Beakzz schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:50:
[...]
Dat eindelijk iets leuks gevoel heb ik helemaal niet op de Switch momenteel. Echt al vele uren kwijt geraakt in Stardew en Steamworld Dig 2 en dan nog af en toe een potje Fifa. Moet nog beginnen aan Rabbits, Golf Stoy spreekt me nog steeds aan en Mario is er al bijna. Vergeet al bijna dat ik hier meerdere platforms heb staan
Misschien is dit ook wat voor je?
[
video]
[azijnpissermode]
stardew en swd2 kan je ook op die andere platformen spelen. Mario is eigenlijk pas de eerste echte tripple A nintendo game voor de switch.
[/azijnpissermode off]
Ik heb zelf zo'n irritant ding wat in de weg zit van mijn gametijd, responsibilities en dat soort onzin

dus ik heb absoluut ook geen last van 'het niets te spelen syndroom'
Maar kan me voorstellen dat als je hardcore gamer bent dat de switch te weinig biedt qua nieuwe content.
Dan nog steeds kan je hem natuurlijk perfect onderweg gebruiken.
Ik ben ook erg nieuwsgierig of de switch de komende holiday period nog superhot blijft. Ik verwacht van wel.
En met Fifa die een goede versie blijkt te zijn is de 3rd party support mogelijk iets wat ook gaat komen en blijven. De vraag is natuurlijk of fifa ook een commercieel succes gaat worden.
Denk dat ik nog even wacht met Mario, zag hem al voor 45 euro via de franse amazon, maar als ik op dit moment toch niet tot amper tijd heb om te spelen.......mogelijk wil iemand hem over 1-2 maanden 2e hands wel kwijt.
Erg jammer wat dit is wel de game waar ik de switch voor wilde. Ach mogelijk nog een leuk kerstkadotje 'voor de kinderen'