Aangezien Samsung vele toestellen maakt, kan het haast niet anders dan dat er soms problemen optreden, waardoor het apparaat opgestuurd wordt voor reparatie. Dit topic is bedoeld om de RMA afhandeling en support te bespreken van je Samsung apparaat. In de Ervaringen & Discussie topics is dit namelijk erg offtopic. Heb je problemen met je Samsung apparaat en wil je het apparaat aanmelden voor reparatie, neem dan altijd contact op met je verkooppunt. Samsung is geen partij in de verkoopovereenkomst en hoeft dus ook geen service te verlenen. Mocht je verkooppunt geen service willen verlenen of garantie weigeren, pas dan kun je contact opnemen met Samsung of naar een Samsung Store gaan. Zij willen het apparaat vaak wel repareren in het geval van spontane schermbarsten e.d. Verder is de garantie in Nederland net zo lang als de verwachte levensduur van het apparaat, wat in de praktijk neer komt op minimaal twee jaar. Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Interesante situatie:
Een Note 7 uit Dubai en een recall op alle toestellen......
(en natuurlijk komen we daar binnenkort niet meer in de buurt)
Wat zou het beste zijn?
Wat zou het beste zijn?
Afwachten hoe de recall gaat zijn. Wellicht kun je het toestel gewoon opsturen.Petertyuh schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:27:
Interesante situatie:
Wat zou het beste zijn?
Man-man-man wat een slechte support krijg je bij Samsung nadat je een order geplaatst hebt zeg. Klanttevredenheid staat daar niet hoog in het vaandel in ieder geval.
Ik wacht al drie dagen op een Email terug (Zaterdag en zondag niet mee gerekend) en inmiddels wacht ik ook al 24 uur op mijn annulering bevestiging, waarvan de medewerker gister al zo lekker positief opmerkte "Als je nou na 24 uur nog niets hebt, bel dan maar terug"
Nou mijn rug kunnen ze op, ik heb een Paypal claim ingediend, met een beetje geluk lezen ze die mailbox wel, wat een bagger support zeg. Ze kopiëren Apple zo graag, waarom kopiëren ze de klanten service daarvan dan niet ook even, die is namelijk wel fatsoenlijk.
Ik wacht al drie dagen op een Email terug (Zaterdag en zondag niet mee gerekend) en inmiddels wacht ik ook al 24 uur op mijn annulering bevestiging, waarvan de medewerker gister al zo lekker positief opmerkte "Als je nou na 24 uur nog niets hebt, bel dan maar terug"
Nou mijn rug kunnen ze op, ik heb een Paypal claim ingediend, met een beetje geluk lezen ze die mailbox wel, wat een bagger support zeg. Ze kopiëren Apple zo graag, waarom kopiëren ze de klanten service daarvan dan niet ook even, die is namelijk wel fatsoenlijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Denk dat dat meer komt doordat ze letterlijk overspoelt worden via elk mogelijk kanaal van communiceren.Donstil schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:45:
Man-man-man wat een slechte support krijg je bij Samsung nadat je een order geplaatst hebt zeg. Klanttevredenheid staat daar niet hoog in het vaandel in ieder geval.
Tijdens de launch van GTAV voor de PC had ik ook wat problemen, en heeft het een week geduurd voordat ik de eerste reactie kreeg van Rockstar. Nou is Rockstar waarschijnlijk niet zo groot als Samsung. Maar ik herken je gevoel dus
Tevens, heb ik op de pre-launch event een Note 7 gewonnen, maar deze ga ik waarschijnlijk ook voorlopig niet zien
Nee
RMA van Samsung gaat via Dynafix. Dit is dus een nieuw ervaringen met Dynafix topic?
Soort van. Maar het is meer omdat RMA en support vragen in de Ervaringen topics af en toe uit de hand lopen, kan dat beter besproken worden in een los topic.Gadgeteer schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:40:
RMA van Samsung gaat via Dynafix. Dit is dus een nieuw ervaringen met Dynafix topic?
Mijn toestel is zaterdag opgehaald en blijkbaar is hij nu al gerepareerd, ik hou jullie op de hoogte.
Kan er dan niet beter een komen voor alle merken ipv alleen Samsung? Een "[RMA&Support] Ervaringen"?rens-br schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:43:
[...]
Soort van. Maar het is meer omdat RMA en support vragen in de Ervaringen topics af en toe uit de hand lopen, kan dat beter besproken worden in een los topic.
Dat lijkt me dan weer niet wenselijk. Omdat veel fabrikanten hun eigen RMA processen erop na houden. OnePlus heeft bijv. ook al een los topic: [OnePlus] RMA & Support.Gadgeteer schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:07:
[...]
Kan er dan niet beter een komen voor alle merken ipv alleen Samsung? Een "[RMA&Support] Ervaringen"?
Bij andere merken zie ik niet vaak RMA gerelateerde posts in de topics voorbij komen, dus vond het nog geen los topic waard. Maar goed we raken wat offtopic, dus wil je het hier verder nog over hebben. Stuur me dan even een DM of maak een bericht aan in: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.
Samsung Nederland heeft over hun hart gestreken en we kunnen hem gewoon omwisselen bij hun.rens-br schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:37:
[Een Note 7 uit Dubai en een recall op alle toestellen......
(en natuurlijk komen we daar binnenkort niet meer in de buurt)]
Afwachten hoe de recall gaat zijn. Wellicht kun je het toestel gewoon opsturen.
Dat is dus weer goed nieuws, zo vlak voor het weekend.
Dat is zeker goed nieuws en nette service!Petertyuh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:27:
[...]
Samsung Nederland heeft over hun hart gestreken en we kunnen hem gewoon omwisselen bij hun.
Dat is dus weer goed nieuws, zo vlak voor het weekend.![]()
9 september heb ik mijn telefoon aangemeld bij Samsung voor een reparatie. 10 september is mijn telefoon opgehaald en ik kreeg hem 14 september terug. Het probleem is dat ik mijn batterij (ik moest hem van Samsung inleveren, anders had ik dat niet gedaan) niet terug heb gekregen en ik mis ook mijn speaker grill (zilveren grill boven "Samsung")

Ik heb toen gelijk contact opgenomen met Samsung en zij gaven aan dat ik contact moest opnemen met Dynafix. Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen van dynafix en Samsung geeft steeds aan dat zij niet verantwoordelijk zijn "Onze servicepartner is verantwoordelijk voor de gehelen reparatie, van ophalen tot het retour doen van de toestellen". Ik heb mijn telefoon toch bij Samsung aangemeld en niet bij Dynafix of heb ik het fout?
Wat kan ik nu het beste doen?

Ik heb toen gelijk contact opgenomen met Samsung en zij gaven aan dat ik contact moest opnemen met Dynafix. Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen van dynafix en Samsung geeft steeds aan dat zij niet verantwoordelijk zijn "Onze servicepartner is verantwoordelijk voor de gehelen reparatie, van ophalen tot het retour doen van de toestellen". Ik heb mijn telefoon toch bij Samsung aangemeld en niet bij Dynafix of heb ik het fout?
Wat kan ik nu het beste doen?
[ Voor 200% gewijzigd door weebeast op 19-09-2016 20:48 ]
Er bovenop zitten, maar ik denk dat je Samsung verantwoordelijk mag houden voor het missen van de speaker grill en de batterij. Bij beschadiging van het toestel door transport zou ik dynafix aanspreken. Maar als de batterij en de grill ineens ontbreekt is heel vreemd, dit gebeurt niet tijdens transport maar echt bij Samsung. Ik zou er meteen op af gaan, het zou wel mooi zij als ineens niemand meer verantwoordelijk is voor het toestel als het wordt opgehaald...succes.
Inderdaad, ik vind het ook vreemd dat ze zo laks reageren. Na meerdere keren bellen gaven ze vrijdag ook aan dat ik tot dinsdag moet wachten. Als ik morgen dus niks van Dynafix heb gehoord dan moet ik ze nog een keer bellen.pappaleone schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:42:
[...]
Er bovenop zitten, maar ik denk dat je Samsung verantwoordelijk mag houden voor het missen van de speaker grill en de batterij. Bij beschadiging van het toestel door transport zou ik dynafix aanspreken. Maar als de batterij en de grill ineens ontbreekt is heel vreemd, dit gebeurt niet tijdens transport maar echt bij Samsung. Ik zou er meteen op af gaan, het zou wel mooi zij als ineens niemand meer verantwoordelijk is voor het toestel als het wordt opgehaald...succes.
29 September krijgen we een nieuwe. Helaas niet echt een vergelijkbaar model, dual SIM en de kleur goud zijn beide niet voor de Nederlandse markt.Petertyuh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:27:
[...]
Samsung Nederland heeft over hun hart gestreken en we kunnen hem gewoon omwisselen bij hun.
Dat is dus weer goed nieuws, zo vlak voor het weekend.![]()
Ze heeft geen 2e SIM-kaart, nu niet en waarschijnlijk nooit niet, dus dat zullen we zeker niet missen. Maar de gouden kleur was wel erg leuk (vooral omdat ie uit Dubai kwam enzo), maar toevallig is haar lievelingskleur blauw en laat die nu toevallig beschikbaar zijn.
Dus bij deze een hele dikke thumbs up voor Samsung!!!
(Al zal ik er nooit een kopen zonder de mogelijkheid te flashen wat ik wil, ik blijf voorlopig bij OnePlus.)
Mijn Note 4 is op 3 oktober binnengekomen bij Dynafix, aangemeld via DrMobile.
Helaas heb ik geen aankoopbon, maar er zit wel nog fabrieksgarantie tot april-2017 op.
Na contact met Dynafix hebben ze me aangeraden het toestel toch in te sturen, maar ze konden pas oordelen of het onder fabrieksgarantie gerepareerd kan worden nadat ze hem aan het systeem gekoppeld hebben.
Defect: vasthangen, haperen, niet meer aangaan, en dat constant, dus toestel is onbruikbaar.
Ik wacht nu gespannen af 1. wat het probleem daadwerkelijk is en 2. of het nog onder garantie gemaakt kan worden.
To be continued...
Helaas heb ik geen aankoopbon, maar er zit wel nog fabrieksgarantie tot april-2017 op.
Na contact met Dynafix hebben ze me aangeraden het toestel toch in te sturen, maar ze konden pas oordelen of het onder fabrieksgarantie gerepareerd kan worden nadat ze hem aan het systeem gekoppeld hebben.
Defect: vasthangen, haperen, niet meer aangaan, en dat constant, dus toestel is onbruikbaar.
Ik wacht nu gespannen af 1. wat het probleem daadwerkelijk is en 2. of het nog onder garantie gemaakt kan worden.
To be continued...
Nog nooit gezeik gehad met welke telefoon dan ook omdat ie geroot was/custom rom draaide. Altijd netjes gerepareerd.johanneslol schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:26:
Ik heb zo net mijn note 4 ingeleverd met hetzelfde probleem als hierboven samen met mijn scherm enz. Het was een heel gezeik omdat ze weigerde mijn note 4 aan te nemen en me proberen af te schepen met valschade. Ik heb mijn note 4 eens laten vallen maar die kerel sloeg echt nergens op. " Ik heb stof in de camera zitten, ooh dat komt omdat je er een andere rom op hebt gezet" xD echt WTF. > dit was bij de t-mobile.
ik heb er 40 minuten gestaan voor ze eindelijk mijn telefoon in behandeling wilden nemen.maukoo schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:44:
[...]
Nog nooit gezeik gehad met welke telefoon dan ook omdat ie geroot was/custom rom draaide. Altijd netjes gerepareerd.
Ze hebben mij gezegd dat de S7 naar Dynafix gestuurd zou worden en die sturen hem dan naar mij nadat ze contact met mij zouden opnemen voor de levering.maukoo schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:04:
Ik klink misschien ongeduldig maar heeft er al iemand iets vernomen over zijn/haar omruiling? Na het telefoontje is het angstvallig stil. Heb al contact met samsung opgenomen maar die weten niet hoe lang het nog gaat duren en Dynafix verwijst me weer naar samsung. Het enige antwoord wat ik krijg is: afwachten.
Ik zou hem deze week of uiterst volgende week moeten ontvangen.
Vandaag zelf even naar Samsung gebeld.
Dame gaf aan dat de Note inderdaad niet meer te maken is en dat er binnenkort gebeld wordt met een aanbod. Zei er wel bij dat het "nogal" druk was ivm de Note perikelen...
Als ik deze week nog niets gehoord had, moet ik maandag terug bellen.
Ik wacht maar af dan
Wel jammer dat de actie van Samsung met de VR-bril en SD-kaart inmiddels afgelopen is.
Enkel nog een SD-kaart nu
Dame gaf aan dat de Note inderdaad niet meer te maken is en dat er binnenkort gebeld wordt met een aanbod. Zei er wel bij dat het "nogal" druk was ivm de Note perikelen...
Als ik deze week nog niets gehoord had, moet ik maandag terug bellen.
Ik wacht maar af dan
Wel jammer dat de actie van Samsung met de VR-bril en SD-kaart inmiddels afgelopen is.
Enkel nog een SD-kaart nu
Anoniem: 34124
Vind het een beetje jammer dat het in dit topic "alleen" over problemen C.q. reparaties gaat van de Note 4.
Dit hoort meer thuis in [Samsung] RMA & Support dank u.
Goed bedoeld. Maar maak de volgende keer even een TR aan.
Goed bedoeld. Maar maak de volgende keer even een TR aan.
[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 02-11-2016 10:13 ]
Het zijn toch echt ervaringen.Anoniem: 34124 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:57:
Vind het een beetje jammer dat het in dit topic "alleen" over problemen C.q. reparaties gaat van de Note 4.
Voel me niet aangesprokenAlekz87 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:38:
Iedereen stuurt massaal zn Note 4 op in de hoop op een betere deal krijg ik t idee. Zelf 1x per week een spontane reboot. Lig daar niet zo wakker van eerlijk gezegd.
Maar 10 tot 20 vastlopers en tot 5 her-starts per dag was naar mijn idee toch te gek.
Zeker als je hem zakelijk gebruikt...
Dan wordt iedereen het wel zat
Ik had het op laatst meer dan 10 keer per dag. Vooral dat de batterij dan helemaal leeg was. Is heel erg storend. Ik heb meerdere malen gehad dat ik op het station stond en richting te school liep met een dode telefoon. Dan moest ik eerst een stroompunt opzoeken om te telefoon weer aan krijgen om te kijken waar ik les had...Alekz87 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:38:
Iedereen stuurt massaal zn Note 4 op in de hoop op een betere deal krijg ik t idee. Zelf 1x per week een spontane reboot. Lig daar niet zo wakker van eerlijk gezegd.
Ik hoop dat ze mijn mobiel snel kunnen maken, ik gebruik nu een hele oude mobiel. Maar goed we zullen zien wat ze doen.
Ik vraag me trouwens af of ze de note 4 nu langer gaan supporten nu de note 7 niet meer bestaat..
En een note edge ook niet? Heeft iemand dat al gevraagd..?metallicattim schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:24:
Blijkbaar, want ik kon geen nieuwe Note 4 krijgen, wat uiteraard mijn voorkeur had
Die is nog ouder dus denk het niet.dragon2 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:54:
[...]
En een note edge ook niet? Heeft iemand dat al gevraagd..?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die zijn even oud.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Heb jij toevallig al iets vernomen over je nieuwe toestel (s7 edge)? Begin nu wel ongeduldig te worden haha. Durf geen contact meer te zoeken met samsung dan wel dynafix .... Ik stalk ze al te veel. Schijnt dus dat onze ruiling die we vorige week woensdagavond hebben besproken geaccordeerd moet worden door een andere afdeling. Vind het wel lang duren zo....metallicattim schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:55:
To be continued...
Geinig...althans dat vind ik:
Op mijn Note 4 heb de Norma V5 Note 7 port ROM.
Gisteren kreeg ik een bericht van Samsung op mijn scherm dat ik moest bellen met Samsung voor het omruil programma omdat mijn Note 7 gevaarlijk zou zij.
Op mijn Note 4 heb de Norma V5 Note 7 port ROM.
Gisteren kreeg ik een bericht van Samsung op mijn scherm dat ik moest bellen met Samsung voor het omruil programma omdat mijn Note 7 gevaarlijk zou zij.
Hiervoor hebben we V&A
Nog niets van Samsung gehoord...
Maar goed, week is nog niet om.
[ Voor 57% gewijzigd door 13art op 20-10-2016 21:14 ]
Blijft angstvallig stil aan de kant van Samsung. Check RMA topic. Ik heb afgelopen dagen verschillende keren contact gehad met samsung en dynafix. Volgens samsung moet een andere afdeling dan die ons gebeld heeft akkoord geven. Snap niet waarom dat zo lang moet duren. Maar de week is idd nog niet om.... We wachten rustig af en ik ga uit van eind volgende week.svijf schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 19:34:
knip
[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 20-10-2016 21:14 ]
Ik heb nog niks gehoord helaas... het toestel zou naar Dynafix gestuurd worden en die zouden contact met me opnemen voor een afspraak van bezorging. Dat kon deze week, maar ook volgende week worden.
Ik ben al lang blij dat het alsnog onder garantie valt en ik een ander toestel krijg. Ik heb inmiddels al een andere Note 4 gekocht, dus ik vind het zelf niet erg dat het wat langer duurt, ik zit er niet zo zeer op te wachten, dat maakt het "wachten" minder lang
Ik ben al lang blij dat het alsnog onder garantie valt en ik een ander toestel krijg. Ik heb inmiddels al een andere Note 4 gekocht, dus ik vind het zelf niet erg dat het wat langer duurt, ik zit er niet zo zeer op te wachten, dat maakt het "wachten" minder lang
[ Voor 5% gewijzigd door metallicattim op 20-10-2016 20:50 ]
Even een niet bijzonder vraagje maar belt dynafix anoniem ? Ik ben al meerdere malen anoniem gebeld maar ik ben steeds net te laat met opnemen...maukoo schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 19:41:
[...]
t duren. Maar de week is idd nog niet om.... We wachten rustig af en ik ga uit van eind volgende week.

En hoe lang duurde het voor je gebeld werd ?
Nee. Wij zijn gebeld door samsung zelf. Door hetzelfde nummer als de klantenservice dus niet anoniem. Had de note donderdags op laten halen en vorige week woensdag gebeld. Dat vind ik dus het rare. De medewerker van samsung die ik sprak zei na de afspraak over de omruiling: ik zet hem op akkoord dan wordt ie morgenvroeg gelijk doorgezet en dan heb je jouw nieuwe toestel in de loop van volgende week. Dit was vorige week woensdag. Gisteren vertelde een medewerker van samsung dat die order weet akkoord gegeven moet worden door een andere afdeling. Ik nog geprobeerd via dynafix of hun er wat druk achter kunnen zetten maar hun antwoord was nee... Gewoon afwachten.johanneslol schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:11:
[...]
Even een niet bijzonder vraagje maar belt dynafix anoniem ? Ik ben al meerdere malen anoniem gebeld maar ik ben steeds net te laat met opnemen...![]()
![]()
En hoe lang duurde het voor je gebeld werd ?
wat vinden jullie van de geruchten dan de S8 mogelijk een Spen krijgt. Wordt dat een vervanging voor de note 4's die jullie nu hebben dan? of blijf je een note 4 gebruiken, zo ja waarom ?
Thanks voor de snelle reactie.maukoo schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:25:
[...]
Nee. Wij zijn gebeld door samsung zelf. Door hetzelfde nummer als de klantenservice dus niet anoniem. Had de note donderdags op laten halen en vorige week woensdag gebeld. Dat vind ik dus het rare. De medewerker van samsung die ik sprak zei na de afspraak over de omruiling: ik zet hem op akkoord dan wordt ie morgenvroeg gelijk doorgezet en dan heb je jouw nieuwe toestel in de loop van volgende week. Dit was vorige week woensdag. Gisteren vertelde een medewerker van samsung dat die order weet akkoord gegeven moet worden door een andere afdeling. Ik nog geprobeerd via dynafix of hun er wat druk achter kunnen zetten maar hun antwoord was nee... Gewoon afwachten.
Zolang je scherm niet gebarsten is gooien ze het niet op 'val schade', zeker ook gezien het feit dat je telefoon constant herstart. Dat heeft weinig met elkaar te maken.johanneslol schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:51:
[...]
Thanks voor de snelle reactie.Nouja dan maar afwachten. Ik hoop dat mijn telefoon gefixt wordt, maar ik ben bang dat ze het gaan gooien op " val schade" omdat de buitenkant van de telefoon wat geschaafd is.
mijn scherm is nog volledig krasvrij want ik heb er altijd een glazen screenprotector op gehad.rens-br schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:28:
[...]
Zolang je scherm niet gebarsten is gooien ze het niet op 'val schade', zeker ook gezien het feit dat je telefoon constant herstart. Dat heeft weinig met elkaar te maken.
mijn scherm is nog volledig krasvrij en ik heb er nooit een screenprotector op gehad.johanneslol schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:55:
[...]
mijn scherm is nog volledig krasvrij want ik heb er altijd een glazen screenprotector op gehad.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hier ook nog geen reactie van Samsung.metallicattim schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 20:50:
Ik heb nog niks gehoord helaas... het toestel zou naar Dynafix gestuurd worden en die zouden contact met me opnemen voor een afspraak van bezorging. Dat kon deze week, maar ook volgende week worden.
Morgen maar weer bellen...
Hier ook nog niks gehoord. Laat even weten wat je te horen krijgt
Na 3 weken bericht gekregen over mijn Note 4 dat hij niet gemaakt kan worden (wat een verrassing).
Ik had hem bij Coolblue aangeschaft en ook terug gebracht en nu mag ik voor het aankoop bedrag een nieuw toestel uit zoeken. Ondanks dat het 3 weken heeft geduurd wel goede service daar.
Nu is dit met het weg vallen van de note 7 best een lastige keuze, maar dat is verder niet voor in de topic.
Ik ga de Note 4 missen
Iedereen in dit topic bedankt voor de nuttige info en hoop dat jullie Note langer mee mag gaan.
Ik had hem bij Coolblue aangeschaft en ook terug gebracht en nu mag ik voor het aankoop bedrag een nieuw toestel uit zoeken. Ondanks dat het 3 weken heeft geduurd wel goede service daar.
Nu is dit met het weg vallen van de note 7 best een lastige keuze, maar dat is verder niet voor in de topic.
Ik ga de Note 4 missen
Iedereen in dit topic bedankt voor de nuttige info en hoop dat jullie Note langer mee mag gaan.
Nou ik heb mijn toestel vrijdag avond op laten halen.
uiteindelijk was er zo veel mee mis.
Scherm ingebrand, coil whine op het rechter kanaal, en trok alle batterijen leeg in 8 uur.
uiteindelijk was er zo veel mee mis.
Scherm ingebrand, coil whine op het rechter kanaal, en trok alle batterijen leeg in 8 uur.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Afgelopen vrijdag Mijn note 4 laten inleveren. Ik kreeg echter afgelopen zondag ochtend een melding dat ze iets langer bezig zijn met het repareren van het toestel.
Spannend.
Als je het over de duivel hebt:
Spannend.
Als je het over de duivel hebt:
Graag laten we je weten dat we wachten op een specifiek onderdeel om de reparatie aan jouw toestel te kunnen voltooien. Dit duurt iets langer dan verwacht.
Zodra het onderdeel binnen is, gaan we hier direct mee aan de slag en zorgen we ervoor dat je toestel zo snel mogelijk is hersteld.
[ Voor 49% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 25-10-2016 11:23 ]
Ik heb samsung gisteren gebeld maar krijg steeds standaard antwoorden zoals: weet niet hoe lang het nog duurt, ligt bij een andere afdeling etc. Vrijdag via messenger geprobeerd en vandaag reactie terug :svijf schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:15:
[...]
Hier ook nog geen reactie van Samsung.
Morgen maar weer bellen...
Hallo M, momenteel is het erg druk op Messenger. Excuus voor het late bericht! Ik zie in dossier dat het toestel al is besteld. Dynafix zal vervolgens contact met je opnemen of het toestel opsturen. In dit geval wil ik je graag om je geduld vragen ^Monika
Volgens mij was het toestel al gelijk besteld toen ik telefonisch met samsung overeen gekomen ben om mijn note voor een s7 edge te ruilen. Althans zo begreep ik het.
Als ik contact met dynafix opneem krijg ik ook telkens dezelfde antwoorden zoals: we wachten op terugkoppeling van samsung, nog even geduld hebben.
Ik vraag me dus serieus af... Waarom duurt die terugkoppeling zo lang? Of Zijn de s7 gewoon slecht leverbaar op het moment doordat veel note 7 klanten switchen naar een s7. Vind het niet erg om een paar weken te wachten maar laat de klanten op zijn minst weten wat er speelt of geef een richtdatum. Ondertussen ben ik 3 weken verder na opsturen van mijn note en 2 weken verder na het telefoontje van samsung met het voorstel voor de s7.
Vandaag m'n s7 edge gekocht bij mobiel.nl voor reparatie aangemeld via https://samsung.drmobile.nl/sam_nl/ .
Reden: defecte home knop. Er staat dat het al binnen 3 dagen gerepareerd gaat worden dus ik ben heel benieuwd! De vorige keer bij mijn xperia Z was ik hem een maand kwijt..
Ik laat weten hoe het gaat.
Reden: defecte home knop. Er staat dat het al binnen 3 dagen gerepareerd gaat worden dus ik ben heel benieuwd! De vorige keer bij mijn xperia Z was ik hem een maand kwijt..
Ik laat weten hoe het gaat.
Ik denk zeer zeker niet dat het met leverings- problemen te maken heeft. Ik heb afglopen week 3 galaxy S7edge besteld en een dag later gewoon geleverd. Ps toestellen zijn afkomstig van mobiel.nl.maukoo schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:53:
[...]
Ik heb samsung gisteren gebeld maar krijg steeds standaard antwoorden zoals: weet niet hoe lang het nog duurt, ligt bij een andere afdeling etc. Vrijdag via messenger geprobeerd en vandaag reactie terug :
Hallo M, momenteel is het erg druk op Messenger. Excuus voor het late bericht! Ik zie in dossier dat het toestel al is besteld. Dynafix zal vervolgens contact met je opnemen of het toestel opsturen. In dit geval wil ik je graag om je geduld vragen ^Monika
Volgens mij was het toestel al gelijk besteld toen ik telefonisch met samsung overeen gekomen ben om mijn note voor een s7 edge te ruilen. Althans zo begreep ik het.
Als ik contact met dynafix opneem krijg ik ook telkens dezelfde antwoorden zoals: we wachten op terugkoppeling van samsung, nog even geduld hebben.
Ik vraag me dus serieus af... Waarom duurt die terugkoppeling zo lang? Of Zijn de s7 gewoon slecht leverbaar op het moment doordat veel note 7 klanten switchen naar een s7. Vind het niet erg om een paar weken te wachten maar laat de klanten op zijn minst weten wat er speelt of geef een richtdatum. Ondertussen ben ik 3 weken verder na opsturen van mijn note en 2 weken verder na het telefoontje van samsung met het voorstel voor de s7.
Oke dan zal het daar wel niet aan liggen. Misschien dat iemand anders contact met samsung kan leggen? Ik stalk ze al te vaak en heb niet het idee dat ze er ook maar iets vaart achter zetten. En dynafix al helemaal niet... Die wachten weer op samsungpappaleone schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:43:
[...]
Ik denk zeer zeker niet dat het met leverings- problemen te maken heeft. Ik heb afglopen week 3 galaxy S7edge besteld en een dag later gewoon geleverd. Ps toestellen zijn afkomstig van mobiel.nl.
Al op de FB pagina geprobeerd? Daar staan nog tig verhalen over dit probleem..maukoo schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:16:
[...]
Oke dan zal het daar wel niet aan liggen. Misschien dat iemand anders contact met samsung kan leggen? Ik stalk ze al te vaak en heb niet het idee dat ze er ook maar iets vaart achter zetten. En dynafix al helemaal niet... Die wachten weer op samsung
Snap echt niet waar ze mee bezig zijn.. Ze verliezen echt veel klanten op deze manier..
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Paar keer via fb messenger. Nu onder een bericht van iemand die ook al lang wachtrohit schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:46:
[...]
Al op de FB pagina geprobeerd? Daar staan nog tig verhalen over dit probleem..
Snap echt niet waar ze mee bezig zijn.. Ze verliezen echt veel klanten op deze manier..
Welk telefoonnummer bellen jullie dan?
Die van samsung zelf of die van drmobile?
Samsung zelf. Dr mobile is dynafix en die weten niks. Heel apart allemaal. Samsung weet zelf evenmin weinig... Meneer uw toestel is besteld maar de datum wanneer kan ik niet zien.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:51:
Welk telefoonnummer bellen jullie dan?
[ Voor 15% gewijzigd door maukoo op 27-10-2016 14:55 ]
Leuk dat mailje van samsung: de link in de email verwijst naar: about:blank%5bDR_Mobile_2_track_url%5d
Ja gaat goed daar....
En ja hoor gebeld, mijn note 4 is niet meer te repareren.
Of mijn aankoop bedrag word terug gestort of ze komen met een alternatief.... maar dat duurt nog 3 dagen.
Ja gaat goed daar....
Of mijn aankoop bedrag word terug gestort of ze komen met een alternatief.... maar dat duurt nog 3 dagen.
[ Voor 40% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 27-10-2016 17:38 ]
Ik gok dat je ook een voorstel krijgt voor een S7 of S7 edge. Heel netjes alleen de afwikkeling duurt een eeuwigheid. Ik ben nu 2 weken verder na het telefoontje over het voorstel maar nog steeds geen telefoon.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:29:
Leuk dat mailje van samsung: de link in de email verwijst naar: about:blank%5bDR_Mobile_2_track_url%5d
Ja gaat goed daar....
Gisteren bij Vodafone winkel geweest.maukoo schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:53:
[...]
Ik heb samsung gisteren gebeld maar krijg steeds standaard antwoorden zoals: weet niet hoe lang het nog duurt, ligt bij een andere afdeling etc. Vrijdag via messenger geprobeerd en vandaag reactie terug :
Konden me bar weinig vertellen...
Daarna weer Samsung gebeld.
Die moet ik maandag aanstaande weer bellen.
Dan krijg ik een code waarmee ik naar de Vodafone winkel terug kan.
Zou dan of een nieuw toestel moeten kunnen uitkiezen of een tegoedbon krijgen...
Wordt vervolgd
Dat heb je dan best mooi voor elkaar. Je aankoopbedrag terug is helemaal een mooie optie. Met dat geld kan je tegenwoordig veel moois kopen. Waarschijnlijk willen ze je een s7 aansmeren.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:45:
Alternatief aannemen en die op marktplaats zetten en dan kopen wat je zelf wilt.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:45:
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Alleen was mijn aankoop bedrag met korting, dus ik heb het toestel nooit volledig betaald.drusloos schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:08:
[...]
Dat heb je dan best mooi voor elkaar. Je aankoopbedrag terug is helemaal een mooie optie. Met dat geld kan je tegenwoordig veel moois kopen. Waarschijnlijk willen ze je een s7 aansmeren.
Ik kreeg helaas ook zo net te horen dat mijn note 4 niet te herstellen valt en ik een S7 edge krijg
Ik ben heel benieuwd naar die telefoon, maar nog wel meer benieuwd of er nog meer mensen komen met note 4 problemen!
Ik ga maar leren leven met de problemen die mijn Note 4 heeft, want ik zit niet te wachten op een ander toestel.
Ik liever ook niet, maar mijn note 4 pen werkte ook niet meer.Phusebox schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:23:
Ik ga maar leren leven met de problemen die mijn Note 4 heeft, want ik zit niet te wachten op een ander toestel.

Anoniem: 34124
Dat zal je flink tegenvallen slechte deal.johanneslol schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:51:
Ik kreeg helaas ook zo net te horen dat mijn note 4 niet te herstellen valt en ik een S7 edge krijgIk ben heel benieuwd naar die telefoon, maar nog wel meer benieuwd of er nog meer mensen komen met note 4 problemen!
Mijn telefoon ligt nu bij Dynafix, word ik gebeld waarin hun mij een voorstel doen of mij bijpraten over wat er gaat gebeuren? Of moet ik gewoon wachten en krijg ik het toestel weer thuis gestuurd en moet ik daar uitvinden wat er mee is gebeurd?
Zoals je in dit topic en het rma topic kan lezen ben ik gebeld door samsung met een voorstel mijn note 4 te.ruilen voor een s7 edge. Dat is woensdag 4 weken geleden. Tot op heden niks meer gehoord. Wel contact met samsung via facebook messenger en telefonisch maar.daar word ik ook niet wijzer van. Ze weten zelf niet hoe lang het nog kan duren. Vanmorgen nog een messengerbericht naar samsung gestuurd. De medewerker heeft contact opgenomen met de administratieve afdeling en die zou zsm contact met me opnemen. Hoop hem wel snel te hebben nu ...johanneslol schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 21:01:
[...]
Heb jij inmiddels wat gehoord? Ik zou binnen 48 uur een mailtje krijgen, maar heb ik meer gehoord.Hoe lang moest je wachten ?
De gene boven mij, hier kan je facebook light weghalen. Werkt echt perfect en het heeft heel veel effect voor batterijduur!
*knip*.
[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 02-11-2016 10:05 ]
Wat 4 weken? Ik ga die van mij uiteindelijk toch maar opsturen want is niet meer werkbaar zo. Heb 25 euro betaald voor express zooi.
Heb namelijk alleen een dumb phone als vervanger.
Idd 4 weken. Gaat nergens over. Hier een oude smartphone die net zijn ding kan doen. Hoop hem echt deze week te hebben. Denk niet dat het wat uitmaakt dat je express repair hebt gekozen... Ik hoop voor jou van wel natuurlijk. Houdt ons op de hoogte!Phusebox schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 21:53:
Wat 4 weken? Ik ga die van mij uiteindelijk toch maar opsturen want is niet meer werkbaar zo. Heb 25 euro betaald voor express zooi.
Bij de gewone repair staat binnen 3 dagen. Ik zou er in ieder geval wel werk van maken als ik dan na een week nog niks had. Dan moeten ze niet roepen binnen 3 dagen als ze dat niet kunnen waarmaken.maukoo schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:19:
[...]
Idd 4 weken. Gaat nergens over. Hier een oude smartphone die net zijn ding kan doen. Hoop hem echt deze week te hebben. Denk niet dat het wat uitmaakt dat je express repair hebt gekozen... Ik hoop voor jou van wel natuurlijk. Houdt ons op de hoogte!
En ik heb best nog wel 300 euro over voor een reparatie als ik dan maar mijn Note 4 terugkrijg binnen een week. Liever dat nog dan dat ik iets anders moet gaan kopen.
Wanneer je de telefoon ter reparatie aanbied bij je provider dan sturen zij deze op naar een Samsung service center. In de regel ben je dan je telefoon twee tot drie weken kwijt. In mijn geval was dat binnen 3 weken. Heb een nieuw moederbord gekregen.
Ik kreeg van mijn provider, Kpn geen leentoestel omdat ik niet verzekerd was. De reparatie was kosteloos omdat het onder de garantie viel.
Ik kreeg van mijn provider, Kpn geen leentoestel omdat ik niet verzekerd was. De reparatie was kosteloos omdat het onder de garantie viel.
Damn 4 weken is wel heel bizar lang. ik ben nu net voorbij de 2 weken. Ik gebruik een oude iphone 4 dus ook niet geweldig.maukoo schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:19:
[...]
Idd 4 weken. Gaat nergens over. Hier een oude smartphone die net zijn ding kan doen. Hoop hem echt deze week te hebben. Denk niet dat het wat uitmaakt dat je express repair hebt gekozen... Ik hoop voor jou van wel natuurlijk. Houdt ons op de hoogte!
http://www.klachtenkompas.nl/dynafix
Hier regent het ook klachten.

Gelukkig zit Dynafix voor mij op 10 minuten rijden van mijn werkjohanneslol schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:37:
[...]
Damn 4 weken is wel heel bizar lang. ik ben nu net voorbij de 2 weken. Ik gebruik een oude iphone 4 dus ook niet geweldig.Maar goed ik ga er wel zoveel mogelijk achteraan. Ik denk ook niet dat Express repair wat gaat helpen, aangezien ze geen onderdelen hebben. Ik las toevallig zo net een bericht van iemand anders die hetzelfde heeft gedaan en alsnog lang moest wachten.
http://www.klachtenkompas.nl/dynafix
Hier regent het ook klachten.![]()
![]()
Hoe kunnen zulke grote bedrijven nu zo'n waardeloos bedrijf gebruiken.
En op hun samsung.drmobile.nl website zeggen ze toch echt BINNEN 3 dagen.
Lol dan heb je inderdaad veel mazzelPhusebox schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:44:
[...]
Gelukkig zit Dynafix voor mij op 10 minuten rijden van mijn werk
En op hun samsung.drmobile.nl website zeggen ze toch echt BINNEN 3 dagen.

Ik neem aan dat als je het toestel opstuurt zelf een afspraak maakt van hoe en wat. Als jij het zelf al niet weet, hoe moeten wij het dan weten???hegemanjelle schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:14:
Mijn telefoon ligt nu bij Dynafix, word ik gebeld waarin hun mij een voorstel doen of mij bijpraten over wat er gaat gebeuren? Of moet ik gewoon wachten en krijg ik het toestel weer thuis gestuurd en moet ik daar uitvinden wat er mee is gebeurd?
Afgelopen zaterdag drie weken geleden dat ik mijn defecte Note4 inleverde bij een Vodafone winkel.
Zelf maar meerdere malen contact opgenomen met Samsung.
Vandaag het verlossende woord. Toestel is gecrediteerd aan de winkel waar ik geweest ben.
Kreeg vandaag ook twee codes waarmee ik geld of een toestel zou moeten kunnen krijgen.
Werd vandaag ook gebeld door de Vodafone winkel.
Ik mag een nieuw Samsung toestel uitkiezen.
Bv. een Galaxy S7 of een S7 Edge.
Van de week maar even naar de winkel dan
Zelf maar meerdere malen contact opgenomen met Samsung.
Vandaag het verlossende woord. Toestel is gecrediteerd aan de winkel waar ik geweest ben.
Kreeg vandaag ook twee codes waarmee ik geld of een toestel zou moeten kunnen krijgen.
Werd vandaag ook gebeld door de Vodafone winkel.
Ik mag een nieuw Samsung toestel uitkiezen.
Bv. een Galaxy S7 of een S7 Edge.
Van de week maar even naar de winkel dan
Nou dat zeg je wel, maar ik heb het toestel aangemeld via de samsung website. Hierin staat dat de reparatie 3 werkdagen duurt. Tevens is ook vermeld dat er eerst onderzoek wordt gedaan naar de staat van het toestel en of het probleem wat ik aangeef ook daadwerkelijk het probleem is.pappaleone schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 23:48:
[...]
Ik neem aan dat als je het toestel opstuurt zelf een afspraak maakt van hoe en wat. Als jij het zelf al niet weet, hoe moeten wij het dan weten???
Toestel is opgehaald, ontvangen door Samsung(Dynafix) maar mijn vraag was, zoals ik die ook had gesteld, hoe wordt ik op de hoogte gebracht of het onder garantie wordt vervangen of dat ik het zelf moet gaan betalen? Dus ik heb geen afspraak gemaakt over de afhandeling van deze RMA, maar gewoon de stappen gevolgd die Samsung mij toereikt.
Ik neem aan dat als de kosten boven de €50,- komen dat ze je een belletje geven voor Accord.hegemanjelle schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:10:
[...]
Nou dat zeg je wel, maar ik heb het toestel aangemeld via de samsung website. Hierin staat dat de reparatie 3 werkdagen duurt. Tevens is ook vermeld dat er eerst onderzoek wordt gedaan naar de staat van het toestel en of het probleem wat ik aangeef ook daadwerkelijk het probleem is.
Toestel is opgehaald, ontvangen door Samsung(Dynafix) maar mijn vraag was, zoals ik die ook had gesteld, hoe wordt ik op de hoogte gebracht of het onder garantie wordt vervangen of dat ik het zelf moet gaan betalen? Dus ik heb geen afspraak gemaakt over de afhandeling van deze RMA, maar gewoon de stappen gevolgd die Samsung mij toereikt.
Tenzij je toestel in de garantie zit, dan hoor je verder niets totdat het bij je wordt afgeleverd..
Anoniem: 691155
En wat is er vervolgens gebeurt?metallicattim schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:55:
To be continued...
Ik kreeg net een mailtje, hij wordt donderdag gebracht... raar dat jij zo lang moet wachten !maukoo schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:19:
[...]
Nope niks bij spam. Ik heb het toestel ook niet van een provider maar los + sim only misschien dat dat wat uit maakt. Volgens samsung zou ik hem zeker volgende week moeten hebben want de wachttijd bedraagt minimaal 3 weken.johanneslol schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:06:
[...]
Ik kreeg net een mailtje, hij wordt donderdag gebracht... raar dat jij zo lang moet wachten !overigens wordt het leveren gedaan onder de naam van t-mobile maar wel door een ander bedrijf. Misschien dat het bij jou fout is gegaan? Al gekeken in je spam mail ?
De Note kon niet meer gemaakt worden, maar het viel wel binnen de fabrieksgarantie en ik wacht nu nog steeds op de S7Edge die ik als vervanger aangeboden heb gekregen
[ Voor 90% gewijzigd door metallicattim op 02-11-2016 10:14 ]
Neem aan dat iedereen hier dit bericht kreeg nadat zijn telefoon was aangekomen bijn Dynafix:
Graag laten we je weten dat we wachten op een specifiek onderdeel om de reparatie aan jouw toestel te kunnen voltooien. Dit duurt iets langer dan verwacht.
Zodra het onderdeel binnen is, gaan we hier direct mee aan de slag en zorgen we ervoor dat je toestel zo snel mogelijk is hersteld.
Yep. Kijk anders op deze site, die uitgebreider: http://www3.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspxPhusebox schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:35:
Neem aan dat iedereen hier dit bericht kreeg nadat zijn telefoon was aangekomen bijn Dynafix:
[...]
Thanks. Staat niet veel meer, maar goed. Hoe lang duurde het gemiddeld voordat jullie iets te horen kregen over wel of niet te repareren? Hoop nog altijd dat ik mijn Note 4 terugkrijg.maukoo schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:14:
[...]
Yep. Kijk anders op deze site, die uitgebreider: http://www3.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspx
Na 1 dag stond op die site dat het toestel gecrediteerd werd. Toen werd ik een paar dagen later gebeld door samsung met het voorstel om mijn toestel te ruilen voor een s7 edge. Dat is nu 3 weken geleden en nog steeds geen S7.Phusebox schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:55:
[...]
Thanks. Staat niet veel meer, maar goed. Hoe lang duurde het gemiddeld voordat jullie iets te horen kregen over wel of niet te repareren? Hoop nog altijd dat ik mijn Note 4 terugkrijg.
Ik heb zojuist ook weer een bericht naar Samsung gestuurd:
Momenteel is het erg druk op Messenger. Daarom kan het langer duren voordat we je te woord kunnen staan. Wij doen ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk te helpen.
Meestal reageren ze dezelfde dag nog. En dan krijg je weer een stamdaard antwoord met het is druk je toestel is besteld blabla. Je kunt ook een bericht plaatsen op hun facebookpagina. Daar reageren ze doorgaans sneller. Ik kreeg gisteren te horen dat de levertijd minimaal 3 weken is omdat het erg druk is .....metallicattim schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:13:
Ik heb zojuist ook weer een bericht naar Samsung gestuurd:
[...]
Ik had al een bericht op de FB pagina gepost, maar toen ik zag dat ze de laatste 22 uur, op geen enkel bericht hadden gereageerd, had ik zoiets van, ik zoek ook wel elders het contact 
-edit-
-edit-
Hi Tim, ik zie staan dat je toestel is gecrediteerd door de technische externe dienst. Ik heb gelijk even geschakeld met de administratieve afdeling en je toestel is besteld, ik kan alleen niet inzien wanneer deze precies binnenkomt? ^Bruce
[ Voor 42% gewijzigd door metallicattim op 02-11-2016 10:47 ]
Hoe zit het met vervangende schermen van de S7 Edge? Zijn die ondertussen allemaal weer leverbaar?
Vanmorgen de mail gehad, dat ik bericht zou krijgen als.. (Compuserve Den Bosch).. Dus voorlopig niet..partyondude schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:55:
Hoe zit het met vervangende schermen van de S7 Edge? Zijn die ondertussen allemaal weer leverbaar?
Mogen die van mij als compensatie straks omruilen voor een blauwe.. ;-))
Gaat goed met Samsung.. Level On Headset kapot binnen 9 maanden.. zelfde euvel als herhaaldelijk gemeld bij Amazon reviews.. geen garantie.. wordt verwezen naar headsets zonder problemen.. minder gebruikt schat ik in..
Ga van de week toch maar eens goed kijken naar introductie van nieuwe Huawei-toestel.. ;-))
Standaard antwoord dus. Dat zeggen ze mij ook steeds.metallicattim schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:19:
Ik had al een bericht op de FB pagina gepost, maar toen ik zag dat ze de laatste 22 uur, op geen enkel bericht hadden gereageerd, had ik zoiets van, ik zoek ook wel elders het contact
-edit-
[...]
Ik heb net een maand een nieuw gouden toestel, nadat m'n zilveren kapot gestuiterd was. Deed ik niet eens zelf. Heb toen gebruik gemaakt van die omruilregeling, omdat er geen schermen binnenkomen.
Nu maakt net iemand een foto met mijn toestel, laat die de telefoon vallen. Dus weer een kapot scherm...Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Nu maakt net iemand een foto met mijn toestel, laat die de telefoon vallen. Dus weer een kapot scherm...Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.
[ Voor 14% gewijzigd door partyondude op 02-11-2016 12:22 ]
De afleverafspraak voor mijn nieuwe S6 staat gepland voor morgen.
Dit is 22 dagen vanaf het telefoontje van Samsung waarin ik mijn akkoord moest geven voor omwisseling. Zolang heeft het dus geduurd voordat Samsung de telefoon kon leveren aan Dynafix
In totaal heeft het hele proces net geen 6 weken geduurd (28 werkdagen)
Dit is 22 dagen vanaf het telefoontje van Samsung waarin ik mijn akkoord moest geven voor omwisseling. Zolang heeft het dus geduurd voordat Samsung de telefoon kon leveren aan Dynafix
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Pff is hier wettelijk niks tegen in te brengen?bramv82 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:03:
De afleverafspraak voor mijn nieuwe S6 staat gepland voor morgen.
Heeft iemand al een aanbod gekregen voor een nieuwe S7 edge via Samsung?
Het scherm van mijn vrouw is kapot en moet vervangen worden. Echter het Samsung service point gaf al aan, dat de schermen moeilijk aan te komen zijn.
Via Twitter heb ik contact opgenomen met Samsung hierover en zij gaven aan, dat als ik de telefoon opstuur, ik een alternatieve oplossing aangeboden zal krijgen. Na verder doorvragen, kwam het antwoord, dat we dan een aanbod krijgen voor een nieuwe S7edge tegen een gereduceerd tarief.
Nu heb ik gisteren en vanmiddag nogmaals gevraagd wat dit aanbod dan pressies inhield, oftewel quanta costa..., dat ik dat natuurlijk eerst wil weten voor ik de telefoon opstuur en deze dan dagen kwijt ben, terwijl het aanbod helemaal niet zo scherp is. Echter blijft het stil aan de kant van Samsung.
Het scherm van mijn vrouw is kapot en moet vervangen worden. Echter het Samsung service point gaf al aan, dat de schermen moeilijk aan te komen zijn.
Via Twitter heb ik contact opgenomen met Samsung hierover en zij gaven aan, dat als ik de telefoon opstuur, ik een alternatieve oplossing aangeboden zal krijgen. Na verder doorvragen, kwam het antwoord, dat we dan een aanbod krijgen voor een nieuwe S7edge tegen een gereduceerd tarief.
Nu heb ik gisteren en vanmiddag nogmaals gevraagd wat dit aanbod dan pressies inhield, oftewel quanta costa..., dat ik dat natuurlijk eerst wil weten voor ik de telefoon opstuur en deze dan dagen kwijt ben, terwijl het aanbod helemaal niet zo scherp is. Echter blijft het stil aan de kant van Samsung.
The more I learn, the less I know, I just realised
Je bent niet de enige met problemen rondom de schermlevering. De Note 4 heeft hier bijvoorbeeld ook last van.Sharad R schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:31:
Ik zag het nut van een los topic niet zo, dus heb je post samengevoegd met dit topic.
[ Voor 49% gewijzigd door rens-br op 02-11-2016 16:40 ]
€412 betalen. Check mijn post hierover in het Samsung Galaxy S7 topic.Sharad R schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:31:
Potverdikkeme die prijzen zijn echt niet normaal dit is kiezen uit 2 kwade oplossingen.partyondude schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:20:
[...]
€412 betalen. Check mijn post hierover in het Samsung Galaxy S7 topic.

Is echt absurd. Ze zijn verplicht om deze producten een minimale periode te ondersteunen en mensen verplichten een nieuw toestel te kopen is echt belachelijk. Ik zou er niet meer akkoord gaan. Niet mijn probleem dat ze geen schermen kunnen maken.
Idd vrij bizar. Dus omdat er onder garantie een defect met het scherm is zonder dat het de schuld van de gebruiker is, mag de gebruiker ruim 400 lappen voor een nieuw toestel. Normaal gesproken krijg je gewoon kosteloos een nieuw toestel.Phusebox schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:22:
Is echt absurd. Ze zijn verplicht om deze producten een minimale periode te ondersteunen en mensen verplichten een nieuw toestel te kopen is echt belachelijk. Ik zou er niet meer akkoord gaan. Niet mijn probleem dat ze geen schermen kunnen maken.