[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.608 views

Verwijderd

Oh weet iemand trouwens wat ik fout doet?
Ik kan de eshop niet openen weet niet waarom ik heb wel accountje van Nintendo het zegt iets over network ID maar als naar de Nintendo site gaat kan ik daar geen network ID maken en wat is de Nintendo account voor dan?
Ben beetje in de war
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen???
Want ik wil graag xenoverse DLC gaan kopen :(

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
JackAvery schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:35:
[...]

Mensen deden dit rond launch inderdaad, maar ik ga akkoord dat het hele "dock bekrast de Switch" verhaal wat overroepen was. Gewoon een aantal mensen met pech en een kromme dock. Als je schrik hebt dat je krassen krijgt, koop dan gewoon een screen protector.
Als @Verwijderd dit echt wilt proberen, ga dan kabelreviews lezen. Benson Leung is de expert wat betreft USB-C kabels.
Ik heb anders mijn switch welgeteld 3 keer uit het dock gehaald(en 2 keer er in gedaan) en ben in het bezit van een prachtige kras(en ondertussen een screenprotector).

• DominoNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:35

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

SmooK schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:20:
[...]

Ik heb anders mijn switch welgeteld 3 keer uit het dock gehaald(en 2 keer er in gedaan) en ben in het bezit van een prachtige kras(en ondertussen een screenprotector).
Maar is dat dan echt omdat het dock iets "verkeerd" doet, of heb je gewoon een kras opgelopen bij het (un)docken van je switch? Beide even vervelend natuurlijk, maar in het laatste geval niet echt Nintendo to blame lijkt me.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:56
SmooK schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:20:
[...]

Dat is heel spijtig, zeker wanneer het de schuld van de dock is. Zelf geen last van krassen noch kromme docks na maanden gebruik - al heb ik er wel meteen een screen protector op gedaan - en op mijn minieme en niet-representatieve sample van zes mensen die ik persoonlijk ken met een Switch lijkt niemand er last van te hebben :)

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Het krassen van de dock is dat nou puur een probleem van de dock of het scherm?..
ik heb 2 docks en wissel vaak heen en weer, ik kan werkelijk nergens een kras ontdekken.

SW-1682-5926-5204

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
AstralizeR schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:37:
Het krassen van de dock is dat nou puur een probleem van de dock of het scherm?..
ik heb 2 docks en wissel vaak heen en weer, ik kan werkelijk nergens een kras ontdekken.
Dat was een issue van een bepaalde vroege serie docks die zichtbaar krom waren. Niets om je zorgen over te maken.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Ik haal mijn switch uit het dock alsof ik Dokter Bibber aan het spelen ben dus daar kan het niet aan liggen. Plastic op plastic is nou eenmaal geen goede combi denk ik. Mijn dock lijkt overigens niet krom. De kras die ik heb is maar heel lichtjes maar ik OCD daar heel hard op. Vanmiddag behoren al deze problemen dankzij mijn nieuwe screenprotector tot het verleden en kan ik weer met een gerust hart docken. Hebben die mensen uit je samplegroep er ook een glazen screenprotector op zitten want plastic op glas krast niet maar plastic op plastic natuurlijk wel.

[ Voor 15% gewijzigd door RaijRaij op 26-09-2017 14:55 ]

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:34

DevWouter

Creator of Todo2d.com

SmooK schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:53:
Hebben die mensen uit je samplegroep er ook een glazen screenprotector op zitten want plastic op glas krast niet maar plastic op plastic natuurlijk wel.
Dat is afhankelijk van de hardheid van het materiaal. Je hebt ook plastic dat bijna niet te breken of te bekrassen is. Echter elk materiaal heeft zijn eigen problemen zoals gewicht, scherven, et cetera.

Zelf ga ik er altijd van uit dat niks in perfect conditie kan blijven als je het gebruikt. Dat maakt het leven een stuk makkelijker als het uiteindelijk toch gebeurt :)

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• JackAvery
SmooK schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:53:
Ik haal mijn switch uit het dock alsof ik Dokter Bibber aan het spelen ben dus daar kan het niet aan liggen. Plastic op plastic is nou eenmaal geen goede combi denk ik. Mijn dock lijkt overigens niet krom. De kras die ik heb is maar heel lichtjes maar ik OCD daar heel hard op. Vanmiddag behoren al deze problemen dankzij mijn nieuwe screenprotector tot het verleden en kan ik weer met een gerust hart docken. Hebben die mensen uit je samplegroep er ook een glazen screenprotector op zitten want plastic op glas krast niet maar plastic op plastic natuurlijk wel.
Ik denk dat ik de enige ben met een glazen protector. Een kras op het scherm zelf zou me ook wel storen, maar verder akkoord met @DevWouter - je elektronica is er om gebruikt te worden!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Fifa is nu overal al wel op voorraad bij Intertoys volgens de website voor de Switch.
Bij 2 geprobeerd, maar die verkopen hem netjes pas vrijdag, was 't antwoord...

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:18:
Oh weet iemand trouwens wat ik fout doet?
Ik kan de eshop niet openen weet niet waarom ik heb wel accountje van Nintendo het zegt iets over network ID maar als naar de Nintendo site gaat kan ik daar geen network ID maken en wat is de Nintendo account voor dan?
Ben beetje in de war
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen???
Want ik wil graag xenoverse DLC gaan kopen :(
Heb je een account waarmee je kunt inloggen op https://accounts.nintendo.com/?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:02
Vinno schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:19:
Fifa is nu overal al wel op voorraad bij Intertoys volgens de website voor de Switch.
Bij 2 geprobeerd, maar die verkopen hem netjes pas vrijdag, was 't antwoord...
Jammer, wordt toch nog een paar daagjes wachten dus.. Zou leuk zijn als hij een paar dagen eerder te verkrijgen is, maar dat is de laatste jaren vaak niet meer het geval bij nieuwe games.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Ziet er goed uit, mooie performance!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-11 15:35
Thomas schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 18:44:
[video]

Ziet er goed uit, mooie performance!
Kan niet wachten tot de game eindelijk gereleased wordt! Alle beelden tot nu toe zien er goed uit.

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 11:16

Desperado112

Mokum

Grappig het doet mij juist denken aan Death Rally. Dit lijkt mij een leuke game.

Gr
Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

• RayNbow
  • Nu online
Compilatie van alle 24 speelbare personages in FE Warriors:

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-11 20:03
Iemand hier ervaring met freezes op de Switch? M'n scherm is zwart en blijft zwart. Alleen als ik de knop indruk, krijg ik de opties voor power enzo, maar dit doet verder niets.

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:06

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Zironako schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:41:
Iemand hier ervaring met freezes op de Switch? M'n scherm is zwart en blijft zwart. Alleen als ik de knop indruk, krijg ik de opties voor power enzo, maar dit doet verder niets.
Heb je hem al een keer uit en dan weer aan gedaan?

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

• Zironako
Bitfighter schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:59:
[...]

Heb je hem al een keer uit en dan weer aan gedaan?
Ja, al meerdere keren. Maar dan gaat hij niet uit. Het scherm is trouwens niet zwart zoals hij is als het uit is, hij is iets lichter.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:03
Is wel vaker langs gekomen. Ik heb zelf ook een keer iets dergelijks meegemaakt, al had ik wel beeld reageerde hij verder nergens op behalve een lange druk op de home-knop. Aan/uit-knop een seconde of 10-15 ingedrukt houden, dan gaat hij helemaal uit. Daarna kun je hem weer aanzetten en zou alles weer moeten werken.

• Zironako
hcQd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:29:
Is wel vaker langs gekomen. Ik heb zelf ook een keer iets dergelijks meegemaakt, al had ik wel beeld reageerde hij verder nergens op behalve een lange druk op de home-knop. Aan/uit-knop een seconde of 10-15 ingedrukt houden, dan gaat hij helemaal uit. Daarna kun je hem weer aanzetten en zou alles weer moeten werken.
Dit werkte inderdaad. Bedankt voor je reactie :)!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-11 00:47
mijn kids hadden gisteravond een software fout met een luid piep en de game werd afgesloten. Schrok me kapot van het geluid. Na het herstarten van de game niks meer aan de hand.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Inderdaad, blijft een leuk soort racegames. De style / gameplay van bovenaf moet je uiteraard wel liggen. Doet mij tevens denken aan Death Rally en Micro Machines. O+

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 16:11

Denko

|{ing Øf ßlitz

Nou, ik zou nog even mijn ervaringen met een 3d party dock delen. De 20e besteld en vandaag binnen. Super snel vind ik zelf.

Hier besteld voor 16 euro ongeveer: http://r.ebay.com/DStwOu

Na 2 uur testen. Wat een verademing ten opzichte van de originele baksteen. Klein draagbaar dingetje. Superlicht, maar voelt wel heel erg stevig. Werkt zover ik weet alleen met de originele lader, al heb ik niet echt heel veel testmogelijkheden thuis. Zal hem de volgende paar dagen uitgebreider testen met alle laders die ik heb.

Ideaal voor op reis, ik heb gelijk een 2e besteld voor in de woonkamer. Mocht iemand vragen hebben over het dock hoor ik het graag.

Lang verhaal kort. China can what Nintendo can't. Een mooie stevige reislader maken. Ben heel tevreden zover met de bouwkwaliteit en werking.

PSN & XBL: Denkoyugo

• mfmeijer
  • Laatst online: 05-06-2021
Ik heb mijn switch nu een poosje en ben er super tevreden over. Ik heb nu een week Mario+Rabbids en ik merk dat ik als ik in handheld/tablet modus soms framedrops heb. In TV modus heb ik dit nog niet ervaren, niet dat ik veel op de TV speel maar heb dat nog niet eerder gezien. Andere games hebben dit niet, (Zelda, Mario kart, Minecraft).

Zijn er meer met deze problemen?

Wat betreft krassen met docken undocken, hier heb ik geen last van al heb ik wel af dag 1 een screenprotector want ja beter voorkomen dan genezen hé!

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
mfmeijer schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:18:
Ik heb mijn switch nu een poosje en ben er super tevreden over. Ik heb nu een week Mario+Rabbids en ik merk dat ik als ik in handheld/tablet modus soms framedrops heb. In TV modus heb ik dit nog niet ervaren, niet dat ik veel op de TV speel maar heb dat nog niet eerder gezien. Andere games hebben dit niet, (Zelda, Mario kart, Minecraft).

Wat betreft krassen met docken undocken, hier heb ik geen last van al heb ik wel af dag 1 een screenprotector want ja beter voorkomen dan genezen hé!
Zelf Mario + Rabbids volledig doorgespeeld en geen framedrops tegen gekomen. Wel in wereld 2 driemaal een crash gehad maar verder geen stabiliteitsproblemen. Heb de game zelf ook voornamelijk in handheld modus gespeeld.

• JackAvery
mfmeijer schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:18:

Geen crashes, maar af en toe wel frameskips als het spel inzoomt op shields. Docked mode trouwens.

Goed nieuws. Stardew Valley is door Nintendo's QC geraakt. Release date soon!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:00
hcQd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:29:
Ik had gister in handheld mode ook opeen zo'n vastloper...

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Vinze schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:29:
Kwam zojuist een teaser tegen voor een nieuwe game, Mantis Burn Racing:

[video]

Hier wordt heel blij van omdat het me heel erg deed denken aan Mashed. Dat spel heb ik vroeger grijs gespeeld met vrienden en zelfs nu speel ik het nog af en toe op de TV (laptop + 2 xbox controllers).
Ziet er super tof uit. Het doet mij dan vooral weer denken aan Super Cars II op de Amiga 500 _/-\o_.

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-11 11:54

jeka

Support your local club.

Doet mij dan weer denken aan Death rally:

FCG

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Deathrally hmm good old times.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:11
Vinze schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:29:
Kwam zojuist een teaser tegen voor een nieuwe game, Mantis Burn Racing:

[video]

Hier wordt heel blij van omdat het me heel erg deed denken aan Mashed. Dat spel heb ik vroeger grijs gespeeld met vrienden en zelfs nu speel ik het nog af en toe op de TV (laptop + 2 xbox controllers).
Beetje raar om een teaser uit te brengen van een game die al lang op de PS4 en Steam verkrijgbaar is. In mijn herinnering was het geen slechte game, maar erg weinig afwisseling in de omgevingen/tracks dus ik hoop dat ze er een paar bij sleutelen aangezien de game op de Switch wel weer rond de €20,- zal moeten kosten.

Het is helaas niet zo goed als Mashed of de andere games die hier boven worden aangehaald, maar altijd leuk om zoiets te hebben op de Switch. Zou wel graag een Wrecked:revenge rivisited of Death Rally HD versie op de Switch zien trouwens.

Verwijderd

Denko schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:29:
Nou, ik zou nog even mijn ervaringen met een 3d party dock delen. De 20e besteld en vandaag binnen. Super snel vind ik zelf.

Hier besteld voor 16 euro ongeveer: http://r.ebay.com/DStwOu

Na 2 uur testen. Wat een verademing ten opzichte van de originele baksteen. Klein draagbaar dingetje. Superlicht, maar voelt wel heel erg stevig. Werkt zover ik weet alleen met de originele lader, al heb ik niet echt heel veel testmogelijkheden thuis. Zal hem de volgende paar dagen uitgebreider testen met alle laders die ik heb.

Ideaal voor op reis, ik heb gelijk een 2e besteld voor in de woonkamer. Mocht iemand vragen hebben over het dock hoor ik het graag.

Lang verhaal kort. China can what Nintendo can't. Een mooie stevige reislader maken. Ben heel tevreden zover met de bouwkwaliteit en werking.
Laad deze de Switch ook op? Idealiter zou ik het dock in de woonkamer hebben en een dongle voor op m'n monitor in een andere kamer (1MS input lag voor Splatoon e.d., woonkamer is voor party-games) maar ik las dat veel van deze dongeltjes niet tegelijkertijd de Switch opladen, wat dan wel weer een beetje kut is tbh.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:30:
[...]

Laad deze de Switch ook op? Idealiter zou ik het dock in de woonkamer hebben en een dongle voor op m'n monitor in een andere kamer (1MS input lag voor Splatoon e.d., woonkamer is voor party-games) maar ik las dat veel van deze dongeltjes niet tegelijkertijd de Switch opladen, wat dan wel weer een beetje kut is tbh.
Heb ik eigenlijk niet getest nog, hij houdt hem wel op 100% met de originele lader, dus ik neem aan dat hij hem dan ook oplaad.

Vandaag besloten mijn Joycons eindelijk op te sturen voor reparatie, dus zal het over een week testen.

Verwijderd

Dat bedoelde ik eigenlijk ook, ik zie een aantal adapters/constructies waarbij mensen originele lader -> dongle -> Switch doen en dan het beeld niet werkt tijdens het laden, of dat ie langzaam leegloopt. Heb zelf na wat threads de Xberstar voor 18 euro besteld, dus die komt over ±2 weken binnen. Schijnt wel te voldoen aan het laden.

Ik heb zelf overigens dat m'n rechter Joy-con wat speling heeft in de shoulder trigger. Kan deze een stukje indrukken zonder button press voordat deze echt de knop raakt, terwijl de linker bij elke indruk de button press raakt. Heb een all-risk bij MM, dus ook maar eens omwisselen denk ik.

Verwijderd

Ik heb ook een glazen screen protector hoor je bent niet de enigste hehe..
Maar ik ga de switch dock niet gebruiken ik wil geen krassen ik heb dan wel een screen protector maar de achter kant kan ook krassen ik wil er gewoon totaal geen krassen op dus ik heb een USB C kable besteld maar is dat wel veilig voor de switch om zo'n kable te gebruiken?
Iemand zei lees reviews dat heb ik inderdaad gedaan het werkt wel maar is het veilig?
Volgens mij vraagt dat extra stroom kan de voeding dat wel aan...

En nu over me shop ik heb een account bij Nintendo ja kan inloggen op account.nintendo maar ik heb geen user ID ER staat niet gekoppeld en als ik user ID wilt aanmaken geeft hij aan dat het moet via 3ds of Wii u :s
Ik ga zo kijken of ik dat kan doen via switch misschien?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2017 14:30 ]

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:12:
Wow ik ben achter gekomen dat je switch kan aansluiten op tv zonder je switch in de dock zelf te zetten
Ik zag dit op YouTube je heb wel een USB C verlengkabel nodig èèn kant vrouwtje andere kant mannetje..
Ik zien dat hoop mensen dit doen omdat de switch dock veel problemen heeft (krassen en overhitte) maar ik vraag me af volgens mij is zo'n kabeltje wel veilig is??
Volgens mij pakt zo'n kabeltje extra watt en amps?
Want ik zie op google dat USB C Extention 3amp/60watt trekt nou dat lijk mij niet goed??
Of maakt dat niet uit want ik zie wel hoop mensen dit doen als je bevoorbeeld
Dit op YouTube zoekt 'switch docked without dock' dan zie je dat iedereen ook zo'n kabeltje gebruikt dus ja vraag me af want als het oke is ga ik er èèn bestellen
Iedereen gebruikt zo'n kabel ja.. ik zocht op 'Audi drivers' toen realiseerde ik me dat de iedereen Audi rijdt :+

Waarom zou je zo moeilijk doen? Met zo'n kabeltje heb je alsnog kans op krassen (je Switch slingert immers ergens rond) en overhitting (als de ventilatiegaten aan de achter- en bovenkant wordt afgedekt). Echt handig is het ook niet. Ik zou lekker de Dock blijven gebruiken. Nintendo heeft daar goed over nagedacht en voor zover ik de berichten lees werkt het ook prima.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:28:

Een kabel vraagt geen stroom.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:28:
Ik heb ook een glazen screen protector hoor je bent niet de enigste hehe..
Maar ik ga de switch dock niet gebruiken ik wil geen krassen ik heb dan wel een screen protector maar de achter kant kan ook krassen ik wil er gewoon totaal geen krassen op dus ik heb een USB C kable besteld maar is dat wel veilig voor de switch om zo'n kable te gebruiken?
Iemand zei lees reviews dat heb ik inderdaad gedaan het werkt wel maar is het veilig?

En nu over me shop ik heb een account bij Nintendo ja kan inloggen op account.nintendo maar ik heb geen user ID ER staat niet gekoppeld en als ik user ID wilt aanmaken geeft hij aan dat het moet via 3ds of Wii u :s
Ik ga zo kijken of ik dat kan doen via switch misschien?
Ik weet niet wat je hebt gelezen, maar je kunt niet zomaar elke USB-C kabel bestellen en je Switch aan een TV koppelen. Voor zover ik weet moet er ook een chip tussenzitten die het een en ander regelt. Alle bekende 3rd-party Switch docks zijn ook geen rechte kabels, maar conversieblokken die ruimte bieden voor een USB-C lader, een HDMI-kabel en een USB-C-in poort/kabel.

Overigens is het ook onzin dat elk dock krassen veroorzaakt, en met glas is dat probleem volgens mij helemaal weg. Als je niet als een complete mongool de Switch in je dock zet, is er volgens mij sowieso niets aan de hand tenzij je dock verbogen is geraakt. (maar dat zie/voel je wel) Nam de initiele negatieve reviews ook met een grote korrel zout, want je zag soms krassen die diagonaal stonden of een bocht hadden. Dat kan alleen komen als je dat ding er als een idiot er zijwaarts uit trekt.

Wanneer je je Switch aan een TV koppelt, vergt dit inderdaad extra stroom, en moet je een officiële Nintendo Switch-adapter aan je device koppelen, of een imitatie die de juiste handshake maakt. De officiële MacBook Pro 2017 USB-C -> HDMI+USB-C adapter werkt namelijk niet, een paar weken terug op het werk getest.

Vandaar dat een directe USB-C -> HDMI kabel zonder extra poorten niet zou werken. Je Switch werkt namelijk ook niet als je je dock zonder stroom aan de TV koppelt.

Als je een verlengkabel USB-C koopt, denk er dan wel aan de standaard te checken. Klaarblijkelijk zit daar ook weer verschil tussen.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:29:
[...]

Ik weet niet wat je hebt gelezen, maar je kunt niet zomaar elke USB-C kabel bestellen en je Switch aan een TV koppelen. Voor zover ik weet moet er ook een chip tussenzitten die het een en ander regelt. Alle bekende 3rd-party Switch docks zijn ook geen rechte kabels, maar conversieblokken die ruimte bieden voor een USB-C lader, een HDMI-kabel en een USB-C-in poort/kabel.

Overigens is het ook onzin dat elk dock krassen veroorzaakt, en met glas is dat probleem volgens mij helemaal weg. Als je niet als een complete mongool de Switch in je dock zet, is er volgens mij sowieso niets aan de hand tenzij je dock verbogen is geraakt. (maar dat zie/voel je wel) Nam de initiele negatieve reviews ook met een grote korrel zout, want je zag soms krassen die diagonaal stonden of een bocht hadden. Dat kan alleen komen als je dat ding er als een idiot er zijwaarts uit trekt.

Wanneer je je Switch aan een TV koppelt, vergt dit inderdaad extra stroom, en moet je een officiële Nintendo Switch-adapter aan je device koppelen, of een imitatie die de juiste handshake maakt. De officiële MacBook Pro 2017 USB-C -> HDMI+USB-C adapter werkt namelijk niet, een paar weken terug op het werk getest.

Vandaar dat een directe USB-C -> HDMI kabel zonder extra poorten niet zou werken. Je Switch werkt namelijk ook niet als je je dock zonder stroom aan de TV koppelt.

Als je een verlengkabel USB-C koopt, denk er dan wel aan de standaard te checken. Klaarblijkelijk zit daar ook weer verschil tussen.
Hij heeft het over een 'verlengkabel' van Switch naar dock.

Verwijderd

EddoH schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:36:
[...]

Hij heeft het over een 'verlengkabel' van Switch naar dock.
Zou ik zelf niet voor kiezen, of een heel degelijk merk uitzoeken. Blijken nog best rotte appels tussen de USB-C kabeltjes te zitten qua stroomtoevoer/kwaliteit.

• Beakzz
Leuk hoor al die kabels en batterijen, maar nu weer even wat gameplay ;)

Ziet er best grappig uit.

Verwijderd

Graphics doen me een beetje aan Earthbound denken. Hoeveel gaat ie kosten?

• outlandos
Heeft iemand van jullie Mario Arcade al? Beetje goede port?

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:03

OMX2000

By any means necessary...

Kickasz schreef op woensdag 27 september 2017 @ 07:36:
[...]

Ziet er super tof uit. Het doet mij dan vooral weer denken aan Super Cars II op de Amiga 500 _/-\o_.

[video]
Supercars was echt heel gaaf. Super off road was er ook zo een. Dus voor een redelijke prijs zou ik hem kopen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• JackAvery
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:14:
Graphics doen me een beetje aan Earthbound denken. Hoeveel gaat ie kosten?
15 euro, best tempting :o een hoop games die deze week uitkomen!

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 27-09-2017 22:03 ]

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 19:36

Sméagol

Master of Mayhem

outlandos schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:18:
Dit is m'n eerste Hamster arcade port. Ik vind main menu (dus voordat je de game daadwerkelijk start) bepaald niet intuïtief. Erg rare knoppenindeling. Ik vind 't ook raar om standaard een filter aan te zetten. Ik ben gek op retro graphics, maar niet op CRT scherm simulaties. Verder reageert 't menu supertraag. Nee het gebeuren om de game zelf kan beter. Heb je alle settings aangepast naar wens, en begin je eindelijk aan je spelletje, dan is 't gewoon lekkere oldschool fun, en speelt 't lekker weg. Leuk als je semi-nostalgische gevoelens voor deze game hebt, voor anderen waarschijnlijk te oldschool met controls die niet bepaald vergevings gezind zijn.

Make lovecraft not warcraft.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Wat is er allemaal aan de hand bij 2K? Ik vond dat altijd een van de meest aangename gameproducers. Maar die willen van dat imago af heb ik het idee haha, ;-).

• RayNbow
  • Nu online
outlandos schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:18:
Ik weet niet of er veel mensen zijn die de oorspronkelijke versie ooit hebben gespeeld, dus dat wordt lastig vergelijken. ;)

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:46
jammer nog steeds geen reviews van fifa op de switch.. maar wel de ps4 reviews gelezen en op gebied van gemaplay blijkt 18 helemaal.niet te zijn verbeterd, ze hebben het alleen trager gemaakt en dat schijnt zelfsten nadele van de game te komen. Aangezien de switch versie wss veel op 17 gaat lijken gameplay wise maar dan wel met alle transfer updates kan de switch versie zo maar is de beste gaan worden dit jaar😂😂 natuurlijk blijft het achter op graphics en is het nog afw8en op reviews maar denk dat de switch versie sowieso een goede optie is

Playstation 5

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Stylze schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:08:
jammer nog steeds geen reviews van fifa op de switch.. maar wel de ps4 reviews gelezen en op gebied van gemaplay blijkt 18 helemaal.niet te zijn verbeterd, ze hebben het alleen trager gemaakt en dat schijnt zelfsten nadele van de game te komen. Aangezien de switch versie wss veel op 17 gaat lijken gameplay wise maar dan wel met alle transfer updates kan de switch versie zo maar is de beste gaan worden dit jaar😂😂 natuurlijk blijft het achter op graphics en is het nog afw8en op reviews maar denk dat de switch versie sowieso een goede optie is
Graphics voor een voetbalspel hoeven niet hoogstaand te wezen. Dan gaat het vooral om de gameplay en ik ben tevens benieuwd naar de licenties. Zijn deze hetzelfde als PC/XB/PS? Vraag het mij af..

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:40

On_E

Housemusic

De gameplay van 18 is weldegelijk beter dan 17, de animaties zijn niet meer 'locked' waardoor je meer controle hebt dan vorig jaar.

Grootste minpunt is dat aanvallen veel te makkelijk is (of verdedigen te moeilijk), want veel online games eindigen in scores als 5-5 of 6-4.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• JackAvery
Stylze schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:08:
Verwacht gewoon geen FIFA switch reviews voor morgen of mogelijk zelfs later. Ondertussen is wel meer footage opgedoken op YT van mensen die het spel al hebben [edit: dit komt van een capture card, niet offscreen]:

Picross en Golf Story launchrn vandaag, en in Japan komt Fire Emblem Warriors al uit (geen Engelse tekst). Benieuwd of die laatste beter zal zijn dan Hyrule Warriors.

• Thomas
  • Niet online
Nog maar een maand tot Odyssey! Voorlopig koop ik even niks, komende maanden toch genoeg dat ik wil hebben... Kan in ieder geval niet wachten!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Godzijdank, eindelijk fatsoenlijke beelden! Dat heeft een eeuwigheid geduurd zeg. Ziet er redelijk goed uit zou ik zeggen, vloeiend ook vooral.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-11 15:37
joblamie schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:39:
Godzijdank, eindelijk fatsoenlijke beelden! Dat heeft een eeuwigheid geduurd zeg. Ziet er redelijk goed uit zou ik zeggen, vloeiend ook vooral.
En toch niet volledig overtuigend, wil het gewoon zelf gaan spelen en oordelen denk ik. Daarnaast is 60 euro is eigenlijk teveel voor af en toe een potje fifa.

• joblamie
  • Niet online
rudyman85 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:48:
[...]

En toch niet volledig overtuigend, wil het gewoon zelf gaan spelen en oordelen denk ik. Daarnaast is 60 euro is eigenlijk teveel voor af en toe een potje fifa.
Nee dat is waar, daarnaast zijn dit natuurlijk weer offscreen beelden (maar toch blij mee, dat er überhaupt wat is). Tis nu nog maar 1 dagje, dus de reviews heb ik niks meer aan, die zijn te laat :-P Ga de game nu gewoon halen. Valt wel weer te verkopen als het niks blijkt.

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-11 18:27
Vind Fifa er erg goed uit zien met de beelden van hierboven vind t nu toch een beetje zonde dat ik mijn pre order geannuleerd heb... 60 euro is ook wel fors aan de prijs vind ik voor indd die paar potjes fifa komende weken Marktplaats maar in de gaten houden :D

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 16:14
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:25:
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, ik zie een aantal adapters/constructies waarbij mensen originele lader -> dongle -> Switch doen en dan het beeld niet werkt tijdens het laden, of dat ie langzaam leegloopt. Heb zelf na wat threads de Xberstar voor 18 euro besteld, dus die komt over ±2 weken binnen. Schijnt wel te voldoen aan het laden.

Ik heb zelf overigens dat m'n rechter Joy-con wat speling heeft in de shoulder trigger. Kan deze een stukje indrukken zonder button press voordat deze echt de knop raakt, terwijl de linker bij elke indruk de button press raakt. Heb een all-risk bij MM, dus ook maar eens omwisselen denk ik.
Heb je een link naar de Xberstar?

Verwijderd

Het werkt de USB C kable hehe ben wel blij mee maar na 1 uur spelen voelde ik me tablet en hijs warm niet heet ofzo hoor meer lauw/warm blijkbaar is dit normaal docked?? In handheld blijft die gewoon koud..
ik dag dat de fan het niet deed maar als ik met me oor er boven zit hoor ik hem...
Maar worden die van jullie ook lauw/warm als die gedocked is?

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:57:
Het werkt de USB C kable hehe ben wel blij mee maar na 1 uur spelen voelde ik me tablet en hijs warm niet heet ofzo hoor meer lauw/warm blijkbaar is dit normaal docked?? In handheld blijft die gewoon koud..
ik dag dat de fan het niet deed maar als ik met me oor er boven zit hoor ik hem...
Mijn tablet blijft altijd ijskoud als ik met de Switch docked speel. Ik denk dat je tablet stuk is.
Wat voor merk tablet is het?

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:33
Als je speelt met een eigen USB-C naar HDMI adapter dan moet je er wel voor zorgen dat de ventilatiegaten van de Switch niet worden afgedekt.
In docked-mode gebruikt de Switch extra power en daarom staat-ie in het offciële dock ook rechtop voor de airflow.

Ik heb overigens deze gekocht als voeding voor mijn Switch. Zou ook optimaal moeten laden, nog niet zelf getest, want mijn dock laat op zich wachten...
https://nl.aliexpress.com...B-PD-2-0/32796026581.html

• Beakzz
En hier nog eentje met de menu structuur vtv.

Ziet er aardig compleet uit voor een handheld versie (gebruik de Switch exclusief voor handheld).

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 19:53

• JackAvery
Dit is normaal. De processor clockt hoger in TV mode. Dit creëert meer warmte.

• Bigs
  • Niet online
RudolfR schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:27:
Als je speelt met een eigen USB-C naar HDMI adapter dan moet je er wel voor zorgen dat de ventilatiegaten van de Switch niet worden afgedekt.
In docked-mode gebruikt de Switch extra power en daarom staat-ie in het offciële dock ook rechtop voor de airflow.

Ik heb overigens deze gekocht als voeding voor mijn Switch. Zou ook optimaal moeten laden, nog niet zelf getest, want mijn dock laat op zich wachten...
Hmm een adapter zonder CE keurmerk met een onveilig ogende EU adapter stekker. Ik wens je er veel plezier mee. Als jij, je huis en je switch heel blijven heb je toch maar mooi 15 euro bespaard (USB-C kabel niet meegerekend) :Y)

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Zou toch tof zijn RDR2 op de Switch! _/-\o_
Vanavond in ieder geval een annoucement van Rockstar

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Waarom deze eigenlijk? De originele Nintendo adapter is 29 euro. Deze is 20 zonder kabel en dan moet je met een EU adapter werken. In principe zou ik Xiaomi ook wel hoger inschatten dan Nintendo om een adapter te maken, maar in dit geval is het gewoon geen geweldige deal.

Heeft iemand toevallig de Anker PowerPort+ 5 Ports USB-C adapter getest met de switch dock? (Antwoord elders gevonden, nee, het werkt niet)

Mijn stroom bij de tv begint een beetje op te raken, deze zou heel mooi zijn als de switch kan laden als hij in het dock zit een aan het spelen is.

Verwijderd

Ampix schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:40:
[...]

Heb je een link naar de Xberstar?
https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.c6niBY
Dat is normaal, de CPU gaat harder werken. Ligt over het algemeen ook aan de game. Bij mij gaat de fan ook heel af en toe aan in handheld, als er veel grafisch geweld op het scherm is. Dit zal bij jou erger zijn omdat je de Switch neerlegt, en hitte omhoog gaat. Normaal dus via de bovenzijde, bij jou tegen de achterkant van het scherm en dan naar buiten.

Waarom...? Nauwelijks goedkoper dan de officiele en China-laders kopen is best gevaarlijk.

http://www.righto.com/201...ook-charger-teardown.html

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 17:28
Ik vind het verschil reuze meevallen. Op sommige punten vind ik de Switch versie zelfs mooier, denk ik.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Beakzz

Leuk als je een PS3/4 WiiU pro controller wilt gebruiken op de Switch. Jammer dat hij elke controller als de 2e speler ziet anders had ik dat ding gelijk gekocht.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 19:53
Zerora schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:19:
[...]

Ik vind het verschil reuze meevallen. Op sommige punten vind ik de Switch versie zelfs mooier, denk ik.
Ben ik met je eens! Toch best knap werk van EA. Had ik niet verwacht.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Beakzz schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:22:
[video]

Leuk als je een PS3/4 WiiU pro controller wilt gebruiken op de Switch. Jammer dat hij elke controller als de 2e speler ziet anders had ik dat ding gelijk gekocht.
Je kan er natuurlijk twee kopen om met twee andere controllers verschillende spelers te besturen.

Ze zijn te krijgen op ebay voor ~18 euro. Ik heb er eentje besteld, zal wel ervaringen delen zodra die binnen is (verwacht ~2 week)

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Hierbij ook goed de menustructuur e.d. zichtbaar

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Zerora schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:19:
[...]

Mooier wil ik niet zeggen :) Maar het verschil valt mij ook mee

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Voor mij is wel van belang dat handheld online goed werkt bij fifa. Is dat zo, dan haal ik hem.

• Stylze
ziet er bijna hetzelfde uit lol wel iets minder gedetailleerd en wat minder sfeer bij het publiek enzo maar ben zeer tevreden met deze beelden. Maar is nog moeilijk te zien of het ook echt zo lekker speelt toch even wat reviews afw8en voor de zekerheid

Playstation 5

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 11:16

Desperado112

Mokum

FIFA ziet er goed uit, gameplay ga ik morgen meemaken. Zojuist bevestiging dat hij morgen geleverd wordt.
Zal mijn eerste bevindingen hier kenbaar maken.

Gr
Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Verwijderd

Turfschipper schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:33:
Voor mij is wel van belang dat handheld online goed werkt bij fifa. Is dat zo, dan haal ik hem.
Zal aan je wifi liggen, lijkt me. Zie niet hoe dat anders docked dan handheld is. Onderweg in de trein o.i.d. zal dat sowieso niet werkbaar zijn door connection drop tussen meerdere torens.

• ndonkersloot
  • Laatst online: 05-11 15:04
Ben benieuwd naar golf story, de stijl spreekt me erg aan en gameplay ziet er tot zover ook vermakelijk uit :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:20
Wel jammer dat die digitale versies zo duur blijven.
Nba2k18 en FIFA zou ik wel willen hebben. Maar tering. 70 en 60 euro :(

Haters everywhere but I don’t really care

• Zerora
https://nintendonieuws.co...omt-naar-nintendo-switch/

Gerucht gaat dat GTA V wellicht naar de Nintendo Switch komt :o

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik zie liever eigenlijk niet telkens van dit soort ports. Vooral omdat ik vaak al de games op een betere framerate en alles heb gespeeld :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Thomas
  • Niet online
Fusionmania schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:26:
Zou toch tof zijn RDR2 op de Switch! _/-\o_
Vanavond in ieder geval een annoucement van Rockstar
Nvm haha.

[ Voor 24% gewijzigd door Thomas op 28-09-2017 19:41 ]

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-11 15:19
Waarom ben je hier in hemelsnaam enthousiast over?

Spel is inmiddels oud en draait beter op andere platforms.

Laat ze lekker een mooie exclusieve titel ontwikkelen of GTA 6 ook op de Switch uitbrengen ipv een oude port.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb gta v nog niet gespeeld. En haal hem meteen als hij komt en het goed werkt. Heb ook een ps4, maar die staat stof te happen atm.

Ik wil de tv vrij houden voor films en sport. En dan op de bank handhelden, ;-)

• outlandos
Tiwazz schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:41:
Ben benieuwd naar golf story, de stijl spreekt me erg aan en gameplay ziet er tot zover ook vermakelijk uit :).
Ik ook, al iemand hier het spel gekocht?

• joblamie
  • Niet online
Evernote schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:44:
[...]

Laat ze lekker een mooie exclusieve titel ontwikkelen of GTA 6 ook op de Switch uitbrengen ipv een oude port.
Waarom?

1. Omdat het cool is wanneer Switch deze game zou kunnen draaien
2. Ik heb GTA V op PS3 gehad en op PS4, maar zou hem dolgraag ook op Switch hebben, al is het alleen maar om portable te kunnen spelen (wat mega vet zeg)
3. Wie zegt dat iemand toegang heeft tot die andere platforms? Ik heb alleen nog een Switch, verder niks. Als ik dan tóch weer GTA V kan gaan spelen zonder weer een PS4 te hoeven gaan kopen, dan teken ik daarvoor.

Dus zo gek is het echt niet hoor. Sterker nog, ik durf te wedden dat het een megaklapper van jewelste zou worden qua verkoopcijfers. En een systemseller.

• Stylze
die gta op een handheld is wel heel vet ja:)

Playstation 5

• ndonkersloot
  • Laatst online: 05-11 15:04
Ik kan me niet voorstellen dat ze GTA V goed naar de switch zouden kunnen porten, maaaaar lukt ze dat toch is dat wel een meester zet imo. GTA onderweg is gewoon goed.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Zerora
Evernote schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:44:
[...]

Ik vind de rereleases (remasters) op dezelfde console (of hun opvolger ervan) kwalijker dan een een uitgave op een console waar je game nog niet eerder op gelanceerd is. Dus ja, ik vind het een goede zet, mocht het nieuws waar blijken.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
michaeltjeh1 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:36:
Vind Fifa er erg goed uit zien met de beelden van hierboven vind t nu toch een beetje zonde dat ik mijn pre order geannuleerd heb... 60 euro is ook wel fors aan de prijs vind ik voor indd die paar potjes fifa komende weken Marktplaats maar in de gaten houden :D
Want je denkt dat ie straks niet meer voorradig is?

• Beakzz
BlackMage schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:59:
[...]

Je kan er natuurlijk twee kopen om met twee andere controllers verschillende spelers te besturen.

Ze zijn te krijgen op ebay voor ~18 euro. Ik heb er eentje besteld, zal wel ervaringen delen zodra die binnen is (verwacht ~2 week)
Goede tip. Heb er gelijk 2 besteld om dat te testen en anders raak ik die hier wel weer kwijt gok ik ;)

Verwijderd

FIFA voor 60 euries op de Switch doet wel een beetje pijn, maar oke. Morgen ophalen bij de GameMania goed in het weekend erop spelen vooral FUT. Zie ik lag spikes of iets dergelijks of bevalt hij me gewoon niet dan breng ik hem maandag weer terug.

• Stylze
ik haal ze gewoon op ps4 en op de switch hehe omdat meeste vrienden allemaal ps4 hebben en ik hun wel.nog wil inmaken. en op de switch vooral voor handheld mode ook lekker fut overal is wel heel chill:)

Playstation 5

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 19:36

Sméagol

Master of Mayhem

outlandos schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:56:
[...]

Ik ook, al iemand hier het spel gekocht?
Yup. Heb nog maar een urrtjes gespeeld ongeveer, maar ik vermaak me prima. Ook leuk als je niet van golf houdt.

Make lovecraft not warcraft.

• Beakzz
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:02:
FIFA voor 60 euries op de Switch doet wel een beetje pijn, maar oke. Morgen ophalen bij de GameMania goed in het weekend erop spelen vooral FUT. Zie ik lag spikes of iets dergelijks of bevalt hij me gewoon niet dan breng ik hem maandag weer terug.
Yup voor die prijs staat hij nu ook in de EU shop, maar ik wacht wel tot morgen (later vandaag) om hem voor €50 uit de US shop te vissen. Tenminste als de berichten dan nog goed zijn. Beetje vervelend dat die games niet tegelijk in de US shop gereleased worden.

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-11 00:47
Ik heb gelezen dat ik per gebruik op de switch een eigen gebruikers account kan aanmaken en dus ook een eigen regio kan toewijzen. Hoe werkt dit in de praktijk als ik uit de US games download. Kan ik die games en de andere gebruikers deze gewoon spelen na het downloaden of kan dit alleen met dat account?

• RayNbow
  • Nu online
Nieuwe Xenoblade 2 update
There is a vast cave that spreads through the Titan Uraya's interior-mo. During daytime faint sunlight shines through certain parts of the Titan's back. But when it becomes night the luminescence vegetation creates this wondrous view-mo! Especially here on "Blue Quay" that is Monopon's favorite landmark-mo!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DKy1QVnUEAAi25G.jpg:large
Noresponse schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 01:46:
Ik heb gelezen dat ik per gebruik op de switch een eigen gebruikers account kan aanmaken en dus ook een eigen regio kan toewijzen. Hoe werkt dit in de praktijk als ik uit de US games download. Kan ik die games en de andere gebruikers deze gewoon spelen na het downloaden of kan dit alleen met dat account?
Alle gebruikers op hetzelfde apparaat als waar het account op staat die het spel heeft aangeschaft. Ik heb NL/US/JP accounts, maar gebruik vnl. m'n NL account om alle spellen te spelen.

(De andere gebruikersaccounts gebruik ik alleen als ik m'n main save niet wil gebruiken, bijv. om een new-game Zelda te tonen aan iemand anders.)

[ Voor 26% gewijzigd door RayNbow op 29-09-2017 06:19 ]

Pagina: 1 ... 97 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!