Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 01:01:
[...]

Dit heb ik al sinds afgelopen vrijdag, ook via PayPal. Gebeld met PayPal en Samsung Shop, en met de Samsung chat gesproken. Betalingen van PayPal worden gewoon verwerkt in het systeem en hebben geen invloed op de levering, alleen wel op de order status gek genoeg. Mij is verteld dat de levering gewoon rond de 11de zal plaatsvinden ;)
Inmiddels is ROND al een groot begrip geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
flrs schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:15:
[...]

Neh, lijkt toch echt een standaard mail te zijn indien ze niet binnen een paar dagen na bestelling kunnen leveren. Hier op 23 februari besteld, op 24 februari die zelfde mail ontvangen (dat de levering vertraagd is).
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:44:
[...]

Hier ook zwarte edge. Ik denk overigens dat dit een standaard mail is die naar iedereen wordt verzonden.
Hier nog steeds geen dergelijke mail hoor. Even gezocht in m'n mailbox en naast de orderbevestiging nooit een ander bericht van VF gehad.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:01:
Ik denk dat jij dan wel goed zityinx84. Het lijkt er op dat de eerste batch bij Vodafone is aangekomen. Daaropvolgend hebben ze de klanten met een witte bestelling en de overige klanten waar er niet voldoende voor zijn binnengekomen die mail verzonden.

Ik kan dit uiteraard niet met zekerheid zeggen, maar het lijkt er sterk op.
Ik hoop dat je gelijk hebt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 15:48
Gisteren contact gehad met Samsung. Ze vonden het raar dat hij een dag later komt, maar bij navraag komt het wss door het logistieke proces. Maar zaterdag krijg ik hem als het goed is (altijd onder voorbehoud natuurlijk....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:43

JSchut

.....

Heb even gevist bij Coolblue in de chat. Daar gaven ze aan dat ze "gewoon" voldoende witte varianten binnen hebben gehad en geen problemen zien voor de uitlevering van de pre-orders.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:23
JSchut schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:27:
Heb even gevist bij Coolblue in de chat. Daar gaven ze aan dat ze "gewoon" voldoende witte varianten binnen hebben gehad en geen problemen zien voor de uitlevering van de pre-orders.
Iedereen waarbij de afspraak is bevestigd hoort hem gewoon op tijd te ontvangen, voor de rest van de mensen is het nog even afwachten verwacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rikk. schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:31:
[...]

Iedereen waarbij de afspraak is bevestigd hoort hem gewoon op tijd te ontvangen, voor de rest van de mensen is het nog even afwachten verwacht ik...
Ik heb op 22 feb besteld(losse edge zwart), nog steeds niets van coolblue gehoord ... alleen de status is nu "bestelling in goede orde ontvangen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Rikk. schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:31:
[...]

Ik doelde meer op het bericht dat er een batch probleem zou zijn met de witte s7 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:36:
[...]

Ik heb op 22 feb besteld(losse edge zwart), nog steeds niets van coolblue gehoord ... alleen de status is nu "bestelling in goede orde ontvangen"
Bestelling in goede orde ontvangen wilt zegen dat de afspraak is gemaakt. Ik zou even via de chat navragen wanneer de afspraak nu ingepland staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:14
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 01:01:
[...]

Dit heb ik al sinds afgelopen vrijdag, ook via PayPal. Gebeld met PayPal en Samsung Shop, en met de Samsung chat gesproken. Betalingen van PayPal worden gewoon verwerkt in het systeem en hebben geen invloed op de levering, alleen wel op de order status gek genoeg. Mij is verteld dat de levering gewoon rond de 11de zal plaatsvinden ;)
Net samsung gesproken en die zeggen ook dat de betaling is ontvangen, maar hij blijft gewoon staan op betaling (nog) niet ontvangen.
Krijg je wel status updates in je mail? (trackingnummer cq verzend bevestiging)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rikk. schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:38:
[...]

Bestelling in goede orde ontvangen wilt zegen dat de afspraak is gemaakt. Ik zou even via de chat navragen wanneer de afspraak nu ingepland staat..
Ik zal het proberen, Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ook eindelijk reactie van Coolblue;
Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer 12345678 zal op 11-03-2016 tussen 12:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier.
Voor zo een grote webwinkel vind ik het statusverloop wel wat onduidelijk omdat er tot nu toe altijd stond dat ik nog gebeld moest worden. Nu staat er inderdaad dat de order goed is ontvangen. Donderdagavond krijg ik nog bericht met een meer exacte tijdsindicatie wat betreft de koerier.

Normaal kan ik goed wachten, maar ik begin toch wel ongeduldig te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Razr schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:11:

[...]

Voor zo een grote webwinkel vind ik het statusverloop wel wat onduidelijk omdat er tot nu toe altijd stond dat ik nog gebeld moest worden. Nu staat er inderdaad dat de order goed is ontvangen. Donderdagavond krijg ik nog bericht met een meer exacte tijdsindicatie wat betreft de koerier.

Haha ik ken het. Normaal heb ik dat ook niet echt. Alleen nu ga ik over van iPhone naar Android dus dat is al wat spannender. Plus ik ga van 4 inch naar 5.5 inch. Tevens is mijn telefoon nu zo bomvol dat ik zelfs geen foto's meer kan maken. Ben dus toe aan een telefoon met meer opslag geheugen. Is het al vrijdag? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
Razr schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:11:

[...]

Dat het onduidelijk is ben ik met je eens, ze zouden voor de pre-orders toch iets anders moeten regelen qua status-updates. Normaal gaat het natuurlijk allemaal erg snel omdat je dan binnen 4 uur gebeld gaat worden en de status meteen aangepast wordt naar order goed ontvangen. Maar bij pre-orders is dit pas vaak na een week (of langer)

Ook ik kan bijna niet wachten tot het vrijdag is :S, normaal is dat wat makkelijker maar nu wacht ik er al bijna 2 weken op en dan begin je toch steeds ongeduldiger te worden

[ Voor 9% gewijzigd door Rik. op 09-03-2016 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00

Christiano007

Ich bin der champion

Volgens de chat van Samsung is mijn pakket al onderweg, maar kon mij niet vertellen of ik deze vandaag ontvang

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27
JSchut schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:15:
[...]

Haha ik ken het. Normaal heb ik dat ook niet echt. Alleen nu ga ik over van iPhone naar Android dus dat is al wat spannender. Plus ik ga van 4 inch naar 5.5 inch. Tevens is mijn telefoon nu zo bomvol dat ik zelfs geen foto's meer kan maken. Ben dus toe aan een telefoon met meer opslag geheugen. Is het al vrijdag? :D
Héél herkenbaar, exact mijn situatie :). Van iPhone (5, niet eens de S) naar S7 Edge. Elke keer apps en foto's verwijderen om een nieuwe foto te kunnen maken of iets nieuws te installeren |:(

Van 16 gb naar 32 gb + 128 gb. NICE 8)

Chop chop Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:52
Nog meer mensen hier bij Tele2 besteld? Echt totaal onduidelijkheid nog over het moment van leveren, zo jammer. Ze hebben het proces uitbesteed aan OPD, die twee dagen van tevoren nog geen contact hebben gezocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

flrs schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:27:
[...]

Héél herkenbaar, exact mijn situatie :). Van iPhone (5, niet eens de S) naar S7 Edge. Elke keer apps en foto's verwijderen om een nieuwe foto te kunnen maken of iets nieuws te installeren |:(

Van 16 gb naar 32 gb + 128 gb. NICE 8)

Chop chop Vodafone!
Jup hier de iPhone 5c. Enige apps die er nog opstaan zijn Facebook en Twitter. Alle andere apps al vervangen voor weblinks...

Ook een 16 gb trouwens. Ik heb zelf een 64 gb kaartje gekocht. Maar goed van 16 naar 32+64 is nog steeds een hele grote stap :)

Nog twee dagen doorbijten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:14
Mooi samsung heeft eindelijk mijn betaling verwerkt en order is verwerkt...... nu wachten op de volgende stap . Mooi een galaxy s7 edge met 65 euro korting :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpha Supreme
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:11
Net even met vodafone gebeld omdat er iets mis ging met mn bestelling.
Daar gaven ze aan dat ze 11 maart verwachten uit te gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
Heb nu een Galaxy S4 (die ondertussen kuren gaat vertonen, crashende apps en een simkaart die spontaan verwijderd lijkt te zijn telkens) met 8GB geheugen, heb er laatst wel een kaartje van 16GB bij gehaald maar is meer dan genoeg voor mij _O-

Heb deze 04 maart besteld, kreeg gister een mail met: Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer XXX zal op 11-03-2016 tussen 12:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier.

In de chat gaven ze al dat ze morgen, uiterlijk vrijdag, een preciezer tijdstip aan kunnen geven.

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 13:29
Christiano007 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:21:
Volgens de chat van Samsung is mijn pakket al onderweg, maar kon mij niet vertellen of ik deze vandaag ontvang
wat staat er op dit moment bij jou tracking code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Rickz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:49:
Heb nu een Galaxy S4 (die ondertussen kuren gaat vertonen, crashende apps en een simkaart die spontaan verwijderd lijkt te zijn telkens) met 8GB geheugen, heb er laatst wel een kaartje van 16GB bij gehaald maar is meer dan genoeg voor mij _O-

Heb deze 04 maart besteld, kreeg gister een mail met: Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer XXX zal op 11-03-2016 tussen 12:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier.

In de chat gaven ze al dat ze morgen, uiterlijk vrijdag, een preciezer tijdstip aan kunnen geven.
Waar heb je deze besteld? Rechtstreeks bij Samsung, bij je provider, bij een winkel?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

E-Vix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:12:
[...]

Waar heb je deze besteld? Rechtstreeks bij Samsung, bij je provider, bij een winkel?
Aan de mail te zien Coolblue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
E-Vix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:12:
[...]

JSchut schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:13:
[...]

Aan de mail te zien Coolblue :)
Wat JSchut zegt inderdaad :Y had het al eerder vermeld, maar gezien er nu zoveel gepost wordt snap ik dat dat niet onthouden wordt :9

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Indodraakje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:00:
[...]

wat staat er op dit moment bij jou tracking code?
Nog steeds hetzelfde als gisteren, neem het dus maar met een korreltje zout :')
Hij staat bij mijn order ook nog niet bij verzonden.

Zal zo nog een keer gaan chatten, kijken of ik iemand anders daar krijg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bodians
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-02-2023
Ik heb net even met de Vodafone gebeld, die mail dat je toestel vertraging heeft opgeleverd en dat ze contact met je zouden opnemen binnen 5 dagen blijkt niet helemaal juist te zijn. Ze verwachten, onder voorbehoud dat alles goed gaat, op de 11e uit te gaan leveren en wie als eerste heeft gepreorderd krijgt hem dus ook als eerste. Je krijgt een mail als je bestelling verzonden is en er een track en trace aan hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
bodians schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:46:
Ik heb net even met de Vodafone gebeld, die mail dat je toestel vertraging heeft opgeleverd en dat ze contact met je zouden opnemen binnen 5 dagen blijkt niet helemaal juist te zijn. Ze verwachten, onder voorbehoud dat alles goed gaat, op de 11e uit te gaan leveren en wie als eerste heeft gepreorderd krijgt hem dus ook als eerste. Je krijgt een mail als je bestelling verzonden is en er een track en trace aan hangt.
Bij mijn preorder op 24 februari welke ik telefonisch gedaan had zei de beste man dat ik hem op de 11e zou krijgen. Gisteren in de chat gehangen met de vraag of dat nog steeds zo was en toen werd er gezegd dat dit niet zo was en er pas geleverd zou worden op het moment dat ze binnenkwamen. Dus de beste man heeft er alles aan gedaan om de verkoop rond te krijgen zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Laatst online: 11-09 19:37
melvinnie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:51:
[...]

Bij mijn preorder op 24 februari welke ik telefonisch gedaan had zei de beste man dat ik hem op de 11e zou krijgen. Gisteren in de chat gehangen met de vraag of dat nog steeds zo was en toen werd er gezegd dat dit niet zo was en er pas geleverd zou worden op het moment dat ze binnenkwamen. Dus de beste man heeft er alles aan gedaan om de verkoop rond te krijgen zo lijkt het.
Ja ik kon het gister ook niet laten om als een ongeduldige toch even te bellen naar de klantenservice, maar ook daar het betreffende meisje niks zeggen over de levering. Al klonk het ook zo dat ze geen enige moeite deed om ook maar iets uit te zoeken, vrijwel direct naar mijn vraag was het ''nee daar kan ik helaas niks over zeggen''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niek87 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:36:
Nog meer mensen hier bij Tele2 besteld? Echt totaal onduidelijkheid nog over het moment van leveren, zo jammer. Ze hebben het proces uitbesteed aan OPD, die twee dagen van tevoren nog geen contact hebben gezocht..
Ja, ik! Heb gisteren even met een medewerker gechat en duidelijkheid gevraagd over het proces. De beste mevrouw vertelde dat ze de toestellen vrijdag bij Tele2 binnenkrijgen en dan overhandigen aan de OPD. Pas op het moment dat de OPD je pakketje ontvangt krijg je de mail om een afspraak te maken. Ze zullen de toestellen dus waarschijnlijk pas zaterdag gaan bezorgen. En toen ik vroeg of ze genoeg toestellen binnen zouden krijgen was het antwoord: 'daarover heb ik geen informatie, ik raad u voor nu aan het mailtje van de OPD af te wachten'...
Dat ze geen contact hebben gezocht kan dus kloppen, beetje jammer is het allemaal wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elmarr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 12:55
bodians schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:46:
Ah bedankt voor de info, daar was ik ook benieuwd naar :) Ik heb op 7 maart verlengd via Vodafone Friends&Family i.c.m. zwarte Galaxy S7 en heb dezelfde e-mail ontvangen. Ben benieuwd hoeveel pre-orders er op 11/12 maart daadwerkelijk worden bezorgd...

Edit 15:38: inmiddels is mijn orderstatus gewijzigd in 'de bestelling is verstuurd'. d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Elmarr op 09-03-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

melvinnie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:51:
[...]

Hier exact hetzelfde met KPN rotstreken dit !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:40
MrN schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:09:
[...]

Hier exact hetzelfde met KPN rotstreken dit !!!!
Zo gaat dat blijkbaar, en je kan er geen rechten aan ontlenen. Behalve je order annuleren maar daar schiet je ook niet veel mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Elmarr schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:57:
[...]

Ah bedankt voor de info, daar was ik ook benieuwd naar :) heb op 7 maart verlengd via Vodafone Friends&Family i.c.m. zwarte Galaxy S7 en heb dezelfde e-mail ontvangen. Ben benieuwd hoeveel pre-orders er op 11/12 maart daadwerkelijk worden bezorgd...
Weet er iemand of je je bestelling ook bij een Vodafone winkel kan laten afleveren? Wat mij betreft veel handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Pierre_nr1 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Zo gaat dat blijkbaar, en je kan er geen rechten aan ontlenen. Behalve je order annuleren maar daar schiet je ook niet veel mee op.
Eigenlijk zou dit strafbaar moeten zijn ik vind nog altijd dat afspraken moeten worden nagekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmarr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 12:55
wessel99 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Weet er iemand of je je bestelling ook bij een Vodafone winkel kan laten afleveren? Wat mij betreft veel handiger.
Op het Vodafone forum is het in 2013 een keer gesuggereerd (link), maar zo te zien is het (nog) niet geïmplementeerd. Vodafonewinkels waren bij mijn bestelling ook niet beschikbaar als bezorgoptie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:41
Eindelijk de verlossende mail van Coolblue ontvangen!

Geachte heer xxxxx

Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer xxxxxxxx zal op 11-03-2016 tussen 08:30 en 13:00 uur worden afgeleverd per koerier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:43
wessel99 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Ja dat weet ik en het antwoord is helaas NEE... Ik heb dat gevraagd, omdat ik vrijdagmiddag er niet was, dus dacht ik mooi in de ochtend te kunnen ophalen, maar helaas... Zou wel een goede service geweest zijn voor ze... Moeten ze maar eens over nadenken :-)

edit: zie net dat ze erover aan het nadenken zijn.. Slecht 2 jaar pas... ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door superericje op 09-03-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik goed heb gelezen koopt iedereen die via CashbackXL.nl koopt de telefoon via de Samsung site. Ik zie echter dat je via CashbackXL ook kan bestellen bij Coolblue. Krijg je dan ook gewoon de korting?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

Mijn status by MyVodafone is veranderd naar: "Status van je bestelling: De bestelling is verstuurd."

Pre-oreder via Belcompany op 21 feb, Order datum op vodafone bevestiging is 23 feb. S7 edge Black

[ Voor 3% gewijzigd door XQB op 09-03-2016 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:24:
Als ik goed heb gelezen koopt iedereen die via CashbackXL.nl koopt de telefoon via de Samsung site. Ik zie echter dat je via CashbackXL ook kan bestellen bij Coolblue. Krijg je dan ook gewoon de korting?
Het is geen korting. je krijgt later geld terug mits alles goed is gegaan en goed gekeurd.
Cashback is minder en er zat een max op volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XQB schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:40:
Mijn status by MyVodafone is veranderd naar: "Status van je bestelling: De bestelling is verstuurd."

Pre-oreder via Belcompany op 21 feb, Order datum op vodafone bevestiging is 23 feb. S7 edge Black
Goed om te horen dat er eindelijk eens iets gebeurd bij de mensen die via Vodafone besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:06
Indodraakje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:45:
[...]

Het is geen korting. je krijgt later geld terug mits alles goed is gegaan en goed gekeurd.
Cashback is minder en er zat een max op volgens mij.
25euro tov 63 inderdaad :)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84

Hier ook :) Bestelling bevestigd op 24 feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37

Nice! Bij mij ook :) op 22-2 met een verlenging besteld via F&F, betreft een zwarte S7.
edit: Status is alleen veranderd op My Vodafone, nog geen mail gehad met details.

[ Voor 9% gewijzigd door Alieunited op 09-03-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
ik heb bij T-Mobile besteld op 21-2 en het blijft stil aan de overkant.. wel bevestiging gehad natuurlijk,maar stilte nog betreffende de levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
Alieunited schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:53:
[...]

Nice! Bij mij ook :) op 22-2 met een verlenging besteld via F&F, betreft een zwarte S7.
T&T gekregen?

-let the hype begin-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Helaas bij my vodafone staat nog steeds: Status van je bestelling:

De bestelling wordt verwerkt.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
Nice! van mij kant nog niks bij Vodafone, mijn eerste order was ook de 22ste geplaatst maar deze was niet goed doorgekomen en de tweede opnieuw geplaatst op 1 maart. Hopen dat er ook wat gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:01:
Helaas bij my vodafone staat nog steeds: Status van je bestelling:

De bestelling wordt verwerkt.
Wanneer heb je die van jou besteld?
Die van mij staat ook nog op: De bestelling wordt verwerkt.

Helaas was mijn pre-order die gedaan was op 24 feb niet goed verwerkt wegens een technische storing. Daarom is de order 3 maart opnieuw ingelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:02:
[...]

Wanneer heb je die van jou besteld?
Die van mij staat ook nog op: De bestelling wordt verwerkt.

Helaas was mijn pre-order die gedaan was op 24 feb niet goed verwerkt wegens een technische storing. Daarom is de order 3 maart opnieuw ingelegd...
23-2 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geen-id85
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 12:01
Alieunited schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:53:
[...]

edit: Status is alleen veranderd op My Vodafone, nog geen mail gehad met details.
zwarte s7 besteld via F&F op 23-02 met nieuw contract. toen is mij verteld dat ze nummerbehoud gingen aanvragen bij voorraad telefoon. .. zojuist bericht dat nummerbehoud is aangevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk veranderd t vandaag nog! Heb iig geen vertragingsmail ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodians

Yes die van mij ook :D 22 februari besteld, nu maar hopen dat hij overmorgen er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
* Alieunited twijfelt alleen of hij toch niet beter een edge had moeten bestellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27
bodians schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:08:
[...]

Yes die van mij ook :D 22 februari besteld, nu maar hopen dat hij overmorgen er is :)
Je hebt verder geen (separate) mail of iets dergelijks gekregen? Ik heb nog geen Vodafone-account, dus kan aldaar de status niet controleren.

23/3 besteld en orderbevestiging gehad. Als ik het zo hierboven lees kan het niet meer lang duren :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
flrs schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:21:
[...]

Je hebt verder geen (separate) mail of iets dergelijks gekregen? Ik heb nog geen Vodafone-account, dus kan aldaar de status niet controleren.

23/3 besteld en orderbevestiging gehad. Als ik het zo hierboven lees kan het niet meer lang duren :D
Bij mij is de status veranderd zonder daarvan bericht te hebben gehad. Zou me dus niet te druk maken, vooral niet omdat je een dag eerder bent dan ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

[...]

Nog geen email gekregen van Vodafone. Laat het jullie weten als ik er 1 krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitesoxx
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-12-2024
Ben benieuwd of diegenen waar de Vodafone status is gewijzigd naar "verzonden" allemaal een zwarte hebben besteld of een witte (ivm de vermeende leverproblemen van wit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

whitesoxx schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:25:
Ben benieuwd of diegenen waar de Vodafone status is gewijzigd naar "verzonden" allemaal een zwarte hebben besteld of een witte (ivm de vermeende leverproblemen van wit)?
Ik heb een witte besteld en order is ook bevestigd. Helaas geen status verzonden nog. Hier wacht ik nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Hier een zwarte edge inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodians
Ik heb op 22-02 de witte s7 besteld bij een verleging, zelfde dag nog een orderbevestiging gehad en een mail dat hij nog niet leverbaar was, daarna niks meer. Net in mijn vodafone account dus het bericht dat de bestelling verzonden is.
[...]

Nee geen mailtjes meer gehad dus

[ Voor 27% gewijzigd door bodians op 09-03-2016 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Goh alsof je over de duvel spreekt: Status van je bestelling:

De bestelling is verstuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whitesoxx
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-12-2024
bodians schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:29:
[...]

Ik heb op 22-02 de witte s7 besteld bij een verleging, zelfde dag nog een orderbevestiging gehad en een mail dat hij nog niet leverbaar was, daarna niks meer. Net in mijn vodafone account dus het bericht dat de bestelling verzonden is.

[...]

Nee geen mailtjes meer gehad dus
Bij mij inmiddels ook... Witte S7, dus gewoon leverbaar gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svb1986
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik heb een Gold S7 Edge, maar tot dusver nogsteeds op "De bestelling wordt verwerkt.".
Order bevestigd op 23 & 24 Februari (leveradres telefonisch gewijzigd, vandaar 2e datum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er mensen die de telefoon besteld hebben bij belsimpel? Hier zit ook weinig schot in de zaak. De slogan wij gaan tot het uiterste voor jou.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-03 16:24
Vervelend.

T-Mobile net even op de chat gehad. Geeft aan dat de toestellen pas vrijdag 11 maart binnen zijn. Vervolgens worden de afleverafspraken gemaakt. Dus niet zoals beloofd op 11 maart uitleveren.

Weet iemand hoe het kan dat een dergelijke grote provider als T-Mobile pas op vrijdag geleverd krijgt? Vodafone heeft ze blijkbaar al wel binnen en worden bezorgafspraken gemaakt. Coolblue begint de uitlevering. Terwijl ze aan de telefoon nog heel vrolijk vertelden dat het op 11 maart geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt wel of je bij alle grote providers buiten de pot pist? Weinig informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivr schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:45:
Vervelend.

T-Mobile net even op de chat gehad. Geeft aan dat de toestellen pas vrijdag 11 maart binnen zijn. Vervolgens worden de afleverafspraken gemaakt. Dus niet zoals beloofd op 11 maart uitleveren.

Weet iemand hoe het kan dat een dergelijke grote provider als T-Mobile pas op vrijdag geleverd krijgt?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, hetzelfde geldt namelijk voor Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
tele2 is een dochter van T-Mobile.. dezelfde stuurlui achter het roer!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 08:13
En ik heb nog niks van (student)mobiel.nl gehoord :( ik neem aan dat Samsung zelf als eerste de toestellen zal opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
pleister op de wond.. kreeg net de mail van Samsung dat mijn deelname voor de VR goedgekeurd is.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
paul404 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:51:
Hoe kom je daar nou bij? Tele2 neemt alleen maar MVNO diensten af van het T-Mobile platform, maar is verder helemaal niet verbonden met T-Mobile.

Ik zit zelf te wachten op bericht van GSMWeb, hoop dat deze ook vandaag of morgen gaan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paul404 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:51:
Nou nee, Tele2 is Zweeds en T-Mobile is Duits. Tele2 heeft weliswaar lange tijd gebruik gemaakt van het T-Mobile netwerk, maar heeft juist een eigen 4G-netwerk aangelegd om onafhankelijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
hihi, verkeerde aanname dus van mij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
(Tele2 maakt nog steeds gebruik van het netwerk van T-Mobile, alleen dus niet meer voor het 4G verkeer)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
Hier zojuist ook de status op myvodafone omgezet naar bestelling is verzonden. Betreft een galaxy s7 edge zwart besteld op 1-3. Besteld via F&F.

[ Voor 6% gewijzigd door Bartoow op 09-03-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is nu ook net de status veranderd naar: De bestelling is verstuurd.
03-03 S7 Black telefonisch besteld bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:50:
Hier is nu ook net de status veranderd naar: De bestelling is verstuurd.
03-03 S7 Black telefonisch besteld bij Vodafone.
Vodafone op dit moment aan de telefoon omdat het pakket naar een ander adres moet. Ze zei dat, omdat ik een van de eerste was,(24-02) ik het toestel vrijdag kon verwachten. Vodafone gaat dus uitleveren op de 11e wat betekend dat ze morgen verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb nogmaals gechat met een medewerker bij samsung.nl en deze gaf aan dat de toestellen voor 11 maart geplanned staan om verzonden te worden.

Tevens komt de VR bril niet gelijk met het toestel omdat deze via een andere afdeling o.i.d. gaan.

Nog meer tijd om een hoesje te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melvinnie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:04:
[...]

Vodafone op dit moment aan de telefoon omdat het pakket naar een ander adres moet. Ze zei dat, omdat ik een van de eerste was,(24-02) ik het toestel vrijdag kon verwachten. Vodafone gaat dus uitleveren op de 11e wat betekend dat ze morgen verstuurd worden.
Ben benieuwd! Iig goed om te weten dat ie nog voor t weekend gaat komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Laatst online: 01-09 18:48
Typhone update

Sinds mijn pre-order van de zwarte s7 Edge op 26-2, kreeg ik op 27-2 de orderstatus dat het product niet op voorraad is (logisch bij een pre-order). Zojuist heeft Typhone laten weten (na navraag via FB-chat datdanweerwel) dat de toestellen bij hun binnen zijn en pas op 11-3 uitgeleverd mogen worden en dat de mijne gereserveerd is. Dit lijkt goed nieuws, maar mijn orderstatus is nog niet veranderd en verder overigens nog geen T&T codes ontvangen. Wanneer deze volgen kunnen ze niet zeggen. Ik houd dus een kleine slag om de arm of het toestel deze week geleverd word, maar hooguit zaterdag aangezien ze 11-3 gaan verzenden bij Typhone.

p.s. Ik heb dezelfde dag het Samung formulier ingevuld en op 3-3 de goedkeuring ontvangen. En dus binnen 8 weken.

[ Voor 4% gewijzigd door Pietje7 op 09-03-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Gister bij Coolblue een S7 zwart icm een Tele2 abbo afgeloten. Vandaag door hun gebeld en volgens hun word het toestel vrijdag geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x360junkie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:39:
Mooi samsung heeft eindelijk mijn betaling verwerkt en order is verwerkt...... nu wachten op de volgende stap . Mooi een galaxy s7 edge met 65 euro korting :)
Nog steeds niet bij mij, wel eindelijk door paypal van mijn rekening afgeschreven. Tracken zit er dus niet in voor mij, maar ik laat me graag verrassen vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moohtje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-08 11:28

Moohtje

Just Mo

Slecht nieuws voor de mensen (ik ook :( ) die een edge bij T-Mobile hebben besteld, vooral de gouden variant.

https://forum.t-mobile.nl...vanaf-8-maart-2016-224670

Wat raar is, toen ik telefonisch ging verlengen rond de 23ste van februari, vertelde de klantenservice mevrouw dat ik het toestel de 11de in m'n handen heb.

Geen mailtje ontvangen met vertragingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-09 03:40
Burr schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:53:
En ik heb nog niks van (student)mobiel.nl gehoord :( ik neem aan dat Samsung zelf als eerste de toestellen zal opsturen
Ik heb deze twee mailtjes van ze gekregen.

7maart
Beste pietje,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij verwachten het toestel 10 maart binnen te krijgen. Het kan zo zijn dat u het toestel al op 11 maart binnen heeft, maar dat durven wij niet te garanderen. Zodra het toestel verzonden wordt, krijgt u van ons een e-mail met daarin een track & trace code om het pakket te volgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Mobiel.nl

En op 8 maart

Beste Pietje,

Aanstaande donderdag ontvangen wij de eerste levering van de door u bestelde nieuwste Samsung Galaxy S7 (Edge). Wij sturen uw nieuwe telefoon meteen diezelfde dag naar u op. Dat betekent dat het toestel op zijn vroegst vrijdag bij u in huis is!

Om ervoor te zorgen dat het toestel donderdag naar u verstuurd kan worden, hebben wij uw abonnement bij T-Mobile reeds aangesloten.

*knip*
ps: ook een mailtje gekregen over de samsung vr promotie
Bevestigd en krijg het binnen 8 weken. (2 maart aangevraagd) >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josplo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10-2020
Heeft iemand al een verzendbericht gehad of statuswijziging verzonden van een witte S7 Edge door Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-03 16:24
Leuk. En maar afvragen hoe het zit met de voorraad bij T-Mobile. Ik weet waar de voorraad ligt ;)

https://forum.t-mobile.nl...-event-op-11-maart-265383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Moohtje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:35:
Slecht nieuws voor de mensen (ik ook :( ) die een edge bij T-Mobile hebben besteld, vooral de gouden variant.

https://forum.t-mobile.nl...vanaf-8-maart-2016-224670

Wat raar is, toen ik telefonisch ging verlengen rond de 23ste van februari, vertelde de klantenservice mevrouw dat ik het toestel de 11de in m'n handen heb.

Geen mailtje ontvangen met vertragingen etc.
Er staat bovenaan: Actuele levertijden vanaf 8 maart 2016.

Dus ik ga er stiekem gewoon vanuit dat wanneer je voor 8 maart heb ge-preordered dat dan de oorspronkelijke leverdatum wordt aangehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knight-Rider
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-08 19:19
Vandaag bericht gehad over de Samsug Gear VR dat het goedgekeurd is.
Heb namelijk een schermafbeelding gemaakt van de mail van de bestelling van KPN.
Dit is dus voldoende volgens samsung, en ik kan de Samsung Gear VR ontvangen in 8 weken (Wel lang trouwens jammer genoeg)
Hier een stuk uit de mail.

Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S7 (edge) pre-order promotie is goedgekeurd. Binnen 8 weken ontvang je de Gear VR.

Wij sturen je een bericht zodra wij de Gear VR naar je versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik snap serieus niet waarom het 8 weken moet duren.

Vermoed wel dat ze eerder verstuurd gaan worden maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Bijzonder om te zien dat tmobile de levertijd van zowel de zwarte als de gouden edge is vertraagd. Ik heb gelukkig een witte besteld, en ben dan ook erg benieuwd of ze vrijdag gaan leveren. Ik zit morgen in ieder geval vast geplakt aan mijn mailbox.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svb1986
  • Laatst online: 21-01-2024
Vanmiddag gechat met Samsung of het inderdaad 8 weken ging duren. (Had op 3 Maart goedkeuring gehad) Toen kreeg ik het volgende antwoord: "Klein momentje.Ik zie dat jouw pakketje al is verzonden dus ik ga kijken of ik nog meer informatie voor je heb.Ik zie dat jouw pakketje nog moet worden aangemeld bij de koeriersdienst. Die opdracht is er wel al uitgegaan. Dus je zal de Gear Vr binnen twee weken ontvangen.". Dus duurt niet per se 8 weken, vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
svb1986 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:12:
Vanmiddag gechat met Samsung of het inderdaad 8 weken ging duren. (Had op 3 Maart goedkeuring gehad) Toen kreeg ik het volgende antwoord: "Klein momentje.Ik zie dat jouw pakketje al is verzonden dus ik ga kijken of ik nog meer informatie voor je heb.Ik zie dat jouw pakketje nog moet worden aangemeld bij de koeriersdienst. Die opdracht is er wel al uitgegaan. Dus je zal de Gear Vr binnen twee weken ontvangen.". Dus duurt niet per se 8 weken, vermoed ik.
Lol, verzonden en dan nog 2 weken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:43
en mijn bestelling via Vodafone F&F staat ook op verstuurd....
03-03 besteld S7 EDGE Zwart :) JOEPIEEE
edit: is verlenging

[ Voor 13% gewijzigd door superericje op 09-03-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
Wat raar dat de bestellingen bij vodafone vandaag al op verzonden staan... Ontvangen jullie hem dan morgen al? of gewoon 11 maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn goude S7 Edge besteld op 24-02 via Vodafone F&F staat eindelijk ook op verstuurd. Begon bijna te denken dat ze geen goude telefoons zouden sturen na alleen maar berichten over wit en zwart gelezen te hebben. Nu nog hopen dat ik de gouden kleur wel mooi vind en hem niet moet omruilen voor zwart (of zilver als die snel komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rikk. schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:25:
Wat raar dat de bestellingen bij vodafone vandaag al op verzonden staan... Ontvangen jullie hem dan morgen al? of gewoon 11 maart?
Er staat geen T&T bij en behalve de status verandering is er ook geen mail/telefonisch contact vanuit Vodafone geweest over de bezorging, dus moeilijk te zeggen wanneer we hem ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knight-Rider
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-08 19:19
Rikk. schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:20:
[...]

Lol, verzonden en dan nog 2 weken xD
Ja idd erg raar dat het verstuurd is maar dan nog 2 weken kan duren.
We gaan het zien toch, kan heus wel even wachten, kunnen we ondertussen wat spelen met het toestel zelf en hem niet gelijk gaan zitten drainen met de Gear VR als hij al net nieuw is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

De mail zelf zal binnen komen wanneer het toestel daadwerkelijk verzonden is. Dus met T&T erbij.
Denk dat de eerste mailtjes morgen wel zullen binnen komen bij de mensen tegen het eind van de middag of vrijdag ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander_1903
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-10-2021
Besteld op 25/2 en mijn F&F bestelling staat op 'Bestelling wordt verwerkt'. Wel nog een nummerbehoud lopen die 29/3 ingaat :F . Iemand enig idee als dit invloed heeft op de levering?
Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste