Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Jep staat er bij mij ook nogX2X2X schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:22:
Voor de mensen die bij Coolblue besteld hebben i.c.m een abonnement, staat bij jullie bestelling als status ook nog steeds 'Je wordt gebeld voor een afleverafspraak' terwijl er al een afspraak is gemaakt?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door XQB op 02-03-2016 12:47 ]
Volgens promo-filmpjes van Samsung mogen pre-orders voor 8 maart a.s. worden uitgeleverd, maar begint winkel-verkoop op 11 maart a.s.Chenkman schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:02:
Bij Coolblue hebben ze 2 verschillende data als verwachte leverdatum. Via pdashop.nl geven ze 11 maart aan, maar als je op computerstore.nl kijkt dan is de verwachte leverdatum 8 maart.
En ik heb 28 feb. een witte Edge besteld.
Edit: zonder abo.
[ Voor 13% gewijzigd door Ad- op 02-03-2016 19:18 ]
Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.
Ik heb ook op 28 feb een witte S7 Edge besteld bij CoolblueAd- schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:53:
Bij mij staat bij beide (pdashop.nl en computerstore.nl) als leverdatum 11 maart.
En ik heb 28 feb. een witte Edge besteld.
Heb je hem met een abonnement/verlenging gekocht? Ik vindt de communicatie van CB niet erg fijn tot op heden. Erg stil zeg maar
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik denk dat dat normaal is, er is tot op heden ook niets te melden. Telefoon komt 11-03 tot rond die datum zal het wel rustig blijven.JSchut schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:44:
[...]
Ik heb ook op 28 feb een witte S7 Edge besteld bij Coolblue
Heb je hem met een abonnement/verlenging gekocht? Ik vindt de communicatie van CB niet erg fijn tot op heden. Erg stil zeg maar
Ja dat zal ook wel. Echter had ik ondertussen wel een verlenging verwacht maar ook daar nog niks.pappaleone schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:17:
[...]
Ik denk dat dat normaal is, er is tot op heden ook niets te melden. Telefoon komt 11-03 tot rond die datum zal het wel rustig blijven.
Ik zit bij KPN dus bij een verlenging gaat mijn nieuwe abo direct in. Maar nog niks
Enige at ik tot nu toe heb is een orderbevestiging.
Maar goed we wachten gewoon rustig af
[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 02-03-2016 16:34 ]
Ik heb een vodafone abo verlengd bij belsimpel, hetzelfde als bij jou. Heb alleen gehoord dat alles goed was.JSchut schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:34:
[...]
Ja dat zal ook wel. Echter had ik ondertussen wel een verlenging verwacht maar ook daar nog niks.
Ik zit bij KPN dus bij een verlenging gaat mijn nieuwe abo direct in. Maar nog niks
Enige at ik tot nu toe heb is een orderbevestiging.
Maar goed we wachten gewoon rustig af
Ik heb deze vraag ook voorgelegd aan Vodafone. Toen de bestellingen nog verkeerd stonden heb ik ook gevraagd wanneer mijn abonnement ingaat. Het schijnt dus dat deze pas ingaat op het moment dat je je telefoon krijgt. Je behoudt nu nog je oude abonnement en pas wanneer je telefoon wordt geleverd, gaat deze in. Dit was voor mij ook onduidelijk en stiekem baal ik hier ook van.pappaleone schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:36:
[...]
Ik heb een vodafone abo verlengd bij belsimpel, hetzelfde als bij jou. Heb alleen gehoord dat alles goed was.
Mijn abonnement was al afgelopen en hierdoor betaal ik nu eventjes de volle mep, Dat is toch wel erg jammer.
Dat klopt helemaal wat jij zegt, voor mij maakt het niet uit, mijn abbo eindigt begin mei. Dus ik kreeg telefoon van Vodafone om te verlengen, maar een ding heb ik wel geleerd. Dat is nooit meer via de telefoon met vodafone verlengen. Heb al meerdere keren problemen gehad. Met mijn S 4 ook verlengd uiteindelijk had ik de telefoon 1 maand later dan de rest. Vodafone betrouwbaar en goed netwerk maar de klantenservice is waardeloos. Vandaar dat ik meteen heb verlengd via belsimpel, heb ik goede ervaringen mee. En ze zitten nu ook dichtbij. Eerst alleen Groningen, ik kom uit Breda en ze hebben nu ook een winkel in Tilburg.-WarAx- schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:48:
[...]
Ik heb deze vraag ook voorgelegd aan Vodafone. Toen de bestellingen nog verkeerd stonden heb ik ook gevraagd wanneer mijn abonnement ingaat. Het schijnt dus dat deze pas ingaat op het moment dat je je telefoon krijgt. Je behoudt nu nog je oude abonnement en pas wanneer je telefoon wordt geleverd, gaat deze in. Dit was voor mij ook onduidelijk en stiekem baal ik hier ook van.
Mijn abonnement was al afgelopen en hierdoor betaal ik nu eventjes de volle mep, Dat is toch wel erg jammer.
Dat is bij de provider zelf?-WarAx- schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:48:
[...]
Ik heb deze vraag ook voorgelegd aan Vodafone. Toen de bestellingen nog verkeerd stonden heb ik ook gevraagd wanneer mijn abonnement ingaat. Het schijnt dus dat deze pas ingaat op het moment dat je je telefoon krijgt. Je behoudt nu nog je oude abonnement en pas wanneer je telefoon wordt geleverd, gaat deze in. Dit was voor mij ook onduidelijk en stiekem baal ik hier ook van.
Coolblue gaf aan mij aan (in de chat) dat ze verlengingen gelijk doorvoeren en niet pas als ze je telefoon leveren. Vandaar dat ik al wat had verwacht.
Verrekend met order [Hier staat ordernummer op pro forma factuur] op 28 februari 2016 € 301,00
'iDEAL' op 28 februari 2016 € 74,00
Dus mensen die twijfelen: Vraag de pro forma factuur maar gewoon aan en dien hem in bij Samsung.
Ik heb niets bijbetaald bij mij staat er gewoon verlenging abbo, samsung galaxy s7 edge en een ordernummer. Dan zien ze bij Samsung gewoon dat het om de telefoon gaat.Rikk. schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:52:
Een pro forma factuur is gewoon geldig zolang de betaling erop vermeld staat. Ik heb via coolblue verlengd i.c.m. de S7 Edge, en bij mij staat de betaling op de pro forma factuur. Had eerst de S7 besteld dus er staat nu wel:
Verrekend met order [Hier staat ordernummer op pro forma factuur] op 28 februari 2016 € 301,00
'iDEAL' op 28 februari 2016 € 74,00
Dus mensen die twijfelen: Vraag de pro forma factuur maar gewoon aan en dien hem in bij Samsung.
Samsung wilt zien dat hij betaald is, ik heb contact met ze opgenomen en als er niets over een betaling staat is er een grote kans dat het afgekeurd gaat worden.pappaleone schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:00:
[...]
Ik heb niets bijbetaald bij mij staat er gewoon verlenging abbo, samsung galaxy s7 edge en een ordernummer. Dan zien ze bij Samsung gewoon dat het om de telefoon gaat.
Is moeilijk als je het toestel gratis krijgt??? Ordernummer van belsimpel met abonnement en telefoon 0,00 is gewoon voldoende.Rikk. schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:03:
[...]
Samsung wilt zien dat hij betaald is, ik heb contact met ze opgenomen en als er niets over een betaling staat is er een grote kans dat het afgekeurd gaat worden.
Indien abonnement is afgesloten icm een Galaxy S7 (edge): ga naar www.samsung.com/promoties , klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de bestelbon uiterlijk 24 maart 2016. Op de bestelbon moet duidelijk het order-, bestel- of klantnummer vermeld staan
Ja dat is wel waar maar dan kun je vanaf 11-03 nog eens 8 weken wachten alvorens je de vr in huis hebt.rgras schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:55:
Zojuist even contact gehad met Tele2 aangezien ik na mijn bestelling niets heb ontvangen wat gebruikt zou kunnen worden om je bij Samsung aan te melden. Op het moment dat je de telefoon ontvangt kan de meegeleverde pakbon hiervoor gebruikt worden, daarop staat ook de besteldatum e.d. aangegeven.
Aangezien ik het zakelijk doe, kom ik uit op circa 520 euro voor S7 + VR. Mijn oude iPhone 6 maar eens tweedehands verkopen, dan moet ik aardig gelijk kunnen spelen.
Enig idee hoe hoog de korting is? Ik heb ook nog een samsung s1 liggen.Scipionyx schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:23:
Misschien interessant voor sommigen: bij Belcompany hebben ze een actie waarbij je je oude Samsung kunt inleveren om zo korting op de S7 te krijgen.
(* Scipionyx heeft nog een S3.. maar wil ook een S7)
Had vanmiddag gebeld, maar ze hebben het IMEI-nummer nodig. Ik gaf al aan dat mijn S3 nogal wat gebruikssporen had..

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ik ben benieuwd! Ik had mn S5 te koop staan...maar eigenlijk vlak nadat hij online stond wilde mn schoonpa hem wel overnemen
Ik kan er zo niks over vinden en weet pas ergens volgende week of ik geld terug krijg voor mijn oude smartphone, of dat deze (wéér) gerepareerd wordt, dus kan nu nog niet bestellen. Alvast bedankt
Misschien even hier kijken http://www.verkoopjetelefoon.nl/ Ik verkoop vaak aan hun. gaat snel en heb goede ervaring met deze mensen.Scipionyx schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:26:
Niet veel..
Had vanmiddag gebeld, maar ze hebben het IMEI-nummer nodig. Ik gaf al aan dat mijn S3 nogal wat gebruikssporen had..En of het 'bijvoorbeeld €100,-' ofzo zou schelen icm aanschaf abbo, maar dat ging 'zeker geen €100,-' worden.. Dus tja..
Ik ga ervanuit dat je volgende week ook gewoon met de 10% cashback de S7 kan kopen. Maar als je het nu al kan bestellen. Better safe then sorryvaagisdenaam schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:53:
Bij cashbackXL, weet iemand hoe lang dat nog is icm de samsung store?
Ik kan er zo niks over vinden en weet pas ergens volgende week of ik geld terug krijg voor mijn oude smartphone, of dat deze (wéér) gerepareerd wordt, dus kan nu nog niet bestellen. Alvast bedankt
Verwijderd
Ik ben erg geïnteresseerd in de Samsung Galaxy S7, deze is precies groot genoeg (Edge toch net wat te groot naar mijn smaak, switch van mijn S4 naar een reguliere S7 lijkt me minder groot). Ik heb via Google gezocht naar goede prijzen voor mijn SG S4 16GB, geen zin in de rompslomp en risico's die sites als Marktplaats met zich meebrengen. Deze site biedt met 140 euro het meest voor mijn telefoon, trek daar de cashback van af die hierboven wordt genoemd en je krijgt een behoorlijk interessante deal voor een release. Aangezien ik niet de indruk heb dat ik gebruik zal maken van de Gear VR, zal ik deze na ontvangst wellicht ook online aanbieden.pappaleone schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:56:
[...]
Misschien even hier kijken http://www.verkoopjetelefoon.nl/ Ik verkoop vaak aan hun. gaat snel en heb goede ervaring met deze mensen.
Wat ik me afvraag: zijn er nog andere sites waar je je telefoon tweedehands in kan ruilen, en is het mogelijk om meer terug te krijgen als je extra accessoires inlevert?
Voordat je bij die site verkoopt zou ik als ik jou was even kijken naar de reviews op Google.nl... ziet er niet best uitVerwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 03:31:
[...]
Ik ben erg geïnteresseerd in de Samsung Galaxy S7, deze is precies groot genoeg (Edge toch net wat te groot naar mijn smaak, switch van mijn S4 naar een reguliere S7 lijkt me minder groot). Ik heb via Google gezocht naar goede prijzen voor mijn SG S4 16GB, geen zin in de rompslomp en risico's die sites als Marktplaats met zich meebrengen. Deze site biedt met 140 euro het meest voor mijn telefoon, trek daar de cashback van af die hierboven wordt genoemd en je krijgt een behoorlijk interessante deal voor een release. Aangezien ik niet de indruk heb dat ik gebruik zal maken van de Gear VR, zal ik deze na ontvangst wellicht ook online aanbieden.
Wat ik me afvraag: zijn er nog andere sites waar je je telefoon tweedehands in kan ruilen, en is het mogelijk om meer terug te krijgen als je extra accessoires inlevert?

Ik gebruik deze site al 2 jaar, ze zijn het snelste met uitbetalen, als je hem zelf brengt ongeveer na 1 week geld op de bank. Bij opsturen tussen 2 en 3 weken. Accessoires willen ze niet hebben zelfs de oplader mag je houden, alleen de telefoon niets anders. Qua teruggave heb ik nog geen betere gevonden.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 03:31:
[...]
Ik ben erg geïnteresseerd in de Samsung Galaxy S7, deze is precies groot genoeg (Edge toch net wat te groot naar mijn smaak, switch van mijn S4 naar een reguliere S7 lijkt me minder groot). Ik heb via Google gezocht naar goede prijzen voor mijn SG S4 16GB, geen zin in de rompslomp en risico's die sites als Marktplaats met zich meebrengen. Deze site biedt met 140 euro het meest voor mijn telefoon, trek daar de cashback van af die hierboven wordt genoemd en je krijgt een behoorlijk interessante deal voor een release. Aangezien ik niet de indruk heb dat ik gebruik zal maken van de Gear VR, zal ik deze na ontvangst wellicht ook online aanbieden.
Mijn laatste statusupdate is de bestelbevestiging van T-Mobile, met een verwachte leverdatum VANAF 11 maart.
Ik heb er zelf achteraan moeten gaan en vandaag bericht gekregen van BC/Vodafone.BPP schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:35:
Iemand die afgelopen zondag via de foute prijzen op de BC website al bericht gehad? Ik nog niks en we zouden binnen enkele dagen bericht krijgen.
1 jaar 23 pm incl. 240 bijbetalen (dit was eerst zonder bijbetaling) . Totaal incl aansluitkosten 550,00. Twijfel, twijfel..
Oeh waar had je dit gezien?BPP schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:34:
[...]
Ik heb er zelf achteraan moeten gaan en vandaag bericht gekregen van BC/Vodafone.
1 jaar 23 pm incl. 240 bijbetalen (dit was eerst zonder bijbetaling) . Totaal incl aansluitkosten 550,00. Twijfel, twijfel..
Ter land, ter zee en in de kroeg
Vandaag bericht van samsung dat de VR aanvraag goedgekeurd is.Blo0odyHell schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:20:
Bij een losse bestelling bij coolblue krijg je de factuur pas bij aflevering.
Voor de vr actie heb ik de mail, waarin staat dat het volledige bedrag is betaald, als bestand meegestuurd.
Ik vermoed dat het voornamelijk om het ordernummer gaat, welke ze dan bij coolblue kunnen nachecken.
Ik heb al mail van samsung dat de aanvraag is aankomen. Dit behandelen ze dan weer binnen 4 weken, staat er beschreven. Bij goedkeuring kun je de vr dan binnen 8 weken ontvangen. Dus in het slechtste geval, over 12 weken ontvangst.
Als dit niet voldoende is hoor ik t wel weer.
Okay dat is snel ik heb het meteen aangevraagd bij bestelling telefoon 22/02 heb toen mail ontvangen dat alles netjes was ontvangen, en gisteren een mail dat ik binnen 2 weken hoor of alles is goedgekeurd.Blo0odyHell schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:09:
[...]
Vandaag bericht van samsung dat de VR aanvraag goedgekeurd is.
Hier ook net de mail. Vorige week woensdag geregistreerd met als 'bewijs' mijn orderbevestigingsmail van Vodafone.Blo0odyHell schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:09:
[...]
Vandaag bericht van samsung dat de VR aanvraag goedgekeurd is.
Same here!yinx84 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:43:
[...]
Hier ook net de mail. Vorige week woensdag geregistreerd met als 'bewijs' mijn orderbevestigingsmail van Vodafone.
Nu hopen dat ze niet de volle acht weken nodig hebben om 'm te versturen.
Beste Delano,
Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S7 (edge) pre-order promotie is goedgekeurd. Binnen 8 weken ontvang je de Gear VR.
Wij sturen je een bericht zodra wij de Gear VR naar je versturen.
Wil je meer weten over onze productontwikkelingen? Kijk eens op onze blog Samsung Discover.
Met vriendelijke groet,
Ruben Löwenstein
Customer Care
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
Bel ik net met de Vodafone klantenservice omdat de bestelling nog steeds niet in "Mijn Vodafone" staat en ik ook nog geen mail/brief met een bevestiging heb ontvangen. Kunnen ze de hele telefonische bestelling niet terug vinden.

Net dus via de chat contact gehad met Vodafone de F&F afdeling. Die gaven mij een nieuwe code en het advies om de bestelling nogmaals te doen. Meteen gedaan en van de medewerker de bevestiging gekregen dat de bestelling daar aangekomen is. Nu maar hopen dat 'ie niet weer zomaar (en zonder bericht) geannuleerd wordt.
Je was niet de enige, er zijn al meer problemen voorbij gekomen. Ook mensen die een edge hebben besteld en dat er een gewone s7 in bestelling stond. Bij vodafone is het een zooitjeVerwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:34:
Ik begin hier inmiddels aardig flauw te worden. 23 februari een bestelling (verlenging) geplaatst voor een S7 zwart via de Vodafone Friends & Family pagina. Leek allemaal goed te zijn gegaan. Word ik 29 februari door de klantenservice gebeld i.v.m. een vraag die ik via de mail gesteld had. Blijkt tijdens het gesprek opeens dat mijn bestelling de 24e geannuleerd is vanwege een 'technical error'. Was ik niet van op de hoogte gesteld. Medewerker sluit vervolgens een telefonische overeenkomst met mij af om het alsnog te regelen.
Bel ik net met de Vodafone klantenservice omdat de bestelling nog steeds niet in "Mijn Vodafone" staat en ik ook nog geen mail/brief met een bevestiging heb ontvangen. Kunnen ze de hele telefonische bestelling niet terug vinden.Vraag ik of ze het alsnog in kunnen voeren. Geeft ze aan dat het helemaal niet mogelijk is om telefonisch een F&F abonnement af te sluiten en dat ze het alleen maar aan kan bieden voor de reguliere prijs. Nee bedankt.
Net dus via de chat contact gehad met Vodafone de F&F afdeling. Die gaven mij een nieuwe code en het advies om de bestelling nogmaals te doen. Meteen gedaan en van de medewerker de bevestiging gekregen dat de bestelling daar aangekomen is. Nu maar hopen dat 'ie niet weer zomaar (en zonder bericht) geannuleerd wordt.
Heb ook al mail gehad van Samsung maar daar in staat niet beschreven hoe lang ze er over doen om te controleren of alles klopt er staat alleen als alles klopt heb je het binnen 8 weken.
Gaat dit goed zo?
Heb een verlenging gedaan via de website. Nu had ik de vraag gesteld: moet ik zelf perse thuis zijn om het pakket in ontvangst te nemen of mag mijn vriendin dat ook doen.
Simpele vraag zou je zeggen toch? Nou eerste contact met vodafone: Nee verlenging moet u tekenen bij ontvangst en mag niet door iemand anders gedaan worden.
Tweede contact: Nee bij verlenging mag u vriendin ook tekenen voor ontvangst het geld alleen bij nieuwe aansluitingen.
Nu zit ik met vraagtekens boven me hoofd, welke van de 2 is nu waar? Ik ben hoogst waarschijnlijk niet thuis wanneer het geleverd wordt maar me vriendin wel. Weten jullie of zij mag tekenen aangezien het hier om een verlenging gaat?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik had het laatst gevraagd via Facebook. Daar zeiden ze dat het pakket via PostNL verstuurd wordt en dat iedereen die in ontvangst mag nemen.Xtr3me4me schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:51:
Ik zit met een vraag en heb het aan vodafone gevraagd en kreeg 2 verschillende antwoorden.
Heb een verlenging gedaan via de website. Nu had ik de vraag gesteld: moet ik zelf perse thuis zijn om het pakket in ontvangst te nemen of mag mijn vriendin dat ook doen.
Simpele vraag zou je zeggen toch? Nou eerste contact met vodafone: Nee verlenging moet u tekenen bij ontvangst en mag niet door iemand anders gedaan worden.
Tweede contact: Nee bij verlenging mag u vriendin ook tekenen voor ontvangst het geld alleen bij nieuwe aansluitingen.
Nu zit ik met vraagtekens boven me hoofd, welke van de 2 is nu waar? Ik ben hoogst waarschijnlijk niet thuis wanneer het geleverd wordt maar me vriendin wel. Weten jullie of zij mag tekenen aangezien het hier om een verlenging gaat?
iemand ervaring?
Heb je contact met ze gehad dan? Of staat het op hun site?x360junkie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:22:
Volgens Typhone.nl hebben ze de s7 edge op voorraad.
iemand ervaring?
Verwijderd
Ook ik had problemen bij het verlengen bij Vodafone via de telefoon. Doordat t contact niet helemaal lekker verliep toch nog extra korting op m'n abo gekregen =Dpappaleone schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:46:
[...]
Je was niet de enige, er zijn al meer problemen voorbij gekomen. Ook mensen die een edge hebben besteld en dat er een gewone s7 in bestelling stond. Bij vodafone is het een zooitje

Ze komen niet al te best uit de shopreview : http://tweakers.net/shopreview/4146/typhone/shopreviews/x360junkie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:32:
Ik zag in de pricewatch 24/5 staan dus heb op facebook gevraagd of deze inderdaad voorradig was.
Woensdag besteld bij coolblue en donderdag ben ik gebeld. Ze gaven aan dat ze als eerste vanaf zaterdag de 12-de leveren. Ik weet niet of dat een beperking is van de leveringen van de telefoons of dat de logistieke afdeling al genoeg orders had voor vrijdag.Rivr schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:29:
Heeft iemand al leverafspraken gemaakt bij T-Mobile of Coolblue? Ze maken beide gebruik van AMP Logistics voor de levering.
Mijn laatste statusupdate is de bestelbevestiging van T-Mobile, met een verwachte leverdatum VANAF 11 maart.
yep ben er ook een beetje huiverig voor.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:36:
[...]
Ze komen niet al te best uit de shopreview : http://tweakers.net/shopreview/4146/typhone/shopreviews/
Als ik nu kon afhalen ok, maar om 799 Euro bij hun te parkeren zie ik niet zo zitten.
Ik heb eind februari besteld en aan de telefoon werd mij verteld dat ze direct op de 11e al leveren. Bij mij komen ze vrijdagochtend als het goed is.DrobbieD schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:41:
[...]
Woensdag besteld bij coolblue en donderdag ben ik gebeld. Ze gaven aan dat ze als eerste vanaf zaterdag de 12-de leveren. Ik weet niet of dat een beperking is van de leveringen van de telefoons of dat de logistieke afdeling al genoeg orders had voor vrijdag.
Is bij jou trouwens de bestelstatus op de Coolblue website ook nog gewijzigd nadat je de bezorgafspraak hebt gemaakt? Bij mij staat er nog steeds : 'Je wordt gebeld voor een afleverafspraak'
S7 edge zwart BE - besteld op 21-02
Echt? Dat zou erg fijn wezen, ik heb de S7 Edge White besteld bij Coolblue met levering 11/3 staan, maar dan ben ik voor het weekend wegyinx84 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:27:
Ik dacht dat pre-orders al de 8e verstuurd mochten worden?
Zojuist voor de zekerheid maar even met een medewerker van Coolblue gechat. Die vertelde mij dat de bezorgafspraak die ik had gemaakt onder voorbehoud was en dat ik donderdag de 10e pas definitief krijg te horen of hij ook daadwerkelijk op vrijdag geleverd wordt. Beetje jammer dit.X2X2X schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:23:
[...]
Ik heb eind februari besteld en aan de telefoon werd mij verteld dat ze direct op de 11e al leveren. Bij mij komen ze vrijdagochtend als het goed is.![]()
Is bij jou trouwens de bestelstatus op de Coolblue website ook nog gewijzigd nadat je de bezorgafspraak hebt gemaakt? Bij mij staat er nog steeds : 'Je wordt gebeld voor een afleverafspraak'
Dat is inderdaad zeer vreemd, vooral aangezien er op hun site nog steeds staat : 'bezorgd op releasedag : 11-03-2016'.X2X2X schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:44:
[...]
Zojuist voor de zekerheid maar even met een medewerker van Coolblue gechat. Die vertelde mij dat de bezorgafspraak die ik had gemaakt onder voorbehoud was en dat ik donderdag de 10e pas definitief krijg te horen of hij ook daadwerkelijk op vrijdag geleverd wordt. Beetje jammer dit.
Goud: 147 stukken https://www.centralpoint....-g935fzdalux-num-4549679/
Wit: 25 stukken https://www.centralpoint....-g935fzwalux-num-4549681/
Zwart is nog niet op voorraad.
S7 is wel in zwart op voorraad (31 stukken): https://www.centralpoint....-g930fzkalux-num-4549671/
Ook in wit en goud
https://www.centralpoint....-g930fzdalux-num-4549673/
https://www.centralpoint....-g930fzwalux-num-4549675/
[ Voor 34% gewijzigd door turt op 04-03-2016 13:31 ]
Heb hier ook 11-3 in de middag een afspraak staan. Had meteen besteld, volgende dag werd ik gebeld om de afspraak te bevestigen. Status staat bij mij ook nog op 'je wordt gebeld'.X2X2X schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:23:
[...]
Ik heb eind februari besteld en aan de telefoon werd mij verteld dat ze direct op de 11e al leveren. Bij mij komen ze vrijdagochtend als het goed is.![]()
Hoe kan dit nou??turt schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:28:
centralpoint.be heeft de S7 edge belgische versie al op voorraad in Goud en Wit:
Goud: 147 stukken https://www.centralpoint....-g935fzdalux-num-4549679/
Wit: 25 stukken https://www.centralpoint....-g935fzwalux-num-4549681/
Zwart is nog niet op voorraad.
S7 is wel in zwart op voorraad (31 stukken): https://www.centralpoint....-g930fzkalux-num-4549671/
Ook in wit en goud
https://www.centralpoint....-g930fzdalux-num-4549673/
https://www.centralpoint....-g930fzwalux-num-4549675/
Zijn wij weer het liefste jongetje van de klas met leveren op 11/03?

Lijkt me niet verstandig.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:25:
Heeft iemand al een bestelling bij Typhone.nl gedaan?
Van elke telefoon wordt de voorraad status aangegeven maar van de s7 en s7 edge niet.
Ik houd liever een paar dagen langer 800 euro op m'n rekening.
Dat ben ik met je eens, maar via Twitter beweren ze dat ze op voorraad zijn. Gek hoorx360junkie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:48:
[...]
Lijkt me niet verstandig.
Van elke telefoon wordt de voorraad status aangegeven maar van de s7 en s7 edge niet.
[ Voor 27% gewijzigd door turt op 04-03-2016 15:03 ]
Ik geloof er niets van dat ze op voorraad zijn. Je komt er pas achter als je al je gegevens invult.x360junkie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:48:
[...]
Lijkt me niet verstandig.
https://www.facebook.com/...610011579/?type=3&theater
Ja, dat denk ik dus ook. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, de telefoon blijft de hele tijd overgaan maar er wordt niet opgenomen. Via Twitter krijg je dan als antwoord : 'het is druk' . Lekker klantvriendelijk, zo maken ze hun slechte waarderingen in de shopreview meer dan waar. Ik wacht nog wel een weekje.pappaleone schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:05:
[...]
Ik geloof er niets van dat ze op voorraad zijn. Je komt er pas achter als je al je gegevens invult.
Daarna nog twee keer contact gehad met de klantenservice en 2 keer werd bevestigd dat de levering 11 maart zou zijn tussen 12:30 en 18:00. De avond van te voren zou ik een mail moeten ontvangen met een behoorlijk kleinere timewindow.
Ik ga er dus nog steeds vanuit dat ik hem de 11e krijg. Hij wordt bezorgd op m'n werk en de 12e is daar dus niemand.
Edit: Typhone heb ik ook geen beste ervaring mee. Levering duurde heel lang. Zelfs voor een toestel wat al gewoon te krijgen was moet ik meer dan anderhalve week wachten. Terwijl hun site zei morgen in huis.
[ Voor 16% gewijzigd door JSchut op 04-03-2016 15:34 ]
Ik heb ook geen fijne ervaringen met dit bedrijf inderdaad lang aan de telefoon hangen.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:11:
[...]
Ja, dat denk ik dus ook. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, de telefoon blijft de hele tijd overgaan maar er wordt niet opgenomen. Via Twitter krijg je dan als antwoord : 'het is druk' . Lekker klantvriendelijk, zo maken ze hun slechte waarderingen in de shopreview meer dan waar. Ik wacht nog wel een weekje.
Kijk maar eens bij studentenmobiel belsimpel coolblue e andere shops, hier staat overal netjes bij dat ze in bestelling zijn. Bij thyphone staat er helemaal niets, dan vertrouw ik het al niet meer.
Ben jij maandag door Coolblue zelf gebeld? Of heb je er zelf flink achteraan moeten zitten? Ik ben nog steeds niet gebeld maar hoor van iedereen dat ze al gebeld zijn. Coolblue zegt zelf dat ik begin volgende week gebeld ga worden voor de afleverafspraak... Beetje onduidelijkJSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:30:
Ik heb hem afgelopen zondag (28 feb) besteld bij Coolbue. Maandag gegevens doorgegeven en een afspraak gemaakt voor 11 maart tussen 12:30 en 18:00. De ochtend was niet meer mogelijk vanwege de drukte.
Daarna nog twee keer contact gehad met de klantenservice en 2 keer werd bevestigd dat de levering 11 maart zou zijn tussen 12:30 en 18:00. De avond van te voren zou ik een mail moeten ontvangen met een behoorlijk kleinere timewindow.
Ik ga er dus nog steeds vanuit dat ik hem de 11e krijg. Hij wordt bezorgd op m'n werk en de 12e is daar dus niemand.
Edit: Typhone heb ik ook geen beste ervaring mee. Levering duurde heel lang. Zelfs voor een toestel wat al gewoon te krijgen was moet ik meer dan anderhalve week wachten. Terwijl hun site zei morgen in huis.
Ik stelde blijkbaar wat lastige vragen via Twitter(o.a. Fotobewijs), het blijft akelig stil nupappaleone schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:30:
[...]
Ik heb ook geen fijne ervaringen met dit bedrijf inderdaad lang aan de telefoon hangen.
Kijk maar eens bij studentenmobiel belsimpel coolblue e andere shops, hier staat overal netjes bij dat ze in bestelling zijn. Bij thyphone staat er helemaal niets, dan vertrouw ik het al niet meer.
Ik hing zondag na mijn bestelling gelijk in de chat om te vragen of de binnen 4 uur gebeld worden ook op zondag gelde. Ik zou inderdaad zondag gebeld worden of anders uiterlijk maandag ochtend. 12:00 op maandag weer in de chat. Alles via chat doorgegeven.Rikk. schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:36:
[...]
Ben jij maandag door Coolblue zelf gebeld? Of heb je er zelf flink achteraan moeten zitten? Ik ben nog steeds niet gebeld maar hoor van iedereen dat ze al gebeld zijn. Coolblue zegt zelf dat ik begin volgende week gebeld ga worden voor de afleverafspraak... Beetje onduidelijk.
Niks geen update meer van Coolblue. Dus dinsdag weer in de chat.... Abonnement zou verlengt worden en alles staat goed in het systeem. Ik moest het nog even afwachten maar zou zeker dinsdag of anders woensdag geregeld worden.
Niks....
Donderdag weer in de chat. Moest nog maar wat geduld hebben. Ik mag er van uit gaan dat het deze week nog geregeld werd. Garanties kon hij echter niet geven. Gaat goed komen is wat ik steeds hoor. Heb van de chatmedewerker een (grappig) mailtje gehad waarin staat dat alles goed staat en het goed gaat komen en dat ik 11 maart m'n tel krijg.
Maat tot nu toe weer niks gehoord. Abonnement is nog steeds niet verlengt.
Dit is niet wat ik van Coolblue gewend ben.
Twijfel alweer om nogmaals de chat in te duiken. MAar begin mezelf ook wel irritant te vinden
Precies hetzelfde als bij mij dus....JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:42:
[...]
Ik hing zondag na mijn bestelling gelijk in de chat om te vragen of de binnen 4 uur gebeld worden ook op zondag gelde. Ik zou inderdaad zondag gebeld worden of anders uiterlijk maandag ochtend. 12:00 op maandag weer in de chat. Alles via chat doorgegeven.
Niks geen update meer van Coolblue. Dus dinsdag weer in de chat.... Abonnement zou verlengt worden en alles staat goed in het systeem. Ik moest het nog even afwachten maar zou zeker dinsdag of anders woensdag geregeld worden.
Niks....
Donderdag weer in de chat. Moest nog maar wat geduld hebben. Ik mag er van uit gaan dat het deze week nog geregeld werd. Garanties kon hij echter niet geven. Gaat goed komen is wat ik steeds hoor. Heb van de chatmedewerker een (grappig) mailtje gehad waarin staat dat alles goed staat en het goed gaat komen en dat ik 11 maart m'n tel krijg.
Twijfel alweer om nogmaals de chat in te duiken. MAar begin mezelf ook wel irritant te vindenZe zullen wel gek worden van me.
Ik wil ook telkens weer in de chat gaan, maar denk dan ook weer dat het irritant is voor hun. Als ik maandag geen telefoontje krijg, ga ik dinsdag contact met ze opnemen en verwacht ik gewoon dat ik dezelfde dag nog gebeld ga worden en er dingen toegezegd gaan worden over de levering.
Ik denk dat het gewoon groot spraak is. Niemand kan het toestel op dit moment uitleveren, dus ook hun niet. Anders zouden de andere webshops het ook wel doen. Maar als je alles invult op de site en je klikt op akkoord dan zit je er wel aan vast en geen toestelPierre_nr1 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:41:
[...]
Ik stelde blijkbaar wat lastige vragen via Twitter(o.a. Fotobewijs), het blijft akelig stil nu

Gewoon nu chatten! Je kan je gegevens ook over de chat geven en een afspraak maken.Rikk. schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:46:
[...]
Precies hetzelfde als bij mij dus....
Ik wil ook telkens weer in de chat gaan, maar denk dan ook weer dat het irritant is voor hun. Als ik maandag geen telefoontje krijg, ga ik dinsdag contact met ze opnemen en verwacht ik gewoon dat ik dezelfde dag nog gebeld ga worden en er dingen toegezegd gaan worden over de levering.
Ik hang nu ook "gewoon" weer in de chat. Moeten ze maar duidelijk zijn.
Zou je mij zometeen even willen laten weten wat er precies in de chat is besproken? (Natuurlijk geen echte details ivm privacy), zodat ik ook weet wat ik tegen ze kan vertellen zodat er nu echt actie ondernomen gaat worden.JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:47:
[...]
Gewoon nu chatten! Je kan je gegevens ook over de chat geven en een afspraak maken.
Ik hang nu ook "gewoon" weer in de chat. Moeten ze maar duidelijk zijn.
[...]
Ik hing zondag na mijn bestelling gelijk in de chat om te vragen of de binnen 4 uur gebeld worden ook op zondag gelde. Ik zou inderdaad zondag gebeld worden of anders uiterlijk maandag ochtend. 12:00 op maandag weer in de chat. Alles via chat doorgegeven.
Niks....
Twijfel alweer om nogmaals de chat in te duiken. MAar begin mezelf ook wel irritant te vinden
[/quote
Wat betreft verlengen van het abonnement, vindt ik raar ik heb ook een verlenging, mijn oude loopt af begin mei. Vorig jaar had ik het met een ander abonnement bij coolblue dit kon ik ook verlengen. Meteen gedaan en het vernieuwde abonnement ging meteen in. Nu bij belsimpel ook nog niets van gehoord. Heb hun gisteren gebeld en daar vertelde ze me dat de verlenging meteen ingaat zodra de telefoon leverbaar wordt.
In de chat van maandag heb ik gewoon gezegd dat ik niet gebeld was en of ik alles via de chat kon doorgeven.Rikk. schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:51:
[...]
Zou je mij zometeen even willen laten weten wat er precies in de chat is besproken? (Natuurlijk geen echte details ivm privacy), zodat ik ook weet wat ik tegen ze kan vertellen zodat er nu echt actie ondernomen gaat worden.
Ze hebben alleen je IBAN en id/paspoort/rijbewijs-nummer nodig.
Net weer even gechat:pappaleone schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:54:
Wat betreft verlengen van het abonnement, vindt ik raar ik heb ook een verlenging, mijn oude loopt af begin mei. Vorig jaar had ik het met een ander abonnement bij coolblue dit kon ik ook verlengen. Meteen gedaan en het vernieuwde abonnement ging meteen in. Nu bij belsimpel ook nog niets van gehoord. Heb hun gisteren gebeld en daar vertelde ze me dat de verlenging meteen ingaat zodra de telefoon leverbaar wordt.
Alle voorgaande chats werd aangegeven dat ze de verlenging meteen gingen aanvragen. Ookal was dit een pre-order. De meneer in de chat van net vertelde dat dat voor pre-orders niet geldt. Die vragen ze rond 9 maart aan. Je hoort dan 9 of 10 maart of dat gelukt is. Als verlengen mogelijk is dan leveren ze "gewoon" de 11e zoals ik heb afgesproken.
Voordat ik kon vragen of de 11e al vol zat of dat er nog mensen bij konden om te leveren had hij de chat al afgesloten.
[ Voor 20% gewijzigd door JSchut op 04-03-2016 16:02 ]
Dus het is niet nodig dat ik contact met ze opneem? De gegevens hebben ze namelijk al liggen, ik had eerst een S7 besteld, alles doorgegeven en toen omgezet naar de Edge, dus de gegevens zijn bekend.JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:01:
[...]
In de chat van maandag heb ik gewoon gezegd dat ik niet gebeld was en of ik alles via de chat kon doorgeven.
Ze hebben alleen je IBAN en id/paspoort/rijbewijs-nummer nodig.
[...]
Net weer even gechat:
Alle voorgaande chats werd aangegeven dat ze de verlenging meteen gingen aanvragen. Ookal was dit een pre-order. De meneer in de chat van net vertelde dat dat voor pre-orders niet geldt. Die vragen ze rond 9 maart aan. Je hoort dan 9 of 10 maart of dat gelukt is. Als verlengen mogelijk is dan leveren ze "gewoon" de 11e zoals ik heb afgesproken.
Voordat ik kon vragen of de 11e al vol zat of dat er nog mensen bij konden om te leveren had hij de chat al afgesloten.
Je kan altijd even chatten en vragen hoe het er voorstaat met je order. Of alles gewoon goed gaat en wat ze hebben staan qua aflevering e.d.Rikk. schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:07:
[...]
Dus het is niet nodig dat ik contact met ze opneem? De gegevens hebben ze namelijk al liggen, ik had eerst een S7 besteld, alles doorgegeven en toen omgezet naar de Edge, dus de gegevens zijn bekend.
Het klopte volgens hem wel dat de status van orders nog "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak" is. Ze hebben blijkbaar geen tussen status.
Net gechat met studentmobiel.nl, de vriendelijke dame wist mij te vertellen dan de pre-orders gewoon de 11e verstuurd gaan worden (kreeg ook net een mail daarover)
In mijn geval gaat het om een S7 Edge black.
SW-1682-5926-5204
Verstuurd (dus 12e leveren) of komt hij de 11e aan?AstralizeR schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:14:
On the topic over leveringen/voorraad.
Net gechat met studentmobiel.nl, de vriendelijke dame wist mij te vertellen dan de pre-orders gewoon de 11e verstuurd gaan worden (kreeg ook net een mail daarover)
In mijn geval gaat het om een S7 Edge black.
Ja dat is een goeie...JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:26:
[...]
Verstuurd (dus 12e leveren) of komt hij de 11e aan?
Hierbij informeren wij je dat we de Samsung Galaxy S7 Edge op vrijdag 11 maart verwachten te kunnen uitleveren. Het is dus bijna zover. Voor de optimale bescherming voor de nieuwe Galaxy hebben we momenteel al een ruim assortiment aan Galaxy S7 Edge-hoesjes en andere S7 Edge-accessoires. Neem hieronder een kijkje.
SW-1682-5926-5204
Ik verwacht dat hij 11 maart geleverd gaat worden. Want ze vermelden dat hij dan uitgeleverd word, maar dit kun je op 2 manieren opvatten natuurlijk...AstralizeR schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:29:
[...]
Ja dat is een goeie...dit is het mailtje:
[...]
[ Voor 1% gewijzigd door Rik. op 04-03-2016 16:42 . Reden: foutje veranderd ]
Als ze de toestellen 11/03 uitleveren vanaf studentenmobiel gaan ze op de post en worden 12/03 uitgeleverdRikk. schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:34:
[...]
Ik verwacht dat hij 11 maart geleverd gaat worden. Want ze vermelden dat hij dan uitgeleverd word, maar dit kun je op 2 manieren opvatten natuurlijk...
Aangezien ik vrijdag gewoon aan het werk ben, is zaterdag thuis bezorgen perfect voor mij!
En ik ben niet zo fanatiek dat ik geen seconde extra wil wachten
let the past be the past.
Zie net op reddit dat de officiele Duitse Samsung shop de pre-orders nu al verstuurd:
http://m.imgur.com/M52e7Nr
Laten we hopen dat andere landen snel volgen.
Zij geven aan dat ik een bericht van AMP kan verwachten vanaf 11 maart, en dus het toestel op zijn vroegst 12 maart heb. Wat een teleurstelling, en hoop dat de medewerker het bij het verkeerde eind heeft.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Heb van de week onderstaande mail gekregen van T-Mobile:Michaelg schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:23:
Zojuist contact gehad met T-Mobile. Heb direct bij hun mijn verlenging geplaatst.
Zij geven aan dat ik een bericht van AMP kan verwachten vanaf 11 maart, en dus het toestel op zijn vroegst 12 maart heb. Wat een teleurstelling, en hoop dat de medewerker het bij het verkeerde eind heeft.
Beste XXXXXXX ;
Je hebt bij T-Mobile een Samsung Galaxy S7 edge 32GB zwart besteld bij je contractvernieuwing. Helaas is dit toestel tijdelijk niet op voorraad. We verwachten dat jouw Samsung Galaxy S7 edge 32GB zwart alsnog geleverd kan worden vanaf 11-03-2016. Als de verwachte levertijd wijzigt, informeren we je daar natuurlijk over.
Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail een link waarmee je direct online een bezorgafspraak kunt maken. Als je op werkdagen vóór 22:00 uur de bezorgafspraak maakt, kun je het toestel de dag erop al in ontvangst nemen!
Ga er dus vanuit dat dit gewoon de 11e gaat worden. En ach zo niet, dan vergaat de wereld niet. Heb vrijdag toch geen tijd om het te installeren, en mijn S6 werkt nog uitstekend.
Mocht ik bericht krijgen dat het uitgesteld gaat worden meld ik dat hier nog even.
De zevende versturen ze op je screenshotyinx84 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 19:23:
Ik houd nog steeds moed dat het de 8e al is voor pre-orders!
Zie net op reddit dat de officiele Duitse Samsung shop de pre-orders nu al verstuurd:
http://m.imgur.com/M52e7Nr
Laten we hopen dat andere landen snel volgen.
Ben benieuwd of hij bij de Saturn in Duitsland dan ook al beschikbaar wordt, aangezien dat voor mij maar een paar km is zou ik heel ongeduldig daar naartoe kunnen
Als ik op de site van Saturn kijk staat er dit bij:
Erscheint offiziell am 11.03.16 (bei Vorbestellung bis zum 05.03. Lieferung bereits am 08.03.16)
[ Voor 13% gewijzigd door Christiano007 op 05-03-2016 12:50 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Wat voor status wordt er bij jullie bij My Vodafone aangegeven bij de bestelling?
Bij mij geeft ie aan dat de bestelling wordt verwerkt.
Ik kan ook nog nergens echt een leverdatum vinden.
Bij mij ook.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:08:
Voor degene die hem bij Vodafone in de pre-order hebben staan.
Wat voor status wordt er bij jullie bij My Vodafone aangegeven bij de bestelling?
Bij mij geeft ie aan dat de bestelling wordt verwerkt.
Ik kan ook nog nergens echt een leverdatum vinden.
Ik ga er vanuit dat het gewoon een standaard melding is die er staat bij toestellen die nog niet uitgeleverd kunnen worden.
Verwijderd
Ja zal waarschijnlijk wel zo zijn. Ben benieuwd of ze op de 11e zullen gaan leveren.Deadsy schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 17:16:
[...]
Bij mij ook.
Ik ga er vanuit dat het gewoon een standaard melding is die er staat bij toestellen die nog niet uitgeleverd kunnen worden.
Aye, een melding over of je bij de 1e groep zit of niet zou wel prettig zijn. Maar misschien weten ze nog geeneens hoeveel toestellen ze krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 17:29:
[...]
Ja zal waarschijnlijk wel zo zijn. Ben benieuwd of ze op de 11e zullen gaan leveren.
Ik zit het wel, is voor het eerst in lange tijd dat ik direct via de provider zelf verleng dus ik neem aan dat het iets eenvoudiger verloopt qua handelingen van me uit.