Maandag bij Samsung besteld en vanavond tussen 18:00 en 21:00 kan ik DHL met mijn pakketje verwachten
Welke Actie's zijn er dan in de Samsung Store Amsterdam?
Ik heb door een fout van Coolblue mijn toestel namelijk nog niet vandaag...
Ik heb door een fout van Coolblue mijn toestel namelijk nog niet vandaag...
Net afspraak gepland, morgen tussen 08:00 en 13:00
Vergeet het maar om ze in almere stad te halen bij de winkels. Alleen de s7 (dus niet edge) is nog voorradig. Edge zijn alleen voor de pre orders geleverd.
Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD
Bij mij stond ook voor 23:59:00, maar hij is net gekomen!
Veel plezier allemaal :0
Wat stond er bij jou in de DHL portal?vaagisdenaam schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:34:
Bij mij stond ook voor 23:59:00, maar hij is net gekomen!
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
"vandaag, voor het einde van de dag."
en ik meen via de mail kreeg ik voor 23:59:00
Hoe dan ook, status was "bij koerier voor aflevering"
Not helpingvaagisdenaam schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:42:
[...]
"vandaag, voor het einde van de dag."
en ik meen via de mail kreeg ik voor 23:59:00
Hoe dan ook, status was "bij koerier voor aflevering"
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Sorry zo vaak bestel ik niet, dus met dhl heb ik weinig ervaring...
Als je je vraag even gerichter maakt probeer ik hem te beantwoorden.
Heb je een link waar ik iets zou moeten zien?
Hij is binnen hoor (om half 10 al), telefonisch bij Vodafone besteld, geen TrackTrace gehad. Wat een prachtig toestel die edge
DHL is net met het cadeautje langs geweest. Wat een prachtig toestel!
24e ingeschreven.. 1-3 bevestiging en controle deelnameVerwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:12:
Sommige hebben de Gear VR al? Wanneer aangevraagd bij Samsung?
3-3 goedkeuring deelname en bericht dat binnen 8 weken de gear vr opgestuurd werd..
gisteren vanuit samsung T&T code ontvangen.. wordt vandaag door postnl geleverd.
4e besteld, weliswaar bij de samsung shopVerwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:12:
26-2. Vandaag binnen gekomenVerwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:12:

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Vandaag is de verwachte bezorgdatum veranderd van 12 maart naar 18 maart.
Gisteravond stond die nog op 11 maart.
Op 10 maart de gouden Edge besteld zonder abonnement/verlenging bij de Samsung shop. Status: gereed maken voor verzending.
Op 10 maart de gouden Edge besteld zonder abonnement/verlenging bij de Samsung shop. Status: gereed maken voor verzending.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb me ook aangemeld. Heb je verder nog een bevestiging gekregen voor de Gear VR? Ik heb alleen een email met: Indien wij de juiste documenten ontvangen hebben en aan alle actievoorwaarden is voldaan, krijg je binnen 8 weken de Gear VR toegestuurd.
Ik zou hopen dat ze me een mailtje sturen met iets in de vorm van:
Je heb aan alle voorwaarden voldaan en we gaan je order processen, we sturen je een bevestiging als hij op de post is.
Of moet ik gewoon geduldig wachten?

Lezen...:
Ghostface schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 17:31:
Geregistreerd op 25-02-2016 en de nu bevestiging en goedkeuring ervan
Beste Delano,
Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S7 (edge) pre-order promotie is goedgekeurd. Binnen 8 weken ontvang je de Gear VR.
Wij sturen je een bericht zodra wij de Gear VR naar je versturen.
Wil je meer weten over onze productontwikkelingen? Kijk eens op onze blog Samsung Discover.
Met vriendelijke groet,
Ruben Löwenstein
Customer Care
[ Voor 30% gewijzigd door vjsmits op 11-03-2016 12:55 ]
Verwijderd

Je zult eerst nog inderdaad een goedkeuring moeten doorgaan en daarna zul je de dag voor ontvangst een T&T code ontvangen. Hoeveel geduld je precies moet hebben is alleen de vraag.
Heb hem ook binnen prachtig toestel, echter geen 32 GB sd kaartje van de Vodafone F&F actie. Iemand anders wel een kaartje erbij gekregen.
Kreeg net email van Samsung over de Gear VR, deze ontvang ik naar verwachting donderdag, omdat ik de S7 Edge in de Samsung Shop heb besteld.
en je telefoon? mijne is van 12 maart naar 18 maart gegaandejong12 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:17:
Kreeg net email van Samsung over de Gear VR, deze ontvang ik naar verwachting donderdag, omdat ik de S7 Edge in de Samsung Shop heb besteld.

Die heb ik nu anderhalf uur binnen. Besteld op 7 maart 's avonds.x360junkie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:27:
[...]
en je telefoon? mijne is van 12 maart naar 18 maart gegaan
Mail heb ik ook ontvangen. Krijg als het goed is de VR bril ook donderdagdejong12 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:17:
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik heb hem nog niet binnen, maar ben hier ook benieuwd naar. Zag hem niet op de factuur staan..antonief schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:09:
Heb hem ook binnen prachtig toestel, echter geen 32 GB sd kaartje van de Vodafone F&F actie. Iemand anders wel een kaartje erbij gekregen.
Ik heb hem (de telefoon) wel binnen, maar er zit inderdaad geen sd kaart bij...Bartoow schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:46:
[...]
Ik heb hem nog niet binnen, maar ben hier ook benieuwd naar. Zag hem niet op de factuur staan..

[ Voor 4% gewijzigd door KaleBatzZ op 11-03-2016 14:00 ]
Ik lust geen rotte appels...
Bij mij staat hij al op: Order bij pakketdienst.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:17:
[...]
Same here, en ze weten er allemaal niks van en vragen gewoon geduld om de mail af te wachten... Een andere medewerker gaf aan dat ik OPD moest bellen, maar daar kwamen ze mijn order niet eens in het systeem tegen. Laatste keer dat ik bij Tele2 verleng
Das mooi ik heb nog niks ontvangen besteld 3-mrt s7 edge 32gbbattia schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:59:
[...]
Bij mij staat hij al op: Order bij pakketdienst.
Ik heb 10 maart besteld. Eigenlijk op 24 februari besteld maar er ging iets fout waardoor ik pas donderdag een bestelling kon plaatsen. Ik kreeg direct een opd-mail.oner schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:01:
[...]
Das mooi ik heb nog niks ontvangen besteld 3-mrt s7 edge 32gb
als ik nu mijn bestelling opnieuw zou inschieten is het geen pre-order meer dan krijg ik de VR bril ook niet meer denk ik... Dus toch nog maar ff afwachten
Besteld bij? En al wat vernomen in de zin van een bestelbevestiging o.i.d? Zou er anders even achteraan bellen bij de betreffende provider/webshop.dejong12 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:17:
Verwijderd
Hoe komt het dat mensen via een provider de telefoon én de Gear VR tegelijk binnen krijgen? De Gear VR wordt toch door Samsung verstuurd?
Ik denk dat Samsung inspeelt op de leverdatum van de provider. De Gear VR wordt inderdaad door Samsung zelf verstuurd. Zij hebben vast de mogelijkheid om te zien wanneer het toestel verzonden wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:15:
Hoe komt het dat mensen via een provider de telefoon én de Gear VR tegelijk binnen krijgen? De Gear VR wordt toch door Samsung verstuurd?
Voor alle Vodafoners. Ik heb zojuist gechat met een medewerker zij wist mij het volgende te vertellen:
mevrouw van vodafone: at 14:09:30
Het sd kaartje komt over 2 weken via de post en de samsung bril kan je bestellen via de volgende linK: https://www.samsung.com/nl/promotions/#/
Ik lust geen rotte appels...
Net maar eentje in de winkel gehaald, omdat het Vodafone in twee weken en tien keer bellen niet gelukt is om mijn verlenging rond te krijgen. Uiteindelijk is dit sneller en goedkoper, VR-bril krijg ik ook. Hallo T-Mobile!
Net een mail van Vofafone:antonief schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:09:
Door de zeer grote belangstelling tijdens de pre-order kunnen we de SD-card niet direct meeleveren met alle bestellingen. Maar maak je geen zorgen: we lossen het op! We checken alle bestellingen één voor één en zorgen ervoor dat je je gratis SD-card alsnog binnen 3 weken (vóór 1 april) krijgt toegestuurd. Je hoeft hiervoor niet thuis te blijven.
Oftewel, die sukkels zijn gewoon vergeten die SD-kaartjes mee te leveren, zucht. Of is er hier iemand die hem wel gelijk bij zijn F&F bestelling meegeleverd kreeg?Net een mail van Vofafone:
Door de zeer grote belangstelling tijdens de pre-order kunnen we de SD-card niet direct meeleveren met alle bestellingen. Maar maak je geen zorgen: we lossen het op! We checken alle bestellingen één voor één en zorgen ervoor dat je je gratis SD-card alsnog binnen 3 weken (vóór 1 april) krijgt toegestuurd. Je hoeft hiervoor niet thuis te blijven.
Vanochtend de S7 Edge ontvangen van Coolblue. Had hem icm een kpn abonnement aangeschaft. Ook een mooi tech21 evo hoesje.
Ik dacht wel dat de achterkant iets meer afgerond zou zijn. Zit hier verschil in met de gewone S7?
Maar sowieso een grote vooruitgang vergeleken m'n S6
Ik dacht wel dat de achterkant iets meer afgerond zou zijn. Zit hier verschil in met de gewone S7?
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Ik krijg morgen mijn S7 Edge, maar kunnen jullie mij aanraden welk hoesje ik kan nemen en screenprotector? Ik zou graag een dun hoesje of flip wallet willen en een curved display screenprotector.
alles binnen! die VR bril is werkelijk een sensatie. Gosammejezus wat gaaf.
Ja ik heb hem ook gister besteld, maar nog niks binnen. Heb jij ergens kunnen zien of die onderweg was of iets dergelijks?Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 17:00:
[...]
Heb 10e besteld bij Vodafone en vandaag binnen gehad.
Gewoon de normale S7 ver. Black.
Hier geen problemen met rare waas over scherm of zo, erg blij met het toestel.
Hier ook de S7 binnen yay kwam om 14:20 ben er nu mee aan het spelen, wat een mooi toetstel zeg weer van Samsung.
Als je via vodafone hebt besteld kan je dan ergens zien wanneer die geleverd word? Of moet ik wachten op een bepaald mailtje?
Nu kan ik echt niet wachten totdat mijn Gear VR donderdag komt!!keep_IT_cool schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:59:
alles binnen! die VR bril is werkelijk een sensatie. Gosammejezus wat gaaf.
Ja de gewone S7 die ik heb heeft een afgeronde achterkant net zoals de voorkant is van de Edge.Kapitein187 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:13:
Vanochtend de S7 Edge ontvangen van Coolblue. Had hem icm een kpn abonnement aangeschaft. Ook een mooi tech21 evo hoesje.
Onderweg naar huis en eindelijk spelen met Vr. Benieuwd naar films etc..
Toch blij dat het vandaag samen geleverd kwam.
Toch blij dat het vandaag samen geleverd kwam.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Misschien niet de juiste plek maar hoe kun je whatsapp gesprekken van iphone naar samsung s7 zetten. Kan iemand me daarbij helpen?
Back-up maken in drive tel wisselen en dan terug zetten op je nieuwe tel
Back up is gemaakt op icloud en die kan ik niet terug zetten:(
Mol73 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:39:
Back-up maken in drive tel wisselen en dan terug zetten op je nieuwe tel
Kijk hier: http://www.samsung.com/nl/support/smartswitch/Omnia love schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:27:
Misschien niet de juiste plek maar hoe kun je whatsapp gesprekken van iphone naar samsung s7 zetten. Kan iemand me daarbij helpen?
Waarom nou sukkels? Jij bent niet de enige hoorschekker schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:14:
[...]
Oftewel, die sukkels zijn gewoon vergeten die SD-kaartjes mee te leveren, zucht. Of is er hier iemand die hem wel gelijk bij zijn F&F bestelling meegeleverd kreeg?
GA naar je mijn Vodafone account bij het kopje vragen kun je het zienTo easy schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 17:06:
Als je via vodafone hebt besteld kan je dan ergens zien wanneer die geleverd word? Of moet ik wachten op een bepaald mailtje?
.
Zijn er nog anderen die bij Tele2 hebben besteld maar nog niets hebben gehoord van OPD? Een collega heeft een week later exact dezelfde order geplaatst maar die kreeg na een dag al een mail. Tele2 geeft aan geduldig te zijn, maar dit is toch vreemd.
Same here. Vanmiddag gebeld naar Tele2 en die kon alleen verzekeren dat OPD de opdracht heeft ontvangen en dat ik vandaag of morgen een mail van hen zou moeten krijgen.rgras schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:17:
Zijn er nog anderen die bij Tele2 hebben besteld maar nog niets hebben gehoord van OPD? Een collega heeft een week later exact dezelfde order geplaatst maar die kreeg na een dag al een mail. Tele2 geeft aan geduldig te zijn, maar dit is toch vreemd.
Hier ook het zelfde. Heb zelfs een klacht bij opg neergelegd omdat tele2 zegt dat ze de order al hebben. Ik weet niet hoe de telefoon uitgifte geregeld is, maar vreemd is het wel.rgras schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:17:
Raar. Ik heb gisteren besteld en kreeg direct een OPD mail. Morgen wordt hij geleverdoner schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:25:
[...]
Hier ook het zelfde. Heb zelfs een klacht bij opg neergelegd omdat tele2 zegt dat ze de order al hebben. Ik weet niet hoe de telefoon uitgifte geregeld is, maar vreemd is het wel.
Ook de Edge black? Ik heb zelf maandag besteldbattia schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:53:
[...]
Raar. Ik heb gisteren besteld en kreeg direct een OPD mail. Morgen wordt hij geleverd
Jep. S7 Edge Black.Blackbird1337 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:55:
[...]
Ook de Edge black? Ik heb zelf maandag besteld
Wel echt heel vreemd dit inderdaad. Ik baal enorm aangezien mijn huidige telefoon vorige week kapot is gegaan.
Heb je al geprobeerd je ordernummer en postcode op www.afspraakstatus.nu in te vullen?Blackbird1337 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:56:
[...]
Wel echt heel vreemd dit inderdaad. Ik baal enorm aangezien mijn huidige telefoon vorige week kapot is gegaan.
Dat levert bij continue de volgende foutmeldingen op:battia schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:02:
[...]
Heb je al geprobeerd je ordernummer en postcode op www.afspraakstatus.nu in te vullen?
Inloggen is niet gelukt, probeer het opnieuw
Server Error in '/' Application.
Ja daar blijft onveranderd staan:battia schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:02:
[...]
Heb je al geprobeerd je ordernummer en postcode op www.afspraakstatus.nu in te vullen?
Huidige status
Order onvangen, wacht op voorraad.08-03-2016 17:21:28
Raar..Blackbird1337 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:03:
[...]
Ja daar blijft onveranderd staan:
Huidige status
Order onvangen, wacht op voorraad.08-03-2016 17:21:28
Vanmiddag sms van DHL ontvangen dat ze vandaag mijn S7 Edge gaan afleveren. Nog niets ontvangen. Kijk ik net op de statuspagina Samsung, daar staat sinds einde van de middag : verwachte levering 18 maart. Schiet mij maar lek, snap er niets meer van.
Wat staat er dan op site van DHL?Pierre_nr1 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:12:
Vanmiddag sms van DHL ontvangen dat ze vandaag mijn S7 Edge gaan afleveren. Nog niets ontvangen. Kijk ik net op de statuspagina Samsung, daar staat sinds einde van de middag : verwachte levering 18 maart. Schiet mij maar lek, snap er niets meer van.
yep, hoop dat ik een goed scherm + camera krijg, dat was bij de s6 niet zo, nu kan ik me s6 (ook van wehkamp) laten repareren zonder geen telefoon te hebben en daarna verkopenairwolf83 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:21:
[...]
Yep
Had ze vanochtend ook nog een Facebook bericht gestuurd en kreeg net een bericht terug dat ze morgen bij mij geleverd gaan worden.
Kan niet wachten haha
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Ja dat had ik idd gevonden, maar daar staat dus niks bij bestellingen. Ik heb wel een mail met daarin hartelijk dank voor je bestelling ontvangen gister. Maar verder geen nieuwe mail of ook maar iets anders met meer informatie.pappaleone schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:07:
[...]
GA naar je mijn Vodafone account bij het kopje vragen kun je het zien
.
Excuses, ik was iets te voorbarig, Om 20:55 stond DHL voor de deur.
Hahahahah. Alsnog op 11 maartPierre_nr1 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:03:
[...]
Excuses, ik was iets te voorbarig, Om 20:55 stond DHL voor de deur.
Ja, nog net op het nippertje. Wel vreemd dat er op de site van Samsung nog steeds 18 maart staat als afleverdag. Misschien krijg ik er wel 2, als vaste klant
Verwijderd
Heb mijn gs7 net binnen. Heeft iemand al een bevestigingsmail gekregen over de Gear VR. Er staat dat ik 'm binnen 20 minuten zou krijgen, maar heb het nog steeds niet. Is dit normaal?
Edit: nvm heb 'm nu wel
Edit: nvm heb 'm nu wel
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2016 21:51 ]
Wauw ik heb de vr en de edge ! geweldig spul!
Ook hier binnen vanuit GSMWeb! Alles al netjes overgezet vanuit de Note 3. Werkt top!
Ik heb jaren niet meer uitgekeken naar een nieuwe telefoon, de laatste welke ik bijzonder vond was mijn HTC Toch. Hierna werden mijn telefoons alleen maar beter, sneller, maar echt nieuwe functies kwamen er niet meer bij. De S7 pre-order met Gear VR, eindelijk echte vernieuwing. 1 maart heb ik het via Coolblue besteld i.c.m. en Tele2 abbo. Omdat mijn omgeving en ik slechte ervaringen hebben met het direct bij de provider bestellen hebben en ik Coolblue een Nederlands pareltje vind. Afgelopen week prins service contact h gehad met Coolblue (zijn echt al jullie werknemers aardig?) Maar helaas, gister om vijf uur een email ontvangen dat Tele2 zonder opgaaf van reden mijn abonnement heeft afgewezen. Wel kan ik een nieuwe aanvraag doen, de VR zal ik dan niet meer krijgen. Tele2 heb ik nog niet kunnen bereiken. Maar zonder VR zal ik nooit meer gebruik maken van Coolblue en Tele2.
sorry zit net 10 pagina's in het verkeerde topic te lezen😡 , heb m'n antwoord al 😋
[ Voor 92% gewijzigd door indofk op 12-03-2016 08:58 ]
Vandaag is het meer dan 2 weken geleden dat ik heb besteld. Vodafone heeft het goed verpest. Tot op heden weten ze nog niet zeker of het bestellen wel of niet is gelukt. Totaal onbekwaam al die klantenservice medewerkers en bijbehorende systemen. Al met meer dan 10 personen gesproken, chat geprobeerd, klachtmail gestuurd en zelfs bezoekjes gebracht aan de Vodafone store zelf. Niemand kan me de status vertellen en de problemen oplossen. Wel is mijn contractdatum in 2 weken tijd 5x gewijzigd.
Frustrerend om te lezen dat personen het toestel al binnen hebben terwijl die amper 2 dagen geleden hebben besteld. Ben ik blij dat ik mijn Galaxy S5 niet tijdig heb verkocht. Anders had ik nu mooi zonder toestel gezeten.
Zo slecht als bij Vodafone heb ik het nog niet eerder meegemaakt. Wat een logge organisatie is dat zeg.
Frustrerend om te lezen dat personen het toestel al binnen hebben terwijl die amper 2 dagen geleden hebben besteld. Ben ik blij dat ik mijn Galaxy S5 niet tijdig heb verkocht. Anders had ik nu mooi zonder toestel gezeten.
Zo slecht als bij Vodafone heb ik het nog niet eerder meegemaakt. Wat een logge organisatie is dat zeg.
[ Voor 14% gewijzigd door henidde op 12-03-2016 09:05 ]
.
Dan denk ik toch dat er iets grondig is mis gegaan. Ik zit al heel lang bij Vodafone. Maar nooit geen probleem met bestellen. Ik heb woensdag 09-03 besteld in de avond en gisteren keurig op tijd binnen.henidde schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:03:
Vandaag is het meer dan 2 weken geleden dat ik heb besteld. Vodafone heeft het goed verpest. Tot op heden weten ze nog niet zeker of het bestellen wel of niet is gelukt. Totaal onbekwaam al die klantenservice medewerkers en bijbehorende systemen. Al met meer dan 10 personen gesproken, chat geprobeerd, klachtmail gestuurd en zelfs bezoekjes gebracht aan de Vodafone store zelf. Niemand kan me de status vertellen en de problemen oplossen. Wel is mijn contractdatum in 2 weken tijd 5x gewijzigd.
Verwijderd
Geen zaken mee doen, ik zou de bestelling annuleren. Tele2 was ook niet goed aan de lijn en ik zelfs een klacht ingediend over hoe de chat persoon was. Maar donderdag een bericht gekregen dat de telefoon deze zaterdagochtend binnen komt, net op tijd voordat ik weg ga. Dus blijf ik ondanks mijn twijfels bij Tele2.henidde schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:03:
Ik kan niks annuleren, wijzigen of opzeggen. Ze weten zelf niet eens meer wat er gaande is en of er nu wel of niet een bestelling is geplaatst.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:46:
[...]
Geen zaken mee doen, ik zou de bestelling annuleren. Tele2 was ook niet goed aan de lijn en ik zelfs een klacht ingediend over hoe de chat persoon was. Maar donderdag een bericht gekregen dat de telefoon deze zaterdagochtend binnen komt, net op tijd voordat ik weg ga. Dus blijf ik ondanks mijn twijfels bij Tele2.

.
Verlenging of nieuw abonnement bij Tele2?Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:46:
[...]
Geen zaken mee doen, ik zou de bestelling annuleren. Tele2 was ook niet goed aan de lijn en ik zelfs een klacht ingediend over hoe de chat persoon was. Maar donderdag een bericht gekregen dat de telefoon deze zaterdagochtend binnen komt, net op tijd voordat ik weg ga. Dus blijf ik ondanks mijn twijfels bij Tele2.
Verwijderd
Verlenging. Waar ik niet mee eens was, was dat de belminuten van 150 naar 100 gaat. Bij een verlenging zou dit naar mijn mening moeten blijven.
Verwijderd
Voor 3 euro p/m meer had je onbeperkt belminuten en een stuk meer data. Had ik niet op bezuinigd als ik jou was, ze waren al mega goedkoop (toestelprijs vergeleken met totaal abo kosten)Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:21:
Verlenging. Waar ik niet mee eens was, was dat de belminuten van 150 naar 100 gaat. Bij een verlenging zou dit naar mijn mening moeten blijven.
Zojuist contact met Coolblue en Tele2 gehad, bij Tele2 was ik volledig onbekend, geen naam/adres/order nummer bekend, dus ook geen afwijzing. Of ik weer contact met Coolblue op wil nemen, aldus de vriendelijke klantenservice medewerker.Taarmen schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 07:23:
Ik heb jaren niet meer uitgekeken naar een nieuwe telefoon, de laatste welke ik bijzonder vond was mijn HTC Toch. Hierna werden mijn telefoons alleen maar beter, sneller, maar echt nieuwe functies kwamen er niet meer bij. De S7 pre-order met Gear VR, eindelijk echte vernieuwing. 1 maart heb ik het via Coolblue besteld i.c.m. en Tele2 abbo. Omdat mijn omgeving en ik slechte ervaringen hebben met het direct bij de provider bestellen hebben en ik Coolblue een Nederlands pareltje vind. Afgelopen week prins service contact h gehad met Coolblue (zijn echt al jullie werknemers aardig?) Maar helaas, gister om vijf uur een email ontvangen dat Tele2 zonder opgaaf van reden mijn abonnement heeft afgewezen. Wel kan ik een nieuwe aanvraag doen, de VR zal ik dan niet meer krijgen. Tele2 heb ik nog niet kunnen bereiken. Maar zonder VR zal ik nooit meer gebruik maken van Coolblue en Tele2.
Bij Coolblue bleken er wat gegevens te missen, bankpasnummer en geldigheidsduur rijbewijs, ondanks dat ik recent contact met heb gehad met de afdeling abonnementen. Ze gaan het uitzoeken met de vereiste dat ik een Gear VR ontvang bij het afsluiten van het contract.
Binnen 24 uur krijg ik antwoord over de mail.
Heb je hem al? Ik las op de site van OPD en in de mail dat er alleen getekend hoeft te worden voor verlenging. Ookal is gecontracteerde niet thuis.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:55:
Volgens mij kan ik dat nog aanpassen, maar ik vind dat op dit moment niet nodig.
Voor de mensen bij Tele2 die nog wachten: vandaag en morgen worden er geen telefoons meer afgegeven aan OPD.
Verwijderd
Klokslag 12:00 kwam de chauffeur aan de deur. Na het tekenen had Tele2 meteen de oude SIM gedissabled. Door de two-step verificatie van Google kan ik niet gebruik maken van de SMS verificatie. Nu moet ik heel omslachtig te werk gaan.
12.30 kwam koerier. Even getekend en wat een toestel!Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:32:
Klokslag 12:00 kwam de chauffeur aan de deur. Na het tekenen had Tele2 meteen de oude SIM gedissabled. Door de two-step verificatie van Google kan ik niet gebruik maken van de SMS verificatie. Nu moet ik heel omslachtig te werk gaan.
Je gaat geen gebruik meer maken van Coolblue terwijl zoals je het verteld de schuld bij Tele2 ligt.Taarmen schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 07:23:
Eergisteren laat in de avond besteld, vandaag al in huis(14:00)! Vodafone F&F, Black Onyx 32GB.
Wauw, wat een juweeltje, voelt ook erg fijn in de hand(komende van een Galaxy S4).
Wauw, wat een juweeltje, voelt ook erg fijn in de hand(komende van een Galaxy S4).
Coolblue en Tele2 wijzen op dit moment naar elkaar voor het annuleren van mijn bestelling. Als consument koop ik het product bij Coolblue en wil ik niet zelf tussen de verkoper (CB) en het door hun aangeboden product (Samsung) + Provider (Tele2) zitten. Net als ik bij de aanschaf van een nieuwe auto geen contact hoef met de leverancier van de waterpomp. Maar ik heb goede hoop op een oplossing. De medewerkers welke ik gesproken heb waren begripvol en behulpzaam.Deadsy schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:54:
[...]
Je gaat geen gebruik meer maken van Coolblue terwijl zoals je het verteld de schuld bij Tele2 ligt.
*edit* 13-03 21.10
Vandaag zelf Coolblue terug gebeld, beloofd was dat ze binnen 24 contact met mij opnamen. Dit is helaas niet gebeurd en ze weten nog niks, uiterlijk morgen krijg ik bericht terug. Ik had mij zo veel zin in een nieuw speeltje dit weekend
[ Voor 16% gewijzigd door Taarmen op 13-03-2016 21:11 ]
Wow lucky you. Ook eergister besteld, maar verder nog niks in huis of informatie van wanneer die kan komen. Ook bij vodafone.ziTneY schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:28:
Eergisteren laat in de avond besteld, vandaag al in huis(14:00)! Vodafone F&F, Black Onyx 32GB.
Vandaag eindelijk de s7 ontvangen. Gisteren was ik binnen 20s bij de deur en ik was net op tijd om het busje te zien weg rijden.
Vandaag 2u later dan aangegeven, mja.
Ik heb hem via Vodafone f&f. Weet iemand of deze branded is?
Waar bazeer je die klachten van Vodafone op??? Omdat je naar jou zin je bestelling niet snel genoeg hebt gekregen???Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:46:
[...]

[ Voor 4% gewijzigd door pappaleone op 12-03-2016 17:04 ]
Nee zijn niet brandedDeadsy schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 16:36:
Vandaag eindelijk de s7 ontvangen. Gisteren was ik binnen 20s bij de deur en ik was net op tijd om het busje te zien weg rijden.
Danke, ging er al niet vanuit maar je weet het maar nooit.
Daar zouden ze zelfs al zouden ze het willen niet de tijd voor hebben, toestellen vliegen de vakken uit.Deadsy schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:44:
[...]
Danke, ging er al niet vanuit maar je weet het maar nooit.
Heb het jaren geleden al eens gehad bij een toestel. Dag na release haalde ik het op bij Tmobile en hij was branded. Was geen probleem om er vanaf te krijgen maar wel irritant.pappaleone schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:55:
[...]
Daar zouden ze zelfs al zouden ze het willen niet de tijd voor hebben, toestellen vliegen de vakken uit.
Okay klopt vroeger waren ze er al de kippen bij om het branded te krijgen, maar tegenwoordig is dat wel een beetje verleden tijd. En anders is Odin je beste vriendDeadsy schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:58:
[...]
Heb het jaren geleden al eens gehad bij een toestel. Dag na release haalde ik het op bij Tmobile en hij was branded. Was geen probleem om er vanaf te krijgen maar wel irritant.