[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.582 views

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 20:31

Sméagol

Master of Mayhem

Voor mensen die bekend zijn met de Korg applicaties op de DS systemen (of iedereen die überhaupt geïnteresseerd is in muziek maken), volgend jaar kan dit ook op de Switch:

http://www.nintendolife.c...the_switch_in_spring_2018

Make lovecraft not warcraft.

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:54
Franko P. schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:05:
[...]

Het wil helaas toch niet werken zonder creditcard...

Wat heb ik gedaan:

-Geld overgemaakt via ideal naar mijn paypal account.
-Paypal geeft aan dat het saldo nu 60 euro is.
-Ik start mn switch op, ga naar de e-shop en selecteer het spel wat ik wil kopen.
-Kies als betaaloptie Paypal.

-Krijg de melding dat ik mijn Nintendo account moet koppelen aan Paypal, en 1 knop waarop ik kan drukken zodat ik een email krijg met instructies.
-Knop gedrukt
-E-mail ontvangen met daarin de link welke me doorstuurt naar een inlogpagina voor mijn Nintendo account.
-Ingelogd en daar op koppel met Paypal gedrukt.
-Paypal inlog pagina opent, daarop ingelogd en wat zegt Paypal:

Voeg een creditcard toe om uw aankoop te voltooien....

Aangezien ik dus geen creditcard heb en van de Paypal optie gebruik wil maken vind ik dit wel een beetje erg krom. |:( |:( |:(
Kan verder ook niets invullen dan creditcard gegevens of op de link terug naar Nintendo klikken.

Iemand dit toevallig ook eens aan de hand gehad en die hier een oplossing voor heeft???
Ik heb ook geen creditcard (meer), je kan bij PayPal ook je rekening koppelen ipv creditcard. Dan stuurt PayPal telkens een automatische incasso voor de afschrijvingen, ideaal! Deze vorm werkt prima icm Nintendo eshop.

Verwijderd

Vandaag bij toeval toch maar Mario gekocht in de winkel. Wat een prachtige game is het weer geworden. Geeft me dat Mario Galaxy gevoel, heerlijk. Kan me tot op heden nog niet vinden in de Tweakers review.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Tweakers is dan ook altijd heel erg zuur met reviews.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-11 01:31
CyBeR schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:22:
Vind dat ze juist veel te vaak hoge cijfers geven aan mindere games dus de zuurheid vind ik wel meevallen.

Het is gewoon geen Mario fan (goed ding) die de review heeft geschreven en er staan veel fouten in dus dat is zonde.
Zelf ben ik ook geen Mario fan en ik vind het spel gewoon leuk. Niet geweldig, maar ook zeker niet slecht. Zou het zelf ook een 8 max geven, maar dat is meer om de motion controls die ik niet fijn vind in handheld.

Ben ook nog maar een uurtje onderweg hoor dus misschien word ik nog fan ;)

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-11 16:33
miikit schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:13:
[...]

Had ik ook veel last van.
Ga naar instellingen en daar kun je je Joy-Cons updaten. Dit heeft voor mij geholpen.

Laat even weten of het verholpen is, voor mede slachtoffers :)
Lijkt nu inderdaad goed te gaan. Blauw was ook veel sneller geupdate dan rood.

Mijn dank is groot:)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

CyBeR schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:22:
Todat er een EA/Ubisoft titel voorbij komt :')

39

Verwijderd

Fietsbel schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:15:
[...]

Of een PS exclusive, die scoren standaard ook enkele bonuspunten.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:26:
[...]

Of een PS exclusive, die scoren standaard ook enkele bonuspunten.
Terecht: Horizon is een toppertje :+ sidenote ik moet nog aan Zelda en Mario beginnen maar de kids zijn niet bij de Switch weg te krijgen

Verwijderd

Cardwizard schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:50:
[...]

Terecht: Horizon is een toppertje :+ sidenote ik moet nog aan Zelda en Mario beginnen maar de kids zijn niet bij de Switch weg te krijgen
Het is zeker een goed spel, maar naast Zelda behoorlijk verouderd qua physics.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Fietsbel schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:15:
[...]

Keihard off-topic maar wat ben ik er een paar keer hard ingestonken door reviews hier op T.net. Toen ik mijn XBO kocht hadden Far Cry 4 en AC Unity net allebei hele hoge cijfers gehaald, dus ik beide games opgepikt en bijna direct de figuurlijke prullebak ingedonderd (lees: verkocht) want wat een gedrochten zijn die games 8)7. Unity, ondanks dat het amper speelbaar is/was vanwege zware framerate problemen, kreeg een fucking 9 (om nog maar niet te spreken over dat die hele game bestaat uit mensen volgen). FC4 is ook een regelrechte herhalingsoefening in een belachelijk ongeïnspireerde wereld die op z'n beurt een keiharde copy paste is.

Er zijn nog talloze games die een erg hoog cijfer kregen waarbij ik echt 0.0% begrip heb voor de beredenering van de reviewers hier. Dat smaken verschillen is oké, maar ook games die letterlijk kapot zijn door ofwel slechte performance, ofwel gigantische bugs, ofwel een opdringerige en spelbedervende lading microtransacties of 'DLC' krijgen hier vaak gigantisch hoge cijfers, de minpunten worden gewoon verzwegen.

Het is maar een mening maar wat mij betreft mogen ze allebei worden vervangen. Ik lees de reviews tegenwoordig vaak ook gewoon niet meer; buiten dat een goed gefundeerde mening vaak ver te zoeken is ben ik ook wel redelijk klaar met de houterige en gedwongen schrijfstijl (na de geforceerde 'puns' in de titel heb ik het wel weer gehad) en pseudo-objectiviteit.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:33
Cardwizard schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:50:
[...]

Oplossing: een extra Switch kopen. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Was er geen parental control app? 😉

Verwijderd

boefje79 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:20:
Was er geen parental control app? 😉
Per kind een Switch kopen en één voor jezelf. Dat is goed voor de verkopen. (Maar niet voor je portemonnee)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11 13:10
Mario ziet er echt super mooi uit grafisch, is dit een topper op grafisch gebied of is het de standaard op de Switch?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:07:
Mario ziet er echt super mooi uit grafisch, is dit een topper op grafisch gebied of is het de standaard op de Switch?
Het is zeker een topper, maar dat zijn alle Nintendo games ;) :+

In ieder geval op de Switch zijn de Nintendo games dit jaar allemaal van 8-en en 9-ens voorzien. Waarbij Breath of the Wild mijn favoriet is (met Odyssey als nummer 2)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 08:12 ]

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Ik heb sinds zaterdag m'n Switch + Super Mario Odyssey en ben van plan om in de toekomst de volgende games te kopen:
-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire

Iemand die nog enige games kan aanraden die ik aan dit lijstje zou moeten toevoegen?

• Thomas
  • Niet online
Klaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:35:
Ik heb sinds zaterdag m'n Switch + Super Mario Odyssey en ben van plan om in de toekomst de volgende games te kopen:
-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire

Iemand die nog enige games kan aanraden die ik aan dit lijstje zou moeten toevoegen?
Mario + Rabbids is een erg leuke toevoeging!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire

Golf Story :)
En als je van RPG's houdt, mag zeker vanaf 1 december Xenoblade Chronicles 2 niet missen!

[ Voor 9% gewijzigd door Thrace Grumble op 30-10-2017 08:55 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Verwijderd

@Klaasy99 ARMS is ook een erg leuke game, zeker als je van het genre houdt :)

@Thrace Grumble 2 december ;). Zelf ga ik 'm skippen omdat dingen als character customization (wat wel in Xenoblade Chronicles X zat) ontbreekt, verder vind ik het verhaal niet echt interessant.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 09:08 ]

• Klaasy99
Thomas schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:45:
[...]

Mario + Rabbids is een erg leuke toevoeging!
Goede die was ik vergeten. Die wou ik sws ook kopen!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 15:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:06:
@Klaasy99 ARMS is ook een erg leuke game, zeker als je van het genre houdt :)

@Thrace Grumble 2 december ;). Zelf ga ik 'm skippen omdat dingen als character customization (wat wel in Xenoblade Chronicles X zat) ontbreekt, verder vind ik het verhaal niet echt interessant.
1 december: https://www.nintendo.nl/G...Chronicles-2-1233955.html ;)
Knap trouwens dat je nu al weet dat het verhaal niet interessant is :+ ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Thrace Grumble op 30-10-2017 09:10 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Verwijderd

Nintendo die een game op woensdag uitbrengt? :o Dat is nieuw.
Thrace Grumble schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:09:
Knap trouwens dat je nu al weet dat het verhaal niet interessant is :+ ;)
Gebaseerd op wat ik er van gezien heb.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 09:11 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:33
S
-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire

Sonic Mania

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire

Als je multiplayer co-op wilt spelen: Lovers in a Dangerous Spacetime _/-\o_ .

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:21
Ik heb this is the police op de pc, ook echt een aanrader

• Klaasy99
Goede! Oldskool Sonic is altijd leuk :)

• Klaasy99
schumi1986 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:54:
Ik heb this is the police op de pc, ook echt een aanrader
Ziet er interessant uit. Wat voor spel is het precies?

• schumi1986
Klaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:22:
[...]

Strategie/adventure

Staan heel wat gameplay video's op YouTube, dan heb je vrij snel een indruk wat het voor iets is

Verwijderd

Nintendo stelt de verwachting bij en verwacht nu 14 miljoen Switch consoles te verkopen in dit fiscale jaar; http://frontpage.fok.nl/n...ngen-nintendo-switch.html

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:27
Klaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:22:
[...]

This is The Police zou ik eerder op de PC gaan halen.
Nintendo Switch prijs is €29,99
Steam prijs is €7,99 (normal €15, maar is momenteel in de aanbieding)

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 19:26

Willybubba

Nut up or shut up.

-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire

Steamworld Dig 2!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:29
-Mario kart 8 Deluxe
-Splatoon 2
-Zelda BOTW
-Stardew Valley
-Gonner
-Overcooked
-La Noire

Nog niet uit, maar komt naar de Switch: Moonlighter -> https://www.kickstarter.com/projects/digitalsun/moonlighter

Verder komt Skyrim op 17 november uit, mocht je die nog niet gespeeld hebben schijnt dat ook een aanrader te zijn: https://www.nintendo.com/...r-scrolls-v-skyrim-switch

En in 2018 natuurlijk Yoshi, Kirby en misschien een Pokémon (al kan dat laatste ook 2019 zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door Gynnad op 30-10-2017 11:52 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• RayNbow
Arts in Xenoblade 2 verschillen ook per Driver. Hier zie je zowel Rex als Nia met dezelfde Raiko als Blade, maar ze hebben elk toegang tot andere Arts:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNXt5Q0VoAAOYtl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNXt57bVwAAvWPL.jpg

• outlandos
  • Laatst online: 04-11 22:36
Ik ben de enige Switch bezitter die het hele weekend SD2 heeft gespeeld. Wat een fijn spel! Eerst 100% halen voordat ik met Mario begin.

• Goner
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

RayNbow schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:41:
[...]
Is 64 GB mogelijk niet wat weinig? :p
Mmm .. aangezien je niet (makkelijk) data kan kopieren op de Switch is het waarschijnlijk zaak om een zo groot mogelijk microSD er in te proppen ?? Op de Wii U kon je eenvoudig data & saves kopieren tussen internal memory en USB devices (onderling), maar dat kan op de Switch gewoon niet ?!

• IndecentStapler
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Goner schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

Mmm .. aangezien je niet (makkelijk) data kan kopieren op de Switch is het waarschijnlijk zaak om een zo groot mogelijk microSD er in te proppen ?? Op de Wii U kon je eenvoudig data & saves kopieren tussen internal memory en USB devices (onderling), maar dat kan op de Switch gewoon niet ?!
Dat kan inderdaad helaas (nog) niet, maar je kunt natuurlijk altijd later een groter kaartje kopen en de gegevens simpelweg via je je pc overkopieren.

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-10 16:44
afgelopen vrijdag bij de MM een Switch met Super Mario Odyssey gekocht. Mario Kart en Zelda ook en 12 Switch.
Gisteren 3 maal Mario Kart gespeeld met mijn zoon en 2 keer krijg ik tijdens het racen de melding "Er is een softwarefout opgetreden" en ik ga terug naar het Home scherm. Zeer irritant.
De derde keer spelen freezde het beeld en was er niks meer met de Switch te doen. Niet aan of wat dan ook meer.
12 seconden de aan en uit knop ingedrukt leverde zojuist weer beeld op.

Heb ik een defecte Switch of kan er iets anders zijn (voordat ik voor niks terugga naar de MM)

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

IndecentStapler schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:40:
[...]

Dat kan inderdaad helaas (nog) niet, maar je kunt natuurlijk altijd later een groter kaartje kopen en de gegevens simpelweg via je je pc overkopieren.
Geen idee of dat overkopiëren kan maar het hoeft ook niet. Je saves staan niet op de SD-kaart maar op het interne flashgeheugen, en voor de meesten van ons zal games herdownloaden niet heel veel uitmaken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Willybubba
  • Laatst online: 07-11 19:26

Willybubba

Nut up or shut up.

vankleef schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:29:
afgelopen vrijdag bij de MM een Switch met Super Mario Odyssey gekocht. Mario Kart en Zelda ook en 12 Switch.
Gisteren 3 maal Mario Kart gespeeld met mijn zoon en 2 keer krijg ik tijdens het racen de melding "Er is een softwarefout opgetreden" en ik ga terug naar het Home scherm. Zeer irritant.
De derde keer spelen freezde het beeld en was er niks meer met de Switch te doen. Niet aan of wat dan ook meer.
12 seconden de aan en uit knop ingedrukt leverde zojuist weer beeld op.

Heb ik een defecte Switch of kan er iets anders zijn (voordat ik voor niks terugga naar de MM)
Ik heb persoonlijk met MK8 (maar eigenlijk met zo goed als alle Ninty first party titels) NOOIT dat soort problemen gehad. Is alles up-to-date? Firmware 4.0.1? MK8 laatste patches?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Klaasy99
Vraagje: Is een 64gb sd card voldoende voor af en toe een indie game kopen? De titels van Nintendo zoals Zelda, Splatoon, Mario kart etc. ga ik fysiek kopen.

Verwijderd

Klaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:37:
Vraagje: Is een 64gb sd card voldoende voor af en toe een indie game kopen? De titels van Nintendo zoals Zelda, Splatoon, Mario kart etc. ga ik fysiek kopen.
Indie games zijn gemiddeld 100MB-2GB, met een paar uitschieters. Ik denk dat je voor de meeste games wel goed zit. Ook voor Nintendo's eigen games (muv. Xenoblade, Zelda) hoef je je weinig zorgen te maken. Het probleem komt met de (non-indie) third party games, die kunnen wel groter zijn. (10-30GB is geen uitzondering)

@vankleef Dat klinkt niet goed, als ik jou was zou ik idd terug naar de winkel gaan. Of anders contact met Nintendo zoeken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 13:43 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:44
Klaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:37:
kijk anders eerst eens wanneer je intern geheugen vol zit.. volgens ga je een eind komen met de ingebouwde 32GB "voor af en toe een indie game kopen". Mocht het vol zitten kan je altijd nog een kaartje erbij zetten.

Strava

• Goner

Goner

What can I do you for ?

IndecentStapler schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:40:
[...]
Oh toch ? Ik dacht dat de Switch een eigen format gebruikte ... (net als de Wii U met USB devices). Da's mooi.

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:41

Thermometer

Whoop Whoop!

Heeft iemand van jullie ervaring met het opladen via een powerbank van de Switch?

Zelf heb ik een Xiaomi 16000 mAh powerbank (deze, met maximaal 3.6A/5.1V output), maar als ik die aansluit op de Switch met een USB-A-->USB-C kabel, lijkt het niks te doen.

Ligt dit aan de powerbank of de kabel? En is er nog een manier of ik dit kan fixen met m'n huidige powerbank? Heb ook geprobeerd de Switch Pro Controller ermee te verbinden met zelfde kabel, maar die lijkt hem ook niet te pakken.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Goner schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:45:
[...]

Oh toch ? Ik dacht dat de Switch een eigen format gebruikte ... (net als de Wii U met USB devices). Da's mooi.
Nee de Switch gebruikt gewoon een standaard (ex)FAT filesystem. De data zelf is encrypted maar een-op-een kopieren naar een andere SD is geen probleem.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Thermometer schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:51:
Heeft iemand van jullie ervaring met het opladen via een powerbank van de Switch?

Zelf heb ik een Xiaomi 16000 mAh powerbank (deze, met maximaal 3.6A/5.1V output), maar als ik die aansluit op de Switch met een USB-A-->USB-C kabel, lijkt het niks te doen.

Ligt dit aan de powerbank of de kabel? En is er nog een manier of ik dit kan fixen met m'n huidige powerbank? Heb ook geprobeerd de Switch Pro Controller ermee te verbinden met zelfde kabel, maar die lijkt hem ook niet te pakken.
Ik heb het zelf met de 10.000 mAh versie (zowel die 'oudere' die veel weg heeft van die jij linkte, als de nieuwe plattere) van Xiaomi getest en dat werkte gewoon goed. Getest met verschillende USB-A -> USB-C kabels :) Aangezien je een goede USB-A -> USB-C kabel kreeg bij je Pro Controller zou ik aanraden om die in ieder geval te gebruiken.

Wat je zelf kan doen om te troubleshooten:
- Laadt de powerbank een ander apparaat wel (je telefoon bijv)?
- Laadt de usb-kabel de Switch of Pro Controller wel als je een adaptertje gebruikt?

• RayNbow
Interessant...
RayNbow schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:23:
Europese (UK) website van Xenoblade 2 is up.

Video waarin Hikari (en de laatste paar seconden Roc) te zien zijn vanaf 0:25:
[video]
...Nintendo heeft video's met Hikari offline gehaald. :p

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:29

Weird dat dat niet werkt. Ik heb een Xiaomi 5000mah powerbank (zo een productreview: Xiaomi 5000mAh USB Powerbank - Grijs review door tokko1 en die doet het prima. Onlangs heb ik deze gekocht https://www.blitzwolf.com...put-and-Output-p-163.html en ook die doet het zonder problemen :)

Welke kabel gebruik je?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

BlackMage schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Ik heb het zelf met de 10.000 mAh versie (zowel die 'oudere' die veel weg heeft van die jij linkte, als de nieuwe plattere) van Xiaomi getest en dat werkte gewoon goed. Getest met verschillende USB-A -> USB-C kabels :) Aangezien je een goede USB-A -> USB-C kabel kreeg bij je Pro Controller zou ik aanraden om die in ieder geval te gebruiken.

- Laadt de usb-kabel de Switch of Pro Controller wel als je een adaptertje gebruikt?
Richh schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:18:
[...]

Weird dat dat niet werkt. Ik heb een Xiaomi 5000mah powerbank (zo een productreview: Xiaomi 5000mAh USB Powerbank - Grijs review door tokko1 en die doet het prima. Onlangs heb ik deze gekocht https://www.blitzwolf.com...put-and-Output-p-163.html en ook die doet het zonder problemen :)

Welke kabel gebruik je?
Thanks, dat geeft hoop! Heb een third-party kabeltje omdat ik de controller 2e hands had overgekocht. Zal een andere kabel of adaptertje proberen, verwacht dat het daar iets mee te maken heeft. De powerbank laadt de rest van de apparaten prima op (alleen heb geen andere USB-C type apparaten dan de Switch&Controller).

• Goner

Goner

What can I do you for ?

CyBeR schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:54:
[...]
Nee de Switch gebruikt gewoon een standaard (ex)FAT filesystem. De data zelf is encrypted maar een-op-een kopieren naar een andere SD is geen probleem.
Heeft iemand hier dit al eens geprobeerd ??
Als ik zo eens Google lijkt het helemaal niet zo simpel ...
Bijv. https://www.gamingbouleva...endo-switch-microsd-card/

• Stroper
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 31-10 11:03
De enigste reden om data te kopieren van de sd naar de andere, is als je je screenshots wil bewaren/meenemen naar de nieuw sd-kaart. Save data wordt (momenteel) nooit bewaard op je SD-kaart.

Als je gewoon alles archiveert, de sd-kaart veranderd, en de games terug download zou alles bij het oude moeten blijven, inclusief save games exclusief screenshort.

• BlackMage
Ik had een 128gb kaartje voor mn Switch gekocht, maar dat vond ik achteraf wat zonde (en had een ander doel voor die 128gb) dus vervangen voor een 32gb.

Maar ik heb niks "gearchiveerd" ofzo, gewoon kaartje wisselen en dan staan al je games al met dat wolkje om het opnieuw te downloaden.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ja, maar alles opnieuw downloaden kan best een klus zijn als je al veel updates en/of games uit de e-shop hebt. Beetje knullig geregeld.
En inderdaad, 'save data' staat hier helemaal los van, die staan alleen maar in internal memory.

[ Voor 38% gewijzigd door Goner op 30-10-2017 16:15 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Goner schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:27:
[...]

Heeft iemand hier dit al eens geprobeerd ??
Als ik zo eens Google lijkt het helemaal niet zo simpel ...
Bijv. https://www.gamingbouleva...endo-switch-microsd-card/
Jeetje wat een onzinverhaal dat. Wat die gast doet is in essentie alle games van z'n kaart knikkeren en ze dan opnieuw downloaden. Nergens voor nodig (vooral stap 1). Je kunt gewoon de hele Nintendo directory van kaart 1 naar kaart 2 kopieren met een computer.

Voorwaarde is natuurlijk wel dat je genoeg vrije ruimte hebt op die computer, of direct van kaart naar kaart kunt kopieren.

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 30-10-2017 16:22 ]

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:41

let wel, die powerbank doet geen 3,6A per poort (2.1A per poort 3.6A gezamelijk over de twee poorten).
Bij zelda spelen loopt hij bij mij leeg(wel een stuk langzamer, maar hij word niet bij geladen).
De switch heeft geloof ik volgas 2.6A nodig om bij te kunnen laden. Heb het ook geprobeert met de dunne 10.000Mah(2.4ah/5.1v) en die laadt heel langzaam(1%in het half uur) bij. Maja dat rekt de boel iig een beetje.

Verwijderd

Rocket League komt op 14 november uit. http://www.nintendolife.c...o_switch_on_14th_november

Waarom moeten al die games op 14 november uitkomen? :+

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:44
Ook geen gekke prijs voor waarschijnlijk E20,- Denk dat ik Rocket League dan wel nogmaals koop, omdat het op de switch makkelijker samen spelen is :9

• Thomas
  • Niet online
Pfff, ik wil ook nog Doom :'). Rocket League koop ik ook zeker.

• BlackMage
Als Nintendo online gamen gratis bleef houden dan had ik Rocket League vast nog wel een keer gekocht (de 3e :X)

Maar ik wil geen online-only (ik negeer even die 0,0000000001% kans dat ik via local play met twee volle teams kan spelen) games als ik nog eens moet betalen om ze te kunnen gebruiken.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:20
Rocket league heb ik op de pc, maar verwacht dat ik die ook wel voor de switch ga kopen. We gaan het zien.

Verwijderd

Kent iemand een lijst met opkomende games voor de Switch?

Ik ga iig Chess Ultra, Skyrim en héél misschien Sonic Forces halen.

• mfmeijer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06-2021
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:44:
Kent iemand een lijst met opkomende games voor de Switch?

Ik ga iig Chess Ultra, Skyrim en héél misschien Sonic Forces halen.
Als je even google gebruikt en dan naar de gamelist op wikipedia klikt zie je daar alle al uitgebrachte games met releasedatums en ook games waar al iets van bekend is dat ze er gaan komen maar waar nog geen titel voor is. Ik zou je graag de link geven maar op mijn werk worden veel sites geblokkeerd zodra bepaalde woorden in de titel staan :(

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:29
@sanderev66 voor het najaar is dit geen complete lijst, maar wel een prima lijst http://www.insidegamer.nl...r-wat-nou-te-weinig-games

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• schumi1986
De 3e keer dat ik skyrim ga kopen En weet je wat?

Dat doe ik met een lach!

Nooit durven dromen dat skyrim ooit op een handheld zou verschijnen.

Volgend jaar the witcher 3? :)

• Kaasje123
  • Laatst online: 06-11 22:39
Heeft iemand of gaat iemand nog monopoly voor de switch kopen? Lijkt me een leuke "party" game maar weet niet of het zijn geld waard is. Ik kan geen enkele reviews vinden op internet meestal baart me dat zorgen. :/

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:27
Kaasje123 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:51:
Heeft iemand of gaat iemand nog monopoly voor de switch kopen? Lijkt me een leuke "party" game maar weet niet of het zijn geld waard is. Ik kan geen enkele reviews vinden op internet meestal baart me dat zorgen. :/
Het is Monopoly, dus daar loop ik sowieso met een boog omheen.
Als bordspel is het al geen goede game, een digitale versie gaat daar weinig verschil in maken.

Mocht je echt graag het spel spelen, waarom dan niet gewoon een fysieke (pocket) versie halen?
Of nog beter: loop een bordspellenwinkel in en vraag naar een partygame, er zijn momenteel ontzettend veel goede games verkrijgbaar en ik durf er gif op in te nemen dat ze Monopoly niet gaan noemen ;)

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zelfde hier. Ook geen idee of het wat is. Eerst maar eens Mario Rabbids en Mario Kart dan.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

BlackMage schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Richh schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:18:
[...]

Welke kabel gebruik je?
Oke top, heb zojuist een originele kabel geprobeerd van de Pro controller van een collega, daar werkt het opladen wel mee :D . Hoef dan dus geen nieuwe powerbank maar een kabeltje te halen, scheelt weer :9

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:11
Reggie heeft waarschijnlijk z'n mond voorbij gepraat. Mogelijk een nieuwe Donkey Kong voor de Switch.

http://www.insidegamer.nl...e-donkey-kong-voor-switch

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:30

Dhrax

Prog Lord

Zerora schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:18:
Reggie heeft waarschijnlijk z'n mond voorbij gepraat. Mogelijk een nieuwe Donkey Kong voor de Switch.

http://www.insidegamer.nl...e-donkey-kong-voor-switch
Zou een zeer welkome aanvulling zijn, DK stelt nooit teleur ;)

• Thomas
  • Niet online
Flapperbol schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:58:
[...]

Het is Monopoly, dus daar loop ik sowieso met een boog omheen.
Als bordspel is het al geen goede game, een digitale versie gaat daar weinig verschil in maken.

Mocht je echt graag het spel spelen, waarom dan niet gewoon een fysieke (pocket) versie halen?
Of nog beter: loop een bordspellenwinkel in en vraag naar een partygame, er zijn momenteel ontzettend veel goede games verkrijgbaar en ik durf er gif op in te nemen dat ze Monopoly niet gaan noemen ;)
Eens, ik koop geen console om bordspellen mee te spelen. Sowieso zou ik nooit een game kopen voor de 'party' factor, is natuurlijk mooi meegenomen zoals in Mario Kart, maar ik heb niet altijd 4 mensen om mee te gamen.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:11
Je kan toch gewoon bij de reviews van monopoly op de andere consoles kijken? Weet je wat je kan verwachten. Ik vond het in elk geval niks aan op de ps4.

• RayNbow
Soraya Saga (echtgenote van Takahashi) heeft ook een Blade ontworpen voor Xenoblade 2 (Yuuou):
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNcb4-GUMAESBBW.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/soSYlYo.gif

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-11 20:42
Iemand ervaring met aankoop in het buitenland ? De bundel met SMO is in Frankrijk €40 goedkoper dan hier in België. Vraag me enkel af of dat geen problemen gaat opleveren inzake taal van het spel of registreren van accounts e.d.
Ik zou denken van niet, maar misschien kan iemand bevestigen.

• Cardwizard
Kan iemand iets ophelderen? ik volg wat nieuwskanalen op de Switch maar krijg nieuws van bv Nintendo in allerlei talen, Nederlands, Engels, Japans... etc etc

Is dat normaal ?

Verwijderd

Cardwizard schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:16:
Kan iemand iets ophelderen? ik volg wat nieuwskanalen op de Switch maar krijg nieuws van bv Nintendo in allerlei talen, Nederlands, Engels, Japans... etc etc

Is dat normaal ?
Als je Nederlandse, Engelse, Japanse Nintendo accounts op je Switch hebt wel ;)
Twixie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:12:
Iemand ervaring met aankoop in het buitenland ? De bundel met SMO is in Frankrijk €40 goedkoper dan hier in België. Vraag me enkel af of dat geen problemen gaat opleveren inzake taal van het spel of registreren van accounts e.d.
Op de Switch is tot nu toe niet één game die echt taal-exclusief was. Enkel Splatoon 2 heeft zijn events per regio op een cartridge. Voor EU spellen is het altijd zo dat alle EU versies alle EU talen hebben.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2017 10:21 ]

Verwijderd

Waarschijnlijk op de doosjes Franse taal, verder gaat het prima. Op de Switch kun je zelf een taal kiezen en de eShop gaat af op de regio van je account voor taalinstellingen (wat overigens super kut is, maar dat terzijde) volgens mij kopen mensen hier aan de lopende band software uit buitenlandse stores.

• Cardwizard
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:20:
[...]

Als je Nederlandse, Engelse, Japanse Nintendo accounts op je Switch hebt wel ;)
Die Japanse account had ik al gewijzigd naar een andere regio, uitgelogd en opnieuw opgestart, nieuws verwijderd en opnieuw gevolgd.... blijft hetzelfde

Zie ik nog iets over het hoofd?

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Geen directe ervaring met een buitenlandse Switch aankoop, maar wel met games uit Japan op cartridge en deze werken gewoon prima op mijn Nederlandse Switch. Enige wat je in de gaten moet houden is of de Mario game included ook wel alle talen ondersteund en geen Frans-specifieke versie is.

Je Nintendo account is wel 'regio gebonden' (digitale aankopen), maar je kan in principe een account aanmaken per regio als je daar zin in hebt :P

[ Voor 9% gewijzigd door blmp op 31-10-2017 10:24 ]

Patient gamer

Verwijderd

Cardwizard schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:22:
[...]

Die Japanse account had ik al gewijzigd naar een andere regio, uitgelogd en opnieuw opgestart, nieuws verwijderd en opnieuw gevolgd.... blijft hetzelfde

Zie ik nog iets over het hoofd?
Je moet het account zelf verwijderen van de Switch. Dan via internet op de juiste regio zetten en opnieuw toevoegen.

• Cardwizard
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:23:
[...]

Je moet het account zelf verwijderen van de Switch. Dan via internet op de juiste regio zetten en opnieuw toevoegen.
Helpt ook niet :X vooral het Mario en Zelda kanaal blijven Japans nieuws geven

edit, wat ik begrijp is dat allemaal oud nieuws en zullen nieuwe artikelen wel in een andere taal komen

[ Voor 24% gewijzigd door Cardwizard op 31-10-2017 10:49 ]

• Flip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-07 16:41

Flip

^^

Ik heb de SMO bundle in Duitsland (Berlijn) gekocht waar ze ruim op voorraad waren en met de installatie kan je netjes aangeven welke taal en regio je wilt.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-11 09:34

Denko

|{ing Øf ßlitz

Cardwizard schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Helpt ook niet :X vooral het Mario en Zelda kanaal blijven Japans nieuws geven
Je moet echt de hele switch opnieuw instellen om ervanaf te komen zover ik begreep

PSN & XBL: Denkoyugo

• mfmeijer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06-2021
Dat is hem! Staat eigenlijk alles op en ook bijna altijd up to date naar mijn weten

• FLOiAM
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-10 17:53
Bij psngames (dochter/partner van G2A) heb ik bij Mario odyssey digitaal aangeschaft voor €35,-. De installatie procedure is wat vreemd. Ze leveren je een Nintendo account waaraan de game digitaal is gekoppeld, je ontvangt hiervan de login gegevens. Wanneer je het account aan je switch toevoegt kan je de game installeren, en spelen vanaf je eigen account.
Met de inlog gegevens kan je ook op het gekoppelde Yahoo mail account inloggen, waar de aanschaf van de game zichtbaar is, met waarde van €60,-.

Is dit wel zuivere koffie, of een manier om creditcard fraude (oid) te witwassen?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ThaGostino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:04:
Bij psngames (dochter/partner van G2A) heb ik bij Mario odyssey digitaal aangeschaft voor €35,-. De installatie procedure is wat vreemd. Ze leveren je een Nintendo account waaraan de game digitaal is gekoppeld, je ontvangt hiervan de login gegevens. Wanneer je het account aan je switch toevoegt kan je de game installeren, en spelen vanaf je eigen account.
Met de inlog gegevens kan je ook op het gekoppelde Yahoo mail account inloggen, waar de aanschaf van de game zichtbaar is, met waarde van €60,-.

Is dit wel zuivere koffie, of een manier om creditcard fraude (oid) te witwassen?
Als Nintendo erachter komt en het account blokkeert kun je dus nooit meer de game downloaden. Gaat dus goed zolang je het spel op je Switch laat staan, maar het lijkt me inderdaad nogal dubieus...

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:57

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

De vraag is of je de enige bent met dit account, wanneer ze meer mensen hetzelfde account geven is het natuurlijk cashen.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Je kunt toch maar op 1 Switch tegelijk spelen?

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 13:48

Alcmaria

Syntax Error in 10

Dit is uiteraard foute boel.. ik zou hier heel voorzichtig mee zijn.

• FLOiAM
Ze geven zelf aan een account maar één maal te verkopen. In reviews was ook zichtbaar dat mensen moesten langer moesten wachten op hun gegevens. Ik heb de wachtwoorden, gelinkte tel nr ed.. wel direct aangepast.

Ze maken dus een nieuw mail adres aan bij Yahoo, nieuw Nintendo account, koppelen deze aan elkaar, en kopen de game voor €60,- (betaald met VISA) en zetten deze op het Nintendo account die je als koper ontvangt. Vreemd zaakje..

Ik kwam ze tegen door deze facebook advertentie, en de recenties in de reacties okay leken: www.facebook.com/psngames.org/posts/1895928884000938

• RayNbow
Reddit: Avoid psngames.org!!
ThaGostino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:26:
Ik kwam ze tegen door deze facebook advertentie, en de recenties in de reacties okay leken: www.facebook.com/psngames.org/posts/1895928884000938
Weet je hoe gemakkelijk het is om FB accounts aan te maken en die dan te gebruiken om recenties te plaatsen? :p

Naast de legaliteit heeft het verkopen van accounts een nadeel: je kunt maar max. 8 accounts koppelen aan je Switch.

[ Voor 45% gewijzigd door RayNbow op 31-10-2017 11:29 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11 13:10
Vandaag maar een Super Mario Switch beschermhoes + screenprotector besteld.
Gisteravond nog in bed Mario gespeeld, en dan is een hoes toch wel erg handig voor het opbergen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• FLOiAM
RayNbow schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:26:
[...]

Reddit: Avoid psngames.org!!

[...]

Weet je hoe gemakkelijk het is om FB accounts aan te maken en die dan te gebruiken om recenties te plaatsen? :p
Ook erg waar. Mocht ik issues met de game krijgen zal ik het iig vermelden. Heb ook met paypal afgerekend dus voel me wat dat betreft wel veilig.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:25
ThaGostino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

Ook erg waar. Mocht ik issues met de game krijgen zal ik het iig vermelden. Heb ook met paypal afgerekend dus voel me wat dat betreft wel veilig.
Ik zou er persoonlijk wel een issue mee hebben dat dit waarschijnlijk gekocht is met een gestolen visa. Wat mij betreft blokkeren ze dit account zo snel mogelijk en zou er eigenlijk ook geen moeite mee hebben als ze jouw account (al dan niet tijdelijk) blokkeren. Dit houdt misdaad in stand.

• schumi1986
Mars18 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:31:
Vandaag maar een Super Mario Switch beschermhoes + screenprotector besteld.
Gisteravond nog in bed Mario gespeeld, en dan is een hoes toch wel erg handig voor het opbergen.
Die hoes heb ik ook, erg mooi!

Die screenpotector was helaas geen succes. :p

• THE_BASE
  • Niet online
giantgiantus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:39:
[...]

Ik zou er persoonlijk wel een issue mee hebben dat dit waarschijnlijk gekocht is met een gestolen visa. Wat mij betreft blokkeren ze dit account zo snel mogelijk en zou er eigenlijk ook geen moeite mee hebben als ze jouw account (al dan niet tijdelijk) blokkeren. Dit houdt misdaad in stand.
En al die moeite voor 25 euro voordeel. 8)7

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• THE_BASE
  • Niet online
schumi1986 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:43:
[...]
Die hoes heb ik ook, erg mooi!

Die screenpotector was helaas geen succes. :p
Wij hebben op het werk een ClearPlex Pro printer. Deze print folie op allerlei formaten uit. Zo ook voor de Switch. Ideaal en steviger dan folie.

YouTube: ClearPlex® ProtectionPro Ultra Film Installation

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

THE_BASE schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

En al die moeite voor 25 euro voordeel. 8)7
Een tientje zelfs maar als je bij de wehkamp besteld had met code.

Pagina: 1 ... 108 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!