Haters everywhere but I don’t really care
Bij mij duurde het een week (scheurtje bij aan/uit knop).Dagg schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:18:
Zijn er mensen die hun Switch hebben opgestuurd voor reparatie en hoe lang duurde het voor je hem terug had?
Ik wil de mijne opsturen naar Nintendo. Speel sinds deze week voor het eerst in dock mode en de Joy-Cons hebben toch problemen. Daarbij komt dat bij de aanuitknop de behuizing gescheurd is. Allemaal bekende problemen zoals jullie lezen.
Ik wil hem echter voor mijn vakantie weer terug hebben. Als ik te lang moet wachten dan stuur ik hem wel op na de vakantie. Iemand een indicatie?
En dit vind ik wel jammer want wat wil ik dit spel graag op de Switch:
http://www.nintendolife.c...to_nintendo_switch_honest
Wat inhoud dan: als je de video direct van de Switch aftrekt is de kwaliteit een stuk beter.
[ Voor 167% gewijzigd door Ampix op 19-10-2017 11:07 ]
Maar om nou elke keer die MicroSD er uit te moeten halen...Ampix schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:03:
edit: dit was al gepost
Wat inhoud dan: als je de video direct van de Switch aftrekt is de kwaliteit een stuk beter.
[video]
Als ik hem wil bestellen geeft hij aan dat ik vanuit NL bestel en dat het dan niet kan om geografische redenen. Kan ik hier nog omheen of wordt het gewoon via de NL eShop kopen?matthijst schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:53:
Super Mario digitaal. 45 euro:
https://www.amazon.fr/gp/..._detailpage?ie=UTF8&psc=1
Als je een creditcard hebt kan je hem via de Zuid-Afrikaanse eShop kopen. Splatoon 2 en ARMS kosten daar 42 euro dus ik gok dat Odyssey hetzelfde zal zijn.josstie85 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:14:
[...]
Als ik hem wil bestellen geeft hij aan dat ik vanuit NL bestel en dat het dan niet kan om geografische redenen. Kan ik hier nog omheen of wordt het gewoon via de NL eShop kopen?
Wordt hoog tijd dat de Switch bestanden kan delen via netwerk of clouddiensten als Dropbox, Google Drive, Microsoft OneDrive, Apple iCloud, OwnCloud etc....Thomas schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:10:
[...]
Maar om nou elke keer die MicroSD er uit te moeten halen...
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Deze ziet er zo mooi uit. Die komt er zeker wel bij in mn collectie
[ Voor 29% gewijzigd door Zerora op 19-10-2017 12:01 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Hoe stop je 'm nog in je dock dan?matthijst schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:49:
Nadeel van losse cartridges; liggen nooit op de plek waar ik op dat moment met m'n Switch ben
En gebruik 'm alleen handheld
Cheap doosje:
https://www.ebay.com/itm/...ksid=p2057872.m2749.l2649
Dremel, dubbelzijdig tape:
[afbeelding]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Vraag mij eigenlijk meer hoe veilig die tape is. Niet dat je de behuizing of de opdruk van de Switch ermee beschadigd wanneer je hem er probeert eraf te halen.
Dock, wat is dat?
Gebruik ik nooit
Tape is van dat spul waar ze vloerbedekking mee vastplakken
Dat is wel een vrij permanente mod dan, en je kan het officiële docking station nooit meer gebruiken. Heftig, maar whatever works for you natuurlijkmatthijst schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:49:
[...]
Dock, wat is dat?
Gebruik ik nooit
Tape is van dat spul waar ze vloerbedekking mee vastplakken
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Hij kan gewoon een dock-dongle kopen en hem dan op z'n rug leggen! Met deze mod blijven de fans dan vrijSeroczynski schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:56:
[...]
Dat is wel een vrij permanente mod dan, en je kan het officiële docking station nooit meer gebruiken. Heftig, maar whatever works for you natuurlijk
Ik ken het niet, maar doet mij een beetje denken aan de Zelda genre, klopt dat enigzins?Zerora schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:23:
Actie RPG Moonlighter komt ook naar de Switch toe.
[video]
Deze ziet er zo mooi uit. Die komt er zeker wel bij in mn collectie![]()
Om mijn eigen vraag maar even te beantwoorden, Ja dus
Source: www.eurogamer.net/article...nlighter-coming-to-switchIt's all presented in a charmingly retro way that looks like, and looks to play a lot like, The Legend of Zelda: A Link to the Past, which is no bad thing at all.
[ Voor 31% gewijzigd door Gynnad op 19-10-2017 12:29 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
https://www.kickstarter.com/projects/digitalsun/moonlighter
"Our main inspirations are Rogue Legacy, The Binding of Isaac, The Legend Of Zelda: The Minish Cap, Studio Ghibli and Recettear."
Oké ik ben verkocht. Vanavond maar even pledgen (als dat nog kan).Zerora schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:36:
Het staat zelfs op hun Kickstarter pagina:
"Our main inspirations are Rogue Legacy, The Binding of Isaac, The Legend Of Zelda: The Minish Cap, Studio Ghibli and Recettear."
De joycons hebben trouwens ook een software update ontvangen.
Ik ben ook fan! Begreep dat hij op steam begin 2018 uitkomt, hopelijk op de Switch ook!Zerora schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:36:
Het staat zelfs op hun Kickstarter pagina:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Laten we eerst even beginnen met uberhaupt met bestanden delen over netwerk, via een eigen deelsysteem/email/Nintendo account. Zie ook geen reden om elke cloudprovider en z'n moeder te ondersteunen, dat doen de meeste devices nu al niet zonder smerige clients te installeren die constant batterij aan het eten zijn. Zo modern is Nintendo overigens niet, dus screen recording is al een stap die ik niet verwacht had.Zerora schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:20:
[...]
Wordt hoog tijd dat de Switch bestanden kan delen via netwerk of clouddiensten als Dropbox, Google Drive, Microsoft OneDrive, Apple iCloud, OwnCloud etc....
Dus hoog tijd? Mwah, nee. Een oplossing zou al direct naar YouTube/Twitch kunnen uploaden zijn. Dat kunnen andere consoles ook al, dus die techniek is er al.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2017 12:43 ]
Oh, stuur 'm naar mij dan ik kan er wel een extra gebruiken.
Al gesloopt en in zo'n minidockje gebouwdCyBeR schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:44:
[...]
Oh, stuur 'm naar mij dan ik kan er wel een extra gebruiken.
YouTube: Wireless Headphones Now Work on Switch - Docked & Undocked!
[ Voor 25% gewijzigd door outlandos op 19-10-2017 18:43 ]
Verwijderd
Getest:

Creative Sound Blaste Evo zx (en zxr)
Icm. Sennheiser 500 BT USB dongle (en USB-C naar USB-A adapter), wel verbinding met de koptelefoon maar geen geluid uit de Switch.
Icm. de CREATIVE BT-W2 zender (en dezelfde USB-C naar USB-A adapter) werkt perfect, en ik merk verder ook geen lag. (als die er al is)
Helaas merk ik wel wat lag in spellen als Tetris en andere "snelle" games. Lag die er duidelijk niet is wanneer ik dezelfde koptelefoon over 3.5mm aansluit. In Zelda gaf het geen probleem maar ik zou niet Splatoon op deze wijze willen spelen.
En waar beide koptelefoons USB audio ondersteunen, werkt het niet als ik ze direct op de Switch aansluit.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2017 20:52 ]
nieuws: Nintendo introduceert Switch-console met Nvidia Tegra-gpu - update
Ik weet dat ik zelf wel enthousiast was maar allemamaggies, wat een pessimisme daar! En wat hadden ze het fout
Volgens mij heeft niemand dit succes verwacht. Zelfs Nintendo heeft volgens mij een paar keer verschrikt in de spiegel gekeken van het overweldigende succes.
Ik ben trots op Nintendo, toch weer anders als de rest en met succes. De WiiU gaat volgende week naar de kamer van mijn zoontje, de switch komt prachtig beneden met Mario.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
'Super Mario Odyssey' Gets Another (Near) Perfect Review Score
Heb hier de switch voor gekocht! Weten jullie of er bij lancering van switch games zoals deze een aanbieding zal zijn bij MM. Hiervoor een PS4 gehad, weet dat bijvoorbeeld bij GTA5 deze bij MM op lanceerdatum te halen was voor EUR 45,-
Odyssey zal 55 zijn bij MMBlowFish schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:26:
Hopelijk geen dubbel post:
'Super Mario Odyssey' Gets Another (Near) Perfect Review Score![]()
![]()
Heb hier de switch voor gekocht! Weten jullie of er bij lancering van switch games zoals deze een aanbieding zal zijn bij MM. Hiervoor een PS4 gehad, weet dat bijvoorbeeld bij GTA5 deze bij MM op lanceerdatum te halen was voor EUR 45,-
Maar stel je gaat digitaal. Zit je ipv game cartridges met sd microcards. Want die zitten ook zo vol. Wel minder kaartjes als met de cartridges, maar toch.... dat kan ook snel oplopen als je kaartjes van 128 Gb of minder gebruikt en games tot over de 30 Gb gaan nodig hebben.Sagat schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:57:
En dat is waarom ik, helemaal op een handheld, groot voorstander ben van digital games ipv carts.
Dat heeft uiteraard ook zijn nadelen, maar bij mij wegen die niet op tegen de voordelen.
Maar wel mooi gedaan!
Toch
Ik denk dat je met de Switch niet anders kan dan met kaartjes slepen, zowel game als micro sd, of je moet een dure 400Gb sd kaart kopen. Dan alleen heeft volledig digitaal gaan zin mijns inziens.
[ Voor 13% gewijzigd door Turfschipper op 20-10-2017 01:26 ]
* RayNbow heeft een 256 gieg kaart erin gestopt. Pessimistisch gezien zijn dat 10 spellen. Zelf vind ik 't niet erg om langere singleplayer games fysiek aan te schaffen. Dat zijn games waarvan ik het kaartje voor een langere tijd in 't systeem laat zitten.Turfschipper schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 01:24:
[...]
Maar stel je gaat digitaal. Zit je ipv game cartridges met sd microcards. Want die zitten ook zo vol. Wel minder kaartjes als met de cartridges, maar toch.... dat kan ook snel oplopen als je kaartjes van 128 Gb of minder gebruikt en games tot over de 30 Gb gaan nodig hebben.
Toch
Ik denk dat je met de Switch niet anders kan dan met kaartjes slepen, zowel game als micro sd, of je moet een dure 400Gb sd kaart kopen. Dan alleen heeft volledig digitaal gaan zin mijns inziens.
Details van FE Warriors DLC bekend:
[ Voor 5% gewijzigd door RayNbow op 20-10-2017 07:04 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nog nooit van zo’n dergelijke actie gehoord, GTA V was echter wel op dat moment al uit op de PS3 en Xbox 360 dus misschien daarom deze actie?BlowFish schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:26:
Hopelijk geen dubbel post:
'Super Mario Odyssey' Gets Another (Near) Perfect Review Score![]()
![]()
Voor SMO zou ik lekker hier kijken
Een losse switch en fysieke Mario is goedkoper....
Nou ben ik voorstander van digitale games. Ook op de WiiU, kinderen raken wel eens wat kwijt / dvd's en kinderkrassen.....
De geleverde rode joycons zijn gewoon rood, geen Mario print of iets dergelijks.
Ik had iets beter moeten kijken.
deze opmerking is in retrospectief bijvoorbeeld hilarisch te noemenThomas schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:28:
Geinig, vorig jaar werd de Switch gerevealed, zit het T.net nieuwsbericht (of ja, de reacties) eens terug te lezen.
nieuws: Nintendo introduceert Switch-console met Nvidia Tegra-gpu - update
Ik weet dat ik zelf wel enthousiast was maar allemamaggies, wat een pessimisme daar! En wat hadden ze het fout!
Ik denk niet dat Nintendo zich momenteel druk maakt om support of kracht van het apparaat4 cores, ( de helft van xbox/ps4 ), 4gb geheugen, de helft van ps4/xboxone, gpu die waarschijnlijk maar de helft aan performance neer zet of 70%.
En dat in 2017.
Dat ding gaat geen support krijgen, het is nog erger dan de wii-u was in zijn tijd. die kon tenminste de oudere consoles bij benen, tot de nieuwere consoles uit kwamen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Er zou eigenlijk ook een beschermtasje bij moeten zitten, maar in Nederland (Europa?) zit deze niet meer in de bundel.DukeN schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:48:
Mmmm lekkere voordeel bundel heb ik.... Switch en een digitale Mario voor 389 bij de bol gekocht.
Nou ben ik voorstander van digitale games. Ook op de WiiU, kinderen raken wel eens wat kwijt / dvd's en kinderkrassen.....
De geleverde rode joycons zijn gewoon rood, geen Mario print of iets dergelijks.
Ik had iets beter moeten kijken.Maar goed gelukkig mag ik zeuren over een minder voordelige bundel.
https://www.bestbuy.com/s...n/5919905.p?skuId=5919905
[ Voor 8% gewijzigd door Skarloc op 20-10-2017 09:08 ]
Wel Mario-rood, niet Neon Red zoals de huidige controllers.DukeN schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:48:
Je kunt toch gewoon annuleren en een betere keus maken...DukeN schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:48:
Mmmm lekkere voordeel bundel heb ik.... Switch en een digitale Mario voor 389 bij de bol gekocht.
Ik had iets beter moeten kijken.Maar goed gelukkig mag ik zeuren over een minder voordelige bundel.
Media Markt is vrijwel altijd het goedkoopst op de releasedag van grote games. Vaak 44 euro, 48 euro of 55 euro. Laatste tijd helaas meestal 55 euro. Ik zie niet in waarom je dan voor 2 euro minder bij zo'n webshop zou bestellen. Voor 18:00 uur bestellen, retourneren moet je zelf betalen. Niet echt van deze tijd.Evernote schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:16:
[...]
Nog nooit van zo’n dergelijke actie gehoord, GTA V was echter wel op dat moment al uit op de PS3 en Xbox 360 dus misschien daarom deze actie?
Voor SMO zou ik lekker hier kijken
maar zelf een 128gb kaart is 4-5 spellen? dus 1 vs 5? En idd grote sp games kan je idd als nog op cart kopen natuurlijk. Of games waarbij je veracht ze te willen verkopen. Bij nintendo met hun wat verouderde beleid qua games aan consoles matchen kan ik me wel voorstellen dat je dat zou meenemen, een cartridge is natuurlijk iets wat altijd werkt zonder license transfer etc.Turfschipper schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 01:24:
[...]
Maar stel je gaat digitaal. Zit je ipv game cartridges met sd microcards. Want die zitten ook zo vol. Wel minder kaartjes als met de cartridges, maar toch.... dat kan ook snel oplopen als je kaartjes van 128 Gb of minder gebruikt en games tot over de 30 Gb gaan nodig hebben.
Toch
Maar voor mij is het prima dus.
10 second ninja DONE
PS/XBL: Nogne
Wat zijn de grote games dan? FIFA, Mario Kart, Rabbits enz komen bij mij allemaal niet boven de 7GB. (1tje iets hoger uit mijn hoofd)Sagat schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:44:
[...]
maar zelf een 128gb kaart is 4-5 spellen? dus 1 vs 5? En idd grote sp games kan je idd als nog op cart kopen natuurlijk. Of games waarbij je veracht ze te willen verkopen. Bij nintendo met hun wat verouderde beleid qua games aan consoles matchen kan ik me wel voorstellen dat je dat zou meenemen, een cartridge is natuurlijk iets wat altijd werkt zonder license transfer etc.
Maar voor mij is het prima dus.
Heb nu 16 games en 3 demo's er op staan en kom nog niet voorbij de 64GB dus voorlopig kan ik wel vooruit met de 200 GB kaart.
Haha preaching to the converted (coveted?) hereBeakzz schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:59:
[...]
Wat zijn de grote games dan? FIFA, Mario Kart, Rabbits enz komen bij mij allemaal niet boven de 7GB. (1tje iets hoger uit mijn hoofd)
Heb nu 16 games en 3 demo's er op staan en kom nog niet voorbij de 64GB dus voorlopig kan ik wel vooruit met de 200 GB kaart.
Maar was zelda niet meer dan 20gb ofzo?
Edit: 13,4gb.....bijna de helf dus....
Anyways, die heb ik op cart, met name omdat ik een cheap ass bastard was, op dat moment betekende het 15 euro besparen (70 euro bij dl uit de shop, en 55 euro bij mm) en nog geen sd card halen, wat niet vervelend was omdat ik de switch zelf al gekocht had.
Maar ik heb mariokart inmiddels als dl. Daarmee nog genoeg ruimte, maar kan me voorstellen dat ik als ik mario koop wel aardig tegen het limiet van ruimte van de storage in de switch zelf ga aanlopen.
Ik ga proberen mezelf in te houden, maar als ze dan met 10en gaan strooien in reviews wordt het toch wel lastig!
10 second ninja DONE
Alleen dan heb ik weer geen doosjes, en dat vind ik ook wat waard.. Denk dat dit de laatste console is waarbij ik fysieke games koop.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Tsja als je alle games hier haalt scheelt dat veel geld en de MediaMarkt klantenservice is nou ook niet iets om over naar huis te schrijven.joblamie schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:34:
[...]
Media Markt is vrijwel altijd het goedkoopst op de releasedag van grote games. Vaak 44 euro, 48 euro of 55 euro. Laatste tijd helaas meestal 55 euro. Ik zie niet in waarom je dan voor 2 euro minder bij zo'n webshop zou bestellen. Voor 18:00 uur bestellen, retourneren moet je zelf betalen. Niet echt van deze tijd.
Die prijzen die jij noemt van € 44 voor een release heb ik nog nooit gezien MM is in mijn ervaring juist duurder dan andere winkels.
Doosjes is idd leuk, maar mocht ik ooit echt al mijn games gaan uitstallen dan ga ik voor mijn digitale games wel hoesjes fixenSeroczynski schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:08:
Ik heb inmiddels een stuk of vijf games fysiek, en eerlijk gezegd zou ik deze toch graag digitaal hebben. Nadat ik gewend ben geraakt aan de 'luxe' van het switchen van andere eShop games, zoals Kingdom, Sonic Mania en Stardew Valley (die allen nog niet fysiek verkrijgbaar zijn voor de Switch) vind ik het wel een gedoe om te switchen met cartridges. Heb ze ook wel altijd bij de hand, maar toch.
Alleen dan heb ik weer geen doosjes, en dat vind ik ook wat waard.. Denk dat dit de laatste console is waarbij ik fysieke games koop.
Wereld op zijn kop, maar helemaal bij een (gedeeltelijk/voornamelijk
Helemaal omdat op dit moment (imho) de goede games of indies zijn (komen zeer wsl ook naar pc en/of andere platformen), of games die ook bij de volgende nintendo een nieuwe deel gaan krijgen en sooner or later vast wel een collectie release krijgen, ala mario all stars op snes of recent de zelda compilations op cube.
Ik denk dat het verschilt per MM, de 'mijne' in amersfoort is idd ook eigenlijk standaard 55 of meer.Evernote schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:18:
[...]
Tsja als je alle games hier haalt scheelt dat veel geld en de MediaMarkt klantenservice is nou ook niet iets om over naar huis te schrijven.
Die prijzen die jij noemt van € 44 voor een release heb ik nog nooit gezien MM is in mijn ervaring juist duurder dan andere winkels.
10 second ninja DONE
Neeeee, MM is op launch dag vaak echt wel goedkoper dan de meeste winkels. Bij PS4 en PC games zeker.Evernote schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:18:
[...]
Tsja als je alle games hier haalt scheelt dat veel geld en de MediaMarkt klantenservice is nou ook niet iets om over naar huis te schrijven.
Alleen als je een week later komt is de prijs vaak alweer omhoog gegooid.
Computer says no
Nee dat hoeft niet, maar kan het wel makkelijker maken. Ik heb er 4: nl, japan, us en zuid-afrika. Voor elk account heb ik een los profiel, dus als ik naar de za shop wil gebruik ik dat profiel. Elk profiel/nintendo account kan elk spel spelen. Je kan ook 1 profiel/account gebruiken. Als je iets in de za shop wil kopen moet je dan via de nintendo website je regio omzetten. Als je krediet hebt op je account (via een eshopkaart) verdwijnt dat als je van regio wisselt. Omdat het dus gedoe is om te wisselen en je krediet kan verliezen is het makkelijker om meerdere accounts te hebben.Nogne schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:57:
Als ik de TS goed begrijp heb ik dus meerdere Nintendo accounts nodig als ik games in een buitenlandse E-shop wil kopen? Kan ik met profiel A (eigen profiel + NL Nintendo account) op de Switch ook de games spelen van profiel B (zuid Afrikaans)? Als ik straks 6 profielen en 6 Nintendo accounts nodig heb dan betaal ik liever wat meer namelijk zodat alles onder 1 account.
Of dat het gedoe waard is moet je zelf beslissen. Ik vind het verschil groot genoeg en als je het eenmaal ingesteld hebt heb je er geen omkijken meer naar.
Overigens zou ik niet zoveel accounts hebben als ik het opnieuw kon doen: nl en za is genoeg. (En eigenlijk is de nl account ook niet echt nodig)
Die accounts zitten trouwens allemaal onder hetzelfde mailadres: voornaamachternaam@gmail.com, voornaam.achternaam@gmail.com etc. Dit omdat gmail die puntjes negeert maar nintendo niet.
Wellicht offtopic maar misschien handig, gmail negeert ook alles tussen een + teken en het apenstaartje.Ampix schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:44:
[...]
Die accounts zitten trouwens allemaal onder hetzelfde mailadres: voornaamachternaam@gmail.com, voornaam.achternaam@gmail.com etc. Dit omdat gmail die puntjes negeert maar nintendo niet.
Je kunt dus ook voornaamachternaam+zuidafrika@gmail.com en voornaamachternaam+nederland@gmail.com gebruiken
[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 20-10-2017 14:05 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
44 euro heb ik inderdaad ook nog niet gezien, maar wat de klantenservice betreft: dat maakt toch weinig uit als je een spelletje koopt?Evernote schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:18:
[...]
Goede tip. Bijvoorbeeld Mario Kart is een stuk goedkoper in Zuid-Afrika.Ampix schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:44:
[...]
Nee dat hoeft niet, maar kan het wel makkelijker maken. Ik heb er 4: nl, japan, us en zuid-afrika. Voor elk account heb ik een los profiel, dus als ik naar de za shop wil gebruik ik dat profiel. Elk profiel/nintendo account kan elk spel spelen. Je kan ook 1 profiel/account gebruiken. Als je iets in de za shop wil kopen moet je dan via de nintendo website je regio omzetten. Als je krediet hebt op je account (via een eshopkaart) verdwijnt dat als je van regio wisselt. Omdat het dus gedoe is om te wisselen en je krediet kan verliezen is het makkelijker om meerdere accounts te hebben.
Of dat het gedoe waard is moet je zelf beslissen. Ik vind het verschil groot genoeg en als je het eenmaal ingesteld hebt heb je er geen omkijken meer naar.
Overigens zou ik niet zoveel accounts hebben als ik het opnieuw kon doen: nl en za is genoeg. (En eigenlijk is de nl account ook niet echt nodig)
Ik zie dat in dat land Paypal niet beschikbaar is. Moet je dan opwaarderen met eshop kaartjes? Maakt het dan nog uit waar je die aanschaft?
Ja het scheelt een hoop geld. Ik heb voor een aankoop in ZA m’n creditcard gebruikt. eshop kaartjes werken zeker ook, maar ik weet niet of je die ergens online kan kopen. Je moet die namelijk in zuid afrikaanse rand kopen.Tha-PC-Legend schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:02:
[...]
Goede tip. Bijvoorbeeld Mario Kart is een stuk goedkoper in Zuid-Afrika.
Ik zie dat in dat land Paypal niet beschikbaar is. Moet je dan opwaarderen met eshop kaartjes? Maakt het dan nog uit waar je die aanschaft?
Ik heb geen ZA eshop kaartjes kunnen vinden. Werken prepaid cc's ook?Ampix schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:26:
[...]
Ja het scheelt een hoop geld. Ik heb voor een aankoop in ZA m’n creditcard gebruikt. eshop kaartjes werken zeker ook, maar ik weet niet of je die ergens online kan kopen. Je moet die namelijk in zuid afrikaanse rand kopen.
Weet ik niet. Probeer het en laat het ons weten? Stardew valley heeft daar een leuke prijs.Tha-PC-Legend schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:50:
[...]
Ik heb geen ZA eshop kaartjes kunnen vinden. Werken prepaid cc's ook?
Dat was ik niet, maar kan ik wel bevestigen. Heb twee games in de ZA-eShop gekocht met een NL-MasterCard.DukeN schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 08:08:
Volgens mij had iemand hier aangegeven dat je in de ZA shop ook kan betalen met een Nederlandse MasterCard creditcard. Toch?
Ik vraag me af wat ik meteen vanaf het begin nodig heb voor de jongens zodat ze er samen op kunnen gamen.
- Een Switch natuurlijk.
- Screenprotector, eentje van Aliexpress of een duurdere?
- Pro controller of pas later nodig om met zijn tweeen te kunnen spelen?
- Opberghoes of zit deze er al bij?
- Qua games zat ik aan Fifa 18, Mario Kart, Minecraf, 12 Switch en NBA Basketball en of Mario Odyssee te denken (ze krijgen niet alles hoor :-) ).
- Andere bescherming? of must haves ?
Ik kan niet veel zeggen over screenprotectors (gebruik er zelf geen), dus ik laat het over aan de anderen hier voor aanbevelingen.Mad_Manic schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:59:
De feestdagen komen eraan en wil een switch voor mijn kinderen (7jr en 5jr) kopen.
Ik vraag me af wat ik meteen vanaf het begin nodig heb voor de jongens zodat ze er samen op kunnen gamen.
- Een Switch natuurlijk.
- Qua games zat ik aan Fifa 18, Mario Kart, Minecraf, 12 Switch en NBA Basketball en of Mario Odyssee te denken (ze krijgen niet alles hoor :-) ).
Een opberghoes zit er niet bij en dat is zeker wel een must. Zelf heb ik deze:
(bol.com) Nintendo Carrying Case & Screen Protector - Switch
Hiervan komt ook een Mario versie van uit:
pricewatch unsorted: Nintendo Switch Carrying Case & Screen Protector (Super ...
Gelukkig krijg je eentje bij die case die RayNbow aanraadt. Die gebruik ik zelf ook en is vrijwel onzichtbaar. De meeste MediaMarkten kunnen hem er wel op zetten voor bedragje, maar zelf doen is ook niet super lastig.
ObviouslyMad_Manic schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:59:
De feestdagen komen eraan en wil een switch voor mijn kinderen (7jr en 5jr) kopen.
- Een Switch natuurlijk.
Ik heb zelf een glazen screenprotector van Aliexpress die het prima doet.- Screenprotector, eentje van Aliexpress of een duurdere?
Uhm je hebt 2 joycons waarmee met 2 spelers kunt spelen dus vraag me af of een Pro controller al nodig is.- Pro controller of pas later nodig om met zijn tweeen te kunnen spelen?
Zit er niet bij, maar wel handig voor het vervoer inderdaad. Heb zelf een Zelda PDP opberghoes daar kun je ook een stuk of 12 fysieke games in kwijt..- Opberghoes of zit deze er al bij?
Zou inderdaad Mario Kart 8 sowieso doen. Misschien Snipperclips nog toevoegen.- Qua games zat ik aan Fifa 18, Mario Kart, Minecraf, 12 Switch en NBA Basketball en of Mario Odyssee te denken (ze krijgen niet alles hoor :-) ).
Misschien een powerbank als ze veel in portable modus spelen- Andere bescherming? of must haves ?
[ Voor 18% gewijzigd door blmp op 21-10-2017 12:10 ]
Patient gamer
Wat gebeurt er eigenlijk met een glazen protector als de Switch op het scherm valt? Lijkt me nog meer schade opleveren met scherven dan een directe val op het plastic scherm.blmp schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:03:
[...]
Obviously
[...]
Ik heb zelf een glazen screenprotector van Aliexpress die het prima doet.
Mijn Switch leeft zonder bescherming en dat bevalt hem wel goed eigenlijk
Screenprotector is wel aan te raden. Zeker met kinderen. Die zullen lang niet altijd even voorzichting met de Switch omgaan. Zelfde geld eigenlijk voor de opberghoes.Mad_Manic schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:59:
- Een Switch natuurlijk.
- Qua games zat ik aan Fifa 18, Mario Kart, Minecraft, 12 Switch en NBA Basketball en of Mario Odyssee te denken (ze krijgen niet alles hoor :-) ).
Wat controller betreft, zou ik met kinderen eerder gaan voor een extra setje JoyCons dan een pro-controller. JoyCons zijn klein en dus ideaal voor kinderhanden. Voeg daarbij toe: een extra Joy Con Grip zodat je twee volwaardige controllers kunt maken.
Qua games is Mario Kart eigenlijk een must. Mario Odyssey ook. Fifa/NBA alleen als ze de sport ook tof vinden. 1 2 Switch kan leuk zijn ivm de minigames (game is echter wel prijzig voor wat het is). Kijk ook naar de LEGO spellen op de Switch, die zijn ook erg leuk voor kinderen. Minecraft is idd ook leuk (en leerzaam) voor de kids (let wel op: er zijn twee versies - Ikzelf zou persoonlijk voor Minecraft: Nintendo Switch Edition gaan ipv de Story versie).
De eShop games die de moeite waard zijn voor ze, zijn: Snipperclips (binnenkort komt er een uitgebreidere versie uit), Snake Pass, Overcooked en straks Rocket League.
Vrijwel alle games ik hier genoemd heb (met uitzondering van Snake Pass), zijn overigens ook games die ze met z'n tweeën of zelfs met vieren (met papa + mama of twee vriendjes) kunnen spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Zerora op 21-10-2017 14:51 ]
https://en-americas-suppo...ons/detail/qid/70605/kw/*
https://www.reddit.com/r/...e_400_usb_sound_problems/
Nog mensen die hier last van hebben?
Incl. Fire Emblem:Warriors en Splatoon 2 ...
PS: amiibo Chrome en Tiki (FE) liggen al in de vakken.
Dus geluid via TV ?? Geen probleem hier ... 4.0 liep gelijk binnen na aanzetten.FrozenPepper schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:01:
Sinds de 4.0 update heb ik geen geluid meer wanneer de Switch in de dock staat.
[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 21-10-2017 16:50 ]
Ik weet hoeveel je er voor betaald hebt, maar voor 4 euro meer dan de reguliere prijs van 329 euro heb je er volgende week ook Mario Odyssey bij.Goner schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:40:
Nou, naast onze Wii U staat nu ook een Switch .... we liepen even binnen bij MM en daar stonden echt stapels Switches. De verleiding was te groot.
Incl. Fire Emblem:Warriors en Splatoon 2 ...
PS: amiibo Chrome en Tiki (FE) liggen al in de vakken.
[...]
Dus geluid via TV ?? Geen probleem hier ... 4.0 liep gelijk binnen na aanzetten.
https://www.folderz.nl/be...-folder-72667.html#page=4
Binnen 14 dagen kun je het nog terug brengen. Of gewoon over praten en dan voor 4 euro Odyssey er bij krijgen.
Voor mij is dit eindelijk de aanbieding om voor een Switch te gaan. Odyssey is zelfs met een 10 beoordeeld door Edge (ze geven vrij weinig hoge beoordelingen).
Dat is een goede deal, helaas heb ik al een Switchmeesje schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:24:
[...]
Ik weet hoeveel je er voor betaald hebt, maar voor 4 euro meer dan de reguliere prijs van 329 euro heb je er volgende week ook Mario Odyssey bij.
Binnen 14 dagen kun je het nog terug brengen. Of gewoon over praten en dan voor 4 euro Odyssey er bij krijgen.
Voor mij is dit eindelijk de aanbieding om voor een Switch te gaan. Odyssey is zelfs met een 10 beoordeeld door Edge (ze geven vrij weinig hoge beoordelingen).
Ik heb Mario + Rabbids Kingdom Battle inmiddels gekocht en ik moet zeggen: Het stelt niet teleur! De Battles gaan veel dieper dan ik dacht maar zonder dat de systemen erachter veel te complex worden. En die Rabbids.. ach ik heb kleine kinderen dus ik snap de humor welrudyman85 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:14:
[...]
Zeker doen. Jammer dat ze geen Demo uit hebben gebracht, er zijn vast meerdere mensen die twijfelen over deze titel.
Kun je deze ook online bestellen bij de MediaMarkt? Kan de deal namelijk niet op de website vinden...Ik weet hoeveel je er voor betaald hebt, maar voor 4 euro meer dan de reguliere prijs van 329 euro heb je er volgende week ook Mario Odyssey bij.
De deals zijn pas vanaf maandag geldigKlaasy99 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:27:
[...]
Kun je deze ook online bestellen bij de MediaMarkt? Kan de deal namelijk niet op de website vinden...
Aha vandaar, bedankt voor de snelle reactie!
Thnx voor deze aanbieding, dat gaat hem wordenmeesje schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:24:
[...]
Ik weet hoeveel je er voor betaald hebt, maar voor 4 euro meer dan de reguliere prijs van 329 euro heb je er volgende week ook Mario Odyssey bij.
Het volgende: een extra joycon-set en de game ARMS. Gegarandeerd hilarische en competitieve multiplayer, zowel online (met 2'en tegelijk is mogelijk) als met z'n 4'en lokaal tegen elkaar.Mad_Manic schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:59:
- Een Switch natuurlijk.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Volgens mij is de prijs 333 voor de switch met Oddesy duurde kan helaas alleen het niet lezen wat er in het zwart onderstaatmeesje schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:24:
[...]
Gr
Martijn
Laat maar zo even goed gekeken en je hebt gelijk, mooie prijs voor de bundel.
Gr
[ Voor 6% gewijzigd door Desperado112 op 22-10-2017 08:11 ]
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Ik heb hem nu nog bij bol.com in de pre-order voor 389 maar dan kan ik die annuleren en de set bij de mediamarkt bestelllen.
Super Mario Odyssey komt vrijdag uit, ik ga er vanuit dat deze bundel dan pas in de winkel ligt.DukeN schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:44:
Iemand een idee of deze set bij de Mediamarkt online te bestellen is morgen? Of zijn dit van de lokkertjes die je alleen kan ophalen in de winkel waar er 5 van liggen...
Ik heb hem nu nog bij bol.com in de pre-order voor 389 maar dan kan ik die annuleren en de set bij de mediamarkt bestelllen.
Online weet ik niet, soms lijkt het alsof MM winkels en online 2 aparte bedrijven zijn
Beschik zelf pas de week erop over geld om er een te halen.
Online bestellen. Later laten leveren. Achteraf betalen?Raxious schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:35:
hoe groot is de kans dat de actie een week langer doorloopt? Als de game zelf pas vrijdag uit komt is die actie maar 2 dagen beschikbaar
Beschik zelf pas de week erop over geld om er een te halen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik raad je vooral aan even in het console budget topic te kijken.DukeN schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:44:
Iemand een idee of deze set bij de Mediamarkt online te bestellen is morgen? Of zijn dit van de lokkertjes die je alleen kan ophalen in de winkel waar er 5 van liggen...
Excuses ik heb verkeerd gelezen.
[ Voor 4% gewijzigd door Nieuwevolger op 22-10-2017 16:14 ]
Helaas nog niets, denk dat we het op de dag zelf zullen zien.Magic schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:48:
Kennelijk is er vanaf de 24e een Halloween sale in de e-shop. Is er al iets gelekt welke games hier aan meedoen, en hoeveel de korting bedraagt?
Denk niet dat we veel kunnen verwachten kwa korting, maar op een paar indie games zou wel leuk zijn.
Splatoon 2 is ook leuk met z'n tweeën (of vieren).Mad_Manic schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:59:
Splatoon 2 kan helaas niet split screen gespeeld worden, dus dan moet je meerdere consoles en games halen.Goner schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:29:
[...]
Splatoon 2 is ook leuk met z'n tweeën (of vieren).
Dat zijn het ookMizgala28 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:14:
[...]
Super Mario Odyssey komt vrijdag uit, ik ga er vanuit dat deze bundel dan pas in de winkel ligt.
Online weet ik niet, soms lijkt het alsof MM winkels en online 2 aparte bedrijven zijn
Bvd haha ;-)
Ps. Veel plezier alvast iedereen!
Op reddit kom ik ook al niet meer waar in zowat elk mario topic een spoiler in de titel staat.
[ Voor 13% gewijzigd door Turfschipper op 22-10-2017 18:08 ]
Heb net mijn 3D printer binnen dus ik ben als afleiding Mario en consorten aan het printenTurfschipper schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:06:
Mag ik alvast een vriendelijk verzoek in dienen? Wil graag nulkommanul spoilers van Mario hier lezen. gebruik aub een mario topic daarvoor. Wil niks weten, hoeveel werelden, welke werelden, de kleur van de broek van Yoshi.... alles voor je houden, gewoon complete Mario Radio stilte hier....
Bvd haha ;-)
Op reddit kom ik ook al niet meer waar in zowat elk mario topic een spoiler in de titel staat.
Pics!Beakzz schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:13:
[...]
Heb net mijn 3D printer binnen dus ik ben als afleiding Mario en consorten aan het printen
Dacht aanvankelijk dat je met 'archive' de update (lokaal?) kon archiveren en dan opnieuw downloaden, maar dat gaat dus niet met updates. Dus maar opnieuw de update gedownload. Nu staat van de oorspronkelijke 597MB er 66,5MB in system memory en 530MB op de sd kaart ?? Waarom niet alles op sd ? De update voor Fire Emblem staat wel helemaal op sd.
Vond de optie op de Wii U om updates etc. van/naar system en USB devices te kopiëren veel handiger.
[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 22-10-2017 18:38 ]
Ik ben nog nergens hier een Mario Odyssey topic gezien. Of kijk ik daar gewoon overheen?Turfschipper schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:06:
Mag ik alvast een vriendelijk verzoek in dienen? Wil graag nulkommanul spoilers van Mario hier lezen. gebruik aub een mario topic daarvoor. Wil niks weten, hoeveel werelden, welke werelden, de kleur van de broek van Yoshi.... alles voor je houden, gewoon complete Mario Radio stilte hier....
Bvd haha ;-)
Bijna vrijdag, kan niet wachten op deze titel.
Als ze af zijn laat ik wel wat zien. Zo ongeschuurd ziet het er niet uit
Met code FASHION
Thanks! Gelijk besteld en mijn Amazon UK bestelling geannuleerdmatthijst schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:18:
Bij Wehkamp Mario voor 44,50.
Met code FASHION
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Thanks. Had al gekeken maar geen rentepuntenwinkel-verhaal voor deze helaas.matthijst schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 00:18:
Bij Wehkamp Mario voor 44,50.
Met code FASHION
http://www.mediamarkt.nl/...3626.html?ga_query=switch
[ Voor 33% gewijzigd door Flozem op 23-10-2017 07:06 ]
Mario Kart is bij Amazon stukken goedkoper maar in het Duits trek ik dat niet
Verwijderd
Europese games hebben op de Switch alle Europese talen (en vaak ook Japans).Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 07:09:
Weet iemand trouwens of spellen uit Duitsland ook de Engelse taal hebben (of zelfs Nederlands)
Mario Kart is bij Amazon stukken goedkoper maar in het Duits trek ik dat niet
Je kan het ook op de Duitse (of Franse, etc) website van Nintendo zien:
http://www.nintendo.de/Sp...-1173281.html#gameDetails
Het doosje zal echter wel in het Duits zijn.Sprachen
Japanisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Spanisch, Niederländisch, Portugiesisch, Russisch
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2017 07:32 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!