[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.598 views

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:08
Totaal niet mijn type game, maar het stijltje spreekt me wel aan.

Maar ja voorlopig geen spellen meer nodig. De Switch draait nu eindelijk eens overuren met Stardew valley en af en toe een potje Fifa tussendoor.

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:05:
[...]

Totaal niet mijn type game, maar het stijltje spreekt me wel aan.

Maar ja voorlopig geen spellen meer nodig. De Switch draait nu eindelijk eens overuren met Stardew valley en af en toe een potje Fifa tussendoor.
Net even de trailer gekeken. Doet me qua gameplay een beetje denken aan een mix van Golden Axe en Double Dragon.

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:16
Ziet er wel tof uit, is dat ook voor (local) 4 spelers?

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Ik heb dit weekend Stardew Valley ook maar aangeschaft, op zich wel geinig. M'n vrouw is er iig hooked aan (met d'r eigen Switch), ik heb de eerste paar dagen doorgelopen.

Toch wil ik eigenlijk eerst nog Steamworld Dig 2 uitspelen en evt. eens kijken naar de speedruns ervan. Met een record wat nu al op 29 minuten ligt (van begin tot eindbaas verslaan), lijkt het mij een ideale game om op te pakken als een speedrun, aangezien ik meestal niet heel veel tijd heb (de Link to the Past randomizer runs van 2 uur zijn ook wel echt het maximale wat ik er aan kan besteden (en die zijn soms al segmented)). En het is waar dan ook te spelen, dat is ook een bijkomend voordeel :D

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Beakzz
lowskilled-ftw schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:19:
[...]

Ziet er wel tof uit, is dat ook voor (local) 4 spelers?
Volgens mij staat er 2-player in de trailer.
Grumpmeister schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:28:
Ik heb dit weekend Stardew Valley ook maar aangeschaft, op zich wel geinig. M'n vrouw is er iig hooked aan (met d'r eigen Switch), ik heb de eerste paar dagen doorgelopen.

Toch wil ik eigenlijk eerst nog Steamworld Dig 2 uitspelen en evt. eens kijken naar de speedruns ervan. Met een record wat nu al op 29 minuten ligt (van begin tot eindbaas verslaan), lijkt het mij een ideale game om op te pakken als een speedrun, aangezien ik meestal niet heel veel tijd heb (de Link to the Past randomizer runs van 2 uur zijn ook wel echt het maximale wat ik er aan kan besteden (en die zijn soms al segmented)). En het is waar dan ook te spelen, dat is ook een bijkomend voordeel :D
Heb denk ik echte speed nodig eer ik speedruns kan waarderen. En ik moet dan eerst wat reserve Switches inslaan, want dat wordt vliegles. Vooral als je op 3/4 een grote fout maakt of zo :+

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Beakzz schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:34:
[...]

Volgens mij staat er 2-player in de trailer.

[...]

Heb denk ik echte speed nodig eer ik speedruns kan waarderen. En ik moet dan eerst wat reserve Switches inslaan, want dat wordt vliegles. Vooral als je op 3/4 een grote fout maakt of zo :+
Daarom is een kort spel nog redelijk te overzien :D . Moet er niet aan denken om iets als Final Fantasy 8 te doen, dat is een run van... 7-8 uur volgens mij.

Als je bij SWD een foutje maakt, dan verknal je niet heel veel, en met name in het begin is de tijd toch nog niet heel belangrijk omdat je voornamelijk aan het oefenen bent. Het zal wel los lopen, maar ik vond het toernooitje wat gisteren bezig was op Twitch toch wel grappig om te zien. Helaas wat laat aangezet, dus ik weet niet precies waar ze het spel gesloopt hebben, maar om iemand met 32 minuten op de klok de laatste baas al te zien verslaan, bij een spel wat pas een paar weken uit is, is toch wel erg knap.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met Rocket league op de switch? Hij staat aangekondigd voor holiday 2017, maar wanneer ongeveer? Eind december?

Steam/Epic: Deurstopper

Verwijderd

Deurstopper schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 17:48:
Weet iemand hoe het zit met Rocket league op de switch? Hij staat aangekondigd voor holiday 2017, maar wanneer ongeveer? Eind december?
Er is nog geen officiële release datum bekent, maar ik denk dat je idd van medio december kan uitgaan :)

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:57

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Iemand last van een afwijking van de joy con stick? Mijn linker joy con wijkt af naar rechts. Kalibreren werkt helaas niet...

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Heel even spelunker party demo uitgeprobeerd. Mwa.... vind het net wat te houterig bewegen helaas. De game ziet er wel netjes uit moet ik zeggen.

Zou wel graag veel meer demo's zien in de eshop. Is toch de beste manier om een game uit te proberen en een game zoals puyo had ik anders niet gehaald omdat ik denk, nou, dat ken ik nu wel. Nu speel ik dat en denk, jah.... toch nog steeds vet. Dus kopen ;-)

Mwa: meer demo's aub.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
LoeiOrdinair schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:22:
Iemand last van een afwijking van de joy con stick? Mijn linker joy con wijkt af naar rechts. Kalibreren werkt helaas niet...
Contact opnemen met Nintendo voor een RMA.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Toch leuk dat de Switch zelfs wordt gebruikt in reclame van een ISP:

Caiway - Switch

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Verwijderd

Deurstopper schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 17:48:
Wanneer je in Engelse media "Holiday" ziet staan, bedoelen ze hier volgens mij altijd de kerstdagen mee :) waarschijnlijk zul je deze dus mid-December kunnen aanschaffen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2017 17:12 ]

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:12:
[...]

Wanneer je in Engelse media "Holiday" ziet staan, bedoelen ze hier volgens mij altijd de kerstdagen mee :) waarschijnlijk zul je deze dus mid-December kunnen aanschaffen.
Volgens mij worden games cod ww2 en star wars battlefront 2 die half November al meegeteld als Holidays games. Dus het kan net zo goed al half november zijn.

• Deurstopper
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:12:
[...]

Misschien hebben we mazzel..
Begin november?
https://www.reddit.com/r/...te_set_friday_03nov17_on/

• Beakzz
Heb de game op PSN en Steam al gratis gehad dus ik skip hem even. Wel de enige game waar ik €80+ in heb gestopt om crates te openen. Had hem ook nog wel op de Switch gekocht als de AI een update had gekregen. Die hebben namelijk nooit leren vliegen :D Zelfs op hard win ik nu op 15-0 en dat is geen prestatie ofzo.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:22
FE Warriors heeft Japanse audio, maar net zoals hoe BotW oorspronkelijk uit werd gebracht: JP audio + JP tekst. Geen mogelijkheid om alleen de audio op Japans te zetten en de rest op Engels.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 03:18
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=g4xW9aCg2zY]

Weer een extra odyssey reclame :)

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:07
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:09:
[...]

Net even de trailer gekeken. Doet me qua gameplay een beetje denken aan een mix van Golden Axe en Double Dragon.
Heb Wulver gespeeld bij de de Nindie Nights bij PAX Seattle onder het toeziend oog van de 2 developers; erg leuk! Speelt inderdaad enigszins a la Double Dragon (en is ook een knipoog naar dat genre games) maar de grafische stijl is tof en de controls erg soepel.

• RayNbow
Als iemand nog z'n Switch wil modden, hier is een video van het proces:

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
RayNbow schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 07:32:
Als iemand nog z'n Switch wil modden, hier is een video van het proces:
[video]
Al gedaan, paar pagina's terug :) EZPZ

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-11 20:55
Gisteren mee gedaan met een AMA op reddit switch:
https://www.reddit.com/r/...gh_platform_game/do6q40n/

Game:
https://www.nintendo.com/games/detail/binaries-switch

Hiermee was ik dus 1 van de 3 favoriete vragen die gesteld werden en daarmee krijg ik een gratis game code. Verwacht ik vandaag aangezien ik een vraag kreeg van de ontwikkelaar in welke regio ik zit. Hopelijk vanavond de game uitproberen en zal mijn ervaring dan ook hier plaatsen :)

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

rejer schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 02:01:
[video]

Weer een extra odyssey reclame :)
Dafuq? Gaat Nintendo nu ook eindelijk marketing begrijpen? Het moet echt niet gekker worden haha.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• RayNbow
rajackar schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:21:
[...]

Dafuq? Gaat Nintendo nu ook eindelijk marketing begrijpen? Het moet echt niet gekker worden haha.
Hmm? Dit soort reclames is niets nieuws voor Nintendo... :p

• rajackar

rajackar

Blood Minister

RayNbow schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:38:
[...]

Hmm? Dit soort reclames is niets nieuws voor Nintendo... :p

[video]
Haha! die si ook briljant zeg.
Maar Nintendo martketing hier was op een paar uitzonderingen (N64 Zelda oot) echt om te huilen. Met de WiiU als triest dieptepunt denk ik.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-11 14:14
Ik weet niet of dit al een keer is langs gekomen maar Just Dance voor Wii en Switch is te pre-ordenen via de ING rentepunten.

Hopen dat dit met Steep voor de Switch ook gaat gebeuren gezien die voor de Xbox en PS4 ook via de rentepunten de krijgen is.

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Iemand een idee of Monopoly in het Nederlands wordt vertaald?
https://www.ubisoft.com/nl-nl/game/monopoly-switch/
De trailer toont Engelse teksten. Zou voor de kinderen wel handig zijn.

• RayNbow
De eerste omgekochte reviews beginnen online te komen... :+
Super Mario Odyssey - 10/10 from Edge

Aantal te verzamelen Moons in het spel:
spoiler:
Also from the Edge review: there are nearly as many moons in Odyssey as there are Korok seeds in BOTW.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 19:53
RayNbow schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:30:
De eerste omgekochte reviews beginnen online te komen... :+
Super Mario Odyssey - 10/10 from Edge

Aantal te verzamelen Moons in het spel:
spoiler:
Also from the Edge review: there are nearly as many moons in Odyssey as there are Korok seeds in BOTW.
Ik sluit mij het hele weekend op wanneer Odyssey uitkomt. _/-\o_

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nog maar 2 en een halve week! Ondanks dat ik nooit een 3d mario game heb gespeeld op 64 op de DS na (en dat kon me niet bekoren) ben ik super hyped!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-11 22:18
Iemand idee in welke store Steamworld Dig 2 goedkoopst is?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
lapino schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:24:
Iemand idee in welke store Steamworld Dig 2 goedkoopst is?
Zuid afrika voor iets meer dan 16 euro.
Dankzij:
https://eshop.calyh.re/games?currency=EUR

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-11 22:36
Ik had de Switch nu ongeveer een maand niet gebruikt en was benieuwd of er nou eindelijk eens wat leuks te koop is. Ja hoor, Double Dragon 4! _/-\o_

Oh en wat zie ik nou?! PayPal wordt ook ondersteunt! _/-\o_

Goed bezig Nintendo d:)b

Double Dragon 4 voelt vrijwel hetzelfde aan als Double Dragon 2 op de NES en dat is erg positief. Er zitten wel wat hele kleine foutjes in het ontwerp maar overal speelt het onwijs lekker. Als je een echte eindbaas bent in DD2 op de NES dan kan je prima DD4 spelen. Tot zover geef ik DD4 een 7.5

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Beakzz
Sir_Hendro schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:38:
Ik had de Switch nu ongeveer een maand niet gebruikt en was benieuwd of er nou eindelijk eens wat leuks te koop is. Ja hoor, Double Dragon 4! _/-\o_

Oh en wat zie ik nou?! PayPal wordt ook ondersteunt! _/-\o_

Goed bezig Nintendo d:)b

Double Dragon 4 voelt vrijwel hetzelfde aan als Double Dragon 2 op de NES en dat is erg positief. Er zitten wel wat hele kleine foutjes in het ontwerp maar overal speelt het onwijs lekker. Als je een echte eindbaas bent in DD2 op de NES dan kan je prima DD4 spelen. Tot zover geef ik DD4 een 7.5
Dat eindelijk iets leuks gevoel heb ik helemaal niet op de Switch momenteel. Echt al vele uren kwijt geraakt in Stardew en Steamworld Dig 2 en dan nog af en toe een potje Fifa. Moet nog beginnen aan Rabbits, Golf Stoy spreekt me nog steeds aan en Mario is er al bijna. Vergeet al bijna dat ik hier meerdere platforms heb staan :+

Misschien is dit ook wat voor je?

• Deurstopper
  • Niet online
KopjeThee schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:16:
Iemand een idee of Monopoly in het Nederlands wordt vertaald?
https://www.ubisoft.com/nl-nl/game/monopoly-switch/
De trailer toont Engelse teksten. Zou voor de kinderen wel handig zijn.
Ik wacht ook op dit spel en ga wel uit van een NL versie, aangezien dit op de Wii ook het geval was.

Edit: http://www.perfectly-nint...language-option-in-japan/

[ Voor 13% gewijzigd door Deurstopper op 11-10-2017 22:16 ]

• RayNbow

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 11:16

Desperado112

Mokum

Ik heb gisteren voor het eerst fifa online gespeeld. Nou eens maar nooit meer. Had behoorlijke last van een slechte verbinding. Je kent het wel.bleed bleef steeds hangen. Ondanks dat het potje wel kunnen afmaken. Natuurlijk erg frustrerend. Wie van jullie gebruikt er de wifi? Of gebruiken jullie een lan aansluiting (switch in dock staat, zoals in mijn geval) voor internet aansluiting?

Gr
Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

• RayNbow
Video:
Afhankelijk waar ik ben, ja, maar ik zit dan meestal in een woonkamer op een relatief korte afstand van de router.
Of gebruiken jullie een lan aansluiting (switch in dock staat, zoals in mijn geval) voor internet aansluiting?
Daar waar ik de dock permanent geplaatst heb, ja, maar dat is omdat ik weet dat op die plek ik geen sterk WiFi signaal heb. Op dezelfde plek heb ik een Wii U en hoewel ik die eerst probleemloos draadloos gebruikte, werd het op een gegeven moment zo druk in het spectrum dat ik een haperde verbinding kreeg in Splatoon 1. Sindsdien heb ik daar een ethernetadapter geplaatst voor de Wii U, die ik later dus overhevelde naar de Switch dock.

• Thomas
  • Niet online
Ik gebruik WiFi! Heb m'n dock naast m'n router staan (5Ghz) en heb dus altijd prima verbinding. Het is te merken dat de WiFi niet uitmuntend is op de Switch maar heb gelukkig niet echt last van slechte verbindingen en kan altijd naar hartelust spelen.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:02
Beakzz schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:50:
[...]

Dat eindelijk iets leuks gevoel heb ik helemaal niet op de Switch momenteel. Echt al vele uren kwijt geraakt in Stardew en Steamworld Dig 2 en dan nog af en toe een potje Fifa. Moet nog beginnen aan Rabbits, Golf Stoy spreekt me nog steeds aan en Mario is er al bijna. Vergeet al bijna dat ik hier meerdere platforms heb staan :+

Misschien is dit ook wat voor je?

[video]
[azijnpissermode]
stardew en swd2 kan je ook op die andere platformen spelen. Mario is eigenlijk pas de eerste echte tripple A nintendo game voor de switch.
[/azijnpissermode off]
Ik heb zelf zo'n irritant ding wat in de weg zit van mijn gametijd, responsibilities en dat soort onzin ;( dus ik heb absoluut ook geen last van 'het niets te spelen syndroom'
Maar kan me voorstellen dat als je hardcore gamer bent dat de switch te weinig biedt qua nieuwe content.

Dan nog steeds kan je hem natuurlijk perfect onderweg gebruiken.

Ik ben ook erg nieuwsgierig of de switch de komende holiday period nog superhot blijft. Ik verwacht van wel.
En met Fifa die een goede versie blijkt te zijn is de 3rd party support mogelijk iets wat ook gaat komen en blijven. De vraag is natuurlijk of fifa ook een commercieel succes gaat worden.

Denk dat ik nog even wacht met Mario, zag hem al voor 45 euro via de franse amazon, maar als ik op dit moment toch niet tot amper tijd heb om te spelen.......mogelijk wil iemand hem over 1-2 maanden 2e hands wel kwijt.
Erg jammer wat dit is wel de game waar ik de switch voor wilde. Ach mogelijk nog een leuk kerstkadotje 'voor de kinderen' })

10 second ninja DONE

• lowskilled-ftw
Gebruik altijd WiFi, nergens last van. Router staat circa 3 meter (incl 2 muren) van de Switch af. :)

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Normaal goede verbinding boven met telefoon, met de switch nauwelijks tot geen streepje. In plaats daarvan een 5ghz Wi-Fi repeater geplaatst en kan nu Splatoon spelen als een zonnetje!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-11 22:18
Kan iemand me eens uitleggen hoe dat vissen werkt in Stardew Valley? Ik kan af en toe eens een vis aan de haak krijgen, maar begrijp geen snars van de minigame die dan volgt. Slaag er nooit in om een vis te vangen. Ik begrijp ergens dat je de vis in de groene balk moet houden maar dat lukt bijna nooit of de energie is op.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

lapino schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:22:
Kan iemand me eens uitleggen hoe dat vissen werkt in Stardew Valley? Ik kan af en toe eens een vis aan de haak krijgen, maar begrijp geen snars van de minigame die dan volgt. Slaag er nooit in om een vis te vangen. Ik begrijp ergens dat je de vis in de groene balk moet houden maar dat lukt bijna nooit of de energie is op.
Precies zoals je zegt: houdt de vis in de groene balk, totdat de balk rechts helemaal vol is. Oefening baart kunst!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 22:36
Hopelijk snel in Europese winkels. Of gaat iemand de gok nemen en zelf importeren?

• Beakzz
Sagat schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:37:
[...]

[azijnpissermode]
stardew en swd2 kan je ook op die andere platformen spelen. Mario is eigenlijk pas de eerste echte tripple A nintendo game voor de switch.
\[/azijnpissermode off]

Dan nog steeds kan je hem natuurlijk perfect onderweg gebruiken.
Ja en toch heb ik Stardew niet op de pc en PS4 gekocht terwijl ik die systemen heb staan. Dat zijn gewoon games waar ik graag de keuze heb tussen docked en handheld. En dat is eigenlijk bij alle indiegames standaard zo. Steamworld had ik ook op de Vita kunnen kopen (heb niet gecheckt of hij daar op gereleased is). , maar eigenlijk is die handheld met pensioen sinds ik de Switch heb.

Het zal voor iedereen verschillend zijn, maar voor mij is de Switch echt een goede aankoop gebleken. ook mijn vriendin vindt het gezelliger als ik naast haar naar een klein scherm zit te kijken dan boven achter de pc of een stoel vlak voor de TV dus win win hier.

• outlandos
Beakzz schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:43:
[...]

Ja en toch heb ik Stardew niet op de pc en PS4 gekocht terwijl ik die systemen heb staan. Dat zijn gewoon games waar ik graag de keuze heb tussen docked en handheld. En dat is eigenlijk bij alle indiegames standaard zo. Steamworld had ik ook op de Vita kunnen kopen (heb niet gecheckt of hij daar op gereleased is). , maar eigenlijk is die handheld met pensioen sinds ik de Switch heb.

Het zal voor iedereen verschillend zijn, maar voor mij is de Switch echt een goede aankoop gebleken. ook mijn vriendin vindt het gezelliger als ik naast haar naar een klein scherm zit te kijken dan boven achter de pc of een stoel vlak voor de TV dus win win hier.
Idem, ik heb in jaren niet zo veel gegamed :D Echt een top aankoop! Maar ik ben dan ook een groot liefhebber van het indie-genre. _/-\o_

• Sagat
Ik heb qua grote games dit jaar diablo 3 en sf5 echt gespeeld, verder voornamelijk ook indie/kleinere games
(geometry wars 3/titan attacks/10second ninja x)

Vind dat ook vaak zeer leuke games. verder koop je gemiddeld 6 indie games voor een fullprice ofzo?

Anyways IMHO uiteraard, als je alleen een switch hebt kan je inmiddels genoeg gamen, als je die hard gamer bent die per maand 3-6 games koopt en daar dan ook in enkele dagen doorheen beukt.......tsja dan niet...das is mij enige punt.

Maar dat is eigenlijk altijd al zo geweest bij nintendo misschien in het begin bij de n64 niet.........
ook niet belangrijk natuurlijk, iedereen hier (neem ik aan) weet wat hij/zij kan verwachten met een switch en ik vind het alleen maar tof om te lezen dat de meesten er ook veel lol mee hebben.

Verder is de switch ook nog jong natuurlijk.

10 second ninja DONE

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-11 11:54
Ik vermaak me momenteel ook nog prima met de Switch. Heerlijk op de bank Dragon Ball Xenoverse spelen terwijl je Dragon Ball Z aan het kijken bent op je tv :D

Merk van me zelf dat ik de laatste tijd wel steeds meer in handheld speel dan docked. Puur omdat er een filmpje/serie/voetbal wedstrijd op mijn tv geshowed kan worden en ik ondertussen toch ook lekker kan door gamen. Daar waar ik vroeger "moest" kiezen tussen tv en gaming.

• RayNbow
outlandos schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:53:
[...]

Hopelijk snel in Europese winkels. Of gaat iemand de gok nemen en zelf importeren?
Ik twijfel, gezien je dan een adapter hebt met een verkeerde stekker (moet je weer een verloopstukje erop zetten).

• outlandos
RayNbow schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:01:
[...]

Ik twijfel, gezien je dan een adapter hebt met een verkeerde stekker (moet je weer een verloopstukje erop zetten).
Oh dan houdt het ook op voor mij. Jammer! Dan maar even geduld hebben.

• lowskilled-ftw
Kan iemand mij vertellen wat ik met de gouden (en platina) punten kan via mijn nintendo? Ik heb geen idee waar ik ze ergens kan uitgeven en waar aan? Zojuist een mail ontvangen dat een x aantal punten verloopt eind deze maand.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@lowskilled-ftw
my.nintendo.com
Daar inloggen met je Nintendo ID en daar kun je ze ook uitgeven.

• lowskilled-ftw
@Arunia
Thanks, echter is er op dit moment nog niks voor Nintendo Switch. Als ik het goed begrijp/lees blijven de gouden punten voor altijd tot je beschikking. Dan maar effe afwachten..

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@lowskilled-ftw Ah ja, ik heb zelf nog een Wii, Wii-U, N3DS XL en Switch. Dus genoeg uitgave opties.

• Thomas
  • Niet online
Cover van EDGE magazine;

Afbeeldingslocatie: http://nintendoeverything.com/wp-content/uploads/mario-edge-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://nintendoeverything.com/wp-content/uploads/mario-edge-2.jpg

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 11:16

Desperado112

Mokum

Ben echt zo benieuwd naar de reviews, ze kunnen zeggen wat ze willen van Nintendo, maar ze flikken het toch elke keer weer met hun games. elke keer weten ze in iedergeval bij mij de verwachtingen waar te maken.

gr
Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
outlandos schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:13:
[...]

Oh dan houdt het ook op voor mij. Jammer! Dan maar even geduld hebben.
Grappig want ik kwam hier net om te vragen of er een alternatief was voor die 100€ officiele dock.

Maar dit wat je schetst is toch geen probleem? Ik heb hier wel 100 usb poweradapters van mobieltjes esmokers etc liggen. Dat moet toch gewoon zonder problemen werken? Als een esmoker niet doorbrand zal hij ook wel werken voor je switch...

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-10 17:48
kbloem schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:57:
[...]

Grappig want ik kwam hier net om te vragen of er een alternatief was voor die 100€ officiele dock.

Maar dit wat je schetst is toch geen probleem? Ik heb hier wel 100 usb poweradapters van mobieltjes esmokers etc liggen. Dat moet toch gewoon zonder problemen werken? Als een esmoker niet doorbrand zal hij ook wel werken voor je switch...
switch gebruikt aardig wat power in docked mode ;) bijna 40 watt geloof ik. heb je een goeie adapter voor nodig die overigens moet beschikken over USB-PD. Zijn er maar een aantal op de markt die dit aankunnen.

Als je een alternatief zoekt voor de officiele dock kan je deze oplossing gebruiken: https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.Gu9YQ9

Heb deze zelf gekocht, wordt echt snel geleverd (week of anderhalf). Je moet alleen wel zelf een adapter kopen, officiele van nintendo kost 30 euro. Gebruik momenteel zelf de adapter van de gewone dock, minder gedoe dan hele dock elke keer verplaatsen maar wil er nog eentje bij hebben.
**Offtopic: Weet niet of je pun intended was maar een doorgebrande esmoker vind ik wel een mooie :D

[ Voor 25% gewijzigd door Sokkeh op 12-10-2017 17:02 ]

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Sokkeh schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:00:
[...]

switch gebruikt aardig wat power in docked mode ;) bijna 40 watt geloof ik. heb je een goeie adapter voor nodig die overigens moet beschikken over USB-PD. Zijn er maar een aantal op de markt die dit aankunnen.

Als je een alternatief zoekt voor de officiele dock kan je deze oplossing gebruiken: https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.Gu9YQ9

Heb deze zelf gekocht, wordt echt snel geleverd (week of anderhalf). Je moet alleen wel zelf een adapter kopen, officiele van nintendo kost 30 euro. Gebruik momenteel zelf de adapter van de gewone dock, minder gedoe dan hele dock elke keer verplaatsen maar wil er nog eentje bij hebben.
**Offtopic: Weet niet of je pun intended was maar een doorgebrande esmoker vind ik wel een mooie :D
Interessant dat je dat zegt want ik was echt in de veronderstelling dat een usb van een telefoon genoeg zou zijn. Na wat zoeken blijk je met games als zelda enkel en alleen wat rek uit die drie uurtjes te kunnen halen omdat hij niet snel genoeg bij laadt.

Maar goed, 50$ zal zich vertalen naar 50€ en als je dan nog een adapter bij moet halen kom je dus op 75€. Dan kun je je afvragen of je niet gewoon de originele moet halen.

Wat wel een plus is met die Nyko is dat hij gewoon mooier is. Krassen van het scherm ben ik niet bang voor maar het oog wil ook wat 😊

Edit: het linkje van jou is een stuk goedkoper zie ik nu. Plus is ook dat hij plat ligt waardoor ik er op de slaapkamer weer beter mee uit de voeten kan 👍

[ Voor 5% gewijzigd door Kenny_026 op 12-10-2017 18:31 ]

• outlandos
RayNbow schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:01:
[...]

Die battery boost pack zou wel gewoon moeten werken hier toch, zonder converter?

https://www.amazon.com/gp...ID=41mCuxRDqpL&ref=plSrch

[ Voor 22% gewijzigd door outlandos op 12-10-2017 19:50 ]

• RayNbow
outlandos schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:45:
[...]

Die battery boost pack zou wel gewoon moeten werken hier toch, zonder converter?

https://www.amazon.com/gp...ID=41mCuxRDqpL&ref=plSrch
Die battery boost pack komt niet met een adapter om 'm op te laden. Hiervoor moet je je bestaande adapter of bestaande dock gebruiken.

Bij de Nyko dock wordt een Amerikaanse AC adapter meegeleverd. Die kun je hier niet rechtstreeks gebruiken omdat die simpelweg niet in 't stopcontact past. ;)

• Lekkerbek312
  • Laatst online: 05-11 21:22
lowskilled-ftw schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:28:
@Arunia
Thanks, echter is er op dit moment nog niks voor Nintendo Switch. Als ik het goed begrijp/lees blijven de gouden punten voor altijd tot je beschikking. Dan maar effe afwachten..
Zegt genoeg over het beleid van Nintendo. Kansloos.

Ik krijg een vraag of ik een Switch game wil reviewen en als dank krijg ik punten die ik kan besteden aan consoles die ik niet heb.

• Spiritsoul
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 21:24
lowskilled-ftw schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:28:
@Arunia
Helaas, gold points zijn maar 12 maanden geldig na activatie.

Points are valid for a different length of time depending on what type of points they are. When you redeem points for rewards, the points closest to expiring will automatically be used up first.
Platinum Points
Valid for 6 months after you collect them.
Gold Points
Valid for 12 months after you collect them.

• RayNbow

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-11 22:36
Wtf?! 8)7

Ach ja, Xenoblade 2 ziet er verder wel toppie uit. Het is een van de weinige games waar ik naar uit kijk.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Thomas
  • Niet online
Xenoblade heb ik ook zin in! Einde van het jaar ziet er naar mijn mening heel goed uit qua releases. Mijn lijstje van musthaves t/m het einde van het jaar;
- Super Mario Odyssey (27 okt)
- Xenoblade Chronicles 2 (1 dec)
- L.A. Noire (14 nov)
- Doom (Holiday 2017)
- DLC #2 voor BotW (Q4 2017)

En allicht nog Skyrim en/of FE Warriors, al ben ik met het lijstje denk ik wel aardig voorzien :).

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:03
Wat een toffe indies deze week ook! Een survival game, een Zelda’esque Olifant en een old school historische hack and slach brawler. Dag geld hallo nieuwe micro sd kaart 😅

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:59

jasjenl

Liab A Tymo

Deurstopper schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:06:
[...]

Ik wacht ook op dit spel en ga wel uit van een NL versie, aangezien dit op de Wii ook het geval was.

Edit: http://www.perfectly-nint...language-option-in-japan/
De switch versie van Monopoly bevat inderdaad Nederlands schermteksten, de voice overs zijn helaas niet Nederlands. De switch versie bevat wel als eerste Japanse voice overs, ook leuk :)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

NeuroticaPills schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:37:
Wat een toffe indies deze week ook! Een survival game, een Zelda’esque Olifant en een old school historische hack and slach brawler. Dag geld hallo nieuwe micro sd kaart 😅
Haha! Goed bezig! :) mag ik vragen welke sd card je koopt? Ik zit aan 64Gb te denken. Of is daar een ander topic voor, zie het nooit voorbij komen?

• Beakzz
Turfschipper schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:07:
[...]

Haha! Goed bezig! :) mag ik vragen welke sd card je koopt? Ik zit aan 64Gb te denken. Of is daar een ander topic voor, zie het nooit voorbij komen?
Ligt een beetje aan wat voor gebruiker je bent. Koop je veel en vooral grotere games digitaal dan heb je natuurlijk meer nodig dan voor enkel wat indie games als je de grotere games gewoon in de winkel haalt.

Zelf heb ik op dag 1 een Sandisk 200GB (toen €75,-) er in geschoven om er voorlopig geen omkijken naar te hebben en dat bevalt me best. 256GB gaf een te groot verschil in prijs/GB verhouding toen ik het kocht.

Edit : Een snelle search bij Amzon leert me dat er niks verandert is. voor die 56GB extra betaal je zo ongeveer het dubbele.

Om je een idee te geven. Ik heb nu nog 140 GB beschikbaar met 3 demo's en 16 games met grotere games als Fifa, Rabbits, Mario Kart en Lego City er tussen dus met 64GB kom je een heel eind ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 13-10-2017 20:35 ]

• mfmeijer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06-2021
Ik wil graag een SD kaartje kopen voor mijn switch, ik vind digitaal kopen het makkelijkste. Maakt de snelheid van die kaartjes nog veel uit? Ik zat zelf te denken aan een 128gb van Samsung, die gaf in de Pricewatch een hoge snelheid voor een mooie prijs weer.

• Beakzz
mfmeijer schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:49:
Ik wil graag een SD kaartje kopen voor mijn switch, ik vind digitaal kopen het makkelijkste. Maakt de snelheid van die kaartjes nog veel uit? Ik zat zelf te denken aan een 128gb van Samsung, die gaf in de Pricewatch een hoge snelheid voor een mooie prijs weer.
Nope een redelijke snelheid is goed genoeg. Geen ultra versie nodig ofzo. Tijdens de release van de Switch is er genoeg mee getest dus zoek even op YouTube ofzo.

Als ik het me goed herinner is het interne geheugen het snelst, dan elk sd kaartje door iets met de overdracht en daarna de cartridge.

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 13-10-2017 23:57 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Zijn er helemaal geen plannen voor bv WiiU games op de Switch? Wil graag een Switch kopen maar daar mag best NSMBU bij wat mij betreft

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zelda en zeker mario kart zijn wiiu games. Volgens mij zijn ze ook bezig met smash brothers. (Dat denk ik) Maar verder nog weinig gelezen over andere wiiu games, al dan niet in dlx uitvoering.

• RayNbow
outlandos schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:53:
[...]

Reactie van Nyko:
Currently, Portable Docking Kit is only available in North America. We are looking at options to potentially bring it to other territories.

• Sagat
Cardwizard schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:44:
Zijn er helemaal geen plannen voor bv WiiU games op de Switch? Wil graag een Switch kopen maar daar mag best NSMBU bij wat mij betreft
Pokken is volgens mij ook een port met wat kleine improvements. Gezien het beperkte succes van de wii u kan je verwachten dat er nog meer games zullen komen. Ik hoop zelf ook op een mario all stars achtige compilatie en dan het liefst 2. Een voor de 2d ganes en een voor de 3d.

Over wii u games naar switch is iig een yt vid over te vinden. (Met die blauwe pop, volgens mij hier in het forum genoeg fans van te vinden ;) )

Edit:
Arlo dus:
YouTube: Switch and Wii U: To Port or Not to Port?

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 14-10-2017 07:53 ]

10 second ninja DONE

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
mfmeijer schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:49:
De SD kaartjes waar @Beakzz het over heeft, waren meestal UHS-1 kaartjes. De Switch ondersteunt namelijk geen UHS-2/3, en het heeft dus geen zin om betere te kopen. Er is natuurlijk wel onderling verschil bij UHS-1 kaarten.
Kaarten die vaak worden aangeraden zijn de Samsung EVO Plus lijn en de SanDisk Ultra lijn. Bij die laatste moet je wel wat oppassen met 128GB kaartjes want sommige oudere versies hadden last van oververhitting.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:11

Denko

|{ing Øf ßlitz

Even een kleine oproep, geen idee of iemand interesse heeft: ik heb net mijn grijze joycons terug van Nintendo. Die hebben de fix gekregen.

Zou iemand mijn grijze set willen ruilen tegen hun gekleurde? Kan het ook wel verkopen en nieuwe voor terugkopen. Maar als iemand juist de grijze wil ipv neon zijn we allebei blij.

PSN & XBL: Denkoyugo

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Denko schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:39:
Even een kleine oproep, geen idee of iemand interesse heeft: ik heb net mijn grijze joycons terug van Nintendo. Die hebben de fix gekregen.

Zou iemand mijn grijze set willen ruilen tegen hun gekleurde? Kan het ook wel verkopen en nieuwe voor terugkopen. Maar als iemand juist de grijze wil ipv neon zijn we allebei blij.
Ik heb wel interessant. Stuur me maar ff een PM

• Beakzz
Van de week die Mayflash adapters binnen gekregen en eigenlijk werkt alles zonder problemen. Beide adapters in de Switch dock, pairen en gaan. Heb een paar test potjes Mario Kart gedaan met een Switch Pro controller en de andere 2 spelers met PS4 controllers en alles wireless zonder problemen.

Dit maakt de Switch ook weer helemaal geschikt voor partygame avondjes, want de kleine controllers werden zelfs met de controller omhulsels die ik had gekocht niet enthousiast ontvangen ;) Zelfs de Ps4 home button is de Switch home button. Van de week zal ik nog wat andere controllers testen.

Heb ze bij deze verkoper gekocht op Ebay, maar ze zijn wel €4 hoger geprijsd ondertussen.

http://www.ebay.nl/itm/Ma...ksid=p2060353.m2749.l2649

Niet gek om 2 extra controllers te hebben voor de €34 die ik heb betaald :o

• outlandos
Vandaag bij het laatste level van Mario Rabbids beland, eerste try dood gegaan bij de derde (ik denk laatste?) wave. Morgen lekker uitspelen en dan eindelijk tijd voor Steamworld Dig 2. Daarna ofwel Cave Story (die ik ook al heb), ofwel Mario Odyssee. Ligt eraan hoe lang ik met SWD2 kwijt ben. Ik moet echt streng voor mezelf zijn om niet tig indies tegelijk aan te schaffen.. :')

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Beakzz schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:06:
Van de week die Mayflash adapters binnen gekregen en eigenlijk werkt alles zonder problemen. Beide adapters in de Switch dock, pairen en gaan. Heb een paar test potjes Mario Kart gedaan met een Switch Pro controller en de andere 2 spelers met PS4 controllers en alles wireless zonder problemen.

Dit maakt de Switch ook weer helemaal geschikt voor partygame avondjes, want de kleine controllers werden zelfs met de controller omhulsels die ik had gekocht niet enthousiast ontvangen ;) Zelfs de Ps4 home button is de Switch home button. Van de week zal ik nog wat andere controllers testen.

Heb ze bij deze verkoper gekocht op Ebay, maar ze zijn wel €4 hoger geprijsd ondertussen.

http://www.ebay.nl/itm/Ma...ksid=p2060353.m2749.l2649

Niet gek om 2 extra controllers te hebben voor de €34 die ik heb betaald :o
Ik heb mijne ook binnen (1 besteld) en inderdaad, het werkt perfect. Het heeft veel opties, ook om bijv knoppen te wisselen. Zo kan je met een Xbox One controller bepalen of de ABXY knoppen wil hebben op de plek waar ze horen, of op de aangepaste plek zodat de letters op de controller overeen komen. Zelfs rumble werkt gewoon goed.

En je kan met meerdere controllers 1 speler besturen, handig om hele jonge spelers een handje te helpen. Maar ik kan me ook voorstellen dat iemand met een lichamelijke beperking wel baat kan hebben van twee controllers.

Ik zal hem voornamelijk gebruiken met een Wii U Pro Controller denk ik. Die werkt er ook prima mee.

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik heb inmiddels het halve internet afgezocht, maar kan het antwoord niet vinden; ik heb op mijn Wii U wat downloads uit de store (N64, GameCube en Wii U-games). Zijn deze speelbaar op de Switch?

Begreep dat Wii U games (fysieke schijfjes) het niet doen, maar gaat specifiek om de benoemde downloads / systemen.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:37
nl.mark schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:03:
Ik heb inmiddels het halve internet afgezocht, maar kan het antwoord niet vinden; ik heb op mijn Wii U wat downloads uit de store (N64, GameCube en Wii U-games). Zijn deze speelbaar op de Switch?

Begreep dat Wii U games (fysieke schijfjes) het niet doen, maar gaat specifiek om de benoemde downloads / systemen.
Nee. Alleen spellen speciaal voor de Switch zijn speelbaar.
Hopelijk brengt Nintendo nog een Virtual Console uit, waar je (op z'n minst met korting) (opnieuw) de spellen kan kopen.

PSN: Redrafted

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Xerox schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:08:
[...]

Nee. Alleen spellen speciaal voor de Switch zijn speelbaar.
Hopelijk brengt Nintendo nog een Virtual Console uit, waar je (op z'n minst met korting) (opnieuw) de spellen kan kopen.
Thanks! Dan is het de virtual console waar het op wachten is :)

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:32
Voor diegenen met een Mayflash: werken wireless xbox 360 en xbox one (niet S!) ook hiermee? Als ik de beschrijving van de mayflash lees dan interpreteer ik dat als dat het niet werkt.

• outlandos
Tha-PC-Legend schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:14:
Voor diegenen met een Mayflash: werken wireless xbox 360 en xbox one (niet S!) ook hiermee? Als ik de beschrijving van de mayflash lees dan interpreteer ik dat als dat het niet werkt.
Add to this question:

En werkt 'Xbox One controller for Windows' hier mee?

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Ik wil de Grijze Nintendo Joy-Con Controller Paar kopen. Werken de linker Joy-Con nu allemaal weer goed? Dus is het probleem opgelost?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Tha-PC-Legend schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:14:
outlandos schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:33:
[...]

Add to this question:

En werkt 'Xbox One controller for Windows' hier mee?
Ik heb getest met:
- Xbox 360 bedrade controller aangesloten op mayflash: Werkt
- Xbox One (generatie 2, zonder S dus) draadoos: Werkt niet
- Xbox One draadloos met de USB-dongle in de mayflash: Werkt niet
- Xbox One met usb-kabel aangesloten op de mayflash: Werkt.

De Xbox One (en 360 ook) werken met een ander signaal, vanaf de S heeft de controller ook de bluetooth mogelijkheid. De Mayflash werkt alleen met bluetooth. De Playstation- en Nintendocontrollers werken allemaal met bluetooth.

Hij herkent mn draadlze Xbox One usb-receiver helemaal niet. Normaal gesproken hoort er een lampje op te gaan branden, dat doet hij helemaal niet. Ik ga er vanuit dat een soortgelijke receiver voor Xbox 360 controllers het ook niet doet.

• Beakzz
Zal vandaag die wireless Xbox 360 reciever even testen en kijken of de Xbox one S controller net zo goed werkt. En de Steamcontroller omdat het kan :+

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11 09:40
Beakzz schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:16:
En de Steamcontroller omdat het kan :+
Ik heb niets op Google kunnen vinden dat het werkt helaas.
Wel enorm tof dat je het gaat proberen, ik ben er erg benieuwd naar.

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:32
BlackMage schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:06:
[...]

[...]

Ik heb getest met:
- Xbox 360 bedrade controller aangesloten op mayflash: Werkt
- Xbox One (generatie 2, zonder S dus) draadoos: Werkt niet
- Xbox One draadloos met de USB-dongle in de mayflash: Werkt niet
- Xbox One met usb-kabel aangesloten op de mayflash: Werkt.

De Xbox One (en 360 ook) werken met een ander signaal, vanaf de S heeft de controller ook de bluetooth mogelijkheid. De Mayflash werkt alleen met bluetooth. De Playstation- en Nintendocontrollers werken allemaal met bluetooth.

Hij herkent mn draadlze Xbox One usb-receiver helemaal niet. Normaal gesproken hoort er een lampje op te gaan branden, dat doet hij helemaal niet. Ik ga er vanuit dat een soortgelijke receiver voor Xbox 360 controllers het ook niet doet.
Bedankt voor je uitgebreide test! :)

Verwijderd

Heb een paar dagen geleden m'n dock-adapter uit China binnen, werkt als een zonnetje :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dcYu5tF.jpg

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:31
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:52:
Heb een paar dagen geleden m'n dock-adapter uit China binnen, werkt als een zonnetje :)

[afbeelding]
Ik zou wel iets regelen zodat je Switch zijn warmte beter kwijt kan, maar dat moet makkelijk (lees zeer goedkoop dan wel gratis) kunnen. Waar heb je hem vandaan en wat heeft het gekost? Lijkt mij ideaal voor op de slaapkamer.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

Koldur schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:48:
[...]

Ik zou wel iets regelen zodat je Switch zijn warmte beter kwijt kan, maar dat moet makkelijk (lees zeer goedkoop dan wel gratis) kunnen. Waar heb je hem vandaan en wat heeft het gekost? Lijkt mij ideaal voor op de slaapkamer.
In de kamer waar ik hem "echt" gebruik heb ik een standaardje ervoor, en als ik 'em een keer meeneem dan kan het op zich wel even zo. De warmte kan er nog gewoon uit, de ventilatiegaten zitten niet op de achterzijde.

Deze was 20 euro. Aliexpress linkje

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:13
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:56:
[...]

De warmte kan er nog gewoon uit, de ventilatiegaten zitten niet op de achterzijde.
Nou kijk nog maar eens goed achterop de switch, dat zijn geen speakers :)

Met de joycons er aan komt hij wel iets omhoog, dat zal vast net genoeg zijn om te ventileren.

Verwijderd

Idd, dat is de lucht toevoer voor de ventilator.

Verwijderd

Pierz schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:14:
[...]

Nou kijk nog maar eens goed achterop de switch, dat zijn geen speakers :)

Met de joycons er aan komt hij wel iets omhoog, dat zal vast net genoeg zijn om te ventileren.
Die zijn met het dock ook aardig bedekt, dus wat dat betreft zal het in een schuine houder of door de helling van de Joycons op zich wel redelijk gaan.

Overigens zijn dat echt wel speakers. Hou ze in handheld maar eens tegen je oor aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2017 21:51 ]

Pagina: 1 ... 101 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!