Ben toch ook maar even aan het kijken voor de S7 Edge. Heb nu een jaar een OnePlus 2 en qua software is dat helemaal top maar de bouwkwaliteit is wel echt een stukje minder dan de HTCs die ik eerst had. Mijn One M7 liet ik honderd keer per dag vallen en het scherm ging echt pas na twee jaar stuk, mijn m'n OP heb ik al twee keer het scherm (zelf) moeten vervangen, waardoor het per saldo helemaal niet meer zo'n koopje is.. Had als volgende telefoon eigenlijk de modulaire Ara willen hebben maar dat feest gaat helaas niet meer door
Was destijds en nog steeds erg onder de indruk van de Edge schermen (was ook bij het Tweakers event met de S6 Edge) maar had geen zin er zoveel geld voor te betalen. Nu met de modellen een tijdje op de markt is het misschien mogelijk er eentje te scoren voor een redelijke prijs, liefst icm abbo'tje (heb nu maandelijks opzegbare sim only maar ga bijna altijd over de bundel heen waardoor ook dat niet zo gunstig meer is).
S6 Edge is wat fijner qua formaat maar vind de waterdichtheid van de S7 wel een heel groot pluspunt, en dat de camera niet meer uisteekt is ook wel aardig.
Dus mocht iemand aardige aanbieding weten hoor ik het graag! Los is de S7 Edge nu voor 650 te krijgen in NL, goedkoopste abonnementen zitten op 39. Eigenlijk wil ik niet meer dan 30-35 betalen, en dan met min. 2 GB data. De normale S7 zit al bijna op dat niveau, gelukkig. Ik verwacht in aanloop naar de S8 eind dit jaar wel meer acties, maar goed.
Vroeger waren er ook wel eens openingsacties in winkels waar je een kraker kon scoren, bestaat dat fenomeen nog?