Dank! Ook gebruik van gemaakt.matthijst schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:18:
Bij Wehkamp Mario voor 44,50.
Met code FASHION
Zag verder op Tweakers nog geen prijzen behalve van bol.com.
Mooie prijs dit denk ik zo.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dank! Ook gebruik van gemaakt.matthijst schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:18:
Met code FASHION
Ja idem.. ik ook maar gehaald. prima zo.. :-) verder geen ervaring met Wehkamp voor wat betreft bezorging dus nu maar hopen dat ze vrijdag over de brug komen :-)Pannekoek_NL schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:20:
[...]
Dank! Ook gebruik van gemaakt.
Tot nu toe zelf altijd goede ervaringen mee gehad. Ook het achteraf betalen is een pluspunt vind ik, mocht er dan toch een probleem zijn bij de bezorgingAlcmaria schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:24:
[...]
Ja idem.. ik ook maar gehaald. prima zo.. :-) verder geen ervaring met Wehkamp voor wat betreft bezorging dus nu maar hopen dat ze vrijdag over de brug komen :-)
Inderdaad, ik moest hier vrijdagochtend toch even de stad in, dus had gepland hem even fysiek op te halen, maar voor 15 euro verschil toch maar even bij het dhl punt laten bezorgen. Hoop dat ze hem smorgens als eerste daar even er uit gooienAlcmaria schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:24:
[...]
Ja idem.. ik ook maar gehaald. prima zo.. :-) verder geen ervaring met Wehkamp voor wat betreft bezorging dus nu maar hopen dat ze vrijdag over de brug komen :-)
[ Voor 12% gewijzigd door Magic op 23-10-2017 08:40 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Bedankt voor de tip ! had Mario via bol.com voor 59,-, scheelt zeker !matthijst schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:18:
Met code FASHION
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Yup dat is geweldig jamfneed schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:52:
Net terug vanuit de states! Daar een hardcopy van CaveStory+ weten te bemachtigen! Blijft toch een lekker spelletje:)
Zag inderdaad ook stardew valley voorbij komen... Is dat nou zo geweldig?
Snap helemaal wat je bedoelt, want ik was ook helemaal klaar met het pixel art verhaal, maar dit is voor mij iig 1 van de uitzonderingen. Goed genoeg om me niet in de weg te zitten.Bigs schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:05:
Ik ken meerdere mensen die vrij veel tijd in Stardew Valley hebben gestoken, maar ik kan persoonlijk niet nog zo'n pixelart spel aan
We lezen niet meer een paar posts terug zie ik?outlandos schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:12:
Mario Odyssey is bij Wehkamp de dagaanbieding. Met kortingscode FASHION is hij 44,50 inclusief verzendkosten.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Niks mis mee met Pixelart, helemaal als het goed geïmplementeerd is. (Zoals in Stardew Valley)Beakzz schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:12:
[...]
Snap helemaal wat je bedoelt, want ik was ook helemaal klaar met het pixel art verhaal, maar dit is voor mij iig 1 van de uitzonderingen. Goed genoeg om me niet in de weg te zitten.
Ook al genoemd: meesje in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2"NeP2013 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:38:
bij MM een Switch + Mario voor 333!
Iedergeval besteld, mooie deal !NeP2013 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:38:
bij MM een Switch + Mario voor 333!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zelda? Wat is dat? :-)Mars18 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:45:
[...]
Iedergeval besteld, mooie deal !
Met kerst maar Zelda halen

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[ Voor 71% gewijzigd door Nieuwevolger op 23-10-2017 14:15 ]
Top! nuttige info, kon het zo snel niet vindenVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 07:29:
[...]
Europese games hebben op de Switch alle Europese talen (en vaak ook Japans).
Je kan het ook op de Duitse (of Franse, etc) website van Nintendo zien:
http://www.nintendo.de/Sp...-1173281.html#gameDetails
[...]
Het doosje zal echter wel in het Duits zijn.
Amazon.fr is digitaal 45 euro.CyBeRSPiN schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:28:
Was eigenlijk een digitale download van plan (want makkelijker te switchen), maar vind 15 euro te groot verschil voor dat gemak. Erg jammer dat je een cartridge niet offline kunt opslaan op je switch (maar zal wel met anti-piraterij te maken hebben).
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Jup. Of ze zouden een cartridge voor eeuwig aan een account moeten koppelen (zoals ze nu met downloads doen) maar dat vernietigd in één klap de tweedehands markt.CyBeRSPiN schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:28:
Was eigenlijk een digitale download van plan (want makkelijker te switchen), maar vind 15 euro te groot verschil voor dat gemak. Erg jammer dat je een cartridge niet offline kunt opslaan op je switch (maar zal wel met anti-piraterij te maken hebben).
in jp store is ie 48.34 volgens de bekende site:Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:23:
[...]
Jup. Of ze zouden een cartridge voor eeuwig aan een account moeten koppelen (zoals ze nu met downloads doen) maar dat vernietigd in één klap de tweedehands markt.
Verwijderd
Het maakt alleen geen enkel verschil met vroeger. Je kan nog steeds niet op meerdere Switches je aankopen spelen. Zelfs niet als je ze wil 'verdelen' (dus spel a op switch 1, spel b op switch 2), want je kan alleen alles incl je hele account overzetten.Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:40:
Eerder was een digitale aankoop toch gekoppeld aan het systeem waar je het op kocht? Dat is nu dus op account? Dat is wel een verbetering, anders zou ik nooit digitaal kopen bij Nintendo in ieder geval
Verwijderd
Alleen is het makkelijker om een enkel account over te zetten. Op de Wii U moest je altijd alle accounts overzetten. Maar ja, een aankoop is speelbaar op 1 systeem tegelijkertijd. Dit is niet anders bij de XBOX of PS4.BlackMage schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:49:
[...]
Het maakt alleen geen enkel verschil met vroeger. Je kan nog steeds niet op meerdere Switches je aankopen spelen. Zelfs niet als je ze wil 'verdelen' (dus spel a op switch 1, spel b op switch 2), want je kan alleen alles incl je hele account overzetten.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2017 18:54 ]
Dit is wel anders bij in ieder geval de PS4. Je kan op twee systemen tegelijk je ene aankoop spelen, zelfs tegen elkaar, online. Zonder onderhandse truukjes of hacks. Dat is gewoon hoe het werkt. (Kanttekening: Slechts 1 van de twee systemen kan het spel spelen zonder internet, de andere moet altijd internet hebben)Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:50:
[...]
Alleen is het makkelijker om een enkel account over te zetten. Op de Wii U moest je altijd alle accounts overzetten. Maar ja, een aankoop is speelbaar op 1 systeem tegelijkertijd. Dit is niet anders bij de XBOX of PS4.
Het is wel zo eerlijk, zo heb je geen financieel voordeel als je een spel in de eShop koopt, want een fysiek spel zou je nooit kunnen delen. Of anders zou je zo voor de hele wijk 1 spel kunnen kopen en Nintendo zou extreem veel inkomsten mislopen.
Hoe is het je gelukt te pre-orderen via Amazon.fr? Bij mij geeft hij aan dat het niet kan omdat ik vanuit NL bestel..
Frans adres ingevuld.josstie85 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:12:
[...]
Hoe is het je gelukt te pre-orderen via Amazon.fr? Bij mij geeft hij aan dat het niet kan omdat ik vanuit NL bestel..
[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 23-10-2017 19:24 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Mijn bestelbevestiging zegt dat het twee pakketten zijn. Ben benieuwd of ik het vrijdag af kan halen, want zie ineens geen voorraad meer op de MM site en de aanbieding is verwijderd. Volgens de site is alleen de grijze Switch nog te bestellen.matthijst schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:22:
[...]
Frans adres ingevuld.
Heb m nu wel geannuleerd, want Wehkamp...
Weet iemand of MM zelf een pakketje aanmaakt van een losse Switch plus Mario?
Had om 00:05 los gereserveerd (gekkenhuislogo stond voor beide artikelen), want aanbiedingspakket stond niet online. Prijs was dus ook nog niet verlaagd.
Vrijdag gewoon oppikken voor kortingsprijs?
Make lovecraft not warcraft.
De Britse? Controller is op dit moment ongeveer even duur (67,60 euro vs 59,85 pound), maar da's zonder verzendkosten.Thomas schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:20:
Vrijwel al mijn accessoires op Amazon gekocht hier, scheelde in de regel 10-20, en in het geval van de (losse) dock zelfs 30 euro.
SMO heb ik trouwens maar bij Game Mania ge pre-ordered, dan zit ik weer eens op genoeg punten voor zo'n waardebon, plus je krijgt er een cappy speld bij.
[ Voor 4% gewijzigd door Cardwizard op 23-10-2017 20:52 ]
Ben je een aap? Dan wel. Anders niet.Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:32:
Ik las her en der wel eens dat de dock snel voor krassen kan zorgen op de Switch, is dat echt zo erg?
Daarmee zeg je wel dat ik vooral mijn kinderen de Switch niet in het Dock moet laten plaatsen
Valt wel mee, maar je moet er wel een beetje voorzichtig mee zijn. De Switch heeft een plastic scherm en het dock heeft plastic geleiders die zorgen dat je je Switch makkelijk erin kan stoppen. Als je ruig bent dan kunnen die geleiders langs het scherm krassen. Dan krijg je dus krasjes aan de zijkant van je scherm.Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:32:
Ik las her en der wel eens dat de dock snel voor krassen kan zorgen op de Switch, is dat echt zo erg?
Je kunt toch zelf het beste beoordelen of je krassen erg vindt? Ik persoonlijk wel, maar een ander misschien weer niet.Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:32:
[ Voor 36% gewijzigd door meesje op 23-10-2017 20:47 ]
Duitsland en FrankrijkSméagol schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:27:
[...]
De Britse? Controller is op dit moment ongeveer even duur (67,60 euro vs 59,85 pound), maar da's zonder verzendkosten.
Krasjes ontkom je op termijn niet aan (althans, de behuizing is aardig krasgevoelig), maar ze vallen hier niet echt op. Geloof niet dat de dock trouwens voor krassen zorgt. Bij mij in ieder geval niet.meesje schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:43:
[...]
De reactie van CyBeR slaat natuurlijk nergens op, maar is wel grappig. En hij maakt wel een terecht punt.
Je kunt toch zelf het beste beoordelen of je krassen erg vindt? Ik persoonlijk wel, maar een ander misschien weer niet.
[ Voor 15% gewijzigd door CyBeR op 23-10-2017 20:52 ]
Ik bedoel of het snel krast (was niet echt duidelijk)meesje schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:43:
[...]
Je kunt toch zelf het beste beoordelen of je krassen erg vindt? Ik persoonlijk wel, maar een ander misschien weer niet.
Of bedoel je dat het echt zo snel krast. Dat kunnen anderen beter beoordelen. Ik krijg als het goed is pas vrijdag mijn Switch. Ik zal in ieder geval met veel beleid de switch in en uit het dock halen.
Met kids is ‘met veel beleid’ misschien niet mogelijk... ;-)
Eens qua screenprotectors, maar heb er toch wel 1. Ben voor een plastic geval gegaan omdat glas gewoon te zichtbaar is;Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:55:
[...]
Ik bedoel of het snel krast (was niet echt duidelijk)
In eerste instantie zal de Switch niet veel het huis verlaten dus dat zal allemaal wel meevallen, alleen las ik regelmatig dat het dock kon krassen, ik zal de aapjes de Switch niet laten docken dan
Ben zelf niet zo van de screenprotectors, de meeste verpesten het beeld aardig is mijn ervaring

Is niet al 20x genoemd of zo, lees gewoon rustig niet mee.LoeiOrdinair schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:58:
Voor iedereen die Super Mario Odyssey voor weinig wil kopen. Bij de Wehkamp is de game nu 44,50 (gratis verzenden) met de kortingscode FASHION
Link: https://www.wehkamp.nl/sp...witch/C25_E88_E88_219951/
Beeld wordt niet echt beïnvloed nee. Het is een Hori Protective Filter (niet de Premium Protective Filter, die laat namelijk los). Joycons zijn gewoon originele dingen, een neon gele rechts en een neon blauwe linksCardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:05:
@Thomas en beïnvloed dat het beeld nog of valt dat mee? (Welke is het trouwens?)
Hoe heb je de joycons zo gekregen? Covers of stickers (wat schijnbaar ook geen goed plan is)
Lol die Switch accessoires zijn goed aan de prijs, ik wacht eerst af of het gamen met de joycons te doen is en anders begin ik met een pro controller denk ikCyBeR schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:06:
Gele Joy-con kun je gewoon kopen: https://www.coolblue.nl/p...tch-joy-con-set-geel.html
Ik ben zelf vrijdag even in Eindhoven en dus pas ergens in de middag thuis. Postbode is hier altijd rond 12.00. Maar wordt het pakketje van Wehkamp gewoon door de bus gedaan wanneer je niet thuis bent? Of afgegeven bij de buren? Of moet ik er echt voor tekenen. Want dit is wel een goede aanbieding.Pannekoek_NL schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:20:
[...]
Dank! Ook gebruik van gemaakt.
[ Voor 7% gewijzigd door GovertNL op 23-10-2017 21:22 ]
Respectievelijk 65 (inclusief verzendkosten) en 60 euro. Nou vooruit. Ik wil later nog een 2de pro, dan bestel ik 'm bij één van die 2. Wel jammer dat dat altijd alleen voor de standaard controllers geldt, de andere varianten blijven net zo duur.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ja ik zou echt niet zonder dat ding kunnen. En heb dat ding tijdens de launch ook nog eens kunnen scoren voor 45 euro. De prijzen zijn daarna behoorlijk gestegen.CyBeR schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:20:
De Switch Pro Controller is wel echt de shit.
Verwijderd
Ik heb een nog mooiere deal. Ik ga idd ook 2 oude PS4 games inruilen (uitgespeeld, of niet interessant meer) en ik heb nog een 15 euro kortingsbon van de GM. Dus uiteindelijk haal ik de game voor 4 euroBlackMage schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:00:
Goede deal hoorNintendo games worden zelden goedkoper. 9 van de 10 keer heb je bij release dankzij aanbiedingen een betere deal dan na 2-3 jaar
Ik heb zelf gebruik gemaakt van de GameMania "dump je crap" aanbieding. Ik heb zo SMO voor 19 euro, maar heb er twee PS4 games bij ingeleverd:
- Borderlands Handsome Collection. 200+ uur plezier van gehad, en bij een Humble Bundle voor 7 euro de games aan Steam toegevoegd
- Saints Row 4. Enorm van genoten, maar geen replay value en het ding kost nieuw 15 euro, voor als ik ooit besluit het weer te spelenDus die 20 euro korting steek ik lekker in mn zak
Uiteindelijk betaal je €4 + 2 games + €15 kortingsbonVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:55:
[...]
Ik heb een nog mooiere deal. Ik ga idd ook 2 oude PS4 games inruilen (uitgespeeld, of niet interessant meer) en ik heb nog een 15 euro kortingsbon van de GM. Dus uiteindelijk haal ik de game voor 4 euro
[ Voor 43% gewijzigd door ASNNetworks op 23-10-2017 23:13 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Goed geregeldVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:55:
[...]
Ik heb een nog mooiere deal. Ik ga idd ook 2 oude PS4 games inruilen (uitgespeeld, of niet interessant meer) en ik heb nog een 15 euro kortingsbon van de GM. Dus uiteindelijk haal ik de game voor 4 euro
Dat klopt... maar je kan jezelf wel met vertrouwen rijk rekenen:ASNNetworks schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:06:
[...]
Uiteindelijk betaal je €4 + 2 games + €15 kortingsbon
[ Voor 38% gewijzigd door BlackMage op 23-10-2017 23:13 ]
Deels mee eens, wij gaan beiden voorzichtig om met spullen maar de switch is de eerste handheld waar wij krassen op het scherm hebben.Thomas schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:46:
[...]
Krasjes ontkom je op termijn niet aan (althans, de behuizing is aardig krasgevoelig), maar ze vallen hier niet echt op. Geloof niet dat de dock trouwens voor krassen zorgt. Bij mij in ieder geval niet.
Verwijderd
GameCube VC coming soon?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2017 07:48 ]
Playstation 5
Verwijderd
Smash is wel de grootste online game van Nintendo. Ik denk dat ze wachten op de release van Switch Online volgend jaar. Ik denk dat Smash vrij snel daarna komt. (Mijn vermoeden, gebaseerd op helemaal niks)Stylze schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 07:55:
Ja ik mis nog wel echt een smash game op de switch:) zal er vast wel aankomen en ben voorlopig wel ff zoet nog met games die ik al heb en Mario maar is toch wel de ultieme game voor met vrienden te spelen naast mario kart
Smash, Mario Party,Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 07:58:
[...]
Smash is wel de grootste online game van Nintendo. Ik denk dat ze wachten op de release van Switch Online volgend jaar. Ik denk dat Smash vrij snel daarna komt. (Mijn vermoeden, gebaseerd op helemaal niks)
[ Voor 3% gewijzigd door Klaasy99 op 24-10-2017 08:06 ]
Die heb ik volgens mij ook, alhoewel er bij mij uitsparingen in zitten voor de speakers Dat is op deze plaatjes niet goed te zien, dus helemaal zeker weten of het dezelfde revisie is durf ik niet te zeggen.Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:03:
Ik heb gisteren een Switch bij de mediamarkt + Super Mario Odyssey weten te bemachtigen voor €333. Die komt als het goed is vrijdag binnen. Ik moet alleen nog een screenprotector aanschaffen. Iemand een idee welke het beste is van die je in Nederland kunt kopen. Zat zelf te denken aan deze: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
aangezien die aardig positief gereviewd is. Iemand ervaring met bovenstaande screenprotector/tips welke ik zou moeten aanschaffen?
Klinkt goed! Valt de screenprotector heel erg op als je in handheld mode speelt? En geeft de screenprotector bubbeltjes? (hier kan ik me namelijk heel erg aan irriterenMagic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:11:
[...]
Die heb ik volgens mij ook, alhoewel er bij mij uitsparingen in zitten voor de speakers Dat is op deze plaatjes niet goed te zien, dus helemaal zeker weten of het dezelfde revisie is durf ik niet te zeggen.
Ik ben er heel tevreden over, Het geeft wat dikte, maar past nog prima in het dock. Het geeft wat stevigheid aan het scherm, wat een plastic folie een stuk minder zou doen. Het touchscreen werkt nog perfect.
Als je er goed naar kijkt dan zie je natuurlijk dat het scherm iets dikker is, verder merk je er niets van. Spiegelingen zijn ook niet meer aanwezig dan wanneer je zonder zou spelen. Als je het scherm goed stofvrij maakt en juist positioneert krijg je geen bubbeltjes. Sowieso is de kans op bubbeltjes een stuk minder dan met een plastic folie. Dat positioneren komt overigens wel vrij nauw, hij past echt perfect. Zelf heb ik hem aan de rechterkant een halve millimeter te ver naar buiten, dan zie je langs de rand net een klein bubbeltje, ik stoor me er niet genoeg aan om het risico te lopen dat er stof onder komt als ik hem los haalKlaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:15:
[...]
Klinkt goed! Valt de screenprotector heel erg op als je in handheld mode speelt? En geeft de screenprotector bubbeltjes? (hier kan ik me namelijk heel erg aan irriteren)
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het pakketpost is en ze het bij de buren afgeven wanneer je niet thuis bent. Pin me hier niet op vast want ik kan het niet terug vindenGovertNL schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:22:
[...]
Ik ben zelf vrijdag even in Eindhoven en dus pas ergens in de middag thuis. Postbode is hier altijd rond 12.00. Maar wordt het pakketje van Wehkamp gewoon door de bus gedaan wanneer je niet thuis bent? Of afgegeven bij de buren? Of moet ik er echt voor tekenen. Want dit is wel een goede aanbieding.
[ Voor 3% gewijzigd door Pannekoek_NL op 24-10-2017 08:19 ]
Oké super, bedankt voor de snelle reactie! Denk dat ik die dan ga halen. Als ik 'm gelijk op de Switch doe zodra ik deze uit de doos haal, dan zou er niet al te veel stof op het scherm van de Switch moeten zitten.Magic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:19:
[...]
Als je er goed naar kijkt dan zie je natuurlijk dat het scherm iets dikker is, verder merk je er niets van. Spiegelingen zijn ook niet meer aanwezig dan wanneer je zonder zou spelen. Als je het scherm goed stofvrij maakt en juist positioneert krijg je geen bubbeltjes. Sowieso is de kans op bubbeltjes een stuk minder dan met een plastic folie. Dat positioneren komt overigens wel vrij nauw, hij past echt perfect. Zelf heb ik hem aan de rechterkant een halve millimeter te ver naar buiten, dan zie je langs de rand net een klein bubbeltje, ik stoor me er niet genoeg aan om het risico te lopen dat er stof onder komt als ik hem los haal
Kijk voor het gemak even wat filmpjes over het aanbrengen van een (glazen) protector.Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:21:
[...]
Oké super, bedankt voor de snelle reactie! Denk dat ik die dan ga halen. Als ik 'm gelijk op de Switch doe zodra ik deze uit de doos haal, dan zou er niet al te veel stof op het scherm van de Switch moeten zitten.
Als je van dat brede inpakplakband hebt, kun je hem er altijd afhalen, stofjes eraf halen, en opnieuw plakken. *eigen risico*Magic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:19:
[...]
Als je er goed naar kijkt dan zie je natuurlijk dat het scherm iets dikker is, verder merk je er niets van. Spiegelingen zijn ook niet meer aanwezig dan wanneer je zonder zou spelen. Als je het scherm goed stofvrij maakt en juist positioneert krijg je geen bubbeltjes. Sowieso is de kans op bubbeltjes een stuk minder dan met een plastic folie. Dat positioneren komt overigens wel vrij nauw, hij past echt perfect. Zelf heb ik hem aan de rechterkant een halve millimeter te ver naar buiten, dan zie je langs de rand net een klein bubbeltje, ik stoor me er niet genoeg aan om het risico te lopen dat er stof onder komt als ik hem los haal
[ Voor 34% gewijzigd door Mar.tin op 24-10-2017 08:29 ]
Wehkamp verstuurt via DHL, dus hoe laat de bode van PostNL langskomt is niet relevant. Op je vragen heb ik geen antwoord, als ik daar wat bestel laat ik het altijd bij de Formido bezorgen.GovertNL schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:22:
Ik ben zelf vrijdag even in Eindhoven en dus pas ergens in de middag thuis. Postbode is hier altijd rond 12.00. Maar wordt het pakketje van Wehkamp gewoon door de bus gedaan wanneer je niet thuis bent? Of afgegeven bij de buren? Of moet ik er echt voor tekenen. Want dit is wel een goede aanbieding.
Hahaha oké, bedankt voor tips, ben ik ook zeker van plan, aangezien ik de screenprotector er wel goed op wil hebben zitten (beetje perfectionisme mag wel toch?Mar.tin schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:25:
[...]
Kijk voor het gemak even wat filmpjes over het aanbrengen van een (glazen) protector.
Daarnaast, neem de tijd voor het aanbrengen, zorg dat alles goed stofvrij is, zorg dat je het doet in een ruimte die van zichzelf weinig stoffig is. Trek geen kleding aan waar je statisch van wordt.
En allerbelangrijkste: NEEM DE TIJDofftopic:
jaja ik weet dat ik dat al gezegd heb
Ik garandeer je dat het je tevredenheid verhoogt.Hoeveel mensen ik al niet voorbij heb zien komen die vloekend over hun protector hun verhaal doen, terwijl bij deze dingen de voorbereiding 99% van het werk is, en het (recht) plakken de overige 3,14%
Aha, bedankt voor de tip! Niet optillen dus.DukeBox schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:22:
@Klaasy99
Misschien als extra tip, mijn bigben glazen protector wilde ik een hoekje van optillen omdat er een klein licht belletje tussen zat maar blijkbaar is de 'plaklaag' nogal kwetsbaar waardoor deze een stukje 'dubbel' sloeg. Met als effect dat het hele hoekje nu niet meer op het scherm zit (alsof er lucht tussen zit) omdat er een kleine verdikking is
Gelukkig niet over het zwarte deel van het scherm heen maar toch een lichte irritatie. Waarschijnlijk was het lucht belletje (dat overigens wel op het beeld zat) vanzelf wel weggetrokken.
Dus naakt in je badkamer nadat je de kraan 10 minuten op standje '3e graads brandwonden' heb gezet en daarna de stoom de stof heeft doen neerdwarrelen.Mar.tin schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:25:
[...]
Kijk voor het gemak even wat filmpjes over het aanbrengen van een (glazen) protector.
Daarnaast, neem de tijd voor het aanbrengen, zorg dat alles goed stofvrij is, zorg dat je het doet in een ruimte die van zichzelf weinig stoffig is. Trek geen kleding aan waar je statisch van wordt.
[ Voor 17% gewijzigd door Lanithro op 24-10-2017 09:36 ]
Dat lijkt me een puik planLanithro schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:29:
[...]
Dus naakt in je badkamer nadat je de kraan 10 minuten op standje '3e graads brandwonden' heb gezet en daarna de stoom de tof heeft doen neerdwarrelen.
Vergeet je niet te aardenLanithro schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:29:
[...]
Dus naakt in je badkamer nadat je de kraan 10 minuten op standje '3e graads brandwonden' heb gezet en daarna de stoom de stof heeft doen neerdwarrelen.
Dat aarden doen we middels het ijzerdraadje.Mar.tin schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:37:
[...]
Vergeet je niet te aardenJe aluhoedje op te zetten, en een ijzerdraadje rond je snkkl
Verwijderd
Meestal kun je die bellen met een creditcard oid wegdrukken, of inderdaad een dagje wachten.DukeBox schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:22:
@Klaasy99
Misschien als extra tip, mijn bigben glazen protector wilde ik een hoekje van optillen omdat er een klein licht belletje tussen zat maar blijkbaar is de 'plaklaag' nogal kwetsbaar waardoor deze een stukje 'dubbel' sloeg. Met als effect dat het hele hoekje nu niet meer op het scherm zit (alsof er lucht tussen zit) omdat er een kleine verdikking is
Gelukkig niet over het zwarte deel van het scherm heen maar toch een lichte irritatie. Waarschijnlijk was het lucht belletje (dat overigens wel op het beeld zat) vanzelf wel weggetrokken.
Optillen kan wel, maar niet door iets onder het glas te 'schuiven' (ik gebruikte het plastic velletje dat op de de glazen screen protector zat). Iets óp het scherm plakken, een van de bijgeleverde 'alignment' stickers of gewoon een zuignapje zal probleemloos werken.Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:25:
Aha, bedankt voor de tip! Niet optillen dus.
Ik heb exact hetzelfde. Maar omdat het vrij klein is, vind ik het niet storend. Dus ik laat het lekker zo.DukeBox schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:22:
@Klaasy99
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Idem hierzo, maar zit alleen op de zwarte rand om het scherm dus het stoort niet echt.Zerora schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:53:
[...]
Ik heb exact hetzelfde. Maar omdat het vrij klein is, vind ik het niet storend. Dus ik laat het lekker zo.
// TODO: Schrijf een signature
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als dat enige indicatie is voor wat hier beschikbaar is, dan houd ik mijn geld mooi in de zak.Axiom Verge (Thomas Happ Games) – $24.30 (10% off) was $27.00
Thimbleweed Park (Terrible Toybox) – $19.54 (15% off) was $22.99
The Binding of Isaac: Afterbirth+ (Nicalis) – $54.00 (10% off) was $60.00
Phantom Trigger (tinyBuild Games) – $11.25 (50% off) was $22.50
Severed (DrinkBox Studios) – $15.60 (20% off) was $19.50
GoNNER (Raw Fury) $11.04 (15% off) was $12.99
Disgaea 5 Complete (NIS America) – $74.96 (16% off) was $89.95
Dark White Music Episode: Rudymical (Flyhigh Works) – $8.99 (10% off) was $9.99
Shovel Knight: Treasure Trove (Yacht Club Games) – $26.00 (20% off) was $32.50
Shovel Knight: Specter of Torment (Yacht Club Games) $10.40 (20% off) was $13.00
Snake Pass (Sumo Digital Ltd) $13.00 (50% off) was $26.00
Don’t Knock Twice (Wales Interactive) – $12.79 (20% off) was $15.99
BUTCHER (Crunching Koalas) $12.00 (20% off) was $15.00
The Bridge (QuantumAstroGuild) – $11.25 (25% off) was $15.00
Lichtspeer: Double Speer Edition (Crunching Koalas) – $12.00 (20% off) was $15.00
Bulb Boy (Bulbware) $7.28 (30% off) was $10.40
Astro Bears Party (QubicGames) – $6.00 (20% off) was $7.50
Vaccine (Rainy Frog) – $9.10 (30% off) was $13.00
Cave Story+ (Nicalis) – $35.99 (10% off) was $39.99
En nu meer info over de Blade genaamd Shiki (zeer waarschijnlijk vernoemd naar 紙器, shiki, voor papierwaren):RayNbow schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:03:
Nieuwe Xenoblade update met wat scenery gedurende de dag en nacht...
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je echter goed oplet, zie je dat deze update eigenlijk ook een nieuwe Blade toont. De Blade draagt een groot boek en als je goed kijkt lijkt Rex ook twee boeken te dragen...
De vraag is hoe een boek als wapen gebruikt zal worden?
[afbeelding]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dat val inderdaad aardig tegen, die paar euro meer of minder...Magic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:46:
De halloween sale lijkt behoorlijk tegen te vallen:
[...]
Als dat enige indicatie is voor wat hier beschikbaar is, dan houd ik mijn geld mooi in de zak.
Lol en dat voor een aangekondigde actieMagic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:46:
De halloween sale lijkt behoorlijk tegen te vallen:
[...]
Als dat enige indicatie is voor wat hier beschikbaar is, dan houd ik mijn geld mooi in de zak.
Pas maar op met je “meer of minder”Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:33:
[...]
Dat val inderdaad aardig tegen, die paar euro meer of minder...
RayNbow schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:09:
[...]
En nu meer info over de Blade genaamd Shiki (zeer waarschijnlijk vernoemd naar 紙器, shiki, voor papierwaren):
[afbeelding]
[afbeelding]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq