Wij hebben 2x een bod gedaan op een woning in een wijk die in zijn geheel wordt verkocht, de derde keer op exact eenzelfde woning als die 2 ervoor een hoger bod gedaan. Aan de max van wat nog acceptabel was en een paar honderd boven de max tot dan toe voor vergelijkbare woningen in de wijk. Uiteraard het huis gekocht.l, niemand anders was zo gek.. . Nu kreeg ik vandaag te horen dat iemand anders iets verderop nog eens een stuk erboven is gaan zitten.
Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er van moet vinden. Ik woon gelukkig straks niet in de duurste woning van zijn soort in de wijk, maar WTF. Dat die prijzen zo hoog zijn gegaan...
Als we 3 jaar geleden als ijkpunt nemen zijn de prijzen met meer dan 50% gestegen. Belachelijk. Vooral omdat het dak vernieuwd moet worden en sommigen die het nu kopen daar geen geld meer voor hebben.
Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er van moet vinden. Ik woon gelukkig straks niet in de duurste woning van zijn soort in de wijk, maar WTF. Dat die prijzen zo hoog zijn gegaan...
Als we 3 jaar geleden als ijkpunt nemen zijn de prijzen met meer dan 50% gestegen. Belachelijk. Vooral omdat het dak vernieuwd moet worden en sommigen die het nu kopen daar geen geld meer voor hebben.