Ik ben er nog op aan het wachten.chimera2 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:49:
[...]
Het lijkt wel een vrouw![]()
![]()
ik heb het nog niet geprobeerd.
Of moet je eerst je taal aanpassen naar het engels? (die staat nu ingesteld op het nederlands)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik ben er nog op aan het wachten.chimera2 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:49:
[...]
![]()
je moet primary taal op Engels zetten.Thefonz73 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:38:
[...]
Ik ben er nog op aan het wachten.
Of moet je eerst je taal aanpassen naar het engels? (die staat nu ingesteld op het nederlands)
Ik moest n update doen van de "google"-app (de google services had ik al geupdate) en nu heb ik hem ookraro007 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:00:
[...]
je moet primary taal op Engels zetten.
dat gebeurt wanneer je Engels toevoegt, dan vraag hij jou of je dat wilt.
en ik ben achter gekomen dat je "okay google" moet zeggen.
ok google werkt niet bij mij...![]()
dacht even dat mijn mic kapot was of zo
Zelfs zo erg dat de winkels van bel simpel ook die modellen als toonmodellen laat zien.giovanni2903 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 03:09:
[...]
schijtwebshop is dat inderdaad. ooit een samsung gekocht die uit polen bleek te komen, heel gekut om die toen in het nederlands te krijgen, want mijn pools is niet zo goed
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Zelf ben ik nu aan het sukkelen met de taal van mijn toetsenbord._Nick__ schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:03:
Voor de Assistant moet de taal van het toestel ook echt op Engels staan..
Jep ik wel. Vind het irritant.Yonix schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:59:
Vraagje uit nieuwsgierigheid: hebben jullie de feedback (vibratie) bij de toetsaanslagen (keyboard + terug) uitstaan?
Ik vraag me altijd af waarom dat standaard uitstaat, net zoals toetstonen. Zit je naast iemand, hoor je de hele tijd "klik, klik, klik, klik"Yonix schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:59:
Vraagje uit nieuwsgierigheid: hebben jullie de feedback (vibratie) bij de toetsaanslagen (keyboard + terug) uitstaan?
Ik heb Nederlands (België) en Engels (België) wel gevonden hoor. En alles in azerty. Gebruik de BTU.Thefonz73 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:33:
[...]
Zelf ben ik nu aan het sukkelen met de taal van mijn toetsenbord.
Hier in België zijn we azerty gewoon en door de taal naar het engels te zetten, is dit nu qwerty.
De optie nederlands (België) vind ik niet, heb het maar op frans gezet, maar weet niet wat dit gaat geven bij gebruik van auto-complete.
BTU?Vanishd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:14:
[...]
Ik heb Nederlands (België) en Engels (België) wel gevonden hoor. En alles in azerty. Gebruik de BTU.
Zou Gboard installeren.. daar is optie om elke taal naar toetsenindeling naar keuze in te stellen..Thefonz73 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:33:
[...]
Zelf ben ik nu aan het sukkelen met de taal van mijn toetsenbord.
Hier in België zijn we azerty gewoon en door de taal naar het engels te zetten, is dit nu qwerty.
De optie nederlands (België) vind ik niet, heb het maar op frans gezet, maar weet niet wat dit gaat geven bij gebruik van auto-complete.
Als het op een vrouw zou lijken, kreeg je constant bericht dat het huis een troep is, je te hard rijdt en of je je auto niet een keer zou wassen.chimera2 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:49:
[...]
![]()
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Top. Het toetsenbord is idd prima te configureren (zoals de nummer rij die steeds getoond wordt)._Nick__ schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:26:
[...]
Zou Gboard installeren.. daar is optie om elke taal naar toetsenindeling naar keuze in te stellen..
Ook gebruikt Gboard alle talen door elkaar heen (zoals Swiftkey) en daarvoor kan dan weer de favoriete toetsenbord lay-out gebruikt worden.. werkt goed.. ook met auto-complete..
Je kan die instelling aanpassen tot heel licht. Zodat je toch nog wat feedback krijgt zonder dat je het hoortjongetje schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:04:
[...]
Ik vraag me altijd af waarom dat standaard uitstaat, net zoals toetstonen. Zit je naast iemand, hoor je de hele tijd "klik, klik, klik, klik"
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ik merk dat ik de feedback fijn vind, maar hij staat wel licht. Maar was even benieuwd.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:50:
[...]
Je kan die instelling aanpassen tot heel licht. Zodat je toch nog wat feedback krijgt zonder dat je het hoort
G-board is sws veel fijner dan het standaard toetsenbord, het is jammer dat het sony toetsenbord alleen op sony toestellen kan, want die is het prettigst_Nick__ schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:26:
[...]
Zou Gboard installeren.. daar is optie om elke taal naar toetsenindeling naar keuze in te stellen..
Ook gebruikt Gboard alle talen door elkaar heen (zoals Swiftkey) en daarvoor kan dan weer de favoriete toetsenbord lay-out gebruikt worden.. werkt goed.. ook met auto-complete..
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Ik vind het xperia keyboard ook erg fijn, SwiftKey komt pittig in de buurt thoughgiovanni2903 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 00:02:
[...]
G-board is sws veel fijner dan het standaard toetsenbord, het is jammer dat het sony toetsenbord alleen op sony toestellen kan, want die is het prettigst
Share and Enjoy!
Is al veel over geschreven. Bij normale updates is wipe cache geheugen dalvic voldoende. Bij overgaan naar nougat is het aan te raden een voledige factory reset te doen.Zo niet kun je dit soort probleempjes verwachten. De ene telefoon heeft er last van, de andere niet.speedbeertje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:23:
Sinds mijn S7 Edge geupdate is naar nougat, moet ik elke dag wel een keer mijn telefoon opnieuw opstarten, omdat hij dan geen video meer afspeelt in Facebook en Youtube.
Heel irritant..
Iemand een mogelijke oplossing hiervoor ?
Dito probleem, maar dan met bellen en sms'en. Geen zin om n factory reset te doen, maar k ga t wel moetenpappaleone schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 01:18:
[...]
Is al veel over geschreven. Bij normale updates is wipe cache geheugen dalvic voldoende. Bij overgaan naar nougat is het aan te raden een voledige factory reset te doen.Zo niet kun je dit soort probleempjes verwachten. De ene telefoon heeft er last van, de andere niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Thefonz73 op 22-03-2017 12:12 ]
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Wacht al vanaf september op een nieuw scherm..Kapitein187 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:38:
Hoeveel last hebben jullie schermen van inbranding? Status balk die zichtbaar blijft.
Heb de mijne voor garantie gestuurd omdat het echt bizar was. Maaaar nu zijn de schermen nog steeds niet op voorraad..
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Is een t-mobile toestel, mobiel.nl levert gewoon wat ze op voorraad hebben, die dingen zijn toch simlockvrij dus het boeit niet echtApoca schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:48:
Ik heb van een mede-tweaker een gesealde S7 Edge overgenomen, hij had deze bij zijn Tele2 abo via mobiel.nl ontvangen. Echter als ik naar de versie kijk dan zie ik nergens de PHN terug komen. Ik gebruik zelf KPN als provider, kan ik dan het beste een flash uitvoeren of is het om het even?
[afbeelding]
Share and Enjoy!
Voor de updates en snelheid daarvan in beschikbaarheid maakt het niet uit dan? Of komen die pas als T-Mobile er iets van heeft gevonden?GreNade schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:06:
[...]
Is een t-mobile toestel, mobiel.nl levert gewoon wat ze op voorraad hebben, die dingen zijn toch simlockvrij dus het boeit niet echt
[ Voor 48% gewijzigd door Apoca op 22-03-2017 22:10 ]
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Als t-mobile de update uitgeeft, komt ie pas. Je hebt 'm overigens zo omgeflasht naar phn of whatever, kan gewoon dirty in principe.Apoca schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:09:
[...]
Voor de updates en snelheid daarvan in beschikbaarheid maakt het niet uit dan? Of komen die pas als T-Mobile er iets van heeft gevonden?
Share and Enjoy!
Ik heb de file van henklbr gedownload van 6 maart, dan kan ik toch gewoon de BL/AP/CP/CSC bestanden flashen via Odin en dan ben ik om naar PHN of zie ik wat over het hoofd? Het HOME_CSC bestand gebruik ik dan niet is dat correctGreNade schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:15:
[...]
Als t-mobile de update uitgeeft, komt ie pas. Je hebt 'm overigens zo omgeflasht naar phn of whatever, kan gewoon dirty in principe.
En... ?stier schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:15:
Een tijd terug had ik hier gepost dat de batterij vanbinnen dusdanig opgeblazen was dat er een spleet is ontstaan tussen het scherm en de rand. Ik had al die tijd niet de gelegenheid om hem te laten repareren.
Nu is hij helaas uitgevallen en wilt het toestel niet meer opstarten.
Je zei toen in je post dat je geen zin had en daar heeft zo'n 10 man op gereageerd dat je gelijk moest handelen. Vervelend voor je, maar je wist dat dit ging gebeuren en wees blij dat die niet ontploft is.stier schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:15:
Een tijd terug had ik hier gepost dat de batterij vanbinnen dusdanig opgeblazen was dat er een spleet is ontstaan tussen het scherm en de rand. Ik had al die tijd niet de gelegenheid om hem te laten repareren.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Iets met 'eigen schuld dikke bult' en verbrande billen en blaren?stier schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:15:
Nee, dit kan dus niet "dirty": wil je je toestel "omzetten" van TNL -> PHN, dan dien je CSC_PHN te gebruiken (niet HOME_CSC_PHN)GreNade schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:15:
[...]
Als t-mobile de update uitgeeft, komt ie pas. Je hebt 'm overigens zo omgeflasht naar phn of whatever, kan gewoon dirty in principe.
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ik heb Google's 'Gboard' geïnstalleerd en kan tekens toevoegen door op de symbolenknop te drukken of een andere knop lang indrukt te houden, bij de '?' is dat de 'M-toets'.chimera2 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:22:
Ik vind het wel irritant dat als ik een ? Wil doen bijvoorbeeld dat ik dan eerst naar linksonderin moet gaan om de speciale tekens tevoorschijn te toveren ipv lang drukken op een toets.
Is dit ook aan te passen?
ik gebruik al jaren swiftkey. WIl nooit meer iets anderschimera2 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:22:
Ik vind het wel irritant dat als ik een ? Wil doen bijvoorbeeld dat ik dan eerst naar linksonderin moet gaan om de speciale tekens tevoorschijn te toveren ipv lang drukken op een toets.
Is dit ook aan te passen?
Hier ook inderdaad, ideaal ook als je meerdere apparaten hebt dat hetzelfde toetsenbord gebruikt en bij het wisselen van toestel weer verdergaan waar je was. Ik vind het nog steeds het meest fijne toetsenbord voor Android.EJPostema schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:10:
[...]
ik gebruik al jaren swiftkey. WIl nooit meer iets anders
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq