Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels staat de Gold versie wel weer op leverbaar bij Belsimpel. Ben benieuwd wanneer ze de reeds geplaatste bestellingen gaan versturen...

Edit: Never mind. Ze hebben het weer aangepast naar 5-7 werkdagen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loggedinasroot
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
De S7 Edge Silver Titanium word in April verwacht in de Benelux. Al kon hij dit niet garanderen.
bron: Samsung Chat medewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Koenstrijder schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:13:
De S7 Edge Silver Titanium word in April verwacht in de Benelux. Al kon hij dit niet garanderen.
bron: Samsung Chat medewerker
Ik had persoonlijk de zilveren versie ook heel mooi gevonden maar dat hadden ze toch meteen met de release kunnen aankondigen en dus dat de consument meteen keuze had uit 4 kleuren.
Beetje mosterd na de maaltijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loggedinasroot
xandoortje schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:35:
[...]

Ik had persoonlijk de zilveren versie ook heel mooi gevonden maar dat hadden ze toch meteen met de release kunnen aankondigen en dus dat de consument meteen keuze had uit 4 kleuren.
Beetje mosterd na de maaltijd
Helemaal mee eens! Ik kan pas sinds vandaag verlengen dus ik wacht nog een klein maandje. Alhoewel de zilveren versie erg vervelend te gebruiken is in de zon als ik het zo lees online.

Hopelijk komt er nog een mooie KPN S7 Edge actie. Al betwijfel ik het dat zeer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooiker84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-12-2023
S7 Edge Gold weer uitverkocht bij Belsimpel .. Maar eindelijk licht aan het einde van de tunnel haha, voor mij gereserveerd tot de abonnementsaanvraag is voldaan :-)! Nu wachten tot hij verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Mijn status bij Telfort is veranderd naar bestelling word gereed gemaakt.
Eerst was het dat de telefoon niet op voorraad was.

Er zit progressie in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Edge is onderweg en wordt vanmiddag geleverd. Eindelijk!
Al ben ik nog erg voorzichtig. Ga pas juichen als hij aan staat en alles naar behoren werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Hmz
Bedankt voor uw bestelling bij Telfort. Wij zijn blij dat u weer voor ons hebt gekozen.

Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, zullen wij u verder informeren.

Dat bericht kreeg ik meteen toen ik mn aanvraag deed 2 weken geleden.
Is wel wat anders dan je bestelling gereed maken.
Wat ook leuk is is dat mn abonnement gisteren is omgezet naar 2018.

Waarom heb ik zo'n idee dat de bestelling niet goed gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
En weer wat goedkoper:
https://www.belsimpel.nl/...onnement#aanb_28584_20540

Totale kosten in 2 jaar tijd: 905 euro. Met hetzelfde abonnement bij Mediamarkt ben je toch weer 13 euro duurder uit, ondanks de huidige actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog iets gehoord van de Vodafone F&F SD kaart? Overmorgen is de deadline...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander_1903
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-10-2021
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:59:
Iemand nog iets gehoord van de Vodafone F&F SD kaart? Overmorgen is de deadline...
Dacht er toevallig gisteren nog aan inderdaad, heb ongeveer een week geleden even gechat met vodafone daarover. Werd me toen verteld dat het 'allemaal goed kwam'. Zullen zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
Japperrrr schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:21:
En weer wat goedkoper:
https://www.belsimpel.nl/...onnement#aanb_28584_20540

Totale kosten in 2 jaar tijd: 905 euro. Met hetzelfde abonnement bij Mediamarkt ben je toch weer 13 euro duurder uit, ondanks de huidige actie.
Bedankt voor de info, scheelt toch net weer wat bij de mm. (Had nog niet besteld omdat ik nog twijfel)
Mobiel.nl krijgt vrijdag weer nieuwe prijzen geloof ik. Of het daar beter of slechter mee wordt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Telfort heeft u alle kleuren op voorraad volgens de website.
En inderdaad waar ik bang voor was gaat mijn bestelling niet goed.
Vanmiddag ze gebeld en volgens het systeem heb ik ineens een aanvraag gedaan via een 3e partij wat dus niet zo is.
Het probleem is naar een andere afdeling gezet dus in welk jaartal ik wat terug hoor weet ik ging.

Nee echt blij ben ik niet,eerder heel pissig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooiker84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-12-2023
Mijn S7 Edge Gold is vandaag geleverd door Belsimpel, wat een heerlijk toestel! Ik ben meer dan tevreden en zeker een goede upgrade t.o.v. mijn S5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu weer heb...
Toestel keurig geleverd door belsimpel, maak ik de doos open, blijkt dat het zegel van het doosje van de galaxy is verbroken en de telefoon aan staat met Poolse instelling.
Bij nadere inspectie blijkt de tape om de grote doos ook te zeggen 'relabeled in D512 '

Ik heb belsimpel op de hoogte gesteld, en mag het toestel terugsturen als er problemen zijn. (Zij hadden overigens ook nog nooit van een vergelijkbaar verhaal gehoord) Zal ik dat maar doen of kan het geen kwaad denken jullie? Er lijkt niks mis te zijn met de telefoon. Maarja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
Je betaalt niet voor een refurbished of wat dan ook, ik zou hem terugsturen. Normaal doe ik niet al te moeilijk maar zo'n telefoon kost al genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X2X2X
  • Laatst online: 19-09 21:59
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 04:54:
Wat ik nu weer heb...
Toestel keurig geleverd door belsimpel, maak ik de doos open, blijkt dat het zegel van het doosje van de galaxy is verbroken en de telefoon aan staat met Poolse instelling.
Bij nadere inspectie blijkt de tape om de grote doos ook te zeggen 'relabeled in D512 '

Ik heb belsimpel op de hoogte gesteld, en mag het toestel terugsturen als er problemen zijn. (Zij hadden overigens ook nog nooit van een vergelijkbaar verhaal gehoord) Zal ik dat maar doen of kan het geen kwaad denken jullie? Er lijkt niks mis te zijn met de telefoon. Maarja.
Terugsturen! Dit is natuurlijk onacceptabel. Je betaalt voor een nieuwe telefoon en niet voor een of ander refurbished Pools toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
warcow schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:38:
Je betaalt niet voor een refurbished of wat dan ook, ik zou hem terugsturen. Normaal doe ik niet al te moeilijk maar zo'n telefoon kost al genoeg.
Ja en Samsung zegt zelf kijk of de zegel onbeschadigd is anders niet accepteren. Zijn wel lekker makkelijk bij belsimpel ja de naam zegt het al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Begrijpen wie kan.
Mis ik iets, zie ik iets over het hoofd ?

Eglobal Spanje:
Samsung Galaxy S7 G930FD Dual Sim 4G 32GB (Libre) - Plata 617,99 euro

Eglobal EU:
Samsung Galaxy S7 G930FD 32GB Dual Sim 4G LTE SIM FREE/ UNLOCKED - Silver 624,99 euro

Eglobal België:
Samsung Galaxy S7 G930FD 32Go 4G LTE Dual Sim Désimlocké - Argent 566,99 euro

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/o42h2jugb/image.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eYaTed schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:28:
Begrijpen wie kan.

Eglobal Spanje:

Eglobal EU:
Samsung Galaxy S7 G930FD 32GB Dual Sim 4G LTE SIM FREE/ UNLOCKED - Silver 624,99 euro

Eglobal België:

[afbeelding]
Als je ons eerst even verteld waar het over gaat????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:23
Waarschijnlijk omdat de S7 (non-Edge) er in het zilver op staat. En anders de prijzen die veel lager zijn dan hier in NL? Of omdat 1 site 3 prijzen hanteert voor hetzelfde model?

[ Voor 19% gewijzigd door AppieNL op 31-03-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
pappaleone schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:30:
[...]

Als je ons eerst even verteld waar het over gaat????
Het is toch duidelijk dat het over de Galaxy S7 gaat in dual sim uitvoering. Ik ben hiernaar op zoek. Dezelfde site hanteert verschillende prijzen in de verschillende landen. Ik kan hem dus beter via de Belgische site bestellen als je naar de prijzen kijkt.
Maar misschien zie ik iets over het hoofd... en vroeg me af van waar dat verschil?
En dit geld niet enkel voor de dual sim uitvoering, ook voor de edge en gewone uitvoering in single sim...

Edit:
Vergelijk zelf. S7 alle versies: ES EU BE

[ Voor 29% gewijzigd door eYaTed op 31-03-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:28

Puf

Bij Vodafone adverteert men momenteel (31 maart) met een levertijd van vijf dagen. De daadwerkelijke levertijd bedraagt minimaal twaalf dagen vanaf vandaag.

Op 24 maart heb ik de Galaxy S7 Edge Black besteld bij een telefonische verlenging. Verwachte leverdatum tussen 2 en 5 april.
De volgende dag kreeg ik een SMS dat het toestel dermate populair was dat de verwachte leverdatum was opgeschoven: tussen 11 en 13 april.

Wat schetst mijn verbazing: Eergisteren (29 maart) zie ik in de webshop een verwachte levertijd van 5 dagen wordt aangegeven. Gistermiddag heb ik hierover telefonisch contact gehad met de klantenservice: "Excuses voor het ongemak, we zullen het doorgeven." Vanmorgen ook via webcare het nogmaals aangegeven. Opnieuw de toezegging dat het intern zou worden doorgegeven.

Tot op dit moment staat er in de webshop nog steeds een levertijd van 5 dagen... Is het gebruikelijk dat er onrealistisch korte levertijden worden weergegeven? Dit zal ongetwijfeld meer klanten opleveren.

Voor mij persoonlijk bedraagt de daadwerkelijke levertijd 18-20 dagen (er van uitgaande dat het toestel tussen 11 en 13 april wordt geleverd). Ik kan me voorstellen dat veel potentiële klanten dat te lang vinden en bij andere providers gaan shoppen. Zou dit dan een bewuste strategie zijn?

[ Voor 0% gewijzigd door Puf op 31-03-2016 15:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eYaTed schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:35:
[...]

Het is toch duidelijk dat het over de Galaxy S7 gaat in dual sim uitvoering. Ik ben hiernaar op zoek. Dezelfde site hanteert verschillende prijzen in de verschillende landen. Ik kan hem dus beter via de Belgische site bestellen als je naar de prijzen kijkt.
Maar misschien zie ik iets over het hoofd... en vroeg me af van waar dat verschil?
En dit geld niet enkel voor de dual sim uitvoering, ook voor de edge en gewone uitvoering in single sim...

Edit:
Vergelijk zelf. S7 alle versies: ES EU BE
Nee dat is niet duidelijk wel als het vermeld in je bericht. Misschien een belletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
He he eindelijk is mn telefoon afgestuurd 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xandoortje schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:41:
He he eindelijk is mn telefoon afgestuurd 😃
Weer iemand blij om met dit mooie speelgoed aan de gang te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Laatst online: 19-09 21:59
Puf schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:02:
Dit zal ongetwijfeld meer klanten opleveren.
Precies daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:39:
[...]

Ja en Samsung zegt zelf kijk of de zegel onbeschadigd is anders niet accepteren. Zijn wel lekker makkelijk bij belsimpel ja de naam zegt het al. :)
Ik heb het toestel gisteren inderdaad teruggestuurd. Zojuist kreeg ik een mailtje dat er een nieuwe bestelling geplaatst is door Belsimpel bij Samsung. Afwachten dus maar weer!

Thanks guys!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motorfret
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 19:47
22 Maart m'n abbo verlengd bij Vodafone.(erg leuk voorstel gekregen btw)
werd al gezegd dat de S7 (black) in backorder stond en dat het begin April zou worden

25 Maart sms van vodafone: verwachte levering tussen 2 en 5 April.

Vandaag (1 april) track & trace: hij is onderweg!

24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorfret schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:59:
22 Maart m'n abbo verlengd bij Vodafone.(erg leuk voorstel gekregen btw)
werd al gezegd dat de S7 (black) in backorder stond en dat het begin April zou worden

25 Maart sms van vodafone: verwachte levering tussen 2 en 5 April.

Vandaag (1 april) track & trace: hij is onderweg!
Wat voor voorstel heb je gehad. Ik heb nu zelf wat problemen bij Vodafone dus misschien kan ik er nog een beter abonnement uit krijgen. Momenteel betaal ik 53 euro voor Red Super S7Edge.

En alvast gefeliciteerd met je nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Mijn s7 werd eergisteren al bezorgd (poging tot..) en vandaag weer. Steeds niemand thuis. :'(

Nu wachten tot volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Eindelijk heb ik hem binnen en wat een geweldig ding.
ik hoop voor de mensen die nog zitten te wachten hij snel afgestuurd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:02
Iemand bij Vodafone al de pre-order SD card gekregen? Deze zou na bezorgd worden, maar nog niks ontvangen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:24
6 weken geleden besteld bij Vodafone en we zijn nog geen stap verder. De problemen rondom het abonnement zijn nog niet opgelost.

Zo geruststellend dat ze daar alles verkeerd doen en de klant er de dupe van is.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henidde schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 09:31:
6 weken geleden besteld bij Vodafone en we zijn nog geen stap verder. De problemen rondom het abonnement zijn nog niet opgelost.

Zo geruststellend dat ze daar alles verkeerd doen en de klant er de dupe van is.
Daar snap ik geen reet van ik kijk net op de site van Vodafone, daar staat gewoon op voorraad. Ik heb 9 maart verlengd bij vodafone en 2 dagen later netjes op de mat. Ik zou de boel gewoon stop zetten en via een ander bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eYaTed schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:28:
Begrijpen wie kan.

Eglobal Spanje:

Eglobal EU:

Eglobal België:

[afbeelding]
Heb jij nog iets besteld via een van deze sites? Ik ben eens wat forums afgegaan mijn visie van het verhaal beslist niet doen. Alles wordt verstuurd vanuit Hong Kong, dan heb ik al gegeten en gedronken :F

[ Voor 6% gewijzigd door pappaleone op 02-04-2016 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
pappaleone schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 12:08:
[...]

Heb jij nog iets besteld via een van deze sites? Ik ben eens wat forums afgegaan mijn visie van het verhaal beslist niet doen. Alles wordt verstuurd vanuit Hong Kong, dan heb ik al gegeten en gedronken :F
Ja heb ook gemengde verhalen gelezen zowel hier op tweakers als andere fora.
Dat het vanuit Hong Kong komt is bij de meeste van die shops zo, de dual sim versie is in Europa niet te verkrijgen, enkel via import.
Op zich hoeft dat geen probleem te zijn met de verzekering bij online aankopen (visa/mastercard/.. of paypal).
Maar ik twijfel nog, de prijs, voor die prijs heb ik ook een ander toestel met +- evengoede specs.
Ik kijk nog wat rond, ook op aliexpress, heb toch nog even tijd, de andere telefoon zal pas beschikbaar zijn rond eind april.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 22:10
Bartoow schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 22:07:
Iemand bij Vodafone al de pre-order SD card gekregen? Deze zou na bezorgd worden, maar nog niks ontvangen..
Aye, ik meen me te herinneren dat ik een mail had gekregen dat het voor 1 april opgestuurd zou worden.
Te lui om het even op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
Deadsy schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 19:02:
[...]

Aye, ik meen me te herinneren dat ik een mail had gekregen dat het voor 1 april opgestuurd zou worden.
Te lui om het even op te zoeken.
Hij is vanmorgen binnengekomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 22:10
Bartoow schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:32:
[...]

Dan hoop ik op maandag/dinsdag. Ging er al een beetje vanuit dat VF het krap zou gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:01:
[...]

Dan hoop ik op maandag/dinsdag. Ging er al een beetje vanuit dat VF het krap zou gaan doen.
Ik denk dat ze gewoon wachten totdat alles gelijk in een batch verstuurd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 11:24

Arjan A

Cenosillicafoob

Zijn er nog meer mensen die op hun GearVR wachten? De aanvraag is al een tijdje goedgekeurd, maar sindsdien is het stil bij Samsung...

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arjan A schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 23:50:
Zijn er nog meer mensen die op hun GearVR wachten? De aanvraag is al een tijdje goedgekeurd, maar sindsdien is het stil bij Samsung...
Kan oplopen tot 8 weken volgens Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
Arjan A schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 23:50:
Ja hier hetzelfde idd. Had ook al sneller op wat duidelijkheid gehoopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:09
Afgelopen avond bij belsimpel de s7 besteld voor 35 euro per maand. Bij tele2 dus 4GB internet en onbeperkt sms en bellen. Dit lijkt me toch een goede deal en ik vermoed niet dat die nog veel gaat dalen in de komende periode. Natuurlijk als de iPhone 7 uitkomt zal die weer een aantal euro's dalen maar dat is logisch.

Ik ben erg benieuwd want ik heb de afgelopen 5 jaar windows phone gehad, ben altijd erg positief geweest maar de afgelopen periode nam de ergernis toch wel toe dat bepaalde apps maar niet beschikbaar gesteld werden. Ik had kunnen kiezen voor de 950 maar vond het tijd om weer eens wat anders te proberen.

Bij belsimpel besteld en word morgen geleverd als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
walletje-w schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:45:
Afgelopen avond bij belsimpel de s7 besteld voor 35 euro per maand. Bij tele2 dus 4GB internet en onbeperkt sms en bellen. Dit lijkt me toch een goede deal en ik vermoed niet dat die nog veel gaat dalen in de komende periode. Natuurlijk als de iPhone 7 uitkomt zal die weer een aantal euro's dalen maar dat is logisch.

Ik ben erg benieuwd want ik heb de afgelopen 5 jaar windows phone gehad, ben altijd erg positief geweest maar de afgelopen periode nam de ergernis toch wel toe dat bepaalde apps maar niet beschikbaar gesteld werden. Ik had kunnen kiezen voor de 950 maar vond het tijd om weer eens wat anders te proberen.

Klinkt erg goed! Mijn abonnement loopt over 6 maanden af, en bij KPN mag je dan verlengen. Echter vragen ze voor een soortgelijk abonnement (5GB , onbeperkt bel/sms) €59,- per maand.. da's toch wel een flinke afknapper! Na een looptijd van 24 maanden ben ik dan ruim €550 meer kwijt! :/

Toch maar even rond blijven lopen met mijn oude telefoon en hopen dat de prijzen binnenkort zakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mklkhanou schreef op zondag 03 april 2016 @ 21:36:
[...]

Klinkt erg goed! Mijn abonnement loopt over 6 maanden af, en bij KPN mag je dan verlengen. Echter vragen ze voor een soortgelijk abonnement (5GB , onbeperkt bel/sms) €59,- per maand.. da's toch wel een flinke afknapper! Na een looptijd van 24 maanden ben ik dan ruim €550 meer kwijt! :/

Toch maar even rond blijven lopen met mijn oude telefoon en hopen dat de prijzen binnenkort zakken..
Met die nieuwe abonnementen van Vodafone wordt het er ook niet beter op, wat de prijs betreft. In combinatie met een toestel gaan ze richting de KPN prijzen. Alleen heeft Vodafone niet nog het excuus, dat ze een geweldig netwerk en service hebben. Het lijkt wel alsof Tele2 dan nog als enige optie overblijft. Ook al staan die misschien bekent om een slechte service, voor die veel lagere prijs die je betaald accepteer je dat wel veel eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:37:
[...]

Met die nieuwe abonnementen van Vodafone wordt het er ook niet beter op, wat de prijs betreft. In combinatie met een toestel gaan ze richting de KPN prijzen. Alleen heeft Vodafone niet nog het excuus, dat ze een geweldig netwerk en service hebben. Het lijkt wel alsof Tele2 dan nog als enige optie overblijft. Ook al staan die misschien bekent om een slechte service, voor die veel lagere prijs die je betaald accepteer je dat wel veel eerder.
De keuze is simpel een mooie dure telefoon met een goed netwerk Kpn/Vodafone voor een duurdere prijs, of een dure telefoon met een netwerk wat nog niet optimaal is?? Voor mij keuze 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorfret
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 19:47
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 17:54:
[...]

Wat voor voorstel heb je gehad. Ik heb nu zelf wat problemen bij Vodafone dus misschien kan ik er nog een beter abonnement uit krijgen. Momenteel betaal ik 53 euro voor Red Super S7Edge.

En alvast gefeliciteerd met je nieuwe telefoon.
€35,- p/mnd voor een Red C abbo.
(en omdat ik meteen overstapte op vodafone thuis, geen toestelkosten van €127,-)

24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:43

sphere

Debian abuser

Jammer dat die BE prijs alweer weg is.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:46:
[...]

De keuze is simpel een mooie dure telefoon met een goed netwerk Kpn/Vodafone voor een duurdere prijs, of een dure telefoon met een netwerk wat nog niet optimaal is?? Voor mij keuze 1
Ik woon zelf in de randstad en kom eigenlijk ook alleen maar daar, dus voor het netwerk zou ik het niet perse hoeven te doen als het goed is. Voor de service dan weer wel, maar ik maak momenteel een slechte service van Vodafone mee, dus ik vraag me echt af waar die hogere prijs in zit. Ik ben geloof ik sowieso te laat om heel mijn verlenging nog te annuleren, dus verdere discussie is ook niet nodig. Ik vond het alleen nogal raar. Het liefst zat ik nog bij KPN, wat ik vroeger al zat, maar dat is momenteel echt te duur voor mij (arme student :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Bartoow schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:32:
[...]

Nog niets ontvangen. Wat voor kaart is het? Goedkoop spul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
Noreia schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:31:
[...]

Nog niets ontvangen. Wat voor kaart is het? Goedkoop spul?
betreft deze kaart:
pricewatch: Samsung EVO+ microSDHC 32GB

Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar volgens mij voldoet die prima om wat foto's in op te slaan. Wat denk jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
pappaleone schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:46:
[...]

KPN: 24 maanden x 59 p/m = €1416 - €664 (toestelprijs) = 752 / 24 maanden =

€31,30 per maand, puur voor telecom diensten (5gb + onbeperkt bel/sms)

Tele2: 24 maanden x 35 p/m = €840 - €664 (toestelprijs) = 176 / 24 maanden =

€7,30 per maand, puur voor telecom diensten (4gb + onbeperkt bel/sms)

Sorry hoor maar dan lever ik graag een stukje service in. Bovendien woon ik in een grote stad dus qua dekking zal het ook niet veel minder zijn, toch? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:57
Hier nog altijd geen sd kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 18:05
Op het moment zit ik nog vrij (onvoordelig) bij KPN, echter wil ik wel mijn contract verlengen vanwege de Spotify deal.

Ik mag over 5 weken verlengen (via belsimpel.nl) en overweeg dus wel een los toestel te kopen:

Verlengen Sim Only

Kosten: €17.50
Add. kosten: €7.50 (Spotify)
Eenmalige kosten: €664 (Galaxy S7 pricewatch)
Contractduur: 30 mnd
Minuten: 300
Data: 2250mb (+ 1500mb Spotify) 4G

30 x ( 17.50 + 7.50 ) + 664 = €1414

Verlengen met Toestel

Kosten: €49
Add. kosten: €7.50 (Spotify)
Eenmalige kosten: €48
Contractduur: 30 mnd
Minuten: 200
Data: 5000mb (+ 1500mb Spotify) 4G

30 x ( 49 + 7.50 ) + 48 = €1743

Over deze 30 maanden bespaar ik dus in totaal €329. Maandelijks is dit €10.97.

Ik vind dat bedrijf niet de extra 100 minuten (die ik amper gebruik) waard. Over data valt te twisten, de extra 2750mb geeft veel vrijheid. Echter gebruik ik nu m'n data enkel voor Spotify omdat de storage van m'n huidige telefoon vol zit. Een probleem wat ik bij de S7 niet gauw zal hebben!

Mochten er fouten zitten in mijn denkwijze of berekeningen hoor ik het graag! Toch laat ik de volgende vraag bij jullie achter:

Wat is jullie verwachting betreft de prijs van de S7 zodra de toestellen van LG en HTC op de markt komen later deze maand?

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Volgens mij ben je goedkoper uit met de Tele 2 deal van 35 euro per maand en eenmalig 40 (of zo) euro in combinatie met een losse spotify abbo. Je zit er dan maar 24 maanden aan vast waarna je per maand een stuk minder kwijt bent ook. (En weer kan switchen natuurlijk..)

Je hebt dan 4 gb en onbeperkt bellen, volgens mij ben je dan zelfs over 30 maanden goedkoper uit dan bij kpn bij het voorbeeld dat je links hebt staan. Als je perse bij kpn wil blijven is wat je noemt zo slecht nog niet maar als je ook open staat voor een andere provider kan je zeker wel geld besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
warcow schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:57:
Volgens mij ben je goedkoper uit met de Tele 2 deal van 35 euro per maand en eenmalig 40 (of zo) euro in combinatie met een losse spotify abbo. Je zit er dan maar 24 maanden aan vast waarna je per maand een stuk minder kwijt bent ook. (En weer kan switchen natuurlijk..)

Je hebt dan 4 gb en onbeperkt bellen, volgens mij ben je dan zelfs over 30 maanden goedkoper uit dan bij kpn bij het voorbeeld dat je links hebt staan. Als je perse bij kpn wil blijven is wat je noemt zo slecht nog niet maar als je ook open staat voor een andere provider kan je zeker wel geld besparen.
Open ja, maar die optie heb ik pas in november... :-(

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
stervis schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 00:18:
[...]

Open ja, maar die optie heb ik pas in november... :-(
Hier hetzelfde. Wat me nu net te binnen schiet: het abonnement had ik 2 jaar geleden afgesloten bij Hi.. en zij boden, in tegenstelling tot KPN, wél zeer interessante bundels met dito prijzen aan. En vervolgens ging Hi verder onder KPN... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 12:57
mklkhanou schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:43:
[...]

Hier hetzelfde. Wat me nu net te binnen schiet: het abonnement had ik 2 jaar geleden afgesloten bij Hi.. en zij boden, in tegenstelling tot KPN, wél zeer interessante bundels met dito prijzen aan. En vervolgens ging Hi verder onder KPN... :'(
Heel herkenbaar (zie hieronder). Het goedkoopste wat ik nu heb kunnen vinden is Tele 2 via belsimpel.nl en een los Spotify abonnement.
keverjeroen schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:19:
Ik zit op dit moment nog bij KPN met mijn oude HTC One M7, met best een leuk abonnement, maar verlengen bij KPN icm een Samsung Galaxy S7 levert me echt helemaal niks op zeg.. Is KPN in de afgelopen jaren zo duur geworden?

Ik had:
- Korting 7,50 p.m. - -7,50
- KPN Messaging XL Spotify 7GB - 19,67
- KPN Messaging Toestellease J - 23,99
- KPN 75 minuten / SMS - 6,19
- KPN Spotify Premium (gratis) - 0,00
TOTAAL: 42,35

Precies het zelfde bestaat niet meer, maar met ongeveer het zelfde, dan kom ik nu op:

- Zorgeloos Standaard 5 GB - 32,50
- Toestel - 26,50
- Onbeperkt bellen/SMS - 0,-
- Spotify premium: 7,50
TOTAAL: 66,50

Verschil is iets minder MB's, maar wat meer bel/SMS (ik wil het liever andersom).

Ik weet dat het, ik had eerst toestellease, maar in het voorbeeld betaal ik ongeveer net zo veel voor het toestel.

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Als je huidige abbo nog loopt zou ik die gewoon eerst afwachten. Een mooie smartphone is nou ook niet echt een eerste levensbehoefte. Tegen die tijd zijn de abbo's ook weer goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
warcow schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:35:
Als je huidige abbo nog loopt zou ik die gewoon eerst afwachten. Een mooie smartphone is nou ook niet echt een eerste levensbehoefte. Tegen die tijd zijn de abbo's ook weer goedkoper.
Grapje? :P Waarom lees je dan mee in dit topic? Het gaat hier toch juist om die nieuwe blinkende smartphone? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
keverjeroen schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:09:
[...]

Grapje? :P Waarom lees je dan mee in dit topic? Het gaat hier toch juist om die nieuwe blinkende smartphone? :*)
Inderaad! Het is weliswaar geen eerste levensbehoefte, maar desalniettemin een belangrijk iets!

Maar ik ben wel benieuwd wat jullie verwachtingen zijn wanneer HTC met z'n toestel op de markt komt... verwachten jullie al een prijsdaling van de S7 over een maand?

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
keverjeroen schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:41:
[...]

Heel herkenbaar (zie hieronder). Het goedkoopste wat ik nu heb kunnen vinden is Tele 2 via belsimpel.nl en een los Spotify abonnement.

[...]
Ja, dat is inderdaad een zeer fijn abonnement. Nu kom ik niet vaak buiten de grote steden (behalve soms met de trein) en is het Tele2 netwerk prima. Maar het Tele2 netwerk is toch aardig wat trager dan het KPN netwerk, zo'n 75 Mb/s... of je dat merkt is een tweede, maar het is wel een fijne gedachte.

-edit-
Over die 30 maanden is het abonnement trouwens niet zoveel voordeliger! (24 x 36 + ( 24 x 10 )) + ( 6 x 22.5 + ( 6 x 7.5 )) = 1284 + 30 = €1314. Je wint er enkel 250mb meer mee en onbeperkt bellen (wat ik nooit doe). Dan heb ik liever het KPN netwerk voor dat geld.

[ Voor 17% gewijzigd door stervis op 05-04-2016 14:50 ]

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
stervis schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:39:
[...]
-edit-
Over die 30 maanden is het abonnement trouwens niet zoveel voordeliger! 30 x 36 + ( 30 x 10 ) = 1380 + 30 = €1410. Je wint er enkel 250mb meer mee en onbeperkt bellen (wat ik nooit doe). Dan heb ik liever het KPN netwerk voor dat geld.
Ikzelf ben dan ook opzoek naar een abo van 24 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Ik zie niet in hoe je op 30 x 36 komt. Na die eerste 24 maanden betaal je zeker geen 36 euro per maand meer. Nu kan ik mij voorstellen dat je die 30 maanden sowieso al niet haalt gezien je nu na 24-6 (?) al over gaat.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
warcow schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:37:
Ik zie niet in hoe je op 30 x 36 komt. Na die eerste 24 maanden betaal je zeker geen 36 euro per maand meer. Nu kan ik mij voorstellen dat je die 30 maanden sowieso al niet haalt gezien je nu na 24-6 (?) al over gaat.. :P
Ja, klein foutje in de berekening! Ik zit hoe dan ook nog vast aan m'n huidige abonnement voor de komende 6 maanden. Bij een verlengingen van 24 maanden, moet ik dus nog die 6 maanden meenemen. Kortom 30 maanden.

Bij een nieuw abonnement heb ik dus ook 30 maanden. 24 maanden in totaal, waarvan 6 maanden kosten aan twee abonnementen.

[ Voor 19% gewijzigd door stervis op 05-04-2016 14:51 ]

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
keverjeroen schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:36:
[...]

Ikzelf ben dan ook opzoek naar een abo van 24 maanden.
Dat is dit ook, alleen heb ik er dus 30 maanden van gemaakt omdat ik nog 6 maanden vast zit aan mijn huidig abonnement.

Ik zou dus €100 euro goedkoper uit zijn als ik op dit moment een abonnement afsluit bij Tele2. Komt er wel op neer dat ik 6 maanden onnodig kosten loop.

[ Voor 20% gewijzigd door stervis op 05-04-2016 15:19 ]

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaroen89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 21:08
mijn abonnement van vodafone bij coolblue verlengt. (afgelopen vrijdag)

Vriendelijke meneer van coolblue kwam met een goede aanbieding

1 jarig verlengen bij vodafone icm de galaxy s7 edge zwart

29 euro per maand voor het abonnement met 3 gb en onbeperkt bel/sms

met bijbetaling van €484,-

+ €15 coolblue cadeaubon

in totaal dus 12x29 = 348 + 484 = 832 - 15 = €817,-

weet niet of de aanbieding voor iedereen geldig is, ik heb overigens vorig jaar ook via coolblue verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 22:21
@jaroen89 Dat waren de oude prijzen. Sinds maandag 4 april zijn er nieuwe abonnementen bij VF. Prijzen zijn een stuk omhoog gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
jaroen89 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:24:
mijn abonnement van vodafone bij coolblue verlengt. (afgelopen vrijdag)

Vriendelijke meneer van coolblue kwam met een goede aanbieding

1 jarig verlengen bij vodafone icm de galaxy s7 edge zwart

29 euro per maand voor het abonnement met 3 gb en onbeperkt bel/sms

met bijbetaling van €484,-

+ €15 coolblue cadeaubon

in totaal dus 12x29 = 348 + 484 = 832 - 15 = €817,-

weet niet of de aanbieding voor iedereen geldig is, ik heb overigens vorig jaar ook via coolblue verlengt.
Ik wist niet dat Coolblue ook verlengen deed voor providers

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stervis schreef op woensdag 06 april 2016 @ 07:02:
[...]

Ik wist niet dat Coolblue ook verlengen deed voor providers
Ja hoor doen ze al lang perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de herkansing. Weer een S7 Edge (gold) binnen via Belsimpel. Dit keer wel verzegeld maar met Italiaanse boekjes.... Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:12:
In de herkansing. Weer een S7 Edge (gold) binnen via Belsimpel. Dit keer wel verzegeld maar met Italiaanse boekjes.... Zucht.
Ja is normaal belsimpel staat bekend om Europese toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:14:
[...]

Ah ok, nou vooruit dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:12:
Grijze import. Belsimpel importeert de toestellen vanuit bepaalde landen, waar de prijzen een stuk lager liggen. . Doorgaans laten ze je mee profiteren door een (iets) lagere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Fixer schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:31:
[...]

Grijze import. Belsimpel importeert de toestellen vanuit bepaalde landen, waar de prijzen een stuk lager liggen. . Doorgaans laten ze je mee profiteren door een (iets) lagere prijs.
Belsimpel is niets goedkoper dan een Mediamarkt hoor.. Hij is al veel goedkoper te vinden in de pricewatch

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stervis schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:36:
[...]

Belsimpel is niets goedkoper dan een Mediamarkt hoor.. Hij is al veel goedkoper te vinden in de pricewatch
Daarom zegt hij ook doorgaans en niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:09
walletje-w schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:45:

Toestel is snel geleverd. Geen problemen tot nu toe kunnen ontdekken. Geen kieren of een andere kleur van het scherm. Geen vastlopers gehad behalve een app die vastliep. Nu ik een Android Device heb merk ik pas hoe veel beter de apps zijn op dit platform dan windows phone. Het verschil is groot met windows phone 8.1. Wellicht dat het in vergelijking met windows 10 beter is geworden maar ik ben blij met deze keuze. Waar ik minder blij mee ben is het startscherm. De live tiles zijn fijner om naar te kijken en om mee te interacteren.

Nu nog even kijken of er fijne alternatieven zijn voor 8tracks en Mixradio. Beide zijn gestopt met het leveren van de diensten in Europa of volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
Hier nog steeds geen sd kaart van de f&f actie ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:41
Noreia schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:00:
Hier nog steeds geen sd kaart van de f&f actie ;(
Nee ik ook niet... :/ maar er is dus blijkbaar wel al geleverd bij een aantal. Ik wacht deze week nog even af en dan ga ik contact opnemen, ben wel benieuwd wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander_1903
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-10-2021
maasmaas schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:22:
[...]

Nee ik ook niet... :/ maar er is dus blijkbaar wel al geleverd bij een aantal. Ik wacht deze week nog even af en dan ga ik contact opnemen, ben wel benieuwd wat er aan de hand is.
Ik heb de kaart 2 april binnen gekregen, iets te laat maar was geen probleem voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Zou vandaag mijn gear vr bezorgd krijgen.
Hele dag thuis geweest, en zeker tussen 17 en 19 uur. Staat er op de pagina van PostNL ineens de tekst "Eerste bezorgpoging niet geslaagd. Tweede poging volgt".
Hij zou al om 16:27 uur zijn geweest maar toen waren hier 5 mensen in huis, en niemand heeft de bel horen gaan of de bus gezien. Lekker betrouwbaar van PostNL :(

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Balen. :(

Wanneer heb je de mail ontvangen dat je aanvraag goedgekeurd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Volgens mij al een week of 2 geleden

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Hoe zat het ook alweer, was die gratis gear vr alleen voor de preorders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 20:20:
Hoe zat het ook alweer, was die gratis gear vr alleen voor de preorders?
Voor zover ik weet wel. Maar Samsung zou Samsung niet zijn als ze binnenkort weer een andere aktie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
Al iemand Vodafone gesproken over de sd kaart? Was het weekend in Duitsland en had gehoopt dat hij nu op de mat lag. Toestel raakt nu aardig vol en ik heb geen zin om een sd te kopen en dat die een dag later alsnog wordt geleverd :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
Ik ben altijd blij met de Pricewatch, maar toestel+abo combinatie geeft alleen maar vreemde resultaten.

Ik zocht abonnementen in combinatie met de Samsung Galaxy S 32GB Zwart.

Voorbeeld in pricewatch:
Tele2 4000MB + onbeperkt min/sms, Looptijd 2 jaar, toestelbijdrage per maand € 13,-
Per maand: € 34,-
Toestel eenmalig: € 124,-
Totaal prijs: € 940,-

Dan klik ik door en zie ik:
Belsimpel.nl
Eenmalig: € 163,45
Totaal prijs: € 979,45

Dan klik ik door naar belsimpel:
Eenmalig: € 120,-
Totaal prijs: € 966,-

Doe ik nou iets helemaal verkeerd? Zie ik iets over het hoofd? Of klopt de pricewatch gewoon niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
Voor iedereen die nog op zijn sd kaart wacht. ik had vandaag contact met de klantenservice van vodafone en de kaarten worden volgende week verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:41
Noreia schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:05:
Voor iedereen die nog op zijn sd kaart wacht. ik had vandaag contact met de klantenservice van vodafone en de kaarten worden volgende week verzonden.
Thanks voor de info! Ik wilde zelf vanmiddag ook al gaan bellen maar dat is dus niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
keverjeroen schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:51:
Ik ben altijd blij met de Pricewatch, maar toestel+abo combinatie geeft alleen maar vreemde resultaten.

Ik zocht abonnementen in combinatie met de Samsung Galaxy S 32GB Zwart.

Voorbeeld in pricewatch:
Tele2 4000MB + onbeperkt min/sms, Looptijd 2 jaar, toestelbijdrage per maand € 13,-
Toestel eenmalig: € 124,-
Totaal prijs: € 940,-

Dan klik ik door en zie ik:
Belsimpel.nl
Eenmalig: € 163,45
Totaal prijs: € 979,45

Dan klik ik door naar belsimpel:
Eenmalig: € 120,-
Totaal prijs: € 966,-

Doe ik nou iets helemaal verkeerd? Zie ik iets over het hoofd? Of klopt de pricewatch gewoon niet? :?
Waar je bij CoolBlue vrijdag nog 60 euro moest bijbetalen voor een S7 was íe vandaag plots gratis (i.c.m. kpn).

Wellicht is de feed nog niet geupdate... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
SD kaart van Vodafone kwam er vandaag. Lol, gisteren nog gezegd dat die pas volgende week gaat komen. Maar goed, ik ben blij. Wel is vodafone een beetje een zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonicVolcano
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Komt de zilver/titanium variant ook naar Nederland? Of heeft het geen zin daarop te wachten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loggedinasroot
SonicVolcano schreef op donderdag 14 april 2016 @ 06:36:
Komt de zilver/titanium variant ook naar Nederland? Of heeft het geen zin daarop te wachten? :)
Medewerker van de Samsung chat zei begin April dat hij waarschijnlijk deze maand naar de Benelux komt. Dit kon hij echter niet met zekerheid zeggen.
Een andere medewerker van de Samsung chat zei dat het niet op de planning staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenstrijder schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:43:
[...]

Medewerker van de Samsung chat zei begin April dat hij waarschijnlijk deze maand naar de Benelux komt. Dit kon hij echter niet met zekerheid zeggen.
Een andere medewerker van de Samsung chat zei dat het niet op de planning staat.
Ik heb gesproken met iemand die bij Samsung werkt, afdeling mobile hij vertelde me dat er nog niets bekend is of dit toestel in titanium naar Nederland komt. Maar ik denk dat een winkel als belsimpel binnen korte tijd wel met dit toestel komt, alleen heb je dan een import model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keverjeroen
Knoop doorgehakt en gisteren de S7 via belsimpel besteld inclusief tele2 abonnement met 4gb data en onbeperkt bellen/SMS. Via belsimpel was het iets goedkoper dan via mobiel.nl of tele2 zelf. Pakketje is net thuis aangekomen, dus ik vermaak me vanavond wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonicVolcano
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
pappaleone schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:05:
[...]

Ik heb gesproken met iemand die bij Samsung werkt, afdeling mobile hij vertelde me dat er nog niets bekend is of dit toestel in titanium naar Nederland komt. Maar ik denk dat een winkel als belsimpel binnen korte tijd wel met dit toestel komt, alleen heb je dan een import model.
Koenstrijder schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:43:
[...]

Bedankt beide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

pappaleone schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:14:
[...]

[quo
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:25:
[...]

Ah ok, nou vooruit dan maar ;)
te]Milou89 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:12:
[/quote]
Ik had hetzelfde maar bij mij was de bovenste zegel heel en de onderste verbroken. Ik denk dat ze de bovenste er gewoon afgepeld hebben. In ieder geval stinkt er iets aan dit zaakje en ik heb ze gebeld. Er is nu een aantekening gemaakt in mijn "dossier".

Ik ga er binnenkort een review/blog over schrijven als ik tijd heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Frozen op 14-04-2016 19:17 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loggedinasroot
pappaleone schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:05:
[...]

Zolang het gesealed is en met dezelfde 4G banden en Exynos chip vind ik het helemaal prima!
Toch wel jammer dat ze bepaalde kleuren niet in bepaalde regio's uitbrengen.
Pagina: 1 ... 14 ... 21 Laatste