Geen cashback dus geen prima deal.DaveD1109 schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:10:
Vandaag de s7 en s7 edge in de aanbieding bij 1DayFly!
https://www.1dayfly.com/n...ail&utm_source=Smartfocus
Bedankt voor iedereen die wel vertrouwen in mijn aankondiging had
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Let wel op dat je bij een deelnemende telecomwinkel je S7 besteld. Ik had net via Belsimpel.nl besteld maar die staat dus niet op het lijstje.
Voor het lijsjte van deelnemende telcos:
https://api.my-samsung.co...0NL%20HHP%20New%20(2).pdf
[ Voor 8% gewijzigd door Cheezborger op 07-11-2016 13:48 ]
Is dat echt verplicht? Ook al komt de EAN overeen en heb je de telefoon in Nederland gekocht? Ik wil namelijk ook de S7 kopen.Cheezborger schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:47:
Let wel op dat je bij een deelnemende telecomwinkel je S7 besteld. Ik had net via Belsimpel.nl besteld maar die staat dus niet op het lijstje.
https://api.my-samsung.co...nditionsSpecific_2137.pdf
Dan het heeft die cashback ook niet zoveel zin. Jij bent dan zelfs 2 euro goedkoper want de goedkoopste shop die wel "officieel" meedoet is 609 euro en belsimpel is nu 557 euro.
Lekker van Tele2 inderdaad, komt er een cashback actie, verhogen ze gauw de abbo prijzen weer zodat het voordeel voor de consument lekker beperkt blijft. Rattige actie, want de meeste mensen zullen het niet door hebben.
Zoals ik op de pagina hiervoor zei kon je eerst een S7 Edge icm 1GB data voor 35 all-in krijgen, en nu niet meer.. Ziet er naar uit dat ik m'n overstap dus WEER moet uitstellen >:(
Zoals ik op de pagina hiervoor zei kon je eerst een S7 Edge icm 1GB data voor 35 all-in krijgen, en nu niet meer.. Ziet er naar uit dat ik m'n overstap dus WEER moet uitstellen >:(
Ik weet ook niet hoe streng Samsung erin staat. Als ze de facturen allemaal grondig checken en de factuur is niet afkomstig van een meewerkende partij, dan kan de claim voor de cashback geweigerd worden. Maar of dat ook zal gebeuren in de praktijk, geen flauw idee. Je kan Belsimpel natuurlijk bellen om te vragen of hun toestellen in aanmerking komen voor de cashback, maar garanties heb je niet.Regeneration schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:58:
[...]
Is dat echt verplicht? Ook al komt de EAN overeen en heb je de telefoon in Nederland gekocht? Ik wil namelijk ook de S7 kopen.
https://api.my-samsung.co...nditionsSpecific_2137.pdf
Dan het heeft die cashback ook niet zoveel zin. Jij bent dan zelfs 2 euro goedkoper want de goedkoopste shop die wel "officieel" meedoet is 609 euro en belsimpel is nu 557 euro.
Ja precies. Een ramp is het ook niet, maar wel toch jammer. Ik zal hem toch wel bestellen en dan gewoon de aanvraag doen. Mocht ik geld terug krijgen dan is dat mooi meegenomen en anders is er ook geen verschil is prijs.Cheezborger schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:13:
[...]
Ik weet ook niet hoe streng Samsung erin staat. Als ze de facturen allemaal grondig checken en de factuur is niet afkomstig van een meewerkende partij, dan kan de claim voor de cashback geweigerd worden. Maar of dat ook zal gebeuren in de praktijk, geen flauw idee. Je kan Belsimpel natuurlijk bellen om te vragen of hun toestellen in aanmerking komen voor de cashback, maar garanties heb je niet.
niet interessant deze actie... de gemiddelde prijs van de deelnemende winkels ligt een stuk hoger dan de goedkoopste winkel.
Misschien wordt het in de 3e week van januari interessant, als de Media Markt weer haar jaarlijkse BTW actie houdt. De Media markt is nu ook een stuk duurder dan de andere winkels, maar tegen de tijd dat die actie er weer is, valt de prijs misschien wel mee
Misschien wordt het in de 3e week van januari interessant, als de Media Markt weer haar jaarlijkse BTW actie houdt. De Media markt is nu ook een stuk duurder dan de andere winkels, maar tegen de tijd dat die actie er weer is, valt de prijs misschien wel mee
MM is goedkoop als er een actie is, zoals Gekkenhuis van paar dagen terug. Toen stond MM met iPhone 5S, SE, SGS6 en P8Lite allemaal bovenaan. Nu zijn de prijzen idd weer omhoog. Helaas zat SGS7 Edge daar niet bij.
Wat me wel opviel was dat Belsimpel een T-Mobile deal heeft die niet via T-M zelf verkrijgbaar is, nl. 33/maand met 3GB data en 49 bijbetaling. Stel dat daar cashback op geregeld kan worden zijn de totale kosten veruit het goedkoopst. Weten jullie hoe dat zit?
https://www.belsimpel.nl/...-s7-edge-black/abonnement
Wat me wel opviel was dat Belsimpel een T-Mobile deal heeft die niet via T-M zelf verkrijgbaar is, nl. 33/maand met 3GB data en 49 bijbetaling. Stel dat daar cashback op geregeld kan worden zijn de totale kosten veruit het goedkoopst. Weten jullie hoe dat zit?
[ Voor 7% gewijzigd door MuFFIN 007 op 07-11-2016 14:25 ]
Die actie had ik dus ook besteld bij Belsimpel. Ik ben er inmiddels achter dat mobiel.nl de exact zelfde actie heeft. En die staat wél op de geautoriseerde dealers voor de cashback.MuFFIN 007 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:24:
MM is goedkoop als er een actie is, zoals Gekkenhuis van paar dagen terug. Toen stond MM met iPhone 5S, SE, SGS6 en P8Lite allemaal bovenaan. Nu zijn de prijzen idd weer omhoog. Helaas zat SGS7 Edge daar niet bij.
Edit: lijkt erop dat dit T-Mobile branded phones zijn, hmm
[ Voor 3% gewijzigd door Cheezborger op 07-11-2016 14:29 ]
Kan iemand dat bevestigen? Dan bestel ik vandaag nog. Duurt nog wel even voordat ik iets vergelijkbaars tegekom, vergelijk al jaren abbo's en dit lijkt zo'n deal die er maar even is totdat men erachter komt dat hij te goed loopt > al eerder van geprofiteerdCheezborger schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:27:
[...]
Die actie had ik dus ook besteld bij Belsimpel. Ik ben er inmiddels achter dat mobiel.nl de exact zelfde actie heeft. En die staat wél op de geautoriseerde dealers voor de cashback.
Ik heb net Belsimpel gebeld, via Belsimpel heb je geen recht op cashback. Belsimpel doet niet mee met de cashback actie.

[ Voor 25% gewijzigd door Cheezborger op 07-11-2016 14:32 ]
Niet helemaal waar want als je kijkt bij de cashback voorwaarden zie je dat niet alle winkels mee doen. Als ik dan kijk naar de pricewatch kom ik uit op gsmweb en daar kost hij €600 - €50 casshback = €550
De €519 bij 1dayfly is dan goedkoper!
DaveD
Maar Mobiel.nl heeft idd dezelfde actie online waarbij all-over-the-place cashback staat.Cheezborger schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:31:
Ik heb net Belsimpel gebeld, via Belsimpel heb je geen recht op cashback. Belsimpel doet niet mee met de cashback actie.
https://www.mobiel.nl/sma...-2/5253-556-595-9850-2296
De vraag is alleen of het een simlockvrije telefoon is. Want waar je de kleur kan kiezen staat wel T-Mobile achter, wat een soort van branding impliceert.MuFFIN 007 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:34:
[...]
Maar Mobiel.nl heeft idd dezelfde actie online waarbij all-over-the-place cashback staat.
Ik ga ze even bellen.Cheezborger schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:39:
[...]
De vraag is alleen of het een simlockvrije telefoon is. Want waar je de kleur kan kiezen staat wel T-Mobile achter, wat een soort van branding impliceert.
Ik zie helemaal geen enkele prijs met abonnement die interessant is tegenover een sim-only en los toestel.
https://www.mobiel.nl/sma...-2/5253-556-595-9850-2296Phusebox schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:43:
Ik zie helemaal geen enkele prijs met abonnement die interessant is tegenover een sim-only en los toestel.
Totaal per maand €33,-
€33,- x 24 = € 792
Bijbetaling toestel (incl. verzending) = € 52.95
Aansluitkosten: €29.95
----------------------------------------
Totaal: €874.90
- Cashback €100 via Samsung
€774.90
- Goedkoopste prijs S7 Edge zilver in de Pricewatch 7-11-16 @ 16.19
€619
= €155.9 abonnementskosten over twee jaar voor 3 GB, 120 belminuten NL/EU.
Dat is gemiddeld netto net geen € 6.50 per maand!
Ik weet niet of je hier een Sim Only voor kan vinden to be honest.
[ Voor 6% gewijzigd door Cheezborger op 07-11-2016 16:19 ]
Ik had al antwoord gekregen van ze, ik stond heel lang in de wacht bij Mobiel.nl. Alle toestellen zijn simlockvrij. T-Mobile erachter betekend alleen dat T-Mobile de verzending doen van de toestellen.
Ik heb ook gecheckt, via Mobiel.nl heb je recht op cashback alleen moet je dat dan doen via T-Mobile omdat zij leveren, maar je krijgt sowieso cashback. Ik heb besteld!
[ Voor 9% gewijzigd door Cheezborger op 07-11-2016 15:01 ]
Toestel is wel t-mobile branded dus met opstartscherm van t-mobile!Cheezborger schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:55:
[...]
Ik had al antwoord gekregen van ze. Alle toestellen zijn simlockvrij. T-Mobile erachter betekend alleen dat T-Mobile de verzending doen van de toestellen.
Ik heb ook gecheckt, via Mobiel.nl heb je recht op cashback alleen moet je dat dan doen via T-Mobile omdat zij leveren, maar je krijgt sowieso cashback. Ik heb besteld!
Weet ik uit ervaring!
DaveD
Ja ok, sorry ik ga uit van 1 jaar. Twee jaar aan een abo vastzitten is mij te lang.Cheezborger schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:53:
[...]
Totaal per maand €33,-
€33,- x 24 = € 792
Bijbetaling toestel (incl. verzending) = € 52.95
Aansluitkosten: €29.95
----------------------------------------
Totaal: €874.90
- Cashback €100 via Samsung
€774.90
- Goedkoopste prijs S7 Edge zilver in de Pricewatch
€564
= €210.90 abonnementskosten over twee jaar voor 3 GB, 120 belminuten NL/EU.
Dat is gemiddeld netto net geen € 8.80 per maand!
Ik weet niet of je hier een Sim Only voor kan vinden to be honest.
Bedankt voor de tip! Dat neem ik maar voor lief dan.DaveD1109 schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:01:
[...]
Toestel is wel t-mobile branded dus met opstartscherm van t-mobile!
Weet ik uit ervaring!
Ik heb gebeld, zelfde conclusie idd. Simlockvrije telefoons, ingekocht bij T-Mobile Nederland. Dus gewoon eligible voor de cashback. Hij zei juist dat er GEEN logo's en dergelijke meer opstaan, maar als het beperkt blijft bij een opstart dingetje vind ik het prima. Het is gewoon veruit de goedkoopste deal van dit moment, dus ga bestellen.
Wilde eigk bij Tele2 zodra zij gezakt zijn tot 32-33 maar nu lopen ze mij mooi mis door de prijzen ineens weer te verhogen tot 37 minimaal omdat ze mee willen profiteren van de cashback. Jammer voor ze.
Wilde eigk bij Tele2 zodra zij gezakt zijn tot 32-33 maar nu lopen ze mij mooi mis door de prijzen ineens weer te verhogen tot 37 minimaal omdat ze mee willen profiteren van de cashback. Jammer voor ze.
Ik had net nogmaals gekeken bij alle deelnemende telcos van de cashback actie, puur ter vergelijking. Mobiel.nl heeft echt de beste deal inderdaad, niemand komt in de buurt. De meeste andere telcos vragen €100,- meer bijbetaling voor de S7 Edge voor hetzelfde abonnement. Voor mij persoonlijk een tijd geleden dat ik zo'n goede deal heb kunnen vinden voor zo'n top toestel.MuFFIN 007 schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:24:
Ik heb gebeld, zelfde conclusie idd. Simlockvrije telefoons, ingekocht bij T-Mobile Nederland. Dus gewoon eligible voor de cashback. Hij zei juist dat er GEEN logo's en dergelijke meer opstaan, maar als het beperkt blijft bij een opstart dingetje vind ik het prima. Het is gewoon veruit de goedkoopste deal van dit moment, dus ga bestellen.
Verwijderd
Klopt, ik had tot deze week steeds dat ik bij Coolblue het goedkoopst uit was, maar vandaag bleek idd mobiel.nl de goedkoopste. Iemand andere bewering? Ik hou me aanbevolen...Cheezborger schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:41:
[...]
Ik had net nogmaals gekeken bij alle deelnemende telcos van de cashback actie, puur ter vergelijking. Mobiel.nl heeft echt de beste deal inderdaad, niemand komt in de buurt. De meeste andere telcos vragen €100,- meer bijbetaling voor de S7 Edge voor hetzelfde abonnement. Voor mij persoonlijk een tijd geleden dat ik zo'n goede deal heb kunnen vinden voor zo'n top toestel.
Nooit aan getwijfeld haha!Phusebox schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:45:
Bedankt voor iedereen die wel vertrouwen in mijn aankondiging had
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik heb lekker besteld in ieder geval. Zulke deals zijn relatief zeldzaam, dus zodra het kan gewoon profiteren. Sinds de zomer wacht ik al op zoiets, dus fijn dat het er nu is. Ook altijd leuk om de maanden te tellen voordat er iets vergelijkbaar is; als dat meer dan 3 is weet je zeker dat je echt een goede te pakken had, is mij ook gelukt met m'n One M7.
Verwijderd
Ik heb ook besteld. Via Coolblue. Nog een backcover 'gescoord'. Het was echt de moeite waard om nog 3 weekjes te wachten. Ruim 100 euro korting op abonnementskosten plus 100 cashback.
Me is vrolijk!
Me is vrolijk!
-fout-
[ Voor 103% gewijzigd door Cheezborger op 09-11-2016 18:18 ]
Verwijderd
T-Mobile voorziet haar toestellen niet meer van een opstartscherm.DaveD1109 schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:01:
[...]
Toestel is wel t-mobile branded dus met opstartscherm van t-mobile!
Weet ik uit ervaring!
Mijn moeder heeft anders wel degelijk t-mobile apps op haar samsung galaxy S7 van juni/juli.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:18:
[...]
T-Mobile voorziet haar toestellen niet meer van een opstartscherm.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Jullie hebben gelijk. Samsung is weer eens de enige die de later is. Medio volgend jaar dus. BRONpinokkia schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:23:
[...]
Mijn moeder heeft anders wel degelijk t-mobile apps op haar samsung galaxy S7 van juni/juli.
Excuus.
Daar zit je toch echt naast! Heb een s7 bij mobiel.nl vandaan in combinatie met t-mobile en voorzien van t-mobile startscherm en deuntje!Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:18:
[...]
T-Mobile voorziet haar toestellen niet meer van een opstartscherm.
Ik denk dat je het verward met een simlock want die wordt inderdaad niet meer toegepast.
[ Voor 11% gewijzigd door DaveD1109 op 09-11-2016 19:26 ]
DaveD
Hij zat er deels naast. De branding met opstartscherm zit er nu nog op, maar gaat er binnenkort uit, in samenwerking met T-Mobile en Samsung. Na verwachting volgend jaar.DaveD1109 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:25:
[...]
Daar zit je toch echt naast! Heb een s7 bij mobiel.nl vandaan in combinatie met t-mobile en voorzien van t-mobile startscherm en deuntje!
Ik denk dat je het verward met een simlock want die wordt inderdaad niet meer toegepast.
Bij coolblue een mooie aanbieding voor een S7 (non T -mobile branded)
icm met een T-Mobile 24mnd 120 min + 3GB. €19 pm Bijbetaling voor toestel € 280 en daar gaat dan nog de € 50 cashback vanaf
icm met een T-Mobile 24mnd 120 min + 3GB. €19 pm Bijbetaling voor toestel € 280 en daar gaat dan nog de € 50 cashback vanaf
Je kan nu bij Mobiel.nl ook kiezen voor een non-branded S7 Edge, zelfde prijs. Ik heb mijn order laten aanpassen.MuFFIN 007 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 00:45:
Ik heb lekker besteld in ieder geval. Zulke deals zijn relatief zeldzaam, dus zodra het kan gewoon profiteren. Sinds de zomer wacht ik al op zoiets, dus fijn dat het er nu is. Ook altijd leuk om de maanden te tellen voordat er iets vergelijkbaar is; als dat meer dan 3 is weet je zeker dat je echt een goede te pakken had, is mij ook gelukt met m'n One M7.
waar kan ik het best mn galaxy s7 edge kopen als los toestel? belsimpel? of hebben die geen cashback?
Verwijderd
Belsimpel werkt veel met import toestellen, dus geen cashback op die toestellen.Jimhoofd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:26:
waar kan ik het best mn galaxy s7 edge kopen als los toestel? belsimpel? of hebben die geen cashback?
Verwijderd
Die van coolblue is niet de edge toch...
Dit is niet de edge tochVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 07:12:
Ik heb ook besteld. Via Coolblue. Nog een backcover 'gescoord'. Het was echt de moeite waard om nog 3 weekjes te wachten. Ruim 100 euro korting op abonnementskosten plus 100 cashback.
Me is vrolijk!
Verwijderd
Jawel, dit is wel de edge, vanwaar de twijfel?Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:22:
Die van coolblue is niet de edge toch...
[...]
Dit is niet de edge toch
Mobiel.nl geeft goeie deal voor s7edge, twijfel wel tussen tmobile of Vodafone: vodafone kan je gehele bundel van bellen en internet door heel Europa gebruiken! Best een verschil met tmobile, daar is het 250mb en succes..
Verschil is wel 900€ vs 1100 voor twee jaar icm Edge s7..
6gb+onbeperkt bellen tmobile vs 12gb+onbeperkt bellen Vodafone.
Wat zouden jullie doen?
Wat zouden jullie doen?
Verwijderd
Als je veel in het buitenland doorbrengt is Vodafone natuurlijk beter.aesch schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:52:
Mobiel.nl geeft goeie deal voor s7edge, twijfel wel tussen tmobile of Vodafone: vodafone kan je gehele bundel van bellen en internet door heel Europa gebruiken! Best een verschil met tmobile, daar is het 250mb en succes..
Wat zouden jullie doen?
Verwijderd
Maar pas vanaf 21 november.aesch schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:52:
Wat zouden jullie doen?
http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/13432/nieuwe-vodafone-red-abonnementen-ook-in-buitenland-bruikbaar
Ja klopt, maar als je nu afsluit mag je dan die voorwaarden ook (1maand coulance).
Naast 1mnd coulance heeft VF ook nog een paar extra mooie acties uit de mouw geschud dus verschil minimaal. Nu wachten tot ie binnen is!
Naast 1mnd coulance heeft VF ook nog een paar extra mooie acties uit de mouw geschud dus verschil minimaal. Nu wachten tot ie binnen is!
[ Voor 46% gewijzigd door aesch op 14-11-2016 18:02 ]
Zoals reeds aangegeven in ervaring en discussie topic van S7 (Edge) een abonnement van 21 euro afgesloten bij Tele 2. Dit alles via mobiel.nl. Ik heb het toestel gelijk vooraf helemaal betaald en moest 379,- betalen. Als ik het verspreid over 24 maand had betaald, kwam ik uit op 480 euro. Toch een aardig verschil. Gelijk cashback aangevraagd bij ontvangst telefoon en voor 280 euro straks een gloednieuwe S7 (edge) weten te verkrijgen.
Kon het volgens mij niet goedkoper krijgen haha. Gelukkig had ik een sim only die maandelijks doorliep, waar ik dus snel kon switchen naar een nieuw abonnement. Ik was al klant bij Tele 2, dus aansluitingskosten waren ook niet van toepassing.
Wat mij betreft dus een dikke aanrader voor S7 Edge zoekers die makkelijk kunnen switchen van abonnement.
Kon het volgens mij niet goedkoper krijgen haha. Gelukkig had ik een sim only die maandelijks doorliep, waar ik dus snel kon switchen naar een nieuw abonnement. Ik was al klant bij Tele 2, dus aansluitingskosten waren ook niet van toepassing.
Wat mij betreft dus een dikke aanrader voor S7 Edge zoekers die makkelijk kunnen switchen van abonnement.
[ Voor 7% gewijzigd door Superman_FCT op 18-11-2016 12:09 ]
Verwijderd
Als ik op de website kijk zie ik alleen als je volledigitale betaalt een bedrag van 480
Superman_FCT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:18:
Zoals reeds aangegeven in ervaring en discussie topic van S7 (Edge) een abonnement van 21 euro afgesloten bij Tele 2. Dit alles via mobiel.nl. Ik heb het toestel gelijk vooraf helemaal betaald en moest 379,- betalen. Als ik het verspreid over 24 maand had betaald, kwam ik uit op 480 euro. Toch een aardig verschil. Gelijk cashback aangevraagd bij ontvangst telefoon en voor 280 euro straks een gloednieuwe S7 (edge) weten te verkrijgen.![]()
Wellicht een domme vraag, maar wat houdt die cashback in? Is dat effectief cash geld dat je terug krijgt (gestord)?
[ Voor 9% gewijzigd door dest1 op 18-11-2016 19:06 ]
Jadest1 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 18:11:
Wellicht een domme vraag, maar wat houdt die cashback in? Is dat effectief cash geld die je terug krijgt (gestort)?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Zit je wel te kijken op mobiel.nl? Daar staat toch echt 379,-. Via tele2.nl betaal je inderdaad 480,- als je alles vooraf betaald.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:30:
Als ik op de website kijk zie ik alleen als je volledigitale betaalt een bedrag van 480
[...]
Als je op op mobiel.nl het toestel volledig verspreid wil betalen, betaal je ook 480. Als je het geld dan heb liggen wist ik het wel haha.
[ Voor 17% gewijzigd door Superman_FCT op 18-11-2016 22:58 ]
Deze is nog mooier,Superman_FCT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:55:
[...]
Zit je wel te kijken op mobiel.nl? Daar staat toch echt 379,-. Via tele2.nl betaal je inderdaad 480,- als je alles vooraf betaald.
Als je op op mobiel.nl het toestel volledig verspreid wil betalen, betaal je ook 480. Als je het geld dan heb liggen wist ik het wel haha.
Toestelbundel € 4,-
4 GB € 15,00
Onbp min € 6,00
Totaal per maand
€ 25,00
bijbetaalprijs 332 eenmalig
Hoi Galaxy S7 users in spe...
Waar kun je het best een S7 edge kopen? Maakt dat nog wat uit met garantie etc? Coolblue, MM, Samsung zelf? Bij Samsung is hij 799, terwijl bij de andere 729,- de prijs is. 100,- cashback is mooi natuurlijk! De Wireless charger moet er los worden bijgekocht toch? Dank voor de info alvast..
Waar kun je het best een S7 edge kopen? Maakt dat nog wat uit met garantie etc? Coolblue, MM, Samsung zelf? Bij Samsung is hij 799, terwijl bij de andere 729,- de prijs is. 100,- cashback is mooi natuurlijk! De Wireless charger moet er los worden bijgekocht toch? Dank voor de info alvast..
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Nee hoor, garantie is en blijft 2 jaar. Koop je hem via Samsung dan moet je bij Samsung zijn voor garantie. Koop je hem bij Coolblue dan moet je bij Coolblue zijn voor garantie and so on. Ik zou overigens wel kijken naar de reviews van de shop waar je hem wilt halen hoe het zit met de aftersales.
Kijk ook even hier: product: Samsung Galaxy S7 edgepdavie2311 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 08:29:
Hoi Galaxy S7 users in spe...
Zolang je in Europa bestelt heb je recht op twee jaar garantie.
En let m.b.t. die cashback even op de voorwaarden: https://www.samsung.com/nl/promotions/#/6J9WFWXFFP6BX/
Thanx! Voor 18 december en het is goed lijkt me..Dat moet lukken. Ze zijn binnen een dag te krijgen..barrymossel schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 09:14:
[...]
Kijk ook even hier: product: Samsung Galaxy S7 edge
Zolang je in Europa bestelt heb je recht op twee jaar garantie.
En let m.b.t. die cashback even op de voorwaarden: https://www.samsung.com/nl/promotions/#/6J9WFWXFFP6BX/
Ook even checken welke winkels er mee doen. Zijn vaak niet zomaar alle winkels.pdavie2311 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 09:31:
[...]
Thanx! Voor 18 december en het is goed lijkt me..Dat moet lukken. Ze zijn binnen een dag te krijgen..
Maandag halen bij CB..Top!
Wat kost die daar nu dan?greatgonzo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:30:
misschien een heel stomme vraag... maar de S7 is vanwege black Friday ontzettend goedkoop bij de Media Markt in Duitsland... maar het is de witte editie![]()
Ik ging voor de zwarte... maar ik verwacht niet dat op zo'n korte termijn in prijs daalt in NL
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dat is echt supercheap! Daar zou ik wel naar Duitsland voor willen rijden haha!
Als die kapot is kan je hem toch ook daar inleveren voor garantie?
Het verbaast mij dat die CB actie zich nog niet vertaalt in de prijzen van V&A en op marktplaats. Prijs van de Edge is zo rond de 640 volgens de pricewatch, wat met CB 540 zou worden. Dan verwacht ik dat een 'nieuw in doos' van een particulier nooit meer dan 500 zou moeten kosten. Eerder 450. Maar er wordt gewoon nog 500 gevraagd, ook voor "zgan". En betaald schijnbaar.
nou.... die cashback is zoals vaker gezegd maar bij een aantal geselecteerde winkels... de goedkoopste winkel die meedoet is volgens mij Typhone, en die vraagt voor de edge alsnog €699.. Kom je nog maar op €599 uit
Denk dat je dat hier ook wel bij Samsung Nederland kan regelen.rohit schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:41:
[...]
Dat is echt supercheap! Daar zou ik wel naar Duitsland voor willen rijden haha!
Als die kapot is kan je hem toch ook daar inleveren voor garantie?
Vraag me alleen af hoe het werkt. Wordt de aanbieding maandag pas actief? Wil er anders wel eentje kopen, maar zoals het er nu naar uit ziet heb ik geen idee hoe XD
Naar Duitsland rijdendennisk. schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:06:
[...]
Denk dat je dat hier ook wel bij Samsung Nederland kan regelen.
Vraag me alleen af hoe het werkt. Wordt de aanbieding maandag pas actief? Wil er anders wel eentje kopen, maar zoals het er nu naar uit ziet heb ik geen idee hoe XD
Maar je hebt ook verzendfirma's die speciaal vanuit Duitse Webshops bestellen voor je
Maar volgens mij is het gewoon vanaf vandaag??
Ik haalde even twee acties door elkaar heen. Die van de MediaMarkt is inderdaad vanaf vandaag geldig. Samsung heeft maandag echter nog een Twee halen 1 betalen actie, welke ook in die link staat vermeld. Die lijkt me betergreatgonzo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:43:
[...]
Naar Duitsland rijden
Maar je hebt ook verzendfirma's die speciaal vanuit Duitse Webshops bestellen voor je
Maar volgens mij is het gewoon vanaf vandaag??
Vraag me alleen af of Samsung Duitsland wel naar Nederland verstuurd.
[ Voor 6% gewijzigd door dennisk. op 25-11-2016 11:49 ]
Nee Samsung Duitsland stuurt niets naar Nederland, ik heb dit toen geprobeerd met de versie van de Olympische spelen. Heb toen gebeld antwoord was nee sorry.dennisk. schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:46:
[...]
Ik haalde even twee acties door elkaar heen. Die van de MediaMarkt is inderdaad vanaf vandaag geldig. Samsung heeft maandag echter nog een Twee halen 1 betalen actie, welke ook in die link staat vermeld. Die lijkt me beter
*knip*. Vriendenkorting of samenkoopacties zijn niet toegestaan op tweakers.
[ Voor 76% gewijzigd door rens-br op 28-11-2016 10:08 ]
Die cashback pagina van Samsung ligt eruit. Ze krabbelen toch niet terug 
Edit: Werkt weer.
Edit: Werkt weer.
[ Voor 12% gewijzigd door Veritas op 27-11-2016 12:03 . Reden: Werkt weer. ]
Kijk op Pepper, kunt gebruiken maken van die huifkar service of die andere. Kleine meerprijs, maar kun je hun adres gebruiken en sturen ze het door.dennisk. schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:46:
[...]
Ik haalde even twee acties door elkaar heen. Die van de MediaMarkt is inderdaad vanaf vandaag geldig. Samsung heeft maandag echter nog een Twee halen 1 betalen actie, welke ook in die link staat vermeld. Die lijkt me beter
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik er ook al bekend of samsung met een andere kortingsactie komt na 4 dec 2016 voor de S7?
De S7 Edge '2 voor de prijs van 1' is inmiddels 'uitverkocht' bij Samsung Duitsland.
Haha uurtje geleden nog niet! Gaat snel! Maar wat een verschil zeg qua aanbiedingen pfffevdakker schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:35:
De S7 Edge '2 voor de prijs van 1' is inmiddels 'uitverkocht' bij Samsung Duitsland.
Ik heb geen idee of ik een branded of non-branded heb gekocht, waaraan kan je dit zien (in je order)?Cheezborger schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:59:
[...]
Je kan nu bij Mobiel.nl ook kiezen voor een non-branded S7 Edge, zelfde prijs. Ik heb mijn order laten aanpassen.
Hoe kom je aan die 332? Bij Tele2 gaat er volgens mobiel.nl per Euro meer of minder in je abonnement € 23 of € 25 van de totaalprijs af/bij. Ik kom nergens op 332; bij een toestelafbetaling van € 4 pm kost de telefoon € 327 plus € 96 (24 maanden x € 4). Met de cashback krijg je weliswaar € 100 terug, dus dan betaal je € 227 vooraf en de rest alsnog in je abo. Ik begrijp de blijdschap over jouw voorbeeld dan ook niet zo.agaam schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 23:40:
[...]
Deze is nog mooier,
Toestelbundel € 4,-
4 GB € 15,00
Onbp min € 6,00
Totaal per maand
€ 25,00
bijbetaalprijs 332 eenmalig
Your Friendly Neighborhood Moderator
ik was gewoon met het balkje aan de gang gegaan tot ik op 25 euro in de maand kwam, niks meer en minder, toen kwam ik hier achter.Jorgen schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:46:
[...]
Hoe kom je aan die 332? Bij Tele2 gaat er volgens mobiel.nl per Euro meer of minder in je abonnement € 23 of € 25 van de totaalprijs af/bij. Ik kom nergens op 332; bij een toestelafbetaling van € 4 pm kost de telefoon € 327 plus € 96 (24 maanden x € 4). Met de cashback krijg je weliswaar € 100 terug, dus dan betaal je € 227 vooraf en de rest alsnog in je abo. Ik begrijp de blijdschap over jouw voorbeeld dan ook niet zo.
Ik heb nu 4GB gekozen en dan 100min/100sms + 8 euro afbetalen = € 25 per maand. Bedoel je dat?agaam schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:56:
[...]
ik was gewoon met het balkje aan de gang gegaan tot ik op 25 euro in de maand kwam, niks meer en minder, toen kwam ik hier achter.
24 maanden x € 8 + € 288 voor de telefoon is nog steeds € 480.
Ik snap niet wat je bedoelt...
Of dat was gewoon de aanbieding van 10 dagen geleden en werkt dat nu niet meer. Dat kan natuurlijk ook.
Hoe is Tele2 trouwens in Europa? Bij Vodafone krijg je in heel de EU bellen, sms en data gewoon uit je normale bundel tegen de NL voorwaarden.
[ Voor 22% gewijzigd door Jorgen op 28-11-2016 22:07 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
dat zou ik ook wel willen weten, maar denk dat het dan via T-Mobile gaat,Jorgen schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:03:
[...]
Ik heb nu 4GB gekozen en dan 100min/100sms + 8 euro afbetalen = € 25 per maand. Bedoel je dat?
24 maanden x € 8 + € 288 voor de telefoon is nog steeds € 480.
Hoe is Tele2 trouwens in Europa? Bij Vodafone krijg je in heel de EU bellen, sms en data gewoon uit je normale bundel tegen de NL voorwaarden.
Nieuwe actie in januari: Gratis Gear Fit 2 bij de S7/S7 Edge
Mag ik vragen hoe je dit al wist van tevoren?Phusebox schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:57:
Ik hoorde het net voorbij komen op reclame in een aanbieding met tele2zepp123 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:48:
[...]
Mag ik vragen hoe je dit al wist van tevoren?
Ik begrijp dat het nú duidelijk is dat je een gear fit erbij krijgt maar Phusebox wist dit al op 20 december. Ik ben heel benieuwd hoe hij dat toen al wist. Dan kan je namelijk kiezen of je de huidige actie of de toekomstige actie liever gebruikt.pappaleone schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:06:
[...]
Ik hoorde het net voorbij komen op reclame in een aanbieding met tele2
Verwijderd
Mijn vriendin is aan het rondkijken naar de S7. Ik heb haar er helaas niet van kunnen overtuigen dat een iPhone een beter apparaat is (
). Maar voordat zij een abonnement afsluit met een achterlijk hoge maandprijs: verwachten wij een pricedrop na de aankondiging van de S8? Verschillende bronnen laten namelijk weten dat deze al bijna aangekondigd wordt. In dat geval kan het namelijk veel interessanter zijn om het toestel nieuw te kopen met een Sim Only. Iemand die weet wat er met de prijs gebeurde bij voorgaande Galaxy toestellen?
Nauwelijks een pricedrop. Meestal timen ze het zo dat de voorraad bijna op is als de S8 wordt aangekondigd en dan heb je misschien net een timeframe van een paar weken dat de S7 een paar tientjes goedkoper is.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
En zeer zeker niet voordat de S8 uitgeleverd gaat worden, zoals ik nu heb gelezen ergens rond 15 april. Correctie ik lees net dat het waarschijnlijk 29 maart wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:31:
Mijn vriendin is aan het rondkijken naar de S7. Ik heb haar er helaas niet van kunnen overtuigen dat een iPhone een beter apparaat is (). Maar voordat zij een abonnement afsluit met een achterlijk hoge maandprijs: verwachten wij een pricedrop na de aankondiging van de S8? Verschillende bronnen laten namelijk weten dat deze al bijna aangekondigd wordt. In dat geval kan het namelijk veel interessanter zijn om het toestel nieuw te kopen met een Sim Only. Iemand die weet wat er met de prijs gebeurde bij voorgaande Galaxy toestellen?

[ Voor 4% gewijzigd door pappaleone op 17-01-2017 16:05 ]
Weet iemand of het voor die Gear Fit 2 actie nog uitmaakt bij welke winkel je bestelt? (Niet overal staat de actie bij.) Hij is nu bijvoorbeeld bij belsimpel het goedkoopst, maar komt de actie daarbij?
Edit; Hmmm... lijkt erop dat belsimpel buiten de boot valt, staat niet specifiek genoemd bij de winkels die 'onder andere' meedoen. Alle deelnemende winkels die expliciet genoemd zijn hebben hem op 609 euro staan, dan daar maar kiezen voor de zekerheid.
Edit; Hmmm... lijkt erop dat belsimpel buiten de boot valt, staat niet specifiek genoemd bij de winkels die 'onder andere' meedoen. Alle deelnemende winkels die expliciet genoemd zijn hebben hem op 609 euro staan, dan daar maar kiezen voor de zekerheid.
[ Voor 39% gewijzigd door Sarrr op 21-01-2017 10:40 ]
Je noemt het zelf al Belsimpel levert veel toestellen die niet voldoen aan de Samsung actie keuze genoeg coolblue mobiel.nl enz enz.Sarrr schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 09:52:
Weet iemand of het voor die Gear Fit 2 actie nog uitmaakt bij welke winkel je bestelt? (Niet overal staat de actie bij.) Hij is nu bijvoorbeeld bij belsimpel het goedkoopst, maar komt de actie daarbij?
Edit; Hmmm... lijkt erop dat belsimpel buiten de boot valt, staat niet specifiek genoemd bij de winkels die 'onder andere' meedoen. Alle deelnemende winkels die expliciet genoemd zijn hebben hem op 609 euro staan, dan daar maar kiezen voor de zekerheid
Klopt, vandaar de edit.pappaleone schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:02:
[...]
Je noemt het zelf al Belsimpel levert veel toestellen die niet voldoen aan de Samsung actie keuze genoeg coolblue mobiel.nl enz enz.
Weet je misschien wat de nieuwe actie is na 22 januari 2017 ?
Phusebox schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:57:
Vooralsnog staat er geen nieuwe actie gepland.Wenzel schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 22:13:
Weet je misschien wat de nieuwe actie is na 22 januari 2017 ?
[...]
kan je beter niet vandaag het toestel bestellen/kopen?
en dan deze bewaren in de doos .... en daarna teruggaan om de btw terug te krijgen?
want meestal kun je nog wel tot eind volgende maand registeren voor de actie op de samsung site.z
zolang er maar op de bon staat 22jan
en dan deze bewaren in de doos .... en daarna teruggaan om de btw terug te krijgen?
want meestal kun je nog wel tot eind volgende maand registeren voor de actie op de samsung site.z
zolang er maar op de bon staat 22jan
Staat er een te koop in de MediaMarkt outlet met doosschade, mocht je willen kopen heb je iets of wat korting. 32GB Goud. 580,-
Ik heb maandag 23 januari een S7 aangeschaft voor mijn vrouw. Nou zie ik nu dat er een actie gaande is waarbij het gaat om een periode tot en met 22 januari.
Denken jullie dat het zin heeft om Samsung te contacteren en te informeren naar coulance, of weten jullie toevallig uit ervaring dat die datums erg strict zijn?
Denken jullie dat het zin heeft om Samsung te contacteren en te informeren naar coulance, of weten jullie toevallig uit ervaring dat die datums erg strict zijn?
Niet geschoten is altijd mis. Ik zou gewoon bellen.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Voor degene die geïnteresseerd zijn: bij Media Markt (met de BTW-actie) zijn de losse toestellen nu allemaal zo'n 40 euro goedkoper dan de laagste pricewatch prijs.
S7: product: Samsung Galaxy S7 allemaal 504.10 behalve rose goud = 512.28
S7 Edge: product: Samsung Galaxy S7 edge
- zwart = 578.39
- Zilver = geen prijs Media Markt in pricewatch
- Goud = 599.88
- Wit, rose goud, blauw = 603.18
Vandaag is de laatste dag.
S7: product: Samsung Galaxy S7 allemaal 504.10 behalve rose goud = 512.28
S7 Edge: product: Samsung Galaxy S7 edge
- zwart = 578.39
- Zilver = geen prijs Media Markt in pricewatch
- Goud = 599.88
- Wit, rose goud, blauw = 603.18
Vandaag is de laatste dag.
Bij de mediamarkt duitsland de S7 voor 379 en de Edge voor 479
Bij de Saturn duitsland de Egde 479 + gratis VR-bril.
Kies wel voor ophalen in de winkel en daar betalen, dan kan je dat risicoloos doen (even een duits adresje verzinnen)
Bij de Saturn duitsland de Egde 479 + gratis VR-bril.
Kies wel voor ophalen in de winkel en daar betalen, dan kan je dat risicoloos doen (even een duits adresje verzinnen)