Kaasje123 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:58:
[...]
Ik eigenlijk niet. Ik hoop dat ze nog een SSMB WIIu port/deluxe gaan uitbrengen volgend jaar maar ze lijken al hun energie in dit ene jaar te hebben gestoken qua toptitels. Hopelijk zit ik ernaast en wordt ik blij verrast.
Er zijn natuurlijk nog genoeg toptitels die Nintendo op de Switch kan uitbrengen naast wat er al aangekondigd is: F-Zero, 2D Mario, Super Mario Maker 2, Smash Bros, 2D / Topdown Zelda, MarioKart 9, Paper Mario, Mario Golf / Tennis / Strikers, Bayonetta 3, Advance / Battalion Wars, Golden Sun (echt dan spring ik een gat in de lucht

), Luigi's Mansion 3, Mario & Luigi RPG (daar mag echt een keer een console versie van komen, als ik heel eerlijk ben) en nog best veel meer.
Naast natuurlijk Pokémon en Metroid Prime 4, maar die zijn al aangekondigdEr is nog niets bekend, maar ik denk het niet. Het is al bijna november en dat betekent dat black friday (de dag waarop de Amerikanen hun kerstinkopen doen) om de hoek staat. Meestal zijn er geen Directs tussen Black Friday en Nieuw Jaar. Als je naar eerdere jaren kijkt verwacht ik een direct half januari - begin februari.
Er zullen, denk ik, nog wel wat aankondigingen volgen, maar geen volle Direct in 2017.
[
Voor 29% gewijzigd door
Verwijderd op 17-10-2017 09:17
]