Dat zou er eigenlijk geen invloed op moeten hebben volgens mij, maar als je dit zeker wilt weten zou ik Vodafone gewoon even bellen als ik jou was.Sander_1903 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:48:
Besteld op 25/2 en mijn F&F bestelling staat op 'Bestelling wordt verwerkt'. Wel nog een nummerbehoud lopen die 29/3 ingaat. Iemand enig idee als dit invloed heeft op de levering?
Zelfde situatie alleen op de 24e al besteld.Sander_1903 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:48:
Besteld op 25/2 en mijn F&F bestelling staat op 'Bestelling wordt verwerkt'. Wel nog een nummerbehoud lopen die 29/3 ingaat. Iemand enig idee als dit invloed heeft op de levering?
Op de samsung site staat nog steeds gereedmaken voor verzending (s7 black) en verwacht de 11e levering..
Hoe lang duurt dat gereedmaken wel niet
Staat er wel een T&T code van DHL bij?vaagisdenaam schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:19:
Op de samsung site staat nog steeds gereedmaken voor verzending (s7 black) en verwacht de 11e levering..
Mijn ervaringen met Typhone roepen tot dusver alleen maar meer vragen opPietje7 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:15:
Typhone update
Sinds mijn pre-order van de zwarte s7 Edge op 26-2, kreeg ik op 27-2 de orderstatus dat het product niet op voorraad is (logisch bij een pre-order). Zojuist heeft Typhone laten weten (na navraag via FB-chat datdanweerwel) dat de toestellen bij hun binnen zijn en pas op 11-3 uitgeleverd mogen worden en dat de mijne gereserveerd is. Dit lijkt goed nieuws, maar mijn orderstatus is nog niet veranderd en verder overigens nog geen T&T codes ontvangen. Wanneer deze volgen kunnen ze niet zeggen. Ik houd dus een kleine slag om de arm of het toestel deze week geleverd word, maar hooguit zaterdag aangezien ze 11-3 gaan verzenden bij Typhone.
p.s. Ik heb dezelfde dag het Samung formulier ingevuld en op 3-3 de goedkeuring ontvangen. En dus binnen 8 weken.
In chronologische volgorde:
Besteld (1 maart)
"We hebben de toestellen al op voorraad, maar eerst moet je abonnement aanvraag verwerkt worden" (4 maart)
Aanvraag verwerkt (8 maart), bestelling wordt geleverd op 9 maart. Blij met een dode mus; het ging alleen om de SIM-kaart
"We hebben de toestellen nog niet, maar er is er wel één voor je gereserveerd" (9 maart)
"We hebben de toestellen binnen, maar we mogen pas 11 maart uitleveren en ik kan je nog niets beloven" (9 maart)
Ik meen ergens op dit forum gelezen te hebben dat ze prima vandaag of morgen mogen gaan uitleveren, toch?
Ik verwacht 'm volgende week binnen te hebben, mocht het eerder het geval zijn is dat mooi meegenomen. Tot die tijd online zoeken naar hoesjes en andere meuk om mijn aandacht er vanaf te houden
Ze mogen volgens een livechat medewerker van Samsung, nu al gewoon uitleveren. Maar de verwachte releasedatum is 11 maart dus houden veel webshops dat ook aan...Kai-Arne schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:36:
[...]
Mijn ervaringen met Typhone roepen tot dusver alleen maar meer vragen op.
In chronologische volgorde:
Besteld (1 maart)
"We hebben de toestellen al op voorraad, maar eerst moet je abonnement aanvraag verwerkt worden" (4 maart)
Aanvraag verwerkt (8 maart), bestelling wordt geleverd op 9 maart. Blij met een dode mus; het ging alleen om de SIM-kaart
"We hebben de toestellen nog niet, maar er is er wel één voor je gereserveerd" (9 maart)
"We hebben de toestellen binnen, maar we mogen pas 11 maart uitleveren en ik kan je nog niets beloven" (9 maart)
Ik meen ergens op dit forum gelezen te hebben dat ze prima vandaag of morgen mogen gaan uitleveren, toch?
Ik verwacht 'm volgende week binnen te hebben, mocht het eerder het geval zijn is dat mooi meegenomen. Tot die tijd online zoeken naar hoesjes en andere meuk om mijn aandacht er vanaf te houden
Verwijderd
Bij mij wel sinds het einde van de middag, alleen is deze code nog niet bekend bij DHL zelf. Zoals eerder gemeld bekent dit dat DHL het pakket dan nog niet in ontvangst heeft genomen.
Misschien een rare vraag, maar ik kan het echt niet vinden.. Waar kan je de bestelling status van Vodafone F&F zien? Ik heb de 23 een verlenging gedaan icm de zwarte S7, maar heb alleen een bevestigingsmail ontvangen. Sinds dien radiostilte..
Ik lust geen rotte appels...
Verwijderd
My Vodafone --> Vragen en verzoeken --> Mijn bestellingen --> Bestelnummer (waarschijnlijk bij jou de bovenste)KaleBatzZ schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:44:
Misschien een rare vraag, maar ik kan het echt niet vinden.. Waar kan je de bestelling status van Vodafone F&F zien? Ik heb de 23 een verlenging gedaan icm de zwarte S7, maar heb alleen een bevestigingsmail ontvangen. Sinds dien radiostilte..
Goud, hij is verstuurd! Bedankt voor je antwoordVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:48:
[...]
My Vodafone --> Vragen en verzoeken --> Mijn bestellingen --> Bestelnummer (waarschinlijk bij jou de bovenste)
Ik lust geen rotte appels...
Hier op de overzichtspagina 'bezig met fulfillment' , als je er vervolgens op klikt: 'verstuurd'.KaleBatzZ schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:31:
[...]
Goud, hij is verstuurd! Bedankt voor je antwoord
3-3 besteld via F&F (verlenging).
Ik heb nog even contact gehad met de klantenservice. Bij hun heb ik duidelijk aangegeven dat ik het toestel heb besteld op de 23ste. Volgens Tmobile maakt dat niet uit. De gouden s7 edge leveren ze vanaf de 25ste.PearlPumpkin schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:04:
[...]
Er staat bovenaan: Actuele levertijden vanaf 8 maart 2016.
Dus ik ga er stiekem gewoon vanuit dat wanneer je voor 8 maart heb ge-preordered dat dan de oorspronkelijke leverdatum wordt aangehouden.
Wat ik me later herinner is dat ik een sms van tmobile kreeg met het vezoek dat ik de vr bril moet bestellen voor de 24ste.
Ik neem aan dat jullie weten dat je het factuur nodig heb om de bestelling te doen bij samsung.
Voor de 24ste bestellen vr bril, telefoon vanaf de 25ste. Zien jullie het probleem haha.
De VR bril kun je met een pro-forma factuur bestellen, dus als je die opvraagt bij t-mobile (moeten ze geven) kun je hem gewoon aanvragenMoohtje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:10:
[...]
Ik heb nog even contact gehad met de klantenservice. Bij hun heb ik duidelijk aangegeven dat ik het toestel heb besteld op de 23ste. Volgens Tmobile maakt dat niet uit. De gouden s7 edge leveren ze vanaf de 25ste.
Wat ik me later herinner is dat ik een sms van tmobile kreeg met het vezoek dat ik de vr bril moet bestellen voor de 24ste.
Ik neem aan dat jullie weten dat je het factuur nodig heb om de bestelling te doen bij samsung.
Voor de 24ste bestellen vr bril, telefoon vanaf de 25ste. Zien jullie het probleem haha.
Weet iemand dan al of ze morgen of vrijdag worden bezorgd?wessel99 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:42:
[...]
Hier op de overzichtspagina 'bezig met fulfillment' , als je er vervolgens op klikt: 'verstuurd'.
3-3 besteld via F&F (verlenging).
Verwijderd
Je hebt ook de IMEI/EAN-codes nodig die op de verpakking staan.Rikk. schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:12:
[...]
De VR bril kun je met een pro-forma factuur bestellen, dus als je die opvraagt bij t-mobile (moeten ze geven) kun je hem gewoon aanvragen.
Ik heb toevallig net ook contact gehad met de klantenservice ivm aanvraag van een nanosim. Zij wist mij te vertellen dat er op 1 maart een e-mail was verstuurd dat de levering vertraagd zou zijn naar 15 maart. Ik gaf aan die mail niet te hebben gehad (15 maart had ik wel onthouden). Echter na even in mijn mailbox te hebben gekeken bleek ik de mail wel te hebben gehad, maar daar stond dus niet 15 maart in maar gewoon 11 maart. Dus vooralsnog ga ik daar gewoon van uit (maar goed 15 maart is ook geen probleem om eerlijk te zijn).Moohtje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:10:
[...]
Ik heb nog even contact gehad met de klantenservice. Bij hun heb ik duidelijk aangegeven dat ik het toestel heb besteld op de 23ste. Volgens Tmobile maakt dat niet uit. De gouden s7 edge leveren ze vanaf de 25ste.
Als het goed is heb je een bevestigingsmail ontvangen dat je de s7 besteld hebt. Als je daar gewoon een .pdf bestand van maakt, kan je die ook gewoon gebruiken bij Samsung voor de Geer VR, dat heb ik ook gedaan. En vandaag kreeg ik de bevestiging dat dit goedgekeurd was.
Die heb je bij de aanvraag voor de gear VR niet nodig, weet niet waar jij kijkt, maar denk dat je dan verkeerd zit te kijken.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:25:
[...]
Je hebt ook de IMEI/EAN-codes nodig die op de verpakking staan.
Ik heb mijn aanvraag vorige week woensdag ingediend, toen na een paar dagen bevestiging gekregen dat ik binnen 2 weken zou horen of het goedgekeurd was en uiteindelijk vandaag de goedkeuring ontvangen en nu ontvang ik binnen 8 weken mijn Gear VR.
Verwijderd
tele2 email: Upload een foto van je pakbon en hou ook de verpakking bij de hand. Daar staan de benodigde IMEI/EAN-codes op.
Ik heb alleen een screenshot van mijn studentmobiel.nl bestelling met daarop duidelijk een bestelnummer opgestuurd, dat werd door Samsung goedgekeurd.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:29:
tele2 email: Upload een foto van je pakbon en hou ook de verpakking bij de hand. Daar staan de benodigde IMEI/EAN-codes op.
SW-1682-5926-5204
Hier ook enkel een pdfje gedraaid van mijn pre order bij coolblue (vanuit mn email). Vandaag bericht gehad dat e.e.a. is goedgekeurd
Kijk eerst maar eens op de site van Samsung. Bij de promoties.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:29:
Of nog makkelijker: https://api-samsung-promo...nditionsSpecific_1991.pdf
Hier staat duidelijk:
Deelnemen
Indien een los toestel is aangekocht: ga naar www.samsung.com/promoties , klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de bestelbon uiterlijk 24 maart 2016. Op de bestelbon moet de volledige betaling voldaan zijn.
Indien abonnement is afgesloten icm een Galaxy S7 (edge): ga naar www.samsung.com/promoties , klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de bestelbon uiterlijk 24 maart 2016. Op de bestelbon moet duidelijk het order-, bestel- of klantnummer vermeld staan[
Er staat niks over IMEI/EAN codes.
Verwijderd
Ook ik heb gebeld met de klantenservice vandaag. Die dame wist niet dat er andere leverdata op het forum waren geplaatst, maar zij gaf aan dat die data gelden voor bestellingen die vanaf 8 maart geplaatst zijn, ik heb de mijne, Edge Gold, op 25/2 al besteld. Zij garandeerde mij wel dat ik op 11 maart een e-mail zal krijgen om een bezorgdatum af te spreken. Dus ik verwacht hem zelf pas volgende week te hebben.PearlPumpkin schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:26:
[...]
Ik heb toevallig net ook contact gehad met de klantenservice ivm aanvraag van een nanosim. Zij wist mij te vertellen dat er op 1 maart een e-mail was verstuurd dat de levering vertraagd zou zijn naar 15 maart. Ik gaf aan die mail niet te hebben gehad (15 maart had ik wel onthouden). Echter na even in mijn mailbox te hebben gekeken bleek ik de mail wel te hebben gehad, maar daar stond dus niet 15 maart in maar gewoon 11 maart. Dus vooralsnog ga ik daar gewoon van uit (maar goed 15 maart is ook geen probleem om eerlijk te zijn).
Als het goed is heb je een bevestigingsmail ontvangen dat je de s7 besteld hebt. Als je daar gewoon een .pdf bestand van maakt, kan je die ook gewoon gebruiken bij Samsung voor de Geer VR, dat heb ik ook gedaan. En vandaag kreeg ik de bevestiging dat dit goedgekeurd was.
Jaja ook de status van mijn Vodafone bestelling is gewijzigd in "verstuurd", orderdatum 02-03 via Vodafone F&F, S7 Edge wit met verlenging abonnement. Zal dan toch wel de 11e geleverd worden!
Ja dat wel.
DHL zegt zending informatie ontvangen?
"Shipment Info received" in PostNL term is dat: "Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL"vaagisdenaam schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:53:
[...]
Ja dat wel.
DHL zegt zending informatie ontvangen?
^_^y
Jammer, Nog steeds niks bij mij
(Samsung webshop)
******************* (Not found): No result found for your DHL query. Please try again.
Ik ben al van mezelf ongeduldig, maar dit is toch wel erg
******************* (Not found): No result found for your DHL query. Please try again.
Ik ben al van mezelf ongeduldig, maar dit is toch wel erg
Probeer het tussen 9 en half 10Knamix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:56:
Jammer, Nog steeds niks bij mij(Samsung webshop)
Ik ben al van mezelf ongeduldig, maar dit is toch wel erg![]()
![]()
Ja mijn vrouw (witte Edge), die van mij ook, de zwarte Edge.josplo schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:43:
Heeft iemand al een verzendbericht gehad of statuswijziging verzonden van een witte S7 Edge door Vodafone?
"Bestelling verstuurd" sinds vandaag.
[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 09-03-2016 20:22 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Heb zelf afgelopen vrijdag een screenshot van de bevestiging gestuurd en vandaag de bevestiging gehad dat het goedgekeurd is. Pakbon dus niet nodig.Moohtje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:10:
[...]
Een hoop F5's later staat er bij mij nu ook "Shipment information received".
Als je bij Samsung hebt besteld, moet je dan nog iets speciaals doen voor die Gear VR>?
[ Voor 15% gewijzigd door FDMK op 09-03-2016 21:19 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Wanneer besteld?Faddermakker schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:19:
[...]
Als je bij Samsung hebt besteld, moet je dan nog iets speciaals doen voor die Gear VR>?
Net de mail voor de afspraak gekregen
wordt vrijdag geleverd. Vodafone F&F
Even contact gehad met Vodafone ivm het nummerbehoud dat pas de 29e ingaat, vertelde mij dat dit geen probleem was. Toestel wordt 'wanneer op voorraad' gewoon verzonden. Ook werd verteld dat er voor 11-3 nog geen 'verstuurd' zou komen te staan, omdat de S7 pas op 11-3 uit komt 
EDIT: Meer mensen die via F&F hebben besteld met nummerbehoud van andere provider?

EDIT: Meer mensen die via F&F hebben besteld met nummerbehoud van andere provider?
[ Voor 13% gewijzigd door Sander_1903 op 09-03-2016 21:34 . Reden: te snel ]
In principe niet, maar better safe then sorry.Faddermakker schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:19:
[...]
Je kan je factuur uitprinten en daarmee registreren op deze website.
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/BCM47GS4FYSFV/
Email die ik kreeg:
"Gefeliciteerd met de aankoop van jouw GALAXY S7 in de Samsung Shop. Waarschijnlijk weet je al dat Samsung bij je aankoop ook Gear VR (Virtual Reality bril) cadeau geeft. Als service hebben we jouw Gear VR alvast naar je verstuurd. Dit innovatieve accessoire ontvang je naar verwachting aanstaande vrijdag en je hoeft je dus niet meer aan te melden voor deze promotie. Heb je je aanvraag al ingediend? Geen zorgen, dat is geen probleem: met deze automatische toezending is dat meteen geregeld."
Mijn track and trace werkt nu ook
Op het moment in Eindhoven!
Wordt de Edge dus de 12e geleverd of 11? Via de mail staat er 11-03-2016, maar via de site weer 12-03-2016
Wordt de Edge dus de 12e geleverd of 11? Via de mail staat er 11-03-2016, maar via de site weer 12-03-2016
Ik ook gisteren avond , staat nog steeds op order verwerkt
Ben ook de f5 knop aan het misbruiken, en hopen dat hij op gereedmaken voor verzending springt

Dankje! Ff zo in de mail duiken dan.biepo schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:42:
[...]
Ik heb deze twee mailtjes van ze gekregen.
7maart
Beste pietje,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij verwachten het toestel 10 maart binnen te krijgen. Het kan zo zijn dat u het toestel al op 11 maart binnen heeft, maar dat durven wij niet te garanderen. Zodra het toestel verzonden wordt, krijgt u van ons een e-mail met daarin een track & trace code om het pakket te volgen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Mobiel.nl
En op 8 maart
Beste Pietje,
Aanstaande donderdag ontvangen wij de eerste levering van de door u bestelde nieuwste Samsung Galaxy S7 (Edge). Wij sturen uw nieuwe telefoon meteen diezelfde dag naar u op. Dat betekent dat het toestel op zijn vroegst vrijdag bij u in huis is!
Om ervoor te zorgen dat het toestel donderdag naar u verstuurd kan worden, hebben wij uw abonnement bij T-Mobile reeds aangesloten.
*knip*
ps: ook een mailtje gekregen over de samsung vr promotie
Bevestigd en krijg het binnen 8 weken. (2 maart aangevraagd)![]()
Mail zegt de 11e, site zegt de 12e. Ik ga van de 12e uit. Dat was namelijk de meest recente informatie die ik van Samsung heb ontvangen. Maar, ik laat me graag verrassen hoor.........Knamix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:41:
Mijn track and trace werkt nu ookOp het moment in Eindhoven!
Weet iemand hoe het precies zit met die VR bril actie?
Ik heb namelijk gister een abbonement met een S7 Edge afgesloten op student.nl
Nu moet ik bij het aanvragen van die VR bril een bestelbon uploaden, maar ik heb niet echt een concrete bestelbon.
Alleen een ondertekend contract en meer niet echt.
Nu moet ik bij het aanvragen van die VR bril een bestelbon uploaden, maar ik heb niet echt een concrete bestelbon.
Ik heb net een S7 Edge besteld via MediaMarkt met Vodafone abo? Iemand ook via MediaMarkt besteld heeft?
Ik heb het ook bij hun besteld, de mail met daarin "digitaal contract van uw bestelling", dus een pdf, kun je gewoon opsturen. Dat heb ik op 2 maart gedaan en gister een bevestiging gekregen (goedgekeurd)Speedbok schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:53:
Ik heb de mail die ik van VF gekregen heb waarin mijn bestelling bevestigd word en het bestelnummer genoemd word omgezet naar een foto (geloof eerst een PDF maar die weigerde de site).Speedbok schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:53:
Toen een ontvangst bevestiging, de dag erna een bevestiging dat ze hem controleren en vandaag een mail waarin ze bevestigen dat ik de VR bril krijg.
Dus een bestand waarin je bestelnummer staat en dat je een S7 besteld hebt en waar is denk ik genoeg.
Hier ook de mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak; vrijdagochtend. Mail zat overigens in de spamfolder! (Vodafone FF)
Moet je klant van Vodafone zijn om bij Vodafone Friends and Family een abo aan te vragen?
[ Voor 82% gewijzigd door battia op 09-03-2016 22:11 ]
Nee, deze wordt apart opgestuurdbattia schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:09:
Nog een vraagje: Wordt de Gear VR met DHL verstuurd?
Nee is niet nodig, je kunt als je wilt bestellen even chatten met één van de medewerkers en die geven je dan vaak een code waarmee je kunt bestellen.battia schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:09:
Moet je klant van Vodafone zijn om bij Vodafone Friends and Family een abo aan te vragen?
Of je gebruikt deze link om zelf een code aan te maken, gewoon twee keer je eigen e-mail invullen:
https://directsales.vodafone.nl/kortingscode
@flrs Betreft het een nieuw abonnement of een verlenging?flrs schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:08:
Hier ook de mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak; vrijdagochtend. Mail zat overigens in de spamfolder! (Vodafone FF)
Nieuw abo!josplo schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:23:
[...]
@flrs Betreft het een nieuw abonnement of een verlenging?
Net bij Vodafone FF besteld. Morgen maar bestelling bij MediaMarkt annuleren. Ik wist niet eens dat Vodafone FF bestond!
Bij mij is het een verlenging en ik heb nog geen mail gekregen betreffende een afspraak. Ik ga er dus stiekem vanuit dat het bij mij gewoon een pakje zal zijn.
Verwijderd
Mijn vorige verlenging via Vodafone online was een pakketje die geleverd werd door PostNL. Zal nu denk ik ook wel het geval zijn.Deadsy schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:33:
[...]
Bij mij is het een verlenging en ik heb nog geen mail gekregen betreffende een afspraak. Ik ga er dus stiekem vanuit dat het bij mij gewoon een pakje zal zijn.
Ik zie nog niks via mijn Postnl app, meestal komen daar mijn pakketjes automatisch op te staan. Ook nog geen mail van vodafone gekregen met T&T.Bartoow schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:29:
Hier zojuist ook de status op myvodafone omgezet naar bestelling is verzonden. Betreft een galaxy s7 edge zwart besteld op 1-3. Besteld via F&F.
Ik ook niks, vielleicht morgen?XQB schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:53:
[...]
Ik zie nog niks via mijn Postnl app, meestal komen daar mijn pakketjes automatisch op te staan. Ook nog geen mail van vodafone gekregen met T&T.
Wehkamp 24 februari preorder geplaatst, verwachte leverdatum: 11 maart
maar bij verwachte bezorgdatum 5-10 werkdagen. das minder
maar bij verwachte bezorgdatum 5-10 werkdagen. das minder
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Bedankt voor de bevestigingVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:47:
[...]
Mijn vorige verlenging via Vodafone online was een pakketje die geleverd werd door PostNL. Zal nu denk ik ook wel het geval zijn.
Is voor mij al ik weet niet hoe lang geleden dat ik direct via de provider verlengd heb.
En de kans is groot dat dit een vooraanmelding is en dan zal morgen pas de T&T gemailed worden en dan zal hij ook pas in de app opduiken neem ik aan.
Verwijderd
Ik denk ook dat t pakketje morgen aan PostNL overhandigd wordt en dat we hem dan vrijdag in ontvangst mogen nemenDeadsy schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:03:
[...]
Bedankt voor de bevestiging.
Is voor mij al ik weet niet hoe lang geleden dat ik direct via de provider verlengd heb.
En de kans is groot dat dit een vooraanmelding is en dan zal morgen pas de T&T gemailed worden en dan zal hij ook pas in de app opduiken neem ik aan.
Damn your right. Het is morgen donderdag.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:11:
[...]
Ik denk ook dat t pakketje morgen aan PostNL overhandigd wordt en dat we hem dan vrijdag in ontvangst mogen nemen
Deze hele dag voelde aan als donderdag (en gisteren als woensdag), dus dacht dat het morgen vrijdag was.
Verwijderd
Heb voor deze zekerheid nog even gevraagd aan ze op twitter of er al een t&t code aan mijn order gekoppeld zit.Deadsy schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:15:
[...]
Damn your right. Het is morgen donderdag.
Deze hele dag voelde aan als donderdag (en gisteren als woensdag), dus dacht dat het morgen vrijdag was.
Haha lijken wel een stel hongerige roofdieren hier
Moet zeggen dat ik normaal gesproken ook altijd heel erg ongeduldig ben met dit soort aankopen, maar dit keer ben ik opvallend geduldig...
Nog maar 2 of 3 dagen (hoop ik)

Moet zeggen dat ik normaal gesproken ook altijd heel erg ongeduldig ben met dit soort aankopen, maar dit keer ben ik opvallend geduldig...
Nog maar 2 of 3 dagen (hoop ik)
Weet iemand al je bij Vodafone via de telefoon een bestelling hebt gedaan of dit ook online te volgen is? Of is dit alleen als je via de website van vodafone besteld?
Ps diegene die besteld hebben bij Belsimpel zijn ook de klos heb net geanuleerd. Ze zij dat de leverancier pas volgende week gaat leveren.
Ps diegene die besteld hebben bij Belsimpel zijn ook de klos heb net geanuleerd. Ze zij dat de leverancier pas volgende week gaat leveren.
[ Voor 29% gewijzigd door pappaleone op 10-03-2016 01:45 ]
Verwijderd
Ik kan het terug zien in myVodafone. Heb ook via de telefoon besteld.pappaleone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 01:43:
Weet iemand al je bij Vodafone via de telefoon een bestelling hebt gedaan of dit ook online te volgen is? Of is dit alleen als je via de website van vodafone besteld?
Je kan het terug vinden via Menu > Mijn vragen & verzoeken > Mijn bestellingen.
Hoe kan je een Vodafone FF bestelling volgen?
Hoe kan je een Vodafone FF bestelling volgen,Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:36:
[...]
Ik kan het terug zien in myVodafone. Heb ook via de telefoon besteld.
Ook via MyVodafone. Duurde bij mij wel eventjes voordat ik een MyVodafone uitnodiging in de mail kreeg om een account te maken.battia schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:49:
[...]
Hoe kan je een Vodafone FF bestelling volgen,
Hoelang duurde dat ongeveer? En wanneer krijg je een orderbevestiging. Ik heb wel een bevestiging gekregen maar niet met een ordernummer ofzo.Sander_1903 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:52:
[...]
Ook via MyVodafone. Duurde bij mij wel eventjes voordat ik een MyVodafone uitnodiging in de mail kreeg om een account te maken.
Verwijderd
Voor mensen die via de Samsung shop besteld hebben en gisterenavond een T&T hebben gekregen. Ik vermoed op basis van de T&T gegevens (Eindhoven - Breda Area) dat de pakketjes hier liggen te wachten om door DHL opgehaald te worden: https://goo.gl/maps/u59StqZkXQ42
Dan kunnen we het toestel denk ik vrijdag thuis verwachten.
Dan kunnen we het toestel denk ik vrijdag thuis verwachten.
Voor de mensen die bij T-Mobile hebben besteld, weten jullie al iets over de bezorg datum?
Nee en de medewerkers bij T-Mobile kunnen geen duidelijkheid hierover geven. Redelijk prutswerk wat mij betreft.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Hier vannacht een reclame mail ontvangen van GSMWeb, dat vandaag de laatste dag is dat je kunt preorderen met Gear VR en dat ze daarom tot 22:00 uur geopend zijn. Oh ja, en dat ze alleen de zwart en goud op voorraad hebben. Ik heb de wit besteld en nog 0,0 communicatie hierover gekregen dat deze vertraging op zou lopen. Zometeen maar eens aan de telefoon hangen... Dat vind ik niet zo netjes!
Had met nummerbehoud, en deze kon pas worden doorgevoerd wanneer hun de telefoons op voorraad hadden. Reeks van e-mails die ik heb gehad :battia schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:56:
[...]
Hoelang duurde dat ongeveer? En wanneer krijg je een orderbevestiging. Ik heb wel een bevestiging gekregen maar niet met een ordernummer ofzo.
25/2 (besteldag): Mailtje met bevestiging van je bestelling
27/2 : Orderbevestiging met bestelnr, deze mail heb ik ook ingediend bij Samsung voor de GearVR
01/3 : Levering is vertraagd
08/3 : Mail met uitnodiging voor een MyVodafone account.
Verder staat er bij mij nog in MyVodafone 'Bestelling wordt verwerkt', hoop toch stiekem dat die vandaag naar 'Verzonden' springt
Ah kijk, ik heb een mail van AMP om een afspraak te maken (T-Mobile)
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Heb een verlenging via Vodafone F&F en heb inmiddels een mailtje met mijn T&T code ontvangen. Verzending voor verlenging is dus via PostNL. De T&T code was bij PostNL zonet nog niet bekend, wordt dus waarschijnlijk morgen, keurig op tijd.
Ja voor mij hetzelfde, mail met track & trace code ontvangen (werkt echter nog niet, maar zal in de loop van de dag wel om gaan). Tot nu toe ziet het eruit dat ze gewoon morgen geleverd gaan worden.schekker schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:51:
Heb een verlenging via Vodafone F&F en heb inmiddels een mailtje met mijn T&T code ontvangen. Verzending voor verlenging is dus via PostNL. De T&T code was bij PostNL zonet nog niet bekend, wordt dus waarschijnlijk morgen, keurig op tijd.
Dank voor je antwoordVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:36:
[...]
Ik kan het terug zien in myVodafone. Heb ook via de telefoon besteld.
Iemand die los bij coolblue heeft besteld en al informatie heeft ontvangen over de levering? Ik heb een witte s7 edge besteld maar nog niets gehoord tot op heden.
Ah top! Zo maar in de chat klimmen en kijken of het mogelijk is om de bezorging met coolblue vandaag nog, of anders met de ochtendservice te laten plaatsvinden.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:58:
Coolblue status:Je bestelling wordt ingepakt
Yoehoe!
Besteld met Vodafone.nl verlenging, maar nog geen e-mail of veranderde status gehad
van T-Mobile logistics vanmorgen mail gehad om te contacten voor een afspraak.. morgen komt mijn gouden edgetussen 8:00 en18:00... super op tijd! :-):-):-)
Vanochtend een afleverafspraak met AMP logistics gemaakt voor mijn Galaxy s7 (zwart). Wordt morgen afgeleverd!
De telefoon is besteld bij t-mobile!
De telefoon is besteld bij t-mobile!
Hm, contact gehad met Coolblue, de telefoon is al onderweg naar de post en dus is het niet mogelijk om te zetten naar vroege bezorging. Jammer, maar helaas.
Bij mij vodafone F&F ook een t&t voor een zwarte S7 en de factuur erachteraan.
Ik kon mij in een eerder stadium herinneren dat er bij de order status iets stond van een hoesje, maar die kan ik nu nergens terug vinden. Evenals de SD-kaart, maar die zal er wel bij zitten.
Wel vreemd want voor de rest is de factuur erg compleet, incl. 3-1 sim+nr. en het IMEI nr. van de S7.
Ik kon mij in een eerder stadium herinneren dat er bij de order status iets stond van een hoesje, maar die kan ik nu nergens terug vinden. Evenals de SD-kaart, maar die zal er wel bij zitten.
Wel vreemd want voor de rest is de factuur erg compleet, incl. 3-1 sim+nr. en het IMEI nr. van de S7.
Wanneer had je besteld?Alieunited schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:15:
Bij mij vodafone F&F ook een t&t voor een zwarte S7 en de factuur erachteraan.
Gisteren per telefoon besteld bij Vodafone de witte edge. Kijk net in mijn Vodafone. De bestelling is verstuurd staat er, maar waar vindt ik bezorg informatie?
Hmm.. ik heb ook gisteren de zwarte edge besteld via vodafone f&f maar heb nog niets gekregen.pappaleone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:21:
Gisteren per telefoon besteld bij Vodafone de witte edge. Kijk net in mijn Vodafone. De bestelling is verstuurd staat er, maar waar vindt ik bezorg informatie?
Maandag 22-2, dag na de presentatie. Had al bijna de S6 besteld dus de S7 was een no-brainer
Ik hoorde gisteren van de medewerker dat de zwarte op het moment niet of moeilijk leverbaar was.battia schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:22:
[...]
Hmm.. ik heb ook gisteren de zwarte edge besteld via vodafone f&f maar heb nog niets gekregen.
Hmm... ik wil m zo graag z.s.m.pappaleone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:25:
[...]
Ik hoorde gisteren van de medewerker dat de zwarte op het moment niet of moeilijk leverbaar was.
Zojuist is mijn verwachte leverdatum van 11 naar 18 maart gesprongen
Heb bij mijn S7 Edge Goud met T-Mobile verlenging van 22-2, zojuist ook een afspraak kunnen maken voor morgen.
Nu al?Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:58:
Coolblue status:Je bestelling wordt ingepakt
Yoehoe!

Heb je hem met abonnement besteld, of zonder?
Ik heb met abonnement besteld, en hij is nog niet ingepakt.. dat gebeurd vanavond verwacht ik...
Bestelstatus van T-Mobile geeft foutmelding sinds vandaag, meer mensen last van?
Verwijderd
Ja klopt. Is een storing. Heb gechat met iemand en die kon ook niet alles inzien.Omnia love schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:52:
Bestelstatus van T-Mobile geeft foutmelding sinds vandaag, meer mensen last van?
Status van vodafone: Mail bevestiging gehad met T&T. Telefoon komt morgen binnen!
[ Voor 5% gewijzigd door Xtr3me4me op 10-03-2016 10:03 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Gister kreeg ik bericht van KPN dat mijn bestelling verzonden is en dat ik de status kan volgen via hun eigen website.
Dit werkt momenteel niet
Even KPN opgebeld, gegevens doorgegeven en vervolgens de 3S-code gekregen.
Via de site van de post blijkt dat die morgen dus binnenkomt :D!
Dit werkt momenteel niet
Even KPN opgebeld, gegevens doorgegeven en vervolgens de 3S-code gekregen.
Via de site van de post blijkt dat die morgen dus binnenkomt :D!
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
ik heb nog geen mail gehad van Vodafone , wel Vodafone gebeld , u krijgt morgen pas een mail met track en trace , niet vandaag ? wat een bullshit zegXtr3me4me schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:02:
Status van vodafone: Mail bevestiging gehad met T&T. Telefoon komt morgen binnen!

Ohhww dat is wel balen. Er stond sinds gisteren bij mij al op my vodafone: Verstuurd.JayJay schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:15:
[...]
ik heb nog geen mail gehad van Vodafone , wel Vodafone gebeld , u krijgt morgen pas een mail met track en trace , niet vandaag ? wat een bullshit zeg
Ik check zonet mijn mail en zag de bevestiging met T&T code.
Helaas nog niks op tnt post te vinden, maar word denk pas vandaag bij hun aangeboden en zal morgen er dan zijn.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --