Het spel is op de Xbox360 en ps3 uitgekomen... Hoe kan het dan niet goed geport worden volgens jou? De switch hardware is een stuk krachtiger dan die 2 consoles.Tiwazz schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:37:
Ik kan me niet voorstellen dat ze GTA V goed naar de switch zouden kunnen porten, maaaaar lukt ze dat toch is dat wel een meester zet imo. GTA onderweg is gewoon goed.
Wow! In deze video vind ik FIFA 18 voor Switch er toch wel heel goed uit zien YouTube: This is FIFA 18 on Nintendo Switch
Moet inderdaad wel mogelijk zijn. Probleem is wel dat ports van xbox 360/ps3 naar huidige hardware een stuk lastiger zijn dan bijvoorbeeld ps4/xbox one naar pc. Heeft met de architectuur te maken.Kaasje123 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:31:
[...]
Het spel is op de Xbox360 en ps3 uitgekomen... Hoe kan het dan niet goed geport worden volgens jou? De switch hardware is een stuk krachtiger dan die 2 consoles.
Daarnaast is de switch in docked mode een stuk krachtiger dan handheld, for obvious reasons
Het is wel een andere engine dan de PS4 en xbox one versie. Ik vrees dan ook voor een aardig verschil in gameplay.joblamie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:34:
Wow! In deze video vind ik FIFA 18 voor Switch er toch wel heel goed uit zien YouTube: This is FIFA 18 on Nintendo Switch
Onee! Een spel is niet 100% identiek op platform A en B. How dare they!FrankoNL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:40:
[...]
Het is wel een andere engine dan de PS4 en xbox one versie. Ik vrees dan ook voor een aardig verschil in gameplay.
Nouja, als de gameplay/presentatie of de opties op de xbox one en ps4 superieur zijn, dan vind ik dat wel kwalijk ja.EddoH schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:47:
[...]
Onee! Een spel is niet 100% identiek op platform A en B. How dare they!
Dat de switch versie grafisch niet meekomt met zijn homeconsole tegenpolen, kan ik me best in vinden. Wanneer er aanwijsbaar minder content (en dat is zo, the journey is bijv 1 van de dingen die mist) in de switch versie zit en hij speelt als een vlag op een strontschuit, dan vind ik dat wel een probleem.
Meer van de nieuwe Blade die te zien was in bovenstaande screenshot:
https://twitter.com/XenobladeJP/status/913661395597631488

Filmpje: https://twitter.com/XenobladeJP/status/913662081001332736
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Hebben jullie nog tips voor een leuke rpg op de switch buiten zelda(enige wat ik heb)?
Je gaf aan dat je 'een groot verschil in gameplay verwacht' omdat de engine anders is. Dat is natuurlijk een beetje vreemde uitspraak, aangezien anders != slechter is.FrankoNL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:54:
[...]
Nouja, als de gameplay/presentatie of de opties op de xbox one en ps4 superieur zijn, dan vind ik dat wel kwalijk ja.
Dat de switch versie grafisch niet meekomt met zijn homeconsole tegenpolen, kan ik me best in vinden. Wanneer er aanwijsbaar minder content (en dat is zo, the journey is bijv 1 van de dingen die mist) in de switch versie zit en hij speelt als een vlag op een strontschuit, dan vind ik dat wel een probleem.
Het is de engine van FIFA 16, gameplay is onlosmakelijk verbonden aan de gebruikte engine en vooral in sport games. Hoe spelers bewegen, hoe een bal zich door de omgeving beweegt is allemaal afhankelijk van de gebruikte technieken.EddoH schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:07:
[...]
Je gaf aan dat je 'een groot verschil in gameplay verwacht' omdat de engine anders is. Dat is natuurlijk een beetje vreemde uitspraak, aangezien anders != slechter is.
De kans dat de ignite engine net zo ver doorontwikkeld is als de frostbite engine lijkt me vrij klein. De Switch versie is natuurlijk niet de cashcow van EA. Dit is voornamelijk de PS4 en in mindere mate de X1 versie.
[ Voor 8% gewijzigd door FrankoNL op 29-09-2017 10:11 ]
Golf Storyboemmie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:00:
Hebben jullie nog tips voor een leuke rpg op de switch buiten zelda(enige wat ik heb)?
Disgaea 5 schijnt wel goed te zijn, anders even wachten op Xenoblade.boemmie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:00:
Dit is dus precies wat ik bedoel. Je gaat er automatisch vanuit dat, omdat het niet Frostbite, is de gameplay inferieur is. Prima, maar ik vind het een vreemde houding. Let's agree to disagree.FrankoNL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:10:
[...]
Het is de engine van FIFA 16, gameplay is onlosmakelijk verbonden aan de gebruikte engine en vooral in sport games. Hoe spelers bewegen, hoe een bal zich door de omgeving beweegt is allemaal afhankelijk van de gebruikte technieken.
De kans dat de ignite engine net zo ver doorontwikkeld is als de frostbite engine lijkt me vrij klein. De Switch versie is natuurlijk niet de cashcow van EA. Dit is voornamelijk de PS4 en in mindere mate de X1 versie.
Nee ik denk dat ik hem niet voor de volle mep ga aanschaffenVincent Dave schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:30:
[...]
Want je denkt dat ie straks niet meer voorradig is?
Van wat ik zo gespeeld heb vanmorgen heeft het aardig wat weg van FIFA15 (dat is mijn laatst gespeelde FIFA in ieder geval) qua speelwijze en grafisch. Maakt het natuurlijk niet perse een slechte game, maar wel een andere game t.o.v. de andere platformen inderdaad. Het is wat dat betreft eerder een FIFA16 (2018 edition).FrankoNL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:40:
[...]
Het is wel een andere engine dan de PS4 en xbox one versie. Ik vrees dan ook voor een aardig verschil in gameplay.
Patient gamer
Heel eerlijk gezegd vind ik vaak weinig verschil zitten tussen verschillende FIFA versies, dus zoveel zegt dat nou ook alweer niet..blmp schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:50:
[...]
Van wat ik zo gespeeld heb vanmorgen heeft het aardig wat weg van FIFA15 (dat is mijn laatst gespeelde FIFA in ieder geval) qua speelwijze en grafisch. Maakt het natuurlijk niet perse een slechte game, maar wel een andere game t.o.v. de andere platformen inderdaad. Het is wat dat betreft eerder een FIFA16 (2018 edition).
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
FIFA17 (switch naar Frostbite) en FIFA18 (o.a. nieuwe Motion tech, betere animaties ) zijn juist de grotere updates sinds een lange tijd imo.Gynnad schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:58:
[...]
Heel eerlijk gezegd vind ik vaak weinig verschil zitten tussen verschillende FIFA versies, dus zoveel zegt dat nou ook alweer niet..
[ Voor 13% gewijzigd door blmp op 29-09-2017 11:10 ]
Patient gamer
Als ik een superieure voetbalgame wil spelen dan pak ik PES 2018 wel. Bij Fifa op de Switch gaat het me er alleen om of dit de beste handheld versie is en zo ver ik nu kan zien ziet het er een stuk beter uit dan de laatste versie op de Vita.
En er zijn ook genoeg mensen met enkel een Switch en dan gaat het er ook enkel maar om of het spel goed is en niet wat er nog meer op de markt is aangezien ze waarschijnlijk geen andere console willen (of kunnen kopen).
En er zijn ook genoeg mensen met enkel een Switch en dan gaat het er ook enkel maar om of het spel goed is en niet wat er nog meer op de markt is aangezien ze waarschijnlijk geen andere console willen (of kunnen kopen).
Exact! Of andere versies superieur zijn interesseert me geen bal, want ik heb alleen een Switch. En zo zullen velen redeneren. Zal me niks verbazen als de verkoopcijfers hoog gaan worden. Ben benieuwd.
Same here, mogelijk heb ik het mis, maar ik ga er vanuit dat het merendeel van de switch eigenaren niet hardcore fifa spelers zijn. Ik verwacht derhalve dat de game niet gigantisch goed gaat vekopen. Ik verwacht ook lauwe reviews. Zo van leuke versie maar toch minder dan ps4/xb1.......en zoals eerder aangegeven grafische verschillen zijn logisch, maar features/mindere gameplay niet.joblamie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:21:
Exact! Of andere versies superieur zijn interesseert me geen bal, want ik heb alleen een Switch. En zo zullen velen redeneren. Zal me niks verbazen als de verkoopcijfers hoog gaan worden. Ben benieuwd.
Tijd zal het leren!
10 second ninja DONE
Fifa is samen met COD en GTA wat de markt aanvoert dus het zal ook op de Switch gewoon goed verkopen. Misschien spelen ze niet hardcore, maar af en toe een game onderweg of op de bank zal genoeg jongere mensen aanspreken.Sagat schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:31:
[...]
Same here, mogelijk heb ik het mis, maar ik ga er vanuit dat het merendeel van de switch eigenaren niet hardcore fifa spelers zijn. Ik verwacht derhalve dat de game niet gigantisch goed gaat vekopen. Ik verwacht ook lauwe reviews. Zo van leuke versie maar toch minder dan ps4/xb1.......en zoals eerder aangegeven grafische verschillen zijn logisch, maar features/mindere gameplay niet.
Tijd zal het leren!
Voor een paar potjes FIFA kan ik me dat ook wel voorstellen.michaeltjeh1 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:48:
[...]
Nee ik denk dat ik hem niet voor de volle mep ga aanschaffen
Verwijderd
Xenoblades, als je nog eventjes kunt wachten. Deze wordt over een maand o.i.d. released.boemmie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:00:
Verwijderd
ItsNotRudy
Ik weet niet hoe je quote heh..
Maar mij switch leg ik niet meer hoor ik heb een hori stand voor de switch en die heeft lucht gaten voor de vents en ik kan de USB C gewoon gebruiken tewel die in de tv stand zit
Ik heb ook een hori controller gekocht maar is wired die kan ik tog gewoon nog gebruiken tewel ik de USB C stekker gebruikt ik kan tog gewoon de controller aansluiten op de dock??
Ik weet niet hoe je quote heh..
Maar mij switch leg ik niet meer hoor ik heb een hori stand voor de switch en die heeft lucht gaten voor de vents en ik kan de USB C gewoon gebruiken tewel die in de tv stand zit
Ik heb ook een hori controller gekocht maar is wired die kan ik tog gewoon nog gebruiken tewel ik de USB C stekker gebruikt ik kan tog gewoon de controller aansluiten op de dock??
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 12:56 ]
Verwijderd
Rechts bovenin elke post zit een knopje met "Quote"
Prima dan, geen probleem. Als je Switch warm wordt, dan zal dat wel kloppen. Deze kan inderdaad warm worden omdat de rekenkracht omhoog gaat in docked modus. Daar zijn de ventilatoren ook voor, om gebruikt te worden.Maar mij switch leg ik niet meer hoor ik heb een hori stand voor de switch en die heeft lucht gaten voor de vents en ik kan de USB C gewoon gebruiken tewel die in de tv stand zit
Ik heb geen Hori Controller, maar ik neem aan van wel. Anders zal er op de doos wel staan wat je precies moet doen.Ik heb ook een hori controller gekocht maar is wired die kan ik tog gewoon nog gebruiken tewel ik de USB C stekker gebruikt ik kan tog gewoon de controller aansluiten op de dock??
De eerst reviews komen al binnen en zie meer postieve reviews over de nintendo switch dan voor de PS4.
Nog even over de FIFA op de Switch.
Dat het grafisch minder is vind ik niet zo heel erg, wat ik eigenlijk wel mis zijn bv de journey mode. Volgens mij is de prijs hetzelfde als op de XB/PS, maar de functionaliteiten dus niet.
Ik heb alleen een N-Switch en geen andere consoles. Dat deze grafisch iets achterloopt vind ik geen probleem, maar dat spellen gewoon minder zijn vind ik wel een gemis.
Ik ga me dus eerst ff verdiepen in de specifieke Fifa-switch reviews voor ik de poetlap ga trekken.
Dat het grafisch minder is vind ik niet zo heel erg, wat ik eigenlijk wel mis zijn bv de journey mode. Volgens mij is de prijs hetzelfde als op de XB/PS, maar de functionaliteiten dus niet.
Ik heb alleen een N-Switch en geen andere consoles. Dat deze grafisch iets achterloopt vind ik geen probleem, maar dat spellen gewoon minder zijn vind ik wel een gemis.
Ik ga me dus eerst ff verdiepen in de specifieke Fifa-switch reviews voor ik de poetlap ga trekken.
Wat is net lees is dat de gameplay beter is volgens een enkele gebruik dan op de PS4. Ik ben ook benieuwd naar meer reviews van gebruikers.AlexR schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:21:
Mensen met fifa18, hoe is het spelen met de joycons? En met name trucjes en schijnbewegingen.. Ik heb een xbox controller voor op de pc met fifa17, maar vroeg me af of je op de switch ook de switch gamepad nodig hebt..
Steam/Epic: Deurstopper
Mwa, zo'n groot gemis is die Journey mode ook niet, je hebt nog steeds career mode en FUT. Tenzij jij FIFA perse koopt voor Journey mode(dat pas vanaf FIFA17 erin zit, maar ok)AlexR schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:21:
'minder' is relatief natuurlijk. Meeste mensen die ik ken die FIFA spelen toch (online) FUT. Maar ik snap wat je bedoeld; aan de ene kant is het jammer dat we een 'mindere' versie krijgen, maar hij is zeker perse slecht.Ik heb alleen een N-Switch en geen andere consoles. Dat deze grafisch iets achterloopt vind ik geen probleem, maar dat spellen gewoon minder zijn vind ik wel een gemis.
[ Voor 13% gewijzigd door blmp op 29-09-2017 14:33 ]
Patient gamer
Inmiddels kan je hem op diverse plekken pre-orderen. Aangezien Odessey een must is voor mij wordt het tijd om de Wii U te vervangen. Maar waarom is deze bundel overal exact net zo duur als de Switch plus deze game? Is er 1 reden te bedenken waarom ik een bundel zou moeten kopen ipv losse console plus spel? De kleur van de joycons maar die is niet eens mooi.KoensSocialL schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:13:
Er zit een verschil tussen de Amerikaanse en Europese bundel van Nintendo Switch en Super Mario.
Amerikaanse:
[afbeelding]
Europese:
[afbeelding]
Bij de Amerikaanse krijg je nog een hoesje voor je Switch erbij, Europese niet.
Jammer dat ze ook gebruik maken van download code ipv fysieke game..
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Enige reden voor deze bundels is volgensmij de Joycon kleuren. Prijzen zijn inderdaad gewoon hetzelfde als losse producten kopen. Je hebt daarnaast het nadeel dat je bij deze bundels enkel een digitale game krijgt (tot dusver), dus als je fysiek spaart ben je met loskopen sowieso beter af.ph4ge schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:34:
[...]
Inmiddels kan je hem op diverse plekken pre-orderen. Aangezien Odessey een must is voor mij wordt het tijd om de Wii U te vervangen. Maar waarom is deze bundel overal exact net zo duur als de Switch plus deze game? Is er 1 reden te bedenken waarom ik een bundel zou moeten kopen ipv losse console plus spel? De kleur van de joycons maar die is niet eens mooi.
[ Voor 5% gewijzigd door blmp op 29-09-2017 14:36 ]
Patient gamer
Nee koop t niet voor de Journey, maar had leuk geweest als t erbij zat. Career zit er dus wel in (FUT wist ik idd wel)? Dacht dat dat ook miste eigenlijk (verkeerd begrepen / gelezen dus)blmp schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:30:
[...]
Mwa, zo'n groot gemis is die Journey mode ook niet, je hebt nog steeds career mode en FUT. Tenzij jij FIFA perse koopt voor Journey mode(dat pas vanaf FIFA17 erin zit, maar ok)
[...]
'minder' is relatief natuurlijk. Meeste mensen die ik ken die FIFA spelen toch (online) FUT. Maar ik snap wat je bedoeld; aan de ene kant is het jammer dat we een 'mindere' versie krijgen, maar hij is zeker perse slecht.
Net ook ff wat filmpje zitten kijken en het ziet er nog best gaaf uit eigenlijk...
Ja, career zit er inderdaad in. En dan FUT, online seasons en local seasons.AlexR schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:14:
[...]
Nee koop t niet voor de Journey, maar had leuk geweest als t erbij zat. Career zit er dus wel in (FUT wist ik idd wel)? Dacht dat dat ook miste eigenlijk (verkeerd begrepen / gelezen dus)
Net ook ff wat filmpje zitten kijken en het ziet er nog best gaaf uit eigenlijk...
Je mist momenteel wel online play met vrienden op je Switch, maar dat ligt meer aan hoe de multiplayer op de Switch nu werkt volgensmij.
http://nintendoeverything...play-with-friends-online/FIFA 18 does offer online play on Switch. Unfortunately though, the game has a huge omission. As the game is now, you have absolutely no way of playing with friends online. The only way you can run into a friend is through random chance.
[ Voor 35% gewijzigd door blmp op 29-09-2017 18:26 ]
Patient gamer
Speelt tot nu toe erg lekker, net 3 uur mee bezig geweest en moet zeggen dat zowel op TV als handheld het toch gewoon lekker werkt. Heb sporadisch bij vrienden FIFA 17 gespeeld op de XBOX One en stoor mij niet aan de mindere graphics of game play.
FUT moet ik toch nog wel een beetje inkomen hoe het precies werkt, 4 wedstrijden gewonnen 1 verloren daar, nu bezig met een offline toernooi in FUT modes.
FUT moet ik toch nog wel een beetje inkomen hoe het precies werkt, 4 wedstrijden gewonnen 1 verloren daar, nu bezig met een offline toernooi in FUT modes.
Zonde dat ze geen fysieke game toevoegen. Ben daar zelf wel van en zou ik nog geen Switch hebben vind ik die controller ook wel tof, maar een digitale game zou me afschrikken van een bundel.blmp schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:35:
[...]
Enige reden voor deze bundels is volgensmij de Joycon kleuren. Prijzen zijn inderdaad gewoon hetzelfde als losse producten kopen. Je hebt daarnaast het nadeel dat je bij deze bundels enkel een digitale game krijgt (tot dusver), dus als je fysiek spaart ben je met loskopen sowieso beter af.
Goed nieuws trouwens voor de gamelogo liefhebbers
. Steamworld Dig 2 heeft een patch gekregen vandaag met het nieuwe logo zoals ze beloofd hadden. En het lijkt erop dat Sumo Digital het Snake Pass logo bij de volgende update (volgend jaar) terug gaat veranderen naar de oude.
Steamworld Dig 2: https://gonintendo.com/st...icon-for-steamworld-dig-2
Snake Pass: http://www.nintendolife.c...switch_in_its_next_update
[ Voor 12% gewijzigd door blmp op 29-09-2017 18:39 ]
Patient gamer
Oeh, dat logo van Steamworld Dig 2 ziet er echt een stuk beter uit!blmp schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 18:31:
Goed nieuws trouwens voor de gamelogo liefhebbers. Steamworld Dig 2 heeft een patch gekregen vandaag met het nieuwe logo zoals ze beloofd hadden. En het lijkt erop dat Sumo Digital het Snake Pass logo bij de volgende update (volgend jaar) terug gaat veranderen naar de oude.
Wat commentaar over fifa 18 voor de switch.
Been playing it for six hours non-stop on day 1 release - it plays an ace game of football!
As a veteran of football games dating right back to the Spectrum, this is right up there from a home console perspective and definitely far and away the best handheld version ever.
I'm a PS4 owner and would mainly describe PES as my preferred football game, but having recently bought a Switch, I was curious to know whether it could deliver a great football experience and it hasn't disappointed.
I won't go into all the features (as I'm sure most fans of the series are aware of what's in it and what has been left out) - the core thing for me is that there is a career mode, an ultimate team mode, but most importantly it plays and looks great!
The best portable football game ever, and the smaller buttons on the switch feels better than the xbox controller on pc, very good graphics and framerate
'Helemaal niemand valt over de graphics en vooral de gameplay de hemel in prijst , zie je bij de PS4 dat veel gebruikers klagen over dezelfde fouten en irritaties als in fifa 2017. Het is duidelijk gameplay wint het nog steeds van graphics.
Been playing it for six hours non-stop on day 1 release - it plays an ace game of football!
As a veteran of football games dating right back to the Spectrum, this is right up there from a home console perspective and definitely far and away the best handheld version ever.
I'm a PS4 owner and would mainly describe PES as my preferred football game, but having recently bought a Switch, I was curious to know whether it could deliver a great football experience and it hasn't disappointed.
I won't go into all the features (as I'm sure most fans of the series are aware of what's in it and what has been left out) - the core thing for me is that there is a career mode, an ultimate team mode, but most importantly it plays and looks great!
The best portable football game ever, and the smaller buttons on the switch feels better than the xbox controller on pc, very good graphics and framerate
'Helemaal niemand valt over de graphics en vooral de gameplay de hemel in prijst , zie je bij de PS4 dat veel gebruikers klagen over dezelfde fouten en irritaties als in fifa 2017. Het is duidelijk gameplay wint het nog steeds van graphics.
klinkt goed idd, ik heb de ps4 versie van fifa vandaag binnen gekregen en ga vanavond ook de switch versie downloaden en ga morgen de hele dag beide versies uitproberen, zal daarna hier mijn ervaringen delen.
Playstation 5
Iedereen mag helemaal doen wat ie wilt, maar ben wel nieuwsgierig waarom je 2 keer het (bijna) zelfde spel koopt...Stylze schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:49:
klinkt goed idd, ik heb de ps4 versie van fifa vandaag binnen gekregen en ga vanavond ook de switch versie downloaden en ga morgen de hele dag beide versies uitproberen, zal daarna hier mijn ervaringen delen.
En dan ook nieuwschierg naar je vergelijking :-)
Ben sinds dit jaar over gestapt naar PES op de PS4.
Hoe groot zou de kans zijn dan Konami PES uitbrengt op de Switch?
Nu fifa al uit is lijkt het me ontzettend onwaarschijnlijk. Misschien volgend jaar.RabNL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:02:
Ben sinds dit jaar over gestapt naar PES op de PS4.
Haha ja snap ik, maar haal.sowieso de ps4 versie om die met me vrienden te spelen omdat zij die ook allemaal halen. De switch versie is gewoon omdat fifa op handheld me fantastisch lijkt, de vraag is idd of ik.het veel ga gebruiken maar ik ben een enorme voetbal.liefhebber dus vandaar deze gekkigheid.AlexR schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:59:
[...]
Iedereen mag helemaal doen wat ie wilt, maar ben wel nieuwsgierig waarom je 2 keer het (bijna) zelfde spel koopt...
En dan ook nieuwschierg naar je vergelijking :-)
Playstation 5
Grrrr... je bent me steeds voor met het posten van XC2 nieuws 
RayNbow schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:56:
[...]
Meer van de nieuwe Blade die te zien was in bovenstaande screenshot:
https://twitter.com/XenobladeJP/status/913661395597631488
[afbeelding]
Filmpje: https://twitter.com/XenobladeJP/status/913662081001332736
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Hij hoopt op een Pyra amiibo en heeft daarom alerts op alles van XC2Thrace Grumble schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:57:
[...]
Kan me normaal echt niets schelen, maar deze keer viel het me wel op omdat het een ontiegelijk lelijk logo was 😂blmp schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 18:31:
Goed nieuws trouwens voor de gamelogo liefhebbers. Steamworld Dig 2 heeft een patch gekregen vandaag met het nieuwe logo zoals ze beloofd hadden. En het lijkt erop dat Sumo Digital het Snake Pass logo bij de volgende update (volgend jaar) terug gaat veranderen naar de oude.
Picross, geinig spel voor 8 euro.
Kende t nog niet
Kende t nog niet
Haters everywhere but I don’t really care
Mjah, ik hou wel van die minimale logo's.
Make lovecraft not warcraft.
Kwestie van de juiste fora en andere social media in de gaten houden.Thrace Grumble schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:57:
[...]
Als fifa 18 in de aan bieding komt voor zeg 35 euro dan ga ik er gelijk voor.
Nu speel ik gewoon op pc. Ziet er goed uit en the journey.
.
Toch wil ik fifa op de switch.
Vroeger ook fifa07 op de psp grijs gespeeld.
Nu speel ik gewoon op pc. Ziet er goed uit en the journey.
.
Toch wil ik fifa op de switch.
Vroeger ook fifa07 op de psp grijs gespeeld.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zo eventjes drie uur gespeeld en als manager als druk bezig met transfers en natuurlijk een zomerse toernooi in Turkije met een prijzenpot van 2,7 Miljoen. De gameplay is zo veel beter als de PS4 versie van fifa 2017. Het is smooth en tikt lekker weg en alles voelt gewoon goed. Het beeld let ik niet eens op ,maar op mijn 42 inch scherm ziet het er geweldig uit en ook in portable mode heerlijk om te spelen. Dit is gewoon weer ouderwets een goede fifa gameplay.
Dit is een goede aankoop en ook dankzij de positieve reviews van gebruikers die de gameplay zelf ook erg fijn vonden tov fifa op de PS4. durfde ik de stap wel te nemen en wat van stap. Ben erg enthousiast en dit is een Top game .
Ik geef de game een 8.5 dankzij de gameplay en dat is belangrijker dan de Journey en de graphics. Het was een dikke 9+ geweest als we niet moesten wachten tot eind dit jaar voor online.
Dit is een goede aankoop en ook dankzij de positieve reviews van gebruikers die de gameplay zelf ook erg fijn vonden tov fifa op de PS4. durfde ik de stap wel te nemen en wat van stap. Ben erg enthousiast en dit is een Top game .
Ik geef de game een 8.5 dankzij de gameplay en dat is belangrijker dan de Journey en de graphics. Het was een dikke 9+ geweest als we niet moesten wachten tot eind dit jaar voor online.
[ Voor 20% gewijzigd door Noresponse op 30-09-2017 01:48 ]
Hoezo wachten voor online? Ik heb gisteren gewoon een potje online gespeeld..
Online met vrienden zit er niet in.Gynnad schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:13:
Hoezo wachten voor online? Ik heb gisteren gewoon een potje online gespeeld..
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Klopt online met vrienden en dit is nog geen gemis. De vrienden die ik heb zijn niet zo in games en anders hebben ze een ps4.
Online en tegen elkaar spelen kan zekers wel.
Online en tegen elkaar spelen kan zekers wel.
FIFA ook binnen! Ik wil graag beginnen met een team waarmee ik bijvoorbeeld een heel seizoen eredivisie kan spelen (offline) om in het spel te komen.
Heb jaren geen FIFA meer gespeeld. Ik kan het echter niet vinden in de menu`s. Zie ik iets over het hoofd?
Heb jaren geen FIFA meer gespeeld. Ik kan het echter niet vinden in de menu`s. Zie ik iets over het hoofd?
Bij carriere mode kun je kiezen als manager of speler
Heeft iemand ook de steelcase-versie van FIFA (psv/ajax) gekocht? In de case die ik ontvangen heb past alleen een cdtje. Ben benieuwd of ik de verkeerde versie heb ontvangen of dat je er met de switch niks aan hebt 🤔
Hoe zit het qua controls tov. Ps4/Xbox-controller. Komen de buttons passing en voorzetten etc. een beetje overeen? Of is de layout compleet anders? (In vergelijking met de joycons)Noresponse schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 01:44:
Zo eventjes drie uur gespeeld en als manager als druk bezig met transfers en natuurlijk een zomerse toernooi in Turkije met een prijzenpot van 2,7 Miljoen. De gameplay is zo veel beter als de PS4 versie van fifa 2017. Het is smooth en tikt lekker weg en alles voelt gewoon goed. Het beeld let ik niet eens op ,maar op mijn 42 inch scherm ziet het er geweldig uit en ook in portable mode heerlijk om te spelen. Dit is gewoon weer ouderwets een goede fifa gameplay.
Steam/Epic: Deurstopper
Vandaag naar GameForce in Mechelen (België) geweest en ik heb eindelijk de kans gehad voor Mario Odyssey te spelen! Echt, wat een heerlijk spel! 
Gelukkig waren er geen gamescom toestanden waar je uren moest aanschuiven eer je kon spelen.
Eerst het sand kingdom gespeeld, maar die 10 minuten speeltijd waren zo om helaas. Later nog eens terug geweest voor dan New Donk City te spelen, de rij was maar 10 minuten lang gelukkig
Ook heb ik even Skyrim gespeeld op de Switch, speelde ook wel fijn maar na 5 minuten ben ik er toch mee gestopt omdat ik het niet echt onder controle kreeg, was namelijk eerste keer ooit dat ik Skyrim speelde
Je kon ook FIFA en NBA spelen, maar sportgames zijn niet de games die ik koop, maar eigenlijk had ik gewoon FIFA moeten testen puur omdat ik weer dat ik harde tegenstanders zijn, want zo slecht lijkt de game me niet.
Ook mooi om te zien dat Nintendo zelf tornooien houdt van Splatoon en Mario Kart, dat mogen ze echt meer doen!
Uiteraard ook wat andere games getest die niet op de Switch uitkomen zoals South Park (wat ik nog altijd betreur) en Far Cry 5 enz.
Gelukkig waren er geen gamescom toestanden waar je uren moest aanschuiven eer je kon spelen.
Eerst het sand kingdom gespeeld, maar die 10 minuten speeltijd waren zo om helaas. Later nog eens terug geweest voor dan New Donk City te spelen, de rij was maar 10 minuten lang gelukkig
Ook heb ik even Skyrim gespeeld op de Switch, speelde ook wel fijn maar na 5 minuten ben ik er toch mee gestopt omdat ik het niet echt onder controle kreeg, was namelijk eerste keer ooit dat ik Skyrim speelde
Je kon ook FIFA en NBA spelen, maar sportgames zijn niet de games die ik koop, maar eigenlijk had ik gewoon FIFA moeten testen puur omdat ik weer dat ik harde tegenstanders zijn, want zo slecht lijkt de game me niet.
Ook mooi om te zien dat Nintendo zelf tornooien houdt van Splatoon en Mario Kart, dat mogen ze echt meer doen!
Uiteraard ook wat andere games getest die niet op de Switch uitkomen zoals South Park (wat ik nog altijd betreur) en Far Cry 5 enz.
K.W.
Verwijderd
Even snel een vraagje...
Is het slecht voor de switch batterij als ik alleen dock mode gebruikt?
Dan blijft het opladen tog?
Volgens mij kan dit gewoon daar is die voor gemaakt?
Toch, niet tog.Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 23:27:
Even snel een vraagje...
En nee, dat is absoluut niet slecht voor de Switch. Integendeel, de accu is daar juist voor gemaakt.
Is er ook een modus online aanwezig dat je slechts 1 player bestuurt en deze ontwikkelt? Proclubs bijvoorbeeld?
Noresponse schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 01:44:
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ja je kan kiezen uit een carriere voor manager of speler.
Zo stond in het toernooi in de finale en gelijk spel en dus pealties, net zoals in de halve finale waarin ik niet verder kwam dan 1-1 en de finale wederom met penalties gewonnen. Master
Ik heb net nog een speler kunnen kopen, maar ik heb niet zoveel geld.
Zo stond in het toernooi in de finale en gelijk spel en dus pealties, net zoals in de halve finale waarin ik niet verder kwam dan 1-1 en de finale wederom met penalties gewonnen. Master
Ik heb net nog een speler kunnen kopen, maar ik heb niet zoveel geld.
Gebruik je Wiiu, ps3, ps4, Xbox controllers met de Switch! Met de Mayflash Magic NS
Wel interessant dit 😀

https://www.amazon.fr/gp/...ef=mp_s_a_1_1?__mk_fr_FR=ÅMÅZÕÑ&qid=1506836749&sr=8-1&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=mayflash+magic-ns&dpPl=1&dpID=419YWTtuuNL&ref=plSrch
Kost 32 EUR
Wel interessant dit 😀

https://www.amazon.fr/gp/...ef=mp_s_a_1_1?__mk_fr_FR=ÅMÅZÕÑ&qid=1506836749&sr=8-1&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=mayflash+magic-ns&dpPl=1&dpID=419YWTtuuNL&ref=plSrch
Kost 32 EUR
[ Voor 52% gewijzigd door Cowboy_Henk op 01-10-2017 07:51 ]
Die was eerst 15 euro. Ik heb er wel over nagedacht om die te kopen met een wii u controller. Tientjes werk tov een orginele controler.
Die Mayflash adapter is wel 1 pér controller helaas, anders was het wel interessant.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Ja ik heb hetzelfde.Ammaniti schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:08:
Heeft iemand ook de steelcase-versie van FIFA (psv/ajax) gekocht? In de case die ik ontvangen heb past alleen een cdtje. Ben benieuwd of ik de verkeerde versie heb ontvangen of dat je er met de switch niks aan hebt 🤔
Verwijderd
Lol, wat een prutsers.
Maar fijn dat de Switch versie van Fifa zo te zien goed in de smaak valt en goed verkoopt. Wellicht opent dat de ogen van EA eens.
Maar fijn dat de Switch versie van Fifa zo te zien goed in de smaak valt en goed verkoopt. Wellicht opent dat de ogen van EA eens.
Dat EA zich meer moet concentreren op gameplay, speelde gistermiddag nog even bij een vriend de PS4 versie en dat is wat houterig, zoals de 2017 versie.
Dat is niet nieuw. Mario Kart doet hetzelfde als je een muntje oppakt, dat klinkt gewoon als het oppakken van een muntje, ook als je geluid uit staat. Komt omdat die rumble-motor met geluidsbestanden werkt en feitelijk gewoon een speaker is die zijn output niet richting een membraan stuurt maar richting een motor.RayNbow schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:13:
Geluidseffecten met HD Rumble: Golf Story has a neat HD Rumble sound effect secret
[video]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat beweert het artikel ook niet:
Awhile back, we showed you how the HD Rumble has been used to create sound effects in certain Nintendo games.
Alleen is het dus precies het tegenoverstelde. Rumble wordt niet gebruikt om geluid te maken, geluid wordt gebruikt om rumble to maken.
Geluid is pas geluid zodra het uit een speaker komtNMe schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:25:
[...]
Alleen is het dus precies het tegenoverstelde. Rumble wordt niet gebruikt om geluid te maken, geluid wordt gebruikt om rumble to maken.
Als je goede speakers hebt en een bass-rijke tune dan klopt het wel, dan wordt geluid gebruikt om rumble te maken
Dat is dus het hele punt. De rumble in de controllers van de Switch ís praktisch een speaker.BlackMage schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:37:
[...]
Geluid is pas geluid zodra het uit een speaker komtDaarvoor was het gewoon een elektrisch signaal.
Ja, er zit een LRA in.
Maar is de motor van je auto ook een speaker dan? Daar komt ook lawaai uit immersNMe schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:38:
[...]
Dat is dus het hele punt. De rumble in de controllers van de Switch ís praktisch een speaker.
Ik snap waar je vandaan komt hoor
Alles wat je heel gecontroleerd kan laten trillen en daarmee tonen kan genereren kan als speaker dienenBlackMage schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:42:
[...]
Maar is de motor van je auto ook een speaker dan? Daar komt ook lawaai uit immers
Ik snap waar je vandaan komt hoorDe "hd rumble" motors kunnen zo snel en gedetailleerd reageren op elektrisch signaal dat het effect van een speaker onbedoeld wordt bereikt.
Verwijderd
Ik heb nog 3 vraagjes haha
Waar ik me beetje druk om maakt
Ik heb een nieuwe screen protector van tempered glass maar hij zit een beetje scheef ik heb het er al 3x keer erop en eraf gehaald dus ik ben bang als ik het weer eraf haalt dat die niet meer plakt dus me vraag is ik kan het tog gewoon laten zitten voor paar weken en dan eraf halen dat is geen probleem tog?
Hij zit scheef is beetje lelijk maar ja scherm is onder geval wel veilig van krassen nou..
Ik koop volgende maand wel een nieuwe en probeer ik het opnieuw vind het een beetje te duur om deze nu er af te halen en weg te gooien en nieuwe kopen dus ik gebruik hem wel dan..
Me volgende vraag is
Ik was bij MediaMarkt vandaag en ik zag dat de grijze versie 20 euro duurder is waarom is dat is de grijs special editie ofzo?
Rood en blauw is 329 en grijs is 349 gek zijn tog allebij het zelfde joh vraag me af of grijs limited is ofzo?
Een van jullie xenoverse 2 gekocht?
Is het wat?
Ik heb een nieuwe screen protector van tempered glass maar hij zit een beetje scheef ik heb het er al 3x keer erop en eraf gehaald dus ik ben bang als ik het weer eraf haalt dat die niet meer plakt dus me vraag is ik kan het tog gewoon laten zitten voor paar weken en dan eraf halen dat is geen probleem tog?
Hij zit scheef is beetje lelijk maar ja scherm is onder geval wel veilig van krassen nou..
Ik koop volgende maand wel een nieuwe en probeer ik het opnieuw vind het een beetje te duur om deze nu er af te halen en weg te gooien en nieuwe kopen dus ik gebruik hem wel dan..
Me volgende vraag is
Ik was bij MediaMarkt vandaag en ik zag dat de grijze versie 20 euro duurder is waarom is dat is de grijs special editie ofzo?
Rood en blauw is 329 en grijs is 349 gek zijn tog allebij het zelfde joh vraag me af of grijs limited is ofzo?
Is het wat?
Kan een scheve screenprotector kwaad: Nee, al laat je hem er 3 jaar op zittenVerwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:33:
Me volgende vraag is
Is het wat?
Waarom is de grijze switch duurder: Deze is populairder. Maar heb berichten gehoord dat als je dit aangeeft bij een verkoper dat je een grote kans hebt om een grijze voor neon prijs mee te krijgen. Maar geen garantie. Maar nee, geen speciale editie ofzo
En Xenoverse 2 voor PS4/X1 kost vanaf morgen 24 euro bij de MediaMarkt. Ik zal nooit iemand aanraden om meer dan het dubbele te betalen voor een spel
Meer mensen Golf Story aan het spelen? Ik vind het wel lekker spelletje hoor. Heel relax lekker potje golfen.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Yes. Uurtje gespeeld nu. Veelbelovend :-)Zerora schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:25:
Meer mensen Golf Story aan het spelen? Ik vind het wel lekker spelletje hoor. Heel relax lekker potje golfen.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Meer Xenoblade 2... 
Edit: Meer info op basis van wat er vanuit het Italiaans vertaald is:
They showed off the newest build at Milan Games Week, this one definitely looks the most complete.
- You can toggle a simpler UI in the middle of battle that removes descriptions, helpful for removing clutter.
- The UI issue where the level of special art is not shown for the first stage has been resolved.
- The Unique Monster Theme has changed again?
- The Fonsa Myma Night theme can be heard
- There's a mechanic where you can combine the Break, Topple, Launch with the Special Arts
- Extending Chain Attacks seems to be based on Bursting the Elemental Orbs rather than random affinity between characters.
- There's an announcer like Baten Kaitos who exclaims when something rad is happening
- There is probably way more choice making at any given moment than either Xenoblade X or the original.
It's looking rather good.
(Vanaf 4:30:32)
Edit: Meer info op basis van wat er vanuit het Italiaans vertaald is:
- When the game begins, Rex is working as a Titan merchant, selling resources from the more plentiful Titans to ones that have none for money. While on a job with a team of mercenaries, he meets Pyra, who wants to go back home to Elysium, the tree where all creatures come from.
- Blades do not level up, but as you use them more and more, their affinity with a Driver upgrades and they become more powerful and effective, especially in combos.
- Those that are trying to stop Rex and Pyra are just after them because they’re Wanted, not actually knowing why they’re trying to stop them. This Wanted status was put on Rex and Pyra by some higher, unknown force.
- Nomura designed everything for Torna’s Titan, from characters to ships to housing and more.
- Nintendo contracted a whole bunch of manga, anime, and game artists to design dozens of characters, Titans, etc., including people who have worked on Fire Emblem and Macross, among other things.
- There is a theatre where you can watch performances that tell the world’s story. These are actually important to the story, one particularly so.
[ Voor 38% gewijzigd door RayNbow op 01-10-2017 22:41 . Reden: meer info en gewijzigde timestamps ]
Ja had het van de week gepost en ook gelijk 2 besteld voor €32 totaal op EBay. Zal even laten weten of het was is als ze binnen zijn.Cowboy_Henk schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:45:
Gebruik je Wiiu, ps3, ps4, Xbox controllers met de Switch! Met de Mayflash Magic NS
Wel interessant dit 😀
[afbeelding]
[video]
Kost 32 EUR
Nu is het heel de tijd vechten om de pro controller op partygame avond terwijl ik genoeg goede controllers in huis heb.
Verwijderd
Dit weekend is Firstlook in de Jaarbeurs in Utrecht.
Betreffende Nintendo zijn o.a. de kwalificaties voor het Nederlandse Splatoon 2 kampioenschap. Ook is er een MarioKart 8 toernooi op beide dagen (je kan je inschrijven vanaf 11 uur op de Nintendo-stand). En er op zaterdag is er een ARMS toernooi en op zondag is er een Pokkén Tournament DX toernooi.
Aan Switch titels zijn de o.a. de volgende speelbaar Super Mario Odyssey, FIFA 18 en NBA 2K18.
Meer details: http://www.nintendo.nl/Ni...ok-Festival--1276383.html
Betreffende Nintendo zijn o.a. de kwalificaties voor het Nederlandse Splatoon 2 kampioenschap. Ook is er een MarioKart 8 toernooi op beide dagen (je kan je inschrijven vanaf 11 uur op de Nintendo-stand). En er op zaterdag is er een ARMS toernooi en op zondag is er een Pokkén Tournament DX toernooi.
Aan Switch titels zijn de o.a. de volgende speelbaar Super Mario Odyssey, FIFA 18 en NBA 2K18.
Meer details: http://www.nintendo.nl/Ni...ok-Festival--1276383.html
Hele weekend echt volop Fifa gespeeld, wat een heerlijk spel om zo handheld te spelen zeg.
Het enige wat ik jammer vind, is dat ik nu op 't werk niet af en toe met mijn mobiel de markt van FUT in de gaten kan houden, verder is het echt super!
Het enige wat ik jammer vind, is dat ik nu op 't werk niet af en toe met mijn mobiel de markt van FUT in de gaten kan houden, verder is het echt super!
Ja, zit al en paar uur te spelen. Zeker vermakelijk.Zerora schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:25:
Nieuwe Xenoblade update:

レックスのオトモ…いやオトモダチ、我らがノポン族の「トラ」(ボイス:野中藍さん)を紹介しますも!トラはドライバーに憧れるメカ好きの男の子。レックスのことを「アニキ」と呼んで慕ってますも。
残念ながらドライバーの素質は無いけれど、トラにはヒミツの切り札があるんですも!それは…続く!

レックスのオトモ…いやオトモダチ、我らがノポン族の「トラ」(ボイス:野中藍さん)を紹介しますも!トラはドライバーに憧れるメカ好きの男の子。レックスのことを「アニキ」と呼んで慕ってますも。
残念ながらドライバーの素質は無いけれど、トラにはヒミツの切り札があるんですも!それは…続く!
Nu ben ik normaal niet heel moeilijk, maar dit gaat mij toch wat te ver. Als je een bericht post, lees het dan aub even terug. Geen interpunctie, 'tog' in plaats van toch, 'allebij' ipv allebei en vragen die je met een simpele google ook kan beantwoorden.Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:33:
Me volgende vraag is
Is het wat?
Buitengewoon vervelend lezen zo.
Yep, ook een paar uur op zitten en vermaak me er heel erg mee. Leuk spelletje!Zerora schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:25:
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
GraagBeakzz schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 05:00:
[...]
Ja had het van de week gepost en ook gelijk 2 besteld voor €32 totaal op EBay. Zal even laten weten of het was is als ze binnen zijn.
Nu is het heel de tijd vechten om de pro controller op partygame avond terwijl ik genoeg goede controllers in huis heb.
Vind het een erg interesante optie, ik zou hiermee ook fightpads of joysticks kunnen aansluiten om WEL fatsoenlijk 2d fighters te spelen......al hoewel ik een 8bit do snes controller hiervoor ook interresant vind. En in handheld heb je dus usb c naar a convertor nodig, is weer wat onpraktisch dus voor onderweg is een 8bitdo ook fjiner (snes layout is dan wel weer maar 6 buttons en ook maar 4 front facing.....ik hou echt van 6 front facing en 2 shoulder buttons).
Oh en de killer fg is er ook nog niet, alleen maar oudere fighters (ondanks de 2 nieuwe chars is ook usf2 voor mij een oude game, om nog maar te zwijgen van alle neo geo fighters).
Ben nog steeds nieuwsgierig of capcom idd woord houdt en extra games gaat uitbrengen na het succes van usf2.
10 second ninja DONE
Ja, geweldige game tot nu toe. Speelt heerlijk weg.Zerora schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:25:
Het mooiste van Golf Story is dat er nogal wat bugs in zitten. Zo hoef je op level met meerdere holes alleen in de hole te spelen die het dichts bij is. Ben je bezig op hole 5? Gewoon een hole-in-one maken door 180 graden te draaien en in hole 4 te scorenkeepitfrosty schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:06:
[...]
Ja, geweldige game tot nu toe. Speelt heerlijk weg.
Los daarvan is het een uitermate vermakelijk spelletje wat me heel erg doet vermoeden dat de makers grote fans zijn van Mario Golf: Advance Tour. Het enige wat ik mis de behind-the-player camera.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!