Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Deadsy schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 17:36:
[...]

Aye, een melding over of je bij de 1e groep zit of niet zou wel prettig zijn. Maar misschien weten ze nog geeneens hoeveel toestellen ze krijgen.
Ik zit het wel, is voor het eerst in lange tijd dat ik direct via de provider zelf verleng dus ik neem aan dat het iets eenvoudiger verloopt qua handelingen van me uit.
Hier net een mail van Vodafone dat bestelling niet leverbaar is (had niet anders verwacht bij preorder, maar toch):
Beste meneer #####,

Je bestelling met #### is nog niet op voorraad en kan daarom nog niet worden verwerkt.

Zodra het bestelde artikel weer op voorraad is, nemen we contact met je op voor het maken van een afspraak. We verwachten dat we je binnen 5 dagen meer kunnen vertellen over de levering.

Met vriendelijke groeten,

Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
wessel99 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:05:
[...]

Hier net een mail van Vodafone dat bestelling niet leverbaar is (had niet anders verwacht bij preorder, maar toch):

[...]
Dat er bij staat dat ze verwachten je over 5 dagen meer te kunnen vertellen zegt wel wat :).
Mja zo lang is het niet meer, heb zelf geen mail gehad maar ga er gewoon vanuit dat ze de 11e versturen en dan de hoop dat ik bij die eerste groep zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order bij samsung is sinds vandaag veranderd van Order verwerkt naar Gereedmaken voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 13:29
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:23:
Mijn order bij samsung is sinds vandaag veranderd van Order verwerkt naar Gereedmaken voor verzending.
Hetzelfde hier!~

01/03/2016
Gereedmaken voor verzending

maar helaas "Verwachte bezorgdatum 11-mrt-2016" ;< - gaat hier om de normale S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 17:36:
[...]

Aye, een melding over of je bij de 1e groep zit of niet zou wel prettig zijn. Maar misschien weten ze nog geeneens hoeveel toestellen ze krijgen.
Ik zit het wel, is voor het eerst in lange tijd dat ik direct via de provider zelf verleng dus ik neem aan dat het iets eenvoudiger verloopt qua handelingen van me uit.
Hoop idd dat ze nog wel ff een status update geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeiden tegen mij (Vodafone) dat het afhankelijk is van het aantal orders, en het aantal geleverde toestellen.
Dus niet iedereen zal 11 Maart zijn S7 of Edge krijgen denk ik.
Maarja mijn nummerbehoud en nieuwe abonnement gaan pas eind maart in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:55:
Ze zeiden tegen mij (Vodafone) dat het afhankelijk is van het aantal orders, en het aantal geleverde toestellen.
Inderdaad, de kleur zal ook een factor spelen.
Zo kun je een week later een toestel besteld hebben maar het toch eerder krijgen puur vanwege de kleur.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het verhaal van wel of niet geleverd krijgen op 11/03. Het is gewoon heel simpel. Heb je een preorder geplaatst bij een gewone fysieke winkel, dan kan je hem 11/03 ophalen in de winkel. Dit is natuurlijk als je bij de eersten bent met bestellen. Heb je een toestel besteld bij online winkels, dan zul je het toestel een dag later ontvangen. Samsung geeft aan 11/03 dit houdt in dat het toestel op 11/03 verzonden wordt waardoor het 1 dag later bij je thuis komt. Het lijkt wel of er mensen levens vanaf hangen. Het is maar een telefoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:55:
Mijn nummerbehoud en nieuwe abonnement bij Tele2 gaan pas begin april in, maar mij werd telefonisch verzekerd dat ik gewoon het toestel gewoon op 11/12 maart ontvangen. Even later kreeg ik ook nog het volgende via de mail:
We verwachten je toestel op 11.03.2016. Je krijgt tegen die tijd een e-mail van de Online Pakket Dienst (OPD), zij maken dan een bezorgafspraak met je.
Ik kan mij niet voorstellen dat dit bij Vodafone niet het geval is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:20
pappaleone schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:38:
Het verhaal van wel of niet geleverd krijgen op 11/03. Het is gewoon heel simpel. Heb je een preorder geplaatst bij een gewone fysieke winkel, dan kan je hem 11/03 ophalen in de winkel. Dit is natuurlijk als je bij de eersten bent met bestellen. Heb je een toestel besteld bij online winkels, dan zul je het toestel een dag later ontvangen. Samsung geeft aan 11/03 dit houdt in dat het toestel op 11/03 verzonden wordt waardoor het 1 dag later bij je thuis komt. Het lijkt wel of er mensen levens vanaf hangen. Het is maar een telefoon hoor.
Zo werkt het doorgaans bij bijvoorbeeld games niet. Die worden daadwerkelijk 9 van de 10 keer op launchdate geleverd. Dus dat betekend dat het al een dag eerder verzonden wordt. Dat klopt ook wel aangezien de gameshops en dergelijke al een voorraad krijgen voor de launchdate. Dat is gewoon normaal. Ik ga eigenlijk maar zo uit, dat dit ook zo bij telefoons en andere producten werkt.

Maar je hebt gelijk dat sommigen, laten "blijken" dat hun leven er van af hangt. Wat natuurlijk te overdreven is. Dagje meer of minder, who cares... jaloers dat een ander hem eerder heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgras schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 23:08:
[...]

Mijn nummerbehoud en nieuwe abonnement bij Tele2 gaan pas begin april in, maar mij werd telefonisch verzekerd dat ik gewoon het toestel gewoon op 11/12 maart ontvangen. Even later kreeg ik ook nog het volgende via de mail:

[...]

Ik kan mij niet voorstellen dat dit bij Vodafone niet het geval is!
Als je abonnement ingaat heb je nog 48 uur 2 dagen om het toestel te ruilen vandaar.
En aangezien ik eerst op hun netwerk moet zitten is het logisch dat het toestel komt met de nieuwe simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:58

JSchut

.....

pappaleone schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:38:
Mijn leven hangt er niet vanaf. Maar coolblue heeft de 11e met mij afgesproken. Daarom heb ik mijn werkadres opgegeven. Zou de 12e erg zijn? Nou nee. Maar dan is het bedrijf dicht.

Ik hoop dus dat ze de 11e leveren zoals afgesproken :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 07:46:
[...]

Als je abonnement ingaat heb je nog 48 uur 2 dagen om het toestel te ruilen vandaar.
En aangezien ik eerst op hun netwerk moet zitten is het logisch dat het toestel komt met de nieuwe simkaart.
Balen voor je, ben blij dat ik toch niet voor Vodafone heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 15:48
JSchut schreef op zondag 06 maart 2016 @ 08:45:
[...]

Mijn leven hangt er niet vanaf. Maar coolblue heeft de 11e met mij afgesproken. Daarom heb ik mijn werkadres opgegeven. Zou de 12e erg zijn? Nou nee. Maar dan is het bedrijf dicht.

Ik heb mijn bestelling gedaan bij Samsung... Volgens de website krijg ik hem 11-03 geleverd... Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgras schreef op zondag 06 maart 2016 @ 09:31:
[...]

Balen voor je, ben blij dat ik toch niet voor Vodafone heb gekozen.
Maakt mij niets uit...ik heb geduld 😉
Zit nog goed met mijn Note 4 ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:19
[...]

Ja dit dus. Wil vrijdagmiddag thuis gaan werken omdat dan die koerier komt met telefoon en abonnementspapieren. Moet daar zelfs al een overleg voor missen dat ingepland werd die dag. Zou wel fijn zijn als je dat allemaal niet voor niets af loopt te zeggen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:16:
[...]

Maakt mij niets uit...ik heb geduld 😉
Zit nog goed met mijn Note 4 ☺
Schitterend toestel, ik heb er een asian version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
[...]

Heb zelf een standard S7 besteld bij Coolblue, voordat ik besteld had had ik nog een aantal vragen. De beste man aan de telefoon wist mij te vertellen dat de toestellen de 11e daar verstuurd gaan worden en ik hem de 12e kan verwachten.

Daarna heb ik de telefoon besteld, maar ben nog niet gebeld voor door ze, zal de chat zo eens ingaan :Y

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Rickz schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:27:
[...]

Heb zelf een standard S7 besteld bij Coolblue, voordat ik besteld had had ik nog een aantal vragen. De beste man aan de telefoon wist mij te vertellen dat de toestellen de 11e daar verstuurd gaan worden en ik hem de 12e kan verwachten.

Daarna heb ik de telefoon besteld, maar ben nog niet gebeld voor door ze, zal de chat zo eens ingaan :Y
Wanneer heb jij besteld?

Toen ik bestelde. (28 feb) Heb ik afgesproken dat er 11 maart tussen 12:30 en 18:00 geleverd ging worden. De ochtend was al vol met bezorgen. Zou dus zomaar kunnen dat heel 11 maart al vol zit.

Vrijdag in de chat werd mijn bezorging op de 11e nog bevestigd. Voor nu ga ik er nog gewoon vanuit. Anders wordt het zaterdag maar even naar het werk om de bezorger te tackelen :P

Op hun website zeggen ze nog steeds: Gratis bezorgd op de releasedag: 11-03-2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
JSchut schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:35:
[...]

Wanneer heb jij besteld?

Toen ik bestelde. (28 feb) Heb ik afgesproken dat er 11 maart tussen 12:30 en 18:00 geleverd ging worden. De ochtend was al vol met bezorgen. Zou dus zomaar kunnen dat heel 11 maart al vol zit.

Vrijdag in de chat werd mijn bezorging op de 11e nog bevestigd. Voor nu ga ik er nog gewoon vanuit. Anders wordt het zaterdag maar even naar het werk om de bezorger te tackelen :P

Op hun website zeggen ze nog steeds: Gratis bezorgd op de releasedag: 11-03-2016.
Ik was weer eens te vroeg met schreeuwen B) volgende stond in mijn mail:
Graag vernemen we van u naar welk aflevermoment uw voorkeur uitgaat: vrijdag 11 maart tussen 12:30 - 18:00 of zaterdag 12 maart tussen 08:30 - 18:00.

11 maart moet wel mogelijk zijn dus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Rickz schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:56:
[...]

Ik was weer eens te vroeg met schreeuwen B) volgende stond in mijn mail:
Graag vernemen we van u naar welk aflevermoment uw voorkeur uitgaat: vrijdag 11 maart tussen 12:30 - 18:00 of zaterdag 12 maart tussen 08:30 - 18:00.

11 maart moet wel mogelijk zijn dus :Y
Je bent dus niet gebeld? Ik heb alles afgesproken via de chat omdat ik niet gebeld werd. Wat ik wel een nadeel vindt is dat je nergens een bevestiging van krijgt bij Coolblue en je dus maar moet afwachten of ze het ook nakomen :P. Misschien omdat het nog vrij nieuw is bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
JSchut schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:06:
[...]

Je bent dus niet gebeld? Ik heb alles afgesproken via de chat omdat ik niet gebeld werd. Wat ik wel een nadeel vindt is dat je nergens een bevestiging van krijgt bij Coolblue en je dus maar moet afwachten of ze het ook nakomen :P. Misschien omdat het nog vrij nieuw is bij ze.
Nee moet alle gegevens nog even doormailen, van het weekend niet in de mail gekeken. En dan ook aangeven wanneer ik geleverd wil hebben.

Denk dat ik voor zaterdag de 12e ga, vrij nemen voor een telefoon vind ik wel wat ver gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27
Rickz schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:11:
[...]

Nee moet alle gegevens nog even doormailen, van het weekend niet in de mail gekeken. En dan ook aangeven wanneer ik geleverd wil hebben.

Denk dat ik voor zaterdag de 12e ga, vrij nemen voor een telefoon vind ik wel wat ver gaan 8)7
Lijkt me ook. Nog makkelijker zou het zijn als die bezorgdienst op kantoor langskomt. Dat moet (in theorie) vrij eenvoudig te regelen zijn.. Ik ga het in ieder geval proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

flrs schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:26:
[...]

Lijkt me ook. Nog makkelijker zou het zijn als die bezorgdienst op kantoor langskomt. Dat moet (in theorie) vrij eenvoudig te regelen zijn.. Ik ga het in ieder geval proberen! :)
Hier ook bezorging op m'n werk :) (Gelukkig pas in de middag :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het is inderdaad wat onduidelijk bij Coolblue, in mijn bestellingsoverzicht staat ook nog steeds "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak". Dit is volgens mij wel juist (had dat al eerder bij een vorige verlenging). Toen vroeg ik ook in de chat of alles nog juist ingepland stond en dat was het geval - een dag van te voren krijg je een SMS met een wat nauwkeurigere tijdsindicatie. Als het goed is krijg ik 'm ook de 11e tussen 12.30 en 18.00 uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
De optie om telefoons met een abonnement te bestellen bij Coolblue is volgens mij van de site gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

LordLynx schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:20:
De optie om telefoons met een abonnement te bestellen bij Coolblue is volgens mij van de site gehaald?
Nee hoor :)

Bijvoorbeeld: http://www.pdashop.nl/abo...galaxy-s7-edge-zwart.html

Edit: Ik zie nu wel dat je behoorlijk meer moet bijbetalen bij het abonnement wat ik heb gekozen vorige week. Ik heb € 64 bijbetaald. Nu moet je € 155 bijbetalen. De S7 is nu wel iets goedkoper dan de S7 Edge (€ 30,- ongeveer)

[ Voor 26% gewijzigd door JSchut op 07-03-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
JSchut schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:25:
[...]

Nee hoor :)

Bijvoorbeeld: http://www.pdashop.nl/abo...galaxy-s7-edge-zwart.html

Edit: Ik zie nu wel dat je behoorlijk meer moet bijbetalen bij het abonnement wat ik heb gekozen vorige week. Ik heb € 64 bijbetaald. Nu moet je € 155 bijbetalen. De S7 is nu wel iets goedkoper dan de S7 Edge (€ 30,- ongeveer)
Oww, ik zie het al, zat op computershop.nl en daar staat de optie om een abo te nemen er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
Mijn bestelling van coolblue.be (S7 edge zwart BE) is verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
turt schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:48:
https://www.reddit.com/r/...ng_direct_orders_shipped/

Bestellingen in de UK via de officiële Samsung shop gaan ook al de deur uit. Zal het dan toch losbarsten nu? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turt schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:48:
OMG! I hope Coolblue NL will also start shipping, although just had a chat with them, they told 11.03.2016
my order status shanget today to "Je bestelling is in goede orde ontvangen" (ordered 23 feb)
Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
Mijn leverdatum was altijd 8 maart terwijl op de NL website stond er 11 maart... Dus waarschijnlijk wachten jullie nog enkele dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Hebben jullie losse toestellen of ook in combinatie met een abonnement? Het lijkt me niet dat een ingeplande afspraak met een koerier opeens vervroegt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:35
Alle landen om ons heen versturen vanaf vandaag al, behalve Nederland. Is daar een reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:02:
Hebben jullie losse toestellen of ook in combinatie met een abonnement? Het lijkt me niet dat een ingeplande afspraak met een koerier opeens vervroegt wordt.
I have ordered just the phone without the abo, by the way I had no appointment with any carriers.
P.S. sorry for english

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
Hier ook een S7 edge white zonder abonnement besteld bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Rikk. schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:34:
[...]

Ik verwacht dat hij 11 maart geleverd gaat worden. Want ze vermelden dat hij dan uitgeleverd word, maar dit kun je op 2 manieren opvatten natuurlijk...
Klopt, ze versturen hem de 10e :)
StudentMobiel.nl: Aanstaande donderdag ontvangen wij de eerste levering van de door u bestelde nieuwste Samsung Galaxy S7 (Edge). Wij sturen uw nieuwe telefoon meteen diezelfde dag naar u op. Dat betekent dat het toestel op zijn vroegst vrijdag bij u in huis is!

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Net voor de gein eens gevist in de chat bij Vodafone. De beste medewerker wist me te vertellen dat daar nog niet eens toestellen binnen waren gekomen. Die werden op de 11e verwacht. Mochten ze eerder binnenkomen dan worden ze diezelfde dag nog verstuurd.

Aangezien Samsung via hun officiële shops de toestellen al uitstuurt hoop ik stiekem dat de leveringen naar de providers ook de deur uit zijn/gaan vanmiddag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo12345
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 12:00
Net een mailtje van Samsung gekregen - heb de S7 besteld via hun website;

Beste klant,
Gefeliciteerd met de aankoop van jouw GALAXY S7 in de Samsung Shop. Waarschijnlijk weet je al dat Samsung bij je aankoop ook Gear VR (Virtual Reality bril) cadeau geeft. Als service hebben we jouw Gear VR alvast naar je verstuurd. Dit innovatieve accessoire ontvang je naar verwachting aanstaande vrijdag en je hoeft je dus niet meer aan te melden voor deze promotie. Heb je je aanvraag al ingediend? Geen zorgen, dat is geen probleem: met deze automatische toezending is dat meteen geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10-2021
net mailtje gekregen van studentmobiel dat ze hem donderdag versturen dus vrijdag zal hij binnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Brambo12345 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:55:

Beste klant,
Gefeliciteerd met de aankoop van jouw GALAXY S7 in de Samsung Shop. Waarschijnlijk weet je al dat Samsung bij je aankoop ook Gear VR (Virtual Reality bril) cadeau geeft. Als service hebben we jouw Gear VR alvast naar je verstuurd. Dit innovatieve accessoire ontvang je naar verwachting aanstaande vrijdag en je hoeft je dus niet meer aan te melden voor deze promotie. Heb je je aanvraag al ingediend? Geen zorgen, dat is geen probleem: met deze automatische toezending is dat meteen geregeld.
Ik ontving dat mailtje ook net. Ik ga ervan uit dat de S7 dan ook wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Beste klant,
Stom dat ik dat niet via Samsung zelf heb gedaan, aangezien ik de telefoon toch al los zou gaan kopen. Nu heb ik m via Belsimpel gedaan, waar ik dus wel via de promo mag gaan......
Na ja, als ie maar akkoord wordt bevonden qua aanmelding dan wacht ik wel op de uitlevering.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste klant,
Same here! Erg blij met het bestellen via de Samsung shop en de 10% korting bij hen via CashbackXL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:55
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:25:
[...]

Same here! Erg blij met het bestellen via de Samsung shop en de 10% korting bij hen via CashbackXL.
Bedankt he :P Nu ga ik nog meer twijfelen, 10% is best veul. Kanye er nog kosteloos vanaf ook als het toch niet bevalt.

edit: Maar die 10% is 10% van de excl. BTW en verzendkosten en komt neer op zo'n 56 eur.

[ Voor 21% gewijzigd door FDMK op 07-03-2016 17:09 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-09 03:40
Studentmobiel

Beste pietje,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij verwachten het toestel 10 maart binnen te krijgen. Het kan zo zijn dat u het toestel al op 11 maart binnen heeft, maar dat durven wij niet te garanderen. Zodra het toestel verzonden wordt, krijgt u van ons een e-mail met daarin een track & trace code om het pakket te volgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:28
Ik had me aangemeld bij samsung voor de pre-order actie op woensdag en ontving nu pas deze mail:
Leuk dat je deelneemt aan onze Samsung Galaxy S7 (edge) pre-order promotie (16-0126)!

Binnen 2 weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens aan onze voorwaarden voldoen. Als alles klopt, ontvang je binnen 8 weken de Gear VR thuisgestuurd. Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen 2 weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog aan ons toesturen.

Veel plezier met je Samsung Galaxy S7 / Galaxy S7 Edge!

Fijne dag,

Ruben Löwenstein
Customer Care

Hopelijk nu snel een antwoord of het is goedgekeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Ik heb net met coolblue.nl gechat en die gaven aan dat ze toch echt pas vrijdag gaan uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
vistu schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:35:
Ik heb net met coolblue.nl gechat en die gaven aan dat ze toch echt pas vrijdag gaan uitleveren.
Wat staat er bij jou bij de order? U wordt gebeld voor een afleverafspraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rikk. schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:42:
[...]

I have ordered 22/02/2016, status: Je bestelling is in goede orde ontvangen
Also chatted today... verdict: 11/03 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:46:
[...]

I have ordered 22/02/2016, status: Je bestelling is in goede orde ontvangen
Also chatted today... verdict: 11/03 :)
Where did you order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolblue NL, just the phone, no contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
Zojuist met Vodafone contact opgenomen, zij krijgen hem pas 11 maart binnen. Hoop dat hij die dag nog verzonden wordt. Daar wist ze niks over te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daan87423 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:02:
Zojuist met Vodafone contact opgenomen, zij krijgen hem pas 11 maart binnen. Hoop dat hij die dag nog verzonden wordt. Daar wist ze niks over te vertellen.
Vodafone is helaas niet zo snel, heb het gehad met de note 4.. Kreeg hem pas een week later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vrijdag besteld bij Samsung (vanwege CashbackXL), betaald via PayPal. Vandaag nog steeds de orderstatus "wachten op betaling". Zowel PayPal als Samsung klantenservice melden echter dat het systeem het gewoon als geldige betaling heeft verwerkt. Toch even een mailtje gestuurd naar de Samsung shop, wil toch zeker weten dat de bestelling inderdaad vrijdag komt. Te beginnen bij een bijgewerkte orderstatus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:03

Christiano007

Ich bin der champion

Heb nu net ook besteld via cashbackXL (samsung.nl )en heb gelijk een mail gekregen dat de cashback nu op goedkeuring wacht maar wel is bevestigd. Is toch weer €57,- bespaard.

Nu ga ik aan de slag voor de VR bril , die waarschijnlijk bij de bestelling gelijk komt :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Daan87423 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:02:
Kreeg dit ook te horen ja. Jammer! Maar de medewerker zei ook dat als ze eerder binnen zijn ze ook gelijk de deur uit gaan. Hoop stiekem dat Samsung sneller levert... in alle landen om ons heen wordt hij nu al uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nu ook eindelijk (vanaf vandaag) kunnen verlengen bij Vodafone Friends en Family, met gratis Gear VR en 32GB geheugenkaart.

Weet iemand hoe de 32GB geheugenkaart wordt gelevert?
Vandaag verschillende medewerkers van Vodafone gesproken (zowel chat als telefoon).
De ene medewerker geeft aan dat deze wordt mee verzonden met de telefoon en de andere geeft aan dat je het via Samsung promotie moet aanvragen.

Ik heb op verzoek van een Vodafone medewerker Samsung gebeld (rare gang van zaken), maar Samsung geeft aan dat ze alleen de Gear VR actie hebben en daar geen SD kaart actie kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:17:
Hier nu ook eindelijk (vanaf vandaag) kunnen verlengen bij Vodafone Friends en Family, met gratis Gear VR en 32GB geheugenkaart.

Vandaag verschillende medewerkers van Vodafone gesproken (zowel chat als telefoon).
De ene medewerker geeft aan dat deze wordt mee verzonden met de telefoon en de andere geeft aan dat je het via Samsung promotie moet aanvragen.

Ik heb op verzoek van een Vodafone medewerker Samsung gebeld (rare gang van zaken), maar Samsung geeft aan dat ze alleen de Gear VR actie hebben en daar geen SD kaart actie kennen.
Als ik dit zo lees vraag ik me af of je niet in de war bent met de 32GB aan interne opslag van de telefoon zelf? Heb zelf ook geen actie gezien voor een kaartje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:20:
[...]

Als ik dit zo lees vraag ik me af of je niet in de war bent met de 32GB aan interne opslag van de telefoon zelf? Heb zelf ook geen actie gezien voor een kaartje...
Er staat bij: Gratis Gear VR + 32GB EXTRA SD card:
https://directsales.vodaf...mily/orderform/14081/5369

Ik neem toch aan dat je er dan een gratis SD kaartje bij krijgt, of begrijp ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:17:

De 32GB geheugenkaart is een actie van Vodafone Friends & Family. Die zal dus met samen met de S7 geleverd worden. De Gear VR is een actie van Samsung zelf. Je moet je ordernummer met factuur daarom ook zelf doorgeven bij Samsung promoties.

[ Voor 5% gewijzigd door tweegroenethee op 07-03-2016 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan87423 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:27:
[...]

De 32GB geheugenkaart is een actie van Vodafone Friends & Family. Die zal dus met samen met de S7 geleverd worden. De Gear VR is een actie van Samsung zelf. Je moet je ordernummer met factuur ook zelf doorgeven bij Samsung promoties.
Ben je hier zeker van Daan, heb je een bron? Ik kan dit nergens vinden en de medewerkers zelf lijken het ook niet te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:32:
[...]

Ben je hier zeker van Daan, heb je een bron? Ik kan dit nergens vinden en de medewerkers zelf lijken het ook niet te weten.
De SD geheugenkaart krijg je alleen bij een Friends & Family abonnement, niet bij een regulier Red abonnement. Lijkt mij dus logisch dat dit door Vodafone zelf geleverd wordt.

Exclusief voor Friends & Family klanten: verdubbel je opslag met een gratis 32 GB SD card (bij levering van je bestelling)
https://directsales.vodaf...sfamily?filter=samsung-s7

[ Voor 19% gewijzigd door tweegroenethee op 07-03-2016 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Laatst online: 13-09 10:01
Jammer dat er ook geen informatie staat om wat voor kaart het gaat. Ik hoop toch een beetje op een kaart met hogere schrijf en leessnelheden.Ik ben trouwens benieuwd of ik ook een afspraak kan maken voor levering aangezien ik vanaf morgen t/m zondag op vakantie ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan87423 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:34:
[...]

De SD geheugenkaart krijg je alleen bij een Friends & Family abonnement, niet bij een regulier Red abonnement. Lijkt mij dus logisch dat dit door Vodafone zelf geleverd wordt.

Exclusief voor Friends & Family klanten: verdubbel je opslag met een gratis 32 GB SD card (bij levering van je bestelling))

https://directsales.vodaf...sfamily?filter=samsung-s7
Dat leek mij dus ook. Maar de meeste medewerkers bij de klantenservice wisten mij te vertellen dat het via Samsung loopt (wat ik nog steeds moeilijk kan geloven). Echter staat er in de orderbevestiging van Vodafone alleen de telefoon zelf, Wettelijke Thuiskopieheffing en de sim kaart weergegeven als levering. Één van de medewerkers heeft mij plechtig beloofd om dit bij zijn senior na te vragen en mij woensdag te mailen. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noreia schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:37:
Jammer dat er ook geen informatie staat om wat voor kaart het gaat. Ik hoop toch een beetje op een kaart met hogere schrijf en leessnelheden.Ik ben trouwens benieuwd of ik ook een afspraak kan maken voor levering aangezien ik vanaf morgen t/m zondag op vakantie ben.
Ik denk niet dat je dit op voorhand al kunt aangeven. In het filmpje dat ze mee hebben verzonden in de orderbevestiging, geven ze aan dat als je niet thuis bent bij de levering, je daarna pas de afleverdatum kunt kiezen:

YouTube: Vodafone - Verwerking van een verlenging

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2016 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Typhone en computercentrale.be kunnen leveren binnen 24/7... Klopt dit?

pricewatch: Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kai-Arne
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-05 11:22
Knamix schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:57:

Bij Typhone kan dit simlockvrij wel het geval zijn denk ik - bij een abonnement moet je rekening houden met 5-8 werkdagen (bron). computercentrale.be weet ik niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Rikk. schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:42:
[...]

Nee, ik heb hem los besteld, dus gaat per post (was helaas niet mogelijk om 'm om te zetten naar Coolblue Goeiemorgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Knamix schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:57:

Over Typhone.nl is hier al het nodige geschreven, lees maar terug. Ze 'zeggen' voorraad te hebben, ik heb bewijs hiervan gevraagd via Twitter maar daar krijg je geen antwoord op. Eerst bestellen wordt gezegd. De shopreviews zijn ook niet al te best, dus trek je conclusies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Saturn Duitsland komt ie morgen ook binnen.
Alleen zit je dan met je vr bril die je niet kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 20:06
Dat leek mij dus ook. Maar de meeste medewerkers bij de klantenservice wisten mij te vertellen dat het via Samsung loopt (wat ik nog steeds moeilijk kan geloven). Echter staat er in de orderbevestiging van Vodafone alleen de telefoon zelf, Wettelijke Thuiskopieheffing en de sim kaart weergegeven als levering. Één van de medewerkers heeft mij plechtig beloofd om dit bij zijn senior na te vragen en mij woensdag te mailen. Ik houd jullie op de hoogte.
In mijn orderbevestiging staat hetzelfde. Van die lui van de klantenservice zou ik me niet teveel aantrekken, die zijn er vast niet op getraind om ondersteuning voor F&F bestellingen te geven. Gewoon even afwachten en een screenshotje maken van die F&F pagina zodat je bewijs hebt, mochten ze hem vergeten mee te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pierre_nr1 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:08:
[...]

Over Typhone.nl is hier al het nodige geschreven, lees maar terug. Ze 'zeggen' voorraad te hebben, ik heb bewijs hiervan gevraagd via Twitter maar daar krijg je geen antwoord op. Eerst bestellen wordt gezegd. De shopreviews zijn ook niet al te best, dus trek je conclusies.
Helemaal met jou eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
martincm schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:18:
[...]

Stom dat ik dat niet via Samsung zelf heb gedaan, aangezien ik de telefoon toch al los zou gaan kopen. Nu heb ik m via Belsimpel gedaan, waar ik dus wel via de promo mag gaan......
Na ja, als ie maar akkoord wordt bevonden qua aanmelding dan wacht ik wel op de uitlevering.
Heb hem ook besteld met verlenging bij vodafone op 22/02

Besteldatum: 22-02-2016 Aantal producten: 2 Totaalbedrag: € 0,00 In behandeling
Vodafone
Vodafone Red 2 jaar - Verlenging
+ Toestelbundel E - 2 jaar - Verlenging
Contract downloaden
Status: Je aanvraag bij de provider wordt klaargezet door Belsimpel
Samsung Galaxy S7 Edge G935 Gold
€ 0,00 Aantal: 1
Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend.

Niet meer niet minder. Even afwachten dan maar, belsimpel zegt het abonnement te velengen wanneer telefoon binnen is.

Ps Voor diegene die het noch niet weten Studentenmobiel heeft een nieuwe naam gekregen: mobiel.nl :)

[ Voor 39% gewijzigd door pappaleone op 08-03-2016 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 01:09:
[...]

Heb hem ook besteld met verlenging bij vodafone op 22/02

Besteldatum: 22-02-2016 Aantal producten: 2 Totaalbedrag: € 0,00 In behandeling
Vodafone
Vodafone Red 2 jaar - Verlenging
+ Toestelbundel E - 2 jaar - Verlenging
Contract downloaden
Status: Je aanvraag bij de provider wordt klaargezet door Belsimpel
Samsung Galaxy S7 Edge G935 Gold
€ 0,00 Aantal: 1
Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend.

Niet meer niet minder. Even afwachten dan maar, belsimpel zegt het abonnement te velengen wanneer telefoon binnen is.

Ps Voor diegene die het noch niet weten Studentenmobiel heeft een nieuwe naam gekregen: mobiel.nl :)
Bedankt voor de "tip" ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:23
Pierre_nr1 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:08:
[...]

Dat vind ik dus ook :) mochten ze nu eens goede reviews hebben of de mogelijkheid tot afhalen, dan kon ik nog overwegen hem daar te kopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik heb 2 jaar geleden een verlenging gedaan via Typhone.nl

Opzich wel tevreden. Echter duurt alles daar wel vreselijk lang. Week of twee bij een telefoon die al even uit was en die op voorraad was. Ze gaven in het begin aan dat het een aar dagen zou duren. Na contact geven ze altijd aan dat het druk is en dat de verwerking wat langer duurt.

Verder nooit meer gebruik hoeven maken van hun "service". Dus ik weet niet hoe de aftersales bij hun is.

Als ik de keus zou hebben tussen hun en een ander voor hetzelfde geld dan zou ik niet voor hun kiezen. Zijn ze (veruit) de goedkoopste dan zou ik het wel weer proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 08-03-2016 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Bij Coolblue (pdashop) staat er bij de witte en zwarte versie van de S7 edge nu "Leverdatum onbekend" en bij de goude versie staat nog 11 maart. Dan zien we gelijk wat de populaire kleuren zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:20
x360junkie schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:49:
[...]

Dat vind ik dus ook :) mochten ze nu eens goede reviews hebben of de mogelijkheid tot afhalen, dan kon ik nog overwegen hem daar te kopen. :+
Over de klantenservice nog maar te zwijgen. Zaterdag een vraag aan hen gesteld. Nog 0.0 reactie.
Terwijl, als je iets in je winkelmand dropt en toch de bestelling annuleerd, krijg je een uur later een mailtje of er iets fout gegaan is; en je als nog de bestelling wilt afronden.

Ik heb toch wel vaker met succes besteld. een abo met telefoon 2.5j geleden en onlangs een sim only abo.
2j lang op die nieuwsbrief zitten klikken voor de max 40 euro korting die je opbouwd. En nu kan ik niets met die 40 euro, dacht ik mooi voor de s7 bestelling te gebruiken. Maar t werkt op 1 of andere manier niet.

Dus mijn s7 maar bij coolblue besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Laatst online: 11-09 19:37
Ik stel me er eigenlijk ook een beetje op in dat ik hem sws niet vrijdag 11 maart in huis ga krijgen, en ik denk zelf pas volgende week. Besteld via F&F bij Vodafone, waar de verwachtingen betreft service bij mij niet al te hoog liggen.. Het order process liep bij mij ook niet helemaal soepel. Maar we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
Hij is te bestellen op amazon.de en op voorraad. :)
Levering morgen komt uit op 824 euro.

Maar dan kan je zeker geen aanspraak maken op de VR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Blo0odyHell schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:01:
[...]
2j lang op die nieuwsbrief zitten klikken voor de max 40 euro korting die je opbouwd. En nu kan ik niets met die 40 euro, dacht ik mooi voor de s7 bestelling te gebruiken. Maar t werkt op 1 of andere manier niet.
Bestelde je dan toevallig een los toestel?

Uit de voorwaarden:
  • Korting is enkel te gebruiken bij een bestelling die een (Sim Only) abonnement bevat.
  • Bij bestelling wordt de korting automatisch berekend in de winkelmand wanneer je het e-mailadres invult waarmee je gespaard hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelthee
  • Laatst online: 03-09 16:08
Bartoow schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:03:
Ik stel me er eigenlijk ook een beetje op in dat ik hem sws niet vrijdag 11 maart in huis ga krijgen, en ik denk zelf pas volgende week. Besteld via F&F bij Vodafone, waar de verwachtingen betreft service bij mij niet al te hoog liggen.. Het order process liep bij mij ook niet helemaal soepel. Maar we zullen zien :)
Ik heb al enkele keren iets besteld bij Vodafone F&F. Ik zou zeggen, reken niet op de snelste afhandeling van je order. Meestal kreeg ik ook geen verzendbevestiging en stond PostNL ineens voor de deur. Destijds de eerste Experia Z als pre-order besteld, kwam later dan de reguliere bestellingen. Toen was de prijs ernaar dat ik dat accepteerde en daarvoor koos. Nu zou ik dat er niet meer voor over hebben want vind de aanbiedingen niet zo goed meer.

Niettemin hoop ik voor allen die de pre-order via F&F hebben gedaan dat deze ook gewoon vrijdag of zaterdag in jullie bezit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zonet klantenservice gesproken (aardige mevrouw trouwens). Kon mij gelukkig vertellen dat mijn Samsung Gear VR goedgekeurd was.
Ik moet alleen nog de mail binnen krijgen, kon vandaag of morgen zijn kon ze me vertellen.

Ze vertelde me ook dat de Gear VR vanuit Nederland verstuurd wordt, alleen ze moeten de brillen nog binnen krijgen vanuit de VS. Zodra ze binnen komen, gaan ze per batches eruit.
Dus wie het eerst geregistreerd heeft ervoor krijgt hem ook als eerst enz.. Gaat op datum zei ze.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de S7 Edge via de Samsung shop besteld en gisteren ook de e-mail gekregen dat de VR bril opgestuurd wordt. Vrij snel daarna een SMS van DHL ontvangen dat er vandaag iets bezorgd gaat worden. Aangezien de S7 Edge nog op de stap 'order verwerkt' staat neem ik aan dat ik vandaag de VR bil binnen ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
Ik heb de S7 bij T-Mobile besteld (telefonisch) maar heb geen bestelbon ontvangen om de VR bril te bestellen. Vervolgens heb ik printscreen gedaan van de e-mail van T-Mobile met ordernummer erin, hoopt dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:49:
Ik heb de S7 Edge via de Samsung shop besteld en gisteren ook de e-mail gekregen dat de VR bril opgestuurd wordt. Vrij snel daarna een SMS van DHL ontvangen dat er vandaag iets bezorgd gaat worden. Aangezien de S7 Edge nog op de stap 'order verwerkt' staat neem ik aan dat ik vandaag de VR bil binnen ga krijgen.
Same here, alleen krijg ik het volgens de email aanstaande vrijdag. S7 + VR op vrijdag, voelt net aan als een kerstmis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 15:48
Ik krijg ze allebei ook op vrijdag :P

Alleen jammer dat hij pas vanaf 14.00 geleverd gaat worden, ik had de hele dag willen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ben zelf benieuwd hoe het gaat met films en de gear VR. Dat is voor mij abracadabra nog.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 14:40
Zojuist via DHL een pakketje binnen gekregen van Samsung .... Spannend , maar helaas geen telefoon maar ook geen bril , 2 gratis hoesjes ( wel vrij simpel ) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07 09:18
Omnia love schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:00:
Ik heb de S7 bij T-Mobile besteld (telefonisch) maar heb geen bestelbon ontvangen om de VR bril te bestellen. Vervolgens heb ik printscreen gedaan van de e-mail van T-Mobile met ordernummer erin, hoopt dat het goed komt.
Ik heb precies hetzelfde gedaan met een T-Mobile verlenging. De mijne is al goedgekeurd door Samsung en wordt binnen 8 weken verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
theorganiser schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:06:
Zojuist via DHL een pakketje binnen gekregen van Samsung .... Spannend , maar helaas geen telefoon maar ook geen bril , 2 gratis hoesjes ( wel vrij simpel ) !
Heb je foto's?

2 gratis hoesjes? hoe dan? o.o krijgt iedereen die (bij samsung shop heeft besteld)? haha geen sms helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door Indodraakje op 08-03-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
Ik zit er toch aan te denken om hem via samsung zelf te bestellen.
Zal ik de s7 Edge dan vrijdag kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-09 18:48
Blo0odyHell schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:01:
[...]
Same here, maar ik heb de korting wel verrekend gekregen. Heb ipv voor €0,- voor €49,- de S7 Edge besteld en met die korting zo enkele euro's per maand van mijn abbo afgekregen. De korting wordt pas verrekening als je bij het invullen van je gegevens het mailadres ingeeft waarop je de nieuwsbrief hebt ontvangen.

Hopelijk laat Typhone zich van de goede kant zien vrijdag.. nu nog niets gehoord ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
x360junkie schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:45:
Ik zit er toch aan te denken om hem via samsung zelf te bestellen.
Zal ik de s7 Edge dan vrijdag kunnen verwachten?
Die kans is vrij groot.

Update : ik zie net dat de levering van de 11e naar de 12e is aangepast

[ Voor 14% gewijzigd door Pierre_nr1 op 08-03-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre_nr1 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:01:
[...]

Die kans is vrij groot.

Update : ik zie net dat de levering van de 11e naar de 12e is aangepast
Bij mij ook. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook eindelijk een bevestiging van Samsung ontvangen voor de VR-bril.

Overigens geeft T-mobile op haar forum aan dat de levertijd niet persé 11/3 hoeft te zijn, maar ook later kan uitvallen. Laten we het niet hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
Yep maar alleen bij de zwarte edge

[ Voor 66% gewijzigd door x360junkie op 08-03-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Valt me tegen... dat directe bestellingen bij grote providers pas echt op het laatste nippertje binnenkomen en verzonden worden. Via Samsung direct is nog het snelst volgens mij. Weten we dat ook weer voor de volgende keer!

Hoop écht dat Vodafone een beetje op tijd is. Maar aangezien die claimen pas vrijdag de telefoons binnen te krijgen vrees ik het ergste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:38:
Valt me tegen... dat directe bestellingen bij grote providers pas echt op het laatste nippertje binnenkomen en verzonden worden. Via Samsung direct is nog het snelst volgens mij. Weten we dat ook weer voor de volgende keer!

Hoop écht dat Vodafone een beetje op tijd is. Maar aangezien die claimen pas vrijdag de telefoons binnen te krijgen vrees ik het ergste...
Vooralsnog geeft de Samsung webshop aan dat de verwachte bezorgdatum 12 maart is.
Op http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/46105963 is terug te lezen dat iemand via coolblue.be de telefoon al in zijn bezit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:43:
[...]

Vooralsnog geeft de Samsung webshop aan dat de verwachte bezorgdatum 12 maart is.
Op http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/46105963 is terug te lezen dat iemand via coolblue.be de telefoon al in zijn bezit heeft.
Dit betreft iemand uit Belgie
Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste