Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:28:
Ik heb ook een glazen screen protector hoor je bent niet de enigste hehe..
Maar ik ga de switch dock niet gebruiken ik wil geen krassen ik heb dan wel een screen protector maar de achter kant kan ook krassen ik wil er gewoon totaal geen krassen op dus ik heb een USB C kable besteld maar is dat wel veilig voor de switch om zo'n kable te gebruiken?
Iemand zei lees reviews dat heb ik inderdaad gedaan het werkt wel maar is het veilig?
Volgens mij vraagt dat extra stroom kan de voeding dat wel aan...
En nu over me shop ik heb een account bij Nintendo ja kan inloggen op account.nintendo maar ik heb geen user ID ER staat niet gekoppeld en als ik user ID wilt aanmaken geeft hij aan dat het moet via 3ds of Wii u
Ik ga zo kijken of ik dat kan doen via switch misschien?
Ik weet niet wat je hebt gelezen, maar je kunt niet zomaar elke USB-C kabel bestellen en je Switch aan een TV koppelen. Voor zover ik weet moet er ook een chip tussenzitten die het een en ander regelt. Alle bekende 3rd-party Switch docks zijn ook geen rechte kabels, maar conversieblokken die ruimte bieden voor een USB-C lader, een HDMI-kabel en een USB-C-in poort/kabel.
Overigens is het ook onzin dat elk dock krassen veroorzaakt, en met glas is dat probleem volgens mij helemaal weg. Als je niet als een complete mongool de Switch in je dock zet, is er volgens mij sowieso niets aan de hand tenzij je dock verbogen is geraakt. (maar dat zie/voel je wel) Nam de initiele negatieve reviews ook met een grote korrel zout, want je zag soms krassen die diagonaal stonden of een bocht hadden. Dat kan alleen komen als je dat ding er als een idiot er zijwaarts uit trekt.
Wanneer je je Switch aan een TV koppelt, vergt dit inderdaad extra stroom, en moet je een officiële Nintendo Switch-adapter aan je device koppelen, of een imitatie die de juiste handshake maakt. De officiële MacBook Pro 2017 USB-C -> HDMI+USB-C adapter werkt namelijk niet, een paar weken terug op het werk getest.
Vandaar dat een directe USB-C -> HDMI kabel zonder extra poorten niet zou werken. Je Switch werkt namelijk ook niet als je je dock zonder stroom aan de TV koppelt.
Als je een verlengkabel USB-C koopt, denk er dan wel aan de standaard te checken. Klaarblijkelijk zit daar ook weer verschil tussen.