[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.580 views

• FLOiAM
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-10 17:53
Rustáááhg, Ik heb niet doelbewust de game aanschaft met het idee iets crimineel te ondersteunen. Is het je niet ten gedachte gekomen dat als ik het wel tof vond ik het hier niet posten zou?
Voor het moreel; ik vind het ook erg jammer dat er op deze wijze gehandeld word en mogelijk gedupeerden zijn (gelukkig wel verzekerd). Ik zal ook niet opnieuw iets aanschaffen op deze wijze.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:39
ThaGostino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:49:
Rustáááhg, Ik heb niet doelbewust de game aanschaft met het idee iets crimineel te ondersteunen. Is het je niet ten gedachte gekomen dat als ik het wel tof vond ik het hier niet posten zou?
Voor het moreel; ik vind het ook erg jammer dat er op deze wijze gehandeld word en mogelijk gedupeerden zijn (gelukkig wel verzekerd). Ik zal ook niet opnieuw iets aanschaffen op deze wijze.
Kan je niet een refund aanvragen? Overigens zou je redenatie bij de rechter geen stand houden. Als de prijs van iets onrealistisch is kan je je niet verschuilen achter: “ik wist het niet”. Zelfde als je een fiets koopt van junk voor 25€.

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 13:48

Alcmaria

Syntax Error in 10

ThaGostino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:49:
Ik begrijp je hoor.. ik had wellicht, voor een digtale aanschaf, ook kunnen denken, dat is een mooie prijs. De goedkoopste fysieke versie die ik had gevonden was 45 euro. Dus als je een digitale download kon hebben voor 35 had ik ook niet direct gedacht dat dat foute boel zou kunnen zijn.

Het enige wat ik je zou willen adviseren is misschien toch proactief de koop ongedaan te maken via PayPal en/of de origenele verkoper.. omdat ik niet kan inschatten wat voor repercussie dit kan hebben over jouw bezit van het spel en wellicht over je gehele account als iemand echt moeilijk wil doen.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:21
Alcmaria schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:54:
[...]

Ik begrijp je hoor.. ik had wellicht, voor een digtale aanschaf, ook kunnen denken, dat is een mooie prijs. De goedkoopste fysieke versie die ik had gevonden was 45 euro. Dus als je een digitale download kon hebben voor 35 had ik ook niet direct gedacht dat dat foute boel zou kunnen zijn.

Het enige wat ik je zou willen adviseren is misschien toch proactief de koop ongedaan te maken via PayPal en/of de origenele verkoper.. omdat ik niet kan inschatten wat voor repercussie dit kan hebben over jouw bezit van het spel en wellicht over je gehele account als iemand echt moeilijk wil doen.
Ik vraag mij af tot in hoeverre je hier nog een refund voor kan vragen, hetzij bij de verkoper of Paypal. In principe is geleverd wat er is aangekocht. Dat het niet op de manier is gegaan als hoe je het verwacht is voor Paypal geen reden om de koop ongedaan te maken.

Ik zou in dat geval even rustig afwachten, je kunt immers maar één keer een geschil aanmaken voor een aankoop, als je dat nu al gaat verspillen terwijl er niets aan de hand is kun je het niet meer proberen op het moment dat het account wél wordt geblokkeerd.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

ThaGostino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:04:
Bij psngames (dochter/partner van G2A) heb ik bij Mario odyssey digitaal aangeschaft voor €35,-. De installatie procedure is wat vreemd. Ze leveren je een Nintendo account waaraan de game digitaal is gekoppeld, je ontvangt hiervan de login gegevens. Wanneer je het account aan je switch toevoegt kan je de game installeren, en spelen vanaf je eigen account.
Met de inlog gegevens kan je ook op het gekoppelde Yahoo mail account inloggen, waar de aanschaf van de game zichtbaar is, met waarde van €60,-.

Is dit wel zuivere koffie, of een manier om creditcard fraude (oid) te witwassen?
Is dit serieus? Je krijgt een shady account ipv een downloadcode, en je vraagt je af of dit in orde is? Nee natuurlijk niet. G2A zelf zijn ook een stel smerige dieven bij elkaar, dus waarom zou een partner/dochter een haar beter zijn?

Waar in deze logica kan er winst gemaakt worden op een aanschaf van 60 euro, wanneer ze deze voor de helft doorverkopen? Gejat account, sowieso. Banhamer op beide Switch accounts in 3... 2... 1...
Ik begrijp je hoor.. ik had wellicht, voor een digtale aanschaf, ook kunnen denken, dat is een mooie prijs.
Wanneer je een random Yahoo-account krijgt met bewijs dat het een doorverkoop is van een game die 60 euro heeft gekost, dan kun je niet zó naïef zijn. Toch? Die hele partij ziet er shady uit, de kwaliteit van de website is belabberd, en alles ziet eruit alsof het in paint is gemaakt. 100% dievenbende.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2017 12:09 ]

• SacreBleu
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:06:
[...]

Is dit serieus? Je krijgt een shady account ipv een downloadcode, en je vraagt je af of dit in orde is? Nee natuurlijk niet. G2A zelf zijn ook een stel smerige dieven bij elkaar, dus waarom zou een partner/dochter een haar beter zijn?

Waar in deze logica kan er winst gemaakt worden op een aanschaf van 60 euro, wanneer ze deze voor de helft doorverkopen? Gejat account, sowieso. Banhamer op beide Switch accounts in 3... 2... 1...

[...]

Wanneer je een random Yahoo-account krijgt met bewijs dat het een doorverkoop is van een game die 60 euro heeft gekost, dan kun je niet zó naïef zijn. Toch? Die hele partij ziet er shady uit, de kwaliteit van de website is belabberd, en alles ziet eruit alsof het in paint is gemaakt. 100% dievenbende.
Het is écht niet nodig om direct zo vurig te reageren, we hebben allemaal wel eens een naief moment gehad. Het voegt geen waarde toe.

Is het misschien mogelijk om het account aan meerdere Switches toe te voegen? In dat geval is er een kans dat ditzelfde account aan meerdere mensen wordt verkocht. Als dat er drie zijn - bijvoorbeeld - dan heb al er al wat aan verdiend.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• giantgiantus
SacreBleu schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Het is écht niet nodig om direct zo vurig te reageren, we hebben allemaal wel eens een naief moment gehad. Het voegt geen waarde toe.

Is het misschien mogelijk om het account aan meerdere Switches toe te voegen? In dat geval is er een kans dat ditzelfde account aan meerdere mensen wordt verkocht. Als dat er drie zijn - bijvoorbeeld - dan heb al er al wat aan verdiend.
Opzich vind ik het wel geoorloofd om hier scherp op te reageren. Dit soort zaken voedt criminaliteit en dat zou je niet moeten willen.

On topic: sinds ik mijn pro controller heb speel ik niet meer op de handheld. Bedacht me opeens: nintendo zou naast de huidige switch een alleen console versie uit moeten brengen. Zou denk ik makkelijk kunnen voor 150€ oid. Kunnen klanten kiezen en kunnen ze nog meer software verschepen (waar ze het meest aan verdienen).

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
THE_BASE schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:45:
[...]

Wij hebben op het werk een ClearPlex Pro printer. Deze print folie op allerlei formaten uit. Zo ook voor de Switch. Ideaal en steviger dan folie.

YouTube: ClearPlex® ProtectionPro Ultra Film Installation
Dat ziet er goed uit zeg!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:40

Pykow

Angelo OTR

giantgiantus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:15:
[...]
On topic: sinds ik mijn pro controller heb speel ik niet meer op de handheld. Bedacht me opeens: nintendo zou naast de huidige switch een alleen console versie uit moeten brengen. Zou denk ik makkelijk kunnen voor 150€ oid. Kunnen klanten kiezen en kunnen ze nog meer software verschepen (waar ze het meest aan verdienen).
Nintendo blijft een gevalletje apart in de game-industire om het zo maar even te zeggen.
Aan de ene kant willen zich kunnen meten aan de mainstream consoles (Xbox , Playstation), maar aan de andere kant moet het echt een Nintendo product blijven.

Stel dat Nintendo een console op de markt hadden gebracht met alleen een controller.
En ze hadden de huidige hardware gebruikt, dan verliezen ze het gewoon dik van de andere consoles.
Nu hebben ze een console met meerdere mogelijkheden en nemen we het maar een beetje voor lief dat de hardware niet best is ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 13:48

Alcmaria

Syntax Error in 10

giantgiantus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:15:
[...]

Opzich vind ik het wel geoorloofd om hier scherp op te reageren. Dit soort zaken voedt criminaliteit en dat zou je niet moeten willen.

Nou nou, het is niet dat hij het spel heeft gekocht voor 10 euro ofzo.. nogmaals.. bij Wehkamp was de fysieke versie 45 euro.. dan vind ik het niet ongeloofwaardig dat een digitale download 35 euro kan kosten. Het is misschien een tikkie naief om te vragen of het zuivere koffie is, als het overduidelijk illegaal is als je een nintendo account toegestuurd krijgt ipv een download key.

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Pykow schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:32:
[...]

Nintendo blijft een gevalletje apart in de game-industire om het zo maar even te zeggen.
Aan de ene kant willen zich kunnen meten aan de mainstream consoles (Xbox , Playstation), maar aan de andere kant moet het echt een Nintendo product blijven.
Ik betwijfel of Nintendo zich wil kunnen meten aan Xbox en Playstation. Bij de Wii zijn ze volgens mij uit de "wie maakt de krachtigste console" race gestapt wat Xbox en Playstation nu aan het uitvechten zijn. Nintendo daarentegen probeert elke keer iets unieks/raars neer te zetten wat soms succesvol is zoals bij de Wii en de Switch, maar ook kan falen zoals bij de Wii U. (Dat is in ieder geval hoe ik het zie :) )

Desalniettemin apprecieer ik het dat Nintendo toch elke keer weer iets nieuws probeert aangezien ik het bij de Switch ideaal vindt dat ik 'm zowel als portable console kan gebruiken in m'n bed of in de trein, maar 'm ook op de TV kan aansluiten. Daarnaast geeft ik de voorkeur aan Nintendo games, dus dan is een Nintendo console sowieso een pluspuntje aangezien je hun games niet op een Xbox of Playstation kunt spelen :P

• FLOiAM
Laat aub wel duidelijk zijn dat de gegevens waar je je mening op baseert, gegevens zijn die pas beschikbaar komen ná de aanschaf. De informatie voor aanschaf beperkt zich tot:
- We will deliver the game in form of an account with prepurchased game (NOT a code).
- You will put it on your console and download the game from it, then switch back to your own profile to play it. -
- The game will be no different from those you purchased directly in Nintendo eShop.
- Our accounts are not shared, you will be the only user on it and you will be able to change login and password on the account to ensure it.
- In most of the cases delivery is instant after the payment.
Ik ben alleen wat verder gaan graven met de gegevens die vervolgens gestuurd zijn en heb mijn bevindingen daarvan hier gepost om het scenario tegen het licht aan te houden. Nu word ik neergezet als bad guy en dat vind ik erg kortzichtig.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

ThaGostino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:42:
[...]

Laat aub wel duidelijk zijn dat de gegevens waar je je mening op baseert, gegevens zijn die pas beschikbaar komen ná de aanschaf. De informatie voor aanschaf beperkt zich tot:
8)7

D'r staat letterlijk in wat er gebeurt (account, geen code), en dan kun je toch zelf wel bedenken dat dat niet de bedoeling is? Nog los van of ze een criminele onderneming zijn, dat je een account met een spel krijgt is toch niet de normale manier van werken?

[ Voor 13% gewijzigd door CyBeR op 31-10-2017 12:51 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• FLOiAM
CyBeR schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:50:
[...]
D'r staat letterlijk in wat er gebeurt (account, geen code), en dan kun je toch zelf wel bedenken dat dat niet de bedoeling is?
Nee dus :z

[ Voor 22% gewijzigd door FLOiAM op 31-10-2017 12:53 ]

Verwijderd

Je zegt net van wel. Je geeft net zelf aan dat je dit voor de aankoop krijgt te zien:
- We will deliver the game in form of an account with prepurchased game (NOT a code).
- You will put it on your console and download the game from it, then switch back to your own profile to play it. -
- The game will be no different from those you purchased directly in Nintendo eShop.
- Our accounts are not shared, you will be the only user on it and you will be able to change login and password on the account to ensure it.
- In most of the cases delivery is instant after the payment.
3 giant red flags in de highlight.
SacreBleu schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Het moet voor iedereen involved even duidelijk zijn dat deze "verkoper" een dief is en dat je waarschijnlijk op een bepaald moment fucked gaat zijn. G2A en co. zijn bedrijven die draaien op creditcard fraude. Zoals deze thread nog 100 anderen, als je googled op "g2a revoked": https://www.reddit.com/r/...r_cd_key_will_be_revoked/

Er zijn publishers geweest die hele ranges aan keys hebben teruggetrokken, waardoor de kopers met niets overblijven. Dit soort partijen zijn een gevaar voor de game-industrie (nog erger dan piracy) en voeden zich met ongeluk van anderen. Wanneer je zo'n game "koopt" werk je actief mee aan fraude. Jammerlijk wordt er weinig aan gedaan, omdat het allemaal lekker obscuur is.

Een simpele search wijst zich vanzelf. En nogal wiedes dat een Facebook-account van die site alleen maar goede reviews heeft (wij van WC-eend...). De beheerders kunnen alle reviews die ze niet mogen gewoon weggooien.

• SacreBleu
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:12:
[...]

Je zegt net van wel. Je geeft net zelf aan dat je dit voor de aankoop krijgt te zien:
Dat er een account wordt geleverd is niet meteen een red flag, zeker niet meteen voor iemand die iets minder thuis is in het kopen van games op websites die voordeliger zijn. Het alarm ging pas af nadat hij had ingelogd op de e-mail en zag dat het spel voor €60 is aangeschaft.
Het moet voor iedereen involved even duidelijk zijn dat deze "verkoper" een dief is en dat je waarschijnlijk op een bepaald moment fucked gaat zijn. G2A en co. zijn bedrijven die draaien op creditcard fraude. Zoals deze thread nog 100 anderen, als je googled op "g2a revoked": https://www.reddit.com/r/...r_cd_key_will_be_revoked/

Er zijn publishers geweest die hele ranges aan keys hebben teruggetrokken, waardoor de kopers met niets overblijven. Dit soort partijen zijn een gevaar voor de game-industrie (nog erger dan piracy) en voeden zich met ongeluk van anderen. Wanneer je zo'n game "koopt" werk je actief mee aan fraude. Jammerlijk wordt er weinig aan gedaan, omdat het allemaal lekker obscuur is.

Een simpele search wijst zich vanzelf. En nogal wiedes dat een Facebook-account van die site alleen maar goede reviews heeft (wij van WC-eend...). De beheerders kunnen alle reviews die ze niet mogen gewoon weggooien.
Ik heb 40+ games van G2Play of andere verkopers via Kinguin in mijn account staan en één daarvan is ooit in het nieuws gekomen dat het zou gaan om CC fraude, dat was Sniper Elite 3. Dat is dan 1 op de 40. Bovendien kreeg ik netjes mijn geld terug.

Daarnaast, er is echt een verschil tussen iemand iets uitleggen of op een forum de grond in willen boren
"want je had dit toch écht kunnen zien, etc" je zult je toch moeten realiseren dat niet iedereen even 'slim' of geïnformeerd is als jij dat bent. Ook gaat niet iedereen elk topic nauwkeurig nalezen om te kijken of ze iets aan 'dirt' kunnen vinden. Als het zo gaat dan kun je Bol.com ook afstempelen als in incompetent bedrijf als je naar de Facebook reviews kijkt.

Het gaat er mij om dat we hier best normaal kunnen reageren op iemand die een fout heeft gemaakt. Wat heeft het voor zin om passief-agressief te reageren? Niemand wordt er beter van, en achteraf iemand maar aanwijzen "hier heb je het fout, hier had je het kunnen zien, dit had moeten opvallen" heeft weinig zin als er al andere voor je zijn geweest die hetzelfde hebben gedaan. Lijkt mij meer dat je je frustratie kwijt moet omdat jij dit wel had kunnen zien.

• giantgiantus
Nogmaals, het gaat om een criminele activiteit. Dan wordt er aangegeven dat iemand dat niet wist. Ten eerste vind ik dat kortzichtig als je de informatie leest die de koper hier heeft geplaatst. Ten tweede werkt het ook in het rechtssysteem niet zo. Als een boertje uit Groningen een fiets in Adam koopt voor 25€ van een junk (en hij in de veronderstelling was dat dit legaal was) zal hij toch bestraft gaan worden omdat het hier duidelijk om fraude gaat.

Er wordt hier gesuggereerd dat je de game gewoon kan blijven spelen todat die gebanned wordt. Dat vind ik moreel verwerpelijk. Ik zou iig het account van m’n switch gooien en proberen het geld terug te krijgen. Als dat niet lukt gewoon verlies nemen.

• SacreBleu
giantgiantus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:30:
Nogmaals, het gaat om een criminele activiteit. Dan wordt er aangegeven dat iemand dat niet wist. Ten eerste vind ik dat kortzichtig als je de informatie leest die de koper hoer heeft geplaatst. Ten tweede werkt het ook in het rechtssysteem niet zo. Als een boertje uit Groningen een fiets in Adam koopt voor 25€ van een junk (en hij in de veronderstelling was dat dit legaal was) zal hij toch bestraft gaan worden omdat het hier duidelijk om fraude gaat.
Die vergelijking gaat niet helemaal op. De prijs is niet 'te goed om waar te zijn'. Als die fiets die je koopt een electronische fiets van €500 is, dan zal de rechter inderdaad aangeven: "Dit had je moeten weten".
Maar als het een aftrap Gazelle is die bijna uitelkaar valt, dan zal de rechter niet zeggen: "Ja, dit had je moeten weten".
Er wordt hier gesuggereerd dat je de game gewoon kan blijven spelen todat die gebanned wordt. Dat vind ik moreel verwerpelijk. Ik zou iig het account van m’n switch gooien en proberen het geld terug te krijgen. Als dat niet lukt gewoon verlies nemen.
Zo werkt het toch met elke aankoop? Ook al is het legaal, wordt je gebanned kun je het spel niet meer spelen. Natuurlijk zijn er alarmbellen, daarom vraagt hij het toch ook op een normale manier? Waarom neemt dan niemand de moeite om ook normaal te reageren? Dit is niet even vertellen dat het toch niet helemaal goed is, maar iemand lekker even afzeiken op een forum. De volgende keer zal een gebruiker wel twee keer denken om iets te vragen.

Anyways, ik verwacht dat er straks een mod ons gaat vertellen dat het nu wel genoeg is met het discussiëren van de aankoop. Ik vraag niemand om het 'goed te keuren' maar ik snap niet waarom hier ineens zoveel mensen hun 'pitchforks' moeten grijpen.

• IndecentStapler
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
giantgiantus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:30:
Nogmaals, het gaat om een criminele activiteit. Dan wordt er aangegeven dat iemand dat niet wist. Ten eerste vind ik dat kortzichtig als je de informatie leest die de koper hier heeft geplaatst. Ten tweede werkt het ook in het rechtssysteem niet zo. Als een boertje uit Groningen een fiets in Adam koopt voor 25€ van een junk (en hij in de veronderstelling was dat dit legaal was) zal hij toch bestraft gaan worden omdat het hier duidelijk om fraude gaat.
Zo simpel ligt het niet. Hierbij gaat het om de vraag of je wist of had kunnen weten dat het om gestolen goederen ging. Dat is in dit geval nog maar de vraag. Ik vind de prijs, zeker als je het vergelijkt met trucs via buitenlandse Nintendo eshops, niet verdacht laag.

edit: wat hierboven staat dus

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:45
SacreBleu schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:20:
[...]

Dat er een account wordt geleverd is niet meteen een red flag, zeker niet meteen voor iemand die iets minder thuis is in het kopen van games op websites die voordeliger zijn. Het alarm ging pas af nadat hij had ingelogd op de e-mail en zag dat het spel voor €60 is aangeschaft.

[...]
hmmm, daar ben ik het niet mee eens.. over de verkoop prijs valt nog te discussiëren, maar een partij die het accounts levert voor een game download... daar zou ik toch echt niet aan beginnen.

Echter, ik kan me wel voorstellen als je geen ervaring hebt met digitale content, dat dit er acceptabel uit ziet.. maar als je hier op tweakers komt dan ga ik er ook vanuit dan je niet zomaar in een phishing mailtje trapt bv in tegenstelling tot mijn oma.

Strava

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:40

Pykow

Angelo OTR

Klaasy99 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:41:
[...]

Ik betwijfel of Nintendo zich wil kunnen meten aan Xbox en Playstation. Bij de Wii zijn ze volgens mij uit de "wie maakt de krachtigste console" race gestapt wat Xbox en Playstation nu aan het uitvechten zijn. Nintendo daarentegen probeert elke keer iets unieks/raars neer te zetten wat soms succesvol is zoals bij de Wii en de Switch, maar ook kan falen zoals bij de Wii U. (Dat is in ieder geval hoe ik het zie :) )

Desalniettemin apprecieer ik het dat Nintendo toch elke keer weer iets nieuws probeert aangezien ik het bij de Switch ideaal vindt dat ik 'm zowel als portable console kan gebruiken in m'n bed of in de trein, maar 'm ook op de TV kan aansluiten. Daarnaast geeft ik de voorkeur aan Nintendo games, dus dan is een Nintendo console sowieso een pluspuntje aangezien je hun games niet op een Xbox of Playstation kunt spelen :P
Ze willen zich eigen ook niet meten aan de xbox of playstation.
Maar als ze een console op de markt gaan brengen met alleen een controller, dan is de link makkelijk gelegd.
een leek ziet gewoon een apparaat waarop je spelletjes kan spelen.
Nu onderscheid nintendo zich door een apparaat waarmee zowel een controller kan spelen, als een handheld.

Kijk ik heb de Switch gekocht voor Mario, Yoshi, Kirby en Pokemon.
Ik ben dan ook een "Fanboy" en verzamel bijvoorbeeld ook amiibo's
Kijk maar even naar mijn roomtour 2017 waarin je wat nintendo spullen ziet staan.

De Wii U was een geval apart.
De naam lijkt teveel op zijn voorganger (Wii)
en daarna waren alle wii games ook speelbaar op de Wii U.
Dus marketing was niet al te best ;)
Het was gewoon een Wii met een grote lompe tablet.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

SacreBleu schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:20:
[...]

En dit is waarom er nog steeds mensen in zaken zoals bankfraude/phishing en andere zaken trappen. Zonder kritisch denken en onderzoek allerlei zaken aankopen en vrijgeven. Dan kun je wel roepen dat iemand ergens niet thuis in is... wanneer de hamer valt en al z'n Nintendo-accounts en gekoppelde games weg zijn maakt dat niets meer uit. Ignorance is not an excuse. Overigens is onderzoek doen naar elke partij waar je iets afneemt een goed idee. Je vertrouwt deze mensen met een hele hoop persoonlijke gegevens, dus het lijkt me gezond verstand dan onderzoek te doen aan wie je dat geeft, en of het uberhaupt waarschijnlijk is dat je een product gaat ontvangen. Mechanismes als iDeal/je bank geven je namelijk niets terug als je wordt opgelicht. Ook is je creditcard+CVC genoeg om aankopen te doen. Laat dat nou net het gegeven zijn wat je moet invullen bij aankoop.

Je zou bvb. op een vlooienmarkt ook geen 35 euro geven aan een verkoper die je vervolgens een post-it geeft met een willekeurig Nintendo-account erop. Dit is precies hetzelfde.
Ik heb 40+ games van G2Play of andere verkopers via Kinguin in mijn account staan en één daarvan is ooit in het nieuws gekomen dat het zou gaan om CC fraude, dat was Sniper Elite 3. Dat is dan 1 op de 40. Bovendien kreeg ik netjes mijn geld terug.
Waarschijnlijk omdat niet iedere publisher/dev een deel van zijn fanbase met een vlammenwerper wil gaan bestrijden. De negatieve reclame (want gegarandeerd dat mensen direct gaan roepen dat spel_x een k*tspel is want ze trekken zomaar het account in) van alle keys terugtrekken kun je alleen rechttrekken met de marketing van een grote studio/publisher. Je houd jezelf voor de gek als je denkt dat slechts 1 van die 40 games niet via fraude is aangeboden. Je bent zelf ook erg slecht bezig met je 40 "aankopen", en dat mag je best weten. Zelfs na zo'n felle en inhoudelijke reactie op de eerdere meneer, zie je zelf het kwaad er nog niet van in.

Hier een quick G2A business model en waarom het devs volledig kan slopen:
https://www.kitsuga.com/w.../2017/05/ocsmhxhn3uuy.png
Ook gaat niet iedereen elk topic nauwkeurig nalezen om te kijken of ze iets aan 'dirt' kunnen vinden. Als het zo gaat dan kun je Bol.com ook afstempelen als in incompetent bedrijf als je naar de Facebook reviews kijkt.
Uberhaupt Facebook als bron voor iets serieus gebruiken = :') :') :') dat is de eerste fout al. En in het geval bol.com kun je gewoon controleren of dit een fraudulent bedrijf is. Hoeveel topics kun je vinden dat bol.com uiteindelijk niet geleverd heeft na betaling, of dat digitale producten teruggetrokken zijn ivm fraude? Bol is een bedrijf dat is gevestigd is in Nederland, vrij bekend is, en aan onze regels/wetten dient te houden, anders zijn ze de sjaak.
Het gaat er mij om dat we hier best normaal kunnen reageren op iemand die een fout heeft gemaakt.
Ik vind het normaal genoeg. Mocht je dit als onacceptabel ervaren, meld het dan alsjeblieft aan de mods. Er mag best streng gesproken worden tegen iemand die een misdadiger heeft geholpen. Zeiden jouw ouders vroeger ook altijd "nou, dat moet je echt niet meer doen hoor lieverd" (walgelijk overigens, zulke "ouders") als je iets slechts deed, of moest je gewoon naar je kamer of je speelgoed even inleveren o.i.d.?
Lijkt mij meer dat je je frustratie kwijt moet omdat jij dit wel had kunnen zien.
Mijn frustratie is dat mensen voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en zo developers met een gigantisch probleem opzadelen. Dit is erger dan het product "stelen", de developer krijgt er eventueel nog extra kosten bovenop omdat de creditcardverstrekker het geld+boete terugvraagt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2017 14:06 ]

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 19:53
http://time.com/5000167/nintendo-switch-super-mario-odyssey/

Praat Reggie Fils-Aimé hier nu zijn mond voorbij? Of misschien gewoon een voorbeeld?

Nieuwe Donkey Kong voor de Switch?

Op de SNES mini weer ouderwets DK zitten spelen. Ik zie dit wel zitten een nieuwe DK-game. Wat jullie?

• SacreBleu
Prulleman schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:44:
[...]

hmmm, daar ben ik het niet mee eens.. over de verkoop prijs valt nog te discussiëren, maar een partij die het accounts levert voor een game download... daar zou ik toch echt niet aan beginnen.

Echter, ik kan me wel voorstellen als je geen ervaring hebt met digitale content, dat dit er acceptabel uit ziet.. maar als je hier op tweakers komt dan ga ik er ook vanuit dan je niet zomaar in een phishing mailtje trapt bv in tegenstelling tot mijn oma.
Zo bedoel ik het ook. Je mag verwachten dat hier de wat meer geïnformeerde personen terecht komen, en misschien was dat een paar jaar geleden ook het geval, maar Tweakers wordt langzaamaan een 'normale' site. Daar is niets mis mee, overigens.

Accounts worden ook verkocht op andere platformen, ook voor de X1 en PS4 worden accounts verkocht. De verhalen over G2A of welke andere leverancier dan ook zijn verschillend. Codes die waren aangekocht via GMG - een legitieme verkoper - werden ook geblokkeerd toen het hele geval met Sniper Elite 3 speelde.
Als ik een snelle search doe in dit forum over G2A lees ik genoeg verhalen dat het gewoon goed is gegaan, inclusief mijn eigen ervaring.

Dus, je koopt een product, op een website waar mensen - zelfs hier - vaak genoeg zeggen dat het goed gaat. En het gaat via een manier die niet eens heel erg controversieel is want het is ook beschikbaar op andere plekken. Net als dat gezever met Bol.com over namaakkabeltjes, daar gingen veel mensen ook vanuit dat het goede kabels waren.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:57:
[...]

En dit is waarom er nog steeds mensen in zaken zoals bankfraude/phishing en andere zaken trappen. Zonder kritisch denken en onderzoek allerlei zaken aankopen en vrijgeven. Dan kun je wel roepen dat iemand ergens niet thuis in is... wanneer de hamer valt en al z'n Nintendo-accounts en gekoppelde games weg zijn maakt dat niets meer uit. Ignorance is not an excuse. Overigens is onderzoek doen naar elke partij waar je iets afneemt een goed idee. Je vertrouwt deze mensen met een hele hoop persoonlijke gegevens, dus het lijkt me gezond verstand dan onderzoek te doen aan wie je dat geeft, en of het uberhaupt waarschijnlijk is dat je een product gaat ontvangen. Mechanismes als iDeal/je bank geven je namelijk niets terug als je wordt opgelicht. Ook is je creditcard+CVC genoeg om aankopen te doen. Laat dat nou net het gegeven zijn wat je moet invullen bij aankoop.
En afzeiken of passief-agressief reageren gaat daar verandering in brengen, verwacht je?
Je zou bvb. op een vlooienmarkt ook geen 35 euro geven aan een verkoper die je vervolgens een post-it geeft met een willekeurig Nintendo-account erop. Dit is precies hetzelfde.
Als ik met die persoon even goede ervaringen zou hebben als met G2play, zou ik dat doen, ja.
Waarschijnlijk omdat niet iedere publisher/dev een deel van zijn fanbase met een vlammenwerper wil gaan bestrijden. De negatieve reclame (want gegarandeerd dat mensen direct gaan roepen dat spel_x een k*tspel is want ze trekken zomaar het account in) van alle keys terugtrekken kun je alleen rechttrekken met de marketing van een grote studio/publisher. Je houd jezelf voor de gek als je denkt dat slechts 1 van die 40 games niet via fraude is aangeboden. Je bent zelf ook erg slecht bezig met je 40 "aankopen", en dat mag je best weten. Zelfs na zo'n felle en inhoudelijke reactie op de eerdere meneer, zie je zelf het kwaad er nog niet van in.
"Waarschijnlijk". Ik kan ook genoeg voorbeelden verzinnen. Misschien ben ik wel verkeerd bezig, misschien niet. Er gaan genoeg 'geruchten' rond. Zover heb je nu alleen G2A als voorbeeld gebruikt, en heb ik het elders vandaan. Datzelfde risico loop je ook als je een spel tweedehands koopt. Moeten we dan vervolgens mensen daar ook maar op aanspreken? "Je weet helemaal niet of hij dat spel met zijn eigen geld heeft gekocht of met een creditcard van iemand anders en het nu doorverkoopt voor een schijntje".

Ik heb meermaals aangegeven wat ik bedoel met mijn berichten, kennelijk heb je daar geen boodschap aan, je hebt er meer plezier in om mensen direct af te schilderen. Natuurlijk begrijp ik het kwaad. Maar zolang het alleen maar bij 'waarschijnlijk' en cartoons blijft waarom moet ik mijn gedrag dan aanpassen? Tot een paar jaar geleden was het gewoon duidelijk dat mijn keys waren aangeschaft in een ander land. Vaak Polen, daar is de wisselkoers anders dus is het goedkoper. Daarom kopen we toch ook meuk bij Ali en Wish?
Uberhaupt Facebook als bron voor iets serieus gebruiken = :') :') :') dat is de eerste fout al. En in het geval bol.com kun je gewoon controleren of dit een fraudulent bedrijf is. Hoeveel topics kun je vinden dat bol.com uiteindelijk niet geleverd heeft na betaling, of dat digitale producten teruggetrokken zijn ivm fraude? Bol is een bedrijf dat is gevestigd is in Nederland, vrij bekend is, en aan onze regels/wetten dient te houden, anders zijn ze de sjaak.
G2A is internationaal veel bekender dan Bol.com, die vvergelijking is dus ruk. Het aantal topics heeft, naar mijn idee, geen invloed op de betrouwbaarheid. Hoeveel topics vind jij hier die hetzelfde over G2A zeggen?
Ik vind het normaal genoeg. Mocht je dit als onacceptabel ervaren, meld het dan alsjeblieft aan de mods. Er mag best streng gesproken worden tegen iemand die een misdadiger heeft geholpen. Zeiden jouw ouders vroeger ook altijd "nou, dat moet je echt niet meer doen hoor lieverd" (walgelijk overigens, zulke "ouders") als je iets slechts deed, of moest je gewoon naar je kamer of je speelgoed even inleveren o.i.d.?
Nee, hoor deed ik iets verkeerds kreeg ik dat best te horen, maar ze gingen dan ook niet tekeer zoals jij dat doet en hoe je het verwoord. Respect heet dat, dat hebben mijn ouder altijd gehad en ik ook van hun.

Hij heeft niet meegeholpen aan een moord of diefstal ofzo, je maakt het veel meer dan het is. Je kunt natuurlijk op dat hoge paard blijven zitten, maar je kan ook normaal reageren, daar bereik je meer mee dan dat je een beetje populistisch gaat doen en gaat roepen: "Jij helpt criminelen!"
Mijn frustratie is dat mensen voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en zo developers met een gigantisch probleem opzadelen. Dit is erger dan het product "stelen", de developer krijgt er eventueel nog extra kosten bovenop omdat de creditcardverstrekker het geld+boete terugvraagt.
Dan ga je daarmee een strijd aan die nog vele jaren gaat duren. Nagenoeg iedereen koopt elders het product als het daar goedkoper is. Dat is nu geen geïsoleerd incident.

Wat betreft de codes die je krijgt zijn doorgaans fysieke codes. Kleine kans dat iemand die bij de developer heeft besteld met een creditcard die gestolen is, zonder een-of-ander account. Ik bedoel, ik kan ook niet 'zomaar' even een spel bestellen bij Ubisoft direct - buiten Uplay - of een groothandel. Dus het is de retailer die uiteindelijk het slachtoffer is, daar merkt de leverancier van de winkel niets van, het is immers de winkel die de transactie heeft goedgekeurd, niet de ontwikkelaar.

Dat je het niet leuk vindt en dat je betrokken bent, is helemaal goed. Ik vind het ook een kwalijke zaak, maar ik kan dat iets anders verwoorden dan dat jij dat doet. Dat was het enige commentaar. Je maakt er nu een hele schermutseling van, en bepaald zelfs wat ik wel of niet snapt. Wat dat betreft ben je met jouw gedrag evenzeer schade aan het veroorzaken als de mensen die het niet zo goed snappen als dat jij dat doet.

Ik verwacht dat als je mensen normaal aanspreekt en aangeeft:"Oei, de kans is héél groot dat je nu een account hebt gekocht van een fraudeur. Dat is niet alleen zuur voor jou maar ook de ontwikkelaar/retailer want die krijgt het waarschijnlijk voor zijn voeten met de creditcard-maatschappij die het geld terugvorderd. Dat is zonde. Je doet er goed aan om voortaan geen accounts te kopen maar alleen keys, op Reddit is er zelfs een subreddit die aangeeft welke bronnen je wel of niet kan vertrouwen. Naar mijn mening kun je reviews op Facebook het beste niet meteen overnemen. Fora's zoals Tweakers of het bovengenoemde Reddit zijn iets betrouwbaarder. Jammer, maar laat het een les zijn voor de volgende keer"

Is wel een ander bericht dan: "Je hebt een crimineel geholpen, je had toch al van te voren kunnen zien dat het niet betrouwbaar was? Jij bent onderdeel van het kwaad wat de ontwikkelaars raakt. Oh, ja Facebook, lekker betrouwbaar - emoticon, emoticon, emoticon."

Oftewel, ik heb helemaal geen probleem met het bericht, de gedachte en de intentie die je hebt. Maar de manier hoe je het communiceert.

Ik weet het niet, maar volgens mij bereik je meer met het eerste bericht dan het tweede, toch? Als je er verder over wil babbelen, dan mag je dat wat mij betreft via DM doen. Ik wijk niet uit voor een leuk dialoog.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:30

Dhrax

Prog Lord

THE_BASE schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

En al die moeite voor 25 euro voordeel. 8)7
THE_BASE schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:51:
Stel dat ik op zoek ben naar Mario Kart Deluxe 8. Waar kan ik dan het beste een lage prijs vinden? Als ik via Tweakers kijk zie ik uiteraard alleen 'normale' webshops.

Ik zoek naar jullie alternatieven in Duitse of Deense shops. Is daar een vergelijkingssite voor of checken jullie elke lokale website?
|:(

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-11 13:50
Iets beters, zoals deze reactie posten?

[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 01-11-2017 15:40 ]

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik in zee ga met allerlei malafide bedrijven. Daarnaast heb ik besloten alleen fysieke games te willen en geen downloads. :+

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:36
GovertNL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:40:
http://time.com/5000167/nintendo-switch-super-mario-odyssey/

Praat Reggie Fils-Aimé hier nu zijn mond voorbij? Of misschien gewoon een voorbeeld?

Nieuwe Donkey Kong voor de Switch?

Op de SNES mini weer ouderwets DK zitten spelen. Ik zie dit wel zitten een nieuwe DK-game. Wat jullie?
Is nou toch ook alweer niet zo'n verrassing, natuurlijk komt er een nieuwe Donkey Kong naar de Switch, maar misschien is dat wel pas in 2019.. Ik zou het pas vreemd vinden als er geen nieuwe Donkey Kong uit zou komen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Gynnad schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:42:
[...]

Is nou toch ook alweer niet zo'n verrassing, natuurlijk komt er een nieuwe Donkey Kong naar de Switch, maar misschien is dat wel pas in 2019.. Ik zou het pas vreemd vinden als er geen nieuwe Donkey Kong uit zou komen..
Hopelijk in de stijl van DK64, wat wel enigzins te verwachten is, aangezien ze hun IPs nu een beetje homogeniseren in een soort large/open world setting. De side scroller-versies van de Wii/Wii U waren wat mij betreft niet heel spannend, en lang niet zo goed als de SNES-versies.

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-10 17:48
Heb de Wii en WiiU grotendeels gemist dus wil zeker wel een nieuwe DK game =) Hopelijk in de stijl van DKC! wat een topgames waren dat

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:51
Sokkeh schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:58:
Heb de Wii en WiiU grotendeels gemist dus wil zeker wel een nieuwe DK game =) Hopelijk in de stijl van DKC! wat een topgames waren dat
Ik heb dat ook wel overgeslagen, van mij mogen alle Mario’s etc nog komen op de Switch, zeker in handheld een welkome toevoeging

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Owkeeeee... ik zie toch wel heel veel verschillende stijlen qua blades voorbij komen. Vraag me af of het enige consistentie ik de game biedt of het uiteindelijk als een ratjetoe oogt..

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:44
THE_BASE schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:42:
.. heb ik besloten alleen fysieke games te willen en geen downloads. :+
Maar, maar dan moet je altijd van cartridge wisselen en cartridges meeslepen O-)
Ik heb een paar games op cartridge (zelda, mario kart en arms), maar nieuwe games ga ik alleen nog maar downloaden. Dat bevalt me toch echt een stuk beter. Ook fijn bij Odyssey kon het een dag voor release al downloaden en vrijdagochtend werkte het gewoon, zonder te hoeven wachten op een unlock of laatste update :)

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sokkeh schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:58:
Kom maar op met die nieuwe Donkey Kong. Op de Wii U was DKC: Tropical Freeze een absoluut briljante toptitel! Die ga ik binnenkort weer eens uit de kast halen en spelen.

• Cardwizard
Natsu schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:43:
[...]

Maar, maar dan moet je altijd van cartridge wisselen en cartridges meeslepen O-)
Ik heb een paar games op cartridge (zelda, mario kart en arms), maar nieuwe games ga ik alleen nog maar downloaden. Dat bevalt me toch echt een stuk beter. Ook fijn bij Odyssey kon het een dag voor release al downloaden en vrijdagochtend werkte het gewoon, zonder te hoeven wachten op een unlock of laatste update :)
Zelf vind ik het altijd fijn on spellen die je langere tijd speelt fysiek te hebben en de spellen voor tussendoor digitaal, scheelt veel gewissel

Verwijderd

Cardwizard schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:32:
[...]

Zelf vind ik het altijd fijn on spellen die je langere tijd speelt fysiek te hebben en de spellen voor tussendoor digitaal, scheelt veel gewissel
Ik vind het wisselen niet zo erg, je hebt de cartridge er zo uit en vervangen voor een ander.

Indie games koop ik (bijna) allemaal in de eShop (of er moet een fysieke limited edition zijn die ik wil hebben) Nintendo / grote third party games haal ik fysiek.

• Klaasy99
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:51:
[...]

Ik vind het wisselen niet zo erg, je hebt de cartridge er zo uit en vervangen voor een ander.

Indie games koop ik (bijna) allemaal in de eShop (of er moet een fysieke limited edition zijn die ik wil hebben) Nintendo / grote third party games haal ik fysiek.
Bij mij precies hetzelfde. Ik ben dol op de box art van Nintendo / grote third party games :)
Indies koop ik ook vaak in de eShop aangezien ze vaak alleen in de eShop beschikbaar zijn.

• Natsu
Ik heb trouwens alleen maar lege doosjes gekregen met alleen een cartridge erin (Mario Kart, Zelda en Arms). Dat vind ik wel echt jammer, anders had ik wellicht de fysieke versie van games aantrekkelijker gevonden.

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Ik ga binnenkort mijn Wii U vervangen voor een Switch. Kunnen jullie me vertellen of de switch ook horizontaal gedocked kan worden? Verticaal docken in een TV-meubel gaat wat krap worden namelijk :)

Verwijderd

SparksNL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:28:
Ik ga binnenkort mijn Wii U vervangen voor een Switch. Kunnen jullie me vertellen of de switch ook horizontaal gedocked kan worden? Verticaal docken in een TV-meubel gaat wat krap worden namelijk :)
Het kan maar je krijgt wel wat moeite met het loshalen van de controllers. En je moet dan wel uitkijken dat je de dock zo neerlegt dat de Switch op zijn rug naar de grond ligt (om krassen te voorkomen). Zelf heb ik mijn Switch bovenop mijn lage TV meubel gezet. Staat prima zo.

Waar had / heb je je Wii U gamepad staan? Je zou daar een HDMI kabel naartoe kunnen maken en dáár je Switchdock plaatsen.

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:33:
[...]

Het kan maar je krijgt wel wat moeite met het loshalen van de controllers. En je moet dan wel uitkijken dat je de dock zo neerlegt dat de Switch op zijn rug naar de grond ligt (om krassen te voorkomen). Zelf heb ik mijn Switch bovenop mijn lage TV meubel gezet. Staat prima zo.

Waar had / heb je je Wii U gamepad staan? Je zou daar een HDMI kabel naartoe kunnen maken en dáár je Switchdock plaatsen.
De Wii U gamepad stond op dezelfde plek, maar de gamepad kun je gewoon wegpakken. De Switch moet je echt omhoog schuiven uit de docking, toch?

Verwijderd

SparksNL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:38:
[...]

De Wii U gamepad stond op dezelfde plek, maar de gamepad kun je gewoon wegpakken. De Switch moet je echt omhoog schuiven uit de docking, toch?
Idd, je hebt de hoogte van de Switch + de hoogte van de Dock nodig om hem te pakken.

Misschien is dit wat voor je: https://nyko.com/products...g-kit-for-nintendo-switch
Die schijnt niet goed te werken voor sommige mensen,

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2017 20:53 ]

• Natsu
SparksNL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:38:
[...]

Je kunt in principe horizontaal docken, alle kabels en aansluitingen komen wel uit de zijkant. Maar dan moet je niet te vaak switchen tussen docked en handheld, want dat lijkt me echt niet lang goed gaan, zelfs met voorzichtig gebruik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BVAzPIgznvL2aqUaC1dVsNLT/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Tca1doj9siFcYlWC9FKpfr5d/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NlTlWwBSBJRGii8W0RIKsymK/thumb.jpg
USB aansluitingen aan de gele kant. HDMI en power kabel en evt nog een USB komen uit dat gat aan de rode kant.

[ Voor 5% gewijzigd door Natsu op 31-10-2017 20:49 . Reden: aanvulling ]

• Cardwizard
Puyo Puyo Tetris is ook aan de collectie toegevoegd, de vrouw bleef maar bezig met de demo, ik begon het sneu te vinden :+

Verwijderd

Cardwizard schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:39:
Puyo Puyo Tetris is ook aan de collectie toegevoegd, de vrouw bleef maar bezig met de demo, ik begon het sneu te vinden :+
Het is idd een erg leuke game, vooral voor korte speelsessies.

• Turfschipper
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Dat wordt mijn volgende game, Tetris. Ik moet nog wel even herstellen van de mario aanschaf. En ben daar ook nog wel ff zoet mee.

Dan nog pacman ce en ghost and goblins of zo, en mij zie net meer tot de kerst haha.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:33
Cardwizard schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:39:
Laat haar eens Adventure Mode 5-9 uitspelen met een 3-sterren rating. :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:42:
[...]

Idd, je hebt de hoogte van de Switch + de hoogte van de Dock nodig om hem te pakken.

Misschien is dit wat voor je: https://nyko.com/products...g-kit-for-nintendo-switch
Die schijnt niet goed te werken voor sommige mensen,
Om onhandig gedoe met het originele dock en krassen op het scherm te voorkomen heb ik dit dock besteld: https://www.ebay.com/itm/...-Switch-Loud/222667865571

Wordt ook tegen meerprijs verkocht inclusief chip board, maar een beetje Tweaker zet het bord uit het orginele dock even over natuurlijk. :)

Verwijderd

@BamSlam_ Een beetje Tweaker heeft een 3D Printer thuis en maakt er één zelf :+ :Y)

Maar ik heb zelf liever mijn garantie in tact. ;)

• Cardwizard
BamSlam_ schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:51:
[...]

Om onhandig gedoe met het originele dock en krassen op het scherm te voorkomen heb ik dit dock besteld: https://www.ebay.com/itm/...-Switch-Loud/222667865571

Wordt ook tegen meerprijs verkocht inclusief chip board, maar een beetje Tweaker zet het bord uit het orginele dock even over natuurlijk. :)
Die had de Switch aan de achterzijde wel wat meer mogen ondersteunen, zeker omdat hij ook nog zo achterover staat

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 15:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:10:
[...]

Nintendo die een game op woensdag uitbrengt? :o Dat is nieuw.

[...]

Gebaseerd op wat ik er van gezien heb.
1 december is op een vrijdag ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:57:
@BamSlam_ Een beetje Tweaker heeft een 3D Printer thuis en maakt er één zelf :+ :Y)

Maar ik heb zelf liever mijn garantie in tact. ;)
Haha, die opmerking over een 3D printer had ik al verwacht :) Maar ik heb nog geen 3D printer en er ook niet direct plannen voor.. het gemak dient in dit geval de Tweaker en dus heb ik een kant en klaar dingetje op eBay besteld :)

Wat de garantie betreft: met het openmaken van het dock heb ik geen problemen. Het wordt natuurlijk anders als je de Switch zelf open zou maken, daar zit het "echte werk" qua electronica in.
Cardwizard schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:57:
Die had de Switch aan de achterzijde wel wat meer mogen ondersteunen, zeker omdat hij ook nog zo achterover staat
Ik denk dat het wel meevalt: je prikt je Switch immers op de usb-c connector. Dat voorkomt mede dat je Switch achterover kan vallen.

[ Voor 21% gewijzigd door BamSlam_ op 01-11-2017 08:55 ]

Verwijderd

Darn, was ik in verwarring met November :p

Verwijderd

Natsu schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:43:
[...]

De update was enkele minuutjes. Voordeel van fysiek is dat het waarde heeft om door te verkopen, mocht de game niet bevallen of als je er gewoon klaar mee bent. Nintendo-games zijn zelfs veel later nog best veel waard. Overigens kun je met een beetje carry pouch 6+ games meenemen, dus dat moet geen probleem zijn. Al mijn games passen er momenteel nog in, nog ruimte voor 3 carts. Neem aan dat je toch niet al je games onderweg gaat spelen :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 09:16 ]

• BamSlam_
  • Niet online
Gisteren heb ik mijn Switch + Super Mario Odyssey pack (rood/rood) ontvangen van Amazon (349 Euro). Gisteravond even snel aangesloten, updates geïnstalleerd en SMO en MK8+ uitgeprobeerd. Nu zit hij weer in de doos en mag hij er pas op pakjesavond weer uit. :)

• Cardwizard
BamSlam_ schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:32:
Gisteren heb ik mijn Switch + Super Mario Odyssey pack (rood/rood) ontvangen van Amazon (349 Euro). Gisteravond even snel aangesloten, updates geïnstalleerd en SMO en MK8+ uitgeprobeerd. Nu zit hij weer in de doos en mag hij er pas op pakjesavond weer uit. :)
Zoiets was ook mijn bedoeling..... mislukt en het hele gezin is er blij mee O-)

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 19:13

NoTimeRemains

I know

Iedereen wil graag SMO zien, maar dan moet ik m'n dock meeslepen. Is er al iets van een compacte travel dock?

This is the Way.

• BamSlam_
  • Niet online
Cardwizard schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:35:
Zoiets was ook mijn bedoeling..... mislukt en het hele gezin is er blij mee O-)
Jij hebt het beter voor elkaar dan ik.. ik heb echt een probleem als ik Junior er voor 5 december mee laat spelen. :'( ;)
NoTimeRemains schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:40:
Iedereen wil graag SMO zien, maar dan moet ik m'n dock meeslepen. Is er al iets van een compacte travel dock?
Ja hoor, op eBay staan er zat. :)

[ Voor 38% gewijzigd door BamSlam_ op 01-11-2017 09:42 ]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 22:36
Steamworld Dig 2 gister uitgespeeld, wat een heerlijk spel _O_ kan ik iedereen gerust aanraden. Alles straalt kwaliteit uit en dat het is gemaakt met liefde. Vrijdag begint mijn weekend en dan eindelijk met SMO beginnen :9

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Is er al iets van een compacte travel dock?
Deze ziet er wel handig uit:
https://nyko.com/products...g-kit-for-nintendo-switch
https://arstechnica.com/g...om-but-with-new-shackles/
BamSlam_ schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:41:
[...]
Jij hebt het beter voor elkaar dan ik.. ik heb echt een probleem als ik Junior er voor 5 december mee laat spelen. :'( ;)
Het wordt beter, op een gegeven moment hebben de kids ook geld, sta je bij MM en zeg je ; alledrie €110 en hij is voor ons, dames ! :+ meenemen en neerzetten ...

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 01-11-2017 11:01 ]

Verwijderd

Verwijderd in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2"

Werkt prima, je kunt de laadkabel van de Pro Controller of van Anker gebruiken om het geheel aan te zetten. Het geheel past bij mij allemaal in de carry pouch. Games + Switch + adapters/kabels.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 12:23 ]

Verwijderd

De komende 7 weken zijn dit de Neo Geo Switch Releases
Art of Fighting 3 - Nov. 2
Street Hoop - Nov. 9
Fighter's History Dynamite - Nov. 16
Soccer Brawl - Nov. 23
World Heroes - Nov. 30
Top Hunter - Dec. 7
The Last Blade - Dec. 14?

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:15:
De komende 7 weken zijn dit de Neo Geo Switch Releases
Art of Fighting 3 - Nov. 2
Street Hoop - Nov. 9
Fighter's History Dynamite - Nov. 16
Soccer Brawl - Nov. 23
World Heroes - Nov. 30
Top Hunter - Dec. 7
The Last Blade - Dec. 14?
Je vergeet twee zeer belangrijke zeker voor de toekomstige 3rd party support hangt er veel af van: laat maar, lees fout. Desalniettemin gaan de verkoopcijfers van Doom en Skyrim erg veel invloed hebben op de 3rd party support. Ik hoop dus dat ze erg goed gaan verkopen! Ik draag er iig mijn steentje aan bij :)

Doom 10 november
Skyrim 11 november

[ Voor 18% gewijzigd door crepsly op 01-11-2017 14:20 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:31
crepsly schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:17:
[...]

Je vergeet twee zeer belangrijke zeker voor de toekomstige 3rd party support hangt er veel af van:

Doom 10 november
Skyrim 11 november
Nou zijn het hoe dan ook geen games voor mij, maar games die een 10tje op Steam (in de sale) kosten ga ik echt niet op de Switch halen en daar zal ik niet alleen in zijn. Verder komt het toch wel goed met 3rd party support als de verkoop zo door blijft gaan.

• Bisamrat
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ik heb toevallig deze https://nl.aliexpress.com.../1246519_32817076603.html vanochtend besteld. Zat eigenlijk te wachten op de Nyko custom Switch Doc, maar daar lees ik niet al te beste verhalen over. Dan maar mijn eigen doc strippen voor onderdelen ;)

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:51
crepsly schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:17:
[...]

Je vergeet twee zeer belangrijke zeker voor de toekomstige 3rd party support hangt er veel af van: laat maar, lees fout. Desalniettemin gaan de verkoopcijfers van Doom en Skyrim erg veel invloed hebben op de 3rd party support. Ik hoop dus dat ze erg goed gaan verkopen! Ik draag er iig mijn steentje aan bij :)

Doom 10 november
Skyrim 11 november
Doom: Ik hoop dat het op 30 fps inderdaad een goede ervaring blijft :)

Skyrim: Oude meuk, let it die already.

• Cardwizard
Hori screenprotector binnen en geplakt (feilloos al zeg ik het zelf) , Zelda binnen en Pro controller onderweg 8)

De Switch is eigenlijk constant bezet dus ik blijf de aanbiedingen maar volgen/zoeken :+

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-11 16:46
Misschien een hele domme vraag, maar ik kan er zo niks over vinden. Ik gebruik de Switch vooral in handheld mode, maar laatste paar dagen heb ik hem regelmatig aangesloten op de tv. Nu weet ik niet of ik wat fout doe, maar het aan en uit doen vind ik heel krom, wanneer hij is aangesloten op de tv. Je moet de Switch uit de dock halen om fatsoenlijk aan te doen (Dock staat hier in een kastje bij de tv), dan weer terug zetten, en er ook weer uit halen om hem uit te zetten. Is dat normaal, of doe ik wat fout?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Alwayshappyz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:58:
Misschien een hele domme vraag, maar ik kan er zo niks over vinden. Ik gebruik de Switch vooral in handheld mode, maar laatste paar dagen heb ik hem regelmatig aangesloten op de tv. Nu weet ik niet of ik wat fout doe, maar het aan en uit doen vind ik heel krom, wanneer hij is aangesloten op de tv. Je moet de Switch uit de dock halen om fatsoenlijk aan te doen (Dock staat hier in een kastje bij de tv), dan weer terug zetten, en er ook weer uit halen om hem uit te zetten. Is dat normaal, of doe ik wat fout?
Het is met de Switch niet de bedoeling dat je hem helemaal uitzet, net als met smartphones of tablets. Je zet hem op stand-by. Dat kan je prima doen via de controller door de home-knop ingedrukt te houden. Aanzetten kan ook met die knop.

Ik heb hem zelf ook graag helemaal uit, maar alleen als ik hem langere tijd niet gebruik en dus niet in het dock heb zitten.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

FrankoNL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:56:
[...]
Doom: Ik hoop dat het op 30 fps inderdaad een goede ervaring blijft :)
Skyrim: Oude meuk, let it die already.
Wat is nou oude meuk ?
Doom : December 1993
Skyrim : November 2011

• Cardwizard
Goner schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:03:
[...]

Wat is nou oude meuk ?
Ik moest wel even lachen, gelukkig is het de nieuwe Doom.
Pro controller net ontvangen: wow dat ligt een potje fijn in de handen hoor!
Van het weekend met Zelda aan de slag *O* of SMO? -O-

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:51
Goner schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:03:
[...]

Wat is nou oude meuk ?
Het gaat hier natuurlijk niet om de Doom uit 1993....

• schumi1986
  • Nu online
Cardwizard schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:17:
[...]

Ik moest wel even lachen, gelukkig is het de nieuwe Doom.
Pro controller net ontvangen: wow dat ligt een potje fijn in de handen hoor!
Van het weekend met Zelda aan de slag *O* of SMO? -O-
Ik sta ook steeds voor diezelfde keuze als ik mijn switch opstart :9

overigens hier nog geen pro controller, moet nog even kijken waar ik het dock ga laten, deze staat namelijk voor de tv als ik deze op het tv meubel zet.

• Cardwizard
schumi1986 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:01:
[...]

Ik sta ook steeds voor diezelfde keuze als ik mijn switch opstart :9

overigens hier nog geen pro controller, moet nog even kijken waar ik het dock ga laten, deze staat namelijk voor de tv als ik deze op het tv meubel zet.
Voet er af en ophangen aan de muur die tv

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Cardwizard schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:24:
[...]

Ik heb tegenwoordig ook m'n Switch aan de muur, achter m'n TV:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BdgiJzt.png

Met dank aan @NMe geloof ik die een wallmount aanraadde.
Je hoeft 'm helemaal niet uit te zetten, in sleep mode is prima; net als een tablet. Als je dat doet, kun je 'm gewoon met de home-knop op de controller aan- en uit zetten (of eigenlijk dus in en uit sleep halen.)

[ Voor 63% gewijzigd door CyBeR op 01-11-2017 17:35 ]

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CyBeR schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:31:
Ik heb tegenwoordig ook m'n Switch aan de muur, achter m'n TV:

[afbeelding]

Met dank aan @NMe geloof ik die een wallmount aanraadde.
Zo te zien heb je dezelfde als ik, ja. Echt een fijn ding, blij dat ik 'm gehaald heb. In mijn geval niet om 'm uit het zicht te hangen: hij hangt in mijn slaapkamer onder de TV met mijn tweede dock en da's echt ideaal. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• schumi1986
  • Nu online
Cardwizard schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:24:
[...]

Voet is er af, tv meubel is redelijk hoog de tv hangt ong. 10 centimeter hoger dan de tv meubel.

Nadeel van een grote tv dat de tv net zo lang is als de kast dus die dock staat altijd voor de tv indien deze op de kast staat.

Mijn vriendin zegt: dan hang je toch gewoon de tv een stuk hoger :p is opzich een optie natuurlijk

• RayNbow
Even if you’re purchasing the physical version of L.A. Noire, you’ll still need to download extra data. The game will have a 14GB day-one download “containing required gameplay data as well as general bug fixes and improvements.”
The game is 29 GB digital. They refused to use a 32 GB cart despite the game being 10$ more expensive.
:F

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ja, want de vorige keer dat een developer dat (per ongeluk) op een doosje zette leverde dat geen enorm drama op. :D

Koop je een fysieke game (wat waarschijnlijk een consistente keuze is voor mensen die geen SD-kaartje hebben), staat je interne geheugen in één keer half vol. :')

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Mijn SD-kaart is 16GB dus dat zou bij mij ook hard gaan… (Ik heb die gekocht voor video captures, niet voor game data; daar koop ik fysieke cartridges voor.)

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 22:36
Ik heb er een 128gb SD kaartje in, maar zelfs dan gaat het snel. No deal dus.

[ Voor 8% gewijzigd door outlandos op 01-11-2017 20:11 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hm. Misschien toch maar overslaan. 14GB is best belachelijk.

• BlackMage
Jullie willen AAA op de Switch toch? :P Proberen elke laatste cent eruit te persen ten koste van de fans is standaard binnen die industrie.

• Cardwizard
BlackMage schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:30:
Jullie willen AAA op de Switch toch? :P Proberen elke laatste cent eruit te persen ten koste van de fans is standaard binnen die industrie.
Dit zou niet moeten mogen als het klopt, fysieke cartdriges zijn er niet alleen om te verzamelen, de basis game hoort daar gewoon op te staan, dat zou een verplichting moeten zijn dus een kaart met meer opslag gebruiken

• Klaasy99
Vraagje: is Mario Kart een beetje te spelen met zn tweeën als je allebei 1 joycon gebruikt? Ik vind zelf de joycons zowel los als in de grip fijn, maar is 1 joycon gebruiken fijn als je Mario Kart samen wilt spelen? Of kan ik hier beter de pro controller voor aaschaffen als ik Mario Kart ga kopen?

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:26
Klaasy99 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:37:
Vraagje: is Mario Kart een beetje te spelen met zn tweeën als je allebei 1 joycon gebruikt? Ik vind zelf de joycons zowel los als in de grip fijn, maar is 1 joycon gebruiken fijn als je Mario Kart samen wilt spelen? Of kan ik hier beter de pro controller voor aaschaffen als ik Mario Kart ga kopen?
Gaat super. Wel een beetje klein maar daar een je snel aan. Geweldig spel met halve joy con. Je moet geen opties en aanvallen en je kan zelfs met zijn 2en online!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Turfschipper
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

De hele charme van een fysieke game is helemaal weg als de game niet volledig op de kaart staat. Jammer is dat toch. Het is te hopen dat de 32gb kaartjes snel goedkoop genoeg worden. Ik koop in ieder geval 0 incomplete fysieke games.

• BlackMage
Het is op andere platforms al lang gebruikelijk dat games incompleet op hun fysieke medium staan. Al is dat niet om kosten te besparen, maar om een door giga marketingbudget vastgestelde releasedatum te halen. Voordat de game klaar is maken ze de disks al zodat ze in de paar maand tot release nog de laatste day one dlc kunnen toevoegen bugs kunnen oplossen. Dat is dan een patch die op dag 1 uit is. Veel games doen het niet zonder die patch en die lopen ook soms op tot 20gb of meer. Nu is daar wat meer opslag aanwezig, maar het principe blijft: je fysieke versie heeft niet een werkend spel.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik wil goeie games op de Switch, boeit mij vrij weinig of het AAA is of niet. En ik koop mijn games toch allemaal digitaal dus mij zouden ze er niet mee hebben (zelfs als ik wél interesse zou hebben in die game) maar ik vind het echt belachelijk van ze.

Verwijderd

AAA van 5 jaar geleden... hard pass.

• Cardwizard
BlackMage schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:27:
Het is op andere platforms al lang gebruikelijk dat games incompleet op hun fysieke medium staan. Al is dat niet om kosten te besparen, maar om een door giga marketingbudget vastgestelde releasedatum te halen. Voordat de game klaar is maken ze de disks al zodat ze in de paar maand tot release nog de laatste day one dlc kunnen toevoegen bugs kunnen oplossen. Dat is dan een patch die op dag 1 uit is. Veel games doen het niet zonder die patch en die lopen ook soms op tot 20gb of meer. Nu is daar wat meer opslag aanwezig, maar het principe blijft: je fysieke versie heeft niet een werkend spel.
Als ik me niet helemaal vergis komt die 20GB niet extra erbij zoals bij deze belachelijke actie wel

• schumi1986
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:25:

Ik heb zelf overigens dat m'n rechter Joy-con wat speling heeft in de shoulder trigger. Kan deze een stukje indrukken zonder button press voordat deze echt de knop raakt, terwijl de linker bij elke indruk de button press raakt.
Dit heb ik dus ook in de rechter joy-con, weet niet of het nut heeft om deze om te wisselen.

Hoe zit het met jullie joy-con's?

• mfmeijer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06-2021
Je kunt de switch prima aan laten staan op de standby modus, ik gebruik mijn switch niet dagelijks en sluit hem daarom altijd netjes af, in de handheldmodus is dit het makkelijkst omdat je hem dan toch al in je handen hebt. In docked modus loop ik naar de dock en houdt ik gewoon de knop ingedrukt net als dat je dat in de handheldmodus zou doen. Zodra het menu opent kun je met de joycon-/procontroller naar de optie gaan uitzetten met de joystick. Hierdoor hoef je hem dus niet steeds uit de dock te halen, wel moet je erheen lopen om op de aan/uit knop te drukken.

Als de switch eenmaal uit is kan ik deze altijd met alleen de connected joycon (ik heb geen procontroller) doormiddel van de homeknop aanzetten en opstarten, dit duurt alleen een aantal seconden en soms moet ik 2x op de homeknop klikken of even ingedrukt houden. Dit kan ook ongeduldigheid van mij zijn 8)7

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:31
Haha monopoly voor €40 :? Die had ik niet aan zien komen 😂

Ken dat spel niet anders dan in de €5-10 regionen op de andere consoles.

• RayNbow
Beakzz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 02:35:
Haha monopoly voor €40 :? Die had ik niet aan zien komen 😂

Ken dat spel niet anders dan in de €5-10 regionen op de andere consoles.
pricewatch: Monopoly, PlayStation 3

Introductieprijs lijkt ook op andere consoles rond de 40 te liggen? ;)

• Magic
  • Niet online
Enige nuance naar Rockstar toe is dat Nintendo naar het schijnt nog "geen" 32GB kaarten beschikbaar stelt. Enige game tot nu toe die op 32 GB kaarten uitgekomen is is Dragon Quest Heroes 1&2, en die is alleen in Japan gereleased.

Wellicht heeft Nintendo de productie ervan nog niet op orde.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• BlackMage
Magic schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:25:
[...]
Enige nuance naar Rockstar toe is dat Nintendo nog "geen" 32GB kaarten beschikbaar stelt.
Heb je daar een bron van?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:22
http://www.insidegamer.nl...olgend-jaar-naar-consoles

Owlboy komt 13 februari naar de Switch (en PS4 en XB1). Fysieke versie is ook onderweg.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Eurrogamer noemt dat 32GB gewoon mogelijk is;

http://www.eurogamer.net/...-ending-up-more-expensive

• Magic
  • Niet online
Ik heb mijn reactie even iets aangepast/genuanceerd, onder andere in het topic welke RayNbow aanhaalt wordt dit meerdere keren aangegeven. Daarnaast heb ik op andere fora hetzelfde gelezen. Misschien praten mensen (en ik dan ook) elkaar gewoon na. Ik betwijfel echter of dit echt een keuze van Rockstar is, welke mijns inziens wel wat credit hebben als developer/publisher

[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 02-11-2017 09:29 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1 ... 109 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!