Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ff hier proberen maar, semi-offtopic:
Ik wilde gebruik maken van de Gear VR-actie, maar ik kom niet verder op de site van Samsung. Ik kan inloggen, en vervolgens krijg ik een Privacy-disclaimer die ik niet kan accorderen. Iemand misschien dezelfde ervaring (en liever nog een oplossing)?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bra-Jo schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:36:
Ff hier proberen maar, semi-offtopic:
Ik wilde gebruik maken van de Gear VR-actie, maar ik kom niet verder op de site van Samsung. Ik kan inloggen, en vervolgens krijg ik een Privacy-disclaimer die ik niet kan accorderen. Iemand misschien dezelfde ervaring (en liever nog een oplossing)?
Andere browser proberen? PLugins die ik in chrome gebruik zorgen dat de site van Samsung niet goed werkt, ik heb mijne (welleswaar al een half jaar terug bijna) in IE geregistreerd :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Da's het rare. Ik heb zowel IE als Chrome geprobeerd, incognito-mode en normaal, en hij verrekt het allemaal. Missch dat ik het nog ff op de Samsungbrowser op de telefoon zelf moet proberen. Compatibiliteit, jwz. :P

Edit:
Gelukt! *O*
Niet via de Samsungbrowser, die deed hetzelfde. Uiteindelijk via een andere tab in Chrome ingelogd bij Samsung, daar de privacyverklaring bevestigd, toen doorgeklikt naar de actie terwijl ik al ingelogd was. 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Bra-Jo op 03-08-2016 13:50 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlennQuirynen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-05 23:16
Hallo,

heeft er iemand al meer informatie over de Galaxy S7 mini?
Ik had verwacht dat deze bij het unpack event aangekondigd zou worden.

Komt deze nog uit? Of moet ik naar een andere toestel beginnen uitkijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 22:44
Na wat navragen blijkt dat sommige goedkope aanbieders zoals belsimpel toestellen aanbieden die vanwege hun IMEI nummer niet in aanmerking komen voor de Gear-VR actie. Hebben deze blijkbaar geïmporteerde toestellen voor zover jullie weten wel dezelfde garantie en performance als de duurdere toestellen voor de Nederlandse markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Voor $450 een zwarte of gouden S7 32GB in huis via eBay!

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik quote je maar ff niet want misschien dat het wordt weggehaald ivm spam.. ;)

Ik quote wel even het volgende van die site:
[q]“Phone comes with, Samsung USB Cable, Samsung Charger, headphones are not included. The item comes in a Samsung Retail Box,. This Phone is unlocked to be used with GSM carriers such as AT&T and T-Mobile. Please note there may be very minor blemishes or scratches due to handling or unlocking the item. This is a CARRIER UNLOCKED (Was Sprint, now Unlocked for GSM carriers like AT&T, T-mobile, Metro PCS, Cricket, and more... ) item and it carries about 6-8 months of warranty left. Please note this is an open box item. Carrier related features (wifi calling...) might not work with Unlocked phones.”[/q]

EDIT: Het een en ander wordt ook al toegelicht in je eerste link. Had ik niet gezien.
Voor mij (nog steeds) reden om verder te kijken..

[ Voor 6% gewijzigd door Scipionyx op 19-08-2016 15:59 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sikman schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:47:
Na wat navragen blijkt dat sommige goedkope aanbieders zoals belsimpel toestellen aanbieden die vanwege hun IMEI nummer niet in aanmerking komen voor de Gear-VR actie. Hebben deze blijkbaar geïmporteerde toestellen voor zover jullie weten wel dezelfde garantie en performance als de duurdere toestellen voor de Nederlandse markt?
Na mijn weten hebben deze toestellen wel gewoon de Nederlandse garantie daar deze officieel door een Nederlandse winkel worden verkocht. De modellen zijn wel uit andere Europese landen met Nederlandstalige instellingen . Enige nadeel is dat je dikwijls moet wachten ( langer) op de nieuwe software. Verder alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-08 09:55
De telefoon in het wit kost 554 euro bij amazon.de , is het aan te raden om hier de telefoon te kopen?
Graag jullie reactie.

Ook ivm de garantie nog advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robster19 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:20:
De telefoon in het wit kost 554 euro bij amazon.de , is het aan te raden om hier de telefoon te kopen?
Graag jullie reactie.

Ook ivm de garantie nog advies?
Amazon.de is een prima webschop, maar Nederlandse garantie is niet van toepassing, zie mijn bericht hierboven.Wel als je in een Nederlandse winkel een buitenlands toestel koopt.

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
GlennQuirynen schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:14:
Hallo,

heeft er iemand al meer informatie over de Galaxy S7 mini?
Ik had verwacht dat deze bij het unpack event aangekondigd zou worden.

Komt deze nog uit? Of moet ik naar een andere toestel beginnen uitkijken?
Ja man...super nieuws. Ligt aan 2 jaar in de winkel en heet S6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 00:23
Ben toch ook maar even aan het kijken voor de S7 Edge. Heb nu een jaar een OnePlus 2 en qua software is dat helemaal top maar de bouwkwaliteit is wel echt een stukje minder dan de HTCs die ik eerst had. Mijn One M7 liet ik honderd keer per dag vallen en het scherm ging echt pas na twee jaar stuk, mijn m'n OP heb ik al twee keer het scherm (zelf) moeten vervangen, waardoor het per saldo helemaal niet meer zo'n koopje is.. Had als volgende telefoon eigenlijk de modulaire Ara willen hebben maar dat feest gaat helaas niet meer door :(

Was destijds en nog steeds erg onder de indruk van de Edge schermen (was ook bij het Tweakers event met de S6 Edge) maar had geen zin er zoveel geld voor te betalen. Nu met de modellen een tijdje op de markt is het misschien mogelijk er eentje te scoren voor een redelijke prijs, liefst icm abbo'tje (heb nu maandelijks opzegbare sim only maar ga bijna altijd over de bundel heen waardoor ook dat niet zo gunstig meer is).

S6 Edge is wat fijner qua formaat maar vind de waterdichtheid van de S7 wel een heel groot pluspunt, en dat de camera niet meer uisteekt is ook wel aardig.

Dus mocht iemand aardige aanbieding weten hoor ik het graag! Los is de S7 Edge nu voor 650 te krijgen in NL, goedkoopste abonnementen zitten op 39. Eigenlijk wil ik niet meer dan 30-35 betalen, en dan met min. 2 GB data. De normale S7 zit al bijna op dat niveau, gelukkig. Ik verwacht in aanloop naar de S8 eind dit jaar wel meer acties, maar goed.

Vroeger waren er ook wel eens openingsacties in winkels waar je een kraker kon scoren, bestaat dat fenomeen nog? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MuFFIN 007 schreef op zondag 11 september 2016 @ 02:46:
Ben toch ook maar even aan het kijken voor de S7 Edge. Heb nu een jaar een OnePlus 2 en qua software is dat helemaal top maar de bouwkwaliteit is wel echt een stukje minder dan de HTCs die ik eerst had. Mijn One M7 liet ik honderd keer per dag vallen en het scherm ging echt pas na twee jaar stuk, mijn m'n OP heb ik al twee keer het scherm (zelf) moeten vervangen, waardoor het per saldo helemaal niet meer zo'n koopje is.. Had als volgende telefoon eigenlijk de modulaire Ara willen hebben maar dat feest gaat helaas niet meer door :(

Was destijds en nog steeds erg onder de indruk van de Edge schermen (was ook bij het Tweakers event met de S6 Edge) maar had geen zin er zoveel geld voor te betalen. Nu met de modellen een tijdje op de markt is het misschien mogelijk er eentje te scoren voor een redelijke prijs, liefst icm abbo'tje (heb nu maandelijks opzegbare sim only maar ga bijna altijd over de bundel heen waardoor ook dat niet zo gunstig meer is).

S6 Edge is wat fijner qua formaat maar vind de waterdichtheid van de S7 wel een heel groot pluspunt, en dat de camera niet meer uisteekt is ook wel aardig.

Dus mocht iemand aardige aanbieding weten hoor ik het graag! Los is de S7 Edge nu voor 650 te krijgen in NL, goedkoopste abonnementen zitten op 39. Eigenlijk wil ik niet meer dan 30-35 betalen, en dan met min. 2 GB data. De normale S7 zit al bijna op dat niveau, gelukkig. Ik verwacht in aanloop naar de S8 eind dit jaar wel meer acties, maar goed.

Vroeger waren er ook wel eens openingsacties in winkels waar je een kraker kon scoren, bestaat dat fenomeen nog? :D
Vergeet 1 ding niet ik heb zelf een edge, maar tegen vallen zijn ze ook niet bestand collega van me nu al 2 x in een maand scherm kapot 1e uit broekzak en daarna uit de houder in de auto. Kosten totaal 2x € 319,- :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
pappaleone schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:27:
[...]

Vergeet 1 ding niet ik heb zelf een edge, maar tegen vallen zijn ze ook niet bestand collega van me nu al 2 x in een maand scherm kapot 1e uit broekzak en daarna uit de houder in de auto. Kosten totaal 2x € 319,- :|
Maar de rand steekt toch over het scherm heen aan de boven en onderkant?

EDIT: Als de Moto Z Force binnenkort hier is zou dat ook een optie kunnen zijn, maar ik vrees dat maar weinig providers die zullen aanbieden. En zo ja waarschijnlijk voor meer dan de S7 Edge.

EDIT: Of de BB Priv, zie dat die nu net zo duur als de S7 Edge. Allicht minder snel, maar wel iets heel bijzonders (A)

[ Voor 27% gewijzigd door MuFFIN 007 op 11-09-2016 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Nu online
Overweeg S7 edge aan te schaffen.

Mijn vraag, is er verschil in toestellen die je koopt bijvoorbeeld bij Belsimpel en een goede shop bijvoorbeeld Coolblue? Waarom is er zo'n groot prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 12:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wenzel schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:14:
Overweeg S7 edge aan te schaffen.

Mijn vraag, is er verschil in toestellen die je koopt bijvoorbeeld bij Belsimpel en een goede shop bijvoorbeeld Coolblue? Waarom is er zo'n groot prijsverschil.
Over het algemeen komen toestellen die van Belsimpel.nl komen uit andere landen en hebben ze die dus geïmporteerd. Toestellen verkocht bij Coolblue zijn meestal wel officiële Nederlandse modellen.

Maakt voor de werking niet veel uit, maar updates kunnen soms eerder / later komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Nu online
rens-br schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:37:
[...]

Over het algemeen komen toestellen die van Belsimpel.nl komen uit andere landen en hebben ze die dus geïmporteerd. Toestellen verkocht bij Coolblue zijn meestal wel officiële Nederlandse modellen.

Maakt voor de werking niet veel uit, maar updates kunnen soms eerder / later komen.
Oké. Dank je.
Stel dat er in de garantietijd wat is, krijg ik met zo'n "buitenlandse" toestel ook volledige garantie en hulp van bijvoorbeeld Samsung Premium Support? Of maakt het niet uit waar ik hem koop.

Overigens, het gaat om los toestel kopen, dus geen abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Wenzel schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:12:
[...]
Stel dat er in de garantietijd wat is, krijg ik met zo'n "buitenlandse" toestel ook volledige garantie en hulp van bijvoorbeeld Samsung Premium Support? Of maakt het niet uit waar ik hem koop.
Aankoop is gewoon gedaan in Nederland, dus daar ga ik wel vanuit. Verder heb je natuurlijk ook gewoon 2 jaar garantie bij je verkooppunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Nu online
Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
MuFFIN 007 schreef op zondag 11 september 2016 @ 02:46:

Quote mezelf even, omdat prijs nu al gezakt is :D Inmiddels 35 pm met 1GB bij Tele2, geen bijbetaling. Gaat sneller dan ik gedacht had. Los nog 630 (ipv 650 eerder).

Ga gauw m'n OP2 repareren en te koop zetten, want bij de volgende daling ben ik wss overstag ;)
Hoop dan op 32-33 ofzo, zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 07:55

Mip

Nu bij MM, de S7 voor €32 p/m bij een 2-jarig Tele2 abbo 1000mb/100min. Geen bijbetaling voor het toestel
Goede deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Mip schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 06:27:
Nu bij MM, de S7 voor €32 p/m bij een 2-jarig Tele2 abbo 1000mb/100min. Geen bijbetaling voor het toestel
Goede deal?
Iets meer eigen onderzoek mag wel. Wat verwacht je nu van ons? Dat we voor jou abonnementen langs elkaar gaan leggen?

Kijk bijvoorbeeld eens op simonly.nl en bereken daar wat het abbo zou kosten zonder abonnement, vervolgens kun je precies zien wat je teveel of te weinig betaald.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 04-10-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
http://www.actievandedag....m_campaign=DailyOffers.nl

Goedkoopste prijs die ik recentelijk gezien heb.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Dat is zo'n 50-60 goedkoper dan de Pricewatch, dus wel een nette deal. Er zullen er komende twee maanden in de aanloop naar de S8 nog veel meer volgen dus als je niet per direct een vervanger zoekt zou ik nog even de kat uit de boom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 19:49

3DDude

I void warranty's

Pfff, wilde hem bij een uit de webshop kopen, maar die hebben niet de NLse versie, dus geen SD Kaartje.

Kwam erachter dat ze in de USA trouwens een VR Bril of een SD kaart van 256GB mogen kiezen!

Was er al meer bekend over een toekomstige cashback actie? Dan wil ik er wel een (los) aanschaffen :)

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 16:18

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

barrymossel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:58:
Gewoon vorige order annuleren en nieuwe order plaatsen. Heb je hem morgen toch gewoon?
Nee dat kan niet. Het contract bij de provider wat ze hebben ingediend zal moeten worden aangepast. Dat duurt enkele dagen. Het komt natuurlijk wel doordat Coolblue een foutje heeft gemaakt, maar de bal ligt op dit moment bij de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 19:48
jabberwock schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:00:
[...]

Nee dat kan niet. Het contract bij de provider wat ze hebben ingediend zal moeten worden aangepast. Dat duurt enkele dagen. Het komt natuurlijk wel doordat Coolblue een foutje heeft gemaakt, maar de bal ligt op dit moment bij de provider.
Lijkt me vreemd. Je kunt ook twee contracten aanvragen. Dus gisteren één en vandaag één. De eerste weiger je uiteindelijk bij de deur. De tweede niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
rohit schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:28:
Nou ik ga me denk ik binnenkort hier aan de discussies toevoegen!
De Note 7 is einde verhaal dus logisch alternatief is de Edge..

ik wacht nog even tot november de cashback actie komt dan haal ik hem met credittegoed bij de Samsung Shop.
Cashback actie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:44
Ja begin november komt een cashback actie van 100 euro op de s7 edge.
Maar zolang kon ik niet wachten :( dus nu maar de sd kaart dan ;p

En ik ben bang dat ze de prijzen weer iets omhoog gaan gooien....

Ik heb nu Vodafone Red 2 jaar, 5gb + onberkt bellen en smsen.
36 euro per maand en 281 bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Aggressor schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:09:
[...]

Als ze hem omhoog gooien dan zijn ze echt dom... Zou juist hem iets lager doen zodat het aantrekkelijker word dat mensen bij Samsung blijven na de Note 7 debacle.. en al helemaal met de S8 in het vooruitzicht.. Ik zou persoonlijk nu geen toestel kopen van 600+ met in het achterhoofd de S8 in februari.. Het is dat ik hem met tegoed kan kopen dus eigenlijk niet echt een andere keuze heb.. ze gaan namelijk niet mijn tegoed een half jaar lang behouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:25
[...]

Alleen op de edge of ook de gewone S7?

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:44
bramv82 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:56:
[...]

Alleen op de edge of ook de gewone S7?
geen idee hoe het met de gewone s7 zit...
misschien 50 euro of 75?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
[...]

Bron or it didn't happen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackouts
It didn't happen yet....

7 november....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Maar is wel al de tweede keer dat ik dit hoor. Uit het Galaxy Note 7 topic:
Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:15:
[...]

Prima, voor iedereen is dit anders uiteraard.

Maar de aanbieding was 50 euro korting toch? Op hun prijs die bijna 50 euro boven de laagste marktprijs ligt, en er vanaf 7 november een 100 euro cashback actie komt? Dat zou mij niet over de streep trekken.
Bron zou Samsung zelf zijn...
Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

Ja, Samsung. Maar niet openbaar nog.

[ Voor 20% gewijzigd door Blackouts op 13-10-2016 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
bramv82 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:14:
Maar is wel al de tweede keer dat ik dit hoor. Uit het Galaxy Note 7 topic:

[...]

Bron zou Samsung zelf zijn...

[...]
Ok. Je begrijpt wat ik met bron bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 13:58
Die cashback, is dat alleen als je via samsung koopt? Ik wil zelf namelijk een S7 Edge halen volgende week voor 600 bij tele2, dat scheelt al 200 met samsung's eigen store. Kan je daar dan ook nog eens 100 euro op besparen?

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
barrymossel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:17:
[...]

Ok. Je begrijpt wat ik met bron bedoel?
Ik snap dat je het 't liefst zwart op wit wilt hebben. Het enige wat ik aangeef is dat ik van meerdere kanten hoor dat er een actie komt.

Of je moet het over de prijsverhoging hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door Blackouts op 13-10-2016 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17-09 21:26
De cashback is bij alle officiële Samsung dealers. Dus geen grijze import shops.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
bramv82 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:19:
[...]

Ik snap dat je het 't liefst zwart op wit wilt hebben. Het enige wat ik aangeef is dat ik van meerdere kanten hoor dat er een actie komt.

Of je moet het over de prijsverhoging hebben?
Gaat dit nou over die cashback van de Note 7? Dan hoort het hier niet thuis als "cashback". En anders heb ik nog geen officiële bron gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 19:49

3DDude

I void warranty's

Scheelt 3 tientjes met pricewatch..
Ik wacht wel op die 100 euro cashback / 7 november.
bron note 7 topic ;)

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
barrymossel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:02:
[...]

Gaat dit nou over die cashback van de Note 7? Dan hoort het hier niet thuis als "cashback". En anders heb ik nog geen officiële bron gezien.
*knip*. Blijven we wel een beetje lief?

Het is een algemene promotie niks met de note 7 te maken! Phusebox heeft dit gezegd omdat hij een bron heeft bij Samsung Promoties ofzo.. deze maand had hij ook gelijk want hij voorspelde de sd kaartje vorige maand al.. *knip*

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 14-10-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
3DDude schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:57:
Scheelt 3 tientjes met pricewatch..
Ik wacht wel op die 100 euro cashback / 7 november.
bron note 7 topic ;)
Is dat ook als je een tel icm abbo koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
rohit schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 01:29:
[...]

*knip*

Het is een algemene promotie niks met de note 7 te maken! Phusebox heeft dit gezegd omdat hij een bron heeft bij Samsung Promoties ofzo.. deze maand had hij ook gelijk want hij voorspelde de sd kaartje vorige maand al.. *knip*
Geloof er niks *knip* van zonder bron :) En nee, Phusebox is geen bron. We zullen zien.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 14-10-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
barrymossel schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:39:
[...]

Geloof er niks *knip* van zonder bron :) En nee, Phusebox is geen bron. We zullen zien.
Haha dan niet toch! Ik waag de gok wel en wacht 3 weken tot ik hem haal.. SD kaartje boeit mij toch niet zo heel veel... Heb aan 32 + 32 sd wel genoeg...

[ Voor 2% gewijzigd door rens-br op 14-10-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-07 18:16
MuFFIN 007 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 02:01:
[...]

100 euro cashback tov de officiële Samsung adviesprijzen € 699/799 neem ik aan? Wat schiet je daar dan precies mee op als je hem (de normale S7) nu al online elders voor rond de € 530 kunt kopen (een Europees model) dan ben je nu toch nog steeds goedkoper uit als met de cashback actie van begin november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
MuFFIN 007 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 02:01:
[...]

Als je dat bij de officiële toko's doet wel.. Als je het bij online websites doet is de kans groot dat het een europees model is... Je kunt ook altijd je provider vragen of het een NL toestel is..
S7 Edge kost in de Samsung Experience store momenteel 779 euro. Zou met de cashback 679 euro zijn, enigste voordeel dat je dan een NL toestel hebt haha.. De goedkoopste NL winkel verkoopt hem voor 646 (tweakers pricewatch)

[ Voor 32% gewijzigd door Rohit op 14-10-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Modbreak:Aangezien de discussie met betrekking tot de cashback niet op een normale manier gevoerd kan worden, is deze vanaf nu voorbij. Discussie mag verder gevoerd worden als er zekerheid is vanuit Samsung.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 22:20
3DDude schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:27:
Pfff, wilde hem bij een uit de webshop kopen, maar die hebben niet de NLse versie, dus geen SD Kaartje.
Wat je wellicht kan proberen is kijken of 1 van de 7 fysieke winkels van Belsimpel in Nederland bij jou in de buurt is en in de buurt zit van een Mediamarkt (zoals in Utrecht het geval is). Mediamarkt moet dan price matchen en dan heb je een NL toestel voor het sd kaartje met webshop prijs.

[ Voor 7% gewijzigd door AppieNL op 17-10-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
AppieNL schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:06:
[...]

Wat je wellicht kan proberen is kijken of 1 van de 7 fysieke winkels van Belsimpel in Nederland bij jou in de buurt is en in de buurt zit van een Mediamarkt (zoals in Utrecht het geval is). Mediamarkt moet dan price matchen en dan heb je een NL toestel voor het sd kaartje met webshop prijs.
Als ik mij niet vergis biedt Belsimpel alleen Europese importtoestellen aan. Lijkt mij sterk dat die dan bij Mediamarkt meetellen in de vergelijking. Product is immers niet 100% gelijkwaardig (EURO vs NL) of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

Vraagje: is ergens te vinden wat in de pricewatch op een bepaald moment de verkoopprijs was van een toestel, bijvoorbeeld; wat koste de S6 in februari vorig jaar bij een bepaalde shop?

Ik kan de grote lijn wel zien, en alle galaxy's van de laatste jaren lijken dezelfde prijsopbouw te laten zien.
Maar ik wil bijvoorbeeld proberen te "voorspellen" wat het toestel in januari gaat kosten, als bv de media markt weer een BTW actie heeft :)

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/nbygzc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

greatgonzo schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:00:
Vraagje: is ergens te vinden wat in de pricewatch op een bepaald moment de verkoopprijs was van een toestel, bijvoorbeeld; wat koste de S6 in februari vorig jaar bij een bepaalde shop?
Nee. Meer details dan de grafiek is er helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

jammer... nu is het een beetje gokken wat goedkoper gaat zijn, een eventuele cashback actie, of de mediamarkt met 17% korting (waardoor je vaak op dezelfde prijs uitkomt als webshops, aangezien de mediamarkt gewoon €100 duurder is dan andere winkels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
passie2010 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:56:
[...]

Als ik mij niet vergis biedt Belsimpel alleen Europese importtoestellen aan. Lijkt mij sterk dat die dan bij Mediamarkt meetellen in de vergelijking. Product is immers niet 100% gelijkwaardig (EURO vs NL) of zie ik dit verkeerd?
Ja, dat was nou juist het punt, Belsimpel biedt alleen EU modellen, maar de Mediamarkt niet. Ik weet ook niet of de MM gaat zitten zeiken dat het zij een "EU model" verkopen, maar feit blijft dat de MM een laagste prijsgarantie heeft voor alle fysieke winkels in een straal van 20km en online alleen wil pricematchen met bol.com, bcc (?) e.d, maar niet de Belsimpel site. Echter de fysieke Belsimpel winkel in Utrecht valt daar dus wel gewoon onder, want het mag dan een EU model zijn, hij werkt natuurlijk gewoon prima in Nederland. Dus eigenlijk heeft MM geen poot om op te staan als ze toch aan jou geld willen verdienen met hun laagste prijsgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
AppieNL schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:23:
[...]

Ja, dat was nou juist het punt, Belsimpel biedt alleen EU modellen, maar de Mediamarkt niet. Ik weet ook niet of de MM gaat zitten zeiken dat het zij een "EU model" verkopen, maar feit blijft dat de MM een laagste prijsgarantie heeft voor alle fysieke winkels in een straal van 20km en online alleen wil pricematchen met bol.com, bcc (?) e.d, maar niet de Belsimpel site. Echter de fysieke Belsimpel winkel in Utrecht valt daar dus wel gewoon onder, want het mag dan een EU model zijn, hij werkt natuurlijk gewoon prima in Nederland. Dus eigenlijk heeft MM geen poot om op te staan als ze toch aan jou geld willen verdienen met hun laagste prijsgarantie.
Misschien moet je het bovenstaande dan maar eens gewoon gaan testen ben wel benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
Ik test helemaal niks, want dan sta ik bij de MM om de prijs te verlagen voor een S7 die ik niet wil kopen. De suggestie was voor 3DDude.

[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 19-10-2016 19:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• passie2010
AppieNL schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:00:
Ik test helemaal niks, want dan sta ik bij de MM om de prijs te verlagen voor een S7 die ik niet wil kopen. De suggestie was voor 3DDude.
Excuses verkeerd gelezen.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Als je ergens besteld, cashbackxl of mijnkorting.nl kun je wat extra korting pakken ligt aan je verkopende website hoeveel.

Te grappig op vakantieveilingen, al heel de dag S7's in de veiling. Die veilen ze duurder dan de goedkoopste in de Pricewatch, wie zijn die mensen toch man man..

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:13:
De cashback is bij alle officiële Samsung dealers. Dus geen grijze import shops.
Heb je nog meer info in de tussentijd? Ik wacht namelijk nog steeds tot november haha!

Maar ik zie dat het bij de RMA afdeling erg slecht gaat met Samsung.. Dus hopelijk heeft dat allemaal geen invloed op een eventuele cashback actie.. Ik hoorde vorig week in een Phonehouse winkel in Nuenen dat de medewerker dacht dat het 50 euro cashback zou zijn... Als dat zo is dan heb ik liever die 128GB SD..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
rohit schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:02:
[...]

Heb je nog meer info in de tussentijd? Ik wacht namelijk nog steeds tot november haha!

Maar ik zie dat het bij de RMA afdeling erg slecht gaat met Samsung.. Dus hopelijk heeft dat allemaal geen invloed op een eventuele cashback actie.. Ik hoorde vorig week in een Phonehouse winkel in Nuenen dat de medewerker dacht dat het 50 euro cashback zou zijn... Als dat zo is dan heb ik liever die 128GB SD..
50 euro is voor de S7
100 euro voor de S7 Edge
Vanaf 7 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:53:
[...]

50 euro is voor de S7
100 euro voor de S7 Edge
Vanaf 7 november.
Pff nog een week extra wachten hahaha k*tzooi!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
verkeerde topic 8)7

[ Voor 110% gewijzigd door passie2010 op 27-10-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Doe mij maar de S7 Edge icm Gear VR, vind ik veel leuker dan simpele cashback of zo'n sd-kaartje. Mocht dat beschikbaar komen icm een goede bundel voor 30-33 euro per maand, ben ik overstag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
MuFFIN 007 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 01:54:
Doe mij maar de S7 Edge icm Gear VR, vind ik veel leuker dan simpele cashback of zo'n sd-kaartje. Mocht dat beschikbaar komen icm een goede bundel voor 30-33 euro per maand, ben ik overstag.
Want? je krijgt 100 euro cashback?? van die 100 euro haal jij dan toch een Gear-VR? denk dat 75% van de mensen blijer is met de cashback dan een bril die ze voor de show gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
Phusebox schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:53:
[...]

50 euro is voor de S7
100 euro voor de S7 Edge
Vanaf 7 november.
is ook al bekend tot wanneer deze actie gaat lopen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
passie2010 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:56:
[...]

is ook al bekend tot wanneer deze actie gaat lopen??
T/m 4 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Heeft er al iemand zijn SD kaartje ontvangen? En zo ja, hoe lang heeft het ongeveer geduurd voor dat je hem had?
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal lang duren om zo'n kaartje op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of die cashback ook gaat gelden voor een abo? Als ik nu max 40euro voor abo wil betalen; moet ik nog steeds rond 150 bij betalen voor de s7 edge.... Als nu de bijbetaling ook -100 wordt.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 22:21
Grote kans dat de cashback ook bij een abonnement geldt. Voorgaande jaren was dit wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:12:
Weet iemand ook of die cashback ook gaat gelden voor een abo? Als ik nu max 40euro voor abo wil betalen; moet ik nog steeds rond 150 bij betalen voor de s7 edge.... Als nu de bijbetaling ook -100 wordt.... :*)
Dan heb je nog niet goed gezocht, bij Tele2 is de S7 Edge al gratis bij abo van 35 all-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Laatst online: 12:26
Ik weet toen der tijd met de cashback van de S6 (vorig jaar) was het €100,- bij een geautoriseerde dealer en dus ook de meeste telecomproviders: Vodafone, T-Mobile, KPN etc.
Ik kreeg toen gewoon €100,- cashback met mijn pakbon/factuur van mijn abonnement verlening bij Vodafone, niks geen gedoe met adviesprijs o.i.d.

Ik wacht nu op de cashback actie voor de S7 Edge. Tele2 heeft mooie prijzen en ik hoef echt niet de beste internetdekking. Vodafone is mij gewoon te duur geworden. Plus kreeg ik gisteren een belletje van Vodafone retentie, de medewerker gaf aan een geweldige aanbieding te hebben. Krijg ik gewoon dezelfde prijs als op My Vodafone of op het internet. :X ;w

[ Voor 16% gewijzigd door Cheezborger op 29-10-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cheezborger schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:13:
Ik weet toen der tijd met de cashback van de S6 (vorig jaar) was het €100,- bij een geautoriseerde dealer en dus ook de meeste telecomproviders: Vodafone, T-Mobile, KPN etc.
Ik kreeg toen gewoon €100,- cashback met mijn pakbon/factuur van mijn abonnement verlening bij Vodafone, niks geen gedoe met adviesprijs o.i.d.

Ik wacht nu op de cashback actie voor de S7 Edge. Tele2 heeft mooie prijzen en ik hoef echt niet de beste internetdekking. Vodafone is mij gewoon te duur geworden. Plus kreeg ik gisteren een belletje van Vodafone retentie, de medewerker gaf aan een geweldige aanbieding te hebben. Krijg ik gewoon dezelfde prijs als op My Vodafone of op het internet. :X ;w
Als je al langer bij Vodafone bent valt er meestal wel iets te regelen, overstappen naar een ander vinden ze niet leuk. Gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
pappaleone schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:24:
[...]

Als je al langer bij Vodafone bent valt er meestal wel iets te regelen, overstappen naar een ander vinden ze niet leuk. Gewoon proberen.
Ik zit er al bijna zes jaar, al sinds mijn 18e heb ik altijd bij Vodafone gezeten. Zal me niks verbazen als dat gewoon de verkoopafdeling was i.p.v. afdeling retentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cheezborger schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:30:
[...]

Ik zit er al bijna zes jaar, al sinds mijn 18e heb ik altijd bij Vodafone gezeten. Zal me niks verbazen als dat gewoon de verkoopafdeling was i.p.v. afdeling retentie.
Dat zou kunnen, ik zit al bij hun toen het nog Libertel was. Meteen beetje praten lukt het meestal wel paar euro's per maand te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuFFIN 007 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 22:57:
[...]

Dan heb je nog niet goed gezocht, bij Tele2 is de S7 Edge al gratis bij abo van 35 all-in.
Sorry vergeten te melden; zocht voor abo bij Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Via wowveilingen gaan er wel eens S7's uit vor 400,- Veiling telt 5 cent per tik af tot je kunt mijnen, verder geen kosten dus prima om aan zo'n mobiel te komen als je budget beperkter is.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht eerst nog wel 'geduldig' af tot 7 november. Benieuwd wat voor aanbiedingen dan op mijn scherm voorbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Ik ben vooral benieuwd of de prijzen van de S7 varianten niet stiekem omhoog gaan als de cashback komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
Hmm.. Nu ik dit zo lees over cashback akties..

Heb gisteren een S7 Edge besteld via mobiel.nl i.c.m. Tele 2 Abbo;

4GB internet + onbeperkt bellen 21,00
Mobiel bundel voor de S7 14,00
Totaal 35,00 per maand

Bijbetaling, 91 euro :) Goedkoper dan Coolblue en zelfs op de Tele2 site zelf!!

Na afloop contract van 2 jaar, betaal ik alleen nog maar 21,00 voor de bundel zelf.

14x12= 280 + 91 = 371,00 voor de telefoon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gruijters schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:37:

Totaal 35,00 per maand

Na afloop contract van 2 jaar, betaal ik alleen nog maar 21,00 voor de bundel zelf.

Twee jaar is toch 24 maanden... 24 x 14 plus 91 = 427... maarrrrr dat maakt m nog steeds niet duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:44:
[...]

Twee jaar is toch 24 maanden... 24 x 14 plus 91 = 427... maarrrrr dat maakt m nog steeds niet duur
8)7

Beetje aan het slapen. Je hebt gelijk. 427,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Gruijters schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:37:

Totaal 35,00 per maand

Het eenmalige bedrag kan je aanpassen en het bedrag totaal na 2 jaar blijft dan 931 euro haha.. oh en 30 euro aansluitkosten! ook overdreven..

[ Voor 3% gewijzigd door Rohit op 02-11-2016 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gruijters
rohit schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:50:
[...]

Het eenmalige bedrag kan je aanpassen en het bedrag totaal na 2 jaar blijft dan 931 euro haha.. oh en 30 euro aansluitkosten! ook overdreven..
Eenmalige bedrag kan je idd aanpassen, maar in deze combinatie was de Galaxy bij mobiel.nl het goedkoopst.
Na 2 jaar heb je idd 931 euro betaald, maar je bent sowieso x euro kwijt aan een abbo om uberhaupt te kunnen bellen en internetten?
427,00 voor een Galaxy blijft een goede deal.
Simonly bij Tele 2 kost zonder telefoon sowieso 21,00.

[ Voor 28% gewijzigd door Gruijters op 02-11-2016 18:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
De cashback voorwaarden:

https://api-samsung-promo...nditionsSpecific_2137.pdf

Kan zelf geen goede deal vinden voor mijn vader die wil upgraden. Beste optie blijft nog altijd toestel los kopen, maar dat is voor hem te duur.

[ Voor 39% gewijzigd door Phusebox op 03-11-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:53:
De cashback voorwaarden:

https://api-samsung-promo...nditionsSpecific_2137.pdf

Kan zelf geen goede deal vinden voor mijn vader die wil upgraden. Beste optie blijft nog altijd toestel los kopen, maar dat is voor hem te duur.
Bovenstaande niks voor hem dan?? dat is spotgoedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rohit schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:03:
[...]

Bovenstaande niks voor hem dan?? dat is spotgoedkoop?
Je bedoelt die via mobiel.nl? Vond ik niet echt bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een 'domme' vraag; maar hoe kan ik vantevoren erachter komen (bij bestelling via internet) dat de EAN code van mijn , nog aan te schaffentoestel, in aanmerking komt voor de cashback?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:41
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:50:
Misschien een 'domme' vraag; maar hoe kan ik vantevoren erachter komen (bij bestelling via internet) dat de EAN code van mijn , nog aan te schaffentoestel, in aanmerking komt voor de cashback?
Vraag desbetreffende webshop of ze het buiten Nederland hebben geïmporteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gruijters
Zou deze cashback aktie ook gelden voor degene die een abonnement hebben afgesloten paar dagen terug?
Tele2 heeft vanaf vandaag haar bundels verhoogd met een paar euro's, dus ik ben er net op tijd bij geweest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gruijters schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:05:
Zou deze cashback aktie ook gelden voor degene die een abonnement hebben afgesloten paar dagen terug?
Tele2 heeft vanaf vandaag haar bundels verhoogd met een paar euro's, dus ik ben er net op tijd bij geweest :)
Eeeeh wanneer jij een telefoon hebt aangeschaft met een aankoopdatum van 7 november of later; dan wel... maar volgens mij heb je die niet 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:20:
[...]

Eeeeh wanneer jij een telefoon hebt aangeschaft met een aankoopdatum van 7 november of later; dan wel... maar volgens mij heb je die niet 😉
Maar m'n abonnement gaat pas vanaf 1-12 in. Dus wie weet hèhè, kan het altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Gruijters schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:23:
[...]

Maar m'n abonnement gaat pas vanaf 1-12 in. Dus wie weet hèhè, kan het altijd proberen.
Je hebt het toestel toch al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gruijters schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:23:
[...]

Volgens mij kan Samsung t weinig schelen dat je abonnement bij Tele2 pas in december ingaat... maar idd nooit geschoten is sowieso geen prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Gruijters schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:05:
Ik geef je weinig kans. Waarschijnlijk is jouw factuurdatum te vroeg (voor 7 november) voor de cashback.Mocht je jouw toestel nog niet hebben maar krijgen ná 7 november dan kan je een pakbon proberen in te sturen, maar ik weet niet hoe streng Samsung daar in is.

Factuurdatum: de datum dat de factuur is opgemaakt/uitgereikt, vaak gaat dit digitaal en direct nadat je de order hebt geplaatst. Lijkt mij dat dat bij jou niet gaat lukken.
Pakbon datum: de datum dat de aflevering van de bestelling is afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Ja ik verwacht er ook niks van, maar ja proberen kan altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Gruijters schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:27:
Ja ik verwacht er ook niks van, maar ja proberen kan altijd!
Je antwoord de vragen hierboven niet. Heb je het toestel al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:10
Vandaag de s7 en s7 edge in de aanbieding bij 1DayFly!
https://www.1dayfly.com/n...ail&utm_source=Smartfocus

DaveD

Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste