Kan iemand bevestigen of de t-mobile versie NIET branded is? (software)
[ Voor 63% gewijzigd door Burr op 12-03-2016 18:39 ]
[ Voor 63% gewijzigd door Burr op 12-03-2016 18:39 ]
Heb je ook een F&F abonnement afgesloten? Want dacht dat ik ergens las dat die via een andere afdeling gaan, dus misschien dat het daaraan ligt?To easy schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:53:
[...]
Wow lucky you. Ook eergister besteld, maar verder nog niks in huis of informatie van wanneer die kan komen. Ook bij vodafone.
Waar staat F&F precies voorziTneY schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:09:
[...]
Heb je ook een F&F abonnement afgesloten? Want dacht dat ik ergens las dat die via een andere afdeling gaan, dus misschien dat het daaraan ligt?
Friends & FamilyTo easy schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:11:
[...]
Waar staat F&F precies voor? Ik heb het via de royalty afdeling gedaan namelijk, want ik moest eigenlijk nog 2 maanden wachten.
Aah zo. Ja dat is ook zo, maar mijn huidige telefoon is zo traag en vaag aan het doen dat ik echt niet kan wachten op een dikke upgradeziTneY schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:20:
[...]
Friends & Family
https://directsales.vodaf...ordelen_friendsfamily.pdf
Denk dat het daaraan ligt dan, klote, maar geduld is een schone zaak
Red Essential D 2 jaar
(Gratis toestel, ik betaal €40,- p/m voor 300min/onbeperkt sms/2GB(waarvan 1GB gratis door een actie die nu loopt), ook krijg ik een gratis 32GB kaartje van Vodafone)
[ Voor 17% gewijzigd door Burr op 14-03-2016 08:51 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Het is zekers gaaf! Als je van immerse houd, dan zeer aan te raden. Eigen 3D films erop zetten gaat helaas alleen via mp4 of avi. maar er staan een aantal 360 video's op en dat is echt kicken op oculus home.JSchut schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:57:
Net mail van Sumsung.
Over enkele dagen ontvang je jouw Gear VR op het eerder door jou aangegeven afleveradres. We versturen je cadeau via PostNL.
Vervolgens de trackingscode kijken. Morgen!
Voor wie het wil weten: 28 feb pre-order geplaatst en de orderbevestiging dezelfde dag naar Samsung gestuurd.
Benieuwd of het wat is. Zie tot nu toe nog niet echt de meerwaarde er in
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Een gegeven paard niet in de bek kijkenJSchut schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:57:
Net mail van Sumsung.
Over enkele dagen ontvang je jouw Gear VR op het eerder door jou aangegeven afleveradres. We versturen je cadeau via PostNL.
Vervolgens de trackingscode kijken. Morgen!
Voor wie het wil weten: 28 feb pre-order geplaatst en de orderbevestiging dezelfde dag naar Samsung gestuurd.
Benieuwd of het wat is. Zie tot nu toe nog niet echt de meerwaarde er in
Let er even op dat de deadline van de Gear VR-actie op 24 maart staat!Hyperdunk_15 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:58:
Vandaag sms van Vodafone gehad dat mijn gouden edge tussen 23 en 25 maart bezorgt gaat worden.
Je kunt je al registreren voor de VR zonder dat je de GSM hebt.rgras schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:17:
[...]
Let er even op dat de deadline van de Gear VR-actie op 24 maart staat!
Thanks. Ik werd door mijn eigen reactie getriggered en heb dat ook maar op die manier gedaan.Deadsy schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:15:
[...]
Je kunt je al registreren voor de VR zonder dat je de GSM hebt.
Ik heb me geregistreerd door de bevestigingsmail aan Samsung te sturen en dit was genoeg.
Verwijderd
Verwijderd
Klinkt goed, doe mij ook maar voor die prijs !pawarana schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:01:
ik heb s7 4gb, onbeperkt bellen & smsen.
Dit voor 39 p/m+30(aansluitkosten)+7(verzendkosten)= €937 /24 maanden=€40.54pm
daar bij gaan de volgende bedragen af:
€50 cashback
2euro p/m korting ivm ander t2 product (internet)
€30 korting aansluitkosten korting ivm foute naam die door T2 genoteerd was (dus 1 week vertraging)
50+48+30=128
€937-128=€809/24=
ik betaal dus nu €33.70 p/m voor mijn S7 op het T2 netwerk
50 euro cashback en korting op je abo? Ben namelijk ook lang klant bij Tele2 internet en heb nu abo met S7 edge voor 47 euro met 8gb internet. Hoe heb je die korting gekregen, zou k ook willen.pawarana schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:20:
ja ben klant, had ik een mail van gekregen vanT2
[ Voor 3% gewijzigd door pawarana op 15-03-2016 00:13 ]
29,50 pmaand normale s7 met 99 euro bijbetalenVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:37:
Prijs begint al te zakken.
S7: 4 GB + Onbp bellen voor 33 euro pm (Eenmalig 97 euro) bij tele2 via mobiel.nl
Als iemand een beter aanbod heeft gezien hoor ik het graag
dit appels met peren vergelijken.Burr schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:20:
[...]
29,50 pmaand normale s7 met 99 euro bijbetalen
T mob : 0 mb (onbeperkt langzaam internet) + 120 belmin onbprkt sms en ook nog 2,50 pmaand eraf van tmobile samen.
Abo is voor mijn vader toestel hou ik zelf ^^
Dat is waar. Niet echt vergelijkbaar aangezien een internet bundel je heel snel een paar euro's verder krijgt.
Verwijderd
Goud voor je ! Is je status op mijn Vodafone ook al gewijzigd naar verstuurd?CooleSmurf schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:58:
Gisteren SMS van Vodafone gehad dat mijn gouden S7 Edge tussen 17 en 20 maart bezorgd gaat worden.
[ Voor 7% gewijzigd door gozoman op 15-03-2016 22:49 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:24:
[...]
Goud voor je ! Is je status op mijn Vodafone ook al gewijzigd naar verstuurd?
Gewoon annuleren er zijn zoveel bedrijven waar je terecht kanFoeps schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:59:
10-03-2016 jl een Galaxy S7 Edge besteld via Tele2 met 2 jarig abbo.
Alles bevestigd , daarna afspraak gemaakt met O.P.D, leverdatum 15-03-2016 tussen 12.00 en 15.00 uur.
Word ik om 14.00 uur gebeld door O.P.D (met excuses ) dat de levering niet doorgaat aangezien ze door de voorraad heen zijn !![]()
Daar zit je dan, extra snipperdag genomen en komen ze met zo'n ongeloofwaardig verhaal aanzetten bij een nieuwe klant.
Je gaat toch geen leverdatum vastleggen als je op voorhand al weet dat je überhaupt geen / te weinig voorraad hebt ???
Klantenservice gebeld en het hele verhaal uitgelegd, deze vind het vervelend en ook raar en ging het intern voorleggen.
Ik vragen hoe ze dit gaan compenseren, is een slecht begin zeg ik nog......
Dan moet u een klachtenformulier invullen op onze site is het antwoord ... ik zeg, dat kunt u nu toch regelen, ik zit tenslotte bij de KLANTEN-SERVICE, nee zegt die meneer, een formulier invullen is de werkwijze bij onze firma.....![]()
Wanneer de nieuwe voorraad binnenkwam was niet echt duidelijk, waarschijnlijk binnen 5 werkdagen en ik moest dan maar even wachten op de bestelling....
Ben nu dus benieuwd hoe dit gaat aflopen..... to be continued.....
[ Voor 5% gewijzigd door Foeps op 15-03-2016 17:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Bekend verhaal, op het forum van Tele2 staat het vol met berichten hierover. Ook mensen die de verkeerde kleur van Tele2 geleverd krijgen en vervolgens zelf de retourkosten mogen betalen. De klantenservice van Tele2 is inderdaad ronduit slecht. Zelf wacht ik ook al sinds 2 maart op mijn S7 Edge zwart, vanuit Tele2 sindsdien geen communicatie geweest over een te late levering. In de mail staat vermeld dat je hem de 11e krijgt, maar nee... Als je contact opneemt met de KS is het enige wat ze je kunnen vertellen dat je geduld moet hebben tot de mail van OPD komt. Heb je dus niks aan...Foeps schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:59:
10-03-2016 jl een Galaxy S7 Edge (goudkleurig) besteld via Tele2 met 2 jarig abbo.
Alles bevestigd , daarna afspraak gemaakt met O.P.D, leverdatum 15-03-2016 tussen 12.00 en 15.00 uur.
Word ik om 14.00 uur gebeld door O.P.D (met excuses ) dat de levering niet doorgaat aangezien ze door de voorraad heen zijn !![]()
Daar zit je dan, extra snipperdag genomen en komen ze met zo'n ongeloofwaardig verhaal aanzetten bij een nieuwe klant.
Je gaat toch geen leverdatum vastleggen als je op voorhand al weet dat je überhaupt geen / te weinig voorraad hebt ???
Klantenservice gebeld en het hele verhaal uitgelegd, deze vind het vervelend en ook raar en ging het intern voorleggen.
Ik vragen hoe ze dit gaan compenseren, is een slecht begin zeg ik nog......
Dan moet u een klachtenformulier invullen op onze site is het antwoord ... ik zeg, dat kunt u nu toch regelen, ik zit tenslotte bij de KLANTEN-SERVICE, nee zegt die meneer, een formulier invullen is de werkwijze bij onze firma.....![]()
Wanneer de nieuwe voorraad binnenkwam was niet echt duidelijk, waarschijnlijk binnen 5 werkdagen en ik moest dan maar even wachten op de bestelling....
Ben nu dus benieuwd hoe dit gaat aflopen..... to be continued.....
Je wettelijke bedenktijd gaat pas in op het moment dat je het toestel ontvangt, dus dat valt weer mee.
Ik heb op dezelfde dag de aanvraag gedaan. Enkel een bevestiging gehad en dat je binnen twee weken te horen krijgt of het goedgekeurd is. Ze hebben nog een week, even afwachten dusVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:57:
Heeft iemand al de VR binnen of iig de bevestiging via Tele2? Ik heb op de 9de de VR via samsung aangevraagd maar nog geen bevestiging binnen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2016 18:43 ]
Verwijderd
Ik heb net - voor de vierde keer in 4 dagen - de klantenservice van Tele 2 gebeld, en EINDELIJK kreeg ik dan antwoord.
Er is een tekort aan toestellen; Tele2 heeft minder telefoons besteld dan pre-orders. Ze wachten nu op de nieuwe voorraad telefoons, maar hebben GEEN ENKEL idee wanneer deze binnen komen. Dit zou morgen kunnen zijn, maar ook pas over 2 weken o.i.d. Geen informatie dus.
De enige mogelijke optie is dus afwachten en duimen.
Verwijderd
Dat gezegd te hebben.. Mijn witte S7 edge van Tele2 is perfect! De hoeveelheid foute toestellen geleverd door Vodafone is veel groter als ik dit forum mag geloven. Volgens mij hebben zij een slechte batch gekregen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:38:
[...]
Bekend verhaal, op het forum van Tele2 staat het vol met berichten hierover. Ook mensen die de verkeerde kleur van Tele2 geleverd krijgen en vervolgens zelf de retourkosten mogen betalen. De klantenservice van Tele2 is inderdaad ronduit slecht. Zelf wacht ik ook al sinds 2 maart op mijn S7 Edge zwart, vanuit Tele2 sindsdien geen communicatie geweest over een te late levering. In de mail staat vermeld dat je hem de 11e krijgt, maar nee... Als je contact opneemt met de KS is het enige wat ze je kunnen vertellen dat je geduld moet hebben tot de mail van OPD komt. Heb je dus niks aan...
Daar ben ik dan buiten gebleven, die van mij is perfectVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 23:19:
[...]
Dat gezegd te hebben.. Mijn witte S7 edge van Tele2 is perfect! De hoeveelheid foute toestellen geleverd door Vodafone is veel groter als ik dit forum mag geloven. Volgens mij hebben zij een slechte batch gekregen.
Je krijgt wat later de mail dat je aanvraag is goedgekeurd als de documenten voldoen. Ik heb mijn Gear VR al binnen, maar de telefoon (S7 Edge zwart) besteld bij Tele2 nog steeds niet...niek87 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:44:
Wat zien jullie als een bevestigingsmail van Samsung mbt te Gear VR. Ik heb een mail gehad
Bedankt voor je deelname aan de Samsung Galaxy S7 edge | S7 pre-order promotie.
Indien wij de juiste documenten ontvangen hebben en aan alle actievoorwaarden is voldaan, krijg je binnen 8 weken de Gear VR toegestuurd.
Is dit voldoende? Want daarna niks meer gehoord...
Wat een zooitje bij Telecom als ik dat hier allemaal zo zie. Ze weten zelf niet hoe of watRoystenn schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:22:
[...]
Je krijgt wat later de mail dat je aanvraag is goedgekeurd als de documenten voldoen. Ik heb mijn Gear VR al binnen, maar de telefoon (S7 Edge zwart) besteld bij Tele2 nog steeds niet...
leg je "stappenplan" maar uit, want ik zie dit nietSgtCaffran schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:49:
Een tip voor mensen die bij Tele2 een nieuw onbeperkt/4GB abonnement willen met S7:
Bij Tele2 kan je zelf je toestelbundel kiezen. De S7 is "gratis" bij een toestelbundel van 18 euro per maand (totaal 432 euro). Als je 17 euro per maand wil betalen is de bijdrage 24 euro. Bij 16 euro per maand is het eenmalig 48 en zo voort. De toestelprijs blijft dus gelijk.
De S7 edge is "gratis" bij 22 euro per maand. Toestelprijs is dus 528 euro. Ook hier kan je een lager maandbedrag kiezen als je dit eenmalig wilt betalen.
Bij mobiel.nl kan je deze abonnementen ook samenstellen echter lijkt hier een foutje in te zitten. De S7 kan je namelijk bestellen voor een maandbedrag van 15 euro met eenmalig 25 euro ipv 72 euro. Toestelprijs is dan 385 euro.
Voor de S7 edge geld hetzelfde met 19 euro per maand en eenmalig 17 euro ipv 72 euro. Toestelprijs van 473 euro.
Geen idee of dit een foutje is of korting maar ik gok op het eerste dus wees er snel bij!
Zo veel moeite is het toch niet om dit per email rond te sturen zodat je klanten op de hoogte zijn?Hoi Thekidevents,
Samsung heeft een te kort aan toestellen waardoor wij en de andere providers moeten wachten op een nieuwe levering. Ik weet alleen niet wanneer Samsung weer een voorraad heeft. Ik hoop daar een deze dagen meer over te horen. Sorry dat je dus nog even moet wachten!
Groetjes Kiko
Weet niet of je deze link kan volgen: https://www.mobiel.nl/sam...ue&voice=#bestelformulierpawarana schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:39:
[...]
leg je "stappenplan" maar uit, want ik zie dit niet
Stappenplan is het niet echt.. Gewoon via mobiel.nl dezelfde configuratie samenstellen waarbij vervolgens het bijbetaal bedrag lager is dan via Tele2.nl zelf. That's all!SgtCaffran schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:08:
[...]
Weet niet of je deze link kan volgen: https://www.mobiel.nl/sam...ue&voice=#bestelformulier
Ik heb vorige week donderdag de S7 besteld, en meteen de Gear VR-promotieactie ingevuld.niek87 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:44:
Wat zien jullie als een bevestigingsmail van Samsung mbt te Gear VR. Ik heb een mail gehad
[..]
Is dit voldoende? Want daarna niks meer gehoord...
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Het kan dus weer nog goedkoper, omdat ik de Samsung VR actie nu mis loop (een week vertraging en dus een nieuwe aansluiting) heb ik geklaagd hier over bij T2 klantenservice, deze gaven aan dat een compensatie formulier moest invullen (nu alpawarana schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:01:
ik heb s7 4gb, onbeperkt bellen & smsen.
Dit voor 39 p/m+30(aansluitkosten)+7(verzendkosten)= €973 /24 maanden=€40.54pm
daar bij gaan de volgende bedragen af:
€50 cashback
2euro p/m korting ivm ander t2 product (internet)
€30 korting aansluitkosten korting ivm foute naam die door T2 genoteerd was (dus 1 week vertraging)
50+48+30=128
€973-128=€845/24=
ik betaal dus nu €35.20 p/m voor mijn S7 op het T2 netwerk
Ik zou zelf t-mobile of vodafone aanraden. Tmobile qua netwerk uitstekend, prijzen ook. Via mobiel.nl iets goedkoper dan normaal.battia schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:20:
Mensen. Ik heb net mijn S7 Edge retour gestuurd. Was al bij aankomst niet goed die batterij. Tele2 heeft ook echt een slechte service. Welke provider zal ik nemen i.c.m. de S7 Edge?
Waarbij het belangrijk is dat je 15 euro per maand kiest voor de S7 en 19 euro per maand voor de S7 Edge.ArJanE schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:46:
[...]
Stappenplan is het niet echt.. Gewoon via mobiel.nl dezelfde configuratie samenstellen waarbij vervolgens het bijbetaal bedrag lager is dan via Tele2.nl zelf. That's all!
[ Voor 77% gewijzigd door Bullet NL op 16-03-2016 16:47 ]
Ja, geen probleembattia schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:59:
S7 Edge retour gestuurd omdat hij mij niet beviel. Telefoon is nog nieuw uit de doos alles ongebruikt zoals oplader etc. Als consument zijnde heb ik het recht om deze binnen 14 dagen zonder opgave reden terug te sturen?
Nice. Heb hem gelijk naar Tele2 gestuurd. Ik zit nu te kijken welke provider goeie service levert en goed is met een S7 edge?
Verwijderd
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Heb je al contact met Vodafone gehad? Vaak hebben ze een soort van overgangsregel, kan me voorstellen dat ze zeggen dat jij je toestel mag houden, maar per begin april mee gaat in de nieuwe abonnementen (je contract loopt dan ook langer door).Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:18:
Mooi Hier gaat de S7 van Vodafone retour, wacht mooi 2 weken op de nieuwe abbo`s uit zijn en neem dan weer nieuwe.
Had nu super red 7 GB en vanaf 4 april word dit 12 GB.
Verschil is mij te groot.
Cogitationis poenam nemo patitur
Maar kan het niet zo zijn dat als ik bijvoorbeeld nu een abbo neem met de S7 Edge en een Red Super dat ik vanaf april dat nieuw abonnement dan krijg. Upgrade zeg maar van je bundel?Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:18:
Mooi Hier gaat de S7 van Vodafone retour, wacht mooi 2 weken op de nieuwe abbo`s uit zijn en neem dan weer nieuwe.
[ Voor 25% gewijzigd door battia op 16-03-2016 17:33 ]
Plus als îl hierboven lees zou ik niets meer van tele 2 willen.pawarana schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:39:
[...]
leg je "stappenplan" maar uit, want ik zie dit niet
Nu stel je weer dezelfde vraag in korte tijd, zoek zelf eens op het forum en stop met dat kinderachtig gedoe wat moet ik met dit wat moet ik met dat......battia schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:06:
[...]
Nice. Heb hem gelijk naar Tele2 gestuurd. Ik zit nu te kijken welke provider goeie service levert en goed is met een S7 edge?
Sorry hoor. Ik vraag toch wat aan het forum, niet aan jou.pappaleone schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:22:
[...]
Nu stel je weer dezelfde vraag in korte tijd, zoek zelf eens op het forum en stop met dat kinderachtig gedoe wat moet ik met dit wat moet ik met dat......
Op tweakersnet wordt je geacht zelf actie te ondernemen en niet voor elke trut vraag iedereen te raadplegen. Je bent toch oud en wijs genoeg om zelf te kijken bij providers, waarom moeten mensen op het forum dit voor jou bedenken,. Toon eerst zelf wat inzet alvorens met dit soort vragen het forum te vervullen....battia schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:31:
[...]
Sorry hoor. Ik vraag toch wat aan het forum, niet aan jou.
Excuses, maar ik dacht mensen hebben ervaring met providers en die kunnen mij wat meer vertellen. Maar goed. Ik zal verder niks meer vragenpappaleone schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:36:
[...]
Op tweakersnet wordt je geacht zelf actie te ondernemen en niet voor elke trut vraag iedereen te raadplegen. Je bent toch oud en wijs genoeg om zelf te kijken bij providers, waarom moeten mensen op het forum dit voor jou bedenken,. Toon eerst zelf wat inzet alvorens met dit soort vragen het forum te vervullen....
Verwijderd
Deze kan je dus ook pas vanaf 4 april bestellen? Ik moet wel wachten... alleen bij t mobile kan je binnen 4 maanden overstappen. Mijn abbo(kpn 52 euro) loopt tot 31-5 dus kan ik pas 31-3 overstappen. Genoeg tijd om alles te vergelijken en eventueel nog te kiezen voor de lg.. lastigVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:18:
Verwijderd
Je hebt toch je factuur? Dat zou genoeg moeten zijn. Als je maar hebt betaald voor 11 maart.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:53:
Ik wacht nog steeds op mijn galaxy s7 edge. Had rond 4 maart online besteld, maar nog steeds niks ontvangen. Had dan vandaag ook gebeld, en ze zeggen dat het nog max. 2 weken kan duren...
Als het daadwerkelijk nog 2 weken duurt, dan kan ik toch niet meer de VR-bril gratis krijgen?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Gewoon blijven vragen hoor, geen probleembattia schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:02:
[...]
Excuses, maar ik dacht mensen hebben ervaring met providers en die kunnen mij wat meer vertellen. Maar goed. Ik zal verder niks meer vragen![]()
Snel bellen!!!! Na 24 maart is de actie niet meer geldig ookal heb je voor 11 maart besteld. Heb het zelfde probleem bij mobiel.nl en als ze dus vrijdag of zat mijn s7 niet opsturen krijg ik de non t-mobile variant ter compensatie. De standaard variant is namelijk wel op voorraad. (dit is mijn situatie natuurlijk)Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:53:
Ik wacht nog steeds op mijn galaxy s7 edge. Had rond 4 maart online besteld, maar nog steeds niks ontvangen. Had dan vandaag ook gebeld, en ze zeggen dat het nog max. 2 weken kan duren...
Als het daadwerkelijk nog 2 weken duurt, dan kan ik toch niet meer de VR-bril gratis krijgen?
[ Voor 6% gewijzigd door Burr op 17-03-2016 01:35 ]
Je kunt bij mobiel.nl (of evt bij de provider?) een pro-forma factuur aanvragen. Zelfs een bevestigingsmail waarin je naam, ordernr. en staat welke telefoon je hebt besteld staat, moet al genoeg zijn. Dit was bij mij in ieder geval wel het genoeg.Burr schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 01:34:
[...]
Snel bellen!!!! Na 24 maart is de actie niet meer geldig ookal heb je voor 11 maart besteld. Heb het zelfde probleem bij mobiel.nl en als ze dus vrijdag of zat mijn s7 niet opsturen krijg ik de non t-mobile variant ter compensatie. De standaard variant is namelijk wel op voorraad. (dit is mijn situatie natuurlijk)
Toen ik hierom vroeg werd mij verteld dat ik moest wachten..Sander_1903 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:48:
[...]
Je kunt bij mobiel.nl (of evt bij de provider?) een pro-forma factuur aanvragen. Zelfs een bevestigingsmail waarin je naam, ordernr. en staat welke telefoon je hebt besteld staat, moet al genoeg zijn. Dit was bij mij in ieder geval wel het genoeg.
Je kunt de bevestiging van je bestelling van mobiel.nl printen naar PDF en deze opsturen. Dit is voldoende voor Samsung.Burr schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:52:
[...]
Toen ik hierom vroeg werd mij verteld dat ik moest wachten..
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:24:
[...]
Goud voor je ! Is je status op mijn Vodafone ook al gewijzigd naar verstuurd?
[ Voor 9% gewijzigd door henidde op 17-03-2016 11:37 ]
.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Hier het zelfde probleem! Pdashop via coolblue. Vriendin vrijdag een dag voor vrij genomen omdat hij geleverd zou worden. Geen melding gehad dat hij niet meer op voorraad was. Dus een dag verlof kwijt en zelf er achter aan kunnen gaan. Gisteren nogmaals gemaild hoe het er mee zat.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:53:
Raar, ik heb op 23/2 de S7 Edge Goud besteld, maandag een sms gehad dat ik hem zou ontvangen tussen 17&20 Maart, maar nog geen statuswijziging of e-mail gehad. Nouja, afwachten dan maar en op het beste hopen.KneoK schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:28:
Sinds vanochtend is mijn status bij Vodafone ook "Bestelling is verstuurd". Heb nog geen sms of mail gehad, maar ik zie wel wanneer het toestel wordt aangeboden. Ik heb 8 maart mijn verlenging ingediend.
Van Samsung heb ik alleen nog de mail dat mijn aanvraag gereviewed wordt, hopelijk gebeurt dat ook een beetje vlot.
Bovenaan in my Vodafone bij vragen.MathijsRM schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:47:
Kan iemand me vertellen via welke pagina ik online me order status kan zien van Vodafone? Heb de samsung s7 edge zwart 8 maart besteld, kreeg maandag sms dat die tussen 17-20 maart geleverd zal worden. Ben benieuwd of ik ergens een statuswijziging kan zien
Blijkbaar niet mogelijk voor nieuwe klanten..... Dan maar rustig afwachten op een sms / email.
Verwijderd
Goed nieuws voor je ! Ik heb hem gisteren al binnen gekregen. Zojuist ook een mail van Samsung dat de aanvraag van de Gear VR is goedgekeurd !CooleSmurf schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:54:
Net gekeken, "de bestelling is verstuurd"
6 maart besteld (Vodafone).
[...]
Nee hoor, die had ik al binnen namelijkrgras schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:04:
Het nadeel is dat je dan wel de Gear VR misloopt.
GoT, You have to love it!
Ik zit een beetje in dezelfde situatie als jou, ik vind de prijzen ook belachelijk. Heb nu:keverjeroen schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:19:
Ik zit op dit moment nog bij KPN met mijn oude HTC One M7, met best een leuk abonnement, maar verlengen bij KPN icm een Samsung Galaxy S7 levert me echt helemaal niks op zeg.. Is KPN in de afgelopen jaren zo duur geworden?
Ik had:
- Korting 7,50 p.m. - -7,50
- KPN Messaging XL Spotify 7GB - 19,67
- KPN Messaging Toestellease J - 23,99
- KPN 75 minuten / SMS - 6,19
- KPN Spotify Premium (gratis) - 0,00
TOTAAL: 42,35
Precies het zelfde bestaat niet meer, maar met ongeveer het zelfde, dan kom ik nu op:
- Zorgeloos Standaard 5 GB - 32,50
- Toestel - 26,50
- Onbeperkt bellen/SMS - 0,-
- Spotify premium: 7,50
TOTAAL: 66,50
Verschil is iets minder MB's, maar wat meer bel/SMS (ik wil het liever andersom).
Ik weet dat het, ik had eerst toestellease, maar in het voorbeeld betaal ik ongeveer net zo veel voor het toestel.
1000mb? Wel duur hoor. Bij Vodafone voor 53 euro per maand de S7 Edge met 7 GB 4G en onbeperkt bellen en sms zonder aansluitkosten en zonder bijbetaling toestel. 2 jaar dan-WarAx- schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:49:
Ik zie net een leuke aanbieding voorbijkomen bij Coolblue voor de S7 Edge
1 jaar, KPN, 1000MB 4G, onbeperkt sms/min, €65 bijbetalen, €59 per maand
Alleen nieuwe abonnees. Dus €30,- aansluitkosten
Dan betaal je in totaal 59*12+65+30 = 895 voor het toestel plus 1 jaar abonnement.
Geen slechte deal lijkt me, Ik denk dat ze een prijsfoutje hebben gemaakt want als je deze mbv een verlenging wilt doen, moet je ruim 200 euro meer bijbetalen.
Hier een link naar het exacte abonnement:
http://www.pdashop.nl/pro...acute-n-instap-c-1-j.html
Ik heb vandaag nog de moeite genomen om te chatten met een KPN medewerker, maar hij kon niet lager komen dan 61,50 uiteindelijk. Ik heb voor mezelf wat (redelijk) vergelijkbare abonnementen op zitten schrijven, zal ze hier ook even delen. Vervelende is dat bij iedere provider de abo's net weer anders zijn..FireSonus schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:26:
[...]
Ik zit een beetje in dezelfde situatie als jou, ik vind de prijzen ook belachelijk. Heb nu:
7GB data (5 uit het abbo, 1,5 vanwege Spotify en 500 erbij gekregen wegens verlengen 2 jaar terug)
onbeperkt bellen en sms'en
Spotify premium
Korting wegens meerdere aansluitingen op 1 adres (was toen 10 euro per maand, tegenwoordig nog maar 5)
Extra korting per maand van 5 euro
iPhone 5S (destijds het toptoestel, was net twee maanden uit)
Dat voor 51 euro per maand. Wil ik iets soortgelijks dan zit ik op dit moment op 61,50 euro (inclusief korting), met dan 6,5GB omdat die 500MB vervalt bij verlengen. Dan heb ik het wel over de S7 Edge (wat nu natuurlijk weer het toptoestel is).
Overigens, als je Spotify Premium erbij neemt krijg je er dus 1,5GB per maand bij he, dus het abbo dat jij beschrijft zou in totaal 6,5GB hebben per maand. Ik vind het alsnog absurde prijzen. Ja, ze hebben 1 van de beste netwerken en ja het is over het algemeen gewoon een hele goede provider, maar moet dat echt tegen zulke bedragen?
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Tis maar hoe je het bekijkt, velen willen geen 2 jaar abonnement ( ik ook) en dat is dit toch wel een hele goede dealbattia schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:39:
[...]
1000mb? Wel duur hoor. Bij Vodafone voor 53 euro per maand de S7 Edge met 7 GB 4G en onbeperkt bellen en sms zonder aansluitkosten en zonder bijbetaling toestel. 2 jaar dan![]()
https://directsales.vodaf...mily/orderform/14081/5369
Ondertussen al een mail of sms ontvangen?KneoK schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:28:
Sinds vanochtend is mijn status bij Vodafone ook "Bestelling is verstuurd". Heb nog geen sms of mail gehad, maar ik zie wel wanneer het toestel wordt aangeboden. Ik heb 8 maart mijn verlenging ingediend.
Van Samsung heb ik alleen nog de mail dat mijn aanvraag gereviewed wordt, hopelijk gebeurt dat ook een beetje vlot.
Hoi maar ik neem toch aan dat je zelf wel weet wanneer je contract afloopt? Dan is het toch simpel laat ze lekker hun gang gaan bij vodafone. En ga naar een andere provider, deze kunnen evt je nummer porteren. Krijg je straks antwoord van vodafone, dan stuur je heel de rotzooi gewoon retour, lijkt me vrij simpel.henidde schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:34:
Inmiddels zijn we 3 weken verder en het aantal fouten neemt alleen maar toe. Bel- en mailafspraken worden bij Vodafone niet nagekomen. De VR-bril is mij door de neus geboord, er zijn foute contracten op mijn naam afgesloten, het heeft me enorm veel tijd, stress en energie gekost. Met het niet krijgen van de VR-bril kost het me dus ook nog geld.
Elke dag bel en chat ik. Niemand die me verder kan helpen. Nog steeds kan ik niks opzeggen of bestellen.
Ik kreeg zojuist van een medewerker (nadat hij zijn afspraken niet is nagekomen) het verzoek geen contact meer op te nemen want ze zijn er druk mee bezig. Uhh.. zolang ik in onzekerheid zit en niet weet wat er op mij naam en kosten is gedaan, dan blijf ik net zolang doorgaan tot ik zekerheid heb. Dat ze zelf niks kunnen beantwoorden en de fouten niet op kunnen lossen dat kan ik ook niet helpen. Dat is voor mij geen reden om geen contact meer op te nemen.
Ook ironisch: in diezelfde mail wordt me de vraag gesteld of ik al een toestel heb binnengekregen. Nee, deze heb ik nog niet binnengekregen maar dit zou betekenen dat ze dus geen tracking van hun eigen producten en diensten in mijn geval hebben. Kortom: krijg ik een mobiel, ontken ik die hebben gekregen, dan krijg ik een 2e toestel?
Niet dat ik het zo wil spelen maar het baart me des te meer zorgen dat ze dus helemaal geen inzicht hebben in hetgeen wat ze uitvoeren. Ik wil gewoon het toestel voor mijn vakantie binnen hebben! Het is toch hun core-business om contracten af te sluiten, mobielen te leveren etc. Waarom kunnen ze dit dan niet vlekkeloos doen?
Vodafone, het liefst ben ik van je af..
Ik kan geen kant op. Zelfs opzeggen lukt niet omdat ze niet eens weten hoe het nu met mijn contract in elkaar steekt.
Zelf heb ik er 1 op 2 maart besteld en bevestigd gekregen. Alleen een halve dag voor levering is deze geannuleerd, volgens hun door tele2 maar bij tele2 ben ik niet bekend. Ik vind het maar een vreemd verhaal.Solutio schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:42:
[...]
Hier het zelfde probleem! Pdashop via coolblue. Vriendin vrijdag een dag voor vrij genomen omdat hij geleverd zou worden. Geen melding gehad dat hij niet meer op voorraad was. Dus een dag verlof kwijt en zelf er achter aan kunnen gaan. Gisteren nogmaals gemaild hoe het er mee zat.
Op dit moment is het nog niet geheel duidelijk wanneer wij u het toestel kunnen leveren. Mijn collega's zijn op dit moment keihard aan de slag om ervoor te zorgen dat het toestel zo spoedig mogelijk voorradig is, zodat wij u hiervan de trotse eigenaar kunnen maken. Zodra wij u het toestel kunnen leveren, zullen wij u hier uiteraard van op de hoogte brengen.
Ik heb net nog op de site van coolblue gekeken, en zo te zien genoeg voorraad. Of het moet zijn voor telefoons met abonnement.Solutio schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:42:
[...]
Hier het zelfde probleem! Pdashop via coolblue. Vriendin vrijdag een dag voor vrij genomen omdat hij geleverd zou worden. Geen melding gehad dat hij niet meer op voorraad was. Dus een dag verlof kwijt en zelf er achter aan kunnen gaan. Gisteren nogmaals gemaild hoe het er mee zat.
Op dit moment is het nog niet geheel duidelijk wanneer wij u het toestel kunnen leveren. Mijn collega's zijn op dit moment keihard aan de slag om ervoor te zorgen dat het toestel zo spoedig mogelijk voorradig is, zodat wij u hiervan de trotse eigenaar kunnen maken. Zodra wij u het toestel kunnen leveren, zullen wij u hier uiteraard van op de hoogte brengen.
Ze hebben mijn einddatum 5x gewijzigd.pappaleone schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:15:
[...]
Hoi maar ik neem toch aan dat je zelf wel weet wanneer je contract afloopt? Dan is het toch simpel laat ze lekker hun gang gaan bij vodafone. En ga naar een andere provider, deze kunnen evt je nummer porteren. Krijg je straks antwoord van vodafone, dan stuur je heel de rotzooi gewoon retour, lijkt me vrij simpel.
Als hun deze puinzooi veroorzaken is dat niet jou probleem toch?
.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq