Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 15:20
Op 27-2 de S7 zwart besteld bij Vodafone F&F en zojuist de factuur en de T&T van Post.nl ontvangen.
Toestel morgen dus binnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Net bericht van AMP gehad dat ze morgen mijn zwarte S7edge komen afleveren,

Ik heb afgelopen weekend mijn T-mobile abbo verlengd bij Typhone en kreeg eerder deze week nog bericht dat de goederen niet op voorraad waren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Xtr3me4me schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:17:
[...]

Ohhww dat is wel balen. Er stond sinds gisteren bij mij al op my vodafone: Verstuurd.
Ik check zonet mijn mail en zag de bevestiging met T&T code.

Helaas nog niks op tnt post te vinden, maar word denk pas vandaag bij hun aangeboden en zal morgen er dan zijn.
nog een keer gebeld , telefoon is aangeboden bij post nl , zal morgen geleverd worden , track en trace volgt nog , serieus wat een mensen daar bij Vodafone , is niet te filmen , de eerste persoon zegt al bij voorbaat nee meneer wordt pas morgen verzonden, is dus al verzonden naar post nl ? ! raar ofwat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rikk. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:50:
[...]

Nu al? :O
Heb je hem met abonnement besteld, of zonder?
Ik heb met abonnement besteld, en hij is nog niet ingepakt.. dat gebeurd vanavond verwacht ik...
Ik heb'm 22 feb besteld zonder abo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:06
X-GeaR schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:14:
Hmmm... Bij Samsung Shop staat bezorgdatum nu op 18 maart. Lijkt me een fout?

[afbeelding]

Bij DHL staat al sinds 8 maart 'Shipment information received'
Dat is wel heel merkwaardig, hebben meer mensen dit? Bij mij staat de datum nog steeds op de 12e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
JayJay schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:25:
[...]

nog een keer gebeld , telefoon is aangeboden bij post nl , zal morgen geleverd worden , track en trace volgt nog , serieus wat een mensen daar bij Vodafone , is niet te filmen , de eerste persoon zegt al bij voorbaat nee meneer wordt pas morgen verzonden, is dus al verzonden naar post nl ? ! raar ofwat 8)7
Eerlijk gezegd kan ik het wel begrijpen. De servicedeskmedewerkers worden natuurlijk helemaal leip van al de belletjes/berichtjes/live-chat van mensen die elke 15 minuten willen weten of er al iets nieuws bekend is :D . Dat er dan een keer iets anders gezegd wordt, of er een miscommunicatie is kan ik nog wel inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m bij tele2 besteld en heb nog geen informatie ontvangen over wanneer die bezorgd wordt..
Iemand enig idee wanneer ik een mail van OPD kan verwachten om een bezorging af te spreken.
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:21
GSMWeb zojuist even opgebeld met de vraag of het mogelijk was om te switchen naar zwart. Ging hij wel even doorgeven aan zijn collega maar hij wist niet of de collega er aan toe kwam want hij had al 5 andere verzoeken daarvoor gehad. Euh... Apart, ze communiceren in de reclame uiting dat ze speciaal tot 22:00 uur open zijn en er zou dan geen tijd zijn om die 6 verzoeken even om te zetten en te versturen...? Ik ga er maar even voor het gemak vanuit dat het wel gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba2k5
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Razr schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:27:
[...]

Eerlijk gezegd kan ik het wel begrijpen. De servicedeskmedewerkers worden natuurlijk helemaal leip van al de belletjes/berichtjes/live-chat van mensen die elke 15 minuten willen weten of er al iets nieuws bekend is :D . Dat er dan een keer iets anders gezegd wordt, of er een miscommunicatie is kan ik nog wel inkomen.
Idd, ik weet dat het moeilijk is om te wachten, maar geduld is een schone zaak O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 14:08
Vodafone F&F bevestigd dat het pakket is verzonden met PostNL. Morgen binnen! *O*

Voor andere Vodafoners, dit mailtje zat wel in mijn SPAM!! :?

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

JayJay schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:25:
[...]

Ja de mensen die bij de klantenservice zitten zijn niet allemaal vakbekwaamd heb ik al gemerkt. Ook ik had vragen en de ene zegt compleet het tegenovergestelde dan de andere.

Dus uiteindelijk zit je dan alsnog met vraagtekens. Maar zou gewoon afwachten, misschien dat je mailtje tegen de middag binnen is met T&T code.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 11:31
Pierre_nr1 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:26:
[...]

Dat is wel heel merkwaardig, hebben meer mensen dit? Bij mij staat de datum nog steeds op de 12e
bij mij van 11e naar 18e ook ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:28:
Heb m bij tele2 besteld en heb nog geen informatie ontvangen over wanneer die bezorgd wordt..
Iemand enig idee wanneer ik een mail van OPD kan verwachten om een bezorging af te spreken.
gr
Heb zojuist weer eens met een medewerker gechat, omdat 't zo stil blijft. Ze krijgen de toestellen morgen pas binnen. En dan wordt je binnen twee werkdagen gebeld voor een afspraak. Gaat dus niet gebeuren dat we hem morgen hebben... Bovendien is het nog de vraag of ze genoeg toestellen binnenkrijgen, en daar kunnen ze niks over vertellen omdat hun leverancier daar geen informatie over geeft. Erg vaag allemaal... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-09 18:48
Net bericht van Typhone:

Verwacht bezorgmoment:
Morgen 11 maart, 8:30 - 21:30 uur (jeuj!)

Overigens, iets offtopic, maar wellicht vinden meer mensen dit raar:
Ik heb een toestel+abbo besteld en de sim komt dan de volgende dag al binnen. Is dat niet raar bij een pre-order? Ik wilde mijn abbo pas in laten gaan als ik het toestel had, maar dit kon niet. Ik heb dus nu een halve maand een simkaart in huis, waar ik niets mee deed. Deze kon ik natuurlijk in een ander toestel gebruiken, maar dit wilde ik niet. Tele2 kon/wilde dit niet wijzigen. Is dit raar?

[ Voor 4% gewijzigd door Pietje7 op 10-03-2016 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou wel een slechte service zijn als we zo lang zouden moeten wachten, je verwacht dat als je m pre-ordered dat je m dan ook krjigt op de release datum. vind het wel slecht dat je tussentijds niet geinformeerd wordt door tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:55
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:30:
[...]

Heb zojuist weer eens met een medewerker gechat, omdat 't zo stil blijft. Ze krijgen de toestellen morgen pas binnen. En dan wordt je binnen twee werkdagen gebeld voor een afspraak. Gaat dus niet gebeuren dat we hem morgen hebben... Bovendien is het nog de vraag of ze genoeg toestellen binnenkrijgen, en daar kunnen ze niks over vertellen omdat hun leverancier daar geen informatie over geeft. Erg vaag allemaal... :(
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:34:
Dat zou wel een slechte service zijn als we zo lang zouden moeten wachten, je verwacht dat als je m pre-ordered dat je m dan ook krjigt op de release datum. vind het wel slecht dat je tussentijds niet geinformeerd wordt door tele2.
Vanochtend ook al in dit forum geschreven, maar ik heb ook bij tele2 besteld. Een zwarte edge. Vanochtend (lees 00:23) een mail gehad van OPD/Tele2:

We hebben je bestelling klaargezet. We brengen je bestelling graag bij je langs. Wil je ons binnen 24 uur laten weten welke datum jou het beste uitkomt? Na 24 uur wordt er automatisch een afspraak ingepland.

Afleverafspraak staat voor morgen >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niek87 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:41:
[...]

[...]

Vanochtend ook al in dit forum geschreven, maar ik heb ook bij tele2 besteld. Een zwarte edge. Vanochtend (lees 00:23) een mail gehad van OPD/Tele2:

We hebben je bestelling klaargezet. We brengen je bestelling graag bij je langs. Wil je ons binnen 24 uur laten weten welke datum jou het beste uitkomt? Na 24 uur wordt er automatisch een afspraak ingepland.

Ah oké... Tele2 medewerkers zijn dan wel erg slecht op de hoogte. Wanneer had je besteld? Ik op 2 maart dus zal dan wel te laat zijn voor de eerste batch ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svb1986
  • Laatst online: 21-01-2024
Zojuist met vodafone verkoop afdeling gebeld, Samsung Galaxy S7 Gold is dus niet binnen voor 28 Maart 2016. Leuk... ook geen mailtje ofzoiets gehad dat de boel vertraag is. Dat wordt dus 3 weken langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:45:
[...]

Ah oké... Tele2 medewerkers zijn dan wel erg slecht op de hoogte. Wanneer had je besteld? Ik op 2 maart dus zal dan wel te laat zijn voor de eerste batch ;(
Besteld op 29 februari, wellicht krijg je de mail nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10 16:31
vantslot schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:30:
[...]

mij ook 11e naar 18... maar hij staat nu wel op verzonden ipv gereedmaken voor verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik waarschijnlijk pech en moet ik langer wachten.. Heb de s7 goud namelijk pas 8 maart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:16
vantslot schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:30:
[...]

Volgens mij klopt het niet. Ik krijg net een mail van Samsung dat de order is verzonden met bezorgdatum 11 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Indodraakje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:51:
[...]

mij ook 11e naar 18... maar hij staat nu wel op verzonden ipv gereedmaken voor verzenden
Het wordt steeds mistiger.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:51:
Dan heb ik waarschijnlijk pech en moet ik langer wachten.. Heb de s7 goud namelijk pas 8 maart besteld.
Ja waarschijnlijk wel, neemt niet weg dat de communicatie gewoon duidelijker moet. Lijkt me dat ze weten wie er morgen wel/niet een levering krijgt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:40
Pierre_nr1 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:26:
[...]

Net ook even gecheckt. Bij mij staat op de orderpagina van Samsung ook nog steeds 12 maart.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 19:02
Bij mij staat nog steeds verwachte bezorgdatum 12 maart en 'Gereedmaken voor verzending' met DHL code in de Samsung Webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:45
Voor de mensen die vanaf 8 maart besteld hebben bij Coolblue, kreeg net deze info over mijn bestelling van 8 Maart binnen. Gaat om de S7 Edge zwart.

De uitlevering is op dit moment nog even onduidelijk, we zijn namelijk al wel door de pre-order hoeveelheid heen. Jouw toestel zit dan ook bij de 2e levering.
We verwachten een 2e levering aankomende week. Dus het hoeft niet lang te duren.

[ Voor 15% gewijzigd door Lucky0wn op 10-03-2016 11:10 . Reden: Model niet beschreven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 01-10 14:32
Bij mij staat hij ook nog op "gereedmaken voor verzending"

Datum is nog wel 12 Maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook net een mail gehad van AMP. Morgen is mijn bestelling binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10 16:31
Ik heb net met Samsung Livechat gesproken en zij zagen nog steeds 11 maart. ze vonden.het raar dat ik 18 maart zag. ik ga ervanuit dat ik het nog steeds morgen zal ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-10 15:36
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:21:
Ook net een mail gehad van AMP. Morgen is mijn bestelling binnen. :)
Waar heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik heb gisteren via Vodafone de S7 Edge besteld, goud. Huidige abbonnement verlengd voor 50 euro per maand, met 7GB Internet en onbeperkt bellen en smsen. Moest hiervoor nog 44 euro voor het toestel bij betalen.

Helaas wel nog even wachten op het toestel, wit en zwart worden volgens de medewerker vanaf morgen uitgeleverd en de gouden zouden tot eind maart kunnen duren omdat er wat minder van zijn (iig bij Vodafone). Mogelijk dat vroege bestellers wel de gouden al binnen krijgen van de eerste voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij T-mobile op 25/2 een S7 Edge Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svb1986
Hyperdunk_15 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:27:
Ik heb gisteren via Vodafone de S7 Edge besteld, goud. Huidige abbonnement verlengd voor 50 euro per maand, met 7GB Internet en onbeperkt bellen en smsen. Moest hiervoor nog 44 euro voor het toestel bij betalen.

Helaas wel nog even wachten op het toestel, wit en zwart worden volgens de medewerker vanaf morgen uitgeleverd en de gouden zouden tot eind maart kunnen duren omdat er wat minder van zijn (iig bij Vodafone). Mogelijk dat vroege bestellers wel de gouden al binnen krijgen van de eerste voorraad.
Ik had bij Vodafone hetzelfde toestel besteld op 23/2, maar ook ik heb nog niets gehoord, behalve inderdaad het verhaaltje dat het op 28 Maart pas verwacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Silencer
  • Laatst online: 01-07 20:43
niek87 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:41:
[...]

[...]

Heb deze mail ook gekregen(00:07), keek toen even en kon vrijdag 3 tijden kiezen, nu ik echt de afspraak wil inplannen kan ik alleen zaterdagmiddag kiezen als vroegste bezorgdatum.
Baal nu best dat ik toen niet gelijk vrijdagavond gekozen had, wilde alleen vanmorgen even kijken of ik niet eerder thuis kon zijn vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyperdunk_15 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:27:

Worden alle bestelde zwarte edge toestellen deze week nog bezorgd of alleen de vroege bestellers? Ik heb op 7 maart een zwarte edge besteld en mijn status op My Vodafone staat nog steeds op 'De bestelling wordt verwerkt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
Status van bestelling is zonet veranderd naar Verzonden op de orderpagina van Samsung. Er staat nog steeds 12 maart. (Betreft Edge Zwart, besteld 7 maart 's avonds)

[ Voor 16% gewijzigd door dejong12 op 10-03-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 13:10
Bij mij staat ook verzonden (sinds 10 minuten), En ook nog 12 maart. Geen wijziging nog op de site van DHL nog :( (betreft ook een Edge Zwart).
Ik ben benieuwd! Wat betreft de zenuwen van de meesten hier (maar ook van mij :P) tjsa...het is nieuw, het is naar verhouding best duur, het is 'speelgoed' en mannen houden er nou eenmaal van om het liever gisteren te hebben dan vandaag, net als vrouwen met hun kleding :P
Dus op zich begrijp ik de commotie wel :) Maar stel dat hij een dag later komt, tjsa...da's gewoon k^t maar niet het einde van de wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Net uit m'n spamfilter een PostNL T&T gevist. Kan de status nog niet bekijken, maar hij is onderweg dus!

Vodafone (verlenging), zwarte S7 Edge besteld op 24 feb.

[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 10-03-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Laatst online: 10-10 13:10
Ik heb ook een mail van Samsung...daar staat levering 11 maart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist klantenservice Vodafone gebeld. Ze geeft aan dat alle zwarte edge toestellen die voor 9 maart zijn besteld op voorraad zijn en morgen worden verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
AiR60 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:16:
Ik heb ook een mail van Samsung...daar staat levering 11 maart :)
In de mail die ik zonet kreeg staat ook nog 11 maart. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Laatst online: 23:32
Ook de mail gehad. De zwarte edge die op 12 maart stond komt dus waarschijnlijk ook gewoon morgen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:08
Ik heb een losse besteld bij coolblue (normale zwart)
Nog geen mail, maar de status is "ingepakt" en de factuur is te downloaden waarin het imei nummer ook al opstaat.

23e besteld zo uit mijn hoofd. Ik kan er dus wel vanuit gaan dat die morgen komt.

Hopelijk mag iemand anders hem aannemen, want ik ben zelf niet thuis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel raar kijk net op my vodafone daar staat bij mijn bestellinge: Fullfilment in proresss, klik ik door naar Status van je bestelling: Daar staat bestelling verstuurd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josplo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10-2020
pappaleone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:36:
Heel raar kijk net op my vodafone daar staat bij mijn bestellinge: Fullfilment in proresss, klik ik door naar Status van je bestelling: Daar staat bestelling verstuurd???
Dat kan, dan is het nu wachten op een mail van Vodafone met een track and tracé code of een verzoek tot het maken van een bezorgafspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svb1986 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:35:
[...]

Ik had bij Vodafone hetzelfde toestel besteld op 23/2, maar ook ik heb nog niets gehoord, behalve inderdaad het verhaaltje dat het op 28 Maart pas verwacht wordt.
Ik heb de 24ste hetzelfde toestel besteld en heb al een bestelbevestiging gekregen. Weet je zeker dat je niks in je spam hebt en is je status op myvodafone ook nog niet veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
  • Laatst online: 10-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:40:
[...]

Ik heb de 24ste hetzelfde toestel besteld en heb al een bestelbevestiging gekregen. Weet je zeker dat je niks in je spam hebt en is je status op myvodafone ook nog niet veranderd?
Als het goed is zouden de gouden die eerder zijn besteld wel al deels geleverd worden. Maar die mevrouw wist mij te vertellen dat ze er niet heel veel hadden, voor veel mensen inclusief ik zelf dus nog wel een tijdje wachten (hoewel ik mij altijd afvraag hoeveel de klantenservice mensen daadwerkelijk weten van de hoeveelheden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb m'n t&t van Vodafone ontvangen! Kan niet meer wachten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:45:
Ook ik heb m'n t&t van Vodafone ontvangen! Kan niet meer wachten!!!
Wanneer besteld en welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S7 Black. 03-03 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:40:
[...]

Oke dan zal ik wel geluk hebben gehad aangezien jij hem een dag eerder hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8ep0YnRpMRv3fzvgVt7NzwkI/full.png

Nog geen mail, maar keek net ff op de site van Coolblue, en: JAWEL: morgen is ie er... :)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svb1986
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:56:
[...]

Oke dan zal ik wel geluk hebben gehad aangezien jij hem een dag eerder hebt besteld.
Heb zojuist (weer) gebeld, en nu zeiden ze inderdaad dat mocht ik bij de eerste bestellingen zitten, dat ik dan vandaag of morgen nog een e-mail met T&T kan verwachten. Maar ze kon de lijst niet inzien wie bij die groep horen. Volgende week kwam er weer een levering van Samsung wist ze te vertellen. (Morgen of volgende week maakt in principe niet zo heel veel uit aangezien ik toch vanaf vanavond een weekend in Londen zit, dus we wachten af). Lekker veel wisselende berichten zo :P Ik geef het op voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Vodafone de S7 besteld met verlenging van mijn huidige abbo gelijk na het Samsung event de 22e.
Zoals iedereen was ik benieuwd wanneer de telefoon geleverd zou worden en ben even ingelogd op de website van Vodafone, zie ik tot mijn grote schrik dat mijn order geannuleerd is door Vodafone. (zonder enig bericht of wat dan ook)

Zeer teleurgesteld bel ik op naar de helpdesk om verhaal te halen en krijg te horen dat het waarschijnlijk een fout in het systeem is en dat ik binnen 48 uur weer bericht van hun krijg....

Zeer teleurgesteld in Vodafone omdat ik al tijden loop te wachten op dit toestel!
Voor iedereen die via Vodafone besteld heeft : kijk even in je mijn Vodafone of het bij jullie wel goed gaat.

Gr. Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:21
Helaas is dit al meerdere malen voorbij gekomen (vorige week al) in dit topic Ronald. Spijtig voor jouw natuurlijk.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michaelg schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:03:
Helaas is dit al meerdere malen voorbij gekomen (vorige week al) in dit topic Ronald. Spijtig voor jouw natuurlijk.
Vorige week of de week ervoor was er een grote storing bij vodafone. Er waren ook mensen die een edge hadden besteld, bij het nakijken in het systeem was er iets verwisseld en stond er een gewone s6 in. En meer van dat soort praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Weet iemand wat het betekent als een "Zending nog niet te volgen" is bij een PostNL T&T? Betekent dit dat het pakketje nog niet vandaag mee is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx voor uw mede leven :*)

De desbetreffende vrouw die ik aan de telefoon had van de helpdesk van Vodafone wist me trouwens ook mede te delen dat de telefoon niet morgen geleverd zou worden ook al was de order wel goed gegaan.

Volgens de dame die ik aan de telefoon had kreeg Vodafone ze pas morgen binnen en kon het wel tot woensdag duren voor ze op de stoep zouden liggen.

Gr. Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
yinx84 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:09:
Weet iemand wat het betekent als een "Zending nog niet te volgen" is bij een PostNL T&T? Betekent dit dat het pakketje nog niet vandaag mee is?
Dan is het pakketje wel aangemeld (elektronisch, label geprint) maar nog niet in handen van PostNL. Waarschijnlijk gebeurd dit vannacht en is-ie dan ook te volgen. PostNL heeft hem dus niet en het pakket is nog bij de webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:09:
Thanx voor uw mede leven :*)

De desbetreffende vrouw die ik aan de telefoon had van de helpdesk van Vodafone wist me trouwens ook mede te delen dat de telefoon niet morgen geleverd zou worden ook al was de order wel goed gegaan.

Volgens de dame die ik aan de telefoon had kreeg Vodafone ze pas morgen binnen en kon het wel tot woensdag duren voor ze op de stoep zouden liggen.

Gr. Ronald
Lekker eenduidig zijn ze daar |:( Bij mij werd gisteren nog gezegd dat ik hem vrijdag kon verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 17:26

Christiano007

Ich bin der champion

Indodraakje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:51:
[...]

Hier ook , verzonden maar wel 18 maart. We gaan het zien aan de track and tracé vanavond.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 01:13
Vodafone verstuurd ze vanavond:) heb vanmorgen met ze gebeld. Heb ook een track and trace en die is vanaf 6 uur te tracken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OGsQHgAXhBuwFT4DnkP8bodJ/full.png

Track/Trace van Coolblue is ook binnen :)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wel grappig al die antwoorden van Vodafone. We verzonden niet verzonden, wel op voorraad niet op voorraad. Ik denk dat ze het zelf ook niet meer weten, natuurlijk worden ze helemaal gek gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
  • Laatst online: 03-10 15:20
Bij grote bedrijven zoals Vodafone staan de containers gevuld met bestellingen klaar en aangemeld bij post.nl in het magazijn. Deze worden dan laat in de middag opgehaald door post.nl en dan verwerkt.

Het zou mij dan zeer verbazen als de toestellen waarvan iedereen al een T&T heeft mogen ontvangen morgen niet worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er inderdaad op dat de helpdesk van Vodafone slecht ingelicht is over hoe ze om moeten gaan met dit soort vragen.

Mocht de vrouw aan de helpdesk tegen mij gelogen hebben en er morgen Vodafone klanten trots rondlopen met hun nieuwe S7 dan ben ik er toe in staat om bij een lokale dealer een s7 op te halen en Vodafone in te ruilen voor een andere partij.

Het lijkt mij toch eigenlijk dat een mega bedrijf als Vodafone wel een paar PR mannetjes/vrouwen heeft die dit soort forums volgen om te kijken of alles wel op rolletjes loopt en eventueel wat duidelijkheid kunnen verschaffen?

Gr Ronald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

Track & trace is binnen van Coolblue: idem hier.

[ Voor 65% gewijzigd door Ad- op 10-03-2016 13:43 ]

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 15:28
Die van mij is ook zojuist verzonden *O* 5 min geleden stond hij nog op bestelling wordt ingepakt.
Via PDAshop.nl (Coolblue)

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 01:13
Beste meneer ,

Je bestelling met ordernummer ........... is verwerkt en onderweg. Je kunt de levering volgen via deze link.
Mocht de link niet juist werken, kun je ook op de website van PostNL inloggen met ...............en je postcode.

Als je niet thuis bent laat de koerier van PostNL een ‘niet-thuis notificatie’ achter. Je kunt dan zelf op de website van PostNL aangeven op welke dag je je levering opnieuw wilt ontvangen of op welk afhaalpunt je je pakket wilt ophalen.

Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop. Indien je vragen hebt kun terecht op onze website vodafone.nl

net ook gezien dat me nieuwe abbo vandaag in is gegaan ! dus alles gaat tot zo ver goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Ad- schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:42:
Wanneer heb jij die besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Zojuist de mail gekregen van AMP, en afspraak gemaakt om toestel (s7 edge zwart) te leveren op zaterdagmiddag. Eerder kon het niet.
Bestelling gedaan op 29-02-2016 bij t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

Lucky0wn schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:48:
[...]

Wanneer heb jij die besteld?
Een witte S7 Edge, iets van 27 feb.

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
Zonder abonnement neem ik aan? Of via AMP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Kan niet wachten, gisteren mijn S6 verkocht en nu krijg ik te horen dat ik bij de 2e batch van Coolblue zit :(

Dacht wel even 2 dagen zonder Smartphone te kunnen, maar lukt me nu al niet meer en dan krijg je dit te horen...

[ Voor 34% gewijzigd door Lucky0wn op 10-03-2016 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Lucky0wn schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:00:
Kan niet wachten, gisteren mijn S6 verkocht en nu krijg ik te horen dat ik bij de 2e batch van Coolblue zit :(

Dacht wel even 2 dagen zonder Smartphone te kunnen, maar lukt me nu al niet meer en dan krijg je dit te horen...
Das niet zo handig, wanneer heb je hem besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 22:50
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:34:
Ik begin hier inmiddels aardig flauw te worden. 23 februari een bestelling (verlenging) geplaatst voor een S7 zwart via de Vodafone Friends & Family pagina. Leek allemaal goed te zijn gegaan. Word ik 29 februari door de klantenservice gebeld i.v.m. een vraag die ik via de mail gesteld had. Blijkt tijdens het gesprek opeens dat mijn bestelling de 24e geannuleerd is vanwege een 'technical error'. Was ik niet van op de hoogte gesteld. Medewerker sluit vervolgens een telefonische overeenkomst met mij af om het alsnog te regelen.

Bel ik net met de Vodafone klantenservice omdat de bestelling nog steeds niet in "Mijn Vodafone" staat en ik ook nog geen mail/brief met een bevestiging heb ontvangen. Kunnen ze de hele telefonische bestelling niet terug vinden. :/ Vraag ik of ze het alsnog in kunnen voeren. Geeft ze aan dat het helemaal niet mogelijk is om telefonisch een F&F abonnement af te sluiten en dat ze het alleen maar aan kan bieden voor de reguliere prijs. Nee bedankt.

Net dus via de chat contact gehad met Vodafone de F&F afdeling. Die gaven mij een nieuwe code en het advies om de bestelling nogmaals te doen. Meteen gedaan en van de medewerker de bevestiging gekregen dat de bestelling daar aangekomen is. Nu maar hopen dat 'ie niet weer zomaar (en zonder bericht) geannuleerd wordt.
Ik zit op dit moment met hetzelfde. Op 8 maart bestelling gedaan, deze is op 9 maart geannuleerd. Heb de bestelling gisteren al opnieuw geplaatst en een "bedankt voor de bestelling" mail ontvangen, maar vervolgens kunnen ze deze order vandaag nog steeds niet in het systeem vinden.
"ja meneer, het kan 48 uur duren voordat het systeem de bestelling heeft verwerkt" heeft u morgen om 13.00 nog steeds geen orderbevestigingsmail dan moet u de order nog een keer plaatsen daar is het nu nog te vroeg voor |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:02:
[...]

Das niet zo handig, wanneer heb je hem besteld dan?
De 8e, toen stond er gewoon bij dat ie op 11/3 of 12/3 uitgeleverd zou worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:01
Mijn order bij samsung staat nog steeds op "order verwerkt" zucht mijn arme f5 knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
x360junkie schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:12:
Mijn order bij samsung staat nog steeds op "order verwerkt" zucht mijn arme f5 knop
Ik heb de S7 zwart op 8 maart besteld en staat nu bij mij op verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Staat het tracking nummer van Cb op de site, of krijg je die per mail? Staat bij mij dat hij verzonden is, maar heb geen tracking nummer ontvangen.
Lucky0wn schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:07:
[...]

De 8e, toen stond er gewoon bij dat ie op 11/3 of 12/3 uitgeleverd zou worden |:(
Er is natuurlijik altijd kans dat er bij het uileveren van een nieuw model vertragingen oplopen, maar dubbel zo k*t wanneer je je eigen al verkocht hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
S7 Edge zwart, 6 maart besteld bij Samsung NL, status : verzonden incl. T&T van DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
Ben nog steeds aan het wachten tot dat coolblue hem gaat verzenden.... Heb wel Dinsdag de bevestiging gekregen van de afleverafspraak maar hij is nog niet verzonden helaas :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
...net ook al T&T code ontvangen. morgenmiddag geleverd. :)
(S7 Edge Black 23-02 besteld bij Mobiel.nl)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:40

JSchut

.....

Rikk. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:18:
Ben nog steeds aan het wachten tot dat coolblue hem gaat verzenden.... Heb wel Dinsdag de bevestiging gekregen van de afleverafspraak maar hij is nog niet verzonden helaas :S
Van de toestellen met nieuw abonnement/verlenging hoor je pas vanavond of uiterlijk morgen 08:00 iets. Dit gaat via AMP. Je krijgt een mailtje waarmee je van te voren de bezorger kan zien en een timewindow van 2 uur. Ik geloof dat je dat kan opvragen met de gegevens uit die mail op https://mijnorderstatus.nl/

Als ik het me goed herinner van wat mij verteld is.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
JSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:22:
[...]

Van de toestellen met nieuw abonnement/verlenging hoor je pas vanavond of uiterlijk morgen 08:00 iets. Dit gaat via AMP. Je krijgt een mailtje waarmee je van te voren de bezorger kan zien en een timewindow van 2 uur. Ik geloof dat je dat kan opvragen met de gegevens uit die mail op https://mijnorderstatus.nl/

Nee hoor, heb vanmorgen een mail gehad dat mijn contract verlengd is (op T-Mobile site gekeken en nieuwe abo loopt inderdaad al), en zojuist is mijn order verzonden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:23:
[...]

Nee hoor, heb vanmorgen een mail gehad dat mijn contract verlengd is (op T-Mobile site gekeken en nieuwe abo loopt inderdaad al), en zojuist is mijn order verzonden :Y
En deze gaat met AMP?
JSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:22:
[...]

Ah zo werkt dat dus, ik had dat toen ik mijn vorige abonnement bij studentmobiel.nl bestelde ook wel ongeveer op die manier. Maar dacht dat ik nu omdat het een pre-order was, wel eerder wat zou horen.

[ Voor 18% gewijzigd door Rik. op 10-03-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Rikk. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:23:
[...]

En deze gaat met AMP?

[...]

Ah zo werkt dat dus, ik had dat toen ik mijn vorige abonnement bij studentmobiel.nl bestelde ook wel ongeveer op die manier. Maar dacht dat ik nu omdat het een pre-order was, wel eerder wat zou horen.
Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer XXX is verzonden naar het volgende adres:
XXX

Uw bestelling wordt vrijdag 11 maart 2016 tussen 12:30 en 18:00 aangeboden door een koerier van AMP Logistics. Deze zal met u aan de deur het contract afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:24:
[...]

Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer XXX is verzonden naar het volgende adres:
XXX

Uw bestelling wordt vrijdag 11 maart 2016 tussen 12:30 en 18:00 aangeboden door een koerier van AMP Logistics. Deze zal met u aan de deur het contract afhandelen.
Maar verder nog geen gegevens om de bezorger van AMP alvast te zien etc..., dus denk dat je die nog ontvangt vannacht. Wel raar dat jij al een verzendbevestiging hebt. Maar coolblue verzend ze natuurlijk de hele dag door, er zijn natuurlijk ontzettend veel pre-orders die de deur uit moeten en de normale bestellingen moeten ook nog gewoon verzonden worden dus vandaar dat ze natuurlijk niet alles in een keer de deur uit doen en het over de gehele dag verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kai-Arne
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-05 11:22
Mail gehad van Typhone met T&T nummer :D!

Edge S7 Black (eind februari besteld) morgenmiddag in huis, vriendin moet 's avonds werken --> destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:23:
[...]

Dat is dan vast een bestelling bij t-mobile en niet bij Coolblue. Ik heb het over Coolblue aangezien Rikk het daar ook over had.
Rikk. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:23:
[...]

En deze gaat met AMP?

[...]

Enige wat ik tot nu toe heb gehad is dat mijn afspraak voor 11 maart 12:30-18:00 was bevestigd. Zal wel goed gaan denk ik :)

[ Voor 40% gewijzigd door JSchut op 10-03-2016 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Rikk. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:26:
[...]

Maar verder nog geen gegevens om de bezorger van AMP alvast te zien etc..., dus denk dat je die nog ontvangt vannacht. Wel raar dat jij al een verzendbevestiging hebt. Maar coolblue verzend ze natuurlijk de hele dag door, er zijn natuurlijk ontzettend veel pre-orders die de deur uit moeten en de normale bestellingen moeten ook nog gewoon verzonden worden dus vandaar dat ze natuurlijk niet alles in een keer de deur uit doen en het over de gehele dag verdelen.
Nee, heb nog geen contact met AMP gehad inderdaad. Ga er inderdaad van uit dat ze gedurende dag door aanmelden tot versturen. Mijn order is wss ook nog niet bij AMP, zullen de hele dag door labels printen en aan het eind van de dag komt AMP langs om alles op te halen :Y
JSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:27:
[...]

Dat is dan vast een bestelling bij t-mobile en niet bij Coolblue. Ik heb het over Coolblue aangezien Rikk het daar ook over had.
Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer

PDAshop is onderdeel van Cooblue, dus komt daar wel vandaan :Y kreeg een mail van PDAshop dat ze mijn contract bij T-Mobile verlengt hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Rickz op 10-03-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 18:58
Net een statuswijziging bij mobiel.nl,

Levering : week 11 verwacht

Oftewel, ik zit niet in de eerste batch :( achja weekendje om een mooie case uit te kiezen.

Edit: op de site staat op voorraad... Weird

[ Voor 12% gewijzigd door Burr op 10-03-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:28:
[...]

Nee, heb nog geen contact met AMP gehad inderdaad. Ga er inderdaad van uit dat ze gedurende dag door aanmelden tot versturen. Mijn order is wss ook nog niet bij AMP, zullen de hele dag door labels printen en aan het eind van de dag komt AMP langs om alles op te halen :Y

[...]

PDAshop is onderdeel van Cooblue, dus komt daar wel vandaan :Y kreeg een mail van PDAshop dat ze mijn contract bij T-Mobile verlengt hebben.
Dat poste je na mij inderdaad. Vandaar m'n verkeerde aanname. Maar nu je het zegt. Coolblue had inderdaad gezegd dat ik vandaag nog mail zou krijgen over het verlengen van mijn abonnement. Die heb ik nog niet gezien. Zal vast wel komen straks. Ik heb 28 feb besteld,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
JSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:32:
[...]

Dat poste je na mij inderdaad. Vandaar m'n verkeerde aanname. Maar nu je het zegt. Coolblue had inderdaad gezegd dat ik vandaag nog mail zou krijgen over het verlengen van mijn abonnement. Die heb ik nog niet gezien. Zal vast wel komen straks. Ik heb 28 feb besteld,
Ik ook 28 feb besteld. Nog niks over verlenging gehoord...
Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:28:
[...]

[...]

Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Afgelopen dinsdag (de 8ste) de S7 Black besteld in de Vodafone winkel (A'dam, Kalverstraat). Ik kreeg net een telefoontje dat ik hem morgen kan ophalen. :-)

[ Voor 7% gewijzigd door srblackbird op 10-03-2016 14:35 . Reden: extra details ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
JSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:32:
[...]

Wordt ook zo snel gepost nu _O- maar dan doen ze het ook niet helemaal op bestel datum, heb mijne 04 maart besteld..
4 Maart dus ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Rickz op 10-03-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Rickz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:34:
[...]

Wordt ook zo snel gepost nu _O- maar dan doen ze het ook niet helemaal op bestel datum, heb mijne 04 maart besteld..

[...]

4 Maart dus ;)
Las tijdje terug dat iemand vond dat er niet heel veel animo was voor de S7. Maar dit topic bewijst toch het tegendeel :P

Wellicht per toestel/kleur. Witte Edge hier. Jij?

[ Voor 16% gewijzigd door JSchut op 10-03-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
JSchut schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:35:
[...]

Wellicht per toestel/kleur. Witte Edge hier. Jij?
Ik zwarte edge met t-mobile abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-08-2024
Tele2 is de beste. Ik heb vanochtend mijn contract verlengd met de S7 Edge Zwart. ik kreeg direct een mail van opd. Zaterdagochtend krijg ik hem! Joepieee. Heb gelijk Vodafone bestelling geannuleerd.
Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste