There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Maar dan maak je geen gebruik van het 4G netwerk toch?Gim schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:18:
[...]
Prepaid kaartje van Tele2 kopen om de kwaliteit in de gewenste regio's uit te proberen op verschillende tijdstippen.
Bij 4Launch voor 515, hebben die modellen ook cashback?
Ja ik wilde deze net bestellen. Zegt die gast op de chat de aanbieding is niet meer.schubbie schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:37:
Bij mobiel.nl i.c.m. een tele 2 abonnement hebben ze het al bijna 100 euro verhoogd nu t.o.v. een paar dagen geleden. Het was 197 toestelkosten bij 10gb/2 jaar en nu 294..... jammer
De EAN code die bij 4launch staat komt wel voor in de lijst.Russica schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:28:
[...]
Maar dan maak je geen gebruik van het 4G netwerk toch?
Bij 4Launch voor 515, hebben die modellen ook cashback?
4launch zelf zie ik niet staan maar het gaat meer om de code.
DaveD
Nog even terugkomend op de aanbieding bij KPN, als ik zo naar de prijshistorie van de Galaxy S6 kijk dan heeft deze bijna nooit (maar 1 keer) minder dan 400 euro gekost. In die zin vraag ik het me af of het nog veel scherper gaat worden qua prijs. Je kan 'm dan net zo goed nu halen nu de cashback actie er nog is. Nu alleen hopen dat Samsung niet moeilijk doet als je de telefoon bij KPNwebshop.com besteld.Civic09 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:35:
Na post hierboven te hebben gezien, zojuist een S7 Black Onyx gehaald bij KPN winkel in Zwolle. 480 euro en daar gaat de cashback nog vanaf.
Klopt. Dat viel mij ook al op. Je moet het ook niet hebben van de standaardprijzen, maar juist van bepaalde acties of abonnementen, zoals bij Tele2 het geval was of in Mediamarkt duitsland met 2 halen en 1 betalen of KPN met cashback idd.musicfreak schreef op maandag 10 april 2017 @ 07:54:
[...]
Nog even terugkomend op de aanbieding bij KPN, als ik zo naar de prijshistorie van de Galaxy S6 kijk dan heeft deze bijna nooit (maar 1 keer) minder dan 400 euro gekost. In die zin vraag ik het me af of het nog veel scherper gaat worden qua prijs. Je kan 'm dan net zo goed nu halen nu de cashback actie er nog is. Nu alleen hopen dat Samsung niet moeilijk doet als je de telefoon bij KPNwebshop.com besteld.
Eens. Eerst baalde ik van de 100 euro hogere prijs van de S7 bij Tele2, tot ik me realiseerde dat 5 Gb data voor mij toch wat veel is. Minder Gb zorgt voor een behoorlijk duurdere S7. Voor mij is het beter om het toestel los bij KPN te kopen en dan een sim only af te sluiten bij bijvoorbeeld Hollands nieuwe, met 4G voor een euro per maand extra. Dat scheelt in mijn geval per maand een tientje. Over een periode van 2 jaar haal je dat er makkelijk uit met een wat hogere toestelprijs. Zelfs als je voor ene 1 jarig abonnement kies bij HN (wat een euro duurder is) blijft het aantrekkelijk. Dat ga ik dus maar doen.schubbie schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:09:
[...]
Klopt. Dat viel mij ook al op. Je moet het ook niet hebben van de standaardprijzen, maar juist van bepaalde acties of abonnementen
"Dit product komt niet in aanmerking voor Samsung Promoties" staat er tussen de specificaties, raar.DaveD1109 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:43:
[...]
De EAN code die bij 4launch staat komt wel voor in de lijst.
4launch zelf zie ik niet staan maar het gaat meer om de code.
Dat is inderdaad vreemd want de EAN code staat wel op de Samsung site.1337aldi schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:01:
[...]
"Dit product komt niet in aanmerking voor Samsung Promoties" staat er tussen de specificaties, raar.
Misschien omdat hun niet in de lijst staan van winkels die meedoen?
DaveD
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
DaveD
Dit was ook 1 van de redenen waarom ik hem nu gekocht heb. Veel goedkoper dan 409 ging de S7 hoogstwaarschijnlijk toch niet worden als z'n voorganger 2 jaar later nog rond de 400 euro kost.musicfreak schreef op maandag 10 april 2017 @ 07:54:
[...]
Nog even terugkomend op de aanbieding bij KPN, als ik zo naar de prijshistorie van de Galaxy S6 kijk dan heeft deze bijna nooit (maar 1 keer) minder dan 400 euro gekost. In die zin vraag ik het me af of het nog veel scherper gaat worden qua prijs. Je kan 'm dan net zo goed nu halen nu de cashback actie er nog is. Nu alleen hopen dat Samsung niet moeilijk doet als je de telefoon bij KPNwebshop.com besteld.
399 duitse saturn en mm
[ Voor 56% gewijzigd door alki op 15-04-2017 21:03 ]
[ Voor 70% gewijzigd door Frans74 op 16-04-2017 20:04 ]
Daar was ik ook naar opzoek!Frans74 schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:11:
Waar kan ik hem op de KPN site los bestellen? Iemand een linkje?
DaveD
Of even in het overzicht kijken voor een ander kleurtje (die een tientje meer kosten online)
[ Voor 18% gewijzigd door AppieNL op 17-04-2017 00:14 ]
Stom, helemaal overheen gekeken dat het op de zakelijke pagina was.
Bedankt voor het posten van de link!
DaveD
in combinatie met welke abonnement? hoeveel minuten/gb? is tie goedkoper geworden dan?musicfreak schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:26:
Krijg nou wat, Mobiel.nl gaat de S7 bij mij toch voor 246 euro leveren, alhoewel de prijs in de tussnetijd omhoog is gegaan. Dan kan de intussen bestelde S7 bij kpnwebshop weer retour. Chapeau voor Mobiel.nl!
Nee, juist duurder, maar voor mij uiteindelijk toch niet. Betreft het 5 Gb data en onbeperkt bellen abonnement waarbij je voor de S7 nu 342 euro moet bijbetalen. Ik heb 246 euro moeten bijbetalen, een paar weken terug was dit gedurende 5 dagen ofzo het bedrag. GSMWeb had 'm toen ook zo goedkoop, beiden zijn daarna naar het huidige bedrag gegaan. Dus helaas voor jou... Jammer!tottianovic schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 01:13:
[...]
in combinatie met welke abonnement? hoeveel minuten/gb? is tie goedkoper geworden dan?
hoe heb jij het voor elkaar gekregen en hoezo zou het ons niet lukken?musicfreak schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 06:14:
[...]
Nee, juist duurder, maar voor mij uiteindelijk toch niet. Betreft het 5 Gb data en onbeperkt bellen abonnement waarbij je voor de S7 nu 342 euro moet bijbetalen. Ik heb 246 euro moeten bijbetalen, een paar weken terug was dit gedurende 5 dagen ofzo het bedrag. GSMWeb had 'm toen ook zo goedkoop, beiden zijn daarna naar het huidige bedrag gegaan. Dus helaas voor jou... Jammer!

Even wat uitleg. Ik heb de bestelling gedaan toen de actie nog gold, echter ik was 2 weken te vroeg voor overstap naar Tele2 vanaf Ben met nummerbehoud. Mobiel.nl zou deze 2 weken wachten maar dan zou wel de prijs van dat moment gelden, ook had ik de lagere prijs al betaald via iDeal zo mailden ze. Uiteindelijk hebben ze me het toestel toch voor het lagere bedrag opgestuurd.schubbie schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:30:
[...]
hoe heb jij het voor elkaar gekregen en hoezo zou het ons niet lukken?
Wat een vuilakken, laatst met ze op de chat gediscussieerd hierover. Had m voor 246 in mn winkelmand zitten, maar door drukte kon kon ik pas 3uur later afrekenen en was de prijs omhoog gegaan. Maar ze wilden de prijs niet meer aanpassen.musicfreak schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 06:14:
[...]
Nee, juist duurder, maar voor mij uiteindelijk toch niet. Betreft het 5 Gb data en onbeperkt bellen abonnement waarbij je voor de S7 nu 342 euro moet bijbetalen. Ik heb 246 euro moeten bijbetalen, een paar weken terug was dit gedurende 5 dagen ofzo het bedrag. GSMWeb had 'm toen ook zo goedkoop, beiden zijn daarna naar het huidige bedrag gegaan. Dus helaas voor jou... Jammer!
Ik ben aan het overwegen om een S7 te kopen als vervanger voor mijn sony z1 compact. Belangrijkste argumenten om voor een S7 te kiezen zijn de camera en waterdichtheid. Ik wil hem in ieder geval voor de zomervakantie hebben. Zou het qua prijs nog veel uitmaken als ik een maandje wacht ivm het uitkomen van de S8? Of gewoon nu bestellen?
Groeten!
Eric
Ik denk het niet, als je bijvoorbeeld in de de Pricewatch kijkt naar het prijsverloop van het vorige model de S6, zie je dat dit ook niet veel scheelt. Helemaal met de cashback acties die er nu zijn, zie ik het nu niet snel nog goedkoper worden. Ik geloof dat de huidige cashback actie wel net is afgelopen, maar wellicht komt er nog een nieuwe. Dit durf ik niet te zeggen.ericuitpeize schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:22:
Dag allemaal,
Ik ben aan het overwegen om een S7 te kopen als vervanger voor mijn sony z1 compact. Belangrijkste argumenten om voor een S7 te kiezen zijn de camera en waterdichtheid. Ik wil hem in ieder geval voor de zomervakantie hebben. Zou het qua prijs nog veel uitmaken als ik een maandje wacht ivm het uitkomen van de S8? Of gewoon nu bestellen?
Groeten!
Eric
Volgens mij hebben ze de actie verlengd. Het was eerst de 23e en nu is het opeens de 25e?Chris TT schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:43:
[...]
Ik denk het niet, als je bijvoorbeeld in de de Pricewatch kijkt naar het prijsverloop van het vorige model de S6, zie je dat dit ook niet veel scheelt. Helemaal met de cashback acties die er nu zijn, zie ik het nu niet snel nog goedkoper worden. Ik geloof dat de huidige cashback actie wel net is afgelopen, maar wellicht komt er nog een nieuwe. Dit durf ik niet te zeggen.
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/6Z4V2B4Z92MMS/
Koop tussen 3 april 2017 en 25 april 2017 een Galaxy S7 edge of Galaxy S7 en ontvang €75 retour.
https://www.mobiel.nl/sma...extra_ids%5B1989%5D=10776ericuitpeize schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:22:
Dag allemaal,
Groeten!
Eric
KPN 5GB EU/NL, onbeperkt minuten, 12 maanden contract, 28,50
S7 kost dan 187 euro inclusief cashback
Wil namelijk niet te lang wachten en zie dat de S7 edge op bol.com vandaag al 499,- kost. Heb met mezelf afgesproken dat ik m niet eerder zou kopen dan als hij onder de 500,- zou vallen.
Hij zal sowieso uit productie zijn, dus alles wat nu verkocht wordt is nog resterende voorraad. Ik zou niet al te lang wachten, er zijn meer mensen die hetzelfde idee als jou hebben ben ik bangBzrk80 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:47:
Ik ben me toch eens gan verdiepen in de S7 Edge. Helemaal omdat de S8 nu te koop is. Tot welke prijs verwachten jullie dat de S7 Edge gaat zakken de komende weken?
Wil namelijk niet te lang wachten en zie dat de S7 edge op bol.com vandaag al 499,- kost. Heb met mezelf afgesproken dat ik m niet eerder zou kopen dan als hij onder de 500,- zou vallen.
Edit: lol, ik post deze reactie en *poef* mindfuck, jou comment staat opeens in een ander topic
[ Voor 11% gewijzigd door Kuusj op 03-05-2017 11:53 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Pricewatch klopt niet. Als je erop klikt en naar bol.com gaat kost hij €639,-Bzrk80 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:47:
Ik ben me toch eens gan verdiepen in de S7 Edge. Helemaal omdat de S8 nu te koop is. Tot welke prijs verwachten jullie dat de S7 Edge gaat zakken de komende weken?
DaveD
Nu wel ja. Vanmorgen niet. Is ook een andere aanbieder via Bol dan vanmorgenDaveD1109 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:34:
[...]
Pricewatch klopt niet. Als je erop klikt en naar bol.com gaat kost hij €639,-
Hij is er nog wel voor €499 maar dan 2e hands. Zeker weten dat je die niet heb zien staan door een fout in de pricewatch of door bol.com?Bzrk80 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:22:
[...]
Nu wel ja. Vanmorgen niet. Is ook een andere aanbieder via Bol dan vanmorgen
DaveD
Vrij zeker. Helemaal omdat de prijs wel eens vaker is gezakt in andere shops naar 520,- Dan moet 499,- voor een nieuwe geen hele vreemde prijs zijn.DaveD1109 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:23:
[...]
Hij is er nog wel voor €499 maar dan 2e hands. Zeker weten dat je die niet heb zien staan door een fout in de pricewatch of door bol.com?
Anoniem: 653747
kans dat er nu nog een cashback komt is denk ik wel klein. in maart was er eentje die uiteindelijk meer dan een maand duurde (en 2 weken voor de normale s7). 570 voor een toptoestel is alsnog niet superveel vind ik zelfAnoniem: 653747 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 12:54:
Weet iemand of er nog een cashback actie van samsung komt voor de s7 edge? Los is ie nu 569 euro..als ik het nu koop voor dat bedrag wie verwacht dat ie van de zomer goedkoper word rond 500?
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Ik heb mijn S7 Edge €619 betaald met € 75 cashback = €544, dus ik vermoed dat de prijs wel onder de € 550 zal zakken éénmaal de S8 vlot te verkrijgen zal zijn.giovanni2903 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 13:57:
[...]
kans dat er nu nog een cashback komt is denk ik wel klein. in maart was er eentje die uiteindelijk meer dan een maand duurde (en 2 weken voor de normale s7). 570 voor een toptoestel is alsnog niet superveel vind ik zelf
heb die van mij vorig jaar voor 450 gekocht (September) sealed in doos via MPgiovanni2903 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 13:57:
[...]
kans dat er nu nog een cashback komt is denk ik wel klein. in maart was er eentje die uiteindelijk meer dan een maand duurde (en 2 weken voor de normale s7). 570 voor een toptoestel is alsnog niet superveel vind ik zelf
Denk het dus ook, hij is nu al voor 559 euro bij belsimpel los verkrijgbaar en bij coolblue en mediamarkt voor 619.RigolleM schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 14:57:
[...]
Ik heb mijn S7 Edge €619 betaald met € 75 cashback = €544, dus ik vermoed dat de prijs wel onder de € 550 zal zakken éénmaal de S8 vlot te verkrijgen zal zijn.
Denk dat de vaste prijs idd van de zomer idd officieel rond de 550 wordt..belsimpel zal het dan wel voor 520 gaan aanbieden ondat ze het vanuit europa inkopen en doorgaans daardoor paar tientjes eronder zitten.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ik heb een maand geleden exact deze overstap gemaakt vanwege ongeveer dezelfde redenen. Ben erg tevreden met het toestel: het is in gebruik beter/mooier dan ik verwacht had. Zeker het scherm is zo veel mooier. Ook de camera stelt niet teleur, maar houd er wel rekening mee dat, hoewel de camera hele mooie foto's en video's maakt, er een hoop bewerking door de telefoon wordt uitgevoerd waardoor de foto's niet het meest natuurgetrouw zijn.ericuitpeize schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:22:
Dag allemaal,
Groeten!
Eric
Cashback is toch al afgelopen?Schizo007nl schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 22:44:
Vanaf maandag 394 bij MM (na 75 cashback)
Klopt, maar vanaf maandag een nieuwe.
Ben toevallig aan het kijken naar een S7. Geldt de cashback alleen bij aankoop bij MM? En wanneer gaat de actie in? Kan ik ergens de nieuwe MM folder al vinden?
http://publicaties.reclam...diamarkt-week21-17/page/1mirod schreef op zondag 21 mei 2017 @ 08:56:
[...]
Ben toevallig aan het kijken naar een S7. Geldt de cashback alleen bij aankoop bij MM? En wanneer gaat de actie in? Kan ik ergens de nieuwe MM folder al vinden?
Bedankt voor de tip. Zou deze actie enkel bij de MM gelden?Schizo007nl schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 22:44:
Vanaf maandag 394 bij MM (na 75 cashback)
Denk het niet want de cashback gaat via Mediamarkt.nl/cashbackMy-life schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:00:
[...]
Bedankt voor de tip. Zou deze actie enkel bij de MM gelden?
Gelukkig heb ik mijn mobiel nog in de doos zitten, dus morgen even naar de Mediamarkt om hem daar te kopen en de huidige terug te sturen
75 euro is best wel de moeite waard.
Meer voorraad van liggen misschien bij Mediamarkt? Kunnen legio redenen zijnAnoniem: 653747 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:44:
Waarom alleen s7 en niet s7 edge???
Als de s7 nu 400 wordt met die cashback dan wordt het wel een groot verschil tussen 400 en 560
Als ze nou die edge terug in de cashback gooien, voorziet iemand dat?
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 22-05-2017 22:46 ]
S7 edge is een mooi toestel maar om hem zoveel tijd na release los te kopen, is het niet waard.
De ontwikkelingen gaan niet heel hard maar wel vooruit, bij note 8 wordt de vingerafdrukscanner onder het scherm verwerkt en komt er een dual camera op.jongetje schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:01:
Ik heb gister de S7 edge besteld met 1 jarig contract. Lijkt mij prima om een jaar mee te doen en kan daarna nog een 2e leven krijgen. Aangezien de S6 ook nog steeds updates krijgt zie ik er niet zo'n probleem in om een 1 jaar oud model te kopen. Zo hard gaan de ontwikkelingen ook niet meer en hij kan echt nog wel meekomen. Ik vind het eerlijk gezegd het prijsverschil met de S8 niet waard.
Maar dat is allemaal peanuts als je bedenkt dat er in de nabije toekomst een nieuw tijdperk aantreedt van foldable phones waarop samsung al een patent op heeft. Dat zullen we pas ontwikkelingen kunnen noemen.
Ja, dan wil ik wachten tot de handphone uit Total Recall ( http://www.inventinginter...ASH_THORP_WEB_66_906.jpeg ). Tot die tijd blijf ik met mijn bakkelieten telefoon uit 1952 bellenAnoniem: 653747 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:41:
[...]
De ontwikkelingen gaan niet heel hard maar wel vooruit, bij note 8 wordt de vingerafdrukscanner onder het scherm verwerkt en komt er een dual camera op.
Maar dat is allemaal peanuts als je bedenkt dat er in de nabije toekomst een nieuw tijdperk aantreedt van foldable phones waarop samsung al een patent op heeft. Dat zullen we pas ontwikkelingen kunnen noemen.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Via twitter DM contact gehad met de MM en die geven aan dat 1 van de 2 toestel toch niet op voorraad was.
Ze gaat nu na wanneer de nieuwe batch komt. Vind het wel raar want met zo'n cashback actie weet je gewoon dat er veel vraag gaat komen... Zucht....
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
LOETKE
Mee eens hij is zeker geen 550 euro waard. Ik raad iedereen aan om nu op MP te kijken voor een s7 edge en niet meer nieuw.Anoniem: 653747 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:43:
S7 edge is uit begin 2016 ga daar nu echt niet 550 los voor betalen, het is een ouder wordend ding inmiddels.. Beter nog dat geld aan een gloednieuwe note 8 gaan besteden.
S7 edge is een mooi toestel maar om hem zoveel tijd na release los te kopen, is het niet waard.
Vandaag een mooi krasloos exemplaartje gescoord voor 360 euro, wat ik wel een mooie prijs vind voor dit toestel.Bovendien met nog 1 jaar garantie
En nu de S8 steeds beter leverbaar is, zie je steeds meer mensen de s7 (edge) verkopen en de prijs dus dalen.
Maarja, dan heb je ook een telefoon waarbij de accu er alweer 1 jaar heeft opzitten.Caparone schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:31:
[...]
Mee eens hij is zeker geen 550 euro waard. Ik raad iedereen aan om nu op MP te kijken voor een s7 edge en niet meer nieuw.
Vandaag een mooi krasloos exemplaartje gescoord voor 360 euro, wat ik wel een mooie prijs vind voor dit toestel.Bovendien met nog 1 jaar garantie![]()
En nu de S8 steeds beter leverbaar is, zie je steeds meer mensen de s7 (edge) verkopen en de prijs dus dalen.
BlaBlaBla
Klopt, maar die gaat zeker wel nog 1 jaar mee.Strider schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:10:
[...]
Maarja, dan heb je ook een telefoon waarbij de accu er alweer 1 jaar heeft opzitten.
In mijn ogen zijn de verschillen tussen de s7 en s8 niet groot genoeg voor een overstap.
Vandaar dat ik 1 generatie oversla
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Een S7 maar een S7 Edge toch niet?Amaze86 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:00:
@Caparone: Nieuw kost die al 400 euro incl cashback, zou geen 2e handse kopen voor 360 en 1 kaar garantie.
BlaBlaBla
vind jij. heb mijne nu 2 maanden en het is bijna hetzelfde toestel als de s8, met sommige dingen zelfs fijner dan de s8 voor minder geld..Anoniem: 653747 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:43:
Dit. Mijn vriendin zit er ook aan te denken om de S7 te halen bij MM met die cashback actie (haar huidige S3 ziet eruit alsof ie overreden is door een tank en loopt op z'n laatste benen) maar als ik bij Samsung kijk, zie ik dat ie tot maart 2018 ondersteund wordt. Is het dan nog waard om hem te halen? De S8 vindt ze te duur. Rooten, custom roms en dat soort dingen doet ze niet aan. Ze maakt haar telefoons gewoon "op".Anoniem: 653747 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:43:
Wel schandalig dat zo'n dure telefoon maar 2 jaar ondersteund wordt.
als alles werkt heb je toch niks te klagen?
android O krijgen we waarschijnlijk nog en alles doet het nu toch al prima.. snap het probleem niet zo.
je kan toch niet verwachten dat ze de galaxy note 4, S3/S4 allemaal android O gaan geven en van beveiligingspatches blijven voorzien?
Mijn vrouw had een S5 en daarvoor een S3. Nu dan een S7. Ik had binnen 1,5 jaar tijd net mijn tweede Nexus 5X opgestuurd en toen had ze zoiets van waarop koop je geen Samsung. Met die MM actie scheelt dat weer een beetje.chim0 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 07:06:
[...]
Dit. Mijn vriendin zit er ook aan te denken om de S7 te halen bij MM met die cashback actie (haar huidige S3 ziet eruit alsof ie overreden is door een tank en loopt op z'n laatste benen) maar als ik bij Samsung kijk, zie ik dat ie tot maart 2018 ondersteund wordt. Is het dan nog waard om hem te halen? De S8 vindt ze te duur. Rooten, custom roms en dat soort dingen doet ze niet aan. Ze maakt haar telefoons gewoon "op".
Wel schandalig dat zo'n dure telefoon maar 2 jaar ondersteund wordt.
Zij blij ik blij al moet ik wel even wennen aan die Samsung bloatware ...
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik had een edge aangeschaftAmaze86 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:00:
@Caparone: Nieuw kost die al 400 euro incl cashback, zou geen 2e handse kopen voor 360 en 1 kaar garantie.
Telefoons gaan misschien iets korter mee als computers en je kan ze niet zelf installeren zoals bij een PC, maar ook bij computers zeg ik tegen mensen 6 a 7 jaar max (liefst 5 maar ja is beetje prijzig). Zeker als je hem een beetje intensief gebruikt. De meeste van mijn kennissen hebben huis-tuin-keuken PC van 300 a 400 euro dus die kunnen makkelijk over 5 jaar weer een nieuwe kopen van 300 of 400 euro.giovanni2903 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 00:47:
waarom huilt iedereen om ondersteuning van 2 jaar?
als alles werkt heb je toch niks te klagen?
android O krijgen we waarschijnlijk nog en alles doet het nu toch al prima.. snap het probleem niet zo.
je kan toch niet verwachten dat ze de galaxy note 4, S3/S4 allemaal android O gaan geven en van beveiligingspatches blijven voorzien?
Maar we hebben het hier over het topmodel. Daarvan verwacht ik wel dat ie rond 4 jaar meegaat en dat ie de nieuwste Android krijgt. Je kan een telefoon niet zo makkelijk installeren als een PC. Windows 10 kan je ook op een 7 jaar oude PC installeren. Maar van een PC van 2000 euro verwacht ik wel dat ie de nieuwste Windows over 7 jaar soepeler zal draaien dan eentje van 300 euro.
Wat betreft de S7, volgens de site van Samsung wordt ie tot maart 2018 ondersteund. Dat vind ik echt niet kunnen. Dan zou ie 2 jaar meegaan. Mensen die hem nieuw hebben gekocht, hebben 800 euro betaald of zo. En dan praten over we over de beveiligingsupdates, niet eens de nieuwste Android.
Tja, als ik 5K per maand verdiende, kocht ik ook elk jaar een nieuwe telefoon en nieuwe PC.

Bij Samsung zelf zijn er geen acties meer voor de S7. Ik verwacht bij andere partijen ook niet aangezien ze gewoon de acties van Samsung zelf promoten.MaStar schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:44:
Ik overweeg een S7 te kopen. Zijn er nog ergens cashback acties? Volgens mij is die van de Mediamarkt net afgelopen.
Anoniem: 357522
Ik had idd een jaar geleden !!! een S7 Edge die ik niet zolang gehad heb,ik zat dan nog in de fase dat ik zowat alles een keertje wou proberen,echter een te dure hobby. Nu zijn we een jaar verder en heb ik dus nu een gewone S7 . Deal gedaan, 99 euro bij Orange,had al een abbo en was niet van plan om het kortelings op te zeggen vandaar dus, Overigens zowat alles getest,Samsung is the place to be.mongkut schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:45:
[...]
Nieuw ? [Samsung Galaxy S7-serie] Ervaringen en Discussie![]()
![]()
![]()
Ik nam aan dat je al die tijd een S7 in bezit had, toch?
Waarom haal je dit aan ?
Anoniem: 357522
Hier in Belgie is er tot eind van deze maand een actie gaande bij Orange, Je krijgt er via Samsung een tablet TAB E twv 159,99 euro bij,ik heb er net gebruik van gemaakt.NegativeFreak schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:20:
[...]
Bij Samsung zelf zijn er geen acties meer voor de S7. Ik verwacht bij andere partijen ook niet aangezien ze gewoon de acties van Samsung zelf promoten.
Dat is niet enkel bij Orange, alle shops die er aan meedoen kan je hier vinden :Anoniem: 357522 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:38:
[...]
Hier in Belgie is er tot eind van deze maand een actie gaande bij Orange, Je krijgt er via Samsung een tablet TAB E twv 159,99 euro bij,ik heb er net gebruik van gemaakt.
https://my-samsung.com/be...gged-in#participate-login
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Heb vandaag net m'n witte S6 verkocht en was ook van plan een (eveneens witte) S7 te gaan halen, maar idd nergens acties meer..MaStar schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:44:
Ik overweeg een S7 te kopen. Zijn er nog ergens cashback acties? Volgens mij is die van de Mediamarkt net afgelopen.
Had wel een prijsdaling verwacht na de komst van de S8 maar valt dat best tegen.
Ja - balen . Inderdaad - zie nergens meer een cashback.Interstellar schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:08:
[...]
Heb vandaag net m'n witte S6 verkocht en was ook van plan een (eveneens witte) S7 te gaan halen, maar idd nergens acties meer..![]()
Had wel een prijsdaling verwacht na de komst van de S8 maar valt dat best tegen.
Mocht iemand er nog wat tegenkomen - let us know
De S7 in het zilver ziet er toch wel heel erg slick uit.. Beetje transparant glasachtig wat er gewoon strak uitziet.
Uiteraard meteen een Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear case besteld. Wil ém wel graag heel houden.
Dankzij zo'n case zag mijn twee jaar oude S6 er nog als nieuw uit en kon ik deze voor een goede prijs verkopen.
Is dit bij jullie wel het geval? Lijkt me wel handig voor de garantie
BlaBlaBla
MEI nummer is ook te vinden in instellingen > toestelinfo > status > IMEI-informatie.Strider schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:18:
Vandaag is mijn Samsung S7 van de MediaMarkt binnen gekomen, het valt mij op dat ik online in mijn account geen aankoopbon heb waar het IMEI nummer ook op vermeld staat.
Zou hier gewoon een screenshot van maken en op je pc bewaren samen met de factuur
Op de factuur die je per e-mail toegestuurd hebt gekregen staat het IMEI nummer wel. Op de kassabon niet omdat toen nog niet bekend was welk toestel je kreeg denk ik.Strider schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:18:
Vandaag is mijn Samsung S7 van de MediaMarkt binnen gekomen, het valt mij op dat ik online in mijn account geen aankoopbon heb waar het IMEI nummer ook op vermeld staat.
Ik heb zojuist het cashback formulier bij Samsung ingevuld. Het enige wat ik te zien kreeg was,
Verder geen bevestiging per mail met de ingevulde gegevens bijvoorbeeld. Misschien komt dit nog binnen, ik zou dat wel fijn vinden.Bedankt voor uw deelname aan de Samsung Galaxy S7 €75 retour promotie bij Media Markt
Indien uw registratie en uploads voldoen aan de actievoorwaarden, ontvangt u binnen 6 weken €75 retour op het door u opgegeven bankrekeningnummer.
Veel plezier met uw Samsung Galaxy S7.
Tsjonge, ik zie het nu, hij was in mijn spam folder terecht gekomen. Thanks!My-life schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:58:
[...]
Op de factuur die je per e-mail toegestuurd hebt gekregen staat het IMEI nummer wel. Op de kassabon niet omdat toen nog niet bekend was welk toestel je kreeg denk ik.
Ik heb zojuist het cashback formulier bij Samsung ingevuld. Het enige wat ik te zien kreeg was,
[...]
Verder geen bevestiging per mail met de ingevulde gegevens bijvoorbeeld. Misschien komt dit nog binnen, ik zou dat wel fijn vinden.
BlaBlaBla
Ik heb gisteren een bevestiging gekregen dat mijn aanvraag goedgekeurd is en binnen 6 weken de cashback gestort wordt op het opgegeven bankrek nr. Er wordt ook nog een bericht gestuurd als het overgeschreven wordt.My-life schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:58:
[...]
...Ik heb zojuist het cashback formulier bij Samsung ingevuld. Het enige wat ik te zien kreeg was,
[...]
Verder geen bevestiging per mail met de ingevulde gegevens bijvoorbeeld. Misschien komt dit nog binnen, ik zou dat wel fijn vinden.
R7 9700X / GB B650 Gaming X AX / RTX 5070 Gaming OC
Klopt ik heb hem vandaag ook gekregen.Majin Buu schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:04:
[...]
Ik heb gisteren een bevestiging gekregen dat mijn aanvraag goedgekeurd is en binnen 6 weken de cashback gestort wordt op het opgegeven bankrek nr. Er wordt ook nog een bericht gestuurd als het overgeschreven wordt.
Ik had het zelf maandag allemaal ingestuurd. Als het goed is zou mijn vrouw dus ook mail moeten hebben gehad aangezien we er 2 hebben gekocht en ik op beide namen mee heb gedaan met de actie.Beste <knip>,
Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S7 Media Markt promotie met registratienummer <knip> is goedgekeurd. Binnen 6 weken ontvang je € 75,- op je bankrekening.
Wij sturen je een bericht zodra wij het geld naar je overmaken.
Wil je meer weten over onze productontwikkelingen? Kijk eens op onze blog Samsung Discover.
Met vriendelijke groet,
R. L. (knipje)
Customer Care
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Bij het aanzetten kwam 'ie meteen al in het Nederlands op. Gelukkig een Nederlands toestel (PHN) dus.
Net met Smart Switch de boel overgezet en gelijk de melding dat er nieuwe software beschikbaar is (2100MB).
Bij mobiel.nl is hij nu €347 bij een unlimited abbo.MaStar schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:44:
Zit er wel over te denken voor mij en me vriendin.
Zag in dit forum een tijdje terug dat die voor 97 euro was? ongelovelijk!!
nu zie ik het bericht niet meer, hier hebben ze het over 197 euromusicfreak schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:29:
Mooie deal, maar bij Mobiel.nl kan het nog voordeliger. Voor hetzelfde abonnement (Tele2 100 minuten, 10 Gb) ben je daar hoef je daar slechts 197 euro bij te betalen voor het toestel.
Daar gaat de 75 euro cashback via Samsung nog vanaf, plus 20 euro cashback via Spaarwinkelen of 30 via Vriendenvoordeel.
Ik ben helemaal klaar om te bestellen, twijfel alleen nog tussen de gewone S7 en de Edge...
deze bedoelde ik, maar dat zal wel niet meer zijn.Anoniem: 904103 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:23:
Bizar, een S7 kost nu gewoon 97 euro en een S7 edge 158 euro. (mobiel.nl + vriendenvoordeel + cashback + tele2 abbo 10gb 100min)
Klinkt ook wel te mooi om waar te zijn hoor!
Sorry voor de dubbele post, weet niet hoe ik meer quotes in 1 bericht stop
https://www.amazon.de/dp/...childASIN=B01E1QP8NM&th=1
zie ik daar staan. Hoe krijg je als Nederlander die korting voor elkaar? Er even van uitgaande dat niet elke Nederlander een Duits postadres heeft...Let op: momenteel zijn de Prime-voordelen alleen beschikbaar voor klanten in Duitsland en Oostenrijk
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur