Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

X2X2X schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:55:
[...]

Ok bedankt! Heb de je factuur ook direct per mail toegestuurd gekregen? (ivm Gear VR actie bij Samsung)

Wat betreft je tweede punt, misschien is de overstap van je vorige provider naar Tele2 nog behandling, dit kan vaak ook wel eventjes duren.
Ik kreeg geen factuur o.i.d. alleen dat de betaling is gedaan, en dat staat ook op de website van studentmobiel als je inlogt. Verder staat er dat pas alles wordt verstuurd wanner het contract rond is en het toestel op voorraad is. Je kunt de Gear VR promotie op de samsung website t/m 24 maart aanvragen.

Ik wacht het dan nog even af, eind volgende week wel eens een belletje doen als ik nog niks heb gehoord.
Nu maar duimen dat alles op tijd komt :9

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:58
Bij een losse bestelling bij coolblue krijg je de factuur pas bij aflevering.

Voor de vr actie heb ik de mail, waarin staat dat het volledige bedrag is betaald, als bestand meegestuurd.
Ik vermoed dat het voornamelijk om het ordernummer gaat, welke ze dan bij coolblue kunnen nachecken.

Ik heb al mail van samsung dat de aanvraag is aankomen. Dit behandelen ze dan weer binnen 4 weken, staat er beschreven. Bij goedkeuring kun je de vr dan binnen 8 weken ontvangen. Dus in het slechtste geval, over 12 weken ontvangst.
Als dit niet voldoende is hoor ik t wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-09 21:55
Heb de telefoon plus abbo zojuist bij Coolbue besteld! Ik krijg vanmiddag een telefoontje voor de bezorgafspraak, kan ik direct ook even polsen of ze 'm op de 11e direct versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NenF2018
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2023
Vandaag een mail gehad van Vodafone dat mijn bestelling vertraagd is in verband met niet op voorraad product....Neem aan dat dit komt omdat de leverdatum in maart is.

Hoe kan ik overigens die VR bril al bestellen? Heb hier over nog geen info ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Een ieder die zijn of haar abonnement wil verlengen bij de provider zelf, raad ik aan om liever naar de winkel te gaan. De winkels gaan goede voorraden krijgen en als je online en/of telefonisch gaat bestellen, ben je gewoon een van de duizenden. Uiteraard zullen ze ook daar goede voorraden hebben, maar het is al vaak genoeg gebeurd dat er genoeg Tweakers net 'te laat' waren.

Loop gewoon een provider winkel binnen, reserveer het toestel en ze nemen vanzelf contact met je op dat je toestel op 11 maart opgehaald kan worden. Vaak hebben ze nog intro acties op accessoires etc.

Zelf heb ik hierdoor altijd een toestel direct de eerste dag gehad en altijd een goede deal. Dit is overigens wel bij Vodafone het geval geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
X2X2X schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:04:
Heb de telefoon plus abbo zojuist bij Coolbue besteld! Ik krijg vanmiddag een telefoontje voor de bezorgafspraak, kan ik direct ook even polsen of ze 'm op de 11e direct versturen.
Zojuist even met een vriendelijke dame van Coolblue gebeld die mij wist te vertellen dat ik de telefoon op de 11e direct bezorgd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 13:29
Milan17 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:58:
[...]

Je hebt gelijk. Pre-order knop verschijnt bij mij ook niet. 10% op iedere bestelling, niet dus!
Excuses voor de valse hoop :X
staat jou adblocker aan? want als ik via cashbackxl naar de samsungsite ga en dan door naar de S7 dan krijg ik wel de preorder knop te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Laatst online: 02:53
Indodraakje schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:55:
[...]

staat jou adblocker aan? want als ik via cashbackxl naar de samsungsite ga en dan door naar de S7 dan krijg ik wel de preorder knop te zien.
Vanmiddag probeerde ik het nogmaals en toen werkte wel. Heb voor de zekerheid nog wel even een tweet gestuurd naar CashbackXL. Zal daar nog wel over terugkoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
Milan17 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 20:20:
[...]

Vanmiddag probeerde ik het nogmaals en toen werkte wel. Heb voor de zekerheid nog wel even een tweet gestuurd naar CashbackXL. Zal daar nog wel over terugkoppelen.
Ik heb ze ook een tweet gestuurd...

voor de S7 edge (799/1.21)*0.1=~66 EUR in preorder is not so bad, zou ik denken :) volgens mij zal dit de prijs zijn na 3 weken... ~730 euro.(maarja, geen VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Indodraakje schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 20:55:
[...]

Ik heb ze ook een tweet gestuurd...

voor de S7 edge (799/1.21)*0.1=~66 EUR in preorder is not so bad, zou ik denken :) volgens mij zal dit de prijs zijn na 3 weken... ~730 euro.(maarja, geen VR)
Ja zo dacht ik ook. En de Gear VR zou ik toch wel halen = €99. Dus dan kan ik de S7 pre-orderen voor €644 (Edit: €641 nogwat :+) met de Gear VR gratis, dus eigenlijk betaal ik zo 'slechts' €545 :*). Voor mij dus best voordelig, en die prijzen zul je (waarschijnlijk) pas rond juli zien, en dan ontvang je vaak bij de goedkope shops nog een buitenlands model ook. Dat hoeft niet altijd een probleem te zijn, maar die willen nog wel eens wat bloatware voorgeïnstalleerd hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Indodraakje
Ik heb net een reply gekregen op mijn tweet. 10% geld ook op pre-orders ^_^ Dus ik weet hoe en wat ik ga bestellen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:13
Indodraakje schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:01:
Ik heb net een reply gekregen op mijn tweet. 10% geld ook op pre-orders ^_^ Dus ik weet hoe en wat ik ga bestellen ^_^
Zeer interessant, dank hiervoor. Maar, ik kan het op de homepage van Cashback nergens vinden. Heeft iemand misschien een directe link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
Klik <- vergeet je niet in te loggen en je adblockers uit te zetten =)

Twitter berichtje van CashbackXL

[ Voor 28% gewijzigd door Indodraakje op 26-02-2016 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Indodraakje schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:13:
Klik <- vergeet je niet in te loggen en je adblockers uit te zetten =)

Twitter berichtje van CashbackXL
Top, dank je!

Zie ik de 10% cashback direct bij een bestelling bij Samsung? Of moet ik erop vertrouwen dat ik dat pas later zie? Ik kom namelijk via jouw link op de NL homepage van Samsung, dan ga ik naar de S7 Edge, en vervolgens in de winkelwagen. Daar staat dan gewoon 799,-. Hoe weet ik of ik via Cashback ben gegaan dan?

[ Voor 16% gewijzigd door Pierre_nr1 op 26-02-2016 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Indodraakje schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:01:
Ah heel nice. Aanvankelijk leek de 2% cashback van Coolblue me al mooi meegenomen. Maar goed dat ik deze bij toeval eigenlijk tegenkwam 8). Voordeel van Coolblue is dan wel weer de service, dat woordje moet Samsung nog leren begrijpen (niet uit eigen ervaring, maar op basis van wat ik vaak op internet lees). Nu nog besluiten of niet toch voor de edge ga haha.
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:44:
[...]

Top, dank je!

Zie ik de 10% cashback direct bij een bestelling bij Samsung? Of moet ik erop vertrouwen dat ik dat pas later zie? Ik kom namelijk via jouw link op de NL homepage van Samsung, dan ga ik naar de S7 Edge, en vervolgens in de winkelwagen. Daar staat dan gewoon 799,-. Hoe weet ik of ik via Cashback ben gegaan dan?
Je maakt eerst een account aan bij CashbackXL, dan ga je via hun website (lees goed de instructies) naar de Samsung shop en bestel je daar. Binnen enkele dagen of korter ontvang je een bevestiging van CashbackXL. Uiteindelijk kan je de cashback laten uitbetalen (let wel, het kan soms enkele maanden duren voor alles gereed is voor uitbetaling)

[ Voor 40% gewijzigd door Milan17 op 26-02-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Milan17 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:49:
[...]

Ah heel nice. Aanvankelijk leek de 2% cashback van Coolblue me al mooi meegenomen. Maar goed dat ik deze bij toeval eigenlijk tegenkwam 8). Voordeel van Coolblue is dan wel weer de service, dat woordje moet Samsung nog leren begrijpen (niet uit eigen ervaring, maar op basis van wat ik vaak op internet lees). Nu nog besluiten of niet toch voor de edge ga haha.

[...]

Je maakt eerst een account aan bij CashbackXL, dan ga je via hun website (lees goed de instructies) naar de Samsung shop en bestel je daar. Binnen enkele dagen of korter ontvang je een bevestiging van CashbackXL. Uiteindelijk kan je de cashback laten uitbetalen (let wel, het kan soms enkele maanden duren voor alles gereed is voor uitbetaling)
Dus het klopt dat ik nog niets merk of zie van de cashback tijdens de bestelling via de link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
Correct =)

Statistieken
Betaling binnen 4 maanden
Bevestiging binnen 1 week
90-95% bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Indodraakje schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 23:20:
Correct =)

Statistieken
Betaling binnen 4 maanden
Bevestiging binnen 1 week
90-95% bevestigd
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word moe van al die 24 maanden abonnementen. Ik heb liever een eenjarige abbo maar die zijn vaak duurder dan een sim only en een losse smartphone.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik maar bij Tele 2 bestel.
Samsung Galaxy S7 edge black.
Onbeperkt bellen, onbeperkt sms, 4GB
41×24= 984
25 euro toestel kosten
€1009 euro over twee jaar met een smartphone dat €799 kost.

Per maand 8.75 kwijt.

Iemand een betere deal gevonden?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:52:
Ik word moe van al die 24 maanden abonnementen. Ik heb liever een eenjarige abbo maar die zijn vaak duurder dan een sim only en een losse smartphone.
Ben zelf voor een 1 jarig contract gegaan bij Vodafone. 27e per maand en ik geloof 420 euro bijbetalen.
Je betaald in de eerste maand flink maar ik voel me prettiger bij de lagere maandelijkse kosten/
2 jarig is uiteraard over de hele loopduur een flink stuk goedkoper maar ik ga het toestel niet houden en ik voel me prettiger bij een 1 jarig contract.

Ben net bezig geweest met de irritante gauntlet die men moet doorgaan voor het claimen van de VR bij Samsung.

Maar moet nog wachten op de bestelbon om het af te ronden, wel al een bevestiging van VF maar nog geen bon waar ik iets mee kan bij Samsung.

Maar wat een irritante site. Op de promotie pagina werd ik continu naar een verkeerde pagina gebracht zodra ik vanuit daar wilde registreren.
Uiteindelijk vanuit de hoofdpagina geregistreerd maar ik werd automatisch uitgelogd zodra ik naar promoties ging zonder dat ik me via die pagina kon inloggen (inlog opties brachten me naar de verkeerde pagina).

Bij het registreren moet je wachtwoord bestaan uit letters en cijfers. Maar als je daarna naar je account gaat word gezegd dat het wachtwoord uit letters, nummers en een leesteken moest bestaan. Nadat ik mijn wachtwoord had aangepast bleef ik opeens wel ingelogged zodra ik vanuit de hoofdpagina naar de specifieke promotie site ging en kon gewoon het formulier afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmanov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-09 02:11
Voor iedereen die bij Tele2 wil bestellen, want de prijzen zijn erg goed vergeleken met de andere providers, besef wel dat Tele2 is gestopt met onbeperkt internet. Internetbundel op=op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
osmanov schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 17:15:
Voor iedereen die bij Tele2 wil bestellen, want de prijzen zijn erg goed vergeleken met de andere providers, besef wel dat Tele2 is gestopt met onbeperkt internet. Internetbundel op=op.
Dat was überhaupt al het geval toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

Ik heb de S7 edge icm vodafone red 7GB voor 33 p/m en 289euro bijbetalen voor toestel met 1 jarige contract. Echter wil ik van kleur veranderen, heb de s7 edge bij MM gezien, en toen vond ik de zwarte toch wat mooier dan de gouden. Hoop niet dat er daardoor een delay komt op de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
XQB schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 17:44:
Ik heb de S7 edge icm vodafone red 7GB voor 33 p/m en 289euro bijbetalen voor toestel met 1 jarige contract. Echter wil ik van kleur veranderen, heb de s7 edge bij MM gezien, en toen vond ik de zwarte toch wat mooier dan de gouden. Hoop niet dat er daardoor een delay komt op de levering.
Waar heb je die deal vandaan? Bij F&F moet je €540 bijbetalen met een éénjarig 7gb €33/maand abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
XQB schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 17:44:
Waar heb je die aanbieding vandaan? Sim Only Red Super is al duurder per maand en dan krijg je ook nog 500 euro toestelkorting? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik zit erg te twijfelen of ik nog ff moet wachten met bestellen. Ik heb zelf totaal geen belang bij de vr-bril.

Verwachten jullie dat de prijzen zullen dalen direct na de lancering? Als ik zo de prijzen van tele2 zie ben ik bang van niet.

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Die vraag is al eerder gesteld:
[Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen

X2X2X heeft daar op geantwoord. Het blijft natuurlijk gissen want het is ook nog de vraag wat KPN en VF met hun abonnements prijzen gaan doen. Ergens in juni verwacht ik toch wel nieuwe abonnementen bij VF en KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

LordLynx schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 19:09:
[...]

Waar heb je die aanbieding vandaan? Sim Only Red Super is al duurder per maand en dan krijg je ook nog 500 euro toestelkorting? :?
Nathank schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 19:09:
[...]

Waar heb je die deal vandaan? Bij F&F moet je €540 bijbetalen met een éénjarig 7gb €33/maand abonnement.
Ik had via Belcompany besteld, toen er een actie/prijsfout was. Toestellen werden voor 0 euro aangeboden, ongeacht type abonnement. Uiteindelijk 250 euro korting gekregen en kleine korting op maand bedrag, ipv 0 euro toestel. Nog steeds dikke deal lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Zo dat is wel netjes ja. Ik baal echt als een stekker dat ik steeds een error kreeg bij betaling op mijn telefoon (Chrome, Firefox en standaard browser) :( Had ik thuis op de laptop gezeten was het waarschijnlijk wel gelukt. Maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:56

BPP

Swift92 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:02:
Zo dat is wel netjes ja. Ik baal echt als een stekker dat ik steeds een error kreeg bij betaling op mijn telefoon (Chrome, Firefox en standaard browser) :( Had ik thuis op de laptop gezeten was het waarschijnlijk wel gelukt. Maar helaas..
Ik heb nog helemaal niets gehoord van BC, op een mail van die zondag na dat mijn bestelling was ontvangen en ik binnen enkele dagen bericht zou krijgen. Heb maar een mail gestuurd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:22

JSchut

.....

Gister toch maar de S7 Edge (Wit) besteld bij Coolblue. Wilde eerst de "gewone" S7. Maar de Edge was een paar euro goedkoper dan de "gewone" S7 met mijn KPN abonnement. Zaterdag in de KPN winkel beide toestellen even vast kunnen houden (Met beveiliging achterop dus niet helemaal lekker kunnen testen) en beide voelde voor mij niet TE groot. Beide voelen sowieso wel vrij groot aan omdat ik nu een iPhone 5c heb :D

Als het goed is wordt ik vandaag gebeld door Coolblue.

Wel wat duurder dan de ~ € 1000,- per 2 jaar die ik hier voorbij zie komen. Maar ik wil graag bij KPN blijven. (Onderling gratis bellen onder andere. Mijn vrouw heeft ook KPN en we hebben KPN compleet)

Abonnement (kpn compleet verdubbeling meegerekend) 10 Gb + 400 minuten (€ 49,- min €5,- KPN compleet): 24 x € 44,- per maand = € 1056,-
Toestel bijbetalen: € 64,-

Totaal: € 1120,- over 2 jaar.

Toestel = € 799,-
Abonnement: € 1120,- min € 799,- = € 321,- = € 13,38 per maand

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Advies voor iedereen die via de website van Vodafone (Friends & Family) besteld heeft: Bel ze even op om de bestelling te controleren/bevestigen.

Ik heb ruim een week geleden, via de mail, een vraag gesteld aan Vodafone m.b.t. mijn abonnement. Een paar dagen later (op 23 februari) heb ik een bestelling voor de S7 geplaatst via de Friends & Family pagina en netjes een bevestiging van mijn bestelling ontvangen.

Nu werd ik net door een medewerker van Vodafone gebeld. Zij belde mij om antwoord te geven op de vraag die ik via de mail gesteld had. Tijdens het gesprek gaf ik aan inmiddels een bestelling geplaatst te hebben. Vervolgens krijg ik de vraag of het klopt dat die bestelling geannuleerd is. Ik geef aan dat ik daar niet van op de hoogte ben. Wat blijkt nu. De bestelling is een dag later (op 24 februari) geannuleerd vanwege een "technical error". Het fraaie is dat ik hier dus geen bericht over ontvangen heb en in de veronderstelling was dat ik rond 11 maart een S7 zou ontvangen. Had deze medewerker mij niet gebeld om mijn vraag te beantwoorden dan zou ik hier pas veel later (misschien wel te laat voor de pre-order bonus) achter zijn gekomen.

Mocht je dus via de Vodafone website besteld hebben dan zou ik zeker even met ze bellen. Ik heb de bestelling nu nogmaals via de telefoon gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Even een heads-up voor mensen die bij Vodafone een S7 besteld hebben... vanmorgen meldde ik in het Vodafone topic op dit forum dat ik er achter ben gekomen dat mijn vorige week bestelde S7 Edge Black in het systeem als gouden S7 (non-edge). Foutje bij Vodafone...

Nu meldt er ook een andere gebruiker (x-boxer) dat precies hetzelfde bij hem voor heeft gedaan:

yinx84 in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"

Ik zou iedereen die bij Vodafone besteld heeft willen aanraden om even telefonisch hun orderstatus te controleren... lijkt op een systeemfoutje. Bij mij wordt het in ieder geval doorgezet naar een andere afdeling die de bestelling aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milan17 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:42:
Voor degenen die het toestel los willen kopen: bij CashbackXL loopt momenteel weer een 10% cashback voor de Samsung Shop. Scheelt bij de normale S7 (exclusief BTW) toch mooi €55. Dan heb je dus voor €644 een S7 incl. Gear VR, niet slecht lijkt me :)
Dank! Zojuist de S7 Edge met €65 euro korting besteld via de Samsung webshop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
yinx84 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:29:
Even een heads-up voor mensen die bij Vodafone een S7 besteld hebben... vanmorgen meldde ik in het Vodafone topic op dit forum dat ik er achter ben gekomen dat mijn vorige week bestelde S7 Edge Black in het systeem als gouden S7 (non-edge). Foutje bij Vodafone...

Nu meldt er ook een andere gebruiker (x-boxer) dat precies hetzelfde bij hem voor heeft gedaan:

yinx84 in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"

Ik zou iedereen die bij Vodafone besteld heeft willen aanraden om even telefonisch hun orderstatus te controleren... lijkt op een systeemfoutje. Bij mij wordt het in ieder geval doorgezet naar een andere afdeling die de bestelling aanpast.
Ik heb hetzelfde gehad! Zojuist even gebeld en daar stond in het systeem inderdaad een S7 Goud ipv S7 Edge zwart. Ze heeft er een aantekening van gemaakt en ik word hierover teruggebeld. Daarnaast had ik ook problemen omtrent mijn verlenging, mijn abonnement is al verstreken maar op Mijn Vodafone staat nog mijn oude abonnement, ook hier is een aantekening van gemaakt en krijg ik nog feedback op.
Wel jammer dat het allemaal zo chaotisch verloopt, hopelijk komt alles alsnog goed zonder veel problemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
oner schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 19:43:
Ik zit erg te twijfelen of ik nog ff moet wachten met bestellen. Ik heb zelf totaal geen belang bij de vr-bril.

Verwachten jullie dat de prijzen zullen dalen direct na de lancering? Als ik zo de prijzen van tele2 zie ben ik bang van niet.
In de VS geeft Verizon een S2 ipv een VR bij de S7..

Klein verschil..

Misschien dat dit hier nog in de zomer gaat gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 18:09
Iemand enig idee of er in Limburg al winkels zijn waar de S7 / S7 Edge te bezichtigen zijn? Ik was even in de lokale media markt en vodafone shop gaan kijken, maar zag daar nog geen display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
IKON schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:53:
Iemand enig idee of er in Limburg al winkels zijn waar de S7 / S7 Edge te bezichtigen zijn? Ik was even in de lokale media markt en vodafone shop gaan kijken, maar zag daar nog geen display.
Phonehouse schijnt wel een aantal exemplaren in de winkels te hebben.. in Sittard heeft een collega al met een S7 gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
http://m.androidcentral.c...nthem&utm_source=facebook

Lijkt erop dat ze dus in de states al zijn begonnen met de levering.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 22:48
Kan de Snapdragon 820 versie ook besteld worden? Of krijgen we standaard Exynos 8890 in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
darksnake88 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:14:
Kan de Snapdragon 820 versie ook besteld worden? Of krijgen we standaard Exynos 8890 in NL?
Hier krijg je de 8890, wil je de 820 moet je hem importeren uit de VS bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Laatst online: 11-09 19:37
Zojuist bij Vodafone Friends & Family opnieuw moeten bestellen, de vorige keer was er dus blijkbaar nooit een order doorheen gekomen. Dan had ik 11 Maart lang kunnen wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Mijn verlenging bij Vodafone Friends & Family is gelukkig wel goed doorgekomen. Had op 22-02 besteld.

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 19:52
Maar om bij vodafone friends & family te kunnen bestellen moet je een code hebben toch ? Of kan je gewoon naar de website gaan en hopen dat je order goedgekeurd wordt ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:32
Donderdag de S7 besteld bij Coolblue met t-mobile verlenging, gisteren om laten zetten naar een S7 Edge. Vandaag krijg ik een telefoontje voor de afleverafspraak. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Rikk. schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:41:
Donderdag de S7 besteld bij Coolblue met t-mobile verlenging, gisteren om laten zetten naar een S7 Edge. Vandaag krijg ik een telefoontje voor de afleverafspraak. Ben benieuwd :)
Ben ik benieuwd wat je afgesproken hebt! :) Op welke dag krijg je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
yinx84 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:47:
[...]

Ben ik benieuwd wat je afgesproken hebt! :) Op welke dag krijg je hem?
Als het goed is 11 maart, ik word hier als het goed is vandaag over gebeld. Maar nog niks van ze gehoord dus kan goed zijn dat ze morgen pas bellen...
11 maart is niet zeker, dat is afhankelijk van de hoeveelheid die ze geleverd krijgen vanuit Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Rikk. schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:41:
Ik heb gister om 15:00 besteld en was nog niet gebeld :) Om 14:00 in de chat alles doorgegeven omdat ik de rest van de dag slecht bereikbaar ben. Mijn levering zou 11 maart tussen 12:30 en 18:00 worden. De ochtend kon niet meer. Het moet nog steeds verwerkt worden. Er staat nog steeds bij mijn bestelling dat ik gebeld ga worden voor een afleverafspraak.

Ik heb de witte S7 Edge besteld. Ze gaven aan dat het er voor mijn bestelling in ieder geval wel goed uitzag. (Er meer witte binnen kwamen dan er besteld waren) Al kan dat natuurlijk lariekoek zijn :P

[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 29-02-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 18:09
Als ik nu met 2 jaar verleng zit ik vast aan dat abonnement voor 2 jaar toch? Ik had een tijd terug gelezen dat in 2017 providers niks meer mogen doen met buitenlandbundels etc. in europa. Daar ik regelmatig in het buitenland ben vraag ik me af hoe dat nu zit. Als ik nu een 2 jarig abonnement afsluit bij vodafone en vodafone blox (alles in 1 op reis) erbij gebruik, moet ik dit dan in 2017 ook nog doen? Of moeten ze dit dan aanpassen, dat alles dan ineens vanuit je bundel gaat?

Als dat zo is dan heb ik wel interesse nu te verlengen, anders pak ik een jaar sim only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ook bij mij stond de bestelling verkeerd (nota bene telefonisch besteld bij Vodafone). Hij zei dat ik mij er geen druk om hoefde te maken en dat de afdeling verkoop er bovenop zit. Ik hoop dat ze het dan ook echt doen want ik zit niet te wachten op een gouden s7 flat terwijl ik een zwarte s7 edge besteld heb...

Dus als advies aan iedereen: Controleer in MyVodafone je bestelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
JSchut schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:36:
[...]

Ik heb gister om 15:00 besteld en was nog niet gebeld :) Om 14:00 in de chat alles doorgegeven omdat ik de rest van de dag slecht bereikbaar ben. Mijn levering zou 11 maart tussen 12:30 en 18:00 worden. De ochtend kon niet meer. Het moet nog steeds verwerkt worden. Er staat nog steeds bij mijn bestelling dat ik gebeld ga worden voor een afleverafspraak.

Ik heb de witte S7 Edge besteld. Ze gaven aan dat het er voor mijn bestelling in ieder geval wel goed uitzag. (Er meer witte binnen kwamen dan er besteld waren) Al kan dat natuurlijk lariekoek zijn :P
Ik had eerst de S7 besteld, daar ben ik gemaild voor de datum/tijd en deze was ook in t weekend nog niet verwerkt. Nu aangepast naar de S7 Edge, maar vandaag nog niet gebeld.. zal wel eens de chat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de verschillende berichten gelezen te hebben, heb ook even mijn bestelling gecontroleerd. Deze staat ook fout in het systeem. Ik had de S7 Edge goud besteld via Vodafone F&F. Netjes via de mail een orderbevestiging gehad met het juiste toestel en abonnement, maar in MyVodafone staat het ook verkeerd. S7 wit in plaats van de S7 Edge goud. Gelijk contact opgenomen en hij zou het oplossen. Binnen 48uur moet het ook zijn bijgewerkt in MyVodafone. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Rikk. schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:20:
[...]

Ik had eerst de S7 besteld, daar ben ik gemaild voor de datum/tijd en deze was ook in t weekend nog niet verwerkt. Nu aangepast naar de S7 Edge, maar vandaag nog niet gebeld.. zal wel eens de chat gebruiken.
Net in de chat navraag gedaan en alles staat bij hun goed. Blijkbaar blijft de starus tot uitlevering op "je wordt gebeld" staan. Hij verzekerde mij dat hij 11 maart tussen 12:30-18:00 geleverd wordt. Verlenging moet nog wel goedgekeurd worden door KPN. Maar dat komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Gisteren tijdens een rondje stad even gekeken naar de S7 en een beetje gebabbeld met een paar verkopers, volgens iemand bij T-mobile gaan ze op de dag van release een 'hele interessante' aanbieding hebben (met abonnement natuurlijk).... misschien de moeite waard om op te wachten?

Zelf ga ik toch nog maar even wachten, ik moet hem los hebben en ik verwacht (hoop) toch wel binnen een paar maanden een iets boeiender incentive dan een VR bril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Lekker in MijnVodafone staat alleen het contract maar niet het toestel.

Er staat wel: Gekozen accessoires:
Otterbox Strada 2.0 Galaxy S7 Black

Kan me totaal niet herinneren dat ik dit gekozen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
  • Laatst online: 10-09 20:35
Deadsy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 18:56:
Lekker in MijnVodafone staat alleen het contract maar niet het toestel.

Er staat wel: Gekozen accessoires:
Otterbox Strada 2.0 Galaxy S7 Black

Kan me totaal niet herinneren dat ik dit gekozen heb.
Bij mij hetzelfde. Zou het persoonlijk niet erg vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
semaj schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:08:
[...]

Bij mij hetzelfde. Zou het persoonlijk niet erg vinden :)
Net even met VF gechat.
Als ik het goed begrepen heb word deze er standaard bij geleverd.

Raar genoeg staat in hun interne systeem wel gewoon dat ik de S7 erbij krijg.
Het zou ook geen invloed hebben op de levering, toch sturen ze me per post nog een bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
  • Laatst online: 10-09 20:35
Deadsy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:11:
[...]

Net even met VF gechat.
Als ik het goed begrepen heb word deze er standaard bij geleverd.

Raar genoeg staat in hun interne systeem wel gewoon dat ik de S7 erbij krijg.
Het zou ook geen invloed hebben op de levering, toch sturen ze me per post nog een bevestiging.
Als ze dan ook nog de 32GB sd card erbij leveren is het toch een leuke deal lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
JSchut schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:36:
[...]

Alle gegevens bij mij waren al genoteerd, maar nu nam ik dus net contact op via de livechat en daar gaf de medewerker aan dat er nog geen afspraak ingepland kon worden omdat het om een pre-order gaat....

Dit werd er gezegd: "Er kan helaas geen afspraak ingepland worden, ik heb het voor je nagevraagd maar omdat het om een toestel gaat wat we nog niet op voorraad hebben is het geen optie"

Ik heb nu dus wel nagevraagd wanneer ik ongeveer gebeld ga worden, hierop kreeg ik het antwoord: "Ik durf dat echt niet te zeggen", nouja, ik zie het vanzelf wel, als ik in de week voor levering niet gebeld ben neem ik nog een keertje contact met ze op om alsnog gewoon de afspraak in te plannen, vaag dat het bij mijn eerdere pre-order (De S7) wel ging en ik dus ook echt al de dag erna gebeld was, nu het omgezet is kan dat blijkbaar ineens niet. Er kan natuurlijk altijd wat gewijzigd worden bij hun, maar zomaar ineens?

De afdeling contractenafhandeling gaat me nog wel een mail sturen met de gegevens die ze op dit moment hebben staan, omdat de voorletters MJA waren en hun JMA hadden staan heb ik dus gevraagd of ze dit allemaal even naar me konden mailen zodat ik zeker weet dat alles klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
Ik snap niet wat ze bij Vodafone allemaal aan het doen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bartoow schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:08:
Ik snap niet wat ze bij Vodafone allemaal aan het doen zijn...
Denk dat bij die grote migratie iets finaal is misgegaan.
De drukte op de helpdesk zal toenemen en als ze dit opvangen door meer mensen in te zetten gaat het geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:59
Hier ook een enorme fout. Contractdatum is gewijzigd maar geen mobiel besteld. Met 5 verschillende personen aan de lijn gehangen. Conclusie: de order is per ongeluk geannuleerd en een nieuwe bestellen lukt niet. Niemand kan de geannuleerde bestelling teniet doen of een nieuw toestel voor me bestellen. Ik heb door 3 verschillende medewerkers een verschillende einddatum van mijn contract gehoord. Waardeloos.

Meest waardeloze klantenservice ooit. Met HP en Ziggo gekke dingen meegemaakt, maar dit bij Vodafone slaat alles. Als goedmakertje werd er nog verteld: 'ik geef u nog een persoonlijke extra korting van € 1,00 per maand'. Dit komt op jaarbasis dus neer op € 12 euro :F Ironisch, wel een korting van € 1,00 euro per maand aanbieden maar deze meneer kon niet een abonnement bestellen. Dit was buiten zijn macht. O-)

Ik zit inmiddels (uitgezonderd van de zondag) al 3 dagen in dit gezeur en er is nog niks besteld. Willen ze klanten behouden of niet?

[ Voor 42% gewijzigd door henidde op 29-02-2016 20:22 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
Bij mij ook totaal verschillende berichten gehad van verschillende medewerkers. Eerst werd mij via de chat verteld dat alles in orde was, maar na een week nog steeds geen orderbevestiging te hebben gekregen toch maar een gebeld en wat bleek; er stond helemaal niks in het systeem over de order.

Vervolgens kon ik telefonisch niks bestellen en moest ik gewoon via de site nogmaals het proces doorlopen en opnieuw bestellen. Daarna weer via de chat gevraagd of alles binnen was gekomen en dit was volgens de medewerker ook zo. Maar goed, nu weer afwachten. :?

Edit: op myvodafone zie ik nergens iets staan van mijn orders.. Weet iemand waar dit staat?

[ Voor 7% gewijzigd door Bartoow op 29-02-2016 20:23 . Reden: myvodafone ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corola10
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:34:
[...]

Dank! Zojuist de S7 Edge met €65 euro korting besteld via de Samsung webshop!
is er geen Belgische equivalent? :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:59
Bartoow schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:21:
Bij mij ook totaal verschillende berichten gehad van verschillende medewerkers. Eerst werd mij via de chat verteld dat alles in orde was, maar na een week nog steeds geen orderbevestiging te hebben gekregen toch maar een gebeld en wat bleek; er stond helemaal niks in het systeem over de order.

Vervolgens kon ik telefonisch niks bestellen en moest ik gewoon via de site nogmaals het proces doorlopen en opnieuw bestellen. Daarna weer via de chat gevraagd of alles binnen was gekomen en dit was volgens de medewerker ook zo. Maar goed, nu weer afwachten. :?

Edit: op myvodafone zie ik nergens iets staan van mijn orders.. Weet iemand waar dit staat?
Inloggen via de website en dan naar vragen & verzoeken gaan.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 16:37

vanDaal

-ismeereentje

melvinnie schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:39:
Dus als advies aan iedereen: Controleer in MyVodafone je bestelling!
Thanks! Ook net gedaan. Bij mij ook verkeerd gegaan zo te zien. In de bevestigings e-mail nog de juiste (Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Zwart), maar op MyVodafone staat er nu een Samsung Galaxy S7 32GB Goud :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanDaal schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:54:
[...]

Thanks! Ook net gedaan. Bij mij ook verkeerd gegaan zo te zien. In de bevestigings e-mail nog de juiste (Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Zwart), maar op MyVodafone staat er nu een Samsung Galaxy S7 32GB Goud :/
Waarom dit weer herhalen?
Ik had dit reeds eerder vermeld, Vodafone vertelde mij dat dit een software fout is.
Er wordt aan gewerkt geduld 😜 maar blijkbaar hebben mensen dat niet of nauwelijks meer.
Je mag ook 14 dagen na ontvangst het toestel retour sturen..ik maak me niet druk.
Komt vast goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Mijn bestelling staat in MyVodafone inmiddels weer goed! Een zwarte Edge ipv een gouden S7. Zelfde ordernr/volgnr dus eind goed al goed :)

Hoop voor de rest hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
voor degene die hem los willen pre-orderen.

Ik heb de Galaxy S7 (non-edge) besteld met cashbackxl. binnen 2 minuten heb ik een email gekregen dat het bevestigd is dat ik een cashback heb van 57,67EUR. nog een kleine 2 weekjes wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Alle mensen die met Vodafone problemen zitten, raad ik echt aan om te bestellen in de winkel. Daar zitten ze pas echt bovenop de reserveringen en behandelen ze je niet als een nummertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NenF2018
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2023
Naar aanleiding van alle berichten hier heb ik contact opgenomen met Vodafone. Mijn bestelling is gewoon goed gegaan. Ook besteld via de Vodafone Family and Friends site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:37
Draicon schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:00:
Alle mensen die met Vodafone problemen zitten, raad ik echt aan om te bestellen in de winkel. Daar zitten ze pas echt bovenop de reserveringen en behandelen ze je niet als een nummertje.
Sja dat wilde ik ook doen, alleen kunnen ze in de winkel de Friend and Family actie niet aanbieden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ik lees nu (o.a. op Reddit) dat er meerdere landen zijn waar toestellen al verzonden zijn. Snel op Google gezocht, en ook in die landen staat de release date officieel op 11 maart. Hoe groot is de kans dat leveranciers in Nederland een 'Go' krijgen van Samsung, nu de universele release toch een zooitje is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

yinx84 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:50:
Ik lees nu (o.a. op Reddit) dat er meerdere landen zijn waar toestellen al verzonden zijn. Snel op Google gezocht, en ook in die landen staat de release date officieel op 11 maart. Hoe groot is de kans dat leveranciers in Nederland een 'Go' krijgen van Samsung, nu de universele release toch een zooitje is?
Ik had gister Coolblue even tweetje gestuurd :P
In Amerika zijn ze al S7's aan het versturen. Kunnen jullie ook niet wat eerder versturen :P Jullie hebben ze vast al binnen ;)
Antwoord:
Hey Jeffrey, wij staan ook te popelen hoor! Wij denken toch dat wij nog heel even geduld moeten hebben ;-)
Logisch antoowrd natuurlijk haha maar goed:
Hopelijk gaan ze in NL ook de go geven inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
JSchut schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:54:
[...]

Ik had gister Coolblue even tweetje gestuurd :P

[...]

Antwoord:

[...]

Logisch antoowrd natuurlijk haha maar goed:
Hopelijk gaan ze in NL ook de go geven inderdaad :)
Coolblue heeft die toestellen nog niet binnen hoor, Samsung kijkt naar de hoeveelheid pre/orders per bedrijf, en sturen dan de toestellen, een aantal dagen voor de officiële release zullen ze bij Coolblue aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Rikk. schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:05:
[...]

Coolblue heeft die toestellen nog niet binnen hoor, Samsung kijkt naar de hoeveelheid pre/orders per bedrijf, en sturen dan de toestellen, een aantal dagen voor de officiële release zullen ze bij Coolblue aanwezig zijn.
Daar ging ik ook niet van uit hoor. Maar dacht eens kijken hoe ze reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Rikk. schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:05:
[...]

Snap niet helemaal wat je bedoelt... krijgen de bedrijven met de grootste volumes voorrang volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
yinx84 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:16:
[...]

Snap niet helemaal wat je bedoelt... krijgen de bedrijven met de grootste volumes voorrang volgens jou?
Ik bedoel hiermee, dat als er bij een bedrijf 100 zijn besteld, en bij een andere 500 dan is het niet zo dat samsung er naar beide 500 gaat sturen, ze kijken dus wel naar de verkoop, zodat er niet een heel groot tekort is, en dus proberen ze het zo goed mogelijk op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
http://www.techtimes.com/...well-ahead-of-release.htm

En daar gaan de andere grote US providers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Rikk. schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:30:
[...]

Ik bedoel hiermee, dat als er bij een bedrijf 100 zijn besteld, en bij een andere 500 dan is het niet zo dat samsung er naar beide 500 gaat sturen, ze kijken dus wel naar de verkoop, zodat er niet een heel groot tekort is, en dus proberen ze het zo goed mogelijk op te vangen.
De relatie met het bedrijf speelt ook wel een rol met betrekking tot de toewijzing.
Bij de verdeling word vaak gebruik gemaakt van een soort van tier systeem. De echt grote jongens die veel afnemen en een wat nauwere band hebben zitten in tier 1, de wat kleinere in tier 2 etc.
Per tier zet men dan een bepaald aantal als max vast.

De 3 grote providers en de grote retailers/webshops zullen de meeste aantallen krijgen. Maar omdat ze zo groot zijn zijn ze er meestal ook vrij vlug doorheen.

ps.
Gisteren heb ik een paar posts geplaatst met betrekking tot mijn contact met Vodafone, over dat de S7 niet te zijn was bij de contract verlenging.
Vandaag staat in Mijn Vodafone het contract en de S7.

De medewerker gisteren zei dat hij het sowieso nog zou doorsturen aan de medewerker die mijn verlenging heeft verwerkt en blijkbaar heeft deze het gefixed.

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 01-03-2016 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar is het nu zo dat de telefoons bij Samsung gewoon klaarliggen in de magazijnen, zo ja wat is dan eigenlijk het probleem dat de levering pas op 11 maart start? Heeft dit ook te maken met concurrentie van andere leveranciers? Ik zou zeggen dat na de lancering in Barcelona de verkoop kan beginnen, maar er zal wel iet anders achter zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
pappaleone schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:17:
Maar is het nu zo dat de telefoons bij Samsung gewoon klaarliggen in de magazijnen, zo ja wat is dan eigenlijk het probleem dat de levering pas op 11 maart start? Heeft dit ook te maken met concurrentie van andere leveranciers? Ik zou zeggen dat na de lancering in Barcelona de verkoop kan beginnen, maar er zal wel iet anders achter zitten?
Ik denk omdat ze bepaalde aantallen klaar willen hebben voor het verschepen en dat ze willen dat iedereen op gelijke voet begint. Dus dat de kanalen genoeg tijd hebben om de toestellen op de plekken te krijgen en de winkels/providers ze min of meer tegelijkertijd krijgen.

Want je hebt altijd mensen die anders gaan lopen cancelen en ergens anders hun contract afsluiten puur omdat winkel X de toestellen vandaag al binnen heeft en winkel Y pas over 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:21:
[...]

Ik denk omdat ze bepaalde aantallen klaar willen hebben voor het verschepen en dat ze willen dat iedereen op gelijke voet begint. Dus dat de kanalen genoeg tijd hebben om de toestellen op de plekken te krijgen en de winkels/providers ze min of meer tegelijkertijd krijgen.

Want je hebt altijd mensen die anders gaan lopen cancelen en ergens anders hun contract afsluiten puur omdat winkel X de toestellen vandaag al binnen heeft en winkel Y pas over 2 dagen.
Ja daar heb je wel een punt. Ik dacht namelijk ook dat als winkels de toestellen eerder verkopen dan de officiële release datum dat ze problemen krijgen met Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
pappaleone schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:30:
[...]

Ja daar heb je wel een punt. Ik dacht namelijk ook dat als winkels de toestellen eerder verkopen dan de officiële release datum dat ze problemen krijgen met Samsung.
Dat ook, word ook vaak gezegd bij games. Maar hier twijfel ik soms wel eens over als je ziet dat sommige games links en rechts opduiken een paar dagen voor release en dat sommige mensen ook al een S7 in hun bezit hebben.
Dus dan twijfel ik wel eens over hoe groot de problemen zijn, maar in het geval met de S7 heb ik weer het gevoel dat Samsung het leuk en aardig vind zolang de commentaren van de betreffende mensen positief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja en natuurlijk de vele commentaren die je overal ziet leveren misschien wel veel meer orders op, een beetje de boel opzwepen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
Deadsy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:21:
[...]

En wat verwacht je van Coolblue? Behoort die tot tier 1? Het toestel was daar in mijn geval het goedkoopste, dus denk dat ze ook groot afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rikk. schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:38:
[...]

En wat verwacht je van Coolblue? Behoort die tot tier 1? Het toestel was daar in mijn geval het goedkoopste, dus denk dat ze ook groot afnemen.
Ik denk het wel en ook perfecte service, zowel winkels als via de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
[...]

Coolblue wordt geprezen om hun klantenservice. Ik zou als ik jouw was niet twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

Service is goed, heb 2 contracten geleden mijn contract met toestel via hun verlengd.
Deze keer via VF omdat de aanbieding interessanter was dan de rest.

Hoe hun liggen weet ik niet maar ik denk dat ze wel ergens bovenin zitten in Nederland. Is toch een vrij grote speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:49:
[...]

Service is goed, heb 2 contracten geleden mijn contract met toestel via hun verlengd.
Deze keer via VF omdat de aanbieding interessanter was dan de rest.

Hoe hun liggen weet ik niet maar ik denk dat ze wel ergens bovenin zitten in Nederland. Is toch een vrij grote speler.
Linkje naar coolblue.
http://www.coolblue.nl/winkels/locatie/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
De klantenservice bij coolblue vertrouw ik ook zeker wel, het is erg goede service, heb er ook al vaker wat besteld. Maar of ze een grote speler waren qua telefoons wist ik niet zeker vandaar dat ik het even vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Met liggen bedoelde ik hoe de fabrikanten hun zien.
Want al deze providers/winkels/webshops hebben een status bij de leveranciers/fabrikanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:09:
[...]

Met liggen bedoelde ik hoe de fabrikanten hun zien.
Want al deze providers/winkels/webshops hebben een status bij de leveranciers/fabrikanten
Sorry 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
superericje schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:43:
[...]

Sja dat wilde ik ook doen, alleen kunnen ze in de winkel de Friend and Family actie niet aanbieden |:(
Prijs van de F&F pagina kunnen ze je inderdaad niet bieden. Ging het om een verlenging of een nieuw contract? Neem dan een verzekering erbij (kan je maandelijks opzeggen dus direct) en vraag dan in hoeverre ze je tegemoet kunnen komen. Je zal merken dat ze dan vaak wel wat meer kunnen/willen doen/proberen. Ze kunnen je zeker wel flink wat tegemoet komen of wellicht volledig zelfs.

[ Voor 3% gewijzigd door Draicon op 02-03-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Laatst online: 13-09 10:01
Als je via de Vodafone F&F bestelt, krijg je dan de gear vr direct van vodafone? Of moet ik het ook registreren op de Samsung pagina? Ik dacht namelijk hier ergens gelezen te hebben dat Vodafone zelf alles regelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:37
Noreia schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:45:
Als je via de Vodafone F&F bestelt, krijg je dan de gear vr direct van vodafone? Of moet ik het ook registreren op de Samsung pagina? Ik dacht namelijk hier ergens gelezen te hebben dat Vodafone zelf alles regelt.
Moet je via Samsung regelen.. (hebben ze aangepast op de pagina :)
Combo pack inclusief Gear VR Lite t.w.v. €99 voor de ultieme virtuele ervaring (na registratie via Samsung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03-2023
Bij Coolblue hebben ze 2 verschillende data als verwachte leverdatum. Via pdashop.nl geven ze 11 maart aan, maar als je op computerstore.nl kijkt dan is de verwachte leverdatum 8 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 00:42

Arjan A

Cenosillicafoob

Chenkman schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:02:
Bij Coolblue hebben ze 2 verschillende data als verwachte leverdatum. Via pdashop.nl geven ze 11 maart aan, maar als je op computerstore.nl kijkt dan is de verwachte leverdatum 8 maart.
Maar bij die laatste kan je weer niet verlengen met je eigen provider...

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Voor de mensen die bij Coolblue besteld hebben i.c.m een abonnement, staat bij jullie bestelling als status ook nog steeds 'Je wordt gebeld voor een afleverafspraak' terwijl er al een afspraak is gemaakt?
Pagina: 1 2 ... 21 Laatste