Hier ook. Zwarte edge.Pierre_nr1 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:01:
[...]
Die kans is vrij groot.
Update : ik zie net dat de levering van de 11e naar de 12e is aangepast
voor 824 euro heb je hem vanuit Duitsland inclusief verzenden en morgen in je handen, maarja kun je dan de gear VR nog via Samsung Nederland krijgen?
De landen om ons heen leveren vandaag al uit. Nederland pas vanaf de 11e. Geen flauw idee waarom dat is. Iemand een suggestie?Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:43:
[...]
Vooralsnog geeft de Samsung webshop aan dat de verwachte bezorgdatum 12 maart is.
Op http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/46105963 is terug te lezen dat iemand via coolblue.be de telefoon al in zijn bezit heeft.
Krijg net een berichtje van Samsung dat de VR binnen 8 weken geleverd gaat worden.
1 ding vind ik wel raar. Als de aanvraag is goedgekeurd waarom zou het dan 8 weken moeten duren, terwijl iemand die het toestel besteld bij samsung de bril al eerder heeft dan het toestel?
1 ding vind ik wel raar. Als de aanvraag is goedgekeurd waarom zou het dan 8 weken moeten duren, terwijl iemand die het toestel besteld bij samsung de bril al eerder heeft dan het toestel?
Neex360junkie schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:53:
[...]
voor 824 euro heb je hem vanuit Duitsland inclusief verzenden en morgen in je handen, maarja kun je dan de gear VR nog via Samsung Nederland krijgen?
Dus de zwarte heb je pas na het weekend?Pierre_nr1 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:01:
[...]
Die kans is vrij groot.
Update : ik zie net dat de levering van de 11e naar de 12e is aangepast
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Denk dat we alleen kunnen speculeren, tenzij iemand met inside informatie weet hoe het proces van Samsung werkt om de telefoons uit te sturen.Rikk. schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:58:
Waarom mag coolblue.nl pas vanaf de 11e leveren en coolblue.be al vandaag?
Nee, vooralsnog niet. Zaterdag staat als afleverdag bij de klant geplandFaddermakker schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:01:
[...]
Dus de zwarte heb je pas na het weekend?
De S7 Edge is slecht leverbaar, deze zijn blijkbaar het meest populair. De S7 is goed leverbaar.X-GeaR schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:07:
Hier bij de Samsung Shop nog steeds leverdatum 11 maart.
Zwarte Galaxy S7 (normaal).
Net met Coolblue aan het chatten geweest, moest nog wat doorgeven omtrent het abonnement.
Gaven wel aan dat de toestellen al bij hun op voorraad zijn maar deze nog niet mogen uitleveren.
Gaven wel aan dat de toestellen al bij hun op voorraad zijn maar deze nog niet mogen uitleveren.
Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
Wat is je bron?Pierre_nr1 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:14:
[...]
De S7 Edge is slecht leverbaar, deze zijn blijkbaar het meest populair. De S7 is goed leverbaar.
Ik vind dit wel vreemd, want in België mag het dus wel al, mag hopen dat nu niet alle toestellen naar België gaan omdat ze vanuit hetzelfde magazijn verzonden worden kan het natuurlijk zijn dat al die voorraad al naar België gaat....Rickz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:20:
Net met Coolblue aan het chatten geweest, moest nog wat doorgeven omtrent het abonnement.
Maar neem aan dat ze als ze er 100 binnen krijgen ze het verdelen over beide landen, dus 50 NL en 50 BE (Tenzij er in NL maar 40 zijn gepre-orderd natuurlijk) (Die 100 is een laag getal maar het gaat om het voorbeeld..)
Ik ga straks als ik thuis ben even met Samsung chatten en vragen waarom hij in Nederland later uitgeleverd mag worden dan in België...
[ Voor 8% gewijzigd door Rik. op 08-03-2016 13:24 ]
Ik heb vanochtend een witte S7 Edge besteld bij Coolblue. Ze belden een uurtje later voor een afleverafpraak. Echter, hij kon nog niets afspreken simpelweg omdat hij niet wist wanneer er toestellen zouden binnenkomen en de eerste badge al verdeeld was voor de mensen die al eerder gepre-orderd hadden.
Ik geloof dat ze wel kijken naar wanneer de order geplaatst is, kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand in Belgie vandaag besteld dat hij de telefoon morgen krijgt terwijl iemand uit Nederland met een preorder daardoor mag wachten op de volgende batchRikk. schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:22:
[...]
Ik vind dit wel vreemd, want in België mag het dus wel al, mag hopen dat nu niet alle toestellen naar België gaan omdat ze vanuit hetzelfde magazijn verzonden worden kan het natuurlijk zijn dat al die voorraad al naar België gaat....
Maar neem aan dat ze als ze er 100 binnen krijgen ze het verdelen over beide landen, dus 50 NL en 50 BE (Tenzij er in NL maar 40 zijn gepre-orderd natuurlijk) (Die 100 is een laag getal maar het gaat om het voorbeeld..)
Ik ga straks als ik thuis ben even met Samsung chatten en vragen waarom hij in Nederland later uitgeleverd mag worden dan in België...
Heb zelf afgelopen vrijdag een preorder geplaatst, en ze konden nog een levering voor vrijdag inplannen
Ben benieuwd wat Samsung zegt
[ Voor 5% gewijzigd door Rickz op 08-03-2016 13:31 ]
Dat lijkt mij natuurlijk ook, logisch dat ze kijken naar wanneer je hebt gepre-orderd. Mag hopen dat ze dat ook doen haha...Rickz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:27:
[...]
Ik geloof dat ze wel kijken naar wanneer de order geplaatst is, kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand in Belgie vandaag besteld dat hij de telefoon morgen krijgt terwijl iemand uit Nederland met een preorder daardoor mag wachten op de volgende batch![]()
Heb zelf afgelopen vrijdag een preorder geplaatst, en ze konden nog een levering voor vrijdag inplannen![]()
Ik hoop dat ik straks nog tijd heb om te chatten met Samsung, anders doe ik dit morgen en laat ik het ook nog even weten!
Typhone.nl heeft nu bij de Edge zwart & wit "Verwacht eind maart" staan, en bij goud "Verwacht 18 maart".. Fuck
Niet te hopen dat dit een voorbode is voor het algehele beeld van leveringen in NederlandKai-Arne schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:56:
Typhone.nl heeft nu bij de Edge zwart & wit "Verwacht eind maart" staan, en bij goud "Verwacht 18 maart".. Fuck

Medewerker van Samsung liet mij net weten op de chat dat de al in Belgie geleverde toestellen 'Foutieve levering' zijn, en dat dit niet had mogen gebeuren. Toch wel raar dat een webshop als coolblue zich er dan in Belgie niet aan houd, maar in Nederland wel.. Achja, ik kan nog wel een paar dagen wachten
Ik was me bewust van de voorwaarden. Ik dacht toen ik mijn sim only bestelde, de eenmalige aansluitkosten weg te kunnen cijferen met de korting. Dit kon natuurlijk niet omdat die eenmalige kosten bij op de 1e factuur van de provider er bij zaten.JSchut schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:10:
[...]
Bestelde je dan toevallig een los toestel?
Uit de voorwaarden:
- Korting is enkel te gebruiken bij een bestelling die een (Sim Only) abonnement bevat.
- Bij bestelling wordt de korting automatisch berekend in de winkelmand wanneer je het e-mailadres invult waarmee je gespaard hebt.
Dus ik een accesoire kiezen om de korting te gebruiken, maar dit werkte ook niet, toen het accesoir maar weer uit de winkelmand gedonderd.
En mijn vraag was of er nu nog iets mogelijk was met die 40 euro. Maar ik krijg dus gewoon 0 reactie.
Afgelopen vrijdag zeiden ze via twitter dat ze ze op voorraad hadden, en bij de pricewatch staat er nog steeds 24 uurs levering. Dit zijn oplichterspraktijken, ik kan helaas geen andere conclusie trekken. Gewoon je bestelling daar annuleren en bij een wel goed aangeschreven webwinkel kopen.Kai-Arne schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:56:
Bij een abonnement met toestel kun je je toestel-abonnement wat naar beneden schroeven, waardoor de eenmalige toestelprijs omhoog gaat - waarvoor je dan weer de korting kunt gebruikenBlo0odyHell schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:10:
[...]
Ik was me bewust van de voorwaarden. Ik dacht toen ik mijn sim only bestelde, de eenmalige aansluitkosten weg te kunnen cijferen met de korting. Dit kon natuurlijk niet omdat die eenmalige kosten bij op de 1e factuur van de provider er bij zaten.
Dus ik een accesoire kiezen om de korting te gebruiken, maar dit werkte ook niet, toen het accesoir maar weer uit de winkelmand gedonderd.
En mijn vraag was of er nu nog iets mogelijk was met die 40 euro. Maar ik krijg dus gewoon 0 reactie.
[ Voor 6% gewijzigd door Kai-Arne op 08-03-2016 14:22 ]
Was al bekend staan slecht aangeschreven.Pierre_nr1 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:15:
[...]
Afgelopen vrijdag zeiden ze via twitter dat ze ze op voorraad hadden, en bij de pricewatch staat er nog steeds 24 uurs levering. Dit zijn oplichterspraktijken, ik kan helaas geen andere conclusie trekken. Gewoon je bestelling daar annuleren en bij een wel goed aangeschreven webwinkel kopen.

Iets wat slecht aangschreven staat kan je niet genoeg herhalenpappaleone schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:22:
[...]
Was al bekend staan slecht aangeschreven.
Ik vraag mij af waarom Samsung zelf aangeeft de levering van 11 maart naar 12 maart te doen. Op moment van bestellen houden ze lijkt me rekening met de aantal bestellingen en hun distri-centra... ik zie eigenlijk anders geen reden dat het een dag later moet komen. Wel jammer, want vrijdag ben ik vrij
De reactie van Samsung: "Dat durf ik niet te zeggen Rik. Winkels zijn namelijk vrij in het inkopen van producten. Binnen de Benelux is de officiële verwachte release datum 11 maart. Als dit in het buitenland wordt ingekocht, kan het zijn dat winkels hier eerder aan komen.."Rickz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:27:
[...]
Ik geloof dat ze wel kijken naar wanneer de order geplaatst is, kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand in Belgie vandaag besteld dat hij de telefoon morgen krijgt terwijl iemand uit Nederland met een preorder daardoor mag wachten op de volgende batch![]()
Heb zelf afgelopen vrijdag een preorder geplaatst, en ze konden nog een levering voor vrijdag inplannen![]()
Toen heb ik daarna gevraagd of ze dus vrij zijn in het eerder verspreiden van de toestellen: "Winkels zijn hier vrij in, omdat wij hier los van staan"
[ Voor 8% gewijzigd door Rik. op 08-03-2016 15:04 ]
Eigenlijk moeten we dit bericht dus even doorsturen naar Coolblue, aangezien ze al aangaven dat ze deze toestellen op voorraad hadden kunnen ze deze nu dus ook beginnen met uitleverenRikk. schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:02:
[...]
De reactie van Samsung: "Dat durf ik niet te zeggen Rik. Winkels zijn namelijk vrij in het inkopen van producten. Binnen de Benelux is de officiële verwachte release datum 11 maart. Als dit in het buitenland wordt ingekocht, kan het zijn dat winkels hier eerder aan komen.."
Toen heb ik daarna gevraagd of ze dus vrij zijn in het eerder verspreiden van de toestellen: "Winkels zijn hier vrij in, omdat wij hier los van staan"
Ik ga dat vanavond meteen doen! Als jullie dat ook even allemaal doen dan helpt het misschien! hahaRickz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:14:
[...]
Eigenlijk moeten we dit bericht dus even doorsturen naar Coolblue, aangezien ze al aangaven dat ze deze toestellen op voorraad hadden kunnen ze deze nu dus ook beginnen met uitleveren
Jaloersmakend, die ontvangen pakketjes. Bij Vodafone is het angstvallig stil. Ze moeten een afspraak maken voor de levering van het toestel (bij de koerier moet het contract getekend worden), maar tot nu toe geen bericht. Jammer!
Vanavond maar eens de nieuw gepubliceerde reviews lezen
[ Voor 12% gewijzigd door flrs op 08-03-2016 16:39 ]
Reken er maar niet op deze week. Volgens VF komen de toestellen vrijdag binnen en gaan ze dan pas beginnen met afspraken maken. Zelfs als je tot de eerste lichting hoort zullen ze waarschijnlijk pas volgende week contact opnemen.flrs schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:38:
Jaloersmakend, die ontvangen pakketjes. Bij Vodafone is het angstvallig stil. Ze moeten een afspraak maken voor de levering van het toestel (bij de koerier moet het contract getekend worden), maar tot nu toe geen bericht. Jammer!
Ik baal met je mee!
Dit kreeg ik net van Belsimpel na een mailtje
Hartelijk dank voor uw email naar belsimpel
Uit mijn gegevens blijkt dat het toestel momenteel nog niet op voorraad is. Gezien de grote belangstelling is het lastig een indicatie te geven van wanneer wij het toestel kunnen verwachten. Ik raad u aan om uw orderstatus pagina in de gaten te houden. Zodra het toestel binnen is, zal dit direct zichtbaar zijn op uw pagina.
Hartelijk dank voor uw email naar belsimpel
Uit mijn gegevens blijkt dat het toestel momenteel nog niet op voorraad is. Gezien de grote belangstelling is het lastig een indicatie te geven van wanneer wij het toestel kunnen verwachten. Ik raad u aan om uw orderstatus pagina in de gaten te houden. Zodra het toestel binnen is, zal dit direct zichtbaar zijn op uw pagina.
Krijg net mail van Coollbue:
Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer xxxxx zal op 11-03-2016 tussen 12:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier.

Status is nu ook gewijzigd naar: Je bestelling is in goede orde ontvangen
Bestelling: Witte S7 Edge met verlenging.
Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer xxxxx zal op 11-03-2016 tussen 12:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier.
[ Voor 23% gewijzigd door JSchut op 08-03-2016 17:15 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Op welke datum heb je je bestelling geplaatst? Ik heb nog niets binnen (heb uit mijn hoofd twee weken terug besteld).JSchut schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:13:
Zondag 28 febRazr schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:15:
[...]
Op welke datum heb je je bestelling geplaatst? Ik heb nog niets binnen (heb uit mijn hoofd twee weken terug besteld).
[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 08-03-2016 17:17 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ah, ik heb de 22ste besteld en nog een paar keer contact gehad (26ste) voordat alles rond was. Dan zal ik de mail ook nog wel krijgen
Ik heb ook 22/03 besteld bij Belsimpel.Razr schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:21:
[...]
Ah, ik heb de 22ste besteld en nog een paar keer contact gehad (26ste) voordat alles rond was. Dan zal ik de mail ook nog wel krijgenOok een witte S7 edge i.c.m. verlenging besteld trouwens.
De ene winkel zegt dat ze de telefoons al hebben maar niet uit mogen leveren, de andere winkel zegt nog niets te hebben??? Echt wijzer wordt je er niet van. Volgens mij moeten de meeste winkels morgen of uiterlijk donderdag hun voorraad toch wel op pijl hebben
Verwijderd
Ik heb de "gewone" S7 besteld, Samsung Shop klantenservice geeft aan dat deze "rond vrijdag" geleverd zal worden. Afwachten dus.
Wat ik me trouwens wel afvraag: waarom is de Edge zo populair? 100 euro extra voor een groter scherm en wat extra batterij vermogen vind ik nogal wat.
Wat ik me trouwens wel afvraag: waarom is de Edge zo populair? 100 euro extra voor een groter scherm en wat extra batterij vermogen vind ik nogal wat.
Het is wat je gewend bent ik kom nu van een S6 edge plus, dus ben gewend aan een groter scherm. Maar dit is natuurlijk persoonlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:30:
Ik heb de "gewone" S7 besteld, Samsung Shop klantenservice geeft aan dat deze "rond vrijdag" geleverd zal worden. Afwachten dus.
Verwijderd
I ordered 22 feb status also "Je bestelling is in goede orde ontvangen"JSchut schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:13:
No e-mails from them aside from order confirmation
Secretly hoped that Coolblue would deliver 8th
Bi belsimpel geven ze nu aan op hun website bij nieuwe bestelling 5 tot 7 werkdagen.
Ik ben net ook overstag gegaan voor de S7 edge black via de Samsung shop i.c.m. cashback. Verwacht wel een groot verschil in alles met de OPO die ik nu heb.
Verwijderd
Het contract tekenen is toch alleen bij een nieuw abonnement en niet bij een verlenging?flrs schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:38:
Verwijderd
quote]flrs schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:10:
[...]
Dat kan kloppen; gaat bij mij om een nieuw abonnement.
[/quote]
Is iemand hier bekend mee of ik persoonlijk moet tekenen voor verlenging bij Vodafone? Ik kan namelijk niet thuis zijn en mijn vrouw wel.
[...]
Dat kan kloppen; gaat bij mij om een nieuw abonnement.
[/quote]
Is iemand hier bekend mee of ik persoonlijk moet tekenen voor verlenging bij Vodafone? Ik kan namelijk niet thuis zijn en mijn vrouw wel.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 19:14 ]
Dat kan kloppen; gaat bij mij om een nieuw abonnement.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:01:
[...]
Het contract tekenen is toch alleen bij een nieuw abonnement en niet bij een verlenging?
Coolblue:
Nee, die komt pas vrijdag uit, en dan is 'ie meteen al uitverkocht
Nieuwe partij komt 18 maart binnen
Nee, die komt pas vrijdag uit, en dan is 'ie meteen al uitverkocht
Nieuwe partij komt 18 maart binnen
Ik heb van coolblue vandaag ook de mail ontvangen
, 11 maart tussen 12:30 en 18:00.
Ik heb 28 Februari besteld, dus neem aan dat iedereen die eerder heeft besteld de mail ook krijgt.
Nu maar in spanning wachten tot dat de koerier er is
Ik heb 28 Februari besteld, dus neem aan dat iedereen die eerder heeft besteld de mail ook krijgt.
Wanneer heb jij bestelt en deze mail gekregen?Brambo12345 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:55:
Net een mailtje van Samsung gekregen - heb de S7 besteld via hun website;
Beste klant,
Gefeliciteerd met de aankoop van jouw GALAXY S7 in de Samsung Shop. Waarschijnlijk weet je al dat Samsung bij je aankoop ook Gear VR (Virtual Reality bril) cadeau geeft. Als service hebben we jouw Gear VR alvast naar je verstuurd. Dit innovatieve accessoire ontvang je naar verwachting aanstaande vrijdag en je hoeft je dus niet meer aan te melden voor deze promotie. Heb je je aanvraag al ingediend? Geen zorgen, dat is geen probleem: met deze automatische toezending is dat meteen geregeld.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Status van mijn bestelling bij Samsung is zojuist veranderd

Die van mij ook zie ik nuPGLion schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:14:
Status van mijn bestelling bij Samsung is zojuist veranderd![]()
[afbeelding]
Ben benieuwd , de T&T doen het nog niet uiteraard
Verwijderd
Zojuist een e-mail van Vodafone ontvangen dat de bestelling is vertraagd (7 maart besteld). Is jammer, maar heb me er op ingesteld, dan lijkt het wachten minder lang te duren voor het gevoel.
Beste meneer xxx,
Je bestelling met xxx is nog niet op voorraad en kan daarom nog niet worden verwerkt.
Zodra het bestelde artikel weer op voorraad is, nemen we contact met je op voor het maken van een afspraak. We verwachten dat we je binnen 5 dagen meer kunnen vertellen over de levering.
Met vriendelijke groeten,
Vodafone
Beste meneer xxx,
Je bestelling met xxx is nog niet op voorraad en kan daarom nog niet worden verwerkt.
Zodra het bestelde artikel weer op voorraad is, nemen we contact met je op voor het maken van een afspraak. We verwachten dat we je binnen 5 dagen meer kunnen vertellen over de levering.
Vodafone
Ik heb net ook nog maar eens gevraagd aan belsimpel of ze wel volgens aanmelding van binnenkomst gaan uitleveren.Maar het antwoord is wederom niet echt duidelijk. De telefoon is nog niet op voorraad, maar dat vraag ik toch niet??? Allemaal heel geheimzinnig..
Mijn Status is hetzelfde, maar er zit wel een DHL tracking code erbij!Christiano007 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:15:
[...]
Die van mij ook zie ik nu
Ben benieuwd , de T&T doen het nog niet uiteraard
en ik wil ook die hoesjes! zien er vet leuk uit!
Zelfde hier. Het lijkt erop dat Samsung keurig netjes op tijd gaat leveren. Rechtstreeks van de bronPGLion schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:14:
Status van mijn bestelling bij Samsung is zojuist veranderd![]()
[afbeelding]
Balen man! Ik heb ook besteld bij Vodafone, maar een dergelijke mail (nog) niet gehad. Fingers crossed. Wanneer heb jij hem besteld? Ik op 24 februari. -edit: ik moet beter lezen... 7 maart zei je alVerwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:23:
Zojuist een e-mail van Vodafone ontvangen dat de bestelling is vertraagd (7 maart besteld). Is jammer, maar heb me er op ingesteld, dan lijkt het wachten minder lang te duren voor het gevoel.
Beste meneer xxx,
Vodafone
Hmm. Hier een dag later besteld...morgen wellicht info van coolblue...hope so haha
Rikk. schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:00:
Ik heb van coolblue vandaag ook de mail ontvangen, 11 maart tussen 12:30 en 18:00.
Ik snap er nu niks meer van. Ik heb hem op 22 februari al besteld en ik kreeg ook die mail: je bestelling is vertraagd, het toestel is niet op voorraad, we nemen binnen 5 dagen contact met je op over de levering.yinx84 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:35:
[...]
Balen man! Ik heb ook besteld bij Vodafone, maar een dergelijke mail (nog) niet gehad. Fingers crossed. Wanneer heb jij hem besteld? Ik op 24 februari. -edit: ik moet beter lezen... 7 maart zei je al
Dus sommige mensen krijgen dat wel andere niet ?? Weet iemand hoe dit kan ?
Gaat het om de Edge? Welke kleur?bodians schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:40:
[...]
Ik snap er nu niks meer van. Ik heb hem op 22 februari al besteld en ik kreeg ook die mail: je bestelling is vertraagd, het toestel is niet op voorraad, we nemen binnen 5 dagen contact met je op over de levering.
Dus sommige mensen krijgen dat wel andere niet ?? Weet iemand hoe dit kan ?
Zwarte Edge in mijn geval. Maar bij mij kan de mail nog komen natuurlijk. Zal wel een update geven als ik wat hoor.
Bij mij gaat het om een normale s7 in de kleur wit.yinx84 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:42:
[...]
Gaat het om de Edge? Welke kleur?
Zwarte Edge in mijn geval. Maar bij mij kan de mail nog komen natuurlijk. Zal wel een update geven als ik wat hoor.
Verwijderd
Hier ook zwarte edge. Ik denk overigens dat dit een standaard mail is die naar iedereen wordt verzonden.yinx84 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:42:
[...]
Gaat het om de Edge? Welke kleur?
Neem anders even contact met ze op, heb je wel de edge besteld? Kan natuurlijk zijn dat je een normale hebt besteld en dan net in de 2e batch zit...Kirretje schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:40:
Hmm. Hier een dag later besteld...morgen wellicht info van coolblue...hope so haha
[...]
Ik heb opgemerkt dat geen enkele winkel een display model van de witte s7 modellen heeft en ben maar is gaan vragen bij een vriend die bij Samsung werkt. Het blijkt dat de witte s7 wat batch problemen heeft ondervonden en waarschijnlijk dus ietsjes later zal aankomen. Ik weet niet tot hoeverre dit waar is maar gezien het feit dat niemand de witte nog in de winkel heeft (zelfs de Samsung stores in Amsterdam niet!) lijkt het me wel erg plausible.bodians schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:43:
[...]
Bij mij gaat het om een normale s7 in de kleur wit.
Zucht, nou laten we maar uitgaan van het ergste, dan kan het alleen maar mee vallen dit weekend. Merci voor de infoBurr schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:48:
[...]
Ik heb opgemerkt dat geen enkele winkel een display model van de witte s7 modellen heeft en ben maar is gaan vragen bij een vriend die bij Samsung werkt. Het blijkt dat de witte s7 wat batch problemen heeft ondervonden en waarschijnlijk dus ietsjes later zal aankomen. Ik weet niet tot hoeverre dit waar is maar gezien het feit dat niemand de witte nog in de winkel heeft (zelfs de Samsung stores in Amsterdam niet!) lijkt het me wel erg plausible.
Same here, een paar uur geleden besteldPierre_nr1 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:34:
[...]
Zelfde hier. Het lijkt erop dat Samsung keurig netjes op tijd gaat leveren. Rechtstreeks van de bron
Hoi weet die vriend toevallig ook niet hoe het in Nederland zit met het uitleveren?Burr schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:48:
[...]
Ik heb opgemerkt dat geen enkele winkel een display model van de witte s7 modellen heeft en ben maar is gaan vragen bij een vriend die bij Samsung werkt. Het blijkt dat de witte s7 wat batch problemen heeft ondervonden en waarschijnlijk dus ietsjes later zal aankomen. Ik weet niet tot hoeverre dit waar is maar gezien het feit dat niemand de witte nog in de winkel heeft (zelfs de Samsung stores in Amsterdam niet!) lijkt het me wel erg plausible.
Verwijderd
Ik denk dat jij dan wel goed zityinx84. Het lijkt er op dat de eerste batch bij Vodafone is aangekomen. Daaropvolgend hebben ze de klanten met een witte bestelling en de overige klanten waar er niet voldoende voor zijn binnengekomen die mail verzonden.
Ik kan dit uiteraard niet met zekerheid zeggen, maar het lijkt er sterk op.
Ik kan wel zending volgen doen, maar die track and trace wordt nog niet gevonden. Dat zou logisch zijn aangezien dit altijd pas de volgende ochtend werkt als het nu verzonden zou zijnIndodraakje schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:33:
[...]
Mijn Status is hetzelfde, maar er zit wel een DHL tracking code erbij!
Neh, lijkt toch echt een standaard mail te zijn indien ze niet binnen een paar dagen na bestelling kunnen leveren. Hier op 23 februari besteld, op 24 februari die zelfde mail ontvangen (dat de levering vertraagd is).Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:01:
Ik denk dat jij dan wel goed zityinx84. Het lijkt er op dat de eerste batch bij Vodafone is aangekomen. Daaropvolgend hebben ze de klanten met een witte bestelling en de overige klanten waar er niet voldoende voor zijn binnengekomen die mail verzonden.
Leuke actie!Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:17:
Aan het einde van de dag iemand van DHL aan de deur gehad:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu zelfs al informatieIndodraakje schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:33:
[...]
Mijn Status is hetzelfde, maar er zit wel een DHL tracking code erbij!
Tuesday, March 08, 2016 Location Time Piece
1 Shipment information received EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 21:04
Zou het dan morgen toch nog binnen komen?
Mijn tracking is ook active!Christiano007 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:21:
[...]
En nu zelfs al informatie
Tuesday, March 08, 2016 Location Time Piece
1 Shipment information received EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 21:04
Zou het dan morgen toch nog binnen komen?
DHL Express bezorgd binnen Nederland 24 uur... bij DHL betaal je een tikkie meer dan postnl voor 24uur leveringen. X_X nu moet ik al me plannen voor morgen cancellen!
Waar hebben jullie je tracking code gekregen? Zelf bij de Samsung store besteld, maar hij staat via "mijn order" nog op gereedmaken voor verzending
Gewoon bijKnamix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:23:
Waar hebben jullie je tracking code gekregen? Zelf bij de Samsung store besteld, maar hij staat via "mijn order" nog op gereedmaken voor verzending
Gereedmaken voor verzending
Verzending
volgen
Ahhh, ik heb ook een actieve tracking nummer. Zou briljant zijn als die morgen komt, want dan werk ik thuis
Knamix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:23:

Maar ik was natuurlijk vergeten, de eerste status is alleen dat de etiket is gemaakt, maar hij is nog niet door DHL ontvangen X_X Ik en mijn hoofd waren net iets te snel. We zien het morgen ochtend wel of er een update is!
[ Voor 3% gewijzigd door Indodraakje op 08-03-2016 21:28 ]
Straks krijgen we allemaal het hoesje morgen
Of ik ben blind of te ongeduldigChristiano007 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:24:
[...]
Gewoon bij
Gereedmaken voor verzending
Verzending
volgen
Ik wacht wel wat er morgenochtend staat. Voorlopig staat er bij "verwachte afleverdatum: 12 maart"
Edit: Bij mij staat er nog alleen "Gereedmaken voor verzending". Ongeduldig dus
[ Voor 11% gewijzigd door Knamix op 08-03-2016 21:31 ]
Op de DHL website staat er bij mij wel Shipment information received. Waarom op dinsdag al etiket aanmaken en op donderdag/vrijdag pas verzenden??Indodraakje schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:27:
[...]
[afbeelding]
Maar ik was natuurlijk vergeten, de eerste status is alleen dat de etiket is gemaakt, maar hij is nog niet door DHL ontvangen X_X Ik en mijn hoofd waren net iets te snel. We zien het morgen ochtend wel of er een update is!
Verwijderd
Prachtig kijk ze allemaal ongeduldig zijn.
Lijkt op de dol dwaze dagen bij de bijenkorf haha dat mensen elkaar gewoon slaan 😂
Wat maakt 1 dag meer of minder wachten nu uit?
Heeft echt niemand hier meer geduld dan?
Ik heb bij Vodafone besteld 26 Februari en wacht rustig af.
Lijkt op de dol dwaze dagen bij de bijenkorf haha dat mensen elkaar gewoon slaan 😂
"Shipment Info received" in PostNL term is dat: "Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL"vantslot schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:40:
[...]
Op de DHL website staat er bij mij wel Shipment information received. Waarom op dinsdag al etiket aanmaken en op donderdag/vrijdag pas verzenden??
Waarschijnlijk alles voorbereiden en dan komt donderdag een DHL vrachtwagen naar eindhoven om al die devices op te halen (?)
Ik heb dit al gezegd, maar toch begint ook bij mij het ongeduld de overhand te krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:43:
Prachtig kijk ze allemaal ongeduldig zijn.
Als je iedereen hier bezig ziet inclusief mijn eigen persoontje lijken we wel varkens die op een voerbak af stormen. Maar wel leuk houd de discussie levend op het forum
Vrijdag kan ik de s7 verwachten (normale versie btw).
Rikk. schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:44:
[...]
Neem anders even contact met ze op, heb je wel de edge besteld? Kan natuurlijk zijn dat je een normale hebt besteld en dan net in de 2e batch zit...
Zou het ook niet alleen de Gear VR kunnen zijn?Indodraakje schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:44:
[...]
"Shipment Info received" in PostNL term is dat: "Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL"
![]()
Waarschijnlijk alles voorbereiden en dan komt donderdag een DHL vrachtwagen naar eindhoven om al die devices op te halen (?)
Ik denk dat die niet bij de order van de S7 geplaatst zal worden =) (als in, het word niet verstuurd als 1 pakket)Pierre_nr1 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:55:
[...]
Zou het ook niet alleen de Gear VR kunnen zijn?
Heb ik een mail van gekregen dat dat 8 weken zou duren. Maar neem aan dat Samsungs-site leidend is en zolang die daar op "Gereed maken voor verzending staat" zal die niet eerder dan vrijdag komenPierre_nr1 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:55:
[...]
Zou het ook niet alleen de Gear VR kunnen zijn?

[ Voor 23% gewijzigd door vantslot op 08-03-2016 22:03 ]
Ik heb een mail ontvangen dat ik de Gear VR aanstaande vrijdag(11e) zal ontvangenvantslot schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:01:
[...]
Heb ik een mail van gekregen dat dat 8 weken zou duren. Maar neem aan dat Samsungs-site leidend is en zolang die daar op "Gereed maken voor verzending staat" zal die niet eerder dan vrijdag komen
Verwijderd
Mijn pakketje van samsung is al sinds zaterdag 5 Maart in Eindhoven, dus dont get your hopes up voor levering voor morgen lol.
Verwijderd
Allemaal leuk en aardig die bestellingen maar....... Waar en wie gaat de kleur zilver leveren? Dit vind ik toch echt wel de mooiste kleur van de edge 7!!!
haha, jammerrrr. The hype got to meVerwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:06:
Mijn pakketje van samsung is al sinds zaterdag 5 Maart in Eindhoven, dus dont get your hopes up voor levering voor morgen lol.
Is het normaal dat je betaling blijft hangen bij samsung, paypal is afgeschreven maar biij samsung staat betaling (nog) niet ontvangen.
Hoe lang blijft de betaling al 'hangen' dan?x360junkie schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:26:
Is het normaal dat je betaling blijft hangen bij samsung, paypal is afgeschreven maar biij samsung staat betaling (nog) niet ontvangen.
nu al ruim n uur , wel ontvangst bevestiging van paypal gehad en een mailtje van samsung,Pierre_nr1 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:31:
[...]
Hoe lang blijft de betaling al 'hangen' dan?
"Hartelijk dank voor je aankoop.
Let op: Uit veiligheidsoverwegingen wordt je betaling momenteel gecontroleerd."
[ Voor 29% gewijzigd door x360junkie op 08-03-2016 23:14 ]
Niets aan de hand, lijkt me. Samsung heeft de aankoop bevestigd.x360junkie schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:12:
[...]
nu al ruim n uur , wel ontvangst bevestiging van paypal gehad en een mailtje van samsung,
"Hartelijk dank voor je aankoop.
Let op: Uit veiligheidsoverwegingen wordt je betaling momenteel gecontroleerd."
Verwijderd
Dit heb ik al sinds afgelopen vrijdag, ook via PayPal. Gebeld met PayPal en Samsung Shop, en met de Samsung chat gesproken. Betalingen van PayPal worden gewoon verwerkt in het systeem en hebben geen invloed op de levering, alleen wel op de order status gek genoeg. Mij is verteld dat de levering gewoon rond de 11de zal plaatsvindenx360junkie schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:26: