[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.598 views

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:50:
[...]

Die zijn met het dock ook aardig bedekt, dus wat dat betreft zal het in een schuine houder of door de helling van de Joycons op zich wel redelijk gaan.

Overigens zijn dat echt wel speakers. Hou ze in handheld maar eens tegen je oor aan.
Achterop zijn het wel ventilatie gaten en de orginele switch dock heeft ook openingen op die plek zodat de lucht erdoorheen kan als de switch in z'n dock zit.

Speakers zitten aan de voorkant namelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:50:
[...]

Die zijn met het dock ook aardig bedekt, dus wat dat betreft zal het in een schuine houder of door de helling van de Joycons op zich wel redelijk gaan.
In de dock zit een opening waardoor de Switch lucht kan aanzuigen.
Overigens zijn dat echt wel speakers. Hou ze in handheld maar eens tegen je oor aan.
De speakers zitten onder het scherm. Direct tegenover de luchttoevoer. Dus ja als je je Switch tegen je oor houdt hoor je geluid uit het ding komen. ;)

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-10 09:52
Beakzz schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:06:
Van de week die Mayflash adapters binnen gekregen en eigenlijk werkt alles zonder problemen. Beide adapters in de Switch dock, pairen en gaan. Heb een paar test potjes Mario Kart gedaan met een Switch Pro controller en de andere 2 spelers met PS4 controllers en alles wireless zonder problemen.

Dit maakt de Switch ook weer helemaal geschikt voor partygame avondjes, want de kleine controllers werden zelfs met de controller omhulsels die ik had gekocht niet enthousiast ontvangen ;) Zelfs de Ps4 home button is de Switch home button. Van de week zal ik nog wat andere controllers testen.

Heb ze bij deze verkoper gekocht op Ebay, maar ze zijn wel €4 hoger geprijsd ondertussen.

http://www.ebay.nl/itm/Ma...ksid=p2060353.m2749.l2649

Niet gek om 2 extra controllers te hebben voor de €34 die ik heb betaald :o
Wat een uitkomst! Jammer dat hij ze niet meer op voorraad heeft. Zijn er alternatieven? En je hebt er per controller één nodig?

EDIT: besteld bij Amazon.de :)

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Wat een find, die adapter. Ik ben lui, wacht nog even wat meer reacties hier af en schaf daarna dat ding zelf aan :D

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:37
Ubisoft of niet, maar wat haal ik veel plezier uit Mario vs Rabbits, niet verwacht (tweede hands via MP gekocht). De abilities, het strategisch denken, de upgrades van b.v. je wapens en het wisselen van karakter (ieder karakter heeft een eigen abbilities die je mag upgraden) + de humor zorgt er voor mij in ieder geval voor dat ik het spel wil doorspelen en wil uit spelen (nog voor Mario Odyssee) :D.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
rudyman85 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:21:
Ubisoft of niet, maar wat haal ik veel plezier uit Mario vs Rabbits, niet verwacht (tweede hands via MP gekocht). De abilities, het strategisch denken, de upgrades van b.v. je wapens en het wisselen van karakter (ieder karakter heeft een eigen abbilities die je mag upgraden) + de humor zorgt er voor mij in ieder geval voor dat ik het spel wil doorspelen en wil uit spelen (nog voor Mario Odyssee) :D.
Leuk om te horen. Als ik dit spel ergens tweedehands voor € 30 vind ga ik het toch ook maar eens proberen denk ik. Vooralsnog ligt de V&A prijs op € 40 wat meer is dan je bij ING Rentepunten betaalt 8)7

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:37
Bigs schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:33:
[...]

Leuk om te horen. Als ik dit spel ergens tweedehands voor € 30 vind ga ik het toch ook maar eens proberen denk ik. Vooralsnog ligt de V&A prijs op € 40 wat meer is dan je bij ING Rentepunten betaalt 8)7
Zeker doen. Jammer dat ze geen Demo uit hebben gebracht, er zijn vast meerdere mensen die twijfelen over deze titel.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-11 14:14
Zijn er mensen die hun Switch aan hun computerscherm hebben hangen van bv 2560x1440px en hoe ziet dat er uit?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Dagg schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:02:
Zijn er mensen die hun Switch aan hun computerscherm hebben hangen van bv 2560x1440px en hoe ziet dat er uit?
Dat doe ik wel eens, ziet er uit zoals je zou verwachten. Zachtere randjes waardoor kleinere details en tekst er wat wazig uit komt te zien. En verder verschilt dat heel erg per game, een 720p game zal waarschijnlijk er niet uit zien omdat de Switch het zelf eerst naar 1080p upscaled en daarna je monitor naar 1440p. Terwijl een 720p pixel-perfect naar 1440p kan als het rechtstreeks zou gebeuren.

Ik heb er zelf geen problemen mee, maar het is wel een sub-optimale ervaring tov een 1080p-scherm.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:56:
[...]

In de kamer waar ik hem "echt" gebruik heb ik een standaardje ervoor, en als ik 'em een keer meeneem dan kan het op zich wel even zo. De warmte kan er nog gewoon uit, de ventilatiegaten zitten niet op de achterzijde.

Deze was 20 euro. Aliexpress linkje
Mooi dingetje, maar zou het liever zien met een korte vaste hdmi kabel zo dat ik hem zo achter in een Tv kan proppen als ik in een hotel overnacht. Korte HDMi kabel kopen kan natuurlijk ook, maar losse onderdelen 8)7

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:53:
[...]

Mooi dingetje, maar zou het liever zien met een korte vaste hdmi kabel zo dat ik hem zo achter in een Tv kan proppen als ik in een hotel overnacht. Korte HDMi kabel kopen kan natuurlijk ook, maar losse onderdelen 8)7
Heb er zelf een 0.5m kabel bij, past mooi in de pouch. Moet nog even testen of het geheel werkt met een third-party USB-C, anders past (afzijdig van de Pro Controller) het hele verhaal (power bank, power supply, adapter, hdmi, games, Switch) in m'n carry pouch.

• Swooky
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-10 12:53
BlackMage schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:25:
[...]

Dat doe ik wel eens, ziet er uit zoals je zou verwachten. Zachtere randjes waardoor kleinere details en tekst er wat wazig uit komt te zien. En verder verschilt dat heel erg per game, een 720p game zal waarschijnlijk er niet uit zien omdat de Switch het zelf eerst naar 1080p upscaled en daarna je monitor naar 1440p. Terwijl een 720p pixel-perfect naar 1440p kan als het rechtstreeks zou gebeuren.

Ik heb er zelf geen problemen mee, maar het is wel een sub-optimale ervaring tov een 1080p-scherm.
Zou je hier niet omheen kunnen werken door de Switch TV ouput resolutie dan naar 720p te zetten?

• BlackMage
Swooky schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:03:
[...]

Zou je hier niet omheen kunnen werken door de Switch TV ouput resolutie dan naar 720p te zetten?
Ja, maar om dat elke keer aan te passen als ik een ander spel zou willen spelen die wel 1080p kan :+

• Dagg
BlackMage schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:25:
[...]

Dank! De Switch aansluiten op een 4K scherm valt af te raden vermoed ik?

• BlackMage
Dagg schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:56:
[...]

Dank! De Switch aansluiten op een 4K scherm valt af te raden vermoed ik?
Neehoor, dat zou prima moeten willen. 4k (in tegenstelling tot 'slechts' 1440p) is precies 4x zo groot als 1080p. Daardoor kunnen alle pixels die de Switch wil laten zien 4 pixels op je tv/monitor worden. Dus je tv hoeft niet zelf te bedenken waarmee de de extra pixels opgevuld moeten worden. Met 1440p is dat niet mogelijk omdat je tv geen halve pixels kan inkleuren :P

Je hebt dus feitelijk het zelfde beeld als wanneer je een 1080p (full hd) scherm had.

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:34:
[...]

Neehoor, dat zou prima moeten willen. 4k (in tegenstelling tot 'slechts' 1440p) is precies 4x zo groot als 1080p. Daardoor kunnen alle pixels die de Switch wil laten zien 4 pixels op je tv/monitor worden. Dus je tv hoeft niet zelf te bedenken waarmee de de extra pixels opgevuld moeten worden. Met 1440p is dat niet mogelijk omdat je tv geen halve pixels kan inkleuren :P

Je hebt dus feitelijk het zelfde beeld als wanneer je een 1080p (full hd) scherm had.
Wel wazig though. De Switch UI is bvb maar 720p (ja, echt. schandalig slecht, ik dacht dat mijn monitor naar de kut was omdat alles blurry was) en dat ziet er op 1080p al niet uit, evenals de UI in Splatoon, die klaarblijkelijk wel rendert op 1080p, maar de UI assets zijn gemaakt voor 720p.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:31

Haters everywhere but I don’t really care

• hcQd
  • Registratie: September 2009
Als je hem fysiek koopt komt er nog ongeveer €4 bij: verzendkosten en een iets hogere BTW.

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:14
Iemand ervaring met het bestellen bij amazon.fr?
Krijg je die code op de dag? of heb je net als bij de ps4 dat je hem al kan pre-loaden?
Vind dat wel een mooie prijs, en zeker een game die ik gewoon digitaal wil hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door lennertvdkort op 16-10-2017 20:12 ]

• matthijst
27e, om 00:00

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 22:36
rudyman85 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:21:
Helemaal mee eens. Gister de main story uitgespeeld, super veel plezier mee gehad! Heb net zelfs de DLC besteld en dat zegt wel wat voor mij (anti-DLC).
hcQd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:58:
Als je hem fysiek koopt komt er nog ongeveer €4 bij: verzendkosten en een iets hogere BTW.
Dan kun je um beter voor 45 pond (omgerekend 50 euro) op amazon.co.uk bestellen, dan zit je niet met een hoesje die in het Frans geschreven is.

• lennertvdkort
  • Laatst online: 09:14
Wilde hem bestellen, maar is niet zoals bijv bij de snes mini bij .de een preorder.
Ga tegen die tijd wel ff kijken of hij dan nog zo goedkoop is!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:54
Dan kun je um beter voor 45 pond (omgerekend 50 euro) op amazon.co.uk bestellen, dan zit je niet met een hoesje die in het Frans geschreven is.
Die krijg je meestal niet bij een downloadcode. :z :+

• outlandos
RudolfR schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:15:
[...]

Die krijg je meestal niet bij een downloadcode. :z :+
Ze verkopen ook de fysieke versie joh :P

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
rudyman85 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:14:
[...]
Zeker doen. Jammer dat ze geen Demo uit hebben gebracht, er zijn vast meerdere mensen die twijfelen over deze titel.
Ik vond het zeker een goede game (ben er nog niet helemaal klaar mee, in een ruk uitspelen lukt me somehow niet)! Heb er zelf de volle mep voor betaald en vond dat toch ergens net wat te veel. 30-40 euro zou een prima prijs zijn.

Ik kijk trouwens ongelofelijk uit naar Doom en Odyssey. L.A. Noire en Skyrim laat ik even voor wat het is, misschien rond de kerst nog een van de twee aanschaffen om de vakantie door te komen, tot die tijd zal ik wel zoet zijn :).

[ Voor 19% gewijzigd door Thomas op 16-10-2017 22:54 ]

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Hoppa, 2 PSVR games die ik al wat goedkoper had gekocht en uitgespeeld, ingeleverd bij de GM voor Super Mario Odyssey en maar 19 euries bijbetaald, zin in! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Fusionmania op 17-10-2017 00:40 ]

Verwijderd

Ik begin me af te vragen welke games er Q1 2018 uit gaan komen. Gezien eigenlijk alleen Kirby en Yoshi aangekondigd zijn die binnen die periode zouden kunnen passen.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 19:53
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:44:
Ik begin me af te vragen welke games er Q1 2018 uit gaan komen. Gezien eigenlijk alleen Kirby en Yoshi aangekondigd zijn die binnen die periode zouden kunnen passen.
Komt er dit jaar niet nog een Direct?
Ik hoop inderdaad dat Nintendo wel snel meer bekend gaat maken betreft 2018. Maar na deze start zie ik ze eigenlijk gewoon in deze snelheid doorgaan met het uitbrengen van exclusives.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-11 22:39
GovertNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:47:
[...]

Ik hoop inderdaad dat Nintendo wel snel meer bekend gaat maken betreft 2018. Maar na deze start zie ik ze eigenlijk gewoon in deze snelheid doorgaan met het uitbrengen van exclusives.
Ik eigenlijk niet. Ik hoop dat ze nog een SSMB WIIu port/deluxe gaan uitbrengen volgend jaar maar ze lijken al hun energie in dit ene jaar te hebben gestoken qua toptitels. Hopelijk zit ik ernaast en wordt ik blij verrast.

Verwijderd

Kaasje123 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:58:
[...]

Ik eigenlijk niet. Ik hoop dat ze nog een SSMB WIIu port/deluxe gaan uitbrengen volgend jaar maar ze lijken al hun energie in dit ene jaar te hebben gestoken qua toptitels. Hopelijk zit ik ernaast en wordt ik blij verrast.
Er zijn natuurlijk nog genoeg toptitels die Nintendo op de Switch kan uitbrengen naast wat er al aangekondigd is: F-Zero, 2D Mario, Super Mario Maker 2, Smash Bros, 2D / Topdown Zelda, MarioKart 9, Paper Mario, Mario Golf / Tennis / Strikers, Bayonetta 3, Advance / Battalion Wars, Golden Sun (echt dan spring ik een gat in de lucht ;)), Luigi's Mansion 3, Mario & Luigi RPG (daar mag echt een keer een console versie van komen, als ik heel eerlijk ben) en nog best veel meer.

Naast natuurlijk Pokémon en Metroid Prime 4, maar die zijn al aangekondigd
GovertNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:47:
[...]

Er is nog niets bekend, maar ik denk het niet. Het is al bijna november en dat betekent dat black friday (de dag waarop de Amerikanen hun kerstinkopen doen) om de hoek staat. Meestal zijn er geen Directs tussen Black Friday en Nieuw Jaar. Als je naar eerdere jaren kijkt verwacht ik een direct half januari - begin februari.

Er zullen, denk ik, nog wel wat aankondigingen volgen, maar geen volle Direct in 2017.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2017 09:17 ]

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-10 09:52
Kan gewoon met de Nederlandse/EU shop?

• matthijst
josstie85 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:24:
[...]

Kan gewoon met de Nederlandse/EU shop?
Geen idee, ga ik vanuit :)

• Thomas
  • Niet online
Fusionmania schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 00:39:
Hoppa, 2 PSVR games die ik al wat goedkoper had gekocht en uitgespeeld, ingeleverd bij de GM voor Super Mario Odyssey en maar 19 euries bijbetaald, zin in! :)
Heb hier ook nog een scala aan uitgespeelde Xdoos games staan die blijkbaar ook ingeruild mogen worden tegen 40 euro korting. Heb ook zitten kijken en je kunt gemakkelijk twee games die in aanmerking komen voor in totaal 20 euro uit de V&A plukken en vervolgens inruilen voor 40 euro korting :').

Staan overigens ook games tussen die je gratis kreeg met XBL Gold. Thief, Tomb Raider...

[ Voor 8% gewijzigd door Thomas op 17-10-2017 11:07 ]

• Steven030
  • Laatst online: 01-11 23:37
Hebben mensen hier er ervaring mee om download codes in andere landen te bestellen? Ik wil dan de download code van Oddyssey bij amazon.co.uk bestellen, maar weet iemand uit ervaring of ik deze dan kan verzilveren op mijn Nederlandse Nintendo-account? Of moet ik dan een Brits account aanmaken zoals dat gaat als je een spel in een andere store koopt

Verwijderd

Steven030 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:15:
Hebben mensen hier er ervaring mee om download codes in andere landen te bestellen? Ik wil dan de download code van Oddyssey bij amazon.co.uk bestellen, maar weet iemand uit ervaring of ik deze dan kan verzilveren op mijn Nederlandse Nintendo-account? Of moet ik dan een Brits account aanmaken zoals dat gaat als je een spel in een andere store koopt
Gamecodes uit dezelfde regio (UK is regio Europa) werken in dezelfde store.

• matthijst
Iemand ervaring met achteraf alsnog digitaal kopen van een spel?
Snapt de Switch dan dat het om hetzelfde spel gaat of kloot hij je savegames op?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hij snapt dat dat hetzelfde spel is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:59
http://www.nintendolife.c...find_its_rhythm_on_switch

Eerste non-game app voor de Switch? Goeie ontwikkeling als je het mij vraagt.

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:44:
Het nieuwe online systeem zou begin 2018 uitkomen. Hopelijk samen met de virtual console enzo. Dat zou wel een goede zoetmaker zijn.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Beakzz
Het is maar de vraag of er hoe dan ook nog een Vritual Console komt zoals wij het kennen. Ten eerste concurreert het met de classic versies NES/SNES en waarschijnlijk binnen afzienbare tijd ook de Gameboy en GBA classic versies.

Waarschijnlijk meer losse games met een resolutie upgrade of extra modes of iets dergelijks. Meer vernieuwde versies van de classics zeg maar. Allemaal op gevoel natuurlijk dus hopelijk zit ik er naast, want ik zou graag de topdown Zelda's allemaal op de Switch hebben en Link to the Past al helemaal.
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:56:
[...]

In de kamer waar ik hem "echt" gebruik heb ik een standaardje ervoor, en als ik 'em een keer meeneem dan kan het op zich wel even zo. De warmte kan er nog gewoon uit, de ventilatiegaten zitten niet op de achterzijde.

Deze was 20 euro. Aliexpress linkje
Nog even een vraagje. Je hebt nog steeds standaard de Nintendo adapter hier voor nodig toch of kan je gewoon de Switch leeg spelen?

[ Voor 39% gewijzigd door Beakzz op 17-10-2017 14:10 ]

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:48:
Het is maar de vraag of er hoe dan ook nog een Vritual Console komt zoals wij het kennen. Ten eerste concurreert het met de classic versies NES/SNES en waarschijnlijk binnen afzienbare tijd ook de Gameboy en GBA classic versies.

Waarschijnlijk meer losse games met een resolutie upgrade of extra modes of iets dergelijks. Meer vernieuwde versies van de classics zeg maar. Allemaal op gevoel natuurlijk dus hopelijk zit ik er naast, want ik zou graag de topdown Zelda's allemaal op de Switch hebben en Link to the Past al helemaal.

[...]

Nog even een vraagje. Je hebt nog steeds standaard de Nintendo adapter hier voor nodig toch of kan je gewoon de Switch leeg spelen?
Nog steeds een adapter, als je niets aansluit, komt er geen prik over de lijn. Waarschijnlijk heeft de adapter zelf power nodig, en trekt deze niets uit de Switch. Ik ga nog even testen of een powerbank of een USB-C met een Apple-lader o.i.d. voldoende is om deze aan te krijgen. Dat ie dan langzaam leegloopt over de span van een aantal uur tijdens gebruik boeit me dan niet zo. Ik denk namelijk niet dat deze net als het dock (die enkel official Nintendo gear/speciale laders slikt) anal gaat doen over de voltage en merkjes van de lader.

Ik neem aan dat de volgorde van power drain zo is: Switch<-Adapter/Dock<-Lader. De adapter haalt geen power uit de Switch zelf om z'n USB/HDMI-poort te voorzien van stroom.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2017 14:39 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:42
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:24:
Ik denk namelijk niet dat deze net als het dock (die enkel official Nintendo gear slikt) anal gaat doen over de voltage en merkjes van de lader.
Het gaat niet om het merk van de lader, het gaat om het gedrag.

This post is a detailed writeup of the protocol errors noticed on the Nintendo Switch:
Good news: the Innergie / InnergieEurope / Delta Electronics 45w charger is robust and works to power both the Switch and Switch Dock!
Zo zijn er nog meer laders die werken met de officiële dock.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Right, either way, dit is een third-party China USB-C to HDMI adapter, kleine kans dat deze uberhaupt een fuck geeft om het gedrag van de adapter :P de Switch zelf laad namelijk wel met mijn Anker USB-C die aan een Apple lader zit, maar het dock niet. In deze lijkt het officiele dock dus de domper te zijn.

Ik zal de tekst iig even wijzigen dat er incidenteel ook 3rd party meuk op het dock werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2017 14:39 ]

• Zerora
Volgens mij ziet Nintendo de Classic Mini serie als extra en niet als concurrentie voor bijv. een virtual console. Anders hadden ze de verkrijgbaarheid van de Classic Mini wel beter gemaakt.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Ik vraag me zelf af wat het nut nog is van de titel "VC", ze hebben nu ook allerlei classics in de standaard-catalogus uitgebracht. Wat mij betreft pakken ze gewoon zo door met NES/GB/SNES/N64-titels. Snap de outcry ook niet zo "WANNEER KOMT DE VC"? Wanneer het enkel een kwestie is van de games publiceren op de manier waarop ze nu ook de NeoGeo games hebben staan. Een apart systeem/store zou mij alleen maar storen. Lekker uniform houden die bende.

• Beakzz
Zerora schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:46:
[...]

Volgens mij ziet Nintendo de Classic Mini serie als extra en niet als concurrentie voor bijv. een virtual console. Anders hadden ze de verkrijgbaarheid van de Classic Mini wel beter gemaakt.
Die brengen ze ook weer opnieuw uit dus misschien in eerste instantie, maar ze zien nu wel de voordelen. De aandelen gaan erg goed de laatste tijd ;) (heb er ook een aantal :p)

• RayNbow
Nieuwe Xenoblade blade, Raiko ("lightning child"):
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DMUmQWfVAAACPDH.jpg:large
(introvideo)
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3ohhwnU4Z8n5p4Ed4Q/giphy.gif

Nieuwe beelden van Blade Strangers
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ML7Iquq.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door RayNbow op 17-10-2017 16:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:10:

F-Zero, 2D Mario, Topdown Zelda, Paper Mario, Mario & Luigi RPG
Deze wil ik.

• Zerora
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:10:
[...]

Er zijn natuurlijk nog genoeg toptitels die Nintendo op de Switch kan uitbrengen naast wat er al aangekondigd is: F-Zero, 2D Mario, Super Mario Maker 2, Smash Bros, 2D / Topdown Zelda, MarioKart 9, Paper Mario, Mario Golf / Tennis / Strikers, Bayonetta 3, Advance / Battalion Wars, Golden Sun (echt dan spring ik een gat in de lucht ;)), Luigi's Mansion 3, Mario & Luigi RPG (daar mag echt een keer een console versie van komen, als ik heel eerlijk ben) en nog best veel meer.
En dan zijn er natuurlijk nog veel meer titels waar Nintendo iets mee kan doen. Ik noem bijv.: Donkey Kong, Luigi's Mansion, Wave Race en PilotWings. Maar ze zouden ook minigame titels als een nieuwe Wii Sports (Switch Sports?) of Duck Hunt etc.. kunnen uitbrengen.

• Thomas
  • Niet online
Zou helemaal goed gaan op PilotWings! Top down Zelda zou ook nice zijn, op de DS ontzettend veel plezier beleefd aan Phantom Hourglass en Spirit Tracks.

• RayNbow
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/y0jJl/1c112703a9.jpg
*O*

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Er is een fantastisch gerucht opgedoken...

Crash bandicoot serie naar de Switch!!! YES!!!!! ;-)

• Zerora
Turfschipper schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:27:

Zal wellicht te maken hebben met dit gerucht:

Nieuwe Sony studio gaat games voor o.a. Nintendo Switch ontwikkelen, waaronder de Advance Wars-kloon: Tiny Metal :)

https://www.gamespot.com/...games-under/1100-6454129/

Verwijderd

@Zerora Wel grappig dat zowel Sony als MS met Switch games komen (MS met Minecraft). Lijkt alsof ze allemaal van de Switch-taart willen eten.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Als microsoft wil cashen moeten ze cuphead naar de Switch brengen. Bring it on! Over een half jaartje of zo, ik geloof er wel in.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:11

Denko

|{ing Øf ßlitz

Turfschipper schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:27:

Mooi als dat het geweest zou zijn: dit is al ontkracht. Kwam door een fout van een inventory systeem. Een van de managers van de winkel zelf heeft het al bevestigd dat het dus niet komt.

PSN & XBL: Denkoyugo

Verwijderd

Turfschipper schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:02:
Als microsoft wil cashen moeten ze cuphead naar de Switch brengen. Bring it on! Over een half jaartje of zo, ik geloof er wel in.
https://twitter.com/RainwayApp/status/919521490160189442

:+

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-11 22:36
Zerora schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:51:
[...]

Zal wellicht te maken hebben met dit gerucht:

Nieuwe Sony studio gaat games voor o.a. Nintendo Switch ontwikkelen, waaronder de Advance Wars-kloon: Tiny Metal :)

https://www.gamespot.com/...games-under/1100-6454129/
Nintendo Playstation re-confirmed :+

GTA VI - All aboard the hype train!!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-11 11:19

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Mijn zoontje heeft zijn Wii en wat Lego verkocht dus samen met papa mag hij de switch kopen. Wat een mazzelkont is bij toch :p

Preorder staat i.c.m. Mario op 27 oktober. Woei!

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• Thomas
  • Niet online
Turfschipper schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:02:
Die game wordt echt keihard gehyped op Reddit in de Nintendo (switch) sub. Lijkt me ook ideaal voor de Switch zal 'm eens aanschaffen voor m'n Xbox.

Verwijderd

Heb het net even getest met een iPhone laadblok -> USB-C kabel van Anker -> Xberstar adapter -> Switch en dit werkt. Met dit dock-alternatief kun je gewoon je bestaande laders gebruiken om het beestje van stroom te voorzien.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-11 20:55
DukeN schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:06:
Mijn zoontje heeft zijn Wii en wat Lego verkocht dus samen met papa mag hij de switch kopen. Wat een mazzelkont is bij toch :p

Preorder staat i.c.m. Mario op 27 oktober. Woei!
Ik zit mijn zoontje van 3,5 ook al continue te hypen met mario filmpjes op youtube :P

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-11 22:18
Vandaag eens langs mediamarkt gaan om te zien of ze daar zo een pro controller hebben. Twijfel wel nog of ik die nodig heb, maar hoor er veel goeds van. Interessante aankoop?

• Beakzz
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:34:
[...]

Heb het net even getest met een iPhone laadblok -> USB-C kabel van Anker -> Xberstar adapter -> Switch en dit werkt. Met dit dock-alternatief kun je gewoon je bestaande laders gebruiken om het beestje van stroom te voorzien.
Top dat je dat getest hebt. Ga hem gelijk bestellen, want dan is het ineens ideaal voor in de koffer.
lapino schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:08:
Vandaag eens langs mediamarkt gaan om te zien of ze daar zo een pro controller hebben. Twijfel wel nog of ik die nodig heb, maar hoor er veel goeds van. Interessante aankoop?
Geen slechte controller, maar ben er ook niet heel enthousiast over. Je kan ook een adapter kopen als je nog een PS4 controller over hebt.

[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 18-10-2017 10:10 ]

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:16
Top aankoop! Ben er erg tevreden mee!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-11 11:54
Heb zelf ook de pro controller. Ben er zeer tevreden mee. Laatste periode gebruik ik hem wel minder vaak omdat ik de handheldmode meer gebruik. Maar zodra ik de Switch docked gebruik dan maak ik altijd gebruik van de pro controller. Heb hier en daar wel wat gelezen over de (bouw)kwaliteit (volgens mij ergens in dit draadje) maar zelf heb ik hier helemaal geen problemen mee.

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 16:14
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:34:
[...]

Een iPhone laadblok of een iPad laadblok? Als het met een iPhone laadblok kan is dat helemaal indrukwekkend, die levert vrij weinig stroom. Die anker kabel is gewoon USB-A->USB-C? Dan zou het ook moeten werken met de kabel die bij de Pro controller komt (die de meeste mensen hier wel hebben gok ik). Misschien kan je hem zelfs van stroom voorzien via het USB slot op je TV!

In ieder geval bedankt voor de tip! Ik heb hem ook besteld.

Verwijderd

Ampix schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:41:
[...]

Een iPhone laadblok of een iPad laadblok? Als het met een iPhone laadblok kan is dat helemaal indrukwekkend, die levert vrij weinig stroom. Die anker kabel is gewoon USB-A->USB-C?
iPhone laadblok, al zal de Switch wel (langzaam) leeglopen, vermoed ik. Moet er nog even intensief op spelen. Dit is nu mijn setup waarmee het werkt:

Anker USB-A > USB-C
iPhone/iPad lader
Xberstar USB-C > HDMI adapter

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tePBJxm.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 12:21 ]

• DominoNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:16

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

T is pas een paar keer gezegd hoor, maar als je je switch zo neer legt blokkeer je de intake en zeker in "tv-modus" is dat zeker niet goed voor het apparaatje.

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
DominoNL schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:19:
T is pas een paar keer gezegd hoor, maar als je je switch zo neer legt blokkeer je de intake en zeker in "tv-modus" is dat zeker niet goed voor het apparaatje.
Is ontkracht: YouTube: Let's Overheat The Nintendo Switch!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:20:
[...]

iPhone laadblok, al zal de Switch wel (langzaam) leeglopen, vermoed ik. Moet er nog even intensief op spelen. Dit is nu mijn setup waarmee het werkt:

Anker USB-A > USB-C
iPhone/iPad lader
Xberstar USB-C > HDMI adapter

[afbeelding]
Ziet er goed uit! Waar heb je de converter vandaan?
En ik zie dat jouw joycons wit zijn :9~ , waar heb je die vandaan? Of hoe heb je die zo gekregen?

PS/XBL: Nogne

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nogne schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:54:
[...]

En ik zie dat jouw joycons wit zijn :9~ , waar heb je die vandaan? Of hoe heb je die zo gekregen?
Even los van hoe hij dat heeft gedaan met zijn joycons, kan je online gewoon replacement shells aanschaffen en ze zelf overzetten.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Verwijderd

DominoNL schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:19:
Heb 'em normaal in een schuine opzet staan, maar veel kwaad kan het niet voor korte periodes. Elk modern apparaat heeft een beveiliging tegen overheat, dus het enige kwaad dat je ermee kan doen is je game verstoren. Net als servers/PCs.
Nogne schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:54:
[...]

Xberstar Adapter
Joycon Triwing/Philipshead Set
Joycon White Shells
Note: De zwarte default "B" past niet in de rechter shell, dan moet je het gaatje met een schuurpapiertje/sponsje iets vergroten. Op zich te doen, maar ik vind de SNES/DS-like opzet zelf wel leuk. als je Joycons wil vervangen, de bijgeleverde tools zijn (te) klein, niet magnetisch en pijnlijk aan je handen. Kreeg niet alle schroeven eruit. Ik zou de set erbij kopen als je gaat vervangen.

De shells vervangen is wel veel gepriegel, dus zorg dat je handig bent en je schroefjes bijhoudt. Ik heb zelf de binnenste batterij-caddy erin laten zitten, dus tussen mijn R/R-trigger zit een rood/blauw streepje, zodat ik/spelers de Joycons nog steeds kunnen identificeren.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 12:20 ]

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 16:14
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:49:
[...]

Allemaal tests over kortere perioden.
Hij heeft het over extended play sessions waarin de temperatuur gelijk blijft. Als de switch na een halfuur constant op 50 graden zit is het niet logisch om aan te nemen dat dat na een uur anders zou zijn. En zoals ieder elektrisch apparaat zet het zichzelf uit ruim voordat het systeem beschadigd raakt.

Dus dit is sterk bewijs dat je de switch prima op z'n rug kan leggen in 'docked' mode.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hou nog even een slag onder de arm... luchtvochtigheid en temperatuur van de ruimte kan ook schelen, :D .

[ Voor 4% gewijzigd door Turfschipper op 18-10-2017 15:44 ]

• miikit
Turfschipper schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:43:
Hou nog even een slag onder de arm... luchtvochtigheid en temperatuur van de ruimte kan ook schelen, :D .
Ik snap wat je bedoelt en die gaten zitten er sowieso niet voor niks. Ook is het natuurlijk beter om je switch zo koel mogelijk te houden, maar we hoeven niet met z’n alle ontzettend panisch te worden dat onze switch zal oververhitten. :P
[...]

Ik snap ook wat jij bedoelt, maar hij wikkelt de switch bijvoorbeeld ook in een handdoek (Uit mijn hoofd blijft de temperatuur steken op 65 graden) Kan me niet voorstellen dat iemand dit gaat doen en zou dus na dit filmpje gerust een spelletje te spelen met mijn switch plat op tafel.

• Beakzz
Precies niet zo panisch allemaal, want Nintendo is ook niet gek. Hij zal wat warmer worden in docked mode dus een kleine stand zal wel handig zijn op de lange duur, maar er is echt wel rekening gehouden met niet zo slimme consumenten en kinderen.

Maar ja in dit topic werd het originele dock eerst ook met hand en tand verdedigt, want dat was niet zo maar een stukje plastic met een printplaat. Soms moet je gewoon met bewijzen komen om een geloof te ontkrachten :p

Verwijderd

[...]

Maakt uiteindelijk geen zak uit, net als menig modern apparaat, gaat de Switch gewoon uit op een bepaalde treshold van temperatuur, net als een iPhone, PC, laptop, server, e.d. en meestal is dat nog minstens 10 graden onder/boven langdurig schadelijke toestanden.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:53:
[...]

Maakt uiteindelijk geen zak uit, net als menig modern apparaat, gaat de Switch gewoon uit op een bepaalde treshold van temperatuur, net als een iPhone, PC, laptop, server, e.d. en meestal is dat nog minstens 10 graden onder/boven langdurig schadelijke toestanden.
Koelere apparatuur gaat gewoon op de lange duur langer mee, daarnaast heb je nog meer componenten om rekening mee te houden, de accu houd er ook van om lekker koel te blijven, en de ventilator hoeft minder hard zijn best te doen. Daarnaast is een vacuum zuigen ook niet goed voor een ventilator.

Het is zo eenvoudig om even je switch op een verhoging te leggen om de grille vrij te houden, waarom zou je dan het risico lopen "omdat een youtuber zegt dat het moet kunnen"?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• RayNbow

• miikit
Magic schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:04:
[...]

Koelere apparatuur gaat gewoon op de lange duur langer mee, daarnaast heb je nog meer componenten om rekening mee te houden, de accu houd er ook van om lekker koel te blijven, en de ventilator hoeft minder hard zijn best te doen. Daarnaast is een vacuum zuigen ook niet goed voor een ventilator.

Het is zo eenvoudig om even je switch op een verhoging te leggen om de grille vrij te houden, waarom zou je dan het risico lopen "omdat een youtuber zegt dat het moet kunnen"?
Niemand hier gaat dat risico lopen en zal het waarschijnlijk op een verhoging leggen. Echter werd er hier een groot probleem van gemaakt als je dit een keer zou doen. Het blijkt allemaal simpelweg gewoon niet zo’n ramp te zijn.

Kun je ook een linkje sturen over het vacuüm zuigen van de ventilator. Minder lucht lijkt mij namelijk minder weerstand voor de ventilator motor wat uiteindelijk dus beter zal zijn. Pin me er echter niet op vast!

Verwijderd

[...]

Mij boeit het weinig wat die YouTuber zegt. Overigens is er ook geen sprake van een vacuum, want er zitten overal gaten in dat ding. Ik heb genoeg gekoelde en ongekoelde apparaten die wekelijks langer aan staan en 50+ graden raken (rPi, server, PC, laptop) en al jaren meegaan. Langer dan menig console interessant blijft. Het zal allemaal wel meevallen.

Maar goed, waar hebben we het eigenlijk over? We zijn de hypothetische gevolgen van een onbewezen risico aan het pushen op mensen die zich volledig bewust zijn dat het "niet zo hoort." Maak je niet zo druk en laat mensen doen wat ze willen.

• outlandos
[...]

Man man wat ben jij geobsedeerd door die airflow _O-

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-11 15:04
Iedereen moet doen wat ie wilt natuurlijk, zal allemaal wel meevallen. Persoonlijk zou ik dat niet doen maar goed, ik ben dan ook iemand waarvan zijn telefoon er na 2 jaar nog als nieuw uit ziet :+.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

outlandos schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:29:
[...]

Man man wat ben jij geobsedeerd door die airflow _O-
Nee, ik wil straks alleen niet hoeven zeggen: "Had ik het niet gezegd?" wanneer mensen gaan klagen dat hun Switches het niet meer doen.

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
[...]

Koelere apparatuur gaat gewoon op de lange duur langer mee,
Dat werd van harde schijven ook altijd gezegd, maar nee.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Tiwazz schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:33:
ik ben dan ook iemand waarvan zijn telefoon er na 2 jaar nog als nieuw uit ziet :+.
tsss 2 jaar met een telefoon doen >:)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Nintendo games 2017-2018

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Nieuwe switch systeem update uitgekomen (4.0.0)

http://www.nintendolife.c...ds_video_capture_and_more

En Mario Kart 8 Deluxe heeft ook een update gekregen.

• RayNbow
Video capturing? Da's handig voor onderweg en je niet aan een capturekaart hangt. :p

Edit: Joy-Cons hebben ook een update gekregen: So there is a Nintendo Switch Joycon update separate from the system update. Je moet ze apart updaten en schijnt het notificatielichtje in de rechter Joy-Con aan te zetten.

Meer Xenoblade footage:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=q2upJSkchtU]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TKaIvpEMBlA]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DUw5PgyKhU8]

[ Voor 43% gewijzigd door RayNbow op 19-10-2017 07:03 ]

Verwijderd

Mizgala28 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 06:17:
Nieuwe switch systeem update uitgekomen (4.0.0)

http://www.nintendolife.c...ds_video_capture_and_more

En Mario Kart 8 Deluxe heeft ook een update gekregen.
Verder is User Transfer ook erg handig, je kan dus simpelweg een enkele user van één Switch naar een andere verplaatsen (inclusief de savegames en de gedownloade games). Je kon al het account aan een andere Switch koppelen, maar dan verlies je de savegames.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-11 22:39
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:54:
[...]

Verder is User Transfer ook erg handig, je kan dus simpelweg een enkele user van één Switch naar een andere verplaatsen (inclusief de savegames en de gedownloade games). Je kon al het account aan een andere Switch koppelen, maar dan verlies je de savegames.
ik heb liever de mogelijkheid om save games te back-uppen op een SD kaart of cloud. Ik ben daar ook voor bereid voor te betalen maar doe het nou alsjeblieft Nintendo... 😑

• matthijst
Nadeel van losse cartridges; liggen nooit op de plek waar ik op dat moment met m'n Switch ben :(
En gebruik 'm alleen handheld :)

Cheap doosje:
https://www.ebay.com/itm/...ksid=p2057872.m2749.l2649

Dremel, dubbelzijdig tape:
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4457/37739209556_60992369af_c_d.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 19-10-2017 08:50 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
En dat is waarom ik, helemaal op een handheld, groot voorstander ben van digital games ipv carts.
Dat heeft uiteraard ook zijn nadelen, maar bij mij wegen die niet op tegen de voordelen.

Maar wel mooi gedaan!

10 second ninja DONE

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:37
Voor mijn Switch heb ik een houder geprint voor mijn cartridges. Super makkelijk en de cartridges zijn gewoon in de buurt van mijn Dock.
Afbeeldingslocatie: https://thingiverse-production-new.s3.amazonaws.com/renders/30/60/e5/e4/66/2bbfdde0ef59d02394acbd1100c588a1_preview_featured.jpg

Yavu Steam Profile Lanithro

• matthijst
Sagat schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:57:
En dat is waarom ik, helemaal op een handheld, groot voorstander ben van digital games ipv carts.
Dat heeft uiteraard ook zijn nadelen, maar bij mij wegen die niet op tegen de voordelen.

Maar wel mooi gedaan!
Eens, enige dat me daarvan weerhoudt is dat m'n neefje als 't goed is een Switch koopt rond de kerst, dus vind 't wel leuk als ik die wat spellen kan uitlenen :)

@Lanithro Zeg die idd ook voorbij komen. Ook wel handig, als je docked speelt!

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 19-10-2017 09:17 ]

• Dagg
Zijn er mensen die hun Switch hebben opgestuurd voor reparatie en hoe lang duurde het voor je hem terug had?

Ik wil de mijne opsturen naar Nintendo. Speel sinds deze week voor het eerst in dock mode en de Joy-Cons hebben toch problemen. Daarbij komt dat bij de aanuitknop de behuizing gescheurd is. Allemaal bekende problemen zoals jullie lezen.

Ik wil hem echter voor mijn vakantie weer terug hebben. Als ik te lang moet wachten dan stuur ik hem wel op na de vakantie. Iemand een indicatie?

En dit vind ik wel jammer want wat wil ik dit spel graag op de Switch:
http://www.nintendolife.c...to_nintendo_switch_honest

• Lanithro
matthijst schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:16:
[...]

Eens, enige dat me daarvan weerhoudt is dat m'n neefje als 't goed is een Switch koopt rond de kerst, dus vind 't wel leuk als ik die wat spellen kan uitlenen :)

@Lanithro Zeg die idd ook voorbij komen. Ook wel handig, als je docked speelt!
Ook als je niet docked speelt hoor.De Switch gaat zelden de deur uit en als ik weg ga gaat hij in de case samen met de spellen.

• Lanithro
Dagg schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:18:
Zijn er mensen die hun Switch hebben opgestuurd voor reparatie en hoe lang duurde het voor je hem terug had?

Ik wil de mijne opsturen naar Nintendo. Speel sinds deze week voor het eerst in dock mode en de Joy-Cons hebben toch problemen. Daarbij komt dat bij de aanuitknop de behuizing gescheurd is. Allemaal bekende problemen zoals jullie lezen.

Ik wil hem echter voor mijn vakantie weer terug hebben. Als ik te lang moet wachten dan stuur ik hem wel op na de vakantie. Iemand een indicatie?

En dit vind ik wel jammer want wat wil ik dit spel graag op de Switch:
http://www.nintendolife.c...to_nintendo_switch_honest
Ik had binnen een week mijn joycons terug. Hoe het zit met de hele switch kan ik niet zeggen.

Pagina: 1 ... 102 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!