Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
JSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:35:
[...]

Las tijdje terug dat iemand vond dat er niet heel veel animo was voor de S7. Maar dit topic bewijst toch het tegendeel :P

Wellicht per toestel/kleur. Witte Edge hier. Jij?
Rikk. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:36:
[...]

Ik zwarte edge met t-mobile abonnement
Zwarte S7 non-Edge met een verlenging van huidige T-Mobile abonnement

[ Voor 5% gewijzigd door Rickz op 10-03-2016 14:38 ]

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josplo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10-2020
Abonnement Vodafone online zojuist wel omgezet naar verlengingsabonnement. Staus order staat op "verstuurd", helaas nog geen mail met T&T Post.nl ontvangen (Vodafone F&F, verlenging, S7 Edge wit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:37:
[...]

[...]

Zwarte S7 non-Edge met een verlenging van huidige T-Mobile abonnement
Denk dat ze eerst de non-edge versies doen, en daarna de Edge versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battia schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:37:
Tele2 is de beste. Ik heb vanochtend mijn contract verlengd met de S7 Edge Zwart. ik kreeg direct een mail van opd. Zaterdagochtend krijg ik hem! Joepieee. Heb gelijk Vodafone bestelling geannuleerd.
Lekker dan, ik heb op 2 maart hetzelfde toestel besteld en heb nog niks van OPD vernomen :o Je zal begrijpen dat ik anders over Tele2 denk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battia schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:37:
Tele2 is de beste. Ik heb vanochtend mijn contract verlengd met de S7 Edge Zwart. ik kreeg direct een mail van opd. Zaterdagochtend krijg ik hem! Joepieee. Heb gelijk Vodafone bestelling geannuleerd.
Jammer dat tele2 op heel veel plekken slecht bereik heeft. Dan wacht ik toch liever wat langer met een provider die wel goed bereik heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOOR ALLE VODAFONE BESTELLERS:

Ik heb nieuws:
Heeft er iemand die bij Vodafone (F&F) heeft besteld al een T&T code ontvangen? Ik heb net nogmaals de klantenservice gebeld en de medewerker gaf aan dat het fout wordt weergegeven op My Vodafone als er 'verstuurd' staat.

De toestellen worden overigens morgen pas verzonden en komen op zijn vroegst zaterdag aan.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:40:
[...]

Lekker dan, ik heb op 2 maart hetzelfde toestel besteld en heb nog niks van OPD vernomen :o Je zal begrijpen dat ik anders over Tele2 denk :X
Heb je een ordernummer van Tele2? Vul die en je postcode in op www.afspraakstatus.nu . Misschien staat hij in het systeem je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battia schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:45:
[...]

Heb je een ordernummer van Tele2? Vul die en je postcode in op www.afspraakstatus.nu . Misschien staat hij in het systeem je weet maar nooit.
Gelijk even geprobeerd, maar helaas: resulteert in een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27
De telefoons worden op dit moment verstuurd, maar iemand al bericht/duidelijkheid over de Gear VR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
flrs schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:50:
De telefoons worden op dit moment verstuurd, maar iemand al bericht/duidelijkheid over de Gear VR?
Lees het topic even terug (of zoekfunctie), die actie loopt via Samsung en staat volledig los van de webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
DHL staat nog steeds op "zending informatie ontvangen"...
Hij zou er morgen zijn, maar ik heb dus nog geen leverings window oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
vaagisdenaam schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:51:
DHL heeft het pakket nog niet, probeer het rond middernacht nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 13:29
vaagisdenaam schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:51:
die krijg je pas vanavond als DHL het pakketje van samsung heeft ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:49:
[...]

Gelijk even geprobeerd, maar helaas: resulteert in een error.
Ik denk dat je dan toch moet wachten vandaag. Zeer waarschijnlijk krijg je vandaag nog een email. Of neem anders contact op met Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
Razr schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:51:
[...]

Lees het topic even terug (of zoekfunctie), die actie loopt via Samsung en staat volledig los van de webshops.
I know... Maar het houdt wel voldoende verband met het onderwerp om er hier een vraag over te stellen imho.

Blijkbaar is er gister een pakketje bij de buren bezorgd, hoopte dat dit de Gear VR zou zijn :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rikk. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:39:
[...]

Denk dat ze eerst de non-edge versies doen, en daarna de Edge versies
Hetzelfde hier zie wel dat de verlenging van mijn abbo al is ingegaan.

[ Voor 12% gewijzigd door pappaleone op 10-03-2016 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transistortje
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Burr schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:30:
Net een statuswijziging bij mobiel.nl,

Levering : week 11 verwacht

Oftewel, ik zit niet in de eerste batch :( achja weekendje om een mooie case uit te kiezen.

Edit: op de site staat op voorraad... Weird
Welk toestel heb je besteld? Ik heb gisteravond de S7 Edge zwart besteld bij mobiel.nl en de orderstatus is zojuist veranderd naar 'verzonden'.

Heb jij overigens iets gehoord over de Gear VR of gaan ze er vanuit dat we dat zelf wel regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Transistortje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:55:
[...]

Welk toestel heb je besteld? Ik heb gisteravond de S7 Edge zwart besteld bij mobiel.nl en de orderstatus is zojuist veranderd naar 'verzonden'.

Heb jij overigens iets gehoord over de Gear VR of gaan ze er vanuit dat we dat zelf wel regelen?
Je wordt inderdaad geacht om dit zelf te regelen. Dit kun je doen met het imei nummer op je factuur of op de doos van de je nieuwe toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
[...]

Dat moet je inderdaad zelf regelen, via een promotiepagina op de Samsung site kun je je aankoop registreren. Zie ook een paar pagina's terug in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battia schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:52:
[...]

Ik denk dat je dan toch moet wachten vandaag. Zeer waarschijnlijk krijg je vandaag nog een email. Of neem anders contact op met Tele2.
Je mag inderdaad verwachten dat er dan voldoende voorraad is, het zou wel raar zijn om klanten die eerder besteld hebben te laten wachten. Ik wacht het dus nog even af en anders zoek ik nog wel contact ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:56:
[...]

Je wordt inderdaad geacht om dit zelf te regelen. Dit kun je doen met het imei nummer op je factuur of op de doos van de je nieuwe toestel.
Je kunt gewoon de mail van de webshop - van je bestelling - gebruiken. Er zijn veel gebruikers die dit hebben gedaan en goedkeuring van Samsung hebben gekregen. IMEI nummers ed. zijn niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transistortje
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Razr schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:56:
[...]

Dat moet je inderdaad zelf regelen, via een promotiepagina op de Samsung site kun je je aankoop registreren. Zie ook een paar pagina's terug in dit topic.
Dat had ik gelezen inderdaad, ik ging er alleen vanuit dat mobiel.nl me er wel aan zou herinneren o.i.d.

Ik kan niet wachten tot morgen in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

Mijn zwarte S7 edge via BC-Vodafone is ook aangemeld bij PostNL, vanochtend pas email van Vodafone ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Trouwens voor de mensen die het niet weten, belsimpel.nl levert geen Nederlandse S7 en S7 Edge`s maar Europese. Ik had hun gebeld vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-08 21:57

Tuk

Net van coolblue ook een bevestiging dat mijn edge onderweg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
Tuk schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:03:
Net van coolblue ook een bevestiging dat mijn edge onderweg is :)
Met of zonder abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 11:31
X-GeaR schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:53:
[...]

Volgens mij klopt het niet. Ik krijg net een mail van Samsung dat de order is verzonden met bezorgdatum 11 maart.
Ja ik ook. Beetje verwarrend maar ik geloof dan toch dat ie morgen komt!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me eigenlijk af als je per telefoon besteld bij vodafone of je wel een track and trace nummer krijgt? Bij mij staat gewoon verstuurd naar met adres en postcode.?
Volgens mij heb ik hier wel eens gehoord van iemand, die zomaar zijn bestelling had gehad zonder enige melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:08
[...]

Normale in het zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-09 14:18

Ttje

"We shall never surrender"

Rond 2 uur ook een verzend bevestiging gekregen van Coolblue. 8 maart een S7 black besteld met tele2 abbo (geen verlenging). Coolblue verwacht dat morgen hier de AMP bezorger op de stoep staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 14:42

E-Vix

Nu met sneeuw!

pappaleone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:10:
Ik vraag me eigenlijk af als je per telefoon besteld bij vodafone of je wel een track and trace nummer krijgt? Bij mij staat gewoon verstuurd naar met adres en postcode.?
Volgens mij heb ik hier wel eens gehoord van iemand, die zomaar zijn bestelling had gehad zonder enige melding?
Ik heb hem telefonisch besteld (op de 23e) en heb vanochtend al een track & trace code gehad. Dus ja, je krijgt ook bij telefonische bestellingen een T&T code.
Check je spam eens. Grote kans dat hij daar in terecht is gekomen. Een andere mogelijkheid is dat je telefoon pas morgen verstuurd wordt en dus zaterdag wordt bezorgd. Dan staat hij vandaag al op verzonden in My Vodafone, maar krijg je morgen pas je T&T code.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:44:
VOOR ALLE VODAFONE BESTELLERS:

Ik heb nieuws:
Heeft er iemand die bij Vodafone (F&F) heeft besteld al een T&T code ontvangen? Ik heb net nogmaals de klantenservice gebeld en de medewerker gaf aan dat het fout wordt weergegeven op My Vodafone als er 'verstuurd' staat.

De toestellen worden overigens morgen pas verzonden en komen op zijn vroegst zaterdag aan.
Heb jij al je spamfolder bekeken? Bij mij zat in (gmail) spamfolder een bericht van Vodafone met PostNL T&T link. Ik krijg overigens op PostNL te zien dat het pakketje nog niet aangemeld is. Dus je zou best gelijk kunnen hebben dat ze het morgen pas verzenden zodat we het zaterdag kunnen ontvangen.

Verdere aanvullende informatie, mijn order betreft een Vodafone F&F [b]verlenging[b]. (Daarom hoef ik geen afspraak te maken met de bezorger en hoef ik geen 1 cent aan de deur te pinnen en legitimeren. :+ En komt het met reguliere pakketpost binnen.)

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ttje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:26:
Rond 2 uur ook een verzend bevestiging gekregen van Coolblue. 8 maart een S7 black besteld met tele2 abbo (geen verlenging). Coolblue betracht y dat morgen hier de AMP bezorger op de stoep staat.
Same here...ook vanmiddag de verzendbevestiging ontvangen van CB. Morgen de S7 tussen 8-12 in ontvangst nemen...nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 05:57

JSchut

.....

Hier nog niks van Coolblue. 28 feb besteld. Witte S7 Edge.
Ik heb wel al bevestiging gehad van de 11e paar dagen terug en gister mijn contract via de mail. Nu is het dus wachten op de verlengmail van Coolblue.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-08 21:57

Tuk

Zonder abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ram-G-maN schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:31:
[...]

Heb jij al je spamfolder bekeken? Bij mij zat in (gmail) spamfolder een bericht van Vodafone met PostNL T&T link. Ik krijg overigens op PostNL te zien dat het pakketje nog niet aangemeld is. Dus je zou best gelijk kunnen hebben dat ze het morgen pas verzenden zodat we het zaterdag kunnen ontvangen.

Verdere aanvullende informatie, mijn order betreft een Vodafone F&F [b]verlenging[b]. (Daarom hoef ik geen afspraak te maken met de bezorger en hoef ik geen 1 cent aan de deur te pinnen en legitimeren. :+ En komt het met reguliere pakketpost binnen.)
Bij mij betreft het ook een verlenging van mijn huidige abonnement. Ook al in de spamfolder gekeken, maar daar staat niets. Bij mij staat er op My Vodafone: Status van je bestelling: De bestelling wordt verwerkt.

Wat staat er bij jou?

Volgens de medewerker van de klantenservice zegt deze status niks en ontvangt iedereen die de zwarte Edge VOOR 9 maart heeft besteld deze op zijn vroegst zaterdag. Al die toestellen worden morgen verzonden. Ik heb 2 keer gebeld en beide medewerkers van Vodafone gaven hetzelfde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
JSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:48:
Hier nog niks van Coolblue. 28 feb besteld. Witte S7 Edge.
Ik heb wel al bevestiging gehad van de 11e paar dagen terug en gister mijn contract via de mail. Nu is het dus wachten op de verlengmail van Coolblue.
Misschien even contact opnemen met Cb, eerder in dit topic werd volgens mij aangehaald dat de witte s7 edge leveringsproblemen hadden? Misschien kunnen ze je in de chat wel bevestigen of deze al wel/niet bij hun binnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battia schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:00:
Trouwens voor de mensen die het niet weten, belsimpel.nl levert geen Nederlandse S7 en S7 Edge`s maar Europese. Ik had hun gebeld vandaar.
Wat is het verschil tussen deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen van VF mail ontvangen met T&T nummer, PostNL is vanmiddag al aan de deur geweest, helaas niet thuis. Kan hem morgen afhalen op PostNL punt
Pakket was niet zichtbaar via T&T, betreft zwarte S7 Edge

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:54:
[...]

Wat is het verschil tussen deze?
Provider zal moeilijk doen als je het bij hun wil laten repareren heb ik meegekregen. Ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 05:57

JSchut

.....

Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:53:
[...]

Misschien even contact opnemen met Cb, eerder in dit topic werd volgens mij aangehaald dat de witte s7 edge leveringsproblemen hadden? Misschien kunnen ze je in de chat wel bevestigen of deze al wel/niet bij hun binnen zijn
Heb gister al met ze gechat en ze hadden genoeg witte binnen gekregen. Heb ik eerder ook gepost maar is al paar pagina's terug ondertussen.
JSchut schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:27:
Heb even gevist bij Coolblue in de chat. Daar gaven ze aan dat ze "gewoon" voldoende witte varianten binnen hebben gehad en geen problemen zien voor de uitlevering van de pre-orders.

[ Voor 22% gewijzigd door JSchut op 10-03-2016 15:59 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:52:
[...]

Bij mij betreft het ook een verlenging van mijn huidige abonnement. Ook al in de spamfolder gekeken, maar daar staat niets. Bij mij staat er op My Vodafone: Status van je bestelling: De bestelling wordt verwerkt. En bij jou?
Ik heb nooit mijn bestelstatus kunnen opvragen via My Vodafone helaas. Ik werd op de site altijd verwezen naar een gratis telefoonnummer. Mijn correspondentie tussen Vodafone en mij verloopt dus via automatisch gegenereerde e-mails (status updates) van Vodafone en telefonisch contact.

Zodra ik meer weet laat ik het wel meteen weten. Ondertussen houd ik mijn PostNL app in de gaten.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 16:47
Mijne komt via DHL, maar nog geen updates... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
JSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:58:
[...]

Heb gister al met ze gechat en ze hadden genoeg witte binnen gekregen. Heb ik eerder ook gepost maar is al paar pagina's terug ondertussen.

[...]
Ah, dan zou ik gewoon even afwachten inderdaad :Y

Heb zelf nog even gechat met Cb, ze kunnen geen kleiner tijdsbestek aangeven dan de 12.30/18.00 welke ze aangaven en mocht ik dat wel willen zou ik even contact op moeten nemen met AMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
E-Vix schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:30:
[...]

Ik heb hem telefonisch besteld (op de 23e) en heb vanochtend al een track & trace code gehad. Dus ja, je krijgt ook bij telefonische bestellingen een T&T code.
Check je spam eens. Grote kans dat hij daar in terecht is gekomen. Een andere mogelijkheid is dat je telefoon pas morgen verstuurd wordt en dus zaterdag wordt bezorgd. Dan staat hij vandaag al op verzonden in My Vodafone, maar krijg je morgen pas je T&T code.
Heb net contact gehad met medewerker, hij gaf meteen de track and trace code. Hij zou morgen zichtbaar zijn dus zaterdag zou hij op de deurmat moeten vallen. Niet gek gisteren avond bestel en zaterdag al binnen chapeau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:01:
[...]

Ah, dan zou ik gewoon even afwachten inderdaad :Y

Heb zelf nog even gechat met Cb, ze kunnen geen kleiner tijdsbestek aangeven dan de 12.30/18.00 welke ze aangaven en mocht ik dat wel willen zou ik even contact op moeten nemen met AMP.
Volgens mij krijg je morgen voor/rond 08.00 een SMS van AMP met een 2-uurs tijdraam wanneer de koerier komt - zie ook de AMP site.

Van de site;
Wij informeren uw klant gedurende de bezorging actief. Op de dag van bezorging ontvangt hij rond 08:00 uur per sms en e-mail het tijdvak van maximaal twee uur waarin we zullen bezorgen. Ook kunnen uw klanten op de dag van bezorging alvast op mijnorderstatus.nl. zien hoe de bezorger eruitziet!

[ Voor 24% gewijzigd door Razr op 10-03-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Razr schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:08:
[...]

Volgens mij krijg je morgen voor/rond 08.00 een SMS van AMP met een 2-uurs tijdraam wanneer de koerier komt - zie ook de AMP site.

Van de site;

[...]
Ah zie het staan inderdaad :)

Op de dag van bezorging ontvangt hij rond 08:00 uur per sms en e-mail het tijdvak van maximaal twee uur waarin we zullen bezorgen. Ook kunnen uw klanten op de dag van bezorging alvast op mijnorderstatus.nl. zien hoe de bezorger eruitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
Zojuist een mail van mobiel.nl

'Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:58

Christiano007

Ich bin der champion

Net nog een mail gekregen van samsung.nl met de melding dat het verzonden is. Hier staat wel bij:

· Verwachte bezorgdatum 11-03-2016

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:28
Zojuist gebeld door een Vodofone medewerker met de vraag of ik al wist dat ik kon verlengen.
Verteld dat morgen mijn S7 bezorgt wordt. Briljant dit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
semaj schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:27:
Zojuist gebeld door een Vodofone medewerker met de vraag of ik al wist dat ik kon verlengen.
Verteld dat morgen mijn S7 bezorgt wordt. Briljant dit 8)7
_/-\o_ Perfect het kan dus wel heel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebees
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-02-2021
Zojuist mail ontvangen van Tele2/OPD voor mijn S7 Edge Gold, link voor afspraak gekregen maar werkt niet :'( FML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Jeebees schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:29:
Zojuist mail ontvangen van Tele2/OPD voor mijn S7 Edge Gold, link voor afspraak gekregen maar werkt niet :'( FML
Dan voer je bij www.afspraakstatus.nu je ordernummer en postcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebees
battia schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:30:
[...]

Dan voer je bij www.afspraakstatus.nu je ordernummer en postcode.
Duurde paar minuten voordat ik erin kon, hij werkt nu eindelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Jeebees schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:31:
[...]

Duurde paar minuten voordat ik erin kon, hij werkt nu eindelijk _/-\o_
Wanneer is bij jouw eerste mogelijke leverdatum? Bij mij 12 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebees
battia schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:32:
[...]

Wanneer is bij jouw eerste mogelijke leverdatum? Bij mij 12 maart
Bij mij ook, ook nog eens in de middag tussen 13:15 en 17:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05:00
Net een mail van Samsung ontvangen met een T&T van PostNL. De Gear VR wordt morgen tussen 10 en 12 bezorgd. Netjes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Jeebees schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:33:
[...]

Bij mij ook, ook nog eens in de middag tussen 13:15 en 17:30
Hmm. Ik heb gekozen voor 09-13 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGLion
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-02-2021
En weer een mail van Samsung ontvangen, ditmaal een Track & Trace voor de Gear VR, deze wordt morgen bezorgt door PostNL. En de collega's van DHL bezorgen morgen de Galaxy Edge Gold. Sweet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 19:02
Pierre_nr1 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:34:
Net een mail van Samsung ontvangen met een T&T van PostNL. De Gear VR wordt morgen tussen 10 en 12 bezorgd. Netjes hoor.
PGLion schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:35:
En weer een mail van Samsung ontvangen, ditmaal een Track & Trace voor de Gear VR, deze wordt morgen bezorgt door PostNL. En de collega's van DHL bezorgen morgen de Galaxy Edge Gold. Sweet :P
Wanneer besteld? En kregen jullie die mail dat je je niet meer voor de promotie hoefde aan te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGLion
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-02-2021
Wanneer besteld? En kregen jullie die mail dat je je niet meer voor de promotie hoefde aan te melden?
Besteld bij Samsung op 28/02/2016. Ik heb inderdaad de mail ontvangen dat ik me niet meer aan hoefde te melden, maar dat had ik inmiddels al wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebees
battia schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:35:
[...]

Hmm. Ik heb gekozen voor 09-13 uur.
Heb zondag gedaan tussen 9:00-13:15, toen toch weer gewijzigd naar zaterdag en nu kan het wel opeens tussen 9:00-13:15 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svb1986
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik heb nu ook de mail van Samsung gehad voor de Gear VR track & trace. Ik heb dus de bril voordat ik sowieso een telefoon binnnen heb. (tot op heden nog niets gehoord van Vodafone.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een mailtje van Samsung dat m'n VR bril onderweg is! S7 is besteld bij Vodafone en heb me daarna meteen aangemeld op de Samsung site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:36
svb1986 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:45:
[...]

Ik heb nu ook de mail van Samsung gehad voor de Gear VR track & trace. Ik heb dus de bril voordat ik sowieso een telefoon binnnen heb. (tot op heden nog niets gehoord van Vodafone.nl)
wanneer besteld?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Jeebees schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:43:
[...]

Heb zondag gedaan tussen 9:00-13:15, toen toch weer gewijzigd naar zaterdag en nu kan het wel opeens tussen 9:00-13:15 lol
Hahahah mooi toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svb1986
  • Laatst online: 21-01-2024
Galaxy S7 Edge Gold bevestigd door Vodafone op 23/2 en 24/2 (had leveringsadres laten aanpassen).
Samsung had vorige week 3/3 een bevestiging verstuurd dat het was goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:08
Jeej, nu ook een T&T voor de Gear VR! Komt morgen tussen 10-12 uur. Misschien handig voor anderen: ik heb een ander leveradres gekozen voor de Gear VR dan mijn Galaxy S7, maar alles wordt nu op hetzelfde adres geleverd. Houd er dus rekening mee dat dit kan afwijken!

Overigens kwam er vandaag al een pakket binnen van DHL. Ik helemaal blij! Blijken het twee hoesjes te zijn :-p Op zich natuurlijk leuk, maar het was een beetje een partypooper haha.

[ Voor 6% gewijzigd door X-GeaR op 10-03-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Wellicht ten overvloede, maar ook hier een T&T voor de Gear VR. Morgen tussen 12:30 en 14:30. S7 Edge nog niet de status van te zien, maar aangezien het allemaal PostNL is zal het wel in diezelfde tijd komen.

Had het niet erg gevonden om een weekje te wachten met de Gear VR... nu wil ik morgen alles tegelijk proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebees
Ja klopt, morgen die VR maar eens bestellen met al dat papierwerk wat we erbij krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Jeebees schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:56:
[...]

Ja klopt, morgen die VR maar eens bestellen met al dat papierwerk wat we erbij krijgen
Jep. Ik kan niet wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 18:34
Duidelijke tijden. Is bij mij wel anders; 08:30 - 21:30 zowel s7 als vr bril.

Maar postnl is hier standaard altijd rond 12u, wanneer ik dus niet thuis ben. Zou t aangepakt mogen worden door een familielid? (Gewoon los toestel dus geen abo en dergelijke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:36
bij samsung blijft de status op "order verwerkt" pfffffff

[ Voor 3% gewijzigd door x360junkie op 10-03-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Blo0odyHell schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:58:
Duidelijke tijden. Is bij mij wel anders; 08:30 - 21:30 zowel s7 als vr bril.

Maar postnl is hier standaard altijd rond 12u, wanneer ik dus niet thuis ben. Zou t aangepakt mogen worden door een familielid? (Gewoon los toestel dus geen abo en dergelijke)
Ja tuurlijk. Als het een abo was dan zou het niet lukken zonder je zelf te legitimeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knight-Rider
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-08 19:19
Hier morgen mijn S7 Black binnen tussen 11:00 en 15:00 via PostNL.
Zending is wel aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL zelf.
Ger VR tot nu toe nog geen verzend bevestiging gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Sweet! Net mail gehad dat over enkele dagen ik dus ook de samsung gear vr krijg! T&T zit erbij.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Deels gerelateerd:
Zojuist bevestiging ontvangen van Samsung voor mijn promotie-aanmelding van de gratis Gear VR.

Binnen twee weken hoor ik of alles klopt, zo niet krijg ik nog een mogelijkheid om evt ontbrekende gegevens op te sturen.

Gratis Gear VR, megusta.jpg

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Precies dit!
Zit ik dadelijk een halve dag door een lege Gear VR te koekeloeren die rond 11u via PostNL komt, terwijl mijn S7 via DHL god weet hoe laat komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Net bij MM Zwolle geweest, daar hebben ze voorraad, maar leveren pas vanaf morgen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Xtr3me4me schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:03:
Sweet! Net mail gehad dat over enkele dagen ik dus ook de samsung gear vr krijg! T&T zit erbij.
Zo snel al?
Samsung gaf hier in een mail aan dat de Gear's van de SGS7 promotie pas over 8 weken verstuurd zouden worden :O !?

EDIT:
Bij nog eens herlezen van de mail staat er wel 'binnen 8 weken' .. Oops.

[ Voor 11% gewijzigd door Darkfreak op 10-03-2016 17:16 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/IYKmNP.png

EN de S7Edge, EN de GearVR -> WELL DONE, CoolBlue & Samsung... _/-\o_

(Kan ik anderen es een beetje zeeziek laten worden! _O- )

[ Voor 20% gewijzigd door henklbr op 10-03-2016 17:20 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 21:56
Darkfreak schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:15:
[...]

Zo snel al?
Samsung gaf hier in een mail aan dat de Gear's van de SGS7 promotie pas over 8 weken verstuurd zouden worden :O !?

EDIT:
Er staat binnen. Over en binnen maakt de tijdframe aanzienlijk langer/korter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

biepo schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:19:
[...]

Er staat binnen. Over en binnen maakt de tijdframe aanzienlijk langer/korter 8)7
Ja, nadat ik die post maakte dacht ik nog eens even goed de mail doorlezen, toen realiseerde ik hoe dom mijn opmerking was x).
Ik betwijfel dat ik morgen de VR binnen krijg, gezien ik vandaag pas de mail kreeg dat ze nu mijn gegevens gaan controleren en ik binnen 2 weken hoor of alles klopt.

Maar goed, kan in ieder geval niet wachten om aan de slag te gaan :D!

Morgen sowieso de S7 binnen als het goed is, vriendin gaat het fort bewaken om de zending in ontvangst te nemen terwijl ik @ werk zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Darkfreak schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:15:
[...]

Zo snel al?

EDIT:
Van de S7 wist ik vanmorgen dat ie morgen binnen komt. Samsung was ik van verrast nu al de T&T te krijgen. Hopelijk morgen ook binnen!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:23:
[...]

Van de S7 wist ik vanmorgen dat ie morgen binnen komt. Samsung was ik van verrast nu al de T&T te krijgen. Hopelijk morgen ook binnen!
Dat kun je toch meteen zien in je PostNL-app en/of op de PostNL-site...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
dejong12 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:36:
[...]

[...]

6 Maart besteld. Ja, een mail van Samsung ontvangen dat ik me niet hoefde aan te melden voor de promotie. Dat ging automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Darkfreak schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:22:
[...]

Ja, nadat ik die post maakte dacht ik nog eens even goed de mail doorlezen, toen realiseerde ik hoe dom mijn opmerking was x).
Ik betwijfel dat ik morgen de VR binnen krijg, gezien ik vandaag pas de mail kreeg dat ze nu mijn gegevens gaan controleren en ik binnen 2 weken hoor of alles klopt.

Maar goed, kan in ieder geval niet wachten om aan de slag te gaan :D!

Morgen sowieso de S7 binnen als het goed is, vriendin gaat het fort bewaken om de zending in ontvangst te nemen terwijl ik @ werk zit :P
Degene die een S7 bij Samsung zelf besteld hebben worden de VR brillen eerder van verstuurd en hoeven zich zelf niet aan te melden bij de promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 16:33

LithoMan

Toemaar

21 februari de Samsung S7 gold besteld bij Coolblue.
Morgen wordt het afgeleverd tussen 14:30 en 16:30 uur, evenals de Gear VR bril.
Het komt dus gelijkertijd binnen.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
Xtr3me4me schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:03:
Same here! Morgen én S7 edge in ontvangst en Gear VR :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 19:02
Ik heb 7 maart bij Samsung besteld, maar heb nog geen mail gehad over de Gear VR dat ik die krijg zonder aan te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:58

Christiano007

Ich bin der champion

Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:31:
[...]

Degene die een S7 bij Samsung zelf besteld hebben worden de VR brillen eerder van verstuurd en hoeven zich zelf niet aan te melden bij de promotie.
Ik krijg hem anders morgen niet hoor bij mijn toestel. Op de chat gaven ze allen aan dat deze actie los staat van de S7 en dat die niet via samsung ging (wat ik zelf heel raar vind)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
dejong12 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:39:
Ik heb 7 maart bij Samsung besteld, maar heb nog geen mail gehad over de Gear VR dat ik die krijg zonder aan te melden.
Ik kreeg de mail over de VR 7 maart, en op 6 maart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:03
Iemand anders die bij GSMWeb besteld heeft? Nog steeds niets gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na tele2 gebeld te hebben, eindlijk een email ontvangen "De order wordt afgeleverd op 12-03-2016 tussen 09:00 en 13:15." Net op tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:25:
Na tele2 gebeld te hebben, eindlijk een email ontvangen "De order wordt afgeleverd op 12-03-2016 tussen 09:00 en 13:15." Net op tijd!
Hoe is je dit gelukt? Ik heb al met medewerkers gechat, maar die geven aan geen invloed te hebben op de OPD en zeggen enkel dat ik geduld moet hebben. Terwijl mensen die later dan ik hetzelfde toestel bestellen al een afspraak ingepland hebben staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien toeval, misschien hebben ze mijn bestelling op priority gezet (wat ik betwijfel) Ik heb de witte edge besteld iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kai-Arne
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-05 11:22
De bezorger van AMP (mijn simkaart kwam) vertelde me dat hij en meerdere collega's waren gevraagd extra te werken morgen haha - speciaal voor alle Samsung-bezorgingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een smsje van DHL dat ik het morgen kan verwachten. (besteld via samsung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 13:29
Ik heb smsje van DHL ontvangen en T&T postnl voor mijn GearVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:17
Hmm wordt een beetje nerveus van al die PostNL bevestigingen hier.... Besteld via F&F edge zwart en wel al mail gister dat hij verstuurd was, maar als ik dan op de link druk staat daar, dat hij nog niet is te vinden :-(
Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste