Voor mij blijft het beste golf spel aller tijden toch Neo Turf Masters.keepitfrosty schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:06:
[...]
Ja, geweldige game tot nu toe. Speelt heerlijk weg.
Geweldig 🏌 spel! Voor maar 7 euro!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Voor mij blijft het beste golf spel aller tijden toch Neo Turf Masters.keepitfrosty schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:06:
[...]
Ja, geweldige game tot nu toe. Speelt heerlijk weg.
Jij hebt echt aandelen in dat spel heVerwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:55:
[...]
Voor mij blijft het beste golf spel aller tijden toch Neo Turf Masters.
Geweldig 🏌 spel! Voor maar 7 euro!
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 02-10-2017 14:36 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Grotman op 02-10-2017 18:46 ]
Zit bij het putten/op de green wel een slope icoontje rechts in het scherm. Zie:Beakzz schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:35:
[...]
Jij hebt echt aandelen in dat spel heAls het over Golf gaat kom jij weer om de hoek zetten. Zat er al op te wachten.
@kopers van Golf Story
Is het geen gemis dat het putten altijd recht is? (geen slopes enz) Lijkt me zo saai. Zou zo graag een game als Everybody's Golf op de Switch zien. Wat een lol geeft dat spel bij local mp!, maar op de PS4 mis ik de handheld mode.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
outlandos schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:48:
[...]
Je spelling en vragen zijn van het niveau van een 6-jarige. Gebruik eens een spellingscontrole en stel niet steeds van die onnozele vragen ajb. Wil je er geen moeite voor doen, dan verwijs ik je gaarne door naar het forum van FOK!.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Mee eens, FoK is een prima forum!OMX2000 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:54:
[...]
![]()
What the heck is dit nou? Komt nogal neerbuigend over of niet?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Oh shit boii, hype!. Was nu net begonnen met Kingdom New Lands, ook heerlijk rustgevend spelletje.FrankB2k schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:04:
Later vandaag nieuws over Stardew Valley.
[afbeelding]
Link naar Twitter bericht
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Haters everywhere but I don’t really care
Nice! Zag dat als negatief punt benoemt worden bij een review dus misschien er in gepatchtm0nk schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:54:
[...]
Zit bij het putten/op de green wel een slope icoontje rechts in het scherm. Zie:
[afbeelding]
Ik heb er niet eens op gelet overigens..
Als het maar voor half November is, want deze MOET mee op vakantieFrankB2k schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:04:
[afbeelding]
matthijst schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:28:
Wel; suf dat al die spellen op de switch die jaren 90 look hebben.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Heeft te maken met het feit dat het kleine of individuele developers zijn. Dan is het velen malen efficiënter om een retro-look te hanteren, omdat je daarbij veel minder tijd kwijt bent dan met het 3D modellen. Heeft (vaak) niets met luiheid te maken.matthijst schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:28:
Stardew, Golf Story.....
Beetje lazy bastards, die ontwikkelaars.
Make lovecraft not warcraft.
Verwijderd
Werkt wat mij betreft prima voor Golf Story. Waarschijnlijk hebben ze de mankracht/geld niet eens voor animators, modellers, texture designers etc. Wanneer je van sprites naar 3D modellen gaat, heb je ineens 3x zoveel mensen nodig en een sterkere engine.matthijst schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:28:
Stardew, Golf Story.....
Beetje lazy bastards, die ontwikkelaars.
Hij heeft niet geheel ongelijk.OMX2000 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:54:
[...]
![]()
What the heck is dit nou? Komt nogal neerbuigend over of niet?
Haha ik had al wel wat kleine grafische glitches gezien. Dat zijn wel forse bugsDevWouter schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:48:
[...]
Het mooiste van Golf Story is dat er nogal wat bugs in zitten. Zo hoef je op level met meerdere holes alleen in de hole te spelen die het dichts bij is. Ben je bezig op hole 5? Gewoon een hole-in-one maken door 180 graden te draaien en in hole 4 te scoren
Los daarvan is het een uitermate vermakelijk spelletje wat me heel erg doet vermoeden dat de makers grote fans zijn van Mario Golf: Advance Tour. Het enige wat ik mis de behind-the-player camera.
Die stijl is inderdaad erg mooi. Ik was ook blown away door die last night trailer. Jammergenoeg tot nu xbox one.Thomas schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:53:
Die retro graphics trekken me in de regel ook niet. Soms werkt het goed maar dan moet het IMO wel een 'twist' hebben. Vond de demo van Octopath Traveler erg mooi bijvoorbeeld;
[video]
Ziet er inderdaad ook fantastisch uit, gelukkig heb ik ook een Xbox Onekeepitfrosty schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:25:
[...]
Die stijl is inderdaad erg mooi. Ik was ook blown away door die last night trailer. Jammergenoeg tot nu xbox one.
[video]
SpannendddddFrankB2k schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:04:
[afbeelding]
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Neu, maar ‘t is nu wel overkill met die retrolookzooiRayNbow schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:32:
[...]
[afbeelding]
Is er iets mis met de jaren '90?
[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 02-10-2017 17:57 ]
Ik las het ook net
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Eindelijk! Maar jammergenoeg geen local coop toch?
Ik ben nog bezig met Mario Rabbits (geweldig spel). Daarna staat Steamworld 2 op de rol. Dan ben ik pas weer 'bij'. En dan is het tijd voor Mario (en Golf Story voor erbij). Maar eigenlijk mag SV niet ontbreken.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Hehehe, had precies hetzelfde. Vandaar dat ik de golf story aankoop eventjes had uitgesteld. Komt ook wel, maar misschien na de nieuwe MarioZerora schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:33:
Godver... Had liever Stardew Valley gehad dan Golf Story. Niet dat ik met Golf Story geen plezier heb hoor. Ik vermaak mij er prima mee. Maar je kan zoveel meer met Stardew Valley.
Naja, dan maar weer punten kopen komende week.
PSN & XBL: Denkoyugo
Datum en prijs een suprise
Ahjoh voor 3 tientjes heb je beiden. Het is meer tijd waar de bottleneck in zit.Zerora schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:33:
Godver... Had liever Stardew Valley gehad dan Golf Story. Niet dat ik met Golf Story geen plezier heb hoor. Ik vermaak mij er prima mee. Maar je kan zoveel meer met Stardew Valley.
Naja, dan maar weer punten kopen komende week.
Verwijderd
Verklaar je nader? Teams voor 2D-esque games zijn veel kleiner dan voor 3D-ontwikkeling. Het ontwikkelen van sprites vergt een veel kleiner aantal personen en tijd per object. Daarbij is het ervoor zorgen dat de gehele 3D-speelwereld bug-free is (door dingen heen kunnen clippen, physics) veel moeilijker dan op een 2D-vlak.DevWouter schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:13:
Over het 2D vs 3D verhaal. Het is echt niet zo dat 3D duurder is om te ontwikkelen dan 2D. Ze hebben alleen een ander uitgave patroon.

RayNbow schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:39:
Een nieuwe dag, een nieuwe Xenoblade update:
[afbeelding]
[afbeelding]
トラのブレイド、「ハナ」(ボイス:久野美咲さん)ですも!ハナは、トラが作り上げた人工ブレイド。もちろんノポン語も完璧に使いこなしますも。
そのパワフルなメタリックボディには、男の子の夢がいろいろと詰まっているそうですも!オトコノコのユメ…モノポンにはちょっと良くわかりませんも。
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Een nieuwe dag en een mooie dag voor een Xenoblade topicRayNbow schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:39:
Een nieuwe dag, een nieuwe Xenoblade update:
[afbeelding]
[afbeelding]
トラのブレイド、「ハナ」(ボイス:久野美咲さん)ですも!ハナは、トラが作り上げた人工ブレイド。もちろんノポン語も完璧に使いこなしますも。
そのパワフルなメタリックボディには、男の子の夢がいろいろと詰まっているそうですも!オトコノコのユメ…モノポンにはちょっと良くわかりませんも。
[ Voor 43% gewijzigd door Thrace Grumble op 03-10-2017 11:49 ]
Ik had het over het feit dat het uitgave patroon anders is en daarmee doel ik op de winst (omzet-kosten): Een vierkant tekenen is goedkoper dan een kubus, maar een kubus heeft meer potentie dan een vierkant.Verwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:35:
[...]
Verklaar je nader? Teams voor 2D-esque games zijn veel kleiner dan voor 3D-ontwikkeling. Het ontwikkelen van sprites vergt een veel kleiner aantal personen en tijd per object. Daarbij is het ervoor zorgen dat de gehele 3D-speelwereld bug-free is (door dingen heen kunnen clippen, physics) veel moeilijker dan op een 2D-vlak.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Beakzz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:07:Zit ook niet te wachten op die game dus dat zal ook niet helpen
Verwijderd
Verwijderd
Wat versta je onder laggy? Staat het beeld stil of gaat het iets minder snel? Met de verrekijker kan het zo zijn dat ie dingen die ver weg zijn ineens moet inladen. Zelda, en menig ander console game heeft af en toe wat frame drops, dat is vrij bekend. Zal dus op zich niets vreemds zijn. Je kunt er uiteindelijk toch weinig aan doen.Verwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:03:
Hmm ik heb Zelda geleend maar wat me opgevallen is soms als ik de verderkijker gebruikt of als ik wapens veranderend dan soms is dat beetje laggy is dit normaal?
Heh
Verwijderd
BotW draait standaard op max 30. Overigens is het na de eerste 2 patches een stuk beter geworden, zelfs in Korok Forest heb ik op enkele plekken nog maar een kleine dip.Bigs schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:27:
BOTW draait inderdaad niet continu op 60 fps. Korok woud om maar wat te noemen
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Heb je hem geupdated? De framerate is op de Switch echt merkbaar beter na de update.Tiwazz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:55:
Nou als ik in Korok Forest ben dipt het toch gigantisch met frames in docked mode. Handeld is het perfect.
Verder loopt de game prima.
Uiteraard, laatste firmware van de switch zelf en laatste updates van de game.Mizgala28 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:13:
[...]
Heb je hem geupdated? De framerate is op de Switch echt merkbaar beter na de update.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Wat is er veranderd?
10 second ninja DONE
Heb het hoogstens 30 minuten gespeeld en het greep me niet echt, maar ik heb Sonic nooit echt leuk gevonden. Ik was er zo één die liever Alex the Kid speelde op mijn Master SystemSagat schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:23:
[...]
Wat is er veranderd?
Wat vinden 'we' btw van de game hier? Ik heb hem gekocht vooral ook om te kijken om het lukte om uit rusland te kopen, maar ook omdat ik nog steeds echt een keer een sonic wil leuk vinden, maar ook deze game doet het (nog) niet voor mij. Misschien moet ik serieus de time trial mode gaan spelen en op die manier een level leren kennen en er dan door heen te kunnen scheuren. Nu speel ik het op de mario manier (dus beetje rondlopen en secrets zoeken, of in eerste instantie puur door de levels heen komen, maar echt heel leuk vind ik het niet....?
beetje ot maar:Beakzz schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:54:
[...]
Heb het hoogstens 30 minuten gespeeld en het greep me niet echt, maar ik heb Sonic nooit echt leuk gevonden. Ik was er zo één die liever Alex the Kid speelde op mijn Master System![]()
Tijdens mijn volgende reis zal ik nog wel een poging wagen. Alhoewel dan heb ik Mario Odyssey, Rabbits, Steamworld Dig 2 , Stardew valley, Golf Story, Mario Kart en nog minstens 4 spellen die voor gaanMet ander woorden. Echt geen idee waarom ik Sonic heb gekocht.
10 second ninja DONE
Playstation 5
Precies mijn motivatie waarom ik Sonic niet heb gekochtBeakzz schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:54:
[...]
Heb het hoogstens 30 minuten gespeeld en het greep me niet echt, maar ik heb Sonic nooit echt leuk gevonden. Ik was er zo één die liever Alex the Kid speelde op mijn Master System![]()
Tijdens mijn volgende reis zal ik nog wel een poging wagen. Alhoewel dan heb ik Mario Odyssey, Rabbits, Steamworld Dig 2 , Stardew valley, Golf Story, Mario Kart en nog minstens 4 spellen die voor gaanMet ander woorden. Echt geen idee waarom ik Sonic heb gekocht.
En je krijgt bij die bundel de game nog als downloadcode ookSkarloc schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:13:
Wilde eigenlijk de Mario Odyssey-bundel gaan pre-orderen, maar zie dat er hier geen beschermtasje bij zit. Niet een heel interessante bundel dan, temeer omdat ik mijn spellen toch liever op cartridge heb.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Als je de link volgt zie je een changelog.
I don't understand how you're supposed to play Sonic games en dan vooral deze post.Wat vinden 'we' btw van de game hier? Ik heb hem gekocht vooral ook om te kijken om het lukte om uit rusland te kopen, maar ook omdat ik nog steeds echt een keer een sonic wil leuk vinden, maar ook deze game doet het (nog) niet voor mij. Misschien moet ik serieus de time trial mode gaan spelen en op die manier een level leren kennen en er dan door heen te kunnen scheuren. Nu speel ik het op de mario manier (dus beetje rondlopen en secrets zoeken, of in eerste instantie puur door de levels heen komen, maar echt heel leuk vind ik het niet....?
Dat bedoelde ik er ook mee te zeggenPeter_Aragorn schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:32:
[...]
En je krijgt bij die bundel de game nog als downloadcode ook
[ Voor 9% gewijzigd door applenotentaart op 04-10-2017 14:10 . Reden: ik kan niet schrijven ]
Tja kijk daar heb je het al. Ik heb pas 670 games op Steam dus dan zie je nog geen problemenoutlandos schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:02:
[...]
Precies mijn motivatie waarom ik Sonic niet heb gekocht
Jaja, ik lijk geleerd te hebben van de 1000+ games uit mijn Steam lijst
Dan kun je lang wachten ben ik bang. Home consoles hebben ze in de recente geschiedenis nooit grote overhauls gegeven en handhelds pas na jaren.Skarloc schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:29:
Ik wacht denk ik toch maar met het kopen van de Switch totdat Nintendo versie 2 uitbrengt. Met de hoop dat hierbij alle foutjes zijn opgelost.
Ik heb tot nu toe weinig foutjes ontdekt...Skarloc schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:29:
Ik wacht denk ik toch maar met het kopen van de Switch totdat Nintendo versie 2 uitbrengt. Met de hoop dat hierbij alle foutjes zijn opgelost.
welke foutjes bedoel je dan? online gedeelte ontbreekt nog maar dat wordt met een updaten gefixed als het goed is. Verder is er toch niet veel fout?Skarloc schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:29:
[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 04-10-2017 16:06 ]
Playstation 5
But that would require actual effort!RayNbow schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:33:
[...]
Als je de link volgt zie je een changelog.
Thanks! ik ga die zeker even checken.
10 second ninja DONE
Ik doel dan meer op de connectieproblemen van de joy cons etc. Ik ga er van uit dat wat verderop in het productieproces deze (sporadisch) voorkomende probleempjes geheel zijn opgelost.Stylze schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:57:
[...]
welke foutjes bedoel je dan? online gedeelte ontbreekt nog maar dat wordt met een updaten gefixed als het goed is. Verder is er toch niet veel fout?
Heb inmiddels wat potjes fifa 18 kunnen doen, had weinig tijd in het weekend helaas en had vorige week al aardig de ps4 versie gespeeld dus kan wel een redelijk goede vergelijking maken nu.
Eerste wat me opviel is dat de graphics in handheld mode wel iets tegenvallen, die zijn er uit als ps3/x360 graphics terwijl het er docked toch heel goed uitziet ongeveer als fifa 17 op de ps4. Gameplay is eigenlijk gewoon die van fifa 17 met wel een paar dingetjes van de next gen erbij. Het speelt wel soepeler en sneller maar je hebt wel minder controle.
Vindt wel dat er genoeg content is je mist idd de Journey maar zijn er überhaupt mensen die dat spelen? ik vindt daar in ieder geval geen reet aan op de ps4, verder mis je wel een paar modes met ultimate team, maar ik vindt dat er genoeg in zit voor een eerste fifa op de switch je kan gewoon carrière doen, ultimate team,online seizoenen, skill games noem maar op.
Handheld mode is dus wel wat minder mooi maar het speelt wel gewoon lekker al moest ik erg wennen aan de besturing met de joycons vast aan de switch ipv een ps4 controller of de pro controller van de switch. Speelt toch net wat anders maar als je er aan gewend bent is het prima te doen.
Ben er tevreden mee maar heb wel het gevoel dat er meer uit de switch gehaald kan worden vooral met de handheld mode aangezien de graphics daar wel echt een stapje terug zijn en ik heb de game eigenlijk vooral voor handheld mode gehaald gezien ik ook de ps4 versie heb.
Ga het vooral gebruiken als de tv bezet is en ik gewoon lekker door kan spelen op de switch en voor onderweg is het ook ideaal natuurlijk.
Als ik echter ruim de tijd heb en het huis alleen zal ik duidelijk voor de ps4 versie gaan.
Zou de game voor de switch een 7.5 geven, ben er erg blij mee maar het had beter gekunt en denk dat fifa 19 nog een flinke stap vooruit kan zetten op de switch.
Verwijderd
Joy-con issues zijn al fixed, na de eerste paar weken al. Defecte units worden omgeruild. Heb nog geen verhalen gezien over nieuwe units die ook kapot zijn.Skarloc schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:37:
[...]
Ik doel dan meer op de connectieproblemen van de joy cons etc. Ik ga er van uit dat wat verderop in het productieproces deze (sporadisch) voorkomende probleempjes geheel zijn opgelost.
Switch gaat er zeker komen hoor, daarvoor ben ik namelijk teveel een Nintendofan
Wanneer je een handleiding nodig hebt om een game te waarderen, dan is het al een beetje een verloren zaak, denk ik. Ik ben nog nooit door een forumthread oid een game die ik rottig vind ineens gaan waarderen.
Veel mensen hadden in de jaren '90 geen handleiding nodig om Sonic te waarderen.Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:14:
[...]
Wanneer je een handleiding nodig hebt om een game te waarderen, dan is het al een beetje een verloren zaak, denk ik.
De kern van de thread is voornamelijk dat het niet uitmaakt hoe je het speelt, net zoals het niet uitmaakt hoe je Super Mario speelt. Ga je voor de snelste tijd? Alles ontdekken en voor 100% completion gaan? Een deathless run? Alles is OK, zolang je het maar met plezier speelt.Ik ben nog nooit door een forumthread oid een game die ik rottig vind ineens gaan waarderen.
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2017 19:09 ]
Steam/Epic: Deurstopper
Nou wat ik wel fijn vind om te lezen is dat ik niet de enige ben met deze ervaring.Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:08:
Ik weet hoe Sonic werkt, en ik snap wat je bedoelt. Ik bedoelde enkel dat wanneer een persoon er niet achter kan komen hoe een spel leuk is, het waarschijnlijk niet veel beter gaat worden door forumposts. Vooral met Sonic. Je kunt maar 1 kant op en in enkele minuten heb je wel door hoe het werkt. Veel meer variatie is er niet. Langzaam of snel en eventueel eigen uitdagingen zijn de enige dingen die je kunt doen, maar dat heb je in die eerste minuten wel door. Het hele spel is hetzelfde als die eerste paar minuten, enkel wat moeilijker over tijd.
10 second ninja DONE
Is die daar al uit dan?osj schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:26:
Stardew valley!!
Tip: koop hem in de Mexicaanse eshop voor 6,50€. Nice!!
FIFA bevalt mij ook erg goed! Wel jammer dat de community online en dus ook met FUT trading erg klein is: weinig items en het vinden van een online match kan soms heel lang duren. Hopen dat het niet langzaam stilletjes ‘leegloopt’, er zit erg veel potentie in FIFA voor SwitchDeurstopper schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:22:
Ook sinds gister de switch met fifa18 aan geschaft. Speelt in portable mode erg lekker! Tuurlijk grafisch minder dan op de PC, maar totaal geen gestotter en online matches zijn zo gevonden.
Geen moment spijt van mn aankoop.
Heb vandaag wel een 3meter usb a naar usb c gekocht met bijbehorende stekker van speedlink, want die accu is binnen 2 uur leeg.
Zag het! Straks ff kopenosj schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:26:
Stardew valley!!
[ Voor 13% gewijzigd door outlandos op 05-10-2017 10:43 ]
Kan dat met Paypal of moet je dan Mexicaans tegoed hebben?osj schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:26:
Stardew valley!!
Geen PayPal helaas, had hem ook graag voor 6 euro willen kopen, maar heb geen CC.Beakzz schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:49:
[...]
Kan dat met Paypal of moet je dan Mexicaans tegoed hebben?
Ah ok CC is ook goed, maar vaak krijg je dan weer een error omdat het een Nederlandse CC is.Zironako schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:08:
[...]
Geen PayPal helaas, had hem ook graag voor 6 euro willen kopen, maar heb geen CC.
Idd jammer van die kleinere community, maar misschien moet die nog groeien.Thrace Grumble schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:15:
[...]
FIFA bevalt mij ook erg goed! Wel jammer dat de community online en dus ook met FUT trading erg klein is: weinig items en het vinden van een online match kan soms heel lang duren. Hopen dat het niet langzaam stilletjes ‘leegloopt’, er zit erg veel potentie in FIFA voor Switch
Steam/Epic: Deurstopper
Werkt hier altijd prima. Meerdere dingen gekocht via andere stores.Beakzz schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:21:
[...]
Ah ok CC is ook goed, maar vaak krijg je dan weer een error omdat het een Nederlandse CC is.
Dan ben je niet de enige.Beakzz schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:21:
[...]
Ah ok CC is ook goed, maar vaak krijg je dan weer een error omdat het een Nederlandse CC is.
Playstation 5
Het verschil zal ik nooit zien aangezien ik op het grote scherm de voorkeur geef aan PES, maar ik vind het er niet verkeerd uit zien voor een handheld versie. En vooral smooth wat mijn voorkeur heeftStylze schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:50:
Valt het andere fifa spelers ook op dat het verschil zo groot is in de graphics met docked en handheld? met andere games merk ik wel wat verschil maar vrij weinig, met fifa vindt ik het verschil wel heel groot.. Vindt het wel heerlijk spelen handheld maar wel jammer en onnodig
Ik zag in de openingpost dit:osj schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:26:
Stardew valley!!
Betekent dit als als je 10 eshops wilt hebben, dat je dus ook 10 extra accounts op je Switch hebt? Of kan dat praktischer. Het liefst heb ik maar 1 account op mijn Switch en centraal koop uit verschillende stores.Hoe stel ik een buitenlandse eShop in op mijn Switch?
Dit is vrij makkelijk. Volg deze stappen:
Maak een nieuw profiel aan op je Switch.
Maak tevens een nieuw Nintendo Account aan en stel hierbij in het land/regio waarvan je de eShop wilt gebruiken.
Log in met de nieuwe gegevens op je Switch en de Switch zal dit account en profiel met elkaar koppelen.
Als je nu de eShop opent, zal kunnen kiezen met welk account (en dus in welke regio) je de eShop wilt bekijken.
Niet nodig. Online de regio van je account veranderen. Daarna opnieuw inloggen in de eShop op je Switch en je zit in de andere store.Lekkerbek312 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:12:
[...]
Ik zag in de openingpost dit:
[...]
Betekent dit als als je 10 eshops wilt hebben, dat je dus ook 10 extra accounts op je Switch hebt? Of kan dat praktischer. Het liefst heb ik maar 1 account op mijn Switch en centraal koop uit verschillende stores.
Sorry als deze vraag al eens behandeld is.
Neteller is een fijne optie. Gewoon een digitale CC waar ik nog nooit issues mee heb gehad. Je kunt storten via iDeal waardoor het geld er meestal binnen 10 min wel op staat, en je betaalt 'slechts' 1% 'rente'. Natuurlijk vrij veel, maar voor wat kleine aankopen (ik gebruik hem uitsluitend voor sommige digitale dingen zoals games, Play Store, en heel af en toe Amazon o.i.d.) valt het mee.Zironako schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:08:
[...]
Geen PayPal helaas, had hem ook graag voor 6 euro willen kopen, maar heb geen CC.
Verwijderd
Hierbij verlies je echter wel het tegoed wat je op je account hebt staan. (als dat meer dan 0 euro is)Peter_Aragorn schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:17:
[...]
Niet nodig. Online de regio van je account veranderen. Daarna opnieuw inloggen in de eShop op je Switch en je zit in de andere store.
Bedankt voor de tip. Zal eens een account maken. Scheelt toch weer bijna een tientjeThomas schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:18:
[...]
Neteller is een fijne optie. Gewoon een digitale CC waar ik nog nooit issues mee heb gehad. Je kunt storten via iDeal waardoor het geld er meestal binnen 10 min wel op staat, en je betaalt 'slechts' 1% 'rente'. Natuurlijk vrij veel, maar voor wat kleine aankopen (ik gebruik hem uitsluitend voor sommige digitale dingen zoals games, Play Store, en heel af en toe Amazon o.i.d.) valt het mee.
Daarom gewoon de CC koppelen daaraan. Probleem opgelost.Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:20:
[...]
Hierbij verlies je echter wel het tegoed wat je op je account hebt staan. (als dat meer dan 0 euro is)
Het duurt bij mij niet langer dan 10 seconden om een match te vinden.albert04 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:35:
Ik overweeg Fifa.. Fifa doe ik alleen online. hoe zit dat met de Switch? Krijg je gelijk een match of moet je daarvoor lang wachten omdat de game op Switch niet zo populair is als bij de PS4?
Kan btw aan mij liggen, maar ik kan hem nog niet kopen.osj schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:26:
Stardew valley!!
ligt eraan hoe je het online wilt spelen, met gewoon seizoenen heb je met paar seconde een match gevonden, met ultimate team is het nog beetje rustig op transfer markt enzo maar denk dat dit ook nog wel gaat groeien komende dagen.albert04 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:35:
Ik overweeg Fifa.. Fifa doe ik alleen online. hoe zit dat met de Switch? Krijg je gelijk een match of moet je daarvoor lang wachten omdat de game op Switch niet zo populair is als bij de PS4?
Playstation 5
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq