Op 27-2 de S7 zwart besteld bij Vodafone F&F en zojuist de factuur en de T&T van Post.nl ontvangen.
Toestel morgen dus binnen
Toestel morgen dus binnen
nog een keer gebeld , telefoon is aangeboden bij post nl , zal morgen geleverd worden , track en trace volgt nog , serieus wat een mensen daar bij Vodafone , is niet te filmen , de eerste persoon zegt al bij voorbaat nee meneer wordt pas morgen verzonden, is dus al verzonden naar post nl ? ! raar ofwatXtr3me4me schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:17:
[...]
Ohhww dat is wel balen. Er stond sinds gisteren bij mij al op my vodafone: Verstuurd.
Ik check zonet mijn mail en zag de bevestiging met T&T code.
Helaas nog niks op tnt post te vinden, maar word denk pas vandaag bij hun aangeboden en zal morgen er dan zijn.
Verwijderd
Ik heb'm 22 feb besteld zonder abo..Rikk. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:50:
[...]
Nu al?
Heb je hem met abonnement besteld, of zonder?
Ik heb met abonnement besteld, en hij is nog niet ingepakt.. dat gebeurd vanavond verwacht ik...
Dat is wel heel merkwaardig, hebben meer mensen dit? Bij mij staat de datum nog steeds op de 12eX-GeaR schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:14:
Hmmm... Bij Samsung Shop staat bezorgdatum nu op 18 maart. Lijkt me een fout?
[afbeelding]
Bij DHL staat al sinds 8 maart 'Shipment information received'
Eerlijk gezegd kan ik het wel begrijpen. De servicedeskmedewerkers worden natuurlijk helemaal leip van al de belletjes/berichtjes/live-chat van mensen die elke 15 minuten willen weten of er al iets nieuws bekend isJayJay schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:25:
[...]
nog een keer gebeld , telefoon is aangeboden bij post nl , zal morgen geleverd worden , track en trace volgt nog , serieus wat een mensen daar bij Vodafone , is niet te filmen , de eerste persoon zegt al bij voorbaat nee meneer wordt pas morgen verzonden, is dus al verzonden naar post nl ? ! raar ofwat
Verwijderd
Idd, ik weet dat het moeilijk is om te wachten, maar geduld is een schone zaakRazr schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:27:
[...]
Eerlijk gezegd kan ik het wel begrijpen. De servicedeskmedewerkers worden natuurlijk helemaal leip van al de belletjes/berichtjes/live-chat van mensen die elke 15 minuten willen weten of er al iets nieuws bekend is. Dat er dan een keer iets anders gezegd wordt, of er een miscommunicatie is kan ik nog wel inkomen.
Ik lust geen rotte appels...
Ja de mensen die bij de klantenservice zitten zijn niet allemaal vakbekwaamd heb ik al gemerkt. Ook ik had vragen en de ene zegt compleet het tegenovergestelde dan de andere.JayJay schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:25:
[...]
nog een keer gebeld , telefoon is aangeboden bij post nl , zal morgen geleverd worden , track en trace volgt nog , serieus wat een mensen daar bij Vodafone , is niet te filmen , de eerste persoon zegt al bij voorbaat nee meneer wordt pas morgen verzonden, is dus al verzonden naar post nl ? ! raar ofwat
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
bij mij van 11e naar 18e ookPierre_nr1 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:26:
[...]
Dat is wel heel merkwaardig, hebben meer mensen dit? Bij mij staat de datum nog steeds op de 12e
Verwijderd
Heb zojuist weer eens met een medewerker gechat, omdat 't zo stil blijft. Ze krijgen de toestellen morgen pas binnen. En dan wordt je binnen twee werkdagen gebeld voor een afspraak. Gaat dus niet gebeuren dat we hem morgen hebben... Bovendien is het nog de vraag of ze genoeg toestellen binnenkrijgen, en daar kunnen ze niks over vertellen omdat hun leverancier daar geen informatie over geeft. Erg vaag allemaal...Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:28:
Heb m bij tele2 besteld en heb nog geen informatie ontvangen over wanneer die bezorgd wordt..
Iemand enig idee wanneer ik een mail van OPD kan verwachten om een bezorging af te spreken.
gr
[ Voor 4% gewijzigd door Pietje7 op 10-03-2016 10:49 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:30:
[...]
Heb zojuist weer eens met een medewerker gechat, omdat 't zo stil blijft. Ze krijgen de toestellen morgen pas binnen. En dan wordt je binnen twee werkdagen gebeld voor een afspraak. Gaat dus niet gebeuren dat we hem morgen hebben... Bovendien is het nog de vraag of ze genoeg toestellen binnenkrijgen, en daar kunnen ze niks over vertellen omdat hun leverancier daar geen informatie over geeft. Erg vaag allemaal...
Vanochtend ook al in dit forum geschreven, maar ik heb ook bij tele2 besteld. Een zwarte edge. Vanochtend (lees 00:23) een mail gehad van OPD/Tele2:Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:34:
Dat zou wel een slechte service zijn als we zo lang zouden moeten wachten, je verwacht dat als je m pre-ordered dat je m dan ook krjigt op de release datum. vind het wel slecht dat je tussentijds niet geinformeerd wordt door tele2.
Verwijderd
Ah oké... Tele2 medewerkers zijn dan wel erg slecht op de hoogte. Wanneer had je besteld? Ik op 2 maart dus zal dan wel te laat zijn voor de eerste batchniek87 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:41:
[...]
[...]
Vanochtend ook al in dit forum geschreven, maar ik heb ook bij tele2 besteld. Een zwarte edge. Vanochtend (lees 00:23) een mail gehad van OPD/Tele2:
We hebben je bestelling klaargezet. We brengen je bestelling graag bij je langs. Wil je ons binnen 24 uur laten weten welke datum jou het beste uitkomt? Na 24 uur wordt er automatisch een afspraak ingepland.
Afleverafspraak staat voor morgen![]()
Besteld op 29 februari, wellicht krijg je de mail nog..Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:45:
[...]
Ah oké... Tele2 medewerkers zijn dan wel erg slecht op de hoogte. Wanneer had je besteld? Ik op 2 maart dus zal dan wel te laat zijn voor de eerste batch
mij ook 11e naar 18... maar hij staat nu wel op verzonden ipv gereedmaken voor verzenden
Verwijderd
Volgens mij klopt het niet. Ik krijg net een mail van Samsung dat de order is verzonden met bezorgdatum 11 maart.
Het wordt steeds mistiger.....Indodraakje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:51:
[...]
mij ook 11e naar 18... maar hij staat nu wel op verzonden ipv gereedmaken voor verzenden
Ja waarschijnlijk wel, neemt niet weg dat de communicatie gewoon duidelijker moet. Lijkt me dat ze weten wie er morgen wel/niet een levering krijgtVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:51:
Dan heb ik waarschijnlijk pech en moet ik langer wachten.. Heb de s7 goud namelijk pas 8 maart besteld.
Net ook even gecheckt. Bij mij staat op de orderpagina van Samsung ook nog steeds 12 maart.Pierre_nr1 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:26:
[...]
Dat is wel heel merkwaardig, hebben meer mensen dit? Bij mij staat de datum nog steeds op de 12e
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
[ Voor 15% gewijzigd door Lucky0wn op 10-03-2016 11:10 . Reden: Model niet beschreven ]
Waar heb je besteld?Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:21:
Ook net een mail gehad van AMP. Morgen is mijn bestelling binnen.
Ik had bij Vodafone hetzelfde toestel besteld op 23/2, maar ook ik heb nog niets gehoord, behalve inderdaad het verhaaltje dat het op 28 Maart pas verwacht wordt.Hyperdunk_15 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:27:
Ik heb gisteren via Vodafone de S7 Edge besteld, goud. Huidige abbonnement verlengd voor 50 euro per maand, met 7GB Internet en onbeperkt bellen en smsen. Moest hiervoor nog 44 euro voor het toestel bij betalen.
Helaas wel nog even wachten op het toestel, wit en zwart worden volgens de medewerker vanaf morgen uitgeleverd en de gouden zouden tot eind maart kunnen duren omdat er wat minder van zijn (iig bij Vodafone). Mogelijk dat vroege bestellers wel de gouden al binnen krijgen van de eerste voorraad.
Heb deze mail ook gekregen(00:07), keek toen even en kon vrijdag 3 tijden kiezen, nu ik echt de afspraak wil inplannen kan ik alleen zaterdagmiddag kiezen als vroegste bezorgdatum.niek87 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:41:
[...]
[...]
Vanochtend ook al in dit forum geschreven, maar ik heb ook bij tele2 besteld. Een zwarte edge. Vanochtend (lees 00:23) een mail gehad van OPD/Tele2:
We hebben je bestelling klaargezet. We brengen je bestelling graag bij je langs. Wil je ons binnen 24 uur laten weten welke datum jou het beste uitkomt? Na 24 uur wordt er automatisch een afspraak ingepland.
Afleverafspraak staat voor morgen![]()
Verwijderd
Worden alle bestelde zwarte edge toestellen deze week nog bezorgd of alleen de vroege bestellers? Ik heb op 7 maart een zwarte edge besteld en mijn status op My Vodafone staat nog steeds op 'De bestelling wordt verwerkt'.Hyperdunk_15 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:27:
Ik heb gisteren via Vodafone de S7 Edge besteld, goud. Huidige abbonnement verlengd voor 50 euro per maand, met 7GB Internet en onbeperkt bellen en smsen. Moest hiervoor nog 44 euro voor het toestel bij betalen.
Helaas wel nog even wachten op het toestel, wit en zwart worden volgens de medewerker vanaf morgen uitgeleverd en de gouden zouden tot eind maart kunnen duren omdat er wat minder van zijn (iig bij Vodafone). Mogelijk dat vroege bestellers wel de gouden al binnen krijgen van de eerste voorraad.
[ Voor 16% gewijzigd door dejong12 op 10-03-2016 12:08 ]
[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 10-03-2016 12:17 ]
Verwijderd
In de mail die ik zonet kreeg staat ook nog 11 maart. Ik ben benieuwd!AiR60 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:16:
Ik heb ook een mail van Samsung...daar staat levering 11 maart
Dat kan, dan is het nu wachten op een mail van Vodafone met een track and tracé code of een verzoek tot het maken van een bezorgafspraakpappaleone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:36:
Heel raar kijk net op my vodafone daar staat bij mijn bestellinge: Fullfilment in proresss, klik ik door naar Status van je bestelling: Daar staat bestelling verstuurd???
Verwijderd
Ik heb de 24ste hetzelfde toestel besteld en heb al een bestelbevestiging gekregen. Weet je zeker dat je niks in je spam hebt en is je status op myvodafone ook nog niet veranderd?svb1986 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:35:
[...]
Ik had bij Vodafone hetzelfde toestel besteld op 23/2, maar ook ik heb nog niets gehoord, behalve inderdaad het verhaaltje dat het op 28 Maart pas verwacht wordt.
Als het goed is zouden de gouden die eerder zijn besteld wel al deels geleverd worden. Maar die mevrouw wist mij te vertellen dat ze er niet heel veel hadden, voor veel mensen inclusief ik zelf dus nog wel een tijdje wachten (hoewel ik mij altijd afvraag hoeveel de klantenservice mensen daadwerkelijk weten van de hoeveelheden).Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:40:
[...]
Ik heb de 24ste hetzelfde toestel besteld en heb al een bestelbevestiging gekregen. Weet je zeker dat je niks in je spam hebt en is je status op myvodafone ook nog niet veranderd?
Verwijderd
Wanneer besteld en welke?Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:45:
Ook ik heb m'n t&t van Vodafone ontvangen! Kan niet meer wachten!!!
Verwijderd
Oke dan zal ik wel geluk hebben gehad aangezien jij hem een dag eerder hebt besteld.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:40:
[...]
Ik heb de 24ste hetzelfde toestel besteld en heb al een bestelbevestiging gekregen. Weet je zeker dat je niks in je spam hebt en is je status op myvodafone ook nog niet veranderd?
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Heb zojuist (weer) gebeld, en nu zeiden ze inderdaad dat mocht ik bij de eerste bestellingen zitten, dat ik dan vandaag of morgen nog een e-mail met T&T kan verwachten. Maar ze kon de lijst niet inzien wie bij die groep horen. Volgende week kwam er weer een levering van Samsung wist ze te vertellen. (Morgen of volgende week maakt in principe niet zo heel veel uit aangezien ik toch vanaf vanavond een weekend in Londen zit, dus we wachten af). Lekker veel wisselende berichten zoVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:56:
[...]
Oke dan zal ik wel geluk hebben gehad aangezien jij hem een dag eerder hebt besteld.
Verwijderd
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Vorige week of de week ervoor was er een grote storing bij vodafone. Er waren ook mensen die een edge hadden besteld, bij het nakijken in het systeem was er iets verwisseld en stond er een gewone s6 in. En meer van dat soort praktijken.Michaelg schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:03:
Helaas is dit al meerdere malen voorbij gekomen (vorige week al) in dit topic Ronald. Spijtig voor jouw natuurlijk.
Verwijderd
Dan is het pakketje wel aangemeld (elektronisch, label geprint) maar nog niet in handen van PostNL. Waarschijnlijk gebeurd dit vannacht en is-ie dan ook te volgen. PostNL heeft hem dus niet en het pakket is nog bij de webwinkel.yinx84 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:09:
Weet iemand wat het betekent als een "Zending nog niet te volgen" is bij een PostNL T&T? Betekent dit dat het pakketje nog niet vandaag mee is?
Lekker eenduidig zijn ze daarVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:09:
Thanx voor uw mede leven![]()
De desbetreffende vrouw die ik aan de telefoon had van de helpdesk van Vodafone wist me trouwens ook mede te delen dat de telefoon niet morgen geleverd zou worden ook al was de order wel goed gegaan.
Volgens de dame die ik aan de telefoon had kreeg Vodafone ze pas morgen binnen en kon het wel tot woensdag duren voor ze op de stoep zouden liggen.
Gr. Ronald
Hier ook , verzonden maar wel 18 maart. We gaan het zien aan de track and tracé vanavond.Indodraakje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:51:
[...]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door Ad- op 10-03-2016 13:43 ]
Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.
Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
Wanneer heb jij die besteld?Ad- schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:42:
Track & trace is binnen van Coolblue: idem hier.
Een witte S7 Edge, iets van 27 feb.
Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.
Zonder abonnement neem ik aan? Of via AMP?Ad- schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:42:
[ Voor 34% gewijzigd door Lucky0wn op 10-03-2016 14:01 ]
Das niet zo handig, wanneer heb je hem besteld dan?Lucky0wn schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:00:
Kan niet wachten, gisteren mijn S6 verkocht en nu krijg ik te horen dat ik bij de 2e batch van Coolblue zit
Dacht wel even 2 dagen zonder Smartphone te kunnen, maar lukt me nu al niet meer en dan krijg je dit te horen...
Ik zit op dit moment met hetzelfde. Op 8 maart bestelling gedaan, deze is op 9 maart geannuleerd. Heb de bestelling gisteren al opnieuw geplaatst en een "bedankt voor de bestelling" mail ontvangen, maar vervolgens kunnen ze deze order vandaag nog steeds niet in het systeem vinden.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:34:
Ik begin hier inmiddels aardig flauw te worden. 23 februari een bestelling (verlenging) geplaatst voor een S7 zwart via de Vodafone Friends & Family pagina. Leek allemaal goed te zijn gegaan. Word ik 29 februari door de klantenservice gebeld i.v.m. een vraag die ik via de mail gesteld had. Blijkt tijdens het gesprek opeens dat mijn bestelling de 24e geannuleerd is vanwege een 'technical error'. Was ik niet van op de hoogte gesteld. Medewerker sluit vervolgens een telefonische overeenkomst met mij af om het alsnog te regelen.
Bel ik net met de Vodafone klantenservice omdat de bestelling nog steeds niet in "Mijn Vodafone" staat en ik ook nog geen mail/brief met een bevestiging heb ontvangen. Kunnen ze de hele telefonische bestelling niet terug vinden.Vraag ik of ze het alsnog in kunnen voeren. Geeft ze aan dat het helemaal niet mogelijk is om telefonisch een F&F abonnement af te sluiten en dat ze het alleen maar aan kan bieden voor de reguliere prijs. Nee bedankt.
Net dus via de chat contact gehad met Vodafone de F&F afdeling. Die gaven mij een nieuwe code en het advies om de bestelling nogmaals te doen. Meteen gedaan en van de medewerker de bevestiging gekregen dat de bestelling daar aangekomen is. Nu maar hopen dat 'ie niet weer zomaar (en zonder bericht) geannuleerd wordt.
De 8e, toen stond er gewoon bij dat ie op 11/3 of 12/3 uitgeleverd zou wordenRickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:02:
[...]
Das niet zo handig, wanneer heb je hem besteld dan?
Ik heb de S7 zwart op 8 maart besteld en staat nu bij mij op verzonden.x360junkie schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:12:
Mijn order bij samsung staat nog steeds op "order verwerkt" zucht mijn arme f5 knop
Staat het tracking nummer van Cb op de site, of krijg je die per mail? Staat bij mij dat hij verzonden is, maar heb geen tracking nummer ontvangen.Ad- schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:42:
Er is natuurlijik altijd kans dat er bij het uileveren van een nieuw model vertragingen oplopen, maar dubbel zo k*t wanneer je je eigen al verkocht hebtLucky0wn schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:07:
[...]
De 8e, toen stond er gewoon bij dat ie op 11/3 of 12/3 uitgeleverd zou worden
...net ook al T&T code ontvangen. morgenmiddag geleverd.Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
SW-1682-5926-5204
Van de toestellen met nieuw abonnement/verlenging hoor je pas vanavond of uiterlijk morgen 08:00 iets. Dit gaat via AMP. Je krijgt een mailtje waarmee je van te voren de bezorger kan zien en een timewindow van 2 uur. Ik geloof dat je dat kan opvragen met de gegevens uit die mail op https://mijnorderstatus.nl/Rikk. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:18:
Ben nog steeds aan het wachten tot dat coolblue hem gaat verzenden.... Heb wel Dinsdag de bevestiging gekregen van de afleverafspraak maar hij is nog niet verzonden helaas
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Nee hoor, heb vanmorgen een mail gehad dat mijn contract verlengd is (op T-Mobile site gekeken en nieuwe abo loopt inderdaad al), en zojuist is mijn order verzondenJSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:22:
[...]
Van de toestellen met nieuw abonnement/verlenging hoor je pas vanavond of uiterlijk morgen 08:00 iets. Dit gaat via AMP. Je krijgt een mailtje waarmee je van te voren de bezorger kan zien en een timewindow van 2 uur. Ik geloof dat je dat kan opvragen met de gegevens uit die mail op https://mijnorderstatus.nl/
Als ik het me goed herinner van wat mij verteld is.
En deze gaat met AMP?Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:23:
[...]
Nee hoor, heb vanmorgen een mail gehad dat mijn contract verlengd is (op T-Mobile site gekeken en nieuwe abo loopt inderdaad al), en zojuist is mijn order verzonden
Ah zo werkt dat dus, ik had dat toen ik mijn vorige abonnement bij studentmobiel.nl bestelde ook wel ongeveer op die manier. Maar dacht dat ik nu omdat het een pre-order was, wel eerder wat zou horen.JSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:22:
[...]
Van de toestellen met nieuw abonnement/verlenging hoor je pas vanavond of uiterlijk morgen 08:00 iets. Dit gaat via AMP. Je krijgt een mailtje waarmee je van te voren de bezorger kan zien en een timewindow van 2 uur. Ik geloof dat je dat kan opvragen met de gegevens uit die mail op https://mijnorderstatus.nl/
Als ik het me goed herinner van wat mij verteld is.
[ Voor 18% gewijzigd door Rik. op 10-03-2016 14:24 ]
Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer XXX is verzonden naar het volgende adres:Rikk. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:23:
[...]
En deze gaat met AMP?
[...]
Ah zo werkt dat dus, ik had dat toen ik mijn vorige abonnement bij studentmobiel.nl bestelde ook wel ongeveer op die manier. Maar dacht dat ik nu omdat het een pre-order was, wel eerder wat zou horen.
Maar verder nog geen gegevens om de bezorger van AMP alvast te zien etc..., dus denk dat je die nog ontvangt vannacht. Wel raar dat jij al een verzendbevestiging hebt. Maar coolblue verzend ze natuurlijk de hele dag door, er zijn natuurlijk ontzettend veel pre-orders die de deur uit moeten en de normale bestellingen moeten ook nog gewoon verzonden worden dus vandaar dat ze natuurlijk niet alles in een keer de deur uit doen en het over de gehele dag verdelen.Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:24:
[...]
Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer XXX is verzonden naar het volgende adres:
XXX
Uw bestelling wordt vrijdag 11 maart 2016 tussen 12:30 en 18:00 aangeboden door een koerier van AMP Logistics. Deze zal met u aan de deur het contract afhandelen.
Dat is dan vast een bestelling bij t-mobile en niet bij Coolblue. Ik heb het over Coolblue aangezien Rikk het daar ook over had.Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:23:
[...]
Nee hoor, heb vanmorgen een mail gehad dat mijn contract verlengd is (op T-Mobile site gekeken en nieuwe abo loopt inderdaad al), en zojuist is mijn order verzonden
Enige wat ik tot nu toe heb gehad is dat mijn afspraak voor 11 maart 12:30-18:00 was bevestigd. Zal wel goed gaan denk ikRikk. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:23:
[...]
En deze gaat met AMP?
[...]
Ah zo werkt dat dus, ik had dat toen ik mijn vorige abonnement bij studentmobiel.nl bestelde ook wel ongeveer op die manier. Maar dacht dat ik nu omdat het een pre-order was, wel eerder wat zou horen.
[ Voor 40% gewijzigd door JSchut op 10-03-2016 14:29 ]
Nee, heb nog geen contact met AMP gehad inderdaad. Ga er inderdaad van uit dat ze gedurende dag door aanmelden tot versturen. Mijn order is wss ook nog niet bij AMP, zullen de hele dag door labels printen en aan het eind van de dag komt AMP langs om alles op te halenRikk. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:26:
[...]
Maar verder nog geen gegevens om de bezorger van AMP alvast te zien etc..., dus denk dat je die nog ontvangt vannacht. Wel raar dat jij al een verzendbevestiging hebt. Maar coolblue verzend ze natuurlijk de hele dag door, er zijn natuurlijk ontzettend veel pre-orders die de deur uit moeten en de normale bestellingen moeten ook nog gewoon verzonden worden dus vandaar dat ze natuurlijk niet alles in een keer de deur uit doen en het over de gehele dag verdelen.
Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummerJSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:27:
[...]
Dat is dan vast een bestelling bij t-mobile en niet bij Coolblue. Ik heb het over Coolblue aangezien Rikk het daar ook over had.
[ Voor 20% gewijzigd door Rickz op 10-03-2016 14:30 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Burr op 10-03-2016 14:33 ]
Dat poste je na mij inderdaad. Vandaar m'n verkeerde aanname. Maar nu je het zegt. Coolblue had inderdaad gezegd dat ik vandaag nog mail zou krijgen over het verlengen van mijn abonnement. Die heb ik nog niet gezien. Zal vast wel komen straks. Ik heb 28 feb besteld,Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:28:
[...]
Nee, heb nog geen contact met AMP gehad inderdaad. Ga er inderdaad van uit dat ze gedurende dag door aanmelden tot versturen. Mijn order is wss ook nog niet bij AMP, zullen de hele dag door labels printen en aan het eind van de dag komt AMP langs om alles op te halen
[...]
Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer
PDAshop is onderdeel van Cooblue, dus komt daar wel vandaankreeg een mail van PDAshop dat ze mijn contract bij T-Mobile verlengt hebben.
Ik ook 28 feb besteld. Nog niks over verlenging gehoord...JSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:32:
[...]
Dat poste je na mij inderdaad. Vandaar m'n verkeerde aanname. Maar nu je het zegt. Coolblue had inderdaad gezegd dat ik vandaag nog mail zou krijgen over het verlengen van mijn abonnement. Die heb ik nog niet gezien. Zal vast wel komen straks. Ik heb 28 feb besteld,
Wanneer heb je besteld?Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:28:
[...]
Nee, heb nog geen contact met AMP gehad inderdaad. Ga er inderdaad van uit dat ze gedurende dag door aanmelden tot versturen. Mijn order is wss ook nog niet bij AMP, zullen de hele dag door labels printen en aan het eind van de dag komt AMP langs om alles op te halen
[...]
Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer
PDAshop is onderdeel van Cooblue, dus komt daar wel vandaankreeg een mail van PDAshop dat ze mijn contract bij T-Mobile verlengt hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door srblackbird op 10-03-2016 14:35 . Reden: extra details ]
Wordt ook zo snel gepost nuJSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:32:
[...]
Dat poste je na mij inderdaad. Vandaar m'n verkeerde aanname. Maar nu je het zegt. Coolblue had inderdaad gezegd dat ik vandaag nog mail zou krijgen over het verlengen van mijn abonnement. Die heb ik nog niet gezien. Zal vast wel komen straks. Ik heb 28 feb besteld,
4 Maart dus
[ Voor 14% gewijzigd door Rickz op 10-03-2016 14:35 ]
Las tijdje terug dat iemand vond dat er niet heel veel animo was voor de S7. Maar dit topic bewijst toch het tegendeelRickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:34:
[...]
Wordt ook zo snel gepost numaar dan doen ze het ook niet helemaal op bestel datum, heb mijne 04 maart besteld..
[...]
4 Maart dus
[ Voor 16% gewijzigd door JSchut op 10-03-2016 14:36 ]
Ik zwarte edge met t-mobile abonnementJSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:35:
[...]
Wellicht per toestel/kleur. Witte Edge hier. Jij?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq