de glazen screen protector zat). Iets óp het scherm plakken, een van de bijgeleverde 'alignment' stickers of gewoon een zuignapje zal probleemloos werken.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
@Klaasy99

Ik heb exact hetzelfde. Maar omdat het vrij klein is, vind ik het niet storend. Dus ik laat het lekker zo.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:11
Zerora schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:53:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Maar omdat het vrij klein is, vind ik het niet storend. Dus ik laat het lekker zo.
Idem hierzo, maar zit alleen op de zwarte rand om het scherm dus het stoort niet echt.

// TODO: Schrijf een signature

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-12 11:02
Die FASHION code bij Wehkamp doet het niet (meer) btw

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-12 13:09

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Discussie over bestel proces etc afgesplitst naar het juiste topic, zie topic warning

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Magic
  • Niet online
De halloween sale lijkt behoorlijk tegen te vallen:
Axiom Verge (Thomas Happ Games) – $24.30 (10% off) was $27.00
Thimbleweed Park (Terrible Toybox) – $19.54 (15% off) was $22.99
The Binding of Isaac: Afterbirth+ (Nicalis) – $54.00 (10% off) was $60.00
Phantom Trigger (tinyBuild Games) – $11.25 (50% off) was $22.50
Severed (DrinkBox Studios) – $15.60 (20% off) was $19.50
GoNNER (Raw Fury) $11.04 (15% off) was $12.99
Disgaea 5 Complete (NIS America) – $74.96 (16% off) was $89.95
Dark White Music Episode: Rudymical (Flyhigh Works) – $8.99 (10% off) was $9.99
Shovel Knight: Treasure Trove (Yacht Club Games) – $26.00 (20% off) was $32.50
Shovel Knight: Specter of Torment (Yacht Club Games) $10.40 (20% off) was $13.00
Snake Pass (Sumo Digital Ltd) $13.00 (50% off) was $26.00
Don’t Knock Twice (Wales Interactive) – $12.79 (20% off) was $15.99
BUTCHER (Crunching Koalas) $12.00 (20% off) was $15.00
The Bridge (QuantumAstroGuild) – $11.25 (25% off) was $15.00
Lichtspeer: Double Speer Edition (Crunching Koalas) – $12.00 (20% off) was $15.00
Bulb Boy (Bulbware) $7.28 (30% off) was $10.40
Astro Bears Party (QubicGames) – $6.00 (20% off) was $7.50
Vaccine (Rainy Frog) – $9.10 (30% off) was $13.00
Cave Story+ (Nicalis) – $35.99 (10% off) was $39.99
Als dat enige indicatie is voor wat hier beschikbaar is, dan houd ik mijn geld mooi in de zak.

• RayNbow
RayNbow schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:03:
Nieuwe Xenoblade update met wat scenery gedurende de dag en nacht...
[afbeelding]
[afbeelding]

Als je echter goed oplet, zie je dat deze update eigenlijk ook een nieuwe Blade toont. De Blade draagt een groot boek en als je goed kijkt lijkt Rex ook twee boeken te dragen...

De vraag is hoe een boek als wapen gebruikt zal worden?

[afbeelding]

:+
En nu meer info over de Blade genaamd Shiki (zeer waarschijnlijk vernoemd naar 紙器, shiki, voor papierwaren):
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DM4pPurUEAE-Yuh.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/l4EoTeS7zuGbhRXzi/giphy.gif

• Klaasy99
Magic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:46:

[...]

Als dat enige indicatie is voor wat hier beschikbaar is, dan houd ik mijn geld mooi in de zak.
Dat val inderdaad aardig tegen, die paar euro meer of minder...

• Beakzz
Magic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:46:

[...]

Lol en dat voor een aangekondigde actie 8)7 :z :D

Snake pass is wel aardig voor dat geld. Voor de rest vooral games die eigenlijk al te duur in de markt gezet zijn of voor mij totaal niet boeiend zijn. Nu maar tegen beter weten in hopen dat het hier anders is. Heb wel interesse in Oceanhorn als die 30% afgeprijsd wordt.

• Cardwizard
Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:33:
[...]

Dat val inderdaad aardig tegen, die paar euro meer of minder...
Pas maar op met je “meer of minder” :X

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12 23:48

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

RayNbow schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:09:
[...]

En nu meer info over de Blade genaamd Shiki (zeer waarschijnlijk vernoemd naar 紙器, shiki, voor papierwaren):
[afbeelding]
[afbeelding]
:Y) :9 XC2 wordt zooooo vet!

Overigens: kunnen we hier met zn allen de afspraak maken (topicwarning) dat we bij Mario spoilers altijd de spoilertag zullen gebruiken, of anders in een apart topic? :>

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Pagina: 1 ... 104 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!