[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.602 views

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:09
Zironako schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:25:
Stardew Valley staat in de store!
Linkje naar Mexicaanse toevallig?

Haters everywhere but I don’t really care

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-11 20:03
matthijst schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:52:
[...]

Linkje naar Mexicaanse toevallig?
Zover ik kon zien, is hij nog niet beschikbaar op de Mexicaanse. Ik heb hem maar gewoon uit de EU store gehaald; beetje ongeduldig.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:28
Mexiaanse eshop? Damn, misschien maar even een mexiaans eshop account aanmaken dan.

En done
Nu ff wachten tot Stardew Valley gereleased wordt daar.

[ Voor 31% gewijzigd door Zerora op 05-10-2017 16:19 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Zerora schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:00:
Mexiaanse eshop? Damn, misschien maar even een mexiaans eshop account aanmaken dan.

En done
Nu ff wachten tot Stardew Valley gereleased wordt daar.
Zou je beter niet gewoon ff wachten tot ie in de EU shop staat :P ik ben er zelf nooit zo happig op om uit allerlei buitenlands georienteerde stores meuk op te halen.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:31:
[...]

Zou je beter niet gewoon ff wachten tot ie in de EU shop staat :P ik ben er zelf nooit zo happig op om uit allerlei buitenlands georienteerde stores meuk op te halen.
Ik zie niet waarom, het is niet alsof Nintendo je een factuur gaat nasturen of dat de belastingdienst bij je komt aankloppen.

Helaas nog altijd niet released in Mexico :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:01
Seroczynski schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:42:
[...]

Ik zie niet waarom, het is niet alsof Nintendo je een factuur gaat nasturen of dat de belastingdienst bij je komt aankloppen.

Helaas nog altijd niet released in Mexico :+
Zal nog wel een uurtje of 5 duren ook aangezien het daar pas 10:00 uur in de ochtend is.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-11 22:18
Heb me ook zo een neteller account gemaakt en daar 10 euro op gezet. Hoe kan ik daar dan mee betalen in andere shop? Moet ik dan nog MXN transfereren of gaat dat automatisch? Eigenlijk wel handig systeem voor als je eens in een shady store wil bestellen zonder je cc gegevens vrij te geven.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11 21:37

Sorbo

Uw hulp in huis!

Beakzz schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:54:
[...]

Zal nog wel een uurtje of 5 duren ook aangezien het daar pas 10:00 uur in de ochtend is.
Nope, Stardew Valley is zojuist (18:00) uitgekomen in de Mexicaanse eShop!

Edit: Wel issues met mijn creditcard (Neteller, europees) :(

[ Voor 9% gewijzigd door Sorbo op 05-10-2017 18:03 ]

• Beakzz
Sorbo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:00:
[...]

Nope, Stardew Valley is zojuist (18:00) uitgekomen in de Mexicaanse eShop!
Nou in dat geval vind ik het geen enkel probleem om het mis te hebben 😂

• Seroczynski
  • Niet online
Hm, ik krijg telkens dat ik mijn CC moet nakijken. Dan zien ze zeker dat die uit NL is?

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Heb ik ook. Dat is voor het eerst :(

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik meen me te herinneren dat Credit Cards per regio gelocked zijn, niet per se per land. Heb laatst via de Russische store prima Sonic kunnen kopen met deze creditcard.

Balen, ik zie zo snel ook geen Mexicaanse eShop Gift cards online te koop en de switch geeft me niet de optie om Paypal te gebruiken, dus ik ben bang dat 't lastig wordt.

• Peter_Aragorn
Sorbo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:11:
Ik meen me te herinneren dat Credit Cards per regio gelocked zijn, niet per se per land. Heb laatst via de Russische store prima Sonic kunnen kopen met deze creditcard.

Balen, ik zie zo snel ook geen Mexicaanse eShop Gift cards online te koop en de switch geeft me niet de optie om Paypal te gebruiken, dus ik ben bang dat 't lastig wordt.
Het stomme zou dan weer zijn dat Zuid-Afrika ook niet zou moeten werken. Terwijl ik daar de meeste games heb gekocht...

Daar is de game 9,95. Ook niet slecht.

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Peter_Aragorn schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:12:
[...]

Het stomme zou dan weer zijn dat Zuid-Afrika ook niet zou moeten werken. Terwijl ik daar de meeste games heb gekocht...

Daar is de game 9,95. Ook niet slecht.
Thanks voor de tip, daar maar aangeschaft :) Werkt inderdaad perfect met dezelfde Creditcard. Nintendo zal misschien de hele EMEA-regio samenbundelen ofzo?

[ Voor 14% gewijzigd door Sorbo op 05-10-2017 18:17 ]

• Peter_Aragorn
Sorbo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:16:
[...]

Thanks voor de tip, daar maar aangeschaft :)
Ik zelf inmiddels ook.

Wordt mijn eerste keer dat ik überhaupt Stardew Valley opstart. Ben heel erg benieuwd.

Overigens, misschien iets voor de OP:
Site waar je alle prijzen kunt zien

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb 'm ook maar in Zuid Afrika gehaald, al is het ondertussen enkel om te kijken hoe dat werkt met die andere regio's :)

• lapino
Neteller werkt hier ook niet :(
edit: zuid afrika ook niet

komt telkens op "verify the information you have entered"

[ Voor 64% gewijzigd door lapino op 05-10-2017 18:36 ]

• matthijst
Ook ZA gehaald.

• Zerora
Peter_Aragorn schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:18:
[...]

Ik zelf inmiddels ook.

Wordt mijn eerste keer dat ik überhaupt Stardew Valley opstart. Ben heel erg benieuwd.

Overigens, misschien iets voor de OP:
Site waar je alle prijzen kunt zien
Site staat in de startpost onder kopje games erbij. :)
lapino schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:31:
Neteller werkt hier ook niet :(
edit: zuid afrika ook niet

komt telkens op "verify the information you have entered"
Ja ik ook. Met een visa prepaid creditcard.

[ Voor 25% gewijzigd door Zerora op 05-10-2017 19:54 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• lapino
Hoe kunnen jullie dan in ZA bestellen?

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik heb gewoon EU versie van Stardew besteld. Boeie die paar extra centen.

[ Voor 22% gewijzigd door NastyNick op 05-10-2017 21:12 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:32

OMX2000

By any means necessary...

In nutshell. Het heeft weinig zin om rond te shoppen in verschillende regions voor bijvoorbeeld Fifa? Die prijslijst is heel leuk, maar zonder een buitenlandse creditcard of paypal account kom je niet ver toch?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Voor de grotere titels geeft het sowieso niet zoveel zin. Wat houdt je tegen om een paypal rekening te openen?

• matthijst
lapino schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:47:
Hoe kunnen jullie dan in ZA bestellen?
Regio in je account wisselen, bestellen en regio weer op NL zetten.

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-11 11:19

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

matthijst schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:43:
[...]

Regio in je account wisselen, bestellen en regio weer op NL zetten.
Je bedoelt dat ik Mario kart in de regio ZA (wat dat dan ook mag zijn) kan kopen voor 41.81€ door even de regio te wisselen?
Zo simpel kan het toch niet zijn :?

Als je hem weer terug zet behoud je bijvoorbeeld Mariokart!?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• Beakzz
OMX2000 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:17:
In nutshell. Het heeft weinig zin om rond te shoppen in verschillende regions voor bijvoorbeeld Fifa? Die prijslijst is heel leuk, maar zonder een buitenlandse creditcard of paypal account kom je niet ver toch?
In de US store betaal je €60 dollar ipv €60 euro wat neer komt op €51,25. Tot vandaag heb ik al mijn games in de US store gehaald wat me dus aardig wat scheelt. Hoe dan ook meer dan €75 tot nu toe, maar ik heb dan ook veel games gekocht en ben volledig digitaal op de Switch. Genoeg shops die prepaid kaarten voor de US store verkopen. Ik gebruik pcgamesuply bijvorbeeld.

Vandaag heb ik met mijn Nederlandse mastercard van de rabobank in de Zuid Afrikaanse store besteld door mijn Japanse account (die gebruik ik toch bijna niet) naar de regio Zuid Afrika te zetten. Dit was letterlijk inloggen op het Nintendo account, regio wisselen en opnieuw inloggen op de Switch.

Het voordeel van de Zuid Afrikaanse store is dat ik nu precies het bedrag wat een spel kost kan betalen tegenover de US store waar altijd wel een beetje restgeld op staat. Ook zijn de prijzen daar merendeels nog beter dan in de US store dus ik zie mijzelf voorlopig alleen nog maar daar games kopen ;)
DukeN schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:52:
[...]

Je bedoelt dat ik Mario kart in de regio ZA (wat dat dan ook mag zijn) kan kopen voor 41.81€ door even de regio te wisselen?
Zo simpel kan het toch niet zijn :?

Als je hem weer terug zet behoud je bijvoorbeeld Mariokart!?
Ja zo simpel is het en als je een apart account aanmaakt dan hoef je niet eens te wisselen. Elk account op je Switch kan de games spelen die je met welk account dan ook heb gekocht.

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 05-10-2017 23:07 ]

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Hier moet een tutorial of FAQ Van komen :)
Laatste vraagje, kan ik gewoon mijn Nederlandse CC gebruiken? Of heb ik voor Zuid Afrika een CC van die regio nodig?

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb een tijdje terug een Chinese Switch replacement shell gekocht en daar zou ik nog even op terugkomen :) Zie hier het resultaat van de linker en de recht replacement shell voor de joycons. Er zit ook een replacement backplate voor de Switch unit bij, maar dat zag er niet uit dus die heb ik er weer vanaf gehaald.

Linker joycon & Rechter joycon
Shells waren bijna helemaal goed, behalve dat er bij de rechter joycon een stukje plastic bijgeslepen diende te worden.

Switch backplate
Ziet er bij lange na niet zo vet uit als verwacht, en leek ook nog niet eens goed te passen. D'raf ermee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/I2JBO0w22lZZjdp0Wpv1QoDt/full.jpg

• Beakzz
DukeN schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 23:11:
Hier moet een tutorial of FAQ Van komen :)
Laatste vraagje, kan ik gewoon mijn Nederlandse CC gebruiken? Of heb ik voor Zuid Afrika een CC van die regio nodig?
Je liked net mijn bericht waarin ik aangeef een Nederlandse CC te gebruiken in die store :+

• Swooky
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-10 12:53
Beakzz schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 23:05:
[...]

In de US store betaal je €60 dollar ipv €60 euro wat neer komt op €51,25. Tot vandaag heb ik al mijn games in de US store gehaald wat me dus aardig wat scheelt. Hoe dan ook meer dan €75 tot nu toe, maar ik heb dan ook veel games gekocht en ben volledig digitaal op de Switch. Genoeg shops die prepaid kaarten voor de US store verkopen. Ik gebruik pcgamesuply bijvorbeeld.

Vandaag heb ik met mijn Nederlandse mastercard van de rabobank in de Zuid Afrikaanse store besteld door mijn Japanse account (die gebruik ik toch bijna niet) naar de regio Zuid Afrika te zetten. Dit was letterlijk inloggen op het Nintendo account, regio wisselen en opnieuw inloggen op de Switch.

Het voordeel van de Zuid Afrikaanse store is dat ik nu precies het bedrag wat een spel kost kan betalen tegenover de US store waar altijd wel een beetje restgeld op staat. Ook zijn de prijzen daar merendeels nog beter dan in de US store dus ik zie mijzelf voorlopig alleen nog maar daar games kopen ;)

[...]

Ja zo simpel is het en als je een apart account aanmaakt dan hoef je niet eens te wisselen. Elk account op je Switch kan de games spelen die je met welk account dan ook heb gekocht.
Maar heeft Nintendo dan niet in hun policy staan dat ze je hiervoor kunnen bannen of hoe zit dit?
Hier zullen ze toch zeker wat geld mee mis lopen, en incorrecte sale figures door krijgen.

Het zal ze toch zeker wel opvallen dat er wel heel veel mensen in Zuid-Afrika games in de eShop kopen. :+

• Beakzz
Swooky schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:06:
[...]

Maar heeft Nintendo dan niet in hun policy staan dat ze je hiervoor kunnen bannen of hoe zit dit?
Hier zullen ze toch zeker wat geld mee mis lopen, en incorrecte sale figures door krijgen.

Het zal ze toch zeker wel opvallen dat er wel heel veel mensen in Zuid-Afrika games in de eShop kopen. :+
Mwah denk dat het wel meevalt. Je zit hier op Tweakers waar mensen net dat stapje verder gaan dan de gemiddelde consument. Denk niet dat het grootste deel van Nintendo's doelgroep ooit zo ver gaat om in een andere regio te kopen als ze die kennis al ooit vergaren.

Daar naast hebben ze het zelf regio vrij gemaakt en dan moeten ze ook nog eens aan kunnen tonen dat ik niet naar Zuid Afrika ben verhuist of gewoon een wereldreiziger ben. Op de PS4 heb ik ook jaren lang in de US store gekocht zonder problemen.

Of het in hun policy staat? Geen idee, want die (vaak loze bedreigingen) lees ik echt nooit ;)

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:14
Ik vind het zeker wat hebben zo met die gekleurde knoppen.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:54
Seroczynski schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 23:31:
Linker joycon & Rechter joycon
Shells waren bijna helemaal goed, behalve dat er bij de rechter joycon een stukje plastic bijgeslepen diende te worden.
Dat scheen ook al te zijn met eerdere shells die verkocht werden (ging toen dacht ik over de uitsparing voor -/+).

Welke tools heb je precies nodig voor de mod? :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe is de besturing van stardew valley? Ik heb SV op de PC, maar ben er nooit aan toegekomen om hem echt te spelen, omdat ik liever geen muis en keyboard gebruik, en controller was echt erg vervelend in de besturing.

Vond ik erg jammer, aangezien dit soort games heerlijk zijn om lekker te ontspannen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Seroczynski
  • Niet online
RayNbow schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:23:
[...]

Dat scheen ook al te zijn met eerdere shells die verkocht werden (ging toen dacht ik over de uitsparing voor -/+).

Welke tools heb je precies nodig voor de mod? :)
Volgens de verkoper op AliExpress zijn deze shells een revisie van de vorige versie. Valt me wel op dat 'smoke gray' (die ik heb) nu niet meer te koop is..

Het enige dat je nodig hebt is een kleine kruiskop- en een triwing schroevendraaier. Het is allemaal wel heel erg klein, dus het is wel een gepriegel. Tijdens het proces is er bij mij een bevestigingsklip van de kabel voor de LEDjes in (aan de zijkant) van de controller losgekomen. Hiervoor heb ik een oplossing met een klein stukje ijzer en antistatisch plakband moeten bedenken 8)7

Het stukje plastic dat ik heb moeten verwijderen zit net onder de + knop (is wat witter dan de andere plekken op de foto). Hiervoor heb ik een handvijltje gebruikt.
Magic schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 07:57:
Hoe is de besturing van stardew valley? Ik heb SV op de PC, maar ben er nooit aan toegekomen om hem echt te spelen, omdat ik liever geen muis en keyboard gebruik, en controller was echt erg vervelend in de besturing.

Vond ik erg jammer, aangezien dit soort games heerlijk zijn om lekker te ontspannen.
Eerlijk gezegd (en ik was nogal hyped voor de Switch released) valt het mij vies tegen. De controls zijn prima, maar er wordt geen gebruik gemaakt van de touchscreen mogelijkheden. Hierdoor moet je met het rechterpookje de on-screen cursor gebruiken. Vind ik vooral onhandig bij het bekijken van je huidige 'quests'.

[ Voor 5% gewijzigd door Seroczynski op 06-10-2017 08:10 ]

• lapino
Heb Stardew Valley ook gekocht maar het ontgaat me beetje wat de bedoeling is. Moet ik nu gewoon plantjes beginnen zetten en dat is het dan?

• Magic
  • Niet online
Seroczynski schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:09:
Eerlijk gezegd (en ik was nogal hyped voor de Switch released) valt het mij vies tegen. De controls zijn prima, maar er wordt geen gebruik gemaakt van de touchscreen mogelijkheden. Hierdoor moet je met het rechterpookje de on-screen cursor gebruiken. Vind ik vooral onhandig bij het bekijken van je huidige 'quests'.
Dat was inderdaad ook precies wat me tegenviel in de pc-versie. Dat en het "aanwijzen" van een tile, alhoewel dat wellicht ook gewenning zou zijn.
lapino schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:15:
Heb Stardew Valley ook gekocht maar het ontgaat me beetje wat de bedoeling is. Moet ik nu gewoon plantjes beginnen zetten en dat is het dan?
Dat kan, er is niet echt een duidelijke doelstelling, en dit soort spellen worden pas duidelijk als je gewoon bezig gaat. als het goed is heb je een paar zaadjes gekregen. Haal wat onkruid weg, zaai de zaadjes, en kijk gewoon rond, praat met mensen.
zie het als een levenssimulator, in het echte leven heb je alleen de doelstellingen die je zelf zet, dat is in dit soort spellen niet veel anders :)

[ Voor 36% gewijzigd door Magic op 06-10-2017 08:28 ]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:23
Ik vond de controles op de PC juist perfect, met muis en tobo. Maar dit soort spellen speel ik liever op de TV of in handheld modus. Dus ik ben zeer geneigd om de Switch versie te kopen. Maar de controles op de Xbox One versie vond ik niet geweldig, ik begrijp dat de Switch in dat opzicht niet anders is?

• Peter_Aragorn
outlandos schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:04:
Ik vond de controles op de PC juist perfect, met muis en tobo. Maar dit soort spellen speel ik liever op de TV of in handheld modus. Dus ik ben zeer geneigd om de Switch versie te kopen. Maar de controles op de Xbox One versie vond ik niet geweldig, ik begrijp dat de Switch in dat opzicht niet anders is?
Geen idee hoe dat op de Xbox One is verder, maar ik vind de controle prima. Game zelf is toch vrij traag, dus je hebt er weinig last van.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Stylze schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:50:
Valt het andere fifa spelers ook op dat het verschil zo groot is in de graphics met docked en handheld? met andere games merk ik wel wat verschil maar vrij weinig, met fifa vindt ik het verschil wel heel groot.. Vindt het wel heerlijk spelen handheld maar wel jammer en onnodig
Ik vind het er juist in handheld modus indrukwekkend uitzien. Docked is ook gaaf, maar handheld valt mij zeker niet tegen.

• Razortek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-11 10:37
Seroczynski schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:09:
[...]
Vind ik vooral onhandig bij het bekijken van je huidige 'quests'.
Dat doet de Select/Min- knop ook!
Zover ik weet heb je die cursor nergens voor nodig in de Switch versie, maar ik heb maar ~1h gespeeld nog

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-11 20:03
Wat een verslavende game is dat Stardew Valley zeg. Gisteren 7 uur aan een stuk door gespeeld. Heb nog geen dieren, maar ben net begonnen met het bouwen van een silo een coop, dus dat komt snel. Dit brengt me echt weer terug naar de honderden uren die ik in Harvest Moon a Wonderful Life gestoken heb! Vooral ook tof hoe simpel het spel er uitziet, maar hoe diep het eigenlijk gaat!

Verwijderd

Deze week neo geo release het fantastische Metal Slug X!

Afbeeldingslocatie: https://33.media.tumblr.com/aa5fe89b142cee8be63e0172ebc3252d/tumblr_nfxux37aWI1r7sijxo1_500.gif

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/cf/a4/1a/cfa41a3db58bb77d26e802e3f9f2f97d.gif

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-11 15:04
Ik heb metal slug 3 pas gekocht, een ding wat ik vreemd vind is als ik mn schiet knop toe wijs aan de Y knop die soms niet lijkt te werken.. op een andere toets gaat dat wel goed.

Als ik in de systeem instellingen een test doe werkt die knop wel altijd. Lijkt een bugje ofzo..

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Beakzz
Zironako schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:51:
Wat een verslavende game is dat Stardew Valley zeg. Gisteren 7 uur aan een stuk door gespeeld. Heb nog geen dieren, maar ben net begonnen met het bouwen van een silo een coop, dus dat komt snel. Dit brengt me echt weer terug naar de honderden uren die ik in Harvest Moon a Wonderful Life gestoken heb! Vooral ook tof hoe simpel het spel er uitziet, maar hoe diep het eigenlijk gaat!
Kan iedereen afraden om dit spel te kopen. Door weinig slaap de afgelopen weken ging ik gisteren al om 23:00 uur naar bed, maar dan even een potje Fifa en aangezien het nog vroeg was even Stardew Valley bekijken 8)7

Nou dat gaat dus helemaal niet hé. Het was niet eens dat ik eigenwijs door ging terwijl ik wist dat het laat was zoals gewoonlijk, maar het was gewoon ineens! 2:30 uur.

Heb nog geen idee waar ik mee bezig ben, maar dit gaat een echte time waster worden ;)

• Seroczynski
  • Niet online
Goed om te zien dat ook bij mensen die Stardew Valley niet eerder hebben gespeeld de game in goede aarde valt :)

• lapino
Uurtje of twee gespeeld, kende het spel niet. Begrijp er geen snars van :)

• Zerora
Stardew Valley staat nu ook op m'n Switch. :)
Eens kijken hoeveel tijd dit gaat kosten :P

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:51
Stardew aan het downloaden :)
Normaliter laat ik dat soort pixelachtige games links liggen, maar na jullie reacties toch maar proberen. Ik was vroegah altijd wel fan van spellen als The Settlers, dus wie weet vind ik dit, ondanks de graphics, ook wel grappig.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:23:
Deze week neo geo release het fantastische Metal Slug X!

[afbeelding]

[afbeelding]
Dit is toch een remake van metal slug 1 of 2?
Verder helemaal eens, fantastisch game, maar heb hem al legaal op ps2 en pc :D

(mijn ps2 gaat zeker aan het werk gezet worden qua neo games, want naast metal gear anthology heb ik ook sam. showdown anthology :) )
Jammer dat ik eerst nog moet verhuizen.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Heb een vastloper. Maar krijg switch niet meer uit! Bij lang indrukken aan/uit knop kan ik wel kiezen voor opnieuw opstarten of uitzetten maar vervolgens gebeurd er niets. Als ik dan op home knop druk kom ik weer in vastgelopen scherm terecht! Enig idee hoe ik op andere manier switch kan uitzetten?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:54:
Heb een vastloper. Maar krijg switch niet meer uit! Bij lang indrukken aan/uit knop kan ik wel kiezen voor opnieuw opstarten of uitzetten maar vervolgens gebeurd er niets. Als ik dan op home knop druk kom ik weer in vastgelopen scherm terecht! Enig idee hoe ik op andere manier switch kan uitzetten?
en langer indrukken (10+ sec)? de prompt krijgt je volgens mij na 3 of 5 seconden, na 10 gaat ie gewoon keihard uit

Strava

Verwijderd

Prulleman schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:57:
[...]

en langer indrukken (10+ sec)? de prompt krijgt je volgens mij na 3 of 5 seconden, na 10 gaat ie gewoon keihard uit
Thnx. Had hem al langer ingedrukt maar blijkbaar net niet lang genoeg.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Had hetzelfde gisteren :'( Inderdaad de powerknop gewoon wat langer vasthouden..

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• outlandos
Gewoon de aan en uit-knop heel lang ingedrukt houden. Ik heb het sinds de laatste firmware update ook opeens incidenteel.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb recentelijk al drie keer gehad dat de switch alleen een zwart scherm toont bij het inschakelen. Het enige wat dan werkt is inderdaad 10 seconden de powerknop vasthouden. Erg vervelend!

• Zerora
Nintendo en Dark Horse gaan een comic uitbrengen van ARMS.

http://www.insidegamer.nl...n-dark-horse-aangekondigd

[ Voor 5% gewijzigd door Zerora op 06-10-2017 19:04 ]

• RayNbow
Master Blaster Zero update:

Twee nieuwe blades voor Xenoblade 2 getoond:
https://twitter.com/XenobladeJP/status/916200148732076032
https://twitter.com/XenobladeJP/status/916200843577196544

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Vandaag even goed gaan zitten voor de demo van project Octopath Traveler.... de muziek is echt geweldig...en de stijl is ook prachtig, retro met moderne lightning effecten enzo...erg gaaf!

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• outlandos
Bigs schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:38:
Ik heb recentelijk al drie keer gehad dat de switch alleen een zwart scherm toont bij het inschakelen. Het enige wat dan werkt is inderdaad 10 seconden de powerknop vasthouden. Erg vervelend!
Hier hebben veel meer mensen last van. Hopelijk binnenkort een software update!

Verwijderd

Wow ik heb vandaag peg gehad ben beetje teleurgesteld in me zelf... Maar ik heb vandaag me laatste week geld uit gegeven voor een eshop kaartje om stardew valley te kopen maar je moest het krassen ik dag dat het een sticker was dus nou bijna heel de code is onleesbaar.. en nou? Ben ik nou 25euro kwijt?
Kan Nintendo mij niet helpen? Kaartje heb ik dus ze kennen zien tog dat het niet gebruikt is en mij nieuwe code geven?

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 11:16

Desperado112

Mokum

Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:10:
Wow ik heb vandaag peg gehad ben beetje teleurgesteld in me zelf... Maar ik heb vandaag me laatste week geld uit gegeven voor een eshop kaartje om stardew valley te kopen maar je moest het krassen ik dag dat het een sticker was dus nou bijna heel de code is onleesbaar.. en nou? Ben ik nou 25euro kwijt?
Kan Nintendo mij niet helpen? Kaartje heb ik dus ze kennen zien tog dat het niet gebruikt is en mij nieuwe code geven?
Ja dat is niet zo slim.... Je laatste week geld uitgeven.....
En oja ook.niet zo slim dat je niet hebt gezien dat het een kraskaart was... Denk niet dat Nintendo je hierbij kan of gaat helpen de vraag is ook hoe zouden ze dat überhaupt kunnen doen.

Gewoon pech inderdaad, maar weer een wijze levens les geef nooit je laaste week geld uit aan kraskaartjes of stickers.

Succes,

Martijn

[ Voor 3% gewijzigd door Desperado112 op 06-10-2017 22:45 ]

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

• Zerora
Kun je niet de sticker terugplakken en dan voorzichtig krassen oid? ;)

Verwijderd

Ik zou een mailtje sturen naar contact@nintendo.nl . Even de situatie uitleggen en een foto/scan van beide kanten van de eshop kaart bijvoegen. Zij kunnen je vast helpen.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hmmmm... de art style van die blades vind ik weer minder...

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• outlandos
We maken allemaal wel eens fouten. Leer er van zodat hetzelfde je niet nogmaals overkomt. En in dat kader: gebruik ajb voortaan spellingscontrole.

• RayNbow
Thrace Grumble schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:14:
[...]

Hmmmm... de art style van die blades vind ik weer minder...
De kans dat je ze tegenkomt is klein... zijn zeldzame blades. :p

Ter samenvatting, hier zijn de introfilmpjes (als .gif gezien de video-tag hier op GoT beperkt is):
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3ohhwGW2LSuTERyxqM/giphy.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/xT9IgvT13jjuxN1mA8/giphy.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3o7aD5ppSb7djXJ1ug/giphy.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/l378duuyLogAnb0uA/giphy.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/xT9IgyJNCrRore4RhK/giphy.gif
(Finch/Ibuki, Vasara, Hotaru (Japans voor vuurvlieg), Kubira, Azami)

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:22
Cowboy_Henk schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:45:
Gebruik je Wiiu, ps3, ps4, Xbox controllers met de Switch! Met de Mayflash Magic NS
Wel interessant dit 😀

[afbeelding]

[video]

https://www.amazon.fr/gp/...ef=mp_s_a_1_1?__mk_fr_FR=ÅMÅZÕÑ&qid=1506836749&sr=8-1&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=mayflash+magic-ns&dpPl=1&dpID=419YWTtuuNL&ref=plSrch

Kost 32 EUR
Dit ziet er interessant uit. Ik heb nog twee draadloze xbox 360 en een xbox one controller liggen. Dat vind ik prima controllertjes. De switch pro zijn toch aan de prijs om die nog drie keer aan te schaffen.

In de beschrijving zie ik echter dat men het over de wired xbox 360 en wireless xbox one S controller heeft. Die heb ik allen niet. Iemand ervaring mee? Werkt het ook met de wireless 360 en one (niet S) controllers?

• Thomas
  • Niet online

De hype begint real te worden!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:37
joblamie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:14:
[...]

Ik vind het er juist in handheld modus indrukwekkend uitzien. Docked is ook gaaf, maar handheld valt mij zeker niet tegen.
Deel dezelfde ervaring. Had niet verwacht dat Fifa zo fijn speelt op de Switch zowel als handheld als in dock.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

RayNbow schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:10:
[...]

De kans dat je ze tegenkomt is klein... zijn zeldzame blades. :p

Ter samenvatting, hier zijn de introfilmpjes (als .gif gezien de video-tag hier op GoT beperkt is):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Finch/Ibuki, Vasara, Hotaru (Japans voor vuurvlieg), Kubira, Azami)
Beetle Bayonetta stijltje :) Rare betekent fun, dat wel! Leuk zo’n random drop, ben gek op loot :p

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• ndonkersloot
Ik zit echt met smacht te wachten, deze komt er op release zeker in.

• Zerora
Weet iemand of er ook hoesjes/draagtasjes zijn waar je een Switch zonder joycons + Pro gamepad in kunt doen. :)

Vroeg ik mij af.

[ Voor 8% gewijzigd door Zerora op 07-10-2017 14:46 ]

• Magic
  • Niet online
outlandos schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 21:34:
[...]

Hier hebben veel meer mensen last van. Hopelijk binnenkort een software update!
Ik heb eigenlijk nooit gekkigheid, maar tijdens het spelen van golf story is de game al 3x vastgelopen, en de switch 1x compeet leeg geraakt in standby en 2x keihard vastgelopen. Vrees dat het iets met die game is, sinds ik die elke keer afsuit als ik stop heb ik nog niets geks meer gehad :/

• outlandos
Magic schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:33:
[...]

Ik heb eigenlijk nooit gekkigheid, maar tijdens het spelen van golf story is de game al 3x vastgelopen, en de switch 1x compeet leeg geraakt in standby en 2x keihard vastgelopen. Vrees dat het iets met die game is, sinds ik die elke keer afsuit als ik stop heb ik nog niets geks meer gehad :/
Er zijn anders flink veel berichten van mensen met problemen. Voornamelijk wanneer je de Switch enkele dagen in de dock hebt gehad (dus enkele dagen niet gebruikt) en dan nergens meer op reageert. Je moet dan bijna een halve minuut de uit- aanknop ingedrukt houden opdat de Switch volledig uit gaat. Daarna start hij gewoon weer normaal op. Zelf al meerdere malen gehad. Tijdens het gamen heb ik echter nog nooit een vastloper gehad. En voor deze firmware versie had ik überhaupt helemaal nooit ergens last van.

• Magic
  • Niet online
outlandos schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:37:
[...]

Er zijn anders flink veel berichten van mensen met problemen. Voornamelijk wanneer je de Switch enkele dagen in de dock hebt gehad (dus enkele dagen niet gebruikt) en dan nergens meer op reageert. Je moet dan bijna een halve minuut de uit- aanknop ingedrukt houden opdat de Switch volledig uit gaat. Daarna start hij gewoon weer normaal op. Zelf al meerdere malen gehad. Tijdens het gamen heb ik echter nog nooit een vast loper gehad. En voor deze firmware versie had ik überhaupt helemaal nooit ergens last van.
Misschien is het gewoon toeval hoor, maar vond het erg typisch dat ik dit nooit gehad heb voordat ik golf story speelde

• outlandos
Magic schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:40:
[...]

Misschien is het gewoon toeval hoor, maar vond het erg typisch dat ik dit nooit gehad heb voordat ik golf story speelde
Ik heb zelf die game niet, maar van wat ik lees is die game vol met bugs. Eentje als voorbeeld:

https://www.polygon.com/2...ug-glitch-nintendo-switch

• Magic
  • Niet online
outlandos schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:41:
[...]

Ik heb zelf die game niet, maar van wat ik lees is die game vol met bugs. Eentje als voorbeeld:

https://www.polygon.com/2...ug-glitch-nintendo-switch
Klopt, zitten wat vreemde bugs in, ook de “elke hole is goed” bug is wel erg knullig. Maar toch is het een vermakelijke game :)

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
Zerora schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:45:
Weet iemand of er ook hoesjes/draagtasjes zijn waar je een Switch zonder joycons + Pro gamepad in kunt doen. :)

Vroeg ik mij af.
Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/muAZj6BZ
Is dit iets?

Verwijderd

Vandaag naar het Firstlook Festival geweest in de Jaarbeurs. Retedruk bij de Switch maar toch nog een blik kunnen vangen van Super Mario Odyssey. Na lang twijfelen toch vandaag ook de Switch gekocht icm met Super Mario Kart 8. Moet eerlijk zeggen dat ik niet geheel onder de indruk ben van dat spel. Heb wel een preorder genomen op Odyssey.

Is het tevens bekend of er ook een Virtual Console komt naar de Switch? Zou graag de oude Zelda's er nog op willen spelen :)

• outlandos
ironman73 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:45

Is het tevens bekend of er ook een Virtual Console komt naar de Switch? Zou graag de oude Zelda's er nog op willen spelen :)
Neen.

• Zerora
miikit schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:31:
[...]

Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/muAZj6BZ
Is dit iets?
Oh vet! Daar moet de switch zelf ook wel in passen denk. Binnenkort maar eens kijken voor het aanschaffen.

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
Zerora schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:42:
[...]

Oh vet! Daar moet de switch zelf ook wel in passen denk. Binnenkort maar eens kijken voor het aanschaffen.
Mocht het werken, laat het even weten. Zat er zelf ook al over te denken, maar mijn la ligt al helemaal vol met nintendo switch accessoires. :P

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

God Eater 3 officiële trailer:

https://kotaku.com/god-ea...-first-trailer-1819246660

Helaas nog geen aankondigingen voor welke consoles. Zal de Switch eindelijk nu ook dan een game uit het monster hunting genre krijgen? Ik hoop het zo! :D

• RayNbow
Thrace Grumble schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:45:
Go Eater 3 officiële trailer:

https://kotaku.com/god-ea...-first-trailer-1819246660

Helaas nog geen aankondigingen voor welke consoles. Zal de Switch eindelijk nu ook dan een vane uit het monster hunting genre krijgen? Ik hoop het zo! :D
Code Vein (ook van Bandai Namco) was eerst ook aangekondigd voor "home consoles", dus ik zou niet al te veel hopen. ;)

Treehouse heeft een uitgebreid stuk geschreven over combat in Xenoblade 2.

[ Voor 16% gewijzigd door RayNbow op 08-10-2017 09:42 ]

• outlandos
Komende donderdag komt Wulver Blade uit:

http://wulverblade.com

• ndonkersloot
Meer mensen de nintendo world championships gekeken? Was erg vermakelijk :), de finale bestond uit drie delen in de nieuwe Mario. Die game wordt echt episch!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:33

Thermometer

Whoop Whoop!

Tiwazz schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:14:
Meer mensen de nintendo world championships gekeken? Was erg vermakelijk :), de finale bestond uit drie delen in de nieuwe Mario. Die game wordt echt episch!
Was leuk inderdaad! Hier terug te kijken:

• Thomas
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:45:
Vandaag naar het Firstlook Festival geweest in de Jaarbeurs. Retedruk bij de Switch maar toch nog een blik kunnen vangen van Super Mario Odyssey. Na lang twijfelen toch vandaag ook de Switch gekocht icm met Super Mario Kart 8. Moet eerlijk zeggen dat ik niet geheel onder de indruk ben van dat spel. Heb wel een preorder genomen op Odyssey.

Mario Kart 8 was voor mij ook een beetje 'meh' in eerste instantie, maar is toch dé game die ik altijd met vrienden speel. Verder zijn natuurlijk Zelda, Splatoon, Mario + Rabbids en ARMS prima titels naast alle indies, en binnenkort nog veel meer :). Een VC is nog niet aangekondigd trouwens, weet ook niet of dat zal gebeuren.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-11 23:44
Thomas schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:12:
[...]

Mario Kart 8 was voor mij ook een beetje 'meh' in eerste instantie, maar is toch dé game die ik altijd met vrienden speel.
Helemaal mee eens. Wat vooral leuk is aan Mario Kart 8 is is dat die Online ook met zijn 2'en kan. Daarnaast is Snipperclips ook de game om met zijn 4'en te doen. Leuk om te weten is is dat die binnenkort ook op cartridge variant uit komt. Ik baal er wel van ik heb liever alles fysiek maar heb hem al online gekocht.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Het wordt wel steeds lastiger alle mario items te omzeilen. Maar weet nog haast niks, wat nog steeds veel meer is dan me lief is hoor, want je ontkomt er haast niet aan om toch screens en zinnetjes met spoilers te lezen hier en daar. Voordat ik me besef dat ik snel door moet scrollen, ;-).

Maar ga er toch wel aardig groen als gras in. Heel veel zin in.

--

Spelunker party heeft een demo. Is uit in Japan en misschien usa? Komt snel bij ons denk ik.

--

Ik heb een vraag. Die neo geo games, die worden uitgebracht door Hamster he. Kan ik ergens een lijst van games vinden waar Hamster de licenties van heeft? Is dat opzoekbaar?

[ Voor 28% gewijzigd door Turfschipper op 08-10-2017 20:03 ]

• RayNbow

• Swooky
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-10 12:53
Ik zat nog te kijken naar het eShop games kopen in het buitenland waar ze goedkoper zijn, zoals ZA, mexico en Rusland. Maar nu lees ik een paar pagina's terug van tweakers die Stardew Valley wouden kopen in het buitenland met een nederlandse / prepaid CC zoals Neteller er bij hun werkte het niet. Is dit nog steeds het geval? Kan je niet meer met bijv. Neteller of een pay2d kaart games kopen in ZA?

[ Voor 3% gewijzigd door Swooky op 08-10-2017 23:38 ]

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Dit was volgens mij alleen bij de Mexicaanse eshop waar stardew het goedkoopst was.

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik was ook nog benieuwd in welke regio's je games kan kopen met een gewone Nederlandse MasterCard CC.
Ik begreep dat je ook in ZA games kan kopen met een NL creditcard.

• Peter_Aragorn
DukeN schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 07:44:
Ik was ook nog benieuwd in welke regio's je games kan kopen met een gewone Nederlandse MasterCard CC.
Rusland gaat ook goed.

Verwijderd

DukeN schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 07:44:
Nintendo hanteert iets van 3 regio's: 1. Europa en Australië (en Zuid Afrika), 2. Japan en Azië. 3. Amerika (VS, Midden en Zuid Amerika en Canada)

Als het goed is moeten credit cards uit deze regio's met de eShops uit deze regio's werken.

In ieder geval dit was met de Wii U en de 3DS het geval, ik geloof dat dit ook voor de Switch geld. Maar het kan ook zijn dat Australië (en Oceania) nu een eigen regio (4) is.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2017 09:07 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
Thomas schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:12:
[...]

Mario Kart 8 was voor mij ook een beetje 'meh' in eerste instantie, maar is toch dé game die ik altijd met vrienden speel. Verder zijn natuurlijk Zelda, Splatoon, Mario + Rabbids en ARMS prima titels naast alle indies, en binnenkort nog veel meer :). Een VC is nog niet aangekondigd trouwens, weet ook niet of dat zal gebeuren.
Bij Mariokart zou je imho wel weten wat je ongeveer kan verwachten. Dan kan het uiteraard nog mee of tegenvallen natuurlijk.

Vc lijkt me slechts keestie van tijd, helemaal omdat je straks 2 klassiekers mag spelen als je voor online betaald.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:41:

[...]

Bij Mariokart zou je imho wel weten wat je ongeveer kan verwachten. Dan kan het uiteraard nog mee of tegenvallen natuurlijk.

Vc lijkt me slechts keestie van tijd, helemaal omdat je straks 2 klassiekers mag spelen als je voor online betaald.
Vraag me alleen af waarom het nog de titel "VC" zou moeten dragen. Ze brengen nu al een bootlading aan oude games uit in de eShop. Zou niet zien waarom dat niet zou werken voor andere titels.
Pagina: 1 ... 100 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!