• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-03 11:09

Vanaf 11 maart is de Samsung S7 en Samsung S7 Edge verkrijgbaar, zo'n pracht toestel moet natuurlijk prachtig blijven. Dus hierbij de accessoires topic. Hieronder heb ik een paar Samsung hoesjes op een rijtje neergezet. Maar natuurlijk zijn er nog veel meer prachtige accessoires voor de S7 beschikbaar, meld het hier graag even! ;)

Begin gelijk maar wat met de S6 edge nogal niet wou lukken, een van glas gemaakt screen protecter. Zagg heeft zojuist eentje aangekondig, hier bij de link ernaar:

http://www.zagg.com/us/en...essories/?cj_aid=11761715

In de komende periode moet het bestelbaar zijn.

De S7 hoesjes:
  • Samsung Galaxy S7 Clear Cover LINK
  • Samsung Galaxy S7 Flip Wallet LINK
  • Samsung Galaxy S7 S View Cover LINK
  • Samsung Galaxy S7 LED View Cover LINK
  • Samsung Galaxy S7 Keyboard Cover LINK
  • Samsung Galaxy S7 Clear View LINK
  • Samsung Galaxy S7 Backpack LINK
  • Samsung Galaxy S7 Leather Cover LINK

De S7 Edge hoesjes:
  • Samsung Galaxy S7 Edge Clear Cover LINK
  • Samsung Galaxy S7 Edge Flip Wallet LINK
  • Samsung Galaxy S7 Edge S View Cover LINK
  • Samsung Galaxy S7 Edge LED View Cover LINK
  • Samsung Galaxy S7 Edge Clear View Cover LINK
  • Samsung Galaxy S7 edge Leather Cover LINK

Draadloze opladers
  • Samsung Wireless Fast Charging Stand LINK

Link naar de Samsung site met meer uitleg over al hun hoesjes en gadgets:

http://www.samsung.com/nl...es/galaxy-s7/accessories/

Registreer je Galaxy S7 pre-order en ontvang de Gear VR

Bestel in de periode van 21 februari 2016 t/m 10 maart 2016 de Galaxy S7 edge of S7 en ontvang een Gear VR ter waarde van € 99,99.

Deze promotie is geldig voor de pre-order van een losse Galaxy S7 edge of S7, of in combinatie met een abonnement. De betaling voor bestelling van een losse Galaxy S7 edge of S7 moet volledig zijn voldaan. Deze promotie is alleen geldig voor gouden, zwarte en witte modellen. Het zilveren model doet niet mee aan de pre-order.

Vul het online deelnameformulier volledig in en upload de bestelbon uiterlijk 24 maart 2016. Zie de actievoorwaarden voor meer details.

Link naar de promotie pagina van Samsung:

https://www.samsung.com/nl/promotions/#/BCM47GS4FYSFV/

Nog suggesties of tips voor de openings- post? Vermeld het graag!

[Voor 24% gewijzigd door Tammesp op 05-03-2016 18:08]

Samsung Galaxy S20+ 5G - Samsung Tab S2 - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

• Karel17
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:37
Goed begin! Maar accessoires zijn meer dan hoesjes, waar ik zelf erg geïnteresseerd in ben is een Qi lader voor in de auto. Kost bij Amazon een eurotje of 40 maar lijkt me wel echt heel handig, zeker icm de quick charge kan de telefoon zo opgeladen zijn zonder kabels. http://www.amazon.com/Qi-...ackberry/dp/B00N4H1R1Mzon

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:55
Is de Galaxy S7 edge clear cover nu enkel een bumper cover of toch een compleet hoesje? Mocht het dat laatste zijn dan ben ik geïnteresseerd :)

• yinx84
  • Laatst online: 10:36
Bartoow schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 07:41:
Is de Galaxy S7 edge clear cover nu enkel een bumper cover of toch een compleet hoesje? Mocht het dat laatste zijn dan ben ik geïnteresseerd :)
Weet niet wat je bedoelt met een 'compleet hoesje', maar het is alleen een back cover.

Ik vind het lastig hoor. Heb een S7 Edge in de preorder staan en vind het een prachtig toestel... een echte blikvanger. Vind het doodzonde om dit te verstoppen in een hoesje. Heb nu een S4 die ik al een jaar zonder hoes of screenprotector gebruik, en er is geen krasje te vinden, zowel op de cover als op het scherm niet. En het lijkt me dat de materialen alleen maar sterker zijn geworden in de tussentijd.

Als ik een hoes neem dan wordt het inderdaad de clear cover, die is het meest discreet. Lastig lastig!

• Bartoow
  • Laatst online: 14:55
yinx84 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 07:51:
[...]

Weet niet wat je bedoelt met een 'compleet hoesje', maar het is alleen een back cover.

Ik vind het lastig hoor. Heb een S7 Edge in de preorder staan en vind het een prachtig toestel... een echte blikvanger. Vind het doodzonde om dit te verstoppen in een hoesje. Heb nu een S4 die ik al een jaar zonder hoes of screenprotector gebruik, en er is geen krasje te vinden, zowel op de cover als op het scherm niet. En het lijkt me dat de materialen alleen maar sterker zijn geworden in de tussentijd.

Als ik een hoes neem dan wordt het inderdaad de clear cover, die is het meest discreet. Lastig lastig!
Omdat ik de clear cover op de afbeeldingen meer op een soort bumper case vond lijken, dus enkel alleen bescherming om de randen.

Maar ik heb precies wat jij zegt; eigenlijk heb ik er een hekel aan om een hoesje te gebruiken. Ik was aan het denken om enkel een skin plus een screen protector te pakken, maar de clear cover ziet er niet verkeerd uit.

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
yinx84 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 07:51:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens, maar ik heb een S6 edge met een clear cover en ben er erg tevreden over. De telefoon wordt echt niet veel groter, omdat alleen de hoeken en de achterkant bedekt zijn. Het is daarentegen best een prijzige cover (30 euro), maar zoals gezegd: de bescherming prima is en de telefoon voelt niet 'bulkier' aan. Alleen de voorkant is niet beschermd, maar ik heb een hekel aan die klap-hoesjes. :9

• yinx84
ilhanko schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:01:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens, maar ik heb een S6 edge met een clear cover en ben er erg tevreden over. De telefoon wordt echt niet veel groter, omdat alleen de hoeken en de achterkant bedekt zijn. Het is daarentegen best een prijzige cover (30 euro), maar zoals gezegd: de bescherming prima is en de telefoon voelt niet 'bulkier' aan. Alleen de voorkant is niet beschermd, maar ik heb een hekel aan die klap-hoesjes. :9
Ik weet niet of het bij de S6 ook zo was, maar bij de S7 lees ik dat het glas aan de achterkant ook Gorilla Glass is, hetzelfde als aan de voorkant. Als dat echt zo is dan zie ik helemaal geen reden om de achterkant te beschermen!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:53
Leuk alternatief (met name voor wat grip) www.dbrand.com
Leuke skin voor achter op. Denk dat ik daar voor ga. vorige toestellen ook altijd zonder bescherming gebruikt.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat qwerty toetsenbord ding is nog best vet. Vraag me af of t goed gaat verkopen, maar wel tof dat het kan!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:46
Ik mis ook nog zaken voor de Gear vr.
Bijvoorbewld controllers.
RINK
http://www.theverge.com/2...trollers-gear-vr-ces-2016
http://vrfocus.com/archiv...est-gamepads-for-gear-vr/

En voor de Gear vr zijn er ook covers die zorgen voor minder licht inval en dat hij beter aansluit.
http://vrcover.com/produc...r-cover-consumer-version/

[Voor 34% gewijzigd door Asprine op 25-02-2016 14:55]

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-03 22:23

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Ik mis van Samsung nog een mooi lederen pouch (waar hij dan niet vast in zit) en waar pasjes in kunnen

Nu twijfel nog een beetje tussen de Clear view en de LED view.. hoe werkt die LED view precies, heeft die een eigen batterij? Er staat niks op de website zelf. "Watch LED icons appear seemingly out of nowhere on the front folio of your cover" It's magic! :+

SW-1682-5926-5204

• paul404
  • Laatst online: 07-09-2021
ik heb nu 2 jaar de ledview cover op de HTC one m8.. leuk speelgoed, maar is echt die €60 niet waard.. je moet een app installeren en die laat wat simpel op je foon dikgedrukte tekst of afbeeldingen zien die door de gaatjes van die cover dan als kleine puntjes (ledjes) uitzien.. check anders ff YouTube filmpjes van HTC dotview.. dan heb je een idee van wat het is...

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:16
paul404 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:19:
ik heb nu 2 jaar de ledview cover op de HTC one m8.. leuk speelgoed, maar is echt die €60 niet waard.. je moet een app installeren en die laat wat simpel op je foon dikgedrukte tekst of afbeeldingen zien die door de gaatjes van die cover dan als kleine puntjes (ledjes) uitzien.. check anders ff YouTube filmpjes van HTC dotview.. dan heb je een idee van wat het is...
Nee zo werkt alleen de dot cover van de htc.. Heb ik ook gehad.. De led cover van Samsung werkt echt met ledjes en is een gesloten cover van leer.. Zullen wel batterijtjes in verstopt zitten, geen idee waar overigens :)

• paul404
dan ben ik wel heel benieuwd naar de eerste previews....

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:16
paul404 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:40:
dan ben ik wel heel benieuwd naar de eerste previews....
Zijn er al, de Note4 had dezelfde soort case :)
YouTube: Note 4 Flip Wallet Case Hands on Review

Andere maat, zelfde idee :)
Volgens mij meer een gimmick, dan werkelijk wat toevoegen..

Denk alleen wel, dat ik deze ga kiezen, boven de clearcover, die ik voor de S5 al had ;)

[Voor 11% gewijzigd door superericje op 26-02-2016 09:29]

• paul404
dat ziet er een stuk minder kitscherig uit als de HTC dotview... erg leuk..
maar hij zal dan een eigen batterij moeten hebben... ik wacht nog ff af en kijk eerst hoe het *always on display * bevalt.... ik twijfel over een case met of zonder front bedekking of een screenprotector.. lijkt me moeilijk met die curves.. ff de *zagg * afwachten, die heeft een voorgecurvde..

• yinx84
http://www.spigen.com/col...armor?variant=11972953921

Heb een beetje op de gok deze besteld. Er is een 'Tough' en 'Slim' versie... ben voor die tweede gegaan. Als ik de specs lees dan is zoals de naam doet vermoeden de Slim versie iets minder bulky. Kleur Gunmetal (mijn Edge wordt zwart).

Hoop dat het een mooie compromis is tussen stijl behouden en bescherming :P

[Voor 10% gewijzigd door yinx84 op 28-02-2016 17:50]

Anoniem: 34124

paul404 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:39:
dat ziet er een stuk minder kitscherig uit als de HTC dotview... erg leuk..
maar hij zal dan een eigen batterij moeten hebben... ik wacht nog ff af en kijk eerst hoe het *always on display * bevalt.... ik twijfel over een case met of zonder front bedekking of een screenprotector.. lijkt me moeilijk met die curves.. ff de *zagg * afwachten, die heeft een voorgecurvde..
Ik zit ook op die van zagg te wachten maar dit is hem niet hè? Die voorgevormde.

https://www.gsmpunt.nl/sc...r-samsung-galaxy-s7-edge/

Heb deze nog gevonden die ziet er goed uit.

http://m.ebay.de/itm/SAMS...-/121907840933?nav=SEARCH

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 34124 op 28-02-2016 19:30]

yinx84 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:46:
http://www.spigen.com/col...armor?variant=11972953921

Heb een beetje op de gok deze besteld. Er is een 'Tough' en 'Slim' versie... ben voor die tweede gegaan. Als ik de specs lees dan is zoals de naam doet vermoeden de Slim versie iets minder bulky. Kleur Gunmetal (mijn Edge wordt zwart).

Hoop dat het een mooie compromis is tussen stijl behouden en bescherming :P
Ik heb een Spigen Slim Armor Case voor Note zwaar hoesje wel mooi en goede kwaliteit.
Maar heb liever een lichtere (qua gewicht) dus voor mij geen Spigen meer.

• paul404
Ik ga bijna zeker voor de zwarte clearview cover voor mijn goudkleurige edge.. ik denk dat de div. screenprotectors toch niet lekker blijven zitten rond de curves.. maar wil toch mijn scherm niet onbeschermd laten..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• coo_tjai
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02 14:40
Ik heb deze gekocht, clear view cover.
http://www.ebay.nl/itm/Ho...m:mVIyhY0Ob7ozw54DrIrpliw

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-03 14:40
Blijf toch twijfelen over die covers. Jammer dat er niet iets van een soort bumbercase is zonder achterkant, maar wellicht kan dit niet door het design van de Edge?!

Los van cases, even over de geheugenkaart. Ik ben nieuw hierin. Minimaal. class 10 heb ik begrepen? Verder nog tips voor de grootte? Ik begreep dat er geen apps op opgeslagen kunnen worden, wat zijn jullie ervaringen met de grootte van zo'n kaartje voor foto's, video's, muziek? Wordt 'offline' spotify muziek hierop opgeslagen? Wordt de telefoon ook trager met een grotere (goed gevulde) sd-kaart?

Thanks! _/-\o_

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:26

Nitai

Feels good man

Ik zoek eigenlijk naar een hardcase voor m'n bestelde Edge. Een beetje zoals de siliconen case die om m'n iPhone 6s Plus zit. Niet gevoelig voor vlekken, sterk, simpel en een leuk kleurtje. Dx.com heeft nog niet echt iets en de Spigen hoesjes vind ik niet zo. Iemand ervaringen met eerdere edges en hardcase?

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik vraag mij af of de officiële leather cover fatsoenlijke bescherming biedt bij valpartijen, heeft iemand ervaring met eerdere versies?

[Voor 3% gewijzigd door rgras op 03-03-2016 14:10]

Nitai schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:36:
Ik zoek eigenlijk naar een hardcase voor m'n bestelde Edge. Een beetje zoals de siliconen case die om m'n iPhone 6s Plus zit. Niet gevoelig voor vlekken, sterk, simpel en een leuk kleurtje. Dx.com heeft nog niet echt iets en de Spigen hoesjes vind ik niet zo. Iemand ervaringen met eerdere edges en hardcase?
Deze heb ik perfect ziet die eruit.
https://www.amazon.de/gp/...psc=1&smid=A2SQJ6U8JH0LA3

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-03 04:26
Waar kan ik het beste een glas screen protector kopen? Ik zie er nog niet veel staan. Samsung zelf verkoopt ze niet

• Elwin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02-2019
Op ebay vindt je ze, op dit moment zijn ze $30 voor de edge. Na een tijdje zakt de prijs naar $5 - $10.

Mijn volledige collecti: https://instagram.com/therealelwin/

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03 16:34
Ben ook benieuwd naar een glas screenprotector voor de edge.
Vind deze bij Coolblue http://www.pdashop.be/pro...galaxy-s7-edge-glass.html

Is wel vreemd zo van glas voor een gebogen scherm.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 13:54
Welk wireless laadstation kan je nu het beste nemen voor de S7?

• wilke77
EndlessWaltz schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 23:23:
Op ebay vindt je ze, op dit moment zijn ze $30 voor de edge. Na een tijdje zakt de prijs naar $5 - $10.
Bedankt, ga dat eens kijken

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-03 17:53
Ben voor de Otterbox Symmetry case gegaan voor de edge, hoop dat die net zogoed is als de commuter series (die hebben me s4/s6 al heel vaak gered met valpartijen) :p

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • +2Henk 'm!
De accessoires zijn er, nu de phone nog... ;)

[Voor 56% gewijzigd door henklbr op 05-03-2016 17:29]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:07

Nickname does not reflect reality

• paul404
Ik heb gekozen voor de Spigen Neo Hybrid Samsung Galaxy S7 edge Case - Champagne Gold. Ik ben nog op zoek naar een goede screenprotector...
Vandaag de s7 edge gold in de hand gehad en goed bekeken.. de gouden kleur is heel lichtjes,, super kleurtje.. niet dat gele koperachtige...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wouter5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 19:50
Ben ook nog steeds op zoek naar een goede screenprotector voor de gewone S7. Iemand enig advies ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• antonief
  • Laatst online: 25-03 16:10
Heb de InvisibleShield Original for the Samsung Galaxy S7 edge besteld. Wel goede ervaringen met ZAGG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
antonief schreef op zondag 06 maart 2016 @ 14:54:
Heb de InvisibleShield Original for the Samsung Galaxy S7 edge besteld. Wel goede ervaringen met ZAGG
Volgens mij bedekt die niet de schuine kanten van het scherm?!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• antonief
Volgens mij wel de S6 versie deed dat ook.

pricewatch: Zagg Invisibleshield Samsung Galaxy S6 edge

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
In dat geval bedankt voor de tip. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wouter5
http://www.zagg.com/us/en...ice/galaxy-s7-accessories

Er staat wel een aparte screenprotector bij die "Edge to Edge" het scherm beschermt... Wat is dan juist het verschil met de original ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• antonief
Het daarbij om de glazen versie die volgens mij en dat geld voor al die tempered protectors voor de S6 en S7 variant sowieso edge to edge hebben.

[Voor 9% gewijzigd door antonief op 06-03-2016 17:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X2X2X
  • Laatst online: 13:59
rgras schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:09:
Ik vraag mij af of de officiële leather cover fatsoenlijke bescherming biedt bij valpartijen, heeft iemand ervaring met eerdere versies?

[afbeelding]
Ben ik ook benieuwd naar. Twijfel op dit moment tussen de bruine variant van de leather case (https://www.knaldeals.com...-ef-vg930ld-brown-2030952) en een el cheapo doorzichtige case welke redelijk positief beoordeeld wordt (http://www.amazon.co.uk/E...ver-Clear/dp/B01BJTKB2C).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik wist niet eens dat er een bruine variant bestond.. dat wordt lastig.

• X2X2X
rgras schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:49:
[afbeelding]
Zojuist de bruine variant besteld, ben benieuwd!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:37
Ik ontvang net een mail van Samsung dat mijn Gear VR aanstaande vrijdag wordt thuisbezorgd. Gisteravond pas de S7 besteld, erg snelle levering.

• Elwin
Ik heb van dit merk de HTC One glass cover en die is goed, maar die voor de OnePlus One was wat minder. Voor 10 dollar inc glass back cover is dit wel de beste deal op dit moment. Dit is ook een amerikaans bedrijf, mocht je hieraan waarde hechten

http://www.ebay.com/itm/C...76368?hash=item5b2136ff50

• Tammesp
  • Laatst online: 23-03 11:09
X2X2X schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:54:
[...]

Zojuist de bruine variant besteld, ben benieuwd!
Waar heb je die precies besteld?

Samsung Galaxy S20+ 5G - Samsung Tab S2 - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

• X2X2X
Tammesp schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:49:
[...]

Waar heb je die precies besteld?
https://www.knaldeals.com...-ef-vg930ld-brown-2030952

Bij het afrekenen even '3jaar' als kortingscode invullen voor €3 korting :)

• Elwin
$4.50

$3

$8

$20

$10

Deze heb ik allemaal op Ebay besteld voor mijn aankomende S7 Edge in het wit. Ik vind TPU covers altijd wat fijner in de hand dan harde beschermhoesjes. Als je een SD kaart gaat kopen zorg dan dat hij 90 MB/s read speed heeft. Lager schijnt problemen te geven.

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-03 14:40
Gisteren deze sd-card besteld: http://www.dataio.nl/sand...sc6gNMBrQPQSfIaAizj8P8HAQ

Wat betreft de cover: ik kwam deze tegen, best stylish en betaalbaar, maar kan deze alleen op Amazon vinden en dan komt ie pas eind maart/april binnen: http://www.amazon.com/Esp...-Protective/dp/B01BAU3TJM

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:49

Christiano007

Ich bin der champion

rgras schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:49:
[afbeelding]
Prachtig, maar een ruime 30 euro voor zoiets is me toch echt wel iets te veel.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Brad Pitt
EndlessWaltz schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:52:
Deze heb ik allemaal op Ebay besteld voor mijn aankomende S7 Edge in het wit. Ik vind TPU covers altijd wat fijner in de hand dan harde beschermhoesjes. Als je een SD kaart gaat kopen zorg dan dat hij 90 MB/s read speed heeft. Lager schijnt problemen te geven.
* Hoesje van $4.50 vind ik, op render, erg mooi
* 90MB read speed als "vereiste" is onzin
* Het bestelde kaartje is uiteraard fake
* Xtreme Guard is, imho, crap
:)

• Elwin
Brad Pitt schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:54:
[...]

* Hoesje van $4.50 vind ik, op render, erg mooi
* 90MB read speed als "vereiste" is onzin
* Het bestelde kaartje is uiteraard fake
* Xtreme Guard is, imho, crap
:)
Je bent een stoere jongen, zo te lezen. Wat een flame zeg!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Brad Pitt
EndlessWaltz schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:16:
Je bent een stoere jongen, zo te lezen. Wat een flame zeg!
Hoezo flame?

Heb xtremeguard gehad voor sgs s4, lg g4 en nexus 7. Alle drie laten terugbetalen (deden ze niet moeilijk om, dát was erg netjes) vanwege de dramatische kwaliteit. Hebben ook vrijwel constant 90 (!!!) procent korting op hun site. Iets dat ik nogal vreemd, maar achteraf begrijpelijk, vind.

Die 90MB vereiste mag je graag met een link toelichten.

Dat dit kaartje fake is behoeft weinig uitleg denk ik. Sowieso weet "iedereen" dat (SD) geheugen kopen op eBay riskant is en als de prijs (te) laag is is het gewoon een fake. Dit kaartje zal ofwel geen 64GB zijn dan wel bij lange na niet de opgegeven snelheid halen (dit laatste sowieso niet).

Hopelijk is hiermee de "flame" ietwat ontkracht :)

• Brad Pitt
<nvm>

[Voor 99% gewijzigd door Brad Pitt op 07-03-2016 20:26]

• rgras
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:25:
[...]

Hoezo flame?

Heb xtremeguard gehad voor sgs s4, lg g4 en nexus 7. Alle drie laten terugbetalen (deden ze niet moeilijk om, dát was erg netjes) vanwege de dramatische kwaliteit. Hebben ook vrijwel constant 90 (!!!) procent korting op hun site. Iets dat ik nogal vreemd, maar achteraf begrijpelijk, vind.

Die 90MB vereiste mag je graag met een link toelichten.

Dat dit kaartje fake is behoeft weinig uitleg denk ik. Sowieso weet "iedereen" dat (SD) geheugen kopen op eBay riskant is en als de prijs (te) laag is is het gewoon een fake. Dit kaartje zal ofwel geen 64GB zijn dan wel bij lange na niet de opgegeven snelheid halen (dit laatste sowieso niet).

Hopelijk is hiermee de "flame" ietwat ontkracht :)
Xtremeguard wordt op Reddit ook neergesabeld.

Xtremeguard vind ik echt troep!
Hoesje van $8,50 heb je daar een link van?

• Elwin
De spartan versie van xtremeguard bevalt mij prima, de standaard versie was wel wat minder. Praat alleen uit ervaring, neem de mening van iemand anders niet klakkeloos over.

• LordLynx
Heb je toevallig een link van deze? Heb eigenlijk een hekel aan hoesjes, meestal gebruik ik ze de eerste paar weken omdat ik dan nog heel zuinig ben op mijn telefoon maar daarna haal ik ze er altijd af, vind het een beetje zonde om een originele Samsung te halen daarvoor :P

• corola10
  • Laatst online: 29-03 23:49
had ik eerder, hier gekeken ><
screen protector van 30 euro gekocht was het nog geen eens tempered glass, dikke miskoop.
ik en plastieke screen protectors gaan niet goed samen, heel erg zitten prutsen tot dat ik zo goed het plastiekske in de vuilbak kan smijten volledig uitgerokken en vol blazen.

had misschien toch bij mijn eerste gedacht moeten blijven zoals ik bij mijn vorige gsm deed.
cover kopen, alloewel dit weer gepruts gaat worden met de gear vr niet?
telkens deze er uit halen en zo?

[Voor 25% gewijzigd door corola10 op 08-03-2016 21:21]

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-03 19:01
had misschien toch bij mijn eerste gedacht moeten blijven zoals ik bij mijn vorige gsm deed.
cover kopen, alloewel dit weer gepruts gaat worden met de gear vr niet?
telkens deze er uit halen en zo?
Waarom koop je geen pouch hoesje? Daar heb je hem zo in en uit, en tijdens het vervoer heeft het toestel dan wel extra bescherming.

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ik wil eigenlijk een rhinoshield screenprotector (waar ik goede ervaringen mee heb), met daarbij de crashguard.
Heeft er iemand ervaring met de crashguard, van evolutive labs? Zij gaan er ook een voor de S7 maken namelijk en daar heb ik gezien hun beloftes wel interesse in...

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-03 09:25
Iemand toevallig een *full screen protector* kunnen vinden voor S7 ?

zoiets net als voor S6 dus

[Voor 61% gewijzigd door ninasky11 op 09-03-2016 16:02]

• Velga
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10-2021
wel voor de edge met gebogen screensaver

• Elwin
full screen cover voor de S7 edge

• paul404
passend op de s6 edge plus en de s7 edge voor nog geen 3 dollar!?

• Elwin
kijk eens goed

• paul404
heb ik gedaan,, item 2 voor s6 edge + en s7 edge staat by specifications of mis ik wat!?

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-03 15:27
Ik heb gisteren een hoesje, en autolader besteld en deze laten afleveren op een afhaalpunt, maar nu staat er een status die ik nog nooit heb gezien: "Je bestelling is niet opgehaald bij de afhaallocatie", meestal staat er: "Je bestelling is afgeleverd op de afhaallocatie", hopelijk gaat het gewoon goed... Ga vanmiddag langs om het af te halen

• Brad Pitt
paul404 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:39:
heb ik gedaan,, item 2 voor s6 edge + en s7 edge staat by specifications of mis ik wat!?
S6E+ is tientje en S7E is drie tientjes?

• ninasky11
heb op Ali deze full tempered glass voor S7 gevonden , maar 27 € is wel beetje te veel van het goeie lijkt mij, moet toch wel goedkoper kunnen :?

• paul404
Brad Pitt schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:07:
[...]

S6E+ is tientje en S7E is drie tientjes?
je hebt gelijk, had het keuze menu niet gedaan... die wil ik eigenlijk ook wel,, maar vraag me af de combinatie met een tpu backcover (Neo hybrid) van spigen werkt of dat ze mekaar op de hoekjes optillen.. had zoiets op een yt filmpje gezien..

• baba2k5
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2022
ik heb qua screenprotectors deze gekocht, of ze goed zijn echter durf ik niet te zeggen, ze zijn wel goedkoop :).

[Voor 44% gewijzigd door baba2k5 op 10-03-2016 15:33]

• Brad Pitt
baba2k5 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:32:
ik heb qua screenprotectors deze gekocht, of ze goed zijn echter durf ik niet te zeggen, ze zijn wel goedkoop :).
Mja is plastic en "dus", imho, enorm crap zonde voor sowieso dit toestel maar ook in het algemeen. Iets minder dan een tempered glass ding zou ik nooit meer willen hebben, op welk apparaat dan ook :)

• Pierre_nr1
Voor de kenners onder ons, zou dit wat zijn? :

http://www.aliexpress.com...y-Screen/32613098602.html

• Elwin
Het is iig tempered glass, geen plastic film cover. Maar of 'ie goed is? ¯\_(ツ)_/¯

• Pierre_nr1
EndlessWaltz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:53:
Het is iig tempered glass, geen plastic film cover. Maar of 'ie goed is? ¯\_(ツ)_/¯
En de prijs valt ook nog wel mee. Het duurt alleen 4 weken voordat je 'm in huis hebt. Ik ga deze bestellen, denk ik. Of heeft iemand een goed alternatief?

• ninasky11
Pierre_nr1 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:00:
[...]

En de prijs valt ook nog wel mee. Het duurt alleen 4 weken voordat je 'm in huis hebt. Ik ga deze bestellen, denk ik. Of heeft iemand een goed alternatief?
Het kan aan mij liggen maar de huidige prijzen vindt ik wel tikkeltje te duur. Want voor S6/S6Edge waren deze tempered full screen protectors rond 3/4 euro en je had nog high class van 10 euro van Benks en Nilkin ( duurder heb je ook, maar ik heb nu AliExpress als voorbeeld aangenomen)

Hier heb je trouwens volgens mij hetzelfde alleen dan voor 1 euro nog wat goedkoper en als je die pics moet geloven zijn de *Samsung* letters niet uitgesneden ( is in mijn mening mooier en heeft iets stoers)
Explosion-Proof 0.26mm Ultra Thin Full Cover Premium 3D Curved Tempered Glass Screen Protector Film For Samsung Galaxy S7 Edge
http://s.aliexpress.com/ey2Ava2Q
(from AliExpress Android)

• X2X2X
ninasky11 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:04:
[...]

Het kan aan mij liggen maar de huidige prijzen vindt ik wel tikkeltje te duur. Want voor S6/S6Edge waren deze tempered full screen protectors rond 3/4 euro en je had nog high class van 10 euro van Benks en Nilkin ( duurder heb je ook, maar ik heb nu AliExpress als voorbeeld aangenomen)

Hier heb je trouwens volgens mij hetzelfde alleen dan voor 1 euro nog wat goedkoper en als je die pics moet geloven zijn de *Samsung* letters niet uitgesneden ( is in mijn mening mooier en heeft iets stoers)
Explosion-Proof 0.26mm Ultra Thin Full Cover Premium 3D Curved Tempered Glass Screen Protector Film For Samsung Galaxy S7 Edge
http://s.aliexpress.com/ey2Ava2Q
(from AliExpress Android)
Wel handig zo'n explosion proof screenprotector. Kon nog wel eens goed van passen komen als je op vakantie gaat naar het Midden Oosten 8)7

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03 16:34
5 glazen screenprotectors voor de S7 edge:
http://www.phonearena.com...screen-protectors_id79087

• Brad Pitt
Let wel, ze hebben het niet zelf getest dus het zegt op zich allemaal alsnog niks helaas vrij weinig :P

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb de lederen case van Samsung nog niet gespot in de winkels. Ben er toch wel gecharmeerd van. Mooier dan de meeste spigen cases die het toestel een hele andere look geven

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:06
En hoe zit het met screen protectors?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brad Pitt
blue13x schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:16:
En hoe zit het met screen protectors?
Vanwege de geringe dikte zal je weinig comfortverlies hebben bij het zitten.

• LordLynx
Merk je echt verschil met een snellere SD kaart in het toestel? Zit te twijfelen om een Samsung Evo+ of een Pro U3 erin te stoppen. Kaart komt waarschijnlijk nooit uit het toestel.

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-03 13:57
Ik heb dit hoesje besteld. Komt wel helaas pas rond de 29ste aan. Mijn telefoon komt volgende week al.

http://www.amazon.com/Gal...staff&tag=viglink20238-20

• wilke77
Ik zit te kijken naar een gas screen protector. Zou dit wat zijn?http://www.amazon.de/gp/aw/d/B01CCMZBZW/ref=mp_s_a_1_6?qid=1457729750&sr=8-6&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=Samsung+galaxy+s7+edge+glas+screen+protector&dpPl=1&dpID=511YpZ3HmiL&ref=plSrch

• Stef_Venner
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-03 15:56
Wat ik me vooral afvraag: bij de S6 Edge was er een productiefout in de orginele hoesjes van Samsung waardoor deze krasten. Is dit inmiddels voor de S7 Edge opgelost? Krijg morgen m'n S7 Edge binnen en wilde eigenlijk de flipcase of de ledcover halen. (alleen vind ik deze wel erg duur voor wat je krijgt)

• rgras
  • Niet online
Schijnbaar heeft Samsung aangegeven dat probleem te hebben verholpen.

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:06
Stef_Venner schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 00:16:
Wat ik me vooral afvraag: bij de S6 Edge was er een productiefout in de orginele hoesjes van Samsung waardoor deze krasten. Is dit inmiddels voor de S7 Edge opgelost? Krijg morgen m'n S7 Edge binnen en wilde eigenlijk de flipcase of de ledcover halen. (alleen vind ik deze wel erg duur voor wat je krijgt)
Ik zou het niet vertrouwen zonder screen protector. Twee hard materialen, wat je maar ook doet, als ze gaan wrijven, dan moet eentje krassen.

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03 08:56
Heeft iemand al ervaring met een pouch/sleeve voor de S7E?
Omdat ik het toestel dagelijks in de auto steeds in de houder steek, lijkt een flip case oid me niet handig.

Voor mijn vorige toestel had ik een Valenta, maar daar zie ik nog geen hoesje dat geschikt is voor de S7E.

Na wat googelen vind ik wel (one-size-fits-all) hoesjes. Maar onduidelijk is of de S7E daar wel in past. In reviews staat vaak dat het toestel niet goed past of aan de bovenkant uitsteekt.

Tot nog toe vond ik alleen PDAIR en Noreve (preorder) met dedicated hoesjes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ben voor de Spigen Thin fit gegaan, had ook de slim armor besteld maar deze maakte de telefoon helaas gelijk een stuk groter (en ik wil graag een kleine telefoon :P )

De Thin fit heeft ook een rand die iets uitsteekt bij het scherm zodat je hem ook zo neer kunt leggen zonder beschadigingen te krijgen. De onder en bovenkant van de case beschermt wel iets maar je moet geen hoek raken want dan raak je met het toestel alsnog het object.

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-03 13:57
Heb net de S7 binnengekregen. Er lijkt al een screen protector op te zitten. Heeft iemand deze er al afgehaald en vervangen voor een andere? Of plakken we de nieuwe screenprotector (ik heb bij mobilesupplies twee glass protectors besteld) er gewoon overheen? Hoe moeilijk is de standaard screen protector te verwijderen? Hij lijkt er redelijk stevig op te zitten...

update: net nog even beter gekeken, het plastiekje aan de voorkant is er ook heel gemakkelijk af te halen. Er zit gewoon een lipje :)

[Voor 15% gewijzigd door canth op 14-03-2016 10:46]

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-03 05:17
Bij knaldeals.com kan je de originele leather back cover voor de S7 bestellen voor 35 euries (ipv 50 op alle andere sites) :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre_nr1
Goedhoesje.nl heeft een zeer dunne transparante TPU cover, kost €5,95 incl. verzending. De S7 heeft hierdoor bescherming en een betere grip. Echt een aanrader.

• Sander_1903
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-10-2021
Vroeg me af wie er allemaal een screenprotector gebruikt / welke? Ben van plan eentje van ZAGG te bestellen namelijk.

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 16:16

red bull

Keeps me awake !

Had er online besteld voor de gewone s7, deze dekte bij lange na niet het hele scherm... nu bij de action voor de s6 gehaald en de randen staan los (ivm lichte curve)... komt vast wel een beter oplossing.. Eentje die niet het volledige scherm afdekt of plakt aan de randen...

• wouter5
Sander_1903 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:53:
Vroeg me af wie er allemaal een screenprotector gebruikt / welke? Ben van plan eentje van ZAGG te bestellen namelijk.
Die van Zagg werkt prima. Heb de Invisible Shield HD en die bedekt mijn telefoon edge to edge :)

• Pierre_nr1
wouter5 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:28:
[...]

Die van Zagg werkt prima. Heb de Invisible Shield HD en die bedekt mijn telefoon edge to edge :)
Ik las ergens, weet alleen niet meer waar, dat de Zagg een soort olieachtig beeld geeft. Wat zijn jouw ervaringen? Voelt het anders aan en geeft het beeld een vertekening?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb nu deze voor mijn M8:

Geweldig ding, met 1 grote makke: Hij kan er alleen in zonder hoesje. Mijn telefoon ziet er ook uit alsof hij 3 oorlogen heeft meegemaakt.

Van Samsung zie ik deze:

http://www.mobilefun.co.u...-charger-black-p50468.htm

Iemand ervaring met deze of de voorganger? Past de telefoon er in als het Samsung hoesje er om heen zit?
Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee