giovanni2903 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 00:47:
waarom huilt iedereen om ondersteuning van 2 jaar?
als alles werkt heb je toch niks te klagen?
android O krijgen we waarschijnlijk nog en alles doet het nu toch al prima.. snap het probleem niet zo.
je kan toch niet verwachten dat ze de galaxy note 4, S3/S4 allemaal android O gaan geven en van beveiligingspatches blijven voorzien?
Telefoons gaan misschien iets korter mee als computers en je kan ze niet zelf installeren zoals bij een PC, maar ook bij computers zeg ik tegen mensen 6 a 7 jaar max (liefst 5 maar ja is beetje prijzig). Zeker als je hem een beetje intensief gebruikt. De meeste van mijn kennissen hebben huis-tuin-keuken PC van 300 a 400 euro dus die kunnen makkelijk over 5 jaar weer een nieuwe kopen van 300 of 400 euro.
Maar we hebben het hier over het topmodel. Daarvan verwacht ik wel dat ie rond 4 jaar meegaat en dat ie de nieuwste Android krijgt. Je kan een telefoon niet zo makkelijk installeren als een PC. Windows 10 kan je ook op een 7 jaar oude PC installeren. Maar van een PC van 2000 euro verwacht ik wel dat ie de nieuwste Windows over 7 jaar soepeler zal draaien dan eentje van 300 euro.
Wat betreft de S7, volgens de site van Samsung wordt ie tot maart 2018 ondersteund. Dat vind ik echt niet kunnen. Dan zou ie 2 jaar meegaan. Mensen die hem nieuw hebben gekocht, hebben 800 euro betaald of zo. En dan praten over we over de beveiligingsupdates, niet eens de nieuwste Android.
Tja, als ik 5K per maand verdiende, kocht ik ook elk jaar een nieuwe telefoon en nieuwe PC.