Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:37

Tammesp

Next is now

EN-IS schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:09:
Ik kom een zakelijke aanbieding tegen, vraag mij af of dit wel wat is? :)

Op dit moment lijkt het een van de betere aanbiedingen te zijn (wel zakelijk maar dan nog interessant om te melden):
  • Samsung Galaxy S7 Wit of Goud
  • € 28.75 euro per maand (incl btw), 24 maanden
  • € 0,- voor toestel
  • € 0,- aansluitkosten
  • Onbeperkt bellen + sms + 1000GB
  • Totale kosten 2 jaar: € 690,-
//edit - prijs aangepast ivm ecxl/incl btw
Zo! Heel mooie prijs dit, zo goedkoop zie je amper. Ga je dit doen?

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 19:13
Tammesp schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:46:
Om eerlijk te zijn, nee :) Ik heb ze wel goedkoper gezien ;) Het abonnement heb ik niet nodig, zonde om deze direct op te zeggen en in de la te moeten leggen.

Gaat mij puur om het toestel en deze kan ik voordeliger kopen via Vraag & Aanbod :9

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 18-05-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 14:39

Mip

Zakelijk... Dus voor particulieren niet mogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Mip schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:58:
Zakelijk... Dus voor particulieren niet mogelijk :(
Dat lijkt mij logisch... :/

Maar goed, zolang je een KvK nummer hebt kun je er gebruik van maken, je hebt geen zakelijke rekeningnummer nodig, enige wat er toe doet is je KvK nummer. B)

//voordat het verder offtopic wordt gezien, genoeg over zakelijk vs niet zakelijk

[ Voor 14% gewijzigd door EN-IS op 18-05-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
EN-IS schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:09:
Ik kom een zakelijke aanbieding tegen, vraag mij af of dit wel wat is? :)

Op dit moment lijkt het een van de betere aanbiedingen te zijn (wel zakelijk maar dan nog interessant om te melden):
  • Samsung Galaxy S7 Wit of Goud
  • € 28.75 euro per maand (incl btw), 24 maanden
  • € 0,- voor toestel
  • € 0,- aansluitkosten
  • Onbeperkt bellen + sms + 1GB
  • Totale kosten 2 jaar: € 690,-
//edit - prijs aangepast ivm ecxl/incl btw //edit2 - typefout dataverkeer
De prijs is nu al wat opgehoogd door ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
De S7 Edge wordt al voor 550 euro 'tweedehands' aangeboden; in gesealde doos inclusief bon van de dag van vandaag. Koopje.

[ Voor 11% gewijzigd door B00st3r op 18-05-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:54
B00st3r schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:11:
De S7 Edge wordt al voor 550 euro 'tweedehands' aangeboden; in gesealde doos inclusief bon van de dag van vandaag. Koopje.
Let wel dat er flink wat nep aanbod en oplichting op 2e hands S7 in omloop is. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dit zo is, maar voorzichtigheid is gebaat :)

Een tijdje geleden las ik dat T-mobile de goedkoopste van NL wilde worden (of een van de) op Tweakers.net. Helaas nog niks van gezien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
JDL15 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:59:
[...]

Let wel dat er flink wat nep aanbod en oplichting op 2e hands S7 in omloop is. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dit zo is, maar voorzichtigheid is gebaat :)

Een tijdje geleden las ik dat T-mobile de goedkoopste van NL wilde worden (of een van de) op Tweakers.net. Helaas nog niks van gezien!
Helemaal mee eens, altijd uitkijken geblazen. Ik koop ook nooit een apparaat als deze zonder er zeker van te zijn dat het om het echte product gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
B00st3r schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:35:
[...]

Helemaal mee eens, altijd uitkijken geblazen. Ik koop ook nooit een apparaat als deze zonder er zeker van te zijn dat het om het echte product gaat.
Yup, ik las bijvoorbeeld (dacht dat hier iemand een link postte) dat er bizar goede fake S7 's in omloop zijn. Bovendien werd ik eerder dit jaar benaderd in Shanghai om een S7 edge te kopen voor €450 en ik zag gewoon al aan het beeldscherm en de vingerprint scanner dat hij fake was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Kleine tip voor mensen die in de buurt van de grens wonen. In Duitsland is als actie tijdelijk weer bij de S7 en de S7 edge de Gear VR gratis bij aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-10 19:13
Wij hebben een vriend bij T-Mobile werken, gisteren heeft vrouwlief haar abo via hem verlengd:
3GB/120min €12,50
Zwarte S7 Edge 32GB €516

Voor mij is Samsung altijd een no-go geweest maar moet nu heel eerlijk toegeven: hij is gaaf! Prachtig scherm, Touchwiz flink vebeterd en minder bloatware vergeleken met haar oude S5 en het toestel is nauwelijks groter dan mijn Sony Z3.
Het ziet er naar uit dat ik over ga op S7 over paar maandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-10 12:01
pinokkia schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 01:28:
[...]

De zilveren S7 bevalt me uitstekend. Heb veel reacties gehad van kennissen of ik van mijn geloof ben afgestapt. Bovendien vonden ze de zilveren titanium Samsung galaxy S7 een super mooie gsm.
Spiegelt die zilveren niet als de ziekte als je buiten bent? Om die reden neig ik naar een zwarte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 03:00
Frans74 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:00:
[...]

Spiegelt die zilveren niet als de ziekte als je buiten bent? Om die reden neig ik naar een zwarte...
Persoonlijk vind ik niet dat het spiegelt. Het neig meer naar matte/geborsteld zilver titanium.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-10 12:01
pinokkia schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:54:
[...]

Persoonlijk vind ik niet dat het spiegelt. Het neig meer naar matte/geborsteld zilver titanium.
Oke thx. Ziet er op de plaatjes wel erg chique uit in zilver, maar eens in het echt bekijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Frans74 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:00:
[...]

Oke thx. Ziet er op de plaatjes wel erg chique uit in zilver, maar eens in het echt bekijken dan.
Tip: ga naar een mediamarkt om de zilveren titanium S7 (Edge) in het echt te zien, want dan kan jezelf een goede oordeel geven over het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brasov
  • Laatst online: 20-09 11:52
Sta op het punt om een gesealde S7 Edge van iemand over te nemen. De telefoon mag pas uit de gesealde verpakking na aankoop. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? De verkoper kwam goed over. Telefoon was door hem van iemand gekocht die het toestel bij abboverlenging had gekregen en geld nodig had.

Hoe kan ik weten of dit toestel branded is, voor de aankoop? Na de aankoop is er nog weinig dat ik kan doen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brasov schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:53:
Sta op het punt om een gesealde S7 Edge van iemand over te nemen. De telefoon mag pas uit de gesealde verpakking na aankoop. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? De verkoper kwam goed over. Telefoon was door hem van iemand gekocht die het toestel bij abboverlenging had gekregen en geld nodig had.

Hoe kan ik weten of dit toestel branded is, voor de aankoop? Na de aankoop is er nog weinig dat ik kan doen denk ik zo.
Buiten het feit dat ik het vreemd vind dat je de telefoon niet 'uit de verpakking' mag zien kun je volgens mij niet zien of een toestel branded is. Je zou me het IMEI nummer kunnen geven in PM, zodat ik navraag kan doen bij T-Mobile of het toestel tot hen behoort (Maar dan heb je alleen TM uitgesloten).

Maar goed, nogmaals, de opgegeven 'regel' zou voor mij een reden zijn om dit toestel niet te kopen, maar misschien ben ik wel té voorzichtig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:22
Waar vergelijken jullie die zakelijke abonnementen?
Mijn vrouw heeft een praktijk aan huis dus daar zou ik een zakelijk abonnement op kunnen bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brasov
  • Laatst online: 20-09 11:52
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:09:
[...]

Buiten het feit dat ik het vreemd vind dat je de telefoon niet 'uit de verpakking' mag zien kun je volgens mij niet zien of een toestel branded is. Je zou me het IMEI nummer kunnen geven in PM, zodat ik navraag kan doen bij T-Mobile of het toestel tot hen behoort (Maar dan heb je alleen TM uitgesloten).

Maar goed, nogmaals, de opgegeven 'regel' zou voor mij een reden zijn om dit toestel niet te kopen, maar misschien ben ik wel té voorzichtig ;)
Telefoon gisteren opgehaald. De meneer wou pas dat de verpakking open ging als ik betaald had omdat hij anders met een open verpakking zou zitten als ik de koop niet door zou laten gaan. IMEI op de bon (Vodafone) en telefoon kloppen. Toch een goede koop denk ik zelf, 615 voor een gesealde Edge :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
coob schreef op zondag 22 mei 2016 @ 07:55:
Waar vergelijken jullie die zakelijke abonnementen?
Mijn vrouw heeft een praktijk aan huis dus daar zou ik een zakelijk abonnement op kunnen bestellen.
Gewoon op de meeste grote telefoon sites, hier staan zowel zakelijk als gewone abonnementen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Tammesp schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:46:
Paar dagen terug een nieuwe (gesealde) Galaxy S7 Silver/Titanium overgenomen van iemand. Ben er erg blij mee, vind het absoluut meevallen met de vingerafdrukken/vlekken. Slick telefoon zeg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 16:03
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

Eerste kloon op marktplaats gespot. Kijk naar de seal, bij de originele staat op de achterkant European SIM card only. Opletten bij Marktplaats verkopers!

[ Voor 5% gewijzigd door Xepos op 24-05-2016 02:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 22:21
Ik kom er wel meer tegen zonder de tekst European SIM Only. Dus of dat bewijst dat het een nepperd is? Denk het niet.
Zie
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

[ Voor 10% gewijzigd door Swift92 op 24-05-2016 04:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Swift92 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 04:03:
Ik kom er wel meer tegen zonder de tekst European SIM Only. Dus of dat bewijst dat het een nepperd is? Denk het niet.
Zie
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Klopt, staat ook niet op alle verpakkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Aah wist ik niet. Wel jammer dat Samsung besloten heeft om niet alles gelijk te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:37

Tammesp

Next is now

EN-IS schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:06:
[...]

Paar dagen terug een nieuwe (gesealde) Galaxy S7 Silver/Titanium overgenomen van iemand. Ben er erg blij mee, vind het absoluut meevallen met de vingerafdrukken/vlekken. Slick telefoon zeg. :D
Ah, helemaal mooi man! Veel plezier ermee ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Tammesp schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:13:
Ah, helemaal mooi man! Veel plezier ermee ;)
Thanks! :9

Ben er helemaal :9~ O+ van :D

/enige tegenvaller is de bloatware en vele apps dat ik niet gebruik, sommigen kun je ook niet de-installeren/verwijderen helaas. Niet dat dat een probleem is voor mij (poweruser) maar dan nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:22:
[...]

Tip: ga naar een mediamarkt om de zilveren titanium S7 (Edge) in het echt te zien, want dan kan jezelf een goede oordeel geven over het toestel.
Ik overweeg een zilveren of zwarte S7 te kopen. Ik wil ze alleen graag eerst in het echt zien en vergelijken. Tot nu toe heb ik de zilveren nog bij geen enkele Mediamarkt gezien. Iemand een idee waar ik de zilveren kan bewonderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:13:
[...]

Ik overweeg een zilveren of zwarte S7 te kopen. Ik wil ze alleen graag eerst in het echt zien en vergelijken. Tot nu toe heb ik de zilveren nog bij geen enkele Mediamarkt gezien. Iemand een idee waar ik de zilveren kan bewonderen?
Misschien phonehouse, belcompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Hier meld een nieuwe S7 Edge gebruiker. Overgenomen via marktplaats voor 580 euro. Nu verkassen naar het accessoires en ervaringen topic ;)
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:13:
[...]

Ik heb de zilveren Edge kunnen bekijken bij Mediamarkt Eindhoven centrum. Wil je de normale zien kun je bij de Phonehouse/Samsung store vlakbij de markt gaan.

[ Voor 64% gewijzigd door Xepos op 26-05-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xepos schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:48:
Hier meld een nieuwe S7 Edge gebruiker. Overgenomen via marktplaats voor 580 euro. Nu verkassen naar het accessoires en ervaringen topic ;)

[...]

Ik heb de zilveren Edge kunnen bekijken bij Mediamarkt Eindhoven centrum. Wil je de normale zien kun je bij de Phonehouse/Samsung store vlakbij de markt gaan.
De normale heb ik inderdaad al gezien. Jammer dat Eindhoven vanuit het oosten niet dichtbij is.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-09 19:06
In mediamarkt te Breda leek de gouden al bijna zilver. Er was geen zilveren helaas. Ik twijfel nog altijd of ik m'n iPhone 6 inruil voor een S7 Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robehr schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 23:36:
In mediamarkt te Breda leek de gouden al bijna zilver. Er was geen zilveren helaas. Ik twijfel nog altijd of ik m'n iPhone 6 inruil voor een S7 Edge.
Ik heb vorige week een zilvere/titanium in mijn handen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
De beste aanbieding die ik op dit moment voor mij zie voor de S7 edge is via mobiel.nl.

Een 2-jarig abonnement met 4GB en onbeperkt bellen/sms voor 40 p/m. Je betaalt dan EURO 30 bij voor het toestel. Zodra je speelt met de data (want 4GB is te veel voor mij met WiFi op werk en thuis) dan schiet de prijs voor het bijbetalen flink omhoog!

Iemand een betere aanbieding (particulier)? Of zicht op een toekomstige aanbieding, want ik had al verwacht dat het toestel in prijs zou gaan zakken).

[ Voor 19% gewijzigd door JDL15 op 30-05-2016 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tele2 lijkt momenteel de goedkoopste: https://www.androidplanet...s7/abonnement/?qid=CW_Din

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Het verschil tussen abbo met bijbetaling en toestel los kopen is erg groot op dit moment. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de losse verkoopprijs ook daalt, of zouden de providers met samsung afspraken hebben dat dit verschil blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
liffey schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:34:
Het verschil tussen abbo met bijbetaling en toestel los kopen is erg groot op dit moment. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de losse verkoopprijs ook daalt, of zouden de providers met samsung afspraken hebben dat dit verschil blijft?
Wat je zegt zou zo maar kunnen, mede omdat het toestel zo mateloos populair blijft verlagen ze de prijzen niet. Bij de S6 was de eerste daling al in kaart (deze heb ik sinds mei vorig jaar).

Ik heb nu uiteindelijk gekozen voor de S7 edge icm 1,5GB 4G data en onbeperkt bellen/smsen voor EURO 40/maand (2 jaar). Ik betaal geen aansluitkosten of bijbetaling voor het toestel en heb een 64GB SD kaart er gratis bij gekregen.

Nu hopen dat Tele2 bevalt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb dit toestel (S7 zilver) voor €30,50 p/m 1jaar met een bijbetaling van €317. Dus betaal ik totaal €693. Dit was voor de "price drop" van €649 los toestel.

Is trouwens nog steeds voor mij prijstechnisch goedkoper dan een los toestel en een sim-only (contractverlenging)

[ Voor 26% gewijzigd door pinokkia op 31-05-2016 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Ik heb hem net besteld, bij Vodafone, 18 euro bijbetalen per maand. dus 432 euro voor het toestel.
Nu maar eens kijken wat ik erop ga installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trainz2009
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:33
Via mobiel.nl heb ik mooie deal gesloten.(Denk ik O+ )

Galaxy S7 zwart (T-Mobile) voor 384,- euro.
Abonnement kost 22 euro per maand.

- 6 GB per maand, daarna 64 kb/s
- 120 belminuten + onbeperkt sms (Europees)
- Gratis Samsung VR-bril
- Gratis 64GB geheugenkaartje

Via T-Mobile krijg je ook nog 2,50 korting per maand met T-Mobile samen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-10 01:00
Mooie aanbieding BCC:

Samsung Galaxy S7 Edge zilver + waardebon 50 euro + mogelijkheid aanvragen gratis SD kaart via Samsung
Losse telefoon: € 649

http://www.bcc.nl/navigat...-s7-edge--zilver-(220201)

[ Voor 3% gewijzigd door williamvdh op 31-05-2016 20:27 . Reden: kleur toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
trainz2009 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:26:

- Gratis Samsung VR-bril

Mooie aanbieding, 1 of 2 jaar?

Ik denk alleen dat het een foutje is op mobiel.nl betreffende die gear. Volgens krijg je er 50% korting op ipv gratis? Ik zag dat ook staan en toen ik wilde bestellen stond er 50% korting op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trainz2009
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:33
Betreft een abonnement van twee jaar. De VR bril is in combinatie met een T-Mobile abonnement als het goed is helemaal gratis. Ik ontvang morgen mijn pakketje, ben benieuwd :)

Update: Bril is daadwerkelijk gratis. Wel even zelf toevoegen bij de bestelling :+. Krijg hem in mijn geval gratis nagezonden _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door trainz2009 op 01-06-2016 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
trainz2009 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:13:
Betreft een abonnement van twee jaar. De VR bril is in combinatie met een T-Mobile abonnement als het goed is helemaal gratis. Ik ontvang morgen mijn pakketje, ben benieuwd :)
Damn. Deze aanbieding is zelfs nog beter dan de mijne van 1 jaar. Ik had dan zonder mb gekozen en kwam op €12,50 per maand. Ik zou dan op €674 komen en heb de gear vr en 64gb micro sd erbij.

[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 31-05-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
S7 Edge zilver bij de BCC

Bij de BCC voor 649 euro. Je krijgt nog 50 euro terug in de vorm van een cadeaubon + via Samsung een 64gb SD kaartje.

Edit: Ai ze zijn er snel bij vandaag prijs is alweer aangepast naar 721.

[ Voor 16% gewijzigd door Xepos op 01-06-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-10 01:00
Kijk eens een paar posts naar boven :P

Ik heb besteld, benieuwd wanneer ze gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:53

Radjesh

hoi

- Gratis Samsung VR-bril

Hier ook besteld, de zilveren was helaas niet op voorraad maar zie het wel verschijnen _/-\o_

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trainz2009 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:13:

Update: Bril is daadwerkelijk gratis. Wel even zelf toevoegen bij de bestelling :+. Krijg hem in mijn geval gratis nagezonden _/-\o_
Ik heb de bril een keer gebruikt het idee is schitteren maar het beeld is een grote korrel. Dit zal met de volgende bril wel weer beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

- Gratis Samsung VR-bril

Mooie aanbieding. Let op dat de 12 GB binnenkort 20 GB wordt, dus voor 5 euro extra 14 GB extra. Bij gsmwijzer.nl dezelfde prijzen, en dan kun je 25 euro cashback via cashbackxl.nl scoren.

Edit: Vandaag nog iets goedkoper, maar bij de 12 (nu 20GB) komt er nu een 10-tje bij, en de VR zit er niet meer bij in. Iets minder interessant geworden dus.
Tweede edit: Bij de 20GB geen VR-bril, bij de andere varianten wel 8)7
Derde edit: Nu nergens meer VR bril bij.

[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 07-06-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:36
Bij Vodafone Friends & Family kun je de S7 kopen bij een Smart M abo met 150min en 1,5GB data voor 36 in de maand. De telefoon is dan gratis. Is dit een goede deal of zou ik beter even kunnen wachten? De S5 en S6 werden in de zomer verlaagd naar <500 euro.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 19:53

Radjesh

hoi

- Gratis Samsung VR-bril

Nu is het toestel bij mobiel.nl € 350,00 (Samsung Galaxy S7 Silver T-Mobile ). Ik heb een mail gestuurd en krijg 24 euro terug van ze :) :)

[ Voor 45% gewijzigd door Radjesh op 07-06-2016 20:20 ]

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Radjesh schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:20:
[...]

Nu is het toestel bij mobiel.nl € 350,00 (Samsung Galaxy S7 Silver T-Mobile ). Ik heb een mail gestuurd en krijg 24 euro terug van ze :) :)
Netjes van ze _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
NoepZor schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:45:
Bij Vodafone Friends & Family kun je de S7 kopen bij een Smart M abo met 150min en 1,5GB data voor 36 in de maand. De telefoon is dan gratis. Is dit een goede deal of zou ik beter even kunnen wachten? De S5 en S6 werden in de zomer verlaagd naar <500 euro.
Shit, vorige week m afgesloten, nu kan ik wel wijzigen, maar moet ik mijn bestelling annuleren, toestel retour sturen, nieuwe bestelling met code doen en dan ben ik er weer, superonhandig natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10 16:31
Hallo! het is alweer ~3 maanden dat ik de Galaxy S7 heb. Ik heb dit toestel gekocht met de cashback van cashbackxl.

Vandaag 10 juni 2016 heb ik de email gekregen dat het is goedgekeurd en dat ik 57,67 krijg. (1 maart 2016 besteld)

Ik dacht ik meld het even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indodraakje schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:50:
Hallo! het is alweer ~3 maanden dat ik de Galaxy S7 heb. Ik heb dit toestel gekocht met de cashback van cashbackxl.

Vandaag 10 juni 2016 heb ik de email gekregen dat het is goedgekeurd en dat ik 57,67 krijg. (1 maart 2016 besteld)

Ik dacht ik meld het even ;)
Wat lang geleden maar toch gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10 16:31
pappaleone schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 18:33:
[...]

Wat lang geleden maar toch gekregen :)
er stond dat de goedkeuring binnen 4 maanden zou komen... lang, but atleast i got it~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_/-\o_
Indodraakje schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:57:
[...]

er stond dat de goedkeuring binnen 4 maanden zou komen... lang, but atleast i got it~
_/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Bij mobiel.nl moet mijn moeder lang wachten voor de zilveren T-Mobile versie. Vanaf 8 juni al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pinokkia schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:11:
Bij mobiel.nl moet mijn moeder lang wachten voor de zilveren T-Mobile versie. Vanaf 8 juni al.
Even bij coolblue kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Bij coolblue is mijn moeder €165 duurder en geen VR bril bij hetzelfde abonnement dat ze bij mobiel.nl heeft afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pinokkia schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:22:
[...]

Bij coolblue is mijn moeder €165 duurder en geen VR bril bij hetzelfde abonnement dat ze bij mobiel.nl heeft afgesloten.
Okay dan is geduld een schone zaak, even afwachten dan zeker met dat prijsverschil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
pappaleone schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:28:
[...]

Okay dan is geduld een schone zaak, even afwachten dan zeker met dat prijsverschil. ;)
Gelukkig heeft mijn moeder geduld. Ik heb dat niet en heb de stoute schoenen vanmiddag aangetrokken en mobiel.nl gebeld. Ze krijgt er nu een screenprotector gratis bij. En als goed as week de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pinokkia schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:36:
[...]

Gelukkig heeft mijn moeder geduld. Ik heb dat niet en heb de stoute schoenen vanmiddag aangetrokken en mobiel.nl gebeld. Ze krijgt er nu een screenprotector gratis bij. En als goed as week de levering.
Netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-09 19:17
Een s7 besteld bij mobiel.nl
Moet wel een weekje wachten en dan ben ik af van mijn antieke HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tweakerjunior schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:15:
Een s7 besteld bij mobiel.nl
Moet wel een weekje wachten en dan ben ik af van mijn antieke HTC One X
Niet op voorraad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Met een tmobile abonnement is de verwachte levertijd eind week 26/ begin week 27 :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tweakerjunior schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:59:
[...]

Met een tmobile abonnement is de verwachte levertijd eind week 26/ begin week 27 :(
Okay wat langer wachten is ook wel weer spannend, alvast veel plezier met de nieuwe foon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
pappaleone schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:58:
[...]

Okay wat langer wachten is ook wel weer spannend, alvast veel plezier met de nieuwe foon ;)
Bedankt! :) _/-\o_
Ben ook benieuwd naar de Gear VR! :Y oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tweakerjunior schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:21:
[...]

Bedankt! :) _/-\o_
Ben ook benieuwd naar de Gear VR! :Y oOo
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het nu nog wat tegen vindt vallen,maar ik denk eer we een jaartje verder zijn zal er veel progressie zijn geboekt. Maar het is zekker een welkome aanvulling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
pappaleone schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 21:47:
[...]

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het nu nog wat tegen vindt vallen,maar ik denk eer we een jaartje verder zijn zal er veel progressie zijn geboekt. Maar het is zekker een welkome aanvulling. :)
Ik heb al een Google cardbord gebruikt en het was best leuk. Op het scherm kon je wel alle pixels tellen. Daar is nog veel progressie te boeken :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tweakerjunior schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:02:
[...]

Ik heb al een Google cardbord gebruikt en het was best leuk. Op het scherm kon je wel alle pixels tellen. Daar is nog veel progressie te boeken :).
Dat was ook wat exact bedoel, maar dit zal wel snel gaan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
pappaleone schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:04:
[...]

Dat was ook wat exact bedoel, maar dit zal wel snel gaan verbeteren.
Inderdaad het is wel veel belovend :)

[ Voor 72% gewijzigd door tweakerjunior op 28-06-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Sorry dubbele reactie :(

[ Voor 88% gewijzigd door tweakerjunior op 28-06-2016 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen probleem nog even aftellen en dan genieten..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 16:18

DJT

Misschien goed om even te vermelden dat je sinds gisteren weer een VR bril bij je S7 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:09
In de Mediamarkt folder staat nu een S7 met een T-mobile abonnement.
35.- voor 3000 MB / 100 MB EU / 120 minuten bellen / onbeperkt sms.
Incl. Gear VR zonder bijbetaling voor het toestel..

Zelfs een S6 kan je haast niet voor die prijs krijgen.

Zie ik iets over het hoofd? lijkt wel een erg scherpe deal!
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/megadeals.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:23:

Misschien dat het te maken heeft met die 120 minuten bellen. Bij de meeste aanbieders o.a Vodafone en Kpn is het onbeperkt bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:23:

Ik vind het een dure aanbieding. Mijn moeder betaald €13 (puur bellen, want internetten doet ze via WiFi) per maand. Ze heeft dat abonnement 2 jaar en moest €350 bijbetalen en kreeg de gear vr gelijk bij de telefoon. Intotaal betaald ze €662. Jij ben €840 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
pinokkia schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:40:
[...]

Ik vind het een dure aanbieding. Mijn moeder betaald €13 (puur bellen, want internetten doet ze via WiFi) per maand. Ze heeft dat abonnement 2 jaar en moest €350 bijbetalen en kreeg de gear vr gelijk bij de telefoon. Intotaal betaald ze €662. Jij ben €840 uit.
Dat is wel een super deal ja! Maar als ik vergelijk met een S6 zelfde abonnement scheelt bijna niets in prijs. Alleen met een S5 ben je 9 euro p/m goedkoper. De S4 van mn vriendin is overleden. Maar 350.- bij betalen vind ze vervelender dan 10.- extra per maand. Snap ik ergens wel.

@pappaleone 120 minuten gaat ze normaal gesproken niet op krijgen. Maar onbeperkt is altijd fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:58
pinokkia schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:40:
[...]

840-662=178 euro voor 2 jaar 3 gb per maand, vind ik niet zo heel duur eigenlijk.
Persoonlijk heb ik het abo met 6 gb genomen, dan betaal je 2 euro extra en kom je dus op 37 euro per maand uit. Vind ik heel schappelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Fist schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 18:21:
[...]

840-662=178 euro voor 2 jaar 3 gb per maand, vind ik niet zo heel duur eigenlijk.
Persoonlijk heb ik het abo met 6 gb genomen, dan betaal je 2 euro extra en kom je dus op 37 euro per maand uit. Vind ik heel schappelijk
Uiteraard voor de mensen die wel internet bundel erbij willen. Is het nog steeds een goede deal. Maar mijn moeder wil het liefst zo`n laag mogelijk maandbedrag, want dat komt 2 jaar lang terug en een x bedrag bijbetalen is maar eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:00
Weet iemand of de Galaxy S7 aanbieding van Mediamarkt een branded versie is? Of is het het algemene NL model? Via de chat konden ze het mij niet vertellen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Megapaul schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:43:
Weet iemand of de Galaxy S7 aanbieding van Mediamarkt een branded versie is? Of is het het algemene NL model? Via de chat konden ze het mij niet vertellen.
Mijn vriendin heeft vanmiddag een roze gekocht. Deze is niet branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 23:09:
[...]

Mijn vriendin heeft vanmiddag een roze gekocht. Deze is niet branded.
Heeft ze deze in de mediamarkt aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
-WarAx- schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:31:
[...]

Heeft ze deze in de mediamarkt aangeschaft?
Jep in Nieuwegein. Gisteren hadden ze alle kleuren nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:38:
[...]

Jep in Nieuwegein. Gisteren hadden ze alle kleuren nog op voorraad.
Goed om te horen! Online kan je namelijk geen Roze bestellen, ik zal het zo aan mijn vriendin doorgeven en misschien springen we straks nog even in de auto.

EDIT: Nogmaals dank voor de tip! Ik heb twee mediamarkten gebeld en gelukkig had Hoorn welgeteld één exemplaar binnen gekregen :P Die meteen gereserveerd en mijn vriendin is nu eigenaar van een mooie roze S7 zonder bij te betalen. Top!

[ Voor 25% gewijzigd door -WarAx- op 08-07-2016 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:44
*Knip*. Reviews over winkels zijn hier offtopic. Dit kan je namelijk eenvoudig plaatsen in een Shopreview.

[ Voor 85% gewijzigd door rens-br op 15-07-2016 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mika74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-07 11:45
Ben aan het zoeken voor een goedkope Samsung s6 of s7
Nu zie ik op kimovil natuurlijk de beste prijzen maar weinig/geen links naar aliexpress, terwijl als ik via alie zoek ik Samsungs tegenkom die een stuk voordeliger zijn......
Zouden dit kloons zijn? Of is alie en Samsung wel oké en genuine ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
mika74 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:08:
Ben aan het zoeken voor een goedkope Samsung s6 of s7
Nu zie ik op kimovil natuurlijk de beste prijzen maar weinig/geen links naar aliexpress, terwijl als ik via alie zoek ik Samsungs tegenkom die een stuk voordeliger zijn......
Zouden dit kloons zijn? Of is alie en Samsung wel oké en genuine ?
Aliexpress zijn, netzoals op Marktplaats, gewoon losse aanbieders. Dus er valt weinig te zeggen over de betrouwbaarheid van de verkopers.

Verder kan het zijn bij een Chinees model dat de frequenties niet overeenkomen, waardoor je beperkte 4G functionaliteit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Laatst online: 12-10 11:04
Net besteld via Tele2 met 4 gig data en onbeperkt bellen alles bij elkaar voor 40 per maand.
Prima deal en krijg hem dinsdag al!!! En een VR bril erbij 8) 8) 8)

[ Voor 11% gewijzigd door aveenhuysen op 17-07-2016 20:04 ]

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 19:55
aveenhuysen schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:03:
Net besteld via Tele2 met 4 gig data en onbeperkt bellen alles bij elkaar voor 40 per maand.
Is een mooie aanbieding ja. Enige wat me dan alleen tegen houdt is het 4G netwerk van Tele2. Op dekkingskaart ziet het er wel allemaal prima uit maar heb toch regelmatig berichten gehoord dat mensen hier in Groningen binnenshuis slecht/langzaam 4G internet hebben. Heb nu Vodafone en wil daar eigenlijk geen stap in terug doen...

[ Voor 0% gewijzigd door MitchellHearth op 18-07-2016 13:20 . Reden: woordje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Laatst online: 12-10 11:04
MitchellHearth schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:17:
[...]

Is een mooie aanbieding ja. Enige wat me dan alleen tegen houdt is het 4G netwerk van Tele2. Op dekkingskaart ziet het er wel allemaal prima uit maar heb toch regelmatig berichten gehoord dat mensen hier in Groningen binnenshuis slecht/langzaam 4G internet hebben. Heb nu Vodafone en wil daar eigenlijk geen stap in terug doen...
Moeilijk, maar meestal ga je thuis toch over op de wifi en hier thuis in Bodegraven is het ook niet heel snel, zo lang ik maar bereikbaar ben als ik gebeld wordt een mb meer of minder in snelheid maakt me niet zoveel uit. Vergeleken met 2g en 3g is het al een verbetering maar ik kan begrijpen dat in sommige gebieden het misschien om te huilen is....

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:04
aveenhuysen schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:03:
Coolbue zit er nu onder. Scheelt een 20 euro denk ik in totaal (tele2 ook nog 7 euro verzendkosten, bij coolblue is dat gratis, of afhalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-10 09:13
Natuurlijk is het koffie dik kijken, maar denken jullie dat Samsung de prijs van S7 (Edge) zal aanpassen als de Note 7 is gereleased?

Ik wil deze telefoon graag kopen, maar met de launch van de Note 7 voor de deur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Kelnarath schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 23:48:
Natuurlijk is het koffie dik kijken, maar denken jullie dat Samsung de prijs van S7 (Edge) zal aanpassen als de Note 7 is gereleased?

Ik wil deze telefoon graag kopen, maar met de launch van de Note 7 voor de deur...
Valt helaas weinig over te zeggen. Als je kan wachten dan zal ik gewoon wachten. Het kan overigens ook zijn dat er niks gebeurd met de prijs en dat de Note 7 gewoon niet verschijnt in Nederland. (netzoals de Note 5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rens-br schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Valt helaas weinig over te zeggen. Als je kan wachten dan zal ik gewoon wachten. Het kan overigens ook zijn dat er niks gebeurd met de prijs en dat de Note 7 gewoon niet verschijnt in Nederland. (netzoals de Note 5).
De Note 7 komt in Nederland uit 16-08-2016 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

pappaleone schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:01:
[...]

De Note 7 komt in Nederland uit 16-08-2016 :)
Dat zijn nog geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien je eigen iets beter verdiepen in wat leesvoer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefjepayuta
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:07
pappaleone schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:35:
[...]

Misschien je eigen iets beter verdiepen in wat leesvoer.
/Offtopic: Dat leesvoer waren allemaal geruchten. Nu weten we beter ;) Vanaf 2 september leverbaar (frontpage en meerdere bronnen).

/Ontopic: Ik ben nu aan het zoeken naar een mooie aanbieding voor de meid. Nu zie ik dat er genoeg Gear VR acties zijn, Gear VR meteen meegeleverd. Nu de vraag, heeft iemand een actie gezien met de Gear S2? Ik meen me te herinneren dat er een is geweest met release van de S7. Helaas levert Google en diverse telecom sites op dit moment niets op. Maar misschien weet iemand een verborgen actie met wat ik zoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stefjepayuta schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 07:25:
[...]
/Offtopic: Dat leesvoer waren allemaal geruchten. Nu weten we beter ;) Vanaf 2 september leverbaar (frontpage en meerdere bronnen).

/Ontopic: Ik ben nu aan het zoeken naar een mooie aanbieding voor de meid. Nu zie ik dat er genoeg Gear VR acties zijn, Gear VR meteen meegeleverd. Nu de vraag, heeft iemand een actie gezien met de Gear S2? Ik meen me te herinneren dat er een is geweest met release van de S7. Helaas levert Google en diverse telecom sites op dit moment niets op. Maar misschien weet iemand een verborgen actie met wat ik zoek ;)
*knip*. Hier hebben we de V&A voor.

[ Voor 132% gewijzigd door rens-br op 03-08-2016 10:26 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste