Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Theswitch schreef op zondag 5 maart 2017 @ 12:07:
Bij de mediamarkt duitsland de S7 voor 379 en de Edge voor 479
Bij de Saturn duitsland de Egde 479 + gratis VR-bril.

Kies wel voor ophalen in de winkel en daar betalen, dan kan je dat risicoloos doen (even een duits adresje verzinnen)
ik weet niet hoe jij aan €379 (mediamarkt) komt, maar als ik op jouw link klik, is ie gewoon €499 minus €50 directe cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:32
De S7 edge heeft nu ook een cashback actie lopen van 75euro met aankoop datum vanaf gister t/m 2 april: https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elitebook8530
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-06 12:11
Geert1976 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:18:
[...]

ik weet niet hoe jij aan €379 (mediamarkt) komt, maar als ik op jouw link klik, is ie gewoon €499 minus €50 directe cashback
Dit was zeker wel het geval, alleen de actie liep tot maandag ochtend 9:00uur. Gelukkig net optijd kunnen bestellen O-)
S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig wat schommelen die prijzen zeg. Vanochtend stond er nog 465 euro in de pricewatch, overigens niet terug te vinden. Nu is die alweer 519 euro. Gezien die S8 er binnenkort aankomt had ik toch wel verwacht dat de prijzen nu behoorlijk onderuit gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik ben zelf ook op zoek naar een S7. De prijzen verschillen inderdaad behoorlijk. Alle mooie bovenstaande acties lijken niet meer te gelden. Hopelijk komt iemand binnenkort weer een actie tegen dat nu van toepassing is.. Er is nu namelijk niks te vinden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:06
schubbie schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:52:
Ik ben zelf ook op zoek naar een S7. De prijzen verschillen inderdaad behoorlijk. Alle mooie bovenstaande acties lijken niet meer te gelden. Hopelijk komt iemand binnenkort weer een actie tegen dat nu van toepassing is.. Er is nu namelijk niks te vinden. 8)7
De 75 euro retour actie loopt nog steeds (tot 2 april).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
Ryan_ schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:54:
[...]

De 75 euro retour actie loopt nog steeds (tot 2 april).
dat geldt alleen voor S7 Edge en niet voor de S7. ;( Toch bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
schubbie schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:28:
[...]

dat geldt alleen voor S7 Edge en niet voor de S7. ;( Toch bedankt! _/-\o_
Klopt inderdaad. Maar dat maakt de Edge op dit moment 4 euro goedkoper als een S7 :P Toch een leuke aanbieding ;)

pricewatch: Samsung Galaxy S7 32GB Zwart: € 518,-

pricewatch: Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart: € 589,- - € 75,- = € 514,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
Ryan_ schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:37:
[...]

Klopt inderdaad. Maar dat maakt de Edge op dit moment 4 euro goedkoper als een S7 :P Toch een leuke aanbieding ;)

pricewatch: Samsung Galaxy S7 32GB Zwart: € 518,-

pricewatch: Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart: € 589,- - € 75,- = € 514,-
maar ik wil juist de S7 vanwege het kleinere scherm :+

overigens is de S7 voor 449 euro te koop in de Saturn - Duitsland http://www.saturn.de/de/p...m14_p5113_t12_cDE_f269979 voor diegene die toevallig een dagje in duitsland zijn :P

[ Voor 3% gewijzigd door schubbie op 22-03-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:18:
Jemig wat schommelen die prijzen zeg. Vanochtend stond er nog 465 euro in de pricewatch, overigens niet terug te vinden. Nu is die alweer 519 euro. Gezien die S8 er binnenkort aankomt had ik toch wel verwacht dat de prijzen nu behoorlijk onderuit gingen.
Als de S8 echt uit is zullen de prijzen vast wel iets gaan dalen. Alleen zal de S8 een stuk duurder worden dan de S7 dus ik verwacht in eerste instantie geen grote prijsdaling, maar je weet het nooit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 18:47
Ik ben momenteel in Amerika en ze hebben hier ook de international version van de s7. Model g93f welke ze ook bij sommige Nederlandse shops verkopen.
Iemand ervaring met het kopen? Had namelijk iets gelezen dat Samsung aan regio locks doet.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:25

Arjan A

Cenosillicafoob

DaveD1109 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:32:
Ik ben momenteel in Amerika en ze hebben hier ook de international version van de s7. Model g93f welke ze ook bij sommige Nederlandse shops verkopen.
Iemand ervaring met het kopen? Had namelijk iets gelezen dat Samsung aan regio locks doet.
Ja klopt, maar hij wordt pas gelocked als je hem aanzet met de simkaart erin. Dus eerst wachten tot je weer in Europa bent.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 18:47
Arjan A schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 18:48:
[...]

Ja klopt, maar hij wordt pas gelocked als je hem aanzet met de simkaart erin. Dus eerst wachten tot je weer in Europa bent.
En als ik er een Nederlandse sim in doe in Amerika?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:25

Arjan A

Cenosillicafoob

DaveD1109 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:38:
[...]

En als ik er een Nederlandse sim in doe in Amerika?
Geen idee, kan het boekje wat bij mijn S7 hoort nu niet vinden. Het staat daarin allemaal heel precies beschreven.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 22:32
Twijfel nog steeds over aankoop S7. Zou de prijs op korte termijn fors dalen vanwege de lancering van de S8 of is dat niet te verwachten? S7 Edge kost nu rond de 500 euro en de gewone S7 is nauwelijks goedkoper. Bij Saturn in Dld. wel in de aanbieding voor 449 euro maar de dichtsbijzijnde vestiging zit zover weg dat dit niet loont.
Of wachten op de Moto G5 Plus. Is die qua specs te vergelijken of is de S7 nog steeds veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:44
Civic09 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:37:
Twijfel nog steeds over aankoop S7. Zou de prijs op korte termijn fors dalen vanwege de lancering van de S8 of is dat niet te verwachten? S7 Edge kost nu rond de 500 euro en de gewone S7 is nauwelijks goedkoper. Bij Saturn in Dld. wel in de aanbieding voor 449 euro maar de dichtsbijzijnde vestiging zit zover weg dat dit niet loont.
Of wachten op de Moto G5 Plus. Is die qua specs te vergelijken of is de S7 nog steeds veel beter?
prijzen gaan wel dalen, maar denk dat dat nog wel 2-3 maanden duurt. 400 voor een s7 is een prima prijsje tegen die tijd

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
giovanni2903 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:40:
[...]

prijzen gaan wel dalen, maar denk dat dat nog wel 2-3 maanden duurt. 400 voor een s7 is een prima prijsje tegen die tijd
Als je in de buurt van Duitsland woont en de aanbiedingen daar een beetje spot, dan kun je hem al rond die prijs krijgen. Online in Duitsland ligt hij nu rond de € 420,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Civic09 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:37:
Ik hoorde wel het gerucht dat de Samsung misschien komt met een cashback voor de S7, maar of dat klopt?

Al met al bekeken is het vooral de accu die me zorgen baart met de S7. Zoveel kleiner is het scherm van de S7 niet, maar de accu wel.

De S7 is er blijkbaar met Snapdragon of Exynos CPU? Waarbij de Exynos schijnbaar sneller en zuiniger is. Met de prestaties en accu in het achterhoofd... is op voorhand te achterhalen welke uitvoering je krijgt alvorens dat je hem koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:15
Gim schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:54:
[...]

Ik hoorde wel het gerucht dat de Samsung misschien komt met een cashback voor de S7, maar of dat klopt?
die is er al voor de s7 edge.
Ontvang €75 retour bij aankoop van een Galaxy S7 edge

Koop tussen 6 maart en 2 april 2017 een Galaxy S7 edge (SM-G935F) en ontvang €75 retour.
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/KMKQFZ4GWUEZ4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Carfanatic schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:34:
[...]

die is er al voor de s7 edge.

[...]
hij heeft et over de s7..

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Gim schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:54:
[...]

Al met al bekeken is het vooral de accu die me zorgen baart met de S7. Zoveel kleiner is het scherm van de S7 niet, maar de accu wel.

De S7 is er blijkbaar met Snapdragon of Exynos CPU? Waarbij de Exynos schijnbaar sneller en zuiniger is. Met de prestaties en accu in het achterhoofd... is op voorhand te achterhalen welke uitvoering je krijgt alvorens dat je hem koopt?
je krijgt hier de exynos processor (europa), denk dat je met de s7 de dag ook wel doorkomt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54
Ik haal met mijn nieuwe S7 dual sim gemakkelijk 3 dagen bij licht gebruik. Als je echter intensief je scherm gebruikt gedurende de dag, tja met veel SOT moet ie dan elke nacht aan de lader. Ik heb mijn S7 2 dagen geleden van de lader gehaald en nog 54% accu over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schubbie
Het lijkt er echter op dat hij wel gelijk heeft. Op de website van KPN staat er iets over dat het ook voor de normale S7 van toepassing zal zijn VANAF 3 APRIL
"Actie Samsung S7 loopt van 3 april t/m 23 april.
Actie Samsung S7 Edge loopt van 6 maart t/m 23 april 2017

spelregels EUR 75,- retour bij aankoop van een Galaxy S7 en S7 edge.
• Toestel moet zijn aangeschaft voor 22 april 2017
• De actie is geldig op alle Galaxy S7 en S7 edge modellen
• Max. 1 aanvraag per huishouden/adres

Proces
• U registreert zich via promotiepagina https://my-samsung.com/nl...gged-in#participate-login
• U dient zich hier uiterlijk 22 april 2017 te registreren
• U vult het online aanmeldformulier in en upload een kopie/afbeelding van factuur en IMEI nummer
• Samsung streeft ernaar de EUR 75,- binnen 4 weken te storten op uw rekeningnummer
https://www.kpnwebshop.co...black-onyx/2?origin=2854#

Theoretisch zou je dus de S7 voor 400 euro (inclusief cashback) moeten kunnen kopen. :o Zou dit alleen voor in Nederlandse gekochte S7 gelden of ook voor die in Duitsland gekocht zijn?

[ Voor 26% gewijzigd door schubbie op 31-03-2017 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

schubbie schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:17:
[...]

Het lijkt er echter op dat hij wel gelijk heeft. Op de website van KPN staat er iets over dat het ook voor de normale S7 van toepassing zal zijn VANAF 3 APRIL

[...]

Theoretisch zou je dus de S7 voor 400 euro (inclusief cashback) moeten kunnen kopen. :o Zou dit alleen voor in Nederlandse gekochte S7 gelden of ook voor die in Duitsland gekocht zijn?
is een aantal geselecteerde winkels.... reken er maar niet op dat de Media Markt dan voor zowel NL als DE geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
greatgonzo schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:16:
[...]

is een aantal geselecteerde winkels.... reken er maar niet op dat de Media Markt dan voor zowel NL als DE geld
Media Markt staat er toch gewoon tussen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4K61AqnW2ur7LWH9sAlVya2t/full.png

https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/KMKQFZ4GWUEZ4/

[ Voor 3% gewijzigd door Ryan_ op 31-03-2017 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

Dat snap ik... maar als er alleen maar NL winkels tussen staan, zou ik er niet van uitgaan dat ze een cashbackdeal hebben gemaakt met de Duitse versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
greatgonzo schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:27:
Dat snap ik... maar als er alleen maar NL winkels tussen staan, zou ik er niet van uitgaan dat ze een cashbackdeal hebben gemaakt met de Duitse versie
jammer. Denk het dan ook niet nee. Dan zit er niks anders op dan een mooie aanbieding te vinden/af te wachten bij één van die bovenstaande winkels i.c.m. €75 cashback. Momenteel ligt het dan rond de €425 inclusief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

schubbie schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:35:
[...]

jammer. Denk het dan ook niet nee. Dan zit er niks anders op dan een mooie aanbieding te vinden/af te wachten bij één van die bovenstaande winkels i.c.m. €75 cashback. Momenteel ligt het dan rond de €425 inclusief.
Hou wel sites al pepper e.d. in de gaten. Duitsland lijkt vaker te stunten. Zo hadden ze met blackfriday 2 halen één betalen, ofwel 399 voor de S7 en 499 voor de Edge.. heb ik toen ook gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
[...]

[...]

netjes, dan is het wel aantrekkelijk om een s7 te kopen als je die liever hebt dan de edge idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:27:
Ik denk dat dit per land geregeld wordt, anders zouden bijv Duitse telefoons via belsimpel ook dit voordeel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
KPN-winkel in Zwolle had ook van de actie gehoord voor de normale S7.
Vandaag laatste dag dat de Edge cashback heeft. Zit enorm te twijfelen. Even wachten of ga ik spijt krijgen als ik nu niet toe sla....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Civic09 schreef op zondag 2 april 2017 @ 11:00:
Vandaag laatste dag dat de Edge cashback heeft. Zit enorm te twijfelen. Even wachten of ga ik spijt krijgen als ik nu niet toe sla....
Bij twijfel niet doen zei mijn moeder altijd.. ;-)

Over een paar maanden is de Edge weer goedkoper.. Ben zelf een paar weken geleden een goede deal met de S7 misgelopen, kon hem voor 352 bij een t-mo abo krijgen.. was alleen geldig gedurende een weekend.
Nu wacht ik op de cashback van morgen, en meteen even controleren of de prijzen niet stiekem ook nog een keer verhoogd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54
Het is een luxe probleem.. spijt is dus rationeel niet echt logisch.
Sowieso is zo'n cashback een verkapte korting, eigenlijk zegt Samsung hier mee.. onze shit is overpriced.
Ik zou nog ff wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Civic09 schreef op zondag 2 april 2017 @ 11:00:
Dan snap ik waarom de S7 afgelopen dagen 3 euro per maand duurder is geworden bij GSMWeb, om mee te doen met de actie van komende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
Beste om gewoon even af te wachten. Gelukkig over de grens ook weleens leuke aanbiedingen met de S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer clickbait in de pricewatch. 465 euro jaja, gewoon 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
jongetje schreef op zondag 2 april 2017 @ 12:17:
[...]

Dan snap ik waarom de S7 afgelopen dagen 3 euro per maand duurder is geworden bij GSMWeb, om mee te doen met de actie van komende week...
Dit zie je telkens bij cashback acties. De prijs wordt met de cashback verhoogd. Sigaar uit eigen doos vaak.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 20:43
Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:46:
En weer clickbait in de pricewatch. 465 euro jaja, gewoon 500 euro.
Is dat niet gewoon de Amazon.de prijs? Die nu bij de zwarte zelfs lager is dan 465 euro. Pricewatch doet geloof ik by default winkels die geen iDeal doen onderaan, waar Amazon dus altijd staat. Echter 9 van de 10 keer is Amazon de reden voor de laagste prijs bij de S7.

On topic
Ik ben ook benieuwd hoe ver de prijzen omhoog gaan door de cashback. In de eerder geposte link van kpn zie ik 485-500ish (pending kleur die je neemt) en dat zou een mooie prijs zijn met cashback daar nog vanaf. Maar als dat al 3 tientjes omhoog gaat, heeft het weinig nut tov de 456 euro die regelmatig op Amazon langs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

[...]

[...]

Nice. Deze post totaal gemist. Dus 2 april gepasseerd is geen probleem omdat er dus zowel voor de S7 als de S7 Edge gewoon een vervolg cashback komt? Benieuwd waar ik de gewone S7 vanaf morgen dan goedkoop kan aanschaffen. Dusver was het alleen Amazon.de die hem <500 aanbood, bij diverse andere NL shops zag ik de S7 voor circa 550.

Maar KPN webshop voor 400 euro? Verkeerd gelezen of alleen deze prijs onder bepaalde voorwaarden. Morgen maar even goed bekijken; gaat mij om simlock vrij en puur een S7 telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Die prijs op de kpn site is exclusief btw. Vandaar mijn guesstimates in m'n vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

AppieNL schreef op zondag 2 april 2017 @ 19:56:
Die prijs op de kpn site is exclusief btw. Vandaar mijn guesstimates in m'n vorige post.
Ah ok :) Wel een nette prijs, 500 inclusief BTW en dan 75 eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
Op websites van webwinkels staat dat huidige actie tot 2 april is. Voorwaarden van Samsung geven t/m 2 april aan. Denk dat ik toch maar een Edge voor 594 bestel vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Civic09 schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:11:
Op websites van webwinkels staat dat huidige actie tot 2 april is. Voorwaarden van Samsung geven t/m 2 april aan. Denk dat ik toch maar een Edge voor 594 bestel vanavond.
Als je de S7 Edge wil, dan zou ik hetzelfde doen. Ik twijfel echter teveel met de S7 Edge. Het zou kunnen meevallen, maar moet hem niet aanschaffen omdat er voor de S7 wellicht geen verleidelijke aanbieding of cashback komt op korte termijn. Dan is het gewoon pech hebben. Dus ja, ik geef jou gelijk en ikzelf hoop dat er inderdaad vanaf morgen weer een nieuwe actie geldt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
Gewone S7 is ook mooi en fijn maar oogt al wat minder modern. Met de komst van de S8 ziet de S7 Edge er nog steeds recent uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
Kan nog niets vinden van een nieuwe cashback-actie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Civic09 schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:28:
Kan nog niets vinden van een nieuwe cashback-actie
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/6Z4V2B4Z92MMS/ (of gewoon via www.samsung.com/promoties)

€75 cashback op S7 en S7 Edge 8)
Civic09 schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:38:
Gewone S7 is ook mooi en fijn maar oogt al wat minder modern. Met de komst van de S8 ziet de S7 Edge er nog steeds recent uit.
Off-topic. Klopt. Ik ben ergens ook wel gecharmeerd van de Edge, maar het maatje van de S6 Edge beviel me een stuk beter. Met de S7 kom je dan toch bij de gewone uit. Toch een dure gok als ik de S7 Edge aanschaf omdat het wellicht een kwestie is van wennen... maar misschien ook niet :) Ik heb een Sony Xperia ZL en had eerst naar compact modellen zitten kijken zoals de Z5C e.d. als vervanger... dus dan is een S7 Edge wel een major stap.

[ Voor 66% gewijzigd door Gim op 03-04-2017 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
Gek, als ik zelf op de site kijk, zie ik alleen de oude actie. Maar wel heel mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Civic09 schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:58:
Gek, als ik zelf op de site kijk, zie ik alleen de oude actie. Maar wel heel mooi!
Had je hem via de link wel gevonden? Met zelf zoeken zag ik ook alleen de oude actie.

Trouwen...is wel opletten. De S7 staat bijvoorbeeld bij een 4Launch of een Paradigit voor €529/539, maar betreffen geen NL model en zijn als zodanig uitgesloten van promotie. Je komt dus toch al snel uit bij een €560-570 prijs, waardoor de S7 inderdaad maar erg weinig scheelt met een S7 Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
Met de link zie ik wel de nieuwe actie. Raar.....

Ik ga toch voor de Edge. Prijsverschil is nihil en ziet er net wat moderner uit.
Heb nu een Moto X Play (met barst) dus naar mijn idee ga ik er flink op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
Gim schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:01:
[...]

Had je hem via de link wel gevonden? Met zelf zoeken zag ik ook alleen de oude actie.

Trouwen...is wel opletten. De S7 staat bijvoorbeeld bij een 4Launch of een Paradigit voor €529/539, maar betreffen geen NL model en zijn als zodanig uitgesloten van promotie. Je komt dus toch al snel uit bij een €560-570 prijs, waardoor de S7 inderdaad maar erg weinig scheelt met een S7 Edge.
Het is inderdaad goed opletten of het om een NL model betreft. Toch lijkt het bij kpn wel interessant, want is relatief goedkoop en is volgens mij gewoon een NL model. Ze noemen de actie er tenslotte niet voor niks bij :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OBhGKEo.jpg

493-75 cashback= 418 inclusief verzendkosten

Iemand iets beters gevonden?

[ Voor 18% gewijzigd door schubbie op 03-04-2017 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schubbie schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:25:
[...]

Het is inderdaad goed opletten of het om een NL model betreft. Toch lijkt het bij kpn wel interessant, want is relatief goedkoop en is volgens mij gewoon een NL model. Ze noemen de actie er tenslotte niet voor niks bij :P

[afbeelding]

Hoe bestel jij een losse telefoon bij KPN? Loopt jou abonnement bij KPN? Ik krijg namelijk alleen de optie telefoon + abonnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:26:
[...]

Hoe bestel jij een losse telefoon bij KPN? Loopt jou abonnement bij KPN? Ik krijg namelijk alleen de optie telefoon + abonnemen.
https://www.kpnwebshop.co...-black-onyx/2?origin=2854

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
Ja, kijken of je hem in fysieke kpn winkels ook mee krijgt voor die prijs, scheelt 9 euro verzendkosten (incl. btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:23

wontcachme

You catch me? No you wont

Leuk die actie. Net de 27ste de S7 gekocht (die nu al weer terug is omdat die min of meer doa was).....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

[...]

[afbeelding]

Sorry voor mijn vraag maar hoe kom ik gewoon via www.kpn.com daar bij uit? Ik zag een aantal posts terug een link voor de webshop waarmee ik dus inderdaad die zwarte te zien kreeg maar zit daar een catch aan?

Als ik via www.kpn.com zelf ga en daar een simpele search uitvoer dan kom ik al snel uit bij de S7 in combinatie met een of andere abonnementsvorm. Het gaat mij om een simlock vrij toestel als particulier, niks meer niks minder en hopelijk zonder dat er een KPN logo komt bij het opstarten (gruwelde daar altijd van met het T-mobile logo die ik via T-mobile had aangeschaft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
Gim schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:34:
[...]

Sorry voor mijn vraag maar hoe kom ik gewoon via www.kpn.com daar bij uit? Ik zag een aantal posts terug een link voor de webshop waarmee ik dus inderdaad die zwarte te zien kreeg maar zit daar een catch aan?

Als ik via www.kpn.com zelf ga en daar een simpele search uitvoer dan kom ik al snel uit bij de S7 in combinatie met een of andere abonnementsvorm. Het gaat mij om een simlock vrij toestel als particulier, niks meer niks minder en hopelijk zonder dat er een KPN logo komt bij het opstarten (gruwelde daar altijd van met het T-mobile logo die ik via T-mobile had aangeschaft).
Goede vraag waar ik ook niet met zekerheid een antwoord op kan geven. Ik ga het vanmiddag wel even navragen in een KPN winkel :) Ik houd jullie wel op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

schubbie schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:01:
[...]

Goede vraag waar ik ook niet met zekerheid een antwoord op kan geven. Ik ga het vanmiddag wel even navragen in een KPN winkel :) Ik houd jullie wel op de hoogte.
Vooral dat stukje m.b.t. een eventueel KPN start-up logo. M'n andere vraag was al beantwoord doordat iemand anders ook al een dergelijke vraag stelde toen ik aan het typen was. Kan me voorstellen dat KPN wel toestellen verkoopt waarbij ze KPN sausje erbij hebben gedaan, maar zeker weten doe ik niet.

Bedankt in elk geval.

Zie nu trouwens sowieso dat MM de prijzen voor de S7 Edge verhoogd heeft van €594 naar €619. Misschien gedaan om de S7 toch wat interessanter naar voren te zetten nu deze ook in de cashback zit; anders was het verschil te klein wellicht voor kopers die puur naar prijsverschil kijken.

P.S. En anders misschien toch bij Amazon.de; de verzendkosten van KPN in acht nemend is het verschil niet echt groot. Alleen uit zien te vinden hoe het zit met garantie/reparatie. Met m'n telefoon 2 jaar terug snel gevonden, maar met laatst gekochte product geen idee hoe ik die voor reparatie kon opsturen; verliep normaliter meen ik via de order waarmee het gekocht is; gewijzigd proces wellicht

[ Voor 37% gewijzigd door Gim op 03-04-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Mijn vriendin heeft de s7 25 maart aangeschaft via tele2 abbo. Ze wilde de Edge niet, omdat deze te groot was. Nu zie ik dat er ineens een actie is voor 75 euro cashback. Ik heb gsmwijzer al benaderd, maar die zeggen dat we persé het abbo moeten annuleren, telefoon terugsturen en opnieuw moeten aanschaffen.
Dat is toch voor beide partijen niet gunstig? Zij hebben er extra administratie aan en wij moeten weer alles annuleren, terugsturen e.d.

Iemand ervaring als je Samsung benaderd of zij wat kunnen regelen hierin?
Vind het maar een slechte klantvriendelijke reactie eigenlijk. Ga het regelen.. zou ik zeggen...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 11:42
Die KPN prijs is dacht ik alleen voor zakelijke klanten. Heeft iemand toevallig daar al besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
frankdewildt schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:01:
Die KPN prijs is dacht ik alleen voor zakelijke klanten. Heeft iemand toevallig daar al besteld?
Hij staat inderdaad op de zakelijke pagina van kpn. Maar volgens mij maakt dat niks uit? Zou je eens door moeten klikken bij afrekenen.

Verder ben ik zojuist in een winkel van kpn geweest. Ze hadden hem helaas niet op voorraad. Hij kost in de winkel 480 euro. Verder gaf hij aan dat er hoogstwaarschijnlijk dus wel zo'n kpn logo naar voren komt bij het opstarten. Ik vind dat alleen niet zo erg.

Koop je hem dus in de winkel kost het inclusief cashback 405 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Heb je toevallig gevraagd of die 480 voor elke kleur is of alleen de zwarte? Aangezien de site een paar euro verschil heeft tussen de kleuren is dat misschien in de winkel niet zo (als die daar ook al 4 euro goedkoper is dan online blijkbaar na verzendkosten eraf halen). Ik ga morgen sowieso zelf 1 proberen te scoren (in het zilver).

[ Voor 10% gewijzigd door AppieNL op 03-04-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
AppieNL schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:16:
Heb je toevallig gevraagd of die 480 voor elke kleur is of alleen de zwarte? Aangezien de site een paar euro verschil heeft tussen de kleuren is dat misschien in de winkel niet zo (als die daar ook al 4 euro goedkoper is dan online blijkbaar na verzendkosten eraf halen). Ik ga morgen sowieso zelf een proberen te scoren.
Sorry dat weet ik niet. Er stond een zwarte s7 op het voorbeeldscherm en daar stond 480 euro bij. Van andere kleuren weet ik het helaas niet. Ben immers enkel geïnteresseerd in de zwarte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Geen probleem, bedankt iig, check ik het morgen wel.

Wat betreft kpn logo's, als mensen daar echt last van hebben: Odin opstarten>normale NL firmware erop>klaar. Beetje tweaken moet wel lukken op tweakers toch? :D

[ Voor 61% gewijzigd door AppieNL op 03-04-2017 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

schubbie schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:12:
[...]

Hij staat inderdaad op de zakelijke pagina van kpn. Maar volgens mij maakt dat niks uit? Zou je eens door moeten klikken bij afrekenen.

Verder ben ik zojuist in een winkel van kpn geweest. Ze hadden hem helaas niet op voorraad. Hij kost in de winkel 480 euro. Verder gaf hij aan dat er hoogstwaarschijnlijk dus wel zo'n kpn logo naar voren komt bij het opstarten. Ik vind dat alleen niet zo erg.

Koop je hem dus in de winkel kost het inclusief cashback 405 euro
Als hij in de winkel voor €480 te krijgen is, dan zou je inderdaad denken dat het op de website ook niet echt uitmaakt of het voor een zakelijke dan wel niet zakelijke klant is, tenzij ze een bepaald voorraadje aanhouden voor zakelijk en een deel voor particulier. Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:21:
Mijn vriendin heeft de s7 25 maart aangeschaft via tele2 abbo. Ze wilde de Adge niet, omdat deze te groot was. Nu zie ik dat er ineens een actie is voor 75 euro cashback. Ik heb gsmwijzer al benaderd, maar die zeggen dat we persé het abbo moeten annuleren, telefoon terugsturen en opnieuw moeten aanschaffen.
Dat is toch voor beide partijen niet gunstig? Zij hebben er extra administratie aan en wij moeten weer alles annuleren, terugsturen e.d.

Iemand ervaring als je Samsung benaderd of zij wat kunnen regelen hierin?
Vind het maar een slechte klantvriendelijke reactie eigenlijk. Ga het regelen.. zou ik zeggen...
Dit is nodig omdat het abbo gekoppeld wordt aan je telefoon. Dus heeft niets met klantviendelijk te maken. Samsung staat hier totaal buiten zij verkopen telefoons geen Abbo.

[ Voor 3% gewijzigd door pappaleone op 03-04-2017 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
pappaleone schreef op maandag 3 april 2017 @ 18:19:
[...]

Dit is nodig omdat het abbo gekoppeld wordt aan je telefoon. Dus heeft niets met klantviendelijk te maken. Samsung staat hier totaal buiten zij verkopen telefoons geen Abbo.
De telefoon is van Samsung. Dus ik ga mn heil bij Samsung zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:31

Hupske

AFCA

26 maart abonnement afgesloten via mobiel.nl voor mijn vriendin met de S7.

En dan komt vandaag deze actie om de hoek met 75 euro cashback. Dus ik heb ik mobiel.nl net een telefoontje gedaan.
Eerste optie die hij aangaf was om telefoon terug te sturen, abonnement te annuleren en daarna alles weer opnieuw af te sluiten. Dat vond hij zelf echter ook een erg omslachtige en lastige manier om te doen.
Dus hij ging navraag doen bij zijn leidinggevende. Die kwam helaas met het antwoord dat die dat eerst met de afdeling inkoop moet overleggen welke mogelijkheden er nog meer zijn.

Ik ontvang morgen een email met een mogelijke oplossing :) Hopelijk lukt het zonder de mobiel terug te moeten sturen. Mevrouw is al erg gehecht aan haar toestel :p

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Hupske schreef op maandag 3 april 2017 @ 19:34:
26 maart abonnement afgesloten via mobiel.nl voor mijn vriendin met de S7.

En dan komt vandaag deze actie om de hoek met 75 euro cashback. Dus ik heb ik mobiel.nl net een telefoontje gedaan.
Eerste optie die hij aangaf was om telefoon terug te sturen, abonnement te annuleren en daarna alles weer opnieuw af te sluiten. Dat vond hij zelf echter ook een erg omslachtige en lastige manier om te doen.
Dus hij ging navraag doen bij zijn leidinggevende. Die kwam helaas met het antwoord dat die dat eerst met de afdeling inkoop moet overleggen welke mogelijkheden er nog meer zijn.

Ik ontvang morgen een email met een mogelijke oplossing :) Hopelijk lukt het zonder de mobiel terug te moeten sturen. Mevrouw is al erg gehecht aan haar toestel :p
Laat even weten wat eruit is gekomen. Ik heb dezelfde situatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

Al gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op maandag 3 april 2017 @ 19:15:
[...]

De telefoon is van Samsung. Dus ik ga mn heil bij Samsung zoeken...
Die gaan echt niets voor je betekenen. Je zult echt bij je provider moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
nee. hij was namelijk niet op voorraad in de winkel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel heb ik een sim-only bij tele2. Als ik die omzet naar een 2-jarig abonnement kan ik de telefoon erbij kopen voor €336,-. Misschien nog een goede tip voor anderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:40:
Momenteel heb ik een sim-only bij tele2. Als ik die omzet naar een 2-jarig abonnement kan ik de telefoon erbij kopen voor €336,-. Misschien nog een goede tip voor anderen ;)
is opzich ook wel interessant inderdaad in combinate met een abonnement en dan in één keer alles aflossen

226 euro toestel met cashback en vervolgens 21 per maand wat je met een sim only ook wel hebt

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QJNgLXA.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door schubbie op 04-04-2017 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:44
Mooie deal, maar bij Mobiel.nl kan het nog voordeliger. Voor hetzelfde abonnement (Tele2 100 minuten, 10 Gb) ben je daar hoef je daar slechts 197 euro bij te betalen voor het toestel.

Daar gaat de 75 euro cashback via Samsung nog vanaf, plus 20 euro cashback via Spaarwinkelen of 30 via Vriendenvoordeel.

Ik ben helemaal klaar om te bestellen, twijfel alleen nog tussen de gewone S7 en de Edge...

[ Voor 11% gewijzigd door musicfreak op 07-04-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
musicfreak schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:29:
Mooie deal, maar bij Mobiel.nl kan het nog voordeliger. Voor hetzelfde abonnement (Tele2 100 minuten, 10 Gb) ben je daar hoef je daar slechts 197 euro bij te betalen voor het toestel.

Daar gaat de 75 euro cashback via Samsung nog vanaf, plus 20 euro cashback via Spaarwinkelen of 30 via Vriendenvoordeel (moet je even via via een referral link regelen).

Ik ben helemaal klaar om te bestellen, twijfel alleen nog tussen de gewone S7 en de Edge...
thanks voor de tip! ook zeer aantrekkelijk. Echter zit ik nu bij KPN en Tele2 is wel een stap lager qua mobiel internet stabiliteit etc.

[ Voor 4% gewijzigd door schubbie op 04-04-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Daar gaat de 75 euro cashback via Samsung nog vanaf, plus 20 euro cashback via Spaarwinkelen of 30 via Vriendenvoordeel (moet je even via via een referral link regelen).

Beide toestellen al in de hand gehad? Toch wel een behoorlijk verschil. En ik neem deels aan dat je er wel iets van een case of zo omheen doet, maar stel je doet het niet dan is het ook een verschil in grip bij het vasthouden voor het maken van een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:44
Gim schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:41:
[...]

Beide toestellen al in de hand gehad? Toch wel een behoorlijk verschil.
Nee, nog niet. Dat ga ik vandaag nog wel doen. Ik kom van een LG V10 af, een mooi maar wel log toestel met 5,7 inch scherm. Heb ook een Sony Z1 compact gehad maar die vond ik toch wat te klein. De reguliere S7 lijkt perfect echter dat Edge scherm vind ik toch wel geinig. Bij de V10 waardeerde ik het 2e scherm bovenaan ook erg.

Hopenlijk blijft de aanbieding nog even staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
Ik koop zelf vandaag maar gewoon de S7 Edge als los toestel bij Bol.com.
Otterbox Strada hoesje erbij voor een mooie prijs. Veel goedkoper ga ik het toch niet krijgen verwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

schubbie schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:40:
[...]

thanks voor de tip! ook zeer aantrekkelijk. Echter zit ik nu bij KPN en Tele2 is wel een stap lager qua mobiel internet stabiliteit etc.
Ja inderdaad...

Ik heb momenteel nog een oud Sim Only abonnement van Ziggo (zo'n heel veel gebeuren met slechts 3G, 300 minuten en 1GB data) voor €15 als Ziggo klant, maar als ik dit zo lees kan ik voor €20 euro gewoon het toestel erbij krijgen?!? .

Dus "slechts" 100 minuten maar wel 10x zoveel data en een toestel er "gratis" bij voor slechts €120 (€5x24). Mijn spider-senses willen dan gelijk aan allerlei addertjes denken. Tele2 zo'n stuntpiloot met prijzen?

Ziggo doet het samen met Vodafone, maar weet niet of ze echt een stap lager zijn net zoals Tele2 met KPN of dat Ziggo wel beter is dan Tele2 met mobiele telefonie en internet.

[ Voor 10% gewijzigd door Gim op 04-04-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:31

Hupske

AFCA

Ewivis schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:21:
[...]

Laat even weten wat eruit is gekomen. Ik heb dezelfde situatie!
Ben net weer door mobiel.nl gebeld. Ze hebben mij een nieuwe factuur opgestuurd met als datum 3 april, zodat ik bij Samsung de cashback kan aanvragen. Ze gaven aan dat ze dit in overleg met Samsung mogelijk hebben gemaakt.
Ik ben dik tevreden en super gehandeld van mobiel.nl :) Vanavond eens bij Samsung de aanvraag plaatsen voor de cashback.

Al met al dan een super deal. 21 euro pm, voor 5gb en 100 bel/sms. Van de 21e is 4e toestelbundel en daarbij moest ze voor het toestel nog 156e betalen. Daar gaat dan nog 75e vanaf, dus betaal je in totaal maar 177 voor het toestel over het gehele contract :)

Als ik jou was zal ik dus nog even opnieuw contact opnemen met gsmwijzer. De aanhouder wint?

[ Voor 17% gewijzigd door Hupske op 04-04-2017 15:23 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizar, een S7 kost nu gewoon 97 euro en een S7 edge 158 euro. (mobiel.nl + vriendenvoordeel + cashback + tele2 abbo 10gb 100min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:23:
Bizar, een S7 kost nu gewoon 97 euro en een S7 edge 158 euro. (mobiel.nl + vriendenvoordeel + cashback + tele2 abbo 10gb 100min)
Too good to be true? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
Heb ze ook al aan de lijn gehad. Ondanks mijn zakelijke abo van werk dat ik prive gebruik kan het haast wel uit om gewoon een toestel met abo te kopen bij mobiel.nl.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Hupske schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:09:
[...]

Ben net weer door mobiel.nl gebeld. Ze hebben mij een nieuwe factuur opgestuurd met als datum 3 april, zodat ik bij Samsung de cashback kan aanvragen. Ze gaven aan dat ze dit in overleg met Samsung mogelijk hebben gemaakt.
Ik ben dik tevreden en super gehandeld van mobiel.nl :) Vanavond eens bij Samsung de aanvraag plaatsen voor de cashback.

Al met al dan een super deal. 21 euro pm, voor 5gb en 100 bel/sms. Van de 21e is 4e toestelbundel en daarbij moest ze voor het toestel nog 156e betalen. Daar gaat dan nog 75e vanaf, dus betaal je in totaal maar 177 voor het toestel over het gehele contract :)

Als ik jou was zal ik dus nog even opnieuw contact opnemen met gsmwijzer. De aanhouder wint?
Toch maar even gebeld dan. Hij heeft het nagevraagd en hij gaat het regelen. Morgen word ik erover bericht. Ben benieuwd of het gaat lukken. Toch mooi weer 75 euro terug!

Dank voor je reactie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
Zojuist mijn zilveren S7 in de KPN winkel gescoord. Ze verkopen ook de zilveren voor 480 (excl. €4,24 thuiskopieheffing). Dus na cashback kost het toestel zonder abonnement €409,24. De zilveren is dus 20 euro (ok, €9 is verzendkosten) goedkoper in de fysieke KPN winkel dan de online KPN winkel.

Zonet even opgestart, geen KPN opstart logo te bekennen of KPN apps. Lijkt dus gewoon een normale S7 out of the box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
schubbie schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:21:
[...]

is opzich ook wel interessant inderdaad in combinate met een abonnement en dan in één keer alles aflossen

226 euro toestel met cashback en vervolgens 21 per maand wat je met een sim only ook wel hebt

[afbeelding]
Zijn de toestellen van Tele2 branded of unbranded ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
AppieNL schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:55:
Zojuist mijn zilveren S7 in de KPN winkel gescoord. Ze verkopen ook de zilveren voor 480 (excl. €4,24 thuiskopieheffing). Dus na cashback kost het toestel zonder abonnement €409,24. De zilveren is dus 20 euro (ok, €9 is verzendkosten) goedkoper in de fysieke KPN winkel dan de online KPN winkel.

Zonet even opgestart, geen KPN opstart logo te bekennen of KPN apps. Lijkt dus gewoon een normale S7 out of the box.
Goed om te horen! Thanks voor de update en veel plezier met de S7 ;). Ik twijfel nog of los via KPN of met abbo bij Tele2. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Graag gedaan.

Ja, dat is een mooie deal bij tele2, ook nog heel even over gedacht, maar ik blijf liever bij KPN. Waar ik kom in mijn regio vaak/altijd betere dekking met KPN dan het netwerk van T-mobile en Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:23:
€30 aansluitkosten en €7 verzendkosten meegerekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
Gim schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:38:
[...]

€30 aansluitkosten en €7 verzendkosten meegerekend?
zo te zien niet :+

197+6.95verzendkosten+30afsluitkosten=233.95-cashback-vriendenvoordeel=128.95 totaal

[ Voor 18% gewijzigd door schubbie op 04-04-2017 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
Na post hierboven te hebben gezien, zojuist een S7 Black Onyx gehaald bij KPN winkel in Zwolle. 480 euro en daar gaat de cashback nog vanaf. Wilde eerst voor de Edge gaan maar 100 euro prijsverschil vond ik het bij nader inzien toch niet waard. Blij mee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppieNL
Zojuist ook gelijk de cashback ingevuld. Om anderen 1 minuut klik/invul werk te besparen als je de gewone S7 besteld bij de KPN winkel. De link die zij bij de losse toestellen op hun site zetten, linkt alleen maar naar de S7 Edge actie (denk je even makkelijk copy-paste te doen |:(). Met deze url kan je beide varianten kiezen in het menuutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

AppieNL schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:37:
Zojuist ook gelijk de cashback ingevuld. Om anderen 1 minuut klik/invul werk te besparen als je de gewone S7 besteld bij de KPN winkel. De link die zij bij de losse toestellen op hun site zetten, linkt alleen maar naar de S7 Edge actie (denk je even makkelijk copy-paste te doen |:(). Met deze url kan je beide varianten kiezen in het menuutje.
Sowieso ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe telefoon :)

Denk dat ik t antwoord al weet maar toch, deze losse toestellen hebben zeker wel een sim lock zodat ze alleen met een KPN sim werken?

[ Voor 10% gewijzigd door Gim op 05-04-2017 08:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
Dat kan ik niet voor je testen aangezien ik alleen een kpn abonnement heb. Echter, Ik acht de kans vrij klein eigenlijk dat het simlock heeft, omdat ik dan ook een kpn startup logo en apps verwacht of iets op het gesealde doosje om aan te geven dat het een simlock heeft. De telefoon en het doosje, die normaal gesealed was, heeft niks van dat.

[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 05-04-2017 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Civic09
Geen simlock volgens verkoper. Ook geen opstartlogo's etc. van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Moest iets halen bij de winkel, bleek er een KPN winkel in die zelfde straat te liggen. Denk dat ik niet meer hoef te zeggen. Heb de S7 Black Onyx gekocht 8) Niet de zo goedkoop als met Tele2, maar ook niet de hoofdprijs en nu kan ik tenminste op mijn gemak rondkijken voor een provider naar keuze. Bedankt voor het wijzen op deze mooie prijs bij KPN :)

[ Voor 8% gewijzigd door Gim op 06-04-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het vandaag de dag met de dekking van Tele2? Weet nog van een paar jaar terug dat het nou niet bepaald de beste provider was. Ze hebben zeer aantrekkelijke deals dat wel. Volgens hun kaart zou ik thuis 4G bereik moeten hebben maar twijfel alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Duitse mediamarkt gewoon 450 euro voor los toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Verwijderd schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:24:
[...]

Hoe zit het vandaag de dag met de dekking van Tele2? Weet nog van een paar jaar terug dat het nou niet bepaald de beste provider was. Ze hebben zeer aantrekkelijke deals dat wel. Volgens hun kaart zou ik thuis 4G bereik moeten hebben maar twijfel alsnog.
Prepaid kaartje van Tele2 kopen om de kwaliteit in de gewenste regio's uit te proberen op verschillende tijdstippen.
Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste