Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-03-2023
chimera2 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:49:
[...]

Het lijkt wel een vrouw ;) :+
ik heb het nog niet geprobeerd.
Ik ben er nog op aan het wachten.
Of moet je eerst je taal aanpassen naar het engels? (die staat nu ingesteld op het nederlands)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Thefonz73 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:38:
[...]

Ik ben er nog op aan het wachten.
Of moet je eerst je taal aanpassen naar het engels? (die staat nu ingesteld op het nederlands)
je moet primary taal op Engels zetten.
dat gebeurt wanneer je Engels toevoegt, dan vraag hij jou of je dat wilt.

en ik ben achter gekomen dat je "okay google" moet zeggen.
ok google werkt niet bij mij... 8)7
dacht even dat mijn mic kapot was of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
raro007 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:00:
[...]

je moet primary taal op Engels zetten.
dat gebeurt wanneer je Engels toevoegt, dan vraag hij jou of je dat wilt.

en ik ben achter gekomen dat je "okay google" moet zeggen.
ok google werkt niet bij mij... 8)7
dacht even dat mijn mic kapot was of zo :P
Ik moest n update doen van de "google"-app (de google services had ik al geupdate) en nu heb ik hem ook :)
Straks in de auto eens proberen of t werkt ism google play music.

Kan je google niet leren je stem te herkennen?
cfr : Spraakmodel opnieuw trainen: Laat Google opnieuw het geluid van uw stem herkennen. Dit kunt u doen als Google uw stem niet herkent wanneer u 'Ok Google' zegt. Als deze instelling niet wordt weergegeven, schakelt u 'Vanuit elk scherm' of 'Altijd aan' in. ( gevonden in de google online help )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Ben ook al een tijdje aan het experimenteren met Google Search/Now/Assistant..

Voor scherm doorzoeken is het al voldoende om de taal van de S7 op Nederlands (Nederland) + Engels (Nederland) te zetten..

Voor de Assistant moet de taal van het toestel ook echt op Engels staan..

Jammer is dan weer dat Google Search dan buitenlands nieuws laat zien (met als extra keuze Nederlands: afwisselend met Nederlandse berichten).. in de Samsung Briefing staat dan weer alleen buitenlands (engelstalig) nieuws.. het gemiste nieuws is wel weer te lezen in Google Nieuws en Weer (oude app (nu Kiosk))..

De Assistant is vooral handig in samenwerking met Google Keep, omdat je kunt vragen spullen op je boodschappenlijstje te zetten, waaraan je wordt herinnerd als je de winkel naar binnen gaat.. kunt dit lijst ook delen met de familie, zodat die in "real time" boodschappen kunnen toevoegen (meestal als ik bij de kassa sta ;-)) ook is de Assistant wel handig in samenwerking met de Nest-thermostaat of Hue lampen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
giovanni2903 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 03:09:
[...]

schijtwebshop is dat inderdaad. ooit een samsung gekocht die uit polen bleek te komen, heel gekut om die toen in het nederlands te krijgen, want mijn pools is niet zo goed :P
Zelfs zo erg dat de winkels van bel simpel ook die modellen als toonmodellen laat zien.
Ik zag een S7 zonder Android 7 dus ik dacht ff updaten. Toen zag ik toen een wanstaltig CSC dat ik dacht.. Laat maar.

Tevens vind ik het bizar hoeveel korting je krijgt per provider. Ik mag volgende week verlengen, en aangezien ik al een S7 heb gaat deze naar mijn vrouw. Ik zit al 10 jaar bij vodafone, en met de korting moest ik iets van €450 bij betalen en bij een nieuwe tele 2 iets van €250

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thefonz73
_Nick__ schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:03:
Voor de Assistant moet de taal van het toestel ook echt op Engels staan..
Zelf ben ik nu aan het sukkelen met de taal van mijn toetsenbord.
Hier in België zijn we azerty gewoon en door de taal naar het engels te zetten, is dit nu qwerty.
De optie nederlands (België) vind ik niet, heb het maar op frans gezet, maar weet niet wat dit gaat geven bij gebruik van auto-complete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:41
Vraagje uit nieuwsgierigheid: hebben jullie de feedback (vibratie) bij de toetsaanslagen (keyboard + terug) uitstaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-06 16:06
Yonix schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:59:
Vraagje uit nieuwsgierigheid: hebben jullie de feedback (vibratie) bij de toetsaanslagen (keyboard + terug) uitstaan?
Jep ik wel. Vind het irritant.
Dit is per persoon verschillend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:07
Yonix schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:59:
Ik vraag me altijd af waarom dat standaard uitstaat, net zoals toetstonen. Zit je naast iemand, hoor je de hele tijd "klik, klik, klik, klik"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Thefonz73 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:33:
[...]

Hier in België zijn we azerty gewoon en door de taal naar het engels te zetten, is dit nu qwerty.
De optie nederlands (België) vind ik niet, heb het maar op frans gezet, maar weet niet wat dit gaat geven bij gebruik van auto-complete.
Ik heb Nederlands (België) en Engels (België) wel gevonden hoor. En alles in azerty. Gebruik de BTU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
Vanishd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:14:
[...]
Ik heb Nederlands (België) en Engels (België) wel gevonden hoor. En alles in azerty. Gebruik de BTU.
BTU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 10:23

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Thefonz73 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:33:
[...]

Zou Gboard installeren.. daar is optie om elke taal naar toetsenindeling naar keuze in te stellen..

Ook gebruikt Gboard alle talen door elkaar heen (zoals Swiftkey) en daarvoor kan dan weer de favoriete toetsenbord lay-out gebruikt worden.. werkt goed.. ook met auto-complete..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

chimera2 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:49:
[...]

Het lijkt wel een vrouw ;) :+
ik heb het nog niet geprobeerd.
Als het op een vrouw zou lijken, kreeg je constant bericht dat het huis een troep is, je te hard rijdt en of je je auto niet een keer zou wassen.
Doe mij maar de mannelijke versie, want een digitale vrouw heeft alleen maar de nadelen niet de voordelen van de fysieke vriendin :+
Bixby klinkt ook mannelijk.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
_Nick__ schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:26:
[...]
Zou Gboard installeren.. daar is optie om elke taal naar toetsenindeling naar keuze in te stellen..

Ook gebruikt Gboard alle talen door elkaar heen (zoals Swiftkey) en daarvoor kan dan weer de favoriete toetsenbord lay-out gebruikt worden.. werkt goed.. ook met auto-complete..
Top. Het toetsenbord is idd prima te configureren (zoals de nummer rij die steeds getoond wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
jongetje schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:04:
[...]

Ik vraag me altijd af waarom dat standaard uitstaat, net zoals toetstonen. Zit je naast iemand, hoor je de hele tijd "klik, klik, klik, klik"
Je kan die instelling aanpassen tot heel licht. Zodat je toch nog wat feedback krijgt zonder dat je het hoort

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:50:
[...]

Je kan die instelling aanpassen tot heel licht. Zodat je toch nog wat feedback krijgt zonder dat je het hoort
Ik merk dat ik de feedback fijn vind, maar hij staat wel licht. Maar was even benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-06 20:17
_Nick__ schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:26:
[...]

G-board is sws veel fijner dan het standaard toetsenbord, het is jammer dat het sony toetsenbord alleen op sony toestellen kan, want die is het prettigst :P

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-06 14:28

WCA

giovanni2903 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 00:02:
[...]

G-board is sws veel fijner dan het standaard toetsenbord, het is jammer dat het sony toetsenbord alleen op sony toestellen kan, want die is het prettigst :P
Ik vind het xperia keyboard ook erg fijn, SwiftKey komt pittig in de buurt though

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
speedbeertje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:23:
Sinds mijn S7 Edge geupdate is naar nougat, moet ik elke dag wel een keer mijn telefoon opnieuw opstarten, omdat hij dan geen video meer afspeelt in Facebook en Youtube.
Heel irritant..
Iemand een mogelijke oplossing hiervoor ?
Is al veel over geschreven. Bij normale updates is wipe cache geheugen dalvic voldoende. Bij overgaan naar nougat is het aan te raden een voledige factory reset te doen.Zo niet kun je dit soort probleempjes verwachten. De ene telefoon heeft er last van, de andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
pappaleone schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 01:18:
[...]

Is al veel over geschreven. Bij normale updates is wipe cache geheugen dalvic voldoende. Bij overgaan naar nougat is het aan te raden een voledige factory reset te doen.Zo niet kun je dit soort probleempjes verwachten. De ene telefoon heeft er last van, de andere niet.
Dito probleem, maar dan met bellen en sms'en. Geen zin om n factory reset te doen, maar k ga t wel moeten :(
Kan ook te maken hebben met de VOLTE-uitrol van proximus. Is ongeveer gelijktijdig gebeurd.

[ Voor 8% gewijzigd door Thefonz73 op 22-03-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-06 11:20
Hoeveel last hebben jullie schermen van inbranding? Status balk die zichtbaar blijft.
Heb de mijne voor garantie gestuurd omdat het echt bizar was. Maaaar nu zijn de schermen nog steeds niet op voorraad..

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Kapitein187 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:38:
Hoeveel last hebben jullie schermen van inbranding? Status balk die zichtbaar blijft.
Heb de mijne voor garantie gestuurd omdat het echt bizar was. Maaaar nu zijn de schermen nog steeds niet op voorraad..
Wacht al vanaf september op een nieuw scherm..

Mijn nieuwe scherm zal waarschijnlijk een LG G6 worden, want op die manier is Samsung niet meer leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-06 20:17
zou gewoon proberen aanspraak te kunnen maken op de s8 met een dikke korting. een half jaar wachten op een nieuw scherm slaat nergens op

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-06 19:07

Apoca

Array Technology Industry

Ik heb van een mede-tweaker een gesealde S7 Edge overgenomen, hij had deze bij zijn Tele2 abo via mobiel.nl ontvangen. Echter als ik naar de versie kijk dan zie ik nergens de PHN terug komen. Ik gebruik zelf KPN als provider, kan ik dan het beste een flash uitvoeren of is het om het even?

Afbeeldingslocatie: http://i.picorator.com/wJmSS.jpg

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Apoca schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:48:
Ik heb van een mede-tweaker een gesealde S7 Edge overgenomen, hij had deze bij zijn Tele2 abo via mobiel.nl ontvangen. Echter als ik naar de versie kijk dan zie ik nergens de PHN terug komen. Ik gebruik zelf KPN als provider, kan ik dan het beste een flash uitvoeren of is het om het even?

[afbeelding]
Is een t-mobile toestel, mobiel.nl levert gewoon wat ze op voorraad hebben, die dingen zijn toch simlockvrij dus het boeit niet echt

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

GreNade schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:06:
[...]
Is een t-mobile toestel, mobiel.nl levert gewoon wat ze op voorraad hebben, die dingen zijn toch simlockvrij dus het boeit niet echt
Voor de updates en snelheid daarvan in beschikbaarheid maakt het niet uit dan? Of komen die pas als T-Mobile er iets van heeft gevonden?

[ Voor 48% gewijzigd door Apoca op 22-03-2017 22:10 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Apoca schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:09:
[...]

Voor de updates en snelheid daarvan in beschikbaarheid maakt het niet uit dan? Of komen die pas als T-Mobile er iets van heeft gevonden?
Als t-mobile de update uitgeeft, komt ie pas. Je hebt 'm overigens zo omgeflasht naar phn of whatever, kan gewoon dirty in principe.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

GreNade schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:15:
[...]
Als t-mobile de update uitgeeft, komt ie pas. Je hebt 'm overigens zo omgeflasht naar phn of whatever, kan gewoon dirty in principe.
Ik heb de file van henklbr gedownload van 6 maart, dan kan ik toch gewoon de BL/AP/CP/CSC bestanden flashen via Odin en dan ben ik om naar PHN of zie ik wat over het hoofd? Het HOME_CSC bestand gebruik ik dan niet is dat correct :)

En bij options in Odin hoef ik niets aan te passen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stier
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Een tijd terug had ik hier gepost dat de batterij vanbinnen dusdanig opgeblazen was dat er een spleet is ontstaan tussen het scherm en de rand. Ik had al die tijd niet de gelegenheid om hem te laten repareren.

Nu is hij helaas uitgevallen en wilt het toestel niet meer opstarten. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
stier schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:15:
Een tijd terug had ik hier gepost dat de batterij vanbinnen dusdanig opgeblazen was dat er een spleet is ontstaan tussen het scherm en de rand. Ik had al die tijd niet de gelegenheid om hem te laten repareren.

En... ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

OmeJoyo

This is me

Je zei toen in je post dat je geen zin had en daar heeft zo'n 10 man op gereageerd dat je gelijk moest handelen. Vervelend voor je, maar je wist dat dit ging gebeuren en wees blij dat die niet ontploft is.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 24-08-2024

Iets met 'eigen schuld dikke bult' en verbrande billen en blaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-06 16:06
Ik vind het wel irritant dat als ik een ? Wil doen bijvoorbeeld dat ik dan eerst naar linksonderin moet gaan om de speciale tekens tevoorschijn te toveren ipv lang drukken op een toets.
Is dit ook aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 17:53

DataGhost

iPL dev

Alleen met het engelse toetsenbord (en dito tekstvoorspelling), dan kan je speciale tekens op je toetsen aanzetten en longpressen. Ik heb zojuist Gboard geinstalleerd, dat is wel fijner omdat je dan longpress kan doen of de sym-knop vast kan houden (ipv dat je 'm eerst los aan moet tikken en om daarna terug te gaan ook weer), maar ik vind het echt een oerlelijk ding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GreNade schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:15:
[...]

Nee, dit kan dus niet "dirty": wil je je toestel "omzetten" van TNL -> PHN, dan dien je CSC_PHN te gebruiken (niet HOME_CSC_PHN)

cc: @Apoca

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
chimera2 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:22:
Ik vind het wel irritant dat als ik een ? Wil doen bijvoorbeeld dat ik dan eerst naar linksonderin moet gaan om de speciale tekens tevoorschijn te toveren ipv lang drukken op een toets.
Ik heb Google's 'Gboard' geïnstalleerd en kan tekens toevoegen door op de symbolenknop te drukken of een andere knop lang indrukt te houden, bij de '?' is dat de 'M-toets'.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YCxBw339H6qnZHOk4LqdoVg2/medium.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
chimera2 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:22:
ik gebruik al jaren swiftkey. WIl nooit meer iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

OmeJoyo

This is me

EJPostema schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:10:
[...]

ik gebruik al jaren swiftkey. WIl nooit meer iets anders
Hier ook inderdaad, ideaal ook als je meerdere apparaten hebt dat hetzelfde toetsenbord gebruikt en bij het wisselen van toestel weer verdergaan waar je was. Ik vind het nog steeds het meest fijne toetsenbord voor Android.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 07:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien dit topic over de 10.000 posts heen is, is het tijd voor deel 2: [Samsung Galaxy S7-serie] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Pagina: 1 ... 102 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support