Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Heeft iemand nog iets gehoord over leuke aanbiedingen in de winkels op de dag van release? Vorig jaar had T-mobile (in Rotterdam iig) best wel een leuke deal maar ik kan nu nergens iets erover vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3TM4R
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-04-2022
Hallo,

Net een melding van PostNL dat mijn zending van mijn Samsung Galaxy S7 Edge Black waarschijnlijk morgen binnenkomt: 'Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL'. De Galaxy S7 Edge Black heb ik bij een verlenging van een KPN abonnement gekregen.

Eerder vandaag nog gebeld met KPN, en die vrouw die ik er voor kreeg, zei dat ze de 11e pas verzenden.

Nu nog benieuwd naar wanneer ik mijn Gear VR binnenkrijg, zowel mijn bestelling van de mobiel als aanmelding promotie Gear VR heb ik 2 maart al gedaan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05:00
Indodraakje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:01:
Ik heb smsje van DHL ontvangen en T&T postnl voor mijn GearVR
Is de status op de DHL site ook veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
LordLynx schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:05:
Heeft iemand nog iets gehoord over leuke aanbiedingen in de winkels op de dag van release? Vorig jaar had T-mobile (in Rotterdam iig) best wel een leuke deal maar ik kan nu nergens iets erover vinden.....
https://forum.t-mobile.nl...-event-op-11-maart-265383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:56
Verleden maandag heeft Coolblue Belgie mij gebelt dat ik morgen, vrijdag 11/3 mijn S7 Edge gold zou ontvangen en dat ik een mail zou krijgen.

Vandaag krijg ik een mail: Jammer maar helaas, je zal nog twee weken moeten wachten...

Nu vind ik het geen drama, maar het lijkt erop dat ze minder toestellen hebben ontvangen dan ze verwacht hadden.

Goed, ik heb laat ge-preorderd: 6/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is er een topic voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:36:
misschien toeval, misschien hebben ze mijn bestelling op priority gezet (wat ik betwijfel) Ik heb de witte edge besteld iig.
wanneer had je het toestel besteld?
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29 feb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 13:29
Pierre_nr1 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:10:
[...]

Is de status op de DHL site ook veranderd?
Nog steeds op shipment info received... maar nu staat er wel estimated delivery bij. dat stond er eerst niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik zou de twitter van Samsung mobile in de gaten houden. De Samsung store in Amsterdam gaat een actie houden.
..het wordt via Samsungmobile social media gedeeld in de 24 uur voorafgaand aan deze dag...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
@ Turkje en @ indodraakje,

Hebben jullie ergens aangegeven een sms te willen ontvangen tijdens de bestelling of zo?
Ik heb er nog geen namelijk van DHL.

Ik zal me wel zorgen maken om niets, maar man man man wat ga ik balen als hij morgen niet komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met een Vodafone bestelling al een tijd zien als je je T&T code invult? Bij mij geeft ie sinds vanochtend aan dat het pakketje bij PostNL nog niet bekend is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:53:
Kan iemand met een Vodafone bestelling al een tijd zien als je je T&T code invult? Bij mij geeft ie sinds vanochtend aan dat het pakketje bij PostNL nog niet bekend is..
Hier hetzelfde heb al wel de track en trace code het zal zaterdag worden. Anders had de code nu moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Indodraakje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:48:
[...]

Nog steeds op shipment info received... maar nu staat er wel estimated delivery bij. dat stond er eerst niet :)
Waar heb jij je telefoonnummer achter gelaten bij DHL? Omdat je een sms had ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:54:
[...]

Hier hetzelfde heb al wel de track en trace code het zal zaterdag worden. Anders had de code nu moeten werken.
Kan t niet zo zijn dat vannacht alle pakketjes aan PostNL overhandigd zullen gaan worden en dat het dan misschien beschikbaar komt? Coolblue bijv. doet ook alles snachts aan PostNL overdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:57:
[...]

Kan t niet zo zijn dat vannacht alle pakketjes aan PostNL overhandigd zullen gaan worden en dat het dan misschien beschikbaar komt? Coolblue bijv. doet ook alles snachts aan PostNL overdragen.
Dat zou nog kunnen, zo niet een dag later is ook geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Tiduz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:03:
Wehkamp 24 februari preorder geplaatst, verwachte leverdatum: 11 maart

maar bij verwachte bezorgdatum 5-10 werkdagen. das minder :p
Ik heb hem ook bij wehkamp besteld.
Een witte s7 edge en een gewone witte s7
Nu staat er nog 3-5 dagen.
Beng bang dat ik hem morgen dus niet ga ontvangen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
airwolf83 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:27:
[...]

Ik heb hem ook bij wehkamp besteld.
Een witte s7 edge en een gewone witte s7
Nu staat er nog 3-5 dagen.
Beng bang dat ik hem morgen dus niet ga ontvangen helaas.
Meestal zijn de grote postorders iets later met uitleveren, maar ik hoop voor jou ook morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
pappaleone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:30:
[...]

Meestal zijn de grote postorders iets later met uitleveren, maar ik hoop voor jou ook morgen.
Ja en anders is het nog niet perse erg hoor maar ben erg slecht in het hebben van geduld |:( haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:58

Christiano007

Ich bin der champion

Net een sms gekregen van DHL voor de bezorging van morgen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:03
Zojuist vanuit GSMWeb de verzendbevestiging gekregen! *O*
Aangemeld maar nog niet verzonden. Hopen dat dat vanavond nog gebeurd, maar anders wordt het waarschijnlijk in ieder geval zaterdag of maandag en niet nóg een week later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Christiano007 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:32:
Net een sms gekregen van DHL voor de bezorging van morgen.
Zelfde hier. Ik zie de meeste van jullie in de loop van morgen wel op het S7 Ervaringen en Discussie forum, neem ik aan? :)

Ik hoop oprecht dat degene die nog (ongewild) moeten wachten hun toestel snel zullen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
Lekker dus, krijg net een mail dat ik nog maximaal 2 weken mag wachten aan de chat was het nog na het weekend, jaloers op degenen die 'm morgen al krijgen! S7 Edge dus... 8/03 besteld.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hoYiZLN.png

[ Voor 16% gewijzigd door Lucky0wn op 10-03-2016 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-07 16:14
pappaleone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:04:
[...]

Dat zou nog kunnen, zo niet een dag later is ook geen ramp.
hij word vanavond vanaf 22:00 uur aan post nl gegeven. Morgen gewoon binnen! Zo gaat dat meestal bij grote bedrijven waar je tot 22:00 kan bestellen en het de volgende dag in huis hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 19:02
Er staat bij mij nu ook op de DHL tracker morgen eind van de dag. Weet iemand wat eind van de dag hier inhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
dejong12 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:46:
Er staat bij mij nu ook op de DHL tracker morgen eind van de dag. Weet iemand wat eind van de dag hier inhoudt?
van 9 tot 6.

als je er niet bent ga naar delivery.dhl.com en daar kan je andere dagen kiezen, ander adres of dat je hun machtig om bij de buren.af te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
net een sms van DHL binnen, window is tussen 9:00 en 18:00.
ergens morgen binnen kantooruren dus, lekker ruim genomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Morgen tussen 08:30 en 13:00 wordt mijn witte S7 geleverd, alleen jammer dat na 6 jaar ik een andere nummer moet...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
airwolf83 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:32:
[...]

Ja en anders is het nog niet perse erg hoor maar ben erg slecht in het hebben van geduld |:( haha
Ja wie niet, ik zit ook echt te wachten op het nieuwe speeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 01:15
Je kan hier opzoeken hoe laat de bezorger van DHL komt. Bij mij tussen 14:00 en 21:00. Nog steeds erg ruim, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:58

Christiano007

Ich bin der champion

Ik ben naar de site gegaan die in de sms stond van DHL en heb gekozen voor dezelfde dag maar dan avond aflevering (tussen 18/21) , scheelt weer heel wat uren voor niks thuis zijn :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Francis schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:49:
Morgen tussen 08:30 en 13:00 wordt mijn witte S7 geleverd, alleen jammer dat na 6 jaar ik een andere nummer moet...
Hoezo jammer, kon je niet verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 13-09 14:38
Net via Coolblue een gouden S7 flat besteld met een tele2 4GB/onbeperkt bellen abo voor 37 euro in de maand (23 euro bijbetalen voor het toestel), als het goed is kan ik hem morgen in de winkel ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

pappaleone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:54:
[...]

Hoezo jammer, kon je niet verlengen?
Laatste 6 jaar foon van de zaak gehad en mag helaas nummer niet meenemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Francis schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:01:
[...]

Laatste 6 jaar foon van de zaak gehad en mag helaas nummer niet meenemen....
Okay dat is wel jammer, maar een nieuwe en een nieuw nummer ook niet verkeerd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

pappaleone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:07:
[...]

Okay dat is wel jammer, maar een nieuwe en een nieuw nummer ook niet verkeerd toch?
Niet echt, maar ik ga geheid vergeten om aan iedereen mijn nieuwe nummer te geven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 10:49
Mijn zwarte S7 komt morgen op mijn werk van 8:30 tot 13:00 binnen. Heb besteld bij Coolblue maar icm KPN verlenging dus ik krijg hem via de koerier. Can't wait! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 21:23
VirinR schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:27:
Mijn zwarte S7 komt morgen op mijn werk van 8:30 tot 13:00 binnen. Heb besteld bij Coolblue maar icm KPN verlenging dus ik krijg hem via de koerier. Can't wait! :)
Ik heb hetzelfde.. Ik heb op 28 feb verlengd met 200min/5gb .. 34e p/m en 241,-- bijbetalen....
Nu zie ik op de site dat dezelfde combinatie nu 181,-- kost..
Ik heb een gesprek gehad met de klantenservice en deze hebben een verzoek voor prijsverschil ingeschoten.. als het nou 5,-- was oke.. maar dit is toch wel een aardig verschil..

Iemand die hier ervaring mee heeft?
Hoe gaat CB hier normaal mee om?
Of moet ik hem toch gaan weigeren aan de deur en opnieuw bestellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 10:49
Ik heb hetzelfde.. Ik heb op 28 feb verlengd met 200min/5gb .. 34e p/m en 241,-- bijbetalen....
Ik heb een gesprek gehad met de klantenservice en deze hebben een verzoek voor prijsverschil ingeschoten.. als het nou 5,-- was oke.. maar dit is toch wel een aardig verschil..

Ik heb Vooral Internet Instap A met Compleet dus ik betaal 22.50 pm voor 2000 MB en 150min/sms en heb 410 euro voor het toestel betaald. Die prijs is echter verlaagd naar 404 euro, maar die 6 euro heb ik netjes op mijn rekening ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvnzoest schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:30:
[...]

CB gaat hier zeer coulant mee om is mijn ervaring. Doen nooit moeilijk over dit soort zaken en betalen het verschil terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Iemand die bij de webshop (Samsung) een Edge heeft besteld? Ziet er helaas naar uit dat ik hem zaterdag mag verwachten :(

Had nog gehoopt op een status update van DHL, maar hij ligt blijkbaar nog steeds in Eindhoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
net een update bij de track en trace van vodafone. Word morgen geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BattlerRoyaleNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:54:
net een update bij de track en trace van vodafone. Word morgen geleverd!
Bedoel je dat er nu een tijd te zien is op de PostNL site of heb je net een T&T gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:56:
[...]

Bedoel je dat er nu een tijd te zien is op de PostNL site of heb je net een T&T gekregen?
yess!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja welke van de 2? PostNL site geüpdatet of heb je net een mailtje ontvangen van VF met je T&T code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:57:
[...]

Haha ja welke van de 2? PostNL site geüpdatet of heb je net een mailtje ontvangen van VF met je T&T code?
de status van de s7 is geupdate. eerst stond er niks bij de track en trace nu wel, en idd heb ook al een track en trace voor de vr en die komen allebei morgen! vodafone heeft optijd verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 19:02
Knamix schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:54:
Iemand die bij de webshop (Samsung) een Edge heeft besteld? Ziet er helaas naar uit dat ik hem zaterdag mag verwachten :(

Had nog gehoopt op een status update van DHL, maar hij ligt blijkbaar nog steeds in Eindhoven
Hier ook Eindhoven, maar er staat bij mij wel bij Estimated Delivery 11 maart. Wat staat er bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BattlerRoyaleNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:59:
[...]

de status van de s7 is geupdate. eerst stond er niks bij de track en trace nu wel, en idd heb ook al een track en trace voor de vr en die komen allebei morgen! vodafone heeft optijd verstuurd
Duidelijk! Goed nieuws. Hopen dat die van mij ook zo actief wordt. Alvast veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
dejong12 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:01:
[...]

Hier ook Eindhoven, maar er staat bij mij wel bij Estimated Delivery 11 maart. Wat staat er bij jou?
In de mail staat: Verwachte afleverdatum: 11-03-2016, maar op de site van Samsung zelf via "mijn order" staat er weer 12 maart 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josplo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10-2020
S7Edge Wit via Vodafone F&F bevind zich in het sorteercentrum van Post.nl Morgen binnen! Super.

[ Voor 4% gewijzigd door josplo op 10-03-2016 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:26
Knamix schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:54:

Ach wees blij de mijne staat nog steeds op order verwerkt.:( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3TM4R
Via KPN besteld en krijg morgen via PostNL binnen, de Samsung Galaxy S7 Edge Black ligt al bij PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg net ook de update van Vodafone zowel de witte S7 edge en de VR beide tussen 14;00 16;00 Niet gek na annulering bij belsimpel, woensdagavond bij vodafone besteld en toch na 2 dagen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3TM4R
De Gear VR heb ik nog steeds geen bericht van gehad qua verzending. Ik ben zelf erg benieuwd wanneer ik die binnenkrijg. (Verlenging KPN + Samsung Galaxy S7 Edge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
x360junkie schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:11:
[...]

Ach wees blij de mijne staat nog steeds op order verwerkt.:( ;w
Hier hetzelfde. Maar ik heb hem pas vannacht besteld. Gouden Edge. Maar nog wel verwachte bezorgdatum 11 maart. Dan mogen ze wel snel zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door gozoman op 10-03-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:56
Lucky0wn schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:42:
Lekker dus, krijg net een mail dat ik nog maximaal 2 weken mag wachten aan de chat was het nog na het weekend, jaloers op degenen die 'm morgen al krijgen! S7 Edge dus... 8/03 besteld.

[afbeelding]
België of Nederland?

Ik heb hetzelfde voor met Coolblue België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:52:
[...]

Bij mij betreft het ook een verlenging van mijn huidige abonnement. Ook al in de spamfolder gekeken, maar daar staat niets. Bij mij staat er op My Vodafone: Status van je bestelling: De bestelling wordt verwerkt.

Wat staat er bij jou?
Ik krijg nu op mijn PostNL app te zien dat ik mijn toestel morgenavond geleverd krijg. Dus toch nog vrijdag. Het wordt verstuurd vanuit een magazijn uit Woerden.

Contract: Vodafone F&F RED Super (verlenging)
Toestel: S7 Zwart
Besteldatum: 21 februari 2016

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
dejong12 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:01:
[...]

Ik heb wel een sms ontvangen van DHL dat de S7 morgen wordt geleverd, maar op hun site staat geen 'Estimated Delivery'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
Ik heb bij cb de gewone s7 zwart vanavond besteld icm een tele2 abo. Heb aangegeven dat ik hem op wil halen in de winkel en hij ligt als het goed is om 8:30 klaar :-) had ik eigenlijk niet verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
Mijn DHL T&T is updated... and guess where it is... Brussel!!! hahaha =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Indodraakje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:33:
Mijn DHL T&T is updated... and guess where it is... Brussel!!! hahaha =)
Mijne ook al sinds 22:21.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ram-G-maN schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:00:
[...]

Ik krijg nu op mijn PostNL app te zien dat ik mijn toestel morgenavond geleverd krijg. Dus toch nog vrijdag. Het wordt verstuurd vanuit een magazijn uit Woerden.

Contract: Vodafone F&F RED Super (verlenging)
Toestel: S7 Zwart
Besteldatum: 21 februari 2016
Yes bi mij ook woerden en de VR komt Uit Margraten (Zuid Limburg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Die van mij is ook in Brussel en bij estimated delivery time staat: end of the Day... lekker duidelijk. Ik hoop dat hij dan na 6 wordt afgeleverd ivm werk :)

Als er niemand is, probeert DHL dan de volgende dag te leveren of? (Ben altijd postnl gewend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 15:47
Ze lijken idd prima voorraden te hebben. Ik had pre order geplaatst en gevraagd of ik het toestel kon ophalen. Dat ging echter niet....nu wordt ie geleverd tussen 1100 en 1300. Ook prima ;-)
Sokkeh schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:09:
Ik heb bij cb de gewone s7 zwart vanavond besteld icm een tele2 abo. Heb aangegeven dat ik hem op wil halen in de winkel en hij ligt als het goed is om 8:30 klaar :-) had ik eigenlijk niet verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07 09:18
Mijne komt tussen 8.00 en 10.00 maar ben zelf niet aanwezig, hopelijk doen ze niet moeilijk.

Hij wordt afgeleverd door AMP, met een T-Mobile verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
Knamix schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 06:56:
Die van mij is ook in Brussel en bij estimated delivery time staat: end of the Day... lekker duidelijk. Ik hoop dat hij dan na 6 wordt afgeleverd ivm werk :)

Als er niemand is, probeert DHL dan de volgende dag te leveren of? (Ben altijd postnl gewend)
bij delivery.dhl.com kon je een afspraak maken of machtigen.om.bij de buren achter te laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
michael86 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:25:
Mijne komt tussen 8.00 en 10.00 maar ben zelf niet aanwezig, hopelijk doen ze niet moeilijk.

Indien hij bij een abbo komt, moet je zelf aanwezig zijn en legitimeren. Iemand anders mag het niet in ontvangst nemen. Staat ook duidelijk in de mail.

"Voor een succesvolle afhandeling is het van belang dat u de onderstaande punten goed doorleest.
U dient persoonlijk aanwezig te zijn. Iemand anders mag dit niet voor u afhandelen."

[ Voor 18% gewijzigd door Michaelg op 11-03-2016 07:32 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 11:30
Fijn, de notificaties deden het niet op de DHL site:

Estimated Delivery:
Friday, March 11, 2016
By End of Day

Op zich wel relaxt omdat Samsung een verwachtte levertijd afgaf van 12 maart maar nu zit ik op mn werk en er is niemand thuis :)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josplo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10-2020
Brrrr status track en trace Post.nl weer terug van "in sorteercentrum" naar "zending aangemeld maar nog niet ontvangen door Post.nl" Bezorgtijdstip wel op vandaag, het zal me benieuwen.......

Vodafone F&F, S7 Edge wit, verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 11:02
josplo schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:53:
Brrrr status track en trace Post.nl weer terug van "in sorteercentrum" naar "zending aangemeld maar nog niet ontvangen door Post.nl" Bezorgtijdstip wel op vandaag, het zal me benieuwen.......

Vodafone F&F, S7 Edge wit, verlenging.
Jep bij mij ook hetzelfde.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier morgen Dynafix tussen 08.00-13.00 ben zeer benieuwd naar het toestel!
Gear komt over 4 weken ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandaag tussen 12:00 en 14:00 de Samsung Galaxy S7 wit en daarbij de Samsung Gear VR. Zelfde tijdstip.

Heb vanavond weer wat leuks te doen!!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
michael86 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:25:

Dan zou ik ze even opbellen met een ander gewenst tijdstip dat je er wel bent. Heb ze gister zelf ook gesproken en gaven mij aan dat ze echt aan de persoon zelf mogen leveren. Nu weet ik natuurlijk niet hoe de koeriers zich hier aan houden.

Mijne wordt tussen 12.30 en 14.30 geleverd :D Gear VR moet nog goedgekeurd worden.

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
Overgeef Dave schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:39:
[...]

België of Nederland?

Ik heb hetzelfde voor met Coolblue België.
Coolblue Nederland, zo te zien zijn ze in Belgie en Nederland dus op? S7 Edge zwart.
Kirretje schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:17:
Ze lijken idd prima voorraden te hebben. Ik had pre order geplaatst en gevraagd of ik het toestel kon ophalen. Dat ging echter niet....nu wordt ie geleverd tussen 1100 en 1300. Ook prima ;-)
[...]
Gewone S7 blijkbaar wel

[ Voor 37% gewijzigd door Lucky0wn op 11-03-2016 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michael86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07 09:18
Rickz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:11:
[...]

Dan zou ik ze even opbellen met een ander gewenst tijdstip dat je er wel bent. Heb ze gister zelf ook gesproken en gaven mij aan dat ze echt aan de persoon zelf mogen leveren. Nu weet ik natuurlijk niet hoe de koeriers zich hier aan houden.

Mijne wordt tussen 12.30 en 14.30 geleverd :D Gear VR moet nog goedgekeurd worden.
Ik heb maar een halve dag verlof opgenomen en heb de telefoon net mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

Rickz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:11:
[...]

Voor verlengingen is een handtekening van een huisgenoot voldoende. Jij zult waarschijnlijk een nieuw abonnement hebben en dan hebben ze je wel persoonlijk nodig.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

En binnen *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat er bij OPD nog altijd order ontvangen, wacht op voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:10:
Bij mij staat er bij OPD nog altijd order ontvangen, wacht op voorraad..
Same here, en ze weten er allemaal niks van en vragen gewoon geduld om de mail af te wachten... Een andere medewerker gaf aan dat ik OPD moest bellen, maar daar kwamen ze mijn order niet eens in het systeem tegen. Laatste keer dat ik bij Tele2 verleng :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:17:
[...]

Same here, en ze weten er allemaal niks van en vragen gewoon geduld om de mail af te wachten... Een andere medewerker gaf aan dat ik OPD moest bellen, maar daar kwamen ze mijn order niet eens in het systeem tegen. Laatste keer dat ik bij Tele2 verleng :(
ja jammer, frustrerend om te zien dat sommige mensen de s7 al hebben.
Dalijk hebben de mensen die hem in de winkel kopen het nog eerder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij mij is ie aangekomen! Is een verlenging bij Vodafone! VR is ook binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
Bij mij is de verwachte bezorgdatum veranderd in morgen, 12 maart.
Op 10 maart de gouden Edge besteld zonder abonnement/verlenging bij de Samsung shop. Status order verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

Rikk. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:00:
[...]

Zonder abonnement neem ik aan? Of via AMP?
witte s7 edge, zonder abo idd. Bezorging vanaf coolblue door Postnl vandaag 11e (tussen 13 en 15 uur).

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keep_IT_cool
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-10-2020
Lol, een hele administratie maar alles lijkt prima te verlopen...

ETA 11:00-13:00 s7 edge black CoolBlue/AMP Besteld op 21-2
ETA 13:00-15:00 gearVR postNL Registratie ook op 21-2

ETA 13:00-15:00 CarMount postNL
ETA 13:00-15:00 QI lader postNL
ETA 14:00-18:00 BT headset DHL

en dan nog morgen
OtterBox DHL
en dan nog (al dagen zoek)
3d Tempered Royal Mail
al lang binnen
128gb Evo+

WAAR BLIJFT DIE DEURBEL !!!!

ps: postNL werkt prima(als altijd), maar DHL is echt een zootje... tracking codes via Amazon.de blijven dagenlang onvindbaar vervolgens krijg je (keurig) een mail van DHL (met tijden) maar de link (naar dhlparcel.nl) levert nummer onbekend op... MAAR op dhlforyou.nl dan vind ie dezelfde code weer wel.

[ Voor 20% gewijzigd door keep_IT_cool op 11-03-2016 10:12 . Reden: dhl ergernissen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
wehkamp blijkt toch wat vlotter te zijn? staat bij status nu

12-03-2016
09:00 - 13:00

:D

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Vodafone heeft niet genoeg toestellen binnengekregen om vandaag alle klanten te voorzien van een S7. Komende week komt er een nieuwe lading. Goed voorbereid daar bij VF!

Dus voor degene die hem wél krijgen, lucky bastards d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan87423 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:14:
Vodafone heeft niet genoeg toestellen binnengekregen om vandaag alle klanten te voorzien van een S7. Komende week komt er een nieuwe lading. Goed voorbereid daar bij VF!

Dus voor degene die hem wél krijgen, lucky bastards d:)b
Wanneer heb je besteld? Ze hebben bij Vodafone steeds aangegeven dat er voldoende voorraad is voor de mensen die voor 9 maart hebben besteld. Bij mij staat de orderstatus nog steeds op: De bestelling wordt verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:21:
[...]

Wanneer heb je besteld? Ze hebben bij Vodafone steeds aangegeven dat er voldoende voorraad is voor de mensen die voor 9 maart hebben besteld. Bij mij staat de orderstatus nog steeds op: De bestelling wordt verwerkt.
Op 23 februari. De klantenservice mevrouw heeft dus net weer onzin zitten vertellen.

Anyways, geniet van jullie S7! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag tussen 13:00 en 15:00 uur komt de AMP koerier - kan niet wachten!

Wel jammer dat de VR die door PostNL vandaag geleverd zou worden één dag vertraagd is doordat de zending 'nog in het sorteerproces zit'. Heeft iemand ook deze melding op de T&T pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan87423 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:27:
[...]

Op 23 februari. De klantenservice mevrouw heeft dus net weer onzin zitten vertellen.

Anyways, geniet van jullie S7! :9~
Dan voel je je behoorlijk pissig lijkt me. Sommige mensen die op 3 maart hebben besteld krijgen hem vandaag al.

Staat jouw orderstatus ook nog op 'De bestelling wordt verwerkt'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 16:30

MrN

Mijn S7 Edge wordt als het goed is vandaag geleverd :)

Alleen mijn hoesje heb ik nog niet binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:34:
[...]

Dan voel je je behoorlijk pissig lijkt me. Sommige mensen die op 3 maart hebben besteld krijgen hem vandaag al.

Staat jouw orderstatus ook nog op 'De bestelling wordt verwerkt'?
Durf ik niet te zeggen. Volgens mij kan de orderstatus bij Vodafone alleen opgevraagd worden via de klantenservice. Aangezien die net tegen mij hebben gelogen, wacht ik met geduld af op een T&T code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Nou, de Gear VR is er al, waar ik vooralsnog dus helemaal niks mee kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:08
vaagisdenaam schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:58:
Nou, de Gear VR is er al, waar ik vooralsnog dus helemaal niks mee kan :p
Hier ook... haha.
Nu al een gaaf apparaat. Kan niet wachten om te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ik ben verrast erdoor moet ik eerlijk zeggen, hij is super licht, de lenzen zien er goed uit en de afwerking is heel netjes...
Heel wat anders dan cardboard :)

Hij sluit alleen niet zo mooi aan, ik vind hem aan de brede kant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Hmm... bezorger is onderweg.
Bezorgmoment: Vandaag 08:30 - 21:30 uur 8)7

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
AstralizeR schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:08:
Hmm... bezorger is onderweg.
Bezorgmoment: Vandaag 08:30 - 21:30 uur 8)7
Daar ga ik overheen:

Pickup Date: 2016-03-09 20:58:00
Estimated Delivery Date: 2016-03-11 23:59:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Faddermakker schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Daar ga ik overheen:

Pickup Date: 2016-03-09 20:58:00
Estimated Delivery Date: 2016-03-11 23:59:00
haha, lekker hoor 23:59... straks wordt er midden in de nacht op de deur gebonsd. "Special delivery!"

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Tiduz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:07:
wehkamp blijkt toch wat vlotter te zijn? staat bij status nu

12-03-2016
09:00 - 13:00

:D
Yep

Had ze vanochtend ook nog een Facebook bericht gestuurd en kreeg net een bericht terug dat ze morgen bij mij geleverd gaan worden.
Kan niet wachten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
AstralizeR schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:16:
[...]

haha, lekker hoor 23:59... straks wordt er midden in de nacht op de deur gebonsd. "Special delivery!"
Het DHL portal zegt "Scheduled Delivery:Today by End of Day" Dus ik ga zo om 3 uur heel snel naar huis in de hoop hem nog voor te zijn.

Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste