Mja ach, ik rij op redelijk grote wegen dus daar staat binnen notime een vermelding van. Maar misschien is het wel een kwestie van waar je woont of bent welke beter is. Voor mij is Flitsmeister in ieder geval voldoende om 99% van de flitsmeldingen op tijd te krijgen dus zie ik niet waarom ik die andere er nog naast moet gebruiken. Plus dat ie toch wat meer features heeft (zoals automatisch opstarten volgens mij) wat hem gewoon erg handig maakt.Kapitein187 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 00:17:
[...]
Volgensmij werken ze toch echt allebei met een eigen database. Dus als een flitsnav gebruiker een flitser meld dan heb je er niks aan als jij daar rijd met je flitsmeister, todat daar iemand hem meld. Dus voor een grotere dekking kan je allebei draaien. Ik doe dat ook, heb bij flitsnav wel alles gemute behalve mobiele controles.
Anyways, ik kan me voorstellen dat er conflicten zijn als je ze tegelijk draait, maar vraag me in deze use case af of het wel zinvol is. Hoe vaak heeft de 1 hem wel en de ander niet en hoe vaak is die situatie omgedraaid.