Samsung zal op het Mobile World Congress, eind februari 2016, meerdere Samsung Galaxy S7-smartphones gaan presenteren, die allemaal in dit topic besproken kunnen gaan worden. Hoeveel toestellen we precies zullen gaan zien is nog de vraag, er wordt namelijk gesproken over de aankondiging van twee, drie of vier verschillende toestellen. Hierbij zal de interne hardware nagenoeg gelijk zijn, maar vinden we verschillen in het diagonaal van het display. Er wordt gesproken over een normale S7-variant met 5,1 inch scherm en een Edge-variant met aan beide kanten een gebogen schermrand van 5,5 inch. Daarnaast zouden van deze versies ook nog 6.0 inch-versies worden uitgebracht, maar of dat klopt en of dat op het MWC zal zijn is nog even de vraag. Vooralsnog zijn de vermeende specificaties van twee van deze toestellen opgenomen in deze topicstart, maar deze wordt uiteraard aangevuld als er meer gegevens beschikbaar zijn.

De Galaxy S7 in Europa zal worden uitgeleverd met de door Samsung zelf ontwikkelde Exynos 8890-chipset en krijgt waarschijnlijk 4GB werkgeheugen mee. Volgens de geruchten zal er weer een microSD-kaartslot aanwezig zijn, waardoor het logisch is dat we modellen gaan zien met 32GB of 64GB intern geheugen. Qua design wordt er gesproken over een combinatie tussen de huidige Galaxy S6-lijn en Note 5, dus we zullen weer glas gaan zien met metalen elementen. De cameraresolutie lijkt qua megapixels wat minder te worden dan zijn voorgangers, namelijk 12 megapixels. Daar tegenover staat wel dat deze lens meer licht door zal laten, dus nog betere plaatjes zal schieten met slechte lichtomstandigheden.

Qua software zien we Android 6.0 Marshmallow met daaroverheen de TouchWiz-schil van Samsung en de toestellen zouden weer stof- en waterdicht worden. De accucapaciteit zal verschillen per toestel, omdat de displays qua diagonaal verschillen. De normale S7 zou een 3000mAh-accu krijgen terwijl de grotere Edge-variant een 3600mAh-versie aan boord zou krijgen. Qua biometrische beveiliging wordt er gesproken over de komst van een irisscanner, maar dat is een kwestie van afwachten. Ook doen er nog steeds geruchten de ronde over een drukgevoelig scherm, maar ook dat is een kwestie van wachten op meer details en duidelijkheid.

[Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen

Toestel
Samsung Galaxy S7
Besturingssysteem
Android 6.0 Marshmallow
Schil
Samsung TouchWiz
Scherm

5,1" 2560x1440 pixels
Super AMOLED
Processor
Samsung Exynos 8890
Processorsnelheid
2,3GHz
Videochip
Mali-T880
Werkgeheugen
4GB (LPDDR4)
Opslaggeheugen
32GB
Extern geheugen
MicroSD
Frontcam

8.0 megapixels
1.12um
Camera

12.0 megapixels
BRITECELL, OIS, PDAF
Afmetingen

Onbekend
Gewicht

Onbekend
Accucapaciteit

3000mAh
Connectiviteit

WiFi
Bluetooth
GPS / Glonass
LTE

Prijs

Onbekend
Overig

Vingerafdrukscanner / Irisscanner
RGB notificatie LED
Water- & stofdicht
Micro USB-poort
Draadloze fast charging

Toestel
Samsung Galaxy S7 Edge
Besturingssysteem
Android 6.0 Marshmallow
Schil
Samsung TouchWiz
Scherm

5,5" 2560x1440 pixels
Super AMOLED
Processor
Samsung Exynos 8890
Processorsnelheid
2,3GHz
Videochip
Mali-T880
Werkgeheugen
4GB (LPDDR4)
Opslaggeheugen
32GB
Extern geheugen
MicroSD
Frontcam

8.0 megapixels
1.12um
Camera

12.0 megapixels
BRITECELL, OIS, PDAF
Afmetingen

Onbekend
Gewicht

Onbekend
Accucapaciteit

3600mAh
Connectiviteit

WiFi
Bluetooth
GPS / Glonass
LTE

Prijs

Onbekend
Overig

Vingerafdrukscanner / Irisscanner
RGB notificatie LED
Water- & stofdicht
MicroUSB-poort
Draadloze fast charging

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-12-2021
Hier zat ik op te wachten. Ik kan al een nieuwe telefoon uitzoeken (huidige Nexus 5, in reparatie dus nu S5 mini) maar ik hoop dat deze S7 touchwiz erg gelimiteerd zal zijn.

De bloatware die ik op de S5 tegen kom is verre van fijn. Maar zover de ervarigen van vele mensen positief zijn over de S6, twijfel ik nu wel over de S7.

Uit ervaring, levering na aankondiging is ongeveer maand a 1.5 maand?

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-03 22:05
Ik vind het echt jammer dat er geen kleinere high-end telefoons gemaakt worden door Samsung. Het lijkt wel alsof ze het idee 'hoe hoger het cijfer, hoe beter' tot in het absurde doortrekken.
Zero2Fear schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:54:
Hier zat ik op te wachten. Ik kan al een nieuwe telefoon uitzoeken (huidige Nexus 5, in reparatie dus nu S5 mini) maar ik hoop dat deze S7 touchwiz erg gelimiteerd zal zijn.

De bloatware die ik op de S5 tegen kom is verre van fijn. Maar zover de ervarigen van vele mensen positief zijn over de S6, twijfel ik nu wel over de S7.

Uit ervaring, levering na aankondiging is ongeveer maand a 1.5 maand?
Bloatware zul je houden. De vraag is ook wat je bloatware vind. ik gebruik wel veel Samsung apps zoals de S browser, S planner, S note, S health. Voor de rest staan er Google apps op die ik nooit gebruik zoals Kiosk, Boeken, Films, Google+ Hangouts etc..

Gelukkig kun je veel uitschakelen als je wilt.

De S6 draait best goed op Marshmallow en ik verwacht dat de S7 daar nog een schepje bovenop doet.
De Nexus5 met MM vind ik trouwens ook nog best goed draaien ondanks dat het al een wat ouder toestel is.

Voordelen van de S6/7 zijn de geweldige camera en beeldscherm.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-03 22:34
Ronald8 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:05:
Ik vind het echt jammer dat er geen kleinere high-end telefoons gemaakt worden door Samsung. Het lijkt wel alsof ze het idee 'hoe hoger het cijfer, hoe beter' tot in het absurde doortrekken.
Dat valt toch wel mee? 5'1 inch is toch niet zo extreem? LG en Sony hebben voor hun toptoestellen nog een maatje (of twee) groter.

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Het is net alsof ik naar mijn inmiddels bijna 3 jaar oude S4 zit te kijken. Mijn S4 draait MM ook soepel(custom ROM weliswaar) Ik heb ook een goede camera, 4G, wifi, bluetooth, draadloos laden, Super Amoled(full HD) etc.
Voor de apps hoef ik deze ook zeker niet, ik gebruik geen enkele Samsung app. En een vingerafdruk of iris scanner zijn voor mij geen game changers.
Daarnaast is de developer support voor Exynos nou niet echt super te noemen. Ik ben dan ook meer iemand van de custom ROM's.

Ondanks de verbeteringen qua rekenkracht en scherm en wat andere gimmicks, vind ik het gat naar de S4 te klein om een perfect werkend toestel te vervangen door deze S7.

Ik heb bij mijn upgrade van de S1 naar de S4 ook 2 generaties overgeslagen, maar dat gat was toch behoorlijk groot. Ik ga dus ook deze weer over slaan.

R7 5800X3D//B450 Tomahawk max II//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

BPP schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:42:
Sony heeft voor hun toptoestel nog een maatje (of twee) groter.
Je hebt natuurlijk de Z5 Compact, qua scherm nog wel een maatje kleiner dan 5,1" :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• BPP
CLB schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:44:
[...]

Je hebt natuurlijk de Z5 Compact, qua scherm nog wel een maatje kleiner dan 5,1" :)
Ja, maar die heeft 'maar' een HD scherm en 2GB aan ram. Prima toestel daar niet van, maar geen highend, waar Ronald het over heeft.
BPP schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:49:
Ja, maar die heeft 'maar' een HD scherm en 2GB aan ram.
Prima toestel daar niet van, maar geen highend, waar Ronald het over heeft.
Ligt eraan wat je onder high-end schaart natuurlijk :)
Alleen kijkend naar de hardware-kant, of tellen een waterdichte behuizing, high-end cpu en vingerafdrukscanner ook, of bijvoorbeeld een accu die het daardoor weer langer kan volhouden...

• BPP
CLB schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:51:
[...]

Ligt eraan wat je onder high-end schaart natuurlijk :)
Alleen kijkend naar de hardware-kant, of tellen een waterdichte behuizing, high-end cpu en vingerafdrukscanner ook, of bijvoorbeeld een accu die het daardoor weer langer kan volhouden...
Voor mij is highend iig een beste CPU, een scherm met een hoge resolutie en veel RAM. Waterdicht is leuk, maar je hebt ook toestellen van 200 euro die dat zijn. Of dit allemaal nodig is is natuurlijk weer een tweede.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Ben persoonlijk benieuwder naar het ontwerp dan naar de hardware. Die is altijd wel beter dan zijn voorganger maar het ontwerp verandert mondjes maat. De S6, welke ik nu heb, is een goed voorbeeld van een vrij geslaagd ontwerp. Het enige wat anders had gemogen is de gladheid, dat ding MOET nu een hoesje om anders glijd die gewoon weg ;)
De S7 heeft volgens geruchten een micro SD en dat is zeker fijn, jammer dat dit er dan 1 generatie uitgesloopt is? Wat ik wel vreemd vind :/

OFFLINE enkele berichten geedit

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-03 05:49
BPP schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:58:
[...]

Voor mij is highend iig een beste CPU, een scherm met een hoge resolutie en veel RAM. Waterdicht is leuk, maar je hebt ook toestellen van 200 euro die dat zijn. Of dit allemaal nodig is is natuurlijk weer een tweede.
RAM zou ik wel in kunnen komen, maar de ppi van de Z5 Compact is best behoorlijk, 480ppi.
Bijvoorbeeld een Nexus 6P heeft er 515ppi. Het is dus maar hoe je het bekijkt :-)
Mrjraider schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:13:
Ben persoonlijk benieuwder naar het ontwerp dan naar de hardware. Die is altijd wel beter dan zijn voorganger maar het ontwerp verandert mondjes maat. De S6, welke ik nu heb, is een goed voorbeeld van een vrij geslaagd ontwerp. Het enige wat anders had gemogen is de gladheid, dat ding MOET nu een hoesje om anders glijd die gewoon weg ;)
De S7 heeft een micro SD en dat is zeker fijn, jammer dat dit er dan 1 generatie uitgesloopt is? Wat ik wel vreemd vind :/
Ik verwacht dat het ontwerp niet veel veranderd. Dat hoeft ook niet als het goed is.
Waarschijnlijk hebben ze genoeg klachten gehad over het weglaten van een Micro SD lezer, Ik zie dat als ongeveer dezelfde fout als de Nexus toestellen zonder draadloos opladen uitvoeren. Gemiste kans dus.

Persoonlijk ben ik ook wel benieuwd. Het enige wat mij zou kunnen afschrikken is de hoeveelheid aan bloatware en Touchwiz, Als dat teveel is, dan geen S7 voor mij

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-03 17:07
Was het al zeker dat er een nieuwe sensor chip inkomt? Ik dacht de IMX300, ben benieuwd!

Komt trouwens de Exynos naar Europa? Of komt de 820 versie ook?

[Voor 27% gewijzigd door Megamind op 17-01-2016 19:20]

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Koen87 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:17:

Ik verwacht dat het ontwerp niet veel veranderd. Dat hoeft ook niet als het goed is.
Waarschijnlijk hebben ze genoeg klachten gehad over het weglaten van een Micro SD lezer, Ik zie dat als ongeveer dezelfde fout als de Nexus toestellen zonder draadloos opladen uitvoeren. Gemiste kans dus.

Persoonlijk ben ik ook wel benieuwd. Het enige wat mij zou kunnen afschrikken is de hoeveelheid aan bloatware en Touchwiz, Als dat teveel is, dan geen S7 voor mij
Gemiste kans is het zeker, hoewel ik het gebrek aan ruimte reuze mee vind vallen op mijn S6 met "slechts" 32GB aan opslag waarvan "slechts" 26GB voor mij en de rest voor het systeem.

• BPP
Koen87 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:17:
[...]

RAM zou ik wel in kunnen komen, maar de ppi van de Z5 is best behoorlijk, 480ppi.
Bijvoorbeeld een Nexus 6P heeft er 515ppi. Het is dus maar hoe je het bekijkt :-)

[...]

Het ging over de Z5 Compact.

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-03 00:23

Reda

HA DO KEN

Heeft iemand beeld bij de verwachte introductie prijs? Ik las geruchten over een 10% lagere prijs tov de S6. Mijn huidige Android is nl hard aan vervanging toe.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 21:30
Hoe zeker is het dat deze weer waterdicht wordt? Ik heb de S6 overgeslagen omdat ik de waterdichtheid van mijn S5 toch erg prettig vind...

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:53

AvK

Ready Set Go

Mocht de volgend jaar uit te brengen S8, naast een SD kaart slot ook een verwisselbare accu krijgen dan wordt dat em. Tot die tijd red ik mij meer dan prima met mijn S5. Razend snel, prima batterij duur, prima camera en wat dies meer zei. Hij ziet er alleen niet stoer uit. Nou ja.
Disclaimer: De S7 zal qua specs elke voorgaande Samsung telefoon en die van de concurrentie waarschijnlijk verpletterend verslaan. Maar ja. Sneller dan snel......

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Eerst maar afwachten hoe de S7 wordt. SD kaart is voor mij geen must maar kan wel handig zijn zolang het maar niet ten koste gaat van de snelheid.
De S6 bevalt me nog prima maar mezelf kennende wil ik elk jaar wat nieuws en vooral een goede allround camera vind ik belangrijk.

Als je tevreden bent met je S4 of S5 dan is het goed. Nu ik een S6 gewend ben en heb dan weer een S5 of S4 in m'n handen heb dan valt me op hoe stoterig het allemaal gaat, wat voornamelijk door de software komt.
Snelheid went gewoon erg snel.

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb ook wel interesse in de S7. Camera is voor mij het belangrijkste van een telefoon en dat zit bij Samsung meestal wel goed. Ben benieuwd.

• Koen87
BPP schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:39:
[...]

Het ging over de Z5 Compact.
De ppi had ik ook voor de Z5 Compact uitgerekend, maar helaas niet er neer gezet.

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Zijn mooie renders hoewel ze erg veel op de huidige S6 en S6 Edge lijken. We zullen zien ;)
Mijn S6 moet nog een jaartje of twee mee en dan zie ik de S8 wel tegemoet :+

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-03 11:09

Tammesp

Next is now

Ziet er strak uit! Maar niet heel veel anders dan de S6.

Samsung Galaxy S20+ 5G - Samsung Tab S2 - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Deze is er ook nog, maar dat lukte vannacht om één of andere reden niet:

Wordt gesproken over een micro USB-aansluiting, dat is wel een uiterst vreemde keuze wat mij betreft.
Tevens vind ik het nog steeds jammer dat er geen 5,1" variant van de S7 Edge op de markt komt, zonde :(

Ziet er gelikt uit. Het kan aan de renders liggen maar zwart lijkt nu meer op zwart/antraciet dan het zwart/blauwe van de S6.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:52

TommyGun

Stik er maar in!

Erg benieuwd naar de S7, mooie kandidaat om mijn S5 te gaan vervangen :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Koen87
Ik wacht nog steeds met spanning af in hoeverre Touchwiz de telefoon gaat belasten :-)
Zelf heb ik nu een Nexus toestel en dat bevalt prima, echter waren de nieuwste Nexus telefoons een ietwat teleurstelling voor een eventuele opvolger

Al stellen de, ietwat oude, berichten van Sammobile mij wel wat gerust :-)
The report goes as far as saying that Samsung and Google’s ultimate goal is to make a “a non-delayed operating experience”, one with “greater fluency than iOS”.

[Voor 46% gewijzigd door Koen87 op 02-02-2016 14:11]

This is it... Die achterkant ziet er niet zo mooi uit, #smudge

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Ik lees op diverse sites dat die achterkant nog niet van het uiteindelijke materiaal gemaakt is. Hier lijkt het wel plastic en dat zou goed kunnen bij test toestellen. Dus ben benieuwd of dat klopt en of het echt zo'n vingerafdrukmagneet is.

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:43
Ik loop nu nog met een S4 (welke overigens nog steeds goed bevalt :Y ) maar kan al een tijdje een nieuwe uitzoeken. Wordt waarschijnlijk de S6 of S7, even afwachten wat deze gaat kosten icm een abbo :) (verkapte TVP)

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Laat deze maar snel komen, ik heb nu een iPhone 6s (3 maanden) en ik voel me zonder Android een soort kreupel, zonde dat ik mijn OnePlus One daarvoor heb weggedaan. Ik hoop dat de s7 beter wordt dan de s6 welke mij toch tegenviel, vooral qua accuduur.

Zou het toestel dit jaar toch eerder beschikbaar zijn of zal het ongeveer gelijk zijn met de voorgaande jaren?
Lekkere score van de snapdragon 820. Factor twee hoger dan wat we nu hebben. Zal me benieuwen wat de 8890 zal doen.

[Voor 41% gewijzigd door CLB op 10-02-2016 09:21]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Ik lees en zag ook her en der dat eindelijk de camerabobbel (zo goed als) verleden tijd is. Het heeft wat jaren gekost, maar zou het dan nu echt zo zijn?

Ik zie de S6 als fluke door het ontbreken van teveel functies, ben benieuwd hoe het de S7 vergaat.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Ziet er erg goed uit. Als de S7 micro-sd kaart en een grote accu heeft, ben ik hopelijk de eerste koper ;)

Is er al iets meer bekend over welke processor wij in Europa krijgen?

Samsung Galaxy S20+ 5G - Samsung Tab S2 - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:17
Het valt wel op dat de achterkant nu net zo afgerond is als de voorkant bij de Edge.

Of dat nou zo fijn in de hand ligt is de vraag, ik heb even de S6 Edge van een kennis gepakt en omgedraaid en het houdt niet fijn vast eigenlijk, meer zo van "ik laat het zo vallen door gebrek aan grip" (misschien dat een hoesje meer grip geeft, sowieso een must met een glazen achterkant...)

En een afgeronde achterkant in combinatie met afgeronde voorkant bij een eventuele Edge variant lijkt mij nog erger.
Heeft de Note 5 met zijn platte scherm nu ook heh.
Gok ook niet dat de Edge aan beide kanten gebogen wordt, dat is nu ook niet het geval, we will see :)
Tammesp schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:58:
Ziet er erg goed uit. Als de S7 micro-sd kaart en een grote accu heeft, ben ik hopelijk de eerste koper
Is er al iets meer bekend over welke processor wij in Europa krijgen?
Ze zeggen van wel, 3000mAh en de Exynos 8890 :)

[Voor 53% gewijzigd door CLB op 10-02-2016 12:54]

• Koen87
CLB schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:20:
Heeft de Note 5 met zijn platte scherm nu ook heh.
Gok ook niet dat de Edge aan beide kanten gebogen wordt, dat is nu ook niet het geval, we will see :)

[...]

Mag ik hiervan uitgaan dat dan de Exynos waarschijnlijk de snellere van de 2 is? (t.o.v. Snapdragon 820) Normaal gesproken doen ze de snellere processor naar Europa :)
Koen87 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:01:
Mag ik hiervan uitgaan dat dan de Exynos waarschijnlijk de snellere van de 2 is?
In benchmarks wel, of je daar in de praktijk wat van gaat merken is nog de vraag natuurlijk :)

• Tammesp

Tammesp

Next is now

[b]CLB schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:20:
Nice! Nog 11 dagen, dan weten we het zeker.

Zit nu met een Samsung J5 opgescheept... De S6 kapot laten vallen en niet verzekerd.

Gaat er ook nog gerucht rond van een drukbaar scherm of iets dergelijks? Dat lijk me meer irritant dan handig..!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-01 09:44
en k hoop nog steeds op een irisscanner!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-03 21:32
Ik hoop op versies met flink wat geheugen zodat je ook de hybride dualsim slot kan gebruiken voor een extra simcard en gewoon je dingen doen.

Voor mij is 32GB helemaal niks als ik mijn 2e slot wil opofferen voor een extra simcard.

64GB versie dus op zijn minst in de line-up naast een 32GB versie. 128GB zou perfect zijn maar dat zie ik niet gebeuren aangezien die niet veel verkocht worden.

Materiaal keuze zal me jeuken, Tot nu toe altijd plastic gehad (S3 en S5) en het werkte perfect tot nu toe !

Tot nu toe wel wat saai qua styling in de previews (hoog S6 gehalte) maar mischien is het in het echt wel anders.
Had gehoopt dat Samsung nu na jaren eens met iets baanbrekends kwam qua styling.

• Bomberman71
Kenny1001 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:31:
en k hoop nog steeds op een irisscanner!
Dat boeit mij nou weer helemaal niet, een goed werkende vingerscanner werkt het beste en vooral het snelste.
Windows Hello doet het op de SP4 leuk met de Webcam en IR cam maar in een echte donkere omgeving gaat dat ook mank is mijn ervaring. Een irisscanner zal het echt niet beter doen.

Vwb dit soort zaken doe mij maar Apple zijn touch ID ... Werkt gewoon iedere keer weer en snel.

[Voor 4% gewijzigd door Bomberman71 op 10-02-2016 20:41]

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-01 09:44
Bomberman71 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:41:
[...]

maar in een echte donkere omgeving gaat dat ook mank is mijn ervaring. Een irisscanner zal het echt niet beter doen.
daar vrees ik helaas echter ook voor...

• Bomberman71
Kenny1001 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:45:
[...]

daar vrees ik helaas echter ook voor...
Dat is een gegeven ! Je kan er 10.000 briljante programeurs en hardware experts opzetten maar de voorwaarde blijft dat de sensor je oog moet kunnen 'lezen' . Dit lukt gewoon niet onder alle omstandigheden en je zult dus tenminste je oog in positie moeten brengen en mischien zelfs iets van ledlicht ondersteuning.

Niks makkelijker als vingerscanner die het gewoon prima doet, ongeacht de stand van je lichaam, hoofd, dag of nacht.

Anoniem: 272481

De releasedatum is bekend! De Galaxy S7 is vanaf 21 februari te pre-orderen en zal begin maart in de winkels te vinden zijn. Mensen die een pre-order plaatsen zullen zoals gewoonlijk een cadeau van Samsung ontvangen. In Nederland zullen we alleen de 32 GB versie binnen krijgen. De Galaxy S7 zal wel uitbreidbaar zijn. Het toestel komt in twee uitvoeringen: Flat en Edge. De Galaxy S7 zal beschikbaar zijn in drie kleuren: zwart, wit en goud.

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 272481 op 11-02-2016 09:50]

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:06
Anoniem: 272481 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:14:
De release datum is bekend! De Galaxy S7 is vanaf 21 februari te pre-orderen. In Nederland zullen we alleen de 32 GB versie binnen krijgen. De Galxy S7 is gelukkig wel uitbreidbaar dus dat scheelt weer. Het toestel komt in twee uitvoeringen: Flat en Edge. De Galaxy S7 is zal beschikbaar zijn in drie kleuren: zwart, wit en goud.
Wat is je bron?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:56
Anoniem: 272481 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:14:
De release datum is bekend! De Galaxy S7 is vanaf 21 februari te pre-orderen. In Nederland zullen we alleen de 32 GB versie binnen krijgen. De Galxy S7 is gelukkig wel uitbreidbaar dus dat scheelt weer. Het toestel komt in twee uitvoeringen: Flat en Edge. De Galaxy S7 is zal beschikbaar zijn in drie kleuren: zwart, wit en goud.
Ik heb wel interesse maar je bent wel gek om bij release een Samsung telefoon te kopen. Rond de zomer heb je de eerste prijsdalingen en dan ben je veel goedkoper uit.

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Ligt er een beetje aan wat de incentive is. Zo heb ik ooit een Note 3 gekocht met 125 euro cashback en een 64 GB SD kaartje gratis. Dat was beter dan enig prijsverlaging in die tijd.

Maar ben wel blij dat ze van al die GB versies afstappen. Het was gewoon een logistiek drama:
2 uitvoeringen, 3 GB varianten en 4 kleuren. Dat zijn sowieso al 24 varianten die een winkel moet hebben en ook nog eens geproduceerd moeten worden. Wat je ziet is dus dat kleuren of GB-smaken niet verkrijgbaar zijn en men wel ergens anders heen gaat (of naar een ander merk).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:09

JSchut

.....

Miki schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:22:
[...]

Ik heb wel interesse maar je bent wel gek om bij release een Samsung telefoon te kopen. Rond de zomer heb je de eerste prijsdalingen en dan ben je veel goedkoper uit.
Maar wat nou als je nu een nieuwe telefoon moet. Dan is je enige andere optie een S6 kopen als je een Galaxy wilt. Die uiteraard wel veel goedkoper is. Anders nu een S7 kopen en meer betalen. Wat is de pricedrop normaal zo'n beetje?

[Voor 8% gewijzigd door JSchut op 11-02-2016 10:15]

Xbox: JSchut82 | PSN jschut_82 |  Mac Mini 2018 i7-3.2GHz/32GB/512GB |  iPhone X 64GB Space Gray

• Bartoow
  • Laatst online: 14:27
Ik ben zelf van plan om hem in combinatie met een abbo aan te schaffen, benieuwd wat de prijzen gaan zijn. Wat is de adviesprijs van het toestel?
JSchut schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:15:
Wat is de pricedrop normaal zo'n beetje?
Pricewatch checken?
Bartoow schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:13: Wat is de adviesprijs van het toestel?
Onbekend, er wordt gesproken over € 699 voor het 32GB-model.

• Bartoow
  • Laatst online: 14:27
CLB schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:14:
[...]

Pricewatch checken?

[...]

Onbekend, er wordt gesproken over € 699 voor het 32GB-model.
Oeii, dat worden 50+ euro bedragen per maand ben ik bang..

Anoniem: 272481

Samsung zelf! Ik werk bij een winkel die dit soort dingen binnen krijgt.

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 272481 op 11-02-2016 12:36]

• Miki
JSchut schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:15:
[...]

Maar wat nou als je nu een nieuwe telefoon moet. Dan is je enige andere optie een S6 kopen als je een Galaxy wilt. Die uiteraard wel veel goedkoper is. Anders nu een S7 kopen en meer betalen. Wat is de pricedrop normaal zo'n beetje?
Dit is het verloop van de S6:

Daarnaast kun je eigenlijk hem zelf ook goed invullen. Traditie getrouw brengt Samsung februari/maart een nieuwe Galaxy op de markt, Apple doet dat met de iPhone rond september. 3x raden wat Samsung doet zodra de maand september in beeld komt :+
Ook zie je tegen de kerst aan dat Samsung cashback acties gaat houden, ook die zijn super voorspelbaar. And last but not least, Samsung zal ook dit jaar weer een actie houden voor de "early birds" met het weggeven van een accesoire(s). Voorgaande jaren waren dit geheugenkaartjes, hoesjes en laders.

Apple heeft trouwens ook leuke cyclus, steevast worden de bijna 2 jaar oude toestellen gedumpt het half(jan - aug) jaar voordat de nieuwe wordt gepresenteerd. Dan wordt het 2 jaar oude toestel letterlijk verminkt(voorbeeld: iphone 5 16gb wordt iphone 5c 8gb, de 1 jaar oude topmodel wordt gestript van meerdere kleurstellingen zie iPhone 6) en als budget vriendelijk alternatief aangeboden.

De markt is zo voorspelbaar met dat betreft :z

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:16
Zo'n vr bril er gratis bij lijkt me best leuk. Maar ben bang dat het meer een hebbeding wordt dan het echt gebruikt wordt.

Zie denk ik toch liever, een oplaadpad oid

Ik heb sinds kort een goedkoop sim only abo en dan is het omgerekend wel wat goedkoper om hem los te kopen ipv met een abo van 24 mnd

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-03 17:58
In juni ben ik in Canada. Kan iemand inschatten of die daar met de SD820 wordt uitgebracht en of ik dan een in NL goed werkend / ondersteund toestel kan bemachtigen?

• Miki
MAkS1 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 21:00:
In juni ben ik in Canada. Kan iemand inschatten of die daar met de SD820 wordt uitgebracht en of ik dan een in NL goed werkend / ondersteund toestel kan bemachtigen?
Wat verwacht je nu, glazenbol ofzo :?

Het enige wat je met zekerheid kunt zeggen is dat je het model bestemt voor Verizon kunt vergeten. Die hebben een compleet ander netwerk dan GSM. Verder is het gissen hoe Samsung eea gaat inrichten per werelddeel. Houdt gewoon alles in de gaten en check ook evleaks, vroeg of laat zullen alle specs uitlekken.

• Megamind
  • Laatst online: 23-03 17:07
MAkS1 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 21:00:
Lol, kan je er een voor mij meenemen uit Nederland? Heb je gezien hoe laag de CAD staat? Dan kan je beter er eentje uit de US halen.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:52

TommyGun

Stik er maar in!

Bartoow schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:23:
[...]

Oeii, dat worden 50+ euro bedragen per maand ben ik bang..
Of zelf iets bijbetalen voor het toestel. 50,- p/m vind ik prima, dat is exact het bedrag dat ik mag declareren ;)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:10

The Wizard

Moderator Mobile
Kan iemand een levertijden en prijzen topic aanmaken?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Bomberman71 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:37:
Ik hoop op versies met flink wat geheugen zodat je ook de hybride dualsim slot kan gebruiken voor een extra simcard en gewoon je dingen doen.

Voor mij is 32GB helemaal niks als ik mijn 2e slot wil opofferen voor een extra simcard.

64GB versie dus op zijn minst in de line-up naast een 32GB versie. 128GB zou perfect zijn maar dat zie ik niet gebeuren aangezien die niet veel verkocht worden.

Materiaal keuze zal me jeuken, Tot nu toe altijd plastic gehad (S3 en S5) en het werkte perfect tot nu toe !

Tot nu toe wel wat saai qua styling in de previews (hoog S6 gehalte) maar mischien is het in het echt wel anders.
Had gehoopt dat Samsung nu na jaren eens met iets baanbrekends kwam qua styling.
Toch zijn zaken als materiaal keuze belangrijker dan opslag geheugen. Plastic is gewoon budget en dat willen mensen niet als ze 700euro neer leggen.

Geheugen is voor mij ook nooit echt een issue geweest. Media gaat naar NAS of cloud.
32gb is voor mij dan wel weer minimaal. SD kaart vind ik wel een pre maar niet noodzakelijk.

Qua design is het een goede zet. Premium merken wisselen nooit teveel in design. Tevens kost een nieuw design gewoon teveel geld. Vind de S6 nog steeds mooi.

Als alles waar blijkt te zijn over de S7 dan is het wel een topper want Samsung heeft dan best goed naar de mensen geluisterd en de zwakke punten van de S6 aangepakt zoals de grotere accu, SD kaart, waterbestendigheid.

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Wow als dit echt de S7 Edge wordt dan wil ik hem wel hebben. Alles is netjes afgerond!
Xepos schreef op zondag 14 februari 2016 @ 00:45:
Wow als dit echt de S7 Edge wordt dan wil ik hem wel hebben. Alles is netjes afgerond!
Dat is echt de S7 Edge, alleen zullen we hier vast en zeker geen S7-opdruk op de achterkant gaan zien :)

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
CLB schreef op zondag 14 februari 2016 @ 00:47:
[...]

Dat is echt de S7 Edge, alleen zullen we hier vast en zeker geen opdruk op de achterkant gaan zien :)
_/-\o_

Dat is nog mooier zelfs! Als ze ook nog eens Samsung eraf halen dan perfect. Zo clean, zo afgerond, perfect.
Is bij de S6-reeks namelijk ook het geval, plaatje is van de Amerikaanse versie, hier kennen we dat niet :)
Valt me alleen op dat er eerst nog over een witte variant werd gesproken en die zie ik op geen enkele render.

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
heb voorheen de s3 gehad, super foontje.. baalde uiteindelijk van het cheapy plastic en het slechte geluid. De volgende foon moest een goed geluid hebben en ik wilde een metal body.. dat werd dus mijn huidige telefoon de HTC one m8 gunmetal grey.. super telefoon, super geluid,, prut camera.. nu na 2 jaar kan ik weer een nieuwe kiezen.. ik wil nu.. waterdicht, sdkaart, en top camera.. kandidaten zijn Sony xperia z6 en galaxy s7.. ik loop de foonwinkel in en bekijk de z5 en de s6 edge.. Ik word op slag verliefd op de s6 edge + zilver.. mijn nieuwe foon wordt dus de s7 edge + zilver.. ik lees dat deze aan mijn 3 eisen gaat voldoen.. ik kan niet wachten.. beetje jammer van het afscheid van de stereo front speakers op mijn m8, maar Samsung I'm coming back to the club...

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:25
Ben de S7 ook aan het volgen, maar heb de zilveren S7 nog niet voorbij zien komen. Alleen bij de Egde variant. Hoop dat de S7 ook in het zilver beschikbaar komt.

paul404 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 10:59:
ik wil nu.. waterdicht, sdkaart, en top camera... mijn nieuwe foon wordt dus de s7 edge + zilver..
Lijkt me ook erg mooi, alleen het 5,5 inch scherm staat me weer wat tegen, S6 Edge is nog 5,1...
De S7 Edge lijkt ook niet in het wit te komen, enigszins jammer en er zit inderdaad geen microSD-kaartslot in de S6 Edge... Daarentegen zijn de prijzen voor de 64GB of zelfs 128GB variant aardig gedaald, ik twijfel :( :)

• Albert020
  • Laatst online: 12:03
Untouchablezz20 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 11:10:
Ben de S7 ook aan het volgen, maar heb de zilveren S7 nog niet voorbij zien komen. Alleen bij de Egde variant. Hoop dat de S7 ook in het zilver beschikbaar komt.

[afbeelding]
Qua uiterlijk heeft de S7 bijna geen verschil in vergelijking met de S6.
Denk dat ik de S7 maar oversla en wacht op de S8, heb nu een de S6 ;)

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:57
Momenteel heb ik de S5plus in mijn bezit en de S7 zou toch zeker wel een kandidaat zijn als opvolger.
Mooi toestel. Ik kan alleen helaas nergens vinden of dit toestel nog beschikt over infrarood. Dat gebruik ik op het moment nog wel regelmatig.

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
mike123 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 21:20:
Momenteel heb ik de S5plus in mijn bezit en de S7 zou toch zeker wel een kandidaat zijn als opvolger.
Mooi toestel. Ik kan alleen helaas nergens vinden of dit toestel nog beschikt over infrarood. Dat gebruik ik op het moment nog wel regelmatig.
Opklik microUSB infrarood kost je 6 euro op Ebay

http://www.ebay.com/itm/U...droid-Phone-/291273002734

Als je die eens probeert op je S5 en dan nog eens de beslissing maken mocht het er niet op zitten.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-03 22:52

Bullet NL

Eigen Wijs

[Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen

CLB heeft netjes een Prijzen & Levertijden topic aangemaakt, daar gaan we dus verder discussiëren over de prijs en leverbaarheid!

[Voor 56% gewijzigd door Bullet NL op 15-02-2016 01:22]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Miki
Noem me gek maar de vormgeving van de S7 doet me heel erg denken aan de S3. Met name de afgeronde randen en hoeken doen me denken aan het "pebble" design van de S3.

Ik ben trouwens erg benieuwd in hoeverre Samsung erin is geslaagd om Touchwiz slanker te maken.

Miki schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:55:
Ik ben trouwens erg benieuwd in hoeverre Samsung erin is geslaagd om Touchwiz slanker te maken.
Zijn op het wereldwijde web inmiddels al aardig wat Marshmallow-reviews te vinden, mooie indicatie dunkt me.

• Miki
CLB schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:07:
[...]

Zijn op het wereldwijde web inmiddels al aardig wat Marshmallow-reviews te vinden, mooie indicatie dunkt me.
Samsung kennende is dat geen enkele indicatie. Zij maken voor iedere telefoon een aparte release. Tussen de S3, S4, S5 en S6 waren bij de gelijknamige Android versies ook behoorlijke verschillen te ontdekken.

Miki schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:32:
Samsung kennende is dat geen enkele indicatie.
Ah my bad, dat schiet niet op dan :)

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-03 19:19
Ik ben echt aan het twijfelen. Ik kan al sinds 1 januari een nieuw toestel uitkiezen. Ik had een Sony Xperia Z2, maar die is in de toilet gevallen. Ik heb nu een Iphone 4S te leen, en dat is echt een slecht toestel. :'(
Nu ben ik aan het denken of ik het wel waard vind om te wachten tot eind maart, wanneer de SG7 waarschijnlijk te koop zal zijn. Of dat ik niet beter vanmiddag nog na de winkel loop, en de SG6 neem.
Ik heb zelf uiteraard wat research gedaan, en ik vind de verschillen met de SG6 niet erg bijzonder ofzo.
Hoeveel zal een abonnement per maand ongeveer gaan kosten? Wat zal het verschil met de SG6 zijn?
Als het me €15 - €20 per maand kan besparen, kan ik miss toch beter voor de SG6 gaan.
Echter weet ik van mezelf dat ik een materialistisch kut jong ben, en ik ben bang dat als ik nu de SG6 ga halen, ik eind maart spijt heb dat ik niet de SG7 heb gekocht. Dillema...

• Kees_frl
  • Nu online
GluonC schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:38:
Ik ben echt aan het twijfelen. Ik kan al sinds 1 januari een nieuw toestel uitkiezen. Ik had een Sony Xperia Z2, maar die is in de toilet gevallen. Ik heb nu een Iphone 4S te leen, en dat is echt een slecht toestel. :'(
Nu ben ik aan het denken of ik het wel waard vind om te wachten tot eind maart, wanneer de SG7 waarschijnlijk te koop zal zijn. Of dat ik niet beter vanmiddag nog na de winkel loop, en de SG6 neem.
Ik heb zelf uiteraard wat research gedaan, en ik vind de verschillen met de SG6 niet erg bijzonder ofzo.
Hoeveel zal een abonnement per maand ongeveer gaan kosten? Wat zal het verschil met de SG6 zijn?
Als het me €15 - €20 per maand kan besparen, kan ik miss toch beter voor de SG6 gaan.
Echter weet ik van mezelf dat ik een materialistisch kut jong ben, en ik ben bang dat als ik nu de SG6 ga halen, ik eind maart spijt heb dat ik niet de SG7 heb gekocht. Dillema...
Wachten, die tijd is zo voorbij.
Met wachten ontkom je niet aan het feit dat de S7 wel wat tientjes duurder zal zijn per maand natuurlijk...
Zelf twijfel ik ook, vooral om dat de S7 Edge weer 5,5 inch is. Vandeweek gekeken naar abonnementjes van de S6 Edge 64GB / 128GB-variant (geen microSD-slot dus ik wil meer opslag) en die is best betaalbaar (geworden)... Aan de andere kant, de S7 Edge heeft een adviesprijs van € 799,99, waar dat bij de 64GB en 128GB S6 Edge-varianten lag op € 949 en € 1049 en nu komt er alleen een goedkopere 32GB-variant.

• GluonC
Als ik nu een 2 jarig abonnement zou afsluiten met de SG6, betaal ik al tegen de €50 per maand. Ik betaal nu €40 per maand, ik denk dat de SG7 dus inderdaad wel prijzig gaat worden. €60 per maand zou ik best veel geld vinden imo.
GluonC schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:31:
Als ik nu een 2 jarig abonnement zou afsluiten met de SG6, betaal ik al tegen de €50 per maand.
Enigszins offtopic, maar wat voor abbo en variant van de S6 heb je dan in godsnaam gekozen?

• GluonC
CLB schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:35:
[...]

Enigszins offtopic, maar wat voor abbo en variant van de S6 heb je dan in godsnaam gekozen?
https://mobiel.kpn.com/ve...internet-standaard/2-jaar
Vooral Internet Standaard zou ik dan voor gaan, en dan kom ik bij KPN uit op €49 per maand.

• rkvvkevin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-03 23:05
GluonC schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:39:
[...]

https://mobiel.kpn.com/ve...internet-standaard/2-jaar
Vooral Internet Standaard zou ik dan voor gaan, en dan kom ik bij KPN uit op €49 per maand.
Heb 2 weken geleden een S6 incl. abonnement besteld voor +/- €24, met +/- €50 bijbetalen.
Zonder personeelskorting of dergelijke.

6gb internet en 120 min.

Is toch meer dan de helft...

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-03 22:52

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik wil jullie er aan herinneren dat dit een S7 topic is, prijzen over de S6 e.d. mogen in het daarvoor bestemde topic.

[Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 15-02-2016 15:56]

Cogitationis poenam nemo patitur

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
YouTube: Samsung Galaxy: Get Ready for #TheNextGalaxy

Een "gelekt" filmpje van Samsung, kan iemand hier toevallig in zien of het om een usb c poort gaat?
Niet te zien, ook op een gestarte teaser-site is daarvan niks te bekennen :)

Wordt trouwens gezegd dat dit filmpje geen S7 Edge is, maar de S6 Edge+...
Dat is qua uiterlijk misschien wel het geval, maar het is gek dat we dan gebruik in de regen zien.

[Voor 53% gewijzigd door CLB op 16-02-2016 10:26]

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:57
W00fer schreef op maandag 15 februari 2016 @ 00:28:
[...]

Opklik microUSB infrarood kost je 6 euro op Ebay

http://www.ebay.com/itm/U...droid-Phone-/291273002734

Als je die eens probeert op je S5 en dan nog eens de beslissing maken mocht het er niet op zitten.
Dank je voor de tip, niet eens zou snel aan gedacht.

• Tammesp

Tammesp

Next is now

En nog meer nieuws:

http://www.sammobile.com/...images-and-a-short-video/

SD-card is back! :D

Verder nog een klein filmpje, ziet er snel en mooi uit.

[Voor 17% gewijzigd door Tammesp op 17-02-2016 09:51]

En de bron laat weten dat er een microUSB-poort aanwezig is, dus geen USB C :)
Daarnaast wordt er ook een 2800mAh-accu genoemd, waar dat eerder (overal) 3000mAh was, hmm...

[Voor 37% gewijzigd door CLB op 17-02-2016 10:00]

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-08-2021
Tammesp schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:50:
En nog meer nieuws:

http://www.sammobile.com/...images-and-a-short-video/

SD-card is back! :D

Verder nog een klein filmpje, ziet er snel en mooi uit.
Geweldig dat ze dit hebben toegepast.
CLB schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:00:
Had toch gehoopt op een usb c poort

[Voor 24% gewijzigd door chipzakje op 17-02-2016 10:15]

• Tammesp

Tammesp

Next is now

CLB schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:00:
Daarnaast wordt er ook een 2800mAh-accu genoemd, waar dat eerder (overal) 3000mAh was, hmm...
Staat dat op Sammobile? Naja kan ook wel leven met Micro-USB. Type C is nog te nieuw..

Over die accu speculeren ze nog steeds.. dus ik wacht daar wel op tot 21 februari haha ;)
chipzakje schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:14:
[...]

Geweldig dat ze dit hebben toegepast.

[...]

Had toch gehoopt op een usb c poort
Ja echt wel! Kan ik alles weer op mijn SD gooien, inplaats van volledig afhankelijk te zijn van de cloud.

Naja, zoals ik hierboven al zei. Type C is nog te nieuw, die lang niet iedereen heeft. Dus ik kan nog wel met Micro-USB leven.

SamMobile was niet de bron van die video en foto's heh, als je even doorklikt :)

• Tammesp

Tammesp

Next is now

CLB schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:28:
[...]

SamMobile was niet de bron van die video en foto's heh, als je even doorklikt :)
Ohja, ik zie het nu ;)

De livestream is weer op de Youtube kanaal van Samsung?

Tammesp schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:33:
De livestream is weer op de Youtube kanaal van Samsung?
Yes, zondag 21 februari vanaf 19.00 :)

• Kees_frl
  • Nu online
Ik hoop toch echt wel op een accu capaciteit van 3000.

Anders review maar afwachten, maar initieel waren die ook positief over de accuduur van de s6 dus zegt ook niet alles.
Pagina: 1 2 3 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee