Belsimpel heeft de silver variant al op hun website geplaatst, wel staat erbij dat deze pas in de toekomst leverbaar wordt
Hij komt eraan op korte termijn. Hij is al te bestellen via verschillende kanalen en er hangen al zilvere hoesjes in de schappenSonicVolcano schreef op donderdag 14 april 2016 @ 06:36:
Komt de zilver/titanium variant ook naar Nederland? Of heeft het geen zin daarop te wachten?
Upbeat schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:43:
[...]
Hij komt eraan op korte termijn. Hij is al te bestellen via verschillende kanalen en er hangen al zilvere hoesjes in de schappen
Interessant! Dan ga ik het toch even in de gaten houden. Bedankt!kooiker84 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:35:
[...]
Belsimpel heeft de silver variant al op hun website geplaatst, wel staat erbij dat deze pas in de toekomst leverbaar wordt
Zilver/titanium ziet er wel erg mooi uit. Nu nog een mooie cashback aanbieding van Samsung en ik ga bestellen. Bij de s6 was dat in juli.
De S7 silver is te pre ordenen! Vanaf begin mei verkrijgbaar. Heb ik even geluk dat ik 10 mei kan verlengen
http://www.pdashop.nl/pro...370.1682616506.1459883252
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Haha... net wanneer ik toch niet even geduldig was en tweedehands een gesealde heb gekocht. Ik wist het!Tammesp schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:21:
De S7 silver is te pre ordenen! Vanaf begin mei verkrijgbaar. Heb ik even geluk dat ik 10 mei kan verlengen![]()

Moo, I say.
Hm, voor de niet-zilveren s7's geldt bij Coolblue een speciale korting als je een T-Mobile abo neemt.
De klantenservice bevestgt net dat die korting inderdaad (nog) niet voor de zilveren geldt.
Ik wacht nog even, het verschil is bijna 100 euro....
Ah, inmiddels is het door Coolblue aangepast! Ook de zilveren variant heeft dezelfde prijs als de overige kleuren bij het speciale T-Mobile aanbod.
De klantenservice bevestgt net dat die korting inderdaad (nog) niet voor de zilveren geldt.
Ik wacht nog even, het verschil is bijna 100 euro....
Ah, inmiddels is het door Coolblue aangepast! Ook de zilveren variant heeft dezelfde prijs als de overige kleuren bij het speciale T-Mobile aanbod.
[ Voor 23% gewijzigd door marcelmg2 op 21-04-2016 18:22 ]
Grappig ik heb de zilveren edge besteld en die is juist goedkoper icm tele2 dan de zwarte, gouden en witte uitvoering bij Coolblue
Heeft iemand hier al (goede) ervaring met het importeren van een dual-sim versie?
Eglobalcentral vertrouw ik niet helemaal.
Nee deze site is zeker niet aan te raden, heel veel klachten, gaat via Hong Kong en garantie kun je wel vergeten. Kijk hier maar eens.Maistro_44 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:31:
Heeft iemand hier al (goede) ervaring met het importeren van een dual-sim versie?
http://forum.belgiumdigit...lobal-central-475878.html
Sorry hoor, maar het enige wat ik lees is dat sommigen import afwijzen vanwege garantie. (what else is new) En een schreeuwlelijk (jpvdfotografie) die binnen 4 dagen zijn bestelling annuleert en een claim indient bij PP. Vervolgens jankt die aan een stuk door in het topic over wat voor een oplichters het zijn. De rest dat heeft besteld heeft gewoon netjes geleverd gekregen zonder bijkomende kosten.pappaleone schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 01:27:
[...]
Nee deze site is zeker niet aan te raden, heel veel klachten, gaat via Hong Kong en garantie kun je wel vergeten. Kijk hier maar eens.
Zelf ooit een G2 daar besteld en ook binnen gekomen zonder btw etc. Op de bon stond wel een bedrag van 22e. Dit lijken ze vaker te doen en lijkt ze ook altijd te lukken vreemd genoeg. Dus helemaal netjes zijn ze niet, maar leveren doen ze wel.
.
[ Voor 99% gewijzigd door ik222 op 25-04-2016 10:55 . Reden: verkeerde topic ]
Gewoon doen dan, waarom vraag je het dan hier als je het zelf weet??BPP schreef op maandag 25 april 2016 @ 05:27:
[...]
Sorry hoor, maar het enige wat ik lees is dat sommigen import afwijzen vanwege garantie. (what else is new) En een schreeuwlelijk (jpvdfotografie) die binnen 4 dagen zijn bestelling annuleert en een claim indient bij PP. Vervolgens jankt die aan een stuk door in het topic over wat voor een oplichters het zijn. De rest dat heeft besteld heeft gewoon netjes geleverd gekregen zonder bijkomende kosten.
Zelf ooit een G2 daar besteld en ook binnen gekomen zonder btw etc. Op de bon stond wel een bedrag van 22e. Dit lijken ze vaker te doen en lijkt ze ook altijd te lukken vreemd genoeg. Dus helemaal netjes zijn ze niet, maar leveren doen ze wel.
Er zijn genoeg sites te vinden succes.
Ik vraag helemaal nikspappaleone schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:03:
[...]
Gewoon doen dan, waarom vraag je hetdan hier als je het zelf weet??
Er zijn genoegsites te vinden succes.
Zijn er nog meer mensen die al 4 weken wachten op een verzendbevestiging van Samsung?
Je bedoeld voor de VR?Burr schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:58:
Zijn er nog meer mensen die al 4 weken wachten op een verzendbevestiging van Samsung?
Oh ja inderdaad. Heb nog niks daarvan vernomen.
Dan is het misschien raadzaam even contact op te nemen met Samsung succesBurr schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:28:
[...]
Oh ja inderdaad. Heb nog niks daarvan vernomen.
Iemand nog een goede tip voor de S7 Edge met Vodafone of KPN?
Dataverbruik - minimaal 5 gb
Bellen - onbeperkt
Pas was er bij Vodafone Friends&Familiy een actie dat het icm een red 2 jaar 47 euro was, maar dat is nu voorbij helaas
Dataverbruik - minimaal 5 gb
Bellen - onbeperkt
Pas was er bij Vodafone Friends&Familiy een actie dat het icm een red 2 jaar 47 euro was, maar dat is nu voorbij helaas
Ik heb sinds zaterdag een S7 Dual-sim (G935FD), gekocht via Ebay. Hij werd geleverd uit de UK, en dat voor 620 euro. Prachtig apparaat, en alles lijkt te werkenpappaleone schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 01:27:
[...]
Nee deze site is zeker niet aan te raden, heel veel klachten, gaat via Hong Kong en garantie kun je wel vergeten. Kijk hier maar eens.
Ik was wel even bang om een kloon te krijgen voor die prijs maar alles lijkt in orde en het voordeel is ook dat je hem na ongeveer 3 dagen in huis hebt.
Ik heb even de link bijgevoegd
http://www.ebay.nl/itm/23...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
[ Voor 9% gewijzigd door Baddie09 op 26-04-2016 18:35 ]
Moest er iemand een andere site vinden (liefst Belgisch) maar niet eBay of globalcentral om de S7 Edge DUAL SIM aan te kopen mag deze altijd gepost worden hier.
PSN: extreme8eight
Verwijderd
Iemand een idee of er in mei een actie komt zoals laatst bij Telfort: gratis S7 met 1 gb data + 400 belminuten voor € 29 per maand.
Kijk anders hier, is wel geen België, maar dichtbij genoegextreme8eight schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:23:
Moest er iemand een andere site vinden (liefst Belgisch) maar niet eBay of globalcentral om de S7 Edge DUAL SIM aan te kopen mag deze altijd gepost worden hier.
http://www.dual-sim.nl/du...abrikanten=Samsung&Intern geheugen=32 GB
Zit met het zelfde probleemVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:51:
Iemand een idee of er in mei een actie komt zoals laatst bij Telfort: gratis S7 met 1 gb data + 400 belminuten voor € 29 per maand.
Al sinds een paar dagen ben ik naar zo een aanbieding aan het zoeken en vind maar niks
S7 Edge Zilver besteld via T-mobile en heb mijn abonnement wat aangepast. Ben tevreden
Nu maar wachten!
Verwijderd
Zal voorlopig niet meer gebeuren denk ik gezien de grote vraag naar het toestel en de vele mensen die zonder na te denken 50 / 60 euro per maand neerleggen bij Tmobile/Vodafone/KPN .tweakerjunior schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:21:
[...]
Zit met het zelfde probleem
Al sinds een paar dagen ben ik naar zo een aanbieding aan het zoeken en vind maar niks
Ik heb nu een gesealde gekocht via marktplaats voor €500. Ik heb er een Ben sim only met 400 min. & 1 gb data bij afgesloten a €8 per maand.
Over 2 jaar verdeeld komt dat neer op €29 per maand
25 maart "binnen 2 weken hoor je of alles klopt" en 12 april bevestiging dat die mijn kant op komt binnen 8 weken...Burr schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:58:
Op basis van het topic in het begin had ik sneller een verzending verwacht, maar ach, het is gratis
Bambu Lab P1S Combo
Slim ideeVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:09:
[...]
Zal voorlopig niet meer gebeuren denk ik gezien de grote vraag naar het toestel en de vele mensen die zonder na te denken 50 / 60 euro per maand neerleggen bij Tmobile/Vodafone/KPN .
Ik heb nu een gesealde gekocht via marktplaats voor €500. Ik heb er een Ben sim only met 400 min. & 1 gb data bij afgesloten a €8 per maand.
Over 2 jaar verdeeld komt dat neer op €29 per maand
Bedankt voor je reactie !
Ik wacht ook nog wel ff. Ik ga geen 50-60€ p/m aftikken voor een mobieltje.
Daarbij draait mijn OPO ook nog prima.
Daarbij draait mijn OPO ook nog prima.
[ Voor 21% gewijzigd door coob op 29-04-2016 07:49 ]
Heb vandaag mijn gear vr binnen
resolutie schiet wel tekort maar wel leuk.
Ja vindt ik ook leuke gadget maar de resolutie is wat minder. Maar ik denk dat we over een jaartje veel vooruitgang zullen boeken.Burr schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 18:01:
Heb vandaag mijn gear vr binnenresolutie schiet wel tekort maar wel leuk.
Ik zie door alle providers het bos eigenlijk niet meer.
Wat ik zoek is een S7 Edge met minimaal 1,5GB aan internet. Waar is die momenteel het goedkoopst?
Wat ik zoek is een S7 Edge met minimaal 1,5GB aan internet. Waar is die momenteel het goedkoopst?
zover ik weet bij Tele2, maar kijk ook met welke provider je goede dekking hebt bij jou in de buurt want dat is zeker zo belangrijk, zo niet belangrijker
Tele2 heb ik links laten liggen vanwege hun (nog) mindere 4g dekking maar ook vanwege hun belachelijke beleid waardoor je telefoon de eerste 2 maanden in het buitenland geen internet kan krijgen...
Kortom, prijs is niet alles inderdaad...
Ik krijg er vandaag een geleverd via tele2 niet mijn eerste keus, maar ik gebruik alleen de telefoon abonnement geef ikaan iemand in de familie. Ik gebruik zelf vodafone dat is gewoon prima in orde.ik222 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:39:
Tele2 heb ik links laten liggen vanwege hun (nog) mindere 4g dekking maar ook vanwege hun belachelijke beleid waardoor je telefoon de eerste 2 maanden in het buitenland geen internet kan krijgen...
Toch niet de zilveren versie al, die morgen gereleased wordt? Zit zelf te wachten op bericht van Coolblue wanneer ik hem tegemoet kan zien. Volgens de website willen ze uitleveren op de releasedag zelf wat dus morgen zou moeten zijn.pappaleone schreef op zondag 01 mei 2016 @ 01:17:
[...]
Ik krijg er vandaag een geleverd via tele2 niet mijn eerste keus, maar ik gebruik alleen de telefoon abonnement geef ikaan iemand in de familie. Ik gebruik zelf vodafone dat is gewoon prima in orde.
Nice dat je voor de zilveren bent gegaan! Wil je misschien laten weten als Coolbleu ze echt uitlevert morgen? Ik zoek nog een winkel waar ik de zilveren ga kopen namelijk.rows schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:12:
[...]
Toch niet de zilveren versie al, die morgen gereleased wordt? Zit zelf te wachten op bericht van Coolblue wanneer ik hem tegemoet kan zien. Volgens de website willen ze uitleveren op de releasedag zelf wat dus morgen zou moeten zijn.
Ik zal posten wanneer ik hem ga krijgen, heb nu nog niks gehoord, dus ik denk dat ik cb straks even een belletje ga geven.
Edit; Net gebeld met CB en ze gaven aan dat ze de zilveren S7 telefoons morgen binnen verwachten, maar dat het drop shipments vanuit buitenland betrof dus het is niet zeker dat ze morgen binnen komen.
Ik hou jullie hier wel op de hoogte zodra ik meer weet
Edit; Net gebeld met CB en ze gaven aan dat ze de zilveren S7 telefoons morgen binnen verwachten, maar dat het drop shipments vanuit buitenland betrof dus het is niet zeker dat ze morgen binnen komen.
[ Voor 52% gewijzigd door rows op 01-05-2016 15:00 ]
Nee in mijn geval de witte versierows schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:12:
[...]
Toch niet de zilveren versie al, die morgen gereleased wordt? Zit zelf te wachten op bericht van Coolblue wanneer ik hem tegemoet kan zien. Volgens de website willen ze uitleveren op de releasedag zelf wat dus morgen zou moeten zijn.
Ik ken iemand die de titanium versie heeft, hij is mooi maar zo besmettelijk (erger dan de gouden versie) Ofwel de hele dag poetsen.
[ Voor 15% gewijzigd door pappaleone op 01-05-2016 16:33 ]
Ik heb een zilveren / titanium besteld via Vodafone ( afd. Loyalty) ben benieuwd of deze dan ook vd week zak komenrows schreef op zondag 01 mei 2016 @ 14:15:
Ik zal posten wanneer ik hem ga krijgen, heb nu nog niks gehoord, dus ik denk dat ik cb straks even een belletje ga geven.
Edit; Net gebeld met CB en ze gaven aan dat ze de zilveren S7 telefoons morgen binnen verwachten, maar dat het drop shipments vanuit buitenland betrof dus het is niet zeker dat ze morgen binnen komen.![]()
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Op de site van Coolbleu staat nu "Verwacht op 06-05-2016"rows schreef op zondag 01 mei 2016 @ 14:15:
Edit; Net gebeld met CB en ze gaven aan dat ze de zilveren S7 telefoons morgen binnen verwachten, maar dat het drop shipments vanuit buitenland betrof dus het is niet zeker dat ze morgen binnen komen.![]()
Ik ben bang dat de levering van de zilver / titanium nog wel even gaat duren 
The phone House weet niet wanneer hij komt,net zoals VF zelf die geven aan dat het nog wel 6wkn kan duren
The phone House weet niet wanneer hij komt,net zoals VF zelf die geven aan dat het nog wel 6wkn kan duren
Gisteren contact gehad met Coolblue, die aangaf dat de zending vertraagd is van 01-05 naar 05-05 en dus bezorging op 06-05 verwacht wordt. We houden hoop, ergens had ik al verwacht dat 02-05 problemen op zou gaan leveren.
Waar baseren ze die eventuele vertraging op van max 6 wkn?Pimmetje651 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:05:
Ik ben bang dat de levering van de zilver / titanium nog wel even gaat duren
Geen flauw ideeWaar baseren ze die eventuele vertraging op van max 6 wkn?
Bij Centralpoint op vooraad, wel 260 stuks!
Link: https://www.centralpoint....tm_campaign=tweakersclick
Die titanium versie is wel sexy hoor
Ik heb belsimpel.nl maar eens een mailtje gestuurd wanneer deze te orderen is via hun.
Klopt, maar dat geldt niet voor de EdgeTammesp schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:43:
Bij Centralpoint op vooraad, wel 260 stuks!
Via T-Mobile is het 10 mei. Ik heb me daar ook op ingesteld. Eerder is altijd welkom, maar ik verwacht het niet.
Vanmorgen stond de S7 edge titanium ineens op voorraad bij VF (zowel de normalte als F&F) , maar nu staat er weer 5 werkdagen levertijd
Ik moet zeggen dat de levertijd van de S7 edge zilver op een 1 a 4 dgn verschil behoorlijk overeenkomt tussen alle aanbieders wat mij doet vermoeden dat de levertijd nu toch wel redelijk klopt.
S7 Edge Zilver besteld bij Coolblue icm Tele2 4gb €42 pm toestel 0,-
Bij Mobiel.nl was het totale bedrag nog iets lager 24x40,- toestel + 30,-. Maar scheelt maar 18 euro over 2 jaar, dus maar gekozen voor niet bijbetalen toestel en de shop zelf. Morgen wordt ik gebeld over de levering, ben benieuwd!
Bij Mobiel.nl was het totale bedrag nog iets lager 24x40,- toestel + 30,-. Maar scheelt maar 18 euro over 2 jaar, dus maar gekozen voor niet bijbetalen toestel en de shop zelf. Morgen wordt ik gebeld over de levering, ben benieuwd!
Ben heel benieuwd mooie kleur ik heb net een nieuwe goudkleurige edge binnen, vervanging van een overeden exemplaar. Maar mijn handjes jeuken toch ook wel bij het zien van de titanium silver versie.SmokeCorruptio schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:48:
S7 Edge Zilver besteld bij Coolblue icm Tele2 4gb €42 pm toestel 0,-
Volgens Mobiel.nl is de kans groot dat de zilveren edge morgen binnen komen bij hun. Hopelijk word de mijne gelijk verstuurd dan.
Ik heb net een Tele2 abo met een S7 Edge Silver besteld bij mobiel.nlToekan schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:38:
Volgens Mobiel.nl is de kans groot dat de zilveren edge morgen binnen komen bij hun. Hopelijk word de mijne gelijk verstuurd dan.
Met express levering dus morgen in huis. Volgens de website dan.
Dan ben ik heel benieuwd want Tele2 bied voor nu alleen wit,zwart, en goud aan.wishmaster1986 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:44:
[...]
Ik heb net een Tele2 abo met een S7 Edge Silver besteld bij mobiel.nl
Met express levering dus morgen in huis. Volgens de website dan.
Volgens mobiel.nl zijn er bij Tele2 S7 Edge Silver op voorraad. Heb ook net de Tele2 en koeriers bevestiging gehad.
Ik krijg hem morgen! Meevaller
(T-Mobile)
Okay perfect af en toe is het ook niet meer te volgenwishmaster1986 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:59:
Volgens mobiel.nl zijn er bij Tele2 S7 Edge Silver op voorraad. Heb ook net de Tele2 en koeriers bevestiging gehad.

hmmm, ik heb nog niets van Coolblue gehoord waar ze nu ook op voorraad liggen. Iemand anders al bevestiging gehad vanuit Coolblue voor de levering van de zilveren S7 (edge)??
Ze staan inmiddels op voorraad, dus ik neem aan dat je een deze dagen de mobiel moet ontvangenrows schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:57:
hmmm, ik heb nog niets van Coolblue gehoord waar ze nu ook op voorraad liggen. Iemand anders al bevestiging gehad vanuit Coolblue voor de levering van de zilveren S7 (edge)??
Morgen krijg ik de zilveren Edge binnen via mobiel.nl en een abbo van 40 euro per maand van Tele2.
Fijn toestel, wel ff wennen want hij is wel stukje groter dan me vorige Nexus 5. En blijven poetsen want hij houd van vingerafdrukken...

Wow mooie kleur ziet er gelikt uitwishmaster1986 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:36:
Fijn toestel, wel ff wennen want hij is wel stukje groter dan me vorige Nexus 5. En blijven poetsen want hij houd van vingerafdrukken...
[afbeelding]
Ik krijg maandag de Zilveren Edge van Coolblue icm een Tele2 abo.
[ Voor 17% gewijzigd door rows op 07-05-2016 13:42 ]
Vandaag gekregen en na een paar uur een dode pixel ontdekt linksonder in de Edge rand. Zo balen! Het is een perfecte halve cirkel. Na wat googlen erachter gekomen dat het vaker voorkomt. Ik ga morgen direct naar de T-Mobile winkel, want ik zie hem nu de hele tijd
Gewoon met een app gechecked? Moet ik nog ff doen dan als het een veel voorkomend probleem is.SonicVolcano schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 19:13:
Vandaag gekregen en na een paar uur een dode pixel ontdekt linksonder in de Edge rand. Zo balen! Het is een perfecte halve cirkel. Na wat googlen erachter gekomen dat het vaker voorkomt. Ik ga morgen direct naar de T-Mobile winkel, want ik zie hem nu de hele tijd
Nee, je ziet het heel duidelijk zitten. Google maar eens op stuck of dead pixel icm de S7 Edge. Ga straks naar de winkel. Laat het wel wetenwishmaster1986 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 20:29:
[...]
Gewoon met een app gechecked? Moet ik nog ff doen dan als het een veel voorkomend probleem is.
Potverdikke jammer net een nieuw toestel en dan dit, hoop dat je meteen een nieuwe meegeven.SonicVolcano schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:37:
[...]
Nee, je ziet het heel duidelijk zitten. Google maar eens op stuck of dead pixel icm de S7 Edge. Ga straks naar de winkel. Laat het wel weten
Is er al enige kennis/speculatie wanneer de eerste prijsverlagingen komen voor de S7?
September ?Pathology schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:31:
Is er al enige kennis/speculatie wanneer de eerste prijsverlagingen komen voor de S7?
Ga er voorlopig maar van uit dat dit niet echt het geval zal zijn. Misschien als de Note6 op de proppen komt???Pathology schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:31:
Het toestel wordt zo goed verkocht op dit moment, dus waarom zouden ze???
Gisterenochtend de S7 Edge zilver binnen gekregen die ik donderdag besteld had. Zondag werd ik gebeld door Coolblue wanneer ik de smartphone in ontvangst wilde nemen...volgende ochtend geleverd. Abbo Tele2 gaat 8 juni in...
Verder prachtig toestel. In gebruik een verademing tov mijn Samsung A5 2015 die ik tijdelijk via mijn werkgever prive gebruikte vanwege verlies van mijn S6 Edge. Past overigens ook nog prima in mn broekzak.
Nu nog even op zoek naar goede accessoires.
Verder prachtig toestel. In gebruik een verademing tov mijn Samsung A5 2015 die ik tijdelijk via mijn werkgever prive gebruikte vanwege verlies van mijn S6 Edge. Past overigens ook nog prima in mn broekzak.
Nu nog even op zoek naar goede accessoires.
ik had een s5 stuk gegaan die vond ik een beetje traag hopen dat de s7 beter is voor de gewone versie gekozen
met abbo van vodafone met red super
kan niet wachten wordt morgen als het goed is geleverd
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Welkom in de clubrobinjoo1 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:28:
ik had een s5 stuk gegaan die vond ik een beetje traag hopen dat de s7 beter is voor de gewone versie gekozen
nu nog wachten op de verzendmail
van dynalogic maar ik hoorde dat die vaak pas op de dag van levering krijg?
vodafone order pagina zegt verstuurd
MyVodafone vragen en verzoeken en dan mijn bestelling
zegt
In verzending
van dynalogic maar ik hoorde dat die vaak pas op de dag van levering krijg?
vodafone order pagina zegt verstuurd
MyVodafone vragen en verzoeken en dan mijn bestelling
zegt
In verzending
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Morgen krijg ik de zilveren S7. Vandaag kwam het mij niet uit waardoor ik een dag langer moest wachten. Was gelukkig in voorraad en een stuk goedkoper (€87 en een cadeaubon van €30 erbij) dan bij de provider zelf.
[ Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 10-05-2016 17:35 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ja erg balen! Ik krijg zaterdag een nieuw toestelpappaleone schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:21:
[...]
Potverdikke jammer net een nieuw toestel en dan dit, hoop dat je meteen een nieuwe meegeven.
Goed om te horenSonicVolcano schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:01:
[...]
Ja erg balen! Ik krijg zaterdag een nieuw toestel
Dat is zeker waar. Het zal dus ook wel even duren eer die mooie zilveren S7 dezelfde prijs als de andere kleurtjes heeftpappaleone schreef op maandag 09 mei 2016 @ 23:39:
[...]
Ga er voorlopig maar van uit dat dit niet echt het geval zal zijn. Misschien als de Note6 op de proppen komt???
Het toestel wordt zo goed verkocht op dit moment, dus waarom zouden ze???
Zo mijn zilveren S7 is vandaag binnen gekomen! Top service van Vodafone.
Hier wat foto's:

Hier wat foto's:

[ Voor 16% gewijzigd door Tammesp op 12-05-2016 21:30 ]
Mooi toestel, ps Smallingerland had ik nog nooit van gehoord.Tammesp schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:29:
Hier wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]

Dankje! Haha dat ding zet mijn gemeente erneer i.p.v de woonplaatspappaleone schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:38:
[...]
Mooi toestel, ps Smallingerland had ik nog nooit van gehoord.
Okay nou zie ik het pas Mr Tamme welkom en heel veel plezier met de nieuwe aanwinst.Tammesp schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:43:
[...]
Dankje! Haha dat ding zet mijn gemeente erneer i.p.v de woonplaats
Komt helemaal goed Pappa!pappaleone schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:55:
[...]
Okay nou zie ik het pas Mr Tamme welkom en heel veel plezier met de nieuwe aanwinst.
De S7 is zelfs bierdicht
In het echt is de zilveren S7 veel mooier nog. Ik heb de zilveren versie ook nmlTammesp schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:29:
Hier wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, daar heb je gelijk in!pinokkia schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 20:19:
[...]
In het echt is de zilveren S7 veel mooier nog. Ik heb de zilveren versie ook nml
Ben vandaag paar keer aangesproken met de vraag: "Wow wat een mooie mobiel! Wat voor één is het?" Altijd leuk zo'n praatje.
Bevalt die van jou goed?
Potverdikkie ik heb hem vandaag ook gezien, hij is echt schitterend. Alleen ook een kleur die besmettelijk is voor vingerafdrukken.Tammesp schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:00:
[...]
Ja, daar heb je gelijk in!![]()
Ben vandaag paar keer aangesproken met de vraag: "Wow wat een mooie mobiel! Wat voor één is het?" Altijd leuk zo'n praatje.
Bevalt die van jou goed?
Haha, tis een Beauty!pappaleone schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:19:
[...]
Potverdikkie ik heb hem vandaag ook gezien, hij is echt schitterend. Alleen ook een kleur die besmettelijk is voor vingerafdrukken.
Poetsdoekje gaat hier nu altijd mee
Deze mobiel is 28 april geproduceerd, en totaal geen mankementen te vinden. Scherm is ook helemaal perfect!!
[ Voor 14% gewijzigd door Tammesp op 13-05-2016 22:27 ]
De zilveren S7 bevalt me uitstekend. Heb veel reacties gehad van kennissen of ik van mijn geloof ben afgestapt. Bovendien vonden ze de zilveren titanium Samsung galaxy S7 een super mooie gsm.Tammesp schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:00:
[...]
Ja, daar heb je gelijk in!![]()
Bevalt die van jou goed?
Ik heb eens gekeken die van mij staat op14/04/2016 ook perfect scherm.Tammesp schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:25:
[...]
Haha, tis een Beauty!
Poetsdoekje gaat hier nu altijd mee
Deze mobiel is 28 april geproduceerd, en totaal geen mankementen te vinden. Scherm is ook helemaal perfect!!
Ik ben al een tijdje aan het azen op een S7 edge icm abonnement. Vorig jaar kocht ik de s6 edge in juni, toen was de 1e prijsverlaging al in gang gezet.. Ik betaalde toen €37,50 bij T-mobile, 120 min (Europa) met 1 gb data. Dit is voor mij voldoende aangezien ik op werk en thuis Wifi heb en ik nog een werktelefoon heb.
Dit jaar laat de 1e prijsverlaging icm abonnement nog even op zich wachten helaas. Ik houd het iig scherp in de gaten en als ik wat zie, post ik het direct!
Iemand trouwens ervaring met Tele 2 een 4G? Is die dekking ok (buiten randstad, ik woon in mid/noord Limboland).
Thanks!
Dit jaar laat de 1e prijsverlaging icm abonnement nog even op zich wachten helaas. Ik houd het iig scherp in de gaten en als ik wat zie, post ik het direct!
Iemand trouwens ervaring met Tele 2 een 4G? Is die dekking ok (buiten randstad, ik woon in mid/noord Limboland).
Thanks!
Gisteren mijn defecte toestel omgeruild. Heb nu een perfecte S7 Edge in het zilver
Ik kom een zakelijke aanbieding tegen, vraag mij af of dit wel wat is?
Op dit moment lijkt het een van de betere aanbiedingen te zijn (wel zakelijk maar dan nog interessant om te melden):
Op dit moment lijkt het een van de betere aanbiedingen te zijn (wel zakelijk maar dan nog interessant om te melden):
- Samsung Galaxy S7 Wit of Goud
- € 28.75 euro per maand (incl btw), 24 maanden
- € 0,- voor toestel
- € 0,- aansluitkosten
- Onbeperkt bellen + sms + 1GB
- Totale kosten 2 jaar: € 690,-
[ Voor 16% gewijzigd door EN-IS op 18-05-2016 11:06 ]
welke provider?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Tele2, volgens mij is het exclusief btw, is mij nog niet helemaal duidelijk omdat er op meerdere plekken inclusief en exclusief door elkaar worden gebruikt. - prijs aangepast, is inclusief btw.Scipionyx schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:31:
welke provider?
[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 17-05-2016 16:40 ]
Tele2 is na mijn weten sowieso de goedkoopste met de s7 + abonnement.EN-IS schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:39:
[...]
Tele2, volgens mij is het exclusief btw, is mij snog niet helemaal duidelijk omdat er op meerdere plekken inclusief en exclusief door elkaar worden gebruikt. - prijs aangepast, is inclusief btw.
Thanks, het abonnement is voor mij van minder belang, ik kijk vooral naar de totale kosten in 2 jaar.pappaleone schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:59:
Tele2 is na mijn weten sowieso de goedkoopste met de s7 + abonnement.
De totale kosten van 690 lijkt op dit moment het meest voordelige te zijn idd.