Acties:
  • 0 Henk 'm!
henidde schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:31:
[...]

Ze hebben mijn einddatum 5x gewijzigd.
Plus ik moet mijn nummer wel behouden en ze hebben mijn einddatum momenteel op september 2017 gezet (wat dus fout is). Dus ik kan geen nummerbehoud aanvragen.
Zou het een optie kunnen zijn om naar een Vodafone winkel in de buurt te gaan en daar je probleem kenbaar te maken? Misschien dat ze daar meer kunnen doen. Wat ik wel weet is dat de winkels en het internet gebeuren apart van elkaar werkt, dus hun willen jou ook graag die telefoon verkopen, het is een sugestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:53
pappaleone schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:38:
[...]

Zou het een optie kunnen zijn om naar een Vodafone winkel in de buurt te gaan en daar je probleem kenbaar te maken? Misschien dat ze daar meer kunnen doen. Wat ik wel weet is dat de winkels en het internet gebeuren apart van elkaar werkt, dus hun willen jou ook graag die telefoon verkopen, het is een sugestie.
Ben ik al 3x geweest en zij snappen er ook niks van. Wel kreeg ik een schouderklopje en werd er gezegd: ''Succes er mee. Dit kan wel een aantal weken duren''.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henidde schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:51:
[...]

Ben ik al 3x geweest en zij snappen er ook niks van. Wel kreeg ik een schouderklopje en werd er gezegd: ''Succes er mee. Dit kan wel een aantal weken duren''.
Pfff dan wordt het een moeilijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 08:13
Roystenn schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:55:
[...]

Je kunt de bevestiging van je bestelling van mobiel.nl printen naar PDF en deze opsturen. Dit is voldoende voor Samsung.

Ik heb het zelf ook op die manier gedaan en heb mijn Gear VR al binnen _/-\o_
Ik kan deze bevestiging niet vinden? Staat die op de mail of @ orderstatus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:16

KneoK

Not in a million lightyears

MathijsRM schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:06:
[...]

Ondertussen al een mail of sms ontvangen?
Ja, ik heb zojuist de bevestigingsmail ontvangen. Zending is nog niet bekend bij PostNL, maar dat zal wel snel volgen. Ook net de mail van Samsung binnen dat mijn aanvraag voor de Gear VR is goedgekeurd, dus dat gaat soepel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roystenn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-03-2024
Burr schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:05:
[...]

Ik kan deze bevestiging niet vinden? Staat die op de mail of @ orderstatus?
Als het goed is heb je bij het bestellen een mail gekregen met daarin je contract/bevestiging van bestelling o.i.d.
Als je die print naar PDF en opstuurt is het voldoende voor Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 08:13
Roystenn schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:08:
[...]

Als het goed is heb je bij het bestellen een mail gekregen met daarin je contract/bevestiging van bestelling o.i.d.
Als je die print naar PDF en opstuurt is het voldoende voor Samsung.
Hey ik begrijp al wat jij bedoelde. De tweede pagina is een bevestiging inderdaad. Ik stuur nu dat hele pdfje naar Sammy. Dankjewel voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spammen is niet toegestaan.....

[ Voor 96% gewijzigd door Bullet NL op 17-03-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird1337
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-03 22:14
Hoe lang duurt het voordat die bevestigingsmail voor de VR bril van Samsung komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Blackbird1337 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:11:
Hoe lang duurt het voordat die bevestigingsmail voor de VR bril van Samsung komt?
Dat wisselt volgens mij enorm. Ik heb de 8e mijn toestel besteld en de dag erna het formulier ingevuld. 4 Dagen later kreeg ik de bevestiging van mijn aanvraag en vanmiddag kreeg ik de goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
Nou ik heb ook pech. Bij vodafone hebben ze dus een systeemfout gehad waardoor heel veel bestellingen fout zijn gegaan. Ik hoorde dat er hier meer mensen het slachtoffer van zijn. Enige oplossing die er is, is dat je moet wachten totdat je opnieuw een bestelling kan plaatsen met een ander abbonoment....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Bij T-Mobile kan je nu je oude telefoon inleveren waardoor je korting krijgt op eventuele bedrag die je moet bijbetalen. Zo krijg je voor je Samsung Galaxy s5 145 euro voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zojuist is mijn track&trace actief geworden. Ik kan mijn toestel morgen tussen 15:00 en 17:00 verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:16
-WarAx- schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:49:
Ik zie net een leuke aanbieding voorbijkomen bij Coolblue voor de S7 Edge
1 jaar, KPN, 1000MB 4G, onbeperkt sms/min, €65 bijbetalen, €59 per maand
Alleen nieuwe abonnees. Dus €30,- aansluitkosten
Dan betaal je in totaal 59*12+65+30 = 895 voor het toestel plus 1 jaar abonnement.

Geen slechte deal lijkt me :), Ik denk dat ze een prijsfoutje hebben gemaakt want als je deze mbv een verlenging wilt doen, moet je ruim 200 euro meer bijbetalen.

Hier een link naar het exacte abonnement:
http://www.pdashop.nl/pro...acute-n-instap-c-1-j.html
Prijs is alweer aangepast van 65 naar 400 euro. Niet meer interessant dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
pff
Ik heb mijn s7 edge nog steeds niet geleverd gekregen
Ik had een pre-order gedaan 28 februari. bij wehkamp.
Stond dat ik hem de 12e zou ontvangen.
Op 11 maart staat er ineens dat de levertijd veranderd is naar 5-10 dagen.
op zich ook niet erg.
Kijk ik vandaag weer en nu hebben ze het veranderd in 3 weken.
Heb ze al gemaild maar ze draaien steeds om mijn vraag heen.
Beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Wat ik al eerder schreef op maandag 14 maart;

ik heb s7 4gb, onbeperkt bellen & sms'en.
Dit voor 39 p/m+30(aansluitkosten)+7(verzendkosten)= €973 /24 maanden=€40.54pm
daar bij gaan de volgende bedragen af:
€50 cashback
2euro p/m korting ivm ander t2 product (internet)
€30 korting aansluitkosten korting ivm foute naam die door T2 genoteerd was (dus 1 week vertraging)
50+48+30=128
€973-128=€845/24=
ik betaal dus nu €35.20 p/m voor mijn S7 op het T2 netwerk

2 dagen later schreef ik dit

Het kan dus weer nog goedkoper, omdat ik de Samsung VR actie nu mis loop (een week vertraging en dus een nieuwe aansluiting) heb ik geklaagd hier over bij T2 klantenservice, deze gaven aan dat een compensatie formulier moest invullen (nu al 8)7 ), vervolgens "dreigde" ik op te stappen, waarna na ruggespraak een creditering krijg van €100! om er een zelf te kopen.
De volgende dag ook bij Samsung "geklaagd" over het probleem dat er een week vertraging was ontstaan door foute invoer van de gegevens.
De medewerker wist mij te vertellen dat de eerste aanmelding telt, en die eerste bevestigings mail bij de aanvraag moest uploaden als pdf, en dat die aanmelding telt.
Dus nu 845 (zie berekening boven) - 100= 745/24= € 31.04 p/m MET vr bril _/-\o_ O-) :z

en nu weer 2 dagen later,

Is er weer een coulance korting gegeven( uiteraard weer met mail bevestiging)
Gisteren avond kreeg ik mail van T2 dat het hun spijt dat het toestel door leverings-problemen van de s7 serie langer op zich zal duren om uitgeleverd te worden.
Maar weer eens gebeld met afdeling opzeggingen, en om opheldering gevraagd.
Uiteindelijk naar een lang verhaal heb ik op mijn abonnement van €39 een maand gratis compensatie gekregen van € 43 (4 euro meer dan maandprijs 8)7 )

Dus de maandprijs voor mijn 2 jarige abonnement bij T2 met alle kortingen er af is nu €745-43=702
€702÷24= €29.25 _/-\o_

Ik betaal nu bij KPN € 20.50 1,5gb & 300min, KPN bood mij dat toestel aan voor ergens in de €50, en dat voor 14 jaar trouwe dienst bij de KPN gezeten te hebben, geldwolven zijn het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsRM
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-04-2022
Net vodafone gebeld, ook bij mij een fout in me bestelling. Zijn nu aan het kijken of ze het moeten annuleren of dat ze alleen de fout eruit kunnen halen.... Drama. Zit nu te overwegen ergens anders ook een bestelling te doen en dan kijken welke sneller het regelt en dan de andere te annuleren, is dit mogelijk met nummerbehoud? Heb natuurlijk al nummerbehoud bij vodafone aangevraagd en die hebben dit ook al ingediend bij mijn huidige provider.. Geen idee of het problemen oplevert als ik nu weer nummerbehoud aanklik bij een nieuwe bestelling bij andere provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Ik zit nu even te denken wat wijsheid is...

Heb nu een S6 met KPN abbo 10gig en onbeperkt bellen + Spotify voor 64,- per maand.
Ik kan verlengen, maar heb niet direct een nieuwe telefoon nodig persé. (maar een S7 is natuurlijk wel leuk)

Spotify maak ik flink gebruik van, maar om nu 42,50 voor een Sim only bij KPN te gaan betalen vind ik ook weer zo zonde...

Ik vind goed bereik wel belangrijk, dus Tele2 ben ik niet zo happig op...

Iemand nog een leuke aanbieding gevonden met de S7 voor KPN? Vind zelf alleen extreem hoge prijzen in vergelijking met bijv. Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loggedinasroot
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:45
Thoraxx schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:58:
Ik zit nu even te denken wat wijsheid is...

Heb nu een S6 met KPN abbo 10gig en onbeperkt bellen + Spotify voor 64,- per maand.
Ik kan verlengen, maar heb niet direct een nieuwe telefoon nodig persé. (maar een S7 is natuurlijk wel leuk)

Spotify maak ik flink gebruik van, maar om nu 42,50 voor een Sim only bij KPN te gaan betalen vind ik ook weer zo zonde...

Ik vind goed bereik wel belangrijk, dus Tele2 ben ik niet zo happig op...

Iemand nog een leuke aanbieding gevonden met de S7 voor KPN? Vind zelf alleen extreem hoge prijzen in vergelijking met bijv. Vodafone
Ik kan zelf ook verlengen bij KPN maar de prijzen vallen toch wel erg tegen.
Op PDAshop is de S7 Edge icm het 5GB-200min het goedkoopst en dan betaal je €1207(24x34+391)
Bij KPN betaal je voor precies hetzelfde abonnement €1395(24x49+219) en eventueel €-30 voor verlengingskorting.

Dit is erg zuur als je het vergelijkt met de Vodafone/T-mobile en tele2 deals.
Dit is zonder KPN Compleet. Maar zelfs al haal je die €5 eraf per maand, kom je alsnog duurder uit.
Hoe het met de Galaxy S7 zit kan ik niks over zeggen.

EDIT:Iemand trouwens een idee wanneer de Silver Titanium naar Nederland komt?

[ Voor 3% gewijzigd door Loggedinasroot op 18-03-2016 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

KneoK schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 23:04:
Zojuist is mijn track&trace actief geworden. Ik kan mijn toestel morgen tussen 15:00 en 17:00 verwachten.
En hij's binnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Tele2 levert ook weer toestellen uit, zojuist voor a.s. zondag een afspraak gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird1337
rgras schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:38:
Tele2 levert ook weer toestellen uit, zojuist voor a.s. zondag een afspraak gemaakt. :)
Ik heb nog niets gehoord helaas. Wanneer heb jij hem besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsRM
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-04-2022
Zojuist gehoord dat mijn vodafone order geannuleerd is door een systeemfout. Gaat lekker daar, zojuist bestelling gedaan bij mobiel.nl. Daar hebben ze hem gewoon op voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Blackbird1337 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 17:26:
[...]

Ik heb nog niets gehoord helaas. Wanneer heb jij hem besteld als ik vragen mag?
2 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Update, vandaag (16:21) een mail gehad van T2 dat ik een afleverdatum kan kiezen (as zondag gekozen) terwijl ik vroeg vanmiddag met T2 gebeld had en "gezeurd" had over het lange wachten op de S7, en ook een compensatie gehad van €43 drie uur eerder 8)7 8)7 8)7
T2 en communiceren, dat is bij T2 ...., maar goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
ik eerst 7 ( zie post eerder) daarna 14 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird1337
Ik heb hem 8 maart besteld maar nog niets gehad van Tele2 behalve een excuus dat het zo lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:53
To easy schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:58:
Nou ik heb ook pech. Bij vodafone hebben ze dus een systeemfout gehad waardoor heel veel bestellingen fout zijn gegaan. Ik hoorde dat er hier meer mensen het slachtoffer van zijn. Enige oplossing die er is, is dat je moet wachten totdat je opnieuw een bestelling kan plaatsen met een ander abbonoment....:(
Potverdikkeme. Jij ook succes. Vandaag op de kop af is het 3 weken geleden dat het drama voor mij begon. Vandaag kreeg ik nog een mailtje in de trend van: ''we hebben je contract hersteld. Nu de andere fouten nog oplossen voordat we een nieuwe bestelling kunnen plaatsen. We houden je op de hoogte.'' Wederom gevraagd of ik uitsluitsel kan krijgen wanneer de problemen definitief zijn opgelost. Geen reactie.

Vodafone is bij verre het meest logge bedrijf waar ik ooit te maken mee heb gehad. Wat bizar slecht.

Alles in verhouding natuurlijk. We hebben het over een abonnement en een contract. Het zijn geen wereldproblemen. Maar goed, ik vraag me af waar Vodafone in hemelsnaam mee bezig is. Dit is toch hun core-business? Het pretendeert zo'n innovatief bedrijf te zijn, maar fatsoenlijk klanten helpen en een bestelling van a tot z afronden zit er niet in.

Je kunt geen kant op. Je zit continu tussen vier muren op te boksen. De ene klantenservice medewerker snapt er nog minder van dan de ander. Wat een tegenstrijdigheden.

Ik wacht deze bestelling nog even af en zit mijn 1-jarig abonnement keurig uit en dan volgend jaar stap ik definitief over naar de concurrent. Dit is de derde keer in mijn 8-jarig bestaan als klant van Vodafone dat er iets gigantisch mis gaat:

1) In het prehistorische tijdperk van sms'en was er een fout in hun systeem waardoor elk belletje en SMS direct buiten je bundel ging. Je bundel werd dus niet verbruikt. Wat een gigantische rekeningen waren dat. Oeps, foutje. We crediteren het over een x aantal maand 8)7
2) Met het afsluiten van een sim-only ruim 2 jaar terug ging het ook fout. Verkeerde bestellingen en verkeerde factuurbedragen.
3) Momenteel dus de huidige problemen.

Nog 1 jaar Vodafone en die S7 edge scoren en dan volgend jaar naar de concurrent! _/-\o_ Dit kost teveel tijd en energie. Wel erg coulant dat ik 1 euro korting in de maand krijg ter compensatie. |:( Al deze problemen wegen toch niet op tegen de 12 euro die ik op jaarbasis als korting krijg. Alsof die 1 euro mij wat kan schelen. Ik wil gewoon service. :X

Vandaag vallen er wel pakketjes op de deurmat vanuit China. Deze waren ruim 2,5 week geleden besteld. Dit terwijl de Vodafone 3 straten verderop is. :F

[ Voor 35% gewijzigd door henidde op 18-03-2016 19:34 ]

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Blackbird1337 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:16:
Ik heb hem 8 maart besteld maar nog niets gehad van Tele2 behalve een excuus dat het zo lang duurt
Klagen helpt, bij mij meer dan 1 maand korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-08-2024
Toch maar naar Tele2 teruggegaan, maar dan via Coolblue, top service! Ik bestel de S7 Edge zwart net en word binnen 10 minuten gebeld voor leveringafspraak. Krijg hem morgen binnen!! En ik betaal 45 euro per maand met 8GB en onb.bellen/sms. 6 euro voor toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird1337
Net weer Tele2 gebeld maar die zeggen alweer dat de telefoon niet leverbaar is. Hoe kan het nou dat mensen die hem later hebben besteld dan ik (7 maart) de telefoon al in huis hebben of wel een afspraak voor levering hebben kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blackbird1337 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 13:32:
Net weer Tele2 gebeld maar die zeggen alweer dat de telefoon niet leverbaar is. Hoe kan het nou dat mensen die hem later hebben besteld dan ik (7 maart) de telefoon al in huis hebben of wel een afspraak voor levering hebben kunnen maken?
Wat een ellende bij dat Tele2. Ik heb er nog een abb lopen. Gelukkig geen problemen maar nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Net weer een mailtje gekregen van de koerier die hem morgen komt brengen "Morgen komen we je bestelling bij je bezorgen en we kunnen de bezorgtijd al iets aanscherpen" net als de eerste keer van bezorgen, en vervolgens een half uur te laat te komen |:(
We wachten weer af, wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pawarana schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:06:
Net weer een mailtje gekregen van de koerier die hem morgen komt brengen "Morgen komen we je bestelling bij je bezorgen en we kunnen de bezorgtijd al iets aanscherpen" net als de eerste keer van bezorgen, en vervolgens een half uur te laat te komen |:(
We wachten weer af, wordt vervolgd...
Wordt er ook al op zondag bezorgd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor disscussies over het moderatie beleid hebben we een "eigen" topic. Het is inderdaad off-topic om dit in een toestel topic te doen.

[ Voor 80% gewijzigd door Bullet NL op 20-03-2016 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
pappaleone schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:23:
[...]

Wordt er ook al op zondag bezorgd??
Blijkbaar wel door ODP.

Afleverdatum:
20-03-2016
Aflevertijd:
11:33 en 13:15 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgras schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 23:41:
[...]

Blijkbaar wel door ODP.

Afleverdatum:
20-03-2016
Aflevertijd:
11:33 en 13:15 uur
En afgeleverd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Morgen, maar even na de vodafone shop in Enschede. Van dat bellen heen en weer word je namelijk niks wijzer. Als ze maar zorgen na die systeemfout dat ik een gratis VR bril er bij krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:33:
Morgen, maar even na de vodafone shop in Enschede. Van dat bellen heen en weer word je namelijk niks wijzer. Als ze maar zorgen na die systeemfout dat ik een gratis VR bril er bij krijg!
Dat gaat vanuit Samsung niet Vodafone dus ik hoop dat ze een goed woordje voor je kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
pappaleone schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:21:
[...]

Dat gaat vanuit Samsung niet Vodafone dus ik hoop dat ze een goed woordje voor je kunnen doen?
Ja ik deed mee aan de pre order actie, maar door een fout van hun heb ik die actie nu niet meer dus verwacht idd dat hun er wat mee gaan doen bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op zondag 20 maart 2016 @ 23:15:
[...]

Ja ik deed mee aan de pre order actie, maar door een fout van hun heb ik die actie nu niet meer dus verwacht idd dat hun er wat mee gaan doen bij vodafone.
In dat geval moet Vodafone gewoon contact opnemen met Samsung, dit lijkt me niet meer dan normaal succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Door een foute informatie van T-mobile over mijn verlenging had ik mijn preorder geannuleerd maar kwam naar de preorder periode achter dat ze foutieve informatie gegeven hadden. En nu toch mijn abbo verlengt + s7 en met factuur van de VR krijg je dit gecredit terug van T-mobile door hun fout. Super netjes opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firestarz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:08
To easy schreef op zondag 20 maart 2016 @ 23:15:
[...]

Ik heb precies het zelfde gehad: 10 maart besteld via f&f bij vodafone, bevestiging gehad van preorder. Toen pas maandag de order bevestiging gekregen met daarop als datum 14 maart.

Aantal keer heen en weer gebeld, en ze zouden het doorzetten, maar nooit meer wat van gehoort. Uiteindelijk heb ik alles maar geannuleerd want ik had geen zin om steeds te blijven bellen en dan te horen dat ze niets kunnen doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:48
Gezien al de verhalen over issues met verlengen bij Vodafone vraag ik me het volgende af; ik kan ook verlengen nu, en ik wil dat graag telefonisch doen bij Vodafone zodat ik via Loyality services kan vragen om een mogelijke korting (nu >6 jaar klant, en is 2 jaar geleden ook gelukt). Als ik dat doe loop ik echter risico op vertraging, en ik wil graag het toestel hebben voor 5 april omdat ik op vakantie ga.

Alternatief is bestellen bij bv coolblue, maar dan kan ik niet met vodafone zelf in onderhandeling over de prijs. Weet er iemand hier of je, zodra je telefonisch met vodafone een verlenging hebt gedaan, kan vragen om het toestel gewoon af te halen in een vf winkel, in plaats van verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ivos schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:09:
Gezien al de verhalen over issues met verlengen bij Vodafone vraag ik me het volgende af; ik kan ook verlengen nu, en ik wil dat graag telefonisch doen bij Vodafone zodat ik via Loyality services kan vragen om een mogelijke korting (nu >6 jaar klant, en is 2 jaar geleden ook gelukt). Als ik dat doe loop ik echter risico op vertraging, en ik wil graag het toestel hebben voor 5 april omdat ik op vakantie ga.

Alternatief is bestellen bij bv coolblue, maar dan kan ik niet met vodafone zelf in onderhandeling over de prijs. Weet er iemand hier of je, zodra je telefonisch met vodafone een verlenging hebt gedaan, kan vragen om het toestel gewoon af te halen in een vf winkel, in plaats van verzenden?
Wat vindt je nu belangrijker een telefoon die mee kan op vakantie, of die korting van paar euro's als je ze al krijgt? Zo'n vetpot zal dat niet worden. Ps bestelling via telefoon of internet kun je nooit ophalen in een Vodafone winkel.

[ Voor 4% gewijzigd door pappaleone op 21-03-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Nou in de winkel konden ze niks betekenen, omdat er idd weer word gezegd dat winkel en online los van elkaar staan. Nu toch weer opnieuw via de telefoon een bestelling geplaatst met de belofte dat ze mijn pre order actie nakomen. Nu hopen dat ik mijn telefoon deze week nog ontvang, want mijn huidige trekt echt niet veel langer meer. Over de VR bril zijn ze er nog niet uit hoe ze dat gaan oplossen wel heb ik te horen gekregen dat ik in principe wel op tijd was met het pre orderen waar ik de bril gratis bij mijn s7 krijg. Nu maar weer afwachten en hopen dat nu alles wel goed gaat en ik snel mag genieten van de s7 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:48
pappaleone schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:03:
[...]

Wat vindt je nu belangrijker een telefoon die mee kan op vakantie, of die korting van paar euro's als je ze al krijgt? Zo'n vetpot zal dat niet worden. Ps bestelling via telefoon of internet kun je nooit ophalen in een Vodafone winkel.
Heb je wel een punt ja, dacht er zelf ook al aan. Ik verwacht dat die korting hooguit 3eu/maand wordt. Dat is dan wel 72 eu totaal, maar op het totaalbedrag maakt het ook geen enorm verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ivos schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:04:
[...]

Heb je wel een punt ja, dacht er zelf ook al aan. Ik verwacht dat die korting hooguit 3eu/maand wordt. Dat is dan wel 72 eu totaal, maar op het totaalbedrag maakt het ook geen enorm verschil.
Dat bedoel ik, het zou zonde zijn als je ggeen vakantie foto's zou kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:55
firestarz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:42:
[...]

Ik heb precies het zelfde gehad: 10 maart besteld via f&f bij vodafone, bevestiging gehad van preorder. Toen pas maandag de order bevestiging gekregen met daarop als datum 14 maart.

Aantal keer heen en weer gebeld, en ze zouden het doorzetten, maar nooit meer wat van gehoort. Uiteindelijk heb ik alles maar geannuleerd want ik had geen zin om steeds te blijven bellen en dan te horen dat ze niets kunnen doen :(
Ik heb hetzelfde gehad( 10 maart besteld, vervolgens 12 maart orderbevestiging etc).
Ik heb tóch gewoon de promotiepagina van samsung ingevuld. Vervolgens de bewijsstukken gemaild naar samsung, daarbij uitgelegd dat de bestelling wel degelijk gedaan is. 2 dagen later mail van Samsung terug dat de promotie goedgekeurd was.
Indien Samsung het niet opgelost had, dan had Vodafone 100 EUR mogen crediteren. Er was namelijk geen sprake van op is op o.i.d. Simpelweg voor de 11e bestellen= actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foeps
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-03 08:57
Een wonder , Telefoon is afgelopen Zaterdag 19-03-2016 geleverd door O.P.D :) ( Tele 2 Edge 7 Gold )
Ben nu nog aan het wachten op een cover en screenprotector en dan ga ik hem vanaf 11-04-2016 dagelijks gebruiken.
Nu alvast wat apps e.d. aan het installeren zodat die dadelijk helemaal gebruiksklaar is en geconfigureerd naar wens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Telfort leverd de Gold Edge vanaf de 30ste
Ben benieuwd,heb hem 19-3 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Wat is het voordeel van online bestellen i.p.v. naar de winkel gaan en daar aanschaffen zodat je het gelijk kan meenemen ?

Kan ik beter bij Vodafone winkel gaan of gewoon online een telefoon aanschaffen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander_1903
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-10-2021
jacky00 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:52:
Wat is het voordeel van online bestellen i.p.v. naar de winkel gaan en daar aanschaffen zodat je het gelijk kan meenemen ?

Kan ik beter bij Vodafone winkel gaan of gewoon online een telefoon aanschaffen ?
Online kun je gebruik maken van Vodafone Friends&Family, dit kan niet in de winkel.

Iemand al wat gehoord van het gratis SD-kaartje van Vodafone? Nog niks weer van vernomen na het mailtje dat ze 'niet leverbaar' waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
jacky00 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:52:

Voor de luie mensen, zodat je niet na de winkel hoeft om een uur te wachten ;). Sommige dingen kunnen alleen online of via de telefoon zoals 6 maanden van te voren verlengen of bepaalde acties. Winkels staan los van online bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooiker84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-12-2023
Is er iemand hier die toevallig ook een verlenging is aangegaan met een S7 Edge bij Belsimpel? Zo ja, toevallig al geleverd? Ik krijg bij contact steeds te horen dat het toestel eind volgende week geleverd wordt... (week op week dus) beetje vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander_1903 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:21:
[...]

Online kun je gebruik maken van Vodafone Friends&Family, dit kan niet in de winkel.

Iemand al wat gehoord van het gratis SD-kaartje van Vodafone? Nog niks weer van vernomen na het mailtje dat ze 'niet leverbaar' waren.
Hier ook nog niets vernomen van de gratis sd kaart. Ze gaven aan voor 1 april, dus ik heb er vertrouwen in dat ik hem voor die datum binnen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solutio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2024
Geweldige service van Coolblue/PDASHOP: Nooit meer dus!
Onderstaand heb ik naar ze terug gemaild en op FB gepleurd:

Beste,

Ik heb een klacht over jullie procedures en het falen in communiceren naar de klant toe! Zie ook eerdere berichten welke wij met jullie hebben gehad.
Blijkbaar missen jullie gegevens waardoor jullie de order hebben geannuleerd! Deze zijn NOOIT door jullie opgevraagd! Ik heb de medewerker zojuist telefonisch gevraagd wanneer dit dan gedaan is en het klopt gewoon niet! In de mail waar hij op wijst staat niet dat wij iets moeten terug sturen maar ik quote (gekopieerd uit de mail): "

Om het contract volledig te maken, dient u de volgende gegevens bij de hand te houden:
Opgegeven identiteitsbewijs op naam van de contractant.
Bank- of giropas op naam van de contractant voor de 1-cent-pincontrole.
Simkaartnummer."

De order dient nu dus opnieuw te worden aangemaakt en de vr-bril kan zij vergeten wordt mij nog erbij vermeld.

Samengevat:
9 maart de telefoon besteld, deze zou op 11 maart geleverd worden (verwachte leverdatum).
11 maart zie ik dat veel telefoons niet geleverd kunnen worden door de vele pre-orders.
11 maart mij al beklaagd dat het schandalig is dat hier geen melding van wordt gemaakt naar de klant toe waardoor mijn vriendin voor niks een verlofdag heeft opgepakt.
11 maart krijg ik als reactie dat het wellicht ergens is mis gegaan en daarvoor excuses. Wanneer de telefoon wel geleverd kan worden is niet duidelijk dus we moeten maar wachten.
16 maar mail ik nogmaals om dat status van de bestelling op te vragen. Wederom nog niets bekend dus we moeten maar weer wachten.
18 maart krijgen we een mail om contact op te nemen voor het afleveren van de bestelling.
21 maart, vandaag, krijgen we een mail dat de bestelling geannuleerd is vanwege het ontbreken van gegevens!? Hierover neem ik vervolgens contact op om te vragen waar het nu weer mis is gegaan en krijg ik als reactie de bovenstaande tekst.

Aangezien ik zo snel mogelijk hiervoor een passende oplossing aangeboden wens te krijgen zal ik jullie ook nog op de hoogte brengen van mijn ongenoegen via de mogelijke social media kanalen en gaan informeren bij meerdere recensie sites hoe jullie service, bij coolblue alswel pdashop te werk gaat.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Solutio schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:40:

Beste,

Ik heb een klacht over jullie procedures en het falen in communiceren naar de klant toe! Zie ook eerdere berichten welke wij met jullie hebben gehad.
Blijkbaar missen jullie gegevens waardoor jullie de order hebben geannuleerd! Deze zijn NOOIT door jullie opgevraagd! Ik heb de medewerker zojuist telefonisch gevraagd wanneer dit dan gedaan is en het klopt gewoon niet! In de mail waar hij op wijst staat niet dat wij iets moeten terug sturen maar ik quote (gekopieerd uit de mail): "

Om het contract volledig te maken, dient u de volgende gegevens bij de hand te houden:
Simkaartnummer."

[b]De order dient nu dus opnieuw te worden aangemaakt en de vr-bril kan zij vergeten.
Met vriendelijke groet,
Hier exact hetzelfde. 2 maart besteld opeens genannuleerd. Een week elke dag minimaal een half uur contact met coolblue gehad. Bleek dat ze ook niet alle info aan mij gevraagd hadden (was al voor 8 maart aangevuld)
Vrijdag tot donderdag elke dag geprobeerd opnieuw aan te vragen (elke dag zou ik binnen 24 uur bericht krijgen, nooit terug gebeld.gemaild) nu maar bij mobiel.nl besteld, volgende dag opgehaald en alles prima.
Ik ben ook bezig met het schrijven vaan een eerlijke review, incl eerdere top service. En deze eerst aan te bieden voor commentaar.
Voor namelijk het mislopen vd vr vind ik een enorm gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kooiker84 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 16:36:
Is er iemand hier die toevallig ook een verlenging is aangegaan met een S7 Edge bij Belsimpel? Zo ja, toevallig al geleverd? Ik krijg bij contact steeds te horen dat het toestel eind volgende week geleverd wordt... (week op week dus) beetje vaag allemaal.
Ik had ook bij belsimpel besteld 1 week voor uitlevering. Ik had 09/03 gebeld naar belsimpel, daar vertelde ze me toen al dat het toestel niet op 11/03 geleverd zou worden. De smoes was dat de leverancier nog niet kon leveren. Ik heb meteen de boel afgekapt en Vodafone gebeld en alsnog de telefoon ontvangen keurig op 11/03. Dus als ik jou nu zie is het dus nog steeds niet geregeld. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foeps
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-03 08:57
Kleine update hoe klantenservice omgaat met fouten gemaakt door Tele2 zelf.....

Alles via mail bevestigd door O.P.D , toestel zou eerst 15-03-2016 worden geleverd tussen 12.00 en 15.00 uur ( Ik dus een snipperdag genomen om het pakket persoonlijk in ontvangst te kunnen nemen )
O.P.D. belt af om 14.00 uur met de mededeling > geen voorraad, levering was trouwens vastgelegd, dus dan verwacht je niet dat ze LUCHT komen leveren ....toch.... >:)
Klacht ingediend via hun site, vandaag antwoord gekregen, klacht word niet geaccepteerd omdat volgens hun,ik een ander tijdstip had kunnen afspreken :?
Dit doet dus helemaal niet terzake ( vraag me af of ze daar wel kunnen lezen ..... ) in mijn geval, alles was afgesproken, maar door geen voorraad konden ze niet leveren...
Dus maakt tijdstip in dit geval niets uit, het gaat mij om een verloren snipperdag omdat Tele2 hun afspraken niet nagekomen zijn, en dan zo proberen af te schepen.
Ik telefonisch duidelijk kenbaar gemaakt dat ik deze afhandeling niet goedkeur, maar de medewerker had geen bevoegdheid om hieraan iets te veranderen en begreep mijn frustratie, ik vraag aan hem, geef maar iemand die dan wel bevoegd is om dit op een nette manier op te lossen, dat ging dus niet... 8)7
Ik moest maar wéér een klachtenformulier invullen en daar de reactie maar weer op afwachten... een andere manier van communiceren was er in dit soort gevallen blijkbaar niet :(
Ik zei tegen hem, luister, als ik een fout maak, dan geef ik die ook toe en probeer het netjes op te lossen, als jullie dan ook eens sportief zijn en jullie fout toegeven, dan kunnen we nog ergens komen, op deze manier komt er zeker geen schot in de zaak...
De eerste keer dat ik zo'n afhandeling meemaak pfffff |:(
Toestel heb ik dan wel 19-03-2016 mogen ontvangen, maar gaat mij meer om een compensatie voor de snipperdag die nu voor niets is opgenomen, zou ze wel netjes staan....
To Be Continued....

[ Voor 5% gewijzigd door Foeps op 23-03-2016 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooiker84
pappaleone schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 00:26:
[...]

Ik had ook bij belsimpel besteld 1 week voor uitlevering. Ik had 09/03 gebeld naar belsimpel, daar vertelde ze me toen al dat het toestel niet op 11/03 geleverd zou worden. De smoes was dat de leverancier nog niet kon leveren. Ik heb meteen de boel afgekapt en Vodafone gebeld en alsnog de telefoon ontvangen keurig op 11/03. Dus als ik jou nu zie is het dus nog steeds niet geregeld. :-(
Dat is een slimme zet geweest! Tot op heden nog niks geregeld, zie overigens dat de S7 Edge Black nu op voorraad is... zou er schot in de zaak komen? Ik hoop dat mijn Edge Gold snel geleverd gaat worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Bij telfort lijken de overige kleuren ook op voorraad,althans dat staat op de website.
Alleen de Edge Gold waar blijkbaar ontzettend veel vraag naar is nog niet.
Volgende week schijnen die weer binnen te komen.

Ja ook ik ben ongeduldig,niks is leuker dan nieuwe speeltjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vjsmits
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03-2022

Beste,

Simkaartnummer."

De order dient nu dus opnieuw te worden aangemaakt en de vr-bril kan zij vergeten wordt mij nog erbij vermeld.

Samengevat:
9 maart de telefoon besteld, deze zou op 11 maart geleverd worden (verwachte leverdatum).
11 maart zie ik dat veel telefoons niet geleverd kunnen worden door de vele pre-orders.
11 maart mij al beklaagd dat het schandalig is dat hier geen melding van wordt gemaakt naar de klant toe waardoor mijn vriendin voor niks een verlofdag heeft opgepakt.
11 maart krijg ik als reactie dat het wellicht ergens is mis gegaan en daarvoor excuses. Wanneer de telefoon wel geleverd kan worden is niet duidelijk dus we moeten maar wachten.
16 maar mail ik nogmaals om dat status van de bestelling op te vragen. Wederom nog niets bekend dus we moeten maar weer wachten.
18 maart krijgen we een mail om contact op te nemen voor het afleveren van de bestelling.
21 maart, vandaag, krijgen we een mail dat de bestelling geannuleerd is vanwege het ontbreken van gegevens!? Hierover neem ik vervolgens contact op om te vragen waar het nu weer mis is gegaan en krijg ik als reactie de bovenstaande tekst.

Aangezien ik zo snel mogelijk hiervoor een passende oplossing aangeboden wens te krijgen zal ik jullie ook nog op de hoogte brengen van mijn ongenoegen via de mogelijke social media kanalen en gaan informeren bij meerdere recensie sites hoe jullie service, bij coolblue alswel pdashop te werk gaat.

Met vriendelijke groet,
Apart. Ik heb compleet tegenovergestelde ervaring. Ik heb op 9 maart om 23:50 besteld. Nog even met de chat (24/7) gesproken dat ik de VR er bij wil hebben en anders niet... en zij garandeerden dat die onderdeel was van de promotie gezien ik hem in de promo periode besteld heb. De orderbon meteen die avond nog geupload naar Samsung en zit daar in de molen (zojuist bevestiging dat hij geleverd gaat worden binnenkort). Op 10 maart (7 uur later) mailtje van coolblue met track en trace, en op 11 maart had ik hem in huis rond de lunch.

Wil geen afbreuk doen aan je (zeer zeker) gegronde klacht maar ik wilde toch mijn ervaring met coolblue hier delen. Ze zijn niet de goedkoopste maar het gemak en service is in mijn ervaring uitmuntend (het verbaasd me dan ook niet dat ze jaar op jaar beste webshop winnen).

Ik heb geen enkele affiliatie met of aandelen in coolblue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ter vervanging van mijn gestolen S6 Edge via de verzekering een nieuwe S7 Edge (gold) mogen bestellen bij Belsimpel (eind februari). Naast dat er helaas niks voor me gedaan kon worden mbt de Gear VR, stond de levertijd voor het toestel al ruim 2 weken op 5-7 werkdagen.

Zojuist het verlossende mailtje van Belsimpel ontvangen: Levertijd onbekend. -O-

Nog meer mensen die wachten op Belsimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooiker84
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:01:
Ik heb ter vervanging van mijn gestolen S6 Edge via de verzekering een nieuwe S7 Edge (gold) mogen bestellen bij Belsimpel (eind februari). Naast dat er helaas niks voor me gedaan kon worden mbt de Gear VR, stond de levertijd voor het toestel al ruim 2 weken op 5-7 werkdagen.

Zojuist het verlossende mailtje van Belsimpel ontvangen: Levertijd onbekend. -O-

Nog meer mensen die wachten op Belsimpel?
Zelfde situatie hier, ook de Gold variant van de S7 Edge.
Ik heb overigens nog geen mail van Belsimpel ontvangen, de mail die jij hebt ontvangen van Belsimpel stelt me niet echt gerust haha :/ Enige wat de klantenservice mij kon melden afgelopen week is dat de gold versie waarschijnlijk eind van onze huidige week leverbaar is... We wachten af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kooiker84 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:47:
[...]

Ik heb overigens nog geen mail van Belsimpel ontvangen, de mail die jij hebt ontvangen van Belsimpel stelt me niet echt gerust haha :/ Enige wat de klantenservice mij kon melden afgelopen week is dat de gold versie waarschijnlijk eind van onze huidige week leverbaar is... We wachten af.
Ik wil je niet nog ongeruster maken, maar dat is hetzelfde bericht als ik vorige week kreeg toen ik de klantenservice belde. Misschien heb jij meer mazzel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kooiker84 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:47:
[...]

Hun slogan: Wij gaan tot het einde VOOR JOU 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45
Ik denk dat Belsimpel teveel geld uitgeeft aan tv reclame, en dat bezuinigt op klantenservice. Ik heb het altijd als B-winkel beschouwd, en terecht als ik het zo lees. Wellicht is annuleren een optie? Zo niet, sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solutio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2024

Beste,

Simkaartnummer."

Samengevat:

Met vriendelijke groet,
Update...
N.a.v. mijn beklaag op Facebook is er vandaag contact opgenomen.
De bril wordt alsnog door Coolblue zelf geleverd.
De telefoon echter waarvan gisteren nog gezegd werd op voorraad te zijn (en geleverd zou worden indien ik vandaag de resterende gegevens zou doorgeven) blijkt niet meer leverbaar te zijn. Ze verwachten volgende week woensdag een nieuwe levering maar kunnen dit niet garanderen... we mogen dus nog een week wachten!
Eerlijk toegegeven door Coolblue is dat de mail (waar in staat dat we nog gegevens moesten aanleveren) niet was verstuurd.
Zeer jammer allemaal aangezien er eigenlijk zoveel positief commentaar over Coolblue te lezen is. Ons andere contract wat volgende maand verlengt mag worden zal dus niet via Coolblue lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 23:06
Beetje off topic, maar ik heb zelf genoeg hele slechte ervaringen met coolblue. Op hun website staat overigens ergens een email adres van het hoofd (of een hoofd) klantenservice. Even zoeken, kan de moeite waard zijn. Mijn klachten zijn uiteindelijk allemaal opgelost maar kostte meerdere keren ontzettend veel energie door de beroerde service. Ook goede ervaringen gehad. Heel wisselend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kooiker84
Pierre_nr1 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 18:15:
Ik denk dat Belsimpel teveel geld uitgeeft aan tv reclame, en dat bezuinigt op klantenservice. Ik heb het altijd als B-winkel beschouwd, en terecht als ik het zo lees. Wellicht is annuleren een optie? Zo niet, sterkte!
Ik zal morgen/overmorgen nogmaals contact opnemen en hopen dat er duidelijkheid komt.
Als het vaag blijft en het nog een tijdje gaat duren dan is annuleren wellicht een optie (helaas, gezien ik wel mensen in mijn nabije omgeving heb met goede ervaringen met Belsimpel) Ik houd jullie op de hoogte ;-)

Edit : Zojuist verzendstatus aangepast naar verwacht verzending 29 maart, dat is in iedergeval al getal ipv niet op voorraad haha

[ Voor 9% gewijzigd door kooiker84 op 23-03-2016 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45
kooiker84 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:58:
[...]

Ik zal morgen/overmorgen nogmaals contact opnemen en hopen dat er duidelijkheid komt.
Als het vaag blijft en het nog een tijdje gaat duren dan is annuleren wellicht een optie (helaas, gezien ik wel mensen in mijn nabije omgeving heb met goede ervaringen met Belsimpel) Ik houd jullie op de hoogte ;-)

Edit : Zojuist verzendstatus aangepast naar verwacht verzending 29 maart, dat is in iedergeval al getal ipv niet op voorraad haha
Dat is in ieder geval iets om je aan vast te houden. Nu maar hopen dat ze woord kunnen houden. Ze lezen dit vast wel, dus komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Laatst online: 18-09 17:48

Tammesp

Next is now

Ibood heeft een leuke actie voor de S7:

http://www.ibood.com/nl/n...tter&utm_campaign=date_nl

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey Tamme alles okay daar, dit ziet er gelikt uit hoe ze het kunnen doen voor die prijs??
Ben jij inmiddels al aan de s7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSW
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

DSW

Die actie ziet er wel goed uit volgens mij, alleen zit bij het abonnement niet standaard 4G maar kan je die erbij kopen voor €5 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
In totaal bij 1GB internet dus 800 euro voor 2 jaar, heb je als je de S7 voor 600 euro verkoopt een hele goedkope sim only ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DSW
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

DSW

Reactie moderator Ibood:

"
- Is dit alleen de gewone S7 of ook de Edge?
De actie is enkel op de gewone Samsung Galaxy S7.

- Welke kleuren zijn beschikbaar?
Alle kleuren zijn beschikbaar.

- Is de telefoon simlockvrij?
Ja

- Is de actie enkel op nieuwe abonnementen?
Deze actie loopt op zowel nieuwe abonnementen als verlengingen bij Telfort.

- Zit nummerbehoud inbegrepen?
Ja, bij het afsluiten van het abonnement kun je gratis je nummer behouden.

- Kun je zelf de ingangsdatum van het contract kiezen?

Helaas kan de ingangsdatum van een nieuw contract niet gekozen worden. Een contract zonder nummerbehoud gaat direct in.

In het geval van nummerbehoud gaat het nieuwe contract in wanneer het huidige contract afgelopen is, zodat je niet aan dubbele kosten zit.
Een huidig Telfort abonnement kan 6 maanden voor de einddatum van het contract verlengd worden.

Een overstap van een ander netwerk naar Telfort kan vanaf 2 maanden voor de einddatum aangevraagd worden.
Typhone regelt bij een overstap de gehele overgang naar Telfort, zelf hoef je het oude contract niet op te zeggen.

- Krijg ik mijn telefoon ook pas wanneer mijn huidige contract afloopt?
Nee, je ontvangt de telefoon en nieuwe simkaart binnen enkele werkdagen nadat het nummerbehoud is goedgekeurd door de huidige provider.
De nieuwe simkaart kun je pas gebruiken wanneer het oude contract is afgelopen.

- Zit er 4G op deze bundel?

Je kunt gebruik maken van 3G-internetsnelheid. Voor €5 kan je de snelheid upgraden naar 4G.

- Hoe is de korting verrekend?
De korting zit op de Telfort toestelbundel, niet op de minuten en MB’s.
Voor de iPhone 5s betaal je 2,- per maand aan de telefoon, voor de Galaxy S7 is dit 15,- per maand.

De Galaxy S7 deal van hierboven is opgebouwd in 14,- voor de minuten en MB’s en 15,- voor de telefoon.
Na 2 jaar komt de toestelbundel te vervallen en betaal je enkel de prijs voor de basisbundel.
Deze wordt na 24 maanden verhoogd van 14,- naar 15,- per maand.
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DSW schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:35:
Reactie moderator Ibood:

"
- Is dit alleen de gewone S7 of ook de Edge?
De actie is enkel op de gewone Samsung Galaxy S7.

- Welke kleuren zijn beschikbaar?
Alle kleuren zijn beschikbaar.

- Is de telefoon simlockvrij?
Ja

- Is de actie enkel op nieuwe abonnementen?
Deze actie loopt op zowel nieuwe abonnementen als verlengingen bij Telfort.

- Zit nummerbehoud inbegrepen?
Ja, bij het afsluiten van het abonnement kun je gratis je nummer behouden.

- Kun je zelf de ingangsdatum van het contract kiezen?

Helaas kan de ingangsdatum van een nieuw contract niet gekozen worden. Een contract zonder nummerbehoud gaat direct in.

In het geval van nummerbehoud gaat het nieuwe contract in wanneer het huidige contract afgelopen is, zodat je niet aan dubbele kosten zit.
Een huidig Telfort abonnement kan 6 maanden voor de einddatum van het contract verlengd worden.

Een overstap van een ander netwerk naar Telfort kan vanaf 2 maanden voor de einddatum aangevraagd worden.
Typhone regelt bij een overstap de gehele overgang naar Telfort, zelf hoef je het oude contract niet op te zeggen.

- Krijg ik mijn telefoon ook pas wanneer mijn huidige contract afloopt?
Nee, je ontvangt de telefoon en nieuwe simkaart binnen enkele werkdagen nadat het nummerbehoud is goedgekeurd door de huidige provider.
De nieuwe simkaart kun je pas gebruiken wanneer het oude contract is afgelopen.

- Zit er 4G op deze bundel?

Je kunt gebruik maken van 3G-internetsnelheid. Voor €5 kan je de snelheid upgraden naar 4G.

- Hoe is de korting verrekend?
De korting zit op de Telfort toestelbundel, niet op de minuten en MB’s.
Voor de iPhone 5s betaal je 2,- per maand aan de telefoon, voor de Galaxy S7 is dit 15,- per maand.

De Galaxy S7 deal van hierboven is opgebouwd in 14,- voor de minuten en MB’s en 15,- voor de telefoon.
Na 2 jaar komt de toestelbundel te vervallen en betaal je enkel de prijs voor de basisbundel.
Deze wordt na 24 maanden verhoogd van 14,- naar 15,- per maand.
"
Netjes uitgelegd :) _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

KneoK schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:06:
[...]

Ja, ik heb zojuist de bevestigingsmail ontvangen. Zending is nog niet bekend bij PostNL, maar dat zal wel snel volgen. Ook net de mail van Samsung binnen dat mijn aanvraag voor de Gear VR is goedgekeurd, dus dat gaat soepel.
Yay, de Gear VR is inmiddels ook onderweg, zal morgenmiddag afgeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Op welke versie zat je te wachten?

Ik wacht nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
KneoK schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:21:
[...]

Yay, de Gear VR is inmiddels ook onderweg, zal morgenmiddag afgeleverd worden.
Congrats, wanneer heb je te horen gekregen dat je aanvraag in behandeling is genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Behandeld ergens rond de 12e, bevestiging rond de 16e en vanmiddag een mail dat hij verstuurd is. Toestel zelf de 8e besteld met verlenging bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:10
Iemand al de S7 Dual sim gekocht? Werkt perfect hopelijk qua frequenties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
S7 heeft toch geen Dual sim ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
S7 heeft wel een Dual Sim versie, maar dan alleen in Azie verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Oh oke
Wist ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
Komende week bij de mediamarkt een s7 met tele2 4gb en onbeperkt bellen voor 37 euro/maand als ik het goed lees.

Edit: correctie --> moest tele2 zijn ipv telfort zoals hieronder vermeld

[ Voor 27% gewijzigd door warcow op 27-03-2016 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
warcow schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:03:
Komende week bij de mediamarkt een s7 met telfort 4gb en onbeperkt bellen voor 37 euro/maand als ik het goed lees.
Je bedoelt waarschijnlijk Tele2 want Telfort bied geen 4GB bundels aan en heeft geen abo`s met gratis toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
Bij mobiel.nl:
https://www.mobiel.nl/sam...d=2204&sms=&speed=&voice=

Tele2 4GB onbeperkt min voor €21 p/m en toestelbundel verlagen naar €15 p/m levert je over 2 jaar een gemiddelde op van €38,58 inclusief verzendkosten.

Enjoy!

[ Voor 3% gewijzigd door Japperrrr op 27-03-2016 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Japperrrr schreef op zondag 27 maart 2016 @ 18:53:
Bij mobiel.nl:
https://www.mobiel.nl/sam...t/tele2-2-jaar?bb=&extras\[2][]=455&gsm_bundle_id=4845&internet=455&music=&mutual=&product_version_id=2204&sms=&speed=&voice=

Tele2 4GB onbeperkt min voor €21 p/m en toestelbundel verlagen naar €15 p/m levert je over 2 jaar een gemiddelde op van €38,58 inclusief verzendkosten.

Enjoy!
Zoals ik 2 posts hierboven meld hetzelfde voor 37 euro/maand bij de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
warcow schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:29:
[...]

Zoals ik 2 posts hierboven meld hetzelfde voor 37 euro/maand bij de mediamarkt.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Mediamarkt krantje die hier altijd een paar dagen eerder op de mat ligt. :) als ik het niet vergeet maak ik morgen een foto ervan. Kan zijn dat ik iets verkeerd las of het een printfout is. De iphone 6s met dezelfde abbo is 40 per maand.

De linkjes werken nog niet bij mij in de online folder maar de folder met aanbiedingen staat er al wel op:
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/megadeals.html
Linksonderin pagina 2 zie je de galaxy s7 voor 37 / maand. Ik denk er sterk aan deze maar te halen.

[ Voor 35% gewijzigd door warcow op 28-03-2016 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Galaxy S7 kleine 100 euro goedkoper dan PW. 589 euro. 99.9 % positieve reviews op Ebay.

Mooie deal http://m.ebay.nl/itm/1419..._mwBanner=1&ul_noapp=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Laatst online: 18-09 17:48

Tammesp

Next is now

pappaleone schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:59:
[...]

Hey Tamme alles okay daar, dit ziet er gelikt uit hoe ze het kunnen doen voor die prijs??
Ben jij inmiddels al aan de s7?
He Pappa! Nee helaas nog niet, rond 10 mei mag ik abonnement verlengen dus dan aan de S7. Hopelijk dan wel gelijk een goed scherm ;) Hoe gaat ie daar ??

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tammesp schreef op maandag 28 maart 2016 @ 20:11:
[...]

He Pappa! Nee helaas nog niet, rond 10 mei mag ik abonnement verlengen dus dan aan de S7. Hopelijk dan wel gelijk een goed scherm ;) Hoe gaat ie daar ??
Ja hier lekker heb net even een andere rom de engelse versie erop gezet, ben even aan het rooten en TWRP. Kan in ieder geval die meuk van Samsung eraf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooiker84
Alle S7 varianten weer op voorraad bij Belsimpel zie ik, behalve de Gold variant Edge....... hmppff hoelang gaat het nog duren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Ja ik word er ook een beetje moe van.
Krijg ik vannacht sms van Telfort dus ik denk YES,ja hebben ze mn abonnement verlenging toegepast pfffff
Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste