[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.617 views

Verwijderd

Oké. met optionele motion controls :+

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:46
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:24:
Ik ga Pokkén voorlopig overslaan (helaas, er komen te veel games uit nu - ik moet gewoon kiezen) en ga vandaag DragonBall Xenoverse 2 halen :)
Ja ook een vet spel maar ik had xenoverse 1 op de ps4 al kapot gespeeld en pokken nog niet gehad dus mijn keuze was simpel, vindt het een leuk spel tot nu toe wel.nog een beetje makkelijk maar heb alleen de green league pas gedaan:) snap alleen niet waarom ze alle characters en stages al unlocked hebben was toch wel tof geweest als je met 1 of 2 characters begon en dan alles vrij moet spelen.

Playstation 5

Verwijderd

@Stylze Ja, ik heb Xenoverse 1 idd ook op de PS4, maar ook Pokkén op de Wii U. Het verschil in DX is te klein tov de Wii U versie om een dubbel dip te veroorloven nu er meerdere andere games uitkomen.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:10
Meer Xenoblade:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DKOvL--VwAEw6Au.png
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DKOvOH1UMAA8ZyG.jpg
そしてこちらがニアのブレイド、ビャッコ。虎のような姿ですが、シブい声(ボイス:稲田徹さん)でしゃべりますも。
ニアを「お嬢様」と呼ぶ様子は、まるで執事。ニア、ひょっとするとイイトコの子なのかも?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ziet er mooi uit! Pokken sla ik trouwens ook over, trekt me totaal niet, plus dat er al zat games aankomen die ik liever wil...

• RayNbow
Oh, en nog meer:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DKT1jTHVAAEYK31.jpg
(zeldzame Blade, summon video te vinden via bovenstaande link)

[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 22-09-2017 10:00 ]

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:07
Fusionmania schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:27:
Is Steamworld Dig 2 een beetje vergelijkbaar met motherload? :P
Ik heb het gisteren gekocht, het is een soort van kruising van een platformer met motherload. Ik vind het gaaf.

// TODO: Schrijf een signature

• Stylze
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:49:
@Stylze Ja, ik heb Xenoverse 1 idd ook op de PS4, maar ook Pokkén op de Wii U. Het verschil in DX is te klein tov de Wii U versie om een dubbel dip te veroorloven nu er meerdere andere games uitkomen.
Ja precies snap ik tussen xenoverse 1 en 2 zit nog vrij veelverschil pokken is gewoon zelfde game wat wat hele kleine updates. Tis ook niet dat ik dit maanden ga spelen wss nu ff een week helemaal kapot spelen totdat fifa er is en daarna vindt ik het leuk om af en toe is een paar potjes te doen online ofzo:)

Playstation 5

• RayNbow

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Iemand ervaring met een goede extra Switch oplader? Vind de originele redelijk aan de prijs, maar zit er ook niet op te wachten dat het 12uur duurt voor er weer een beetje prik in zit.

Heb mijn Switch nu 1,5 week en vind het apparaat zo next gen aanvoelen meer dan ik had bij mijn PS4. Toen ik mijn PS4 kocht en aansluit had ik niet echt een WoW gevoel wel iets betere graphics maar niet wereldschokkend tov van mijn 360 desalniettemin wel een fijne console. Bij de Switch vind ik het undocken en gelijk doorspelen zo smooth aanvoelen en het altijd bij hebben van een volwaardige console is echt een big change voor mij,

• Thomas
  • Niet online
Yptisem schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:51:
Iemand ervaring met een goede extra Switch oplader? Vind de originele redelijk aan de prijs, maar zit er ook niet op te wachten dat het 12uur duurt voor er weer een beetje prik in zit.

Heb mijn Switch nu 1,5 week en vind het apparaat zo next gen aanvoelen meer dan ik had bij mijn PS4. Toen ik mijn PS4 kocht en aansluit had ik niet echt een WoW gevoel wel iets betere graphics maar niet wereldschokkend tov van mijn 360 desalniettemin wel een fijne console. Bij de Switch vind ik het undocken en gelijk doorspelen zo smooth aanvoelen en het altijd bij hebben van een volwaardige console is echt een big change voor mij,
Ik heb er toch gewoon een officiële bij (2e dock gekocht incl. oplader en HDMI). Op Reddit staat wel het e.e.a.:

https://www.reddit.com/r/...intendo_switch_charger_a/

Verwijderd

Lijkt me een beetje een pokkenspel.

Anyway, deze week uit op de switch: Art of Fighting!

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/smB3uqKNc7Ouc/giphy.gif

De komende 5 weken volgen:

-Burning Fight
-Metal Slug X
-KOF 95
-Robo Army
-Mutation Nation

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2017 12:50 ]

• Stylze
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:43:
[...]

Lijkt me een beetje een pokkenspel.
Haha nja ik vindt uhm heel lekker wegspelen en het spel ziet er ook nog is fantastisch uit! het spat echt allemaal van je beeldscherm en lijkt er ook beter uit te zien dan de demo versie. Ben nu 28 dus eigenlijk ben ik veel te oud voor pokemon spellen,🤓 maar Tis juist het nostalgische als ik met bijv charizard al die moves van vroeger uit de tvserie kan doen wat ik toch wel tof vindt😂 en toen net mewtwo opeens tevoorschijn kwam als badguy vondt ik dat ook wel vet hehe

Playstation 5

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-11 12:52
Yptisem schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:51:

Ik had al zo'n alles in 1 Anker oplader (niet het usb-c model, maar de gewone), hier heb ik een usb 3 > usb-c kabeltje aan gehangen, werkt prima eigenlijk. Dochterlief kan gewoon Splatoon 2 doorspelen en ik denk dattie met een uurtje of 4 a 5 wel zo goed als vol zit.

• Sanangelo1989
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07-12-2022
Stylze schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:46:
[...]

Haha nja ik vindt uhm heel lekker wegspelen en het spel ziet er ook nog is fantastisch uit! het spat echt allemaal van je beeldscherm en lijkt er ook beter uit te zien dan de demo versie. Ben nu 28 dus eigenlijk ben ik veel te oud voor pokemon spellen,🤓 maar Tis juist het nostalgische als ik met bijv charizard al die moves van vroeger uit de tvserie kan doen wat ik toch wel tof vindt😂 en toen net mewtwo opeens tevoorschijn kwam als badguy vondt ik dat ook wel vet hehe
Ik ben ook 28 en speel pokemon nog steeds/weer. Als je te oud bent voor pokemon dan ben je te oud voor gaming überhaubt.

Weet je hoeveel mensen candy crush en gedoe spelen op hun smartphone? Is ook niet echt een spel met een 'volwassen' uitstraling. En laten we PokemonGO ook niet vergeten die voornamelijk gespeeld wordt door mensen die de maingames niet spelen en het voornamelijk kennen vanuit de Anime. Dus speel die shit gewoon en elke game die je wilt spelen want YOLO!!!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Stylze schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:46:
[...]

Haha nja ik vindt uhm heel lekker wegspelen en het spel ziet er ook nog is fantastisch uit! het spat echt allemaal van je beeldscherm en lijkt er ook beter uit te zien dan de demo versie.
Dat mag ik hopen ja. De demo heeft een vreemde onacceptabele waas (blur) over de personages. In de volledige game gewoon scherp dus?

• RayNbow

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:15

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

In afwachting van Arena of Valor voor Switch, zojuist ff de game op mn telefoon gezet (iOS): voor de MOBA fans gaat zit veel plezier opleveren! T is echt bijna 100% LoL, maar dan kortere games. Erg leuk!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:30
Hotman schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:26:
[...]

Pokken komt bij ook op een later tijdstip. Xenoverse heeft vandaag inderdaad voorrang gekregen. Heb de game al op de PC gehaald, maar een switch versie samen met mijn broertje kan er zeker wel bij :D
Same here, ik wil de game Pokken absoluut hebben. Geen moeite om xenoverse te skippen, de arcsys game van DBZ lijkt me dan wel weer tof.

Maar.............mijn grote test komt volgende maand. Mario is een van de games waarvoor ik een switch wilde, echter ik heb al zoveel back log (bijvoorbeeld sunshine nooit uitgespeeld, om maar is iets te noemen, en nog tig andere 2d en 3d platformers)

Tevens wil ik ook nog graag een xbox one.........

Then again, het is wel mario. Zelf Mario 64 die mij het meest tegenviel vond ik absoluut een goede game en heb ik mijn geld uitgehaald........galaxy leek me eigenlijk nog beter maar die heb ik geskipped omdat ik de motion controls te irritant vond, daar heb ik dus geen mening over alhoewel korte sessies me wel erg goed bevielen......misschien eerst reviews en ervaringen hier afwachten om zeker te weten dat er in deze nieuwe mario game dan ook niet teveel motion controls zijn)

edit:
motion controls in galaxy 1, yes, een sprong kon volgens mij alleen maar via schudden. Weet niet hoe het met galaxy 2 (ook geskipped en nooit gespeeld) en 3d world (gespeeld op 3ds) zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 22-09-2017 15:49 ]

10 second ninja DONE

• joblamie
  • Niet online
Motion controls? In Mario? Nee toch zeker? Zou voor mij ook een reden zijn hem links te laten liggen, tenzij het optioneel is. Dus hoop het toch niet! Juist zoveel zin in.

• Sagat
Sanangelo1989 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:14:
[...]

Ik ben ook 28 en speel pokemon nog steeds/weer. Als je te oud bent voor pokemon dan ben je te oud voor gaming überhaubt.

Weet je hoeveel mensen candy crush en gedoe spelen op hun smartphone? Is ook niet echt een spel met een 'volwassen' uitstraling. En laten we PokemonGO ook niet vergeten die voornamelijk gespeeld wordt door mensen die de maingames niet spelen en het voornamelijk kennen vanuit de Anime. Dus speel die shit gewoon en elke game die je wilt spelen want YOLO!!!
Ben veel ouder en heb geen enkel leeftijds bezwaar om pokken te kopen, en zou dat ook doen als ik geen kids had. Echter vind ik mezelf wel te uit voor 'yolo' :P
Oh en vanwege tijd/budget dus helaas wel bezwaren (dat zou wsl ook beter te handelen zijn als ik geen kids had :P )

@Verwijderd
Duuuuuuuuuude ik hou ook van klassiekers, maar art of fighting 1? Zijn enige 'redeeming feature' destijds was dat het er geweldig uitzag, maar nu zijn de gfx niets byzonders meer. Kijk is wat reviews.

Ik heb de games desondanks wel op fightcade geistalleerd, en twijfel nog steeds om de ps2 anhtology binnen te halen bij mijn lokale gameboer (tegen de tijd dat ik hem wsl wil kopen is ie al lang weer weg, dan kan ik mooi alsnog op de switch terecht :P )

10 second ninja DONE

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Over die motion controls: https://www.theverge.com/...ds-on-complex-impressions ;)
Sagat schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:37:
[...]

Same here, ik wil de game Pokken absoluut hebben. Geen moeite om xenoverse te skippen, de arcsys game van DBZ lijkt me dan wel weer tof.

Maar.............mijn grote test komt volgende maand. Mario is een van de games waarvoor ik een switch wilde, echter ik heb al zoveel back log (bijvoorbeeld sunshine nooit uitgespeeld, om maar is iets te noemen, en nog tig andere 2d en 3d platformers)

Tevens wil ik ook nog graag een xbox one.........

Then again, het is wel mario. Zelf Mario 64 die mij het meest tegenviel vond ik absoluut een goede game en heb ik mijn geld uitgehaald........galaxy leek me eigenlijk nog beter maar die heb ik geskipped omdat ik de motion controls te irritant vond, daar heb ik dus geen mening over alhoewel korte sessies me wel erg goed bevielen......misschien eerst reviews en ervaringen hier afwachten om zeker te weten dat er in deze nieuwe mario game dan ook niet teveel motion controls zijn)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
joblamie schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:43:
Motion controls? In Mario? Nee toch zeker? Zou voor mij ook een reden zijn hem links te laten liggen, tenzij het optioneel is. Dus hoop het toch niet! Juist zoveel zin in.
Er zijn wel berichten dat SMO veel motion controls gebruikt (met name gebaren, dus niet echt precieze besturing), en dat een aantal er van niet te ontwijken zijn. Dat zou echter handheld mode heel lastig maken, dus ik denk dat er wel iets op bedacht wordt ;) Genoeg knoppen op de Switch controller opties.

Daarom inderdaad wachten op de reviews als je je er zorgen over maakt.

• Thomas
  • Niet online
Heb de officiële case maar gekocht voor mijn Switch. Had eerst een Hori hardshell case, prima ding (ook wel wat steviger dan deze) maar had er kaarsvet overheen gedonderd :'( (blij dat de Switch er niet in zat trouwens). Wel fijn dat deze ook als stand te gebruiken is!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 11:16

Desperado112

Mokum

Damn, heb ik weer weekje de switch niet aangeraakt. Heeft gewoon in dock gestaan. Maar gaat dus gewoon niet meer aan 😢. Iemand suggesties?

Gr
Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

• BlackMage
Desperado112 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:07:
Damn, heb ik weer weekje de switch niet aangeraakt. Heeft gewoon in dock gestaan. Maar gaat dus gewoon niet meer aan 😢. Iemand suggesties?

Gr
Martijn
Houdt de aan/uit knop 10 seconden ingedrukt, laat hem een paar seconden met rust en zet hem daarna weer aan door een paar seconden de aan/uit knop weer in te drukken.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:00
Desperado112 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:07:

Gr
Martijn
Heel lang de power knop inhouden, dan gaat de switch uit.

Daarna de volgende stappen doorlopen:

http://en-americas-suppor...t-wake-up-from-sleep-mode

Daarna alles weer aansluiten en de Switch weer aan zetten. Probleem opgelost!

• Stylze
joblamie schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:46:
[...]

Dat mag ik hopen ja. De demo heeft een vreemde onacceptabele waas (blur) over de personages. In de volledige game gewoon scherp dus?
Yes die is helemaal weg hoor is gewoon scherp nu.

Playstation 5

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:25
Yay! Zojuist alle 120 shrines gehaald in botw en de beloning in ontvangst genomen. Ik moet nog een paar memories en dan op pad naar ganon.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 11:16

Desperado112

Mokum

outlandos schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:48:
[...]

Heel lang de power knop inhouden, dan gaat de switch uit.

Daarna de volgende stappen doorlopen:

http://en-americas-suppor...t-wake-up-from-sleep-mode

Daarna alles weer aansluiten en de Switch weer aan zetten. Probleem opgelost!
Echt bizar dit heb ik gisteren dus meerdere malen gedaan sn zonder resultaat. Ik nu zojuist beneden om een broodje te eten en mij klaar te maken voor werk. En ik probeer hem nogmaals aan te zetten. En wat denk je hij floept gewoon aan..mijn klomp is gebroken, 😒

Waar ja wel.happy dat hij het doet, vanmiddag maar eens kijken of hij nog steeds aan wilt gaan. Iedereen bedankt btw.

Gr
Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Shit, toch een hele oppervlakkige kras op het zwarte deel van het scherm. Vanmiddag maar eens een screenprotector scoren.

• RayNbow
Caeda en Tiki aangekondigd!

In ander nieuws: AoT aangekondigd voor de Switch.

[ Voor 55% gewijzigd door RayNbow op 23-09-2017 12:05 ]

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 19:36

Sméagol

Master of Mayhem

Desperado112 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 06:08:
[...]

Echt bizar dit heb ik gisteren dus meerdere malen gedaan sn zonder resultaat. Ik nu zojuist beneden om een broodje te eten en mij klaar te maken voor werk. En ik probeer hem nogmaals aan te zetten. En wat denk je hij floept gewoon aan..mijn klomp is gebroken, 😒

Waar ja wel.happy dat hij het doet, vanmiddag maar eens kijken of hij nog steeds aan wilt gaan. Iedereen bedankt btw.

Gr
Martijn
Weet je zeker dat ie goed in de dock zat (en dus opgeladen was)? Ik kreeg 'm eerst ook niet aan na 'm in de dock gedaan te hebben, maar dat was direct nadat ik 'm leeg had gespeeld in handheld. Ik had 't idee dat ie simpelweg niet aangaat met 0 of 1% power. Bij 2% ging ie zonder probleem aan.

Make lovecraft not warcraft.

• outlandos
Sméagol schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:25:
[...]

Weet je zeker dat ie goed in de dock zat (en dus opgeladen was)? Ik kreeg 'm eerst ook niet aan na 'm in de dock gedaan te hebben, maar dat was direct nadat ik 'm leeg had gespeeld in handheld. Ik had 't idee dat ie simpelweg niet aangaat met 0 of 1% power. Bij 2% ging ie zonder probleem aan.
Ik denk niet dat hij dat bedoelt. Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem gehad:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WiQdk4ANWq8Epz292GyEJLNr/medium.jpg

Meer dan dit kwam er niet in beeld, en de switch reageerde ook niet op de software-buttons.

Na de aan/uit-knop ongeveer een halve minuut ingedrukt te houden ging hij eindelijk uit. Daarna weer aangezet en hij deed het weer. Terug in de dock geplaatst om de volgende dag op te schrikken door weer hetzelfde euvel. Toen heb ik niet enkel de switch uitgezet maar dus ook - zoals omschreven in m'n link - de dock ontkoppeld en van het stroom gehad. Sindsdien weer alles aangesloten en er nooit meer last van gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door outlandos op 23-09-2017 14:19 ]

• joblamie
  • Niet online
Doom draait zowel in handheld als docked op 720p en krijgt geen motion controls.

http://nintendoeverything...ocked-and-portable-modes/

[ Voor 9% gewijzigd door joblamie op 23-09-2017 14:56 ]

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

joblamie schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:35:
Doom draait zowel in handheld als docked op 720p en krijgt geen motion controls.

http://nintendoeverything...ocked-and-portable-modes/
DigitalFoundry gaf aan, op basis van hun footage, dat hij portable in elk geval kon zakken tot ~540p gezien de resolutie dynamisch is (gebaseerd op load). Maar moet zeggen dat ik dat best aardig vindt voor een downscaled AAA game :).

[ Voor 14% gewijzigd door blmp op 23-09-2017 15:49 ]

Patient gamer

• ndonkersloot
Puyo puyo tetris is 20% afgeprijst, twijfel om hem te kopen..

Verwijderd

Ik heb een vraag kan iemand mij helpen?
Ben in de war.
Ok ik heb net gehoord xenoverse 2 DLC 5 komt naar de switch maar waar is DLC 1-4 dan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 16:40:
Ik heb een vraag kan iemand mij helpen?
Ben in de war.
Ok ik heb net gehoord xenoverse 2 DLC 5 komt naar de switch maar waar is DLC 1-4 dan?
Alle DLC is verkrijgbaar :)

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Tiwazz schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:58:
Of fysiek tweedehands, *hinthint* ;)

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-11 00:47
Tiwazz schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:58:
te duur voor een tetris game. De game bomberman is ook al helemaal uitgemolken en wacht gewoon tot ze rond de 10 euro zijn, anders koop ik ze gewoon niet. Tetris kan ik ook op mijn mobiel spelen :)

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:38

Franko P.

Hit it.

Vandaag maar eens Mario + Rabbids kingdom battle besteld via de ing rentepunten. Scheelt toch behoorlijk. Ben erg benieuwd! Dinsdag is ie binnen. :)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• hypnobe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-11 13:23
Ik heb na een beetje speurwerk een heel handige site gevonden, lijkt mij hier nog niet aan bod gekomen:
https://eshop.calyh.re/games?currency=EUR

Deze vergelijkt eShop prices wereldwijd en zegt welke momenteel het voordeligste is.

Bv Dragonball XV2 is 41euro als je het in de US koopt

[ Voor 0% gewijzigd door hypnobe op 23-09-2017 22:10 . Reden: typo ]

SW-0056-0705-6423 Splatoon2

• ndonkersloot
Noresponse schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:36:
[...]

te duur voor een tetris game. De game bomberman is ook al helemaal uitgemolken en wacht gewoon tot ze rond de 10 euro zijn, anders koop ik ze gewoon niet. Tetris kan ik ook op mijn mobiel spelen :)
Ik ben wel een tetris fanaat en dan vooral de tetris grandmaster serie op de arcade kasten. Vind het vooral leuk dat het online kan. Alleen 31€ vind ik net het randje...

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 19:36

Sméagol

Master of Mayhem

Ik wou even melden dat ik me goed vermaak met Steamworld Dig 2. Genoeg secrets om te vinden en skills om te upgraden.

Make lovecraft not warcraft.

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
hypnobe schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:08:
Ik heb na een beetje speurwerk een heel handige site gevonden, lijkt mij hier nog niet aan bod gekomen:
https://eshop.calyh.re/games?currency=EUR

Deze vergelijkt eShop prices wereldwijd en zegt welke momenteel het voordeligste is.

Bv Dragonball XV2 is 41euro als je het in de US koopt
Is al eens aan bod gekomen, maar dat maakt de site er niet minder handig om! Werkt perfect namelijk!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• ndonkersloot
Die site had ik gemist, echt ideaal!
En is het echt zo simpel als regio aanpassen, store openen en spel kopen, regio terug aanpassen? Heeft het verder geen gevolgen?

Edit:
Ik heb me een beetje ingelezen maar zie dat je echt een los nintendo account moet maken voor een specifiek land waar je iets wilt kopen. Klopt dat?

[ Voor 32% gewijzigd door ndonkersloot op 24-09-2017 08:59 ]

• RayNbow
Maar het is niet (alleen) een Tetris game. ;)
Tetris kan ik ook op mijn mobiel spelen :)
Ook multiplayer tegen anderen? :p

(1:08:20)

• RayNbow
FE Warriors season pass:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QSFt9rV.png

Engelse dub van de TGS trailer:

Lost Sphear krijgt binnenkort een demo en 22 november komt de OST uit.

• Arunia
  • Laatst online: 20:45
Tiwazz schreef op zondag 24 september 2017 @ 08:42:
Die site had ik gemist, echt ideaal!
En is het echt zo simpel als regio aanpassen, store openen en spel kopen, regio terug aanpassen? Heeft het verder geen gevolgen?

Edit:
Ik heb me een beetje ingelezen maar zie dat je echt een los nintendo account moet maken voor een specifiek land waar je iets wilt kopen. Klopt dat?
Dat klopt idd. Nadeel van de JP store is dat je bij nieuws ook ineens Japanse taal voorbij ziet komen waardoor als je dat account verwijderd je gehele switch naar fabrieksinstellingen moet terug zetten.

• ndonkersloot
Arunia schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:28:
[...]

Dat klopt idd. Nadeel van de JP store is dat je bij nieuws ook ineens Japanse taal voorbij ziet komen waardoor als je dat account verwijderd je gehele switch naar fabrieksinstellingen moet terug zetten.
Bedankt!
Ik heb nu drie accounts extra aangemaakt :P, USA, JPN en ZA.

Edit:
Hoe voegen jullie geld toe aan andere landen?

Edit edit:
Volgens mij is het toch niet nodig om meerdere accounts aan te maken maar kan je ook gewoon tijdelijk je land wijzigen of zie ik dan iets over het hoofd?

Dit lijkt mij juist beter gezien games wel gelinkt zijn aan je account. Uiteraard kan je het wel spelen met een ander account maar je aankopen zijn dan wel verspreid. Wissel je van land dan zit het onder één account.

http://en-americas-suppor...o-switch-eshop-country%3F

[ Voor 42% gewijzigd door ndonkersloot op 24-09-2017 11:04 ]

• Arunia
@Tiwazz voor zover is dat dus niet mogelijk. Maar heb me er sinds het begin niet meer in verdiept.

[ Voor 3% gewijzigd door Arunia op 24-09-2017 11:35 ]

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Arunia schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:21:
@Tiwazz voor zover is dat dus niet mogelijk. Maar heb me er sinds het begin niet meer in verdiept.
Uhhhhh dat is juist wel mogelijk, vanaf dag 1. Ik heb 1 account waarmee ik alles koop. Heb games gehaald via US, NL, JP en zelfs Rusland. Steeds door mn reglo te wisselen en te kopen en terug te wisselen. Ik heb de Switch sinds release en dit direct zo gedaan.

@Tiwazz
Hou rekening ermee dat je NIET kan wisselen als je tegoed hebt op je account. Als je dus $20 op je account zet en een game koopt van $19.99, hou je $0.01 over. Dan kan je niet wisselen. Uiteindelijk lukt het echter alsnog om te wisselen via Nintendo live chat (3x gebruik van gemaakt).

Maar sinds PayPal wordt ondersteund kan ik wereldwijd games kopen (mijn credit card werkte niet buiten Europa). Nu heb ik nooit tegoed over omdat ik direct het benodigde bedrag kan afrekenen via PayPal en dus geen tegoed overhoud.

Kortom: gebruik PayPal en wissel van regio zodat je netjes 1 account hebt met al je games ipv allemaal verschillende.

Ik heb overigens een Amerikaans PayPal account waar mijn NL credit card aan is gekoppeld. Ik weet niet of dit uitmaakt bij de eShop. Ik weet wel dat op mn PS4 ik geen gebruik kan maken van mn NL cc of mn NL PayPal in de US PSN Store. Maar met mn US PayPal waar mn NL cc aan is gekoppeld weer wel (die kijkt dan enkel naar de PayPal regio, en PayPal accepteert gewoon mn NL cc). Zodoende heb ik mn US PayPal gekoppeld aan mn eShop account.

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 24-09-2017 12:18 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Arunia
@ASNNetworks OK, thanks. Weer wat geleerd. Misschien ooit eens uitproberen.

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11 09:40
Als aanvulling: in de Russische eshop kon ik gewoon met m'n Nederlandse creditcard betalen.

• ndonkersloot
@ASNNetworks
Bedankt, heldere uitleg.
Heb al wel 3 accounts aangemaakt en ingesteld maar dan ga ik die niet gebruiken voor aankopen maar houd ik lekker één account voor alle aankopen.

• ASNNetworks
Kasparov schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:05:
Als aanvulling: in de Russische eshop kon ik gewoon met m'n Nederlandse creditcard betalen.
Klopt, ik had eigenlijk Europa moeten zeggen. Ik schreef het afgekort als EU, maar dan impliceer ik echt de EU. Heb het nu aangepast. Ik kan gewoon binnen heel continent Europa (dus ook Rusland) mn NL cc gebruiken idd. Daarbuiten krijg ik echter een foutmelding in de eShop.

Maargoed, ik heb nu dit hele probleem omzeild door mn NL cc te koppelen aan mn US PayPal account die wel werkt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• ndonkersloot
@ASNNetworks
Is het met jou US paypal en NL CC ook mogelijk om aankopen uit bijv. Japan en zuid afrika te doen? In die landen zijn sommige games flink goedkoper.

Als dat zo is maak ik ook een extra paypal accountje aan.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sméagol schreef op zondag 24 september 2017 @ 02:29:
Ik wou even melden dat ik me goed vermaak met Steamworld Dig 2. Genoeg secrets om te vinden en skills om te upgraden.
Leuk spel inderdaad.. al aardig wat tijd ingestoken. De basis van het spel (graven, stenen verkopen, spullen kopen) lijkt erg op die van een free-to-play spel, maar het biedt gelukkig een stuk meer diepgang dan dat genre. Ik heb alleen in sommige van de caves echt geen idee waar ik de secrets moet vinden. Alles uitgekamd voor m'n gevoel maar toch nog geen groen vinkje :-(

• hypnobe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-11 13:23
ASNNetworks schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:20:
[...]

Klopt, ik had eigenlijk Europa moeten zeggen. Ik schreef het afgekort als EU, maar dan impliceer ik echt de EU. Heb het nu aangepast. Ik kan gewoon binnen heel continent Europa (dus ook Rusland) mn NL cc gebruiken idd. Daarbuiten krijg ik echter een foutmelding in de eShop.

Maargoed, ik heb nu dit hele probleem omzeild door mn NL cc te koppelen aan mn US PayPal account die wel werkt.
Ik heb tot nu altijd via G2A eShop gift cards gekocht (die van 35dollar zijn momenteel het voordeligst) maar dat Paypal trucje lijkt me nog handiger.

Ik heb inmiddels een Amerikaanse account aangemaakt maar vind niet meteen een optie om mijn Belgische kaart hieraan toe te voegen. Heb je dit met een VPN moeten doen, heb je dan met je Social security number moen spelen etc. ? Lijkt me allemaal weer net iets moeilijker dan verwacht :/

SW-0056-0705-6423 Splatoon2

• ASNNetworks
hypnobe schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:13:
[...]

Ik heb tot nu altijd via G2A eShop gift cards gekocht (die van 35dollar zijn momenteel het voordeligst) maar dat Paypal trucje lijkt me nog handiger.

Ik heb inmiddels een Amerikaanse account aangemaakt maar vind niet meteen een optie om mijn Belgische kaart hieraan toe te voegen. Heb je dit met een VPN moeten doen, heb je dan met je Social security number moen spelen etc. ? Lijkt me allemaal weer net iets moeilijker dan verwacht :/
Ik heb jaaaaaaren geleden een US PayPal aangemaakt en mn NL cc gekoppeld, toen werden zulke gegevens niet gevraagd. Sindsdien gezorgd dat ik het nooit hoefde te ontkoppelen. Dus ik durf over het aanmaken van US PayPal accounts niks te zeggen nu.

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 24-09-2017 13:17 ]

• ASNNetworks
Tiwazz schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:24:
@ASNNetworks
Is het met jou US paypal en NL CC ook mogelijk om aankopen uit bijv. Japan en zuid afrika te doen? In die landen zijn sommige games flink goedkoper.

Als dat zo is maak ik ook een extra paypal accountje aan.
Geef eens een voorbeeld van een game die echt voordeliger is dan de US eShop. Dan probeer ik het (indien ik de game ook wel wil spelen uiteraard :+)

• RayNbow
Hogere resolutie van Bride Lucina beschikbaar:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jdITlFT.jpg

• RayNbow
Demo is nu uit in Japan: Lost Sphear Demo now available on JP Switch eShop

Mogelijk alleen in 't Japans te spelen. Edit: Yup, Japans (al is het titelscherm zelf wel in 't Engels).

Edit 2: Ah, de mogelijkheid om terug te scrollen naar een vorige tekstballon. Da's handig. Zouden meer spellen moeten doen. :p

[ Voor 16% gewijzigd door RayNbow op 24-09-2017 18:43 ]

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:44
Ik kon zonet niet met een us regio dingen kopen met mijn Nederlandse PayPal in de us store? Iemand enig idee?

Oja Creditcard kan ik niet omdat Nintendo American Express niet ondersteund.

[ Voor 26% gewijzigd door Daniel. op 24-09-2017 19:45 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• CarpeDion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-11 17:29
Dit weekend echt goed vermaakt met Thimbleweed Park en NeuroVoider. Die laatste vervangt Gonner voor mij als goto-game als ik maar even tijd heb, super leuke gameplay en setting.

• CarpeDion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-11 17:29
Nog meer goodness on the way: Inside is coming.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:02
link is dead

• RayNbow
Is een cookie-probleem. Als je nog nooit eerder op NeoGAF geweest bent, dan mislukt de eerste redirect van m.neogaf.com naar www.neogaf.com. Probeer het opnieuw.

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 15:06

Ulti23

Quality Time

Zijn games als Fifa 18 en straks Skyrim eigenlijk ook beschikbaar via de e-shop? Ik kan van beide geen vermelding vinden in de e-shop? Of kijk ik er gigantisch langs...

I pitty the fools who took my game-station.....

• Sagat
CarpeDion schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:45:
Dit weekend echt goed vermaakt met Thimbleweed Park en NeuroVoider. Die laatste vervangt Gonner voor mij als goto-game als ik maar even tijd heb, super leuke gameplay en setting.
Ik beschouw mezelf als iemand die redelijk op de hoogte is van games, maar al deze 3 games heb ik nog nooit van gehoord. Ik ga even youtuben :)

Inside ken ik gelukkig wel (en lijkt me ook een leuke game voor de switch).

10 second ninja DONE

Verwijderd

@Ulti23 Op Skylanders na zijn alle games tot nu toe ook in de eShop uitgekomen. Dus ga er maar van uit dat Fifa en Skyrim ook gewoon in de eShop verschijnen.

En ja, een kijkje op de Nintendo website zegt al genoeg.

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:54

Megalodon86

Enzyme X

Voor wie nog een flinke powerbank zoekt, ik kwam deze tegen op Amazon voor 27 euro;

Anker PowerCore 20100mAh

https://www.amazon.de/Ank...ku-Schwarz/dp/B00VJT3IUA/

[ Voor 7% gewijzigd door Megalodon86 op 25-09-2017 09:26 ]

• RayNbow
Megalodon86 schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:25:
Voor wie nog een flinke powerbank zoekt, ik kwam deze tegen op Amazon voor 27 euro;

Anker PowerCore 20100mAh

Die heeft geen USB-C met PD?

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Nee... dat is wel jammer. Maargoed, hij is wel lekker goedkoop.

• RayNbow
Nieuwe Xenoblade 2 update:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DKjSgLQV4AAyoov.png
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DKjSgnxU8AAm-hi.jpg
じっちゃんは、普段レックスのヘルメットの中に入っていますも。だからバトル中はレックスの一番近くで、頼もしく、時にやかましく、いろんなアドバイスをしてくれますも!
Megalodon86 schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:55:
Nee... dat is wel jammer. Maargoed, hij is wel lekker goedkoop.
Ja, maar het beperkt wel de scenario's waarin je Switch kunt laden tijdens gebruik. Zie ook: Choosing Your Nintendo Switch Charger: A Comprehensive Guide to Understanding the Options

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Bigs schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:28:
[...]

Leuk spel inderdaad.. al aardig wat tijd ingestoken. De basis van het spel (graven, stenen verkopen, spullen kopen) lijkt erg op die van een free-to-play spel, maar het biedt gelukkig een stuk meer diepgang dan dat genre. Ik heb alleen in sommige van de caves echt geen idee waar ik de secrets moet vinden. Alles uitgekamd voor m'n gevoel maar toch nog geen groen vinkje :-(
Ja dit heb ik ook al bij een paar caves ja...
Wellicht dat er straks nog andere skills komen dat ik blokken kan opblazen waar ik nu nog niks mee kan ofzo...

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Steamworld Dig 2 was een van de games waar ik wel op zat te wachten, gisteravond eindelijk aangeschaft. Heb er al wel plezier mee, speelt lekker weg :)

Verder zat ik eigenlijk wel op FIFA te wachten, maar ik denk dat ik 'm toch maar even laat schieten. Er komen zo belachelijk veel goede releases voor Switch, voor de PC straks ook Destiny 2, ik heb er gewoonweg geen tijd voor om alles te spelen (zeker aangezien ik ook nog FFXIV speel) en ik, over het algemeen, niet heel veel tijd heb in een week om te gamen tegenwoordig.

Xenoblade en Mario zijn dan wel weer day-1's voor mij, al zal Mario waarschijnlijk eerst een tijdje bij m'n vrouw in de Switch zitten.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• outlandos
Grumpmeister schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:37:
Steamworld Dig 2 was een van de games waar ik wel op zat te wachten, gisteravond eindelijk aangeschaft. Heb er al wel plezier mee, speelt lekker weg :)

Verder zat ik eigenlijk wel op FIFA te wachten, maar ik denk dat ik 'm toch maar even laat schieten. Er komen zo belachelijk veel goede releases voor Switch, voor de PC straks ook Destiny 2, ik heb er gewoonweg geen tijd voor om alles te spelen (zeker aangezien ik ook nog FFXIV speel) en ik, over het algemeen, niet heel veel tijd heb in een week om te gamen tegenwoordig.

Xenoblade en Mario zijn dan wel weer day-1's voor mij, al zal Mario waarschijnlijk eerst een tijdje bij m'n vrouw in de Switch zitten.
Ik probeer game voor game te doen, maar dan moet ik stoppen met kopen want zoveel tijd heb ik niet :+ te veel goede (indie) games voor op de Switch O+

• joblamie
  • Niet online
Ulti23 schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:00:
Zijn games als Fifa 18 en straks Skyrim eigenlijk ook beschikbaar via de e-shop? Ik kan van beide geen vermelding vinden in de e-shop? Of kijk ik er gigantisch langs...
Skyrim staat als het goed is wel tussen de binnenkort-verkrijgbaar-games.

FIFA 18 staat er niet tussen, sowieso is er complete radiostilte omtrent die game. Het internet staat al een week ofzo vol met FIFA 18 reviews, maar niet die van de Switch. Er wordt zelfs niet eens aan gerefereerd in de reviews, zoiets van "De Switch review komt later". Een tikje vreemd allemaal. Waarschijnlijk een andere embargo datum, maar niemand weet wanneer die dan is. Waarschijnlijk heeft nog geen enkele website een review exemplaar ontvangen ofzo, vind ik erg jammer want ik ben rete benieuwd naar de reviews en het is ook gewoon leuk wat "voorpret" te hebben door er veel over te lezen.

Overigens ging het bij NBA 2K18 ongeveer op dezelfde manier. Geen spoor van te bekennen in de eShop voor de daadwerkelijke releasedatum, evenals geen reviews van te voren.

[ Voor 5% gewijzigd door joblamie op 25-09-2017 11:09 ]

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

joblamie schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:08:
[...]

FIFA 18 staat er niet tussen, sowieso is er complete radiostilte omtrent die game. Het internet staat al een week ofzo vol met FIFA 18 reviews, maar niet die van de Switch. Er wordt zelfs niet eens aan gerefereerd in de reviews, zoiets van "De Switch review komt later". Een tikje vreemd allemaal. Waarschijnlijk een andere embargo datum, maar niemand weet wanneer die dan is. Waarschijnlijk heeft nog geen enkele website een review exemplaar ontvangen ofzo, vind ik erg jammer want ik ben rete benieuwd naar de reviews en het is ook gewoon leuk wat "voorpret" te hebben door er veel over te lezen.

Overigens ging het bij NBA 2K18 ongeveer op dezelfde manier. Geen spoor van te bekennen in de eShop voor de daadwerkelijke releasedatum, evenals geen reviews van te voren.
Ja heel raar, ondanks dat ik een preorder heb, had ik graag alvast wat reviews gelezen...

• Thomas
  • Niet online
Gelukkig word ik niet warm van Fifa, slechte zaak dat er nog geen reviews zijn. W.b.t. aankomende games kijk ik het meeste uit naar Mario en Doom, Xenoblade en L.A. Noire staan ook op de verlanglijst.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
http://www.insidegamer.nl...ft-een-resolutie-van-720p

Doom draait op een constante 720p met 30fps ongeacht handheld of dock modus.

En, ik heb het nog nergens gelezen, The evil within 2 mogelijk naar de Switch.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
Nu is ook de Europese prijs bekend geworden - en voor een keer worden we niet benadeeld door wisselkoersen: €/$20 voor de bundel, €/$9 voor de aparte DLC packs. Dezelfde prijzen als Hyrule Warriors DLC dus.

En ja, inderdaad opvallend dat er nog geen FIFA reviews zijn voor de Switch versie. Ik zou vermoeden dat EA de pers wilt doen focussen op de 'modernste' versie.

• BlackMage
Er is maar 1 reden waarom je niet wilt dat er reviews van je spel uitkomen voor de releasedag: Bang dat mensen pre-orders gaan annuleren.

Dat is niet altijd terecht (zie Doom bijv.) maar vaak wel helaas.

Er zitten verder alleen maar negatieve aspecten aan, zoals reviews die gehaast worden omdat reviewers graag de eerste kliks krijgen. En natuurlijk sites die het om die reden misschien helemaal niet meer reviewen, of er geen moeite meer in stoppen.

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
Golf story komt de 28e :) Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oDP0UY7.jpg

• RayNbow

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:06

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Megalodon86 schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:25:

Anker PowerCore 20100mAh

Jammer dat die niet leverbaar is naar Nederland, zal wel komen omdat het een batterij is.

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11 18:02
joblamie schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:08:
[...]

Ik ben ook het internet aan het afstruimen naar meer info, maar verder dan een paar filmpjes van de GamesCon (wel Real Madrid - Feyenoord) kom ik helaas niet.

• ndonkersloot
Zojuist BoTW uitgespeeld met 120 shrines en bijhorende outfit volledig ge-upgrade. Net geen 90 uur aangetikt.

Moet zeggen dat ik de game erg leuk vond en hoewel ik de laatste baas
spoiler:
filmisch vond en op mijn puntje van mijn stoel zat, was ie helaas wel erg makkelijk. Ondanks dat vond ik het wel een sterk einde.

Ik vond het persoonlijk wel een van de betere Zelda games al zouden meer échte dungeons niet verkeerd zijn.

En nu...... Ondanks dat er genoeg andere games te spelen zijn vind ik het wel jammer dat ik er nu klaar mee ben :p.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:23
Er!k schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:40:
[...]

Ik ben ook het internet aan het afstruimen naar meer info, maar verder dan een paar filmpjes van de GamesCon (wel Real Madrid - Feyenoord) kom ik helaas niet.
Ben echt benieuwd hoe dit gaat lopen. Toch nog last minute problemen of stilletjes op de markt brengen omdat het toch een mindere versie is? Laatste game waar ik me dit van herinner is Constructor HD. Die zou maanden geleden op de Switch tegelijk uit komen met de andere versies, maar is nu nog steeds niet op de Switch te vinden. Slechte HD versie dus je mist er niks aan, maar het kan dus wel zo maar blijkbaar.

Hoe dan ook blij dat ik er geen pre-order van heb openstaan. Ga rustig wat nieuws en reviews afwachten, want ik vertrouw ze bij EA voor geen meter. Heb graag een voetbalgame in het vliegtuig dus ik hoop nog steeds op een goede versie.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:26
Tiwazz schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:38:
Zojuist BoTW uitgespeeld met 120 shrines en bijhorende outfit volledig ge-upgrade. Net geen 90 uur aangetikt.

Moet zeggen dat ik de game erg leuk vond en hoewel ik de laatste baas
spoiler:
filmisch vond en op mijn puntje van mijn stoel zat, was ie helaas wel erg makkelijk. Ondanks dat vond ik het wel een sterk einde.

Ik vond het persoonlijk wel een van de betere Zelda games al zouden meer échte dungeons niet verkeerd zijn.

En nu...... Ondanks dat er genoeg andere games te spelen zijn vind ik het wel jammer dat ik er nu klaar mee ben :p.
Gratz en respect. Zit zelf redelijk vast bij een aantal stukken. Pittigr game en dat voor iemand die Bloodborne op platinum heeft :) nog tips om te voorkomen dat de switch gaat vliegen?

Ps. Wel een geweldige game die je er toe dwingt om de wereld te ontdekken.

• ndonkersloot
Henkje.doc schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 06:30:
[...]

Gratz en respect. Zit zelf redelijk vast bij een aantal stukken. Pittigr game en dat voor iemand die Bloodborne op platinum heeft :) nog tips om te voorkomen dat de switch gaat vliegen?

Ps. Wel een geweldige game die je er toe dwingt om de wereld te ontdekken.
Geen idee waar je vast zit natuurlijk, maar zorg dat je voldoende maaltijden bij je hebt die je volledig kunnen herstellen. Durf sterke monsters aan te vallen zodat je betere wapens krijgt. Ga op zoek naar shrines zodat je meer hartjes krijgt en niet in één klap dood bent.

De main quests komen later wel :p.

• JackAvery
Beakzz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 01:24:
[...]

Ben echt benieuwd hoe dit gaat lopen. Toch nog last minute problemen of stilletjes op de markt brengen omdat het toch een mindere versie is? Laatste game waar ik me dit van herinner is Constructor HD. Die zou maanden geleden op de Switch tegelijk uit komen met de andere versies, maar is nu nog steeds niet op de Switch te vinden. Slechte HD versie dus je mist er niks aan, maar het kan dus wel zo maar blijkbaar.

Hoe dan ook blij dat ik er geen pre-order van heb openstaan. Ga rustig wat nieuws en reviews afwachten, want ik vertrouw ze bij EA voor geen meter. Heb graag een voetbalgame in het vliegtuig dus ik hoop nog steeds op een goede versie.
Het is inderdaad soms zo dat publishers proberen de D1 sales van een game niet te laten beïnvloeden door reviews, bvb met een NDA die loopt tot de launch day... en het is tbh ook gewoon een goed idee om altijd reviews af te wachten. Ik denk echter dat voor FIFA het een puur marketing-gerelateerde keuze is: de focus van EA ligt op de recente verbeteringen, en bijgevolg in de eerste plaats op de versies die op Frostbyte draaien. Het lijkt me geen toeval dat alle marketing die ik tot nu toe voor Fifa op Switch heb gezien, via Nintendo is gebeurd.

In de comments van de Eurogamer review, heeft de reviewer trouwens gezegd dat hij de Switch editie nog niet voldoende gespeeld heeft om er commentaar op te geven. Als we dit ff aannemen op face value, lijkt het er gewoon op dat review exemplaren van de Switch versie pas later - of zelfs nog niet - aangekomen zijn.

Anyway, er is ondertussen wel al wat meer footage van docked Switch gameplay op Reddit boven water gekomen, en daar ziet alles er vlot uit.

Verwijderd

Wow ik ben achter gekomen dat je switch kan aansluiten op tv zonder je switch in de dock zelf te zetten
Ik zag dit op YouTube je heb wel een USB C verlengkabel nodig èèn kant vrouwtje andere kant mannetje..
Ik zien dat hoop mensen dit doen omdat de switch dock veel problemen heeft (krassen en overhitte) maar ik vraag me af volgens mij is zo'n kabeltje wel veilig is??
Volgens mij pakt zo'n kabeltje extra watt en amps?
Want ik zie op google dat USB C Extention 3amp/60watt trekt nou dat lijk mij niet goed??
Of maakt dat niet uit want ik zie wel hoop mensen dit doen als je bevoorbeeld
Dit op YouTube zoekt 'switch docked without dock' dan zie je dat iedereen ook zo'n kabeltje gebruikt dus ja vraag me af want als het oke is ga ik er èèn bestellen

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:12:
Wow ik ben achter gekomen dat je switch kan aansluiten op tv zonder je switch in de dock zelf te zetten
Ik zag dit op YouTube je heb wel een USB C verlengkabel nodig èèn kant vrouwtje andere kant mannetje..
Ik zien dat hoop mensen dit doen omdat de switch dock veel problemen heeft (krassen en overhitte) maar ik vraag me af volgens mij is zo'n kabeltje wel veilig is??
Volgens mij pakt zo'n kabeltje extra watt en amps?
Want ik zie op google dat USB C Extention 3amp/60watt trekt nou dat lijk mij niet goed??
Of maakt dat niet uit want ik zie wel hoop mensen dit doen als je bevoorbeeld
Dit op YouTube zoekt 'switch docked without dock' dan zie je dat iedereen ook zo'n kabeltje gebruikt dus ja vraag me af want als het oke is ga ik er èèn bestellen
Plaats de volgende keer er meteen het Youtube linkje bij -> https://www.youtube.com/watch?v=sQZqKoi86Mk voor de luie Tweakers onder ons ;)

Ik heb persoonlijk niet het idee dat ik krasse krijg, dus voor mij is het niet noodzakelijk, maar wel een mooi alternatief.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Stylze
waarom zou je idd risico gaan lopen met zo'n constructie, als er btw krassen of andere problemen komen door de dock zelf kan je wel weer een nieuwe switch krijgen lijkt me dat is namelijk Nintendos fout dan.

ga je echter van op gekke constructies bedenken dan krijg je niks verzekerd

Playstation 5

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-11 22:26
Kwam zojuist een teaser tegen voor een nieuwe game, Mantis Burn Racing:

Hier wordt heel blij van omdat het me heel erg deed denken aan Mashed. Dat spel heb ik vroeger grijs gespeeld met vrienden en zelfs nu speel ik het nog af en toe op de TV (laptop + 2 xbox controllers).

[ Voor 5% gewijzigd door Vinze op 26-09-2017 13:31 ]

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Vinze schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:29:
Kwam zojuist een teaser tegen voor een nieuwe game, Mantis Burn Racing:

[video]

Hier wordt heel blij van omdat het me heel erg deed denken aan Mashed. Dat spel heb ik vroeger grijs gespeeld met vrienden en zelfs nu speel ik het nog af en toe op de TV (laptop + 2 xbox controllers).
Doet me denken aan Ignition.

• JackAvery
Gynnad schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:20:
[...]

Plaats de volgende keer er meteen het Youtube linkje bij -> https://www.youtube.com/watch?v=sQZqKoi86Mk voor de luie Tweakers onder ons ;)

[video]

Ik heb persoonlijk niet het idee dat ik krasse krijg, dus voor mij is het niet noodzakelijk, maar wel een mooi alternatief.
Mensen deden dit rond launch inderdaad, maar ik ga akkoord dat het hele "dock bekrast de Switch" verhaal wat overroepen was. Gewoon een aantal mensen met pech en een kromme dock. Als je schrik hebt dat je krassen krijgt, koop dan gewoon een screen protector.
Als @Verwijderd dit echt wilt proberen, ga dan kabelreviews lezen. Benson Leung is de expert wat betreft USB-C kabels.
Pagina: 1 ... 96 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!