Make lovecraft not warcraft.
Ik heb ook geen creditcard (meer), je kan bij PayPal ook je rekening koppelen ipv creditcard. Dan stuurt PayPal telkens een automatische incasso voor de afschrijvingen, ideaal! Deze vorm werkt prima icm Nintendo eshop.Franko P. schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:05:
[...]
Het wil helaas toch niet werken zonder creditcard...
Wat heb ik gedaan:
-Geld overgemaakt via ideal naar mijn paypal account.
-Paypal geeft aan dat het saldo nu 60 euro is.
-Ik start mn switch op, ga naar de e-shop en selecteer het spel wat ik wil kopen.
-Kies als betaaloptie Paypal.
-Krijg de melding dat ik mijn Nintendo account moet koppelen aan Paypal, en 1 knop waarop ik kan drukken zodat ik een email krijg met instructies.
-Knop gedrukt
-E-mail ontvangen met daarin de link welke me doorstuurt naar een inlogpagina voor mijn Nintendo account.
-Ingelogd en daar op koppel met Paypal gedrukt.
-Paypal inlog pagina opent, daarop ingelogd en wat zegt Paypal:
Voeg een creditcard toe om uw aankoop te voltooien....
Aangezien ik dus geen creditcard heb en van de Paypal optie gebruik wil maken vind ik dit wel een beetje erg krom.![]()
![]()
![]()
Kan verder ook niets invullen dan creditcard gegevens of op de link terug naar Nintendo klikken.
Iemand dit toevallig ook eens aan de hand gehad en die hier een oplossing voor heeft???
Verwijderd
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Vind dat ze juist veel te vaak hoge cijfers geven aan mindere games dus de zuurheid vind ik wel meevallen.CyBeR schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:22:
Tweakers is dan ook altijd heel erg zuur met reviews.
Het is gewoon geen Mario fan (goed ding) die de review heeft geschreven en er staan veel fouten in dus dat is zonde.
Zelf ben ik ook geen Mario fan en ik vind het spel gewoon leuk. Niet geweldig, maar ook zeker niet slecht. Zou het zelf ook een 8 max geven, maar dat is meer om de motion controls die ik niet fijn vind in handheld.
Ben ook nog maar een uurtje onderweg hoor dus misschien word ik nog fan
Lijkt nu inderdaad goed te gaan. Blauw was ook veel sneller geupdate dan rood.miikit schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:13:
[...]
Had ik ook veel last van.
Ga naar instellingen en daar kun je je Joy-Cons updaten. Dit heeft voor mij geholpen.
Laat even weten of het verholpen is, voor mede slachtoffers
Mijn dank is groot:)
Todat er een EA/Ubisoft titel voorbij komtCyBeR schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:22:
Tweakers is dan ook altijd heel erg zuur met reviews.
39
Verwijderd
Of een PS exclusive, die scoren standaard ook enkele bonuspunten.Fietsbel schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Todat er een EA/Ubisoft titel voorbij komt
Terecht: Horizon is een toppertjeVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:26:
[...]
Of een PS exclusive, die scoren standaard ook enkele bonuspunten.
Verwijderd
Het is zeker een goed spel, maar naast Zelda behoorlijk verouderd qua physics.Cardwizard schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:50:
[...]
Terecht: Horizon is een toppertjesidenote ik moet nog aan Zelda en Mario beginnen maar de kids zijn niet bij de Switch weg te krijgen
Keihard off-topic maar wat ben ik er een paar keer hard ingestonken door reviews hier op T.net. Toen ik mijn XBO kocht hadden Far Cry 4 en AC Unity net allebei hele hoge cijfers gehaald, dus ik beide games opgepikt en bijna direct de figuurlijke prullebak ingedonderd (lees: verkocht) want wat een gedrochten zijn die gamesFietsbel schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Todat er een EA/Ubisoft titel voorbij komt
Er zijn nog talloze games die een erg hoog cijfer kregen waarbij ik echt 0.0% begrip heb voor de beredenering van de reviewers hier. Dat smaken verschillen is oké, maar ook games die letterlijk kapot zijn door ofwel slechte performance, ofwel gigantische bugs, ofwel een opdringerige en spelbedervende lading microtransacties of 'DLC' krijgen hier vaak gigantisch hoge cijfers, de minpunten worden gewoon verzwegen.
Het is maar een mening maar wat mij betreft mogen ze allebei worden vervangen. Ik lees de reviews tegenwoordig vaak ook gewoon niet meer; buiten dat een goed gefundeerde mening vaak ver te zoeken is ben ik ook wel redelijk klaar met de houterige en gedwongen schrijfstijl (na de geforceerde 'puns' in de titel heb ik het wel weer gehad) en pseudo-objectiviteit.
Oplossing: een extra Switch kopen.Cardwizard schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:50:
[...]
Terecht: Horizon is een toppertjesidenote ik moet nog aan Zelda en Mario beginnen maar de kids zijn niet bij de Switch weg te krijgen
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Per kind een Switch kopen en één voor jezelf. Dat is goed voor de verkopen. (Maar niet voor je portemonnee)boefje79 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:20:
Was er geen parental control app? 😉
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Het is zeker een topper, maar dat zijn alle Nintendo gamesMars18 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:07:
Mario ziet er echt super mooi uit grafisch, is dit een topper op grafisch gebied of is het de standaard op de Switch?
In ieder geval op de Switch zijn de Nintendo games dit jaar allemaal van 8-en en 9-ens voorzien. Waarbij Breath of the Wild mijn favoriet is (met Odyssey als nummer 2)
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 08:12 ]
-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire
Iemand die nog enige games kan aanraden die ik aan dit lijstje zou moeten toevoegen?
Mario + Rabbids is een erg leuke toevoeging!Klaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:35:
Ik heb sinds zaterdag m'n Switch + Super Mario Odyssey en ben van plan om in de toekomst de volgende games te kopen:
-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire
Iemand die nog enige games kan aanraden die ik aan dit lijstje zou moeten toevoegen?
Golf StoryKlaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:35:
Ik heb sinds zaterdag m'n Switch + Super Mario Odyssey en ben van plan om in de toekomst de volgende games te kopen:
-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire
En als je van RPG's houdt, mag zeker vanaf 1 december Xenoblade Chronicles 2 niet missen!
[ Voor 9% gewijzigd door Thrace Grumble op 30-10-2017 08:55 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
@Thrace Grumble 2 december
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 09:08 ]
Goede die was ik vergeten. Die wou ik sws ook kopen!Thomas schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:45:
[...]
Mario + Rabbids is een erg leuke toevoeging!
1 december: https://www.nintendo.nl/G...Chronicles-2-1233955.htmlVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:06:
@Klaasy99 ARMS is ook een erg leuke game, zeker als je van het genre houdt
@Thrace Grumble 2 december. Zelf ga ik 'm skippen omdat dingen als character customization (wat wel in Xenoblade Chronicles X zat) ontbreekt, verder vind ik het verhaal niet echt interessant.
Knap trouwens dat je nu al weet dat het verhaal niet interessant is
[ Voor 7% gewijzigd door Thrace Grumble op 30-10-2017 09:10 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Nintendo die een game op woensdag uitbrengt?
Gebaseerd op wat ik er van gezien heb.Thrace Grumble schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:09:
Knap trouwens dat je nu al weet dat het verhaal niet interessant is![]()
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 09:11 ]
Sonic ManiaKlaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:35:
-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als je multiplayer co-op wilt spelen: Lovers in a Dangerous SpacetimeKlaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:35:
-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire
Ziet er interessant uit. Wat voor spel is het precies?schumi1986 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:54:
Ik heb this is the police op de pc, ook echt een aanrader
Strategie/adventureKlaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:22:
[...]
Ziet er interessant uit. Wat voor spel is het precies?
Staan heel wat gameplay video's op YouTube, dan heb je vrij snel een indruk wat het voor iets is
Verwijderd
This is The Police zou ik eerder op de PC gaan halen.Klaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:22:
[...]
Ziet er interessant uit. Wat voor spel is het precies?
Nintendo Switch prijs is €29,99
Steam prijs is €7,99 (normal €15, maar is momenteel in de aanbieding)
Steamworld Dig 2!Klaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:35:
-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nog niet uit, maar komt naar de Switch: Moonlighter -> https://www.kickstarter.com/projects/digitalsun/moonlighterKlaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:35:
-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire
Verder komt Skyrim op 17 november uit, mocht je die nog niet gespeeld hebben schijnt dat ook een aanrader te zijn: https://www.nintendo.com/...r-scrolls-v-skyrim-switch
En in 2018 natuurlijk Yoshi, Kirby en misschien een Pokémon (al kan dat laatste ook 2019 zijn)
[ Voor 6% gewijzigd door Gynnad op 30-10-2017 11:52 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Ik ben de enige Switch bezitter die het hele weekend SD2 heeft gespeeld. Wat een fijn spel! Eerst 100% halen voordat ik met Mario begin.
Mmm .. aangezien je niet (makkelijk) data kan kopieren op de Switch is het waarschijnlijk zaak om een zo groot mogelijk microSD er in te proppen ?? Op de Wii U kon je eenvoudig data & saves kopieren tussen internal memory en USB devices (onderling), maar dat kan op de Switch gewoon niet ?!
Dat kan inderdaad helaas (nog) niet, maar je kunt natuurlijk altijd later een groter kaartje kopen en de gegevens simpelweg via je je pc overkopieren.Goner schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:21:
[...]
Mmm .. aangezien je niet (makkelijk) data kan kopieren op de Switch is het waarschijnlijk zaak om een zo groot mogelijk microSD er in te proppen ?? Op de Wii U kon je eenvoudig data & saves kopieren tussen internal memory en USB devices (onderling), maar dat kan op de Switch gewoon niet ?!
Gisteren 3 maal Mario Kart gespeeld met mijn zoon en 2 keer krijg ik tijdens het racen de melding "Er is een softwarefout opgetreden" en ik ga terug naar het Home scherm. Zeer irritant.
De derde keer spelen freezde het beeld en was er niks meer met de Switch te doen. Niet aan of wat dan ook meer.
12 seconden de aan en uit knop ingedrukt leverde zojuist weer beeld op.
Heb ik een defecte Switch of kan er iets anders zijn (voordat ik voor niks terugga naar de MM)
Geen idee of dat overkopiëren kan maar het hoeft ook niet. Je saves staan niet op de SD-kaart maar op het interne flashgeheugen, en voor de meesten van ons zal games herdownloaden niet heel veel uitmaken.IndecentStapler schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:40:
[...]
Dat kan inderdaad helaas (nog) niet, maar je kunt natuurlijk altijd later een groter kaartje kopen en de gegevens simpelweg via je je pc overkopieren.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik heb persoonlijk met MK8 (maar eigenlijk met zo goed als alle Ninty first party titels) NOOIT dat soort problemen gehad. Is alles up-to-date? Firmware 4.0.1? MK8 laatste patches?vankleef schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:29:
afgelopen vrijdag bij de MM een Switch met Super Mario Odyssey gekocht. Mario Kart en Zelda ook en 12 Switch.
Gisteren 3 maal Mario Kart gespeeld met mijn zoon en 2 keer krijg ik tijdens het racen de melding "Er is een softwarefout opgetreden" en ik ga terug naar het Home scherm. Zeer irritant.
De derde keer spelen freezde het beeld en was er niks meer met de Switch te doen. Niet aan of wat dan ook meer.
12 seconden de aan en uit knop ingedrukt leverde zojuist weer beeld op.
Heb ik een defecte Switch of kan er iets anders zijn (voordat ik voor niks terugga naar de MM)
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Indie games zijn gemiddeld 100MB-2GB, met een paar uitschieters. Ik denk dat je voor de meeste games wel goed zit. Ook voor Nintendo's eigen games (muv. Xenoblade, Zelda) hoef je je weinig zorgen te maken. Het probleem komt met de (non-indie) third party games, die kunnen wel groter zijn. (10-30GB is geen uitzondering)Klaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:37:
Vraagje: Is een 64gb sd card voldoende voor af en toe een indie game kopen? De titels van Nintendo zoals Zelda, Splatoon, Mario kart etc. ga ik fysiek kopen.
@vankleef Dat klinkt niet goed, als ik jou was zou ik idd terug naar de winkel gaan. Of anders contact met Nintendo zoeken.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 13:43 ]
kijk anders eerst eens wanneer je intern geheugen vol zit.. volgens ga je een eind komen met de ingebouwde 32GB "voor af en toe een indie game kopen". Mocht het vol zitten kan je altijd nog een kaartje erbij zetten.Klaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:37:
Vraagje: Is een 64gb sd card voldoende voor af en toe een indie game kopen? De titels van Nintendo zoals Zelda, Splatoon, Mario kart etc. ga ik fysiek kopen.
Oh toch ? Ik dacht dat de Switch een eigen format gebruikte ... (net als de Wii U met USB devices). Da's mooi.IndecentStapler schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:40:
[...]
Dat kan inderdaad helaas (nog) niet, maar je kunt natuurlijk altijd later een groter kaartje kopen en de gegevens simpelweg via je je pc overkopieren.
Zelf heb ik een Xiaomi 16000 mAh powerbank (deze, met maximaal 3.6A/5.1V output), maar als ik die aansluit op de Switch met een USB-A-->USB-C kabel, lijkt het niks te doen.
Ligt dit aan de powerbank of de kabel? En is er nog een manier of ik dit kan fixen met m'n huidige powerbank? Heb ook geprobeerd de Switch Pro Controller ermee te verbinden met zelfde kabel, maar die lijkt hem ook niet te pakken.
Nee de Switch gebruikt gewoon een standaard (ex)FAT filesystem. De data zelf is encrypted maar een-op-een kopieren naar een andere SD is geen probleem.Goner schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:45:
[...]
Oh toch ? Ik dacht dat de Switch een eigen format gebruikte ... (net als de Wii U met USB devices). Da's mooi.
Ik heb het zelf met de 10.000 mAh versie (zowel die 'oudere' die veel weg heeft van die jij linkte, als de nieuwe plattere) van Xiaomi getest en dat werkte gewoon goed. Getest met verschillende USB-A -> USB-C kabelsThermometer schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:51:
Heeft iemand van jullie ervaring met het opladen via een powerbank van de Switch?
Zelf heb ik een Xiaomi 16000 mAh powerbank (deze, met maximaal 3.6A/5.1V output), maar als ik die aansluit op de Switch met een USB-A-->USB-C kabel, lijkt het niks te doen.
Ligt dit aan de powerbank of de kabel? En is er nog een manier of ik dit kan fixen met m'n huidige powerbank? Heb ook geprobeerd de Switch Pro Controller ermee te verbinden met zelfde kabel, maar die lijkt hem ook niet te pakken.
Wat je zelf kan doen om te troubleshooten:
- Laadt de powerbank een ander apparaat wel (je telefoon bijv)?
- Laadt de usb-kabel de Switch of Pro Controller wel als je een adaptertje gebruikt?
...Nintendo heeft video's met Hikari offline gehaald.RayNbow schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:23:
Europese (UK) website van Xenoblade 2 is up.
Video waarin Hikari (en de laatste paar seconden Roc) te zien zijn vanaf 0:25:
[video]
Weird dat dat niet werkt. Ik heb een Xiaomi 5000mah powerbank (zo een productreview: Xiaomi 5000mAh USB Powerbank - Grijs review door tokko1 en die doet het prima. Onlangs heb ik deze gekocht https://www.blitzwolf.com...put-and-Output-p-163.html en ook die doet het zonder problemenThermometer schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:51:
Heeft iemand van jullie ervaring met het opladen via een powerbank van de Switch?
Welke kabel gebruik je?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
BlackMage schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:03:
[...]
Ik heb het zelf met de 10.000 mAh versie (zowel die 'oudere' die veel weg heeft van die jij linkte, als de nieuwe plattere) van Xiaomi getest en dat werkte gewoon goed. Getest met verschillende USB-A -> USB-C kabelsAangezien je een goede USB-A -> USB-C kabel kreeg bij je Pro Controller zou ik aanraden om die in ieder geval te gebruiken.
- Laadt de usb-kabel de Switch of Pro Controller wel als je een adaptertje gebruikt?
Thanks, dat geeft hoop! Heb een third-party kabeltje omdat ik de controller 2e hands had overgekocht. Zal een andere kabel of adaptertje proberen, verwacht dat het daar iets mee te maken heeft. De powerbank laadt de rest van de apparaten prima op (alleen heb geen andere USB-C type apparaten dan de Switch&Controller).Richh schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:18:
[...]
Weird dat dat niet werkt. Ik heb een Xiaomi 5000mah powerbank (zo een productreview: Xiaomi 5000mAh USB Powerbank - Grijs review door tokko1 en die doet het prima. Onlangs heb ik deze gekocht https://www.blitzwolf.com...put-and-Output-p-163.html en ook die doet het zonder problemen
Welke kabel gebruik je?
Heeft iemand hier dit al eens geprobeerd ??CyBeR schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:54:
[...]
Nee de Switch gebruikt gewoon een standaard (ex)FAT filesystem. De data zelf is encrypted maar een-op-een kopieren naar een andere SD is geen probleem.
Als ik zo eens Google lijkt het helemaal niet zo simpel ...
Bijv. https://www.gamingbouleva...endo-switch-microsd-card/
Als je gewoon alles archiveert, de sd-kaart veranderd, en de games terug download zou alles bij het oude moeten blijven, inclusief save games exclusief screenshort.
Maar ik heb niks "gearchiveerd" ofzo, gewoon kaartje wisselen en dan staan al je games al met dat wolkje om het opnieuw te downloaden.
En inderdaad, 'save data' staat hier helemaal los van, die staan alleen maar in internal memory.
[ Voor 38% gewijzigd door Goner op 30-10-2017 16:15 ]
Jeetje wat een onzinverhaal dat. Wat die gast doet is in essentie alle games van z'n kaart knikkeren en ze dan opnieuw downloaden. Nergens voor nodig (vooral stap 1). Je kunt gewoon de hele Nintendo directory van kaart 1 naar kaart 2 kopieren met een computer.Goner schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:27:
[...]
Heeft iemand hier dit al eens geprobeerd ??
Als ik zo eens Google lijkt het helemaal niet zo simpel ...
Bijv. https://www.gamingbouleva...endo-switch-microsd-card/
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je genoeg vrije ruimte hebt op die computer, of direct van kaart naar kaart kunt kopieren.
[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 30-10-2017 16:22 ]
let wel, die powerbank doet geen 3,6A per poort (2.1A per poort 3.6A gezamelijk over de twee poorten).Thermometer schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:51:
Bij zelda spelen loopt hij bij mij leeg(wel een stuk langzamer, maar hij word niet bij geladen).
De switch heeft geloof ik volgas 2.6A nodig om bij te kunnen laden. Heb het ook geprobeert met de dunne 10.000Mah(2.4ah/5.1v) en die laadt heel langzaam(1%in het half uur) bij. Maja dat rekt de boel iig een beetje.
Verwijderd
Waarom moeten al die games op 14 november uitkomen?
Maar ik wil geen online-only (ik negeer even die 0,0000000001% kans dat ik via local play met twee volle teams kan spelen) games als ik nog eens moet betalen om ze te kunnen gebruiken.
Verwijderd
Ik ga iig Chess Ultra, Skyrim en héél misschien Sonic Forces halen.
Als je even google gebruikt en dan naar de gamelist op wikipedia klikt zie je daar alle al uitgebrachte games met releasedatums en ook games waar al iets van bekend is dat ze er gaan komen maar waar nog geen titel voor is. Ik zou je graag de link geven maar op mijn werk worden veel sites geblokkeerd zodra bepaalde woorden in de titel staanVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:44:
Kent iemand een lijst met opkomende games voor de Switch?
Ik ga iig Chess Ultra, Skyrim en héél misschien Sonic Forces halen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat doe ik met een lach!
Nooit durven dromen dat skyrim ooit op een handheld zou verschijnen.
Volgend jaar the witcher 3?
Het is Monopoly, dus daar loop ik sowieso met een boog omheen.Kaasje123 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:51:
Heeft iemand of gaat iemand nog monopoly voor de switch kopen? Lijkt me een leuke "party" game maar weet niet of het zijn geld waard is. Ik kan geen enkele reviews vinden op internet meestal baart me dat zorgen.
Als bordspel is het al geen goede game, een digitale versie gaat daar weinig verschil in maken.
Mocht je echt graag het spel spelen, waarom dan niet gewoon een fysieke (pocket) versie halen?
Of nog beter: loop een bordspellenwinkel in en vraag naar een partygame, er zijn momenteel ontzettend veel goede games verkrijgbaar en ik durf er gif op in te nemen dat ze Monopoly niet gaan noemen
Zelfde hier. Ook geen idee of het wat is. Eerst maar eens Mario Rabbids en Mario Kart dan.Kaasje123 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:51:
Heeft iemand of gaat iemand nog monopoly voor de switch kopen? Lijkt me een leuke "party" game maar weet niet of het zijn geld waard is. Ik kan geen enkele reviews vinden op internet meestal baart me dat zorgen.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
BlackMage schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:03:
[...]
Ik heb het zelf met de 10.000 mAh versie (zowel die 'oudere' die veel weg heeft van die jij linkte, als de nieuwe plattere) van Xiaomi getest en dat werkte gewoon goed. Getest met verschillende USB-A -> USB-C kabelsAangezien je een goede USB-A -> USB-C kabel kreeg bij je Pro Controller zou ik aanraden om die in ieder geval te gebruiken.
Oke top, heb zojuist een originele kabel geprobeerd van de Pro controller van een collega, daar werkt het opladen wel meeRichh schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:18:
[...]
Weird dat dat niet werkt. Ik heb een Xiaomi 5000mah powerbank (zo een productreview: Xiaomi 5000mAh USB Powerbank - Grijs review door tokko1 en die doet het prima. Onlangs heb ik deze gekocht https://www.blitzwolf.com...put-and-Output-p-163.html en ook die doet het zonder problemen
Welke kabel gebruik je?
http://www.insidegamer.nl...e-donkey-kong-voor-switch
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Zou een zeer welkome aanvulling zijn, DK stelt nooit teleurZerora schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:18:
Reggie heeft waarschijnlijk z'n mond voorbij gepraat. Mogelijk een nieuwe Donkey Kong voor de Switch.
http://www.insidegamer.nl...e-donkey-kong-voor-switch
Eens, ik koop geen console om bordspellen mee te spelen. Sowieso zou ik nooit een game kopen voor de 'party' factor, is natuurlijk mooi meegenomen zoals in Mario Kart, maar ik heb niet altijd 4 mensen om mee te gamen.Flapperbol schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:58:
[...]
Het is Monopoly, dus daar loop ik sowieso met een boog omheen.
Als bordspel is het al geen goede game, een digitale versie gaat daar weinig verschil in maken.
Mocht je echt graag het spel spelen, waarom dan niet gewoon een fysieke (pocket) versie halen?
Of nog beter: loop een bordspellenwinkel in en vraag naar een partygame, er zijn momenteel ontzettend veel goede games verkrijgbaar en ik durf er gif op in te nemen dat ze Monopoly niet gaan noemen
Je kan toch gewoon bij de reviews van monopoly op de andere consoles kijken? Weet je wat je kan verwachten. Ik vond het in elk geval niks aan op de ps4.Kaasje123 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:51:
Ik zou denken van niet, maar misschien kan iemand bevestigen.
Is dat normaal ?
Verwijderd
Als je Nederlandse, Engelse, Japanse Nintendo accounts op je Switch hebt welCardwizard schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:16:
Kan iemand iets ophelderen? ik volg wat nieuwskanalen op de Switch maar krijg nieuws van bv Nintendo in allerlei talen, Nederlands, Engels, Japans... etc etc
Is dat normaal ?
Op de Switch is tot nu toe niet één game die echt taal-exclusief was. Enkel Splatoon 2 heeft zijn events per regio op een cartridge. Voor EU spellen is het altijd zo dat alle EU versies alle EU talen hebben.Twixie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:12:
Iemand ervaring met aankoop in het buitenland ? De bundel met SMO is in Frankrijk €40 goedkoper dan hier in België. Vraag me enkel af of dat geen problemen gaat opleveren inzake taal van het spel of registreren van accounts e.d.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2017 10:21 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk op de doosjes Franse taal, verder gaat het prima. Op de Switch kun je zelf een taal kiezen en de eShop gaat af op de regio van je account voor taalinstellingen (wat overigens super kut is, maar dat terzijde) volgens mij kopen mensen hier aan de lopende band software uit buitenlandse stores.Twixie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:12:
Iemand ervaring met aankoop in het buitenland ? De bundel met SMO is in Frankrijk €40 goedkoper dan hier in België. Vraag me enkel af of dat geen problemen gaat opleveren inzake taal van het spel of registreren van accounts e.d.
Die Japanse account had ik al gewijzigd naar een andere regio, uitgelogd en opnieuw opgestart, nieuws verwijderd en opnieuw gevolgd.... blijft hetzelfdeVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:20:
[...]
Als je Nederlandse, Engelse, Japanse Nintendo accounts op je Switch hebt wel
Zie ik nog iets over het hoofd?
Geen directe ervaring met een buitenlandse Switch aankoop, maar wel met games uit Japan op cartridge en deze werken gewoon prima op mijn Nederlandse Switch. Enige wat je in de gaten moet houden is of de Mario game included ook wel alle talen ondersteund en geen Frans-specifieke versie is.Twixie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:12:
Je Nintendo account is wel 'regio gebonden' (digitale aankopen), maar je kan in principe een account aanmaken per regio als je daar zin in hebt
[ Voor 9% gewijzigd door blmp op 31-10-2017 10:24 ]
Patient gamer
Verwijderd
Je moet het account zelf verwijderen van de Switch. Dan via internet op de juiste regio zetten en opnieuw toevoegen.Cardwizard schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:22:
[...]
Die Japanse account had ik al gewijzigd naar een andere regio, uitgelogd en opnieuw opgestart, nieuws verwijderd en opnieuw gevolgd.... blijft hetzelfde
Zie ik nog iets over het hoofd?
Helpt ook nietVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:23:
[...]
Je moet het account zelf verwijderen van de Switch. Dan via internet op de juiste regio zetten en opnieuw toevoegen.
edit, wat ik begrijp is dat allemaal oud nieuws en zullen nieuwe artikelen wel in een andere taal komen
[ Voor 24% gewijzigd door Cardwizard op 31-10-2017 10:49 ]
Je moet echt de hele switch opnieuw instellen om ervanaf te komen zover ik begreepCardwizard schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:30:
[...]
Helpt ook nietvooral het Mario en Zelda kanaal blijven Japans nieuws geven
PSN & XBL: Denkoyugo
Dat is hem! Staat eigenlijk alles op en ook bijna altijd up to date naar mijn weten
Met de inlog gegevens kan je ook op het gekoppelde Yahoo mail account inloggen, waar de aanschaf van de game zichtbaar is, met waarde van €60,-.
Is dit wel zuivere koffie, of een manier om creditcard fraude (oid) te witwassen?
Als Nintendo erachter komt en het account blokkeert kun je dus nooit meer de game downloaden. Gaat dus goed zolang je het spel op je Switch laat staan, maar het lijkt me inderdaad nogal dubieus...ThaGostino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:04:
Bij psngames (dochter/partner van G2A) heb ik bij Mario odyssey digitaal aangeschaft voor €35,-. De installatie procedure is wat vreemd. Ze leveren je een Nintendo account waaraan de game digitaal is gekoppeld, je ontvangt hiervan de login gegevens. Wanneer je het account aan je switch toevoegt kan je de game installeren, en spelen vanaf je eigen account.
Met de inlog gegevens kan je ook op het gekoppelde Yahoo mail account inloggen, waar de aanschaf van de game zichtbaar is, met waarde van €60,-.
Is dit wel zuivere koffie, of een manier om creditcard fraude (oid) te witwassen?
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Dit is uiteraard foute boel.. ik zou hier heel voorzichtig mee zijn.ThaGostino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:04:
Bij psngames (dochter/partner van G2A) heb ik bij Mario odyssey digitaal aangeschaft voor €35,-. De installatie procedure is wat vreemd. Ze leveren je een Nintendo account waaraan de game digitaal is gekoppeld, je ontvangt hiervan de login gegevens. Wanneer je het account aan je switch toevoegt kan je de game installeren, en spelen vanaf je eigen account.
Ze maken dus een nieuw mail adres aan bij Yahoo, nieuw Nintendo account, koppelen deze aan elkaar, en kopen de game voor €60,- (betaald met VISA) en zetten deze op het Nintendo account die je als koper ontvangt. Vreemd zaakje..
Ik kwam ze tegen door deze facebook advertentie, en de recenties in de reacties okay leken: www.facebook.com/psngames.org/posts/1895928884000938
Reddit: Avoid psngames.org!!ThaGostino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:04:
Weet je hoe gemakkelijk het is om FB accounts aan te maken en die dan te gebruiken om recenties te plaatsen?ThaGostino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:26:
Ik kwam ze tegen door deze facebook advertentie, en de recenties in de reacties okay leken: www.facebook.com/psngames.org/posts/1895928884000938
Naast de legaliteit heeft het verkopen van accounts een nadeel: je kunt maar max. 8 accounts koppelen aan je Switch.
[ Voor 45% gewijzigd door RayNbow op 31-10-2017 11:29 ]
Gisteravond nog in bed Mario gespeeld, en dan is een hoes toch wel erg handig voor het opbergen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ook erg waar. Mocht ik issues met de game krijgen zal ik het iig vermelden. Heb ook met paypal afgerekend dus voel me wat dat betreft wel veilig.RayNbow schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:26:
[...]
Reddit: Avoid psngames.org!!
[...]
Weet je hoe gemakkelijk het is om FB accounts aan te maken en die dan te gebruiken om recenties te plaatsen?
Ik zou er persoonlijk wel een issue mee hebben dat dit waarschijnlijk gekocht is met een gestolen visa. Wat mij betreft blokkeren ze dit account zo snel mogelijk en zou er eigenlijk ook geen moeite mee hebben als ze jouw account (al dan niet tijdelijk) blokkeren. Dit houdt misdaad in stand.ThaGostino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:33:
[...]
Ook erg waar. Mocht ik issues met de game krijgen zal ik het iig vermelden. Heb ook met paypal afgerekend dus voel me wat dat betreft wel veilig.
Die hoes heb ik ook, erg mooi!Mars18 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:31:
Vandaag maar een Super Mario Switch beschermhoes + screenprotector besteld.
Gisteravond nog in bed Mario gespeeld, en dan is een hoes toch wel erg handig voor het opbergen.
Die screenpotector was helaas geen succes.
En al die moeite voor 25 euro voordeel.giantgiantus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:39:
[...]
Ik zou er persoonlijk wel een issue mee hebben dat dit waarschijnlijk gekocht is met een gestolen visa. Wat mij betreft blokkeren ze dit account zo snel mogelijk en zou er eigenlijk ook geen moeite mee hebben als ze jouw account (al dan niet tijdelijk) blokkeren. Dit houdt misdaad in stand.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Wij hebben op het werk een ClearPlex Pro printer. Deze print folie op allerlei formaten uit. Zo ook voor de Switch. Ideaal en steviger dan folie.schumi1986 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:43:
[...]
Die hoes heb ik ook, erg mooi!
Die screenpotector was helaas geen succes.
YouTube: ClearPlex® ProtectionPro Ultra Film Installation
Een tientje zelfs maar als je bij de wehkamp besteld had met code.
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!