Je lapt €117,- voor een nieuw toestel, het scherm van €295,- had sowieso betaald moeten worden.
Dan nog dus 117 euro teveel. Is niet het probleem van de consument dat Samsung geen reserveonderdelen heeft.partyondude schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:31:
Je lapt €117,- voor een nieuw toestel, het scherm van €295,- had sowieso betaald moeten worden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Helemaal mee eens,onderdelen moeten gewoon op voorraad zijn.Phusebox schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:00:
[...]
Dan nog dus 117 euro teveel. Is niet het probleem van de consument dat Samsung geen reserveonderdelen heeft.
Gisteren mijn Samsung Galaxy S6 ontvangen die voor een RMA bij Dynafix was geweest.
Vorige week vrijdag opgehaald en gisteren terug, mij hoor je niet klagen.
Probleem was dat ik de homebutton steeds harder in moest drukken om; of terug te gaan naar het homescreen of het scherm te activeren. Kosten; €0,00.
Vorige week vrijdag opgehaald en gisteren terug, mij hoor je niet klagen.
Probleem was dat ik de homebutton steeds harder in moest drukken om; of terug te gaan naar het homescreen of het scherm te activeren. Kosten; €0,00.
Ik ga in ieder geval stoppen met de S7 Edge. Nummer één binnen twee maanden kapot gekletterd, nummer twee binnen een maand. Geen zin meer in.pappaleone schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:58:
[...]
Helemaal mee eens,onderdelen moeten gewoon op voorraad zijn.
Het lijkt erop dat mijn Note 4 gewoon gerepareerd gaat worden overigens.
Gisteren dacht ik nog van niet, maar ik heb niks meer gehoord van Samsung of Dynafix zoals de rest hier na een dag met de mededeling dat hij niet gemaakt wordt.
Gisteren dacht ik nog van niet, maar ik heb niks meer gehoord van Samsung of Dynafix zoals de rest hier na een dag met de mededeling dat hij niet gemaakt wordt.
Dat heeft niks te maken met de S7edge, uit je handen laten vallen (gekletterd) doe je zelf. Je weet dat de telefoon een glazen scherm heeft. Zal bij andere telefoons niet anders zijn.partyondude schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:17:
[...]
Ik ga in ieder geval stoppen met de S7 Edge. Nummer één binnen twee maanden kapot gekletterd, nummer twee binnen een maand. Geen zin meer in.
Ik hoorde het pas na een week, dus wil geen partypooper zijn, maar als bijv. je scherm of moederbord vervangen moet worden, gaat dat gewoon niet meer gebeuren, ze hebben die onderdelen niet meer.Phusebox schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:25:
Het lijkt erop dat mijn Note 4 gewoon gerepareerd gaat worden overigens.![]()
Ik gok dat ook jij binnen afzienbare tijd gebeld wordt of je een S7 wilt
Het anwoord is: nee.metallicattim schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:10:
[...]
Ik hoorde het pas na een week, dus wil geen partypooper zijn, maar als bijv. je scherm of moederbord vervangen moet worden, gaat dat gewoon niet meer gebeuren, ze hebben die onderdelen niet meer.
Ik gok dat ook jij binnen afzienbare tijd gebeld wordt of je een S7 wilt
Benieuwd wat ze als tweede optie hebben.
In beide gevallen deed ik het niet eens zelf, maar dat doet er niet toe. Mijn Galaxy S6 is zonder hoesje wel 53x gevallen en overleefde dat steeds zonder gebarsten scherm. De Edge is precies 2x gevallen en pakt (met hoesje) een 100% score op sneuvelen. Dat lijkt me geen toeval en vind ik, zeker omdat er nauwelijks vervangende schermen te krijgen zijn, niet acceptabel. Doodzonde, mooiste en beste telefoon die ik gehad heb.pappaleone schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:41:
[...]
Dat heeft niks te maken met de S7edge, uit je handen laten vallen (gekletterd) doe je zelf. Je weet dat de telefoon een glazen scherm heeft. Zal bij andere telefoons niet anders zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door partyondude op 03-11-2016 16:01 ]
Ik zou volgende week gaansvijf schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 00:11:
Afgelopen zaterdag drie weken geleden dat ik mijn defecte Note4 inleverde bij een Vodafone winkel.
Zelf maar meerdere malen contact opgenomen met Samsung.
Vandaag het verlossende woord. Toestel is gecrediteerd aan de winkel waar ik geweest ben.
Kreeg vandaag ook twee codes waarmee ik geld of een toestel zou moeten kunnen krijgen.
Werd vandaag ook gebeld door de Vodafone winkel.
Ik mag een nieuw Samsung toestel uitkiezen.
Bv. een Galaxy S7 of een S7 Edge.
Van de week maar even naar de winkel dan
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Mijn S7 edge is inmiddels aangekomen!
Ik kreeg ook een gratis simkaart erbij, dus geen klachten hier. Nu alleen nog een gear vr bestellen!
Mijn S7 Edge goud home knop begon af te sluiten merkte ik op, toevallig meer mensen die dit hebben gehad of hier überhaupt op hebben gelet
.
Home knop is gelukkig gewoon vervangen onder garantie als ik mijn status mag geloven en had mijn aanhoudende drain probleem gemeld, de accu is ook vervangen dus afwachten of mijn probleem hiermee weg is.
Indien het wel accu gerelateerd is dan is dat wel kwalijk moet ik zeggen gezien veel mensen soortgelijke klachten heeft en een andere groep juist weer niet.
Home knop is gelukkig gewoon vervangen onder garantie als ik mijn status mag geloven en had mijn aanhoudende drain probleem gemeld, de accu is ook vervangen dus afwachten of mijn probleem hiermee weg is.
Indien het wel accu gerelateerd is dan is dat wel kwalijk moet ik zeggen gezien veel mensen soortgelijke klachten heeft en een andere groep juist weer niet.
Toch bijzonder, ik werd dinsdag gebeld, dat ik vrijdag gebeld wordt voor een S7. Terwijl ik hier iedereen hoor over een S7 Edge....
Ben benieuwd of ik gebeld wordt vandaag voor een afspraak.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ik heb nog niks gehoord verder, ga vandaag maar eens bellen. Daar betaal je dan 25 euro express kosten voor.
In eerste instantie werd ik idd gebeld voor een s7 maar na doorvragen kon ik ook een s7 edge krijgen.Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:59:
Toch bijzonder, ik werd dinsdag gebeld, dat ik vrijdag gebeld wordt voor een S7. Terwijl ik hier iedereen hoor over een S7 Edge....
Maar geld terug was ook een optie toch? Mijn Note 4 kostte 679 euro, dus tja dan kan ik wat anders kopen dan een S7 (edge).maukoo schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:07:
[...]
In eerste instantie werd ik idd gebeld voor een s7 maar na doorvragen kon ik ook een s7 edge krijgen.
Mjin galaxy S6 (non-edge).. Van inleveren tot reparatie: 8 weken.rens-br schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:39:
[...]
Je bent niet de enige met problemen rondom de schermlevering. De Note 4 heeft hier bijvoorbeeld ook last van.
[mbr]Ik zag het nut van een los topic niet zo, dus heb je post samengevoegd met dit topic.[/]
Ik ben na 6 weken een iPhone gaan kopen en heb de S6 na reparatie verkocht.
Tevens een samsung repair punt wat schofterig omgaat met klanten, bellen mag je niet, bandje geeft namelijk letterlijk aan: "Als je belt voor de status van je reparatie: we bellen echt wel als we iets weten, dus daar hoef je ons niet om te vragen". Als je dan toch aan de lijn blijft en er naar vraagt "Luister je het bandje wel? We weten nog niks"
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Mijn note was exact €333. Daar vind je dus geen andere samsung voor.Phusebox schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:10:
[...]
Maar geld terug was ook een optie toch? Mijn Note 4 kostte 679 euro, dus tja dan kan ik wat anders kopen dan een S7 (edge).
Was dat met provider korting dan, want die heb je uiteidelijk ook zelf betaald en je mag gewoon uitgaan van de adviesprijs als vergoeding.Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:42:
[...]
Mijn note was exact €333. Daar vind je dus geen andere samsung voor.
Vaag zojuist contact gehad met Dynafix en waar ze woensdag zeiden hij kan niet gemaakt worden is hij nu opeens gerepareerd en klaar. Of toch nieuwe onderdelen onderdelen of ze schepen mij af omdat mijn garantie nu officieel verlopen verlopen is na vandaag.
Nieuw mainboard, nieuwe camera en nieuw touchscreen...
Hoorde ool via Samsung dat er nieuwe schermen binnen waren gekomen dus misschien is het dan toch zo. * Phusebox happy
Nieuw mainboard, nieuwe camera en nieuw touchscreen...
Hoorde ool via Samsung dat er nieuwe schermen binnen waren gekomen dus misschien is het dan toch zo. * Phusebox happy
[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 04-11-2016 20:08 ]
Gisteren naar de Vodafone winkel geweest.
Aanbod was: Of een S6 Edge+ of een S7.
Terwijl Samsung zei: S7 of S7 Edge of geld retour.
Heb dus maar een nieuwe S7 mee genomen.
Toch nog even bij Samsung informeren waar het dan spaak loopt.
Hun informatie, of de Vodafone winkel...
Desalnietemin blij met het nieuwe toestel hoor
Doorlooptijd bijna 4 weken.
Aanbod was: Of een S6 Edge+ of een S7.
Terwijl Samsung zei: S7 of S7 Edge of geld retour.
Heb dus maar een nieuwe S7 mee genomen.
Toch nog even bij Samsung informeren waar het dan spaak loopt.
Hun informatie, of de Vodafone winkel...
Desalnietemin blij met het nieuwe toestel hoor
Doorlooptijd bijna 4 weken.
Toch vreemd dat ze nu opeens wel weer repareren... hebben jullie mazzel gehad. Ik moet het nu weer tot de note 8 uitzingen met mijn note 4.
Ik kreeg niet eens de optie tot een S7 zonder edge..maukoo schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:07:
[...]
In eerste instantie werd ik idd gebeld voor een s7 maar na doorvragen kon ik ook een s7 edge krijgen.
Hier wat problemen met mijn S6 edge. Het is echt verdomd lastig om contact te krijgen. De afdeling Voice of Customer stuurt een mailtje en daarna reageren ze nooit meer. Contact via Facebook heeft ook nog geen resultaat gehad... hopelijk kunnen ze wat voor me betekenen! Ben er bang voor xd.
Ik lees dat bij sommige het zo moeilijk gaat. Toen ik vorige maand mijn toestel bracht bij de kpn-winkel ging alles zoals mij verteld werd:
Kpn stuurt mijn toestel naar Samsung. Deze kijken wat er mee aan de hand is.
Ze kijken of de reparatie onder garantie valt anders krijg ik dat te horen met een prijs opgave.
Binnen 3 weken toestel retour.
En de status is te volgen op de kpn-site.
Ik kreeg geen leentoestel want dat krijg je alleen als je een verzekering hebt bij het toestel.
Kpn stuurt mijn toestel naar Samsung. Deze kijken wat er mee aan de hand is.
Ze kijken of de reparatie onder garantie valt anders krijg ik dat te horen met een prijs opgave.
Binnen 3 weken toestel retour.
En de status is te volgen op de kpn-site.
Ik kreeg geen leentoestel want dat krijg je alleen als je een verzekering hebt bij het toestel.
Ja binnen drie weken, als je dat normaal vind is dat prima. Op hun website staat echter BINNEN twee dagen.
Bij mij zeiden ze rond de 2 weken, uiteindelijk was het 2,5 week!Phusebox schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:53:
Ja binnen drie weken, als je dat normaal vind is dat prima. Op hun website staat echter BINNEN twee dagen.
Jaja wrijf het er maar in. Ik krijg een note 4 terug die na 6 maanden weer kapot is.
Dus heb jij geen keuze gehad je toestel in te ruilen / crediteren voor een S7? Lijkt me sterk als meerdere dat juist wel hebbenPhusebox schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:43:
Jaja wrijf het er maar in. Ik krijg een note 4 terug die na 6 maanden weer kapot is.
Nope. Woensdag kreeg ik bericht dat hij omgeruild ging worden en nu is hij opeens gemaakt. Zal maandag verzonden worden denk ik.Mrjraider schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:46:
[...]
Dus heb jij geen keuze gehad je toestel in te ruilen / crediteren voor een S7? Lijkt me sterk als meerdere dat juist wel hebben
Vraag me af of ik nu donor onderdelen van al die ingeleverde note's krijg... is natuurlijk geen mogelijkheid om te checken als ik hem terug heb.
Ze hebben scherm, moederbord en camera moeten vervangen. Hadden ze beter kunnen omruilen denk ik dan qua kosten. Ook voor de klantenbinding beter geweest.
Ben tevreden met een weer goed functionerende note 4 alleen is hij al drie keer terug geweest in twee jaar tijd met elke keer een defect moederbord. En nu is de garantie voorbij.
En nu ????Phusebox schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 18:43:
[...]
Nope. Woensdag kreeg ik bericht dat hij omgeruild ging worden en nu is hij opeens gemaakt. Zal maandag verzonden worden denk ik.
Vraag me af of ik nu donor onderdelen van al die ingeleverde note's krijg... is natuurlijk geen mogelijkheid om te checken als ik hem terug heb.
Ze hebben scherm, moederbord en camera moeten vervangen. Hadden ze beter kunnen omruilen denk ik dan qua kosten. Ook voor de klantenbinding beter geweest.
Ben tevreden met een weer goed functionerende note 4 alleen is hij al drie keer terug geweest in twee jaar tijd met elke keer een defect moederbord. En nu is de garantie voorbij.
Even afwachten wat ik begin komende week terugkrijg en of ze echt alles vervangen hebben. Touchscreen werkte linksboven niet goed meer en ik dacht dat er geen schermen meer gemaakt werden voor de note 4. Vandaar mijn verdenking dat ik een scherm krijg uit een andere note 4 die defect was.
Misschien hebben wij die optie voor een s7(edge) wel gekregen omdat die van mij in ieder geval pas 6 maanden oud was. Die van jou is 2 jaar en misschien dachten ze van die repareren we wel gewoon.Phusebox schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 18:43:
[...]
Nope. Woensdag kreeg ik bericht dat hij omgeruild ging worden en nu is hij opeens gemaakt. Zal maandag verzonden worden denk ik.
Waarom zouden ze zomaar gratis s7's weggeven als ze ook konden repareren. Of ze hadden daadwerkelijk een tijdelijke shortage of of repareren inderdaad alleen de oudere toestellen en gebruiken de nieuwere als donor.
*weg*
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 06-11-2016 19:05 ]
Wat duurt het lang als ik zo lees bij sommigen, ik heb zelf een Red Super abonnement en ik had mijn S7 Edge vorige week zaterdag aangemeld via Vodafone/Dynalogic.
Maandag opgehaald door Dynalogic in ruil met een leentoestel vanwege Red Super
en dinsdag kreeg ik toestel binnen was en aan het eind van de dag kreeg ik bericht dat er een onderdeel niet op voorraad was en dat het misschien langer dan 7 werkdagen kon duren.
Donderdagmorgen bekeek ik mijn status en bleek onderdeel binnen te zijn, later op de dag werd het gewijzigd als gerepareerd (display en accu vervangen).
Vrijdag kon ik een afspraak inplannen voor aflevering op zaterdag dus vrij snel is mijn ervaring dan.
Maandag opgehaald door Dynalogic in ruil met een leentoestel vanwege Red Super
Donderdagmorgen bekeek ik mijn status en bleek onderdeel binnen te zijn, later op de dag werd het gewijzigd als gerepareerd (display en accu vervangen).
Vrijdag kon ik een afspraak inplannen voor aflevering op zaterdag dus vrij snel is mijn ervaring dan.
Ik denk niet dat ze oude onderdelen opnieuw gebruiken omdat bijna alle note telefoons hetzelfde problemen hebben.. Of ze moeten handmatig de chips gaan overzetten. Ik denk dat alle notes gewoon worden omgesmolten en opnieuw gebruikt.Phusebox schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:49:
Waarom zouden ze zomaar gratis s7's weggeven als ze ook konden repareren. Of ze hadden daadwerkelijk een tijdelijke shortage of of repareren inderdaad alleen de oudere toestellen en gebruiken de nieuwere als donor.
Ik denk dat ze een tijdelijk tekort hadden omdat er opeens zoveel extra S7 edges gemaakt moeten worden door het gedoe met de Note 7.
http://www.wsj.com/articl...galaxy-s6-edge-1428550414
Vorige jaar was dit ook zo met de S6 edge.
https://us.community.sams...7-Edge-screens/td-p/38378
https://www.reddit.com/r/...s_due_to_screen_failures/
Voor de S7 edge hebben ze ook problemen wereldwijd.
Ik verwacht het ook niet, maar goed zou een verklaring kunnen zijn waarom ze opeens wel weer voorraad hebben. Dat ze de Note4 productielijn weer hebben opgestart na het Note 7 debacle lijkt me ook vreemd, maar goed het zou kunnen. Dan zouden er ook weer nieuwe Note 4's in de winkel kunnen komen te liggen?johanneslol schreef op zondag 06 november 2016 @ 10:40:
[...]
Ik denk niet dat ze oude onderdelen opnieuw gebruiken omdat bijna alle note telefoons hetzelfde problemen hebben.. Of ze moeten handmatig de chips gaan overzetten. Ik denk dat alle notes gewoon worden omgesmolten en opnieuw gebruikt.![]()
Ik denk dat ze een tijdelijk tekort hadden omdat er opeens zoveel extra S7 edges gemaakt moeten worden door het gedoe met de Note 7.Daarbij zullen ze wel zijn begonnen met proef samples maken van de S8, dan is een tijdelijk tekort niet zo vreemd.
http://www.wsj.com/articl...galaxy-s6-edge-1428550414
Vorige jaar was dit ook zo met de S6 edge.
https://us.community.sams...7-Edge-screens/td-p/38378
https://www.reddit.com/r/...s_due_to_screen_failures/
Voor de S7 edge hebben ze ook problemen wereldwijd.
Het zou me niet verbazen als ze bepaalde weer hebben opgestart simpelweg omdat in heel europa de note 5 nooit is uitgekomen. Wellicht dat ze dan toch maar weer onderdelen gaan maken ? Ik denk dat dat goedkoper is dat iedereen een S7 edge te geven...Phusebox schreef op zondag 06 november 2016 @ 10:49:
[...]
Ik verwacht het ook niet, maar goed zou een verklaring kunnen zijn waarom ze opeens wel weer voorraad hebben. Dat ze de Note4 productielijn weer hebben opgestart na het Note 7 debacle lijkt me ook vreemd, maar goed het zou kunnen. Dan zouden er ook weer nieuwe Note 4's in de winkel kunnen komen te liggen?
True. Als ze nu de Note 5 nog maakten kocht ik die wel.johanneslol schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:18:
[...]
Het zou me niet verbazen als ze bepaalde weer hebben opgestart simpelweg omdat in heel europa de note 5 nooit is uitgekomen. Wellicht dat ze dan toch maar weer onderdelen gaan maken ? Ik denk dat dat goedkoper is dat iedereen een S7 edge te geven...
Als je een beetje hé best doet kun je hem zo bestellen via internetPhusebox schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:22:
[...]
True. Als ze nu de Note 5 nog maakten kocht ik die wel.
staan gewoon op marktplaats.. te ruil tegen een s7Phusebox schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:22:
[...]
True. Als ze nu de Note 5 nog maakten kocht ik die wel.
Maar niet de 64gb versie en met 32gb kun je niks. 64gb is al krap aan.pappaleone schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:35:
[...]
Als je een beetje hé best doet kun je hem zo bestellen via internet
Wat doe je ermee dan? 32GB is volgens mij meer dan zat joh! Als je perse al je muziek erop wilt koop je toch een Ipod? Foto's backuppen met Google foto's en verwijderen van je tel 1x per maand.. (gaat automatisch als je erop klikt) Of gebruik je zoveel apps? weet niet hoeveel apps er nodig zijn om 32Gb vol te trekken.Phusebox schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:52:
[...]
Maar niet de 64gb versie en met 32gb kun je niks. 64gb is al krap aan.
is dit niks voor jou: https://www.dataio.nl/san...usb3-0-128gb-flash-drive/
[ Voor 8% gewijzigd door Rohit op 07-11-2016 12:26 ]
Man man man, wat een ellende.
Afgelopen dinsdag werd ik gebeld door Samsung dat ik vrijdag gebeld zou worden voor een omruiling.
Vrijdag geen gehoor.. Dus zelf even gebeld.
Ik kreeg toen een onbeschofte persoon aan de lijn die NIETS wilde betekenen, en dat ik maar dynafix moest.
Vandaag zelf maar even met samsung gebeld, en dat ik een S7 krijg en geen Edge.
Verder is er zelfs niet aangeboden voor een teruggave van mijn aankoop bedrag.
Nu is het zo dat het nog 2 weken kan duren voordat er uberhaupt iets gaat gebeuren.
Al met al kansloos.
Afgelopen dinsdag werd ik gebeld door Samsung dat ik vrijdag gebeld zou worden voor een omruiling.
Vrijdag geen gehoor.. Dus zelf even gebeld.
Ik kreeg toen een onbeschofte persoon aan de lijn die NIETS wilde betekenen, en dat ik maar dynafix moest.
Vandaag zelf maar even met samsung gebeld, en dat ik een S7 krijg en geen Edge.
Verder is er zelfs niet aangeboden voor een teruggave van mijn aankoop bedrag.
Nu is het zo dat het nog 2 weken kan duren voordat er uberhaupt iets gaat gebeuren.
Al met al kansloos.
Mijn offline Spotify is al 10 GB volgens mij. En online foto's opslaan vind ik persoonlijk een ramp. Maar goed we gaan wat ver off-topic.rohit schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:17:
[...]
Wat doe je ermee dan? 32GB is volgens mij meer dan zat joh! Als je perse al je muziek erop wilt koop je toch een Ipod? Foto's backuppen met Google foto's en verwijderen van je tel 1x per maand.. (gaat automatisch als je erop klikt) Of gebruik je zoveel apps? weet niet hoeveel apps er nodig zijn om 32Gb vol te trekken.
is dit niks voor jou: https://www.dataio.nl/san...usb3-0-128gb-flash-drive/
Zodra mijn Note4 terug is van reparatie gaan we maar eens kijken naar alternatieven.
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 07-11-2016 13:41 ]
Mijn Note4 staat klaar voor retourzending vanuit dynafix... Had probleem met uitvallen, front camera en touchscreen. Nu blijkt dat alleen mainboard is vervangen... grr.
Kreeg vandaag opeens een mail van Dynalogic dat ze morgen een pakket komen brengen.
Blijkt dus de S7 te zijn! Mij werd verteld dat Dynafix contact met mij zou opnemen voor de aflevering, maargoed, des te sneller.
Ben er morgen alleen niet, dus de afspraak verzet naar woensdag, gelukkig kan dat bij Dynalogic
Blijkt dus de S7 te zijn! Mij werd verteld dat Dynafix contact met mij zou opnemen voor de aflevering, maargoed, des te sneller.
Ben er morgen alleen niet, dus de afspraak verzet naar woensdag, gelukkig kan dat bij Dynalogic
[ Voor 69% gewijzigd door metallicattim op 07-11-2016 19:54 ]
Nu bij Radar op Nederland 1 gaat het over Dynafix...
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
http://radar.avrotros.nl/...lefoonreparateur-dynafix/Phusebox schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:00:
Ik heb het gemist, nog nuttige info naar voren gekomen?
Ik zie nu ook in mijn status info dat ze Android 5.1.1 er op geflasht hebben? Wtf?
Je kan het hier terug zien. Tis wel echt slecht dan. zelf ook slechte ervaringen met hun..
Tuurlijk, mijn Note 4 was vrijdag klaar maar wordt morgen pas geleverd. Zucht en dan durven ze gewoon 'binnen 2 dagen' op hun site te beweren.
Ik heb zelf contact opgenomen met Dynafix via facebook en gevraagd wat er met de oude mobiels gebeuren zij zeggen dat de telefoon wordt opgestuurd naar samsung en daar vernietigd.Phusebox schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:00:
Ik heb het gemist, nog nuttige info naar voren gekomen?
Ik zie nu ook in mijn status info dat ze Android 5.1.1 er op geflasht hebben? Wtf?
Heb vandaag een prijsopgave ontvangen.partyondude schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:20:
[...]
€412 betalen. Check mijn post hierover in het Samsung Galaxy S7 topic.
Het is ondertussen € 435 geworden voor een nieuw toestel.
Andere opties zijn of afstand doen van het toestel of terug laten sturen en € 60 onderzoekskosten betalen.
The more I learn, the less I know, I just realised
Enig idee waarom het duurder is geworden?
Het is toch van de zotte dat ze geen reserve schermen hebben en de klant extra laten bloeden voor dat geblunder
Het is toch van de zotte dat ze geen reserve schermen hebben en de klant extra laten bloeden voor dat geblunder

Tja lijkt me wel duidelijk dat je dan nooit meer een Samsung koopt.
Nou ja, dat is nu al wel een paar keer in me opgekomen ja. Er kan altijd wat misgaan, maar maandenlang geen reserveschermen hebben naar wel gewoon het volledige toestel kunnen leveren gaat er bij mij niet in. Zou bijna zeggen dat de hele zaak stinkt.
Mijn Note4 is terug... mainboard vervangen maar stof in camera is er nog steeds maar het mooiste is dat mijn scherm nu opeens een klein putje heeft en een ster. Alsof er iets scherps op is gevallen.
S7 naar S7 is 412, S6 naar S7 is duurder inderdaadSharad R schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:57:
[...]
Heb vandaag een prijsopgave ontvangen.
Het is ondertussen € 435 geworden voor een nieuw toestel.
Andere opties zijn of afstand doen van het toestel of terug laten sturen en € 60 onderzoekskosten betalen.
Te treurig voor woorden. Wat is de reden die Dynafix hiervoor opgeeft? Het lijkt me niet dat je je toestel terugkrijgt en dat diezelfde dag er volgens Dynafix geen garantie meer is.
Overigens is er zoiets als een drie maanden garantie op reparatie. Hoe dan ook heb jij je garantie.
Overigens is er zoiets als een drie maanden garantie op reparatie. Hoe dan ook heb jij je garantie.
Dynafix weet zelf niet wat ze doen. Ze zeggen meld maar aan dat je hem zelf opstuurt... die optie is er niet eens. Vervolgens zeggen; vul maar een andere aankoopdatum in dan. Dat kan niet want jullie doen een IMEI check voor de garantie.
Zucht. Samsung zegt: "Regel het maar met Dynafix."
Waarop ik dan weer heb gezegd: "Ehm nee? Ik heb een Samsung telefoon, geen Dynafix telefoon. Met wie jullie contracten hebben kan mij vrij weinig boeien."
Waarop ik dan weer heb gezegd: "Ehm nee? Ik heb een Samsung telefoon, geen Dynafix telefoon. Met wie jullie contracten hebben kan mij vrij weinig boeien."
Heb je de telefoon direct bij Samsung gekocht? Je hebt een overeenkomst met de winkel/leverancier. Misschien dat ik ergens wat info mis uit je eerdere posts, maar uiteindelijk heb je een telefoon van een winkel die de garantie moet afhandelen. (nogmaals, kan zijn dat ik wat gemist heb.)Phusebox schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:59:
Dynafix weet zelf niet wat ze doen. Ze zeggen meld maar aan dat je hem zelf opstuurt... die optie is er niet eens. Vervolgens zeggen; vul maar een andere aankoopdatum in dan. Dat kan niet want jullie doen een IMEI check voor de garantie.
Bij BelCompany... daar gaven ze me een tweedehands beschadigde reguliere oplader als vervanging van mijn ingeleverde quick charger die na 3 maanden defect was.Hann1BaL schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:03:
[...]
Heb je de telefoon direct bij Samsung gekocht? Je hebt een overeenkomst met de winkel/leverancier. Misschien dat ik ergens wat info mis uit je eerdere posts, maar uiteindelijk heb je een telefoon van een winkel die de garantie moet afhandelen. (nogmaals, kan zijn dat ik wat gemist heb.)
"Oh is dat niet de goede?"; zeiden ze nog toen ik terugkwam. Yeah right... Wilde ik een nieuwe oplader? "Dan moet u even uw telefoon inleveren dan sturen we hem met de oplader op."
Dus daar ga ik niet meer naar toe.
Het zit je niet mee met je toestel...
Samsung en Dynafix wijzen naar elkaar, terwijl je in principe bij geen van beide moet zijn.
Belcompany zal je vermoedelijk weinig aan hebben.
Is het een idee om bij Samsung aan te dringen om de reparatie aan te melden bij Dynafix? Je hebt immers gewoon garantie op jouw toestel.
Of anders Dynafix zwart op wit laten zetten dat jouw toestel onder garantie valt?
Het hekelt me trouwens enorm hoe traag Samsung is met communiceren. Inmiddels ben ik bijna twee maanden verder en heb ik nog niets mogen vernemen van de behandelaar van mijn dossier, ondanks aandringen per email en Facebook..
Samsung en Dynafix wijzen naar elkaar, terwijl je in principe bij geen van beide moet zijn.
Belcompany zal je vermoedelijk weinig aan hebben.
Is het een idee om bij Samsung aan te dringen om de reparatie aan te melden bij Dynafix? Je hebt immers gewoon garantie op jouw toestel.
Of anders Dynafix zwart op wit laten zetten dat jouw toestel onder garantie valt?
Het hekelt me trouwens enorm hoe traag Samsung is met communiceren. Inmiddels ben ik bijna twee maanden verder en heb ik nog niets mogen vernemen van de behandelaar van mijn dossier, ondanks aandringen per email en Facebook..
Heb hem uiteindelijk toch bij Dynafix aangemeld en met hun klantenservice afgesproken dat er geen kosten in rekening gebracht zullen worden aangezien het een garantie issue is.
Gaat om een S7 edge voor een nieuwe s7 edge. Het omwisselen is blijkbaar opeens duurder geworden.... vraag /aanbod?Kalua schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:51:
[...]
S7 naar S7 is 412, S6 naar S7 is duurder inderdaad
Kreeg ook al een melding dat de telefoon niet compleet was. Had als accessoire de batterij mee moeten leveren. Dit moest je verplicht aanvinken, echter volgens dynamische zat de accu er niet (los ) bij😢
The more I learn, the less I know, I just realised
Ik heb vandaag een S7 Edge als vervanger van mijn Note 4 ontvangen, echter zonder "aankoopbon". Weet iemand hoe dat zit, stel ik moet weer gebruik maken van de garantie, kan ik (weer) geen bon overleggen.
Anoniem: 440008
Ik zou zo denken even een telefoontje plegen?metallicattim schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:03:
Ik heb vandaag een S7 Edge als vervanger van mijn Note 4 ontvangen, echter zonder "aankoopbon". Weet iemand hoe dat zit, stel ik moet weer gebruik maken van de garantie, kan ik (weer) geen bon overleggen.
Op basis van serienummer of IMEI. Jij wil zeker ook nog 100 euro cahback scoren, stiekeme Hollander jij.metallicattim schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:03:
Haha nee hoor, ging het me echt niet om, heb het toestel al te koop staan, maar omdat het met mijn Note 4 een heel gedoe was om aanspraak te maken op de garantie omdat ik geen aankoopbon had, ben ik benieuwd hoe dat nu zit als ik hem verkoop en diegene wil aanspraak maken op de garantie.Phusebox schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:46:
[...]
Op basis van serienummer of IMEI. Jij wil zeker ook nog 100 euro cahback scoren, stiekeme Hollander jij.
Ik heb Samsung al een bericht gestuurd hierover.
Ik heb overigens ook niet de beloofde 128GB geheugenkaart ontvangen!
[ Voor 5% gewijzigd door metallicattim op 10-11-2016 07:26 ]
Bij mij zat er ook geen bon bij en ook geen sd kaart. Heb contact met samsung gezocht via messenger. De medewerker zei dat de sdkaart met de post zou komen. Over de bon heb ik nog geen antwoord.metallicattim schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:47:
[...]
Haha nee hoor, ging het me echt niet om, heb het toestel al te koop staan, maar omdat het met mijn Note 4 een heel gedoe was om aanspraak te maken op de garantie omdat ik geen aankoopbon had, ben ik benieuwd hoe dat nu zit als ik hem verkoop en diegene wil aanspraak maken op de garantie.
Ik heb Samsung al een bericht gestuurd hierover.
Ik heb overigens ook niet de beloofde 128GB geheugenkaart ontvangen!
Dan heb je meer geluk als ik:
Heb een niet zo vriendelijke reactie terug gestuurd, want mij is nadrukkelijk aan de telefoon gezegd dat het toestel met 2 jaar garantie kwam en met 128GB kaartje, want ik kon zelfs kiezen uit het kaartje en een VR bril of een S7 met beide! Ik koos voor de S7 Edge met kaartjeHi Tim, ik zie inderdaad dat je toestel is omgeruild. Bij een omruiling blijft de garantie van het vorige toestel van kracht, je ontvangt dus geen nieuwe bon. Indien er een probleem mocht ontstaan met je S7 Edge kun je ons altijd benaderen, dan gaan wij kijken wat we kunnen doen. Omdat het een omruiling betreft kun je helaas geen gebruik maken van de actie met de 128GB geheugenkaart. Veel plezier met de S7 Edge, het is een heel tof toestel! ^Kirstin
[ Voor 16% gewijzigd door metallicattim op 10-11-2016 10:23 ]
Wie heeft het toestel vervangen? Samsung zelf, of de winkel waar je de Note 4 had gekocht? Want als Samsung het toestel vervangen heeft, heb je sowieso al geen garantie meer bij de winkel, of kan de winkel de garantie weigeren omdat je buiten hen om een eerder probleem hebt opgelost (ander toestel gekregen). Dat Samsung zelf ook RMA doet is leuk, maar dat is puur coulance (en mogen ze dus weigeren) en voor Nederlanders eigenlijk niet zo heel bijster interessant, imo.metallicattim schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:03:
Hoe Samsung dan bepaald hoe lang je nog garantie hebt, geen idee, maar met een bon erbij lijkt me dat wel handig (zeker voor jou, als consument), maar is waarschijnlijk moeilijk te maken door Samsung om daarop bijvoorbeeld de aankoopdatum aan te passen naar de datum waarop je de Note 4 hebt gekocht in de winkel (aan de hand van de aankoopbon van de Note 4 uiteraard).
Kortom, tip voor de volgende keer; garantie en RMA zaken e.d. regelen met de winkel, niet met de fabrikant, dan heb je altijd een bon die je kan overleggen en kan de winkel zijn plicht vervullen.
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 10-11-2016 10:43 ]
Samsung heeft me dit toestel aangeboden met de genoemde voorwaarden, dan moeten ze niet terugkrabbelen achteraf, want ik ben met die voorwaarden akkoord gegaan.
Het gaat mij inderdaad erom hoe ze bepalen tot wanneer en hoe ik garantie aanspraak kan maken.
Het SD kaartje krijg ik nu opeens wél nog opgestuurd.
Het gaat mij inderdaad erom hoe ze bepalen tot wanneer en hoe ik garantie aanspraak kan maken.
Ik kreeg van t-mobile gewoon een bon als zijnde van een nieuwe aankoop inclusief 2 jaar garantie. Ik kreeg geen SD kaart ofzo ( Was ook niet beloofd)metallicattim schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:45:
Samsung heeft me dit toestel aangeboden met de genoemde voorwaarden, dan moeten ze niet terugkrabbelen achteraf, want ik ben met die voorwaarden akkoord gegaan.
In mijn situatie ben ik flink beperkt met aanspraak maken op garantie bij partijen. Tweedehands toestel met garantie bij Tele2. Tele2 zegt: je bent geen klant, dus we kunnen je niet helpen.
Samsung kan mij helpen, maar daar blijft al anderhalf maand een reactie uit. Wellicht dat telefonisch contact meer uitkomst biedt.
Samsung kan mij helpen, maar daar blijft al anderhalf maand een reactie uit. Wellicht dat telefonisch contact meer uitkomst biedt.
Bij dynafix staat het volgende in de prijsopgave voor omruiling:metallicattim schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:45:
Max 3 maanden dus officieel. Echter op serienummer heb je wel 2 jaar garantie na fabricage datum.Indien je kiest voor een nieuwe Samsung smartphone tegen een gereduceerde prijs, ontvang je binnen 10 werkdagen je nieuwe Samsung
smartphone.
De garantie van je oude toestel loopt door op je nieuwe Samsung smartphone. Indien de garantie op je oude toestel minder is dan 3 maanden, wordt
deze door ons tot 3 maanden verlengd. Bij het nieuwe toestel sturen wij een afleverbewijs mee. Bewaar dit afleverbewijs goed.
Ik heb hem van Samsung zelf gekregen, dus dat verhaal gaat al niet op 
Ze hebben nu overigens aangegeven dat de fabrieksgarantie gewoon 2 jaar gehanteerd blijft op basis van de productiedatum. Eind goed, al goed denk ik zo
Ze hebben nu overigens aangegeven dat de fabrieksgarantie gewoon 2 jaar gehanteerd blijft op basis van de productiedatum. Eind goed, al goed denk ik zo
Werkt bij jullie de Dynafix RMA pagina wel?
(deze: http://www3.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspx)
Krijg daar al paar dagen een time-out.
Werkt prima hier !Phusebox schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:00:
Werkt bij jullie de Dynafix RMA pagina wel?
Nope zowel mobiel, desktop als laptop doen het niet. Ik was ook niet helemaal duidelijk: de pagina doet het wel maar ik kan mijn rma niet meer opzoeken.johanneslol schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:26:
[...]
Werkt prima hier !Misschien even je browser cache leeg gooien ?
Als ik de samsung trace link gebruik is ook alle informatie weg.
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 13-11-2016 11:12 ]
Dan zit het in je samsung trace code en je rma. Waarschijnlijk zien ze het als afgehandeld?Phusebox schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:10:
[...]
Nope zowel mobiel, desktop als laptop doen het niet. Ik was ook niet helemaal duidelijk: de pagina doet het wel maar ik kan mijn rma niet meer opzoeken.
Als ik de samsung trace link gebruik is ook alle informatie weg.
Ik snap trouwens niet dat iedereen zegt dat je Note4 niet gemaakt wordt, inmiddels is dus bij de vorige reparatie het moederbord vervangen en momenteel zal het scherm hoogstwaarschijnlijk vervangen worden. Reparatie is gewoon in behandeling en geen melding van dat er schermen of onderdelen niet op voorraad zijn.
Ze gaven aan bij samsung dat het inmiddels inderdaad is opgelost. Overigens ben ik heel erg blij met mijn S7 edge. Ik krijg er nog een 128 Gb SD kaart bij dusPhusebox schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:47:
Ik snap trouwens niet dat iedereen zegt dat je Note4 niet gemaakt wordt, inmiddels is dus bij de vorige reparatie het moederbord vervangen en momenteel zal het scherm hoogstwaarschijnlijk vervangen worden. Reparatie is gewoon in behandeling en geen melding van dat er schermen of onderdelen niet op voorraad zijn.
Ah mijn Note4 is inmiddels gemaakt en inderdaad:
Servicehandeling: Display module vervangen
Aan de ene kant jammer dat ik geen S7 als vervanging krijg maar aan de andere kant ben ik ook wel weer blij. Met mijn Note4 zing ik het wel weer uit tot de Note8.
Servicehandeling: Display module vervangen
Aan de ene kant jammer dat ik geen S7 als vervanging krijg maar aan de andere kant ben ik ook wel weer blij. Met mijn Note4 zing ik het wel weer uit tot de Note8.
Ik heb ook een Red Super abonnement bij Vodafone, maar voor mijn S7 edge heeft Dynafix 4 dagen na binnenkomst op 24 oktober een creditverzoek ingediend bij Samsung, waarop Samsung op 7 november een stocktoestel heeft verzonden naar Dynafix/Vodafone. Het display van mijn S7 vertoonde ineens grijze balken, die breder werden wanneer het scherm dimde.beezjeh schreef op zondag 06 november 2016 @ 02:59:
Wat duurt het lang als ik zo lees bij sommigen, ik heb zelf een Red Super abonnement en ik had mijn S7 Edge vorige week zaterdag aangemeld via Vodafone/Dynalogic.
Maandag opgehaald door Dynalogic in ruil met een leentoestel vanwege Red Superen dinsdag kreeg ik toestel binnen was en aan het eind van de dag kreeg ik bericht dat er een onderdeel niet op voorraad was en dat het misschien langer dan 7 werkdagen kon duren.
Echter schijnt Vodafone Service en Repair het erg druk te hebben. Zij hebben nog geen contact met mij opgenomen.
Ik had vorig jaar ook een creditafhandeling voor een S6 Edge en afwikkeling daarvan duurde ook een paar weken toen.
Ik had toen een HTC m8/m9 als leentoestel en dat was nog wel te doen.
Maar laatste keer kreeg ik een S4 mini en dat was schandalig en was blij dat het snel was opgelost haha.
Maar laatste keer kreeg ik een S4 mini en dat was schandalig en was blij dat het snel was opgelost haha.
Thalia30 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:24:
[...]
Ik heb ook een Red Super abonnement bij Vodafone, maar voor mijn S7 edge heeft Dynafix 4 dagen na binnenkomst op 24 oktober een creditverzoek ingediend bij Samsung, waarop Samsung op 7 november een stocktoestel heeft verzonden naar Dynafix/Vodafone. Het display van mijn S7 vertoonde ineens grijze balken, die breder werden wanneer het scherm dimde.
Echter schijnt Vodafone Service en Repair het erg druk te hebben. Zij hebben nog geen contact met mij opgenomen.
Hahaha ja ik heb dus nu al een paar weken een s4 mini als leentoestel dus ik hoop dat ze het heel snel gaan oplossen. Vodafone heeft het toestel van Samsung al ruim een week in haar bezit.beezjeh schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:58:
Ik had vorig jaar ook een creditafhandeling voor een S6 Edge en afwikkeling daarvan duurde ook een paar weken toen.
[...]
Kreeg je een nieuw toestel destijds of een refurbished unit of voucher? Wat ik ga krijgen is ook nog een surprise. De status van mijn reparatie is Logistiek - Stocktoestel verstuurd, maar of dat een nieuw toestel is of een refurbished unit weet niemand.
Toch raar dat ze jouw telefoon zo snel konden repareren en er voor die van mij een creditverzoek is ingediend. Bedankt in ieder geval voor de info. Ik ben voorbereid op nog weken wachten
Mijn Note4 is nu dus al twee keer binnen een week gerepareerd. Blijkbaar ligt het probleem dan meer bij de S7 toestellen?Thalia30 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:36:
[...]
Hahaha ja ik heb dus nu al een paar weken een s4 mini als leentoestel dus ik hoop dat ze het heel snel gaan oplossen. Vodafone heeft het toestel van Samsung al ruim een week in haar bezit.
Kreeg je een nieuw toestel destijds of een refurbished unit of voucher? Wat ik ga krijgen is ook nog een surprise. De status van mijn reparatie is Logistiek - Stocktoestel verstuurd, maar of dat een nieuw toestel is of een refurbished unit weet niemand.
Toch raar dat ze jouw telefoon zo snel konden repareren en er voor die van mij een creditverzoek is ingediend. Bedankt in ieder geval voor de info. Ik ben voorbereid op nog weken wachten
Toch gek dat ze die schermen met digitizer voor de Note toch nog zoveel produceren.
Haha ook een S4 miniThalia30 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:36:
[...]
Hahaha ja ik heb dus nu al een paar weken een s4 mini als leentoestel dus ik hoop dat ze het heel snel gaan oplossen. Vodafone heeft het toestel van Samsung al ruim een week in haar bezit.

Het kan maar zo zijn dat het misschien toch moederbord gerelateerd is bij jouw toestel want mijn moederbord was namelijk dood en die kunnen ze denk ik niet repareren of is te veel werk.
Ik had een nieuwe toestel gekregen indien anders ging ik niet akkoord.
Ik heb toch ook een aantal berichten gelezen van mensen met een note 4 die ook een omruiling is aangeboden omdat het toestel niet binnen een bepaalde termijn gemaakt kon worden.Phusebox schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:47:
[...]
Mijn Note4 is nu dus al twee keer binnen een week gerepareerd. Blijkbaar ligt het probleem dan meer bij de S7 toestellen?
Toch gek dat ze die schermen met digitizer voor de Note toch nog zoveel produceren.
Ook de S6 edge kon in een aantal gevallen niet gemaakt worden omdat de onderdelen niet beschikbaar waren. Jij hebt dus pech of geluk gehad, het is maar hoe je het zelf bekijkt
Ook op de facebook pagina van Samsung mobile heb ik wisselende berichten gelezen. Samsung schijnt niet te kunnen aangeven op welke termijn zij weer over schermen beschikken, toestellen die in deze periode ter reparatie worden aangeboden en waarvan ze dus niet weten binnen welke termijn zij daarvoor de onderdelen gaan ontvangen komen mogelijk in aanmerking voor creditering/omruiling.
Er komen wel schermen binnen en ze zeggen er hard aan te werken om de voorraad weer op orde te krijgen, dus er wordt ook wel gerepareerd maar of je toestel wordt gerepareerd of niet lijkt dus af te hangen van of er schermen op voorraad zijn of niet.
Is het een garantiegeval dan is omruiling/creditering een oplossing maar voor de mensen waarvan de garantie is komen te vervallen betekent dat in de praktijk, dat zij een voorstel krijgen voor een toestel tegen gereduceerd tarief.
Beetje raar want je toestel kan gemaakt worden voor bijvoorbeeld 295, maar omdat zij geen onderdelen hebben ben je verplicht om extra kosten te maken en dus bij te betalen voor een nieuw toestel. Wil je dat niet dan kan je je niet gerepareerde toestel terug ontvangen met een rekening voor de onderzoekskosten

Ja die s4 mini haha, maar goed ik kan tenminste bellen. Hopelijk krijg ik ook een nieuw toestel, ik ga zeker niet akkoord met een toestel dat duidelijk al is gebruikt.beezjeh schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:03:
[...]
Haha ook een S4 mini![]()
.
Het kan maar zo zijn dat het misschien toch moederbord gerelateerd is bij jouw toestel want mijn moederbord was namelijk dood en die kunnen ze denk ik niet repareren of is te veel werk.
Ik had een nieuwe toestel gekregen indien anders ging ik niet akkoord.
Het zal inderdaad met de onderdelen die moeten worden vervangen te maken hebben. Samsung zegt er
hard aan te werken om de voorraad weer op peil te krijgen en er komen ook wel onderdelen binnen, maar ze hebben geen zicht op wanneer de volgende aanlevering van onderdelen zal zijn en daarom hebben ze nu die omruil/crediteringsregeling. Beetje jammer alleen dat die procedure zoals ze hem nu hebben ingericht in de praktijk betekent dat mensen weken op hun nieuwe telefoon moeten wachten

Het ergste vind ik nu dat mijn Note 4 al sinds maandagmiddag gerepareerd en wel klaar ligt voor verzending maar ik gisteren hoorde dat hij misschien vrijdag pas verzonden wordt... Echt WTF werken daar voor idioten die dit soort vertragingen veroorzaken?
Dynafix he... Niet te hard werken, voor je het weet doe je je werk goed..Phusebox schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:52:
Het ergste vind ik nu dat mijn Note 4 al sinds maandagmiddag gerepareerd en wel klaar ligt voor verzending maar ik gisteren hoorde dat hij misschien vrijdag pas verzonden wordt... Echt WTF werken daar voor idioten die dit soort vertragingen veroorzaken?
Inmiddels van Samsung mogen vernemen dat mijn case binnen Samsung ligt en dat de behandelaar van mijn dossier nog op antwoord wacht wat te doen; reparatie of alternatieve oplossing.
Het viel me afgelopen zondag trouwens op dat ik een soort wolkerig vlekje onder mijn beeldscherm heb, in de buurt van mijn linker 'edge'. Het is overigens onmgelijk dit vast te leggen met een camera.
De nodige tijd gaat er in ieder geval weer overheen.. Geduld is een schone zaak bij Samsung..

[ Voor 35% gewijzigd door dennisk. op 16-11-2016 09:02 ]
Phusebox, ik kan me jouw frustratie voorstellen. Mijn vervangende toestel is op 7 november ontvangen door Vodafone, maar ze hanteren een doorlooptijd van 2 weken om dit administratief te verwerken.
Vervolgens moeten ze nog contact opnemen om een afspraak te maken voor levering. In mijn geval had Samsung nog redelijk snel besloten om het creditverzoek toe te kennen. 24 oktober credit verzoek ingediend bij fabrikant door Dynafix, 7 november stocktoestel van Samsung ontvangen door Vodafone.
Vodafone Service & Repair heeft het echter erg druk en daarom ligt mijn telefoon daar inmiddels sinds 1,5 week te wachten tot zij tijd hebben. Zij hanteren momenteel een doorlooptijd van 2 weken.
Ik weet niet of Dynafix of Dynalogic er vervolgens ook nog tussen gaat zitten. Dus zelfs als Samsung redelijk snel is ben je in sommige gevallen nog weken verder. Geduld is dus inderdaad een schone zaak bij Samsung, bij Dynafix en bij Vodafone.
Vervolgens moeten ze nog contact opnemen om een afspraak te maken voor levering. In mijn geval had Samsung nog redelijk snel besloten om het creditverzoek toe te kennen. 24 oktober credit verzoek ingediend bij fabrikant door Dynafix, 7 november stocktoestel van Samsung ontvangen door Vodafone.
Vodafone Service & Repair heeft het echter erg druk en daarom ligt mijn telefoon daar inmiddels sinds 1,5 week te wachten tot zij tijd hebben. Zij hanteren momenteel een doorlooptijd van 2 weken.
Ik weet niet of Dynafix of Dynalogic er vervolgens ook nog tussen gaat zitten. Dus zelfs als Samsung redelijk snel is ben je in sommige gevallen nog weken verder. Geduld is dus inderdaad een schone zaak bij Samsung, bij Dynafix en bij Vodafone.
Van creditering van mijn note 4 naar een nieuw toestel (S7 esge) heeft precies op de dag af een maand geduurd.
Hi Maukoo,
Bedankt voor deze info. Zat er in jouw geval nog een provider of winkel tussen? Kreeg je een nieuw toestel of eentje uit de service voorraad?
Bedankt voor deze info. Zat er in jouw geval nog een provider of winkel tussen? Kreeg je een nieuw toestel of eentje uit de service voorraad?